O M G ...........30k amour op een Megathron. Ik hoop dat je dat erg sterk overdreven hebt. Anders weet ik in ieder geval wel waarom dat ding zo belachelijk traag is (was).tazitiz schreef op maandag 21 mei 2007 @ 14:39:
Ik ben zelf niet echt een bob pet, dus toen ik vorige week met mijn megatron een stukje afsneed door 0.4 en 0.3 space kwam ik een gatecamp tegen.
voor ik bij deze gate aangewarped kwam was ik 3 gates terug al een rood oplichtende rakker tegengekomen, die meteen mij begon te locken. ik ben niet gek maar die megatron ook niet snel dus meteen gewarped naar volgende gate.
met een hoge hartslag snel naar de andere kant gejumped van de gate en snel naar de volgende gate gejumped. even ademhalen en in local niets meer te zien.
gelukkig. die had ik afgeschud.
jumpen naar de volgende gate.. en daar aangekomen merk ik dat ik bijna meteen gelocked ben en wordt aangevallen door iets van 8 rood oplichtende rakkers. kleine kans maar het is mogelijk dat aan de andere kant minder geitebreiers tref. jumpen dus (les 1 nooit jumpen bij een gate camp)
aan de andere kant gekomen ben ik nog in stealth, maar hoe langer ik wacht hoe meer schepen ik op het local channel zie komen. tijd dus om zo snel mogelijk weg te warpen. nu gaat alles in slow motion - en dat lag niet eens aan de lag, maar zo ervaarde ik het gewoon
ik druk op warp naar een andere gate... kom uit stealth... schip begint met warpvoorbereiding.. 1 lock .. 2 locks.. 16 locks.. ik zie de eerste shells op mijn afkomen gevolgd met een waanzinnige raket salvo....Mijn megatron shild is weg binnen de eerste flits, mijn armour wordt al snel aan geknabbeld. Ondertussen is mijn megatron niet in staat ergens een lock op te krijgen... dit is een ongelovelijke ongelijke strijd. machteloos zie ik hoe mijn armour wordt weggevreten in een enorm tempo. dit terwijl ik toch echt > 30000 armour heb met een gemiddelde weerstand van 70 en hoger. supertank waarvan het schild in een keer zowat wordt weggeniesd.
mijn tech II super blasters zijn werkloos rond aan het kijken en kunnen niets doen. - oh ja ik heb nog drones.. drones launchen... he dat lukt niet met een pod....
snif
Voor travel fit je ook meestal een travel setup lijkt me. Dus inertia stabilizers en nano-fibers. Dan heb je nog een kans dat je snel genoeg weg kan warpen.
Warp Core Stabilizers zijn niet echt nuttig volgens mij, als ze op je wachten dan zijn er toch wel meer dan 3 tackelers aanwezig. Je zou dan 2 of 3 WCS moeten fitten.
Als dat dan ook echt doet vern*** je de hele setup en vergroot je de signature radius van de schip zodat ze je NOG sneller kunnen locken en hun hits harder aankomen.
Een shield tank op een mega????

Het enige battleships die je zou willen shield tanken zijn volgens mij de Caldari battleships. De rest is allemaal armor tank.