Het Grote World of Warcraft topic - Deel 113 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.341 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:19

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:38:
[...]

Je shackled een warrior/pally add, je nuked een add kapot (het liefste ook een priest add), je laat een lock een kiten en je laat de pally een fearen (turn undead).. twee tanks op moroes.. Crowd control is the key..
welke 2de tank? en een paladin turn undead werkt 20seconden en heeft een 30 seconden cooldown. en als je de priest neerbatst hoe zorg je dan dat je lock niet constant gemanaburned word?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
eendje schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:30:
[...]

tjah we hadden niet meer (wel nog 3 mensen op reserve maar dat waren allemaal dpsclasses) shammie deed trouwens ook gewoon mee met healing op bosses.

we hadden die manaburn trut, dat healing wijfje, een warrior (niet de mortal strike gast) en zo'n paladin figuur.

manaburntrut moet echt aan d'r tenen opgeknoopt worden... irritante klote zooi ><
Hangt er lichtelijk vanaf welke pala je hebt, maar ik ga van de retri (Rafe Drueger) uit in dit geval. Hadden we gisteren ook, enige verschil is dat we de MS warrior hadden ipv de prot.

MT tankt Moroes (duh :P), OT zorgt dat 'ie hoog in z'n aggrolist blijft en tankt prot warrior. Priest shackled retri pala, warlock offtankt holy priest, nukage op shadowpriest. Die priests liggen zo om en zijn interruptable dus daar moet je gebruik van maken. Offtanken is zelfs voor een destrolock goed te doen, hebben we al vaker gebruikt.

Priests liggen zo om, DPS op Moroes. Zodra die vanished shackled priest de prot warrior (omdat die veel lastiger neergaat dan de pala, maar de pala wel veel lastiger is en je die dus in de beginfase uit de weg wil hebben) en pakt je OT de retri pala, nuken. Daarna kun je in de tijd dat Moroes weg is de prot warrior nuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:37:
[...]

Ik betwijfel het. Ze worden misschien wat getuned.
Maar het is de nieuwe Blizzard policy in TBC dat de kleur aangeeft hoe lastig het te krijgen is. De oude policy was dat purples altijd beter moesten zijn dan de beste blue, maar dat is nu niet zo. Jammer genoeg hebben nog niet veel mensen door dat dit een bewuste policy is, en gaan ze een beetje slap afgeven op Blizzard, dat ze zitten te slapen, retarded zijn enzovoort.

De epics van de eerste paar bosses in Karazhan hebben item level 100, terwijl de top blues item level 115 zijn. Een paarse bracer uit Karazhan kan dus best iets minder zijn dan een blauwe uit een gewone 5-man of een heroic, dat geeft gewoon aan dat de blauwe met 5 man te krijgen was terwijl je voor een purple een raid nodig had.
Ja klopt ook wel.
Alhoewel item level niet betekend dat het item ook daadwerdelijk beter is voor een specifieke speler.
Heb genoeg groene zooi gezien met itemlevels van 117 maar omdat de stats gewoon niet goed zijn( plate met agi en spirit en defense enzo) blijft het item slecht.

Mar ja ik begrijp wat je bedoeld.
Vind het aan de ene kant jammer dat de echte raiders niet met de betere gear rond lopen omdat dan in principe de mensen die 5 man heroics doen in betere gear lopen.
De echte raiders zullen natuurlijk ook genoeg heroics doen enzo.
Maar het raiden opzich doe je/ik ook meestal voor de fun, niet voor de items.
De items zijn een bonus denk ik meestal maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buckwhead
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 20:49
Ik had ook een vraagje mbt Enchanting/tailoring recipes in bijv Karazhan raids.
Bij mijn huidige guild gebruiken we Master Looter gedurende de hele run, met de loot threshold op Rare.
Bij mijn vorige guild (zonder ML) heb ik in 2 weken tijd een enchanting en een (epic)tailor recipe langs zien komen (niet gewonnen helaas). Bij mijn nieuwe guild nog nooit/niet.
Nu vraag ik me af wat er gebeurt als er ML ingesteld staat, en de raidleader is bijv geen tailor.
Wat gebeurt er als er een epic tailor recipe dropt? gaat die buiten ML om? wordt die nooit gevonden? iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roflcakes schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:40:
[...]

je moet honored zijn met the violet eye . En T5 haal je in het midden van shattrath naast ald0r
Moet je niet je token inleveren bij de faction waar jij lid van bent? Tenminste die hebben ze wel als vendor items "Requires Helm of The Fallen/Vanquished Defender". Bij Scryer/Aldor platues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
cls schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:38:
[...]

Erm? Dat zegt hij toch?
Lock + correcte spec zegt hij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 24-08 13:48
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:44:
[...]

Moet je niet je token inleveren bij de faction waar jij lid van bent? Tenminste die hebben ze wel als vendor items "Requires Helm of The Fallen/Vanquished Defender". Bij Scryer/Aldor platues
we hadden het hier over de test realm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:07

Osxy

Holy crap on a cracker

remcio schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:25:
[...]

en de enrage timers zijn nu ook sneller, dus meer dps is wel handig om een baas in kara bijv voor de enrage neer te krijgen. want voor healers is een enranged boss niet makkelijk om de tank te healen. dus met dps precies op randje van aggro zitten continu en nog niet afpullen doe het goed
Wij komen eigenlijk nooit uberhaubt in de buurt van die enrages, nu loopt mijn hele guild wel in blue's en epics rond maar nog. Zo moeilijk is het niet binnen die timer te blijven.

Zelf ben ik meestal overall nummer 1 in damage done, en dat is dan shadow priest. Skill > gear _/-\o_ :O Hangt wel van het gevecht af, bijvoorbeeld bij curator zijn de locks hoger omdat die gewoon die mega doom crits hebben + normale dmg tegen die adds terwijl ik full-time mana batterij ben en ik dus voornamelijk voor uithoudingsvermogen ga in dat gevecht. Bij Prince is het gewoon nuken op juiste momenten + substained dps, en vooral dat substained dps ben ik erg goed in dus bij onze eerst kill van dinsdag was ik net niet 1e (1e was MM hunter met unlimited mana dankzij mij en het scheelde 1 of 2% tussen onze dmg done)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buckwhead schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:44:
Ik had ook een vraagje mbt Enchanting/tailoring recipes in bijv Karazhan raids.
Bij mijn huidige guild gebruiken we Master Looter gedurende de hele run, met de loot threshold op Rare.
Bij mijn vorige guild (zonder ML) heb ik in 2 weken tijd een enchanting en een (epic)tailor recipe langs zien komen (niet gewonnen helaas). Bij mijn nieuwe guild nog nooit/niet.
Nu vraag ik me af wat er gebeurt als er ML ingesteld staat, en de raidleader is bijv geen tailor.
Wat gebeurt er als er een epic tailor recipe dropt? gaat die buiten ML om? wordt die nooit gevonden? iets anders?
Nee, gaat niet buiten ML om.. ML kan hem ook gewoon zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

ImdaMned schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:44:
[...]

Lock + correcte spec zegt hij
Juist. Nu nogmaals goed gekeken en je hebt dus (of laat ik het zo zeggen, wij hebben...) een warlock nodig met intensity + paladin met concentration aura. Hellfire spam voor de imps, lifetap om mana terug te krijgen, terwijl de rest van de groep steeds de imp sloopt en dan Illhoof als ie weakend is.

Al een paar keer geprobeerd met 2 mages die als het erg druk wordt de imps laten aoe'en, maar dat levert alleen maar OOM mages op :(

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 18:21
remcio schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:48:
[...]

we hadden het hier over de test realm
ook op de test realm moet je de tokens inleveren bij je armor ventje in aldor/scryer gedeelte, die tokens krijg je in 1x in een zak (yay) van johnny samen met wat epic rings en wat epic wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
Nvidiot schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:49:
[...]

Juist. Nu nogmaals goed gekeken en je hebt dus (of laat ik het zo zeggen, wij hebben...) een warlock nodig met intensity + paladin met concentration aura. Hellfire spam voor de imps, lifetap om mana terug te krijgen, terwijl de rest van de groep steeds de imp sloopt en dan Illhoof als ie weakend is.

Al een paar keer geprobeerd met 2 mages die als het erg druk wordt de imps laten aoe'en, maar dat levert alleen maar OOM mages op :(
wij deden Illhoof zonder paladin op de 2e try, wel met een lock met veel hp zodat hij hard kan lifetappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:37
ImdaMned schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:21:
[...]

Bullshit, je hebt een lock nodig, that's it. Als hij z'n Seed of Corruption knopje kan vinden dan is dat genoeg.

Dingen die bij illhoof kunnen helpen zijn:
- pallie aura (minder interupts)
- spec (af en toe immune voor fire/shadow)
- shammie die totem gooit
- mage met (imp) dampen magic
Netherprotection heet het geloof ik, kans om 4 secondes immuun te zijn voor shadow of fire dmg als je geraakt wordt geloofik. Hebben we 1x geprobeert met een lock die ging respeccen, Illhoof was nog nooit zo makkelijk geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morpheus schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:40:
[...]

Waar heb je die wijsheid vandaan? Want in dat licht is het natuurlijk suf om tailoring zo makkelijk epic patterns te geven. Om even een voorbeeld te noemen.
http://forums.wow-europe....postId=2620728354&sid=1#0

Vaneras zegt: color = rarity and not value

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 12:52
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:37:
[...]

Ik betwijfel het. Ze worden misschien wat getuned.
Maar het is de nieuwe Blizzard policy in TBC dat de kleur aangeeft hoe lastig het te krijgen is. De oude policy was dat purples altijd beter moesten zijn dan de beste blue, maar dat is nu niet zo. Jammer genoeg hebben nog niet veel mensen door dat dit een bewuste policy is, en gaan ze een beetje slap afgeven op Blizzard, dat ze zitten te slapen, retarded zijn enzovoort.

De epics van de eerste paar bosses in Karazhan hebben item level 100, terwijl de top blues item level 115 zijn. Een paarse bracer uit Karazhan kan dus best iets minder zijn dan een blauwe uit een gewone 5-man of een heroic, dat geeft gewoon aan dat de blauwe met 5 man te krijgen was terwijl je voor een purple een raid nodig had.
Item levels voor blues en purples zijn niet gelijk.

Een level 100 epic is stukken beter dan een level 100 rare. (Alsin er zijn meer punten te verdelen, dat ze in de praktijk niet altijd beter zijn kan natuurlijk ;))

Iedere kleur heeft z'n eigen levelsysteem dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buckwhead schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:44:Nu vraag ik me af wat er gebeurt als er ML ingesteld staat, en de raidleader is bijv geen tailor.
Wat ik gelezen heb is dat de ML hem initieel niet ziet. Maar als iemand die wel de profession heeft ook even het corpse opent (hij ziet dan wel niks vanwege ML) kan daarna de ML de pattern wel zien. Dus als je patterns of recipes verwacht, snel even looten en eventueel vragen of hij het nog eens kan checken. Dit is alleen voor ML trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 15:04:
[...]

Wat ik gelezen heb is dat de ML hem initieel niet ziet. Maar als iemand die wel de profession heeft ook even het corpse opent (hij ziet dan wel niks vanwege ML) kan daarna de ML de pattern wel zien. Dus als je patterns of recipes verwacht, snel even looten en eventueel vragen of hij het nog eens kan checken. Dit is alleen voor ML trouwens.
Wij hadden gister in Karazhan de loot op grouploot - rare staan en dat werkte goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 19 april 2007 @ 15:01:Item levels voor blues en purples zijn niet gelijk.

Een level 100 epic is stukken beter dan een level 100 rare. (Alsin er zijn meer punten te verdelen, dat ze in de praktijk niet altijd beter zijn kan natuurlijk ;))

Klopt, ik dacht dat dat bekend was. Een item level 100 epic zal ongeveer overeenkomen met een item level 110 blue dus zullen er 115 blues zijn die iets beter kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 19:39
Thanks. had al genoeg betere blues dan epics gezien, maar deze post nog niet gelezen. Nochtans ben ik van mening dat het idee goed is, maar de uitwerking van dat idee niet klopt.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:37
Bosmonster schreef op donderdag 19 april 2007 @ 15:01:
[...]

Item levels voor blues en purples zijn niet gelijk.

Is dat zo? Mij lijkt Item Level een manier om de kwaliteit te beoordelen zonder naar de kleur te kijken en alleen maar naar de stats.
Lijkt me dat een purple item met 20 dmg zonder andere stats gelijke is kwa item level van een green waar 20 dmg op zit.

// EDIT: err niet dus kennelijk :P deathmist blue heeft item lvl 65 terwijl de epic versie item lvl 60 is :)

[ Voor 7% gewijzigd door Helox-in-a-box op 19-04-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
Helox-in-a-box schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:54:
[...]

Netherprotection heet het geloof ik, kans om 4 secondes immuun te zijn voor shadow of fire dmg als je geraakt wordt geloofik. Hebben we 1x geprobeert met een lock die ging respeccen, Illhoof was nog nooit zo makkelijk geweest.
ja klopt, dit is wel de beste manier om Illhoof te doen, met een warlock met Netherprotection, het kan ook wel zonder palladin, ook als is het waarschijnlijk wel beter te doen met een pally.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Helox-in-a-box schreef op donderdag 19 april 2007 @ 15:23:
[...]

Is dat zo? Mij lijkt Item Level een manier om de kwaliteit te beoordelen zonder naar de kleur te kijken en alleen maar naar de stats.
Lijkt me dat een purple item met 20 dmg zonder andere stats gelijke is kwa item level van een green waar 20 dmg op zit.

// EDIT: err niet dus kennelijk :P deathmist blue heeft item lvl 65 terwijl de epic versie item lvl 60 is :)
Zie het een beetje zo (ik zeg maar wat, getallen slaan nergens op)

1 level = 1 stat point

Legendary = factor 1.6
Epic = factor 1.4
Rare = factor 1.2
Uncommon = factor 1.0
Common = factor 0

Dan heeft een level 100 epic dus 140 statpoints en een level 100 rare er 120. Dat is ongeveer de berekening die gehanteerd wordt (waarschijnlijk dan alleen tig keer ingewikkelder :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
OMG!!! Er is al een HALF UUR niks gepost ;(

this topic is slowly dying....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
*deleted ivm onzin*

[ Voor 125% gewijzigd door ImdaMned op 19-04-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, heb mezelf dan toch maar eens ff geregistreerd. na het al lange tijd volgen van het topic.

Zal me ff voorstellen
heb lvl 70 Hunter -Emus-
en een lvl 36 Priest -Lunos- en nog een wat lagere lvl alts
Ik speel op Dragonblight en zit in Fun Loving Criminals
Nog meer mensen op deze server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

is er al iets bekent of heeft iemand een idee wanneer de nieuwe patch uit komt ik heb namelijk nog 11 flasks of titans liggen beetje zonde om die niet op te maken voor de patch (ik neem aan dat ze gewoon veranderd zijn anders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

nobody knows.. zal ws pas over een week of 2 komen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Het is een big increment zeg maar, een flinke content patch. Dus de testperiode zal wel even duren. Ik denk dat we nog 2-4 weken moeten wachten (waarvan 2 aan de optimistische kant is :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Kom op jongens, is het lekker weer buiten ofzo? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 21:40
Ik moet alleen nog even Zuluhed killen en dan neutral met die netherwingknapen om zodoende te kunnen beginnen voor de netherdrake flying mount, daar zie ik dan weer naar uit met de nieuwe patch.

Iemand op mmo-champion al die andere flying mount gezien, grappig ding.
http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=117.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
WTB buiten ipv werk. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ik ga vanavond naar een fire spec respeccen \o/

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Heb bijna een maand niet gespeeld, maar sinds maandag weer wel. Ook gelijk een nieuwe guild gejoined, stukken beter als waar ik eerst in zat. Nu alleen nog de tijd vinden om wat meer te spelen.

Ben bijna level 56 met mijn Druid, dat gaat nog niet zo heel snel, maar och.. De class bevalt me nogsteeds prima, en wil 'm zeker door levelen naar 70. :) Alleen ik zit gewoon met het probleem; grinden vind ik niks, ik kan er niets aan doen, maar het gaat te snel vervelen. Dungeons is vele malen beter, alleen heb ik vaak de tijd daar niet voor, of de standaard PUG problemen doen zich voor: er moet opeens iemand naar bed van mamma ofzo. Grmbl.
Gelukkig spelen ook 3 vrienden van me op de zelfde server, en zijn ongeveer het zelfde level, dus in 't weekend kan ik nog wel eens met hun een dungeon in, maar toch, 1x per week een dungeon en verder zo is 3 uurtjes grinden, dan schiet het niet echt op... Ah well, aan de andere kant ook wel weer goed, zou ook niet leuk zijn als ik (als super casual) binnen een keer 70 kon zijn. Hehe.

-- edit --

Ja, Questen doe ik ook wel, maar veel quests zijn toch (een soort van) grind-quests. :) Ligt allemaal ook meer aan mezelf hoor; een half jaartje geleden had ik totaal geen moeite met grinden. Misschien ligt het ook aan het weer, vorige zomer ben ik ook iets van 4 maanden gestopt.

[ Voor 12% gewijzigd door OkkE op 19-04-2007 17:01 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Questen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
Hydra schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:46:
Ik ga vanavond naar een fire spec respeccen \o/
Jij was diegene die iedereen frost aanraadde en nu ga je respeccen? Verrader! :P
Waarom eigenlijk? Raids?

Trouwens, ik hoor iedereen over dure primals, maar hier gaan de primal fire's over de toonbank voor ruwweg 20g en de primal air's voor een paar goud meer.
Wordt hier dan zoveel gefarmed dat de prijzen omlaag gaan? :P

[ Voor 29% gewijzigd door Kazu op 19-04-2007 17:07 ]

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylisimo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-05 16:00
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:27:
Hey, heb mezelf dan toch maar eens ff geregistreerd. na het al lange tijd volgen van het topic.

Zal me ff voorstellen
heb lvl 70 Hunter -Emus-
en een lvl 36 Priest -Lunos- en nog een wat lagere lvl alts
Ik speel op Dragonblight en zit in Fun Loving Criminals
Nog meer mensen op deze server?
Ik zit inderdaad ook op Dragonblight. Seismic (lvl 70 Warrior) is mijn main. Heb nog een lvl 47 priest (Stylisimo), maar die hapt op dit moment stof.

Ik zit in de guild Evøl. Een vrij grote guild welke nu in Kara The Curator neer hebben, ben er zelf niet bij omdat ik niet veel speel.

Verder is het een vriendelijke en redelijk behulpzame guild met veel al wat oudere (18+) members. Aangezien een hoop van de members uit de guild "Guild of Elders" komt.

Misschien spreek ik je wel een keer ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Questen is snelste manier om te lvl-en zeker in outlands met 10k xp of meer elke Q

Hey Seismic volgens mij hebben we laatst een keer in een instance samen gespeeld, was met zo'n sukkel van een mage welke na een tijdje vertrok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellow|A schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:29:
Valt me altijd op dat iedereen op internet fora altijd nummer een staat op damage. Er is nooit iemand die op twee of drie staat, maar iedereen is altijd top DPS. Grappig ;)
osxy schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:48:
[...]

Wij komen eigenlijk nooit uberhaubt in de buurt van die enrages, nu loopt mijn hele guild wel in blue's en epics rond maar nog. Zo moeilijk is het niet binnen die timer te blijven.

Zelf ben ik meestal overall nummer 1 in damage done, en dat is dan shadow priest. Skill > gear _/-\o_ :O Hangt wel van het gevecht af, bijvoorbeeld bij curator zijn de locks hoger omdat die gewoon die mega doom crits hebben + normale dmg tegen die adds terwijl ik full-time mana batterij ben en ik dus voornamelijk voor uithoudingsvermogen ga in dat gevecht. Bij Prince is het gewoon nuken op juiste momenten + substained dps, en vooral dat substained dps ben ik erg goed in dus bij onze eerst kill van dinsdag was ik net niet 1e (1e was MM hunter met unlimited mana dankzij mij en het scheelde 1 of 2% tussen onze dmg done)
echt he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kazu schreef op donderdag 19 april 2007 @ 17:04:
Jij was diegene die iedereen frost aanraadde en nu ga je respeccen? Verrader! :P
Waarom eigenlijk? Raids?
Nee. Ik wil het gewoon eens proberen, nog nooit met een high-level fire build gespeeld. Gaat vooral om grinden, maar ik ben ook benieuwd hoe 't speelt in instances.

Durf alleen niet zo goed...het is ZO anders spelen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylisimo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-05 16:00
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 17:11:
Questen is snelste manier om te lvl-en zeker in outlands met 10k xp of meer elke Q

Hey Seismic volgens mij hebben we laatst een keer in een instance samen gespeeld, was met zo'n sukkel van een mage welke na een tijdje vertrok.
Probeer slechte herinneringen zo snel mogelijk te vergeten, dus ik kan het niet meer voor me halen.

Je naam komt we wel bekend voor.

Over 2 uurtjes ben ik online, spreek je misschien dan wel :) Al heb ik wel een BM run om 8 uur.

Zal je in ieder geval toevoegen aan mijn friendlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Lol dat je mijne als voorbeeld neemt, ik kan volgende raid wel die dmg lijst opslaan hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Hydra schreef op donderdag 19 april 2007 @ 17:18:
[...]

Nee. Ik wil het gewoon eens proberen, nog nooit met een high-level fire build gespeeld. Gaat vooral om grinden, maar ik ben ook benieuwd hoe 't speelt in instances.

Durf alleen niet zo goed...het is ZO anders spelen... :P
Gief spec : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Kazu schreef op donderdag 19 april 2007 @ 17:04:
[...]

Waarom eigenlijk? Raids?

Trouwens, ik hoor iedereen over dure primals, maar hier gaan de primal fire's over de toonbank voor ruwweg 20g en de primal air's voor een paar goud meer.
Wordt hier dan zoveel gefarmed dat de prijzen omlaag gaan? :P
Denk dat op alle servers uiteindelijk die prijzen wel iets zullen zakken. Nu heeft iedereen ze nog continu nodig voor nieuwe gear, maar dat zal iets afnemen. Bovendien wordt het natuurlijk zolang het wat waard is helemaal suf gefarmed.

Bij ons is een primal fire voor rond de 30G en primal air voor 40 ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

osxy schreef op donderdag 19 april 2007 @ 17:19:
[...]

Lol dat je mijne als voorbeeld neemt, ik kan volgende raid wel die dmg lijst opslaan hoor ;)
volgens mij snap jij de humor niet in van claimen 1ste dmg te staan een uur nadat iemand zegt: iedereen claimt altijd 1ste dmg te staan. En btw. veel succes met je nr1 dmg na de volgende patch:

- "Shadow Weaving" (Shadow): Effect reduced by 1% per rank.
- "Shadow Word: Death": Cooldown increased to 12 sec.

en mocht je de bug hebben gebruikt ook:

- "Vampiric Touch": This spell now consumes the "Inner Focus buff".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 18:00:
[...]

volgens mij snap jij de humor niet in van claimen 1ste dmg te staan een uur nadat iemand zegt: iedereen claimt altijd 1ste dmg te staan. En btw. veel succes met je nr1 dmg na de volgende patch:

- "Shadow Weaving" (Shadow): Effect reduced by 1% per rank.
- "Shadow Word: Death": Cooldown increased to 12 sec.

en mocht je de bug hebben gebruikt ook:

- "Vampiric Touch": This spell now consumes the "Inner Focus buff".
Nah dan nog gaat dat wel lukken :P Gebruikte SW:D bijna nooit eigenlijk, en die bug ook nooit :P Is maar 5% dus dan kan ik wat harder pushen, mijn limiet is niet me gear maar me agro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
http://www.wowhead.com/?talent=k0xVZxgMzfcIoeRt0h

Geen idee wat ik met die laatste punt ga doen, maar 't beeld is duidelijk lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 19 april 2007 @ 18:11:
[...]

Geen idee wat ik met die laatste punt ga doen, maar 't beeld is duidelijk lijkt me ;)
Toevallig zelf maandag ook op m'n alt mage voor t eerst sinds maaaaanden van full frost naar fire gegaan. Precies dezelfde build, alleen had ik in Arcane 2/2 Arc. Subt. en maar 2/5 Imp. Arc. Mis. Laatste puntje dan maar in Imp. Fire Blast gepakt.

[edit]Wat betreft t Moroes verhaal, CC is idd de key in dat gevecht. Eerste add, priest, zetten we altijd n rogue op die stunlocked/tanked. Dan afhankelijk van raidsetup 1 of 2 shackles, n huntertrap, n palafear (die trouwens 2x gebruikt kan worden in combo met HoJ, kleine tijd "vrij" maar da's meestal wel op te lossen) mss zelfs n bear tank die switched naar cat als ie mee is. Shadow priest altijd eerst als ze erbij zit, manaburn eeew. Prot tank houden we geshackled t hele gevecht. Blijf t n leuk gevecht vinden wat bijna altijd close is maar 9 van de 10 keer 1st try als je balans n beetje ok is.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 18:23:
[...]

Toevallig zelf maandag ook op m'n alt mage voor t eerst sinds maaaaanden van full frost naar fire gegaan. Precies dezelfde build, alleen had ik in Arcane 3/3 Arc. Subt. en maar 2/5 Imp. Arc. Mis. Laatste puntje dan maar in Imp. Fire Blast gepakt.

[edit]Wat betreft t Moroes verhaal, CC is idd de key in dat gevecht. Eerste add, priest, zetten we altijd n rogue op die stunlocked/tanked. Dan afhankelijk van raidsetup 1 of 2 shackles, n huntertrap, n palafear (die trouwens 2x gebruikt kan worden in combo met HoJ, kleine tijd "vrij" maar da's meestal wel op te lossen) mss zelfs n bear tank die switched naar cat als ie mee is. Shadow priest altijd eerst als ze erbij zit, manaburn eeew. Prot tank houden we geshackled t hele gevecht. Blijf t n leuk gevecht vinden wat bijna altijd close is maar 9 van de 10 keer 1st try als je balans n beetje ok is.
Wij hebben meestal 3 priests voor dat gevecht, heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Nadeel van palafear is dat de add met een beetje pech de kamer uitgefeared wordt waardoor de encounter reset.
[...]

Onze topmage heeft dat zo opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
[...]

Dat vermoeden had ik al, de standaard max dmg spec : ) laatste puntje heb ik btw in imp fireblast gegooid. fireballs van 2k blijven leuk : )

kijk voor de 1e 5 punten in de arcane tree naar de tip van marcel34. 5 punten in imp arcane missiles is heel erg pre tbc. Als je arcane dmg gaat doen dan is het toch arcane blast.

hydra goes pewpew !

alleen suck je nu wel in pvp : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 16-09 21:29
ImdaMned schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:47:
[...]

Dat vermoeden had ik al, de standaard max dmg spec : ) laatste puntje heb ik btw in imp fireblast gegooid. fireballs van 2k blijven leuk : )

kijk voor de 1e 5 punten in de arcane tree naar de tip van marcel34. 5 punten in imp arcane missiles is heel erg pre tbc. Als je arcane dmg gaat doen dan is het toch arcane blast.

hydra goes pewpew !

de uitspraak over dat ie nu zuigt in pvp kan wel kloppen als ie een fire mage niet gewend is :)
maaaar tis de beste pvp fire build en die moet je niet onderschatten ;) als je een goede volgorde hebt ban de te gebruiken skills kom je een heel eind.
toch ben ik meer fan van een arcane fire. helaas wat minder in pvp dan de volle fire maar verdomd handig in raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Vanavond voor eerste keer 2 kara raids, ging best goed. De progress groep t/m Opera down, en de normale groep met nieuwe mensen t/m maiden.

Ik nog me eerste kara loot gekregen :) mooie broek die met gems en thread +82dmg geeft <3
Armory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
[...]

waarom geen arcane subtletly, net of je arcane missles gaat gebruiken.
laatste puntje blazing speed :)

ben er zelf ook nog niet uit wat ik nu wil. Of AOE build, of grind build (frost, frost/arcane, fire/arcane) of Raid build. zucht. Voorlopig gaat het grinden nog goed met frost

ps gister in blade edge fire elementals wezen grinden, ging opzich lekker. Ik 1 uur tijd 40 motes, iets van 140 kristallen (140kills in een uur dus) paar grijze items (toch5g ofzo) en 3 of 4 groene. Maar er werd aangeraden om elementals in shadowmoon te farmen ipv hier, waarom is dit? hogere droprate van motes? betere drops?>???

[ Voor 41% gewijzigd door thewizard2006 op 20-04-2007 07:27 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
ph4nt0m schreef op donderdag 19 april 2007 @ 23:26:
[...]

de uitspraak over dat ie nu zuigt in pvp kan wel kloppen als ie een fire mage niet gewend is :)
maaaar tis de beste pvp fire build en die moet je niet onderschatten ;) als je een goede volgorde hebt ban de te gebruiken skills kom je een heel eind.
toch ben ik meer fan van een arcane fire. helaas wat minder in pvp dan de volle fire maar verdomd handig in raids.
Deep fire > 40 / 21 / 0 qua dps. Je mist teveel leuk spul uit fire als je 40 in arcane gooit. en 40/21/0 is in pvp juist beter omdat je dan je pom pyro en imp counterspell hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door ImdaMned op 20-04-2007 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
Me suf gelachen. Ik had vanmorgen 500 Arrokao Feathers van de AH gekocht voor Lower City rep. Kostte me 85G. Mjah jammer maar het helpt wel met de rep dacht ik. Bij de turnin krijg je een goodiebag.

17 bags had ik. Daar kwamen 5 blue items uit en 12 greens plus 25 super healing potions. De blue items waren zeer goed. Kortom: die kosten van die feathers heb ik dubbel terugverdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:56
Kaap schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 07:52:
Me suf gelachen. Ik had vanmorgen 500 Arrokao Feathers van de AH gekocht voor Lower City rep. Kostte me 85G. Mjah jammer maar het helpt wel met de rep dacht ik. Bij de turnin krijg je een goodiebag.

17 bags had ik. Daar kwamen 5 blue items uit en 12 greens plus 25 super healing potions. De blue items waren zeer goed. Kortom: die kosten van die feathers heb ik dubbel terugverdient.
lol ja klopt.. die bags zijn idd redelijk FTW. het is het goed waard om die uit te kluiten gewassen duiven ff af te knallen.. moet je alleen wel een simpele class hebben als hunter ofzo, dat grind prettiger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
osxy schreef op donderdag 19 april 2007 @ 17:19:
[...]

Je weet dat dmg meters niets zeggen als ze niet synched zijn he? ;)

Gister een karazhan raid gehad, 3 van de 10 mensen hadden sw_stats, dus mag aannemen dat ze wel goed gesynched zijn bij ons. We hadden wel zo'n vette party he..
Shadowpriest, mage(ik), druid, shaman en hunter.
De regen van de shadowpriest en shaman, en dan nog eens die extra spelldmg. De laatste 20% heroism gebruiken op attumen was helemaal de bom :o, AB spammen en binnen 1 min heel je mana pool leegburnen. Maar wel vette dmg!

Om een voorbeeldje te geven. Normaal is het 2x AB -> scorch totdat debuff over is, en dan weer 2x AB. Zo ga je al amper oom(efficient gebruik van gems/evo). Nu met deze setup kreeg ik het voor elkaar om 4x AB, -> scorch totdat debuff weg is, 4x AB te spammen tot aan attumen zonder ook maar echt effetjes te drinken. Met een scorch crit kwam er altijd gewoon 2% mana bij, en verloor gewoon geen mana als ik alleen scorch spamde.

Dit resulteerde in 31% dmg done, en de eerst volgende op 18%. En dan zeggen dat arcane een support build is.. Nouja, ik weet wel beter met een goeie setup. En nee, de rest slackte niet, want die warlock + SP in de raid kan ik normaal amper bijhouden in dmg, en nu kon ik gewoon oneindig doornuken.
Helaas dat ik er geen screenshot van heb, volgende keer echt aan denken.

Over die arokkoa feathers, ook maar eens aan beginnen dan, hopen dat niet iedereen die truc doorkrijgt. Zelfde als met primal farmen, is leuk totdat er weinig mensen daar komen, maar daarna is het bijna onbegonnen werk.

[ Voor 4% gewijzigd door enira op 20-04-2007 08:52 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ImdaMned schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:47:
Ik ga met die spec niet PvPen :D

Ik weet nog niet of ik deze build hou, moet maar eens een beetje instances gaan doen enzo. Vind het voorlopig nog niet enorm lekker spelen. Je hebt spul wel sneller dood, maar ik word zelf ook meer geraakt.
thewizard2006 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 07:21:
waarom geen arcane subtletly, net of je arcane missles gaat gebruiken.
Imp. Arcane Missiles is ideaal als je eens iets moet hebben dat fire immune is, zoals fire elementals :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Hydra schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:10:
[...]

Imp. Arcane Missiles is ideaal als je eens iets moet hebben dat fire immune is, zoals fire elementals :)
spec frost :P:P:P:P

Ik vroeg mij af wat nu het beste is om te maken voor transmute. Ik zie op de AH bijv primal might, skyfire diamond etc staan (kan ik ook maken). Welke word nu veel gebruikt en wat zijn redelijke prijzen. Primal might is de goedkoopste 130g (zelf 1 voor 120 erop gezet gister). Skyfire diamond staat er nu 1 op voor 170g. Tips? :)

[ Voor 54% gewijzigd door thewizard2006 op 20-04-2007 09:12 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Zoveel fire, ik moet ervan huilen. Frost ftw!

Trouwens ik moet op het moment wel frost blijven vanwege shadow's embrace.
Zodra je tailoring can respecialisen ga ik meteen een arcane/fire setje maken, al was het maar om nog keuze te hebben. Mogelijk een keer een full arcane build met empowered arcane missiles, en maar mana pots gebruiken. Arcane missiles zijn het meest efficient qua damage per threat. Alleen jammer dat ze zoveel mana kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dailyleaf
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-08 16:50

dailyleaf

...

Gisteren maar even wat instances gedaan,

RFD: Ging erg makkelijk, dropte alles behalve dingen die ik nodig had (Geen plate armor bij eerste boss, geen rare spawn voor het shield, geen plate head piece van laatste boss :/) Wel nog een leuke dagger gewonnen van laatste boss maja, leuke drop van trash mobs > Blue SwordGelijk gestuurd naar men huntard, die heeft er nu 2, alleen nog even het level verkrijgen.
Uldaman: Ging vrij goed, tot dat er meer als 3 mobs tegelijk gepulled moesten worden, en iedereen maar gewoon voluit ging dpsen waardoor ik als tank geen aggro kon houden van alle 4 de mobs en daardoor de priest het niet kon bij houden met healen. Er zat nog een shammy en pala bij maar die vertikte het om een heal aan te klikken. Een leuk zwaardje nog gedropt, wat ik nu naast men mace drop (Gerespecced naar fury) Mijn nieuwe offhand Na heel wat gedoe en 2 keer gewiped op random mobs (omg), dropt er oppeens een epic!! (Woot!) EPIX Dan eindelijk bij de boss waar je van te voren die statues moet killen, ik duidelijk van te voren aan gegeven dat die mobs soort van explosie op het einde hebben met dus AoE dmg, maarnee.. niemand luisterd waardoor vervolgens rogue en shammy dood is en een priest kan geen combat res :( . Na dat we daar op gewiped waren, leaved oppeens de pala en heeft priest connection problem. Ik denk, ik ga even kijken of er nog andere mensen zijn voor Ulda. Dit viel me erg tegen, maar werd daarna oppeens gevraagd of ik mee wou naar mara, aangezien een shammy wel wou boosten. Ging allemaal vrij simpel, daarna bij princess.. (Gewoon een level 45 ofzo was leader) Princess 5%, 4% Loot changed to master loot 0%. Wat een goedkope actie, de epic dagger dropte :( Wel nog een ring geloot die ook dropte.
Daarna besloten om nog maar even wat te gaan questen.. dus ik kill wat monsters voor een quest, oppeens uit het niets dropt er Feet of the lynx! Lynx voetjes Men dag kon niet meer stuk :)

Mijn post is interessanter dan mijn Sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:10:
[...]

Ik ga met die spec niet PvPen :D

Ik weet nog niet of ik deze build hou, moet maar eens een beetje instances gaan doen enzo. Vind het voorlopig nog niet enorm lekker spelen. Je hebt spul wel sneller dood, maar ik word zelf ook meer geraakt.

[...]

Arcane missiles is ideaal als je een debuff hebt die je casttijd verdubbelt, zoals in Crypts. Heb je met instant en channeled spells geen last van. Dus tijdens de CD van instant spells gewoon arcane missiles spammen.

Edit: en vol trots meld ik nog dat ik altijd onderaan de damage lijst sta >:) Wel 1e of 2e op de healing lijst in Karazhan. Is altijd een gevecht met de Holy paladin, leg het af tegen de resto shaman, die heeft gewoon nog veel betere gear.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom deep fire speccen als je alleen raid? Dragonsbreath is nu niet bepaald handig tegen bosses, net zoals blastwave. Imp fireball is natuurlijk wel erg fijn, maar dan neem ik liever een hogere crit bonus uit de arcane tree. Zelf heb ik 33/28 (zie armory)

mocht iemand het interesseren, zelf sta ik ook #1 op dps list /care verder want samenstelling van dps lijst is niet zo erg boeiend verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Gisteren High King Mauler in drie tries dood en Gruul de eerste poging. Ik heb het liever niet over de wipe op het groepje van drie ogre's vlak voor Gruul. De High King ging een beetje mis met het pullen de eerste paar keer. Gruul vind ik een echt leuke baas met zijn scatter. Scheelt wel dat we een paar weken Kara gefarmed hebben, stuk beter te doen dan met leveling greens en blue's ;)

Zondag tijd voor Magtherion. Nouja proberen.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:33:
Waarom deep fire speccen als je alleen raid? Dragonsbreath is nu niet bepaald handig tegen bosses, net zoals blastwave. Imp fireball is natuurlijk wel erg fijn, maar dan neem ik liever een hogere crit bonus uit de arcane tree. Zelf heb ik 33/28 (zie armory)

mocht iemand het interesseren, zelf sta ik ook #1 op dps list /care verder want samenstelling van dps lijst is niet zo erg boeiend verder..
je doet nu net of het je niet intereseert maar je meld het wel.. oftwel je krijgt er daadwerkelijk wel een stijve plasser van dat je mischien wel 1ste zou staan..

kansloos :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:37:
[...]

je doet nu net of het je niet intereseert maar je meld het wel.. oftwel je krijgt er daadwerkelijk wel een stijve plasser van dat je mischien wel 1ste zou staan..

Agreed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:37:
[...]

Het punt wat ik wilde maken is dat de samenstelling van de dps lijst veel meer afhankelijk is van samenstelling van de dps classes dan van andere factoren. shadowpriests en locks buffen elkaars dmg en andere classes doen hetzelfde voor elkaar.

'skill' zoals eerder genoemd is, is natuurlijk ook cruciaal, maar alles heb je niet in de hand. De discussies over de samenstelling van dps lijst zijn verder ook niet zo boeiend als je totaal geen progress hebt, progress > all.

geen oneliner reactie svp eendje
oh

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

dailyleaf schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:24:
dus ik kill wat monsters voor een quest, oppeens uit het niets dropt er Feet of the lynx! Lynx voetjes Men dag kon niet meer stuk :)
ik hoop voor jou dat je ze niet equipt hebt (zeker op jou level niet). Want dat zijn de beste twink boots die erzijn bij ons gaan ze weg voor rond de 80G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Verwacht volgende week mijn nieuwe laptop. Er staat allicht Vista op, jammer genoeg. Vergt het installeren van WoW onder Vista speciale zorgen, of werkt dat zonder meer meteen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 16:19
Hurtebise schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:09:
Verwacht volgende week mijn nieuwe laptop. Er staat allicht Vista op, jammer genoeg. Vergt het installeren van WoW onder Vista speciale zorgen, of werkt dat zonder meer meteen?
Installatie even met "Run als administrator" starten en het moet prima werken.
(Ook als er patches zijn moet ik WoW zelf met "Run als administrator" starten trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buckwhead
  • Registratie: December 2006
Werkt goed hoor.
Ik had alleen na upgraden van XP naar Vista dat enkele belangrijke registry keys niet meer bestonden, en dat ik daardoor bij het installeren van TBC telkens de melding kreeg dat WoW nog niet geinstalleerd was.
Maar als je een fresh-install doet dan werkt het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:33:
http://www.wowhead.com/?talent=Rf0VZxgM0fcI0eRx0h

Geen pyro / blastwave / dragonsbreath, maar voor de rest alle puntjes waardoor je meer dmg gaat doen of minder mana gebruikt, mag jij mij nu gaan vertellen waar je de laatste 4 punten in gaat doen.

En 28/33? 28 arcane / 33 fire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:14

SkyStreaker

Move on up!

Is er ook een addon waarmee ik snel kan zoeken op bepaalde dingen als +critical strike bijv.? Vindt ik op dit moment erg handig namelijk :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:17:
[...]

http://www.wowhead.com/?talent=Rf0VZxgM0fcI0eRx0h

Geen pyro / blastwave / dragonsbreath, maar voor de rest alle puntjes waardoor je meer dmg gaat doen of minder mana gebruikt, mag jij mij nu gaan vertellen waar je de laatste 4 punten in gaat doen.

En 28/33? 28 arcane / 33 fire?
33/28 heb ik idd, oops http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Handel is niet toegestaan op GoT

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 11:13 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Gistern weer voor de 2e keer deze week Karazhan in geweest. We hadden veel problemen met Maiden, ik de MT ging de hele tijd dood :( (We hadden geen priest/druid voor HoTs, dus we waren afhankelijk van een pala die me moest healen wanneer iedereen stunned is) Het ging wel steeds beter en uiteindelijk kregen we haar down. Wel grappig dat juist op die try Shield Wall en Last Stand op cooldown zaten. De oplossing voor ons probleem bleek dat dps te snel dood ging. We hebben toen gezegt dat 1 shaman de dps healed, en 2 pala's de MT, dat ging vlekkeloos :) Normaal gesproken hebben we minder problemen met Maiden, maar dan heb je ook HoT's die de MT in leven houden.

The Curator hadden we ook al niet down op de 1e try, even als het Opera event, maar beide zijn wel down gegaan, met als mooie bonus dat T4 dropte en ik de enige was die ze wou hebben.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Waarschijnlijk m'n vorige build : P (ik kan niet op wow-europe wel op wowhead)

Ben vol lof over de 33/28 build maar alleen jammer dat je zo hard genaaid word door de ignite (helaas, met pijn in m'n hart, moet ik jarnotjuh hier gedeeltelijk gelijk in geven. Heb ik het alleen over dmg, niet over z'n aggro probleem : P)

Ik had laatst 8 opeenvolgende scorch hits (plus/min 1800 per stuk) en toen kwam shatter, zie je daarna 2 rottige ignite tics van 900 dmg... ignite word dus ververst en zal 2 sec na je crit beginnen met ticken. Aangezien je scorch 1.5 sec is komt je ignite nooit aan een tic toe.
jarnotjuh schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:49:
[...]

Hebben als in de zin van "kunnen gebruiken"? :)
Zo'n bullshit is dat he(nofi op jou!). Gister moroes gedaan dan, dropt die necklace(sowieso is die van de prince beter..). Raidleader zegt, Roll.
ik doe /roll, 85.. Hij /roll, 88. Maakt mij niet uit dat hij die neck nu heeft, maar.. Het maakt me wel uit dat je SAMEN naar progress streeft, en dat de loot tengoede komt. Naar players die dus een grotere upgrade hebben dan anderen. Volgens mij hebbne we het hier een paar topics geleden ook al over gehad, maargoed. Wat er bij hem verbeterde was alleen stats, en bij mij was het ook nog hit rating die ik erbij kreeg.

Afijn, raidleaders hebben toch het grootste woord dus.. :|
Ik wacht nog wel mooi mijn andere 3 drops af uit karazhan...
Ik heb niet echt de indruk dat je blij bent met je huidige guild... Hoop geklaag over nubs en raidleaders die zuigen...

[ Voor 35% gewijzigd door ImdaMned op 20-04-2007 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Katala schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:37:
The Curator hadden we ook al niet down op de 1e try, even als het Opera event, maar beide zijn wel down gegaan, met als mooie bonus dat T4 dropte en ik de enige was die ze wou hebben.
Zo'n bullshit is dat he(nofi op jou!). Gister moroes gedaan dan, dropt die necklace(sowieso is die van de prince beter..). Raidleader zegt, Roll.
ik doe /roll, 85.. Hij /roll, 88. Maakt mij niet uit dat hij die neck nu heeft, maar.. Het maakt me wel uit dat je SAMEN naar progress streeft, en dat de loot tengoede komt. Naar players die dus een grotere upgrade hebben dan anderen. Volgens mij hebbne we het hier een paar topics geleden ook al over gehad, maargoed. Wat er bij hem verbeterde was alleen stats, en bij mij was het ook nog hit rating die ik erbij kreeg.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
evilpin0 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:33:
Ik heb nog een mooie 70 orc warrior in de aanbieding, komt met beste blauwe pvp en tank gear.
PM voor prijs ;)
hahahaha zoveel kabaal over dat je nog dit en dat en dat moest een paar weken terug en nu kap je dr mee? :)

Volgens mij heb je het toen een beetje teveel gepushed om al die rotzooi bij elkaar te krijgen en word nu de rekening gepresenteerd :D

Anyway, @Kaap over die Arakkoa feather, die heb je van de AH geplukt en er staan er nog meer? :)Want dan moet ik dat denk ik met mn warlock ook maar eens proberen :) Scheelt iig weer wat Mana Tombs runs enzo :D

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Katala schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:37:
Gistern weer voor de 2e keer deze week Karazhan in geweest. We hadden veel problemen met Maiden, ik de MT ging de hele tijd dood :( (We hadden geen priest/druid voor HoTs, dus we waren afhankelijk van een pala die me moest healen wanneer iedereen stunned is) Het ging wel steeds beter en uiteindelijk kregen we haar down. Wel grappig dat juist op die try Shield Wall en Last Stand op cooldown zaten. De oplossing voor ons probleem bleek dat dps te snel dood ging. We hebben toen gezegt dat 1 shaman de dps healed, en 2 pala's de MT, dat ging vlekkeloos :) Normaal gesproken hebben we minder problemen met Maiden, maar dan heb je ook HoT's die de MT in leven houden.
Je hebt twee pala's, maar maar één pala vrij tijdens repentance? Hoe krijg je dat voor elkaar? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
redfoxert schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:52:
[...]

hahahaha zoveel kabaal over dat je nog dit en dat en dat moest een paar weken terug en nu kap je dr mee? :)

Volgens mij heb je het toen een beetje teveel gepushed om al die rotzooi bij elkaar te krijgen en word nu de rekening gepresenteerd :D

Anyway, @Kaap over die Arakkoa feather, die heb je van de AH geplukt en er staan er nog meer? :)Want dan moet ik dat denk ik met mn warlock ook maar eens proberen :) Scheelt iig weer wat Mana Tombs runs enzo :D
mwja ik zou 2v2 gaan doen met een vriend van, die gast had alleen maar gebotte shamans gespeelt en was echt zwaar poep in de arena, na 2 avondjes hield die het voor gezien :)

De geweldige ervaring die ik had toen ik met eerste twee char speelde is ook niet terug gekomen ;(

Heb er eigenlijk ook geen tijd meer voor. Speel toch liever games die puur op skill zijn gebasseert dus nu speel ik op ze tijd wat potjes supcom

[ Voor 5% gewijzigd door evilpin0 op 20-04-2007 11:14 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:01
Ik ga na een lange tijd niet spelen weer beginnen met WOW...en meteen TBC. Denk dat ik een BE Mage ga rollen.

Heeft iemand wat voorbeelden van goede builds? Frost spreekt mij wel aan....

Ik heb altijd op Dragonmaw gespeeld, maar wil nu misschien een andere server kiezen. Iemand nog advies voor een bepaalde server....met veel NL-ers ofzo?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

jarnotjuh schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:49:
[...]

Dus de gene met de slechtste gear heeft in jou ogen het meeste recht op een verbetering omdat het voor de raid ook de grootste verbetering is??
Neem aan dat jullie geen dkp gebruiken anders is het zowieso duidelijk.En scheelt ook nog hoe vaak iemand mee gaat natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:09:
Ik ga na een lange tijd niet spelen weer beginnen met WOW...en meteen TBC. Denk dat ik een BE Mage ga rollen.

Heeft iemand wat voorbeelden van goede builds? Frost spreekt mij wel aan....

Ik heb altijd op Dragonmaw gespeeld, maar wil nu misschien een andere server kiezen. Iemand nog advies voor een bepaalde server....met veel NL-ers ofzo?
Pak gewoon een normal recommended server. Daar komen toch de meeste mensen terecht. De oude servers die al 2 jaar bestaan zitten vol 70's die je niet helpen, en als je op 70 komt kom je toch niet aan de bak als blijkt dat je geen alt bent van een oude bekende.
De kans is ook groot dat je als je zomaar een willekeurige server of een server met een naam die je van jaren geleden nog kent pakt, dat dat een verlaten server is, waar wel veel mensen een account hebben maar waarvan die mensen al een tijdje op andere servers spelen omdat ze hun oude server ruk vonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Voor een beetje raid progressie moet je gewoon sociaal zijn en bereid zijn te passen voor anderen als jezelf al een redelijk item hebt. Wij zijn nog niet terug gegaan naar DKP en doen nog alles met rollen en passen. Het is zijn toch steeds dezelfde mensen die elke week raiden en alle epic-hoertjes zijn de guild uit.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
evilpin0 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:07:
[...]

mwja ik zou 2v2 gaan doen met een vriend van, die gast had alleen maar gebotte shamans gespeelt en was echt zwaar poep in de arena, na 2 avondjes hield die het voor gezien :)

De geweldige ervaring die ik had toen ik met eerste twee char speelde is ook niet terug gekomen ;(

Heb er eigenlijk ook geen tijd meer voor. Speel toch liever games die puur op skill zijn gebasseert dus nu speel ik op ze tijd wat potjes supcom
but but, what happened with perfect play.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Yellow|A schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:20:
Voor een beetje raid progressie moet je gewoon sociaal zijn en bereid zijn te passen voor anderen als jezelf al een redelijk item hebt. Wij zijn nog niet terug gegaan naar DKP en doen nog alles met rollen en passen. Het is zijn toch steeds dezelfde mensen die elke week raiden en alle epic-hoertjes zijn de guild uit.
Same. Van de week passte een pala nog op de Libram toen die dropte omdat ik 'm nog niet had, en paar weken terug heb ik op de T4 gloves gepasst voor een andere pala omdat hij graag tankt en we allebei de gauntlets van Attumen al hebben. Laat hem z'n tankgear dan maar upgraden in plaats van ik m'n dps-gear. Als je een beetje een hechte raidgroep hebt is dat de beste manier imo. Zal alleen niet voor nieuwe guilds werken waar de mensen elkaar nog niet al te goed kennen en die band er nog niet is.

[ Voor 4% gewijzigd door Exitium op 20-04-2007 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
redfoxert schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:52:

Stonden nog 4 stacks op, wel overpriced. De rest heb ik al uitgekocht :+

Maaaaaaaar we kunnen vanavond anders wel effe met zijn 2'en de boel farmen voor feathers? Ik neem aan dat jij al die quests voor die beesten in Terrokar ook nog moet?

By the way, Underbog vanavond plx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:03:
[...]

Je hebt twee pala's, maar maar één pala vrij tijdens repentance? Hoe krijg je dat voor elkaar? :?
Ben niet helemaal thuis in pala's
maar volges mij was het blessing of sacrifice.

Dan neemt pala wat dmg van tank zodatie uit de stun komt.

Gister met mijn guild eerste keer gruul down.
Heb mooi de gruul's teeth necklace geloot :9

Daarna ff bij magtherion gekeken. Laten we daarvan zeggen dat we nog een hoop moeten leren :+

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Exitium schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:03:
[...]

tsja ik vraag 't me ook af , Blessing of Sacrifice niet vaak genoeg gecas ofzo, of op 't verkeerde moment :S

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:41:
[...]

Gister met mijn guild eerste keer gruul down.
Heb mooi de gruul's teeth necklace geloot :9

Daarna ff bij magtherion gekeken. Laten we daarvan zeggen dat we nog een hoop moeten leren :+
magtheridon is een super gevecht mijn guild heeft hem nu aantal weken op farm en het zit hem vooral in de adds snel down krijgen ik raad aan als je de eerste add down hebt voor de 2de en 3de en 4de bloodlust te gebruiken als je genoeg shamans hebt dan kan je meestal van uitgaan dat je hem down krijgt, phase 2 is tank en spank tenzij mensen niet kunnen clicken op de cubes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:41:
[...]

Laat je tweede pala BoSacrifice op je eerste pala casten zodat 'ie de dmg pakt die je eerste dmg van de tank pakt. Kettingreactie waardoor je twee pala's vrij hebt voor healing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 17:43
Mensen die nog denken om balance te speccen met hun druid.
Ik zou zeggen doe het, mijn damage is nu rond de +822 (Zoek Mystico in the armory)
Ik heb voornamelijk gear uit heroics en iets uit karazhan etc alhoewel ik wel veel raid.
Het mooie is ik ben ben anti cloth dus ik ben echt een PANZERKIN >:) .

Crits die ik heb met trinket, 4.6k starfire en 2.3k a 2.5k wrath.
Geloof me het is gewoon fucking ziek in arena pwn ik ook heel wat meeste mensen zullen wel denken.
WTF 4k from a dr00d 8)7 .

Voor eventuele vragen ask ik ben al balance vanaf vorig jaar juli en het bevalt me prima.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:44:
[...]

magtheridon is een super gevecht mijn guild heeft hem nu aantal weken op farm en het zit hem vooral in de adds snel down krijgen ik raad aan als je de eerste add down hebt voor de 2de en 3de en 4de bloodlust te gebruiken als je genoeg shamans hebt dan kan je meestal van uitgaan dat je hem down krijgt phase 2 is tank en spank tenzij mensen niet kunnen clicken op de cubes
Thanx.
Zie er ook na uit om dat gevecht te leren. We hebben goede guild /raid leader. Komt altijd wel met goede tacktics. Dus ben daar niet ongerust om.

En nu beginnen we eindelijk mensen attuned te krijgen voor ssc. Daar zie ik vooral naar uit. Want karazhan farmen begin ik nu wel beetje zat te worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:54:
[...]

Thanx.
Zie er ook na uit om dat gevecht te leren. We hebben goede guild /raid leader. Komt altijd wel met goede tacktics. Dus ben daar niet ongerust om.

En nu beginnen we eindelijk mensen attuned te krijgen voor ssc. Daar zie ik vooral naar uit. Want karazhan farmen begin ik nu wel beetje zat te worden. :P
als je magtheridon down hebt ga niet SSC pak eerste void reaver in tempest keep die is piss easy vergeleken met hydross heb je gelijk t5 items erbij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Kaap schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:34:
[...]

Stonden nog 4 stacks op, wel overpriced. De rest heb ik al uitgekocht :+

Maaaaaaaar we kunnen vanavond anders wel effe met zijn 2'en de boel farmen voor feathers? Ik neem aan dat jij al die quests voor die beesten in Terrokar ook nog moet?

By the way, Underbog vanavond plx?
Nee ben al klaar in Terokkar, net in Nagrand begonnen. Bijna lvl 69 en dan ff snel doorstomen naar 70 zodat ik mn Frozen Shadoweave setje kan misbruiken :D

Moet alleen de dungeons in Terokkar nog doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

BELANGRIJKE SECURITY WARNING VOOR TANKS

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ef92ea9798a275e28b8170a9cb39951e/thumb.jpg

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Erycius schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:17:
BELANGRIJKE SECURITY WARNING VOOR TANKS

[afbeelding]
Elevator boss preview in Northrend ! aaaaarghl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Yellow|A schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:20:
ik doelde meer op mensen die met slechter gear lopen omdat ze bv veel minder vaak mee gaan of geen crafted item / end quest rewards hebben. Dan vind ik dus niet dat een serieuze raider zou moeten passen omdat het voor de ander een betere upgrade is.
Maar oke in grote lijnen ben ik het natuurlijk wel met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:56:
[...]

als je magtheridon down hebt ga niet SSC pak eerste void reaver in tempest keep die is piss easy vergeleken met hydross heb je gelijk t5 items erbij :p
Ja zoiets had ik ook gelezen.
Maar the eye attunement is best wel lang moet je behoorlijk wat heroic instances voor doen.
Dus denk dat bij ons eerder mensen attuned zijn voor ssc dan the eye.
vooral nu we gruul en nightbane down hebben.

Ik ga nu wat rustigere aan doen. andere priests mogen nu raiden en karazhan baasje farmen.
Heb ik eindelijk wat tijd om wat gold en rep bij elkaar te sprokkelen :P
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.