Het Grote World of Warcraft topic - Deel 113 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.339 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:56:
[...]

Excuse me? Ebay? nee ik speel het spel sinds na de eerste week van uitkomen in de winkels. Wat zal dat nu zijn? anderhalf jaar ofzo?

Ik kocht gold ja maar daar koop ik geen tier 2.5 of tier 3 mee, ik ben lui ja...tja zit in de genen denk ik. En omdat ik 1 website niet ken ben ik meteen een ebayer? rofl. Heb niet eens een Ebay account.

Maar goed, vanavond maar eens weer cash proberen te maken met Armaments! zijn veel in trek laatste tijd.
met tier 2,5/3 pas klaar met karazhan attunment en er nog nooit geweest zijn spreekt ook niet in je voordeel, maar ok het kan dat je heel lui bent, je hebt niet voor niets een hunter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:07:
[...]
Maar goed, jij kent ook nog wel wat mensen uit Resisted, dus zal je niet verbazen hoe we ermee omgaan denk ik. ;)
De mensen die ik ken, zijn allemaal (op een zekere healadin na :P) volwassen mensen die wéten hoe ze moeten raiden en die je niet hoeft te vertellen dat ze bepaalde dingen mee moeten sjouwen tijdens een raid. Gelukkig zit ik in zo'n zelfde soort guild, alhoewel we kleiner zijn en dus ook minder ver. :)

Spelen met volwassen lui maakt het allemaal wat simpeler, betekent dat bepaalde dingen "normaal" zijn en dat je die dus niet hoeft te verplichten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekje schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:05:
Oh nog even een vraagje over raiden. Ik zit atm in een guild (default) en er wordt van me verwacht dat ik met 100 en 1 consumables en evt een flask aan kom zetten voor een raid. Hoe doen andere guilds dit? Ik heb echt geen zin om de hele dag te farmen zoals ik andere guildies zien doen. Ik word nog wel geinvite voor raids maar ik heb helemaal geen prio op een spot :S . Ik zei dat die bosses in kaz ook wel zonder potions te doen waren, en daarop werd hard gelachen. Ben ik nou echt zo'n "slacker" dat ik niet wil farmen voor raids. Poisons/reagents breng ik wel altijd mee, en ook 90%+ repaired.

We zijn at prince atm, 10%.
Wij hebben het niet als verplichting in onze guild, although er wel verwacht word dat je er wel een beetje normaal mee omgaat. Iedereen heeft wel healing en/of mana potions bij zich, dat is het minste denk ik.

Verder oefenen we gewoon net zolang op een boss totdat we niet meer geowned worden door domme fouten, maar het niet halen door healers out of mana of iets anders wat is op te lossen met potions, en dan doen we een try met potions.

Ook @ Prince atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Bosmonster schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:45:
Dat is nu eenmaal het niveau hier, zou me er niet teveel van aantrekken ;)

Een eigen mening is moeilijk, haantjesgedrag is nu eenmaal veel eenvoudiger.
Jank niet zo :P

En wat betreft het grinden van pots: binnenkort kun je nog maar 2 elixers OF 1 flask gebruiken, dus zal dat farmen ook een hoop minder worden. Sowieso deden wij altijd eerst een paar dry-runs op een nieuwe boss.

Als je guild op een nieuwe boss meteen alle consumables gaat verspillen zou ik eens op zoek gaan naar een raid leader die 't wel snapt :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:54

JSchut

.....

Heb een tijdje behoorlijk gespeeld. Speel het sinds juli 2005 als ik het goed heb... Hele tijd warlock geweest nu geswitched naar rogue... Sinds de laatste twee maanden ben ik een stuk minder gaan spelen.... casual zeg maar.

Ik ga met mijn rogue binnenkort wel gewoon instances doen (heroic) maar raiden daar heb ik voorlopig geen zin meer in... heeft me al genoeg tijd gekost ;)

Wat ik wel minder vind is dat veel mensen kijken in wat voor guild je zit alvorens met je te groupen... Momenteel zit ik in een relaxte leveling guild. Dit omdat ik toch niet meer raid. Maar dat werkt dan weer niet in je voordeel. Gelukkig heb ik nu een vaste groep van een man of 10 voor heroics. Zo kunnen we meestal wel een groep maken.

Er zijn inderdaad een hoop kinderen die zich casual noemen. Opzich heb ik geen probleem met iemand in de groep van 14 ofzo, maar dan moet ie wel een beetje kunnen spelen. Zoiezo verwacht je dat wel een beetje van de mensen in je groep als je heroic gaat doen. Maar er zijn zat van deze "kinderen" die behoorlijke jankerds zijn.... en als je ze commentaar geeft dan leaven ze de groep en krijg je whipsers als sucker,noob,!#$hole en dat ik er niks van snap en dat ze het zelf al 10 keer gedaan hebben... yeah right...

Anyways heb ik wel repect voor alle andere spelers (casual tot en met die-hard) die iig moeite doen om iets te bereiken op welke manier dan ook.

Over het stukje gold kopen... Zelf zou ik dat nooit doen. Ook niet toen ik nog erg veel in raids te vinden was. Zelf gold farmen is een onderdeel van het spel dat erbij hoort imo.... maar goed ieder zijn eigen ding.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Koekje schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:05:
Oh nog even een vraagje over raiden. Ik zit atm in een guild (default) en er wordt van me verwacht dat ik met 100 en 1 consumables en evt een flask aan kom zetten voor een raid. Hoe doen andere guilds dit? Ik heb echt geen zin om de hele dag te farmen zoals ik andere guildies zien doen. Ik word nog wel geinvite voor raids maar ik heb helemaal geen prio op een spot :S . Ik zei dat die bosses in kaz ook wel zonder potions te doen waren, en daarop werd hard gelachen. Ben ik nou echt zo'n "slacker" dat ik niet wil farmen voor raids. Poisons/reagents breng ik wel altijd mee, en ook 90%+ repaired.

We zijn at prince atm, 10%.
In Karazhan kun je de meeste bosses doen zonder potions/flask, mits je goede gear hebt. Met groene items hoef je er niet eens aan te beginnen. Blauwe items (of epics) van de heroic instances zijn echt nodig, maar nog beter zijn de craftable items denk ik.

Gruul pak je niet zonder potions, zelf met full tier 4 kost het sommige guilds nog moeite en dat mag eigenlijk niet, met tier 4 moet je zonder problemen Gruul kunnen pakken.

Maar sowieso zijn de item sets van tier 4 en 5 waardeloos. In mijn geval (als warlock) check de tier 4 Voidheart Robe, slechts +36 spelldamage, dat moet natuurlijk het dubbele zijn, waarom zou je er anders voor gaan, frozen shadoweave is dan veel beter.
En dan tier 5...Robe of the Corrupter, maar liefst +40 spelldamage (CRY!) natuurlijk moet een tier 5 warlock chestpiece rond de 80 spelldamage hebben. Kijk, als Blizzard die items so crap maakt, dan moet je wel flasks/elixirs blijven gebruiken ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:59:
[...]

2 jaar en 2 maanden ongeveer ;) Spreekt weer niet echt in je voordeel dit ^^
lol, come on gimme a break :P. Ik ga niet "exact" bijhouden hoelang WoW officiele release gamebaar was. Ik speel het spel sinds Mei 2006 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:10:
[...]

met tier 2,5/3 pas klaar met karazhan attunment en er nog nooit geweest zijn spreekt ook niet in je voordeel, maar ok het kan dat je heel lui bent, je hebt niet voor niets een hunter :p
Rofl, ja tja, ik game niet zo vaak meer als vroeger. Laat ik het zo zeggen...ik geef mijn ogen wat meer rust nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JSchut schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:30:Over het stukje gold kopen... Zelf zou ik dat nooit doen. Ook niet toen ik nog erg veel in raids te vinden was. Zelf gold farmen is een onderdeel van het spel dat erbij hoort imo.... maar goed ieder zijn eigen ding.
Ik denk dat Blizzard het goud kopen tegengaat door het makkelijk te maken om het te verdienen. Er komt een hoop gold het spel in door mensen die alle quests afmaken op 70 en de drops. Instance mops droppen al snel 60s per stuk, 12s per persoon, als je er in bijv. shadow labs 150 moet afmaken en dan nog een paar chests erbij dan verdient iedereen 20g aan coin drops, meer dan je repair kosten. Op die manier krijgt iedereen redelijk wat goud, en daardoor zijn ze bereid veel te betalen op de AH, zodat je als je wat te verkopen hebt er flink wat voor kan krijgen.
Ik had ook mijn 5000g al op het moment dat ik de 70 haalde, en een hoop mensen farmen het bij elkaar in een paar weken. Vroeger was die 1000g voor een 100% mount veel, en dat kostte de meeste mensen maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Endgame is raiden in dit geval dan, is inderdaad wat lastiger maar dat is altijd zo geweest. Bosses zijn moeilijk, worden neergehaald en een tijd later worden ze makkelijker gemaakt (Chrom anyone?) waarna ook de wat meer casual spelers door kunnen.
Ik ben nu een lvl 70 mage met fast flying mount, voor mij is endgame nu nog de laatste (boring group) quests afmaken en mischien een keertje een instance/raid doen maar met meestal een uurtje te spelen gaat dat niet lukken.

Met mijn pve spec en equip kan ik nu lekker farmen maar PVP ben ik binnen een seconde hartstikke dood.

Easter eggs op de website dubbelklik eens op de rewards http://www.worldofwarcraf...bonewastes/bonewastes.xml
(quicly write down three things you like about sunday)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MysticSnake schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:40:Maar sowieso zijn de item sets van tier 4 en 5 waardeloos. In mijn geval (als warlock) check de tier 4 Voidheart Robe, slechts +36 spelldamage, dat moet natuurlijk het dubbele zijn, waarom zou je er anders voor gaan, frozen shadoweave is dan veel beter.
Dat item probleem komt meestal doordat mensen stats die ze niet kennen/niet willen negeren, en dan alleen kijken naar 1 bepaald ding. Hij heeft wel meer spell damage, maar minder sta, minder int, een socket minder, en hij mist de spell hit rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
MysticSnake schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:40:
[...]

Maar sowieso zijn de item sets van tier 4 en 5 waardeloos. In mijn geval (als warlock) check de tier 4 Voidheart Robe, slechts +36 spelldamage, dat moet natuurlijk het dubbele zijn, waarom zou je er anders voor gaan, frozen shadoweave is dan veel beter.
En dan tier 5...Robe of the Corrupter, maar liefst +40 spelldamage (CRY!) natuurlijk moet een tier 5 warlock chestpiece rond de 80 spelldamage hebben. Kijk, als Blizzard die items so crap maakt, dan moet je wel flasks/elixirs blijven gebruiken ja.
het dubbele zou teveel zijn, meer mag wel, maar de meewaarde van Tier sets moet meer zitten in de setbonusses die je kan krijgen dan de raw stats

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:41:
lol, come on gimme a break :P. Ik ga niet "exact" bijhouden hoelang WoW officiele release gamebaar was. Ik speel het spel sinds Mei 2006 :)
Dat komt niet echt in de buurt van anderhalf jaar he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:41:
[...]

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:56:
[...]

Excuse me? Ebay? nee ik speel het spel sinds na de eerste week van uitkomen in de winkels. Wat zal dat nu zijn? anderhalf jaar ofzo?
Wat is het nou, nog geen jaar of al dik anderhalf jaar ("sinds na de eerste week van uitkomen in de winkels") >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:39
sinds mei 2006... Dan heb je verdomd veel geluk gehad om een guild gevonden te hebben die je AQ40 en Naxx laten zien en je wat epix hebben meegegeven.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:14:
[...]

De mensen die ik ken, zijn allemaal (op een zekere healadin na :P) volwassen mensen die wéten hoe ze moeten raiden en die je niet hoeft te vertellen dat ze bepaalde dingen mee moeten sjouwen tijdens een raid. Gelukkig zit ik in zo'n zelfde soort guild, alhoewel we kleiner zijn en dus ook minder ver. :)

Spelen met volwassen lui maakt het allemaal wat simpeler, betekent dat bepaalde dingen "normaal" zijn en dat je die dus niet hoeft te verplichten. :)
Healadin? Je vind Lav niet volwassen en Scen wel? o.O

Eigen verantwoordig is (naast het taalgebruik van Scen :P) één van de redenen dat we een leeftijdsgrens van 18 hanteren. Heb in m'n vorige guild best goeie ervaringen met jongere mensen maar ook genoeg mindere. Nu is de instelling van Resisted mensen toch wat anders dan die van DI, maar ik denk dat het leeftijdsverschil ook wel een rol speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:54

TiMMieJ

PSN: Orixez

Als ik alles zo lees over casual en hardcore heb ook ik het idee dat nu iedere casual voor noob uitgemaakt word. Zelf ben ik ook tot en met Naxx aan het raiden geweest in een casual guild.
Met TBC ben ik hieruit gezet omdat men switchte naar hardcore en ik hier niet in mee kon/wilde gaan. Want zoals velen hier ben ook ik gelimiteerd in mijn tijd en heb wel meer dingen te doen als spelen. Zelf vind ik een casual dus iemand die echt wel kan spelen maar geen tijd heeft. Natuurlijk kan hier nog niveau verschil in zitten. Zelf ben ik nu aan het rerollen van een Hunter naar Priest en dit bevalt me zeer goed. De raid/instance party valt en/of staat met de healers erachter. Zoals het gezegde ook luid "een party/raid is zo goed als zijn healer(s)".

Ik speel zelf casual op Khadgar (PvE). Zitten hier nog andere tweakers die wel in zijn voor wat questen instancen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imagica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-05 17:49
MysticSnake schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:40:
[...]

In Karazhan kun je de meeste bosses doen zonder potions/flask, mits je goede gear hebt. Met groene items hoef je er niet eens aan te beginnen. Blauwe items (of epics) van de heroic instances zijn echt nodig, maar nog beter zijn de craftable items denk ik.

Gruul pak je niet zonder potions, zelf met full tier 4 kost het sommige guilds nog moeite en dat mag eigenlijk niet, met tier 4 moet je zonder problemen Gruul kunnen pakken.

Gelukkig worden alle Tier epics aangepast met komende 2.1 patch , en maken ze de epics on par met wat het zou moeten zijn. Blizzard is zich terdege bewust dat deze items niet voldoen t.o.v. de moeite/moeilijkheids factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
T4 wordt niet aangepast hoor, en dat is nou ook niet echt goed te noemen. :)
4 June 05 14:06 CEST
AMG jij speelt al langer dan ik. Addict! :P

[ Voor 33% gewijzigd door Exitium op 18-04-2007 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:47:
[...]

Dat item probleem komt meestal doordat mensen stats die ze niet kennen/niet willen negeren, en dan alleen kijken naar 1 bepaald ding. Hij heeft wel meer spell damage, maar minder sta, minder int, een socket minder, en hij mist de spell hit rating.
Die stats heeft een warlock ook niet nodig. Zeker niet als die Affliction is (zoals de meeste raid-warlocks).
Suppression +10% hit
Drainlife (stamina hoef je dus niet zo nodig, HP heb je toch altijd genoeg en je wordt gehealed).
Intellect hoef je ook niet veel te hebben, want je crit amper en je lifetapt voor mana.

En enige wat echt telt is spelldamage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MysticSnake schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:14:
[...]

Die stats heeft een warlock ook niet nodig. Zeker niet als die Affliction is (zoals de meeste raid-warlocks).
Suppression +10% hit
Drainlife (stamina hoef je dus niet zo nodig, HP heb je toch altijd genoeg en je wordt gehealed).
Intellect hoef je ook niet veel te hebben, want je crit amper en je lifetapt voor mana.

dus jij hebt alleen groene items met "of shadow wraith" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Ooooh, wat baal ik dat toen ik wilde registreren de site niet meewerkte ;)
Account Created:
12 February 05 01:24 CET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
Bokkie schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:22:
[...]

dus jij hebt alleen groene items met "of shadow wraith" :P
Nee, ik zeg niet zo nodig, ik heb niet gezegd dat je het helemaal niet nodig hebt.
Maar mijn post was een reactie op een eerdere (en is nu een beetje uit de context gehaald).
Het gaat erom dat ik op een item 30 spelldamage belangrijker vind dan +5 stamina en + 5 intellect en +5 hit rating meer bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
[...]

Suppression +10% hit

je verhaal klopt niet helemaal,
-Warlocks hebben wel degelijk wat aan + crit gear (sm/ruin combi bijv die veel in raids word gebruikt)
-affli locks gebruiken dark pact grotendeels :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je wilt niet weten hoe vaak ik crit. :D
Dat draagt wel een hoop bij, maar een aanzienlijke manapool bij m'n 'lock vind ik toch wel heel fijn. Kunnen ook restanten uit m'n tijd als mage zijn, maar dat neemt niet weg dat ik veel intellect ook erg op prijs stel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
MysticSnake schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:27:
[...]

Nee, ik zeg niet zo nodig, ik heb niet gezegd dat je het helemaal niet nodig hebt.
Maar mijn post was een reactie op een eerdere (en is nu een beetje uit de context gehaald).
Het gaat erom dat ik op een item 30 spelldamage belangrijker vind dan +5 stamina en + 5 intellect en +5 hit rating meer bijvoorbeeld.
125 shadow/fire dmg proc maakt het item redelijk goed.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:53
[...]

Suppression +10% hit

Beetje kort door de bocht, je hebt nog steeds wel +6% hit nodig om de cap te bereiken op bosses. Als shadowpriest heb ik ook 10% hit van talents op mn shadow spells maar heb tog nog rond de 6.5% hit nog op mn gear.
Stamina niet nodig lol, alsof de healers 24/7 achter jouw kont aan gaan lopen, locks hebben zeker wel een van de laagste prioriteiten voor healers.
En lifetappen voor mana? En daardoor je DPS verlagen ipc aangezien je die 1.5 sec "verspilt" aan lifetap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 17-09 12:52
ImdaMned schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:45:
[...]

125 shadow/fire dmg proc maakt het item redelijk goed.
[...]

u r pro !
De 2-set bonus is nog het lekkerste, juist voor affliction locks met Dark Pact :) Welke andere set heeft 45 mp5 als 2-set bonus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:53
Bosmonster schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:47:
[...]

De 2-set bonus is nog het lekkerste, juist voor affliction locks met Dark Pact :) Welke andere set heeft 45 mp5 als 2-set bonus ;)
Alle t4 set bonusses (bonusi? :P) vallen in het niet vergeleken met die van de mages, geen interrupts op fire en frost bolts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Helox-in-a-box schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:50:
[...]

Alle t4 set bonusses (bonusi? :P) vallen in het niet vergeleken met die van de mages, geen interrupts op fire en frost bolts...
Mwah de 45 mp5 set bonus is ook nogal 'situational' zeg maar.. Als je geen Dark Pact hebt is die hele set bonus vrij crappy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Helox-in-a-box schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:47:
Stamina niet nodig lol, alsof de healers 24/7 achter jouw kont aan gaan lopen, locks hebben zeker wel een van de laagste prioriteiten voor healers.
Als affliction lock heb je überhaupt weinig healing nodig tenzij je aggro pakt. Drainen ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Exitium schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:01:
[...]

Als affliction lock heb je überhaupt weinig healing nodig tenzij je aggro pakt. Drainen ftw.
verschilt ook maar per situatie :P op heroics kan ik niet eens beginnen met drainen als ik aggro krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 18:14
Helox-in-a-box schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:47:
[...]

Beetje kort door de bocht, je hebt nog steeds wel +6% hit nodig om de cap te bereiken op bosses. Als shadowpriest heb ik ook 10% hit van talents op mn shadow spells maar heb tog nog rond de 6.5% hit nog op mn gear.
En lifetappen voor mana? En daardoor je DPS verlagen ipc aangezien je die 1.5 sec "verspilt" aan lifetap.
ik heal warlock's helemaal nooit, begin van een gevecht een lightwell voor ze en thats it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Arto schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:06:
ik heal warlock's helemaal nooit, begin van een gevecht een lightwell voor ze en thats it
Hadden bij mij ook nooit echt prio, tenzij 't een AoE encounter was, maar dan is het nog irritant omdat je niet weet of ze aggro hebben of dat 't gewoon hun eigen emo-damage is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 15:56

Vidra

Vragen?

Die set is gewoon lekker net als de primal mooncloth set + Whitemend set voor priests :)

totdat je een aantal items van de tier 3/4 gear hebt verzameld :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Bosmonster schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:52:
[...]

Mwah de 45 mp5 set bonus is ook nogal 'situational' zeg maar.. Als je geen Dark Pact hebt is die hele set bonus vrij crappy.
Voor een lolguard is het anders ook wel leuk, gezien ie 24/7 oom is.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 11:14
Hydra schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:08:
[...]

Hadden bij mij ook nooit echt prio, tenzij 't een AoE encounter was, maar dan is het nog irritant omdat je niet weet of ze aggro hebben of dat 't gewoon hun eigen emo-damage is.
Mja meer als een mending kan er dan niet vanaf :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Snap niet echt wat er nou zou tegen lifetappende locks is tbh. Ik als vroegere healbot (Shaman), had er helemaal geen moeite mee, sterker nog; Ik heb liever dat ze lifetappen en op hun max kunnen DPS'en.

Maargoed, ik ben dan wel redelijk bevooroordeeld gezien mij main nu een warlock is :P.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MJ85 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:29:
[...]

Voor een lolguard is het anders ook wel leuk, gezien ie 24/7 oom is.
Als je een Felguard hebt heb je ook minimal 2/3 Mana Feed lijkt me en boeit zn regen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 17-09 11:14
Nah maakt me weinig uit in battle (niks eigenlijk, zolang je maar niet van die mongolen hebt die rustig even tot 10% tappen en blijven hangen terwijl ze zien dat de enige healer de tank aan het spammen is). Waar ik me wel aan irriteer, en dus nooit meer heal dan 1 renewtje of evt. een mending, is als we drinken na een trashmob, de lock zichzelf even voltapt, en dan met 50%hp/100%mp de volgende groep in gaat. D'r zijn locks die zichzelf prima up kunnen houden en zelfs vol kunnen leechen, maar verwacht van mij @$*&% geen heal terwijl je zelf te lam bent om te drinken.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MJ85 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:43:
Snap niet echt wat er nou zou tegen lifetappende locks is tbh. Ik als vroegere healbot (Shaman), had er helemaal geen moeite mee, sterker nog; Ik heb liever dat ze lifetappen en op hun max kunnen DPS'en.

Maargoed, ik ben dan wel redelijk bevooroordeeld gezien mij main nu een warlock is :P.
Het maakt me niet uit, mits ik genoeg mana heb. Anders ga je maar ff bandagen. Ik heb alleen geen zin in gezeur als je jezelf gaat lifetappen naar 50% en dan doodgaat omdat je op een onveilige plek staat. Dat heb ik gelukkig maar 1 keer meegemaakt, en die lock is later (vanwege nog een paar andere redenen zoals enorm gezeur toen een shadowpriest op +dam rollde) toch uit de groep gekicked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:51:
Waar ik me wel aan irriteer, en dus nooit meer heal dan 1 renewtje of evt. een mending, is als we drinken na een trashmob, de lock zichzelf even voltapt, en dan met 50%hp/100%mp de volgende groep in gaat. D'r zijn locks die zichzelf prima up kunnen houden en zelfs vol kunnen leechen, maar verwacht van mij @$*&% geen heal terwijl je zelf te lam bent om te drinken.
Klopt, na het gevecht eet de tank wat, de rogue bandaged, de priest drinkt tot hij 100% mana heeft. Dan opeens gaat de lock flink lifetappen in plaats van water drinken, zodat hij 10% health en 100% mana heeft. En dan verwacht hij dat de priest twee greater heals doet, zodat hij opnieuw moet gaan drinken. Het eindresultaat is dat het evenveel water kost als dat de lock zelf zou drinken, maar twee keer zo lang duurt omdat de priest 2x achter elkaar moet drinken. Terwijl als de lock zou drinken het tegelijkertijd met de rest gaat.Daarmee benadeelt een warlock de groep. Maar dat doen ze zowiezo toch al met hun random dots, rain of fire en overaggro'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, lifetappende locks. Ventrilo all the way. Gewoon tijdens de gevechten overleggen. Heeft de priest (ik) het druk, dan een beetje lifetappene n lifedrainen. heb ik het rustig en genoeg mana. Tap maar vol en ik gooi er wel een greater heal over en een renew. de rest life drainen.

Zelfde met Hellfire, even om een schildje vragen op ventrilo. Wachten tot de debuff is afgelopen en schild nog niet. Hellfiren, reshield als schild wegvalt. en verder renew en heals casten. Meer AoE damage dan de meeste mages. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:56:
Klopt, na het gevecht eet de tank wat, de rogue bandaged, de priest drinkt tot hij 100% mana heeft. Dan opeens gaat de lock flink lifetappen in plaats van water drinken, zodat hij 10% health en 100% mana heeft. En dan verwacht hij dat de priest twee greater heals doet, zodat hij opnieuw moet gaan drinken. Het eindresultaat is dat het evenveel water kost als dat de lock zelf zou drinken, maar twee keer zo lang duurt omdat de priest 2x achter elkaar moet drinken. Terwijl als de lock zou drinken het tegelijkertijd met de rest gaat.Daarmee benadeelt een warlock de groep. Maar dat doen ze zowiezo toch al met hun random dots, rain of fire en overaggro'en.
Dat doe ik sowieso niet. Na een gevecht krijgen locks die niet op 100% zitten een renew, en ik ga zitten drinken. Ze doen maar 't zelfde, mana drinks zijn gratis, tijd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
tomvdburg schreef op woensdag 18 april 2007 @ 20:02:
[...]

shit he. en ik maar denken dat ík ziek was. bij mij is het iig weinig tijd afk..
Hoi waardeoordeel. Waarom is dit nu weer ziek? Ik sprak pasgeleden een man die het leuk vind om 1 x in de 2 jaar naar de US te gaan om daar een oude auto te kopen, te laten verschepen naar NL en daar 2 jaar lang elke avond er aan te klussen en soms zelf in z'n garage te slapen. Dat is dan opeens wel stoer ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:57:
[...]

Hoi waardeoordeel. Waarom is dit nu weer ziek? Ik sprak pasgeleden een man die het leuk vind om 1 x in de 2 jaar naar de US te gaan om daar een oude auto te kopen, te laten verschepen naar NL en daar 2 jaar lang elke avond er aan te klussen en soms zelf in z'n garage te slapen. Dat is dan opeens wel stoer ofzo ?
ach, ik vind 't zelf ook niet helemaal ok hoor :P

maar 'gelukkig' zit er een hoop afk-tijd bij... WoW staat vaak aan op de achtergrond terwijl ik met andere dingen bezig ben :)

edit:

ik kreeg trouwens als reply op m'n petition over goldselling spam:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~spmf/wow/gold.jpg
zie ik toch duidelijk gold selling èn buying staan ;) :P

[ Voor 13% gewijzigd door Viggen op 19-04-2007 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

FF wat BM dingen vandaag geprobeerd met de guild. Nog steeds lukt het ons niet echt om daar lekker door te komen. Alleen als een bepaald persoon, lees: Eleamar, erbij is gaat het wel soepel. hehe.

Hadden eerst Warrior, feral druid, holy/disc priest, hunter (zonder pet), en ik als mage. Kwamen tot 17/18 en toen ging eerst de hunter en onze dps was foestie. We hadden ook al 3 beacons gebruikt.
En snel daarna ging ik onderuit met al de adds en zagen dus geen eindboss meer. Wipe.

2de try ging met een rogue. Tot aan eindboss...doen we een paar beacons erop....bam weg in 1 seconde..ik WTF?! Nog nooit gezien, 2de en 3de beacon ook snel weg...erg vaag allemaal. Ok druid down, tank down en wipe.

Vraag is, normaal wacht je toch met al de beacons tot laatste Boss en dan rammen met die banaan?
Maar ik dat die beacons zo snel verslaan worden snap ik niet.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
junglebeast schreef op donderdag 19 april 2007 @ 03:26:
FF wat BM dingen vandaag geprobeerd met de guild. Nog steeds lukt het ons niet echt om daar lekker door te komen. Alleen als een bepaald persoon, lees: Eleamar, erbij is gaat het wel soepel. hehe.

Hadden eerst Warrior, feral druid, holy/disc priest, hunter (zonder pet), en ik als mage. Kwamen tot 17/18 en toen ging eerst de hunter en onze dps was foestie. We hadden ook al 3 beacons gebruikt.
En snel daarna ging ik onderuit met al de adds en zagen dus geen eindboss meer. Wipe.

2de try ging met een rogue. Tot aan eindboss...doen we een paar beacons erop....bam weg in 1 seconde..ik WTF?! Nog nooit gezien, 2de en 3de beacon ook snel weg...erg vaag allemaal. Ok druid down, tank down en wipe.

Vraag is, normaal wacht je toch met al de beacons tot laatste Boss en dan rammen met die banaan?
Nee.. die beacons kan je dus enkel bij gewoon trash gebruiken. Een boss 'dispelled' ze dus. Is dus geen bug maar bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 07:23
Viggen schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:52:
[...]

ach, ik vind 't zelf ook niet helemaal ok hoor :P

maar 'gelukkig' zit er een hoop afk-tijd bij... WoW staat vaak aan op de achtergrond terwijl ik met andere dingen bezig ben :)

edit:

ik kreeg trouwens als reply op m'n petition over goldselling spam:

[afbeelding]
zie ik toch duidelijk gold selling èn buying staan ;) :P
Customer Support zeggen wel vaker degenstrijdige dingen. Zolang gold buying niet in de terms of use staat en gold verkopen wel, lijkt het mij duidelijk wat wel en niet toegestaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 13:47
niet om het een of ander, maar waarom zijn er minimaal 2 replys van mij verwijdert van gisteravond???

betreft gametime enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
junglebeast schreef op donderdag 19 april 2007 @ 03:26:

boss dispelled ze idd. Wat je het beste kan doen is:
lock of mage op adds
bij rift 12 (2e baas) 1 beacon plaatsen bij medivh en alle 5 op de boss
bij rift (16) en 17 i beacon gebruiken bij medivh
Hierna heb je nog 2 of 3 beacons over. Plaats deze bij de laatste baas 1. niet gelijk en 2 ergens achter hem ver weg. Het lijkt erop dat ze dan niet of minder snel dispelled worden.
Dus plaats ze niet allemaal tegelijk pats boem boven op de boss

Gister kara gedaan (huntsman, moroes en maiden) en mijn eerste epic EVER geloot http://www.wowhead.com/?item=28507 Behoorlijk blij mee :D

Zit een btje met een probleem. Er zijn een aantal zaken die ik wil doen: epic flying mount, enchanten, epics krijgen (karazhan, exalted, tailoringsets kopen) en gems upgrade (heb nu allemaal 4-10g gems erin) en de goede zijn 70-90g. Wat is nu het verstandigste om te doen en in welke volgorde.
Ik denk dat ik eerste alle quests in shadowmoon ga doen (netherstorm al bijna helemaal klaar op 3 elites na). Hierna dan maar motes farmen en hopen op wat mooie worlddrops ofzo. Tussendoor karazhan doen en epics krijgen. Als ik voldoende geld heb epic flying mount kopen. Hierna enchanten van items die ik niet snel zal vervangen, daarna sparen voor tailoringsets die nodig zijn en hierna upgrade van gems.
Gaat nog wel ff duren ben ik bang voor :P maar goed so be it :)

Gister gekeken op SM cathedral een bjte profitable was, opzich wel leuk en met wat tweaken van aaanvallen kom je misschien op 25-30g per uur denk ik

[ Voor 28% gewijzigd door thewizard2006 op 19-04-2007 08:23 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
- grinden voor epic mount
- grinden voor upgrade gems

in de tussentijd de instances farmen als je het grinden ff zat ben

epic flying mount versnelt je grinden en je kan op meer plekken komen. lijkt me prio #1..

/edit SM cath 25G.. mwah, daar doe ik het niet voor. kan je bijna beter copper ore gaan grinden en die krengen voor 3G stack op AH zetten. zal je meer opbrengen dunkt mij.

[ Voor 28% gewijzigd door BootVluchteling op 19-04-2007 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Laatst online: 28-08 18:21
thewizard2006 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 08:14:
[...]

Zit een btje met een probleem. Er zijn een aantal zaken die ik wil doen: epic flying mount, enchanten, epics krijgen (karazhan, exalted, tailoringsets kopen) en gems upgrade (heb nu allemaal 4-10g gems erin) en de goede zijn 70-90g. Wat is nu het verstandigste om te doen en in welke volgorde.
eerst epix krijgen, aan een epic flying mount heb je vrij weinig qua damage en stats, je gaat alleen wat sneller maar dat boeit geen hol, epic flying mount dus als laagste prioriteit, revered worden met factions zoals CE zodat je heroics kan doen met guildies/friends. Gems upgraden zou ik alleen op gear doen die je nog lang gaat gebruiken (dus pepix). Die tailoringsetjes zijn redelijk imba voor het stadium van het spel waar jij je in bevindt, stop daar dus ook moeite in, erg goed voor je stats en dus je damage.

Over Black Morass: die beacons, tja, je kan ze wel op bosses doen, het kost hun tijd om te dispellen, die tijd win jij weer dus, maar ach, gooi ze gewoon allemaal op de laatste boss en die gaat dan binnen 40 seconden down ofzo :P leuker kunnnen we het niet maken wel makkelijker. Op het laatst deed ik alleen nog BM runs zonder beacons, want anders was de uitdaging een beetje weg, nu doe ik alleen nog heroics, raids en pvp, geen normale runs meer eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo gisteren even naar de tandarts geweest :D Alles was weer helemaal in orde. Daarna weer even gepolijst en ik heb weer een prodent smile :*) Denk dat dit een mooi moment is om te stoppen met roken ;)

Daarna was ik even naar de lokale turk geweest voor een turkse pizza met alles erop en eraan :9

Toen vlug naar huis om warcraft te spelen en te eten. Na de usual chitchat was mijn pizza op en kon ik beginnen met moorden. Eerst even WSG gedaan en 1 voor 1 clothies/rogues ambushen, dat ging best goed. Ik weet niet waar het aan ligt, maar ik critte telkens vrij hoog (2,6k +, rogues +/- 2k) en ging haast niet dood >:)

Nadat dit potje voorbij was had ik wel zin in old hillsbrad. Ik vind dat wel een grappige instance, en die human die ik kijg ziet er ook echt vet uit. Zonde alleen van dat huppeltje als hij loopt :')

Maarja wij hadden allemaal 70's op de priest 69 en de warrior 66 na. Ik vond het vrij eng dat die warrior 66 was omdat ik zeer nare ervaringen met aggro en lagere warriors heb. Maargoed ik wilde het uiteraard proberen.

Er werd nog gevraagd wie wilde marken, dat wilde ik opzich wel doen. Zo gezegd zo gedaan. Eerste groepjes gingen goed totdat we naar die huisjes moesten die je in de fik moet steken.

Ik zei nog zo: "Kom bij mij staan", maar wat doen die debielen, die springen ergens naar beneden, waar ze omringt zijn door mobs. Ik wilde nog naar ze toe, maar toen was het al te laat. De pat kwam in de buurt en heel het zooitje werd afgeslacht door de kettingreactie. Daarna kwamen ze allemaal braaf bij mij staan :')

Dat ging dus ook goed. Ik marken, hunter pullen etc etc. jullie kennen het. Het viel mij op, dat die hunter echt goed speelde. Hij icetapte em mob telkens en ik vond dat hij dat zo goed deed dat ik een speciale mark voor hem had en zei van: Ik heb wel vertrouwen in je, die is voor jou.

Hij deed dat echt zoo goed _/-\o_ , was echt prachtig om te zien. Maar toen bij het laatste huisje, rkeeg die warrior weer zo een vreemde ingeving. Ik zei dat we eerst de pat moesten pakken en daarna de 2 groepjes die overwaren. Dus ik had dat mannetje gemarkt, en het leek goed te gaan, maar het duurde denk ik te lang voor die warrior dus hij viel gewoon die ene groep aan :/

Het ging moeizaam, er waren er 2 dood, maar het te lukken. En toen kwam de pat aanlopen 8)7
Gelukkig heb ik prep wel gehouden dus ik kon wegsprinten en vanishen, maar leuk was het niet.
Toen werd hij ff flink op zijn plek gezet en toen ging het hel goed. Maarja, na de 1e baas moest onze lock weg omdat hij weg moest. Hij had het wel van tevoren aangegeven maar toch zuur. Party daaarna ook uiteengevallen omdat wij die plek niet konden opvullen.

Er vielen mij wel 2 dingen op.

1. Die warrior kon heel moeijlijk aggro houden. Ik had al zo een vermoeden dat het zo zou gaan, dus daarom liet ik hem eerst taunten en klappen geven, maar zelfs als ik na 5 sec een ambush deed had ik gelijk de aggro te pakken. Soms niet, maar dan was het na me backstab wel weer zo.

2. Ik heb nu met heel veel locks samengespeeld. De meeste ken ik ook vrij goed en het zijn allemaal psycho's irl. Hebben jullie hetzelfde? :D

edit:
Over dat stealthverhaal van gisteren. ik weet wel hoe dat sappen werkt hoor nu. Ik ben full subtlety geweest :'), maar ik heb die patchnote waarschijnlijk verkeerd begrepen. Maar ik snap nu dat een enemyrogue als hij gesapped wordt nog steeds unstealthed. En als je punten in de talent die nu imp sap heet besteedt, is je saprange groter. En als je geen "imp sap" hebt, verlies je ook geen stealth als je sapped. En je krijgt cp's als je sapped (?)

Als dit waar is, vind ik dit geniaal. Zou had het moeten zijn imho. Ik vond altijd al dat je 1 cp zou moeten krijgen voor sappen. Geniale move is dat _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
inderdaad eerst voor je epic mount grinden
genoemde redenen zijn aardig, maar voor mij de belangrijkste reden is omdat die het duurst is :P

gewoon alle quests die je nog niet gedaan hebt, gaan doen, afgewisseld met inderdaad instance runs ,zou wel zorgen dat het goede runs zijn, anders kosten ze meer dan ze opbrengen

en ik weet niet hoe de markt is, maar mithril en thorium gaat als warme broodjes, evenals gewoon fel iron farmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29

Bezulba

Formerly known as Eendje

stijnislike schreef op donderdag 19 april 2007 @ 08:41:
[...]

eerst epix krijgen, aan een epic flying mount heb je vrij weinig qua damage en stats, je gaat alleen wat sneller maar dat boeit geen hol, epic flying mount dus als laagste prioriteit, revered worden met factions zoals CE zodat je heroics kan doen met guildies/friends. Gems upgraden zou ik alleen op gear doen die je nog lang gaat gebruiken (dus pepix). Die tailoringsetjes zijn redelijk imba voor het stadium van het spel waar jij je in bevindt, stop daar dus ook moeite in, erg goed voor je stats en dus je damage.

Over Black Morass: die beacons, tja, je kan ze wel op bosses doen, het kost hun tijd om te dispellen, die tijd win jij weer dus, maar ach, gooi ze gewoon allemaal op de laatste boss en die gaat dan binnen 40 seconden down ofzo :P leuker kunnnen we het niet maken wel makkelijker. Op het laatst deed ik alleen nog BM runs zonder beacons, want anders was de uitdaging een beetje weg, nu doe ik alleen nog heroics, raids en pvp, geen normale runs meer eigenlijk.
die beacons werken al weken niet meer op de bosses..

je doet het gewoon zo.. op trash bij boss 2 als dat nodig mag zijn. Daarna bij portal 14 15 16 en 17 een beacon op de riftkeeper. simpel..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
echt, wat is het nut van een epic flying mount, je bespaart 4k gold met een normale flying mount en je kan dan overal komen waar je moet kunnen komen, met die 4k gold kan je enorm veel crafted epix maken en daar goede gems/enchants op zetten, dat is 10.000x nuttiger dan ietsje sneller in de lucht gaan.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 08:49:
[,,,]
Er vielen mij wel 2 dingen op.

1. Die warrior kon heel moeijlijk aggro houden. Ik had al zo een vermoeden dat het zo zou gaan, dus daarom liet ik hem eerst taunten en klappen geven, maar zelfs als ik na 5 sec een ambush deed had ik gelijk de aggro te pakken. Soms niet, maar dan was het na me backstab wel weer zo.
rogue lvl 70 + warrior lvl 66 = 4 levels verschhil en een shitload aan missing skills van de trainer

taunten en klappen geven :X , beter laat je hem sunderen + thunderclap en met 4 lvls verschil wacht je
1. gewoon netjes op een paar sunders
2. ga je zeker niet lopen zeuren over het feit dat je aggro pakt als je pewpew dps doet
2. Ik heb nu met heel veel locks samengespeeld. De meeste ken ik ook vrij goed en het zijn allemaal psycho's irl. Hebben jullie hetzelfde? :D

edit:
Over dat stealthverhaal van gisteren. ik weet wel hoe dat sappen werkt hoor nu. Ik ben full subtlety geweest :'), maar ik heb die patchnote waarschijnlijk verkeerd begrepen. Maar ik snap nu dat een enemyrogue als hij gesapped wordt nog steeds unstealthed. En als je punten in de talent die nu imp sap heet besteedt, is je saprange groter. En als je geen "imp sap" hebt, verlies je ook geen stealth als je sapped. En je krijgt cp's als je sapped (?)

Als dit waar is, vind ik dit geniaal. Zou had het moeten zijn imho. Ik vond altijd al dat je 1 cp zou moeten krijgen voor sappen. Geniale move is dat _/-\o_
maakt niet wat je sapped het gaat om de rogue in kwestie niet om de persoon die gesapped wordt
stijnislike schreef op donderdag 19 april 2007 @ 08:59:
echt, wat is het nut van een epic flying mount, je bespaart 4k gold met een normale flying mount en je kan dan overal komen waar je moet kunnen komen, met die 4k gold kan je enorm veel crafted epix maken en daar goede gems/enchants op zetten, dat is 10.000x nuttiger dan ietsje sneller in de lucht gaan.... :/
ietsje sneller zegt ie dan :X

60% tegenover 280%

veel plezier met farmen als alles voor je neus wordt weggejat door iemand die zich 4 a 5x sneller voortbeweegd.

en mining/herbing met een 60% mountspeed, oh joy of ben jij er zo een die met 100% running mount 4x dazed raakt wat mobs moet killen, om moet rijden etc

farmen gaat ZO VEEL sneller met een flying mount

[ Voor 19% gewijzigd door Bokkie op 19-04-2007 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
niet als je op een pvp server zit, en mensen komen naast je walken met hun flying mount om je ff uit de lucht de pewpewen..

als je dood ben ga je minder snel dan 60% :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Dat ietsje sneller gaan is wel bijna 2,5x zo snel... Reizen is een stuk comfortabeler, maar wat het beste van de dure epic mount is is dat het gatheren veel beter gaat. Als je mining of herbalism hebt dan moet je tegenwoordig wel een swift mount hebben aangezien je anders bij alle nodes te laat bent.
Daarnaast is het hebben van een swift natuurlijk ook een status symbool.

Tuurlijk kan je die 4k gold prima in raiding gear steken en dus je dps boosten, maar ik zou toch serieus overwegen om te gaan sparen voor dat ding..
Ik ben echt heel blij met die van mij, minen gaat een stuk beter. Ik had em voor alle die kiddie paladin miners die nu rondvliegen, aan het begin ging het zo fijn.

[ Voor 7% gewijzigd door QuarK op 19-04-2007 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 19 april 2007 @ 07:43:
[...]

Customer Support zeggen wel vaker degenstrijdige dingen. Zolang gold buying niet in de terms of use staat en gold verkopen wel, lijkt het mij duidelijk wat wel en niet toegestaan is.
Oh mijn god. Ben je nou leesblind of gewoon dom? :')

In de Terms of Use staat toch wel erg duidelijk:
C. You agree that you will not

[..]
v. buy or sell for "real" money or exchange gold, weapons, armor, or any other virtual items that may be used in World of Warcraft outside the World of Warcraft platform; or
Ik heb het ook al eerder genoemd. Je mag het niet kopen en niet verkopen. Dus nee, ze zeggen niks tegenstrijdigs, maar jij leest kennelijk bewust over dingen heen die je niet aanstaan en blaat dan kennelijk klakkeloos anderen na die nog steeds ergens in 2005 leven, toen het nog niet zo daarin vermeld stond. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:01:
[...]

rogue lvl 70 + warrior lvl 66 = 4 levels verschhil en een shitload aan missing skills van de trainer

taunten en klappen geven :X , beter laat je hem sunderen + thunderclap en met 4 lvls verschil wacht je
1. gewoon netjes op een paar sunders
2. ga je zeker niet lopen zeuren over het feit dat je aggro pakt als je pewpew dps doet

[...]

maakt niet wat je sapped het gaat om de rogue in kwestie niet om de persoon die gesapped wordt
Als hij niet sundered :? , ik gaf em netjes de tijd om zijn ding te doen zodat ik ook rustig mijn ding kon doen. En ik ging ook helemaal niet als een gek los ofzo. Ik deed s&d en garote. Ik opende alleen met ambush en dan een backstab.
En zeuren deed ik helemaal niet. Ik feint wel en desnoods evasiontanken. Maar het is wel kut natuurlijk. Het enige waar ik over klaagde was dat hij niet als een kip zonder kop moest aanvallen.

Maar zelfs op de baas na 5 sunders kreeg ik nog aggro (daar ging ik wel los)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04:49

SkyStreaker

Move on up!

wat in vredesnaam is dit? Afbeeldingslocatie: http://wow-havoc.nl/huh.jpg

Zangarmarsh, nabij horde-camp.

[ Voor 21% gewijzigd door SkyStreaker op 19-04-2007 09:13 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:08:
[...]

Als hij niet sundered :? , ik gaf em netjes de tijd om zijn ding te doen zodat ik ook rustig mijn ding kon doen. En ik ging ook helemaal niet als een gek los ofzo. Ik deed s&d en garote. Ik opende alleen met ambush en dan een backstab.
En zeuren deed ik helemaal niet. Ik feint wel en desnoods evasiontanken. Maar het is wel kut natuurlijk. Het enige waar ik over klaagde was dat hij niet als een kip zonder kop moest aanvallen.

Mijn mage kan na 5 sunders met een pyro crit en fireball crit agro oppakken.
Mijn mage kan na 5 sunders met 5 scorches + fireblast crit agro op pakken..
Mijn mage speelt echt te veel pug :D

Als het kan schiet ik aan het begin van de fight meteen een pyro dan invisibility en dan scorches fireball spammen (scorch 2x fireball fireblast etc)

edit:
Das een wolkje!
Met een speciale wolkjes zuiger kan je die opzuigen voor een mote of mana en met een speciale wolkjes bril kan je er nog veel meer zien :+ (heus waar)

[ Voor 8% gewijzigd door barfieldmv op 19-04-2007 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 07:23
[...]

Oh mijn god. Ben je nou leesblind of gewoon dom? :')

In de Terms of Use staat toch wel erg duidelijk:

[...]

Ik heb het ook al eerder genoemd. Je mag het niet kopen en niet verkopen. Dus nee, ze zeggen niks tegenstrijdigs, maar jij leest kennelijk bewust over dingen heen die je niet aanstaan en blaat dan kennelijk klakkeloos anderen na die nog steeds ergens in 2005 leven, toen het nog niet zo daarin vermeld stond. _O-
Ah dan hebben ze het eindelijk eens aangepast.

Maar sorry hoor knul, ik heb inderdaad de geprinte versie van de terms of use en de uela niet boven mijn bed hangen. Zover gaat mijn interesse namelijk niet. Maar ik kan me voorstellen dat enkele azijnpissers daar wel degelijk elke patch opnieuw doorheen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 24-08 13:48
ik ben blij dat ik ben wezen respeccen, gisteren eerste 1e op de dps meter zonder aggro te pullen. mages kunnen nog steeds 1e staan met dps :). 4.3 k frostbolts, gister arcane fire mage en warlock onder mij staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar kan je volgens mij motes ofzo uit "extracten" met engineering....dacht ik 0_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:19:
[...]

Ah dan hebben ze het eindelijk eens aangepast.

Maar sorry hoor knul, ik heb inderdaad de geprinte versie van de terms of use en de uela niet boven mijn bed hangen. Zover gaat mijn interesse namelijk niet. Maar ik kan me voorstellen dat enkele azijnpissers daar wel degelijk elke patch opnieuw doorheen lezen.
Beter laat dan nooit. Maar, ik heb 't ook maar gewoon even opgezocht toen er een paar topics geleden iemand begon te roepen dat het volkomen legaal was om gold te kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
remcio schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:20:
ik ben blij dat ik ben wezen respeccen, gisteren eerste 1e op de dps meter zonder aggro te pullen. mages kunnen nog steeds 1e staan met dps :). 4.3 k frostbolts, gister arcane fire mage en warlock onder mij staan 8)7
Mag je mij vertellen hoe je op 4.3k komt met je frostbolts, want dat zijn geen normale crits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 20:49
Dan kan je nog zoveel +dmg hebben, maar no way dat een pure firemage onder jou in dps komt te staan. Fact: Hij slacked, of hij moet een cursus l2p krijgen. ;)
Ik moet de eerste frostmage nog gaan zien die mij outdmged. En dan wel met gelijkmatige gear.

Ok, op gevechten van 15 of langer win je, maar tegenwoordig duren die bazen geen 15 min meer... Ik raakte gister simpelweg OOM op gruul omdat de shaman het leuk vond om aan de andere kant van de kamer te gaan staan, met de andere 3 mages in mijn party... Hun allemaal 100 spelldmg erbij, mana regen, 1% hit... Zo kan ik ook 100k boven mij uitkomen in dmg.. ;( Het waren allemaal fire of fire arcane mages tho...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barfieldmv schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:17:
[...]

Mijn mage kan na 5 sunders met een pyro crit en fireball crit agro oppakken.
Mijn mage kan na 5 sunders met 5 scorches + fireblast crit agro op pakken..
Mijn mage speelt echt te veel pug :D

Als het kan schiet ik aan het begin van de fight meteen een pyro dan invisibility en dan scorches fireball spammen (scorch 2x fireball fireblast etc)

edit:
Das een wolkje!
Met een speciale wolkjes zuiger kan je die opzuigen voor een mote of mana en met een speciale wolkjes bril kan je er nog veel meer zien :+ (heus waar)
Aah een mage. Ja jullie hebben ook zieke dmg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Heb je een linkje naar je gear? ben wel benieuwd.

Zelf lees ik dat Arcane/Frost enorm veel meer damage zou moeten doen. Eerlijk gezegd zie ik dat niet als ik de talents zo vergelijk (frost/arcane build zelf). Zeker niet op bosses (trash ja, maar schijt trash zeg... bij bosses doe je gewoon een gave debuff). Ben dus wel benieuwd met welke gear je 4,3k frostbolts haalt aangezien ik nu frostbolts crits van 3,2k heb. Dat vind ik nogal een stuk hoger, wat nogal een zooi extra damage is terwijl ik 730 frostdamage heb unbuffed.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imagica
  • Laatst online: 25-05 17:49
Exitium schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:12:
T4 wordt niet aangepast hoor, en dat is nou ook niet echt goed te noemen. :)
Je hebt gelijk, uit de patchnotes word alleen T5 en hoger genoemd.

Items
- All epic items of Tier 5 and beyond quality have been upgraded to
reflect their intended power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
QuarK schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:06:
[...]

Dat ietsje sneller gaan is wel bijna 2,5x zo snel... Reizen is een stuk comfortabeler, maar wat het beste van de dure epic mount is is dat het gatheren veel beter gaat. Als je mining of herbalism hebt dan moet je tegenwoordig wel een swift mount hebben aangezien je anders bij alle nodes te laat bent.
Daarnaast is het hebben van een swift natuurlijk ook een status symbool.

Tuurlijk kan je die 4k gold prima in raiding gear steken en dus je dps boosten, maar ik zou toch serieus overwegen om te gaan sparen voor dat ding..
Ik ben echt heel blij met die van mij, minen gaat een stuk beter. Ik had em voor alle die kiddie paladin miners die nu rondvliegen, aan het begin ging het zo fijn.
ik raid nu niet meer zo actief (hoogstens 1x gruul per week en 1x karazhan) maar als je een serieuze raidguild bent geef je echt wel meer om dps dan om een epic flying mount :/ het gatheren gaat wel sneller, daar ben ik het mee eens, maar je kan ook prima gatheren zonder epic flying mount (zo gather ik minstens 15 manathistles per week en dat terwijl ik nauwlijks speel, dit zijn zeer geliefde plantjes en ik ben er vaak 'als eerst'), mijn rogue is een paar maanden na TBC release bijna full epic, ik heb een gladiator offhand een een dik epic sword in m'n mainhand, tier 4 headpiece, dat is ook een statussymbool en een swift heeft bijna iedereen, in mijn ogen is een epic flying mount nog steeds een verspilling van 4k gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Hydra schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:25:
[...]

Mag je mij vertellen hoe je op 4.3k komt met je frostbolts, want dat zijn geen normale crits.
arcane frost build, en greater arcane elixer, adepts elixer, elixer of major frost power en pom en arcane instability. en ik bedoelde daar crit, maar ik kan me vol potten en gister kwam ik op +991 +frostdmg

[ Voor 13% gewijzigd door remcio op 19-04-2007 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stijnislike schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:31:
[...]

ik raid nu niet meer zo actief (hoogstens 1x gruul per week en 1x karazhan) maar als je een serieuze raidguild bent geef je echt wel meer om dps dan om een epic flying mount :/ het gatheren gaat wel sneller, daar ben ik het mee eens, maar je kan ook prima gatheren zonder epic flying mount (zo gather ik minstens 15 manathistles per week en dat terwijl ik nauwlijks speel, dit zijn zeer geliefde plantjes en ik ben er vaak 'als eerst'), mijn rogue is een paar maanden na TBC release bijna full epic, ik heb een gladiator offhand een een dik epic sword in m'n mainhand, tier 4 headpiece, dat is ook een statussymbool en een swift heeft bijna iedereen, in mijn ogen is een epic flying mount nog steeds een verspilling van 4k gold.
:9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Ik moet tegenwoordig opboxen tegen twink groepjes in onze raids

Warrior
MM hunter
Enhancement shammie met 25235235 pots
Combat dagger rogue
Feral druid.

Kansloos van verliezen : (

*gaat ff janken op wow fora voor nerfs* 8)
tier 4 headpiece, dat is ook een statussymbool
lawl, status symbool
right

[ Voor 17% gewijzigd door ImdaMned op 19-04-2007 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
remcio schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:32:
[...]

arcane frost build, en greater arcane elixer, adepts elixer, elixer of major frost power en pom en arcane instability. en ik bedoelde daar crit, maar ik kan me vol potten en gister kwam ik op +991 +frostdmg
edit: je bedoelt arcane power denk ik in plaats van arcane instability? Maargoed, dat verklaard het goed. Meer burst en hogere output, op de lange duur niets extra. Leuk voor trash dus om hoger op de DPS te komen en hogere crits te krijgen. Maar niet een skill die je echt meer damage oplevert.

[ Voor 25% gewijzigd door morpheus op 19-04-2007 09:43 ]

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:58

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 08:49:

Dat ging dus ook goed. Ik marken, hunter pullen etc etc. jullie kennen het. Het viel mij op, dat die hunter echt goed speelde. Hij icetapte em mob telkens en ik vond dat hij dat zo goed deed dat ik een speciale mark voor hem had en zei van: Ik heb wel vertrouwen in je, die is voor jou.
Hij deed dat echt zoo goed _/-\o_ , was echt prachtig om te zien.
Ik moest wel even lachen om dit stukje :D Zo zie je maar, niet alle hunters zijn retards..
Meestal trap ik er 2 afhankelijk van de pull. 3 is ook mogelijk met readiness.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
morpheus schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:39:
[...]

ok, arcane instability dus vooral. Geeft je een grotere burst, maar niet meer damage over tijd. Vooral leuk bij trash.
http://armory.wow-europe....et.xml?r=Kilrogg&n=Remcio

mijn armory link, maar zelf alchamist zijn is fun. jezelf vol potten met +dmg pots :9~ . vrijdag als ik naar kara ga de volgende pots adepts elixer, greater arcane elixer, elixer opf major frost power, blilaant wizzard oil, flask of suprime power. eens kijken als ze dan nog boven mij kunnen blijven

[ Voor 20% gewijzigd door remcio op 19-04-2007 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
BootVluchteling schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:03:
[...]

als je dood ben ga je minder snel dan 60% :P
Sneller hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

gister kansloos bezig geweest m'n fishing te lvlen.. kzat op 125 en nu op 225.. wat een kut kut kut klote werkje is dat zeg :/ echt totaal geen fun nu moet ik de quest doen en dan weer naar 300 lvl'en.. boekje kopen en dan naar 375... :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Gisteren eindelijk Arcatraz gecleared met een PuG :)
Prot. Warrior
Rogue
Warlock
Healadin
Shadow Priest (ik)
Jaja geen mage, en maar 1 whipe bij die 2 bosses, omdat er nog een rogue achtige mob in een hoekje verstopt zat die leuk ff mee kwam doen toen we de boss pullden :)
Erg leuke party maar wat een klote instance is dat zeg. Wel de trinket geloot van de laatste boss :)

Trouwens ben ik erg blij dat ik terug gespecced ben naar shadow. En tevens is het veel makkelijker voor me geworden om een PuG te vinden. Nu alleen nog Black Morass voor m'n karazhan attunement, echter probeer ik al 2 weken een group bij elkaar te krijgen om die instance te runnen. Toevallig iemand op Aerie Peak die zin heeft om vanavond mee te gaan? :)

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcio schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:41:
[...]

http://armory.wow-europe....et.xml?r=Kilrogg&n=Remcio

mijn armory link, maar zelf alchamist zijn is fun. jezelf vol potten met +dmg pots :9~ . vrijdag als ik naar kara ga de volgende pots adepts elixer, greater arcane elixer, elixer opf major frost power, blilaant wizzard oil, flask of suprime power. eens kijken als ze dan nog boven mij kunnen blijven
Geniet er maar van zolang het nog kan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
eendje schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:43:
gister kansloos bezig geweest m'n fishing te lvlen.. kzat op 125 en nu op 225.. wat een kut kut kut klote werkje is dat zeg :/ echt totaal geen fun nu moet ik de quest doen en dan weer naar 300 lvl'en.. boekje kopen en dan naar 375... :/
dé kutproffession van WoW.. 1st aid is goed te doen enzo, maar fishing is ZO fucking saai dat ik LETTERLIJK een keer zat te knikkebollen tijdens het vissen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

er gaat het 1 en ander veranderen geloof ik aan fishing.. maar ik moet er toch aan geloven om het te lvlen.. als druid is het toch verdomd handig om food te hebben dat +healing geeft. en laat dat nou net visjes zijn :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:44:
[...]

Geniet er maar van zolang het nog kan :(
klopt heb het op de test servers al gezien, niet leuk die alchamy verandering. maar aan de andere kant ook wel terecht als ziet ghoe erg je de +spelldmg omhogg kan gooien met alchamy pots. ik kan er gewoon +300 spelldmg extra krijgen, aan de andere kant wel lomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissen is toch enorm ontspannend? :D

Ik heb 't gisteren ook weer even gedaan; vind 't heerlijk. Inmiddels is iedereen die ik in-game ken, me lang en breed voorbij gelevelled; gisteren ook wel weer even gequest, zodat ik de sprong naar 34 kon maken en wat nieuwe spells kon gaan kopen. Cooking gaat ook goed en er was gewoon iemand die Elixir of Giant Growth voor 50s op het AH had gezet, dus meteen gekocht en doorgestuurd naar m'n herbalist. Nu nog zelf op jacht gaan naar het recept voor Savory Deviate Delight en ik kan weer aan de slag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Je had beter kunnen wachten tot patch 2.1. Had je hoop tijd gescheelt. Vissen duurt per worp nog maar 20sec in plaats van 30 en je hebt altijd beet in die 20sec.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

1. Die warrior kon heel moeijlijk aggro houden.
ok zeuren misschien niet het goede woord, maar verbaast zijn dat een lvl 66 warrior geen aggro kan houden terwijl je zelf een lvl 70 rogue bent is gewoon, sorry dat ik het moet zeggen, oogkleppen ophebben
Ik opende alleen met ambush en dan een backstab.
je bent combat dagger beide zijn dus improved, waarmee denk hoe vroeger de clothies ge-2 shot werden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:50:
er gaat het 1 en ander veranderen geloof ik aan fishing.. maar ik moet er toch aan geloven om het te lvlen.. als druid is het toch verdomd handig om food te hebben dat +healing geeft. en laat dat nou net visjes zijn :/
De mooiste veranderingen zijn wel dat het nu korter duurt (20 sec. ipv. 30) en dat je nu nooit meer je lijn uitgooit zonder dat er een vis bijt, want dat had ik gisteren wel drie keer achter elkaar en da's toch wel irritant. Opzicht heb ik nu wel een flinke voorraad Firefin Snappers en Oily Blackmouths; toen ik in de Barrens ging vissen duurde dat een eeuwigheid, maar nu gaat het aan de lopende band. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
BootVluchteling schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:46:
[...]

dé kutproffession van WoW.. 1st aid is goed te doen enzo, maar fishing is ZO fucking saai dat ik LETTERLIJK een keer zat te knikkebollen tijdens het vissen :Z
Het wordt met de 2.1 patch een stuk interessanter om te fishen (grofweg 2x zo snel).

Mijn fishing is iets van 150 ofzo, enige dat ik ooit gevist heb zijn deviate fish in WC :P Kon je toen nog wel goed mee verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Bokkie schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:51:
je bent combat dagger beide zijn dus improved, waarmee denk hoe vroeger de clothies ge-2 shot werden :X
Oh the good old days.
Toen Perditions Blade nog het beste was wat je kon krijgen enzo :P
Was leuk om dan even mensen te 2 a 3 shotten zonder veel moeite :Y)

Maarja.. als beide critten dan kan ik me voorstellen dat je dan wel aggro krijgt ja :/
Sowieso mist die Warrior ook een hoop nieuwe Ranks voor zn, niet zo super scalende, threat skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:53:
[...]

Het wordt met de 2.1 patch een stuk interessanter om te fishen (grofweg 2x zo snel).

Mijn fishing is iets van 150 ofzo, enige dat ik ooit gevist heb zijn deviate fish in WC :P Kon je toen nog wel goed mee verdienen.
Fishing levert nu ook al een aardige voorraad Mote of Water op als je voornamelijk in de schools vist. Zeker in Nagrand waar ook nog zeer regelmatig Pure Water te vinden is, is een hoge fishing skill echt wel handig. Helaas heb je dan nog fishing lures nodig maar die laat ik door een engineer wel ff snel maken (+100 fishing lures). Met die patch word het alleen nog maar nog sneller de Motes of Water vissen voor mij :)
RaseriaN schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:54:
[...]
Sowieso mist die Warrior ook een hoop nieuwe Ranks voor zn, niet zo super scalende, threat skills.
Giev Taunt rank 2 !

En inderdaad, threat generation mag best wat aan gedaan worden bij warriors. Alleen Revenge, Shield Block, Devastate spammen na 5 sunders is ook niet geweldig. Zeker niet nu iedereen steeds meer en meer dmg gaat doen door upgrades en de warrior blijftmaar achter in zn threat generation :/

[ Voor 25% gewijzigd door redfoxert op 19-04-2007 09:59 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Bosmonster schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:53:
[...]

heb mn fishing vanwege water motes farmen geleveld, zit nu op zon 260+120. maar wacht even tot de patch tot ik verder ga :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

welk lvl heb je nodig om in nagrand te kunnen fishen? is dat 250 met een 120 lure ofzo?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Hoeveel primal water vang je dan totaal als je vist? Per tijdseenheid? Gaat dat dan nog net zo snel als echt farmen?

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
morpheus schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:59:
Hoeveel primal water vang je dan totaal als je vist? Per tijdseenheid? Gaat dat dan nog net zo snel als echt farmen?
Nou even een vergelijk:

2 uur aaltjes meppen in Terokkar >> 40 motes
half uurtje vissen in Nagrand >> 20 motes

Ik weet wel wat sneller voor mij is :)

Als je bedenkt dat Elemental Plateau OOK Pure Water heeft (soms wel tot 8 motes uit 1 "school") dan is het vrij simpel om die motes te farmen. En je hoeft er vrijwel nooit iets voor af te maken.
eendje schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:58:
welk lvl heb je nodig om in nagrand te kunnen fishen? is dat 250 met een 120 lure ofzo?
Cartographer zegt 380 skill, klopt wel ongeveer. Zonder lure en 405 skill heb ik nog regelmatig dat mn vis er vandoor gaat. (375 skill, 25 fishing pole en 5 eternium line)

edit: fishing skill is 375, niet 350 :)

[ Voor 27% gewijzigd door redfoxert op 19-04-2007 10:05 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
morpheus schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:28:
[...]

Heb je een linkje naar je gear? ben wel benieuwd.

Zelf lees ik dat Arcane/Frost enorm veel meer damage zou moeten doen. Eerlijk gezegd zie ik dat niet als ik de talents zo vergelijk (frost/arcane build zelf). Zeker niet op bosses (trash ja, maar schijt trash zeg... bij bosses doe je gewoon een gave debuff). Ben dus wel benieuwd met welke gear je 4,3k frostbolts haalt aangezien ik nu frostbolts crits van 3,2k heb. Dat vind ik nogal een stuk hoger, wat nogal een zooi extra damage is terwijl ik 730 frostdamage heb unbuffed.
kan je een linkje geven van je build en items etc
ik heb nl 538 spelldmg en crit met frostbolts 2200-2300
nm, verderop staat uitleg door gebruik van al die elixers

[ Voor 3% gewijzigd door thewizard2006 op 19-04-2007 10:20 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
in 2uurtjes heb ik wel meer mote of water. Dan heb ik er denk ik 60+ Maar dan nog is het een leuke score. Toch maar fishing nog even weer verder lvlen. Zit op 240 nu.

3kwp pvoutput

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.