Het Grote World of Warcraft topic - Deel 113 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.335 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ik heb een lopend vuurtje op gang gezet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:24:
... serieus, soms gaan mensen wel heel ver hahaha :D
ik had ook zo iets van:
ik zit voor de tv, zet da ding aan. *zap uit* tog nog maar even wow spelen dan :D
10 uur later: en NU nog effe molton core raiden <3
3 uur later, nu ben ik moe en ga pitten, 6 uur later hoppekee verder dan maar.

maar dat hou je niet maanden vol.. al die WoW gamers worden zombies man.
heel je social side (NON-ingame) naar z'n grootje.

ik hou het lekker op 15 uurtjes per week ofso. meer kan sowiso niet want moet werken van 8 tot 6 xD
Wou net zeggen dat zijn dan gewoon mensen die zichzelf er niet toe kunnen brengen om ook is wat anders te doen ofzo ;). Werk zelf ook van 8-18 en nog vrienden etc. Daarom heeft het me ook gewoon 3 maanden (zo lang speel ik) gekost om Outland te bereiken |:(. Spel moet spelletje blijven en niet meer hehe. maar ooh wat geeft het me een leuk gevoel nu ik in Outland rondhuppel :P. gewoon insane je doet 4 questjes bam +500hp +700mana +38spell damage extra erbij en ding in 2.5 uur. Wat een verschil hehe.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 11:53
Gelukkig vind ik het af en toe saai worden (tijdje geleden dikke maand break gehad), maar als ie iets wil hebben, een item, quest halen of lvl-en (ben nu gelukkig 70) dan ga ik er ook echt voor, dan hang ik de addict weer uit :P
Maar om nu full time te gaan wow-en om ruim 80k honor points te halen vind ik wat ver gaan ;p (dat is mijn doel atm :P).
En gelukkig is er ook nog school en stage dat me ook van wow afhoudt, in de vakanties is het helaas weer anders ;p

[ Voor 7% gewijzigd door Bld- op 17-04-2007 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
M1lamb3r schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:45:
[...]

toevoeging: gedaan en gewonnen ;)
En waar hang jij tegenwoordig uit Sikkle?

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het begin was ik ook zo'n figuur die 24/7 het spel speelde en nog steeds speel. Elke minuut van de vrije tijd die ik gehad stopte ik in WoW. Maar tegenwoordig speel ik gewoon 3 a 4 uurtjes per dag, dat is dan doordeweeks. Meestal zo rond de klok van 18.00 uur zet ik de PC dan aan en speel ongeveer tot een uur of 22.00 uur. In de weekenden speel ik wat langer natuurlijk, mits mijn agenda het dan toelaat. Afgelopen week kon ik niet spelen want de PC was helaas stuk gegaan.

Heeft zo'n beetje 1,5 week geduurd, ben nu L50 met Belf Mage dit had natuurlijk veel eerder kunnen gebeuren, maar ja niets aan te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
mja TBC is gewoon uber ghey voor mensen die al hun spare time in tier 2.5+ hebben gestoken :P heeft et spel een beetje verpest voor mij en voor veel anderen. Ik heb ook het idee dat er echt heel veel minder mensen zijn gaan spelen dan voorheen. Ik ben ondertussen een shaman aan het leven. Tenminste een stuk minder saai dan rogue. Na 70 days played met een non graphical character (lees als geen coole animaties bij je aanvallen en geen bling bling skills) wordt het toch wel saai en afgezaagd. Dan is zo'n coole shaman met al zn totems en weet ik wat allemaal wel niet wel heel erg vet :P. En lvl 35 mensen 1 shotten met een lvl 44 blijft leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:34
Hydra schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:29:
[...]

EU, Prydwen. En je bedoelt Caer Sidi? :)

Geweldige PvE raids waren dat. 100 man, en er dan nog iets van 6 uur over doen ofzo :D En dan natuurlijk op apocalypse wipen omdat je chance-to-hit op die mob afhankelijk was van het aantal mensen dat op 'em stonden te meppen :)
Yep Cear Sidi, amagawd, hardcore raids waren dat. Buggy als wat, maar goed, voor 1 van de 3 PVE encounters die dat spel had mocht je ook niet veel verwachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
DrProctor schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:46:
mja TBC is gewoon uber ghey voor mensen die al hun spare time in tier 2.5+ hebben gestoken :P heeft et spel een beetje verpest voor mij en voor veel anderen. Ik heb ook het idee dat er echt heel veel minder mensen zijn gaan spelen dan voorheen. Ik ben ondertussen een shaman aan het leven. Tenminste een stuk minder saai dan rogue. Na 70 days played met een non graphical character (lees als geen coole animaties bij je aanvallen en geen bling bling skills) wordt het toch wel saai en afgezaagd. Dan is zo'n coole shaman met al zn totems en weet ik wat allemaal wel niet wel heel erg vet :P. En lvl 35 mensen 1 shotten met een lvl 44 blijft leuk
hehe, daarom ben ik van rogue (lvl 60) naar mijn mage gegaan (sinds een week lvl 70). Echt veel leuker. En het lijkt mij idd ook erg balen als je dikke gear had voor TBC. Toch zie ik nog veel mensen (die ik ken) die nog spelen (of langzaam weer beginnen) die vrij goeie gear hadden voor TBC.

[ Voor 3% gewijzigd door Bld- op 17-04-2007 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52
Ik heb het raiden grotendeels opgegeven. Ik ben heerlijk bezig met mn tradeskills naar level 375 te krijgen en goeie items te verzamelen en ook veel questen en af en toe wat grinden enzo.

Gewoon veel voor mezelf bezig en in 5 mans, ipv vele uren gezet raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Kaap schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:52:
Yep Cear Sidi, amagawd, hardcore raids waren dat. Buggy als wat, maar goed, voor 1 van de 3 PVE encounters die dat spel had mocht je ook niet veel verwachten :+
Uhuh. Uitloggen om 18:00, gaan eten, inloggen, en merken dat de hele bloody raid slechts 3 kamers verderop staat :)

Het was verder gewoon een enorme zerg hoor, en verder een hoop clerics die op je paladin heals stonden te spammen. Oh, en een necro mana transfer rotation natuurlijk :)
Bosmonster schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:55:
Ik heb het raiden grotendeels opgegeven. Ik ben heerlijk bezig met mn tradeskills naar level 375 te krijgen en goeie items te verzamelen en ook veel questen en af en toe wat grinden enzo.

Idem, hoewel ik eigenlijk de black temple enzo wel graag van binnen wil zien. Maarja, ik denk niet er iemand is die mij met mijn prioritizering (alles > wow) wil hebben. Daarnaast is de kans dat ik WoW dan weer zat raak vrij groot, en daar heb ik weinig zin in, moet ik weer een andere game gaan downloaden kopen enzo :P

[ Voor 38% gewijzigd door Hydra op 17-04-2007 15:59 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Bokkie schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:28:
[...]

kijk in je wtf en dan op je account\realm\character folder
Werkt niet helemaal.... Doe maar zo goed als niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Vuurvoske op 17-04-2007 15:59 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
Bosmonster schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:55:
[...]

Ja idd, raiden heb ik dus echt geen zin meer in.
Die 5 man instances vind ik wel leuker.
Maar ik moet eens een manier zien te vinden om aan die 5000g te komen ;p
Want een 280% speed mount is toch best aardig om achter alliance aan te zitten >:) (pvp-fan).
Misschien maar eens AH gaan inkopen en verkopen, want om alleen nog die "paar" quests te gaan doen duurt te lang denk ik en dan ben je er nog lang niet ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Vuurvoske schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:59:
[...]

Werkt niet helemaal.... Doe maar zo goed als niet.
ergens in je wtf staat per char een aantal cache files welke je chatvenster config bevatten
deze kan je gewoon van de ene naar een ander char kopieren

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
TOTEMS!!!!!!!
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/vanelck/tbc/totems2.jpg

wij zijn met 4 man rerolled toen naar shaman, dit was een 4man dm run zo rond de lvl20

Magoe, ik heb nogsteeds veel lol met WoW, ben atm wel bezig om een nieuwe GM te zoeken aangezien ik de tijd die ik buiten de game besteed aan WoW wil afbouwen en ingame gewoon lekker wil gaan raiden cq me eigen ding doen.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
begin wow een btje zatjes te worden. Wil heel graag mijn epic flying mount maar het goud vergaren gaat zo langzaam. Pas geprobeerd om te gaan handelen in gems door alle gems op te kopen (van 2-5g zeg maar) en dan voor een hoger bedrag te verkopen maar in no time worden en andere gems gepost die weeer goedkoper zijn, gewoon niet bij te houden als je niet 24uur de AH in de gaten houd. Nu wil ik dus gaan grinden in de hoop op vendor items, ah items, geld etc. Ik ben een l70 mage (nu frost) en wil gaan respeccen naar aoe grind. Nu heb ik 2 vragen:
wat is de beste grindspot voor een mage
wat is de beste grind build
ikzelf had het volgende in gedachte aangezien blizzard nooit crit (d8 ik)
http://www.wowhead.com/?talent=oizxcoczxhZZVhMIsf0sbo

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:05
Kan iemand mij uitleggen wat er zo goed is aan dit ding: linkje? In de komende patch wordt het veranderd van 'dagger' naar 'sword' en blijkbaar is
dat een ramp als ik de priests/shammy's moet geloven op de officiële whine boards 8)7

Tenzij er een instance/raid bijkomt tjokvol demons heeft zo'n item toch weinig waarde?
Ik heb nooit die 'dmg vs demons/beasts' begrepen eigenlijk, alleen 'vs undead' heeft waarde (gehad)
aangezien je verschillende instances hebt met undeads.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:27:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo goed is aan dit ding: linkje? In de komende patch wordt het veranderd van 'dagger' naar 'sword' en blijkbaar is
dat een ramp als ik de priests/shammy's moet geloven op de officiële whine boards 8)7

Tenzij er een instance/raid bijkomt tjokvol demons heeft zo'n item toch weinig waarde?
Ik heb nooit die 'dmg vs demons/beasts' begrepen eigenlijk, alleen 'vs undead' heeft waarde (gehad)
aangezien je verschillende instances hebt met undeads.
Shamans en priests kunnen hem dan niet meer gebruiken.
En demons ? Stel dat je aldor bent en eens lekker wil grinden op demons, zoals die net noord van shadowmoon village ? Dan gaat dat toch wel erg makkelijk met zo'n ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Het is een geinig ding, maar niet veel meer dan dat. Moet er minimaal +40 spelldamage opzetten om beter te zijn dan mn normale sword of horrid dreams met +40. En dan wordt het toch weer een prijzig zwaardje.

Desalniettemin, als je veel demons grind, dan is die +55 spelldamage dan wel weer meegenomen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Bosmonster schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:37:
Het is een geinig ding, maar niet veel meer dan dat. Moet er minimaal +40 spelldamage opzetten om beter te zijn dan mn normale sword of horrid dreams met +40. En dan wordt het toch weer een prijzig zwaardje.

Desalniettemin, als je veel demons grind, dan is die +55 spelldamage dan wel weer meegenomen natuurlijk.
Yep, mote of shadows farmen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
thewizard2006 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:25:
begin wow een btje zatjes te worden. Wil heel graag mijn epic flying mount maar het goud vergaren gaat zo langzaam. Pas geprobeerd om te gaan handelen in gems door alle gems op te kopen (van 2-5g zeg maar) en dan voor een hoger bedrag te verkopen maar in no time worden en andere gems gepost die weeer goedkoper zijn, gewoon niet bij te houden als je niet 24uur de AH in de gaten houd. Nu wil ik dus gaan grinden in de hoop op vendor items, ah items, geld etc. Ik ben een l70 mage (nu frost) en wil gaan respeccen naar aoe grind. Nu heb ik 2 vragen:
wat is de beste grindspot voor een mage
wat is de beste grind build
ikzelf had het volgende in gedachte aangezien blizzard nooit crit (d8 ik)
http://www.wowhead.com/?talent=oizxcoczxhZZVhMIsf0sbo
Waarom zo moeilijk doen met vendor items enzo. Als je makkelijk en snel geld wil hebben, ga iets grinden. Maakt niet uit wat. Primals zijn goed natuurlijk, of aldor/scryer rep spul, whatever. Als enchanter kun je ook een oude instance solo'en en large brills/eternal essence verkopen.

Er zijn zoveel opties om geld te verdienen dat je er gewoon simpel van wordt :P

Had gister iemand in de guild.. die dingde level 70 en had zowaar maar 300G :X Dan denk ik echt OMG.. om level 70 te worden met 300G is nog een grotere uitdaging dan level 70 dingen met 3000G :P Hoe krijg je het voor elkaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
mja TBC is gewoon uber ghey voor mensen die al hun spare time in tier 2.5+ hebben gestoken :P heeft et spel een beetje verpest voor mij en voor veel anderen.
Die mensen hebben natuurlijk ook de lol gehad om die items te krijgen en hebben er daarna ook plezier van gehad. Degenen die ondertussen de BC dungeons gedaan hebben liggen toch ook weer voor op de spelers die het met quest rewards moeten doen. Ik kan mij voorstellen dat de eerste twee levels BC met tier equipment toch iets vlotter gingen dan met random quest items :).

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
Komt die 2.10 patch nu morgen al live, of duurt dat nog even?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 03:34
Rudi schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:48:
Komt die 2.10 patch nu morgen al live, of duurt dat nog even?
Dat duurt nog wel 2 of 3 weken, hij is nog niet eens een week op de testrealms aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Kapoen schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:39:
[...]

Yep, mote of shadows farmen ;)
Ja man :P Vet cashen!

Aldor spul daarentegen ;) 150G aan rep spul per uur is ook wel te doen (beetje mazzel hebben met fel armaments natuurlijk ;))

samen met de trash/rare drops is 150-200G van de juiste demons ook weer mogelijk. Dan is zo'n zwaardje best lekker als extra boost en kun je die enchant ook wel weer terugverdienen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Bosmonster schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:41:
[...]

Waarom zo moeilijk doen met vendor items enzo. Als je makkelijk en snel geld wil hebben, ga iets grinden. Maakt niet uit wat. Primals zijn goed natuurlijk, of aldor/scryer rep spul, whatever. Als enchanter kun je ook een oude instance solo'en en large brills/eternal essence verkopen.

Er zijn zoveel opties om geld te verdienen dat je er gewoon simpel van wordt :P

Had gister iemand in de guild.. die dingde level 70 en had zowaar maar 300G :X Dan denk ik echt OMG.. om level 70 te worden met 300G is nog een grotere uitdaging dan level 70 dingen met 3000G :P Hoe krijg je het voor elkaar :D
en nu nog vraag 1 en 2 beantwoorden :)

probleem met primals farmen is dat al zoveel mensen dat doen. Droppen elementals ook vendor shit want het enigste wat ik mestal zie zijn dus motes en van die andere (nutteloze 12s) kristallen
Daarnaast moeten ze geen ranged attacks hebben want dat schiet ook niet op met aoe, of bedoel je ook dat aoe niet efficient is maar dat ik gewoon fire/arcane moet speccen voor max dmg en er dan doorheen crossen. Wilde bijv van die earth elementals gemixed met storm elementals maar earth elementals spawnen een kleine add als ze dood zijn en storm heeft een ranged attack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
Ik zit hier al een tijdje te lurken (voor m'n gevoel zijn de discussies hier niet te volgen als je niet iedere 5 minuten op refresh drukt ^^) maar nu word het tijd om toch eens te posten.

Zijn er hier nog mensen die op Thunderhorn/Alliance spelen? Ik ben zelf ~3 weken geleden daar naar toe gemigreerd en de guild Aegis gejoined. Ik heb het er goed naar m'n zin maar m'n friends list kan nog wel wat uitbreiding gebruiken dus vandaar de vraag :)
Mijn char is Diska een lvl 70 rogue, dus mocht je nog eens mensen zoeken voor wat instance werk laat het me weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iederekeer dat ik hier kom zie ik dat de laatste post DEZELFDE minuut nog is geplaatst als dat het daadwerkelijk is O.o

Ga WoW spelen ofso :P hebbie niets beters te doen? ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:58:
iederekeer dat ik hier kom zie ik dat de laatste post DEZELFDE minuut nog is geplaatst als dat het daadwerkelijk is O.o

Nee, en nu ga ik naar huis !

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
thewizard2006 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:53:
[...]

en nu nog vraag 1 en 2 beantwoorden :)

probleem met primals farmen is dat al zoveel mensen dat doen. Droppen elementals ook vendor shit want het enigste wat ik mestal zie zijn dus motes en van die andere (nutteloze 12s) kristallen
Daarnaast moeten ze geen ranged attacks hebben want dat schiet ook niet op met aoe, of bedoel je ook dat aoe niet efficient is maar dat ik gewoon fire/arcane moet speccen voor max dmg en er dan doorheen crossen. Wilde bijv van die earth elementals gemixed met storm elementals maar earth elementals spawnen een kleine add als ze dood zijn en storm heeft een ranged attack
Die kristallen van 12s zijn zo nutteloos niet, want ze droppen er wel altijd 1. Ik had gister aan greys (kristallen, wapens, armor, etc) al 60G aan neveninkomsten na een uur of 3. En dat was naast bijna 20 primals.

En nog een leuke epic world drop (als je maar genoeg farmed komen die ook wel voorbij). (http://www.wowhead.com/?item=24306). Die kan makkelijk 1000G opbrengen, al ga ik hemzelf leren :P

Wat je mage betreft heb ik er geen verstand van. Ik heb alleen verstand van geld verdienen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 17-04-2007 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:01:
[...]

Die kristallen van 12s zijn zo nutteloos niet, want ze droppen er wel altijd 1. Ik had gister aan greys (kristallen, wapens, armor, etc) al 60G aan neveninkomsten na een uur of 3. En dat was naast bijna 20 primals.

En nog een leuke epic world drop (als je maar genoeg farmed komen die ook wel voorbij). (http://www.wowhead.com/?item=24306). Die kan makkelijk 1000G opbrengen, al ga ik hemzelf leren :P

Wat je mage betreft heb ik er geen verstand van. Ik heb alleen verstand van geld verdienen :P
Hmmm, dat pattern staat bij ons op Trollbane al voor 300 a 400 g op de AH, 1000 zal wel niet meer haalbaar worden denk ik zo. Maar ja als ik hem zou vinden, dan gebruik ik hem ook zelf, ben tenslotte zelf ook tailorer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:05:
[...]

Hmmm, dat pattern staat bij ons op Trollbane al voor 300 a 400 g op de AH, 1000 zal wel niet meer haalbaar worden denk ik zo. Maar ja als ik hem zou vinden, dan gebruik ik hem ook zelf, ben tenslotte zelf ook tailorer :P
Heb hem hier nog niet gezien op onze server.

Heb gister mn 375 herbalism gedropt voor tailoring, wat ik al langer van plan was overigens. Heb alle materiaal al om in 1x naar 300 te levelen.

Beetje jammer, ik was ooit al 300 tailoring met meerdere epic patterns :P Maar toen gedropt omdat er niks mee mee te bereiken was en herbalism nog wat opbracht in de gloriedagen van de 40man raids :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:10:
[...]

Heb gister mn 375 herbalism gedropt voor tailoring, wat ik al langer van plan was overigens. Heb alle materiaal al om in 1x naar 300 te levelen.

Beetje jammer, ik was ooit al 300 tailoring met meerdere epic patterns :P Maar toen gedropt omdat er niks mee mee te bereiken was en herbalism nog wat opbracht in de gloriedagen van de 40man raids :P
Met al die instances die steeds meer pots vragen, (:( ) is alchemy geen goed beroep nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:19:
[...]

Met al die instances die steeds meer pots vragen, (:( ) is alchemy geen goed beroep nu dan?
Voor het geval dat je het nog niet wist, dat 'steeds meer pots' wordt aangepakt in de volgende patch :P

Ik wil overigens een frozen shadoweave setje, dus dat is een van de redenen dat ik weer tailoring wil gaan doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 17-04-2007 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:03
Bosmonster schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:10:
[...]

Ik heb gisteren ook herbalism 375 gedropt voor tailoring. zit nu al op 350 tailoring. Gaat wel wat moeilijker worden maar het is echt piss-easy in vergelijking met say, enchanting.

Op naar mn frozen shadoweave set :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:20:
[...]

Voor het geval dat je het nog niet wist, dat 'steeds meer pots' wordt aangepakt in de volgende patch :P

Ik wil overigens een frozen shadoweave setje, dus dat is een van de redenen dat ik weer tailoring wil gaan doen.
Ah heel mooi, dat dat aangepakt gaat worden. :) Ik ben op het moment gewoon niet meer zo in to WoW, dus niet echt op de hoogte van patches enzo.
Ik zelf heb ook tailoring behoorlijk hoog, maar het grinden naar al die primals, en dan met echt een goed recept weer af hankelijk zijn van heroic instance (primal nether), heeft me heel WoW een beetje verziekt helaas.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:19:
[...]

In patch 2.1 wordt het volgende systeem voor pots geintroduceerd:

- Alle Elixirs worden opgedeeld in 2 catogorieen: Guardian en Battle Elixirs.
- Flasks worden flink generfed (zowel in effect als mats)
- Je kan voortaan nog maar (1 Guardian Elixir + 1 Battle Elixir) OF 1 Flask actief hebben

edit: foutje, alle flasks worden generfed, niet alleen de pre-tbc flasks

[ Voor 8% gewijzigd door DiS-K op 17-04-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:58:

Iets met werk en het niet kunnen spelen van WoW op m'n werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:28:
[...]

Ah heel mooi, dat dat aangepakt gaat worden. :) Ik ben op het moment gewoon niet meer zo in to WoW, dus niet echt op de hoogte van patches enzo.
Ik zelf heb ook tailoring behoorlijk hoog, maar het grinden naar al die primals, en dan met echt een goed recept weer af hankelijk zijn van heroic instance (primal might heette dat d8 ik ), heeft me heel WoW een beetje verziekt helaas.
Primal Nethers idd droppen van heroic bosses.

Ik doe het meestal zo dat ze zelf een heroic party mogen verzamelen als ze iets willen dat een primal nether nodig heeft. Dan krijgen ze korting op de fee, of het zelfs helemaal gratis.

Mocht ik er toevallig een hebben, dan kunnen ze die kopen voor 200G ofzo. (200G + fee wordt het dan)

Goeie manier om in goeie heroic parties te komen :)

Guildies hoeven uiteraard niks te betalen, behalve mats te leveren. Maar ze zullen wel moeten helpen met het bij elkaar schrapen van een heroic party natuurljik voor de primal nether.

Maar ik moet toegeven, het blijft irritant dat de crafter al die moeite moet doen voor iets waar die niks aan heeft.

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 17-04-2007 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Bosmonster schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:32:
[...]

Primal Nethers idd droppen van heroic bosses.

Ik doe het meestal zo dat ze zelf een heroic party mogen verzamelen als ze iets willen dat een primal nether nodig heeft. Dan krijgen ze korting op de fee, of het zelfs helemaal gratis.

Mocht ik er toevallig een hebben, dan kunnen ze die kopen voor 200G ofzo. (200G + fee wordt het dan)

Goeie manier om in goeie heroic parties te komen :)

Guildies hoeven uiteraard niks te betalen, behalve mats te leveren. Maar ze zullen wel moeten helpen met het bij elkaar schrapen van een heroic party natuurljik voor de primal nether.

Maar ik moet toegeven, het blijft irritant dat de crafter al die moeite moet doen voor iets waar die niks aan heeft.
In de volgende patch kan je heroic badges inwisselen voor primal nethers, maar dat lost het
probleem nog niet echt op. Ik vind het raar dat je voor een BoE craftable, BoP mats nodig hebt 8)7
Waarschijnlijk is dat de reden waarom er zo weinig craftable BoE epics op AH staan (dat en de veel te hoge vraagprijzen voor plannen/patterns/...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het gewoon waardeloos geregeld, ik heb gekozen om niet voor end game enzo te gaan. Ik wil dmv beroepen/PvP en wel eens een 5 mans instance eventueel, mijn gear verzamelen. Heb ik dus een mooi recept voor mijn beroep http://www.thottbot.com/i24263, wordt ik ***** genoodzaakt om op heroic in een instance te gaan voor een BoP primal nether. :? Het "primal might 24 uur cd / alchemist zoeken" verhaal, vondt ik al vervelend genoeg voor deze broek. ;)
Ik bedoel kom op zeg, ik wil me gear dmv van een beroep in orde maken (tijd die het kost maakt nog geen eens uit), word ik nog genoodzaakt om een party op te zoeken en te grinden voor rep voor heroic.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:32:
[...]

[...]

Ach, 't is maar hoe je het bekijkt. Ik ben zo snel karazhan in gedoken, dat ik alleen nog maar naar heroic CoT kan. En dat is nu niet echt de meest makkelijke heroic om mee te beginnen.

Ik wil eigenlijk graag naar die instances toe en als ik die nethers heb, kan ik ook misschien eens serieus girdle of ruination verkopen. Heb er tot nu toe twee gemaakt. Twee keer een nether van de laatste boss in BM non heroic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:07:
Ik vind het gewoon waardeloos geregeld, ik heb gekozen om niet voor end game enzo te gaan. Ik wil dmv beroepen/PvP en wel eens een 5 mans instance eventueel, mijn gear verzamelen. Heb ik dus een mooi recept voor mijn beroep http://www.thottbot.com/i24263, wordt ik ***** genoodzaakt om op heroic in een instance te gaan voor een BoP primal nether. :? Het "primal might 24 uur cd / alchemist zoeken" verhaal, vondt ik al vervelend genoeg voor deze broek. :)
Ik bedoel kom op zeg, ik wil me gear dmv van een beroep in orde maken (tijd die het kost maakt nog geen eens uit), word ik nog genoodzaakt om een party op te zoeken en te grinden voor rep voor heroic.
OMG goede items zijn moeilijk te krijgen!

En dan nog te beroerd zijn om een alchemist een beetje te betalen voor een primal might (knopje klikken = 5 gold(ik farm wel wat herbs), primal might @ ah less then mats....)

Verder ben ik als alchemist allang jaloers op al die super tailor items en ik kan lekker goedkoop wat potions maken waar ik voor moet blijven farmen... en ook dan maak ik dikke winst als ik snel de herbs verkoopt ipv de potions

[ Voor 10% gewijzigd door barfieldmv op 17-04-2007 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barfieldmv schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:41:
[...]

OMG goede items zijn moeilijk te krijgen!
Edit: Laat ook maar, ik reageer niet op jou.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 20:59:
[...]

Edit: Laat ook maar, ik reageer niet op jou.
omdat je er met 1 regel compleet uitgelult word?

Wat verwacht je dan, ff niezen en omg full tier 6? grow up. En zo moeilijk is het niet om een primal nether te krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door ImdaMned op 17-04-2007 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:47

Osxy

Holy crap on a cracker

Lekker makkelijk die nethers hoor, ik heb er inmiddels al 8 verkocht in 2 weken tijd (a 400G per stuk op Draenor alliance), allemaal voor 1 van de 2 delen spellstrike set die ik kan maken.
Helaas had ik nog wat schulden, en me eigen dingen gemaakt dus nog geen epic flyer.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 16-09 21:29
primal nether dropped ook in de niet heroic versie van SV, van de laatste baas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:12:
Een vraag aan jullie wow gamers,

Stel dat WoW een mayor probleem krijgt op de world servers en de mededeling krijgen dat de server helemaal opnieuw gebouwt moet worden etc...

Tijdsduur: 3 Maanden.

Zouden jullie het overleven? of gaan jullie iets anders spelen en dan na die 3 maanden weer terug gaan naar WoW?

Zou wel een poll willen maken maar ken dat niet. :9
Ik zou een Wii kopen en gaan party gamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, net klaar met karazhan, chess event gedaan en http://www.wowhead.com/?item=28755 geloot. Wel nice shouldertjes voor mij, nu is mn dkp nog meer naar de moer.. We hebben ook nog even paar keer shade of aran geprobeert, maar hebben hem maar tot 48% gekregen met de beste try, ik vind dat echt een kutbaas..

Naja, nu maar pitten, morgen weer karazhan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
damn en ik d8 dat primal nethers soulbound waren
ff kijken of ik hem nog op mijn bank heb staan dan :P

ps wanneer komt de patch eigenlijk uit (was al eens gevraagd maar geen antwoord). Is dat vandaag?? want gister kon ik nog niet de patch downloaden met de background downloader.

Over het goede items krijgen en geen heroic/raiden willen doen. Lijkt me nogal teveel gevraagd he, zou wel makkelijk zijn als je tier 4-6 kon krijgen door alllen maar ff netherweave te farmen :S Moet wel wat onderscheid zijn dunkt mij anders heeft raiden ook geen nut meer en loopt iedereen in super outfits en kan je nergens meer een andere professions als tailoring vinden. Btje hetzelfde idee als ik flask recept bij een vendor kan kopen en deze voor 1 imbued vial en 3 silverleaf kan maken :S

Maar nog helaas geen reactie gehad op het grind/farm gebeuren :( Waar kan ik snel geld verdienen en wat is realistisch kwa goud per uur. Had zelf zoiets van als ik voor max dmg ga (fire/arcane of frost/arcane) dan kill ik elke minuut 2 mobs, 1 op 10 dropt mote of X?? dus voor 1 primal moet ik dan 100 beestjes killen. Deze droppen ook allemaal kristallen van ongeveer 12s dus na 50 min heb ik dan 25g primal + 100*12s = 12g --> 37g? dat vind ik niet echt veel eigenlijk. Of zie ik dat helemaal verkeerd? En dan heb ik de downtime niet meegerekend door ganking of geen mobs aanwezig omdat je niet de enigste bent die aant farmen is

[ Voor 28% gewijzigd door thewizard2006 op 18-04-2007 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Droprate is 1 a 2 motes met een dropkans tussen 30 a 45% afhankelijk waar je farmt. Fire is geloof ik momenteel het meest populair, dus daarvoor zou ik frost speccen, en om water te farmen fire, maar dat lijkt me logisch.

Daarnaast. als je elke 30 seconden 1 mob killed dan schiet het nog niet op >< hush hush, go get spelldmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:27

vhal

ಠ_ಠ

ph4nt0m schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 23:22:
primal nether dropped ook in de niet heroic versie van SV, van de laatste baas
Had gister een netherdrop van de laatste baas in Botanica (non heroic) :)
ImdaMned schreef op woensdag 18 april 2007 @ 07:52:
Droprate is 1 a 2 motes met een dropkans tussen 30 a 45% afhankelijk waar je farmt. Fire is geloof ik momenteel het meest populair, dus daarvoor zou ik frost speccen, en om water te farmen fire, maar dat lijkt me logisch.
Daarnaast. als je elke 30 seconden 1 mob killed dan schiet het nog niet op >< hush hush, go get spelldmg.
Mote of water --> Terokkar Forest, in het meertje vlakbij Shattrah. Lv62 eels die je kunt 3 shotten. Laten redelijk veel motes vallen plus de bekende kristallen. Ik had in een kleine 30 minuten 40 motes gefarmed plus een shitload aan grey-zooi. Je kan ze ook transmuten naar primal air, en als mastery transmutate heb je een kans op een proc.

Mote of fire --> B.E. Mountains, gebiedje waar die fire elementals rondlopen. Lv 67-68 elementals met een fijne droprate. 30 minuten, 30 mote of fires die verkopen voor 35G/stack op onze server.

Mote of air --> Meestal haal ik deze in SMvalley in de buurt van de alliance fp in het noorden of bij die draken in het zuiden. Zijn goed te farmen en gelukkig is het bij ons niet zo druk vergeleken met de elemental plateau in nagrand welke ik zoveel mogelijk probeer te vermijden.

Mote of shadow/life/earth --> die koop ik wel van de AH, de moeite niet om ze te farmen..

[ Voor 72% gewijzigd door vhal op 18-04-2007 08:26 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 00:44:
We hebben ook nog even paar keer shade of aran geprobeert, maar hebben hem maar tot 48% gekregen met de beste try, ik vind dat echt een kutbaas..
Aran is echt alleen moeilijk wanneer je niet 10 mensen in je raid hebt die weten hoe ze moeten spelen. Neem voor de eerste paar kills minstens 1 lock mee, en "veel" melee. Dit vergemakkelijkt. Banish 1 add op 40% en chainfear/tank de rest.

Even over die primals farmen. Dat zijn de "beste" inkomsten die je kan hebben. Ik doe het nu altijd met primal mana farmen, en dat gaat goed.
Gister ook, 1 uurtje aan het farmen, en mijn 2de epic in heel wow dropped, Pattern: Resolute Cape. Wel een geinige pvp cloak. Maar, ondanks ik zelf tailor ben, toch op de AH gesmeten, en stond gisteravond al op 460g bid. *O*

Over die trashloot. Het is idd rotzooi en bagspace verspilling, maar zoals gezegd verdiend dat ook nog best. Ik kan 4 van die mobs in een minuut neermaaien, en dan gaat dat best lekker.
Dat het te druk is is geen argument imho. Op de primal mana plek die iedereen wel weet lopen gemiddeld 3 andere mensen. Met deze mensen erbij kan ik nog continue doorgrinden. Het enige wat me echt tegenhoud is me hp en mana. In mijn grindgear kan ik 12 min doorgrinden zonder te drinken of te eten.

Gister ook magtheridon gedaan. Supergevecht is het. Niet dat ik er al veel van gezien heb, maar ok. Die 5 adds in het begin zijn nog vrij lastig. We krijgen er 3 neer, en dan gaat ons lieve draakje aan de wandel -> whipe. :P Oefening baart kunst denk ik, en zal echt wel beter gaan na een tijd.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZzzzzZZZzzzzz :O ....gare maintenance, wat gaat het sloom die 5k goud. heb nu 1k goud en ben al 3 dagen bezig. Iemand een snellere methode? Tailoring here :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
deadsy33 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 08:14:
[...]

Had gister een netherdrop van de laatste baas in Botanica (non heroic) :)
ok das ook wel netjes :)
maar t is altijd nog maar rare dat t dropped op non heroic :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort in het inlogscherm geen "News" sectie meer, dat vlak links met o.a. aangekondigde downtime. Klopt dit, of ligt het aan mijn install?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 08:54:
Ik heb sinds kort in het inlogscherm geen "News" sectie meer, dat vlak links met o.a. aangekondigde downtime. Klopt dit, of ligt het aan mijn install?
dat komt alleen maar als de maintanance voor bepaalde realms langer duurt etc. het heeft niks met je install te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 08:48:
ZzzzzZZZzzzzz :O ....gare maintenance, wat gaat het sloom die 5k goud. heb nu 1k goud en ben al 3 dagen bezig. Iemand een snellere methode? Tailoring here :P
*knip foute link*

Met tailoring zal je geen gold verdienen, tenzij je bracers of havok / epic patterns kan maken. En daarvoor heb je primal nethers nodig. Voor de rest zijn er al genoeg tips gegeven om gold te verdienen...

[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 18-04-2007 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Laatst online: 23-08 21:37
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 08:48:
Eerst even lekker alle quests doen en dan goed letten op alle elementals die je moet killen. Quests leveren tussen de 15-25 gold op (+quest items) en sommige zijn letterlijk te doen on 5 minuten (tot 20 oid). Daarna proberen alle group quests te doen door een beetje /1 te spammen en hier en daar te grinden. (als je alle quests gedaan hebt zit je rond de 3000 gold)

Daarna wat doe je naast tailoring? een beetje herbs farmen/minen/skinnen leverd ook wel wat op. Verder motes of mana grinden in netherstorm kirin tor village heeft me door de laatste 1000 gold heen geholpen. ps. voor de afleiding kan je af en toe naar de mana forges gaan en wat signets/arcane tomes binnen halen en in het noorden bij socretars seat een paar mark of kil;jaeden en met mazzel fel armament (3% drop oid) dat verkoopt soms ook heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 18 april 2007 @ 08:59:
[...]

*knip foute link*

Met tailoring zal je geen gold verdienen, tenzij je bracers of havok / epic patterns kan maken. En daarvoor heb je primal nethers nodig. Voor de rest zijn er al genoeg tips gegeven om gold te verdienen...
Ik ken ze ook maar ik ben een luie type. Mwah je kan wel gold verdienen met tailoring alleen duurt lang. Imbued netherweave bolts x 20 = 200g op A-N realm. alleen het maken ervan duurt lang. Veel netherweave nodig!

[ Voor 2% gewijzigd door NMe op 18-04-2007 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 00:44:
Hmm, net klaar met karazhan, chess event gedaan en http://www.wowhead.com/?item=28755 geloot. Wel nice shouldertjes voor mij, nu is mn dkp nog meer naar de moer.. We hebben ook nog even paar keer shade of aran geprobeert, maar hebben hem maar tot 48% gekregen met de beste try, ik vind dat echt een kutbaas..

Naja, nu maar pitten, morgen weer karazhan
Echt? Om de één of andere reden hebben wij grote moeite met The Curator, terwijl de rest vrij makkelijk plat gaar tot daar. Gisteren voor de derde keer Curator plat, alleen hadden we deze keer na het chess event nog wel wat tijd voor een poging op Aran. Iedereen was daar voor het eerst en we hadden hem op 24%.

De reden dat hij niet dood is was pech. We hadden een flame wreath op exact het moment dat de adds spawnde :'( En natuurlijk stonden de prot warrior, warlock en feral druid in een circel :(

Toen begonnen ale adds dus eerst op mij te schieten (priest) vervolgens op de andere priest en waren meteen de healers dood. Best wel jammer dus. Tijd voor een nieuwe poging hadden we niet meer. We waren al langer gebleven als sommigen lief was. (casual guild he, geen hardcore :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006

ben frost, alleen kan wel iets meer naar grind speccen. Heb nu 500+ spelldmg, dus bij 1 mob met 6000 health
1x frostball 2.5 cast time = 1100dmg
1x frostnova 0.5 sec voor volgende spell
1x frostbolt 2.5sec + icelance (crit) = 4000dmg
totaal aan tijd = 11-14sec per mob
naar volgende mob lopen 5 sec = 20 sec totaal (ruim genomen) dus 3 a 4 mobs in een minuut.
manacost zijn ongeveer 280 per frostbolt dus 1100 + 120 (FN) + 120 (Icelance) = 1500mana
manapool van 9000 dus 6 mobs neer voordat ik moet drinken (zonder magearmour etc)

Bedankt voor de bijdrage, zeker ook deadsy33, gelijk ff proberen als ik thuis kom. Denk dat ik dan maar mote of fire ga grinden, die gingen opzich voor 35g een stack weg en aangezien ik frost ben :)
alhoewel die eels ook wel aantrekkelijk zijn, ff kijken of ik kan transmute :P
http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Emeriss&n=Thewizard voor mijn character

[ Voor 8% gewijzigd door thewizard2006 op 18-04-2007 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
deadsy33 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 08:14:
Verhaal over grindspots voor motes.
En Primal Mana heb je niet nodig? :P Fire heb ik op die spot gegrind voor wat primals en had een klotedroprate trouwens.
jarnotjuh schreef op woensdag 18 april 2007 @ 08:27:
Gister ook magtheridon gedaan. Supergevecht is het. Niet dat ik er al veel van gezien heb, maar ok. Die 5 adds in het begin zijn nog vrij lastig. We krijgen er 3 neer, en dan gaat ons lieve draakje aan de wandel -> whipe. :P Oefening baart kunst denk ik, en zal echt wel beter gaan na een tijd.
Maggy al 'ns geprobeerd te laten tanken door je MT? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

heeft iemand al eens crypts heroic gedaan wij probeerde hem gisteren maar wat een klote instances is dat zeg zeker met die un interuptable posses die vaak op de mt zit :(.
Ook die eerste boss man die aoe is echt hard en groot niet normaal en dan ook nog eens veel vaker die teleport. Met maar 1 healer is die echt haast onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:27

vhal

ಠ_ಠ

De curator is imho een kl*te baas. Gister hebben we hem ook weer geprobeerd, maar die adds blijven een probleem. Ze gaan niet snel genoeg neer, melee die zit te slapen en niet snel genoeg is waardoor ik eigenlijk niet optimaal kan dps'en op de adds omdat ik continue aggro trek. Verder fladdert de laatste add nog los terwijl de curator al aan het evoc'en is. M.a.w., het gaat nog niet lekker :( . 65% best try...en om 22.30 maar gestopt omdat onze raidleader het even niet meer zag zitten.

Positief puntje: na 4 sunders aggro trekken van zo'n ghost die je vervolgens crit voor 12k damage :+ Unlucky crits plus nieuwe shotrotation denk ik ;)
Aan de tank ligt het niet, die is goed genoeg. Kon wel lachen om zijn reactie "You did well m8, your dps is high enough when you able to steal aggro from me after 4 sunders "
Daarna nog even in SV (nonH leeroy run) geweest met wat guildies om mijn rep naar revered te brengen (i know...) . Met 2 hunters best grappig te noemen. Freeze traps ftw.
Exitium schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:33:
[...]

En Primal Mana heb je niet nodig? :P Fire heb ik op die spot gegrind voor wat primals en had een klotedroprate trouwens.
Oops vergeten. Die farm ik gewoon in netherstorm. (de bekende plekken)

[ Voor 13% gewijzigd door vhal op 18-04-2007 09:43 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:15:
[...]

Ik ken ze ook maar ik ben een luie type. Mwah je kan wel gold verdienen met tailoring alleen duurt lang. Imbued netherweave bolts x 20 = 200g op A-N realm. alleen het maken ervan duurt lang. Veel netherweave nodig!
Bespaar je de moeite, het materiaal om 20 imbued netherweave bolts te maken is al 200G waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Ok even een vraagje:

Ik heb mijn priest in 1 keer doorgeleveld naar 70 en ben nu nog bezig met de karazhan attunement. Echter heb ik nooit geraid. Nu heb ik dus gisteren wat filmpjes bekeken van karazhan (boss fights) en nu vraag ik me af hoe je in godsnaam niet /oom raakt na 3 of 4 minuten! Als ik als shadow priest een instance run met een PuG dan is mijn mana dus echt wel op als de boss neergaat. Nu heb ik een mana pool van bijna 9k en als ik zie hoelang die boss fighs in karazhan duren (10-15 minuten bv op nightbane) snap ik niet hoe jullie dat doen :)

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 18:51
weet iemand of je nu eindelijk je gems kan ontvangen van consortium rep?

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op woensdag 18 april 2007 @ 08:59:
[...]

*knip foute link*

*knip foute link* :P Ik zie dat de ingame spam toch z'n werk doet ;)

Die site is ongeveer 30% duurder dan anderen.

[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 18-04-2007 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Potame schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:55:
Ok even een vraagje:

Ik heb mijn priest in 1 keer doorgeleveld naar 70 en ben nu nog bezig met de karazhan attunement. Echter heb ik nooit geraid. Nu heb ik dus gisteren wat filmpjes bekeken van karazhan (boss fights) en nu vraag ik me af hoe je in godsnaam niet /oom raakt na 3 of 4 minuten! Als ik als shadow priest een instance run met een PuG dan is mijn mana dus echt wel op als de boss neergaat. Nu heb ik een mana pool van bijna 9k en als ik zie hoelang die boss fighs in karazhan duren (10-15 minuten bv op nightbane) snap ik niet hoe jullie dat doen :)
Potions, elixirs, mana oils .... noem maar op. met paladins leuke blessings, met shamans leuke totems en met een shadow priest in je group (mits je zelf disc/holy bent) krijg je in principe genoeg mana en hp terug via VT/VE
Bosmonster schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:57:
[...]

*knip foute link* :P Ik zie dat de ingame spam toch z'n werk doet ;)

Die site is ongeveer 30% duurder dan anderen.
Ik krijg al weken spam van *knip andere foute link* oid ... met wat cijfertjes her en der in de url ipv letters. Mega irritant :/
Bartjeuhz schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:56:
weet iemand of je nu eindelijk je gems kan ontvangen van consortium rep?
Van de week nog geprobeert, kreeg niks. Ben inmiddels Revered met die knakkers maar moet nog KZ in voor die laatste 2 designs :/ Geen guild die op het moment daar komt en laatst geprobeert op een andere raid lock en helaas, respawns voor Chess event. Is dat trouwens normaal? Dat die shades respawnen VOOR Chess event?

[ Voor 33% gewijzigd door NMe op 18-04-2007 14:37 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
  • Laatst online: 27-08 16:14
Bosmonster schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:52:
[...]

Bespaar je de moeite, het materiaal om 20 imbued netherweave bolts te maken is al 200G waard...
Ik run gewoon lvl 60 instances met een RL friend hij priest ik warrior en beide lvl 70

Start scarlet is beide zo'n 5 large brilliant shards + 2 rightious orbs of zo :) hooguit 45 Min
LBRS ook zo'n 5 shards per persoon ok weer hooguit 45 min

Laatst 3 man ubrs for the fun :) binnen 1 uurtje te doen ! lijpe leeroy pull gehad... zo'n 30 mobs en nog overleven met 3 man hahah IMBA!! :D

iig de shards kosten bij ons op balnazzar +/- 20 G tel uit je winst ik vind het en leuk om te doen en het verdient niet slecht.

[ Voor 4% gewijzigd door dna_fatrabbit op 18-04-2007 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:52:
[...]

Mwah mwah, het valt wel mee hoor, mijn mage is ook enchanter en disenchant al die spullen waarvan ik genoeg arcane dust krijg :D en al die netherweave die ik verzamel ook met mijn hunter stuur ik naar mijn mage :P
Dus al met al misschien 50 gold wat ik nog koop op AH en 150g winst is wel lekker.
Alleen erg sloom....en gold kopen is achum illegaal ofzo ook al zie ik het nergens staan alleen mijn vrouw wilt niet meer dat ik het doe. Ook al had ik het wel gedaan vroeger. Dik bij elkaar 15k gold gekocht maar dan praat ik 8 maanden terug voordat ik me vrouw leerde kennen hehehe.
Ze vind het geld verspilling :P Maar ik wil me Epic Mounttttt boehoehoehoe waarom zijn vrouwen zo Cruel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Laatst online: 16-09 18:51
ohh als ik het goed lees blijf je voortaan in stealth als je iemand sapped en veranderd improved sap je range en energy cost >:)
dan gaan rogues toch nog nuttig worden zonder je sublety build
  • "Improved Sap" (Subtlety) renamed "Dirty Tricks": Increases the range of your "Sap" and "Blind" abilities by 2/4 yards and reduces the energy cost of your "Sap" and "Blind" abilities by 25/50%.
  • "Sap" no longer removes you from stealth when used.

[ Voor 43% gewijzigd door Bartjeuhz op 18-04-2007 10:05 ]

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
redfoxert schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:58:
Van de week nog geprobeert, kreeg niks. Ben inmiddels Revered met die knakkers maar moet nog KZ in voor die laatste 2 designs :/ Geen guild die op het moment daar komt en laatst geprobeert op een andere raid lock en helaas, respawns voor Chess event. Is dat trouwens normaal? Dat die shades respawnen VOOR Chess event?
Trash tussen Aran en Chess is gelinkt aan Netherspite. Als ze die dus niet killen is dat heel normaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:02:
[...]

Mwah mwah, het valt wel mee hoor, mijn mage is ook enchanter en disenchant al die spullen waarvan ik genoeg arcane dust krijg :D en al die netherweave die ik verzamel ook met mijn hunter stuur ik naar mijn mage :P
Dus al met al misschien 50 gold wat ik nog koop op AH en 150g winst is wel lekker.
Alleen erg sloom....en gold kopen is achum illegaal ofzo ook al zie ik het nergens staan alleen mijn vrouw wilt niet meer dat ik het doe. Ook al had ik het wel gedaan vroeger. Dik bij elkaar 15k gold gekocht maar dan praat ik 8 maanden terug voordat ik me vrouw leerde kennen hehehe.
Ze vind het geld verspilling :P Maar ik wil me Epic Mounttttt boehoehoehoe waarom zijn vrouwen zo Cruel :D
Dat bedoel ik niet. Het materiaal is al 200G waard. Wat betekent dat je je de moeite van het maken van al die bolts kunt besparen en gewoon je netherweave/arcane dust los kunt verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
dna_fatrabbit schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:00:
[...]

Ik run gewoon lvl 60 instances met een RL friend hij priest ik warrior en beide lvl 70

Start scarlet is beide zo'n 5 large brilliant shards + 2 rightious orbs of zo :) hooguit 45 Min
LBRS ook zo'n 5 shards per persoon ok weer hooguit 45 min

Laatst 3 man ubrs for the fun :) binnen 1 uurtje te doen ! lijpe leeroy pull gehad... zo'n 30 mobs en nog overleven met 3 man hahah IMBA!! :D

iig de shards kosten bij ons op balnazzar +/- 20 G tel uit je winst ik vind het en leuk om te doen en het verdient niet slecht.
hehe dat wat ik vetgedrukt heb gemaakt is sluikreclame :P
mediamarkt slogan

maar wel netjes dat je dan zoveel van die zooi vangt en nog lekker verdienen doet t ook wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 11:14
Bartjeuhz schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:03:
ohh als ik het goed lees blijf je voortaan in stealth als je iemand sapped en veranderd improved sap je range en energy cost >:)
dan gaan rogues toch nog nuttig worden zonder je sublety build
Was ook wel hard nodig. Mages sheepen 100% en kunnen resheepen in combat. Sap kost bakken met energy (niet zo boeiend, maar toch), je kunt het niet in combat doen dus niet resappen en je moet talents in een craptree stoppen om stealthed te blijven (lees: om zonder sprint in heroic te kunnen sappen en overleven). WTT plx!

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 18:14
[...]

ik wil ook me snelle mount snel maar vind WoW gold kopen ook geldverspilling, dan me snelle mount maar even een tijdje laten varen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:07:
Ik vind het gewoon waardeloos geregeld, ik heb gekozen om niet voor end game enzo te gaan. Ik wil dmv beroepen/PvP en wel eens een 5 mans instance eventueel, mijn gear verzamelen. Heb ik dus een mooi recept voor mijn beroep http://www.thottbot.com/i24263, wordt ik ***** genoodzaakt om op heroic in een instance te gaan voor een BoP primal nether. :? Het "primal might 24 uur cd / alchemist zoeken" verhaal, vondt ik al vervelend genoeg voor deze broek. ;)
Primal Nethers droppen niet alleen in Heroic. Ze droppen ook in de gewone level 7 5-mans. En stel je niet zo aan. Je wordt nergens toe gedwongen.

Wat betreft het farmen:ik moet mezelf eens een keer op tijd uit bed slepen; ik speel alleen tijdens 'prime time' en dan zijn de elemental spawns op Argent Dawn gewoon kapotgecamped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:25:
[...]

Primal Nethers droppen niet alleen in Heroic. Ze droppen ook in de gewone level 7 5-mans. En stel je niet zo aan. Je wordt nergens toe gedwongen.
Droprate is nogal minimaal in niet heroics (ik heb er nog nooit een zien droppen in een niet heroic).

Het blijft nogal vreemd dat de maker al die moeite moet doen voor zoiets natuurlijk. Voor casual gamers zijn heroics vaak geen optie. Maar daar worden dan ook gelijk je tradeskill-mogelijkheden flink mee ingeperkt. Daar klopt iets niet imho.

'Je wordt nergens toe gedwongen' is natuurlijk een nikszeggend argument. Niemand wordt in WoW ergens toe gedwongen, dus dan mag niemand nergens meer over zeuren :P

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 18-04-2007 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Ik vind het anders prima geregeld. Jij kiest ervoor om niet te raiden, en moet ipv redelijk wat shit bij elkaar farmen en maar EEN zo'n primaltje. Dan heb je wel een dikke epic. Dat tov mensen die daaaaagen in de week uren per dag encounters oefenen, en een hoop gold aan pots/flasks/repairs uitgeven. Het zijn keuzes en tov voor TBC vind ik dat Blizz dit goed uitgekiend heeft.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:18:
[...]

Dat bedoel ik niet. Het materiaal is al 200G waard. Wat betekent dat je je de moeite van het maken van al die bolts kunt besparen en gewoon je netherweave/arcane dust los kunt verkopen :P
Ja dat is ook een optie alleen ben ik zo lang bezig op AH alles in te tikken...Whehehe oohhh god waarom ben ik zo lui....WOu dat ik een bot had die alles voor me deed hahaha. rofl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Laatst online: 13-09 12:49
De droprate van primal nethers is in heroic is 20-30% liggend aan de instance en boss.
En in normale instances 1-3% en alleen op de end-bosses

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Laatst online: 09-07 21:38

Waarom fire speccen voor water? Ik zou daarvoor in ieder geval niet speciaal respeccen.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Gisteren jewelcrafting (genomen i.p.v. Skinning wat ik naast Tailoring had, met de release van TBC, zat stuk op 130, ja dom om te nemen zonder mining |:( ) gedropt en enchanting genomen, nu al weer 260 :) Was ook nog nooit in Uldaman geweest, dus dat was ook wel geinig. Kan nu al bijna alles disenchanten, da's mooi dus :)

[ Voor 9% gewijzigd door Muthas op 18-04-2007 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:36

Bezulba

Formerly known as Eendje

tjah... je moet toch weten dat als jij veel tijd in ubergear stopt er ooit wel eens betere uitkomt. Dat was zo met de MC epics en daarna met de AQ epics en daarna met de Naxx epics.. als je daar niet tegen kan moet je maar single player iets gaan spelen.. komt er nooit iets beter

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Ikke_Niels schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:33:
De droprate van primal nethers is in heroic is 20-30% liggend aan de instance en boss.
Zou zweren dat dat meer was, persoonlijk had ik 't voor normals op 5-10% gegokt. Doe regelmatig een instance met 2 IRL maatjes die ze ook nodig hebben, die hebben er beiden over een paar weken tijd al 4-5 gewonnen ofzo...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Heroic is 100% dropkans van laatste boss
morpheus schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:37:
[...]

Waarom fire speccen voor water? Ik zou daarvoor in ieder geval niet speciaal respeccen.
Omdat je met fire spec meer dmg doet jij mislukte ijspegel !

[ Voor 77% gewijzigd door ImdaMned op 18-04-2007 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
porn* schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:33:
Ik vind het anders prima geregeld. Jij kiest ervoor om niet te raiden, en moet ipv redelijk wat shit bij elkaar farmen en maar EEN zo'n primaltje. Dan heb je wel een dikke epic. Dat tov mensen die daaaaagen in de week uren per dag encounters oefenen, en een hoop gold aan pots/flasks/repairs uitgeven. Het zijn keuzes en tov voor TBC vind ik dat Blizz dit goed uitgekiend heeft.
Je snapt het niet. IK, als tailor, moet een BoP primal nether farmen, om voor IEMAND ANDERS een epic te kunnen maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bosmonster schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:45:
[...]

Je snapt het niet. IK, als tailor, moet een BoP primal nether farmen, om voor IEMAND ANDERS een epic te kunnen maken ;)
En waarvoor je dan 200g kan vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*

Oooooh wat is het toch erg dat je wat moeite moet doen om veel gold te verdienen, en dat niet meteen heel de server vol epics hangt ;)

Edit: En btw straks kun je die nethers gewoon kopen voor heroic badges dus...

[ Voor 9% gewijzigd door porn* op 18-04-2007 10:51 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
ImdaMned schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:45:
Heroic is 100% dropkans van laatste boss

[...]

Omdat je met fire spec meer dmg doet jij mislukte ijspegel !
gief frost talent buff :P

Ik doe btw genoeg damage. Gemiddeld 1crit per 4 frostbolts. Zonder crit 3 frostbolts nodig op 1 zo'n mobje. Maar als er weinig farmers zijn pak ik er gewoon 4 a 5 tegelijk en AoE ze.

[ Voor 26% gewijzigd door morpheus op 18-04-2007 10:53 ]

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bosmonster schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:31:
Droprate is nogal minimaal in niet heroics (ik heb er nog nooit een zien droppen in een niet heroic).

Het blijft nogal vreemd dat de maker al die moeite moet doen voor zoiets natuurlijk. Voor casual gamers zijn heroics vaak geen optie. Maar daar worden dan ook gelijk je tradeskill-mogelijkheden flink mee ingeperkt. Daar klopt iets niet imho.
Epics kosten moeite. Klaar. Als je d'r geen moeite voor wil doen, ga je toch fijn iets anders grinden? Als je niet de Heroics in wil kun je altijd gold gaan grinden.
'Je wordt nergens toe gedwongen' is natuurlijk een nikszeggend argument. Niemand wordt in WoW ergens toe gedwongen, dus dan mag niemand nergens meer over zeuren :P
Je snapt best wat ik bedoel.
Ikke_Niels schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:33:
Geloof er niks van dat het maar 1-3% is, want dan hebben wij wel verdomd veel geluk gehad.
Daarom kun je er dus veel geld mee verdienen. Duh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
morpheus schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:51:
[...]

gief frost talent buff :P

Ik doe btw genoeg damage. Gemiddeld 1crit per 4 frostbolts. Zonder crit 3 frostbolts nodig op 1 zo'n mobje. Maar als er weinig farmers zijn pak ik er gewoon 4 a 5 tegelijk en AoE ze.
lol 1 op de 4?
ik wil niet vervelend zijn maar een firemage heeft 1 op de 3 hits en dus doe je ook meer dmg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
Dus jij wil zeggen dat elke firemage 33.3%crit heeft?
Go go!

Dat haal je echt niet.. Misschien met de gear/spec van imdamned, maar dan nog.. Unbuffed wordt het wel heel erg lastig. :P

Sowieso, die primal nethers worden nu al stukken goedkoper. Gister in IF zag ik nog iemand die battlecast set/spellstrike set, en nog wat andere zut maakte. 40g+mats. Bij ons nog maar 40g ofzo dus. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
ph4nt0m schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:58:
[...]

lol 1 op de 4?
ik wil niet vervelend zijn maar een firemage heeft 1 op de 3 hits en dus doe je ook meer dmg :)
Op bosses doet frost meer natuurlijk en verder moet ik nog wat meer crit gear verzamelen (ene nub doet 40% crit :(), maar daar heb je bij trash niet veel aan. En ja, fire crit meer.

Wat ik bedoel te zeggen is dat voor die watermobjes respeccen echt niet noodzakelijk is waarbij frost speccen wel aan te bevelen is bij de fire elementals.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
morpheus schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:02:
[...]

Op bosses doet frost meer natuurlijk en verder moet ik nog wat meer crit gear verzamelen (ene nub doet 40% crit :(), maar daar heb je bij trash niet veel aan. En ja, fire crit meer.

Wat ik bedoel te zeggen is dat voor die watermobjes respeccen echt niet noodzakelijk is waarbij frost speccen wel aan te bevelen is bij de fire elementals.
maar daar hebben hybrid fire mages weer arcane missiles voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:59
ImdaMned schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:47:
[...]

En waarvoor je dan 200g kan vragen
Mazzelpenis. ;)

Op Agamaggan vragen ze zonder met hun ogen te blinken 1000g of meer per primal nether of willen ze dat je hem/haar in de party invite zodat de primal nether geloot kan worden. Maar ja, dat is wel even een regelwerk met je heroic guild-run slash heroic pug-run.

Klagen doe ik verder niet, ben het type van 'het zij zo' dus dan mot het maar. Dat was ook zo voor het bij elkaar (voornamelijk) mine'n van die 5000g, heeft me flink wat tijd gekost maar ja, ik moest en zou die epic flying mount hebben, voort wat hoort wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
[...]

je gaat het maar netjes verdienen zoals iedereen dat moet. :Y :w

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:15
Ik hoor iedereen klagen over geld problemen, maar die heb ik totaal niet. Mijn level 48 druid heeft +- 1600 goud en dat heb ik niet van een of andere chinees gekocht. Gewoon een beetje kijken wat de markt doet en daarop reageren.

Verder ben ik bezig met het levelen van een paladin (lvl 46 nu), heb mining en engineering genomen en zit er nu aan te denken om engineering te droppen.De gadgets vallen tegen en ik denk niet dat die in pve echt bruikbaar zijn.Het blijft overigens wel leuk om mensen met een deathray te beschieten.

Welke proffessions raden jullie aan als lvl 70 paladin ?
p.s Mining + alchemy is een optie want heb op mijn lvl 63 warlock herbalism.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Locks hebben makkelijk praten. Holy paladins daarintegen... 8)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.