Kan me nog wel herinneren dat je voor het eerst bij ons kwam in je mooie jurkExitium schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:00:
[...]
Toen ik nog niet raidde liep ik eens te healen in een LBRS pug. Smolderweb dropt mail gloves, sta/int/manaregen en een grote verbetering voor me.
"Shard the gloves"
"Hold on, I need em for healing"
"It's mail"
"Err, hello. I'm wearing three cloth parts right as we speak.."
Uiteindelijk drie minuten gezeik over of pala's wel konden rollen op mail, etc, etc. Heb ze simpelweg geninja'd uiteindelijk en de run afgemaakt.Liep in AQ40 nog met Wild Growth Shoulders (Domo) en in Naxx nog met Salamander Scale Pants. (random van de helft van de MC bosses) Druids wilden die zooi niet en ik wel, heb ze uiteindelijk vervangen voor Judgement toen dat ook 'ns dropte.
Feit is dat de rol van een hybrid in een groep er simpelweg niet toe doet, het gaat met rolling om de rol die ze normaal gesproken vervullen en de spec die ze hebben.
Opzich groot gelijk hoor als het item echt beter is. Toch is natuurlijk het voordeel wel van een paladin dat ie een stootje kan hebben als je in full cloth loopt word dat toch minder.
Maar oke heb zelf ook tijden met een mail helm gelopen voor dps die helm van raggie was toch wel erg mooi zeker voor 2 handed dmg, dat hunters daarop passde snap ik nog steeds niet
is ooit gedaan maar was volgens mij niet echt een succes, de meeste mensen zitten toch aardig vast in hun main guild. Een altje erbij is grappig maar echt veel tijd zal er niet in gestoken worden.Vuurvoske schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:53:
Ik vind eigenlijk dat we een got guild moeten oprichten, iedereen van GoT maakt op dezelfde server een nieuw char aan. Als dan iemand effe een poll fixed met pvp of geen pvp en welk realm we gaan zitten...
[ Voor 15% gewijzigd door MantaMania op 17-04-2007 11:58 ]