Ik zit er trouwens ook weer aan te denken om m'n paladin weer eens te gaan levelen. Level 62 issie nu, previous main. Hoe bevalt het paladins op 70? Op 60 ergerde ik me echt behoorlijk aan mijn bagger dps, zelfs met epic dps gear. Hoe gaat tanken/healen/damage doen op 70? Beter dan 60?

ik heb wat motiviatie nodig om die hele grind naar 70 nog een keer te doen.
Ik heb ik de tussentijd een lock en rogue naar 70 gekregen. Ging erg snel, alleen instances doen is toch wat minder. Rogues/Locks zijn meestal replaceble (LF1M dps, mage plx) . Je kan nog zo goed je aggro managenen goede damage doen.. maar als je een healer hebt die slecht kan healen/of een crappy tank ben je screwed.
--------------(Edit)-----------
Oh nog even een vraagje over raiden. Ik zit atm in een guild (default) en er wordt van me verwacht dat ik met 100 en 1 consumables en evt een flask aan kom zetten voor een raid. Hoe doen andere guilds dit? Ik heb echt geen zin om de hele dag te farmen zoals ik andere guildies zien doen. Ik word nog wel geinvite voor raids maar ik heb helemaal geen prio op een spot

. Ik zei dat die bosses in kaz ook wel zonder potions te doen waren, en daarop werd hard gelachen. Ben ik nou echt zo'n "slacker" dat ik niet wil farmen voor raids. Poisons/reagents breng ik wel altijd mee, en ook 90%+ repaired.
We zijn at prince atm, 10%.
[
Voor 33% gewijzigd door
Koekje op 18-04-2007 14:15
]
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.