Het Grote World of Warcraft topic - Deel 113 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.305 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Exitium schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:00:
[...]

Toen ik nog niet raidde liep ik eens te healen in een LBRS pug. Smolderweb dropt mail gloves, sta/int/manaregen en een grote verbetering voor me.

"Shard the gloves"
"Hold on, I need em for healing"
"It's mail"
"Err, hello. I'm wearing three cloth parts right as we speak.."

Uiteindelijk drie minuten gezeik over of pala's wel konden rollen op mail, etc, etc. Heb ze simpelweg geninja'd uiteindelijk en de run afgemaakt. :) Liep in AQ40 nog met Wild Growth Shoulders (Domo) en in Naxx nog met Salamander Scale Pants. (random van de helft van de MC bosses) Druids wilden die zooi niet en ik wel, heb ze uiteindelijk vervangen voor Judgement toen dat ook 'ns dropte.

Feit is dat de rol van een hybrid in een groep er simpelweg niet toe doet, het gaat met rolling om de rol die ze normaal gesproken vervullen en de spec die ze hebben.
Kan me nog wel herinneren dat je voor het eerst bij ons kwam in je mooie jurk ;)
Opzich groot gelijk hoor als het item echt beter is. Toch is natuurlijk het voordeel wel van een paladin dat ie een stootje kan hebben als je in full cloth loopt word dat toch minder.
Maar oke heb zelf ook tijden met een mail helm gelopen voor dps die helm van raggie was toch wel erg mooi zeker voor 2 handed dmg, dat hunters daarop passde snap ik nog steeds niet ;)
Vuurvoske schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:53:
Ik vind eigenlijk dat we een got guild moeten oprichten, iedereen van GoT maakt op dezelfde server een nieuw char aan :). Als dan iemand effe een poll fixed met pvp of geen pvp en welk realm we gaan zitten...
is ooit gedaan maar was volgens mij niet echt een succes, de meeste mensen zitten toch aardig vast in hun main guild. Een altje erbij is grappig maar echt veel tijd zal er niet in gestoken worden.

[ Voor 15% gewijzigd door MantaMania op 17-04-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind eigenlijk dat we een got guild moeten oprichten, iedereen van GoT maakt op dezelfde server een nieuw char aan :). Als dan iemand effe een poll fixed met pvp of geen pvp en welk realm we gaan zitten...
Dat zou wel cool zijn, maar dan wel horde he ;)

Ik denk dat dat alleen al ervoor zorgt dat het er niet komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-07 22:55
Yearsbehind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:45
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:00:
[...]

Dat zou wel cool zijn, maar dan wel horde he ;)

Ik denk dat dat alleen al ervoor zorgt dat het er niet komt
of 2sides, 2 guilds

GOT1 en
GOT2

edit: ik zou trouwens niet rerollen

[ Voor 6% gewijzigd door Arto op 17-04-2007 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:53
Ja, dat waren toch eigenlijk Blackraven en Denial, de 2 guilds voortvloeiende uit GoT en FOK!?

Ik zou overigens ook niet meedoen. Mijn paladin is mijn laatste char voor de volgende game uitkomt.

[ Voor 33% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-04-2007 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Zo, gisteravond in Karazhan even 2x Netherblade pieces geloot.
Die +3 seconden voor S&D is erg fijn, zeker gezien er nog eens 45% boven op komt door improved S&D.. da's dus +4.35 seconden. Een damage cycle onderhouden wordt nu zoveel makkelijker, zal wsl veel energy / cp overhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Bestaat Blackraven nog? Zat ik in het begin ook bij, toen hadden ze nog een andere naam
Vlak nadat ze samen gingen met een andere guild, ben ik gestopt met WoW

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:05

NoTimeRemains

I know

http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/testrealm.html

een fatsoenlijke link naar de 2.1.0 patch tekst dan :) ...

[ Voor 6% gewijzigd door NoTimeRemains op 17-04-2007 12:14 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-07 13:42
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:35:
[...]

Shadowstep ja _/-\o_
Ik zal es een keer full combat proberen, maar weet je wat het is. Niks speelt zo leuk als shadowstep. Echt geniaal. Ultieme rogue feeling. Maarja dps is ook belangrijk he O-)
Uhuh. Vroegah was het skill om als rogue achter iemand te komen, nu is het een button :P
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:12:
Een vraag aan jullie wow gamers,

Stel dat WoW een mayor probleem krijgt op de world servers en de mededeling krijgen dat de server helemaal opnieuw gebouwt moet worden etc...

Tijdsduur: 3 Maanden.

Zouden jullie het overleven? of gaan jullie iets anders spelen en dan na die 3 maanden weer terug gaan naar WoW?

Zou wel een poll willen maken maar ken dat niet. :9
Beetje erg hypothetisch. Maar ik heb al een keer vrijwillig een 3-maanden break gedaan, dus dat overleef ik wel ja.
remcio schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:50:
dag en nacht weer uitgaan ipv wow :)
Heb sowieso het hele weekend buiten/in de stad gezeten. Zonde om die kans te missen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arto schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:05:
[...]

of 2sides, 2 guilds

GOT1 en
GOT2

edit: ik zou trouwens niet rerollen
Whehe dat kan ook. Maar als je bijv op dezeflde server speelt kan je hier niet meer zeggen van: Kom vanaaf ff hun stadje platnuken ;)

Hydra schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:13:
[...]

Uhuh. Vroegah was het skill om als rogue achter iemand te komen, nu is het een button :P
hehe, het teleporten is opzich niet eens het handigste, soms kom je verkeerd terecht. Die +20% damage is te ziek :+

Nu is het gewoon weer oldskool. Steentjes gooien, met een boog om iemand heen lopen. Gelukkig heb ik ook wat "stealthgear"

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Cthulhu schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:12:
Bestaat Blackraven nog? Zat ik in het begin ook bij, toen hadden ze nog een andere naam
Vlak nadat ze samen gingen met een andere guild, ben ik gestopt met WoW
gedeeltelijk, meeste spelers uit br die over zijn zitten nu in Drama op trollbane

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-07 22:26

Vuurvoske

Nunquam cede!

Kaap schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:06:
Ja, dat waren toch eigenlijk Blackraven en Denial, de 2 guilds voortvloeiende uit GoT en FOK!?

Ik zou overigens ook niet meedoen. Mijn paladin is mijn laatste char voor de volgende game uitkomt.
Welke volgende game??
Ik heb volgens mij ook nog een tauren warrior @ trollbane. Maar tauren speelt echt fucked, gaat allemaal zoooo traag qua lopen :P
Bokkie schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:15:
[...]

gedeeltelijk, meeste spelers uit br die over zijn zitten nu in Drama op trollbane
Mijn neef zei dat zijn guild gefuseerd was met de guild van GoT. Hij zei dat je daar amper in kon komen dus ben ik maar op een andere server gaan spelen.

[ Voor 43% gewijzigd door Vuurvoske op 17-04-2007 12:26 ]

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik dacht dat The Lowlanders de eerste GoT guild was? (op Bloodscalp)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Maakt niet uit welke. WoW is voor mij de eerste en de laatste MMO. Conan heb ik nog niet bekeken, LOTRO is mij teveel fantasiegeblaat. Ik krijg liever de films. En Warhammer heeft nagenoeg geen PvE content en is vrijwel geheel PvP gericht.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat ie bedoelt:

voordat de volgende uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-07 10:01
MantaMania schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:56:
[...]

Kan me nog wel herinneren dat je voor het eerst bij ons kwam in je mooie jurk ;)
Opzich groot gelijk hoor als het item echt beter is. Toch is natuurlijk het voordeel wel van een paladin dat ie een stootje kan hebben als je in full cloth loopt word dat toch minder.
Maar oke heb zelf ook tijden met een mail helm gelopen voor dps die helm van raggie was toch wel erg mooi zeker voor 2 handed dmg, dat hunters daarop passde snap ik nog steeds niet ;)
Stond met die jurk wel constant bovenin mee te doen met healing/cleansing done! :+

Als ik in MC liep wilde ik niet geraakt worden, daar hadden we meatshields als jij voor. ;) Droeg t/m de laatste raid 1x cloth, 3x mail en 4x plate (nu T4 shoulders ipv cloth) en daarin had ik toch nog 8.6k armor, dus dat stootje kan ik met 8.3-9.5k health toch wel hebben.

Je hoeft ook niet in full cloth te lopen, maar er zijn gewoon plate items die het niet waard zijn. Plate chest met 22 sta, 36 int, 79 healing en 11 manaregen vs mail chest met 34 sta, 37 int, 77 healing en 10 manaregen bijvoorbeeld. Wil met de komende nerfs m'n plate bracers van Moroes ook vervangen met de mail bracers, ben toch geen tank. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Exitium op 17-04-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:12:
Een vraag aan jullie wow gamers,

Stel dat WoW een mayor probleem krijgt op de world servers en de mededeling krijgen dat de server helemaal opnieuw gebouwt moet worden etc...

Tijdsduur: 3 Maanden.

Zouden jullie het overleven? of gaan jullie iets anders spelen en dan na die 3 maanden weer terug gaan naar WoW?

Zou wel een poll willen maken maar ken dat niet. :9
Het lijkt wel een huiswerk vraag. :P

Ik zou het prima overleven; vooral door het simpele feit dat ik World of Warcraft vanaf dag één zeven maanden dagelijks gespeeld heb en vervolgens anderhalf jaar gestopt ben en het nu sinds begin vorige maand weer speel. :)

Nou was het eerst als experiment; om te zien of ik het nu wel met mate kan spelen. Het antwoord is: deels. Raiden zal ik niet meer doen, omdat het me absurd veel tijd kost, maar ik heb mezelf er wel op betrapt dat ik de afgelopen weekenden op zaterdag tot half vier achter de compu zat, "omdat die ene quest nog even afgemaakt moest worden". Nou was het 'vroeger' iedere vrijdag/zaterdag en zaterdag/zondag rond half zes als ik de compu uitzette, dus dit is een hele verbetering. En als er gegeten wordt, eet ik netjes mee, in tegenstelling tot toen (tot grote frustratie van m'n ouders overigens). :P

Bovendien heb ik genoeg offline hobbies, waarvan fotografie de grootste is en ik heb al zeker vier maanden een gitaar op m'n kamer staan waar ik nog steeds de les-software voor moet gaan gebruiken (is al helemaal gebruiksklaar). En ik lees graag, en vrij veel. Maar waar ik hoopte dat ik, wanneer ik World of Warcraft weer op ging pakken, liever andere dingen zou gaan doen, bleek het tegenovergestelde waar te zijn. :D

Een wezenlijk verschil met toen, is dat ik nu uitsluitend op RP servers speel. Vroeger zat ik op Turalyon en daar heb ik, toen ik weer begon, uit nostalgische overwegingen, weer een gnome mage aangemaakt met dezelfde naam en hetzelfde uiterlijk als toen; die is inmiddels net level 20 met een rested state tot halverwege level 22. Toen ik begon, zou m'n main een priest worden, maar inmiddels ben ik echt helemaal verslaafd aan de warlock class; vroeger had ik een Undead 'lock als alt en toen merkte ik al dat ik die veel gaver vond dan m'n gnome mage. :)

En nu heb ik dus een Blood Elf 'lock en die zomgwtfpned alles. Behalve in PvP/Battlegrounds/Arena's want dat doe ik niet. Hoewel ik vroeger wel een keer meedeet in die arena bij Dire Maul; heeft me toen de Staff of Hale Magefire opgeleverd, waar ik lang plezier van had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Vuurvoske schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:22:

[...]

Mijn neef zei dat zijn guild gefuseerd was met de guild van GoT. Hij zei dat je daar amper in kon komen dus ben ik maar op een andere server gaan spelen.
wie is je neef (charname) :P

Ravenblood was de got guild
Blackraven was de merge van Ravenblood met Blackguard (net nadat Blackguard was gemerged met Semi Nice)

Later zijn de hardcore raiders uit Blackraven een nieuwe guild begonnen met wat mensen van Thundercats, dit werd Drama

echter zijn zowat alle nonhardcore members uit br vervolgens ook overgegaan :P

horde side btw lowlanders verhaal kan ik je niet mee helpen ^^

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 17-04-2007 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:30:
[...]

Het lijkt wel een huiswerk vraag. :P

Ik zou het prima overleven; vooral door het simpele feit dat ik World of Warcraft vanaf dag één zeven maanden dagelijks gespeeld heb en vervolgens anderhalf jaar gestopt ben en het nu sinds begin vorige maand weer speel. :)

Nou was het eerst als experiment; om te zien of ik het nu wel met mate kan spelen. Het antwoord is: deels. Raiden zal ik niet meer doen, omdat het me absurd veel tijd kost, maar ik heb mezelf er wel op betrapt dat ik de afgelopen weekenden op zaterdag tot half vier achter de compu zat, "omdat die ene quest nog even afgemaakt moest worden". Nou was het 'vroeger' iedere vrijdag/zaterdag en zaterdag/zondag rond half zes als ik de compu uitzette, dus dit is een hele verbetering. En als er gegeten wordt, eet ik netjes mee, in tegenstelling tot toen (tot grote frustratie van m'n ouders overigens). :P

Bovendien heb ik genoeg offline hobbies, waarvan fotografie de grootste is en ik heb al zeker vier maanden een gitaar op m'n kamer staan waar ik nog steeds de les-software voor moet gaan gebruiken (is al helemaal gebruiksklaar). En ik lees graag, en vrij veel. Maar waar ik hoopte dat ik, wanneer ik World of Warcraft weer op ging pakken, liever andere dingen zou gaan doen, bleek het tegenovergestelde waar te zijn. :D

Een wezenlijk verschil met toen, is dat ik nu uitsluitend op RP servers speel. Vroeger zat ik op Turalyon en daar heb ik, toen ik weer begon, uit nostalgische overwegingen, weer een gnome mage aangemaakt met dezelfde naam en hetzelfde uiterlijk als toen; die is inmiddels net level 20 met een rested state tot halverwege level 22. Toen ik begon, zou m'n main een priest worden, maar inmiddels ben ik echt helemaal verslaafd aan de warlock class; vroeger had ik een Undead 'lock als alt en toen merkte ik al dat ik die veel gaver vond dan m'n gnome mage. :)

En nu heb ik dus een Blood Elf 'lock en die zomgwtfpned alles. Behalve in PvP/Battlegrounds/Arena's want dat doe ik niet. Hoewel ik vroeger wel een keer meedeet in die arena bij Dire Maul; heeft me toen de Staff of Hale Magefire opgeleverd, waar ik lang plezier van had. :)
Sjow hey dat is pas een antwoord. ;)

Ja met WoW heb ik ook gemerkt van effe dit en effe dat en voordat ik het weet ben ik 2 a 3 uur verder en een schreeuwende vrouw die zich afvraagd wanneer ik nou eens naar bed ga.... :O

Weet je wat het is, voor heel veel mensen is het een tweede leven geworden. Of ze komen uit hun werk of uit school en dan is het...PC aan, WoW opstarten en dan questen, levelen of grinden en af en toe een dungeon mee pakken. Totdat de raiding begint of dat niet eens.

Ik geef toe dat ik zelf ook erg ben, maar ik kan eraf blijven. Vroeg me alleen af of het met mijn mede nederlandse wow gamers het ook zo was ;)

+ punt mensen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:42:
Weet je wat het is, voor heel veel mensen is het een tweede leven geworden. Of ze komen uit hun werk of uit school en dan is het...PC aan, Teamspeak aan, WoW opstarten en dan questen, levelen of grinden en af en toe een dungeon mee pakken. Totdat de raiding begint of dat niet eens.
Fixed. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:42:
Weet je wat het is, voor heel veel mensen is het een tweede leven geworden. Of ze komen uit hun werk of uit school en dan is het...PC aan, WoW opstarten en dan questen, levelen of grinden en af en toe een dungeon mee pakken. Totdat de raiding begint of dat niet eens.
Mja, vanmiddag is het: PC aan, WoW aan, ff 2 tosties bakken, WoW spelen, om 20:15 richting hockey velden, om 22:30 terug, WoW spelen en tukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:52:
[...]

Mja, vanmiddag is het: PC aan, WoW aan, ff 2 tosties bakken, WoW spelen, om 20:15 richting hockey velden, om 22:30 terug, WoW spelen en tukken :P
Als ik thuis kom van mn werk dan heeft mijn vriendin het eten meestal klaar. Zo niet, dan speel ik even gezellig met mn dochter. Ze verteld dr verhaaltjes over school, gymles, zwemles, wat ze met vriendjes gedaan heeft.

Dan na het eten nog even op de bank zitten, tv kijken, met of zonder de kleine. Dan gaat die naar bed en vanaf een uur of acht, half negen ben ik pas online. Dan speel ik wat, doe een dungeon en tegen twaalf uur gaat mn laptop uit en ga ik naar bed want de wekker loopt gewoon weer af om 5:30.

Vroeger was dat wel anders ja :) Nu gelukkig niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Hydra schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:13:
[...]

Vroeger was het een skill om casters te killen, nu is het ook een button (Cloak of Shadows).
Tot de dag van vandaag vraag ik me af hoe die skill ooit door de testrealms is heengekomen. Zelf rogues vinden die skill wel erg 'heavy.'
Nou ja, hopen dat die snel generfed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
redfoxert schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:02:
Dan na het eten nog even op de bank zitten, tv kijken, met of zonder de kleine. Dan gaat die naar bed en vanaf een uur of acht, half negen ben ik pas online. Dan speel ik wat, doe een dungeon en tegen twaalf uur gaat mn laptop uit en ga ik naar bed want de wekker loopt gewoon weer af om 5:30.

meh, ik ben altijd wat jaloers op mensen die het met 5 en een half uur slaap kunnen :)
MysticSnake schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:06:
Vroeger was het een skill om casters te killen, nu is het ook een button (Cloak of Shadows).
Tot de dag van vandaag vraag ik me af hoe die skill het ooit door de testrealms is heengekomen. Zelf rogues vinden die skill wel erg 'heavy.'
Ja, ik vind 'em ook een beetje over the top. Als frost mage heb ik nog steeds niet veel moeite met rogues in de zin dat ik geen easy kill voor ze ben, maar het is zo fucking irritant dat ze zo makkelijk weg kunnen komen.

[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 17-04-2007 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens periodes waarin je even afk kunt gaan (vliegen etc), tosti in elkaar rammen en in het tosti-ijzer gooien. In pure paniek en in 5 seconden, 2 minuten te laat eruit halen en alsnog opeten omdat je de tijd niet hebt om wat anders te maken. Zoiets? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:06:
Tijdens periodes waarin je even afk kunt gaan (vliegen etc), tosti in elkaar rammen en in het tosti-ijzer gooien. In pure paniek en in 5 seconden, 2 minuten te laat eruit halen en alsnog opeten omdat je de tijd niet hebt om wat anders te maken. Zoiets? ^^
Heh, die van mij heeft een timer, dus ik heb geen 2 stukken carbon in m'n tostieijzer zitten. Maar:

http://www.xs4all.nl/~nielsnu/pic/broodje.jpg
http://www.xs4all.nl/~nielsnu/pic/broodje2.jpg

Het effect van raiden en 2 afbakbroodjes in je oven knallen, om er een half uur later achter te komen dat je kamer blauw staat.

Ik heb nu een over met een timer. En een brandalarm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MysticSnake schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:06:
[...]

Tot de dag van vandaag vraag ik me af hoe die skill ooit door de testrealms is heengekomen. Zelf rogues vinden die skill wel erg 'heavy.'
probleem is dat clos in pvp super overpowered is, maar in pve is het een helaas heel erg nodig middel voor de rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:06:
[...]

More like een bak bami in de magnetron flikkeren, die kan tenminste niet aanbranden. :)

Werken tot vijf uur, naar huis, douchen, eten en even tv kijken, rond zeven uur, half acht inloggen, acht uur raidinvites voor Gruul/Maggy en dan tot een uur of één, twee spelen. Morgen om half negen weer vrolijk op m'n werk zitten. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
itsme schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:25:
Ik dacht dat The Lowlanders de eerste GoT guild was? (op Bloodscalp)
Klopt.
En de raiders zijn toen samen met 2 andere kleine guilds overgegaan naar een nieuwe guild "Nesferatus", die later "Denial" werd.
Waar de rest van The Lowlanders gebleven is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:13:
[...]

probleem is dat clos in pvp super overpowered is, maar in pve is het een helaas heel erg nodig middel voor de rogue
daar ga je de fout in clos is ook erg handig in pve aspecten van wow want veel rogues kunnen toch extra dps doen om bijvoorbeeld niet uit een aoe te hoeven of kunnen wat spells resiste het is idd overpowered in pvp maar in pve is het ZKR niet slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:52:
[...]

Hahaha ja zo ken het ook natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:06:
[...]

meh, ik ben altijd wat jaloers op mensen die het met 5 en een half uur slaap kunnen :)
Heb ook niet gezegd dat ik dan al opsta ;) Meestal is het pas een uurtje later. Half 8 in de auto, half negen op mn werk. Vijf uur weer naar huis en dan tussen 6 en half 7 weer thuis :) Meestal net op tijd voor The A-Team !!

[ Voor 4% gewijzigd door redfoxert op 17-04-2007 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ferreur schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:15:
[...]

Klopt.
En de raiders zijn toen samen met 2 andere kleine guilds overgegaan naar een nieuwe guild "Nesferatus", die later "Denial" werd.
Deze is gemigreerd naar Twisting Nether ;) en zit daar nu in de oudste guild op de server aan alliance side :)
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:17:
[...]
Daar ga je de fout in clos is ook erg handig in pve aspecten van wow want veel rogues kunnen toch extra dps doen om bijvoorbeeld niet uit een aoe te hoeven of kunnen wat spells resiste het is idd overpowered in pvp maar in pve is het ZKR niet slecht
In pvp is deze skill sterk, maar zonder heeft een rogue echt geen kans met de huidige health levels.
Een pve rogue(zoals ik) heeft zelfs de talents niet om de 5 seconden optimaal te benutten, een pvp rogue is inderdaad lastiger. Een frostmage heeft het overigens nog betrekkelijk makelijk, gewoon even iceblock en wachten todat de CoS over is.
In pve is deze skill gewoon een must, zonder deze skill waren veel bossfights echt onmogelijk voor een rogue.

[ Voor 49% gewijzigd door itsme op 17-04-2007 13:26 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:10:
[...]

Heh, die van mij heeft een timer, dus ik heb geen 2 stukken carbon in m'n tostieijzer zitten. Maar:

http://www.xs4all.nl/~nielsnu/pic/broodje.jpg
http://www.xs4all.nl/~nielsnu/pic/broodje2.jpg

Het effect van raiden en 2 afbakbroodjes in je oven knallen, om er een half uur later achter te komen dat je kamer blauw staat.

Ik heb nu een over met een timer. En een brandalarm :P
Ye, herkenbaar, ik heb mijn erge periode ook gehad ^^

Ik log eigenlijk nog altijd meteen in als ik thuiskom, maar ben nu de eerste 1-2 uur afk (af en toe op spatiebalk rammen) omdat ik rustig ga eten =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
redfoxert schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:02:
[...]

Als ik thuis kom van mn werk dan heeft mijn vriendin het eten meestal klaar. Zo niet, dan speel ik even gezellig met mn dochter. Ze verteld dr verhaaltjes over school, gymles, zwemles, wat ze met vriendjes gedaan heeft.

En waar is de vriendin na het eten koken? +)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
oh god, de culinaire hoogstandjes van de wow gotters. 't moet echt niet erger worden deze week : )
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:17:
[...]

daar ga je de fout in clos is ook erg handig in pve aspecten van wow want veel rogues kunnen toch extra dps doen om bijvoorbeeld niet uit een aoe te hoeven of kunnen wat spells resiste het is idd overpowered in pvp maar in pve is het ZKR niet slecht
Je herhaalt bokkie nu zonder het door te hebben, knap : )

[ Voor 68% gewijzigd door ImdaMned op 17-04-2007 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:21
itsme schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:21:
[...]

Deze is gemigreerd naar Twisting Nether ;) en zit daar nu in de oudste guild op de server aan alliance side :)
In Twisting Nether ben ik op zoek naar een leuke guild met genoeg 70-ers :)
Ben nu een weekje 70 (alliance warlock) en wil toch goede gear bij elkaar sprokkelen. Met mijn vorige guild was dit niet mogelijk met 7 mensen van lvl 70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

redfoxert schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:20:
[...]

Heb ook niet gezegd dat ik dan al opsta ;) Meestal is het pas een uurtje later. Half 8 in de auto, half negen op mn werk. Vijf uur weer naar huis en dan tussen 6 en half 7 weer thuis :) Meestal net op tijd voor The A-Team !!
hahahaha same alhoewel ik me wel moet los sleuren van de tv anders kijk ik die law en order er nog achteraan en dan ben ik weer net te laat voor de evt een instance die gedaan word ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-07 18:04
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:08:
Vraagje,

Ik ben een hunter @ 70. Ik ben nu revered met Aldor. Had ik nu een juiste keuze gemaakt om voor aldor te gaan of was het beter voor Scryer te gaan?
Goed omswitchen zal ik nu ook niet doen omdat het me nogal veel werk koste om te komen waar ik nu ben met Aldor.
Voor Hunter is de keuze niet zo duidelijk, ze hebben allebei mooie rewards. Ik ben zelf Aldor, op Honored heb je dan al een +26 AP shoulder enchant.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-07 11:53
Novi schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:26:
[...]

In Twisting Nether ben ik op zoek naar een leuke guild met genoeg 70-ers :)
Ben nu een weekje 70 (warlock) en wil toch goede gear bij elkaar sprokkelen. Met mijn vorige guild was dit niet mogelijk met 7 mensen van lvl 70
Same here, alleen voor de horde side ;p (denk dat jij alliance bent?).
Ben lvl 70 mage, maar speel laatste tijd wat minder.
Denk dat ik toch maar gewoon voor de pvp gear ga, kan ook wel eens leuk zijn denk ik?
Alleen een goed arena team vinden is ook moeilijk denk ik, dan maar bg-en ;p

Nog een vraag; Mage = Crit chance of Spell dmg?
Want ik hoor van andere dat een mage zonder crit chance bijna niks is :/
Mij lijkt juist een combinatie van beide nog beter, spell dmg is toch logisch dat je meer dmg doet, en ja, als je wat minder crit chance hebt, zal het niet zo vaak voor komen dat je nog dikkere dmg doet?

http://armory.wow-europe....ing+Nether&n=Titatovenaar

[ Voor 24% gewijzigd door Bld- op 17-04-2007 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novi
  • Laatst online: 14:21
Bld- schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:33:
[...]

Same here, alleen voor de horde side ;p (denk dat jij alliance bent?).
Ben lvl 70 mage, maar speel laatste tijd wat minder.
Denk dat ik toch maar gewoon voor de pvp gear ga, kan ook wel eens leuk zijn denk ik?
Alleen een goed arena team vinden is ook moeilijk denk ik, dan maar bg-en ;p
Ik ben inderdaad alliance, en dus een klein beetje minder keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Predje schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:24:
[...]

En waar is de vriendin na het eten koken? +)
Die speelt ook :D
MantaMania schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:29:

[...]
hahahaha same alhoewel ik me wel moet los sleuren van de tv anders kijk ik die law en order er nog achteraan en dan ben ik weer net te laat voor de evt een instance die gedaan word ;)
Tjah ... dat is het voordeel en nadeel van het hebben van kinderen :) Die van ons wil graag het Huis Anubis kijken wat om 7 uur begint op Nickelodeon. Aangezien het eerste kwartier toch altijd een herhaling is van de vorige keer mag ze de ene dag wel en de andere dag niet kijken zodat wij Law & Order kunnen kijken :) Tenzij we die aflevering al gezien hebben (gebeurt wel regelmatig) dan mag ze gewoon wel kijken.

[ Voor 66% gewijzigd door redfoxert op 17-04-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:37
LOL, op world of raids:
Afbeeldingslocatie: http://worldofraids.free.fr/2.1.0/BT/potions-vendor.jpg

Die bullets.
More Pew Pew, Less QQ.

Blizzard heeft humor gekregen. Dit moeten ze er echt inlaten! :D
Verder zien die items er wel nice uit kwa stats. :9~

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 26-07 18:42
Ik kijk bijna alleen maar series die ik download (loop ik ook tenminste niet achter :P) Dus dan kan ik ook zelf bepalen wanneer en hoeveel ik kijk. Das wel erg prettig.

Maar als ik thuiskom en ik heb niks anders te doen dan is het computer aan, eten in de magnetron (Albert Heijn ftw) en met mn eten eens mn mail bekijken, inloggen, AH checken, etc. Als eten op is weet ik meestal wel ongeveer wat ik ga doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-07 15:05
Hallo,

Ik ben een hunter aan het levelen en dat moet zo snel mogelijk gaan; ongeveer 4,5 dagen tot 60, zonder rested periodes. Nu vraag ik me qua talent builds af wat beter is om snel te levelen (tot mount level dan).

Deze build, gefocust op damage van pet en hunter:
http://www.wowhead.com/?talent=cAb00xgRVz

Of deze, gefocust op snelheid in bewegen van pet en hunter:
http://www.wowhead.com/?talent=cVbhdLxRVz

Ik vraag me af wat beter is voor levelen, sneller lopen of sneller doden... Iemand een idee, of een beter build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resistance_NL schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:49:
Hallo,

Ik ben een hunter aan het levelen en dat moet zo snel mogelijk gaan; ongeveer 4,5 dagen tot 60, zonder rested periodes. Nu vraag ik me qua talent builds af wat beter is om snel te levelen (tot mount level dan).

Ik vraag me af wat beter is voor levelen, sneller lopen of sneller doden... Iemand een idee, of een beter build?
Beastmastery in my opinion ik ben voor full beastmastery gegaan en het grinde ging erg snel en hard en was binnen no time 70

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bld- schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:33:
Nog een vraag; Mage = Crit chance of Spell dmg?
Want ik hoor van andere dat een mage zonder crit chance bijna niks is :/
Afhankelijk van je spec. Fire is een mix van +dam en +crit, frost vooral +dam.
redfoxert schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:20:
Ik kijk echt nauwelijks TV meer. Ik hockey 3 avonden in de week en zondag overdag, en daarnaast heb ik een vriendin die ook aandacht wil. Als ik dan ook nog eens een keer TV ga kijken heb ik echt geen tijd meer voor WoW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Wat Joana gebruikt (bekend van de speed leveling guide):

10) Endurance Training rank 1/5
11) Endurance Training rank 2/5
12) Improved Aspect of the Hawk rank 1/5
13) Improved Aspect of the Hawk rank 2/5
14) Improved Aspect of the Hawk rank 3/5
15) Improved Revive Pet rank 1/2
16) Improved Revive Pet rank 2/2
17) Thick Hide rank 1/3
18) Thick Hide rank 2/3
19) Thick Hide rank 3/3
20) Pathfinding rank 1/2
21) Pathfinding rank 2/2
22) Bestial Swiftness rank 1/1
23) Unleashed Fury rank 1/5
24) Unleashed Fury rank 2/5
25) Ferocity rank 1/5
26) Ferocity rank 2/5
27) Ferocity rank 3/5
28) Ferocity rank 4/5
29) Ferocity rank 5/5
30) Intimidation rank 1/1
31) Bestial Discipline rank 1/2
32) Bestial Discipline rank 2/2
33) Unleashed Fury rank 3/5
34) Unleashed Fury rank 4/5
35) Frenzy rank 1/5
36) Frenzy rank 2/5
37) Frenzy rank 3/5
38) Unleashed Fury rank 5/5
39) Frenzy rank 4/5
40) Bestial Wrath rank 1/1
41) Improved Aspect of the Hawk rank 4/5
42) Improved Aspect of the Hawk rank 5/5
43) Catlike Reflexes rank 1/3
44) Catlike Reflexes rank 2/3
45) Serpent's Swiftness rank 1/5
46) Serpent's Swiftness rank 2/5
47) Serpent's Swiftness rank 3/5
48) Serpent's Swiftness rank 4/5
49) Serpent's Swiftness rank 5/5
50) The Beast Within rank 1/1
51) Lethal Shots rank 1/5
52) Lethal Shots rank 2/5
53) Lethal Shots rank 3/5
54) Lethal Shots rank 4/5
55) Lethal Shots rank 5/5
56) Efficiency rank 1/5
57) Efficiency rank 2/5
58) Efficiency rank 3/5
59) Efficiency rank 4/5
60) Efficiency rank 5/5
*******Burning Crusade 60-70*******
61) Go for the Throat rank 1/2
62) Go for the Throat rank 2/2
63) Rapid Killing 1/2
64) Rapid Killing 2/2
65) Aimed Shot 1/1
66) Mortal Shots 1/5
67) Mortal Shots 2/5
68) Mortal Shots 3/5
69) Mortal Shots 4/5
70) Mortal Shots 5/

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
uhu, same here, vriendinnen die Wow'en FTW :)
redfoxert schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:41:
[...]

Tjah ... dat is het voordeel en nadeel van het hebben van kinderen :) Die van ons wil graag het Huis Anubis kijken wat om 7 uur begint op Nickelodeon. Aangezien het eerste kwartier toch altijd een herhaling is van de vorige keer mag ze de ene dag wel en de andere dag niet kijken zodat wij Law & Order kunnen kijken :) Tenzij we die aflevering al gezien hebben (gebeurt wel regelmatig) dan mag ze gewoon wel kijken.
law & order FTW 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

jarnotjuh schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:48:
LOL, op world of raids:
[afbeelding]

Die bullets.
More Pew Pew, Less QQ.

gaaf man flasks voor 8g ;)
maar waar komt die potion vendor te staan? gewoon in de stad of ergens achterin een instance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
LOL, op world of raids:
[afbeelding]

Die bullets.
More Pew Pew, Less QQ.

Soulshards ?! whahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
OMG OMG OMG OMG OMG OMG

gratis water !

definately de mage love patch !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal vast wel testrealm zooi zijn want soulshards kopen dat betwijfel ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 08:34:
[...]

Tuurlijk heeft hij ook dpsgear nodig. Maar aangezien hij healde was het geen prioriteit omdat hij niet dpsed, maar healed. Ik daarentegen kan alleen maar dpsen. Bij wie komt het item dan op dat moment het meest tot zijn recht? Juist ja.

Zelfde als ik een mooie gun voor een hunters neus wegkaap. doe ik ook niet. Tuurlijk kan ik em ook goed gebruiken, maar hij heeft er gewoon meer aan.

Maargoed, sommige mensen gunnen anderen dingen niet. Dat heb ik ook wel door. Gelukkig heb ik tegenwoordig niks meer met zulke mensen te maken. Speel met eerlijke mensen, die elkaar van alles gunnen ipv zoals ik een paar posts terug had gelezen, dingen gaan needen omdat ze er dan 1sta op vooruit gaan.
Onze healer in een PUG heeft laatst gepassed op een healing-cloak, zodat ik die kon needen voor m'n healing set. Nadat ik vroeg waarom, zei hij dat ie de vorige need-roll had gewonnen, dus niet egocentrisch wilde overkomen. Wat een lieverdje. O+ :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ziet eruit als een PTR vendor, die zien we waarschijnlijk niet terug in release :)

Zo zijn ze er wel vaker, das om nieuwe raid-instances beter te kunnen testen (geen gezeur om flasks, water, shards, etc)

[ Voor 31% gewijzigd door Bosmonster op 17-04-2007 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MantaMania schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:01:
gaaf man flasks voor 8g ;)
maar waar komt die potion vendor te staan? gewoon in de stad of ergens achterin een instance?
Da's alleen voor de PTR om 't testen makkelijker te maken, in de release zal je die niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL, op world of raids:
[afbeelding]

Die bullets.
More Pew Pew, Less QQ.

in WoW zit gewoon altijd al humor, tig grappige npc's, questen etc.Dit zijn trouwens gewoon flasks die je kan kopen om black temple te testen op de PTR. Ze hebben ze grappige namen gegeven, maar het zijn de nieuwe flask stats wat minder grappig is voor veel mensen. Andere items die je krijgt is ful tier 5, en random wapens/ items uit TK the Eye, dan zijn het niet eens uber items imo. En ja, gratis water en soulshards en bijna gratis potions, dan moet Black Temple wel te testen zijn, maar meeste mensen gaan gewoon urenlang duelen op de PTR :S

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pasta schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:05:
[...]

Onze healer in een PUG heeft laatst gepassed op een healing-cloak, zodat ik die kon needen voor m'n healing set. Nadat ik vroeg waarom, zei hij dat ie de vorige need-roll had gewonnen, dus niet egocentrisch wilde overkomen. Wat een lieverdje. O+ :P
Zo dan :D , zo ver zou ik ook niet gaan, maar echt, respect voor zijn instelling _/-\o_
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:07:
[...]

in WoW zit gewoon altijd al humor, tig grappige npc's, questen etc.Dit zijn trouwens gewoon flasks die je kan kopen om black temple te testen op de PTR. Ze hebben ze grappige namen gegeven, maar het zijn de nieuwe flask stats wat minder grappig is voor veel mensen. Andere items die je krijgt is ful tier 5, en random wapens/ items uit TK the Eye, dan zijn het niet eens uber items imo. En ja, gratis water en soulshards en bijna gratis potions, dan moet Black Temple wel te testen zijn, maar meeste mensen gaan gewoon urenlang duelen op de PTR :S
Over de grappige npc's. Ik heb er 1 gevonden :D

Das in Hellsfire en zij (daar ga ik dan van uit ;) ) heet Farseer Regulkut _/-\o_

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:09:
[...]

Over de grappige npc's. Ik heb er 1 gevonden :D

Das in Hellsfire en zij (daar ga ik dan van uit ;) ) heet Farseer Regulkut _/-\o_
Betwijfel of dat zo bedoeld is :P Alsin, weet wel zeker van niet. Dat zou in strijd zijn met hun eigen naming policy :P

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 17-04-2007 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
pasta schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:05:
[...]

Mjah als paladin need ik dus ook op zowel healing als dps items. Soms vind ik het een beetje lullig om in een instance op verschillende soorten items te needen. Maar ja, ik heb ze wel beide nodig. Maar ik kan me voorstellen dat partymembers daar van balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:13:
[...]

Betwijfel of dat zo bedoeld is :P Alsin, weet wel zeker van niet. Dat zou in strijd zijn met hun eigen naming policy :P
Nou, het zou mij niks verbazen. Gewoon een brutale hollander en het is zo gebeurd :D
En regelkut is meer zoiets als euhm, regelnicht, regelneef, wat was het nou :?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:14:
[...]

Mjah als paladin need ik dus ook op zowel healing als dps items. Soms vind ik het een beetje lullig om in een instance op verschillende soorten items te needen. Maar ja, ik heb ze wel beide nodig. Maar ik kan me voorstellen dat partymembers daar van balen.
imo iedereen doet net zo hard zijn best (meestal) dus iedereen heeft recht op die items incl jij al heb je er 1 gehad dat betekend niet dat je geen recht op die andere hebt want je doet er net zo hard je best voor.

Gelukkig hoef ik geen 5 man instances te doen voor loot _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Beastmastery is het makkelijkst, maar Marksman is het snelst imo. Marksman vereist echter wel meer aanwezigheid en is intensiever grinden dan BM. Eea hangt ook nogal af van waar/wat je grind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:17:
[...]

imo iedereen doet net zo hard zijn best (meestal) dus iedereen heeft recht op die items incl jij al heb je er 1 gehad dat betekend niet dat je geen recht op die andere hebt want je doet er net zo hard je best voor.

Gelukkig hoef ik geen 5 man instances te doen voor loot _/-\o_
vertaling gaarne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Bokkie schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:37:
[...]

Blackraven was de merge van Ravenblood met Blackguard (net nadat Blackguard was gemerged met Semi Nice)

Later zijn de hardcore raiders uit Blackraven een nieuwe guild begonnen met wat mensen van Thundercats, dit werd Drama

the Lowlanders was idd de allience GOT guild op Bloodscalp (ravenblood de horde variant, we hebben zelfs nog op de zelfde site gezeten in het begin).
the Lowlanders had een lvl55+ split eind mei 2005 (en jah ik kan me de datum nog precies herrinenren aangezien ik offline ging in een grote guild voor de geboorte van mijn jongste zoon en kwam online in een gestripte guild 2 dagen later :)).
magoe, de lvl55+ ppl gingen ff lekker elitair doen in Nesferatu welke niet veel later mergde met 2 andere guilds tot Denial.
Na de server migraties naar Trollbane werd Denial de 3de guild van de server basicly achter OS en Somnium.

Met de komst van tBC stopte er een stapel Denial mensen om wat voor reden dan ook waardoor Denial crashde, Denial maakte een doorstart naar Inevitable, ook dit duurde niet lang en de Inev mensen zijn nu uitgespreid over de server.
Gelukkig hebben wij wel bijna alle krenten uit de pap kunnen vissen en zijn die mensen na 2,5jaar weer herinigd met oude mensen uit de Lowlanders tijd (waarvan er een hoop via allerlij splitoffs bij Disorder terecht waren gekomen en die na de Split nu in Core zitten :))

achja, the Lowlanders.. sigh de bruiloft tussen Ayana en Trich staat me nog bij als een grote bende waar niemand echt luisterde :)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 15:06
Ferreur schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:15:
[...]

Klopt.
gekapt met et spel en 3 maanden later gererolled als horde ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Routed schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:27:
achja, the Lowlanders.. sigh de bruiloft tussen Ayana en Trich staat me nog bij als een grote bende waar niemand echt luisterde :)
Ik heb dat filmpje nog op m'n pc staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-07 11:53
Hydra schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:55:
[...]

Mja ik ben arcane (pom) & fire.
Misschien dat ik gewoon blijf bg-en voor de full pvp set, al is dat wel erg veel honor :X
En ben eigenlijk bang dat ik dan nog niet echt dikke gear heb he, want zo goed is die ook alweer niet, ofwel ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:06:
[...]

Da's alleen voor de PTR om 't testen makkelijker te maken, in de release zal je die niet vinden.
Balen zeg ik zag al mogelijkheden ;) non stop pots drinken !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 18:10
Damn wat een herinneringen allemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor de gelegenheid maar even m'n Runen der Interpretatie ge-equipped; die geven +20 Leesvaardigheid. Volgens mij bedoelt hij dat 'ie niet voor de loot meegaat naar 5-man instances en dat iedereen evenveel recht heeft op de items die droppen, omdat iedereen evenveel inspanning levert (daar zijn de meningen waarschijnlijk over verdeeld). Kortom: schroom niet om een Need-roll te doen op een item wat je echt nodig hebt, zelfs al heb je dat bij de vorige 20 rolls ook al gedaan (en die gewonnen). :P

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 14:46 . Reden: Belangrijke nuancering toegevoegd, met dank aan M1lamb3r ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:43:
[...]

Ik heb voor de gelegenheid maar even m'n Runen der Interpretatie ge-equipped; die geven +20 Leesvaardigheid. Volgens mij bedoelt hij dat 'ie niet voor de loot meegaat naar 5-man instances en dat iedereen evenveel recht heeft op de items die droppen, omdat iedereen evenveel inspanning levert (daar zijn de meningen waarschijnlijk over verdeeld). Kortom: schroom niet om een Need-roll te doen op een item wat je echt nodig hebt, zelfs al had je dat bij de vorige 20 rolls ook al gedaan. :P
toevoeging: gedaan en gewonnen ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:13

Osxy

Holy crap on a cracker

Hmm verslaving ... nogal

16:00 thuis komen, 16:15 WoW starten en inloggen, paar uurtjes grinden met wat drink pauzes, misschien een heroic/5man, 19:00 eten, 19:35 inloggen voor raid, 24:00 naar me nest en er om 6:30 weer uit.

Maar gelukkig kan ik ook zonder, en als ik andere dingen te doen heb doe ik dat, ik ga niets uitstellen voor WoW (goed uitzonderingen daargelaten ^^)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:14:
[...]

Wat nog erger is: tijdens een run dropped alleen maar spul voor 1 bepaalde class en die heb je maar 1 bij je. Gister in Steamvault, merendeel van de loot ging naar de shaman, vrijwel alles mail. Random drop Crystal Pulse Shield, ook naar hem. Gelukkig kon ik needen op een JC design :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-07 10:10
osxy schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:45:
Hmm verslaving ... nogal

16:00 thuis komen, 16:15 WoW starten en inloggen, paar uurtjes grinden met wat drink pauzes, misschien een heroic/5man, 19:00 eten, 19:35 inloggen voor raid, 24:00 naar me nest en er om 6:30 weer uit.

Maar gelukkig kan ik ook zonder, en als ik andere dingen te doen heb doe ik dat, ik ga niets uitstellen voor WoW (goed uitzonderingen daargelaten ^^)
18:15 thuis, laptop uitpakken + aansluiten 18:20 wow starten+eten, 18:45 raid invites 23:00 einde raid :P en dan nog beetje grinden tot 24:00 en dan slapen :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Hydra schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:55:
[...]

Arcane/frost werkt ook zeer goed icm +crit gear. ~250% damage op een frostbolt crit is pretty yummie considering de mana die het kost.

Alleen in het begin van het gevecht uitkijken met critrows, maar verder erg plezierig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 02-07 10:53
Perox schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:58:
[...]

Arcane/frost werkt ook zeer goed icm +crit gear. ~250% damage op een frostbolt crit is pretty yummie considering de mana die het kost.

Alleen in het begin van het gevecht uitkijken met critrows, maar verder erg plezierig. :)
ik ga juist arcane frost vanavond, maar wordt dan wel lastig als ik geen aggro pull heb nu all +700 spelldmg kom straks dan tegen de 800 of 850 aan. maar dan moet ik af en toe maar ff wand dotten :P, alleen geen croud control meer weg pet dag ice barrier

[ Voor 4% gewijzigd door remcio op 17-04-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hmm ik dacht dat ik veel speelde maar dat valt wel mee dan. Eten doe ik niet achter mijn PC etc.

Ik heb dan wel weer de eigenschap om smorgensvroeg effe te grinden voor ik naar mijn werk ga. Af en toe zie ik nog zon idiote junkie online, Redfoxert heettie, kennen jullie die? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 15:06
ik weet nog wel dat ik vorige zomer tot 2 uur in de nacht geraid heb :P maar ben daar snel mee opgehouden hahahha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Kek, ik grind ook meestal een kwartiertje tijdens het ontbijt @ 6:00. Vrij rustig dan op Elemental Plateau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
SMulTiE schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:05:
Kek, ik grind ook meestal een kwartiertje tijdens het ontbijt @ 6:00. Vrij rustig dan op Elemental Plateau.
Ooh, ff iets eerder opstaan dan : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik kijk bijna altijd sochtends wel ff online. Maar meestal alleen ff AH bekijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ImdaMned schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:07:
[...]

Ooh, ff iets eerder opstaan dan : D
Als je geen easymode POM-pyro spec hebt zou ik daar maar wegwezen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
DrProctor schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:04:
ik weet nog wel dat ik vorige zomer tot 2 uur in de nacht geraid heb :P maar ben daar snel mee opgehouden hahahha
vakantie....elke nacht..... half 6.......
maja, was vorig jaar, nu gaat et wel weer anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohhhh, ik heb toch wel een aantal keer de hele nacht doorgespeeld (oh goh, het wordt alweer licht...), dan effe van 8am tot 10am slapen en dan rustig verdergaan. Ook tijdens begin van TBC nog, levelen ftw en ik sluit ook zeker niet uit dat dat nog weleens een keer gebeurt, het heeft zijn charme ook wel =)

Maar ik zal niet meer de tijd eraan besteden wat ik voornamelijk van begin MC, door BWL en tot half AQ heb gedaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die tijd was leuk de eerste paar weken dat ik WoW begon te spelen EN BC.
maar het neemt te veel tijd in beslag, en daarnaast heb ik nog een normaal leven te leiden dus dat gaat gewoon niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat waren nog eens mooie oude tijden, wat gaat de tijd toch snel :')

Vooral Lowlanders versus Ravenblood. Oftewel Ayana (Snoxor) versus Eyahan (Silk-Dude) waren leuke PvP encounters. Elke keer als wij een Lowlander tegenkwamen moest tie dood en anders om natuurlijk gebeurde hetzelfde. Er werden zelfs prijzen op de hoofden van onze toenmalige officers en GM gezet. :P Tja dat waren nog eens leuke tijden. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bokkie, die "Lowfat" kerel, is dat een guildie van je ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:02:
Hmm ik dacht dat ik veel speelde maar dat valt wel mee dan. Eten doe ik niet achter mijn PC etc.

Ik heb dan wel weer de eigenschap om smorgensvroeg effe te grinden voor ik naar mijn werk ga. Af en toe zie ik nog zon idiote junkie online, Redfoxert heettie, kennen jullie die? :+
Nee jij bent zo gek om extra vroeg op te staan om ff te grinden, daar heb ik echt geen zin in :)

Ik check alleen mn auctions/mailboxen en das in 5 minuten gebeurt :)

In de tijd dat mn character laadt poets ik dan ook nog mn tandjes en smeer ik wat gel in mn haren. Aankleden enzo ook nog allemaal in die tijd dus ik verlies er niks mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
SMulTiE schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:09:
[...]

Als je geen easymode POM-pyro spec hebt zou ik daar maar wegwezen ^^
geen pom pyro, wel een easy mode POM-fireball spec : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Laatst online: 17-07 18:04
Hallo,

Beast Mastery met wat Marksmanship imo, zodat zowel jij als je pet zo veel mogelijk damage doen. http://www.wowhead.com/?talent=mVbh0xxZVVo is wel wat, maar je kan veel kanten uit - het is niet voor niets dat farm chars meestal hunters zijn :).

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:17:
Bokkie, die "Lowfat" kerel, is dat een guildie van je ofzo? :)
lowfat??

ik zat vroeger op trollbane (daarvoor op bloodscalp) in Blackraven, maar inmiddels een half jaar gestopt daar en weer terug op hunscalp ^^

maar kom nog regelmatig op Drama forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mwoah dat nachtje doorspelen wel vaker gedaan toen ik DAOC nog speelde op US servers. Uhuh, PVE raid dan naar wtf weet ik veel hoe dat heette, begon om 23:00 mijn tijd, vanaf 06:30 moesten ze tegen me blijven praten op teamspeak omdat ik telkens in slaap viel. Om 07:30 stortte ik in bed neer. Voldaan omdat ik een respecstone had gewonnen. Alleen de endboss dropte loot namelijk en zon dungeon duurde gewoon 7 a 8 uur.

Komt dit verhaal je bekend voor Hydra of speelde jij EU DAOC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... serieus, soms gaan mensen wel heel ver hahaha :D
ik had ook zo iets van:
ik zit voor de tv, zet da ding aan. *zap uit* tog nog maar even wow spelen dan :D
10 uur later: en NU nog effe molton core raiden <3
3 uur later, nu ben ik moe en ga pitten, 6 uur later hoppekee verder dan maar.

maar dat hou je niet maanden vol.. al die WoW gamers worden zombies man.
heel je social side (NON-ingame) naar z'n grootje.

ik hou het lekker op 15 uurtjes per week ofso. meer kan sowiso niet want moet werken van 8 tot 6 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik kom meestal thuis rond 17.30, zet gelijk PC aan. Afhankelijk of ik nog wat te doen heb of niet log ik WoW in, anders gebeurd dit zeker na het eten alsnog. Wat ik doe verschilt enorm, pvp, grinden, instance, raiden, verschilt van dat tot dag.
Doorgaans ga ik zo rond 23.00 naar m'n nest om daar vervolgens niet meer uit te komen tot 7.30. Bijna altijd ga ik minen/herben s'ochtens voordat ik naar werk moet, het is dan namelijk heerlijk rustig.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:23:
Mwoah dat nachtje doorspelen wel vaker gedaan toen ik DAOC nog speelde op US servers. Uhuh, PVE raid dan naar wtf weet ik veel hoe dat heette, begon om 23:00 mijn tijd, vanaf 06:30 moesten ze tegen me blijven praten op teamspeak omdat ik telkens in slaap viel. Om 07:30 stortte ik in bed neer. Voldaan omdat ik een respecstone had gewonnen. Alleen de endboss dropte loot namelijk en zon dungeon duurde gewoon 7 a 8 uur.

Komt dit verhaal je bekend voor Hydra of speelde jij EU DAOC?
EU, Prydwen. En je bedoelt Caer Sidi? :)

Geweldige PvE raids waren dat. 100 man, en er dan nog iets van 6 uur over doen ofzo :D En dan natuurlijk op apocalypse wipen omdat je chance-to-hit op die mob afhankelijk was van het aantal mensen dat op 'em stonden te meppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:24:
... serieus, soms gaan mensen wel heel ver hahaha :D
ik had ook zo iets van:
ik zit voor de tv, zet da ding aan. *zap uit* tog nog maar even wow spelen dan :D
10 uur later: en NU nog effe molton core raiden <3
3 uur later, nu ben ik moe en ga pitten, 6 uur later hoppekee verder dan maar.

maar dat hou je niet maanden vol.. al die WoW gamers worden zombies man.
heel je social side (NON-ingame) naar z'n grootje.

ik hou het lekker op 15 uurtjes per week ofso. meer kan sowiso niet want moet werken van 8 tot 6 xD
Ik werk ook fulltime maar alleen het raiden is al 15-20 uur per week. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-07 22:26

Vuurvoske

Nunquam cede!

[...]

Volgens mij Narock, weet ik nie zeker.

[ Voor 88% gewijzigd door Vuurvoske op 17-04-2007 15:31 ]

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:13
Hier is het meer van: 15:00 van school, gelijk PC aan. Tot rond 18:00 zit ik dan te herben of een instance te doen en dan ga ik eten. Om 18:30 begint gruul/karazhan en als we rond 23:00 klaar zijn met bijv gruul willen we er nog weleens een beetje karazhan bij doen tot 0:30 ~ 1:00. Daarna slapen om vervolgens 7:00 uit m'n bed te komen om weer naar school te gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arto schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:09:
[...]

vakantie....elke nacht..... half 6.......
maja, was vorig jaar, nu gaat et wel weer anders
Dat klinkt bekend. :D

Maar, ik merk nu ook wel dat ik weer hetzelfde gevoel heb als toen; beetje zo'n licht uitgeput gevoel wat afneemt als je door Azeroth loopt en toeneemt wanneer je (veel) minder speelt. _O-

Gelukkig heb ik inmiddels weer de nodige inspiratie om wat te sleutelen aan m'n foto site, maar dat leverde gisteren ook niks op: ik kwam 's middags tot de ontdekking wat ik wou, ging 's avonds wat maken, maar stopte na tien minuten maar weer, want ik wou gaan Warcraften. :+

Mijn Azerothiaanse 'ritme' gaat ongeveer als volgt: wekker gaat om tien over zes, computer aan, douchen, ontbijten, werken. Dan rond half zeven thuis, eten en vervolgens tussen kwart voor zeven en zeven uur inloggen; ergens tussen acht uur en half negen een potje thee halen. Rond half elf een moeder die even naar boven belt met de vraag of ik ook nog van plan was te gaan slapen (voor de weekenden heb ik daarom vorige week deze schoonheid van Sennheiser aangeschaft). Afhankelijk van waar ik ben, lig ik dan tussen elf uur en half twaalf op bed, met ooit een uitschieter naar kwart voor twaalf, omdat ik zo nodig m'n Felhunter moest hebben (quest was bijna klaar; ik moest alleen nog even de Channeling Rods verzamelen in de Wetlands). :D

Ik wijk er ook wel makkelijk van af, want vorige week donderdag heb ik fijn House en Scrubs gekeken en daarna naar bed gegaan. En vanaf volgende week gaat Heroes eindelijk weer verder, dus dan komt dat er ook bij. Het is dus nog geen vastgeroest ritme. :)

Het enige waar ik nu wel stevig van baal: ik heb vorig weekend de bal steeds afgehouden als mensen me meevroegen naar Shadowfang Keep; afgelopen weekend stelde ik het mede door het lekkere weer uit en gisteren was er dus niemand die mee wou/kon. Kortom: goed klote, want dit is nu al de tweede warlock die te high-level voor die instance is. Dus, ik ben zelf lekker naar binnen gegaan, want ik wil de Eerie Stable Lantern hebben. Uiteindelijk is wel de Face Smasher gedropt (een hippe blauwe hamer), dus dat maakte het wel goed. En zoveel greens dat ik met bijna 40x Strange Dust en 4x Greater Magic Essence naar buiten kwam. :D

Maar, ik was zo graag als level 26 'lock met een groep daar naar binnen gegaan om echt te quest, en dat is nu uitgesloten. ;(

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 15:43 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.