[PC][MMORPG] EVE-Online deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.922 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
is er niet iemand hier die voor mij de corp waarmee we in war zijn kunnen aanpakken ? vanochtend om 7 uur (24 non stop gaming) na all mn harde werk een lvl 4 opp alles verloren aan loot en salvage + mn vexor :( (mn hauler was nog safe en de persoon die de missie deed was all gelogd en had de missie geeindigd (vandaar dat ze met dus met zn 4en!!! konden bespringen omdat het geen deadspace meer was..)

wie o wie gaat deze arme jongen helpen heb nu echt all zoveel isk verloren aan de war.. volgens hun heeft onze corp aan schepen alleen all 1,5 biljoen verloren :( voel me echt zwaar depri nu...

overgens vragen ze 300 mill om de wardec te droppen maar niemand van onze corp heeft uberhoud dat geld elke keer moeten we nieuwe schepen kopen nadat zij ze hebben weggeknald..

overgens zijn het alleen us players dus meestal zijn ze 's avonds pas actief...

anyhow ik ga ff douchen heb paar uur slaap gehad maar we gaan zo maar weer wat lvl 4's doen om beetje geld en equipment op te bouwen voor de corp..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Allereerst;
Wat is de naam van de corp die jullie lastig valt?
Ten tweede;
met z'n hoevelen zijn jullie?en met hoeveel zijn hun?

@shunt;

Het is inderdaad lastig om aan de US timezone te ontkomen...ikzelf ben nu al een jaar lid van de Axegang en de meeste tijd van dat jaar was ik de enigste of 1 van 3-5 personen in europese timezone..het was lastig af en toe maar voor mij heeft de sfeer in de corp ervoor gezorgd dat ik ben gebleven..geluk is wel dat de amerikanen in mijn corp meestal rond 9 uur s'avonds al online waren dus een groot probleem was het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Deathscythehell schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:32:
Allereerst;
Wat is de naam van de corp die jullie lastig valt?
Ten tweede;
met z'n hoevelen zijn jullie?en met hoeveel zijn hun?

@shunt;

Het is inderdaad lastig om aan de US timezone te ontkomen...ikzelf ben nu al een jaar lid van de Axegang en de meeste tijd van dat jaar was ik de enigste of 1 van 3-5 personen in europese timezone..het was lastig af en toe maar voor mij heeft de sfeer in de corp ervoor gezorgd dat ik ben gebleven..geluk is wel dat de amerikanen in mijn corp meestal rond 9 uur s'avonds al online waren dus een groot probleem was het niet..
corp : friendly hostility

members :

veeaye
neriya
sasha krah'n
IgnorantBliss
Analia Hlena
Sagarakun
seraphi Nyx
is van wie we weten dat ze bij fh horen (Deze vallen ons dan ook altijd aan)
volgens de info van hun corp hebben ze overgens 11 players.

wij zijn zelf met ongeveer 17 mensen in de corp waarvan er mischien 3 mensen 5-6 mill sp punten hebben (CEO heeft er 6,5)

meerendeels is helaas niet meer on-line ik heb nu meestal maar een stuk of 3 members on-line 's avonds en een stuk of 6 (waarvan er weer 4 net in hun trial zitten) die dan on-line zijn.

met anderen woorden zij zijn easy pickings voor hun en we kunnen dan ook niks tegen hun ravens iskhurs enz doen..

ook spelen ze graag op safe en gisteren wilde ze dus mij en de raven van mn CEO kapen en kwamen ze met 5 members binnen warpen om _helaas_ mijn vexor naar de galemieze te schieten omdat de ceo gelogd had (en we hebben dus ook een room vol met lvl 4 spullen verloren :()

het probleem is dat zij simpelweg 100x meer ervaring hebben dan ons en ons dan ook letterlijk als vliegen neerknallen...

[ Voor 9% gewijzigd door AjDuLion op 01-05-2007 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:02
angel00008 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:52:
[...]

corp : friendly hostility

members :

veeaye
neriya
sasha krah'n
IgnorantBliss
Analia Hlena
Sagarakun
seraphi Nyx
is van wie we weten dat ze bij fh horen (Deze vallen ons dan ook altijd aan)
volgens de info van hun corp hebben ze overgens 11 players.

wij zijn zelf met ongeveer 17 mensen in de corp waarvan er mischien 3 mensen 5-6 mill sp punten hebben (CEO heeft er 6,5)

meerendeels is helaas niet meer on-line ik heb nu meestal maar een stuk of 3 members on-line 's avonds en een stuk of 6 (waarvan er weer 4 net in hun trial zitten) die dan on-line zijn.

met anderen woorden zij zijn easy pickings voor hun en we kunnen dan ook niks tegen hun ravens iskhurs enz doen..

ook spelen ze graag op safe en gisteren wilde ze dus mij en de raven van mn CEO kapen en kwamen ze met 5 members binnen warpen om _helaas_ mijn vexor naar de galemieze te schieten omdat de ceo gelogd had (en we hebben dus ook een room vol met lvl 4 spullen verloren :()

het probleem is dat zij simpelweg 100x meer ervaring hebben dan ons en ons dan ook letterlijk als vliegen neerknallen...
Gewoon docken als iemand van hen in local is, of helemaal niet meer undocken een weekje lang. Scheelt in geld en ze zullen wardec niet verlengen als ze geen targets hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had medelijden totdat ik dat las.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:56:
[...]

Hehe, dat is gewoon geen stijl inderdaad. Loggen en je corpmates achterlaten. Shame on him :Y :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:56:
[...]

hoho

hij was klaar met de missie en is gaan docken(en heeft de missie ''afgemeld'' en heeft toen gelogd (ik zou de zooi vervolgens gaan salvagen) de plek was dus geen deadspace meer en 5 minuten later (dus 5 minuten nadat de CEO gelogd had) kwamen ze binnen gejumpt

wij hebben een policy om NIET uit te loggen als je aangevallen word want dat is gewoon lame!

[ Voor 5% gewijzigd door AjDuLion op 01-05-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angel00008 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:43:
[...]

hoho

hij was klaar met de missie en is gaan docken(en heeft de missie ''afgemeld'' en heeft toen gelogd (ik zou de zooi vervolgens gaan salvagen) de plek was dus geen deadspace meer en 5 minuten later (dus 5 minuten nadat de CEO gelogd had) kwamen ze binnen gejumpt

wij hebben een policy om NIET uit te loggen als je aangevallen word want dat is gewoon lame!
Zeg het dan op een manier dat het zo opgevat kan worden :P

Salvagen tijdens een war is misschien niet zo heel slim. Ga meteen mee en blijf 1 stage achter degene die de missie cleared of doe het niet als je in een war bent. Veiligheid van je schip is ook wel erg handig. Een missie is erg moeilijk uit te proben dus je kan 'veilig' 1 jumpgate achter je CEO blijven terwijl je salvaged.
Als ze altijd van 1 kant komen, probeer een noobalt aan te maken die de corp in kwestie op -10 zet en je dan kan waarschuwen. Is erg handig als je nog onervaren bent, later pak je uiteraard coverts daarvoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

wat is je ingame naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
staat paar posts terug

albert jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

k ik neem vanaaf wel ff contact met je op..denk rond uur of 9-half 10..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
angel00008 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 19:50:
[...]

staat paar posts terug

albert jan
Hmm, dit staat in je corp description:

Leap Corp - Defender of the weak!
Mining, ,Salvaging, Manufacturing, Frieght, Security
Founded by Lord Evangelian & Ayden Pride

En dan om hulp vragen _/-\o_

Ik vind het trouwens ook stom dat in die corpdescription staat wat je nog niet kan maken of waar je naar toe werkt. Zo geef je de tegenstander gewoon extra info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Pirate-Bozz schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:34:
[...]

Hmm, dit staat in je corp description:

Leap Corp - Defender of the weak!
Mining, ,Salvaging, Manufacturing, Frieght, Security
Founded by Lord Evangelian & Ayden Pride

En dan om hulp vragen _/-\o_

Ik vind het trouwens ook stom dat in die corpdescription staat wat je nog niet kan maken of waar je naar toe werkt. Zo geef je de tegenstander gewoon extra info.
ware het niet dat ik die discription niet gemaakt heb

en die info is geen informatie geven aangezien ze daar toch niets mee kunnen je kan er hooguit mensen mee krijgen die vragen of je ammo of schepen kunt maken voor hun.

nogmaals ik zit nog maar net een maand bij de corp en ik zit nu gewoon te twijfelen om de ''boot'' te verlaten omdat ik simpelweg niet gewoon missies kan doen om mn standings omhoog te krijgen en dus verder in het spel te komen.
ik ben niet iemand die zomaar weggaat maar deze oorlog nekt gewoon iedereen en niemand schiet er wat mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
angel00008 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:54:
[...]

ware het niet dat ik die discription niet gemaakt heb

en die info is geen informatie geven aangezien ze daar toch niets mee kunnen je kan er hooguit mensen mee krijgen die vragen of je ammo of schepen kunt maken voor hun.

nogmaals ik zit nog maar net een maand bij de corp en ik zit nu gewoon te twijfelen om de ''boot'' te verlaten omdat ik simpelweg niet gewoon missies kan doen om mn standings omhoog te krijgen en dus verder in het spel te komen.
ik ben niet iemand die zomaar weggaat maar deze oorlog nekt gewoon iedereen en niemand schiet er wat mee op.
Nouja, als je weet dat ze nog geen cruisers kunnen maken, dan pak je die en hogere classes extra aan. Want kopen is nog altijd duurder dan zelf maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe snel gaat 'isk' verdienen als beginner nou gemiddeld per uur? Ik las dat je voor isk ook speltijd kan kopen, maar hoever in het spel moet je zijn om continue gratis te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:52
30 dagen speeltijd kost ongeveer 150 mil. In het begin zul je niet veel isk maken. Hoe langer je speeld en hoe meer skills je krijgt, hoe meer isk je verdient.

Ik zit op ongeveer 2 mil per uur. Speel nu iets meer dan 1,5 maand. Corpmembers van mij zitten al op 18 mil / uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angel:

Zodra je oorlog hebt zul je altijd je war targets in local zien. Zie je dit weetje dat je moet uitkijken en ervoor moet zorgen dat je niet iets vliegt wat je niet kan verliezen.

Verder wat tips:

Add mensen in je buddy list waarmee je oorlog hebt, zo kan je hun aantal zien.
Maak een gang met je corp members en zorg dat je een ship vliegt die je mag verliezen.

Ga een fight aan ga niet docken en wees geen pussy.

Nu denk je maar hoe doe ik dat?!

Iedereen in je corp pakt een frig en zoek je targets maar op:

Scrambler mwd en genoeg firepower en have fun. Je kan een T1 frig cheap fitten maar genoeg firepower geven. Zorg dat je met zon alle op teamspeak of ventrilo bent. Laat 1 iemand de gang leiden door targets te noemen. Heb een scout aanwezig die kijkt waar je targets zit.

PVP is het meest leuke wat EVE te bieden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis_k schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 07:38:
30 dagen speeltijd kost ongeveer 150 mil. In het begin zul je niet veel isk maken. Hoe langer je speeld en hoe meer skills je krijgt, hoe meer isk je verdient.

Ik zit op ongeveer 2 mil per uur. Speel nu iets meer dan 1,5 maand. Corpmembers van mij zitten al op 18 mil / uur.
dus je zou in theorie 14 day trails kunnen blijven gebruiken en isk tussen deze doorruilen tot je genoeg hebt voor gratis speeltijd? (ik ben een beetje krap bij kas nu ik een nieuwe basgitaar heb gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
geloof het ofniet maar de wardec is ingetrokken en we kunnen weer veilig mission runs doen :)

recruits worden nog steeds gezocht we zoeken voornamelijk mission runners en minners :)

apliccations kunnen ingevuld worden in oursulaert IV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 17:22:
[...]

dus je zou in theorie 14 day trails kunnen blijven gebruiken en isk tussen deze doorruilen tot je genoeg hebt voor gratis speeltijd? (ik ben een beetje krap bij kas nu ik een nieuwe basgitaar heb gekocht)
Nope, met een trail account kun je geen isk overmaken naar een ander account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:42
Dennis_k schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 07:35:
[...]

Nope, met een trial account kun je geen isk overmaken naar een ander account.
Je kan wel EQ kopen en dat door geven. Tot je genoeg en dan alles verkopen en dan een timecard nemen.
Maar dan kan je wel beter voor een paar keer inslaan. Anders heb je er bijna niks aan.
Of je moet heel wat spelen.

Ik heb heb ook weer een trial aangemaakt omdat me account verlopen is. Over een paar dagen ga ik het weer activeren en de spullen en geld wat ik verdient had koop ik allemaal dure skills die me main account nog nodig heeft. De rest koop ik gewoon ore van en en heb nu alles al door gegeven naar me broertje.
Je kan geen 2 trail account op 1 PC hebben. Ook niet trial en betaalt.

edit : Spelling correctie.

[ Voor 3% gewijzigd door Calamor op 03-05-2007 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shezzie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-07 00:37

Shezzie

Lekker hoor!

Calamor schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 08:22:
[...]
Je kan geen 2 trail account op 1 PC hebben. Ook niet trail en betaalt.
Kan wel hoor. Gewoon de de Eve-map kopieren en die dan gebruiken voor je 2e account. Ik heb hier de mappen EVE, EVE2 en EVE3 voor m'n 3 accounts 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trail accounts bestaan niet!

TRIAL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis_k schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 07:35:
[...]

Nope, met een trail account kun je geen isk overmaken naar een ander account.
Maar na zeg drie maanden spelen hoor je wel genoeg inkomsten te hebben voor time cards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
kan je ook timecards verkopen voor ISK? dat zou me een boel mission grinden schelen :P of is dat cheaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrProctor schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:03:
kan je ook timecards verkopen voor ISK? dat zou me een boel mission grinden schelen :P of is dat cheaten?
http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=482459

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
http://img154.imageshack.us/img154/3527/dread2at2.png

Battle met een dread :D

[ Voor 21% gewijzigd door Pirate-Bozz op 03-05-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-08 23:58

Elp

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:00:
[...]

Maar na zeg drie maanden spelen hoor je wel genoeg inkomsten te hebben voor time cards?
Als je het wil, dan kan het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Op het plaatje is hij in 2% structure en heeft een ton aan drones/fighters op zich. Lijkt me niet zo'n enorm mysterie dus :)

Denk dat het een D2 dread is. Die lui verliezen er nogal wat de laatste tijd.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Dread gemold natuurlijk :).

Was van NoSec, volgens mij is dat geen D2, ik weet het echter niet zeker.

Edit: ff killboard gechecked, NoSec= NorCorp Security.
Is van de alliance The Foundation

[ Voor 15% gewijzigd door Pirate-Bozz op 03-05-2007 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
wordt het lame bevonden om dat te doen? is dat zoals ze het in het engels zeggen een "moral crime"?

Hmm ik kan geen GTC sellers in NL vinden :P iemand een adresje waar ie de zijne vandaan haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:05

Shunt

Boe

Count schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 12:37:
[...]

Op het plaatje is hij in 2% structure en heeft een ton aan drones/fighters op zich. Lijkt me niet zo'n enorm mysterie dus :)

Denk dat het een D2 dread is. Die lui verliezen er nogal wat de laatste tijd.
haha wij verliezen een hoop ?
moet je maar eens de D2 killboards bij houden wat Youwhat en MC verliezen :D
we hebben als D2 een aantal zware slagen geleden tru maar atm gaat het zeer redelijk binnen de aliance.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Shunt schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:53:
[...]

haha wij verliezen een hoop ?
moet je maar eens de D2 killboards bij houden wat Youwhat en MC verliezen :D
we hebben als D2 een aantal zware slagen geleden tru maar atm gaat het zeer redelijk binnen de aliance.
Feit is dat de coalition gisteren 13 caps heeft verloren (ik meen 9 dread en 4 carriers) tegen de alliance maar 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang D2 niet samenwerkt met de red swarm maken ze geen schijn van kans tegen de alliantie.
De coalitie heeft gewoon teveel momentum verloren en nu moeten ze in de verdediging.
Niet dat dit betekend dat BoB de 'Endsieg' in het vooruitzicht heeft maar ze zijn iig in veilig(er) vaarwater op dit moment. Wat ze in de afgelopen paar maanden hebben laten zien vind ik eerlijk gezegd wel knap.

Beide partijen hebben toch wel momenten gehad waarbij ze meer dan 10 capitals verloren en het werkt toch door. En als je dan wat terughoudender wordt dan heeft het toch zin want met niet capitals heeft POS warfare dus geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Pirate-Bozz schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 14:25:
[...]

Feit is dat de coalition gisteren 13 caps heeft verloren (ik meen 9 dread en 4 carriers) tegen de alliance maar 4.
haha vergeet niet dat capitals slechts T1 bootjes zijn.
als we het nu hebben over Motherships ok.
maar volgens mij heeft MC er 5 verloren.

je moet niet vergeten dat MC gewoon een Hirerd goon is. dus op het moment dat het geld van bod wat begint te wankelen en / of ze zoals gewoonlijk hun partners naaien zijn die binnen 3 tellen weer weg. youwhat is zonder MC en buddies totaal niets waard. ik bedoel die fitten hun Capitals nog T1 niet eens named :P

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:18
DrProctor schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:39:
[...]

wordt het lame bevonden om dat te doen? is dat zoals ze het in het engels zeggen een "moral crime"?

Hmm ik kan geen GTC sellers in NL vinden :P iemand een adresje waar ie de zijne vandaan haalt?
Je zou op shatteredcrystal.com kunnen kijken, een GTC voor 30 dagen kost daar +/- 11 eurootjes.
Je kunt daar ook betalen met iDeal (via moneybookers.com).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shunt schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 18:37:
[...]

haha vergeet niet dat capitals slechts T1 bootjes zijn.
t1 of niet ze kosten toch wel over de 1b de stuk ook al zijn ze t1 gefit. FIghters en capital gear zijn eenmaal duur.
je moet niet vergeten dat MC gewoon een Hirerd goon is.
Dan heb je MC niet goed gezien denk ik. MC is een capital merc alliance en goon koopt isk voor IRL geld dat is het verschil.
dus op het moment dat het geld van bod wat begint te wankelen en / of ze zoals gewoonlijk hun partners naaien zijn die binnen 3 tellen weer weg.
bod wie zijn dat? BOB is de alliance ticker die je zoekt gok ik. En MC die clients naaien? Nooit van gehoord en aangezien BOB ze inhuurt zullen ze wel goed hun werk doen want BOB gaat geen halve gare mercs inhuren.
youwhat is zonder MC en buddies totaal niets waard. ik bedoel die fitten hun Capitals nog T1 niet eens named :P
Dat is wel vaag idd, t1 op een dread. Maarja ik heb een phoenix gezien met een large armor rep in low dus dan heb ik liever t1 gear dan een large rep in je shieldtanked dread :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 18:59:
[...]
t1 of niet ze kosten toch wel over de 1b de stuk ook al zijn ze t1 gefit. FIghters en capital gear zijn eenmaal duur.

[...]
Dan heb je MC niet goed gezien denk ik. MC is een capital merc alliance en goon koopt isk voor IRL geld dat is het verschil.

[...]
bod wie zijn dat? BOB is de alliance ticker die je zoekt gok ik. En MC die clients naaien? Nooit van gehoord en aangezien BOB ze inhuurt zullen ze wel goed hun werk doen want BOB gaat geen halve gare mercs inhuren.

[...]
Dat is wel vaag idd, t1 op een dread. Maarja ik heb een phoenix gezien met een large armor rep in low dus dan heb ik liever t1 gear dan een large rep in je shieldtanked dread :P
lezen is een vak :D ik zeg dus dat MC gewoon hired zijn een hired goon is een term niet een link naar een andere aliance of corp ;).

BOD Band Of Developers en MC naait niet de clients maar BOD naait zijn buddies wel vaker heb ik zo gehoord en gemerkt :P.

wij hadden een carrier gekilled met 3 XL shieldboosters. :P

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die XL shieldboosters is een bug in de killboard, das bij ons ook is idd wel lachen omdat te zien, maar klopt alleen niks van :)

De alliance is BoB beetje lame om nu half jaar na dato nog steeds BoD te blijven noemen niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 20:34:
Die XL shieldboosters is een bug in de killboard, das bij ons ook is idd wel lachen omdat te zien, maar klopt alleen niks van :)

De alliance is BoB beetje lame om nu half jaar na dato nog steeds BoD te blijven noemen niet?
Die shieldbooster bug op de killmails kan alleen voorkomen als er ook 1 gefit is. Zelfde gaat ook op voor salvagers, analysers en dat soort meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 20:34:

wel dat is er een beetje in gesleten :D
mare ik heb totaal geen respect meer voor youwhat (ook liefkozend Younewb genoemd) na iedere DD komen we er weer achter hoe slecht die gasten hun schepen fitten alles T1 alles gewoon alsof het bijelkaar gegrepen is. select all fit to active ship wise :D.

meerdere fichts gehad gewoon fleet vs fleet ze lacken complete dicepline. ben 3x primary geworden maar geen een keer konden ze genoeg fire focusen om me voledig dood te krijgen. 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door Shunt op 03-05-2007 20:58 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dokter
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 09:08
En in welk opzicht is D2 beter? Er zijn in elke alliance altijd mensen die hun schepen slecht fitten, hoef je niet te denken dat je dan beter bent.

En kap eens over BOD, RA zijn de grootste meta gammers and bug misbruikers die er bestaan en daar hoor je niemand over. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

The Dokter schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 21:07:
En in welk opzicht is D2 beter? Er zijn in elke alliance altijd mensen die hun schepen slecht fitten, hoef je niet te denken dat je dan beter bent.

En kap eens over BOD, RA zijn de grootste meta gammers and bug misbruikers die er bestaan en daar hoor je niemand over. :?
MC BOB en D2 fitten hun schepen om te winnen. niet om gewoon maar wat naar de enemy te gooien. en minimaal te verliezen. bij D2 MC en BOB moet je zo ver ik weet een T2 schip fitten om mee te doen in een BS in de fleet ops plus als je youwhat af maakt met een DD en dan de wrecks leeg gaat halen en geen enkele T2 item tegen komt is dat zuur als je dan zelf alleen maar T2 gefitte schepen verliest. aangezien het een van de grootste winsten is die je kan maken de battlefield ownen na een battle dat betekend dat je als aliance / corp of what ever een deel van je losses kan compenseren of minimaliseren met replacement items.

en over RA kan ik niet over oordelen nog niet mee gevochten. maar ze moeten best wel lame zijn om BOB van de troon te stoten met betrekking van creatief gebruik maken van game bugs ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Shunt op 03-05-2007 21:25 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Creesch

bla bla!

Shunt:
Als je nog steeds op zoek bent naar een corp kan ik je misschien we helpen.
De corp waar ik in zit is altijd wel op zoek naar nieuwe mensen.
We zijn een pvp corp (0.0 en pirating).
Wat voor jou vooral positief zal zijn is dat we veel europese spelers hebben.

Voor meer informatie kan je het hebt beste ingame contact opnemen met Abbel Nightroad, Sumatox of Phelaen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Shunt schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 21:12:
[...]

MC BOB en D2 fitten hun schepen om te winnen. niet om gewoon maar wat naar de enemy te gooien. en minimaal te verliezen. bij D2 MC en BOB moet je zo ver ik weet een T2 schip fitten om mee te doen in een BS in de fleet ops plus als je youwhat af maakt met een DD en dan de wrecks leeg gaat halen en geen enkele T2 item tegen komt is dat zuur als je dan zelf alleen maar T2 gefitte schepen verliest. aangezien het een van de grootste winsten is die je kan maken de battlefield ownen na een battle dat betekend dat je als aliance / corp of what ever een deel van je losses kan compenseren of minimaliseren met replacement items.

en over RA kan ik niet over oordelen nog niet mee gevochten. maar ze moeten best wel lame zijn om BOB van de troon te stoten met betrekking van creatief gebruik maken van game bugs ;)
Klinkt dan ook wel dom eigenlijk, t2 fitted ships verliezen tegenover een t1 fleet ? :) Het lijkt me ook ietwat sterk dat een alliance als D2 van zijn members eist t2 fitted ships te vliegen eerlijk gezegd.
Over RA, BOB are nice guys in vergelijking met RA. RA is echt te smerig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

ravenger schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 21:55:
[...]

Klinkt dan ook wel dom eigenlijk, t2 fitted ships verliezen tegenover een t1 fleet ? :) Het lijkt me ook ietwat sterk dat een alliance als D2 van zijn members eist t2 fitted ships te vliegen eerlijk gezegd.
wel natuurlijk verlies je schepen als Youwhat en MC de Titans van BOB bij hebben. en T2 battleships ja ze moeten van een bepaalde range kunnen schieten. met een bepaalde aantal dps dat te voorspellen is.
craze_ schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 21:33:
Shunt:
Als je nog steeds op zoek bent naar een corp kan ik je misschien we helpen.
De corp waar ik in zit is altijd wel op zoek naar nieuwe mensen.
We zijn een pvp corp (0.0 en pirating).
Wat voor jou vooral positief zal zijn is dat we veel europese spelers hebben.

Voor meer informatie kan je het hebt beste ingame contact opnemen met Abbel Nightroad, Sumatox of Phelaen .
ben goede vrienden met aprok irl dus dat aanbod had ik al gekregen :P

[ Voor 31% gewijzigd door Shunt op 03-05-2007 22:11 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

oeps :P

[ Voor 97% gewijzigd door Shunt op 03-05-2007 22:11 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:46
Shunt schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 21:12:
[...]

Ehm, RA is altijd king geweest wat creatief gebruik van game bugs is geweest en is daar nooit ook maar close bij geweest (Ik ben b.v. een keer een Navy Raven verloren terwijl ik cloaked op een -net gemaakte- SS hing en ze op 500 mtr met een gang inwarpten.... en dat soort geintjes heb je bij hun continue)

Verder blijf ik het lame vinden om een aliance aan te vallen omdat een cheatende dev toevallig in die alliance zat. 99.9% van BoB wist hier niet eens wat van. De enige die daar iets te verwijten valt is CCP. Zowiezo blijf ik het vreemd vinden dat zovelen met RA tegen BoB gingen vechten omdat die zouden cheaten. Blijkt wel weer dat er heel veel mensen zijn die maar met de grote groep meedoen zonder te weten hoe het echt in elkaar zit :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:03

Mach

[END]Avengers

redwing schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 07:15:
[...]

Ehm, RA is altijd king geweest wat creatief gebruik van game bugs is geweest en is daar nooit ook maar close bij geweest (Ik ben b.v. een keer een Navy Raven verloren terwijl ik cloaked op een -net gemaakte- SS hing en ze op 500 mtr met een gang inwarpten.... en dat soort geintjes heb je bij hun continue)

Verder blijf ik het lame vinden om een aliance aan te vallen omdat een cheatende dev toevallig in die alliance zat. 99.9% van BoB wist hier niet eens wat van. De enige die daar iets te verwijten valt is CCP. Zowiezo blijf ik het vreemd vinden dat zovelen met RA tegen BoB gingen vechten omdat die zouden cheaten. Blijkt wel weer dat er heel veel mensen zijn die maar met de grote groep meedoen zonder te weten hoe het echt in elkaar zit :P
Wat dat betreft is het net het echte leven, nietwaar.

Mijn nieuwe ervaringen in Eve heb ik van de week bekroond met een mooie megathron.

Iemand nog tips voor het outfitten hiervan, en daar bedoel ik met name op de beste close-range-weapons.

Ik moet het nog met medium turrets doen, dus ik heb vier 250 mm railguns, ik denk in ieder geval aan 1, misschien 2 missilelaunchers, maar wat te doen voor de close range??

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
ravenger schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 21:55:
[...]

hehe, I'm a nice guy :D

RA is inderdaad een stelletje tuig. Er gaan genoeg geruchten rond dat RA vooral een stelletje ebay isk sellers is. Maar harde bewijzen heb ik daar nog niet voor gezien.
Het is wel zo dat RA voornamelijk op jacht is naar lucratieve 10/10 complex in 0.0
Daar is per week wel een paar 1000m mee te verdienen.
Als je dan weer kijkt naar de fittings die op hun dreads zit zie je weer niet zoveel terug van al die isk en deadspace loot die ze zouden moeten hebben.
Waarschijnlijk komen daar ook de ebay geruchten vandaan.

Maargoed, het zijn interessante tijden in Eve nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe komt het dat ik nooit een *war* zie in EVE, ik ben volgens mij nog niet eens een tegenstander tegengekomen of in een 0.0 area tot een 0.5 area geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
Misschien moet je dan eens een grote corp of alliance joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Voor een wardec moet je inderdaad bij een corp of alliance zitten.
Dan zie je vanzelf wel eens een war of je wardec zelf een andere corp of alliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Mach schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 09:01:
[...]

Mijn nieuwe ervaringen in Eve heb ik van de week bekroond met een mooie megathron.

Iemand nog tips voor het outfitten hiervan, en daar bedoel ik met name op de beste close-range-weapons.

Ik moet het nog met medium turrets doen, dus ik heb vier 250 mm railguns, ik denk in ieder geval aan 1, misschien 2 missilelaunchers, maar wat te doen voor de close range??
Niet mee gaan vliegen tot je fatsoenlijke skills hebt. Closerange= blasters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yee ik heb zojuist een velator aangeschaft, en zometeen even een betere mining laser erbij fitten en een shield ofcourse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
Als je gaat minen is een Navitas voor jou de meest geschikte frigate volgens mij.
Reden:
Special Ability: 5% bonus to cargo capacity and 20% bonus to mining laser yield per level. -60% mining laser capacitor use.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga minen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Zit je al bij een corp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
[...]
Yup :)

Als je closerange wilt gaan moet je iig geen rails nemen maar blasters. Zeker op een Megathron werkten die echt goed. Wat wil je er precies mee gaan doen ?

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

YouWhat is echt een potje zieligerds van niks om maar ff met de deur in huis te vallen...uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Wij waren net bezig om naar cloudring te verhuizen ten tijde van het goonswarm/outbreak/rise/youwhat debakel..besloten maar om residentstatus aan te nemen met YW toen ze CR in trokken..vrijwel het enigste wat die gasten daar deden was XZH uitmelken en de verdediging van CR werdt overgelaten aan ons (de residents in totaal) er kwamen steeds meer blauwe bij en het gebeurde dan ook maar zelden dat ze XZH ook maar uitkwamen om mee te helpen verdedigen als er een zooitje reds binnen kwam vallen, terwijl je wel steeds meer mensen in dure schepen rond zag vliegen.
Wat dat betreft vind ik het niets anders dan terecht dat ze eruit gekicked zijn.

RA is inderdaad de grootste pot met cheaters die er rond vliegt in EvE..toen we in SMASH zaten was dus het gezeik met miz die RA had gescammed voor 10 bil met z'n mothership..uiteindelijke doel? Totale controlle over de 10/10 die Goons aan SMASH hadden...talk about het hebben van een eigen agenda.verder genoeg login traps en lame tactics meegemaakt van RA in de tijd van LV.

@ Mach...ga geen megathron vliegen als je niet de skills hebt om large hybrids (blasters) te gebruiken..hell gebruik geen megaT als je m niet kan fitten zoals hij gefit hoort te zijn..anders ben je m zeker zo kwijt of heb je er gewoon niets aan.
voor tips moet je http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=435941 hier even kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een schip hebt is het handig om te kijken wat voor bonus je kan krijgen voor modules/wapens.

In geval van een mega:
Special Ability: 5% bonus to Large Hybrid Turret damage and 7.5% bonus to Large Hybrid Turret tracking speed per level.

Maw large hybrid trainen en dan kun je blasters en/of rails fitten.
En als je blasters neemt is het ook handig om snel kortbij te komen dus een AB of MWD helpt dan ook wel. En aanvullende gunnery skills zijn dus ook handig om beter met je guns te worden.

En het is handiger om pas een mega te vliegen als je die large hybrid hebt getrained. (En je hem kan verzekeren als je in onveilige gebieden aan de slag gaat.)

Als je een Domi pakt heeft die extra drone bonus dus is het handiger om voor drones te gaan en voor de rest aan te vullen met NOS/blasters/rails/drone mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

De large hybrids kan ik als het goed is vanaf dit weekend fitten, tot die tijd blijft de mega in de hangar onder een dekentje :)

Alleen, de grote rails zijn prima voor de lange afstand en ik heb in mijn thorax gemerkt dat npc's sneller dan vroeger (althans dat is mijn gevoel) op korte afstand komen (1 a 2 duizend meter), daar doen die grote rails niks aan en buiten mijn drones kan ik er dan vervolgens niet veel aan doen. Ik zal die blasters eens checken, die heb ik vroeger nooit gebruikt :)

Zijn missilelaunchers ook goed voor de korte afstand of moet ik die maar vergeten ?

Voorlopig ben ik lekker aan het traden/haulen met m'n iteronIV....nog even sparen en dan een ItV :)

Toch wel grappig dat Eve echt op meerdere niveaus gespeeld word. On top of the hill heb je de grote, stoere corps en alliances die dreads en titans uit hun mouw schudden alsof het niets is at the bottom heb je de casual spelers (zoals ondergetekende) die lekker genieten van de kruimels die overblijven.....mooi vind ik dat :)

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:57
Ik ben ook zo'n casual speler, maar ik wil toch weer een corp joinen.
Aangezien ik nogal een miner ben is het leuker om met een groep te minen, en ik zou graag in < 0.5 gaan minen. Maar daar ga ik nu met een barge echt niet naartoe.

Eigenlijk wil ik ook wel aan pvp beginnen, aangezien het toch best zonde is om een beetje lvl2 missions te doen met een char uit 2003.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 11:28
redwing schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 07:15:
[...]
BoD leadership wist er sowieso van, en die cheatende dev was "toevallig" degene die de cap ships bij ze coördineerde.
Bovendien zijn er meer dan genoeg andere redenen om BoB aan te vallen, bijvoorbeeld dat ze heel 0.0 willen inpikken dus uiteindelijk kom je ze toch tegen, of de andere voorbeelden van BoB's cheatenmetagamen die ik mocht ervaren (inbreken op een ts server en iederen kicken tijdens een fleet gevecht, ...), goh net een node-crash nadat BoB zwaar outnumbered een bubblecamp binnen-jumpt...dit met slechts 30 mensen in local etc. etc. Tja, het hoort er allemaal bij, he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Meister schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:33:
[...]

BoD leadership wist er sowieso van, en die cheatende dev was "toevallig" degene die de cap ships bij ze coördineerde.
Bovendien zijn er meer dan genoeg andere redenen om BoB aan te vallen, bijvoorbeeld dat ze heel 0.0 willen inpikken dus uiteindelijk kom je ze toch tegen, of de andere voorbeelden van BoB's cheatenmetagamen die ik mocht ervaren (inbreken op een ts server en iederen kicken tijdens een fleet gevecht, ...), goh net een node-crash nadat BoB zwaar outnumbered een bubblecamp binnen-jumpt...dit met slechts 30 mensen in local etc. etc. Tja, het hoort er allemaal bij, he :+
Paranoia en slecht tegen je verlies kunnen ook he :*) En dat met die TS-server is geen metagaming, dat noem ik eerder Out-of-game-warfare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In iedere alliance zitten rotte appels. In sommige wat meer dan andere. Zelfs in RA zitten gezellige gasten die graag een 1v1 doen of altijd wel in zijn voor een gezellige chat. Het nadeel van een alliance is dat bijna iedereen naar de alliance ticker kijkt tegenwoordig en niet naar de corp ticker of naam wat meer zegt over de persoon dan een alliance naam. De meeste alliances zijn carebear heavens en zulke mensen zijn snel geneigd om te loggen op jumpin als ze een hostile zien hangen en het smacktalken in local/evemail nadat ze het zoveelste NPC schip kwijt zijn omdat ze niet opletten. ZUlke mensen bepalen de alliance beeld tegenwoordig lijkt het op en niet de opmaak van alles. PvP gedeelte, industrial backbone en zelfs de empire salesmen die je bijna nooit in 0.0 ziet.

Er zijn heel veel mensen bang voor mijn corp (0utbreak) en zeggen dat we niks anders doen dan ganks. Maar als ze verder zouden kijken dan hun neus lang is dan zouden ze zien dat ook wij talloze fouten maken in onze taktieken en timings. We hebben tot nu toe het 'geluk' gehad om nog maar 1x gedoomsdayed te worden, door Evil Thug zijn Erebus (gallente <3), puur omdat we hem niet verwachtte om te komen omdat het al 1:4 was in -aAa-/IAC's voordeel.

Kleine gangs vind ik nog steeds het leukst, jammer dat er weinig groeperingen zijn in eve die zoiets counteren met een gelijke of net iets grotere groep in plaats van een 'wipe them out gang'. Uiteraard is een leuke fleetbattle ook erg leukop zijn tijd. Paar dagen terug nog 1 gehad met IAC, ze probeerde heel de tijd om bovenop ons te warpen en ons te bubblen maar zelfs closerange lukte het ons om het veld te houden en te looten want loot = isk = mer dure schepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

SiErRa schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:27:
Ik ben ook zo'n casual speler, maar ik wil toch weer een corp joinen.
Aangezien ik nogal een miner ben is het leuker om met een groep te minen, en ik zou graag in < 0.5 gaan minen. Maar daar ga ik nu met een barge echt niet naartoe.

Eigenlijk wil ik ook wel aan pvp beginnen, aangezien het toch best zonde is om een beetje lvl2 missions te doen met een char uit 2003.
lol, mijn char is ook uit 2003 en heeft daarvan meer dan een jaar in winterslaap gelegen, dus ik ken het gevoel :)

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
[...]

Dat klinkt als ex-ASCN grief....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister
Brainwaste schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:07:
[...]

Dat klinkt als ex-ASCN grief....
Heh, toch niet (altijd met veel plezier ASCN gegankt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
In ieder geval, als je een spy op je TS heb....eigen schuld. Dan moet je je security maar wat beter op orde hebben. En dat geld ook voor forums waar tactische zaken besproken worden.
Het is namelijk niet echt handig dat het een aantal maanden tot een half jaar duurt voordat dergelijke zaken geregeld zijn.
Helemaal belachelijk is het unregistered gebruik van TS. Dan heb je dus echt helemaal geen controle over wie er wel en niet op je TS mogen.

Node-crashes zijn nou eenmaal part of the game. Op een node draaien meerdere systems dus het is niet echt een maatstaaf om te zeggen...en zaten er maar zoveel in system.
Het is gewoon een feit dat je als je met een flinke groep in 1x jumpt dat het jump-in system het gewoon niet lekker trekt in sommige gevallen. Zeker niet als er al een aardige groep op de gate hangt te campen.
Er komen/kwamen trouwens al emergency-warp-off voor als je met 40 man aan het travellen bent door 0.0

Deal with it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister
Brainwaste schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:42:
In ieder geval, als je een spy op je TS heb....eigen schuld. Dan moet je je security maar wat beter op orde hebben. En dat geld ook voor forums waar tactische zaken besproken worden.
Het is namelijk niet echt handig dat het een aantal maanden tot een half jaar duurt voordat dergelijke zaken geregeld zijn.
Helemaal belachelijk is het unregistered gebruik van TS. Dan heb je dus echt helemaal geen controle over wie er wel en niet op je TS mogen.
PS het was niet onze ts maar van een bevriende alliance waar we toevallig allemaal op zaten voor één op, en het was geen spy maar een invasie van een heel stel kleuters tegelijk. En al lag het aan slechte security...sommigen van ons beschouwen Eve als een spelletje, het zou niet bij me opkomen om de TS van mijn tegenstander proberen uit te schakelen :z
Deal with it!
No worries, see you in space O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
-haal maar weg-.

[ Voor 91% gewijzigd door MM op 04-05-2007 17:22 ]

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
[...]

je mega fitten? Blasters erop en aanvullen met nossen. Armor tanken, daar is 'ie voor gemaakt, dus de lows gebruik je voor je armortank. Mids kun je gebruiken zoals je wilt, tracking mods, EW etc.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:29

Hoogie2004

Whohooooo

Ik ben sinds kort ook een EVE speler. Echter is mijn trial verlopen nu, en ik wil dus geld overmaken om verder te spelen, ik moet echter een account number hebben wat ik NERGENS kan vinden. Ben ik nu scheel of waar moet ik dat kreng vinden?

edit: ze bedoelen mijn bankrekeningnummer schijnbaar. sorry

see u in space my friends

[ Voor 16% gewijzigd door Hoogie2004 op 04-05-2007 17:32 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dokter
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 09:08
[...]
cheatenmetagamen die ik mocht ervaren (inbreken op een ts server en iederen kicken tijdens een fleet gevecht, ...), goh net een node-crash nadat BoB zwaar outnumbered een bubblecamp binnen-jumpt...dit met slechts 30 mensen in local etc. etc. Tja, het hoort er allemaal bij, he :+
Euhhh Goons, Ra? die hebben toegegeven dat ze er op uit waren tijdens bepaalde fleetfights systemen te laten crashen zodat zij sneller zouden laden en dus zouden winnen. Dat hele verhaal over BOB en zijn crash machine is nooit bevestigd en zoals vaak in eve waarschijnlijk verzonnen.

Wat betreft het TS spy hebben, hoe weet je dat het BOB was? Bob heeft meerdermale toegegeven dat ze TS spy's hebben, maar dat ze die rustig gebruiken, zodat de volgende keer als ze weer intel nodig hebben ze hem weer kunnen gebruiken. Weet niet in welke corp je zit, maar die ene fleet moet wel erggggggg belangrijk zijn geweest om daar een ts spy die veel zinvoller in corp, dan er buiten is, te gebruiken en nu dus gekickt is.

Oja er is ook een groep genaamd "goon" bezig met ts hacken, die gaan een server binnen, beginnen iedereen te bannen en nemen de server over en mensen uitteschelden, etc, etc, etc. Hebben niks met eve te maken maar zijn gewoon een stelletje hackers, die weten hoe ts werkt. Staat al een stuk of wat threads over op eve-o

En nee, ik denk niet dat BOB niks verkeerds doet, maar ze zijn lang niet zo erg als sommige mensen waar wij ook wel eens tegen vechten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

The Dokter schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 18:00:
[...]

Oja er is ook een groep genaamd "goon" bezig met ts hacken, die gaan een server binnen, beginnen iedereen te bannen en nemen de server over en mensen uitteschelden, etc, etc, etc. Hebben niks met eve te maken maar zijn gewoon een stelletje hackers, die weten hoe ts werkt. Staat al een stuk of wat threads over op eve-o

En nee, ik denk niet dat BOB niks verkeerds doet, maar ze zijn lang niet zo erg als sommige mensen waar wij ook wel eens tegen vechten :*)
Voor de duidelijkheid: g00ns.net heeft niets met Goonswarm te maken, het is een zootje eikels die allerlei teamspeak servers kraken en toevallig bij een EVE corp server terecht waren gekomen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
Meister schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:58:
[...]
No worries, see you in space O+
Vergeet niet te zwaaien, anders herken ik je niet denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij zijn al aardig in 0.0 bezig en het bevalt me wel , ik wil iig niet meer weg.
En voor degene die nog niet in een corp zitten en niet in 0.0 en wel intresse hebben neem eens contact op.
want 0.0 is toch eve, vind ik persoonlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

MM schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 17:22:
[...]

je mega fitten? Blasters erop en aanvullen met nossen. Armor tanken, daar is 'ie voor gemaakt, dus de lows gebruik je voor je armortank. Mids kun je gebruiken zoals je wilt, tracking mods, EW etc.
Nog een voorkeur voor welke blasters ???

En hoewel ik het nog wel ga opzoeken, nossen ?? [i know, noob]

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Mach schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:38:
[...]

Nog een voorkeur voor welke blasters ???

En hoewel ik het nog wel ga opzoeken, nossen ?? [i know, noob]
Als je eens op het eve-online forum kijkt. Daar staat het vast wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

Pirate-Bozz schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:45:
[...]

Als je eens op het eve-online forum kijkt. Daar staat het vast wel bij.
Als jullie de Nosferatu item bedoelen, dan heb ik het gevonden :)

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Mach schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:59:
[...]

Als jullie de Nosferatu item bedoelen, dan heb ik het gevonden :)
yup, da's inderdaad een nos :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
[...]

Misschien wist iemand in de leadership bij BoB er wel van, maar dan blijft staan dat 99.9% van BoB er dus niets van wist.
Welke alliance wil niet een zo groot mogelijk gebied innemen ? Dat inbreken op TS ois natuurlij knot done, maar als je ziet dat bijna alle grote alliances wel een keer betrapt zijn op een spy in de TS van de tegenstander zegt dat alleen dat er in elke alliance wel eikels zitten :)

Verder over die node-crash, ten eerste vind ik je nogal paranoia als je denkt dat zelfs een cheatende dev een node express zou laten crashen om 10 BoB luitjes te redden (30 in local, BoB zwaar outnumbered geeft max 10-15 BoBs)

En als je het over node crashes hebt, ik weet niet of je gezien/gelezen hebt hoe LV neer is gegaan, maar dat was een nodecrash die met geen mogelijkheid een voordeel voor BoB was (LV was een van de grote bondgenoten van BoB)

Zowiezo blijf ik erbij dat als je een tijdje RA in de gaten hebt gehouden al deze dingen zelfs als ze waar zouden zijn nog in het niet zouden vallen bij wat die lui uitspoken.....

edit:
Srry, dit had dus als edit bij de vorige post moeten staan....

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
EVEmail me anders eens een keer.
Ingame naam is Den enjen. We zijn voornamelijk een miningcorp. 0% tax en we hebben 0.0 acces :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu al in een corp :P Leaf Corp. Ben net gejoint vanochtend dus :) Ik wisper je nog wel es ingame

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2007 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 22:02:
Zit nu al in een corp :P Leap Corp. Ben net gejoint vanochtend dus :) Ik wisper je nog wel es ingame
ach alle ervaring komt vanzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redwing schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 23:14:
Zowiezo blijf ik erbij dat als je een tijdje RA in de gaten hebt gehouden al deze dingen zelfs als ze waar zouden zijn nog in het niet zouden vallen bij wat die lui uitspoken.....
Helemaal mee eens. Ze verzieken heel Eve met hun praktijken.
Wat Dark Shikari zei dat er 10 RA bobo's zelfs hun baan hebben opgegeven en met Eve meer verdienen is al een van de zoveel geruchten dat die gasten de boel lopen te belazeren op mega-grote schaal. En dat zou dan ook niet de 1e keer zijn dat er een aantal van de top van RA gebanned worden vanwege duistere praktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Creesch

bla bla!

Shunt schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 22:08:

[...]

ben goede vrienden met aprok irl dus dat aanbod had ik al gekregen :P
waar wacht je dan nog op? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Woohoo :)

Mijn Corp staat op de sovmap :). Storm Armada, in het noorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

craze_ schreef op zondag 06 mei 2007 @ 12:43:
[...]

waar wacht je dan nog op? ;)
onze corp heeft een aantal veranderingen ondergaan. (us timezone is weg gegaan bleken een hoop backstabbende veraders te zijn. mooie beloftes maar niets waar maken.) dus de reden dat ik zou gaan is dus weg. maar ik heb al met aprok contact gehad voor een aantal andere dingen.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
The Dokter schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 18:00:
[...]

Euhhh Goons, Ra? die hebben toegegeven dat ze er op uit waren tijdens bepaalde fleetfights systemen te laten crashen zodat zij sneller zouden laden en dus zouden winnen.
Hahahahaha, prachtige troll. :)
Geloof me, niemand was er op uit om een hele avond naar een login scherm te kijken.
Hebben de andere mensen waar jij tegen vecht ook BPO's van developers gekregen? Hadden ze ook een developer als fleet commander die hun obscure POS bugs leerde misbruiken? Hadden ze ook maatjes in het event team waardoor ze gratis motherships enz gekregen hebben?

BoB draagt dan wel uit dat ze 'e-honor' hebben enzo maar ze doen net zo hard logoffski's en abusen alles wat maar kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 00:18:
[...]

Helemaal mee eens. Ze verzieken heel Eve met hun praktijken.
Wat Dark Shikari zei dat er 10 RA bobo's zelfs hun baan hebben opgegeven en met Eve meer verdienen is al een van de zoveel geruchten dat die gasten de boel lopen te belazeren op mega-grote schaal. En dat zou dan ook niet de 1e keer zijn dat er een aantal van de top van RA gebanned worden vanwege duistere praktijken.
Dat denkbeeld dat de Russen EVE spelen om geld te verdienen is deels racisme en deels propaganda. Die lui hebben een baan of zijn student en spelen het als ontspanning. In het verleden zijn er een paar gebanned omdat ze ISK ebayden, ja. So what? Elke alliance heeft wel een paar eikels.

Maar goed, ze zullen altijd wel gehaat blijven omdat ze nauwelijks posten op Eve-o. Dat geeft ook niets, ze zijn dermate competent in capital warfare dat ze niet snel uit Eve zullen worden verdreven.

Overigens vind ik het wel lachen dat je Dark Shikari als autoriteit aanhaalt, of all people :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

Count schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:41:
[...]

Dat denkbeeld dat de Russen EVE spelen om geld te verdienen is deels racisme en deels propaganda. Die lui hebben een baan of zijn student en spelen het als ontspanning. In het verleden zijn er een paar gebanned omdat ze ISK ebayden, ja. So what? Elke alliance heeft wel een paar eikels.

Maar goed, ze zullen altijd wel gehaat blijven omdat ze nauwelijks posten op Eve-o. Dat geeft ook niets, ze zijn dermate competent in capital warfare dat ze niet snel uit Eve zullen worden verdreven.

Overigens vind ik het wel lachen dat je Dark Shikari als autoriteit aanhaalt, of all people :)
Geweldige discussie, ik vermaak me kostelijk, keep it coming :)

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:26:
[...]

Hahahahaha, prachtige troll. :)
Geloof me, niemand was er op uit om een hele avond naar een login scherm te kijken.

[...]

Hebben de andere mensen waar jij tegen vecht ook BPO's van developers gekregen? Hadden ze ook een developer als fleet commander die hun obscure POS bugs leerde misbruiken? Hadden ze ook maatjes in het event team waardoor ze gratis motherships enz gekregen hebben?

BoB draagt dan wel uit dat ze 'e-honor' hebben enzo maar ze doen net zo hard logoffski's en abusen alles wat maar kan.
Troll? Ze hebben het admit op hun TS wat opgenomen is. dan is het geen troll meer maar waarheid :)
BPO's spawnen is erg jammer dat dat gebeurd is maar BOB had ze anders wel gewoon gekocht, ze hebben isk zat daar zal het niet aan liggen.
Developers als fleetcommander is bullshit want die ene dev die gepakt is was A) geen bughunter en B) deed mee aan het supercapital project en dus geen fleetcommander kon zijn.
BOB heeft gewoon het tournament oprecht gewonnen, ze hebben er het meeste isk van allemaal ingestoken en goed nagedacht over de tactics. Maatjes in het eventteam is wel leuk en aardig maar ik heb ook een maat in het event team gehad van het eerste tournament, zegt niks.

Eerst zeg je dat andere niet moeten oordelen en daarna zeg je dat het denkbeeld dat RA isk sellers heeft/zijn racisme is. Dat is toch een beetje appart als je het mij vraagt.
Racisme in een spel erbij halen gaat me te ver en heeft niks met eve te maken. RA zijn grotendeels russen maar als je iets tegen RA hebt om te zeggen dat dat racistich is, is gewoon te triest voor woorden.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd. Racistisme heeft er niets mee te maken. We hebben het over RA en dat kunnen ook Wit-russen, Oezbeken en wat voor landen daar die kant op zijn. Om van medeplichtige Amerikanen, Canadezen en Engelsen maar te zwijgen. Maar wat dit betreft is het een zaak voor de CCP 'recherche' geworden en zullen we wel zien wat er gebeurt.

Propaganda op zich zou wel kunnen want wat dat betreft mag je alles wel met een korreltje zou nemen. (Of soms zelf met een blok zout) Maar als je keer op keer op keer hoort dat RA aan het plexen is en je op hun eigen killboard T2 haulers losses ziet met een zooi faction gear etc voor letterlijk biljoenen dan hoef je geen raket wetenschapper te zijn om te weten dat er iets niet in de haak is. En waar blijft al die ISK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 13:24:
[...]

Troll? Ze hebben het admit op hun TS wat opgenomen is. dan is het geen troll meer maar waarheid :)
Interessant, post es een bewijslinkje? En was het wel een director + serieus? Goons vinden het hip om lui een beetje te trollen en enorme dramabombs te maken enzo namelijk :)

Sowieso, lag/crashes blijft een nogal een willekeurig iets. Bij JV1V tegen LV was het inderdaad voordelig voor RedSwarm (voornamelijk omdat LV steeds opnieuw hun client starten zodat ze achteraan in de queue kwamen) maar in F-T bij BoB's capital yards was het een enorm nadeel en kwamen maar 200 schepen van RA/AAA/D2 tegenover 500 bob schepen naar binnen.

Lag is in het algemeen in het voordeel van BoB en andere spelers met veel SP, in veldslagen dan. Als iedereen namelijkt lagt dan zijn Drones (vooral Fighters dus) supergoed want die werken gewoon door serverside terwijl niemand kan repairen of schieten of wat dan ook. En BoB heeft heel veel carriers en motherships en wij vooral battleship fleets. Let wel; ik zeg niet dat dit oneerlijk is of zo, maar het beeld dat wij altijd moedwillig lag veroorzaken ofzo is echt weer een voorbeeld van succesvolle propaganda want we hebben er geen baat bij terwijl hun er heel slim op ingesteld zijn.
Developers als fleetcommander is bullshit want die ene dev die gepakt is was A) geen bughunter en B) deed mee aan het supercapital project en dus geen fleetcommander kon zijn.
BOB heeft gewoon het tournament oprecht gewonnen, ze hebben er het meeste isk van allemaal ingestoken en goed nagedacht over de tactics. Maatjes in het eventteam is wel leuk en aardig maar ik heb ook een maat in het event team gehad van het eerste tournament, zegt niks.
Kugutsumen.com heeft bewijs voor al deze zaken en nog veel meer.
Eerst zeg je dat andere niet moeten oordelen
Zeg ik dat? Ik wil wel zeggen dat je alles met een korreltje zout moet nemen :)
en daarna zeg je dat het denkbeeld dat RA isk sellers heeft/zijn racisme is. Dat is toch een beetje appart als je het mij vraagt.
Racisme in een spel erbij halen gaat me te ver en heeft niks met eve te maken. RA zijn grotendeels russen maar als je iets tegen RA hebt om te zeggen dat dat racistich is, is gewoon te triest voor woorden.
Sommige lui op EVE-O zeggen dingen in de trant van 'alle Russen zijn super arm zijn en daarom isk gaan farmen/sellen omdat dat meer betaald dan hun baan (als ze die al hebben)'. En dat grenst aan racisme.

Moet BoB het toch wel nageven dat ze de forum oorlogen wel beheersen. Iedereen lijkt Kugutsumen al weer vergeten te hebben en BoB is nu weer de nobele ridder in een wereld vol onrecht. Of misschien denken alleen de lui die BoB betalen of betaald worden door BoB dat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen trekken op naar winnaars, in het begin dacht bijna iedereen dat BoB gesteamrolled zou worden door de coalition, maar die kunnen niet waar maken wat ze dachten te gaan doen.

Dat mensen dat Kugutsumen al vergeten zijn is alleen maar goed imo, okee het was goed dat hij er achter kwam dat T20 in BoB verkeerde dingen gedaan heeft maar de manier waarop en zeker waarop hij nu doorgaat is gewoon te grof en vernietigd voor sommige spelers die niks misdaan hebben (zoals TheEnslaver).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:05:
Mensen trekken op naar winnaars, in het begin dacht bijna iedereen dat BoB gesteamrolled zou worden door de coalition, maar die kunnen niet waar maken wat ze dachten te gaan doen.

Dat mensen dat Kugutsumen al vergeten zijn is alleen maar goed imo, okee het was goed dat hij er achter kwam dat T20 in BoB verkeerde dingen gedaan heeft maar de manier waarop en zeker waarop hij nu doorgaat is gewoon te grof en vernietigd voor sommige spelers die niks misdaan hebben (zoals TheEnslaver).
De reactie en consistentie van CCP op petitions is dermate slecht dat ze of compleet onbekwaam of partijdig zijn. Het idee dat een van de leiders van een alliantie die je het spel uit gewerkt hebt nu misschien degene is op wie je moet vertrouwen als je een probleem met het spel hebt is niet zo fijn. Aangezien CCP angstvallig geheim houdt wie Enslaver nu is kan je nooit uitsluiten

Ik zou voorbeelden kunnen geven maar dat is nou eenmaal verboden.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Buddy trial nodig? Die kun je hier halen.

Handel in characters (en andere digitale goederen) is niet toegestaan.