[PC][MMORPG] EVE-Online deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.923 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb geen ervaring met petitions vul ze nooit in. + Ze hebben zelf gezegd dat ze geen petition van ingame vrienden/alliance/corpmate mogen doen. Ik geloof wel in CCP dat ze het allemaal zo goed mogelijk proberen te doen. Dat er af en toe een rotten appel tussen zit kan je niks aan doen.

Maar uiteindelijk komt het neer op of je ze wel of niet kan vertrouwen, als je dat niet hebt kan ik dat op zich begrijpen maar ik blijf liever positief denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gezeur over racisme is onzin. Dat komt van RA zelf omdat ze zichzelf niet goed kunnen verdedigen omdat ze geen engels kunnen. (Waar ik zelf m'n vraagtekens bij stel.) Het heeft niets met rassen te maken. Eerder met een vooroordeel.

En wat Kugutsumen betreft ben ik maar wat blij dat die gast uit Eve is getrapt. Dat hij toevallig een vuil spelletje heeft ontdekt is tot daaraantoe. Maar dat hij hiermee gaat chanteren en dreigen is gewoon ver beneden maat. En wat de rest van onzin en verdachtmakerij betreft is het allemaal wel heel ver gezocht en als je een beetje nadenkt zie je ook wel dat hij geen poot heeft om op te staan.

Desondanks denk ik toch dat BoB leiders die van dit alles wisten een boetekleed aan moeten trekken. Samen met CCP want die heeft niet goed gecontroleerd wat hun werknemers allemaal aan het uitspoken waren en dan is de link naar belangenverstrengeling al snel gemaakt. En dat is nu dus aanleiding voor paranoide gasten om hierover door te blijven zeveren totdat niemand ze serieus meer neemt overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW leuke theorie, BOB heel 0.0, is dat dan het einde van EVE? wnat een alliance met
3k a 4k members die de overige 25k spelers in empire houden? Zal me wel wat lag
opleveren maar ach CCP hoeft dan natuurlijk ook maar 4 nodes op 0.0 te zetten en de
rest allemaal op empire dus wel aardig wat cpu dan voor empire.

Maar als CCP dus wil dat er "1" winnaar is die dus geheel 0.0 heeft zodat niemand meer
iets kan uitrichten dan gaan we snel nu die kant op.... De alliance die tegen BOB vecht
is al aan het breken dus BOB zal er sterker uit tevoorschijn komen en dus meer regio;s
kunnen bemachtigen.

Ben benieuwd wat er dan gebeurd??

JOVE die in een megagevecht direct alle titans uitschakeld van alle alliances? zodat de
"BIG BADDA BOOM" niet meer gebruikt kan worden en we weer naar BOLB war's gaan?

In ieder geval iets om over na te denken qua overleven van EvE, ik ben nieuwsgierig hoe
het BOB zal vergaan verder met: "nice region, we take it" >:)

Groeten
een al bijna 4 jarige verslaafde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

BoB zal nooit heel 0.0 kunnen overnemen, ze zullen hooguit een flink stuk met bondgenoten/vazallen kunnen vullen totdat de onvermijdelijke splitsing komt als men zich verveelt of grote ego's botsen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:58:
Heb geen ervaring met petitions vul ze nooit in. + Ze hebben zelf gezegd dat ze geen petition van ingame vrienden/alliance/corpmate mogen doen. Ik geloof wel in CCP dat ze het allemaal zo goed mogelijk proberen te doen. Dat er af en toe een rotten appel tussen zit kan je niks aan doen.

Maar uiteindelijk komt het neer op of je ze wel of niet kan vertrouwen, als je dat niet hebt kan ik dat op zich begrijpen maar ik blijf liever positief denken :)
Nou er is wel een structureel probleem naar mijn mening. Zo mag je bijvoorbeeld nooit GM conversaties posten op eve-online en zijn ze heel vaak tegenstrijdig in wat wel/niet een exploit is.

Neem bijvoorbeeld deze exploit waar BoB een Titan in een vijandig POS jumpt zodat de Titan samen met andere schepen eruit word gebumped. Dit doen ze herhaaldelijk bij verschillende POSes. Dit was eerder al als exploit aangemerkt maar nu is het plotseling legitiem volgens een bepaalde GM en weigert deze GM vervolgens de zaak te escaleren naar de head GM.

Nu kun je hier vervolgens niets tegen doen; de GM houdt escalatie tegen en delete verdere petitions plus je kan er niet over posten op EVE-O (is geprobeert maar werd direct dichtgegooid) desondanks dat deze truuk herhaaldelijk is geFRAPSed enzo.

Dus exploit of niet; de manier waarop ze met dit soort zaken omgaan werkt corruptie ook wel erg in de hand (je kan de GM niets maken als hij corrupt zou zijn).

edit: ik zie dat er nu wel Titan-bowling topics zijn en dat het officieel legit is gemaakt... Je kan het zelfs met motherships doen en dan de gebouncde schepen in je cargohold scoopen. Vage shit.

[ Voor 5% gewijzigd door Count op 07-05-2007 18:08 ]

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:25
Straks gaat BoB net als de Romeinen onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2023
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 16:30:
Dat gezeur over racisme is onzin. Dat komt van RA zelf omdat ze zichzelf niet goed kunnen verdedigen omdat ze geen engels kunnen. (Waar ik zelf m'n vraagtekens bij stel.) Het heeft niets met rassen te maken. Eerder met een vooroordeel.
Dit is waar, ik spreek uit ervaring als goonfleet lid. Een hoop van die jongens spreken echt heel brak engels, tot op een niveau waar het bruikbaarder is om gewoon iemand als vertaler aan te stellen.
En wat Kugutsumen betreft ben ik maar wat blij dat die gast uit Eve is getrapt. Dat hij toevallig een vuil spelletje heeft ontdekt is tot daaraantoe. Maar dat hij hiermee gaat chanteren en dreigen is gewoon ver beneden maat. En wat de rest van onzin en verdachtmakerij betreft is het allemaal wel heel ver gezocht en als je een beetje nadenkt zie je ook wel dat hij geen poot heeft om op te staan.
De manier waarop kugutsumen eruit geknikkert is was niet echt netjes, zonder reden bannen is niet echt de manier om dat soort dingen aan te pakken als CCP zijnde. Alhoewel ik het wel eens ben dat die gozer een doorn in het oog van iedereen was. Ik heb verdomd veel keren mn forums pasword mogen wijzigen omdat hij er weer via een exploit met de forums database vandoor was.
Desondanks denk ik toch dat BoB leiders die van dit alles wisten een boetekleed aan moeten trekken. Samen met CCP want die heeft niet goed gecontroleerd wat hun werknemers allemaal aan het uitspoken waren en dan is de link naar belangenverstrengeling al snel gemaakt. En dat is nu dus aanleiding voor paranoide gasten om hierover door te blijven zeveren totdat niemand ze serieus meer neemt overigens.
een stukje schuld erkenning was wel grappig geweest, maar totaal niet in de stijl van BoB.

Maare bob zal nooit de hele eve universe onder controle krijgen, de echte strijd is nog niet eens fatsoenlijk begonnen. Een beetje vriendjes tegen D2 gebruiken is niet wat ik noem zwaar oorlog voeren. De strijd gaat nog wel komen, in de komende weken gaan we nog wel wat leuks zien denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Count schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:41:
[...]
Dat denkbeeld dat de Russen EVE spelen om geld te verdienen is deels racisme en deels propaganda. Die lui hebben een baan of zijn student en spelen het als ontspanning. In het verleden zijn er een paar gebanned omdat ze ISK ebayden, ja. So what? Elke alliance heeft wel een paar eikels.
Ik heb het niet over Russen of wie dan ook, ik heb het over RA en dan maakt het me geen bal uit wat voor mensen daar achter zitten en kom dus niet aanzetten met discriminatie/propaganda. Ik heb zelf een tijdje in LV gezeten en als je daar een gevecht tegen RA had gebeurden er altijd wel vreemde dingen zoals SS die veels te snel gevonden werden, cloaked ships waar iemand op zijn dak springt, plotseling veel meer random disconnects etc. Verder hebben ze bij de meeste complexes mensen zitten die op de een of andere manier 24 uur per dag in kunnen loggen (iemand die geen slaap nodig heeft of acount sharing ? )
Count schreef op maandag 07 mei 2007 @ 17:37:
[...]
Neem bijvoorbeeld deze exploit waar BoB een Titan in een vijandig POS jumpt zodat de Titan samen met andere schepen eruit word gebumped. Dit doen ze herhaaldelijk bij verschillende POSes. Dit was eerder al als exploit aangemerkt maar nu is het plotseling legitiem volgens een bepaalde GM en weigert deze GM vervolgens de zaak te escaleren naar de head GM.
Voor zover ik weet is bumpen nog nooit als exploit aangemerkt en is het zelfs door een GM aangemerkt als een van de weinig manieren waarmee je een mothership/titan kunt killen. Zou ook nogal vreemd zijn om het nu als een exploit aan te duiden.
Dus exploit of niet; de manier waarop ze met dit soort zaken omgaan werkt corruptie ook wel erg in de hand (je kan de GM niets maken als hij corrupt zou zijn).
Daar ben ik het dan weer wel mee eens, ze doen veel te moeilijk ovr discussies over of dingen wel/niet mogen en GM-beslissingen. Daarnaast moeten ze eens meer dingen als exploit/bug aanduiden (empire-ganking klopt voor geen meter, dat POS-bumpen zou een exploit moeten zijn, scammen zouden ze eens aan moeten pakken e.d.)
Count schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:26:
[...]
Hahahahaha, prachtige troll. :)
Geloof me, niemand was er op uit om een hele avond naar een login scherm te kijken.
[...]
Hebben de andere mensen waar jij tegen vecht ook BPO's van developers gekregen? Hadden ze ook een developer als fleet commander die hun obscure POS bugs leerde misbruiken? Hadden ze ook maatjes in het event team waardoor ze gratis motherships enz gekregen hebben?

BoB draagt dan wel uit dat ze 'e-honor' hebben enzo maar ze doen net zo hard logoffski's en abusen alles wat maar kan.
Hmm, ergens vind ik je eerste opmerking absoluut niet bij je 2e stuk passen, kan aan mij liggen hoor.........

Heb jij gezien welke BPO's het waren ? Denk je dat die echt een voordeel voor BoB zijn geweest ? obscure POS bugs heb ik alle grote alliances zien gebruiken, dus dat zijn weer die rotte appels die overal tusen zitten. En motherships hebben ze nooit gekregen, die hebben ze gewonnen in een tournament waarbij het gewoon om de keuze van schepen/fitting/skills ging en waarbij een event team geen eens een verschil zou kunnen maken. Niet eerst anderen beschuldigen van trollen en dan zelf beginnen he :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Laatst online: 24-06 20:32
POS bumpen is inderdaad een beetje nare bezigheid.

Aan de andere kant kan je BS en kleiner allemaal netjes in je ship maintainance hangar stampen. Dan kan er sowiezo niks mee gebeuren.
Capitals moet je natuurlijk nooit un-piloted bij een POS neer planten. Daar zijn ze te duur voor denk ik.

Maar het is ook wel weer humor hoor. Ik kan me nog wel herinneren dat we zo een keer een carrier van een CEO een corp in KOS gejat hebben. Die jongen ging helemaal over de rooie in local, echt niet normaal. Inclusief allemaal persoonlijke bedreigingen en beweringen dat in z'n corp GM's zaten enz.
Volgens mij heeft ie ook een temp-ban gehad toen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat politiek gefrobel is allemaal wel leuk maar wat me meer stoort is dat gezever op forums dat er van alles niet deugd en dat het anders moet. Punt is dat op een gegeven moment de zeurders altijd hun zin gaan krijgen en het uiteindelijk eindigd in een groot carebear fest waar je voor je goed fatsoen eerst 3 maand moet wachten todat er een oorlog door is en je dan pas mag gaan skieten.

Neem nou die Titans. Een partij heeft (BoB) er meer dan de rest en gebruikt ze ook maar dan zijn ze weer te sterk. Ongelovelijke BS IMHO. En ook al zijn ze redelijk moeilijk te pakken te krijgen (of je moet smerige truken gebruiken) horen ze er gewoon bij nu. En wat dat betreft had je maar beter je best moeten doen om er ook zoveel te kunnen bouwen.
Niet voor niets heeft BoB zoveel moeite gedaan om zoveel mogelijk capital arrays om zeep te helpen. En daar worden ze nu dus voor beloond omdat ze anderhalf jaar geleden al hiermee begonnen zijn.

Duidelijk bugs aanpakken is niemand tegen maar alles dood nerfen bedank ik feestelijk voor. En dan zijn iedeen zoals guns buiten POS te zetten alleen maar welkom omdat dan beide partijen hier voor/nadelen van hebben. Maar op het moment dat die verandering maar enigzins scheef zijn qua balans dan zal een partij daar gretig ge(mis)bruik van maken.

Dan is POS bowling wel een goed voorbeeld want het is niet logisch dat je met een schip door een shield heen kan krijgen. In dat geval zou dat schip gewoon een flink grote EM schok damage moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
[quote]redwing schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 08:38:
Voor zover ik weet is bumpen nog nooit als exploit aangemerkt en is het zelfs door een GM aangemerkt als een van de weinig manieren waarmee je een mothership/titan kunt killen. Zou ook nogal vreemd zijn om het nu als een exploit aan te duiden.
2007.03.21

xxxxx > Hi,
xxxxx > Sorry to bother you.
GM Elephant > Np, whats up?
xxxxx > I don't want to be a pain, but I'm just curious as to if using supercapitals to bump ships out of a hostile POS is considered an exploit?
GM Elephant > It is an exploit.
xxxxx > I'm not going to point fingers just yet, I'm just curious. Because we have had ships bumped outside shields and stolen/blown up by motherships etc warping to our POS's and then bouncing out taking ships with them.
GM Elephant > I'm here to monitor that too.
GM Elephant > I'll be here tonight, you let me know if anything happens, please.
xxxxx > Will do. I doubt they'll do it with a GM in system though or even knowing
(empire-ganking klopt voor geen meter, dat POS-bumpen zou een exploit moeten zijn, scammen zouden ze eens aan moeten pakken e.d.)
Scammen vind ik wel erg bij het spel passen; hard capitalisme zonder moraliteit. Ben er zelf alleen niet goed in, nog geen rode cent/isk gescammed. Voor de rest ben ik het wel met je eens, al is empire ganking wel meer balanced want het kost security rating + je schip.
Heb jij gezien welke BPO's het waren ? Denk je dat die echt een voordeel voor BoB zijn geweest ? obscure POS bugs heb ik alle grote alliances zien gebruiken, dus dat zijn weer die rotte appels die overal tusen zitten. En motherships hebben ze nooit gekregen, die hebben ze gewonnen in een tournament waarbij het gewoon om de keuze van schepen/fitting/skills ging en waarbij een event team geen eens een verschil zou kunnen maken. Niet eerst anderen beschuldigen van trollen en dan zelf beginnen he :+
De lijst van BPO's is niet noodzakelijk compleet, dat waren alleen de BPO's waar bewijs voor was. T20 kan nog 100 meer gegeven hebben, alleen een select clubje bij BoB hoeveel ze precies aan gecheate BPO's hebben. En als het jou toch niets uitmaakt, geef mij dan maar een Sabre BPO. :P

En check Kugutsumen.com maar voor bewijs dat het Event team zo corrupt als de neten was en specifiek BoB events opzette.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:28:
En check Kugutsumen.com maar voor bewijs dat het Event team zo corrupt als de neten was en specifiek BoB events opzette.
Dat is geen bewijs. Dat is puur stemmingmakerij. Ze hebben idd de schijn niet mee maar als je dit bewijs voor een rechtbank zou gebruiken zou het zo de prullebak in worden gemikt. En terrecht IMO.
CCP is inderdaad naief geweest zo te zien maar om nou een groep als corrupt neer te zetten is net zo fout als heel BoB van hetzelfde te beschuldigen omdat een dev in de fout is gegaan.

For the record. Ik vind (ook) dat T20 gewoon ontslagen had moeten worden. Zoals CCP's regels dit beschrijven. Maar hij heeft gewoon gemazzeld omdat ze daar zaten te suffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je weet dat je aan het winnen bent als de ander ten onrechte denkt dat je vals speelt.

P.S. Count, een goon toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Count schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:28:
[quote]redwing schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 08:38:
[...]

2007.03.21

xxxxx > Hi,
xxxxx > Sorry to bother you.
GM Elephant > Np, whats up?
xxxxx > I don't want to be a pain, but I'm just curious as to if using supercapitals to bump ships out of a hostile POS is considered an exploit?
GM Elephant > It is an exploit.
xxxxx > I'm not going to point fingers just yet, I'm just curious. Because we have had ships bumped outside shields and stolen/blown up by motherships etc warping to our POS's and then bouncing out taking ships with them.
GM Elephant > I'm here to monitor that too.
GM Elephant > I'll be here tonight, you let me know if anything happens, please.
xxxxx > Will do. I doubt they'll do it with a GM in system though or even knowing
Tja, maar waarom noemen ze het nu dan weer geen exploit, zowiezo vind ik dat die GM's elkaar wel vaker tegen spreken :P
[...]
Scammen vind ik wel erg bij het spel passen; hard capitalisme zonder moraliteit. Ben er zelf alleen niet goed in, nog geen rode cent/isk gescammed. Voor de rest ben ik het wel met je eens, al is empire ganking wel meer balanced want het kost security rating + je schip.
Ja, behalve dat je als ganker van te voren weet wat je nodig hebt om iemand te killen en daarnaast ook nog ff in zijn cargo kan kijken om te zien of het zinvol is om het te doen. Als hauler en helemaal als freighter kun je daarnaast er nog niet eens iets tegen doen. Niet echt balanced dus.
[...]
De lijst van BPO's is niet noodzakelijk compleet, dat waren alleen de BPO's waar bewijs voor was. T20 kan nog 100 meer gegeven hebben, alleen een select clubje bij BoB hoeveel ze precies aan gecheate BPO's hebben. En als het jou toch niets uitmaakt, geef mij dan maar een Sabre BPO. :P
Ja, en CCP heeft dat ook helemaal niet uitgezocht nadat ze wisten dat ie aan het cheaten was ? Als er meer BPO's afgegeven waren haden ze die echt wel gevonden.

En, denk je nu echt dat een aliance de grootte van BoB een groot voordeel krijgt omdat ze een sabre BPO hebben ? Voor een player is dat inderdaad leuk, maar voor zo'n alliance maakt 1 zo'n BPO echt geen verschil.
Inderdaad een schitterende onpartijdige site met veel bewijs en objectieve verhalen..........

En ja, CCP heeft een steek laten vallen met die T20, maar dat zegt dus echt niet dat de rest van CCP dus ook aan het cheaten is en al helemaal niet dat ze bij BoB tig MS/BPO spawnende en cheatende DEV's hebben zitten.

Ik blijf er bij, als je een tijdje RA in de gaten hebt gehouden zijn BoB (en alle andere grote aliances) engeltjes vergeleken met hun,

[ Voor 4% gewijzigd door redwing op 08-05-2007 15:06 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainball
  • Laatst online: 13-06-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:47:
Je weet dat je aan het winnen bent als de ander ten onrechte denkt dat je vals speelt.

P.S. Count, een goon toevallig?
Enige alliance waar het momenteel van bewezen is is BoB, persoonlijk hoop ik dat er niets meer is dat bovenwater kan komen. Ingame de regels wat buigen vind ik nog kunnen, maar kwakkeloos vals spelen is een beetje jammer en streeft het idee van een spel voorbij als je het mij vraagt.
Want EVE is en blijft een spel, helaas verliezen sommige mensen dat een beetje uit het oog hier en daar.

Trouwens als ik eerlijk moet zijn denk ik dat de goons de mist zeikende personen in EVE zijn, iig een stuk minder grote forum warriors dan de gemiddelde andere alliances. Ik wordt altijd een beetje verdrietig van al die idioten die meteen richting het forum rennen als iemand boe of ba zegt/doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ik je maar even corrigeren dan?

In de 4 jaar sinds alpha zijn er van diverse groepen mensen gebanned wegens cheaten. Exploits, ebayen en dat soort dingen. Daar zitten mensen van Goon,RA,BoB/Moo en vele anderen bij. Zelfs een (noob) GM die betrapt is.
Allemaal bewezen volgens CCP alleen maken ze dit niet openbaar omdat zij dat niet willen. (Is overigens wel te begrijpen want het is slechte PR, manier hoe ze gesnapt zijn hoeft ook niemand te weten en ze hebben ook geen zin in gezever van jengelende gekickte gasten.)
Er zijn legio gevallen bekend binnen de community dus spelen dit soort zaken al veel langer dan men hier zou denken.

Alleen is het punt hoe in het geval met t20 hiermee om is gegaan. En vooral door tegenstanders die niet meer echt objectief zijn en goed onderbouwde argumenten naast zich neer leggen omdat ze liever halve waarheden, geruchten (en zichzelf) willen geloven. En in dat geval heb je eigenlijk nog maar een keuze denk ik dan maar.

Punt is dat CCP zelf betrokken blijven door hun werknemers in het spel een (niet belangrijk) plekje te geven. Op zich onschuldig maar als je daar de belangenverstrengelingen optelt waarbij vele honderden euro's al dan niet duizende euros bij betrokken worden (indirect maar toch) dan maken ze het zichzelf (te) moeilijk.
En als je het hier niet mee eens bent moet je ook niet zeuren dat ze toch misschien eventueel vals spelen. Je speelt dit spel wel of niet maar niet onder voorwaarde dat jij de spelregels mag bepalen. Alhoewel er dan wel mensen arrogant genoeg zijn die eisen dat ze voor die '15$' per maand maar even de dienst kunnen uitmaken. Maar zo werkt dat dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dokter
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 09:08
Dan ben je zeker de laatste tijd niet op eve-o geweest. Goons doen nu net zo mee en ze laten respect ook meteen buiten de deur :S

Maar wat betreft de problemen bij cpp, ik snap niet dat mensen blijven door zeiken er over, als je het niet leuk vind DAN STOP JE. Anders draag oplossingen aan in General discusion voor problemen rond pos bumpen en andere bugs/"features"/exploits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
*signed*

En nu kappen met dat geneuzel over exploits en BoD. Eve is volgens mij meer dan dat alleen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morty
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 07:52
Is die 'discussie' hier nu ook al aan de gang... :P
Ik zit al in BoB vanaf het begin, en heb al heel wat haxdevcheatsploit beschuldigingen gehoord. Maar 't is nu toch wel het is nu toch wel tot een ultiem hoogtepunt gekomen, echt bizar wat voor theorieen mensen allemaal kunnen bedenken. Ik gebrijp echt niet waarom mensen maar blijven spelen en hun maandelijkse abbonement blijven betalen als alles zo klote is en iedereen cheat.

't is wel jammer hoe de EvE community achteruit gegaan is in de jaren. Vroegah was CA het evil empire omdat ze pirates waren en werden ze daarom geflamed. Nu krijgt elke tegenstander meteen haxcheatspoilts om de oren :/ Vroeger kon je er wel vanuit gaan dat als je ergens een EvE speler tegenkwam in de kroeg, dat je gezellig samen een biertje kon drinken, in welke corp of alliance je ook zat. Het lijkt erop dat je tegenwoordig al blij mag zijn als er zonder kleerscheuren uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horad
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-09 23:35
Je kan altijd klagen over van alles en nog wat. Zo ook dat het een paar jaar geleden niet zo erg was, maar toen was er bijlange nog niet zoveel volk bij betrokken.

Blijkbaar vinden sommigen hun plezier in het klagen over anderen. En ik heb het niet over bob-gezeur dit en ra/goons dat. Hoe dikwijls je dat je moet lezen van gallente moet generfed worden en amarr moet ne boost krijgen en minmatar dit en caldari dat.

Op zich heb ik niets tegen dat klagen zolang ze maar een constructieve oplossing in de plaats zetten. Ben zelf ceo van een middelgrote corp (grumpy old men aka golm) met 75 mensen waarvan er dagelijks 30 online zijn. Maar ze beseffen verdorie allemaal dat het maar een spelletje is en waar plezier op de eerste plaats moet komen. En tot op heden vind ik persoonlijk dat ik die doelstelling steeds heb vooropgesteld. Natuurlijk gebeurt er al eens een discussie maar iedereen werkt wel actief mee naar een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Er zijn een flink aantal nieuwe features op de testserver geintroduceerd. Wat er uiteindelijk op Live komt moeten we maar afwachten maar er zitten potentieel leuke dingen in.

-Constellation Sovereignty. Je kan (hoe is nog onduidelijk) verschillende niveaus van Sovereignty hebben en sommige nieuwe POS modules hebben weer een bepaald niveau nodig.
-POS wapens kunnen door spelers worden bestuurd. De skill daarvoor is wel een ramp om te moeten trainen met Corporation Management IV and Starbase Management V. POS wapens gaan ook buiten het schild komen te hangen.
-POS anti-cyno module. Misschien wel de meest ingrijpende, heeft Sovereignty level 3 nodig om te kunnen plaatsen.
-POS cyno module. Niet duidelijk wat dit doet, misschien een perma-cyno. Sov 2 vereist
-POS Structure Repair module, deze repareert denk ik de zaken die nu buiten het schild moeten
-POS Energy Neutralizer module. Een bedreiging voor een aanvallende vloot, zeker als een speler ze kan focusen. Wel vervelend is dat ze minimaal 35 kilometer van het schild moeten worden geplaatst en ze 50 kilometer bereik hebben waardoor de aanvaller eenvoudig buiten bereik kan blijven.
-Wat zaken met Corporation Management die ik niet kan checken omdat de server refresh mijn test-corp heeft uitgewist en ik niet weer al die corp skills wil trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Interessante ontwikkelingen...hebben ze heat nou ook al geimplementeerd? zat een paar dagen geleden nog op de testserver en de stats stonden wel al op je overview maar ik kon nog niets ontdekken mbt het activeren van heat ep enige modules...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Ik merkte daarnaast dat Concord op de testserver weer sterker geworden is (je raakt per direct al je cap kwijt en ze schieten een stuk harder)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Morty schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 17:37:
Echt bizar wat voor theorieen mensen allemaal kunnen bedenken.
Ik vind het wel grappig, laatst toen BNC bekend maakte dat ze nu ook een titan hadden kwamen direct reacties op het forum dat ze in Shrike's titan vlogen en geen eigen titan hadden :D

Het is ook altijd leuk om te lezen wat voor tactics de enemies nou weer bedenken, goons hadden ook weer geweldige ideen :D
Eerst kregen ze de opdracht om al hun hac's en hoger te tanken tegen een Doomsday blast, waardoor hun damage output bijna negatief werd :D
Laatst kregen ze de opdracht om EW te vliegen en onze support te EW'en ... :X :P

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morty
StarLite schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:27:

Ik vind het wel grappig, laatst toen BNC bekend maakte dat ze nu ook een titan hadden kwamen direct reacties op het forum dat ze in Shrike's titan vlogen en geen eigen titan hadden :D
Die ontkenningen maken het alleen maar mooier om ze er uiteindelijk mee te dd'en, je vernietigt niet alleen hun schepen maar ook hun dromen en illusies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJzerlijm schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:41:
De reactie en consistentie van CCP op petitions is dermate slecht dat ze of compleet onbekwaam of partijdig zijn. Het idee dat een van de leiders van een alliantie die je het spel uit gewerkt hebt nu misschien degene is op wie je moet vertrouwen als je een probleem met het spel hebt is niet zo fijn. Aangezien CCP angstvallig geheim houdt wie Enslaver nu is kan je nooit uitsluiten

Ik zou voorbeelden kunnen geven maar dat is nou eenmaal verboden.
Als je jezelf verboden op laat leggen dan heb je iets niet helemaal door.

Trouwens dat je mensen uit het spel wil werken slaat werkelijk helemaal nergens op. Dat is niet volgens de spelregels ook nog eens.

Maar het is echt totale onzin om te gaan beweren dat iemand die in dienst bij CCP is gegaan nog partijdig zou zijn. Of laat ik het anders zeggen. Het zou wel heel erg dom zijn om je baan op het spel te zetten vanwege een ..... spel. En als je niet over het feit heen kan komen dat CCP partijdig zou zijn dan heb je IMHO in Eve HE-LE-MAAL niets meer te zoeken. Daar zul je gewoon overheen moeten zetten anders zul je Eve an sich nooit begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:26:
[...]

Als je jezelf verboden op laat leggen dan heb je iets niet helemaal door.

Trouwens dat je mensen uit het spel wil werken slaat werkelijk helemaal nergens op. Dat is niet volgens de spelregels ook nog eens.

Maar het is echt totale onzin om te gaan beweren dat iemand die in dienst bij CCP is gegaan nog partijdig zou zijn. Of laat ik het anders zeggen. Het zou wel heel erg dom zijn om je baan op het spel te zetten vanwege een ..... spel. En als je niet over het feit heen kan komen dat CCP partijdig zou zijn dan heb je IMHO in Eve HE-LE-MAAL niets meer te zoeken. Daar zul je gewoon overheen moeten zetten anders zul je Eve an sich nooit begrijpen.
'
Sorry, ik blijf gewoon EVE spelen en er op aandringen dat CCP beter hun zaakjes organiseert. Dat is natuurlijk heel vervelend, en sommigen zouden graag iedereen die zo denkt het spel zien verlaten.

En is het T20 verhaal niet al het bewijs dat inderdaad mensen zo stom zijn om hun baan op het spel te zetten om god te kunnen spelen in een spel ? Massa's mensen zijn ontslagen voor de meest onbenullige diefstalletjes en andere zaken die in geen enkele verhouding staat tot het salaris dat ze verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morty
IJzerlijm schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:55:
En is het T20 verhaal niet al het bewijs dat inderdaad mensen zo stom zijn om hun baan op het spel te zetten om god te kunnen spelen in een spel ? Massa's mensen zijn ontslagen voor de meest onbenullige diefstalletjes en andere zaken die in geen enkele verhouding staat tot het salaris dat ze verliezen.
Inderdaad, sommige mensen zijn zo dom dat ze hun baan en salaris op het spel zetten voor een game. Daarom heeft CCP ook controle mechanisme voor al hun medewerkers. Je moet niet vergeten dat T20 al gepakt was 6 maanden voordat er ook maar iets bekend over werd in de community. Net zoals er al eerder GM's gepakt én ontslagen zijn voor oneigenlijk gebruik van hun krachten in het spel. T20 heeft gewoon geluk gehad met het moment waarop hij gepakt is, anders was hij ook ontslagen.

Als je echt denkt dat er CCP partijdig is en/of dat er een structureel probleem is dan begrijp ik echt niet wat je in het spel doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gkirmathal
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-07 17:51
Ik ben weer is op het punt beland dat ik me account wil reactiveren, maar ben opzoek naar een nieuwe corp, me huidige wel ok is qua mensen alleen niemand was/is bijna online al ik online was.

Weet iemand nog een goede corp, met alleen een europese playerbase, die zowel met pve en pvp actief is en niet in een van de groete alliances zit?

AMD Ryzen 5700x, MSI B450 Tomahawk MAX, 2x16Gb G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC, Sapphire RX 6700 XT, Seasonic EVO-II 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
Gkirmathal schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:05:
Ik ben weer is op het punt beland dat ik me account wil reactiveren, maar ben opzoek naar een nieuwe corp, me huidige wel ok is qua mensen alleen niemand was/is bijna online al ik online was.

Weet iemand nog een goede corp, met alleen een europese playerbase, die zowel met pve en pvp actief is en niet in een van de groete alliances zit?
wij zijn een eu based corp (met opt moment evenveel uk players als nederlanders :) )

we doen voornamelijk mission running en mining ops maar we zijn nu op het punt beland om zo nu en dan even gedag te zeggen in low sec tegen wat piraten :)

je kan me altijd in game benaderen of de corp LEAP opzoeken :)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste

Kijk maar eens bij http://www.horizon-inc.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad.
Thats the place to be..

Bedankt voor de verwijzing brainwaste!Je kunt tegenwoordig zelfs ingame met ons babbelen in het channel horizon inc.
Dus als je intersse hebt zien we je daar graag.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Of www.enrave.com voor NL corp in 0.0 (20+ leeftijd based teambuild corp)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:29

Hoogie2004

Whohooooo

Hoe lang duurt het normaal voor EVE support terugmailt.
Ik kan namelijk niet inloggen, mijn account is disabled.
Ze zeggen Reason: none....

ik snap er geen zak van

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 21:59
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 18:18:
Je kunt tegenwoordig zelfs ingame met ons babbelen in het channel horizonc inc.
horizon inc. (zonder die c dus ;) ). En idd bedankt voor de reclame Brainwaste _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door FreeMen op 09-05-2007 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreeMen schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:48:
[...]

horizon inc. (zonder die c dus ;) ). En idd bedankt voor de reclame Brainwaste _/-\o_
dat heb je goed :>

dan zou ik eens zeggen : kom eens langs bij ons, en neem contact op ingame met pegawan

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horad
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-09 23:35

of je kan ook eens een kijkje nemen op www.golm.nl of ingame het channel 'splut' joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gkirmathal
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-07 17:51
thanks ppl, ik zal vanavond me account heractiveren, ik kom wel op wat chat kanaaltjes even babbelen (voor info en dat soort dingen) Of stuur wat eve mailtjes rond.

AMD Ryzen 5700x, MSI B450 Tomahawk MAX, 2x16Gb G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC, Sapphire RX 6700 XT, Seasonic EVO-II 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
we verveelde ons dus hebben we dit maar gedaan.

http://www.the-enemy.nl/eve-movies.php :)

nu nog een goeie itty V erbij en we kunnen lekker doorkarren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Heeft het filmpje ook nog betekenis behalven het minen? Want dan kan ik die niet eruit halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

angel00008 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:45:

Nice! Altijd leuk om met wat grof barge geweld een belt te strippen.
Welke muziek zit er trouwens onder? Ben al een tijdje naar de titel op zoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
archetta schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:33:
Heeft het filmpje ook nog betekenis behalven het minen? Want dan kan ik die niet eruit halen :P
niet echt we zaten een beetje te chatten/voicen tot iemand riep van ik ga ff een filmpje maken
cooolkast schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:36:
[...]

Nice! Altijd leuk om met wat grof barge geweld een belt te strippen.
Welke muziek zit er trouwens onder? Ben al een tijdje naar de titel op zoek :)
jup gewoon ff vanuit het midden naar link/rechts gegaan en de hele belt leeg gestript :)

naam van de song is trouwen : Thomas Newman - Any Other Name

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:31
Ik heb een trial account aangemaakt en nu heb ik een vraagje.
Ik ben een caldari fighter en ben aan het zoeken voor een eerste schip.
Ik dacht aan de condor, of moet ik iets anders nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Electromonkey schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 17:11:
Ik heb een trial account aangemaakt en nu heb ik een vraagje.
Ik ben een caldari fighter en ben aan het zoeken voor een eerste schip.
Ik dacht aan de condor, of moet ik iets anders nemen?
probeer een kessi te krijgen :) dat zijn wel goeie schepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angel00008 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:54:
naam van de song is trouwen : Thomas Newman - Any Other Name
Van de soundtrack van American Beauty. (Heb de CD zelfs.)
Briljante film btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een weekje bezig met die trial en ik moet zeggen dat de game me aardig bevalt, lekker uitgebreid alles. Begin de basis van vliegen en combat aardig onder de knie te krijgen, alleen snap ik nog geen reet van de skills en wanneer ik het best kan beginnen met het trainen ervan en welke equipment handig is. Ook vind ik het marketsysteem nogal onoverzichtelijk, loop uren te zoeken naar iets wat ik kan gebruiken. Maja zal wel kwestie van wennen zijn.
En wat ik ook niet snap is dat als je kapotgeschoten wordt je zowat een halve dag bezig bent met het kopen van het schip dat je had met vergelijkbare equipment. Ik warp me helemaal suf om op de plekken te komen waar het spul dat ik heb gekocht klaarligt. Echt niet relaxed, 12 warps om het schip af te halen, dan weer 10 warps terug voor een kanonnetje dan weer 7 warps voor de ammo, is hier een snellere manier voor? mag ik toch hopen want anders ben ik er snel klaar mee vrees ik :O , of is er een manier om te zorgen dat je schip niet kapotgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=458
Dit lijk me wel erg leuk worden.
Ben al bezig met explorig.

Weet iemand een COSMOS complex in caldari space? (ken er wel 2 in gallente space)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:31
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:04:
Net een weekje bezig met die trial en ik moet zeggen dat de game me aardig bevalt, lekker uitgebreid alles. Begin de basis van vliegen en combat aardig onder de knie te krijgen, alleen snap ik nog geen reet van de skills en wanneer ik het best kan beginnen met het trainen ervan en welke equipment handig is. Ook vind ik het marketsysteem nogal onoverzichtelijk, loop uren te zoeken naar iets wat ik kan gebruiken. Maja zal wel kwestie van wennen zijn.
En wat ik ook niet snap is dat als je kapotgeschoten wordt je zowat een halve dag bezig bent met het kopen van het schip dat je had met vergelijkbare equipment. Ik warp me helemaal suf om op de plekken te komen waar het spul dat ik heb gekocht klaarligt. Echt niet relaxed, 12 warps om het schip af te halen, dan weer 10 warps terug voor een kanonnetje dan weer 7 warps voor de ammo, is hier een snellere manier voor? mag ik toch hopen want anders ben ik er snel klaar mee vrees ik :O , of is er een manier om te zorgen dat je schip niet kapotgaat?
Je moet niet voor een verschil van bijv 10000 isk, 4 jumps verdergaan. Gwoon iets meer betalen en dichterbij kopen. Of als het een kleine vracht is een shuttle kopen en dan gaan halen die gaan erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Je kunt ook naar 1 van de trade hubs gaan zoals Jita of Amarr, daar kun je alles ineens kopen (en vaak het goedkoopst) en vlieg je lekker weer terug naar je stekkie. Wel even de lag (mn jita) voor lief nemen ;) .

Vwb de skills kan ik je aanraden eerst de learning skills wat te upgraden (alles naar lvl 3 behalve de charisma skill is een leuke start). De learning geven op zichzelf niks maar zorgen er voor dat je de andere skills een stuk sneller geskilled hebt omdat je je atributes er mee verhoogt. In begin is het even "saai" maar je zult er geen spijt van hebben om hier eerst wat energie in te stoppen.

Tussendoor wat noodzakelijke skills zodat je iig de modules kunt fitten die je moet kunnen fitten en later deze doorskillen naar hoger niveau. Welke je dan moet skillen is eigenlijk niet zo moeilijk, je neemt een module (gun/missile etc) wat je interessant lijkt en kijkt even bij de skill requirements. Is deze zo behaald (weinig rode regels) dan kun je die skills die rood zijn kopen en bijskillen zodat je die module aan kunt. Verder skillen dan echt noodzakelijk zou ik in het begin niet doen aangezien je wel iets beter wordt in die skill maar je de tijd beter kunt stoppen in echt noodzakelijke dingen (lees learning skills ;) )
angel00008 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:45:

Altijd leuk die mining bootjes. Free tip van Free: Covetors ;) (en nee, ik wil geen quote zien met als tip "hulk" :+ )

[ Voor 55% gewijzigd door FreeMen op 11-05-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

FreeMen schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:00:
Altijd leuk die mining bootjes. Free tip van Free: Covetors ;) (en nee, ik wil geen quote zien met als tip "hulk" :+ )
Retrievers zijn iets minder skill intensive (sneller te behalen voor beginners)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
MazeMouse schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:27:
[...]

Retrievers zijn iets minder skill intensive (sneller te behalen voor beginners)
psies rets zijn makkelijker te krijgen en te maken voor ons..

er zijn 2 mensen met een cov bezig te trainen en we krijgen een hulk pilot erbij binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Laatst online: 11-09 07:52
angel00008 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:46:
[...]

psies rets zijn makkelijker te krijgen en te maken voor ons..

er zijn 2 mensen met een cov bezig te trainen en we krijgen een hulk pilot erbij binnenkort
Cov skillen duurt echt lang. 3->4 is ongeveer 5 dagen en naar 5 was bij mij 29 dagen. En dat met basic lerning allemaal op 5 en advanced op 2. Dus nog 14 dagen geduld voor mij. Maar ja dan wil je ook wel eens andere dingen doen dus moet je andere skils trainen en dan blijft die Cov dus langer in de hangar :)

Gellukig hoef je daarna Exhumers alleen nog maar naar 3 te skillen... maar denk dat T2 strip miners een grotere prio krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me are back again :P ik was op schoolreis naar ardennen deze week dus ik ben weer online morgenavond denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
WoKo schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 16:34:
[...]

Cov skillen duurt echt lang. 3->4 is ongeveer 5 dagen en naar 5 was bij mij 29 dagen. En dat met basic lerning allemaal op 5 en advanced op 2. Dus nog 14 dagen geduld voor mij. Maar ja dan wil je ook wel eens andere dingen doen dus moet je andere skils trainen en dan blijft die Cov dus langer in de hangar :)

Gellukig hoef je daarna Exhumers alleen nog maar naar 3 te skillen... maar denk dat T2 strip miners een grotere prio krijgen
niet zo zeuren ;) mijn alt heeft max mining skills; exhumers 5, mining upgrades 5, en die skills voor die crystals ook over het algemeen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
Ik heb net m'n eerste lvl4 missie gerunt. Samen met m'n broer in een dominix, zelf zit ik in een geddon. Het begon een beetje chaotisch omdat we meteen de hele spawn op ons kregen, maar uiteindelijk bleek te tank goed te houden. :)

Nu nog een beetje snelheid erin krijgen en dan kunnen we eens goed geld gaan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf ga ook is 14dagen in eve rondhangen.

Hebben de tweakers iets van een eigen channel / corp?
Zodat ik af en toe een paar "beginners"vraagjes kan stellen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee niet echt, maar je kan bij ons rondhangen

ingame channel : horizon Inc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:51

Creesch

bla bla!

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:02:
Ikzelf ga ook is 14dagen in eve rondhangen.

Hebben de tweakers iets van een eigen channel / corp?
Zodat ik af en toe een paar "beginners"vraagjes kan stellen? :P
het makkelijkste is om eerst een tijdje in het beginner corp te blijven, zit met je veel mensen die ook moeten leren een paar meer ervaren spelers.
Het is makkelijker te leren plus je hebt wat tijd om je te oriënteren voordat je bij een corp gaat waar je te maken krijgt met standings naar andere spelers en een bepaalde manier van spelen
Dit samen met de vragen die je hier kan stellen is imho de beste manier om je een beetje onafhankelijk te orienteren voordat je serieus begint met spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door Creesch op 13-05-2007 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah en heb altijd natuurlijk google :)

Alleen de tuturial is wel lekker lang. Ik zal is kijken of het wat is. momenteel ben ik een wow speler maar wil is wat afwisseling.

Ga de tuturial is afmaken volges mij mag ik nu vliegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 10:52
Het is wel verstandig de tutorial te volgen. Maakt het wat duidelijker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-06 15:04
Heb net zo'n 1000 heavy missiles op een Angel Warlord weg geknald, maar ik kom maar niet door z'n tank heen. Zonet had ik hem op 50% armor en toen ik heel even op de wc was spawnde er net weer een support gang die m'n drones neer schoten voordat ik terug was. Ze begonnen de warlord's shield te boosten (en mij te scrammen, wat niet zo leuk is in een enemy gebied), dus moest ik eerst hun weer neer knallen wat eeuwig duurt met heavys waardoor die warlord dus weer z'n shield kon rechargen en ik weer terug bij af was. Ik heb het nu maar op gegeven en ben nieuwe drones gaan halen...

Misschien toch maar eens trainen voor t2 missiles en drones, ik ben nu met e-war bezig... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
e-war is een beetje zinloos tegen npc's volgens mij.
T2 guns/missiles/drones is veel nuttiger inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
Brainwaste schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 00:51:
e-war is een beetje zinloos tegen npc's volgens mij.
T2 guns/missiles/drones is veel nuttiger inderdaad.
Wie zegt dat ik ewar tegen npc's? :P

Die rats zijn alleen maar even om wat geld te verdienen voor al m'n ships die stuk gaan in pvp (Ja, ik kan er niks van. :( ) :9

Edit: Zie killboard: http://j-op.tickyticky.ne...pilot_detail&plt_id=41054

[ Voor 11% gewijzigd door P4p3Rc1iP op 15-05-2007 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
toch jammer dat we daar in moeten loggen om wat te kunnen zien....hebben jullie iets te verbergen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzertyNL
  • Laatst online: 10-09 21:30
Weet iemand of er ergens een 'priceguide' is met goede richtprijzen voor faction modules?

Op dit moment gebruik ik een 'search' in contracts "all regions" om een lijstje van een bepaald item te krijgen. Maar vooral als het aanbod beperkt is, is het moeilijk om een goede inschatting van de prijs te krijgen. Wordt er ergens een lijst met 'normale' prijzen bijgehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
AzertyNL schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:00:
Weet iemand of er ergens een 'priceguide' is met goede richtprijzen voor faction modules?

Op dit moment gebruik ik een 'search' in contracts "all regions" om een lijstje van een bepaald item te krijgen. Maar vooral als het aanbod beperkt is, is het moeilijk om een goede inschatting van de prijs te krijgen. Wordt er ergens een lijst met 'normale' prijzen bijgehouden?
Misschien kan je het vinden op : http://eve-central.com/home/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Anders even de forums doorzoeken op auctions van het item of de ingame trade channels proberen.
Naga corp zat vroeger ook ruim in de faction items enzo, wie weet geeft hun site nog wat advies.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:51

Creesch

bla bla!

bah kan niet meer inloggen met mijn main... blijft hangen op " Entering game as..." even op het forum gekeken en meer mensen hebben er last van en nog geen reactie van ccp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
mm normaal zijn die vrij snel als je char stuck zit..
apart zal wel weer eens iets mis zijn zkr, zelf kan ik er nu wel in trouwens

[ Voor 15% gewijzigd door AproK op 16-05-2007 00:35 ]

Check mijn knowledge base!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
Brainwaste schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 08:35:
toch jammer dat we daar in moeten loggen om wat te kunnen zien....hebben jullie iets te verbergen?
Hmm, ik meende dat hetpublic was. Nouja goed, het komt er iig op neer dat ik meer losses dan kills heb. :P

En tja, iets te verbergen? Wat zouden wij moeten verbergen? :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
P4p3Rc1iP schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 04:12:
[...]

Hmm, ik meende dat hetpublic was. Nouja goed, het komt er iig op neer dat ik meer losses dan kills heb. :P

En tja, iets te verbergen? Wat zouden wij moeten verbergen? :P ;)
mja idd die opmerking sloeg helemaal nergens op. Als hij wat te verbergen zou hebben zou hij uberhaubt die link niet plaatsen lijkt me?

Misschien wordt het hem allemaal wel wat teveel die BoB war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
Vaak is het zo dat killboards "opeens" private gaan (zoals die van D2) als er even hevige losses zijn.
Dan kan het voorkomen dat je opeen een login voor je neus krijgt als je wil kijken, vandaar dus.

Ja, de war....ik kan het allemaal niet meer aan :p

Gisteravond/nacht kwam er eindelijk wat actie uit "The Coalition". We wisten dat RA-A-Goon ongeveer 50-60 capitals klaar had staan om in te loggen. Ondanks dat begonnen ze toch aan het siegen van een POS.
Terwijl BoB een POS aan het siegen was met ongeveer 30 dreads (in siege) jumpten de enemy dreads in en warpten naar onze dreads. Volgens de laatste berichten waren onze dreads outnumbered 50-30 ongeveer.

Resultaat: 14 dode BoB dreads en 29 capital losses voor "The Coalition".

PS: Ik weet de aantallen niet 100% maar ik zit er niet ver vanaf in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Laatst online: 19:05

Shunt

Boe

Brainwaste schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:41:
Vaak is het zo dat killboards "opeens" private gaan (zoals die van D2) als er even hevige losses zijn.
Dan kan het voorkomen dat je opeen een login voor je neus krijgt als je wil kijken, vandaar dus.

Gisteravond/nacht kwam er eindelijk wat actie uit "The Coalition". We wisten dat RA-A-Goon ongeveer 50-60 capitals klaar had staan om in te loggen. Ondanks dat begonnen ze toch aan het siegen van een POS.
Terwijl BoB een POS aan het siegen was met ongeveer 30 dreads (in siege) jumpten de enemy dreads in en warpten naar onze dreads. Volgens de laatste berichten waren onze dreads outnumbered 50-30 ongeveer.

PS: Ik weet de aantallen niet 100% maar ik zit er niet ver vanaf in ieder geval.
D2 board gaan Public als er veel kills of veel losses zijn zodat all onze killmails ook echt gepost kunnen worden ;) zonder lag van 3 uur :P.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Brainwaste schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:41:

Ok vet, maar hoe staat het er nu eigenlijk voor met jullie. Als ik al die berichten zo lees heeft bijna niemand behalve BoB straks nog capitals over. En dan wat? gaan jullie dan mooi 0.0 overnemen? Wat betekent dat voor de toekomst voor EVE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig DrProctor

Ik had namelijk hetzelfde idee over de nabije toekomst van EvE.
Zelfs al zou het niet lukken door BOB om de gehele 0.0 te pakken
te krijgen hebben de ander alliances geen poot om op te staan
Daar als er maar een gerucht is direkt de TITAN vloot in aktie
komt om alle mogelijke cap.ship arrays ff uit de lucht te pompen.

Denk namelijk als de coalitie geen titans meer heeft en BOB steeds
meer het toch snel over is met alliances en hun drang naar gebieds-
eigendom. BOB zal dan toch "winnen" ook al hebben ze niet geheel 0.0.

Ga maar eens kijken of ik kan joinen ;) Iedereen wil toch bij een winnend
team zitten en misschien kunnen ze nog een caractertje gebruiken met
43M en 58M SP :9

Maar we zullen het zien, ik ben er wel een beetje bang voor eigenlijk.

Gegroet (een verslaafde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

DrProctor schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 12:06:
[...]

Ok vet, maar hoe staat het er nu eigenlijk voor met jullie. Als ik al die berichten zo lees heeft bijna niemand behalve BoB straks nog capitals over. En dan wat? gaan jullie dan mooi 0.0 overnemen? Wat betekent dat voor de toekomst voor EVE?
haha wil niet vervelend zijn maar Capitals worden net als alle T1 schepen gewoon opnieuw gebouwd. het zal nooit zo zijn dat alleen BOB nog maar capitals heeft. iedereen kan de BPO's kopen en iedereen kan ze maken.
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 12:52:
Grappig DrProctor

Gegroet (een verslaafde)
geen titans meer ?
kijk je uberhoubt nog op de killboards ? daar zijn nog genoeg acties van titans die NIET van BOB zijn te zien hoor.

[ Voor 48% gewijzigd door Shunt op 16-05-2007 12:58 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Shunt schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 12:56:
[...]

haha wil niet vervelend zijn maar Capitals worden net als alle T1 schepen gewoon opnieuw gebouwd. het zal nooit zo zijn dat alleen BOB nog maar capitals heeft. iedereen kan de BPO's kopen en iedereen kan ze maken.
Gewoon prive heb ik al een dread en een carrier die ik zonder problemen binnen een paar weken kan vervangen mocht ik er eentje verliezen. Bij schepen die echt voor een alliance worden gebruikt zal dat vast nog wel sneller gaan. Zo moeilijk zijn die dingen niet te bouwen.
[...]

geen titans meer ?
kijk je uberhoubt nog op de killboards ? daar zijn nog genoeg acties van titans die NIET van BOB zijn te zien hoor.
Voorlopig komen er alleen meer Titans omdat die dingen gewoon niet neer te halen zijn (mits er iemand achter het stuur zit :P ). Volgens een van de laatste dev-blos gaan ze wel van alles veranderen aan titans zoals geen remote DDD meer, ze (gedeeltelijk) vulnerable te maken voor warp-scramblers enzo. Daarmee willen ze titans (en motherships) frontline schepen maken die niet tijdens een gevecht alles vanuit een POS doen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

knip :P

[ Voor 98% gewijzigd door Shunt op 17-05-2007 12:39 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Shunt schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 17:35:
[...]

volgens mij quote je de verkeerde persoon :P ik vertel EXACT wat jij ook vertelt namelijk ;)
Was ook mee bedoelt als aanvulling dat wat jij zegt helemaal klopt (had ik er inderdaad wat duidelijker bij kunnen zetten :+ )

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
BOB zal dan toch "winnen" ook al hebben ze niet geheel 0.0.

Gegroet (een verslaafde)
Misschien juist eens niet kiezen voor de weg van de "minste" weerstand? Ik ben niet zo onder de indruk van mensen die een "winnende" alliance joinen om dan te zeggen dat "hun" alliance de beste is. Ik ben meer onder de indruk als die mensen juist de "underdog" joinen om te laten zien wat ze waard zijn ;)

Vwb die capitals ship losses das hetzelfde voor hen als voor mij (net een jaar ingame) een bc of bs verliezen> dwz gewoon vervangen zonder bij na te denken omdat ze die toch binnen een week weer terug hebben (of zelfs vervangende exemplaren gewoon op voorraad hebben 8) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig DrProctor

Gegroet (een verslaafde)
Sinds wanneer kan je winnen in eve ?

"you can win the battle but not the war"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Laatst online: 00:00

Bjk

Grappig DrProctor

Gegroet (een verslaafde)
Volgens mij kom je ook niet zomaar bij BoB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
is er eigenlijk iemand van got die bij bob zit ?

vanavond weer een leuke mining op hoop zo rond de 500,000.0m3 op te halen (als we het ice mining ff laten zitten voor wat het is) probleem bij ons is meer dat we nog geen geld voor een freighter hebben maar wel 4 pilots... sigh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:03

Mach

[END]Avengers

Ik vroeg mij van de week af, zou er ooit een nieuw universum worden opgestart, waarbij iedereen weer vanaf 0 kan beginnen ?

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
Mach schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 14:35:
Ik vroeg mij van de week af, zou er ooit een nieuw universum worden opgestart, waarbij iedereen weer vanaf 0 kan beginnen ?
Ik ben bang van niet. Je krijgt hoogstens een nieuw gebied als Jove erbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:03

Mach

[END]Avengers

archetta schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:17:
[...]

Ik ben bang van niet. Je krijgt hoogstens een nieuw gebied als Jove erbij komt.
Jammer, al begrijp ik het wel hoor....Tranquilitas zou natuurlijk helemaal leeglopen, op de oude 40m+ chars na en die zouden dan geen makkelijke targets meer hebben :)

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Laatst online: 00:00

Bjk

angel00008 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:31:

vanavond weer een leuke mining op hoop zo rond de 500,000.0m3 op te halen (als we het ice mining ff laten zitten voor wat het is) probleem bij ons is meer dat we nog geen geld voor een freighter hebben maar wel 4 pilots... sigh :)
Ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

present :)
500k M³ en geen geld voor een freighter?
Mine je dan veldspar oid? Voor 500K M³ bistot kan je wel een freighter kopen hoor :P

[ Voor 5% gewijzigd door StarLite op 18-05-2007 16:45 ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
StarLite schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:44:
[...]

present :)

[...]

500k M³ en geen geld voor een freighter?
Mine je dan veldspar oid? Voor 500K M³ bistot kan je wel een freighter kopen hoor :P
plag/veld/scordite alles wat in een 0,7 sec hangt eigenlijk ( ook stuk of 156 ice pieces )

dus helaas..

ook gaat het meeste gewoon puur in de corp materials voor het producen van ammo en ships..

low sec hebben we nog net niet genoeg fighters voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Freighter kun je zowiezo niet gebruiken bij mijnen. Je kunt hem hooguit gebruiken om alles van het ene station naar een andere te brengen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morty
Wat is jou ingame name ? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
Ik kan veilig door Bob space.. is dat ook goed? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

archetta schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 12:53:
Ik kan veilig door Bob space.. is dat ook goed? :P
BoB pet!!!!! ;)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste

Ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij zijn ook BoB pets als je veel van de anti bob groep gelooft :P (maar volgens mij staan wij nog steeds op -10 ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:06:
Wij zijn ook BoB pets als je veel van de anti bob groep gelooft :P (maar volgens mij staan wij nog steeds op -10 ;))
Wij ook momenteel volgens mij (wisselt af en toe), maar aangezien ik iedereen die tegen BOB vecht omdat het cheaters zouden zijn, maar dat dan wel samen met RA doen voor gek verklaar wordt ik dus ook regelmatig als BoB pet gezien :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-08 20:46

tazitiz

dbprutser

Ik ben zelf niet echt een bob pet, dus toen ik vorige week met mijn megatron een stukje afsneed door 0.4 en 0.3 space kwam ik een gatecamp tegen.

voor ik bij deze gate aangewarped kwam was ik 3 gates terug al een rood oplichtende rakker tegengekomen, die meteen mij begon te locken. ik ben niet gek maar die megatron ook niet snel dus meteen gewarped naar volgende gate.
met een hoge hartslag snel naar de andere kant gejumped van de gate en snel naar de volgende gate gejumped. even ademhalen en in local niets meer te zien.
gelukkig. die had ik afgeschud.

jumpen naar de volgende gate.. en daar aangekomen merk ik dat ik bijna meteen gelocked ben en wordt aangevallen door iets van 8 rood oplichtende rakkers. kleine kans maar het is mogelijk dat aan de andere kant minder geitebreiers tref. jumpen dus (les 1 nooit jumpen bij een gate camp)

aan de andere kant gekomen ben ik nog in stealth, maar hoe langer ik wacht hoe meer schepen ik op het local channel zie komen. tijd dus om zo snel mogelijk weg te warpen. nu gaat alles in slow motion - en dat lag niet eens aan de lag, maar zo ervaarde ik het gewoon
ik druk op warp naar een andere gate... kom uit stealth... schip begint met warpvoorbereiding.. 1 lock .. 2 locks.. 16 locks.. ik zie de eerste shells op mijn afkomen gevolgd met een waanzinnige raket salvo....Mijn megatron shild is weg binnen de eerste flits, mijn armour wordt al snel aan geknabbeld. Ondertussen is mijn megatron niet in staat ergens een lock op te krijgen... dit is een ongelovelijke ongelijke strijd. machteloos zie ik hoe mijn armour wordt weggevreten in een enorm tempo. dit terwijl ik toch echt > 30000 armour heb met een gemiddelde weerstand van 70 en hoger. supertank waarvan het schild in een keer zowat wordt weggeniesd.
mijn tech II super blasters zijn werkloos rond aan het kijken en kunnen niets doen. - oh ja ik heb nog drones.. drones launchen... he dat lukt niet met een pod....

snif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke pod?

Dure les maar weer wat geleerd he. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
wat zijn bob pets nou weer :P ?

ach het was meer omdat iemand van mn corp spullen in bob space had en zegmaar niet meer veilig was daar.. vroeg me af of iemand miss dat zou kunnen transporten..

inmiddels heeft hij alles all verkocht :P dus no worries

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Buddy trial nodig? Die kun je hier halen.

Handel in characters (en andere digitale goederen) is niet toegestaan.