Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 12:21:
[...]
Ken je die reclame dat Spa met die arrogante vent die overal bovenstaat en schijt aan alles heeft?
Ben jij toevallig die persoon of is dat je idool?
Sjees, dit is niet de eerste keer dat ik een topic tegen kom waar jij alleen maar negatieve dingen vermeld. Alsjeblieft hou er mee op, dit is te kinderachtig voor woorden.
ik ben niet alleen maar negatief... ik zeik inderdaad wel in alle console topics maar ik ben gewoon kritisch. ben zeker niet van mening dat mijn mening boven alles gaat en ik altijd gelijk heb
Ik heb de ps3 voornamelijk gekocht voor de f1 franchise (die vanaf 2008 wel weer bij EA zal komen en dus multiplatform zal gaan), Gran Tourismo en andere exclusives zoals MGS4.
Ik vind het alleen jammer dat er verder VOOR MIJ weinig uitkomt, en dus mag ik best zeggen dat ik van die hele lijst er amper toppers tussen vind zitten voor mij.
Al met al ben ik niet de enige die de line-up voor 2007 mager vindt, maar goed.
Voor de xbox360 geldt hetzelfde; iedereen praised Halo3, ik heb Halo nooit een ruk aangevonden. Maar zal het zeker wel proberen. Dat is de schoonheid van demo's op de PS3 en X360. Zo heb ik ook R:FOM en Motorstorm uitgeprobeerd en weet ik dus dat ik het niks vind.
Eerst heb ik ook Gears of War bekritiseerd maar iedereen weet dat ik daar na een paar dagen spelen toch wel op terug ben gekomen. Het is in ieder geval mijn meest gespeelde game van de afgelopen 6 maanden.
Nogmaals ik zie mezelf niet als beter dan anderen, en gedraag me ook niet zo. Mensen die me echt kennen weten hoe ik ben, gewoon kritisch als het aankomt op mijn hardverdiende centen.
Mensen die hier downloaden en kopieren moeten dus niet zeiken over mijn kritiek want jullie zijn het laagste wat er is hier op het forum. DAAR plaats ik me gelukkig WEL boven.
Wat betreft Ninja Gaiden, ik bedoelde het niet sarcastisch of om uit de hoogte te doen, maar ik vind de demo (want daar ging het om) in ieder geval super easy. De game kan ik niet over oordelen. Ik zie niet in wat er moeilijk is in de demo?
Dus voor de mensen die alleen maar reageren op negatieve berichten en nooit op positieve (want dat gebeurt hier op tweakers altijd):
Wat vindt ik WEL GOED:
PS3:
- F1:CE
- GT:HD (aardige demo (ik zie het niet als meer))
- Hopelijk in de toekomst: LBP, MGS4, GT5
- Blu-Ray films
- Mediaserver voor mijn muziek
- Demo's downloaden
Xbox360:
- Gears of War
- Rainbow 6: Vegas
- CoD2 online
- Xbox Live
- Marketplace
Over de Wii heb ik ook wel wat dingetjes maar over het algemeen is het de console waar ik het meest teleurgesteld in ben.
Ach ja laat ik er maar verder op ophouden, sommige mensen hier zijn blijkbaar vergroeid met hun ps3/360/wii en voelen zich persoonlijk aangevallen als IK geen ruk aan een bepaal spel vindt... who cares about my opinion? Als je er geen waarde aan hecht, hoef je er ook niet op te reageren toch?
FYI: ik heb er gelukkig geen 600 euro aan uitgegeven... kijk wel uit
[
Voor 4% gewijzigd door
Phusebox op 10-06-2007 14:32
]