Gisteren maar even wat instances gedaan,
RFD: Ging erg makkelijk, dropte alles behalve dingen die ik nodig had (Geen plate armor bij eerste boss, geen rare spawn voor het shield, geen plate head piece van laatste boss

) Wel nog een leuke dagger gewonnen van laatste boss maja, leuke drop van trash mobs >
Blue SwordGelijk gestuurd naar men huntard, die heeft er nu 2, alleen nog even het level verkrijgen.
Uldaman: Ging vrij goed, tot dat er meer als 3 mobs tegelijk gepulled moesten worden, en iedereen maar gewoon voluit ging dpsen waardoor ik als tank geen aggro kon houden van alle 4 de mobs en daardoor de priest het niet kon bij houden met healen. Er zat nog een shammy en pala bij maar die vertikte het om een heal aan te klikken. Een leuk zwaardje nog gedropt, wat ik nu naast men mace drop (Gerespecced naar fury)
Mijn nieuwe offhand Na heel wat gedoe en 2 keer gewiped op random mobs (omg), dropt er oppeens een epic!! (Woot!)
EPIX Dan eindelijk bij de boss waar je van te voren die statues moet killen, ik duidelijk van te voren aan gegeven dat die mobs soort van explosie op het einde hebben met dus AoE dmg, maarnee.. niemand luisterd waardoor vervolgens rogue en shammy dood is en een priest kan geen combat res

. Na dat we daar op gewiped waren, leaved oppeens de pala en heeft priest connection problem. Ik denk, ik ga even kijken of er nog andere mensen zijn voor Ulda. Dit viel me erg tegen, maar werd daarna oppeens gevraagd of ik mee wou naar mara, aangezien een shammy wel wou boosten. Ging allemaal vrij simpel, daarna bij princess.. (Gewoon een level 45 ofzo was leader) Princess 5%, 4% Loot changed to master loot 0%. Wat een goedkope actie, de epic dagger dropte

Wel nog een ring geloot die ook dropte.
Daarna besloten om nog maar even wat te gaan questen.. dus ik kill wat monsters voor een quest, oppeens uit het niets dropt er Feet of the lynx!
Lynx voetjes Men dag kon niet meer stuk
Mijn post is interessanter dan mijn Sig..