Het Grote Playstation 3 Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 18 Laatste
Acties:
  • 28.849 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
ninja gaiden sigma, Ratchet and Clank, Heavenly Sword, Killzone en Lair zijn soms niet genoeg?

no offence maar waarom heb je eigenlijk een ps3 gekocht? Want eerlijk gezegd zitten in het lijstje echt wel een paar potentiele parels.... (kan natuurlijk ook gewoon niet je smaak zijn :P )

[ Voor 21% gewijzigd door zerokill op 09-06-2007 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 07:50:
Er komen genoeg spellen uit dit jaar hoor :)

Must haves voor mij dit jaar:

(lijst)

Gaat een duur jaartje worden :)
Je vergeet de beste game: Uncharted: Drake's Fortune ;)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
zerokill schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 10:05:
ninja gaiden sigma, Ratchet and Clank, Heavenly Sword, Killzone en Lair zijn soms niet genoeg?

no offence maar waarom heb je eigenlijk een ps3 gekocht? Want eerlijk gezegd zitten in het lijstje echt wel een paar potentiele parels.... (kan natuurlijk ook gewoon niet je smaak zijn :P )
ninja gaiden sigma; demo gespeeld; echt 3x niks

Ratchet & Clank, hmm niet mijn spel
Heavenly Sword; spreekt me niet aan

Killzone; overhyped crap :)
Lair: lijkt me niks aan

Uncharted lijkt me overigens wel ok

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus waarom heb je een PS3 dan, als je al die toppers uit mijn lijstje niks vind kan je hem beter verkopen.
Ik vergat trouwens idd uncharted en ratchet and clank, pff dan gaat het een nog duurder jaar worden :+

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2007 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphus-Y schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:45:
[...]

Er is een groot probleem met de WRT54G (versie 5). Het maakt ook niet uit of je bedraad of draadloos werkt.
Heb dit zelf opgelost door de firmware te vervangen door DD-WRT micro (!!!).

Indien de Media Server Connection op de PS3 is ingeschakeld en er netwerk activiteit is, reset de WRT54G zich spontaan. Als je geen gebruik wilt maken van de streaming mogelijkheden, kan je die Media Server Connection uitzetten in het netwerkmenu van de PS3. Je internetverbinding werkt dan gewoon weer prima.

Voor meer info over de custom firmware DD-WRT met guide en links naar bestanden:
http://www.wrtrouters.com/guides/upgradetolinux/

en de laatste bèta firmware (beter dan die in de post link hierboven):
http://www.dd-wrt.com/dd-...wrt.v23_micro_generic.bin

en bij de laatste stap, het flashen van de router met de DD-WRT firmware, komt het wel eens voor dat je PC geen verbinding meer kan krijgen met de router, dan is het handig om alles handmatig in te stellen:

[...]

En voor dat je met al het flashen van je WRT54 begint, misschien is het handig om je modem even los te koppelen. ;)
Ik heb deze nu ook op mijn WRT54 staan. Moet ik nog iets instellen als ik met mediaservers wil werken? Wil vanaf mijn ps3 films kijken die op mijn pc staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Phusebox schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 11:18:
[...]

ninja gaiden sigma; demo gespeeld; echt 3x niks

Ratchet & Clank, hmm niet mijn spel
Heavenly Sword; spreekt me niet aan

Killzone; overhyped crap :)
Lair: lijkt me niks aan

Uncharted lijkt me overigens wel ok
Ik begrijp dat je enigzins van slag bent vanwege het defect aan je xbox 360, maar reageer dat niet op ons af :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Wat voor spellen vind je wel leuk dan?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Shiver23 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 13:01:
Mens Erger Je Niet

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox360 games... Dus waarom hij een ps3 heeft gekocht... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
laten we niet direct terugvallen op vooroordelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Shiver23 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 13:01:
Little Big Planet bijvoorbeeld lijkt me geweldig... nieuwe dingen
maar goed daarvoor kocht ik ook een wii, maar die spellen zijn dan wel vernieuwend maar allemaal ruk uitgevoerd en na 5 minuten heb je t wel weer gezien

ik wil een Parappa the Rapa op de PS3 bijvoorbeeld, maar dan moeten ze wel met iets nieuws komen afgezien van alleen knoppen rammen
combineer parappa met songstar ofzo (niet dat ik wil zingen voor mijn tv :S)

of een PS3 loco roco, met de sixxaxxis

afgezien van de standaard racegames en fps dan

[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 09-06-2007 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
toch niet een beetje voorbarig dan om een ps3 te kopen? afgezien van resistence en motorstorm natuurlijk :P

ieg komt GT5 ook nog naar de ps3 en dat gaat natuurlijk geweldig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Ik vraag me af of je uberhaupt van gamen houdt :P

Hier nog wat games die niet genoemd zijn en wss wel in 2007 uitkomen:
Guitar Hero 3
Calling All Cars
Warhawk
Haze
Folklore
Devil May Cry 4
UT2007

Ondertussen is van elk denkbaar genre wel minimaal 1 potentiele topper genoemd. Als je het dan nog allemaal niets vind, dan is mens-erger-je-niet idd de beste optie.

Ninja Gaiden is overigens een heel goed spel, en de gameplay zit er goed in elkaar. Waarschijnlijk ben je afgeschrokken door de moeilijkheidsgraad ;)
Dus de gameplaybeelden die je hebt gezien vond je nogal tegenvallen gezien de hype? Ow wacht, er zijn nog helemaal geen beelden van Killzone 2 dus daar kan je niets over zeggen ;)

En als je geen fan bent van race-games en fps en je wilt vernieuwende games, dan moet je me toch eens uitleggen waarom je een 360 hebt gekocht.

[ Voor 30% gewijzigd door Reemster op 09-06-2007 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 23:04:
Nou ja, toch maar geprobeerd. Anders even lenen van een klasgenoot een keer.

Heb trouwens MotorStorm en Resistance. MotorStorm is werkelijk PRACHTIG. Lijkt soms wel op een echt woestijn. Wachten tot races online beginnen is trouwens wel een beetje minder. Haat wachten. Laden van voertuigen is ook weer een minpunt. Resistance heb ik een beetje co-op gespeeld, nog niet online. Wel aardig, maar beetje standaard FPS. Binnenkort wil ik The Darkness en Rainbow Six Vegas aanschaffen. Hopen dat die een beetje beter zijn. Darkness verwacht ik erg veel van, lijkt me een vette filmervaring tijdens het spelen. :)
GTA IV verwacht ik veel van maar ja, het is rockstar! Ik hoop dat het ze lukt want het is blijkbaar niet simpel een game voor een nieuwe console te maken.
The Darkness, wacht een review af..ja het ziet het goed uit, ja het ziet er leuk uit...maar het kan een super gehypte titel zijn.
Ninja nogwat, ...ik ben geen japanner..begrijp er weinig van!

Rainbow Six ;) geen shooter fan maar Resistance speelt aardig. De singleplayer is gelimiteerd maar geloof me dat de multiplayer beter is!
Motorstorm, het zijn lange laad/wacht tijden maar de races zelf zijn de moeite waard.
Fear, weer een schietspel dat ik niet begrijp. Oh well maar mijn vrienden spelen het soms hier!
Oblivion: ..ik woon in het elfen kwartier ;)

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
-RazieL- schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 19:28:

Ninja Gaiden is overigens een heel goed spel, en de gameplay zit er goed in elkaar. Waarschijnlijk ben je afgeschrokken door de moeilijkheidsgraad ;)

[...]
hopelijk bedoel je dan dat het te makkelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:52
Wat is de bedoeling van de optie Printerinstellingen die in firmware 1.80 is toegevoegd?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat betreft killzone ben ik het wel met phusebox eens. Niks bijzonders aan het spel. Zelfde overigens voor halo 3 op de 360. Kan me ook niet echt boeien, terwijl ik voornamelijk fps shooters speel.

Maar de echte playstation topper vergeten jullie, namelijk MGS. De reden waarom ik een playstation zou kopen, overigens ben ik het niet van plan zolang de ps3 boven de 200 euro zit. En helaas DMC en GTA zijn niet langer exclusive dus dan blijven er weinig bijzondere games over imo. Nou vind ik dat niet erg aangezien ik toch al een 360 heb :)

Ratchet en clank, stijltje moet je maar net aanspreken. Ik vind het niet meer dan een boven gemiddelde platformer met veel wapens.
Heavenly sword, niks bijzonders.
Lair, ook weinig vernieuwends.
Uncharted drake, de nieuwe indiana jones? Doe mij dan maar de echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rimave schreef op zondag 10 juni 2007 @ 11:40:
Wat is de bedoeling van de optie Printerinstellingen die in firmware 1.80 is toegevoegd?
Als je een printer hebt die DLNA ondersteunt kan je via je PS3 (die dan verbinding heeft met je printer) afbeeldingen printen zonder het gebruik van een computer.
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 11:45:
wat betreft killzone ben ik het wel met phusebox eens. Niks bijzonders aan het spel. Zelfde overigens voor halo 3 op de 360. Kan me ook niet echt boeien, terwijl ik voornamelijk fps shooters speel.

Maar de echte playstation topper vergeten jullie, namelijk MGS. De reden waarom ik een playstation zou kopen, overigens ben ik het niet van plan zolang de ps3 boven de 200 euro zit. En helaas DMC en GTA zijn niet langer exclusive dus dan blijven er weinig bijzondere games over imo. Nou vind ik dat niet erg aangezien ik toch al een 360 heb :)

Ratchet en clank, stijltje moet je maar net aanspreken. Ik vind het niet meer dan een boven gemiddelde platformer met veel wapens.
Heavenly sword, niks bijzonders.
Lair, ook weinig vernieuwends.
Uncharted drake, de nieuwe indiana jones? Doe mij dan maar de echte
MGS4 lijkt mij ook heel vet ja. :) En over Killzone moet ook ik het helaas met je eens zijn. Het zou dan wel allemaal leuk en aardig zijn om dezelfde graphics als de trailer te hebben, maar dan moet het ook precies zo een speelervaring zijn als in de trailer. Wat me niet echt waarschijnlijk lijkt, en je gewoon weer een standaard FPS krijgt a la Resistance.

Uncharted zou ik eigenlijk vergelijken met Gears of War en een beetje platform bij toegevoegd. :P

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 10:01:
[...]

yes MGS4, maar die wordt toch uitgesteld
voor de rest zit er niks bij
Tering he! Ik begin me nu langzaam te storen aan jou eindeloze gezeik richting de PS3. Verkoop aub je PS3 en koop wat 360 games misschien dat je dan wel blij bent met je leven.

Als je van alle top games die op deze pagina genoemd zijn er geen 1 leuk vind snap ik echt niet waarom jij €600 euro uitgeeft aan een console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 11:46:
[...]

Als je een printer hebt die DLNA ondersteunt kan je via je PS3 (die dan verbinding heeft met je printer) afbeeldingen printen zonder het gebruik van een computer.
euh? Als ik me niet vergis is het juist mogelijk om een aantal Epson printers aan te sluiten, rechtstreeks op de PS3.
Printen via DLNA? Volgens mij niet... :?

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphus-Y schreef op zondag 10 juni 2007 @ 12:01:
[...]

euh? Als ik me niet vergis is het juist mogelijk om een aantal Epson printers aan te sluiten, rechtstreeks op de PS3.
Printen via DLNA? Volgens mij niet... :?
Oh, dat is dan mijn fout. Had ik ergens gelezen. :P Maar je kan dan zeker gewoon USB printers aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 11:54:
Tering he! Ik begin me nu langzaam te storen aan jou eindeloze gezeik richting de PS3. Verkoop aub je PS3 en koop wat 360 games misschien dat je dan wel blij bent met je leven.

Als je van alle top games die op deze pagina genoemd zijn er geen 1 leuk vind snap ik echt niet waarom jij €600 euro uitgeeft aan een console.
Sommige mensen denken dat alles afzeiken ertoe leidt dat je als een kritische kenner met verstand van zaken wordt gezien. Ze staan in hun ogen overal boven. In feite projecteren ze al hun opgekropte frustraties erop en maken daarmee een nogal kansloze indruk.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 12:04:
[...]

Oh, dat is dan mijn fout. Had ik ergens gelezen. :P Maar je kan dan zeker gewoon USB printers aansluiten?
'Gewoon' een aantal Epson modellen, ook weer lang niet alle... best wel een beperkt lijstje, zie: http://www.us.playstation...form/Updates/printer.html

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 07:50:
Er komen genoeg spellen uit dit jaar hoor :)

Must haves voor mij dit jaar:

Grand Theft Auto IV
The Darkness (speciale ps3 editie)
Rainbow Six: Vegas
Warhawk (beta is geweldig)
Socom: Confrontation
Devil May Cry 4
Ninja Gaiden: Sigma
Stranglehold: Special PS3 Edtion
Burnout: Paradise
Heavenly Sword
Lair
Eye of Judgement
Folklore
Assassin's Creed
Mercenaries 2: World in Flames
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

Gaat een duur jaartje worden :)
In je lijstje mis ik 'Pro Evolution Soccer'!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 10 juni 2007 @ 11:04:
[...]

Ken je die reclame dat Spa met die arrogante vent die overal bovenstaat en schijt aan alles heeft?
Ben jij toevallig die persoon of is dat je idool?

Sjees, dit is niet de eerste keer dat ik een topic tegen kom waar jij alleen maar negatieve dingen vermeld. Alsjeblieft hou er mee op, dit is te kinderachtig voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 12:21:
[...]

Ken je die reclame dat Spa met die arrogante vent die overal bovenstaat en schijt aan alles heeft?

Sjees, dit is niet de eerste keer dat ik een topic tegen kom waar jij alleen maar negatieve dingen vermeld. Alsjeblieft hou er mee op, dit is te kinderachtig voor woorden.
Neem het niet allemaal te serieus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 17:19:
[...]

Little Big Planet bijvoorbeeld lijkt me geweldig... nieuwe dingen
maar goed daarvoor kocht ik ook een wii, maar die spellen zijn dan wel vernieuwend maar allemaal ruk uitgevoerd en na 5 minuten heb je t wel weer gezien

ik wil een Parappa the Rapa op de PS3 bijvoorbeeld, maar dan moeten ze wel met iets nieuws komen afgezien van alleen knoppen rammen
combineer parappa met songstar ofzo (niet dat ik wil zingen voor mijn tv :S)

of een PS3 loco roco, met de sixxaxxis

afgezien van de standaard racegames en fps dan
loco roco voor de ps3 zit in de pijpleiding.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:19
Voor welk spel zou ik nu een ps3 moeten kopen?

Kom niet aan met msg 4 of final fantasy, want die komen pas uit als pasen en kerst op één dag vallen...

Ik koop een console nu, omdat ik er nu op wil spelen en lol op wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 12:21:
[...]

ik ben niet alleen maar negatief... ik zeik inderdaad wel in alle console topics maar ik ben gewoon kritisch. ben zeker niet van mening dat mijn mening boven alles gaat en ik altijd gelijk heb

Ik heb de ps3 voornamelijk gekocht voor de f1 franchise (die vanaf 2008 wel weer bij EA zal komen en dus multiplatform zal gaan), Gran Tourismo en andere exclusives zoals MGS4.

Ik vind het alleen jammer dat er verder VOOR MIJ weinig uitkomt, en dus mag ik best zeggen dat ik van die hele lijst er amper toppers tussen vind zitten voor mij.

Al met al ben ik niet de enige die de line-up voor 2007 mager vindt, maar goed.

Voor de xbox360 geldt hetzelfde; iedereen praised Halo3, ik heb Halo nooit een ruk aangevonden. Maar zal het zeker wel proberen. Dat is de schoonheid van demo's op de PS3 en X360. Zo heb ik ook R:FOM en Motorstorm uitgeprobeerd en weet ik dus dat ik het niks vind.

Eerst heb ik ook Gears of War bekritiseerd maar iedereen weet dat ik daar na een paar dagen spelen toch wel op terug ben gekomen. Het is in ieder geval mijn meest gespeelde game van de afgelopen 6 maanden.

Nogmaals ik zie mezelf niet als beter dan anderen, en gedraag me ook niet zo. Mensen die me echt kennen weten hoe ik ben, gewoon kritisch als het aankomt op mijn hardverdiende centen.
Mensen die hier downloaden en kopieren moeten dus niet zeiken over mijn kritiek want jullie zijn het laagste wat er is hier op het forum. DAAR plaats ik me gelukkig WEL boven.

Wat betreft Ninja Gaiden, ik bedoelde het niet sarcastisch of om uit de hoogte te doen, maar ik vind de demo (want daar ging het om) in ieder geval super easy. De game kan ik niet over oordelen. Ik zie niet in wat er moeilijk is in de demo?

Dus voor de mensen die alleen maar reageren op negatieve berichten en nooit op positieve (want dat gebeurt hier op tweakers altijd):

Wat vindt ik WEL GOED:

PS3:
- F1:CE
- GT:HD (aardige demo (ik zie het niet als meer))
- Hopelijk in de toekomst: LBP, MGS4, GT5
- Blu-Ray films
- Mediaserver voor mijn muziek
- Demo's downloaden

Xbox360:
- Gears of War
- Rainbow 6: Vegas
- CoD2 online
- Xbox Live
- Marketplace

Over de Wii heb ik ook wel wat dingetjes maar over het algemeen is het de console waar ik het meest teleurgesteld in ben.

Ach ja laat ik er maar verder op ophouden, sommige mensen hier zijn blijkbaar vergroeid met hun ps3/360/wii en voelen zich persoonlijk aangevallen als IK geen ruk aan een bepaal spel vindt... who cares about my opinion? Als je er geen waarde aan hecht, hoef je er ook niet op te reageren toch?
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 11:54:
[...]
... snap ik echt niet waarom jij €600 euro uitgeeft aan een console.
FYI: ik heb er gelukkig geen 600 euro aan uitgegeven... kijk wel uit :+

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 10-06-2007 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik herken me wel in het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Iemand hier toevallig ervaring met Sharp LCD's?

Ik was zelf van plan om een Sony Bravia of een Samsung te kopen, maar ik liep net in een winkel op een wel heel mooie aanbieding van een Sharp Aquos LC42XD1E met een 107cm beeldscherm en Full HD en dat voor een zeer mooi prijsje.

Foto

De behuizing is van dat glimmende zwart, echt heel erg mooi (past ook perfect bij de PS3). Maar ik twijfel zelf nog een klein beetje, omdat ik eerst voor de Bravia wilde gaan, maar deze heeft weer een net iets groter beeldscherm.

Ik ga nog wat reviews bekijken, maar als iemand er wat meer over kan zeggen dan hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 22:20

Blaz0r

:)

SToRM666 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 18:15:

Ik was zelf van plan om een Sony Bravia of een Samsung te kopen, maar ik liep net in een winkel op een wel heel mooie aanbieding van een Sharp Aquos LC42XD1E met een 107cm beeldscherm en Full HD en dat voor een zeer mooi prijsje.

Foto

De behuizing is van dat glimmende zwart, echt heel erg mooi (past ook perfect bij de PS3). Maar ik twijfel zelf nog een klein beetje, omdat ik eerst voor de Bravia wilde gaan, maar deze heeft weer een net iets groter beeldscherm.

Ik ga nog wat reviews bekijken, maar als iemand er wat meer over kan zeggen dan hoor ik het graag :)
Je moet er op letten of de full hd (1080P) over alle ingangen ondersteund wordt, en dan met name via HDMI aangezien je die waarschijnlijk zal gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoefMeistert bedankt voor je antwoord. Ik heb gebeld met de helpdesk van Sony en zij zoeken het verder uit. Foutcodes doorgegeven en hij belt mij maandag terug. Volgens de medewerker zijn er sinds Firmware 1.80 wel meer klachten binnengekomen over het spontaan uitvallen van de verbinding.
Seraphus-Y ook hartelijk dank voor je reactie. Als eerste heb ik de Media Server Connection uitgeschakeld en sindsdien valt de verbinding niet meer weg. Misschien dat ik in een later stadium de DD-WRT_micro nog wel ga installeren op de router maar momenteel werkt het weer als een zonnetje dus laat het voorlopig even zo (heb de handleiding wel opgeslagen).

Nu een nieuwe casus: 8)7
Sinds kort heb ik een bluetooth wireless headset van Datel. Eerst werd die keer op keer automatisch uit de lijst van geinstalleerde accesoires gehaald, of de microfoon deed het niet (Motorstorm) of hij doet het wel maar staat gewoon constant aan. Na vele malen proberen lukte het uiteindelijk om anderen te horen in dezelfde lobby en ik kon mijzelf ook verstaanbaar maken wanneer ik dat wilde. Tot het moment dat de online sessie van Motorstorm start en de verbinding van mijn controller wordt verbroken. Dit gebeurd nu iedere keer. Heb inmiddels al een nieuwe headset gehaald maar helaas dezelfde symptomen. Als ik vervolgens de controller aansluit d.m.v. USB-kabel dan kan ik de 'poort' niet veranderen naar een andere omdat hij dan aangeeft dat de controller perse op poort 1 moet zitten. Nu heb ik de headset om draadloos te kunnen genieten (spelen en communiceren) maar lukt dit alsnog niet. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Blaz0r schreef op zondag 10 juni 2007 @ 20:05:
Je moet er op letten of de full hd (1080P) over alle ingangen ondersteund wordt, en dan met name via HDMI aangezien je die waarschijnlijk zal gebruiken.
Component en HDMI ondersteunen 1080p, DVI niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

SToRM666 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 18:15:

Foto

Tijdens de release van dat apparaat vorig jaar heb ik op avforums een beetje de discussie eromheen gevolgd, en daar werd je niet vrolijk van. Veel toestellen schenen behoorlijk last van "banding" te hebben, terwijl Sharp bleef ontkennen dat er iets met de toestellen mis zou zijn.
Ik zocht zojuist een willekeurige en iets recentere discussie op van dit toestel en wat blijkt...nothing's changed. Geef liever iets meer uit voor een Samsung of Bravia, dat bespaart je een hoop kopzorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Hmm....dat ziet er inderdaad niet zo goed uit. Ik zal wel zien wat ik doe. Ik neig persoonlijk ook nog steeds naar de Sony Bravia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Volgens meerdere bronnen zou op 11 juni een belangrijke aankondiging van Sony komen. Natuurlijk wordt er druk gespeculeerd over wat het dan zou moeten zijn: price drop, nieuwe game, nieuwe mogelijkheden, etc.

Benieuwd wat er vandaag voor nieuws gaat komen en of het niet iets onbenulligs is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Exirion schreef op maandag 11 juni 2007 @ 01:24:
Volgens meerdere bronnen zou op 11 juni een belangrijke aankondiging van Sony komen. Natuurlijk wordt er druk gespeculeerd over wat het dan zou moeten zijn: price drop, nieuwe game, nieuwe mogelijkheden, etc.

Benieuwd wat er vandaag voor nieuws gaat komen en of het niet iets onbenulligs is :)
Het zou om een grote titel gaan (http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=4557) maar ja moeten maar weer afwachten of het dan ook echt gaat gebeuren.. Ben wel benieuwd... Demo/BETA Little Big Planet... killzone... of wellicht Firmware 2.0...

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

The Agency. Een speciaal soort MMO spel wat zich het beste laat omschrijven als een combinatie van James Bond, 24 en andere spionage/geheim-agent-achtige taferelen.

Ik zat al te denken aan een mooi platform voor product placement en in-game advertising....
We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Zo! Even weg geweest en het topic is nu al vol!

Ik kwam dit tegen op internet, je eigen PS3 Tag:

Deze is van mij:
Afbeeldingslocatie: http://www.ps3tags.com/tag.php/Arx/tag.png

Maak hier je eigen PS3 Tag. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Ja lachuh, alleen jammer dat je em niet standaard als ondertitel oid kan instellen..

Zou mooi zijn als sony zelf zo'n service (ala xbox) launched...

Afbeeldingslocatie: http://www.ps3tags.com/tag.php/HoefMeistert/tag.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Mis ik iets? Na registreren kan ik niet inloggen.

edit @hoefmeistert. Hier niet hoor. Vreemd. FF en IE beiden werkt niet.

[ Voor 43% gewijzigd door Shiver23 op 11-06-2007 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Shiver23 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:05:
Hij logt je automatisch in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Shiver23 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:05:

edit @hoefmeistert. Hier niet hoor. Vreemd. FF en IE beiden werkt niet.
Je moet niet je email adres gebruik als inlog naam. Oja, en ik kwam erachter dat de gebruikersnaam hoofdletter gevoelig is. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Arx op 11-06-2007 11:28 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een PSP en ben erg blij met Remote Play in combinatie met Mediaservers functionaliteit op mijn PS3. Nu kan ik films bekijken op mijn PSP (en natuurlijk ook PS30 die op mijn PC staan. Erg vet...

Enige wat ik mis is dat ik via PSP met Remote Play mijn PS3 kan uitzetten. Kan dit niet of heb ik die optie nog niet gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Nee die optie zit er nog niet in.. Wat overigens helemaal mooi zou zijn is als de PS3 een soort Wake-OnLan functie gaat krijgen... Zodat als echt remote je PS3 overneemt deze niet de gehele dag(en) aan hoeft te staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoefMeistert schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:44:
Nee die optie zit er nog niet in.. Wat overigens helemaal mooi zou zijn is als de PS3 een soort Wake-OnLan functie gaat krijgen... Zodat als echt remote je PS3 overneemt deze niet de gehele dag(en) aan hoeft te staan...
Precies. Zit er trouwens geen auto-shutdown op de PS3 na x min van inactiviteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:56
Ik heb een probleempje met mn PS3...

Ik heb afgelopen weekend mn PS3 meegenomen en 'm aangesloten op een Full-HD LCD TV. De video-instellingen staan dus op 1080p.

Nu staat de PS3 inmiddels weer bij mij thuis, maar ik heb "slechts" een HD-Ready HDTV. Ik heb mn PS3 aangesloten, maar ik krijg geen beeld op mn HDTV. Er staat op mn TV "Video mode niet ondersteund" Wat logisch is aangzien mn TV maximaal 1080i aankan...

Hoe kan ik de PS3 weer op de standaard video-instellingen krijgen zonder de PS3 weer aan te sluiten op die Full-HD TV...??

Thanks.. :)

EDIT:

Laat maar opgelost door middel van de Power On knop op de PS3 wat langer in te houden dan 1 keer.... 2 keer piepen does the trick...dus :D

[ Voor 12% gewijzigd door Flatwhite op 11-06-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
PacinoAllstars schreef op zondag 10 juni 2007 @ 14:22:
Voor welk spel zou ik nu een ps3 moeten kopen?
Ik koop een console nu, omdat ik er nu op wil spelen en lol op wil hebben.
Ik koop een console voor de totale ervaring die het ding bied en gaat bieden gedurende zijn levensduur. Ik vind persoonlijk 250 (Wii), 400 (360) of 600 (PS3) euri veelsteveel geld voor het aanschaffen van een console voor een enkel spel.

Kijk je naar het hier en nu dan is het het beste om nu een 360 te kopen en je lekker te vermaken met de exlusive line-up van de 360 op dit moment + de multiplatformers die er beter uitzien dan de PS3 versies. Helaas voor de trouwe aanhang van PS want de PS3 kan de voortzetting van het spelaanbod en ondersteuning op de PS2 het eerste jaar iig niet waarmaken. Nu had de PS2 ook een zwakke start dus ik heb wel vertrouwen dat dit zal aantrekken.

Ik heb gekozen en gewacht op de PS3 omdat ik de spelervaring die de PS2 me bood zeker kon waarderen. Ook nu nog vermaak ik mezelf op de PS3 met PS2 games als God Of war 2 en Okami. Deze BC is voor mij ook een redern geweest om een PS3 te kopen. Daarnaast ben ik een filmfanaat en bied Blu-Ray me de mogelijkheid om HD films te kijken. Ook het sterk verbeterder Online network bevalt me prima (gratis) en het zal alleen meer groter worden wanneer HOME gelanceerd wordt.

Toch kan ik al PS aanhanger alleen maar met jaloerse ogen kijken naar de eerste next gen racer Fortza 2 en games als GEARS omdat deze op veel vlakken meer gameplay geven dan de PS3 games tot nu toe. Hoewel de GTHD demo heerlijk speelt en er minstens net zo goed uitziet als Fortza 2 blijft het gewoon een demo met maar 1 track en 10 auto's. Ik denk dat er bij mij topch nog wel een 360 naast zal komen maar ik ben bang dat dit systeem nar een jaar hetzelfde lot ondergaat als mijn vorige XBOX: stoffig, ongebruikt en maar met 3 games: HALO 1 en 2 en Fortza. Dit terwijl mijn PS2 overuren draaide.

De 360 heeft nu merkbaar veel voorsprong door haar jaar eerdere launch, de techniek is goed en onder controle door de developers, ze hebben een grote installed base opgebouwd, grote devs kiiezen de 360 als main platform en porten door naar de PS3 wat vaak kwaliteitsverlies met zich meebrengt. + de eerste rij knallers als GOW en Fortza zijn geland en breken flink potten in game-land. De PS3 zal op haar beurt ongetwijfeld ook potten gaan breken met Killzone 2, FF13 en GT5 en MGS maar dit duurt nog een tijdje. Of je hierop wilt wachten of ondertussen wilt 360-en mag je zelf bepalen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet trouwens iemand hoe de test drive's in de carreer mode van F1: CE werkt hij registreert mijn tijden maar niet als de klok om is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Weet niet zeker of ik nu off topic ga, maar dat merk ik dan wel:

Sinds 3 weken in bezit van de PS3. Nu ben ik druk aan het sparen voor een LCD scherm. 94cm Zal het gaan worden, Samsung of Philips zal het worden...

Nu is mijn vraag: Heb je bij deze LCD's last van ghosting? De meeste LCD's hebben 8ms... Waar moet ik verder nog op letten? (Naast het feit dat het een Full-HD moet zijn).

Lopen de games even soepel in hoge resolutie als in de lage resolutie (dus van gewone tv)???

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ik heb bij mn 27" samsung tv (hd-ready) geen problemen van ghosting oid. Werkt gewoon allemaal soepel. Ik raad trouwens een samsung aan boven de philips. En neem zeker geen ambilight :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Even een vraagje over de SixaxiS van de PS3...

Ik heb mn PS3 nou ongeveer 2 weken en zie aan de analoge sticks van mn Sixaxis controllers dat er onder die "paddestoel" knop (dat staafje zeg maar) krassen beginnen te vormen...

Als ik bijvoorbeeld de sticks helemaal naar rechts doe dan raken ze de rand die redelijk scherp is. Wanneer ik bijvoorbeeld R:FoM heb zitten spelen dan zie je dat er weer wat extra krassen op zitten. Ben benieuwd of er hier ook mensen zijn met hetzelfde "probleem".

Heb even mn PS2 controllers bekeken en die lijken daar geen "last" van te hebben. Kan me voor stellen dat na een jaartje er flinke groeven ontstaan op die analoge sticks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Dutch_Baseline schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:33:
Weet niet zeker of ik nu off topic ga, maar dat merk ik dan wel:

Sinds 3 weken in bezit van de PS3. Nu ben ik druk aan het sparen voor een LCD scherm. 94cm Zal het gaan worden, Samsung of Philips zal het worden...

Nu is mijn vraag: Heb je bij deze LCD's last van ghosting? De meeste LCD's hebben 8ms... Waar moet ik verder nog op letten? (Naast het feit dat het een Full-HD moet zijn).

Lopen de games even soepel in hoge resolutie als in de lage resolutie (dus van gewone tv)???
ik ben met soort gelijk onderzoek bezig :)... de 37XD1 van Sharp heeft 6ms en wordt over het algemeen goed bevonden... Wellicht intressant om naar te kijken... Tevens leuk geprijst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flatwhite schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:48:
Even een vraagje over de SixaxiS van de PS3...

Ik heb mn PS3 nou ongeveer 2 weken en zie aan de analoge sticks van mn Sixaxis controllers dat er onder die "paddestoel" knop (dat staafje zeg maar) krassen beginnen te vormen...

Als ik bijvoorbeeld de sticks helemaal naar rechts doe dan raken ze de rand die redelijk scherp is. Wanneer ik bijvoorbeeld R:FoM heb zitten spelen dan zie je dat er weer wat extra krassen op zitten. Ben benieuwd of er hier ook mensen zijn met hetzelfde "probleem".

Heb even mn PS2 controllers bekeken en die lijken daar geen "last" van te hebben. Kan me voor stellen dat na een jaartje er flinke groeven ontstaan op die analoge sticks...
Ik heb hetzelfde, ook op de PS2.
Verder niets mee gedaan, als de controller 2/3 jaar blijft werken, ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:00:
[...]

Ik heb hetzelfde, ook op de PS2.
Verder niets mee gedaan, als de controller 2/3 jaar blijft werken, ben ik tevreden.
Geef je gelijk hoor....maar vroeg me af of het aan mn controllers lag of dat het een bekend "probleem" is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb het bij mn PS2, PS3 en 360 controllers. Is niet veel aan te doen lijkt me.

[ Voor 28% gewijzigd door SToRM666 op 11-06-2007 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Als MGS fan krijg ik van dit fan filmpje wel een warm gevoel vanbinnen...
http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=18316

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:21:
weet trouwens iemand hoe de test drive's in de carreer mode van F1: CE werkt hij registreert mijn tijden maar niet als de klok om is :S
hoe bedoel je testdrive's?

- voor een job offer te krijgen?
- practice run?
- evaluation run?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 14:22
swopdark schreef op maandag 11 juni 2007 @ 19:01:
Als MGS fan krijg ik van dit fan filmpje wel een warm gevoel vanbinnen...
http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=18316
Vooral het allerlaaste stukje waarbij de 8 wordt doorgehaald naar een 7 voor 2007, dat ziet er ook goed uit ;). Verder ook top natuurlijk, zeker een die bij mij in de collectie komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Maak van die 7 maar weer een 8. Ik verwacht dat hooguit de japanse versie nog 2007 haalt. Amerika wordt denk ik 2008 en Europa zeker. De game moet eerst nog vertaald worden naar 't duits, frans, spaans, italiaans, vlaams, fries etc. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet waar ps3 voor leuke prijs te koop is? Bij dimesion plus was die 550 maar nu weer 600, wil m eind deze week gaan kopen, dus als iemand t weet graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:25:
Iemand die weet waar ps3 voor leuke prijs te koop is? Bij dimesion plus was die 550 maar nu weer 600, wil m eind deze week gaan kopen, dus als iemand t weet graag!
Probeer eens marktplaats ?
Heb de mijne er ook vandaan nieuw in doos met bon voor 485.

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
-RazieL- schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:41:
Ik heb bij mn 27" samsung tv (hd-ready) geen problemen van ghosting oid. Werkt gewoon allemaal soepel. Ik raad trouwens een samsung aan boven de philips. En neem zeker geen ambilight :P
Wrom geen Ambilight dan? Leek me wel vet juist! Vooral bij games waar veel gebeurd in het scherm...

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
HoefMeistert schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:50:
[...]

ik ben met soort gelijk onderzoek bezig :)... de 37XD1 van Sharp heeft 6ms en wordt over het algemeen goed bevonden... Wellicht intressant om naar te kijken... Tevens leuk geprijst..
ziet er idd wel goed uit! heb het alleen niet zo op sharp.... weet niet wat dat is... Hmz... keep in mind... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Dutch_Baseline schreef op maandag 11 juni 2007 @ 22:14:
[...]

Wrom geen Ambilight dan? Leek me wel vet juist! Vooral bij games waar veel gebeurd in het scherm...
Het is wel geinig, maar het zou best wel eens irritant kunnen worden na een tijd. En je betaalt er extra voor en het heeft niet echt veel toegevoegde waarde. Ga maar eens in een (redelijk) donkere kamer gamen, het beeld zelf heeft al een soort van ambi-light die de kamer verlicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
-RazieL- schreef op maandag 11 juni 2007 @ 22:28:
Het is wel geinig, maar het zou best wel eens irritant kunnen worden na een tijd. En je betaalt er extra voor en het heeft niet echt veel toegevoegde waarde.
Ik weet niet of dit stukje in dit topic thuis hoort maar ik vind ambilight echt een fantastische meerwaarde voor je tv. Op voorwaarde dat je je tv aan een mooie lichte muur hangt zonder kastjes of andere meubeltjes eromheen gebouwd.

Je ziet hier wel een foto's gepost van een dikke Philips ambilight tv's die helemaal is ingepakt zijn door draden, kastjes en andere hifi apparatuur waardoor het effect veel minder is, zoniet verdwenen.

De duurdere Philips LCD tv hebben trouwens een veel betere beeldkwaliteit dan de meeste Samsung tv's. Samsung bied voor weinig geld veel TV terwijl je bij Philips of Sony wat meer neerteld voor betere beeldkwaliteit dankzij superieure beeldprocessortechnieken. Wil je gewoon lekker HD gamen voor weining dan lijkt Samsung de beste koop. Kijk je iets verder dan kom je toch bij Philips, Pioneer, Panasonic of Sony uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch_Baseline schreef op maandag 11 juni 2007 @ 22:15:
[...]

ziet er idd wel goed uit! heb het alleen niet zo op sharp.... weet niet wat dat is... Hmz... keep in mind... :|
Ik heb de 37 GE1E van Sharp en ben 100% tevreden.
Heb deze tv nu een half jaartje ongeveer, en ziet er met de PS3 erg goed uit.
Kabel en digitaal geeft de tv ook goed weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
@Phusebox:
http://kotaku.com/gaming/...-coming-to-ps3-267858.php

parappa the rapper 3 komt naar de ps3. geen idee of het leuk spel is maar toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
zerokill schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 08:34:
@Phusebox:
http://kotaku.com/gaming/...-coming-to-ps3-267858.php

parappa the rapper 3 komt naar de ps3. geen idee of het leuk spel is maar toch :P
nice... las trouwens ook dat de makers van parappa bezig waren met een spel voor wii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:10
swopdark schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 07:26:
[...]

Samsung bied voor weinig geld veel TV terwijl je bij Philips of Sony wat meer neerteld voor betere beeldkwaliteit dankzij superieure beeldprocessortechnieken. Wil je gewoon lekker HD gamen voor weining dan lijkt Samsung de beste koop. Kijk je iets verder dan kom je toch bij Philips, Pioneer, Panasonic of Sony uit.
Hier ben ik het zeker niet mee eens. Voor SDTV heb je "misschien" gelijk, maar voor HDTV kan ik zeker een Samsung aanraden. Kijk maar eens hoe HDTV's worden gecalibreerd. Alle beeldprocessortechnieken worden uitgezet. Het HD signaal moet je gewoon ongemoeid laten en alleen tunen met kleur, contrast, kleurenspectrum, etc. De nieuwe M serie van Samsung gebruikt een S-PVA panel, dit is een superieur paneel wat ook door Sony wordt gebruikt. Het enige voordeel van die zogernaamde superieure beeldtechnieken is voor een gewoon analoog SD signaal. Dat voordeel komt ook weer bijna te vervallen als je gebruik maakt van een goede digitale tv box met bijv een hdmi aansluiting. In het rijtje dat je opnoemt hoort Samsung ook gewoon tussen en kan je Phillips wel tussenuit laten. Pioneer en panasonic zijn weer super in hun eigen segment, namelijk plasma. Samsung en Sony zijn dat weer in hun segment, LCD. Dus laat je niet misleiden door marketing termen als Bravia en live colour creation. Het kwaliteits verschil tussen de top van Samsung en de top van Sony verschilt niet zo veel. Je betaald je alleen blauw aan een Sony terwijl er bij de X en W serie het meeste clouding voor kwam. Ik ben het er wel mee eens dat je bij Samsung voor "relatief" weinig geld veel tv krijgt. Voor het 52 inch top model van Samsung kan je het 40 inch topmodel kopen van Sony.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Volgens mij maakt Philips via de join-venture LG-Philips inmens veel lcd schermen voor allerlei merken, of heb ik het nu mis?

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 18:17
Hebben we al een plek waar tweakers hun psn id achter kunnen laten, zodat we ook op de ps3 de tweaker community kunnen voortzetten?

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
stp_4 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:03:
Hebben we al een plek waar tweakers hun pn id achter kunnen laten, zodat we ook op de ps3 de tweaker community kunnen voortzetten?
Imo nog niet, veel mensen hebben em wel in de signature staan.
Wellicht handig om een topic te openen waar bv PSN-id's kunnen worden gepost en bv online battles kunnen worden afgesproken...

[ Voor 26% gewijzigd door HoefMeistert op 12-06-2007 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

stp_4 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:03:
Hebben we al een plek waar tweakers hun psn id achter kunnen laten, zodat we ook op de ps3 de tweaker community kunnen voortzetten?
Een eerste stap is makkelijk :)

Gewoon in je Signature zetten zoals iedereen in het 360 topic heeft. Werkt prima :)

EDIT:

Spuit 11. Had de pagina blijkbaar even niet gerefreshed :+

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 12-06-2007 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Is het mogelijk om een image (bv PS3Tags image) op te nemen in de signature ? Of is het op dit forum niet wenselijk "standaard" images op in iedere post ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben hier een leek in. Ik heb een PC met een "D-link wireless desktop adapter" en een PS3. Ik zou graag deze beiden met elkaar laten communiceren via een ad-hoc netwerk. M.a.w. zonder tussenkomst van router of acces-point. Is dit 'uberhaupt' mogelijk? Internet hoeft helemaal niet, enkel wat muziek en video naar de PS3 streamen of downloaden. Suggestie zijn altijd welkom
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
HoefMeistert schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:08:
[...]

Imo nog niet, veel mensen hebben em wel in de signature staan.
Wellicht handig om een topic te openen waar bv PSN-id's kunnen worden gepost en bv online battles kunnen worden afgesproken...
Done... Zie signature...

Ik heb nog geen PS3 buddys (ken überhaubt niemand met een PS3), dusse... Kom maar met die uitnodigingen!!! Ik heb op dit moment alleen nog MotorStorm, maar wil deze maand The Darkness aanschaffen. Komt die Tom Clanc (schrijf je dat zo) Las Vegas deze maand nou ook uit??? GRAW is vertraagd tot augustus toch??? Anders koop ik die deze maand ook nog! Verder heb ik een vriend 'opdracht' gegeven een originele controler mee te nemen uit de states evenals Virtua Tennis 3!!! Omgerekend kosten beide zo'n €37,-. Nu maar hopen dat meneer de douane zich er niet mee gaat bemoeien!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
YEEEEES Casino Royale is binnen :D :D
ontzettend netjes van Sony dat ze er toch een hebben gestuurd ondanks dat ik me voor de actie had aangemeld :D

Voor iedereen die zich dus van te voren heeft aangemeld en geen CR heeft ontvangen: gewoon even klantenservice bellen en binnen (voor mij) binnen 7 werkdagen een blu ray

echt ontzettend netjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:48:
Ben hier een leek in. Ik heb een PC met een "D-link wireless desktop adapter" en een PS3. Ik zou graag deze beiden met elkaar laten communiceren via een ad-hoc netwerk. M.a.w. zonder tussenkomst van router of acces-point. Is dit 'uberhaupt' mogelijk? Internet hoeft helemaal niet, enkel wat muziek en video naar de PS3 streamen of downloaden. Suggestie zijn altijd welkom
Bedankt
Ik heb mijn PSP aangesloten op de PS3. Hierna is heeft ps3 zelf een wifi netwerk opgezet met de naam Playstation3(R). Nu kan ik mijn PSP direct via wifi laten connecten met de PS3 zonder tussenkomst van mijn wifi router. Dus ik zou dan concluderen dat je de PS3 als wifi access-point of als ad-hoc "point" kan instellen. Ik moest wel in het instellingen menu ATRAC aanzetten. Maar dit heeft er volgens mij verder niks mee te maken (http://www.sony.net/Products/ATRAC3/). Overigens wel cool dat de PSP en PS3 dit zo ondersteunen.

Als reactie op het PSN ID, de mijne is: Gochem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SteveV schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:26:
[...]

Probeer eens marktplaats ?
Heb de mijne er ook vandaan nieuw in doos met bon voor 485.
Liever toch nieuwe uit winkel. Weet dat die voor 550 in rotterdam bij mediamarkt was, en 550 bij dimensionplus. Maar die acties zijn over. Iemand anders die weet waar die wel goedkoper is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:46
Ik heb net "MBL 2007 The Show" besteld, ik hoop dat dit spel een beetje leuk is. Ik kan niet wachten tot "The Darkness'' uitkomt, maar weet iemand of je hierbij een muis kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
Ik denk ook over een PS3. Is het niet zo dat als hd-dvd van blu ray wint dat er dan geen films meer afgespeeld kunnen worden op de ps3? Of komen er dan gewoon "PS3 films" uit.

En dat HOME? Wordt dat leuk denken jullie?

[ Voor 24% gewijzigd door Hansvd op 12-06-2007 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Hansvd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 19:07:
Ik denk ook over een PS3. Is het niet zo dat als hd-dvd van blu ray wint dat er dan geen films meer afgespeeld kunnen worden op de ps3?
Als je een beetje de berichtgeving van de laatste tijd bijhoud dan zal je lezen dat Blu-Ray regelrecht op de overwinning lijkt af te gaan met de support van ALLE filmstudio's terwijl HDDVD juist onlangs de exclusive deal met Universal heeft verloren. Ook mist HDDVD een aantal groe studio's als Disney en alle Sony studio's) Daarnaast zijn de Blu-Ray film verkopen sinds de introductie van de ps3 drie keer zo hoog als die van HDDVD. Ik zou niet bang zijn om op een verliezend paard te wedden want Blu-Ray is here to stay.
Of komen er dan gewoon "PS3 films" uit.
nee, geen "PS3 films" lijkt me. Blu-Ray is niet onlosmakelijk verbonden met de PS3 ondanks de support. Ale grote merken maken Blu-Ray spelers alleen de PS3 is tot op heden (geloof ik) nog steeds de goedkoopste.
En dat HOME? Wordt dat leuk denken jullie?
Geen idee, ik ben niet zo'n MOMP (Massive Online Meeting Place, zelf verzonnen)) aanhanger maar gezien het succes van bijvoorbeeld second life etc lijkt met me wel een winnaar in de dop. Mensen zijn er nu eenmaal dol op om te laten zien waar ze goed in zijn of wat ze allemaal hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door swopdark op 12-06-2007 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
Phusebox schreef op zondag 10 juni 2007 @ 11:04:
[...]

ninja gaiden black was een van de moeilijkere games ooit, je gaat me niet vertellen dat je de game te gemakkelijk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ninja gaiden black lol :) die was zwaar moeilijk :) hoop dat de nieuwe ninja gaiden van ps3 niet zo moeilijk word..

en over LCD/plasma gesproken..

Beste 2007 Plasma TV is naar panasonic gegaan
Beste 2007 LCD TV is naar Sony gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
swopdark schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 19:33:
[...]

Als je een beetje de berichtgeving van de laatste tijd bijhoud dan zal je lezen dat Blu-Ray regelrecht op de overwinning lijkt af te gaan met de support van ALLE filmstudio's terwijl HDDVD juist onlangs de exclusive deal met Universal heeft verloren. Ook mist HDDVD een aantal groe studio's als Disney en alle Sony studio's) Daarnaast zijn de Blu-Ray film verkopen sinds de introductie van de ps3 drie keer zo hoog als die van HDDVD. Ik zou niet bang zijn om op een verliezend paard te wedden want Blu-Ray is here to stay.

[...]

nee, geen "PS3 films" lijkt me. Blu-Ray is niet onlosmakelijk verbonden met de PS3 ondanks de support. Ale grote merken maken Blu-Ray spelers alleen de PS3 is tot op heden (geloof ik) nog steeds de goedkoopste.

[...]

Geen idee, ik ben niet zo'n MOMP (Massive Online Meeting Place, zelf verzonnen)) aanhanger maar gezien het succes van bijvoorbeeld second life etc lijkt met me wel een winnaar in de dop. Mensen zijn er nu eenmaal dol op om te laten zien waar ze goed in zijn of wat ze allemaal hebben.
toch wel een beetje de reden dat ik ook niet ga voor de hddvd addon van MS. Heb nog geen ps3 (zal wel even duren), en tot die tijd stream ik wel, maar hd dvd is nou eenmaal 15gb. Natuurlijk is duallayer makkelijk te gebruiken en zal het voor de meeste films weinig uitmaken. Het enige voordeel van hddvd was dat ze betere compressietechnieken en codecs gebruikten, maar volgens mij is dat inmiddels op blue ray ook gangbaar (h.264 etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 19:48:
ninja gaiden black lol :) die was zwaar moeilijk :) hoop dat de nieuwe ninja gaiden van ps3 niet zo moeilijk word..

en over LCD/plasma gesproken..

Beste 2007 Plasma TV is naar panasonic gegaan
Beste 2007 LCD TV is naar Sony gegaan
Dat soort prijzen zou ik niet te serieus nemen, voor zover ik weet zijn er behoorlijk wat klachten over de bravia serie, absoluut niet de beste lcd die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer ik thuis ben zal meer info geven en meer bronnen..

en als men een lcd/plasma wil kopen kijk eerst of het full hd is en 1080P ondersteund.. heb je ze beide dan hoef je geen zorgen te maken gewoon kopen :)

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
DarkShadow schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 19:56:
[...]
Het enige voordeel van hddvd was dat ze betere compressietechnieken en codecs gebruikten, maar volgens mij is dat inmiddels op blue ray ook gangbaar (h.264 etc)
Blu-Ray ondersteunt dezelfde codecs als HD-DVD, dus MPEG2, VC1 en h.264.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DarkShadow schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 19:38:
[...]

ninja gaiden black was een van de moeilijkere games ooit, je gaat me niet vertellen dat je de game te gemakkelijk vind.
ik had t over de demo... van Sigma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/offtopic
DarkShadow schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 19:56:
[...]
Dat soort prijzen zou ik niet te serieus nemen, voor zover ik weet zijn er behoorlijk wat klachten over de bravia serie, absoluut niet de beste lcd die er is.
Sony Bravia gekocht, geen klachten, pracht ding.

/ontopic

Ben momenteel aan het twijfelen of ik een PS3 ga kopen of niet, vandaar deze thread aan het bij lezen. Lichte prijsdaling zou me over de streep halen, maar volgens mij is dat binnen afzienbare tijd nog niet het geval :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Op z'n vroegst de feestdagen. Maar in die periode komen er zoveel mooie games uit, dan denk ik liever dat ze even wachten tot een zooi mensen een ps3 hebben gekocht voor die games. En dat ze daarna pas een prijsverlaging doen om nog meer mensen over de streep te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zerokill schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:05:
YEEEEES Casino Royale is binnen :D :D
ontzettend netjes van Sony dat ze er toch een hebben gestuurd ondanks dat ik me voor de actie had aangemeld :D

Voor iedereen die zich dus van te voren heeft aangemeld en geen CR heeft ontvangen: gewoon even klantenservice bellen en binnen (voor mij) binnen 7 werkdagen een blu ray

echt ontzettend netjes :D
Na jou bericht hier ben ik ook maar es gaan bellen, had me gerregd op 5 april en nog niet binnen.
Mijn PS3 was gewoon aangemeld en had het bevestigings mailtje mbt CR gewoon gehad.

Nou ben benieuwd hoe snel ze dit gaan afhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

-RazieL- schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:06:
Op z'n vroegst de feestdagen. Maar in die periode komen er zoveel mooie games uit, dan denk ik liever dat ze even wachten tot een zooi mensen een ps3 hebben gekocht voor die games. En dat ze daarna pas een prijsverlaging doen om nog meer mensen over de streep te trekken.
Toch altijd weer opvallend hoe sommige mensen over de prijs lopen te miepen en dan naief hopen dat de fabrikant amper 3 maanden na introductie de prijs een stuk omlaag gaat gooien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2K
  • Laatst online: 10-09 15:09

S2K

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:23:
[...]
Liever toch nieuwe uit winkel. Weet dat die voor 550 in rotterdam bij mediamarkt was, en 550 bij dimensionplus. Maar die acties zijn over. Iemand anders die weet waar die wel goedkoper is?
Top1toys in winkelcentrum Toolenburg in Hoofddorp heeft vanaf eind april de PS3 te koop voor 499,- Ik heb hem ook daar gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik verwacht geen enkele prijsdaling.

De Wii verkoopt als een dolle, geen enkele reden om de prijs te veranderen.

Van de 360 wordt verwacht dat hij in juli eindelijk winstgevend wordt (lees 1 dollar per console :+ ). Verder gaan de verkopen goed. Ook niet echt een reden om te zaken (of marginaal).

De Playstation is per verkochte console zwaar verliesgevend. Daarbij verkoopt de console niet fantastisch, maar ook niet heel slecht. Wederom, geen reden om snel te verlagen.

Ik denk dat het nog wel een tijdje (lees na Kerst) duurt voor een verlaging.

Natuurlijk zijn er af en toe acties van Winkeliers, maar daar zal het wel bij blijven.

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 12-06-2007 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
PWM schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:46:
Ik verwacht geen enkele prijsdaling.

De Wii verkoopt als een dolle, geen enkele reden om de prijs te veranderen.

Van de 360 wordt verwacht dat hij in juli eindelijk winstgevend wordt (lees 1 dollar per console :+ ). Verder gaan de verkopen goed. Ook niet echt een reden om te zaken (of marginaal).

De Playstation is per verkochte console zwaar verliesgevend. Daarbij verkoopt de console niet fantastisch, maar ook niet heel slecht. Wederom, geen reden om snel te verlagen.

Ik denk dat het nog wel een tijdje (lees na Kerst) duurt voor een verlaging.

Natuurlijk zijn er af en toe acties van Winkeliers, maar daar zal het wel bij blijven.
hadden ze niet bij MS gezegd dat ze verwachte dat de 360 in 2008 winstgevend zou worden? Of gold dat voor de hele games divisie?

Ik denk ieg dat sony gaat proberen zo snel mogelijk de prijs te verlagen. De meeste mensen vinden 600 euro gewoon teveel en eigenlijk is dat het ook. Je hoort het van zoveel mensen: prachtige console met mooie toekomst (mits MGS en FF natuurlijk exclusive blijven om maar wat te noemen) maar waarom zo duur?

Naja ze komen er bij sony ook wel achter. Speciaal als bij MS de prijs wel gaan verlagen. Dan zal sony HEEL snel volgen verwacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert22nh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 00:15
S2K schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:43:
[...]

Top1toys in winkelcentrum Toolenburg in Hoofddorp heeft vanaf eind april de PS3 te koop voor 499,- Ik heb hem ook daar gekocht.
Hij is daar nu 549.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede prijs vind ik denk niet dat hij snel goedkoper wordt.
Als ik moet vergelijken tussen de Wii en de PS3:
Wii staat al paar maanden stof te happen, PS3 staat elke avond zijn uurtjes te draaien.....
Moet wel zeggen dat de functionaliteit van de PS3 me eigenlijk behoorlijk meevalt, als je de dit topic soms doorleest denk je dat het een slecht product is... Nu is de prijs 1 ding, maar als ik kijk hoeveel plezier ik al aan de PS3 heb beleefd dan ben ik dat snel vergeten...
Ik vermaak me prima met de Blu Ray films en diverse games zoals F1:CE en NHL. Ook vind ik het leuk dat je diverse apparatuur gewoon werkend kunt krijgen zonder enige moeite. Zo download ik regelmatig films die ik direct via mij usbharddisk kan afspelen zonder enige problemen _/-\o_ (mits goede codecs natuurlijk anders even omzetten).
Ik hoop ook dat Home mij ook zal aanspreken, verwacht er misschien teveel van......
Weet iemand of er misschien een mogelijkheid is/komt om bijvoorbeeld je PDA te synchroniseren met de ps3? Dat lijkt me helemaal super. Ben nu al een paar keer te laat gekomen doordat de tijd weer eens sneller ging dan dat ik d8.
Misschien is de Xbox360 wel net zo goed/slecht , maar ik snap werkelijk niet waarom daar de hele tijd over geschreven word. Wat maakt het uit ? >:)
Pagina: 1 ... 11 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.