[PC][MMORPG] EVE-Online deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.924 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
tazitiz schreef op maandag 21 mei 2007 @ 14:39:
Ik ben zelf niet echt een bob pet, dus toen ik vorige week met mijn megatron een stukje afsneed door 0.4 en 0.3 space kwam ik een gatecamp tegen.

voor ik bij deze gate aangewarped kwam was ik 3 gates terug al een rood oplichtende rakker tegengekomen, die meteen mij begon te locken. ik ben niet gek maar die megatron ook niet snel dus meteen gewarped naar volgende gate.
met een hoge hartslag snel naar de andere kant gejumped van de gate en snel naar de volgende gate gejumped. even ademhalen en in local niets meer te zien.
gelukkig. die had ik afgeschud.

jumpen naar de volgende gate.. en daar aangekomen merk ik dat ik bijna meteen gelocked ben en wordt aangevallen door iets van 8 rood oplichtende rakkers. kleine kans maar het is mogelijk dat aan de andere kant minder geitebreiers tref. jumpen dus (les 1 nooit jumpen bij een gate camp)

aan de andere kant gekomen ben ik nog in stealth, maar hoe langer ik wacht hoe meer schepen ik op het local channel zie komen. tijd dus om zo snel mogelijk weg te warpen. nu gaat alles in slow motion - en dat lag niet eens aan de lag, maar zo ervaarde ik het gewoon
ik druk op warp naar een andere gate... kom uit stealth... schip begint met warpvoorbereiding.. 1 lock .. 2 locks.. 16 locks.. ik zie de eerste shells op mijn afkomen gevolgd met een waanzinnige raket salvo....Mijn megatron shild is weg binnen de eerste flits, mijn armour wordt al snel aan geknabbeld. Ondertussen is mijn megatron niet in staat ergens een lock op te krijgen... dit is een ongelovelijke ongelijke strijd. machteloos zie ik hoe mijn armour wordt weggevreten in een enorm tempo. dit terwijl ik toch echt > 30000 armour heb met een gemiddelde weerstand van 70 en hoger. supertank waarvan het schild in een keer zowat wordt weggeniesd.
mijn tech II super blasters zijn werkloos rond aan het kijken en kunnen niets doen. - oh ja ik heb nog drones.. drones launchen... he dat lukt niet met een pod....

snif
O M G ...........30k amour op een Megathron. Ik hoop dat je dat erg sterk overdreven hebt. Anders weet ik in ieder geval wel waarom dat ding zo belachelijk traag is (was).
Voor travel fit je ook meestal een travel setup lijkt me. Dus inertia stabilizers en nano-fibers. Dan heb je nog een kans dat je snel genoeg weg kan warpen.
Warp Core Stabilizers zijn niet echt nuttig volgens mij, als ze op je wachten dan zijn er toch wel meer dan 3 tackelers aanwezig. Je zou dan 2 of 3 WCS moeten fitten.
Als dat dan ook echt doet vern*** je de hele setup en vergroot je de signature radius van de schip zodat ze je NOG sneller kunnen locken en hun hits harder aankomen.

Een shield tank op een mega???? 8)7 8)7 8)7
Het enige battleships die je zou willen shield tanken zijn volgens mij de Caldari battleships. De rest is allemaal armor tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:37
Brainwaste schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 11:18:
[...]
Voor travel fit je ook meestal een travel setup lijkt me. Dus inertia stabilizers en nano-fibers. Dan heb je nog een kans dat je snel genoeg weg kan warpen.
Warp Core Stabilizers zijn niet echt nuttig volgens mij, als ze op je wachten dan zijn er toch wel meer dan 3 tackelers aanwezig. Je zou dan 2 of 3 WCS moeten fitten.

Als dat dan ook echt doet vern*** je de hele setup en vergroot je de signature radius van de schip zodat ze je NOG sneller kunnen locken en hun hits harder aankomen.
Als ze op je wachten kom je met inertia stabs en nano-fibers op een BS ook nergens, zo'n ding blijft gewoon te traag (zowiezo kom je in een BS niet door een fatsoenlijke gatecamp :P ). Dat is ook de reden dat ikzelf in een BS nooit meer met travel-fitting vlieg. Als je een onverwachte gatecamp tegenkomt ben je toch dood en als je een enkele piraat tegenkomt kun je met een fatsoenlijke fitting nog lekker terugknallen :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
Daar heb je inderdaad ook wel gelijk in. Het makkelijkste is om gewoon even met een alt te scouten als je dan echt solo met een BS door low-sec moet vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:03

Mach

[END]Avengers

Ik ben zelf niet echt een bob pet, dus toen ik vorige week met mijn megatron een stukje afsneed door 0.4 en 0.3 space kwam ik een gatecamp tegen.

voor ik bij deze gate aangewarped kwam was ik 3 gates terug al een rood oplichtende rakker tegengekomen, die meteen mij begon te locken. ik ben niet gek maar die megatron ook niet snel dus meteen gewarped naar volgende gate.
met een hoge hartslag snel naar de andere kant gejumped van de gate en snel naar de volgende gate gejumped. even ademhalen en in local niets meer te zien.

jumpen naar de volgende gate.. en daar aangekomen merk ik dat ik bijna meteen gelocked ben en wordt aangevallen door iets van 8 rood oplichtende rakkers. kleine kans maar het is mogelijk dat aan de andere kant minder geitebreiers tref. jumpen dus (les 1 nooit jumpen bij een gate camp)

aan de andere kant gekomen ben ik nog in stealth, maar hoe langer ik wacht hoe meer schepen ik op het local channel zie komen. tijd dus om zo snel mogelijk weg te warpen. nu gaat alles in slow motion - en dat lag niet eens aan de lag, maar zo ervaarde ik het gewoon
ik druk op warp naar een andere gate... kom uit stealth... schip begint met warpvoorbereiding.. 1 lock .. 2 locks.. 16 locks.. ik zie de eerste shells op mijn afkomen gevolgd met een waanzinnige raket salvo....Mijn megatron shild is weg binnen de eerste flits, mijn armour wordt al snel aan geknabbeld. Ondertussen is mijn megatron niet in staat ergens een lock op te krijgen... dit is een ongelovelijke ongelijke strijd. machteloos zie ik hoe mijn armour wordt weggevreten in een enorm tempo. dit terwijl ik toch echt > 30000 armour heb met een gemiddelde weerstand van 70 en hoger. supertank waarvan het schild in een keer zowat wordt weggeniesd.
mijn tech II super blasters zijn werkloos rond aan het kijken en kunnen niets doen. - oh ja ik heb nog drones.. drones launchen... he dat lukt niet met een pod....

snif
Ouch, been there, done it....en vervolgens word je nog gepod ook :(

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En morgen weer patchday.

Eens kijken wat voor nieuwe bugs erbij gekomen zijn. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-08 20:46

tazitiz

dbprutser

redwing schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 12:14:
[...]

Als ze op je wachten kom je met inertia stabs en nano-fibers op een BS ook nergens, zo'n ding blijft gewoon te traag (zowiezo kom je in een BS niet door een fatsoenlijke gatecamp :P ). Dat is ook de reden dat ikzelf in een BS nooit meer met travel-fitting vlieg. Als je een onverwachte gatecamp tegenkomt ben je toch dood en als je een enkele piraat tegenkomt kun je met een fatsoenlijke fitting nog lekker terugknallen :)
Een battleship is in zijn eentje tegen een overmacht pvp-ers gewoon meer een donatie dan een tegenstand.met webbers en jammers en tracking disruptors ben je duidelijk kansloos. trouwens min megatron had geen schild maar armour tank, misschien was ik er niet duidelijk in.
Verder leek het wel dat voordat ik uit stealth kwam dat ik al serieus werd beschoten, kan dat?

vandaar dat ik zit te denken om toch voor een covert ops apparaat te gaan.
kan je daar zowel in stealth mee warpen als jumpen eigenlijk?
wat zijn de voor en nadelen? ik neem aan dat je er niet echt een goede punch mee kan uitvoeren maar dat je meer een signalerings rol hebt, maar toch op dit moment bij mijn weten mijn enige defense voor 1 tegen heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 14:31:
En morgen weer patchday.

Eens kijken wat voor nieuwe bugs erbij gekomen zijn. :Y)
van mij mogen ze dat eve voice wel eens gratis maken..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:05

Shunt

Boe

tazitiz schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:02:
[...]

Een battleship is in zijn eentje tegen een overmacht pvp-ers gewoon meer een donatie dan een tegenstand.met webbers en jammers en tracking disruptors ben je duidelijk kansloos. trouwens min megatron had geen schild maar armour tank, misschien was ik er niet duidelijk in.
Verder leek het wel dat voordat ik uit stealth kwam dat ik al serieus werd beschoten, kan dat?

vandaar dat ik zit te denken om toch voor een covert ops apparaat te gaan.
kan je daar zowel in stealth mee warpen als jumpen eigenlijk?
wat zijn de voor en nadelen? ik neem aan dat je er niet echt een goede punch mee kan uitvoeren maar dat je meer een signalerings rol hebt, maar toch op dit moment bij mijn weten mijn enige defense voor 1 tegen heel veel.
wel een cloak op een mega zou nutteloos zijn aangezien een goede pvp'er je alsnog binnen een min of 3 te pakken heeft. nee je kan zonder een speciale T2 versie van een schip niet cloaked warpen. het enige dat je kan is heel langzaam weg vliegen of terug naar de gate vliegen. maar als je een groep ervaren pvp'ers tegen komt ben je alsnog dood aangzien die gewoon op je af vliegen met drones naar buiten en als er een van die drones of een ander schip binnen een bepaalde afstand van je komt decloack je weer.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-06 15:04

snif
Dat heb je dan niet echt goed aangepakt. Wat je misschien beter had kunnen doen is wachten op de gate tot ze je lockten en beschoten, en dan pas jumpen. Dan heb je 1 min om weg te komen.

Daarnaast, warom wachten in cloak als je weet dat ze achter je aan zaten?

En met 30k armour en 70% resists kan je denk ik nog makkelijk terug door de gate om daarnaa te SSen/docken.

Dat, of idd een travel setup fitten. Lows vol instabs/nano of WCS's, en een shield tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
P4p3Rc1iP schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 17:27:
[...]

Dat heb je dan niet echt goed aangepakt. Wat je misschien beter had kunnen doen is wachten op de gate tot ze je lockten en beschoten, en dan pas jumpen. Dan heb je 1 min om weg te komen.

Daarnaast, warom wachten in cloak als je weet dat ze achter je aan zaten?

En met 30k armour en 70% resists kan je denk ik nog makkelijk terug door de gate om daarnaa te SSen/docken.
1e dat had ie schijnbaar gedaan (hij jumpte nadat ze op hem begonnen te schieten). Als je dan jumpt moet je inderdaad niet in cloak gaan wachten. Ze weten al dat je er bent dus het zullen er hooguit meer worden, dus altijd zo snel mogelijk weg wezen.
En met 30k armour en 70% resists kom je nergens. Je moet bijna 15km vliegen en dat met een snelheid van een paar m/s (gegarandeerd dat er een aantal webbers tussen zitten).
Dat, of idd een travel setup fitten. Lows vol instabs/nano of WCS's, en een shield tank.
Tja, maar als er al min. 8 man bij de gate wachten ben je gewoon dood tenzij ze echt stom bezig zijn, en dan maakt het echt niet uit of je nu insta's nano's of WCS fit :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-06 15:04
redwing schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 18:18:
[...]

1e dat had ie schijnbaar gedaan (hij jumpte nadat ze op hem begonnen te schieten). Als je dan jumpt moet je inderdaad niet in cloak gaan wachten. Ze weten al dat je er bent dus het zullen er hooguit meer worden, dus altijd zo snel mogelijk weg wezen.
En met 30k armour en 70% resists kom je nergens. Je moet bijna 15km vliegen en dat met een snelheid van een paar m/s (gegarandeerd dat er een aantal webbers tussen zitten).

[...]

Tja, maar als er al min. 8 man bij de gate wachten ben je gewoon dood tenzij ze echt stom bezig zijn, en dan maakt het echt niet uit of je nu insta's nano's of WCS fit :P
Hmm, klopt, ik zag niet dat ze hem al aan het aanvallen waren. Trouwens, een beetje slimme campers die achter je aan zitten zullen dat ook niet zo snel doen op een uitgaande gate. :P

Maar ik denk dat nanos en istabs hem wel degelijk hadden kunnen redden. Als hij gelijk was gaan warpen nadat hij uit de gate kwam had was hij dankzij die istabs en nanos waarschijnlijk wel snel genoeg weg geweest. WCS's zullen je idd niet redden in zo'n situatie, maar zijn toch vaak wel handig.

Maarja, zeker weten doe ik dat natuurlijk ook niet, en achteraf praten is altijd makkelijker, vooral als je er zelf niet bij was. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

smartbombs en heavy NOS in de highs wil ook goed helpen tegen irritante scrambling inties, hoewel de meesten tegenwoordig 20K scrams hebben gefit en niet binnen 5KM komen..

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:53
Brainwaste schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 11:18:
[...]

Dit is niet correct.
De WCS gebruikt een % om je een penalty te geven op je lockrange en scanrsolution.
Dit zorgt er voor dat je dichter bij je target moet komen en een veel langere lock tijd heb.
Aangezien de standaard WCS een 50% penalty geeft tegen beide, worden ze niet meer gebruikt in combat.
Maar zij zijn ideaal voor het gebruik in een travel fitting.

ps: de patchday is weer een dag verschoven.
Hij staat nu ingeplanned op donderdag:
http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=524545

[ Voor 8% gewijzigd door TWBMS op 23-05-2007 03:09 ]

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd traffel fit.

Inertia stabilizers en nano-fibers 3 inertia en rest nano op een megathron samen met een MWD (MICRO WARP DRIVE).
Zodra jij ziet dat er een gate camp is klik je op gate approch en je doet meteen je mwd aan.
Voordat ze je gelockt hebben en gewebbed heb je al zon snelheid dat je ten alle tijden de gate haalt.
Je rampt op jump true en je bent weer veilig weg. En gelijk ergens docken of terug richting safe space.

Je zou een shield tank er ff op kunnen doen voor traffel. Het heeft echt geen zin om terug te schieten voordat jij iets stuk hebt ben je al dood. En meeste piraten die campen hebben een goed getankte bs aangezien ze sentry fire moeten kunnen weerstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 21:59
Euhm...vlgs mij zit het probleem hem niet voor de gate maar er achter. Op 0 warpen kan iedereen (tenzij er een bubble ligt dan wel idd) maar wegkomen aan de andere kant is een ander verhaal. Betwijfel of een mwd je daar helpt. Enne, indien er een inty in de bubble hangt kom je met mwd nog nergens, je remt af to pratisch 0 en het duurt echt lang voordat je op speed bent met mwd terwijl de inty een locking time van max 1 sec heeft.

[ Voor 30% gewijzigd door FreeMen op 23-05-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
TWBMS schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 03:08:
[...]

Dit is niet correct.
De WCS gebruikt een % om je een penalty te geven op je lockrange en scanrsolution.
Dit zorgt er voor dat je dichter bij je target moet komen en een veel langere lock tijd heb.
Aangezien de standaard WCS een 50% penalty geeft tegen beide, worden ze niet meer gebruikt in combat.
Maar zij zijn ideaal voor het gebruik in een travel fitting.

ps: de patchday is weer een dag verschoven.
Hij staat nu ingeplanned op donderdag:
http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=524545
volgens mij kunnen ze beter gewoon zeggen update : soon :+

overgens zou ook ik voor de stabs inertia dampners gaan en met een wmd erlangs gaan maarja het beste is om zo dit voor te scouten met een alt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 13:05:
Altijd traffel fit.

Inertia stabilizers en nano-fibers 3 inertia en rest nano op een megathron samen met een MWD (MICRO WARP DRIVE).
Zodra jij ziet dat er een gate camp is klik je op gate approch en je doet meteen je mwd aan.
Voordat ze je gelockt hebben en gewebbed heb je al zon snelheid dat je ten alle tijden de gate haalt.
Je rampt op jump true en je bent weer veilig weg. En gelijk ergens docken of terug richting safe space.
Als je met travel fit een echte gatecamp met een fatsoenlijke tackler tegen komt ben je zelfs met een MWD gewoon dood. Je hebt dan in ongeveer een seconde minstens 1 webber + scrambler en waarschijnlijk wat meer van elk op je dak. Zelfs met een MWD kun je dan niet genoeg snelheid maken om de gate te halen.

Voor de niet goed georganiseerde gate-camps kan het wel helpen trouwens :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:00

Bjk

Morty schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 11:44:
[...]

Wat is jou ingame name ? ^^
Ingvi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees zijn verhaal hij kwam piraten tegen in een 0.3 systeem.
Ik betwijfel me of hij daar een friggie of een inty tegenkomt heren..

Hij hoeft alleen maar de gate terug te jumpen niet weg te warpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:32
Ik ben heel erg aan het twijfelen of ik ook eens aan EVE zal gaan snuffelen. Ik heb een tijdje veel Freelancer gespeeld en heb het idee dat EVE daar wel iets van weg heeft (maar dan veel uitgebreider). Klopt die aanname, of is het echt totaal anders?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:01

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

posttoast schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 20:09:
Ik ben heel erg aan het twijfelen of ik ook eens aan EVE zal gaan snuffelen. Ik heb een tijdje veel Freelancer gespeeld en heb het idee dat EVE daar wel iets van weg heeft (maar dan veel uitgebreider). Klopt die aanname, of is het echt totaal anders?
Combat is iig totaal anders, freelancer is heel direct, je klikt en je schiet. In EVE zet je je gun 'aan' en het richten etc doet ie zelf.

Overeenkomsten zijn zo ongeveer dat het allebei in de ruimte is en bij allebei kunt traden.

Voor de rest is EVE heel leuk hoor, maar verwacht geen mmofreelancer

[ Voor 5% gewijzigd door Koetjeboe op 23-05-2007 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:32
Koetjeboe schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 20:13:
[...]

Combat is iig totaal anders, freelancer is heel direct, je klikt en je schiet. In EVE zet je je gun 'aan' en het richten etc doet ie zelf.

Overeenkomsten zijn zo ongeveer dat het allebei in de ruimte is en bij allebei kunt traden.

Voor de rest is EVE heel leuk hoor, maar verwacht geen mmofreelancer
Aha, OK! Het besturen van je schip, heb je dat wel (deels) in eigen hand? Of geef je gewoon aan waar je heen wilt vliegen?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:01

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

posttoast schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 20:17:
[...]

Aha, OK! Het besturen van je schip, heb je dat wel (deels) in eigen hand? Of geef je gewoon aan waar je heen wilt vliegen?
Ook weer indirect, je kunt objecten selecteren en dan erna toe vliegen of je klikt ergens in de ruimte en je schip gaat die richting op vliegen. Maar niet direct wsda of iets dergelijks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Sniff mn ouwe raven, welke ik als afscheids kado van Hazard Ops heb gekregen is niet meer :(

Deze Ouwe battlereus, heeft me trouw vergezeld door het heelal van EVE, in goeie en slechte tijden.
Ladingen lvl 3 en 4 missies er mee gedaan, bijna nonstop in 0.1 tot 0.4 gebieden en later in 0.0.
Verschillende gatecamps overleeft, verschillende gevaarlijke pipe travels ermee gedaan.
Paar keer net in structure overleefd.

En nu?

1 a 2 dagen, nadat ik hem doorverkocht had aan een corpsmate (heb zelf een raven voor 100mil met bayloaders I en catyclyst I rigs erin gekocht), heeft deze corpsmate de pech, dat hij in het 0.0 gebied door een gang van 6 mensen de grond werd ingeboord.

Sniff, einde van mn afscheidskado.......

Maar niet getreurd! we gaan stug door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 19:08:
Lees zijn verhaal hij kwam piraten tegen in een 0.3 systeem.
Ik betwijfel me of hij daar een friggie of een inty tegenkomt heren..

Hij hoeft alleen maar de gate terug te jumpen niet weg te warpen.
Hmm, dat stukkie had ik inderdaad gemist :P Dan heb je wel wat meer tijd alhoewel ik nog steeds betwijfel of hij in dit geval terug had kunnen jumpen (en zowiezo of dat nut had gehad aangezien ie zelf al zegt dat ie aan de andere kant van de gate ook al aangevallen was)
bangkirai schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 20:46:
Sniff mn ouwe raven, welke ik als afscheids kado van Hazard Ops heb gekregen is niet meer :(

1 a 2 dagen, nadat ik hem doorverkocht had aan een corpsmate (heb zelf een raven voor 100mil met bayloaders I en catyclyst I rigs erin gekocht), heeft deze corpsmate de pech, dat hij in het 0.0 gebied door een gang van 6 mensen de grond werd ingeboord.

Sniff, einde van mn afscheidskado.......
Dat is nu precies de reden waarom ik mijn eerste Raven nog niet verkocht heb. Die zit nog in een station waar ik momenteel niet in mag, maar daar blijft ie lekker tot ik hem zelf weg kan halen :P

[ Voor 37% gewijzigd door redwing op 23-05-2007 22:09 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik heb mijn 1e noob frig nog steeds :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:25
StarLite schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:08:
Ik heb mijn 1e noob frig nog steeds :)
Ik wil zo nog van alle soorte hebben.
Wil graag een schepen verzameling hebben.(van alle schepen die in empire kunnen)

[ Voor 7% gewijzigd door Calamor op 24-05-2007 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koetjeboe schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 20:13:
Daar ben ik het niet mee eens. Eve heeft wel wat meer weg van Freelancer hoor. Met name het vrije karakter wat je hebt om te doen wat je wilt. En het MMO onderdeel van Eve zorgt er juist voor dat nog als extra die interactie met anderen hebt wat eigenlijk nog een dimensie toevoegt.
En de Eve backstory is ook wel wat uitgebreider. Alleen heeft het gros van de mensen hier (helaas) geen interesse in maar het zeker aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:51

Creesch

bla bla!

Calamor schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 07:21:
[...]

Ik wil zo nog van alle soorte hebben.
Wil graag een schepen verzameling hebben.(van alle schepen die in empire kunnen)
schepen verzamelen is wel leuk ja :) gisteren vertelde een corp genoot me dat ie ruim schepen heeft en na wat reken sommetjes kwamen we er achter dat al zijn schepen samen ruim 6 bil waard zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-08 23:58

Elp

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 13:05:
Altijd traffel fit.

Je zou een shield tank er ff op kunnen doen voor traffel. Het heeft echt geen zin om terug te schieten voordat jij iets stuk hebt ben je al dood. En meeste piraten die campen hebben een goed getankte bs aangezien ze sentry fire moeten kunnen weerstaan.
uhm, erg onwaarschijnlijk dat je er door komt. Als je naar een gate toe wil om te ontsnappen, betekent dat dat je in een bubble vast zit, aangezien je naar 0 kan warpen, dan zit je toch wel minimaal 10km van de gate af. Met je battleship + mwd krijg je een signature radius van.. een titan? Insta-lock voor interceptors, je hebt binnen 1 seconde de eerste web op je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
craze_ schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 13:11:
[...]

schepen verzamelen is wel leuk ja :) gisteren vertelde een corp genoot me dat ie ruim schepen heeft en na wat reken sommetjes kwamen we er achter dat al zijn schepen samen ruim 6 bil waard zijn :P
Is dat met of zonder fitting? Zonder fitting moet je wel je best doen :)

even capital buiten beschouwing gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
archetta schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 16:55:
[...]

Een paar navi schepen en je komt er wel snel aan.(navi raven kost al 1B en was zelf na de 5 vs 5 war (ben ff de naam vergeten naar 1.5B gegaan)

Ik zelf wil graag ook alle 4 de Freighters hebben ook en die zijn 1B per stuk.

[ Voor 9% gewijzigd door Calamor op 24-05-2007 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
[...]

Ik denk dat ik ook aardig die kant op ga. 2*Navy Raven, Navy Caracal, Navy Hookbill, zo'n beetje alle T2 schepen van zowel Caldari als Galente en nog wat van die speciale schepen zoals de Gila. En dan nog capitals zoals een Chimera en een Charon.
Zowiezo is het gewoon leuk om veel verschillende schepen te hebben :+

[ Voor 6% gewijzigd door redwing op 24-05-2007 22:00 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

[...]

faction/navi schepen 1x dread 1x carrier 1x freighter en nog een shitload aan andere schepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
ik was de faction en navy schepen even vergeten. Ik had wel gezegd dat ik capital buiten beschouwing liet :)

T2 gefitte Battleships is nog zat hier, hoewel ik ooit nog wel eens voor dread wil kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
archetta schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 22:55:
ik was de faction en navy schepen even vergeten. Ik had wel gezegd dat ik capital buiten beschouwing liet :)

T2 gefitte Battleships is nog zat hier, hoewel ik ooit nog wel eens voor dread wil kijken. :)
Dat is ook het enige schip dat ik nog een keer wil hebben. Ik kan hem in de tussentijd wel vliegen, maar nu nog een keertje genoeg isk zien te krijgen om er eentje te kopen :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
EVE-Online dev team ftw

Afbeeldingslocatie: http://img515.imageshack.us/img515/681/lolbn1.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Heb je wel vaker naar een update.
Daarom moet je altijd een lange skill aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Dat is toch redelijk normaal als ze aan het updaten zijn (en er vlak voor/na ?). Ze zullen toch af en toe updates moeten geven om bugs te verhelpen en extra content toe te voegen. Ik zie het probleem eerlijk gezegd nooit zo :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angl2k
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2024
ik speel al tijdje eve en zit in een 0.0 alliance in de nieuwe drone regio.

ik vraag me dus al een tijdje af wat nou meer oplevert.. die drone rats neerknallen, looten, refinen en verkopen of gewoon gaan ratten in een andere regio met bounty rats en drops.

had laatst ongeveer 20.000 m3 aan alloys refined en verpatst en de opbrengst daarvan was maar 125 mill.. viel me zwaar tegen aangezien ik toch best lang (weken) ervoor had gerat. -O-

Hoe snel verdienen jullie 125 mill in de 'normale' 0.0 regio's met ratten?

edit: * angl2k waves naar horizon.inc O+

[ Voor 3% gewijzigd door angl2k op 25-05-2007 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Laatst online: 09-09 18:35
angl2k schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 14:27:

ik vraag me dus al een tijdje af wat nou meer oplevert.. die drone rats neerknallen, looten, refinen en verkopen of gewoon gaan ratten in een andere regio met bounty rats en drops.

had laatst ongeveer 20.000 m3 aan alloys refined en verpatst en de opbrengst daarvan was maar 125 mill.. viel me zwaar tegen aangezien ik toch best lang (weken) ervoor had gerat. -O-

in 0.0. in de goede stelsels is de gemiddelde rat toch zeker 500k. In 5min sloop je die -zeker- en er is doorgaans genoeg om continu door te gaan. Dat komt dus op 10mil/uur. Excl loot. Met loot kom je al snel op 20-25mil per uur. Beter dan je drones dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angl2k
Tasma schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 14:31:
[...]

in 0.0. in de goede stelsels is de gemiddelde rat toch zeker 500k. In 5min sloop je die -zeker- en er is doorgaans genoeg om continu door te gaan. Dat komt dus op 10mil/uur. Excl loot. Met loot kom je al snel op 20-25mil per uur. Beter dan je drones dus.
het nadeel van die drone rats is ook dat ze geen security status opleveren. Bovendien fluctueren de mineral prijzen flink :(

en de meeste drones doen 3 damage types waardoor ik 3 resistances moet opkrikken.

bovendien is het een gedoe om die alloys te refinen aangezien ik geen refine skills heb... en dan nog de minerals naar empire brengen met carrier kost me ook weer fuel. Dan in empire nog haulen om ze tegen een redelijke prijs te verkopen.. allemaal tijd die ik had kunnen gebruiken om door te ratten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Op papier is drones opblazen beter verdienen dan normale NPC's. Drones schieten niet erg hard terug dus je kan meer modules op damage gooien en als een speer door de belts gaan. Als je twee accounts (battleship + hauler) tegelijk kan draaien haal je zeker wel meer geld binnen.

Het is alleen meer moeite met haulen, refinen en weer haulen om te verkopen en de Drone regio's waar weinig te koop is en de exits naar Empire levensgevaarlijk zijn. En geen kans op faction/officer spawns hoewel er op de testserver iets van Sentient Drones was gesignaleerd dus misschien komt dat nog wel.

Mocht je graag met een Assault Frigate NPC's jagen kan je drones helemaal wel vergeten omdat die veel te weinig alloys in het ruim kwijt kunnen, zelfs als je alleen de duurste soorten meeneemt.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:45
angl2k schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 14:41:
[...]

bovendien is het een gedoe om die alloys te refinen aangezien ik geen refine skills heb... en dan nog de minerals naar empire brengen met carrier kost me ook weer fuel. Dan in empire nog haulen om ze tegen een redelijke prijs te verkopen.. allemaal tijd die ik had kunnen gebruiken om door te ratten :(
Mja ik had het vrij efficient voor elkaar; in 2 jumps de carrier naar pos in de drone region. In de carrier een transport met 35.000m3 opslag. Ratten met carrier, pos gebruiken om transport te jettisonnen, die volgooien. Dan met volle hauler terug naar empire, op naar een systeem in de buurt van jita (weet ff niet meer zo welke) en daar de alloys verkopen. Leverde me in het begin 700 mil op voor 2 avondjes ratten maar dit daalde snel naar 500 ofzo. Op den duur werd ik helemaal gestoord van het ratten zonder kans op officers etc. dus ben er maar mee gekapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angl2k
IJzerlijm schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 15:29:
Op papier is drones opblazen beter verdienen dan normale NPC's. Drones schieten niet erg hard terug dus je kan meer modules op damage gooien en als een speer door de belts gaan.
juist niet, die drones doen meer damage per sec en over verschillende resists dus moet je meer hardeners nemen.

Drone ruler - 128.73 dps
Guristas Exterminator - 93.27 dps

om even een voorbeeldje te noemen, ik weet niet of die exterminator vaak spawnt maar een drone ruler zie ik bijna altijd hier in de belts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angl2k schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 14:27:

edit: * angl2k waves naar horizon.inc O+
:X

vergeet de skills niet om de Alloys te refinnen (of laat je het doen) want het scheelt behoorlijk, alloys is een andere soort ore als je goede winst wilt maken moet je scrap metal progessing op minimaal 4 hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
En het CCP = BoB verhaal gaat verder? Ik spel zelf allang geen EVE meer maar mijn broertje nog wel. Ik hoorde hem vloeken en toen ik vroeg wat er aan de hand was schijnt CCP dus weer haar boekje te buiten zijn gegaan. Dit is wat hij heeft kunnen copy-pasten voordat het forum werd gedisabled:
Charleton Heston
Caldari
GoonFleet
GoonSwarm Posted - 2007.05.25 21:44:00 - [1] - Quote
--------------------------------------------------------------------------------

Dear CCP,

Once again, it seems that several of your employees have been up to no good. We'll get into the details a little later, but the highlights are quite juicy: CCP employees abusing their roles to join player corporations and give themselves director access, RP-events being rigged and what I really thought we were over, further fraternization between your employees and members of BoB and the subsequent cover-up. These latter two events actually stem from the same source, a former ISD member.

Let us begin with CCP Sharkbait joining the corporation "DarkStar 1" and giving himself director access. This was not preceded by a customer service request that would in any shape, way or form require a CCP employee to join the corporation. Less then one minute after joining the corporation, he added the role "Director" to himself, roughly fourteen minutes later, he leaves the corporation and surrenders the role.

* http://images.goonfleet.c...p/2007.05.25.15.19.48.jpg
* http://images.goonfleet.c...p/CCP%20charkbait%202.png

Upon learning of this, corporate officers from DarkStar 1 immediately filed a petition in an effort to discover the reasons for this. This petition was promptly deleted and CCP Sharkbait would not respond to in-game conversations.

Why would a CCP Employee ever join a corporation without being asked to do so or any prior communication indicating that this would take place?

Why was the petition filed by officials from DarkStar 1 deleted with no response or reason?

The second part of this sordid story is best told "as is". Below I've included the account of one Raekhan, a former member of ISD. His story is two-fold and will encompass both the rigging of RP-events, as well as the fraternization between members of BoB and CCP and its cover-up.

Without further ado, here is Raehkan's Story:

My apologies for the long delay.

I promised myself not to get involved in what, at the time, I called "An internet nerd revenge scheme' that was this issue, I felt that bringing this stuff to light would be cheap, and silly, and completely beneath anyone who was actually able to 'move on'....

Months after, I planned to re-evaluate....that time has passed, I still have no desire to play EVE, and thus, I can tell you some things....

please PM me with an email address (any email you so choose) to attach a file or two to...

Now, my story....

I am also known as Graelyn, a (once) big RP-community-guy. I was the executor of the Aegis Militia Alliance. (We kicked the Bloodraider NPC group out of the Bleak Lands Region, and recently stomped those StarFraction people.)

The AM guys guys are great GREAT people, and since the below incident ocured, they have sa***uarded a very bad secret for a very long time, one that would ensure the dissolution of the RP community we tried so hard to maintain....

Mirial, once the executor of my Alliance, was banned, the center of what would be referred to as the 'Tetrimon OOC affair'.

What occured was this:

Several members of the alliance Aegis Militia were ISD members (completely in regulations and living that double-life as it was intended to be played, by the rules), however, Mirial, who was once an ISD member, managed to get the login/PW info to an ISD forum from a director of her corp who happened to be in ISD. (How this happened is still a mystery even to me, I am still inquiring)...

Basically, Mirial was accessing an AURORA website illegally, and was banned for it (Something I cannot in any theory disagree with, NDA was broken, and similarly, I can't argue with YOUR banning from EVE, sir...try to understand....), but it was the nature of the thing that caused so much distress....

You see, ISD claims that events are not rigged, that RP groups can influence the events in the world. This is a lie, and one that, after discovering, I did not reveal, in the fears that it would demolish the already on-the-ropes RP community in EVE.
Charleton Heston
Caldari
GoonFleet
GoonSwarm Posted - 2007.05.25 21:45:00 - [2] - Quote
--------------------------------------------------------------------------------

AM already had suspicions, as by the end of the Tetrimon affair, we had been involved in more events that ANY other group in EVE without exception. In the course of this we often 'succeeded' in events that we later realized were not meant to be won, then watched as AURORA actors deperately lost the scenario (when actors have to resort to self-destructing thier own ships in the middle of battle, you know you have an ulterior motive underway in the story...*groan*...)

Mirial was in browsing (illegally) one of these ISD forums when one of the 'recommended' story paths was mandated by CCP, namely "_____ side must win, see to this immediately."

Upon reading this decree by CCP, Mirial showed his cards and revealed all on our alliance's Vent server.

2 hours after bringing this up in our Ventrillo channel, Mirial was banned from EVE...for telling his Alliance members what was up. Turns out I was only one of many members of ISD in my Alliance, and the others had hit the alarm to the ISD dept heads as soon as this talk beagn in our private Vent server....

Within 30 minutes (of the reveal in vent) I had 2 AURORA members convoing us INGAME, OOC, trying to play down the fact. The two in question argued with Mirial, but did NOT deny that rigging was going on, rather emphasising that it was all for 'The Greater Good'.

At the same time, Nebulai, Head of the ISD program, convoed ME (I was second in command of AM, an ISD-InterstallarCorespondents member, and a Mirial banning process was already in motion by 10-minutes into this, I was the primary focus of all damage control efforts), telling a different story, namely that RIGGING NEVER OCCURS, that all I had been hearing was nonsense....

AT THE SAME TIME, the document that I will give to you, was being sent to me by SEP-DOGAL, the AURORA tier 3 producer in charge of the Tetrimon Arc. He was sending it to me to show how much work had been done/lost with the arc, not realizing that the last paragraphs SPECIFICALLY DETAILED HOW THE ARC COULD BE RIGGED TO SUIT THE FINAL CCP DESCISION.

The only hint anyone else who played EVE got as to what had occured, came from this post:

http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=405843

With that, all said 'compromised' arcs were completely terminated, and all events in the matter hushed up quickly. The RP community has longed cursed Mirial's name for 'ruining' all of these arcs, unaware that he was banned for trying to bring this to the community's attention....AM held thier tongues for the good of that community, even after months of ****-talk...they never spoke....bless-em....

It was a serious palm-to-forehead moment. It was the day I relized how ****** up the game was.

It did not stop there.

Eventually, RP being ruined for me, I focused explicitly on my ISD char (His name was Raekhan, a reporter with the ISD for 1.5 years at his termination)

Complaining about the way Raekhan was banned seems odd to me, considering how much I was able to use him to understand 0.0 realities in a way Alliance leaders can barely approach (I was an Empire-space RP-alliance leader, so conflicts-of-interest never became a problem, and with Raekahn, EVERY DAY I was able to simply jump and watch, from perfect safety, any offensive any Alliance happened to be engaging in. I used my jumpdrives more than any other person in CCP for sure....), but the day I lost Raekhan?

Sickening and Stupid on the part of CCP, seriously, how could you ever accept the following as proper and effective damage control???
Charleton Heston
Caldari
GoonFleet
GoonSwarm Posted - 2007.05.25 21:45:00 - [3] - Quote

I was floating around in my Polaris frig, watching one of the massive, 270+-in-local battles in the south, BOB vs COALTION, BoB had already destroyed thier second POS in the system....when I 'text-jumped' (using admin "tr/ 'playername' jumpto command) to a certain Dread pilot I knew was in the action. Doing so teleports a polaris frig to that players ship...at 1 FOOT distance. I jumped to this position and immediately orbitted the gaggle of 20 dreads at 80KM, standard operating proceedure for ISD reporters....

A minute later, Daakon, of BoB, began yelling in local "Hey, Reporter, you bumped our dread!!!" This was a falsehood, since the dread I jumped to was on the outside of the group and I made sure not to do just that.

I ignored him. A year and a half of Reportering and you get used to ALL BoB members trying to order/bully you around. It is a common practice (WAY TOO GODDAMN COMMON) that ISD members are ordered to completely ignore.

Eventually, Mr. Daakon began giving me DIRECT ORDERS. "You must leave the system. Now. Move, you ****!!"

My response?

"Um...no?"

Their response was pretty indicative of the manner in which BoB is used to ordering CCP personnel around...in LOCAL CHANNEL of 250+, Daakon replied:

"Well, I guess I'll have to call up my friends in CCP and get you dealt with."

I was sitting in ISD's IRC channel, as is required anytime you are logged in as an ISD char, and I decided to inform my dept. head of this development. He seemed amused....

Until 40 seconds later....

ISD IRC acounts have a lot of symbols in their usernames. They signify time-in-service, department membership, and other things, but after 40 seconds, a BRAND NEW userID appeared, bereft of any such demarcations or designations...an illegal and brand new ID...

"Hey, anyone know some reporter named Raekhan!?"
Me:"Um, yeah, that's me."
"LEAVE THAT SYSTEM NOW, YOU ARE EMBARRASSING THE ISD AND CCP THE COMPANY!!"
< Me: ORLY!?
My ISD BOSS: 'ORLY!'
Charleton Heston
Caldari
GoonFleet
GoonSwarm Posted - 2007.05.25 21:46:00 - [4] - Quote

the next minutes were interesting, as my ISD-IC dept head began briefing me on the minbute-by-minute actions of the internal affairs team (formed after your T-20 revelation I should point out) LEAPED on this matter in seconds.

Me: "So I guess a BoB director claiming he has CCP buddies at his beckon call, and the fact that said buddy showed up 40 sec later, will raise some heads at CCP?"
Boss: "Oh, I think it already has...."
Me: "Well, at least something good will come from all this mess..."
Boss: "We have his IP address."
Boss: "He's posting from CCP, he's Staff."
Boss: He's in the QA department...."
*after long pause*
Boss: Well, I'll tell you how this goes tomorrow, take care, Rae..."

I signed off.

Turns out, within 3 hours, every ISD-related account I had was banned.

ISD-ingame char, banned. Forum-ISD, banned. EVE-Online.com Admin access, banned. AURORA-TEAMSPEAK, banned. The freaking ISD-COUNTERSTRIKE server, banned. I never recieved an email explaining it.

Every email I have sent to the comany politely asking for even a corp-speak explaination for this has been ignored. The company refuses to admit I exist.

I was banned for reporting a serious conflict-of-interest to my 'chain-of-command' within the company....

My character, free to play as a side-benefit of doing work for CCP, was disabled, asking for funds to restart....

...and that's the day I walked away....I have never looked back , and the games and projects I've become involved with since then have made me wish I hadn't wasted the 3 years I played EVE....

Everything I speak of here will be very 'circumstantial' evidence, un-totally-backable events that fanboys will decry as the bitter musings of another EVE dissident.

Let them think this. I truly do gain pleasure from the axiom of 'a fool and his money are soon parted' and would wish nothing from the majority of the EVE community than to keep sending thier money to this once-great-company-now-conglomerate that I once recruited dozens of players to with conviction.

It took a lot to convince me of the truth, and not even the 'caught-red-handed' events that YOU exposed to the community could break my fanboy shell....till I saw it myself and kicked myself for being a naive idiot...

I do not fear CCP's NDA prosecutions, as they possess no hard copy of said document...thank goodness for premature admissions to the program (I never mailed them the required paperwork, but got in anyway, a move I am glad now to have done).

Anyhow, that's my story.

None of my enemies ever realized just who I was, and what I could have abused to hurt them. This too is alright by me. Video games are a stupid thing to measure one's ****-size with, a fact that many seem slow to realize....

(You may quote the entirety of the preceeding text verbatim if you wish. My time in CCP/EVE is long over,. All preceding text is your to use as you wish. I actually do feel a bit dirty being a cog in this very crooked 'crowd control' system, and attempts to reveal it as such to anyone will escape my notice, I am too involved with other projects to care. Best of luck in your efforts....you were right...I was a fool....)

If you print anything, print this.

"Graelyn: I was naive. Istvaan, you were right, too damned right, more than you may ever realize, you*****sucker....."
Charleton Heston
Caldari
GoonFleet
GoonSwarm Posted - 2007.05.25 21:47:00 - [5] - Quote

[ 2007.03.20 06:30:15 ] Orange Species > isd reporters are not to interfere with gameplay
[ 2007.03.20 06:30:22 ] Orange Species > that includes getting too close
[ 2007.03.20 06:30:25 ] Orange Species > to our ships
[ 2007.03.20 06:30:32 ] D4kkon > petition her
[ 2007.03.20 06:30:57 ] Orange Species > nah no petition
[ 2007.03.20 06:31:00 ] Orange Species > msn chat is enough
[ 2007.03.20 06:31:05 ] D4kkon > rgr

Orange Species merely needs MSN to get CCP help, according to this log.

Employees of CCP are conducting themselves in an unbecoming manner with regards to interfering in the game world. First there was the T20 incident in the past, with the creation of Tech2 blueprints by an employee who also happened to be the leader of RKK corp's capital fleet, which were then handed to members of BoB. After the debacle this caused, I was quite shocked, nay stunned to learn that this relationship is still ongoing and quite healthy indeed. Then we discovered that Nebulai, head of the notoriously corrupt Aurora RP department, was a member of EVOL corp by the name of M Hoshi. And now today we discover that CCP Admiral Chamrajnagar is at the beck and call of BoB capital pilots.

I won't bore either of us with whiny details of how you enable cheating, stealing and an unbalanced environment, we've been over that. I will however try and instill a sense of urgency in you. This is a serious situation and it warrants the highest levels of attention on your part.

Sincerely,
The Customer.
Als dit klopt heeft CCP toch wel zo'n beetje alle geloofwaardigheid verloren als je het incident met t20 (iets met een t2 blueprint dupen als dev en die gebruiken op zijn playeraccount geloof ik dat het was?) erbij optelt imho. Your thoughts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-08 23:58

Elp

Het beste is nog dat ze de forums offline gehaald hebben hiervoor, zo lijkt het alleen maar nog duidelijker dat ze fout zitten en dan gebruiken ze zo'n trieste en kinderachtige manier om alles te verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
hier komen weer wat bans aan denk ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:24

ThaHandy

Discovery Channel

Rafe schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 00:27:
En het CCP = BoB verhaal gaat verder? Ik spel zelf allang geen EVE meer maar mijn broertje nog wel. Ik hoorde hem vloeken en toen ik vroeg wat er aan de hand was schijnt CCP dus weer haar boekje te buiten zijn gegaan. Dit is wat hij heeft kunnen copy-pasten voordat het forum werd gedisabled:

[...]

Als dit klopt heeft CCP toch wel zo'n beetje alle geloofwaardigheid verloren als je het incident met t20 (iets met een t2 blueprint dupen als dev en die gebruiken op zijn playeraccount geloof ik dat het was?) erbij optelt imho. Your thoughts?
wat er ook mee te maken heeft
http://www.eve-search.com/index.dxd?thread=525929
http://www.kugutsumen.com/showthread.php?t=832 en
http://digg.com/pc_games/...rruption_Open_Letter_Made

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Rafe schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 00:27:
En het CCP = BoB verhaal gaat verder? Ik spel zelf allang geen EVE meer maar mijn broertje nog wel.
[...]
Heel lang verhaal over een CCP dev die een player corp joined en veel gezeur over cheats
[...]
Het gebeurd toch wel vaker dat Gm's etc player corps joinen om bugreports te veriferen etc? Ik snap eigenlijk niet waarom mensen direct een hele heisa gaan maken om iets vaags waar ze geen detail vanaf weten... :X

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Dat is opzich zo'n groot punt nog niet, die dev heeft op het forum al uitgelegd dat die starbase bugged was en dat hij snel logfiles wilde hebben om het op te lossen. Dat hij dat niet even meldt is natuurlijk nogal slordig en petitions deleten zou ik ook niet blij van worden.

De rest van het verhaal vind ik een heel stuk kwalijker als dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
StarLite is BoB member dus zijn standpunt is weinig verrassend :)

Darkstar 1 heeft maar 3 POSes die goed werken en ze zeggen nog nooit een gerelateerd bugreport of petition gemaakt te hebben. CCP mag op z'n minst openheid van zaken geven want sneaky jezelf in een corp loodsen en dan ook nog Director maken zodat je toegang hebt tot alle vertrouwelijke info is niet niks.

Bij supercapital construction is security namelijk enorm belangrijk; vooral de locatie en build queue van capital construction yards. Tientallen miljarden isk gaan in rook op als de construction yard van een Titan wordt ontdekt en vernietigd.

In principe is het 2e verhaal over het bannen van de ISD member eigenlijk nog schokkender omdat het helder aangeeft dat BoB de invloed heeft om CCP direct mensen te laten bannen. Dat de roleplaying doorgestoken kaart is vind ik persoonlijk minder een big deal, beetje lullig voor de lui die dachten dat de spelers ook echt een verschil konden maken misschien.

Het word afwachten of hun Internal Affairs iets voorstelt.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkstar 1 heeft maar 3 POSes die goed werken en ze zeggen nog nooit een gerelateerd bugreport of petition gemaakt te hebben. CCP mag op z'n minst openheid van zaken geven want sneaky jezelf in een corp loodsen en dan ook nog Director maken zodat je toegang hebt tot alle vertrouwelijke info is niet niks.

Bij supercapital construction is security namelijk enorm belangrijk; vooral de locatie en build queue van capital construction yards. Tientallen miljarden isk gaan in rook op als de construction yard van een Titan wordt ontdekt en vernietigd.
En jij denkt dat hij dat niet gewoon uit de database kan uitlezen? Is echt een omslachtige manier voor hem om corp te joinen en zo'n bewijs achter te laten voor iets wat als hij het sneaky wilden doen veel makkelijker had kunnen doen.

Die roleplaying is op zich idd niet zo denderend maar ook niet echt doorgestoken kaart, er zijn gewoon scenario's en ze hebben zich er aan te houden.

Dat ISD verhaal is idd slecht afgehandeld ALS het waar is, je hoort het van een kant, hij kan best heel wat meer uitgevreten hebben. Ik persoonlijk maak me er niet zo druk om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Mocht je nog van een character af willen, het linken van http://goonfleet.com/open_letter_to_CCP.html in een local of newbie corp channel wordt met een permanente ban van je account bestraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
ISD zijn geen medewerkers van CCP over het algemeen. Het zijn vrijwilligers die een handje helpen hier en daar. Dat kan zijn moderaten op het forum, events vastleggen ingame, etc....

Iedereen kan in principe solliciteren voor een dergelijke functie: http://myeve.eve-online.com/isd.asp?sid=887438357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat mij even het concept uitleggen wat feiten zijn: Een feit is een MENING die door genoeg mensen gedeelt word. Aangezien goonSWARM met taggenevijftig miljoen mensen zijn gelooft de helft ze. Weet je nog het verhaal dat outbreak bob alts waren en we devs hadden? Heel eve geloofde dat ook maar was gewoon bullshit vervormt vanaf een ander forum. (gefeed door mij :P )

ISD heeft naar mijn mening niks te zoeken ingame bij een battle tenzij beide partijen er mee eens zijn of hij cloaked is ergens op afstand zonder interference.
maargoed dat ter zijde hoop ik dat er veel goons gebanned worden want die gasten worden triester met de dag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 10:07:
Laat mij even het concept uitleggen wat feiten zijn: Een feit is een MENING die door genoeg mensen gedeelt word.
Hier ben ik het niet mee eens.

Als ik iets zie gebeuren, maar niemand gelooft me, dan is wat ik zag gebeuren nog steeds een feit.
In tegenstelling hierop, als ik iets claim wat niet daadwerkelijk gebeurd is, is dat geen feit, zelfs al gelooft iedereen het.

[ Voor 12% gewijzigd door Zr40 op 26-05-2007 14:14 . Reden: Verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zr40 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 14:07:
[...]

Hier ben ik het niet mee eens.

Als ik iets zie gebeuren, maar niemand gelooft me, dan is wat ik zag gebeuren nog steeds een feit.
In tegenstelling hierop, als ik iets claim wat niet daadwerkelijk gebeurd is, is dat geen feit, zelfs al gelooft iedereen het.
Heb je het myth busters topic gelezen een lange tijd terug op GoT? Daarin zul je merken dat er veel mensen denken wat ze daar 'bewijzen' ook waarheid en feit is wat de grootste onzin is meestal.
Ik bedoelde met die zin dat als maar genoeg mensen onzin geloven wat het gemiddelde eve-o poster maar al te graag doet jammer genoeg dan worden meningen voor feiten aangezien. Wat ook een universitair docent uit utrecht me zo mooi wist te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Er is bewijs uit de audit logs van Goonswarm corporation DS-1 dat een CCP medewerker zich korte tijd als Director in de corp heeft geinstalleerd en een petition van de DS-1 leiders om daar uitleg over te krijgen is verwijderd . En er is nu toegegeven door BoB dat zij omdat ze al zo lang spelen blijkbaar niet de officiele weg naar de GM's hoeven te bewandelen maar een MSN'etje genoeg voor ze is.

Zijn dit geen feiten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

Huhmz interessante discussie hier, maar dit gaat onderhand niet meer over EVE maar specifiek een paar groeperingen, hoewel deze groepen wel groot zijn zal een overgroot deel van de EVE spelers hier praktisch niks mee te maken hebben.
Resultaat is dus dat er waarschijnlijk mensen wegblijven uit dit topic of afgeschrikt worden om aan EVE te beginnen...
Is het geen idee om deze discussie in een apart topic voort te zetten en het hier gewoon over EVE in het algemeen te hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik moet de eerste BoB tag nog tegenkomen en zelfs dan zit ik nog permanent in Empire tot mijn corp besluit te verhuizen dus heb ik sowieso van die complete soap geen last :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:03

Mach

[END]Avengers

MazeMouse schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 20:00:
Ik moet de eerste BoB tag nog tegenkomen en zelfs dan zit ik nog permanent in Empire tot mijn corp besluit te verhuizen dus heb ik sowieso van die complete soap geen last :)
Dito idem :)

Laat mij maar lekker missie's doen in m'n drake, dan laat ik de politiek over aan de grote bullies :)

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Politiek? Als ik de EvE-fora zo bekijk is het gewoon kinderachtig welles-nietes voor gevorderden :D

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:33
MazeMouse schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 22:42:
Politiek? Als ik de EvE-fora zo bekijk is het gewoon kinderachtig welles-nietes voor gevorderden :D
Is echte politiek toch ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

MazeMouse schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 22:42:
Ik ontwijk de CAOD forums ook zoveel mogelijk, het moddergegooi en geflame is soms niet leuk meer.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

StarLite schreef op zondag 27 mei 2007 @ 15:51:
[...]

Ik ontwijk de CAOD forums ook zoveel mogelijk, het moddergegooi en geflame is soms niet leuk meer.
Ownee, ik vind het juist heerlijk. Al die "volwassen" mensen die lekker tegen elkaar tekeer gaan als op de kleuterschool :D

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het punt van al die schandalen is dat CCP er zo horkerig mee om gaat en het eigenlijk alleen nog maar erger laat lijken.

Sharkbait had gewoon contact op moeten nemen met de CEO.

En Reakhan heeft gewoon fouten gemaakt en hij had pas na een uitleg hiervan gebanned moeten worden.
Maar het is erg storend dat die BoB gast zo snel geholpen wordt door CCP. CCP moet gewoon zakelijk blijven en niet bevriend raken met een partij in het spel want daar krijg je alleen maar gelazer van blijkt nu achteraf.

Nog een vraagje. Wie speelt hier Eve CCG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:20:
Het punt van al die schandalen is dat CCP er zo horkerig mee om gaat en het eigenlijk alleen nog maar erger laat lijken.

Sharkbait had gewoon contact op moeten nemen met de CEO.

En Reakhan heeft gewoon fouten gemaakt en hij had pas na een uitleg hiervan gebanned moeten worden.
Maar het is erg storend dat die BoB gast zo snel geholpen wordt door CCP. CCP moet gewoon zakelijk blijven en niet bevriend raken met een partij in het spel want daar krijg je alleen maar gelazer van blijkt nu achteraf.

Nog een vraagje. Wie speelt hier Eve CCG?
De CEO kan inactive zijn en als dev ga je niet wachten om toestemmeming te vragen als er regels vanuit CCP zijn opgesteld. Ze hebben meer te doen dan 1 bug per dag te fixxen.
Dat BoB zo snel geholpen word tja doe je niks aan maar weet zeker dat er genoeg zijn die lang moeten wachten. Bevriend raken met een partij gaat vanzelf want iedere dev heeft uiteraard minimaal 1 normal player account en speelt het spel. Hoe kunnen ze anders ballancen en de game ervaren hoe wij het ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja, Goons hebben 5k leden dus om even een van hun even een seintje te geven dat ze even wat gaan klussen lijkt me nou ook weer niet al te moeilijk. Zelfs voor een eigenwijsje als sharkbait.

En bagetaliseren van relaties met BoB en devs vind ik aanmatigend en behoorlijk onprofessioneel van de devs. En dan moet ik even denken aan de affaire Rob Outkerk en zijn 'professionele relatie' met exotic dancers.
Een BoBit zal ook gewoon een petition in moeten dienen als iedereen en niet via MSN, irc of TS gaan lopen zeveren. Sterker nog, als een GM naast hem zit zal hij nog in principe via de officiele kanalen z'n beklag moeten doen. En als ze daar zich niet aan houden dan is het tik op de vingers en na 3 keer is het je buro opruimen en opzouten. Zelfs in .nl is fraude reden voor ontslag op staande voet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag dit linkje in een eve-o topic vlak voordat de betreffende post gepwnd werd door een mod.
Als het waar is (en volgens mij hadden de goons al eerder iets dergelijks, maar dan met portraits) geeft het wel aan dat de goons het ook niet zo nauw nemen met fair-play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

De manier waarop CCP dit weer onder het tapijt probeerde te vegen heeft de situatie alleen maar meer kwaad gedaan net zoals die hele affaire met T20..hadden ze het gewoon op een professionele manier afgehandeld en via officiele wegen dan was er niet veel aan de hand geweest vermoed ik zo.
De ceo's van de betreffende corp waarvan de pos "gebugged" was kunnen niets terug vinden van een petition betreffende dit probleem en CCP kan hierop gewoon een persoonlijk gesprek aangaan met die betreffende persoon/en en laten zien wie de petition heeft ingestuurd e.d. aangezien het dan toch iemand van binnenuit GS zou zijn..niets zou dan openbaar gemaakt hoeven te worden aangezien het dan om een gesprek gaat met 1 persoon (eventueel zelfs nog een NDA oid aanhangen) en het hele verhaal van een verdwenen petition is al even vaag..wat dat betreft worden er wel redelijk goede vragen gesteld in het betreffende discussietopic (lol @ ca 170 pagina's)
Zoals ik al zei heeft de manier van damage control dus gewoon weer meer kwaad bloed gezet dan wat anders..had gehoopt dat ze toch wel wat geleerd zouden hebben van de vorige affaire.Wie controleert de personen die controleren komt me overigens tebinnen schieten met dat hele IA gebeuren..het zijn gewoon dezelfde mensen die iedere dag met hun collega's/ vrienden aan tafel zitten te eten.

De manier waarop sommige BoB members gewoon lopen te zwaaien met hun vlaggetje van wij zijn Dev vrienden is gewoon ronduit idioot, belachelijk en om van te kotsen...de meeste reacties van hun kant komen gewoon neer op ; wij zijn vriendjes met ze en jullie lekker niet, ik zie het probleem er niet van?
het probleem is dus gewoon dat het spel hierdoor geen level playing field meer is en tuurlijk vinden hun het prima zo..geef ze eens ongelijk maar ohwee als iemand anders het zou hebben en hun niet dan moet je ze eens horen krijsen..dan zou gewoon precies hetzelfde zijn gebeurd als dat er nu aan de hand is.
Er is gewoon geen manier om ook maar te kunnen achterhalen of er geen informatie die alleen voor CCP bestemd is, wordt doorgespeeld via msn of wat dan ook en daarom zouden CCP employees dus ook gewoon werk en prive gescheiden moeten houden..er is gewoon teveel conflict of interest op deze manier.Tuurlijk is het dan ook weer moeilijk te controleren of dat ze zich hier dan nog aan houden maar er moet gewoon een hardere aanpak komen op dit soort praktijken.
Overigens vindt ik het ook nog eens disrespectvol naar hun "vrienden" in CCP toe omdat ze door dit soort uitspraken te doen de hele discussie alleen nog maar meer op laten laaien en steeds meer kolen op het al te hete vuur gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
  • Laatst online: 11-04-2021
Hoi mensen,

Ik heb net een eigen corp. gestart en zoek mensen die willen helpen met het opbouwen hiervan. Als je veel actief ben kan je ook een hoge positie krijgen binnen de corp.

In het begin zal de corp. in empire zitten.

Je kan contact opnemen als je interesse hebt.
Mijn nickname is Lammetak NL.

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:02
Deathscythehell schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 18:03:
De manier waarop CCP dit weer onder het tapijt probeerde te vegen heeft de situatie alleen maar meer kwaad gedaan net zoals die hele affaire met T20..hadden ze het gewoon op een professionele manier afgehandeld en via officiele wegen dan was er niet veel aan de hand geweest vermoed ik zo.
De ceo's van de betreffende corp waarvan de pos "gebugged" was kunnen niets terug vinden van een petition betreffende dit probleem en CCP kan hierop gewoon een persoonlijk gesprek aangaan met die betreffende persoon/en en laten zien wie de petition heeft ingestuurd e.d. aangezien het dan toch iemand van binnenuit GS zou zijn..niets zou dan openbaar gemaakt hoeven te worden aangezien het dan om een gesprek gaat met 1 persoon (eventueel zelfs nog een NDA oid aanhangen) en het hele verhaal van een verdwenen petition is al even vaag..wat dat betreft worden er wel redelijk goede vragen gesteld in het betreffende discussietopic (lol @ ca 170 pagina's)
Zoals ik al zei heeft de manier van damage control dus gewoon weer meer kwaad bloed gezet dan wat anders..had gehoopt dat ze toch wel wat geleerd zouden hebben van de vorige affaire.Wie controleert de personen die controleren komt me overigens tebinnen schieten met dat hele IA gebeuren..het zijn gewoon dezelfde mensen die iedere dag met hun collega's/ vrienden aan tafel zitten te eten.

De manier waarop sommige BoB members gewoon lopen te zwaaien met hun vlaggetje van wij zijn Dev vrienden is gewoon ronduit idioot, belachelijk en om van te kotsen...de meeste reacties van hun kant komen gewoon neer op ; wij zijn vriendjes met ze en jullie lekker niet, ik zie het probleem er niet van?
het probleem is dus gewoon dat het spel hierdoor geen level playing field meer is en tuurlijk vinden hun het prima zo..geef ze eens ongelijk maar ohwee als iemand anders het zou hebben en hun niet dan moet je ze eens horen krijsen..dan zou gewoon precies hetzelfde zijn gebeurd als dat er nu aan de hand is.
Er is gewoon geen manier om ook maar te kunnen achterhalen of er geen informatie die alleen voor CCP bestemd is, wordt doorgespeeld via msn of wat dan ook en daarom zouden CCP employees dus ook gewoon werk en prive gescheiden moeten houden..er is gewoon teveel conflict of interest op deze manier.Tuurlijk is het dan ook weer moeilijk te controleren of dat ze zich hier dan nog aan houden maar er moet gewoon een hardere aanpak komen op dit soort praktijken.
Overigens vindt ik het ook nog eens disrespectvol naar hun "vrienden" in CCP toe omdat ze door dit soort uitspraken te doen de hele discussie alleen nog maar meer op laten laaien en steeds meer kolen op het al te hete vuur gooien...
Ik vind dat je dit toch wel wat mag relativeren. BoB heeft meer dan 2000 leden en ik twijfel eraan of er meer dan een man of 10-20 Dev's persoonlijk kennen. De rest van BoB loopt gewoon stoer te roepen: "wij kennen Dev's" waar volgens mij geen ene ruk van waar is. Desalniettemin heb je gelijk, CCP had van dat vorige incident moeten leren en ik hoop dat ze dat deze keer wel gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
IJzerlijm schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 18:54:
Er is bewijs uit de audit logs van Goonswarm corporation DS-1 dat een CCP medewerker zich korte tijd als Director in de corp heeft geinstalleerd en een petition van de DS-1 leiders om daar uitleg over te krijgen is verwijderd . En er is nu toegegeven door BoB dat zij omdat ze al zo lang spelen blijkbaar niet de officiele weg naar de GM's hoeven te bewandelen maar een MSN'etje genoeg voor ze is.

Zijn dit geen feiten ?
De laatste niet (dat soort verhalen heb ik al te vaak van verschillende mensen gehoord zowel in Goon/BoB/D2 zodat zonder hard bewijs ik er weinig van geloof). De 1e is wel bewijs, maar dat zegt nog niets over of er gecheat is of niet. Het lijkt mij dat als ie dit alleen voor info heeft gedaan (waar het nu op lijkt omdat er verder niets is verandert) en het was om te cheaten hij wel op een onopvallendere manier aan die data had kunnen komen.
Deathscythehell schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 18:03:
En dat is eigenlijk het grootste probleem. Als ze eens een keer wat opener worden en wat meer vertellen ben e al 90% van het gezeur kwijt.
Tja, en dat zijn dus degenen die alleen bij BoB zitten om te kloten (tieners/altjes etc)
Ach, alle grote alliances hebben wel devjes, toevallig is er met eentje in BoB iets fout gegaan waardoor BoB nu bekend staat als de grote cheater. Dat het spel geen level playing field meer is ben ik het dan ook niet mee eens. Als er grote dingen fout gaan zal er bij goon ook zeer snel een devje bij zijn (al dan niet via de officiele weg, en ja dit heb ik rechtstreeks gezien in sommige battles)
Dit is zo goed als niet te controleren maar je hebt gelijk dat CCP harder op moet treden. Wel vind ik dat CCP'ers ook gewoon Eve moeten kunnen spelen. Als je een DEV hebt die wil cheaten gaat ie thuis (of bij en vriend) wel op een eigen account spelen
Daarom geloof ik er dan ook geen bal van dat dit echt door mensen gezegd wordt die echt vrienden bij CCP hebben.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
redwing schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 19:33:
[...]

Tja, en dat zijn dus degenen die alleen bij BoB zitten om te kloten (tieners/altjes etc)
Daar valt de BoB 'chief diplomat' ook onder?
Ach, alle grote alliances hebben wel devjes, toevallig is er met eentje in BoB iets fout gegaan waardoor BoB nu bekend staat als de grote cheater. Dat het spel geen level playing field meer is ben ik het dan ook niet mee eens. Als er grote dingen fout gaan zal er bij goon ook zeer snel een devje bij zijn (al dan niet via de officiele weg, en ja dit heb ik rechtstreeks gezien in sommige battles)
Devswarm, am i right? :)

Feit blijft dat hun het trage petitiesysteem kunnen omzeilen en simpelweg met de devs MSNen. Vind ik opzich niet erg als wij ook de devs op MSN zouden hebben en dat is niet het geval. Ook kunnen wij niet lui laten bannen binnen 10 minuten zonder goede reden. Een level playing field is er dus niet, naar mijn mening.

Wat echt super schrijnend hierbij is, is dat als reden soms word gegeven dat ze zo sneller bugs kunnen doorgeven. Dit terwijl BoB zijn complexes een tijd lang bugged waren waardoor ze 23x zoveel loot gaven als gebruikelijk (respawn om het uur). Dat kwam pas aan het licht maanden later toen Rise het aankaartte (nadat Red Alliance hun complexes had overgenomen). Toen hielp MSN kennelijk niet om bugs sneller op te lossen ;)
Daarom geloof ik er dan ook geen bal van dat dit echt door mensen gezegd wordt die echt vrienden bij CCP hebben.
Zie antwoord 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Ligt eraan, als je het alleen over vriendjes noemen hebt dan heb je gelijk, als je het hebt over 'vriendjes' als dat ze net doen of ze geholpen worden door de devjes (wat ik begreep dat je bedoelde) dan gaat mijn verhaal op.

[...]
Devswarm, am i right? :)
Ik gebruik dat soort namen niet, maar ik heb presoonlijk gezien dat de goons ook binnen 5 minuten een dev ter plaatse konden regelen toen niet alles helemaal ging zoals ze wilden (ging toen ook echt iets mis trouwens)
Feit blijft dat hun het trage petitiesysteem kunnen omzeilen en simpelweg met de devs MSNen. Vind ik opzich niet erg als wij ook de devs op MSN zouden hebben en dat is niet het geval. Ook kunnen wij niet lui laten bannen binnen 10 minuten zonder goede reden. Een level playing field is er dus niet, naar mijn mening.
Dat ze het petitie systeem kunnen omzeilen voor echt grote bugs lijkt me een goede zaak, ook dit heb ik de goons wel eens zien doen dus dat zegt me verder niet zoveel. Enige verschil is dat bij BoB het iedere keer groot uitgebreid op tafel komt en bij de goons niemand er iets over hoort.
Wat echt super schrijnend hierbij is, is dat als reden soms word gegeven dat ze zo sneller bugs kunnen doorgeven. Dit terwijl BoB zijn complexes een tijd lang bugged waren waardoor ze 23x zoveel loot gaven als gebruikelijk (respawn om het uur). Dat kwam pas aan het licht maanden later toen Rise het aankaartte (nadat Red Alliance hun complexes had overgenomen). Toen hielp MSN kennelijk niet om bugs sneller op te lossen ;)
Bedenk dan wel dat 9 van de 10 complexes toendertijd al door RA+alts gecamped waren, en dat er over die complexes ook al tig keer petitions waren gestuurd (o.a. door mijzelf trouwens). Pas toen Rise het op een gegeven moment echt openbaar is gaan maken is er wat aan gedaan alhoewel er toen wel een aantal personen op hun kop hebben gekregen dat ze dat deden (en dat is nu het echte ccp probleem..... , niet BoB/goons/RA die door devjes geholpen worden/benadeeld worden)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
redwing schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:04:
Ligt eraan, als je het alleen over vriendjes noemen hebt dan heb je gelijk, als je het hebt over 'vriendjes' als dat ze net doen of ze geholpen worden door de devjes (wat ik begreep dat je bedoelde) dan gaat mijn verhaal op.
Dat de devs hun buiten het direct uitvoeren van petitions nog helpen is nog niet echt hard gemaakt, al zijn er wel aantijgingen. Maar ik zeg dat het feit dat ze zulk close contact hebben en voordeel uit putten eigenlijk dus veel te ver gaat.

Het probleem is puur het gebrek aan policy en professionaliteit bij CCP. Dit soort onzin zul je bij Blizzard nooit zien. Bij krijg je direct ontslag en een rechtzaak aan je broek als je dit soort dingen uitspookt als dev in WoW.
Ik gebruik dat soort namen niet, maar ik heb presoonlijk gezien dat de goons ook binnen 5 minuten een dev ter plaatse konden regelen toen niet alles helemaal ging zoals ze wilden (ging toen ook echt iets mis trouwens)

Dat ze het petitie systeem kunnen omzeilen voor echt grote bugs lijkt me een goede zaak, ook dit heb ik de goons wel eens zien doen dus dat zegt me verder niet zoveel. Enige verschil is dat bij BoB het iedere keer groot uitgebreid op tafel komt en bij de goons niemand er iets over hoort.
Dit vind ik interessant, heb je hier misschien een concreet voorbeeld van? Het is immers erg makkelijk te zeggen 'dat doen zij ook' maar er is naar mijn weten namelijk geen sprake van direct contact tussen CCP en GS.

Nogmaals, het 'echt grote bugs' argument word nogal ondergraven door het complex exploit verhaal, zie ook hieronder.
Bedenk dan wel dat 9 van de 10 complexes toendertijd al door RA+alts gecamped waren, en dat er over die complexes ook al tig keer petitions waren gestuurd (o.a. door mijzelf trouwens). Pas toen Rise het op een gegeven moment echt openbaar is gaan maken is er wat aan gedaan alhoewel er toen wel een aantal personen op hun kop hebben gekregen dat ze dat deden (en dat is nu het echte ccp probleem..... , niet BoB/goons/RA die door devjes geholpen worden/benadeeld worden)
Voor zover ik weet was RA er relatief laat bij, het ging ook enkel om de Blood Raider complexes die alleen in BoB space zijn. Je krijgt tussen de 500m en 1.5b isk per spawn dus dan tikt een 23 voudige verhoging nogal aan. Ik meen dat ze 4 10/10 complexes hadden, dus max ~92b per dag. Dat is bizar veel isk, ook voor een rijke alliance als BoB.

Natuurlijk is dit nogal zuur voor de rest van het EvE universum. Ook omdat NIEMAND is gebanned voor het exploiten van deze complexes. Toen de Russen complexes exploiten werden er een dozijn gepermabanned. Dit lijkt natuurlijk ook weer niet echt onpartijdig, zul je moeten toegeven. :)

Ik snap wel dat veel mensen die in een Empire corp zitten zoiets hebben van 'wat interesseert mij dit allemaal' maar vind je het dan niet belangrijk dat het bedrijf wat je elke maand geld geeft zich een beetje eerlijk gedraagd, en jou ook een eerlijke kans zal geven in dit spel? Of vind je het op zijn minst niet lichtelijk oneerlijk dat iemand anders vrijwel moeiteloos miljarden isk opstrijkt dankzij een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Petitions worden niet behandelt door DEVS in het begin. Dat kan pas na escalatie via een normale GM of zelfs senior GM.
Mensen die devs of GM's op MSN hebben dat kan en mag volgens de policy, het weten van de identity van de dev mag niet. daarentegen is het nog steeds erg fout als die betreffende GM dan prio geeft aan een request en niet het normale systeem volgorde aanhoud.

Het feit dat alles bij BoB aan het licht komt is omdat goons altijd al BOB heeft proberen te petitionen voor van alles en nogwat. CCP heeft deze open brief goed afgehandelt al had ik graag willen weten hoeveel goons er gebanned zijn voor die spamm spree op het eve-o forum waardoor ccp de forums offline moest halen. Jammer vind ik ook dat weer goons met deze opgeblaze teringzooi aankomt, ze checken niks, ze spammen alles wat ze kunnen verzinnen in worse case scenario's in 1 post en noemen het een open letter :X

Het woord permabannen is bullshit in ieder spel. in WoW was het niet perma en in eve ook zeker niet. Je kan alles makkelijk goed praten en er met max een maand banning vanaf komen. (gezien bij een IAC piloot die zeer veelvoudig fout taalgebruik gebruikte in local chat met erg foute dingen erin). 3 dagen later was hij permabanned en 4 dagen daarna zag ik hem weer vrolijk online komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Count schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:55:
Het probleem is puur het gebrek aan policy en professionaliteit bij CCP. Dit soort onzin zul je bij Blizzard nooit zien. Bij krijg je direct ontslag en een rechtzaak aan je broek als je dit soort dingen uitspookt als dev in WoW.
Daar ben ik het dan ook volledig mee eens. Ze vertellen te weinig en de maatregelen die ze nemen zijn veels te klein.
[...]

Dit vind ik interessant, heb je hier misschien een concreet voorbeeld van? Het is immers erg makkelijk te zeggen 'dat doen zij ook' maar er is naar mijn weten namelijk geen sprake van direct contact tussen CCP en GS.
In een paar gevechten tegen LV heb ik gezien dat op het moment dat er iets mis was met het station of met wat GS dreads (siege-mode werkte niet 100% goed) er binnen een paar minuten zo'n mooi polaris frigje voorbij kwam om te kijken wat er aan de hand was waarna een paar minuten later het probleem was opgelost. Mij zegt dat dat er iig een aantal mensen in GS directere contacten met de GM's hebben dan normaal is :)
Voor zover ik weet was RA er relatief laat bij, het ging ook enkel om de Blood Raider complexes die alleen in BoB space zijn. Je krijgt tussen de 500m en 1.5b isk per spawn dus dan tikt een 23 voudige verhoging nogal aan. Ik meen dat ze 4 10/10 complexes hadden, dus max ~92b per dag. Dat is bizar veel isk, ook voor een rijke alliance als BoB.
Helaas zit je er echt naast. Ik zat op dat moment in BoB space in de buurt van een complex en die werd vanaf het begin 9/10 keer door RA+altjes gecamped. De manier waarop slaat al nergens op aangezien ze tot op de minuut wisten wanneer het complex gespawned was. Ze waren haast niet tegen te houden door de snelheid waarmee ze het deden en daarnaast logden ze regelmatig in terwijl ze al voorbij de 1e gate waren ?!? (dezelfde chars die 24 uur per dag dat complex deden blijft daarnaast ook knap als je bedenkt dat account sharing niet mag ....)
Natuurlijk is dit nogal zuur voor de rest van het EvE universum. Ook omdat NIEMAND is gebanned voor het exploiten van deze complexes. Toen de Russen complexes exploiten werden er een dozijn gepermabanned. Dit lijkt natuurlijk ook weer niet echt onpartijdig, zul je moeten toegeven. :)
Wel als je ziet op wat voor schaal de Russen die complexen hebben misbruikt tov een enkele BoB-member. In de regio waar ik zat werd werd er zowiezo bijgehouden of iemand die dag al het complex had gedaan en zo ja werd er alleen geprobeert de Russen tegen te houden. Bedenk wel dat het vooral ging om de run na DT waardoor er geen/weinig europianen online waren (BoB), terwijl de Russen er wel altijd waren. Gezien die situatie vind ik het een goede actie dat er verschillende Russen zijn geperma-banned terwijl dat voor de rest niet is gedaan. Ik durf te wedden dat als CCP hier een keer cijfers over zou laten zien je wel snapt waarom er bij de Russen wel een aantal geperma-banned zijn (maar ja, dat doen ze dus helaas niet)
Ik snap wel dat veel mensen die in een Empire corp zitten zoiets hebben van 'wat interesseert mij dit allemaal' maar vind je het dan niet belangrijk dat het bedrijf wat je elke maand geld geeft zich een beetje eerlijk gedraagd, en jou ook een eerlijke kans zal geven in dit spel? Of vind je het op zijn minst niet lichtelijk oneerlijk dat iemand anders vrijwel moeiteloos miljarden isk opstrijkt dankzij een bug?
Dat vind ik ook, ik ben het er alleen niet mee eens dat dit vooral met BoB te maken heeft. Ik heb het dus rechtstreeks ook bij GS gezien en wat exploits betreft is RA toch echt met voorsprong de ergste.
Donny343 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 23:58:
Het woord permabannen is bullshit in ieder spel. in WoW was het niet perma en in eve ook zeker niet.
Klopt niet helemaal, als je echt exploits gebruikt hebt waarvoor je al eerder bent gewaarschuwd en waarbij je toch bent doorgegaan wordt je toch echt volledig gebanned. In veel andere gevallen stelt het inderdaad weinig voor :P

[ Voor 5% gewijzigd door redwing op 30-05-2007 08:17 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
jullie moeten je overal niet zo druk over maken en gewoon het spelletje spelen :P Dan ga je toch even uit die grote alliance en wat noobs helpen en chillen in empire :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
I'm with DrP. Goons disbanding trouwens......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Brainwaste schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 09:13:
Dat is wat we willen dat je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
tja, en als ze echt zouden disbanden is het meer iets van een name change....het is niet zo dat die gasten opeens naar empire vluchten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Brainwaste schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 09:24:
tja, en als ze echt zouden disbanden is het meer iets van een name change....het is niet zo dat die gasten opeens naar empire vluchten :p
Empire, wat is dat ? (een serieuze vraag die ik ooit op TS heb gehoord toen we naar Reblier gingen met een gang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
DrProctor schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 08:30:
jullie moeten je overal niet zo druk over maken en gewoon het spelletje spelen :P Dan ga je toch even uit die grote alliance en wat noobs helpen en chillen in empire :)
Ik maak me niet druk en speel gewoon het spelletje, ik word alleen dat BoB-bashen af en toe een beetje beu :P Zowiezo heb ik met mijn main/altjes zowel voor als tegen BoB/Goons gevochten en daarnaast ook tijden in empire gezeten (zit ook momenteel ook grotendeels vanwege een verbouwing thuis en dus weinig tijd)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
redwing schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:18:
[...]

Ik maak me niet druk en speel gewoon het spelletje, ik word alleen dat BoB-bashen af en toe een beetje beu :P Zowiezo heb ik met mijn main/altjes zowel voor als tegen BoB/Goons gevochten en daarnaast ook tijden in empire gezeten (zit ook momenteel ook grotendeels vanwege een verbouwing thuis en dus weinig tijd)
je moet niet teveel de eve-o forums lezen, wordt je depri van. Al dat onzinnige gewhine en shit doet je helemaal geen goed. Enige waar ik de forums voor gebruik is om af en toe zo'n official announcement te lezen als er weer een slag is geweest. Voor de rest natuurlijk de ship & module missions en skill forums

trouwens, heeft iemand een idee hoeveel ik in gunnery skills nodig heb voordat ik een beetje kan pvpen in een omen?

Ik ga nu alle support skills naar 4 lvlen en vervolgens mn fitting skills wat verbeteren (AWU naar 4). Om vervolgens naar small en medium energy turrets 5 te gaan.

Maar met medium energy turret op 3 en alle support skills of 3, zou ik daar mee kunnen pvpen in gang?

[ Voor 20% gewijzigd door Proqzor op 30-05-2007 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
DrProctor schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:54:
[...]
trouwens, heeft iemand een idee hoeveel ik in gunnery skills nodig heb voordat ik een beetje kan pvpen in een omen?

Ik ga nu alle support skills naar 4 lvlen en vervolgens mn fitting skills wat verbeteren (AWU naar 4). Om vervolgens naar small en medium energy turrets 5 te gaan.

Maar met medium energy turret op 3 en alle support skills of 3, zou ik daar mee kunnen pvpen in gang?
Ik heb niet zoveel ervaring met guns, maar als ik kijk naar missiles moet je de main skills naar 4 hebben en de support op 3 dus wat dat betreft zou ik zeggen dat je aardig in de richting zit. Hoger is natuurlijk altijd beter, maar volgens mij moet dat goed lukken, zeker als je in een gang vliegt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Ik heb al zo 1/2 niks gestolen van iemand maar dit kon ik echt niet liggen.
Iemand was eerst rood aan het blinken en toen kwam concorde en knalde hem af.
Ik was al best in de buurt en dan ligt in zijn wreck : 5x T2 heavy missile launchers, 2x T2 Ballistic Control System II en nog meer zooi.
Totaal was het zo 20M aan spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainball
  • Laatst online: 13-06-2023
Brainwaste schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 09:13:
Goonfleet eurosquad en anzac squad hebben al plaats aangeboden gekregen in RA. Dikke kans dat we die aannemen. Daarnaast het verhaal is nog niet afgelopen, de dikke vrouw heeft nog niet gezongen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Ik zat net de devblog te lezen en moet toch zeggen dat ze nu eindelijk eens een keer fatsoenlijk uitleggen wat er nu precies is gebeurt. Heel netjes en hopen dat ze dit zo blijven doen.

Het blijft wel altijd jammer dat er op de eve-fora niet normaal over dit soort issues gepraat kan worden maar dat het altijd binnen een paar posts in een hoop bashing eindigt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

redwing schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 07:43:
Ik zat net de devblog te lezen en moet toch zeggen dat ze nu eindelijk eens een keer fatsoenlijk uitleggen wat er nu precies is gebeurt. Heel netjes en hopen dat ze dit zo blijven doen.

Het blijft wel altijd jammer dat er op de eve-fora niet normaal over dit soort issues gepraat kan worden maar dat het altijd binnen een paar posts in een hoop bashing eindigt.
Die dev blog bevat een hoop info, complimenten daarvoor maar is qua toon vergelijkbaar met de gemiddelde eve-o bash post. Dat de CCP medewerkers meer EVE spelers dan professionals zijn blijkt eens te meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
IJzerlijm schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 08:50:
[...]

Die dev blog bevat een hoop info, complimenten daarvoor maar is qua toon vergelijkbaar met de gemiddelde eve-o bash post. Dat de CCP medewerkers meer EVE spelers dan professionals zijn blijkt eens te meer.
Dat de toon nog wat verbetering kan gebruiken ben ik het wel mee eens, maar voor de rest leggen ze nu eens een keertje fatsoenlijk uit wat er is gebeurt inclusief de bijbehorende info (ipv wat ze tot nu toe meestal deden met een forumpost met daarin : We hebben het uitgezocht en alles is volgens de regels gegaan zonder enige verdere uitleg)

Aan de andere kant kan ik me best voorstellen dat ze pissed zijn gezien de hele campagne met alles er omheen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
ze moeten me een dread geven voor de emotionele schade die ik heb opgelopen de afgelopen paar dagen....

grappe!

Heb mn omen nu helemaal gefit met loot die ik van lvl 3s heb gekregen :P Toch wel handig die missie loot, mn high speed cormorant heeft ook alles zo binnen na een missie.

Wie wat bewaard heeft wat! (Veel troep in zn assets idd)

oja! tsjek dit, Tier 3 kestrel!: http://go-dl1.eve-files.com/media/0705/clip_image001.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Proqzor op 31-05-2007 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
DrProctor schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:02:
ze moeten me een dread geven voor de emotionele schade die ik heb opgelopen de afgelopen paar dagen....

grappe!

Heb mn omen nu helemaal gefit met loot die ik van lvl 3s heb gekregen :P Toch wel handig die missie loot, mn high speed cormorant heeft ook alles zo binnen na een missie.

Wie wat bewaard heeft wat! (Veel troep in zn assets idd)

oja! tsjek dit, Tier 3 kestrel!: http://go-dl1.eve-files.com/media/0705/clip_image001.jpg
Ziet er erg vet uit.
Het is jammer dat je niet in EVE zelf skinns kan maken en dat andere kan zien.
Of dat ze een evenement maken om zelf scheppen te verzinnen en de winnaars krijgen een BPO van dat schip.
DrProctor schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:39:
mja dan zouden er teveel schepen in het spel komen en wordt het onmogleijk om alles goed te balanceren :)
Maar een paar van elk soort schip.Niet dat je gelijk 100 verschillende caldari BS's kan kopen.
Maar ze kunnen de zelfde soort stats krijgen van bestande.

Maar skinns bedoel ik dat je zel je schip kan kleuren. Zo als een hele groene raven.
Al geeft dat wel weer problemen zo als pron of rracistische teksten op schepen.

[ Voor 25% gewijzigd door Calamor op 31-05-2007 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
mja dan zouden er teveel schepen in het spel komen en wordt het onmogleijk om alles goed te balanceren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://goonfleet.com/reply_to_CCP.html

Ik heb niet alle pagina's gelezen in dit topic, dus sorry als dit al eerder gelinkt is, hierin is de link van CCP's reactie ook meteen na te lezen op de EVE-O forums.

Persoonlijk word ik nogal moe van al die accusations, allemaal vanwege één toegegeven incident. Had ccp dan simpelweg maar moeten ontkennen? Onzinnige lui, streeft ccp naar waarheid, word het alsnog keihard bestraft door de boosdoeners in de community

- Danti Shidomu

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2007 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:14:

Ik heb niet alle pagina's gelezen in dit topic, dus sorry als dit al eerder gelinkt is, hierin is de link van CCP's reactie ook meteen na te lezen op de EVE-O forums.

Persoonlijk word ik nogal moe van al die accusations, allemaal vanwege één toegegeven incident. Had ccp dan simpelweg maar moeten ontkennen? Onzinnige lui, streeft ccp naar waarheid, word het alsnog keihard bestraft door de boosdoeners in de community

- Danti Shidomu
Laten we een war beginnen tegen de goons! Onze frigates pwnen ze allemaal (+++ leet speak idd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:14:

- Danti Shidomu
Ach, bij dat incident hebben ze de plank dan ook wel compleet misgeslagen. Een developer die misbruik maakt van zijn rechten ingame en daarbij zelfs T2 BPO's uitgeeft hoort naar mijn idee ontslagen te worden. Aan de andere kant is de reaktie eromheen wel weer heel erg overdreven, zeker richting BoB.
DrProctor schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:33:
[...]
Laten we een war beginnen tegen de goons! Onze frigates pwnen ze allemaal (+++ leet speak idd)
Als we met genoeg zijn verslaan we ze makkelijk ! (doet me wel vaag aan het ontstaan van een bep. alliance denken :+ )

[removed]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Buddy trial nodig? Die kun je hier halen.

Handel in characters (en andere digitale goederen) is niet toegestaan.