[quote]
redwing schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 08:38:Voor zover ik weet is bumpen nog nooit als exploit aangemerkt en is het zelfs door een GM aangemerkt als een van de weinig manieren waarmee je een mothership/titan kunt killen. Zou ook nogal vreemd zijn om het nu als een exploit aan te duiden.
2007.03.21
xxxxx > Hi,
xxxxx > Sorry to bother you.
GM Elephant > Np, whats up?
xxxxx > I don't want to be a pain, but I'm just curious as to if using supercapitals to bump ships out of a hostile POS is considered an exploit?
GM Elephant > It is an exploit.
xxxxx > I'm not going to point fingers just yet, I'm just curious. Because we have had ships bumped outside shields and stolen/blown up by motherships etc warping to our POS's and then bouncing out taking ships with them.
GM Elephant > I'm here to monitor that too.
GM Elephant > I'll be here tonight, you let me know if anything happens, please.
xxxxx > Will do. I doubt they'll do it with a GM in system though or even knowing
(empire-ganking klopt voor geen meter, dat POS-bumpen zou een exploit moeten zijn, scammen zouden ze eens aan moeten pakken e.d.)
Scammen vind ik wel erg bij het spel passen; hard capitalisme zonder moraliteit. Ben er zelf alleen niet goed in, nog geen rode cent/isk gescammed. Voor de rest ben ik het wel met je eens, al is empire ganking wel meer balanced want het kost security rating + je schip.
Heb jij gezien welke BPO's het waren ? Denk je dat die echt een voordeel voor BoB zijn geweest ? obscure POS bugs heb ik alle grote alliances zien gebruiken, dus dat zijn weer die rotte appels die overal tusen zitten. En motherships hebben ze nooit gekregen, die hebben ze gewonnen in een tournament waarbij het gewoon om de keuze van schepen/fitting/skills ging en waarbij een event team geen eens een verschil zou kunnen maken. Niet eerst anderen beschuldigen van trollen en dan zelf beginnen he

De lijst van BPO's is niet noodzakelijk compleet, dat waren alleen de BPO's waar bewijs voor was. T20 kan nog 100 meer gegeven hebben, alleen een select clubje bij BoB hoeveel ze precies aan gecheate BPO's hebben. En als het jou toch niets uitmaakt, geef mij dan maar een Sabre BPO.
En check Kugutsumen.com maar voor bewijs dat het Event team zo corrupt als de neten was en specifiek BoB events opzette.
Great minds think in parallel gutters.