[PC][MMORPG] EVE-Online deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.926 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:03

Mach

[END]Avengers

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:42:
[...]

Ik denk hij daar passive modules heeft zitten en ingesteld heeft dat passive modules niet getoond worden.
Klopt inderdaad :)

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
jullie spelen eve op et werk? hoe doe je dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
erm.. installeren gamen als de baas niet kijkt alt tabben ;)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:03

Mach

[END]Avengers

DrProctor schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:34:
nevermind :)

[ Voor 4% gewijzigd door Mach op 13-06-2007 15:01 ]

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:25
DrProctor schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:34:
Eigenlijk mag ik het niet.(PC is alleen voor zakelijke dingen)
Ik werk in een call center in zuid afrika voor IBM.
EVE koop Blade servers van IBM en heb al gezegd dat door het spelen meer servers nodig zijn en dus meer mensen moeten spelen zodat ze er meer kopen.
Alleen vonden ze dat toch geen goed idee(wel jammer).
Mag zelf software installeren geen illegale dingen maar EVE is betaalt :D en dus niet legaal \o/.
Ik zit in de top 5 van agents dus ik krijg niet zo veel van te horen.
Me team leaders weten het maar ik zit gelukkig niet op een plek waar iedereen kan op kijken.
(heb wel me scherm zo geplaatst dat je geen goede inkijkhoek heb anders was het over en uit)

Heb net gekeken hoelang het duurt voordat ik refin skills alles op max is.
Dat duurt nu non-stop 8 maanden :P.
Leuk Leuk Leuk.

[ Voor 7% gewijzigd door Calamor op 13-06-2007 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-07 16:15
Ik heb zojuist een 90-day GTC gekocht om mijn account weer te re-activeren ( heb hem gisteren laten verlopen |:( ) en ik vroeg me af hoeveel van die 90 dagen ik overhoud door die dure activatie. Zou namelijk erg rot zijn als ik maar 30 daagjes overhoud.

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je al een bestaande betaald account hebt dan zul je gewoon die 90 dagen overhouden, als je van een trial account overgaat op een betaalde account verlies je geloof ik 10 dagen maar dat weet ik niet 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TigerXtrm
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-06 18:39
Voor zover ik weet krijg je gewoon waarvoor je betaald. Als jij een sub van 90 dagen neemt dan krijg je ook gewoon 90 dagen, daar betaal je immers voor. De tijd die zit tussen het betalen en de activatie (bijvoorbeeld door de vertraging van een bankoverschrijving) wordt niet meegerekend bij de gekochte tijd.

In ander nieuws, iemand deel van een Corp waar ik misschien terecht kan?

Tiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:37
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 23:35:
als je al een bestaande betaald account hebt dan zul je gewoon die 90 dagen overhouden, als je van een trial account overgaat op een betaalde account verlies je geloof ik 10 dagen maar dat weet ik niet 100% zeker.
Ik heb een account die ik tot nu toe alleen met GTC's heb betaald. Bij die heb ik vanaf het begin altijd precies gekregen wat ik gekocht had. Bij de trial moet je er alleen op letten dat je die pas omzet naar een echt account op het moment dat je tijd afloopt. Als je voor die tijd verlengt vervalt je trial-tijd (zo was het ten minste een jaartje geleden)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry ik dacht als je een account aanmaakte (dus die 19,95 moet betalen de allereerste keer) en je doet dat met GTC's dat je dan een paar dagen mist om die 5 euro goed te maken die ze anders zouden verliezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 21:59
TigerXtrm schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 00:35:

Tiger
Hangt er een beetje af van wat je zoekt. Als je een "allround" NL-corp zoekt in 0.0 space kun je eens een bezoekje wagen aan onze corp op www.horizon-inc.nl of op "horizon inc." channel ingame. Tis wel beetje afhankelijk van je chars "leeftijd", we zijn niet bijzonder veeleisend daarin maar er zijn wel wat richlijnen ;)
tudeLati schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 23:21:
Ik heb zojuist een 90-day GTC gekocht (
Die 90-day GTC's zijn nog wel te doen met ingame isk, maar ik moet zeggen dat die 30-days versie echt een rippoff zijn geworden zeg 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door FreeMen op 14-06-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
FreeMen schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:45:
[...]

Hangt er een beetje af van wat je zoekt. Als je een "allround" NL-corp zoekt in 0.0 space kun je eens een bezoekje wagen aan onze corp op www.horizon-inc.nl of op "horizon inc." channel ingame. Tis wel beetje afhankelijk van je chars "leeftijd", we zijn niet bijzonder veeleisend daarin maar er zijn wel wat richlijnen ;)

[...]

Die 90-day GTC's zijn nog wel te doen met ingame isk, maar ik moet zeggen dat die 30-days versie echt een rippoff zijn geworden zeg 8)7
Wat zijn de prijzen daar van?
En waar doen jullie dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Calamor schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:07:
[...]

Gewoon op de eve-online fora (sell orders oid). Kosten zijn ongeveer 150 mil isk voor 30 dagen en 300-350mil voor 90 dagen. Als je het via de secure method van CCP doet kan er verder ook niets fout gaan en weet je dus ook zeker dat je niet gecammed wordt. Nadeel is wel dat ie gelijk wordt bijgeschreven op je account, dus je kunt niet zelf bepalen wanneer je hem in laat gaan.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:41:
(heb wel me scherm zo geplaatst dat je geen goede inkijkhoek heb anders was het over en uit)
Maw, je zet je baan op het spel voor een .... spel?
Vind je het gek als ik je niet begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:07:
[...]

Gewoon kijken op www.horizon-inc.nl.
Onder het tabje recruitment staat alles wat moet weten.
Op de site staat ook een link naar ons forum, en daar staat dan weer bijna het zelfde verhaal. ;)
Maar als je ander vragen hebt zijn we natuulijk niet de beroerdste corp, dus kom dan eens even chatten op ons ingame channel: horizon inc.

(oei dit riekt naar recruitment >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:32:
[...]

Maw, je zet je baan op het spel voor een .... spel?
Vind je het gek als ik je niet begrijp?
Je krijg wel gewoon een waarschuwing hoor.
(kreeg er eerst ook 1 maar toen zat ik op een plek waar echt iedereen op me scherm keek en ze hadden gezegd dat ze dat niet wilde en alleen kon als het echt stil is op de vloer).
Dus me baan op het spel zetten dat niet.
En ik werk nu nog na deze dag 10 werkdagen en dan terug naar Nederland.
Opzoek naar een nieuwe baan.

En als ik er de tijd niet voor heb dan doe ik dan ook niks ingame.
Ik wil niet dat me werk er onder lijdt.
Dan krijg je wel gelijk te horen zit niet zo te gamen(van anderen die het wel gedaan hebben).
Daar gaan ze ook veel meer kijken wat hij met de PC doet.

Er zijn wel meer regels op werk die we niet zo nou nemen.
Maar het belangrijkste is dat je wel goed je best doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
heb ik het goed dat jullie 1 mill isk per week vragen van members met een max van 4 mill isk ?

hoe hoog is jullie tax rate ingesteld ?

verder zitten er wel leuke dingen tussen alleen de 4 mill sp kan ik niet opbrengen nog kan inmiddels wel een ret vliegen op mn ene account en een bc op mn andere (kan wel een bc vliegen op mn miner alt maar te weinig gunnery skills en teveel drone/leadership skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
angel00008 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:49:
heb ik het goed dat jullie 1 mill isk per week vragen van members met een max van 4 mill isk ?

verder zitten er wel leuke dingen tussen alleen de 4 mill sp kan ik niet opbrengen nog kan inmiddels wel een ret vliegen op mn ene account en een bc op mn andere (kan wel een bc vliegen op mn miner alt maar te weinig gunnery skills en teveel drone/leadership skills
Myrmidon is een heel goed ship voor je. Tax kan je ingame zien bij de corp. Dacht dat het op de eerst tabblad staat onderaan.
Bij de meeste corpen is het 10%.

Hoorde dat bij BoB zelf somige corpen zelf 50-100% hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Calamor op 14-06-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
weet ik maar ik ga voor een eos e astarte en warfare links de myrm ligt all gedocked met nos en meds maar vorlopig gebruik ik mn active hardend drake om missies te runnen en mn miner om ice binnen te halen voor de pos en lekker door te skillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

'n actieve tank op n Drake?? :'(

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
hij zegt active hardener ;p Ik gebruik ook active hardeners, mn cap blijft dan op 80% hangen met allebei de hardeners aan. Niets vreemds aan dacht ik zo :)

Nug 6 dagen precies tot evasive maneuvering 5 :) Dan heb ik eindelijk wat leuke pvp scheepjes. Ik ga voor de malediction waarschijnlijk. Heb al tech 2 pulse lasers getrained met lvl 4 specialization. Eindelijk weer wat anders dan die saaie cruisers en BC's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
DrProctor schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:40:
hij zegt active hardener ;p Ik gebruik ook active hardeners, mn cap blijft dan op 80% hangen met allebei de hardeners aan. Niets vreemds aan dacht ik zo :)

Nug 6 dagen precies tot evasive maneuvering 5 :) Dan heb ik eindelijk wat leuke pvp scheepjes. Ik ga voor de malediction waarschijnlijk. Heb al tech 2 pulse lasers getrained met lvl 4 specialization. Eindelijk weer wat anders dan die saaie cruisers en BC's :D
correct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Laat met 0.0 ratten nog m'n schip verloren door een beetje afwezig te zijn. Ineens vliegt er een minmatar commandship naast m'n schip terwijl ik tegen Amarr rats vecht. Dan heb je wel zoiets van heh? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shezzie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-07 00:37

Shezzie

Lekker hoor!

archetta schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:03:
Laat met 0.0 ratten nog m'n schip verloren door een beetje afwezig te zijn. Ineens vliegt er een minmatar commandship naast m'n schip terwijl ik tegen Amarr rats vecht. Dan heb je wel zoiets van heh? :+
Ach, mijn Minmatar heeft een standing van 8.02 met de Amarr Emperor Family: collaborateurs moeten er ook zijn toch? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:09

Creesch

bla bla!

Voor zover ik weet krijg je gewoon waarvoor je betaald. Als jij een sub van 90 dagen neemt dan krijg je ook gewoon 90 dagen, daar betaal je immers voor. De tijd die zit tussen het betalen en de activatie (bijvoorbeeld door de vertraging van een bankoverschrijving) wordt niet meegerekend bij de gekochte tijd.

Tiger
Als je nog intresse hebt, ik zit in een corp met veel europeanen waaronder nederlanders.
We zijn een pvp corp die op het moment in khanid actief is.
Als je intresse hebt kan je ingame contact met me opnemen (nickname: Creesch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion

Tiger
bij ons zou je ook wel evt terecht kunnen, zitten veel nederlands pve/industrial gericht en zijn net langzaam aan in low sec aan het opereren.

ingame name : splintercellxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Patch komt eraan \o/
REVELATIONS II, the second part of three free REVELATIONS expansion for EVE Online will be deployed on Tuesday 19 June, starting at 0200 GMT. This deployment is scheduled to last approximately 24 hours, with an estimated return to service at 0200 GMT on Wednesday 20 June. Tranquility will also undergo its normal daily maintenance period at 1100 GMT on the 20th.
Om maar even wat op te noemen: Heat, LP-Store, Bomber Update, Sovereignty Levels
en nog vele andere dingen: Patchnotes

Persoonlijk vind ik vooral de LP-store interessant, mooi goedkoop de Connection skillbooks regelen en eens serieus gaan kijken naar implants/hardwires.

PS: Zet dus een lange skill aan, zeker langer dan 24uur! Heb hier 11+ dagen skills aangezet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
cooolkast schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:50:
Patch komt eraan \o/

[...]

Om maar even wat op te noemen: Heat, LP-Store, Bomber Update, Sovereignty Levels
en nog vele andere dingen: Patchnotes

Persoonlijk vind ik vooral de LP-store interessant, mooi goedkoop de Connection skillbooks regelen en eens serieus gaan kijken naar implants/hardwires.

PS: Zet dus een lange skill aan, zeker langer dan 24uur! Heb hier 11+ dagen skills aangezet :*)
Ik heb echt lopen slapen :) zag het nu pas :(.
Gelukkig is me skill pas om 5 uur klaar vandaag en niet s'ochtens om 8 uur :D wat ik normaal doe.
En ik wou net voor het eerst naar 0.0 gaan.
Kan nu een clonebay in highsec maken \o/.
Maar ik denk dat ik pas echt er heen ga als ik weer in nederland ben.
Hier is het internet erg traag :(. En me broertje is daardoor al 2 schepen in een korte tijd verloren.

Er zitten heel wat leuke dingen in.
Alleen ik krijg de link niet in windows verandert met "/end /LUA:OFF" komt de melding dat hij de programma niet meer kan vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door Calamor op 19-06-2007 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
heb Caldari BS 5 maar aangezet vorige week voor mn main char, en voor mn andere char duurt mn skill nog 1.5 dag, dus ik hoop dat dat genoeg is :)

Ik probeer mn ROF van mn t2 cruiselaunchers zo laag mogelijk te krijgen, hopelijk gaat het met BS 5 onder de 7 seconden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm vrij van EvE vandaag. Nou dan stort ik mij vanavond maar op een reeks afleveringen van 24. :'( :'( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Den denk dat het dan maar SCO wordt avond.
Voor anderen die van vliegschepen houden : [MMORPG] Space Cowboy Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

* CoRrRan wordt een beetje ziek van gare -10 security piraten die, omdat ze zichzelf vervelen in 0.4 space mij gaan lopen jagen.

Dat ze eens wat gaan doen met een uitdaging zeg.

Dan kun je natuurlijk wel zeggen: dan moet je niet naar 0.4 space gaan, maar met de schepen die ik ondertussen kan vliegen (een cruiser, niets bijzonders) kan ik net de NPCs daar aan, dan is 1.0 -> 0.5 space.

Nu ben ik nog momenteel veel zelf bezig (voornamelijk missions en ratting) en ik begrijp dat het in een corp waarschijnlijk veel leuker is, maar hoe kies je nu een corp waarbij je jezelf prettig voelt? En hoe zijn jullie erin gerold? Geronseld?

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-08 20:46

tazitiz

dbprutser

CoRrRan schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 10:36:
* CoRrRan wordt een beetje ziek van gare -10 security piraten die, omdat ze zichzelf vervelen in 0.4 space mij gaan lopen jagen.

knip

Nu ben ik nog momenteel veel zelf bezig (voornamelijk missions en ratting) en ik begrijp dat het in een corp waarschijnlijk veel leuker is, maar hoe kies je nu een corp waarbij je jezelf prettig voelt? En hoe zijn jullie erin gerold? Geronseld?
de uitdaging is natuurlijk om anderen te vinden die niet zo goed zijn als jezelf. lees de pirate verslagen er maar op na. Dus in 0.4 space aan de slag gaan is het makkelijkste voor hen. conclusie - ben je geen pvp-er en je wilt npc's killen doe lvl2 en lvl 3 missies. Zo niet heb je hoge kans om door een pvp-er afgemaakt te worden.

verder de corp waar ik bij zit zit ik bij omdat irl vrienden er ook al in zaten. dat helpt enorm. tis een rustige en kleine corp met humor. niks moet alles mag erg leuk.

voor de nieuwe release ben ik erg benieuwd naar het delen van missiepunten onder de gang
lijkt me erg gaaf om samen met elkaar missies te doen waar je allemaal beter van wordt. Ook level 5 missies lijkt me dan niet al te lang al binnen bereik te komen. zo te zien is in deze release heel erg veel verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion

Dan kun je natuurlijk wel zeggen: dan moet je niet naar 0.4 space gaan, maar met de schepen die ik ondertussen kan vliegen (een cruiser, niets bijzonders) kan ik net de NPCs daar aan, dan is 1.0 -> 0.5 space.

ik werd in de eerste week geronseld door de corp waar ik nu inzit (en inmiddels doordat ik toen 6 weken vrij was letterlijk na een paar weken in het managment gezet zelfs)

soms kan je op forums zoeken naar corps of in local kijken of mensen recruiten.
je hebt van die mensen die letterlijk elke week een andere corp proberen en ook mensen die gelijk in een corp blijven.

en wat zoek je zoek je een nederlandse corp een mix engels. er is vanalles wat op dit moment is mijn corp ong 50/30/15/5 nederlands/uk/us/aus wat als voordeel heeft dat er meestal wel iemand on-line is hoelaat je ook inlogd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor

Hoe ik in me eerste corp ben gekomen is best grappig.
Bij de eerste corp was ik nog erg noob in EVE en was altijd bezig met andermans containers leeg te halen. Werd afgeknalt en ging ingespreek met de persoon.
Toen ben ik die corp gaan joinen. Later was ik op zoek naar een nederlands talig corp en toen heb ik eerst geprobeert bij horizon-inc te komen die had een contact persoon gegeven.
Had een mailtje gestuurd maar kreeg niks terug.( wist nog niet hoe het werkte )
Toen ben ik later bij een andere NL's corp gekomen.
Die is uit elkaar gegaan. En nu zit ik in een gezellige engels met groot gedeelte NL corp.
Hebben zelf een eigen gedeelte op onze forum.
Daar heb ik het erg naar me zin.
Maar als je nog niet weet wat je echt wilt kan je het beste gewoon bij een corp joinen en kijken of je het leuk vind.
Er is altijd nog de mogelijk om een eigen corp te maken ( heb het ook ff gedaan met me broertje maar het was veel leuker om in een grote corp te zitten. Ook speelde we niet zo active omdat we in zuid afrika zitten)

Onze corp is Darklite en in de Alliance SPARTA
ING channel : Darklite Inc
Site : http://www.eve-darklite.com/

Als je op me ING : Calamor kijk zal je wel zien dat ik in verschillende corpen heb gezeten.
En er zijn wel veel mensen die van corp veranderen als het niet naar hun zin is of iets anders zoeken.

[ Voor 4% gewijzigd door Calamor op 19-06-2007 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

tazitiz schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 11:27:
[...]

de uitdaging is natuurlijk om anderen te vinden die niet zo goed zijn als jezelf. lees de pirate verslagen er maar op na. Dus in 0.4 space aan de slag gaan is het makkelijkste voor hen. conclusie - ben je geen pvp-er en je wilt npc's killen doe lvl2 en lvl 3 missies. Zo niet heb je hoge kans om door een pvp-er afgemaakt te worden.
Dat snap ik natuurlijk niet hè: "het is een 'uitdaging' om anderen te vinden die niet zo goed zijn als jezelf". Ik heb heel lang Guild Wars gespeeld en daar is het juist een uitdaging om iemand te vinden is die BETER is dan jezelf en DIE proberen te verslaan.

Blijkbaar is het verschil tussen skill <-> time based games toch wel enigszins merkbaar in EVE.

Dank jullie voor die informatie over corps, persoonlijk ben ik op zoek naar een corp die een volwassen houding heeft. In GW heb ik in een guild gezeten met allemaal mensen die ouder waren dan 20 en dat beviel mij prima, ik ga niet zeggen dat mensen jonger dan 20 niet OK zijn, maar de meeste problemen kwamen toch vaak van hen. Taalbarrière heb ik gelukkig niet, ik ben momenteel nog semi-actief in een Amerikaans/Canadees/Engels guild in GW en heb veel Ventrilo contact met hen gehad (momenteel wat minder natuurlijk).

Ik zal eens een aantal van jullie aanspreken als EVE weer up is.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
CoRrRan schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 12:16:
[...]

Dat snap ik natuurlijk niet hè: "het is een 'uitdaging' om anderen te vinden die niet zo goed zijn als jezelf". Ik heb heel lang Guild Wars gespeeld en daar is het juist een uitdaging om iemand te vinden is die BETER is dan jezelf en DIE proberen te verslaan.

Blijkbaar is het verschil tussen skill <-> time based games toch wel enigszins merkbaar in EVE.

Dank jullie voor die informatie over corps, persoonlijk ben ik op zoek naar een corp die een volwassen houding heeft. In GW heb ik in een guild gezeten met allemaal mensen die ouder waren dan 20 en dat beviel mij prima, ik ga niet zeggen dat mensen jonger dan 20 niet OK zijn, maar de meeste problemen kwamen toch vaak van hen. Taalbarrière heb ik gelukkig niet, ik ben momenteel nog semi-actief in een Amerikaans/Canadees/Engels guild in GW en heb veel Ventrilo contact met hen gehad (momenteel wat minder natuurlijk).

Ik zal eens een aantal van jullie aanspreken als EVE weer up is.
In EVE is de leeftijd gehalte wel hoger dan andere MMORGP's.
Komt ook dat het wat ingewikkelde game is.
Volgens mij is het ook bij onze corp ook zo dat niemand jonger is dan 20.

We hebben ook een Ventrilo server en bij EVE moet je wel TS hebben bij fleetbattles.
Dat merk al bij een gang en je doet samen een missie zonder TS.

Vooral als je nu die LVL 5 missie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Calamor schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 12:30:
[...]

In EVE is de leeftijd gehalte wel hoger dan andere MMORGP's.
Komt ook dat het wat ingewikkelde game is.
Volgens mij is het ook bij onze corp ook zo dat niemand jonger is dan 20.

We hebben ook een Ventrilo server en bij EVE moet je wel TS hebben bij fleetbattles.
Dat merk al bij een gang en je doet samen een missie zonder TS.

Vooral als je nu die LVL 5 missie komen.
helemaal mee eens leeftijd ligt stukken hoger als bij andere MMORGP's bij ons zijn de meeste ook 20+ TS is idd een grote must (all zijn sommige spelers bij ons ook op eve voice te vinden wat ik zelf te duur vind tegenover TS/Ventrillo.)

edit :

ik start net de test server op en de startup screen is verandert !!! :) mooie screen van een hurricane die voorbij een pleneet vliegt :)

[ Voor 9% gewijzigd door AjDuLion op 19-06-2007 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
CoRrRan schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 12:16:
[...]

Het grote verschil zit hem in wat je verliest. In GW alleen wat ranking, in EVE miljoenen en meestal dus ook veel tijd. Daarnaast heb je pvp'ers en gankers. Gankers zullen zowiezo niet proberen iemand te vinden die tegenstand kan bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
angel00008 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:49:

Wellicht beetje late reactie maar dan toch:

Dat heb je goed gezien ja vwb die memberfee. Er zijn echter wel wat andere "taxes" die er voor zorgen dat de corp zijn possen, carrier fuel (voor alloys weg te brengen), ship losses etc kan betalen maar dat leggen we je graag uit als je echt intresse hebt. Vwb die 4mill skills hoef je je niet zo'n zorgen te maken aangezien er nog wel wat andere criteria zijn waaraan je vlgs mij wel voldoet :) .

ps. ik weet niet of je nu echt geintresseerd bent in een andere corp want uit latere posts van je maak ik op dat je het juist wel erg naar je zin hebt bij je huidige corp :|

[ Voor 8% gewijzigd door FreeMen op 19-06-2007 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
FreeMen schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 13:01:
[...]

Wellicht beetje late reactie maar dan toch:

Dat heb je goed gezien ja vwb die memberfee. Er zijn echter wel wat andere "taxes" die er voor zorgen dat de corp zijn possen, carrier fuel (voor alloys weg te brengen), ship losses etc kan betalen maar dat leggen we je graag uit als je echt intresse hebt. Vwb die 4mill skills hoef je je niet zo'n zorgen te maken aangezien er nog wel wat andere criteria zijn waaraan je vlgs mij wel voldoet :) .

ps. ik weet niet of je nu echt geintresseerd bent in een andere corp want uit latere posts van je maak ik op dat je het juist wel erg naar je zin hebt bij je huidige corp :|
correct maar ik was een beetje aan het snuffelen hoe andere corps hun dingen regelen.

ik ben nu gelukkig wel tevreden in de corp met de status die ik gekregen heb.
nu alleen nog een beetje de members omhoog krijgen om de posses te onderhouden :)

edit :

weet iemand trouwens wat de beste me voor bpo's is ? (ik snap dat ship bpo's niet zo hoog kunnen maar wel handig zou zijn)

ik zoek op het moment de ideale me/pe voor hybrid en missile bpo's

[ Voor 9% gewijzigd door AjDuLion op 19-06-2007 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:02
angel00008 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 13:33:
[...]

correct maar ik was een beetje aan het snuffelen hoe andere corps hun dingen regelen.

ik ben nu gelukkig wel tevreden in de corp met de status die ik gekregen heb.
nu alleen nog een beetje de members omhoog krijgen om de posses te onderhouden :)

edit :

weet iemand trouwens wat de beste me voor bpo's is ? (ik snap dat ship bpo's niet zo hoog kunnen maar wel handig zou zijn)

Jij bent toch NCM of niet?

[ Voor 0% gewijzigd door Pirate-Bozz op 19-06-2007 13:47 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Pirate-Bozz schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 13:47:
[...]

Jij bent toch NCM of niet?
geen idee waar je het over hebt maar NCM zegt me niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
angel00008 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 13:50:
[...]

geen idee waar je het over hebt maar NCM zegt me niets
New Career Move, een paar van die gasten zaten toch hier op het forum ?

Naja, :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
angel00008 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 13:33:
[...]

Hier is een tool die ik gebruik : http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=398536
Kan je zelf uit rekenen wat het voor jou voordelig is.
Want hoe hoger de lvl van ME of PE hoe langer het duurt.
Hoe hoger des te minder verlies.

In de toekomst wil ik zelf een eigen php script er van maken.
Dat zelf met inkoop van spullen rekening hou en en welke BPC's ik heb met de ME/PE.
En dat ga ik doen als ik tijd heb.

[ Voor 13% gewijzigd door Calamor op 19-06-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Pirate-Bozz schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 13:56:
[...]

nee zit niet in die corp zegt me ook niets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Ik heb dit nog niet hier langs zien gaan:
http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=517991
Is wel handig om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Calamor schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 14:47:
Ik heb dit nog niet hier langs zien gaan:
http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=517991
Is wel handig om te lezen.
dit was het eerste wat mij verteld werd toen ik mijn huidige corp binnenkwam nooit trades accepteren maar gebruik gewoon contracts die werken het beste.

edit :

patch is binnen nu nog wachten tot ze mensen toelaten.. maar ik denk dat dat pas rond een uur of 1/2 word.. hmm blijf denk ik wel op tot ie on is.. man nog ff op de test server gespeeld en de nieuwe look zag er goed uit alleen vind ik de knoppen net ff te groot geworden.

[ Voor 26% gewijzigd door AjDuLion op 19-06-2007 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Zo te zien zijn de astro belts wel nog op de zelfde plaats.
Heb BM er van om snel er heen te warpen en gelijk op de goede plaats te zijn.
Heb er nog maar 1 geprobeert.
Ben wel benieuwt of het straks gaat verplaatsen.

Edit:
Je kan er zo heen gaan. Rechter muis en ze staan er gewoon tussen.

[ Voor 14% gewijzigd door Calamor op 20-06-2007 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patch lijkt goed gelukt te zijn qua patchen, geen reboots sinds ik on-line ben vanaf 03.00 en geen extreme lag of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
Pirate-Bozz schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 13:56:
[...]

Ja klopt, Danti Shidomu en ik (Pr0qz0r) zitten hier op dit forum. Wij zijn inderdaad members van www.newcareermove.net :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Laatst online: 22:33
Heb EVE weer opnieuw geinstalleerd, maar nu heb ik geen Prefs.ini meer om advancedDevice=1 in te zetten. Is hier een andere truc voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
Ja, je cache staat nu onder c:\documents and setting\%username%\Local Settings\Application Data\CCP\EVE\settings

Screenshots kan je vinden onder: Mjin Documenten\Eve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Laatst online: 10-08-2023
Dus wat vind men van de patch?

Ben zelf vooral blij met de Titan/supercapital changes. Ik vind het wel moeilijk te zien of een module nu active is of niet en denk dat heat op een enkel exploit na misschien niet echt veel gebruikt gaat worden. De 'encounters' waar je voor kan scannen wil ik ook nog wel gaan proberen ook al hoor ik dat daar nog wel een aantal kinderziektes in zitten (o.a. dat er soms megaveel BS + interceptor rats spawnen als je iets schiet en dan lijdzaam moet toezien hoe je word afgeschoten).

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
woah emergency shutdown.. ach dan maar vroeg gaan slapen :)

scanner is idd leuk maar met een rokh en drake gewoon soms te easy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:23

Hoogie2004

Whohooooo

Damn, gisteravond mijn Ferox verloren in High sec.
Iemand jatte mijn Ore, toen ben ik em gaan fitten en heb ik em aangevallen.
Helaas was hij een fractie beter equipped. Na scannen dacht ik, dat gaat wel, viel beetje tegen, ik was dood, hij had ong helft structure left helaas.

Vlieg nu een commorant met light railguns (6x), damn das fun.(heb nu me die 6 railguns minder problemen met rats dan met me Ferox (5x heavy missile), klopt dat wel?)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
Dat is moeilijk te zeggen. Het hangt vooral af van je skills en de rats waar je op schiet.
Als je op frigs schiet dan zijn heavy missiles misschien niet het beste wat betreft DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Hoogie2004 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 07:06:
Vlieg nu een commorant met light railguns (6x), damn das fun.(heb nu me die 6 railguns minder problemen met rats dan met me Ferox (5x heavy missile), klopt dat wel?)
Waarschijnlijk ben je vooral frigs aanhet knallen en dan klopt dat inderdaad :)
Count schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 16:27:
Dus wat vind men van de patch?

Ben zelf vooral blij met de Titan/supercapital changes. Ik vind het wel moeilijk te zien of een module nu active is of niet en denk dat heat op een enkel exploit na misschien niet echt veel gebruikt gaat worden. De 'encounters' waar je voor kan scannen wil ik ook nog wel gaan proberen ook al hoor ik dat daar nog wel een aantal kinderziektes in zitten (o.a. dat er soms megaveel BS + interceptor rats spawnen als je iets schiet en dan lijdzaam moet toezien hoe je word afgeschoten).
Die heat gaat echt wel veel gebruikt worden. In PvE waarschijnlijk niet, maar in PvP toch echt wel. Zeker als je een soortgelijk schip aanvalt is die extra damage/tank misschien net datgene wat je laat winnen. Maar zowiezo was die heat vooral bedoelt voor T3, dus dan krijg je soortgelijke items met extra heat-bonussen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

De eerste echte Titan kill is door Red Alliance, Goonswarm en bondgenoten gemaakt op een niet onbemande Titan. BoB's Shrike deed een Doomsday bij een gate en activeerde zijn cloak daarna maar werd door iemand weer ge-decloaked. Sinds Interdictor bubbles nu een jump-out onmogelijk maken was hij de pineut. Een BoB vloot probeerde hem nog te hulp te schieten maar had niet voldoende vuurkracht.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Laatst online: 22:33
Filmpje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJzerlijm schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 09:36:
De eerste echte Titan kill is door Red Alliance, Goonswarm en bondgenoten gemaakt op een niet onbemande Titan. BoB's Shrike deed een Doomsday bij een gate en activeerde zijn cloak daarna maar werd door iemand weer ge-decloaked. Sinds Interdictor bubbles nu een jump-out onmogelijk maken was hij de pineut. Een BoB vloot probeerde hem nog te hulp te schieten maar had niet voldoende vuurkracht.
Een offline schip is nog steeds bemand alleen is hij niet online anders zou je schepen kunnen stelen als ze uitloggen. En btw die d2 gast was ook ingelogd toen hij dood ging. Alleen was hij een beetje stom om uit te loggen terwijl hij wist dat tie agressed was. Hij was gewoon in de game toen hij op half shield was ofzo. En daarna logde die om zijn pod te redden dus goed iets dat tie dood was.
Voor BOB is het onderhand tijd dat ze er 1 minder hadden. Hopelijk verliezen ze er nog wat meer de komende tijd.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2007 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Ouch.. naja, ze hebben er nog genoeg zullen we maar zeggen.

Ik verloor gisteren mijn raven op een "simpel" onboard gescanned complex in 0.0. Warp in met m'n shuttle op 100km om te checken wat voor een plex et was (we hadden er al 2 dag eerder gedaan die niet al te moeilijk waren als je op range inwarpt). Ik bm de plek (op 100km dus) en stap in m'n raven. Warp op 0 op m'n bm maar kom midden in de plex en werd binnen 1 sec gewarpscrambled en cap drained. Aangezien er 6 bssen waren op ruler kracht en nog een 2 tal large guns had ik niet veel kans :'(. .

Later maar met 4 man terug gegaan om wreck te legen, en plex te grinden. Gelukkig op 20mill t2 stuff na (t2 price drop ftw _/-\o_ ) alles terug. Begrijp alleen nog steeds niet waarom ik met m'n shuttle op 100km kon inwarpen en elke inwarp daarna we allemaal telkens op 0 kwamen terwijl dag ervoor we telkens konden inwarpen op range :|. Naja, zal wel aan type gelegen hebben, mwd werkte ook niet in deze plex terwijl die wel werkte in de andere.

Dus mocht je een plex zien...be prepared...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
FreeMen schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:27:
[...]

Ouch.. naja, ze hebben er nog genoeg zullen we maar zeggen.

Ik verloor gisteren mijn raven op een "simpel" onboard gescanned complex in 0.0. Warp in met m'n shuttle op 100km om te checken wat voor een plex et was (we hadden er al 2 dag eerder gedaan die niet al te moeilijk waren als je op range inwarpt). Ik bm de plek (op 100km dus) en stap in m'n raven. Warp op 0 op m'n bm maar kom midden in de plex en werd binnen 1 sec gewarpscrambled en cap drained. Aangezien er 6 bssen waren op ruler kracht en nog een 2 tal large guns had ik niet veel kans :'(. .

Later maar met 4 man terug gegaan om wreck te legen, en plex te grinden. Gelukkig op 20mill t2 stuff na (t2 price drop ftw _/-\o_ ) alles terug. Begrijp alleen nog steeds niet waarom ik met m'n shuttle op 100km kon inwarpen en elke inwarp daarna we allemaal telkens op 0 kwamen terwijl dag ervoor we telkens konden inwarpen op range :|. Naja, zal wel aan type gelegen hebben, mwd werkte ook niet in deze plex terwijl die wel werkte in de andere.

Dus mocht je een plex zien...be prepared...
auwts.

wel jammer dat er zo een groot gat zit tussen 0,1 en 0,0 het is een totaal andere wereld lijkt wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Wel mooi dat dit nu eindelijk fatsoenlijk mogelijk is, alleen de eerste echte titan kill blijft toch echt degene op D2 (die was helemaal aan het begin weliswaar onbemand, maar al had die daarna goed gereageerd had ie nog wel een kans gehad om weg te komen maar in plaats daarvan logde die..... )

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 19:05

Shunt

Boe

redwing schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 23:44:
[...]

Wel mooi dat dit nu eindelijk fatsoenlijk mogelijk is, alleen de eerste echte titan kill blijft toch echt degene op D2 (die was helemaal aan het begin weliswaar onbemand, maar al had die daarna goed gereageerd had ie nog wel een kans gehad om weg te komen maar in plaats daarvan logde die..... )
eh nee dat was geen echte kill.
een spy een titan bij een pos agro geven met smartboms als hij naar een SS gaat om uit te loggen dat noem ik geen echte kill. ;) ookal was hij aanwezig in het schip zelf. de titan was compleet serounded met bubbles en cap was droog dus hij kon geen kant meer op.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Zit hier iemand die in gallente missie's doet?
Ik zoek iemand die lvl 3 of lvl 4 missie samen kan doen om me standing hoger te maken.
Ben al diplomacy lvl 5 aan het leren misschien kan ik dan ook weer missie's doen.
Maar ik kan nu net geen missie's doen. :(

ING Calamor

[ Voor 4% gewijzigd door Calamor op 23-06-2007 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Shunt schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 01:14:
[...]

eh nee dat was geen echte kill.
een spy een titan bij een pos agro geven met smartboms als hij naar een SS gaat om uit te loggen dat noem ik geen echte kill. ;) ookal was hij aanwezig in het schip zelf. de titan was compleet serounded met bubbles en cap was droog dus hij kon geen kant meer op.
De manier waarop ie agro kreeg was inderdaad niet normaal, maar van wat ik toen van het verhaal heb gehoord was het wel zo dat als ie geen fouten had gemaakt hij iig een kans had gehad om weg te komen, dus enigszins een echte kill vind ik het wel.

Maar of dit nu wel of niet de 1e echte kill was, aangezien er zo snel na de patch al een titan neergehaald wordt zegt wel dat CCP de balans nu weer iets te ver heeft laten doorschieten en titans nu weer wat te makkelijk neer te halen zijn.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
weet iemand trouwens of je nu ook sov in 0,1 sec kan krijgen heb hier nu niet echt een antwoord op kunnen vinde op eve-o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
angel00008 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 16:28:
weet iemand trouwens of je nu ook sov in 0,1 sec kan krijgen heb hier nu niet echt een antwoord op kunnen vinde op eve-o
Nope sov is alleen in 0.0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redwing schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 15:27:
[...]

De manier waarop ie agro kreeg was inderdaad niet normaal, maar van wat ik toen van het verhaal heb gehoord was het wel zo dat als ie geen fouten had gemaakt hij iig een kans had gehad om weg te komen, dus enigszins een echte kill vind ik het wel.

Maar of dit nu wel of niet de 1e echte kill was, aangezien er zo snel na de patch al een titan neergehaald wordt zegt wel dat CCP de balans nu weer iets te ver heeft laten doorschieten en titans nu weer wat te makkelijk neer te halen zijn.
Als Molle gewoon met dat ding naar een safe gewarped was en daar had gecloaked was er niks aan de hand geweest, deze balance changes zijn gewoon goed geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 14:37
http://dl.eve-files.com/media/corp/RUSSOBR/Preved_Shrike.wmv <--- Titan kill vid voor degene die em nog niet hebben (gezien)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 02:49:
[...]

Als Molle gewoon met dat ding naar een safe gewarped was en daar had gecloaked was er niks aan de hand geweest, deze balance changes zijn gewoon goed geweest.
Daar ben ik het toch niet echt mee eens. Als je een paar lui met probes continue laat scannen is er een redelijke kans dat ze hem proben voordat ie cloakt. Op het moment dat ze hem dan gevonden hebben is ie ook zo neer te halen.

Ik ben het eens dat het een stomme fout was om niet naar een SS te gaan, maar zoals de probes momenteel werken is de kans aardig groot dat je iemand kunt proben voordat ie kan cloaken.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je net het geluk hebt dat je in die 2 seconden dat je uit warp komt dat ding op de goede plek probed, en dan moet je hem nog vinden als hij gecloaked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 08:26:
Dan moet je net het geluk hebt dat je in die 2 seconden dat je uit warp komt dat ding op de goede plek probed, en dan moet je hem nog vinden als hij gecloaked is.
Tja, maar als je met een man of 10 aan het scannen bent is de kans aardig groot aanwezig dat je een nauwkeurige scan te pakken hebt. En als je zo'n nauwkeurige scan hebt is dat uncloaken meestal niet zo heel moeilijk en als je zover bent weet je ook bijna zeker dat als je een aardige vloot in de buurt hebt (wat meestal wel het geval is, want anders was er geen titan bij betrokken), je hem ook neer kunt halen.

Het risico om een titan te gebruiken is nu naar mijn idee dus nu juist weer te groot geworden. Verder is mijn idee van een titan dat als je in iets in de minderheid bent dat je met zo'n schip de balans kunt keren. Momenteel is het alleen in zo'n geval juist niet slim om een titan te gebruiken omdat de kans dan zeer groot is dat je hem verliest.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

redwing schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 15:27:
[...]

pfff titans mogen nog verder ge nerfed worden. al die crap zooi met capitals moeten generft worden die stome dingen verkwallen heel de 0.0 experiance.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
redwing schreef op zondag 24 juni 2007 @ 08:16:
[...]

Daar ben ik het toch niet echt mee eens. Als je een paar lui met probes continue laat scannen is er een redelijke kans dat ze hem proben voordat ie cloakt. Op het moment dat ze hem dan gevonden hebben is ie ook zo neer te halen.

Ik ben het eens dat het een stomme fout was om niet naar een SS te gaan, maar zoals de probes momenteel werken is de kans aardig groot dat je iemand kunt proben voordat ie kan cloaken.
Een van de changes in de patch is dat de Titan 10minuten immobile is na een DD. De fout was dat Shrike/Molle een Titan riskeerde (en verloor) om een groepje frigates te DDen (zonder een support fleet te regelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Titan is niet immobile, titan kan niet uitjumpen, zit groot verschil in.
Titans can not jump for the next 10 minutes after firing a doomsday device
Als hij echt niet kon warpen vanwege die DD dan is het een grove fout van CCP en moet hij dat ding terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 18:28:
Titan is niet immobile, titan kan niet uitjumpen, zit groot verschil in.
[...]
Als hij echt niet kon warpen vanwege die DD dan is het een grove fout van CCP en moet hij dat ding terug krijgen.
Afaik kon hij wel warpen, maar koos hij ervoor om het niet te doen. Het verbaasde me dat die titan nog in leven was eigenlijk, het ding is al zoo vaak bijna dood geweest :D

En uit de CAOD thread:
Dunno if this has beem mentioned, but Shrike just cyno'd through Ibani (0.1) (Khanid) in an Avatar named 'Darwin Reloaded'.

[ Voor 15% gewijzigd door StarLite op 24-06-2007 20:52 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

StarLite schreef op zondag 24 juni 2007 @ 18:44:
[...]

Afaik kon hij wel warpen, maar koos hij ervoor om het niet te doen. Het verbaasde me dat die titan nog in leven was eigenlijk, het ding is al zoo vaak bijna dood geweest :D
Volgens Shrike zelf was de cloak om sneller in warp te kunnen gaan omdat je maximum snelheid dan nog verder afneemt. Hij was ergens in het systeem terecht gekomen nadat zijn cyno schip werd opgeblazen en zal wel gedacht hebben dat hij 100 kilometer in de richting van niks veilig was. De enorme grootte van die Avatar maakt decloaken natuurlijk wel makkelijker.

Als dit twee weken geleden was gebeurd had hij nog makkelijk weg kunnen komen, er waren twee Motherships en een stuk of 6 carriers daar die hem genoeg Energy Transfers hadden kunnen geven om te kunnen jumpen.Goeie call overigens van Shrike om zijn capitals te laten vertrekken toen het nog kon, die waren ook opgeblazen als ze tot het laatst geprobeerd hadden de Titan te ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Shrike zelf was de cloak om sneller in warp te kunnen gaan omdat je maximum snelheid dan nog verder afneemt
Dit klopt toch niet echt wat hij dacht dan, want je cloak haalt je snelheid wel weg maar das alleen als je cloaked en als je cloaked kan je niet warpen, als je je cloak uitzet ook al ben je volledig aligned moet je toch weer je 80% of zo van je niet gecloakte snelheid hebben. Dus dat duurt best lang :P

Maar petje af tegen hoe hij er op reageerd, en zeker als hij al een spare heeft dan petje af aan Evol's logistic kant :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2007 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Lol, ik las ergens dat hij in local was vrij direct na het verlies waarbij hij de opmerking maakte "wtb a avatar". Best knap als je zo nuchter kunt blijven maar BOB zal die titan allang "afgeschreven" hebben gehad dus geen verlies dit "boek" jaar :+

[ Voor 8% gewijzigd door FreeMen op 25-06-2007 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
FreeMen schreef op maandag 25 juni 2007 @ 12:49:
Lol, ik las ergens dat hij in local was vrij direct na het verlies waarbij hij de opmerking maakte "wtb a avatar". Best knap als je zo nuchter kunt blijven maar BOB zal die titan allang "afgeschreven" hebben gehad dus geen verlies dit "boek" jaar :+
ik heb er nog wel ergens eentje in de garage staan :+

vind het wel gaaf om dat te zien eergisteren mijn eerste pos kill meegemaakt en dat was echt gewldig gewoon.. het enigste wat ik nog meewil maken is 0,0 sec maarja dat zal nog wel een weekje of 4 duren eer ik mezelf daaraan ga wagen.

edit : net ff dat eve tv geporbeert te kijken maar blijkbaar moet je ook hiervoor betalen... sigh.. vind dit wel een beetje jammer hoor ccp is nogal geldlustig naar het lijkt..

ik had wel verwacht dat de all betalende members deze episodes gewoon konden zien maar helaas..

[ Voor 17% gewijzigd door AjDuLion op 25-06-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
Het meest briljante vind ik nog dat de Goons allemaal aan het klagen zijn waarom er nog geen monument van Darwins Contraption in 46DP hangt.
CCP werkt dat uiteraard weer tegen volgens een grote schare Goons. CCP = BoB denken ze nog steeds....best triest.

BoB heeft reeds 2 titans gekilled en daar is er ook maar 1 een monument van geworden omdat dat echt de aller eerst was die down ging.
Goons claimen nu dat zij de eerste waren die een Titan op een "legitieme" manier gekilled hebben.
Dat vind ik echt totale onzin.
Als een pilot bewust uitlogt ( CYVOK ) met een aggression timer dan valt het te verwachten dat je geprobed wordt en gekilled.

De laatste kill van de D2 titan is wel een slinkse streek maar 100% gebruik van ingame mechanics en dus net zo legitiem als elke kill. Met uiteraard een goede spy in een corp (wat bijna alle alliances volgens mij wel hebben)

Maargoed, alsnog een nette kill van RA, Goons en TCF, kan niks anders zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
angel00008 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:27:
[...]

edit : net ff dat eve tv geporbeert te kijken maar blijkbaar moet je ook hiervoor betalen... sigh.. vind dit wel een beetje jammer hoor ccp is nogal geldlustig naar het lijkt..

ik had wel verwacht dat de all betalende members deze episodes gewoon konden zien maar helaas..
dat komt omdat EVE-TV opzich los staat van CCP. Het is wel vrij irritant, maar goed.

[ Voor 70% gewijzigd door ravenger op 25-06-2007 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Brainwaste schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:07:
BoB heeft reeds 2 titans gekilled en daar is er ook maar 1 een monument van geworden omdat dat echt de aller eerst was die down ging.
Dat lijkt mij het enige dat telt, CCP heeft die niet teruggegeven dus zien zij het als een legitieme kill en dus was dat de 1e Titan kill.
Zowiezo kan CCP niet beginnen aan nog een monument want dan moeten ze dat bij elke titan-kill gaan doen (of IIG bij elke keer dat ze de stats van een titan wijzigen).

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil binnenkort ook beginnen met EVE online, ben inmiddels zat van WoW. Ik heb al een aantal keren een trial gedaan, maar nooit doorgespeeld. Bovendien wist ik ook niet goed hoe ik het betalen voor elkaar kon krijgen. :?

Op wat voor manier betalen jullie voor EVE? Er zijn een aantal creditcards, maar ik heb geen creditcard. Er staat op de site ook de mogelijkheid om via PayByCash te betalen. Hebben jullie hier ervaring mee? Of zijn er gamecards zoals bij World of Warcraft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:03:
Ik wil binnenkort ook beginnen met EVE online, ben inmiddels zat van WoW. Ik heb al een aantal keren een trial gedaan, maar nooit doorgespeeld. Bovendien wist ik ook niet goed hoe ik het betalen voor elkaar kon krijgen. :?

Op wat voor manier betalen jullie voor EVE? Er zijn een aantal creditcards, maar ik heb geen creditcard. Er staat op de site ook de mogelijkheid om via PayByCash te betalen. Hebben jullie hier ervaring mee? Of zijn er gamecards zoals bij World of Warcraft?
paybycash is via je bankrekening als je ideal hebt kan je daarmee betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
FreeMen schreef op maandag 25 juni 2007 @ 12:49:
Mja, je kan het bagatelliseren maar een 100b loss (officer fittings) voor BoB en 30b loot + 2b salvage voor ons is toch geen kattepis. Waarschijnlijk kan je er nog 10b bij optellen voor een HG slave set ook. En ze moeten ook het mothership van DBPreacher vervangen die de russen geambushed hadden.

Maar inderdaad, ze hebben er nog 3. Zal me benieuwen of ze ze nog offensief durven te gebruiken, ik heb geen Titan meer gezien sindsdien in ieder geval.

En FYI het BoB=CCP/BoD gezeur valt best mee in Goonswarm, er zijn altijd wel een paar idioten (dat geld dubbel voor Goons ;) ) maar wij willen dergelijk drama nu achterwege laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:03:
Via PayByCash kan je bijvoorbeeld betalen via iDeal of zelfs een gewone bankoverschrijving.

Er bestaan Game Time Cards voor Eve, maar die kan je voor zover ik weet niet in Nederland in de winkel kopen. Via internet kan wel, maar helaas alleen via credit card. Je zou eventueel iemand met een credit card zo'n GTC voor je kunnen laten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
Als je GTC's koopt ben je veel goedkoper uit met dank aan de lage dollar. Die dingen moet je dan wel weer met een creditcard kopen (dat is dan tenminste het snelste)
Maargoed, dan kan je voor 11-12 euro wel een maand eve-en in plaats van 14,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 10:52
Je kunt ook geld van de bank / giro overmaken naar een Paypal account.
Binnen 3 dagen staat dit erop en kun je ook via Pal Pal GTC's kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 02:49:
[...]

Zoals Molle zelf zegt:
Aligning a titan takes roughly 1-2 minutes, depending on where/what. As it were, i didnt have 1-2 minutes. Cloak slows you down, and hence align me faster, much like a web would do. Start turning, cloak, get aligned, warp.

Roughly 10-20 secs after the dd was fired, i had frigs swarming me, and, dictors, about an assload and a half. Frigs were never a problem, wrecks either, dictors were. Anyone who has been in a titan knows that its harder to turn then a freighter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
IJzerlijm schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:22:
[...]

Zoals Molle zelf zegt:

[...]
En dat is naar mijn idee nu net waarom ze titans nu weer overnerfed hebben. Dat ding is gewoon 10 minuten lang weerloos om iets te doen na een DDD. Naar mijn idee is een titan momenteel dus alleen nog maar handig als je een gevecht aan het winnen bent en je de verliezen aan je eigen kant zo klein mogelijk wilt hebben. In alle andere gevallen is het risico te groot omdat je gewoon niet weg kunt warpen/jumpen nadat je een DDD hebt afgevuurd.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
ze moeten die DDD gewoon weggooien en dat ding normale turrets geven ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
Als je support fleet groot genoeg is dan is het niet zo'n punt volgens mij. Meestal ben je als titan wel redelijk aan de frontlines aan het vechten, dus ook niet ver van je eigen dreads, carriers en mommies.
Ik vind de titan nerf inderdaad wel iets te ver doorgeslagen om eerlijk te zijn. Maar dat was wel te verwachten met al die cry-babies op de eve-o forums.

Wat ik helemaal een kwalijke zaak vind is het kunnen bumpen van een titan in een frigate, inty of ander klein spul.
Stel je voor dat als je op straat door een bus wordt aangereden en de bus vliegt naar de overkant van de straat...niet echt waarschijnlijk.
Zelfs in space gebeurd het niet. Kijk naar de maan bijvoorbeeld, die wordt constant door allerlij klein spul geraakt. En verschuift dat ding echt significant uit z'n baan?
Een frig die tegen een titan aan bumpt moet gewoon een eind weg gebounced worden en de titan moet gewoon lekker op koers blijven.
Dat lijkt mij stukken reëeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Brainwaste schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 19:12:
Als je support fleet groot genoeg is dan is het niet zo'n punt volgens mij. Meestal ben je als titan wel redelijk aan de frontlines aan het vechten, dus ook niet ver van je eigen dreads, carriers en mommies.
Ik vind de titan nerf inderdaad wel iets te ver doorgeslagen om eerlijk te zijn. Maar dat was wel te verwachten met al die cry-babies op de eve-o forums.

Wat ik helemaal een kwalijke zaak vind is het kunnen bumpen van een titan in een frigate, inty of ander klein spul.
Stel je voor dat als je op straat door een bus wordt aangereden en de bus vliegt naar de overkant van de straat...niet echt waarschijnlijk.
Zelfs in space gebeurd het niet. Kijk naar de maan bijvoorbeeld, die wordt constant door allerlij klein spul geraakt. En verschuift dat ding echt significant uit z'n baan?
Een frig die tegen een titan aan bumpt moet gewoon een eind weg gebounced worden en de titan moet gewoon lekker op koers blijven.
Dat lijkt mij stukken reëeler.
eh volgens mij heb je niet goed opgelet :P
de maan blijft in zijn baan omdat deze in een baan om de aarde draait en door de zwaartekracht van de aarde deze in de baan vast blijft houden.
echter als je in de ruimte iets dat NIET een baan om een object met zwaartekracht heeft bumpt met een object dat een redelijke massa heeft en een hoge snelheid en het schiet er niet zo door heen dan zullen bijde objecten zegmaar naar de overkant bouncen. aangezien er in de ruimte geen weerstand en in prenciepe ook geen zwaartekracht is gelden de regels die op aarde gelden niet meer ;)

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Alleen is een titan vele keren zwaarden dan een frigate :P
Het is wel erg gaar om te zien dat zelfs rockets een titan echt totaal alle kanten op laten stuiteren...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrProctor schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:14:
ze moeten die DDD gewoon weggooien en dat ding normale turrets geven ;p
Titan heeft als ik het goed heb 6 of zo turret slots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 23:18:
[...]

Titan heeft als ik het goed heb 6 of zo turret slots.
Yup, maar voor zo'n groot schip is dat wel een beetje weinig :P Ze zouden dat ding wat meer offensive capabilities moeten geven en de DDD minder sterk zodat zo'n ding ook echt iets kan doen behalve een DDD af te vuren en dan snel weg zien te komen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

redwing schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 07:31:
[...]

Yup, maar voor zo'n groot schip is dat wel een beetje weinig :P Ze zouden dat ding wat meer offensive capabilities moeten geven en de DDD minder sterk zodat zo'n ding ook echt iets kan doen behalve een DDD af te vuren en dan snel weg zien te komen.
Titans zijn van groot tactisch belang, ze zijn bijna useless qua firepower. Als je BS wil raken heb je al bijna niks aan XL guns, als je POS wil killen pak je een dreadnought. De kracht van een titan zit hem in de jumpportal generator, de cloning bay en de grote ship bay die hij heeft.

\o/

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Buddy trial nodig? Die kun je hier halen.

Handel in characters (en andere digitale goederen) is niet toegestaan.