Heh, jezus, heb ik er zoveel op de AH gekocht?
Overigens is het best goed te doen hoor, ik heb een klein maandje geleden tailoring opgepakt en ben nu 375. 0-300 doe je binnen no-time en de kosten zijn goed te overzien.
Daarna wordt het inderdaad wat lastiger. Wat ik heb gedaan, ik ben gewoon de primal water (die je voor Shadowweave set nodig hebt, ik meen 36 stuks) gaan farmen in het al eerder genoemde meertje bij Shatt.
Per uur haal je daar buiten de motes altijd wel een stuk of 3-4 greens boven water, die heb ik allemaal laten dissen door een guildie --> Arcane Dust.
Verder heb je zo'n 20G aan meuk per uur, die 20G gebruikte ik om cloth te kopen op AH (ik kocht cloth altijd zoveel mogelijk < 3G50s)
Natuurlijk doe je tussendoor ook nog wel wat andere dingen (instances, quests afronden) waarmee je ook nog geld verdiend, ook dat werd meestal omgezet in cloth van de AH.
Al met al had ik na een maandje 10G minder dan toen ik begon, maar wel tailoring lvl375 en 2/3 Shadowweave set ('t is wachten op genoeg Shadowcloth nu).
Als je eenmaal Spellcloth gaat maken ... zoek eerst even op internet wat er dan gebeurt ... ik had geen idee --> dood
)
[
Voor 6% gewijzigd door
Sleepie op 19-04-2007 11:39
]