Het Grote World of Warcraft topic - Deel 113 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.142 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:01:
[...]

Ow :) dat was mij niet duidelijk
Daarom zeg ik het ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Het staat toch ook onder het kopje raid & dungeons, niet onder het kopje mages..
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Het staat er inderdaad niet uitdrukkelijk bij zoals wel bij de andere wijzigingen. Had wel wat duidelijker gemogen inderdaad. Nu is het net alsof de mages een gigantische CC nerf voor de kiezen krijgen :)
QuarK schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:04:
Het staat toch ook onder het kopje raid & dungeons, niet onder het kopje mages..
;)
Misschien mage polymorph in instances ? ;)

[ Voor 25% gewijzigd door redfoxert op 20-04-2007 14:06 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88900

sabriel schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:47:
[...]

En dit is 1 van de gevaarlijkste dingen die je kan doen mijns inzien, alle beste items aan 1 MT geven.
Zolang er progress is, is er niets aan de hand, als het even 3 weken wat minder gaat, oh ze zoeken daar nog een MT, ze zijn verder dan wij, ik heb de gear en byebye weg MT.

Is onze raid pre TBC ook een paar keer overkomen, sta je dan met een paar halve MT's que gear.
Heb je helemaal gelijk in

Maar aangezien onze mt ook guildleader en raidleader is en het gewoon een relaxte kerel is geef ik hem dat vertrouwen.
Die kerel is lachen. voor tbc bestond onze guild nog niet. Toen organseerde hij pug ony / mc en bwl
Elke reset ony en mc clearen.
En dan 3 / 4 bazen in bwl.

Van daaruit is de guild begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 16-05 11:46
redfoxert schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:05:
[...]

Het staat er inderdaad niet uitdrukkelijk bij zoals wel bij de andere wijzigingen. Had wel wat duidelijker gemogen inderdaad. Nu is het net alsof de mages een gigantische CC nerf voor de kiezen krijgen :)

[...]

Misschien mage polymorph in instances ? ;)
Yeah zo las ik het ook, dus ik schrok nogal :P (en ik ben niet eens een mage)

Voor warlocks wordt wel een grote irritatie opgelost gelukkig! Ik hoef mn pet niet iedere keer te resummonen na het vliegen \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-05 13:53
In iemand's sig gelezen: /ignore the forums, they will only serve to convince you that the game you have played and loved for the last year is somehow fundamentally and irretreivably broken.

Lijkt zo wel wat. Als je de pally forums mag geloven moet ik NU rerollen. mmm.

BTW: ik heb ook mining engineering (ben nog maar level 15, level 60 engi). Uit de vraag hierboven haal ik dat dat toch niet zo nuttig is op hogere levels? Wat dan wel?

De ranged bommen die je kan maken spreken mij toch wel aan, want voor de rest hebben wij NIKS van ranged mogelijkheden hé.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:14:
[...]

Yeah zo las ik het ook, dus ik schrok nogal :P (en ik ben niet eens een mage)

Voor warlocks wordt wel een grote irritatie opgelost gelukkig! Ik hoef mn pet niet iedere keer te resummonen na het vliegen \o/
Nog ff (dit weekend) en ik kan ook genieten van het vliegen met mn warlock :) Daarna wachten tot die patch tot het echt leuk word.

*Artisan riding skill op mn Warrior sinds 5 minuten na lvl 70 ding ;)*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
DexterBelgium schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:16:
In iemand's sig gelezen: /ignore the forums, they will only serve to convince you that the game you have played and loved for the last year is somehow fundamentally and irretreivably broken.

Lijkt zo wel wat. Als je de pally forums mag geloven moet ik NU rerollen. mmm.

BTW: ik heb ook mining engineering (ben nog maar level 15, level 60 engi). Uit de vraag hierboven haal ik dat dat toch niet zo nuttig is op hogere levels? Wat dan wel?

De ranged bommen die je kan maken spreken mij toch wel aan, want voor de rest hebben wij NIKS van ranged mogelijkheden hé.
Welke class speel je ?

En inderdaad, Engineering is voor mij een ware teleurstelling geweest. Heb het na de release van TBC ook niet verder gelevelled en nu met die "revamp" ben ik echt blij dat ik een nuttige profession genomen heb, namelijk JewelCrafting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

Gisteren begonnen met de attunement voor Kara. Werd hoog tijd. Heb al wat pvp epics, maar nu ook aan pve gear werken :)

Eerst even wat mensen opgetrommeld uit me guild. Later kwam er een maat van me bij, een 69 prot warrior. We hakten overal doorheen, had helemaal geen downtime dus het was allemaal zo gebeurd.

Toen moesten we shadowlabs in. Begon ook zeer goed. Dacht dat ik de ideale party had.

-Ik
-Mage
-Warrior
-Lock
-Priest

Die priest was wel ziek met ze manapool van dik 12k. Echt, die ging nevernooit oom. Dat speelde errug fijn. Ook de tank (mijn maat was vervangen omdat zijn accu leeg was en d/cde) die we nota bene gewoon uit trade hadden gehaald wist precies wat hij deed. De lock was een verhaal apart, hij kon het niet erg goed, maarja das ook een maat van mij.

Die mage was nog wel het leipste van allemaal. Hij zat echt dik in de epics weet niet hoe hij aan die zieke gear kwam. Alleen zonde dat zijn aggrocontrol niet echt in orde was. Hij dpste best dik, maar ging dan weer dood en dat kwam ons dan weer niet ten goede.

De lock van mij probeerde met oplossingen te komen. "aah guys, what happened, what went wrong", zo grappig dat hij zo ze best deed. Ik zei dan dat die mage wat meer op zijn aggro moest letten.

dat ging in het begin nog mis, maar later begreep hij het wel en ging het al beter. Maar jammer genoeg uiteindelijk gestopt omdat het te laat werd. We waren bij de 3e baas aangekomen en mensen gingen onnodig fouten maken (gaven dat ook toe) en stelden voor om morgen (vandaag) opnieuw te beginnen.

Maar nu mijn persoonlijke evaluatie. Ik speel nu al een "tijd" rogue, 7 maanden nu. Ik merk dat ik nog steeds, dingen leer en nieuwe dingen ontdek. Ik probeer precies ook te doen waar ik voor bedoelt ben en gister lukte dat erg goed.

Ik heb:

1. De tank ge-assist. Weinig tot geen aggro.
2. Blijven opletten. Casters interupten/stunnen/blinden. Waar casters werden aangevallen, aggro afpakken en naar de tank leiden
3. Sappen uiteraard :+

En de mooiste beloning kwam achteraf.

1 op dps, ondanks die zieke mage. Maargoed das opzich niet zo bijzonder. Maar mijn damage taken _/-\o_ Ik zat _bijna_ onder de priest die op 5 stond :*)

Ik vond het wel zielig voor mijn maat de lock. Hij dacht dat hij heel veel dmg had gedaan en vroeg heel trots om de resultaten. Toen hij zag dat hij niet eens de helft van de damage van mij/mage had gedaan was hij best zuur :P

Overigens scheelde het tussen mij en de mage maar een paar %

Grappig vond ik ook dat iedereen bij de 2e baas bang wsa voor mij. De reden dat wij wipete was dat ik geMC'd was en 1 voor 1 de casters neerstak. De 2e try stonden ze ook niet bij mij meer in de buurt en had ik niemand echt pijn kunnen doen :D

Wat me opviel was dat die AI erg goed is. Waar de lock ging casten deed mijn rogue CoS, waar de tank aangepakt werd ging evasion aan. Leek net of ik zelf speelde :D

Iemand die wat meer over deze AI weet? Vind ik wel interessant

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 20-04-2007 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Wat ik wel weet is dat ie met priests vooral Holy Nova spammed (mana abusen) en bij mij als tank gaat ie gewoon pijltjes schieten ... tenzij er een player dichtbij komt dan gaat ie wel met TF meppen. Daarom vind iedereen ook altijd dat ik mn Thunderfury op zak moet steken bij die boss en maar een ander wapen moet gebruiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
redfoxert schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:35:
[...]

Wat ik wel weet is dat ie met priests vooral Holy Nova spammed (mana abusen) en bij mij als tank gaat ie gewoon pijltjes schieten ... tenzij er een player dichtbij komt dan gaat ie wel met TF meppen. Daarom vind iedereen ook altijd dat ik mn Thunderfury op zak moet steken bij die boss en maar een ander wapen moet gebruiken :(
Bij mij gebruikt 'ie consecration (vaak rank 1, staat ook op m'n spellbar) en healt 'ie mezelf, ook al ben ik full health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Anoniem: 85443 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:24:
Die mage was nog wel het leipste van allemaal. Hij zat echt dik in de epics weet niet hoe hij aan die zieke gear kwam. Alleen zonde dat zijn aggrocontrol niet echt in orde was. Hij dpste best dik, maar ging dan weer dood en dat kwam ons dan weer niet ten goede.
Lijkt haast wel standaard aan het worden, helaas hebben wij ook zo'n mage in de raidgroup.
Blijkbaar vinden ze hoge +dmg/+hit/+crit belangrijker dan survivability.
Hij doet hoogste damage van allemaal, maar met 6k HP ligt ie ook zo om als hij agro trekt.
Maar ja, als je 22k goud hebt, let je natuurlijk niet op een repairtje meer of minder, helaas voor de rest dat ze maar meer moeten doen of moeten whipen. ;(

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Je zou voortaan je post moeten beginnen met "lief dagboek" :P

[ Voor 89% gewijzigd door HolyCorn op 20-04-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 85443 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:24:
[..]
Iemand die wat meer over deze AI weet? Vind ik wel interessant
ai is puur random daarom vind ik het ook een domme encounter
ene keer sta ik alleen maar te wanden, en de andere keer ram ik er in 2 MC's de helft van me soulshards door

edit:
op me rogue ook een paar gehad trouwens op de eerste keer dat ik daar was, dat ik wat foutmeldingen te zien kreeg :P => "You must be behind your target" :')

[ Voor 19% gewijzigd door Bokkie op 20-04-2007 14:46 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-05 15:48
Bokkie schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:43:
[...]

ene keer sta ik alleen maar te wanden, en de andere keer ram ik er in 2 MC's de helft van me soulshards door

edit:
op me rogue ook een paar gehad trouwens op de eerste keer dat ik daar was, dat ik wat foutmeldingen te zien kreeg :P => "You must be behind your target" :')
uhm, hoe kan je SS's er doorheen rammen buiten shadowburn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215903

sabriel schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:41:
[...]

Lijkt haast wel standaard aan het worden, helaas hebben wij ook zo'n mage in de raidgroup.
Hij doet hoogste damage van allemaal, maar met 6k HP ligt ie ook zo om als hij agro trekt.
Maar ja, als je 22k goud hebt, let je natuurlijk niet op een repairtje meer of minder, helaas voor de rest dat ze maar meer moeten doen of moeten whipen. ;(
Mages zijn allemaal suicidal, wel grappen gemaakt inguild dat mages groepen mobs pullen en doodgaan, waarna de onstane groep mobs makkelijker te tanken is (ze staan al bij elkaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
BootVluchteling schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:50:
[...]

uhm, hoe kan je SS's er doorheen rammen buiten shadowburn dan?
Soulfire spammen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

redfoxert schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:35:
[...]

Haha, ja ik heb em zelf maar 2x gedaan. De 1e keer kan ik me niet meer herinneren. Was ergens rond een uurtje of 2 na het nodige bier. Maar die TF is die legendary toch? Hoe kwam je eraan? :o
Bokkie schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:43:
[...]

edit:
Aah, dus gewoon "puur geluk". Jammer, wand ik vond het zo knap dat er zo een AI ontworpen was :/
[...]

Ja ik ken die mage verder niet echt. Hij zit wel in me guild, maar daar houdt het op. Hij is wel hartstikke aardig, en volgens mij had hij 8k, maar dat was dan buffed dus 6k is heel goed mogelijk

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 20-04-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:37
Anoniem: 85443 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:55:
...Maar die TF is die legendary toch? Hoe kwam je eraan? :o
Ja.... hoe kom je nu aan een TF 8)7

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Anoniem: 85443 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:55:
[...]
Haha, ja ik heb em zelf maar 2x gedaan. De 1e keer kan ik me niet meer herinneren. Was ergens rond een uurtje of 2 na het nodige bier. Maar die TF is die legendary toch? Hoe kwam je eraan? :o
Via de standaard manier uiteraard ... dr is maar 1 manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:08

Bezulba

Formerly known as Eendje

kopen! bij ome harrie!

50 euri

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:24

vhal

ಠ_ಠ

Wat heeft iedereen toch met die dmg meters? :D Het zal mij een worst wezen of ik nou op # 1, 2 of 3 sta. Dmg alleen zegt niks over de inbreng van een member tijdens een raid. Liever een healer beschermen met een freeze trap dan simpelweg focussen op zo'n dmg-metertje om maar op nummer 1 te eindigen. Of een mob-on-a-rampage te pakken krijgen, te CC'en en een whipe te voorkomen.

Het is een ander verhaal als een rogue onder de MT zit qua damage :+ Dan is deze persoon in kwestie imho een slacker.

Enfin, moraal van het verhaal --> http://www.darklegacycomics.com/39.html :y)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
deadsy33 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:02:
Wat heeft iedereen toch met die dmg meters? :D Het zal mij een worst wezen of ik nou op # 1, 2 of 3 sta. Dmg alleen zegt niks over de inbreng van een member tijdens een raid. Liever een healer beschermen met een freeze trap dan simpelweg focussen op zo'n dmg-metertje om maar op nummer 1 te eindigen. Of een mob-on-a-rampage te pakken krijgen, te CC'en en een whipe te voorkomen.

Het is een ander verhaal als een rogue onder de MT zit qua damage :+ Dan is deze persoon in kwestie imho een slacker.

Enfin, moraal van het verhaal --> http://www.darklegacycomics.com/39.html :y)
Iedere DPS heeft wel neventaken zoals het beschermen van healers, CC, etc. Dat neemt niet weg dat het primaire doel nog steeds DPS'en is.

Als je altijd achterblijft op de damagemeters weet je dat er iets schort in je primaire taak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:06:
[...]

Iedere DPS heeft wel neventaken zoals het beschermen van healers, CC, etc. Dat neemt niet weg dat het primaire doel nog steeds DPS'en is.

Als je altijd achterblijft op de damagemeters weet je dat er iets schort in je primaire taak.
Exact. Ik gebruik dmgmeters om te zien of hetgene waar ik voor bedoeld ben wel goed doe. Zonder dmgmeters kan ik dit niet controleren. De rest kan ik zelf wel zien, speelt zich namelijk af op je beeldscherm

bedankt overigens voor de nuttige informatie mbt mijn vraag over de TF. Echt behulpzaam jongens. Replies die gerelateerd hieraan zijn negeer ik overigens. De toon is al gezet. Ik stel een normale vraag en krijg geen normaal antwoord. Ach, niet iedereen zit op hetzelfde niveau denk ik dan maar :)

Zolang jullie maar tevreden zijn met de gedachte dat jullie een onwetende gelollerpwnd hebben

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 20-04-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Anoniem: 85443 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:15:
[...]

Exact. Ik gebruik dmgmeters om te zien of hetgene waar ik voor bedoeld ben wel goed doe. Zonder dmgmeters kan ik dit niet controleren. De rest kan ik zelf wel zien, speelt zich namelijk af op je beeldscherm

bedankt overigens voor de nuttige informatie mbt mijn vraag over de TF. Echt behulpzaam jongens. Replies die gerelateerd hieraan zijn negeer ik overigens. De toon is al gezet. Ik stel een normale vraag en krijg geen normaal antwoord. Ach, niet iedereen zit op hetzelfde niveau denk ik dan maar :)
Ik wist tot voor kort (1 min geleden) ook niet wat TF is, of hoe je er aan komt. Maar ik kwam hier langs :p.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sallin schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:19:
[...]

Ik wist tot voor kort (1 min geleden) ook niet wat TF is, of hoe je er aan komt. Maar ik kwam hier langs :p.
Maar ik werk en wij zitten met een proxy hier. Geen voorbarige conclusies trekken aub

SurfControl

Toegang Geweigerd
De toegang tot deze website is binnen ******** niet toegestaan

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 20-04-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-05 16:26

JSchut

.....

Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker is the reward from the quest Rise, Thunderfury!. It is the culmination of a challenging and very expensive quest chain.

[60] Examine the Vessel
[60R] Thunderaan the Windseeker
[60] Rise, Thunderfury!
The quest can be started by a hunter, paladin, rogue or warrior.

The quest chain begins when you loot the Left or the Right half of the [Bindings of the Windseeker], which drop off Baron Geddon and Garr respectively, in Molten Core. Upon looting either of these, you must travel to Silithus and talk with Highlord Demitrian. He will give you the Vessel of Rebirth which starts the quest chain.

The next quest requires you to present the following items to Demitrian:

both Left and Right [Bindings of the Windseeker]
[Essence of the Firelord] - a 100% drop, assuming one has the quest, from Ragnaros, final boss of Molten Core
10 [Elementium Bar]s - each bar requires 1 [Elementium Ore] (from Blackwing Lair), 1 [Fiery Core], 10 [Arcanite Bar], and 3 [Elemental Flux].
Bring a raid with you when you return with the required items to Demitrian because he will summon Thunderaan, who promptly attacks you. Upon defeating Thunderaan you receive a [Dormant Wind Kissed Blade]. Deliver this to (the now rather cowed) Highlord, and he will make Thunderfury for you.
toon volledige bericht

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Anoniem: 85443 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:15:
[...]
Ach, niet iedereen zit op hetzelfde niveau denk ik dan maar :)
Misschien moet iemand met jouw geschiedenis in dit topic zo'n soort opmerking maar niet maken.

Afbeeldingslocatie: http://xs414.xs.to/xs414/07165/tf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor de informatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:05
Maar een wijze rogue (zeker als ie instances speelt) blijft er ver van, meeste tanks gebruikten het wapen omdat het zo goed aggro geeft/gaf (laatst aggro-nerf gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
wat mij net is opgevallen in de 2.1 patchnotes:

The Fel Cannons in Outland should no longer be falling thru the terrain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

DMG meters zijn fijn om te controleren of alle DPS van een class min of meer in de buurt van elkaar zit qua percentage damage. Als bijvoorbeeld een van de drie mages week in week uit ver onder de andere twee zit dan is er iets mis en dan kun je het hopelijk fixen.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cannibal schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:28:
Maar een wijze rogue (zeker als ie instances speelt) blijft er ver van, meeste tanks gebruikten het wapen omdat het zo goed aggro geeft/gaf (laatst aggro-nerf gehad).
Als je op mij doelt, ik hoef em niet hoor. Ik hoef helemaal geen swords. Daggers ftw !! >:)
Was alleen benieuwd naar hoe je em kreeg, want dat wist ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Was ook nofi, maar meer omdat sommige wel gaan op looks en hoe groter hoe beter ;)
Als quest om te doen lijkt het me verder best leuk, maar zeker na de nerf zijn er veel betere tank-swords in BC. En voor rogues zijn er ook vast betere wapens tegenwoordig, al ben ik daar nog niet zo in thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216518

Ik moet zeggen sword ziet er wel leuk uit :), maar geeft mijn maar de felsteel reaver (axe) AP is the key :) voor hunters dan.

Moet alleen nog ff sparen hiervoor, als ook voor mijn flying mount. Maar och dan blijf je een doel hebben hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cannibal schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:40:
Was ook nofi, maar meer omdat sommige wel gaan op looks en hoe groter hoe beter ;)
Als quest om te doen lijkt het me verder best leuk, maar zeker na de nerf zijn er veel betere tank-swords in BC. En voor rogues zijn er ook vast betere wapens tegenwoordig, al ben ik daar nog niet zo in thuis.
Oh zo bedoel ik het niet, wist heus wel dat het niet slecht bedoelt was. Waar ik meer op doelde was dat jij mogelijk zou kunnen denken dat ik dat sword graag zou willen hebben. Dat is niet zo :) Ik heb 2 mooie lvl70daggers met crusader/15agi en die doen het goed :D

maar quest klinkt ook best leuk. En het is ook een mooi zwaard. Heb em wel een paar keer gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:37
Anoniem: 85443 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:58:
Ik heb 2 mooie lvl70daggers met crusader/15agi en die doen het goed :D
Crusader op level 70 nog :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Meh, crusader is niet zo goed op lvl70. Mss dat je zelfs beter afbent met 15 agi of +7 op je MH wapen.
En natuurlijk gaan sparen voor je mongoose enchant als je een fatsoenlijk 80+ dps wapen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Onze top rogue gebruikt nog steeds z'n TF in offhand met Mongoose enchant. Zal wel een reden hebben :)

Proct erg vaak nog steeds en de proc van TF is nog steeds veel damage en een goede debuff. Maar verder zal hij wel ervaren hebben wat beter is, want hij heeft ook toegang tot 80+ dps one-handers.

[ Voor 52% gewijzigd door Bosmonster op 20-04-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:01:
[...]

Crusader op level 70 nog :?
Ja ik weet dat het kutter scaled, maar ik vind het wel handig. als hij procced is het 7dps meer en hij healed een beetje. verder ziet het er ook cool uit :+

Maar ik ga uiteraard voor de Mongoose, maar niemand die ik ken heeft em en ik vond ook geen enchanter dus maar even genoegen genomen met de crusader.
QuarK schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:02:
Meh, crusader is niet zo goed op lvl70. Mss dat je zelfs beter afbent met 15 agi of +7 op je MH wapen.
En natuurlijk gaan sparen voor je mongoose enchant als je een fatsoenlijk 80+ dps wapen krijgt.
Ja wat ik wil als ik 2 epics heb is MH mongoose OH 15agi

maar ik heb op lvl65 geinvesteerd in 2x Ced's Carver. Geen verkeerde keuze lijkt me om de tijd tot ik de epics heb te overbruggen.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 20-04-2007 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Lijkt mij dat ie het dan soms de Tank extra moeilijk maakt,
al weet ik niet hoe groot de TF-aggro-nerf is geweest, dus misschien dat ze nu wat meer gebruikt kunnen worden door rogues.

Maar als rogue met TF flink damage aan 5 mobs dealen, lijkt mij het extra moeilijk te maken voor de Tank om die dus dan multi-mob te tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Bosmonster schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:07:
Onze top rogue gebruikt nog steeds z'n TF in offhand met Mongoose enchant. Zal wel een reden hebben :)

Proct erg vaak nog steeds en de proc van TF is nog steeds veel damage en een goede debuff. Maar verder zal hij wel ervaren hebben wat beter is, want hij heeft ook toegang tot 80+ dps one-handers.
Lijkt me moeilijk afscheid te nemen van TF. Als je al een tijd ermee rondloopt voel je je ook erg nekkid zonder dat onding.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-05 14:51
[...]

cry more.

aggro trekken is nub, kick hem uit de raid groep ofzo. Voor de rest heeft ie gelijk met z'n dmg doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 21-05 09:16
cannibal schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:11:
Lijkt mij dat ie het dan soms de Tank extra moeilijk maakt,
al weet ik niet hoe groot de TF-aggro-nerf is geweest, dus misschien dat ze nu wat meer gebruikt kunnen worden door rogues.

Maar als rogue met TF flink damage aan 5 mobs dealen, lijkt mij het extra moeilijk te maken voor de Tank om die dus dan multi-mob te tanken.
Hij's nu juist interessant voor rogues dankzij die proc-aggro-nerf. Echter, als je toegang hebt tot 80+dps wapens, snap ik niet waarom hij er nog mee rondloopt. Maat van me heeft em ook samen met een BoP 89 of 90 dps wapen, en met dat wapen doet ie echt wel een stuk meer dps. Voor de offhand echter istie nog steeds erg interessant ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155768

Thunderfury ziet er gewoon fucking cool uit, en is NET snel genoeg voor een off hand.. Er zijn te weinig off hand zwaarden voor Rogues in TBC als je het mij vraagt,

alleen latro sword van black morass

en de blacksmithing (fireguard) komen daarvoor in aanmerking..

Als ik Thunderfury zou hebben, zou ik hem ook gebruiken..

De MT van de number one raiding guild in de wereld tanked er ook nog mee zelfs ondanks dat zijn proc en generated threat vet generfed is..

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 155768 op 20-04-2007 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 21-05 09:16
Anoniem: 155768 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:53:
Thunderfury ziet er gewoon fucking cool uit, en is NET snel genoeg voor een off hand.. Er zijn te weinig off hand zwaarden voor Rogues in TBC als je het mij vraagt,

alleen latro sword van black morass

en de blacksmithing (fireguard) komen daarvoor in aanmerking..

Als ik Thunderfury zou hebben, zou ik hem ook gebruiken..

De MT van de number one raiding guild in de wereld tanked er ook nog mee zelfs ondanks dat zijn proc en generated threat vet generfed is..
Ja maar tank en rogue zijn 2 verschillende dingen. Voor een tank is dps (bijna) alleen belangrijk voor de rage generation, wat in raid encounters alweer niet boeit omdat je al meer dan genoeg van de klappen die je vangt krijgt. De debuff echter (-20% attack speed) is voor tanks godlike.

Voor een rogue is het puur om er dmg mee te doen, en ik heb het niet uitgebreid genoeg getest, maar ik gok zo dat een 80+dps wapen TF wel zal outdamagen. Misschien dat je, wanneer je heavy poisons spect EN de -nature res debuff van aardig grote invloed is in PvE daar nog wat winst mee kunt halen, maar als je dat spect laat je zoveel talents in combat liggen dat je jezelf eigenlijk op overige dmg weer hard gimpt.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 10:20
porn* schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 17:14:
[...]

Ja maar tank en rogue zijn 2 verschillende dingen. Voor een tank is dps (bijna) alleen belangrijk voor de rage generation, wat in raid encounters alweer niet boeit omdat je al meer dan genoeg van de klappen die je vangt krijgt. De debuff echter (-20% attack speed) is voor tanks godlike.

Voor een rogue is het puur om er dmg mee te doen, en ik heb het niet uitgebreid genoeg getest, maar ik gok zo dat een 80+dps wapen TF wel zal outdamagen. Misschien dat je, wanneer je heavy poisons spect EN de -nature res debuff van aardig grote invloed is in PvE daar nog wat winst mee kunt halen, maar als je dat spect laat je zoveel talents in combat liggen dat je jezelf eigenlijk op overige dmg weer hard gimpt.
neem aan dat rogues die dingen in hun offhand stoppen ipv MH, zijn dr offhands met 80 dps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 17-05 13:53
redfoxert schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:19:
[...]

Welke class speel je ?

En inderdaad, Engineering is voor mij een ware teleurstelling geweest. Heb het na de release van TBC ook niet verder gelevelled en nu met die "revamp" ben ik echt blij dat ik een nuttige profession genomen heb, namelijk JewelCrafting :)
Paladin, het is dan ook niet in goeie zin dat ze mij op de pally forums aansporen om te rerollen.

Ach ja, de aantrekkingskracht van op spul slaan met een grote hamer, hé...

EDIT: is de death ray zo goed als ie lijkt, of is dat ook generfed?

[ Voor 5% gewijzigd door DexterBelgium op 20-04-2007 18:12 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:39
DexterBelgium schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 18:11:
[...]

Paladin, het is dan ook niet in goeie zin dat ze mij op de pally forums aansporen om te rerollen.

Ach ja, de aantrekkingskracht van op spul slaan met een grote hamer, hé...

EDIT: is de death ray zo goed als ie lijkt, of is dat ook generfed?
Ik gebruik de deathray regelmatig al vanaf level 40 ofzo, de hoeveelheid damage die je doet is afhankelijk van het hp van je target volgens mij. Meestal haal je wel 700+ heb echter op hogere levels 1700 en zelf 2000+ gehad op een 70 warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04:45

SkyStreaker

Move on up!

SkyStreaker schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:24:
Is er ook een addon waarmee ik snel kan zoeken op bepaalde dingen als +critical strike bijv.? Vindt ik op dit moment erg handig namelijk :)
Enig idee?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakkuiken
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-04 11:19
Net WoW uninstall gedaan, die stond in D:\Games\World of Warcraft. Na de uninstall was de hele D:\Games directory weg!

Gelukkig stond er nog maar 1 ander spel in de directory nu, maar het blijft vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-04 10:13
Als je Fubar gebruikt in ieder geval wel. Je hebt Fubar Item Bonuses wat optelt hoeveel +dmg, +crit, +agi en andere stats je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Laatst online: 15-08-2017
Zijn hier nog mensen die last hebben van niet in te kunnen loggen op een character?

Ik speel geruime tijd een priest maar sinds woensdag avond kan ik niet meer inloggen; blijf vast hangen op het loading screen. Ik heb een shitload tickets gemaakt maar GM's komen niet verder dan character moven naar andere zone; daarna kan ik inloggen.

Echter zodraa ik hearthstone gebruik of een ander continent op probeer te komen blijft loading screen weer vast hangen. Heb het overigens alleen met dit specifieke character; kan op alles inloggen zelfs lvl 1 chars op dezelfde realm. Iemand hierover gehoord?

Blizzard is wederom niet niet erg behulpzaam, al reageren ze dan kunnen ze niet helpen -.-

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dteunissen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-05 23:23
Anoniem: 11710 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:04:
[...]

Als je level 51 bent: quest pakken om naar de AV entrance te gaan, de quest nemen om te winnen (de general van de tegenstander doden) en een round AV spelen. Als je wint neem je de Bloodseeker, 40 dps en daarmee kan je toe tot minstens 60.

Quests met hele goede gear:
belt: http://www.thotbott.com/q8460
neck: http://www.thotbott.com/q7068 (makkelijk te solo'en, buiten de instance)
chest: http://www.thotbott.com/q7028 (ook deze is te solo'en, gewoon de nameless prophet 25x killen)
back: http://www.thotbott.com/q2976 (begint bij http://www.thotbott.com/q2973 )
gloves: http://www.thotbott.com/q4501
1-hand weapon (een van de beste hunter weapons) http://www.thotbott.com/q3341
Tnx, ik ga hier zeker even naar kijken!
Ik heb de laatste tijd i.v.m. school niet echt de tijd gehad om te kunnen spelen :'( maar ik ga hier z.s.m. weer mee aan de slag :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Laatst online: 04:45

SkyStreaker

Move on up!

Resistance_NL schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 20:19:
[...]

Als je Fubar gebruikt in ieder geval wel. Je hebt Fubar Item Bonuses wat optelt hoeveel +dmg, +crit, +agi en andere stats je hebt.
Zoiets gebruik ik al voor Titanbar. Maar dat is helemaal niet wat ik zoek :) Ik moet in de AH spul tegen komen die +crit geeft :D

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:55
SkyStreaker schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 23:02:
[...]

Zoiets gebruik ik al voor Titanbar. Maar dat is helemaal niet wat ik zoek :) Ik moet in de AH spul tegen komen die +crit geeft :D
ik gebruik DrDamage.
die geeft op al je buttons weer met een klein getalletje hoeveel dmg ze doen (kun je uitzetten natuurlijk), en in de tooltip die je krijgt als je over een skill hovert zie je dan hoeveel +dmg, critchance, hoeveel base dmg, hoeveel DPS, hoeveel damage per mana/focus/rage en hoeveel dmg per MP bar ect...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
porn* schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 17:14:
[...]
Alhoewel ik het zelf nog nooit geprobeerd heb schijnt een mutilate/subtlely build ook erg goede dps op te kunnen leveren doordat je continue een SnD en Rupture actief kan hebben dankzij de snelle opbouw van combo punten en er af en toe ook nog een envenom bij kan doen.
Zelf zweer ik toch nog steeds bij combat voor raids en dat is terug te zien in de damage meters aan het einde van raids :9, een combat build blijft nog altijd erg goede dps op leveren.
In gewone 5 man instances staan mages regelmatig wel hoog boven me op de DPS lijst, maar ja, vind je het gek, als je na iedere pull weer vol mana kan drinken kan je continue lekker nuken. Werkt overigens wel goed als je lekker op elkaar in bent gespeeld: Tank pulled en ik open met een cheap shot op een caster, mage assist mij en gaat nuken en ik dps ondertussen ook lekker door. Crippling poison applyen, mage trekt aggro, ik backstabbend er achter aan en af en toe een kick als het nodig is en de mob is dood voor hij de mage bereikt :) . Tank heeft er niet naar om hoeven te kijken en heeft ondertussen al goede aggro op de andere mobs en je kan de mobs er vervolgens 1 voor 1 tussenuit knallen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
Searing Sunblade - 50 badges uit heroic instances.
Dirge - BoE craftable met Blacksmithing. Uiteraard prijzig.
Feltooth Eviscerator - Heroic ramparts, 78,9 dps tho
Retainer's Blade - Scryers exalted, 1.50 speed, 78.7 dps..twijfelachtig

Dat zijn eigenlijk de beste opties die je hebt als je combat potency hebt, de rest is 1.60 speed of sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62614

Exitium schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:31:
[...]

Crybaby's op die forums. Hier twee posts die ik op het guildforum gepost heb.

[...]

[...]
Wat jij uitgerekend hebt klopt met wat ikzelf uitgerekend heb. Heb zelf nu ook rond de 18% spellcrit.
Forums zitten vol met cry-babies, bij het woord nerf gaat iedereen over de rooie zonder ook maar enige moeite te doen om vast te stellen welke gevolgen de nerfs uiteindelijk hebben. Bovendien worden de nerfs doorgevoerd door blizz doordat dezelfde cry babies lopen te zeuren om een nerf van een bepaalde class omdat ze een keer "pwned" zijn in PvP door een bepaalde class. (Bij wijze van spreken ;) )

Ik zie het probleem niet helemaal. Je kan geen critadin meer zijn. Nou en? Focus meer op mp/5 op je gear dmv enchants/gems etc. en op je mana conservation tijdens de wat langere encounters.
Dat je oom gaat komt in 9 van de 10 keer ook omdat de rest van je party niet doet wat ze moeten doen met bepaalde abilities van een boss waardoor je in een keer 25k health moet oplossen. Maakt ook niet uit, dat hoort bij het spel vind ik.

En dat holy pala's geen raidspot meer zouden hebben na de patch betwijfel ik. Naast het feit dat je healing gewoon imba blijft heb je altijd nog je buffs die gewoon nodig zijn in een raid. Ligt ook aan je guild natuurlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-05 08:45
Kan hier iemand mij een lichte addon voorstellen die aanpast hoe jezelf en je party members worden weergegeven? Ik heb mij ui bijna voor mekaar en wil alleen dit nog aanpasssen. Het idee is dat dit tijdens een raid niet meet zichtbaar is, en tijdens instances gewoon rechthoekige blokken zijn zonder poespas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Anoniem: 62614 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 10:32:
[...]

Wat jij uitgerekend hebt klopt met wat ikzelf uitgerekend heb. Heb zelf nu ook rond de 18% spellcrit.
Forums zitten vol met cry-babies, bij het woord nerf gaat iedereen over de rooie zonder ook maar enige moeite te doen om vast te stellen welke gevolgen de nerfs uiteindelijk hebben. Bovendien worden de nerfs doorgevoerd door blizz doordat dezelfde cry babies lopen te zeuren om een nerf van een bepaalde class omdat ze een keer "pwned" zijn in PvP door een bepaalde class. (Bij wijze van spreken ;) )

Ik zie het probleem niet helemaal. Je kan geen critadin meer zijn. Nou en? Focus meer op mp/5 op je gear dmv enchants/gems etc. en op je mana conservation tijdens de wat langere encounters.
Dat je oom gaat komt in 9 van de 10 keer ook omdat de rest van je party niet doet wat ze moeten doen met bepaalde abilities van een boss waardoor je in een keer 25k health moet oplossen. Maakt ook niet uit, dat hoort bij het spel vind ik.

En dat holy pala's geen raidspot meer zouden hebben na de patch betwijfel ik. Naast het feit dat je healing gewoon imba blijft heb je altijd nog je buffs die gewoon nodig zijn in een raid. Ligt ook aan je guild natuurlijk. :+
toon volledige bericht
Holy pala's gaan er qua healing niet op achteruit, alleen onze manapool wordt iets generfed. Aangezien ik zelden onder de 30% mana kom zal ik gewoon in staat zijn om dezelfde hoeveelheid healing te doen. Probleem is dat er voor zover ik gezien heb vanaf SSC niet heel veel mp5 healing gear meer te vinden is.

Reden van de nerf is deels arena aldus een Blizz employee op de US forums, en deels de hoeveelheid spellcrit die we kunnen krijgen.

" Q u o t e:
are you suggesting our holy nerfs are a direct result of arena superiority? If so, I'm kind of disturbed."

"The primary reasons to change this talent were for pve encounters and itemization (since it placed an excessive emphasis on spell crit... favoring spell crit is fine, but the power of that talent pushed the value of spell crit beyond mere "favoring").

The arena affect is secondary, although still a positive change. Of course, I say this from an overall balance perspective (obviously I don't expect holy paladins to view that change as "omg positive change for me!", but that's the nature of it)."

Grootste probleem is het feit dat palatanks nu flink generfed worden. Tankadins lopen rond in warrior gear om genoeg defense en een redelijke hoeveelheid stamina te krijgen en hebben daardoor vrij weinig mana en manaregen. Spiritual Attunement dat werkt met overhealing is voor hen een must, nu dat weg is gaan ze problemen krijgen om aggro te houden op de wat langere gevechten.

Tot slot nog een quote van een guildie, leuk voor de mensen die denken dat pala's niet zo goed zouden mogen healen als priests of tanken als warriors. :)
Correction : Druids can tank and dps putting talents in the same tree ( Feral) , they can switch roles by changing form.
Paladins on the other hand , not only have to equip different gear but they also have to invest heavily in a tree to perform a single role.
Now assume you want to do some "serious" tanking as a paladin : your build of choice will be 49 prot ( not a point less ) 12 retri ( needed to get 5% parry which helps negating crushings ( assuming holy shield is up when the boss hit lands);your gear will be more or less the same a warrior would use (low to no int , lots of defense , other avoidance stats , all the stamina you can get and some spell dmg to scale up threat): you can't offheal in that gear , dps is out of question , you tank or you're wasting a raid spot.
However: assuming you're accepted as a tank in raid , you will still have a lot less hit points than a warrior or druid , less overall survivability , as it is now you can't tank anything past Karazhan ( even in the best gear ) .
I'm using a 30 holy 31 prot build atm: i can't main tank anymore but i can offtank some of the weakest trash and offheal when i switch to healing gear , however i rely heavily on spell crit to conserve mana , and now it's getting nerfed >.<
Saying we're hybrids so we can fill many different roles at the same time it's a blatant lie.
Karazhan is the new ubrs , it's a easy instance , this is the only reason i'm allowed to offtank now and then. In 25 men raids i heal and ic an only do that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-05 17:59

junglebeast

hier staat iets

Oke Eleamar...je hebt je punt gemaakt joh. Pallies kunnen ook good healen. En gisteren zag ik dat ook in SL. Onze Pally kreeg vaak klappen van die overseers en bleef beter overeind staan dan een cloth priest. Ook die bubbles zijn erg mooi. Ook rest van party vaak kunnen redden.

Heh hadden Blackheart gisteren op 1%...alleen de warrior en pally stonden nog. Echt vaag ze kregen heb niet down. Bleef zeker en paar minuten op 1% staan. Of mijn addons werken niet of iemand heeft em stiekum geboosted.

Psst en die nieuwe build is wel lekker...heh bedank. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 13:24
Kan hier iemand mij een lichte addon voorstellen die aanpast hoe jezelf en je party members worden weergegeven? Ik heb mij ui bijna voor mekaar en wil alleen dit nog aanpasssen. Het idee is dat dit tijdens een raid niet meet zichtbaar is, en tijdens instances gewoon rechthoekige blokken zijn zonder poespas
Ik gebruik zelf ag_unitframes en tijdens het raiden grid erbij ;)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
junglebeast schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 15:05:
Oke Eleamar...je hebt je punt gemaakt joh. Pallies kunnen ook good healen. En gisteren zag ik dat ook in SL. Onze Pally kreeg vaak klappen van die overseers en bleef beter overeind staan dan een cloth priest. Ook die bubbles zijn erg mooi. Ook rest van party vaak kunnen redden.
Wat ik bij die overseers altijd doe is uit fear range gaan staan, zover mogelijk van de clothees zodat ze net in healing range staan. Als de tank gefeared wordt gaat de overseer vrijwel altijd naar een mage/shadowpriest waar ik 'm vanaf taunt als 'ie ze bereikt heeft. Voor 'ie bij mij is heeft een tank dan vaak alweer aggro. Als we FW hebben bij de eerste boss gaat 'ie dan ook op mij ipv op de tank. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106700

Wat zijn eigenlijk de 'instap' Heroics out there, ik heb de standaard dungeons nu zo'n beetje gehad als tank zijnde, en wou het wat hoger op zoeken. Maar hoe verhoud het zich nu tot normale runs?
Zijn de pulls hetzelfde, hebben de mobs gewoon nog dezelfde abilities en meppen ze gewoon een stuk harder. Als ik de loot zo zie verschilt deze niet erg veel met wat er dropt in normal runs.
Het zal natuurlijk per instance verschillen, maar in het algemeen, is het zo veel moeilijker dan de meeste mensen schreeuwen, of willen ze simpelweg "pro" overkomen ;p

Enlighten me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-05 12:40
What is the difference between Heroic/Normal?
First of all, the trash mob levels increase to 71-72. All bosses are now 72 elites. Some of the mobs gain new abilities. Most of the bosses have one new ability that is significant.

TRASH MOBS: Trash hits hard. Very hard. Can crit a clothy for 10k. Watching aggro and Crowd Control is vital. Use KTM.
The bright side? The trash is just as easy to kill as it would be in normal mode (scaled to lvl 71-72 of course). So basically in CR: Steamvaults, you kill them just as fast... however - they hit a lot harder.
Take agro - and you are usually dead before you know it. Blessing of salvation really helps on the DPS.

BOSSES: The bosses will work the exact same way they did in normal mode, except they will now be lvl 72 elites. They will hit harder (depending on which boss of course). However the real trick is that each boss gets 1 new ability. Or an old ability buffed.
Example: First boss of CR: Steamvault - Hydromancer Thespia.
In Heroic mode she does the exact same thing as she would do in normal
EXCEPT:
1) her adds now hit for 1.3k on me (they used to hit for 250).
2) The thunder cloud she summons hits people for 3-4k each tic. Stay outta the cloud.
http://www.blizzardguides...heroic_mode_instance.html

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106700

Danke zehr, kan niet googlen hier, dus opzoeken ging redelijk lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109977

Er is nu een TBC 10 days free trial. Ik heb een classic wow-account, maar er is nu geen subscription actief erop. Ik heb op blizzards site gelezen dat dat ook niet actief hoeft te zijn om 10 dagen die trial te mogen spelen. Ik heb alleen nog een lvl53 en ik kan dus niet the Outland in. Weet iemand of ik wel gewoon kan spelen in Azeroth met mn lvl53 als ik die 10 dagen neem? Dan pak ik dus gewoon 10 gratis dagen zonder prepaid card, is dat mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kom er maar niet uit jongens, combat daggers of combat swords..

Ik heb nu edge of the cosmos als mainhander en revenger als off(latro wil maar niet droppen)

Het is erg leuk om te spelen, maar ik heb de Moroes Dagger en Scryer Retainers Blade als daggers, natuurlijk veel beter, hogere dps.. Maar het is super saai om te spelen, volgens de guild leader up ik mijn dps met 10% als ik combat swords spec en bovengenoemde zwaarden gebruik, ik vind dit zo moeilijk te geloven. Met die dagger top ik de damagemeter ook altijd wel, maar dan is het minder simpel grinden,.

What to do, what to do? Wachten op een betere mainhander en mijn blacksmithing doorlevellen naar 350 voor Fireguard? OF geowon dagger spec blijven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Combat spec (20/41/0) met 2x 70dps swords tegen mutilate/combat spec (41/20/0) met 2x 80dps daggers?

Dat is een hele makkelijke keus, mutilate is vele malen beter als jij een beetje goed bent in je cycles uitvoeren. Die raidleader van je snapt niets van de rogue class.

[ Voor 3% gewijzigd door QuarK op 21-04-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

QuarK schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 16:49:
Combat spec (20/41/0) met 2x 70dps swords tegen mutilate/combat spec (41/20/0) met 2x 80dps daggers?

Dat is een hele makkelijke keus, mutilate is vele malen beter als jij een beetje goed bent in je cycles uitvoeren. Die raidleader van je snapt niets van de rogue class.
Hij had mijn damage van combat specced raids vergeleken met een paar combat dagger specced raids, hij merkte een verschil van 10% toen k swords gebruikte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Uiteraard was de raid precies hetzelfde, en bestond je party beide keren uit een enhancement shammie / marksmanship hunter / dps warrior en feral druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 18:10:
Uiteraard was de raid precies hetzelfde, en bestond je party beide keren uit een enhancement shammie / marksmanship hunter / dps warrior en feral druid
Jah, zelfde bosses gekilled, en we hebben nooit enhancement shammies mee, wel altijd een feral druid :), stomme elemental shammy wil me geen Wf geven :(

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 155768 op 21-04-2007 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
met zelfde raid bedoel ik de samenstelling van de raid

stel dat je een karazhan raid hebt en de overige dpsers slacken, dan ga jij over een hele raid meer dps doen, als daarentegen de andere dpsers een shitload dps doen dan zakt jouw hoeveel dmg weer in : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 18:17:
met zelfde raid bedoel ik de samenstelling van de raid

stel dat je een karazhan raid hebt en de overige dpsers slacken, dan ga jij over een hele raid meer dps doen, als daarentegen de andere dpsers een shitload dps doen dan zakt jouw hoeveel dmg weer in : )
Aaah jah ok, daar heb je wel gelijk in ja, tja ik weet eigenlijk niet hoe hij dit gemeten heeft.. Maar ik blijf nu gewoon mooi eerst combat dagger specced :), hopen op die dagger van prince binnenkort. Maar als sword van NetherSpite dropped dan ga k die gebruiken haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

In een poging m'n tailoring te levelen (iig tot op het punt dat ik iets met Silk Cloth kan doen) was ik al een aantal keer door het non-instanced part van Deadmines gelopen. Dit schoot alleen niet op, wegens trage mob-respawns en mijn neiging om ook maar gelijk 10+ mensen tegelijk aan te vallen :P Dus, ik besloot de instance in te gaan. Mijn eerste verwachting was dat ik niet zo ver zou komen @ 41. Dat viel dus behoorlijk mee. :P Ik ging als een trein door de instance heen, enige wat ik van tijd tot tijd moest doen was mana bijvullen. Tevens heb ik besloten om maar gelijk de gehele instance te clearen, waaronder dus ook plekken waar je normaliter niet hoeft te komen. Dat geeft echter wel hele leuke foto's, met name deze van VanCleef's boot. :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/698f2a827b9fbf60f3d96b1643191fc9/full.gif

Einde van de run overigens wel rond de 40 greens (alle vendor-trash meteen weggegooid) kunnen disenchanten. * pasta heeft een productieve middag gehad. :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand een antwoord op mijn vraag van een paar posts geleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

Anoniem: 109977 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 19:45:
weet iemand een antwoord op mijn vraag van een paar posts geleden?
Die vraag is al 600 keer gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 20:53:
[...]

Die vraag is al 600 keer gesteld.
Maar iig geen 600 antwoorden, want ik zie nergens een antwoord. Is er iemand die me wel het antwoord op de vraag van mn eerdere post kan vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05 14:16
Anoniem: 155768 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 16:47:
Ik kom er maar niet uit jongens, combat daggers of combat swords..

Ik heb nu edge of the cosmos als mainhander en revenger als off(latro wil maar niet droppen)

Het is erg leuk om te spelen, maar ik heb de Moroes Dagger en Scryer Retainers Blade als daggers, natuurlijk veel beter, hogere dps.. Maar het is super saai om te spelen, volgens de guild leader up ik mijn dps met 10% als ik combat swords spec en bovengenoemde zwaarden gebruik, ik vind dit zo moeilijk te geloven. Met die dagger top ik de damagemeter ook altijd wel, maar dan is het minder simpel grinden,.

What to do, what to do? Wachten op een betere mainhander en mijn blacksmithing doorlevellen naar 350 voor Fireguard? OF geowon dagger spec blijven..
Mutilate combat! 41/20/0, check ook myn profiel

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148405

Pedr0 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:09:
Ik ga na een lange tijd niet spelen weer beginnen met WOW...en meteen TBC. Denk dat ik een BE Mage ga rollen.

Heeft iemand wat voorbeelden van goede builds? Frost spreekt mij wel aan....

Ik heb altijd op Dragonmaw gespeeld, maar wil nu misschien een andere server kiezen. Iemand nog advies voor een bepaalde server....met veel NL-ers ofzo?
Ben ATM ook met een mage bezig, een undead mage.. zit op de Burning Legion server.

Dit wordt/is mijn build tot nu toe.. weet alleen nog niet waar ik die laatste puntjes in ga stoppen:

http://www.worldofwarcraf...0000505323310235013251051

tis een pvp build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Bosmonster schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:41:
[...]

Waarom zo moeilijk doen met vendor items enzo. Als je makkelijk en snel geld wil hebben, ga iets grinden. Maakt niet uit wat. Primals zijn goed natuurlijk, of aldor/scryer rep spul, whatever. Als enchanter kun je ook een oude instance solo'en en large brills/eternal essence verkopen.

Er zijn zoveel opties om geld te verdienen dat je er gewoon simpel van wordt :P

Had gister iemand in de guild.. die dingde level 70 en had zowaar maar 300G :X Dan denk ik echt OMG.. om level 70 te worden met 300G is nog een grotere uitdaging dan level 70 dingen met 3000G :P Hoe krijg je het voor elkaar :D
Vrij simpel , je begint met mining & skinning , besluit engineer te worden vind daar niks aan (rond skill 275 oid) , rond lvl 50 ga je JC doen , besluit op lvl 62 ook nog enchanting te nemen ipv mining, geen gathering prof meer, koopt alles wat los en vast zit om skill te levellen en je dingt 70 met 41g ....
zoals ik dus gedaan heb :P

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:40
Anoniem: 148405 schreef op zondag 22 april 2007 @ 00:30:
[...]

Ben ATM ook met een mage bezig, een undead mage.. zit op de Burning Legion server.

Dit wordt/is mijn build tot nu toe.. weet alleen nog niet waar ik die laatste puntjes in ga stoppen:

http://www.worldofwarcraf...0000505323310235013251051

tis een pvp build
2 in Arcane Subletly
3 in Arcane Focus
en 5 in Arcane Concentration omdat clearcasting lekker is :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148405

Kapoen schreef op zondag 22 april 2007 @ 10:16:
[...]

2 in Arcane Subletly
3 in Arcane Focus
en 5 in Arcane Concentration omdat clearcasting lekker is :)
Daaraan zat ik al een beetje te denken ja, maar heb het gevoel dat ik arcane missles niet zal gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 17-05 08:21
Anoniem: 109977 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 16:35:
Er is nu een TBC 10 days free trial. Ik heb een classic wow-account, maar er is nu geen subscription actief erop. Ik heb op blizzards site gelezen dat dat ook niet actief hoeft te zijn om 10 dagen die trial te mogen spelen. Ik heb alleen nog een lvl53 en ik kan dus niet the Outland in. Weet iemand of ik wel gewoon kan spelen in Azeroth met mn lvl53 als ik die 10 dagen neem? Dan pak ik dus gewoon 10 gratis dagen zonder prepaid card, is dat mogelijk?
ga er vanuit van niet denk dat je met die trail opniew een account moet maken

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kevinp schreef op zondag 22 april 2007 @ 11:56:
[...]

ga er vanuit van niet denk dat je met die trail opniew een account moet maken
Nee, dat hoeft niet. Je account wordt als het ware upgegraded naar een TBC-account.
Denk je dan dat het wel mogelijk is om met mn lvl53 10 dagen gratis te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-05 15:25
Hmmm, patchnotes zeggen:
"Polymorph" spell duration has been changed from 20 seconds to 8 seconds.

Terwijl de tooltips van mages zeggen: Polymorph - Transforms the enemy into a sheep, forcing it to wander around for up to 50 sec.

Bedoelen ze nou PvP of niet? Aangezien hij onder "Dungeons and Raids" staat waar allemaal PvE fixes staan. Kan me niet voorstellen dat als ze hiermee bijvoorbeeld AV bedoelen (raids) dat het dan niet onder "Mage" staat ipv "Dungeons and Raids".

Enlighten me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Na eindelijk 70 gedinged te zijn toch maar weer gaan kijken naar een PVP spec.

Ikzelf zat aan zoiets te denken: http://www.wowhead.com/?talent=ihecRx0oiZZyMcc0GRcbo

Miss iemand anders nog suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

cls schreef op zondag 22 april 2007 @ 12:20:
Hmmm, patchnotes zeggen:

Terwijl de tooltips van mages zeggen: Polymorph - Transforms the enemy into a sheep, forcing it to wander around for up to 50 sec.

Bedoelen ze nou PvP of niet? Aangezien hij onder "Dungeons and Raids" staat waar allemaal PvE fixes staan. Kan me niet voorstellen dat als ze hiermee bijvoorbeeld AV bedoelen (raids) dat het dan niet onder "Mage" staat ipv "Dungeons and Raids".

Enlighten me?
Ze bedoelen de polymorph spell van mobs. Zoals bijvoorbeeld in Black Morass, waar sommige mobs je Polymorphen.
12 secs is ook een beetje lang als je als priest gepoly'd wordt en er geen paladin mee is o je te dispellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05

Cio

Ik weet niet of dit gepast is (GoT huisregels & topicstart verboden het niet) maar ik ga over van Khadgar PvE (alliance) naar Shattered Halls PvP (horde) en heb op Khadgar nu nogal wat items/gold over (opgepotte caster gear van lvl 20 tot 60, jewelcrafting supplies van 280 tot 360 ofzo, bags etc)

Wellicht dat iemand met chars op beide servers een kleine ruil wil doen, wel alles in-game s.v.p. (geen euro's enzo dus he!) want heb momenteel alleen een lvl 11 hunter met wat herbs & leather op Shattered halls :)

Mijn mail is in mijn profiel te vinden. Mocht dit ongepast zijn, mijn welgemeende excuses! De TS verzoek ik dan mij te mailen zodat ik dit bericht kan verwijderen.

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
cls schreef op zondag 22 april 2007 @ 12:20:
Hmmm, patchnotes zeggen:

Enlighten me?
Die discussie hadden we eerder al, dat gaat om PvE Polymorph. Van mobs dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
dontcare schreef op zondag 22 april 2007 @ 06:10:
[...]

Vrij simpel , je begint met mining & skinning , besluit engineer te worden vind daar niks aan (rond skill 275 oid) , rond lvl 50 ga je JC doen , besluit op lvl 62 ook nog enchanting te nemen ipv mining, geen gathering prof meer, koopt alles wat los en vast zit om skill te levellen en je dingt 70 met 41g ....
zoals ik dus gedaan heb :P
Dat is prima, maar dan moet je niet zeuren dat je geen epic flyer kunt betalen natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
pasta schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 19:36:
In een poging m'n tailoring te levelen (iig tot op het punt dat ik iets met Silk Cloth kan doen) was ik al een aantal keer door het non-instanced part van Deadmines gelopen. Dit schoot alleen niet op, wegens trage mob-respawns en mijn neiging om ook maar gelijk 10+ mensen tegelijk aan te vallen :P Dus, ik besloot de instance in te gaan. Mijn eerste verwachting was dat ik niet zo ver zou komen @ 41. Dat viel dus behoorlijk mee. :P Ik ging als een trein door de instance heen, enige wat ik van tijd tot tijd moest doen was mana bijvullen. Tevens heb ik besloten om maar gelijk de gehele instance te clearen, waaronder dus ook plekken waar je normaliter niet hoeft te komen. Dat geeft echter wel hele leuke foto's, met name deze van VanCleef's boot. :)

[afbeelding]

Einde van de run overigens wel rond de 40 greens (alle vendor-trash meteen weggegooid) kunnen disenchanten. * pasta heeft een productieve middag gehad. :P
Mjah.. je hebt ongeveer 8 stacks linen cloth nodig om linen voorbij te levelen, dat kost je ongeveer 20s per stack in de AH :P

Of dropt daar wool in Deadmines? (me = horde ;))

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 22-04-2007 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

In de deadmines dropt wool, die stonden voor 80s/1G bij ons op de AH, rond dezelfde prijs als silk cloth.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
pasta schreef op zondag 22 april 2007 @ 14:29:
In de deadmines dropt wool, die stonden voor 80s/1G bij ons op de AH, rond dezelfde prijs als silk cloth.
Bij ons ongeveer het dubbelen, maar dan nog vond ik het de moeite waard die paar benodigde stacks maar gewoon te kopen :)

Maar kan me voorstellen dat op level 41 die verhoudingen iets anders liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Nou ja, ik heb nu door de greens die ik gedisenchant heb en op de AH heb gegooid alweer genoeg geld verdiend om die wool cloth gewoon te kopen via de AH. 8)7 Nou ja, het was in ieder geval een leuke uitdaging. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-05 15:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:33

Dhrax

Prog Lord

Bosmonster schreef op zondag 22 april 2007 @ 14:14:
[...]

Mjah.. je hebt ongeveer 8 stacks linen cloth nodig om linen voorbij te levelen, dat kost je ongeveer 20s per stack in de AH :P

Of dropt daar wool in Deadmines? (me = horde ;))
Tailoring word pas echt lastig/duur voorbij de 300+ reken dan op z`on 500+ Netherweave stacks die je nodig gaat hebben. Naar 300 doe je in een paar uurtjes ;)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.