[PC][MMORPG] EVE-Online deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.925 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Het ergste is nu wel achter de rug, het doel is bereikt. Zowel CCP als hun vriendjes hebben toegegeven dat zij relaties hebben die de rest van het spel niet heeft en dat ze dat de normaalste zaak van de wereld vinden.

Wat je daar als speler verder mee doet moet iedereen voor zichzelf beslissen. De developers verslaan zal je nooit lukken, je kan met EVE stoppen of proberen toch nog plezier erin te hebben. Gelukkig is dat nog heel goed te doen, ook in de wetenschap dat je nooit de grootmacht van EVE zult kunnen verslaan.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJzerlijm schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 16:29:
Het ergste is nu wel achter de rug, het doel is bereikt. Zowel CCP als hun vriendjes hebben toegegeven dat zij relaties hebben die de rest van het spel niet heeft en dat ze dat de normaalste zaak van de wereld vinden.

Wat je daar als speler verder mee doet moet iedereen voor zichzelf beslissen. De developers verslaan zal je nooit lukken, je kan met EVE stoppen of proberen toch nog plezier erin te hebben. Gelukkig is dat nog heel goed te doen, ook in de wetenschap dat je nooit de grootmacht van EVE zult kunnen verslaan.
BoB is wel te verslaan maar de organisatie bij de coalition hebben zwaar gefaald. Ze vielen iedere keer aan op 1 spot met 2/3 van hun cap fleet waartegen MC en BOB met de volledige vloot defende en tja 2/3 is niet zo goed als allemaal ho je het ook went of keert. Skillpointwise zal BOB en MC ook wel een voorsprong hebben op de coalition maarja dat kan je vermijden door goede tactics toe te passen en als het moet zelfs een capital of 15 opofferen terwijl je ergens anders zwaar aanvalt met echt alles wat je hebt capital wise.
Taktisch gezien weet iedereen dat BOB een mooi fort heeft in delve en MC in hun backdoor die ze in hebben gehuurd is het erg lekker natuurlijk. Seleene en molle weten wel wat ze doen, ze gaan niet ergens half assed in en dat is wel een antal keer geprobeerd bij de coalition door ineens van 2 alliances de capitals niet ergens te hebben bijvoorbeeld.
War om space kan alleen gewonnen worden door capitals dus dat is de reden waarom ik het niet over support enzo heb wat toch ook wel belangrijk is maar die POS en sov. claims doen het atm in space warfare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:37
IJzerlijm schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 16:29:

Zolang die relaties gebruikt worden om bugs/exploits te melden lijkt er mij weinig aan de hand (zoals ik al eerder heb gezegd weet ik uit eigen waarneming dat er in GS ook van dat soort contacten zijn, dus BoB is echt niet de enige). Het hebben over de developers veslaan is dan ook complete onzin aangezien het toch echt gaat om wars te winnen en niet om bij bugs snel DEVs in aktie te hebben.

Zoals Donny al zegt is het huidige probleem van de coalition niet dat BoB goede contacten heeft met de DEVs maar dat de coalition taktisch gewoon veel slechter aan het spelen zijn. Tegen LV konden ze zich door hun grote overmacht nog wel enige taktische missers veroorloven, tegen BoB/MC wordt dat gelijk afgestraft (vooral MC is wat dat betreft gewoon een echt goede alliance)

BoB/MC kan op zich best verslagen worden maar dan zal de coalition taktisch toch echt beter moeten gaan spelen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
DrProctor schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:02:
ze moeten me een dread geven voor de emotionele schade die ik heb opgelopen de afgelopen paar dagen....

grappe!

Heb mn omen nu helemaal gefit met loot die ik van lvl 3s heb gekregen :P Toch wel handig die missie loot, mn high speed cormorant heeft ook alles zo binnen na een missie.

Wie wat bewaard heeft wat! (Veel troep in zn assets idd)

oja! tsjek dit, Tier 3 kestrel!: http://go-dl1.eve-files.com/media/0705/clip_image001.jpg
Tier 3 kestrel ziet er uit als fan art tbh :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ravenger schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:17:
[...]

Tier 3 kestrel ziet er uit als fan art tbh :p
Zo te zien is tier 3 gemaakt om meer vrouwen naar Eve te krijgen :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:03

Mach

[END]Avengers

redwing schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:26:
[...]

Zo te zien is tier 3 gemaakt om meer vrouwen naar Eve te krijgen :+
Zouden we ooit onze ships kunnen pimpen met custom textures ? :)

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Mach schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 08:14:
[...]

ooit wel ;) maar ik gok niet in de eerst komende 5 jaar heheh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Game met veel potentie, ik heb EVE 3 maandjes gespeeld, toen had ik het gevoel best ver gekomen te zijn... Echter een paar 0.0 space verkennen deed me echt verbazen over hoeveel moeite en tijd het kost om echt iets te bereiken.

Mooie graphics, goede gameplay, een supergrote wereld, jammer genoeg geen echte flightsimactie..

Hoe zit het tegenwoordig met spelersaantallen na het hele DEV incident?//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Mathizsias schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 09:46:
Hoe zit het tegenwoordig met spelersaantallen na het hele DEV incident?//
Cijfers van het totaal aantal subscribers is nog steeds groeiende volgens diverse dev-postings, wel zit het aantal spelers dat online zijn momenteel door vakanties/examens even in een dipje.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mach schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 08:14:
[...]

Ik zag net wat screenshots waarin je een alliance logo op schepen zag. Hier zijn ze volgens mij al een tijd mee bezig dus dit zou zomaar kunnen komen.

De nieuwe stats voor logistic cruisers zijn ook erg sexy moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
mja goed maar de textures voor alliances worden ook al ingame gebruikt en zitten gewoon bij de client ingebakken :) Corp logo zou opzich ook wel kunnen, maar echt custom textures die door spelers zijn gemaakt is eigenlijk niet te doen, omdat iedereen in een system die zelfde texture moet hebben om ze te kunnen zien en omdat alle textures ed gewoon in de client zitten atm. Lekker als je op een gate zit waar 50 man allemaal een custom texture hebben en je komt als nieuweling in het spel, dan moet je van al die gasten die custom texture downloaden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:25
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 10:18:
[...]

Ik zag net wat screenshots waarin je een alliance logo op schepen zag. Hier zijn ze volgens mij al een tijd mee bezig dus dit zou zomaar kunnen komen.

De nieuwe stats voor logistic cruisers zijn ook erg sexy moet ik zeggen.
waar heb je dat gevonden van de nieuwe logistic cruisers?
En wat zijn de stats er van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De stats komen van Singularity, de test server.

http://www.frools.net/eve/logistics1.jpg
http://www.frools.net/eve/logistics2.jpg

In het kort:
  • Hogere resistances op armor/shield
  • Fitting bonus op Remote reppers/shield & cap transfers
  • Bonus op repair drone effectiviteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

DrProctor schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:33:
[...]
Laten we een war beginnen tegen de goons! Onze frigates pwnen ze allemaal (+++ leet speak idd)
Ik zal een extra heat sink fitten om ze nog iets meer pijn te doen ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 13:47:

In het kort:
Dat werd eens tijd, maar hebben ze met de huidige stats wel enige kans op overleven in een battle, oftewel is de buf groot genoeg ? (Hij was me zelf nog niet opgevallen)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, dat hangt er erg vanaf hoe ze gebruikt (en gefit) worden denk ik. Opzich hebben ze nu hoge resists en een redelijk kleine sig radius. De mass en speed verschillen wel redelijk onderling. Een Basilisk die een full support fitting heeft zal het niet lang overleven als hij primary wordt. Een scimitar met speed fitting die op een aardige afstand rond de battle vliegt zal het dan wat makkelijker hebben. Ideaal zou twee of drie in een gang zijn zodat ze elkaar ook kunnen supporten. En volgens mij krijg je geen agro als je iemand remote repped dus uitjumpen is ook nog een optie (al ben je daarmee effectief wel tijdelijk uitgeschakeld natuurlijk). Zelf zie ik mijn alt in een Oneiros met misschien wat sensor dampeners wel als een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

grrrrrrrrr.....ik haat PvP en gatecampers....weg mooi gefitte Drake en nog gepod ook, dus bye bye implants en hardwires....

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-07 16:15

In het kort:
Dat ziet er mooi uit. Word eens tijd dat ik voor die Logistic's ga skillen :)

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

In het kort:
Met ook nog de Overload op de Shield Transporters kan je in 10 seconden iemand iets van 4000 schild geven en snel weer wegwezen. In een grote battle is het met de lag lastig te doen maar het is ideaal voor Empire wars waar je meestal met een paar grote schepen op mekaar aan knallen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
Mach schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:49:
grrrrrrrrr.....ik haat PvP en gatecampers....weg mooi gefitte Drake en nog gepod ook, dus bye bye implants en hardwires....
Never fly anything you can't afford to lose.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:51

Creesch

bla bla!

Brainwaste schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 19:22:
[...]

yup en een scout is ook wel handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Brainwaste schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 19:22:
[...]

Dont fly in area's you cant afford to be ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

ravenger schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 19:30:
[...]

Dont fly in area's you cant afford to be ;)
Oh, ik kan het verlies wel dragen hoor, maar die paar honderd mill had ik liefst in mijn daytrading gestopt.

<0,5 mijd ik voorlopig idd maar.....wel jammer, maar het zij zo.

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Mach schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 22:15:
[...]

Oh, ik kan het verlies wel dragen hoor, maar die paar honderd mill had ik liefst in mijn daytrading gestopt.

<0,5 mijd ik voorlopig idd maar.....wel jammer, maar het zij zo.
Jumpclone gebruiken zodat je als je <0.5 in gaat je tijdelijk zonder implants rond vliegt :P

Ik heb net ff op de testserver gekeken naar die supportschepen en vooral voor kleine gangs lijken ze me zo goed gebruikt te kunnen worden. Als ze primary worden zullen ze waarschijnlijk wel uit moeten warpen, maar mits goed gebruikt kunnen ze in de tussentijd wel aardig wat schild/energy afgeven.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

redwing schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 23:00:
[...]

Jumpclone gebruiken zodat je als je <0.5 in gaat je tijdelijk zonder implants rond vliegt :P
Goede tip.....ik realiseer mij dat ik wellicht ook beter mijn insurance tijdelijk had kunnen verhogen.......voor de volgende keer dan maar :)

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
  • Laatst online: 11-04-2021
Als je op zoek bent naar een corp. neem dan even contact met me op ingame ( Lammetak NL ).

Deep Space Colony is nog op zoek naar leden.

grt Jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 13:29

Hoogie2004

Whohooooo

jlammertink schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 12:52:
Als je op zoek bent naar een corp. neem dan even contact met me op ingame ( Lammetak NL ).

Deep Space Colony is nog op zoek naar leden.

grt Jasper
Ik ben er al bij, gezellig maar wat meer leden kan idd geen kwaad.
see u ingame

offtopic:
Ik zoek nog steeds die Liang Chao :+ hij zal en MOET dood

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Is er hier iemand die toevallig lvl4 missies met een minmatar BS doet ? Ik ben momenteel met een alt met een Typhoon bezig, maar dat schiet niet echt erg op. Fitting is nu 4 720mm voor het kleinere grut en 4 sieges voor de BS's. Verder in de mids een target painter, een webber en 2 cap rechargerd. Lows zijn gevuld met 4 rat specific hardners, een large repper en 2 cap power relays.

Ik kom momenteel met een pirate invasion wel verder, maar kan iedere keer maar 1 of 2 rats afknallen voordat ik uit moet warpen en dat schiet dus absoluut niet op.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:05

Shunt

Boe

redwing schreef op zondag 03 juni 2007 @ 18:15:
Is er hier iemand die toevallig lvl4 missies met een minmatar BS doet ? Ik ben momenteel met een alt met een Typhoon bezig, maar dat schiet niet echt erg op. Fitting is nu 4 720mm voor het kleinere grut en 4 sieges voor de BS's. Verder in de mids een target painter, een webber en 2 cap rechargerd. Lows zijn gevuld met 4 rat specific hardners, een large repper en 2 cap power relays.

Ik kom momenteel met een pirate invasion wel verder, maar kan iedere keer maar 1 of 2 rats afknallen voordat ik uit moet warpen en dat schiet dus absoluut niet op.
cap rechargers weg en bvb 2 extra active harders of eventueel nano adaptive membranes.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Shunt schreef op zondag 03 juni 2007 @ 19:17:
[...]

cap rechargers weg en bvb 2 extra active harders of eventueel nano adaptive membranes.
Net geprobeert, maar dan kom ik met mijn huidige skills (cap skills staan op 4) weer cap tekort. Ik moet dus ergens of extra damage of mijn tank moet beter.

Ik zit met deze alt nu op 10 mil SP's waarvan 2 in learning skills, 3 in gunnery, 1 in missiles, 2 in spaceship command en de rest aardig verdeelt. Ik neem aan dat het zowiezo al beter wordt met betere skills :+

De missie begint in de tussentijd trouwens wel wat leger te worden zodat mijn tank het wat langer houdt, maar het moet toch beter kunnen lijkt me. Ik heb er nu nog geen rigs op zitten dus die kan ik er wel een paar bij zetten, maar dan moet ik nog ff bedenken welke.

[ Voor 19% gewijzigd door redwing op 03-06-2007 19:59 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
Als je in dezelfde corp zit kan je goed samen lvl 4 missions aanpakken. Let wel op, als je elkaar wil nossen ofzo voor extra cap dan moet je wel in dezelfde corp zitten.
Volgens mij voor cap/shield en armor transfer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Iemand ervaring met Amarr ships en level 4 missies? Trouwens als ik level 4 missies zou willen doen zou ik dan gewoon bij Caldari Navy blijven (heb daar nu 8.2 standing) of een amarr agent gaan zoeken en daar missies gaan doen?

Ik ben het zat wat betreft caldari en hun ontiegelijk saaie missile boats. Dat schieten en 30 minuten wachten totdat de missiles inslaan, als er uberhaubt missiles hun doelraken door die stomme defender missiles, ben ik een beetje beu. Heb wel wat meer zin gekregen in wat harde closecombat missies. Dus ben nu aan et crosstrainen naar amarr, ik had al wat skills in amarr ships omdat ik in het begin van mn carriere mallers heb gevlogen, maar heb op advies van iemand geskileld naar een drake.

Ik wil alleen geen raven vliegen maar een amarr BS, nu weet ik alleen niet hoeveel skilling ik nodig heb voordat ik aan lvl 4s kan beginnen. Iemand tips?

Hieronder staan al mn skills:

http://ineve.net/skills/character.php?charID=MTk1NTA0MTgz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
DrProctor schreef op maandag 04 juni 2007 @ 09:18:
Iemand ervaring met Amarr ships en level 4 missies? Trouwens als ik level 4 missies zou willen doen zou ik dan gewoon bij Caldari Navy blijven (heb daar nu 8.2 standing) of een amarr agent gaan zoeken en daar missies gaan doen?

Ik ben het zat wat betreft caldari en hun ontiegelijk saaie missile boats. Dat schieten en 30 minuten wachten totdat de missiles inslaan, als er uberhaubt missiles hun doelraken door die stomme defender missiles, ben ik een beetje beu. Heb wel wat meer zin gekregen in wat harde closecombat missies. Dus ben nu aan et crosstrainen naar amarr, ik had al wat skills in amarr ships omdat ik in het begin van mn carriere mallers heb gevlogen, maar heb op advies van iemand geskileld naar een drake.

Ik wil alleen geen raven vliegen maar een amarr BS, nu weet ik alleen niet hoeveel skilling ik nodig heb voordat ik aan lvl 4s kan beginnen. Iemand tips?

Hieronder staan al mn skills:

http://ineve.net/skills/character.php?charID=MTk1NTA0MTgz
Ik zou eerst je learing skills naar advance lvl 4 brengen.
En veel armor skills leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Alle serieuze missie-runners die ik spreek zweren bij een Raven. En dit zijn lui die meer dan 10 miljard aan implants hebben verkocht met de Loyalty Points van hun agents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
IJzerlijm schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:34:
Alle serieuze missie-runners die ik spreek zweren bij een Raven. En dit zijn lui die meer dan 10 miljard aan implants hebben verkocht met de Loyalty Points van hun agents.
Tja, als je met je main op 4 verschillende plekken al een CNR hebt liggen waarvan degene die bij een agent staan volledig faction gefit zijn is de lol er wel een beetje af. Vandaar dat ik eens een minmatar alt ben begonnen om daarmee eens te kijken of je die lvl4 missies kunt doen (en om mee te PvP'en).

Raven is inderdaad het makkelijkst en het snelst om missies mee te doen, maar wel ontiegelijk saai na een tijdje.

[ Voor 9% gewijzigd door redwing op 04-06-2007 23:03 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Voor je Typhoon zou ik aanraden om iig een setje heavy's en light/medium drones mee te nemen, heeft niet voor niets 175m3 drone ruimte ;)
Rigs schelen een hoop, zoek daar een combinatie van CCC's en Aux Nano's voor. Scheelt weer een hoop cap recharge en die extra 15% op een large armor rep helpt ook lekker.
Misschien dat je dalijk met de drones genoeg dps kan doen zodat je de painter en/of webber kan droppen voor cap rechargers.

Ikzelf vlieg een Dominix voor level 4 missies, een jaar geleden op een andere char met Raven gedaan. Moet zeggen dat dit een stuk leuker is, kan meer head-on vechten en doordat de drones niet altijd even goed luisteren moet je ook wel opletten :P
Bij de wat makkelijkere missies ook handig dat je gewoon kan looten/salvagen onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik zou voor missions NIET voor amarr gaan, de enige missies waarbij amarr schepen niet totaal zuigen zijn die tegen bloods & sanshas. Amarr heeft heel veel problemen met het niet kunnen veranderen van damage type, in PvP met de omni tanks geen enorm probleem, maar in missies erg irritant, je doet echt 4 keer zo lang over LVL4's met een amarr BS dan dat een raven het zou doen....

Een domi is een goed alternatief, heeft een leuke tank kan alle dmg types doen en kan small meds en alrge rones meenemen zodat je frigs en BS optimaal kan raken.

[ Voor 17% gewijzigd door StarLite op 04-06-2007 13:28 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Als je afwisseling zoekt kan je het beste gewoon met wat je kan vliegen een paar L4's proberen en kijken wat het leukste is. Amarr hebben een probleem met bepaalde damage types, Dominixes willen met hun drones wel eens de hele missie aggro geven. Artillery Minmatar of Railgun Gallente/Caldari met T2 medium drones tegen klein grut zou snel en efficient moeten gaan.

Of je wacht op de L5 missies in Rev 2 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-08 20:46

tazitiz

dbprutser

cooolkast schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:23:
Voor je Typhoon zou ik aanraden om iig een setje heavy's en light/medium drones mee te nemen, heeft niet voor niets 175m3 drone ruimte ;)
Rigs schelen een hoop, zoek daar een combinatie van CCC's en Aux Nano's voor. Scheelt weer een hoop cap recharge en die extra 15% op een large armor rep helpt ook lekker.
Misschien dat je dalijk met de drones genoeg dps kan doen zodat je de painter en/of webber kan droppen voor cap rechargers.

Ikzelf vlieg een Dominix voor level 4 missies, een jaar geleden op een andere char met Raven gedaan. Moet zeggen dat dit een stuk leuker is, kan meer head-on vechten en doordat de drones niet altijd even goed luisteren moet je ook wel opletten :P
Bij de wat makkelijkere missies ook handig dat je gewoon kan looten/salvagen onderweg.
helemaal mee eens -
ik heb 5 light drones tegen frigate geweld, 5 medium en 4 heavy tegen de zwaardere schepen.
vanwege die light drones heb ik me target painter en webber verwisseld voor heavy cap rechargers en een 100mn afterburner. in de lows veel armour hardeners, 2 medium en 1 heavy armour repairer en 1 damage control. ik kom alsnog in situaties in lvl 4 missies dat ik niet eens 1 schip kan afknallen voor ik terug moet warpen maar ik raak in ieder geval mijn schepen niet meer kwijt. tenzij er schepen tussen zitten die warp scramblen. daar ben ik ook al 1 typhoon aan kwijt geraakt.

doe het in ieder geval met een groep, dat helpt enorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Leuk gemaakt.
Alleen jammer dat het tegen carebears is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

Calamor schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:41:
[...]

Leuk gemaakt.
och vervang carebears voor pirates in de urk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 01:24

ThaHandy

Discovery Channel

Calamor schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:41:
[...]

Leuk gemaakt.
http://CCP.willbedefeated.com/
:+

http://www.aninote.com/site.mpl :)

[ Voor 9% gewijzigd door ThaHandy op 04-06-2007 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

Wat is dat daytraden toch geinig....set een buy-order voor een paar handenvol railguns II oid), als ze zijn gekocht, een paar leuke sell-orders en dan 60-80% maken en zien hoe je wallet volstroomt terwijl je een missie aan het runnen bent :)

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
cooolkast schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:23:
Ik zal eens die rigs gaan bekijken, ik zat zelf vooral aan caprecharge/capacity rigs te denken maar die aux nano's zien er ook leuk uit, al kost dat dan wel helaas weer snelheid.
Verder heb ik er in de tussentijd 5 light, 5 med en 4 large inzitten, maar aangezien mijn drone skills nog niet zo hoog zijn doen die nog niet zoveel damage alhoewel vooral die lights er wel voor zorgen dat scrambling frigs dood zijn voordat mijn tank het niet meer houd ;)
Ik gebruik met mijn main zowel domi's als Raven/CNR's en moet zeggen dat een domi in de meeste missies niet onderdoet voor een Raven. Zit er wel aan te denken om eens met een mega of een astarte rond te gaan vliegen om daarmee eens wat missies te doen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
dan stop ik wel wat rigs op mn drake en ga ik daar wel mee level 4s doen :P

Echt dat system waar ik zit, daar vliegen alleen maar ravens en drakes rond, niks anders. Weet je hoe saai het spel daar van wordt? blegh

Ik kan dat gewoon niet aan zien, iedereen speelt caldari dan heb ik daar echt geen belang meer bij.

Ik ben nu aan het skillen voor interceptors zodat ik wat leuker mee kan komen in pvp met mn corp. Ik ga voor small pulse lasers specialization 4 en dan ga ik evasive manouvering naar 5 halen

Samen met alle gun support skills en interceptors naar lvl 3 kost mij dat 25 dagen, vind ik wel redelijk meevallen

IIG bedankt voor et advies, vind het jammer dat amarr zo'n kansloze race is wat betreft level 4s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik heb ergens een filmpje gezien van iemand die met Large Beam Lasers dingen afschiet op ruim 150KM afstand.
Als het hem lukt zo'n afstand te genereren moet het met Artillery of Railguns ook wel lukken zo'n afstand te halen en dan zijn in principe alle "gunboats" relatief bruikbaar.

Sure, je damage zal niet zo hoog zijn als van goed gekozen missiles maar als je van de pewpew houd moet dat toch geen probleem zijn? Het ging erom of het mogelijk was en niet of het de ultiem snelste manier was.
Face it, dat is in alle spellen. Er zijn heel veel mogelijke manieren om iets te doen maar er is altijd 1 manier "de beste/snelste" maar je ben niet verplicht die te gebruiken.
Dus doe eens gek, koop die boot die jij WIL vliegen.

Ik persoonlijk vind de "swoosh-kaboom" heerlijk dus ik blijf voor mijn missies in een missile-boat zweven :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
MazeMouse schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:26:
Ik heb ergens een filmpje gezien van iemand die met Large Beam Lasers dingen afschiet op ruim 150KM afstand.
Als het hem lukt zo'n afstand te genereren moet het met Artillery of Railguns ook wel lukken zo'n afstand te halen en dan zijn in principe alle "gunboats" relatief bruikbaar.

Sure, je damage zal niet zo hoog zijn als van goed gekozen missiles maar als je van de pewpew houd moet dat toch geen probleem zijn? Het ging erom of het mogelijk was en niet of het de ultiem snelste manier was.
Alleen aangezien tegenwoordig de meeste missies DS zijn kun je vaak niet je afstand bepalen en warp je dus bij veel missies precies tussen de rats. Combineer dat met een MWD die niet werkt en je kunt vaak gewoon niet op afstand komen. Je moet dus iets hebben om close range van vooral de scrambling frigs af te komen.
Face it, dat is in alle spellen. Er zijn heel veel mogelijke manieren om iets te doen maar er is altijd 1 manier "de beste/snelste" maar je ben niet verplicht die te gebruiken.
Dus doe eens gek, koop die boot die jij WIL vliegen.

Ik persoonlijk vind de "swoosh-kaboom" heerlijk dus ik blijf voor mijn missies in een missile-boat zweven :)
Ik blijf met mijn main ook CNR's gebruiken omdat die gewoon leuk vliegen en je er heel snel missies mee kunt doen. Nadeel blijft gewoon dat je met zo'n schip inwarpt, targets kiest, F1-F7 -> wachten tot ie dood is en de volgende pakken net zolang totdat er geen meer leeft. Bewegen om op de goede range te komen, transversal laag te houden etc. heb je dus gewoonweg niet.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

En dan heb je ook nog mensen die nemen niet eens de moeite om te targetten maar slepen gewoon FoF's de missie in :D

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
MazeMouse schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 13:13:
En dan heb je ook nog mensen die nemen niet eens de moeite om te targetten maar slepen gewoon FoF's de missie in :D
bij mij gaat alle FoF missile's gelijk de refin in.
En dat geld ook voor de andere ammo behalve de named en missile's

[ Voor 10% gewijzigd door Calamor op 05-06-2007 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

De enige keer dat ik FoF's nuttig heb gebruikt was tijdens missies.
(Warp in, activate, ga wat anders doen, collect reward)
Voor de rest zie ik het nut ook niet echt.

(misschien wanneer je een playerpirate tegenkomt met ECM maar hoeveel pirates doen dat ook echt? En werkt het nog wel?)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:02
Net wat het salvagen in 0.0. Kom ik een belt ligt er een Dread Guristas Assaulter wreck. Enige andere schip was een Exhumer, dus ik dat ding salvagen en looten. Vind ik een Dread Guristas Shield Boost Amplifier en een DG assault missile launcher :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Kijk, dat is pas een wreck stealen :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Ik heb de 14 day trial gedownload en heb em nu 5 dagen gespeeld. Erg leuke game, weer eens wat anders dan wow. Heeft er iemand nog tips over wat het beste is om te doen in het begin? Ik heb een fighterclass character gemaakt en ben nu de quests aan het doen van de agent die je van de tutorial agent krijgt.

Maar iig. Leuk spel dat wilde ik effe kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

Rpol schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:15:
Ik heb de 14 day trial gedownload en heb em nu 5 dagen gespeeld. Erg leuke game, weer eens wat anders dan wow. Heeft er iemand nog tips over wat het beste is om te doen in het begin? Ik heb een fighterclass character gemaakt en ben nu de quests aan het doen van de agent die je van de tutorial agent krijgt.

zijn geen quests :P je zit hier niet in wow

maargoed een copy paste uit de eve forums

Eve Forum Search
A site created by Chribba that allows easy searching of the Eve Online Forums.

Eve Files
A easy to use site created and run by Chribba for players to upload files related to EVE.

Connecting to IRC
Want to connect to the IRC Server and talk with other eve players? Have a look at this guide.

How to create a sig
This guide teach you how to create a banner for your signature on the forums that complies with all the rules.

Ingame Tips/Guides - These guides/tips will help you with challanges or questions you may face ingame

Official Players Guide
This is the official Eve players guide, many of your questions can be answered here.

Ombey's 2D Maps
A maintained and up to date set of maps that make the eve universe easier to see. A must see for anyone wanting to know their surroundings

Battleclinic's Guide to Amarr Frigates [yellow]New![/yellow]
A very comprehensive flash guide Amarrian tech 1 frigates. Includes recommended fittings and strategies.

Guide Library
A page that contains many useful guides, from traveling safely and how to avoid pirates to common eve terms and a basic guide to fighting.

10 Safety tips for new players
Ten useful tips for new eve players that will keep you alive!

Eve Lingo for New Players
MAPC, RCU, CPR huh? Find what those abbreviations mean.

Contract System
Got a question about how the new contract system works? Have a look in here.

New players guide to Ships, Systems and Equipment
A very useful thread that gives you details on the different types of weapons and modules and how they operate.

New Players Guide to Tanking
Want to know how to tank your ship properly? This is the place.

Electronic Warfare
Want to start using electronic warfare or simply want to learn how it works? Have a look at this.

Complete Miners Guide
This thread contains a link to a PDF document that is a complete mining guide, covering new players all the way to advanced 0.0 mining.

How to: Building from a blueprint
Interested in knowing how to build from a blueprint? This guide includes step by step instructions and includes pictures.

New CEO? Under attack? Here's how to defend yourself
An indepth guide on what problems you may face and how to counter them if your corporation is war decced.

A New players guide to Caldari ships
Interested in flying Caldari ships? This guide will explain it all from ship roles to module suggestions.

Aggression and Criminal Flagging - Deja Thoris' Guide to Criminal Flagging and Aggression in High Sec. Find out what happens when you shoot someone in non-0.0 space

edit:
en het belangrijkste
http://myeve.eve-online.c...?a=channel&channelID=3509 <-- beginners forum voor eve spelers. Verder veel fora lezen en vragen stellen in de newbie channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
MazeMouse schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 17:54:
(misschien wanneer je een playerpirate tegenkomt met ECM maar hoeveel pirates doen dat ook echt? En werkt het nog wel?)
Dat doen alle pirates zo'n beetje en vooral als je tegen een kleine groep met cruisers/frigs moet vechten werken ze some best goed. Enige probleem is dat je niet kunt aangeven wat ze moeten aanvallen en ze nog wel eens de neiging hebben om dan maar allemaal een ander target te pakken waardoor ze te weinig damage doen.

Nog ff over die typhoon fit. Is het slim om medium sized guns te gebruiken of kan ik er beter large guns op zetten. Dan doe ik nl. meer damage tegen de grotere schepen, maar ik ben dan bang dat ik de kleintjes niet meer kapot krijg.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
Rpol schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:15:

de enige tips die ik kan verzinnen zijn:

a) Doe de tutorial, aan et einde krijg je een item waardoor je een leuk start kapitaaltje krijgt.
b) Bedenk wat je wilt gaan doen, vind je missies leuk vind je ratten leuk, vind je trade/courier leuk of vind je mining/construction leuk
c) Zoek een leuke player corporation zodat je wat beter op weg geholpen kan worden, tijdens mining ops en samen missies doen leer je ook heel veel over het spel. Veel meer dan wanneer je zelf bezig gaat.
d) Gewoon doen waar je zin in hebt, mensen zullen je ongetwijfeld vertellen om al je learning skills te trainen. Dit is saai ;p ga gewoon wat schepen kopen en wat troep erop douwen en daar de skills voor trainen. Daarna kan je altijd nog van alles veranderen en leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
DrProctor schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 09:06:
[...]
d) Gewoon doen waar je zin in hebt, mensen zullen je ongetwijfeld vertellen om al je learning skills te trainen. Dit is saai ;p ga gewoon wat schepen kopen en wat troep erop douwen en daar de skills voor trainen. Daarna kan je altijd nog van alles veranderen en leren.
Dat vind ik nog een van de beste tips, ga eerst eens een tijdje je skills trainen totdat je weet wat je leuk vind en dat ook kan doen. Daarna kun je altijd nog je learningskills gaan doen. Levert je wel wat minder skillpunten op, maar je kunt beter wat minder skillpunten hebben en leuke dingen kunnen doen in Eve dan veel skillpunten en het na een paar weken al zat zijn omdat je niets kunt doen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
redwing schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:07:
[...]

Dat vind ik nog een van de beste tips, ga eerst eens een tijdje je skills trainen totdat je weet wat je leuk vind en dat ook kan doen. Daarna kun je altijd nog je learningskills gaan doen. Levert je wel wat minder skillpunten op, maar je kunt beter wat minder skillpunten hebben en leuke dingen kunnen doen in Eve dan veel skillpunten en het na een paar weken al zat zijn omdat je niets kunt doen.
helemaal gelijk in ik heb dan 2 accounts maar als ik op mn andere had gespeeld was ik helemaal gek geworden nu komt deze langzaam aan weer terug en kan ik de learning op de andere doen maar die skills zijn het langst en meest waardevolle als je lang wilt gamen scheelt jeheel wat dagen skillen

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Ik zou learning skills niet verder dan 4 doen. Zeker niet de advanced learning skills, dat loont pas na een jaar of 3 ofzo.

Voor PvP/missions zijn de belangrijkste attributes in volgorde Perception, Intelligence, Memory, Willpower, Charisma. De charisma skills (Empathy/Presence) zijn daarom in de meeste gevallen niet echt de moeite waard (tenzij je zwaar in Leadership, Corp Management of Trade gaat). Ook volgt hieruit dat Caldari Achura de beste attribute layout heeft omdat ze het minst Charisma hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Count op 06-06-2007 12:17 ]

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
ik heb alle basic learningskills naar 5 moeten skillen voordat ik de advanced learning skills kon halen ;P maar vind et wel prima zo. Heb nu 25 perception en moet clarity nog naar 4 brengen + ik gebruik maar een +3 implant. Gaat wel lekker snel die gunnery skills ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

+1 op die "doe wat je leuk vind"
Ik heb 2 accounts. Eentje miner/hauler en de ander missions/frigpvp.
Mijn miner heeft nu een barge en hauler (kan dus doen waar ik haar voor gemaakt heb) en is nu bezig met learning skills voor ze door mag voor een hulk en een itty V.
Mijn mission-runner heeft de basics voor een complete T1 fitting voor pvpfrigs en een aardige missionrunning setup op een Caracal en is nu bezig met zijn learning skills voor ik em doorgooi naar T2 fitting, een Raven en Interceptors/AssaultFrigs/CovertOps.
Beiden heb ik "maar wat gedaan" tot ze redelijk bruikbaar waren en nu kan ik mezelf gericht op de Learning skills storten (zonder mezelf te hoeven vervelen) en daarna een stuk sneller doorkloten :)

O ja, een andere tip. Ga je niet blindstaren op het schip dat je wil hebben. Je kunt binnen een paar maanden al in een dik battleship rondzweven maar als je dat ding niet naar behoren kunt fitten heb je er alsnog geen flikker aan en gooi je alleen maar ISK weg.
Het is beter om eerst je fittings omhoog te werken. (daar heb je namelijk ook op je lagere schepen al meteen profijt van) dan om eerst voor een nieuw schip te gaan. Je hebt meer aan een volledig uitgeruste Cruiser dan een Battleship waar je items op gooit die er eigenlijk niet op horen.

Edit:
De learning skills hadden volgens EvEmon bij mij wel nut. Alle advanced skills naar lvl4 en mijn skilltraining plan voor mijn missionrunner ging van 112 dagen meteen terug naar 82. (en dan zit ik pas in een Raven. De interceptors/AS/CovOp dingen moeten dan nog komen)
Dat is best flink wat besparing voor een paar weken skillen :)

[ Voor 11% gewijzigd door MazeMouse op 06-06-2007 12:22 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdcx
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-04-2021
learning skills zou ik zeker wel doen (de advanced ook). Kost je zo'n maand of anderhalf om te trainen, en daarna heb je bijna dubbele training speed _/-\o_ (edit ja, ik heb vern**kte start attributes, maar dat komt omdat ik smuggler ben (te veel charisma gewoon |:( ))

Maar als je net begint zorg dan wel dat je iets leuks van vliegen voordat je dr aan begint, want het duurt lang :X

[ Voor 17% gewijzigd door xdcx op 06-06-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
MazeMouse schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:19:
O ja, een andere tip. Ga je niet blindstaren op het schip dat je wil hebben. Je kunt binnen een paar maanden al in een dik battleship rondzweven maar als je dat ding niet naar behoren kunt fitten heb je er alsnog geen flikker aan en gooi je alleen maar ISK weg.
Het is beter om eerst je fittings omhoog te werken. (daar heb je namelijk ook op je lagere schepen al meteen profijt van) dan om eerst voor een nieuw schip te gaan. Je hebt meer aan een volledig uitgeruste Cruiser dan een Battleship waar je items op gooit die er eigenlijk niet op horen.
Niet helemaal waar. Support en fitting skills zijn wel super belangrijk maar het verschil tussen cruiser/BC en Battleship is enorm bij ratten. Je kan prima 4-5 weken nadat je een Caldari char hebt gemaakt in een Raven zitten. Ik deed dat en moest misschien een Co-Processor/Reactor Control Unit bijzetten maar als je zo'n 5x zoveel damage doet op Battleship rats vergeleken met een Drake dan boeit dat niet echt. Je hoeft eigenlijk alleen de shield hardener, torpedo en Caldari Battleship skills te hebben (en dan ook niet heel ver, level 2-3 oid) om fatsoenlijk te kunnen ratten. T2 large shield boosters zijn ook met vrij weinig SP te gebruiken.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
MazeMouse schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:19:
Edit:
De learning skills hadden volgens EvEmon bij mij wel nut. Alle advanced skills naar lvl4 en mijn skilltraining plan voor mijn missionrunner ging van 112 dagen meteen terug naar 82. (en dan zit ik pas in een Raven. De interceptors/AS/CovOp dingen moeten dan nog komen)
Dat is best flink wat besparing voor een paar weken skillen :)
Je learningskills naar 4 brengen (zowel de normale als de advanced) heeft vaak ook al binnen een paar maanden nut. Het enige probleem is dat als je eerst anderhalve maand je learningskills gaat skillen je waarschijnlijk geen zin meer hebt in Eve en er dus mee ophoud. Als je echter eerst 1 a 2 maanden normale skills gaat leren kun je al goed met een cruiser vliegen en gaan hunten/mijnen/traden/etc. terwijl je de maand erna je learningskills leert :)

Bij mijn alt heb ik wel als eerste de learningskills gedaan aangezien ik toen gewoon met mijn main kon spelen en ik die alt gewoon zo snel mogelijk wil laten trainen. Maar bij een eerste main zou ik dat dus nooit doen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:02
Heb trouwens te koop:

Dread Guristas Shield Boost Amplifier
Dread Guristas Assault Missile Launcher

Voor meer info, kijk hier:

http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=532138

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Ben het wel eens met wat hierboven wordt gezegd, zorg dat je ook gelijk wat kunt qua skills. Zoek een mooie balans, als je eenmaal mooi kunt minen of missies kunt doen, doe dan tusendoor alvast wat learning. Het scheelt echt op de lange termijn.
redwing schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:24:
[...]
Nog ff over die typhoon fit. Is het slim om medium sized guns te gebruiken of kan ik er beter large guns op zetten. Dan doe ik nl. meer damage tegen de grotere schepen, maar ik ben dan bang dat ik de kleintjes niet meer kapot krijg.
Ik weet niet hoe het specifiek met een Typhoon zit, maar ik zou zeggen, probeer het uit.
Als je nu al met 4x Siege, 4x Med guns en 4x heavy drones goed BS'n kan killen zou ik het lekker zo houden. Je hebt altijd zat cruisers er tussen zitten die je ook snel kwijt wilt zijn.
Qua fitting kan het ook wel schelen, die large guns vragen al gauw om een webber/painter en nemen natuurlijk een hoop PG in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

Het corp waar ik in zit is weer actief op zoek naar mensen.
Op het moment hebben we zo'n 30 spelers, maar we kunnen er altijd meer gebruiken.

We zijn een pvp corp en op het moment zijn we bezig met het lastig vallen van de local corps in Khanid, maar we hebben ook 0.0 access voor ratten en raiding ops.

Iedereen die intresse heeft kan ingame contact opnemen met Creesch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
cooolkast schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 18:22:
Ik weet niet hoe het specifiek met een Typhoon zit, maar ik zou zeggen, probeer het uit.
Als je nu al met 4x Siege, 4x Med guns en 4x heavy drones goed BS'n kan killen zou ik het lekker zo houden. Je hebt altijd zat cruisers er tussen zitten die je ook snel kwijt wilt zijn.
Qua fitting kan het ook wel schelen, die large guns vragen al gauw om een webber/painter en nemen natuurlijk een hoop PG in :)
Grootste probleem is dat ik eigenlijk niets snel genoeg kan killen :P Zal wel teveel een CNR met sieges + T2 drones gewend zijn. De simpelere missies lukken in de tussentijd wel met een dual large repper, maar de moeilijkere kost me nog veel te veel uitwarpen. Ben dus nog steeds een betere fitting aan het zoeken/uitproberen.

Wat me verder opviel is dat ik met dit schip op moet letten op welke ammo + hardners ik gebruik. Ik heb op mijn CNR gewoon 3 invulnerability fields zitten en gebruik altijd dezelfde ammo omdat 9/10 missies toch tegen gurista's is en die 10e missie gaat ook makkelijk en snel genoeg :P

[ Voor 14% gewijzigd door redwing op 06-06-2007 19:47 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
iemand die weet hoe een assembly array werkt ik krijg mn ammo assembly array gewoon niet aan de praat... welke skills heb ik hiervoor nodig etc ?

de bpo en minerals zitten in de resources vd array maar nog kan ik de assembly line niet zien:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Voor de missie's :
http://eveinfo.com/missions/
http://home.broadpark.no/~tijohann/eve/missions/

De 2de link zie je wel hoe de missie is opgebouwd. (bv hoelang het duurt voordat de volgende wave komt of wat je niet moet killen anders komt de volgende wave.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Calamor schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 07:13:
Voor de missie's :
http://eveinfo.com/missions/
http://home.broadpark.no/~tijohann/eve/missions/

De 2de link zie je wel hoe de missie is opgebouwd. (bv hoelang het duurt voordat de volgende wave komt of wat je niet moet killen anders komt de volgende wave.)
Wel op letten dat de missies van de 1e link meestal nogal traag geupdate worden. De 2e link werkt wat dat betreft een stuk sneller.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angel00008 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 06:47:
iemand die weet hoe een assembly array werkt ik krijg mn ammo assembly array gewoon niet aan de praat... welke skills heb ik hiervoor nodig etc ?

de bpo en minerals zitten in de resources vd array maar nog kan ik de assembly line niet zien:(
array online ?

zo ja, rmb op de bpo en dan manufactring kiezen de rest spreekt voor zich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 09:42:
[...]

array online ?

zo ja, rmb op de bpo en dan manufactring kiezen de rest spreekt voor zich
yep array was bugged moest hem helemaal off-line unanchoren scoopen en helemaal opnieuw beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Felicitaties aan Maverick en de rest van Outbreak met hun nieuwe speeltje. Ben erg benieuwd wat jullie allemaal met dat ding gaan uithalen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
screens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Speeltje?
ik mis iets...

Edit: Ik ga nu aannemen dat er hier de Nyx bedoeld wordt...
nice...grats 0utbreak met de pwnmobiel :P

[ Voor 68% gewijzigd door ScytheNL op 11-06-2007 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz

tazitiz

dbprutser

Ik ben bezig een Research, Development en Productie char te bouwen.
na skilltraining en positie verbetering met 1 corp heb ik 1 lvl 2 en 3 level 3 r&d agenten. dit is in totaal per dag zonder missies te draaien 220 rp. als ik die omzet is dat meer dan 2 gratis datacores per dag. die zijn handig voor isk of voor invention.

Nu wil ik nog niet voor invention gaan want daar mis ik skills en isk's. Dus wil ik voorlopig sparen om bpo offers te krijgen. Hoe klein is de kans dat ik een offer krijg en is er nog wel kans of word voor ik de kans krijg tzt de hele bpo lottery afgelast?
ik ben niet bezig in de populaire sciences want een tech II schip bpo is redelijk onmogelijk lees ik in de diverse forae

zijn er nog goeie tips om de productie van rp's omhoog te krijgen en wie hier heeft ervaring met de lottery van bpo's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
volgens mij is die lottery al afgelast en gaat nu alles via invention ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz

tazitiz

dbprutser

ravenger schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:04:
ben ook natuurlijk in onderzoek.

volgens deze thread http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=520657 zijn er nog bpo's te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me wel af wat er met die BPO die er via de lottery uit zijn gegaan verloren gaan als iemand in z'n schip (hauler?) wordt afgeknald. Toch weer lottery of 'houdoe en bedankt'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ravenger schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:04:
Nope, nieuwe items die nu in het spel worden gebracht gaan wel via invention, maar het aanvullen van de bestaande gaat nog via de loterij.
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:08:
Vraag me wel af wat er met die BPO die er via de lottery uit zijn gegaan verloren gaan als iemand in z'n schip (hauler?) wordt afgeknald. Toch weer lottery of 'houdoe en bedankt'?
Momenteel worden die nog aangevuld, maar ik denk dat straks de loterij helemaal gaat verdwijnen en dat zulke BPO's dus gewoon echt weg zijn.
tazitiz schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:58:
Nu wil ik nog niet voor invention gaan want daar mis ik skills en isk's. Dus wil ik voorlopig sparen om bpo offers te krijgen. Hoe klein is de kans dat ik een offer krijg en is er nog wel kans of word voor ik de kans krijg tzt de hele bpo lottery afgelast?
ik ben niet bezig in de populaire sciences want een tech II schip bpo is redelijk onmogelijk lees ik in de diverse forae

zijn er nog goeie tips om de productie van rp's omhoog te krijgen en wie hier heeft ervaring met de lottery van bpo's ?
RP's kun je omhoog halen door standing, de bijbehorende skill te trainen en door iedere dag een missie voor je agent te doen (krijg je voor die dag dubbele punten). Verder was de kans op een BPO altijd al heel klein en die wordt nu natuurlijk steeds kleiner dus ik schat de kans zeer klein dat je er eentje gaat winnen. Beste kans maak je in een richting waarin niet veel mensen meedoen (dus geen starshipengineering oid ;) )

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 07:03:
Felicitaties aan Maverick en de rest van Outbreak met hun nieuwe speeltje. Ben erg benieuwd wat jullie allemaal met dat ding gaan uithalen. _/-\o_
Hou ons killboard maar in de gaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 19:28:
[...]

Hou ons killboard maar in de gaten :P
Ik zag dat er al een Obelisk met je heeft kennis gemaakt. :P
http://img161.imageshack....age=20070608200754hy2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF ben ik nu zo dom dat ik niet weet dat er nog een member van GoT in onze corp zit of heb je dit van iemand anders gekregen :P Das namelijk van onze introductie aan de corpmembers dat plaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
Wel relaxte lui die Outbreak gasten volgens mij. Vandeweek flink gechased door een groepje van "jullie" maar achteraf nog wel ff lekker geouwehoerd met ene tomw geloof ik (ze hebben me niet gepakt trouwens en ik was in een raven :P)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is bij ons ook allemaal voor de fun, en pvp is fun en dus zeker als je netjes vecht dan zijn we altijd netjes terug :) (en als ze dat niet doen, mail me of zeg het hier en ik ga er achter aan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
yep ben het hier helemaal mee eens
eergisteren een pvp batle gehad met een group en totaal geen smack talk gewoon soms ff wat dingen van he jammer bijna !

daarna nog even met hun gepraat terwijl zij in hun pod rondvlogen :)

paar dagen daarvoor zat het hele local vol met smack van de andere partij en waren ze heel erg bezig.

zo zie je maar dat je mensen hebt die echt gewoon voor de fun bezig zijn en echt helemaal over de rooie gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

hey maverick, wie ben je dan in outbreak (volgens mij heb je me t al ooit verteld)? kan me niet voorstellen dat er nog zo'n noob als ik in outbreak zit :)

[ Voor 18% gewijzigd door Erikie op 12-06-2007 06:53 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 00:45:
WTF ben ik nu zo dom dat ik niet weet dat er nog een member van GoT in onze corp zit of heb je dit van iemand anders gekregen :P Das namelijk van onze introductie aan de corpmembers dat plaatje :)
Ik zit zelf niet in Outbreak hoor (was het maar zo). Maar ik heb wel een tijd in PRINC gezeten en heb Arin/Triad/Toxin altijd wel in het oog gehouden. Die afbeelding komt via het oude joined chat kanaal (waar jij nog steeds Admin/Owner van bent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
hmm maar dat plaatje komt niet van mij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravenger schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 09:39:
hmm maar dat plaatje komt niet van mij :/
Nee maar er zijn op zijn minst nog twee andere members van Outbreak die daar rondhangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 21:59
Leuk shippie, congratz james, ook leuk filmpje (nee, ik plaats geen link dat mag outbreak zelf doen ;) ). Enne, dat ding armor tanked uber , dunno hoeveel bssen (mn mega's) er waren (schat stuk of 15-20) maar die armor ging niet echt lekker naar beneden :o

[ Voor 3% gewijzigd door FreeMen op 12-06-2007 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikie schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 06:53:
hey maverick, wie ben je dan in outbreak (volgens mij heb je me t al ooit verteld)? kan me niet voorstellen dat er nog zo'n noob als ik in outbreak zit :)
Ik ben die gene die dat pimp ding vliegt Erikie ;)

Oh and Machiel aaaaah, tja ik zit niet meer in dat joined kanaal heb zoveel kanaalen waar ik in moetn zitten werd er helemaal gek van :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

Drinken en autorijden gaan niet samen, maar EVE spelen en werken tegelijkertijd ook niet...was ff vergeten dat ik een missie aan het runnen was......fck dat scheelde dus echt niks.......

http://www.tvtendo.nl/ffnietopletten.jpg

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
oe dat wordt een leuke repairbill :) ik schat et op 8 mil ISK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

DrProctor schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:09:
oe dat wordt een leuke repairbill :) ik schat et op 8 mil ISK
neh, ik laat hem gewoon ff een half uurtje buiten een station hangen met een paar repairmodules.....de armor is al repaired, nu de hull nog :)

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
heb je nou je mids en lows ook weggeveegd of hbe je daar niets zitten

overgens scheelde het volgens mij niets :O jezus dat ding staat idd wel ff een half uurtje te reppen buiten een station :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angel00008 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:28:
heb je nou je mids en lows ook weggeveegd of hbe je daar niets zitten

overgens scheelde het volgens mij niets :O jezus dat ding staat idd wel ff een half uurtje te reppen buiten een station :)
Ik denk hij daar passive modules heeft zitten en ingesteld heeft dat passive modules niet getoond worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Daarom mine ik alleen maar onder werktijd in 0.5 afk.
Heb een hulk met 2 cargo ex heb nu 12.7K aan cargo. per stripper haal ik zo 1.1k per 3 min.
Drones buiten en je hoeft geen zorgen te maken dat je je schip kwijt raakt.(al verlies je wel eens een drone maar dat is maar een paar k isk. Liever dat dan je schip :D)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Buddy trial nodig? Die kun je hier halen.

Handel in characters (en andere digitale goederen) is niet toegestaan.