is er niet iemand hier die voor mij de corp waarmee we in war zijn kunnen aanpakken ? vanochtend om 7 uur (24 non stop gaming) na all mn harde werk een lvl 4 opp alles verloren aan loot en salvage + mn vexor
(mn hauler was nog safe en de persoon die de missie deed was all gelogd en had de missie geeindigd (vandaar dat ze met dus met zn 4en!!! konden bespringen omdat het geen deadspace meer was..)
wie o wie gaat deze arme jongen helpen heb nu echt all zoveel isk verloren aan de war.. volgens hun heeft onze corp aan schepen alleen all 1,5 biljoen verloren
voel me echt zwaar depri nu...
overgens vragen ze 300 mill om de wardec te droppen maar niemand van onze corp heeft uberhoud dat geld elke keer moeten we nieuwe schepen kopen nadat zij ze hebben weggeknald..
overgens zijn het alleen us players dus meestal zijn ze 's avonds pas actief...
anyhow ik ga ff douchen heb paar uur slaap gehad maar we gaan zo maar weer wat lvl 4's doen om beetje geld en equipment op te bouwen voor de corp..
wie o wie gaat deze arme jongen helpen heb nu echt all zoveel isk verloren aan de war.. volgens hun heeft onze corp aan schepen alleen all 1,5 biljoen verloren
overgens vragen ze 300 mill om de wardec te droppen maar niemand van onze corp heeft uberhoud dat geld elke keer moeten we nieuwe schepen kopen nadat zij ze hebben weggeknald..
overgens zijn het alleen us players dus meestal zijn ze 's avonds pas actief...
anyhow ik ga ff douchen heb paar uur slaap gehad maar we gaan zo maar weer wat lvl 4's doen om beetje geld en equipment op te bouwen voor de corp..