Gisteren begonnen met de attunement voor Kara. Werd hoog tijd. Heb al wat pvp epics, maar nu ook aan pve gear werken
Eerst even wat mensen opgetrommeld uit me guild. Later kwam er een maat van me bij, een 69 prot warrior. We hakten overal doorheen, had helemaal geen downtime dus het was allemaal zo gebeurd.
Toen moesten we shadowlabs in. Begon ook zeer goed. Dacht dat ik de ideale party had.
-Ik
-Mage
-Warrior
-Lock
-Priest
Die priest was wel ziek met ze manapool van dik 12k. Echt, die ging nevernooit oom. Dat speelde errug fijn. Ook de tank (mijn maat was vervangen omdat zijn accu leeg was en d/cde) die we nota bene gewoon uit trade hadden gehaald wist precies wat hij deed. De lock was een verhaal apart, hij kon het niet erg goed, maarja das ook een maat van mij.
Die mage was nog wel het leipste van allemaal. Hij zat echt dik in de epics weet niet hoe hij aan die zieke gear kwam. Alleen zonde dat zijn aggrocontrol niet echt in orde was. Hij dpste best dik, maar ging dan weer dood en dat kwam ons dan weer niet ten goede.
De lock van mij probeerde met oplossingen te komen. "aah guys, what happened, what went wrong", zo grappig dat hij zo ze best deed. Ik zei dan dat die mage wat meer op zijn aggro moest letten.
dat ging in het begin nog mis, maar later begreep hij het wel en ging het al beter. Maar jammer genoeg uiteindelijk gestopt omdat het te laat werd. We waren bij de 3e baas aangekomen en mensen gingen onnodig fouten maken (gaven dat ook toe) en stelden voor om morgen (vandaag) opnieuw te beginnen.
Maar nu mijn persoonlijke evaluatie. Ik speel nu al een "tijd" rogue, 7 maanden nu. Ik merk dat ik nog steeds, dingen leer en nieuwe dingen ontdek. Ik probeer precies ook te doen waar ik voor bedoelt ben en gister lukte dat erg goed.
Ik heb:
1. De tank ge-assist. Weinig tot geen aggro.
2. Blijven opletten. Casters interupten/stunnen/blinden. Waar casters werden aangevallen, aggro afpakken en naar de tank leiden
3. Sappen uiteraard
En de mooiste beloning kwam achteraf.
1 op dps, ondanks die zieke mage. Maargoed das opzich niet zo bijzonder. Maar mijn damage taken

Ik zat _bijna_ onder de priest die op 5 stond
Ik vond het wel zielig voor mijn maat de lock. Hij dacht dat hij heel veel dmg had gedaan en vroeg heel trots om de resultaten. Toen hij zag dat hij niet eens de helft van de damage van mij/mage had gedaan was hij best zuur
Overigens scheelde het tussen mij en de mage maar een paar %
Grappig vond ik ook dat iedereen bij de 2e baas bang wsa voor mij. De reden dat wij wipete was dat ik geMC'd was en 1 voor 1 de casters neerstak. De 2e try stonden ze ook niet bij mij meer in de buurt en had ik niemand echt pijn kunnen doen
Wat me opviel was dat die AI erg goed is. Waar de lock ging casten deed mijn rogue CoS, waar de tank aangepakt werd ging evasion aan. Leek net of ik zelf speelde
Iemand die wat meer over deze AI weet? Vind ik wel interessant
[
Voor 8% gewijzigd door
Anoniem: 85443 op 20-04-2007 14:28
]