Het Grote World of Warcraft topic - Deel 113 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.303 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:55
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:37:
[...]

lol je moet wel bedenken dat dit je vijand is. Vergeet niet de rol van het spel ;-)

Human...Horde:

Human: Ohhhhh kom op kom op gimme Ore gimme OREEEE i tell ya!
Horde: Loktar human what you doing on our land....

Kom op dit ken niet he, begrijpelijk dat die hunter op je gaat schieten, dat is het spel jij bent zijn vijand en jij de zijne. PvP aan is gewoon de lul zijn...
pvp realm, en ik was een dwarf :P

en ik liep uit die bug-cave in un'goro.. ik zat niet te mijnen. ennuh, ik accepteer wel dat hij me probeert te schieten, maar ik heb dr geen zin an..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook in een guild,als ik een enchant wil van de guild enchanter dan zal hij dat in vrijwel alle gevallen gratis doen, mits ik de mats bij elkaar grind (elke class kan dat). Dat iemand te lui is om die shit bij elkaar te grinden is niet die enchanter zijn probleem, als je een keer 3 arcane dust mist, ok dat kan die enchanter wel missen. Maar shards e.d hoeft die enchanter niet te geven hoor, ik zal er iig nooit om vragen.. Ik vraag ook nooit geld voor het lockpicken van boxen, maar als je het vaak genoeg doet dan geven mensen je vanzelf geld.. Ik ben niet gedient van mensen die je zomaar traden zonder iets te zeggen en dan een box in will not be traded window zetten. Die mensen is gelijk "ESCAPE", die help ik niet.

Verder dissen in een pug en rollen een shard is wel zo eerlijk.

Over het idee dat feral druids needen op assasination leggings tja, ik vind het vet noob, stomme hybrids. Ze zulen nooit zo goed kunenn dpsén als een Rogue, en het is pure dps gear, en sinds wanneer kan een druid kidney shot doen..

Trouwens rogues, beetje blij met de nieuwe patch binnnenkort? Gratis IMP sap en minder schade door cleave's en aoe aanvallen.

Rogues #1 op damagelijst ftw :D

PS: ik heb mijn epic mount al, dus daarom vraag ik geen geld meer voor die kleine dingetjes, vroeger deed ik dat ook wel hoor, alle beetjes helpen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:41:
[...]

pvp realm, en ik was een dwarf :P

en ik liep uit die bug-cave in un'goro.. ik zat niet te mijnen. ennuh, ik accepteer wel dat hij me probeert te schieten, maar ik heb dr geen zin an..
Ja lol, zo kan ik er ook een paar opnoemen. Ik zat te herben en elke keer dat ik net bezig was de herb te pakken kwam er een rogue met zijn irritante blind, en dat elke keer en af en toe sap. Hij kilde me niet maar zat met me te spelen, hoe irri kan het zijn |:( p.s. het was wel een black lotus toen der tijd. In de oude gouwe Azaroth :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-07 10:30

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:42:
Trouwens rogues, beetje blij met de nieuwe patch binnnenkort? Gratis IMP sap en minder schade door cleave

De patch komt voor mij veel te laat.

Ik had al het vertrouwen in mijn Rogue verloren omdat het gewoon ondoenbaar was om lekker te DPSen en te zorgen dat je geen manaspons werd door al die Cleaves/WW's op je mooie leather outfit.
Daarna strippen ze ons van de Weaponskill bonussen om te zorgen dat we lekker veel Glancing Blows krijgen en dan komen ze een half jaar later erachter dat het een domme beslissing was en halen dan zowat het hele Glancing Blow verhaal weg.

Prachtig.. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-07 10:53
RaseriaN schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:41:
[...]

Zit zelf ook altijd op PvP servers, maar ik ga echt niet altijd alles ganken wat los en vast zit.
Soms ben je lekker aan het questen en wil je gewoon niet lastig gevallen worden.

Als je dan ook maar 1x gaat ganken dan kun je het questen wel vergeten en kun je maar beter zorgen dat je klaar bent voor wat outdoorpvp ;)
toen mijn mage nog op een pvp server zat kilde ik ook de hordes die mij herbs weg wouden jatten, of of een single cast en polymorp pak de herb en maak de horde af. zo simpel is het :), op zo'n manier is outdoor pvp wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-07 10:23
mmm.. gister tijdens het motes of water grinden nog een leuke drop

Pattern: Vengeance Wrap

Volgens wowhead de beste dps cloak in de game, dus hoop dat het wat op gaat leveren :P

In 3 uur verder zo'n 20 primals gegrind, nog 18 te gaan voor frozen shadoweave.... /cry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:45:
[...]

De patch komt voor mij veel te laat.

Ik had al het vertrouwen in mijn Rogue verloren omdat het gewoon ondoenbaar was om lekker te DPSen en te zorgen dat je geen manaspons werd door al die Cleaves/WW's op je mooie leather outfit.
Daarna strippen ze ons van de Weaponskill bonussen om te zorgen dat we lekker veel Glancing Blows krijgen en dan komen ze een half jaar later erachter dat het een domme beslissing was en halen dan zowat het hele Glancing Blow verhaal weg.

Prachtig.. :Y)
Kan je mij vertellen wat extra weapon skill je precies geeft? Meer hit ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:42:
Ik zit ook in een guild,als ik een enchant wil van de guild enchanter dan zal hij dat in vrijwel alle gevallen gratis doen, mits ik de mats bij elkaar grind (elke class kan dat). Dat iemand te lui is om die shit bij elkaar te grinden is niet die enchanter zijn probleem, als je een keer 3 arcane dust mist, ok dat kan die enchanter wel missen. Maar shards e.d hoeft die enchanter niet te geven hoor, ik zal er iig nooit om vragen.. Ik vraag ook nooit geld voor het lockpicken van boxen, maar als je het vaak genoeg doet dan geven mensen je vanzelf geld.. Ik ben niet gedient van mensen die je zomaar traden zonder iets te zeggen en dan een box in will not be traded window zetten. Die mensen is gelijk "ESCAPE", die help ik niet.

Verder dissen in een pug en rollen een shard is wel zo eerlijk.

Over het idee dat feral druids needen op assasination leggings tja, ik vind het vet noob, stomme hybrids. Ze zulen nooit zo goed kunenn dpsén als een Rogue, en het is pure dps gear, en sinds wanneer kan een druid kidney shot doen..

Trouwens rogues, beetje blij met de nieuwe patch binnnenkort? Gratis IMP sap en minder schade door cleave's en aoe aanvallen.

PS: ik heb mijn epic mount al, dus daarom vraag ik geen geld meer voor die kleine dingetjes, vroeger deed ik dat ook wel hoor, alle beetjes helpen.
toon volledige bericht
druids wtfpwnen rogue's atm hoor voor zover ik weet...

als tank outdamagen ze de noobs met gemak.. als ze kittyform zijn moet je denk ik alles op alles zetten om ze bij te houden met je satéstokjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:38
oe oe, een discussie die al bijna uitgebloed en uitgemolken is. Juiste tijdstip voor een suffe mening.

Heb enchanting en tailoring. Die cloth krijg ik ook niet en eigenlijk nooit om gevraagd. Om diezelfde redenering verwacht ik ook niet dat ik spul krijg om te dissen. Begin van de instance vraag ik of er meer dissers zijn, zo ja dan spreken we af wie er gaat dissen. Zo nee, dan stel ik voor dat op BOP ik greed, de rest passed als ie het niet nodig heeft en degene die need heeft doet een need. Zo filter je makkelijk de zooi eruit die gedissed kan worden. Ik dis alles tijdens de run en aan het einde kijken we hoeveel shards er zijn. Ik geef mezelf vaak 1 shard en kijk dan hoeveel er over is om over de rest te verdelen. Gemiddelde run is dat 3 a 4 shards en zijn er 2 of 3 voor anderen. Iedereen random 100 en de hoogsten krijgen een shard. Iedereen blij volgens mij.

Iets maken voor een guildie? Geen probleem, gratis als hij de mats maar levert. Met een primal nether is dat net weer anders natuurlijk, maar altijd stukken goedkoper dan voor non guildies.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:58:
[...]

als tank outdamagen ze de noobs met gemak.. als ze kittyform zijn moet je denk ik alles op alles zetten om ze bij te houden met je satéstokjes :P
Dan heb ik geen idee met wat voor rogues jij samen speelt, lijkt mij een gevalletje van l2play.

Use cooldowns ppl, daar zijn ze voor :p

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
HolyCorn schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:29:
[...]

/spit is echt zo kansloos :/

Edit: /wave Smultie <3
HOLY!!!! Hoe heet je priest? Mag je m'n boomkin een keer healen ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
LOL, inderdaad... Lijkt me wel een prima test voor jouw guild raids blijkbaar... Kick de rogues die de druids er niet met gemak uit kunnen dps'en. Dit zijn dan blijkbaar zware slackers of hebben geen enkele skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dteunissen schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:13:
Ik ben op het moment bezig met het bij elkaar schrapen van wat gear, ik ben nu lvl 50 en gear van de AH laat ik even zoveel mogelijk links liggen omdat ik dadelijk toch Items(ets) bij elkaar ga spelen in de raids en dergelijke....

Nu is mijn vraag op wat voor mobs kan ik als lvl 50 Hunter het best gaan lopen farmen om zo een blue/green te kunnen looten voor betere gear (met vooral +agility)??
Als je level 51 bent: quest pakken om naar de AV entrance te gaan, de quest nemen om te winnen (de general van de tegenstander doden) en een round AV spelen. Als je wint neem je de Bloodseeker, 40 dps en daarmee kan je toe tot minstens 60.

Quests met hele goede gear:
belt: http://www.thotbott.com/q8460
neck: http://www.thotbott.com/q7068 (makkelijk te solo'en, buiten de instance)
chest: http://www.thotbott.com/q7028 (ook deze is te solo'en, gewoon de nameless prophet 25x killen)
back: http://www.thotbott.com/q2976 (begint bij http://www.thotbott.com/q2973 )
gloves: http://www.thotbott.com/q4501
1-hand weapon (een van de beste hunter weapons) http://www.thotbott.com/q3341

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:55:
Kan je mij vertellen wat extra weapon skill je precies geeft? Meer hit ofzo?
Vroeger had je een kans op een Glancing Blow op mobs die hoger waren dan jij.
Een Glancing Blow was een hit die (meen ik, roestig geheugen) 40% minder damage doet dan normaal.
En aangezien dat een Glancing Blow vrij vaak voorkomt op mobs 3 levels hoger dan jou, en wat dus in zowat elke instance voorkomt, was het vroeger zo dat je daar aandacht aan wilde besteden.
Door het krijgen van Weaponskill kreeg je dus minder reductie op je Glancing Blows (let wel, je kreeg nog steeds Glancing Blows, alleen verloor je dus geen 40% damage op je slagen).

Dat Weaponskill dus je Glancing Blows meer damage lieten doen hebben ze een tijd geleden dus compleet weggehaald en nu halen ze zowat het hele Glancing Blow systeem onderuit.
Daarom waren Human Rogue's altijd zo imba in Raids, lang leve Sword en Mace Weaponskill :Y)

Tegenwoordig geeft het een beetje hit en crit, wat totaal niet in verhouding staat met de vroegere kracht van Weaponskill :/

@tomvdburg
Druids die Rogue's outDPSen zijn of VELE malen beter gegeared of de Rogue's hebben een portie L2Play nodig.
En nu het Glancing Blow verhaal eindelijk weer een beetje rechtgetrokken is zullen Rogue's helemaal doorstoten naar de 1e plek op de Damage lijsten.

[ Voor 19% gewijzigd door RaseriaN op 17-04-2007 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:03:
LOL, inderdaad... Lijkt me wel een prima test voor jouw guild raids blijkbaar... Kick de rogues die de druids er niet met gemak uit kunnen dps'en. Dit zijn dan blijkbaar zware slackers of hebben geen enkele skill.
Mja, of gooi ze eens door swstats meting heen, kijken hoeveel ze missen enzo.

En kan je eens hun armories linken? Zeker twee 2.7 swords gebruiken enzo? Gear niet socketen, geen enchants op epic gear? Aan dat soort rogues moet denken in dit geval?

Ik heb best veel research gedaan over "how to maximise dps". Er is wel een waardevol draadje op het class forum van www.wow-europe.com over dit onderwerp. Kan niet linken nu, want ben op mijn werk.

Slice and Dice at all times is the key :O

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:06:
Mja, of gooi ze eens door swstats meting heen, kijken hoeveel ze missen enzo.
Als ze minder dan 6 a 7 Hit durven te hebben dan moet je ze direct uit je guild trappen.
En kan je eens hun armories linken? Zeker twee 2.7 swords gebruiken enzo? Gear niet socketen, geen enchants op epic gear? Aan dat soort rogues moet denken in dit geval?
2.7 speed is helemaal niet erg hoor.. heb ook tijden met AQR/CTS gelopen wat beide toch wel trage wapens zijn maar wel lekkere DPS en Stats geven. Sowieso heb je toch altijd Slice and Dice up wat je weaponspeed aanzienelijk verlaagt.
Ik heb best veel research gedaan over "how to maximise dps". Er is wel een waardevol draadje op het class forum van www.wow-europe.com over dit onderwerp. Kan niet linken nu, want ben op mijn werk.
DPS maximaal krijgen is een skill die je zelf moet kweken en niet moet lezen. Je moet gevoel hebben wanneer je bepaalde skills gebruikt en waarom je bepaalde skills gebruikt en niet omdat het op een forum staat geschreven :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:03:
[...]

Nee ik niet. Ik kijk bij wie het het beste tot zijn recht komt en diegene mag het van mij hebben. Ik ben daar niet zo moeilijk in. Die gear komt tog wel.
met die visie komt die druid dus nooit aan zijn feral setje :O tenzij er een priest aan het mainhealen is en hij lekker kan tanken/dps'en
[...]

Pardon? Ik gun iemand niets? :')

Je hebt het voorbeeld van die bow zeker over het hoofd gezien in je enthousiasme ;). Ik had een tijdje terug ook iets magisch dat ik alles won wat dropte in instances. Zo won ik ook een traveller bag. Die zijn best gewild. Aangezien ik al mijn slots er al vol mij heb (bank en char slots) heb ik em gewoon weggegeven aan iemand. Ik kon hem wel bewaren voor me alt, maar ik kan iemand er een plezier mee doen.
/care at bags, bags droppen overal en kan je voor een paar gold laten maken, het gaat om instance drops die maar van 1 boss in 1 instance droppen, en waar mensen dus specifiek voor een instance in lopen
Maargoed als jij denkt dat ik gierig ben, ga je gang, ik ga niet eens de moeite nemen om het tegendeel te bewijzen :)
ik denk niets, ik ga af op je post en wat je neerzet, hij healed dus heeft hij geen recht op de dps leather :R
BootVluchteling schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:06:
[...]

voorheen zei je daar niets over in je bericht. nu is het begrijpelijk voor mij, en waarschijnlijk voor iedereen..

overleggen is het keyword..
jawel hoor
Bokkie schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 08:42:
[...]

echt ik heb een simpele regel voor loot, if need then need, er van uitgaande van er ook wel iets van common sense is. Tevens meld ik altijd van te voren aan wat mijn primaire drop is als ik een groep in ga, de rest boeit me dan niet zo en merk ik wel als het dropt.

ik heb als rogue vaak genoeg tegen een hunter gezegd dat bij een bepaalde boog/gun drop ik zou needen, take it or leave it, reden, dat is het item waar ik de instance voor doe.
[...]

enige reden waarom ze als tank sneller kans hebben om een rogue te out dps'en is met multimob tanken, kittyform moet een gelijkgegearde rogue met gemak een druid voor blijven op dps, verschil hoeft niet groot te zijn, maar de edge van de rogue dmv van zijn beschikbare arsenaal is ruim voldoende om ervoor te zorgen dat de druid hem niet wtfpwndbbqed op de dps meters

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
hmz. blijkbaar was die rogue waar ik mee speelde newb dan.. :P

ook altijd leuk.. een warlock die eerst nederlands is, dag later is ie buitenlands en verkocht. VOL tier 2, 1 tier 3 en paar andere high epics..

die gast dot 1x daarna gaat ie wanden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had meer over combat builds, welke poisons en waar, de waarde van hemorhage en mutilate.

En wat algemene formules :). Natuurlijk kan je niet ALLES lezen, maar aan alle schade die je doet zit een formule vast..

Even wat anders, waarom dropped Latro Shifting Swords niet in Black Morass? volgens mij heeft ie echt een vet lange droprate :(

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 20:12
Vuurvoske schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 00:04:
Ik wilde trouwens ook graag de chat van trade / say / general / guild scheiden van party / raid /bg. Zodat dus de laatste terecht komt in het linker rechter tekstvenster. Weet iemand of dit mogelijk is? En zo ja, met welke Addon dit te realiseren is? :)
Heb je geen addon voor nodig.
- Ga naar Options. Schakel de optie "lock chatwindows" oid uit
- Ga terug naar het spel en klik met rechts op de tab van de general chat.
- In het popup menu dat verschijnt kun je de party/raid/bg uitschakelen, zodat deze niet meer in de general chat verschijnen
- klik nogmaals met rechts op de tab van general chat en kies nu voor "create new window"
- Geef het beestje een naam en klik op de tab van de nieuwe chatvenster.
- Schakel hier de patry/raid/bg chat channels in.
- Sleep eventueel het venster naar de gewenste plek op je scherm + opmaak zoals gewenst.

Klaar :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Neh das niet mijn ervaring. Ik dps alles eruit, druids zelfs best makkelijk, behalve een enhancement shammy ;(
Dat is gewoon niet bij te houden :/
Gratis imp sap? _/-\o_ Dat zijn 2 extra punten voor een nieuwe build dus 8)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:12:
Ik had meer over combat builds, welke poisons en waar, de waarde van hemorhage en mutilate.

En wat algemene formules :). Natuurlijk kan je niet ALLES lezen, maar aan alle schade die je doet zit een formule vast..
Heh, ik heb meeste van die formules nog in wel ergens in mn geheugen zitten.
Heb destijds echt teveel tijd doorgebracht op het Rogue IRC Channel samen met porn*.
Daar heb ik echt een hoop geleerd mbt. het spelen van een Rogue class.

Nu met TBC is echt zoveel veranderd dat ik van de helft geen toeten of blazen meer weet :/
Klote expansions altijd :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik heb op mijn warlock tailoring. Als iemand bags of wat dan ook nodig heeft dan hoeft diegene alleen maar de mats aan te leveren, ook complete strangers. Ik ga echt geen geld vragen voor een dienst. Je krijgt er juist voor terug dat andere ook aan jou geen geld vragen als je een enchant nodig hebt. Hetzelfde zal gelden wanneer ik in de toekomst op mijn warrior Blacksmithing op 375 heb. (momenteel 291) Het kost mij een fortuin om die skill te boosten, maar ik geef een diest liever gratis weg dan dat ik er geld voor vraag.

Voor mij zijn mining/herbalism wel een ander verhaal, dat spul gaat gewoon op de AH, of richting mijn eigen blacksmithing skill. In instances iets het altijd gewoon rollen op veins/herbs. Als ik eenmaal een vein gewonnen heb pass ik doorgaans op de rest, zodat andere ook wat krijgen. Dit neemt een party doorgaans over zodat andere vervolgens ook weer passen op andere stuff. Zo creeer je ook een goede atmosfeer. (ook in pug)

Op mijn oude main (pre TBC) had ik enchanting en bood ook altijd aan op dingen te sharden in instances, doe ik verder geen moeite over. Ook voor enchanting vroeg ik nooit geld als iemand een enchant wou hebben. Ik had zelfs zoiets van "cool dat ik het mag doen"

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 08:45:
een rogue met een gun..? tja, dat een hunter hogere prio heb is wel duidelijk..

herinner je nog die 2 sword combo uit UBRS? hunters needen er ook op, hoe hard hoorde je de rogue's toen niet brullen..?

gun=ranged prio, weapons is melee prio, gear is common sense en elkaar wat gunnen..
Wat een flauw 2005 retro topic zeg, bij elk item op thottbot staan 1000 reacties van mensen die allemaal hetzelfde zeggen. Maar de meeste mensen begrijpen niet helemaal hoe het spel werkt.

Een hunter heeft een ranged weapon nodig. Maar mijn 52 alt hunter heeft nu 120 autoshot dps. Daarvan is 40 dps van de bow (bloodseeker), 13 van de jagged arrows en de rest komt van zijn attack power. Meer dan de helft van je DPS komt uit je attack power die uit je agility en AP komt.

Een hunter wil dus goede melee wapens equippen als er agility of AP op zit, een rogue wil een goede gun/bow equippen als er str/agi/AP op zit.
Zeggen dat een hunter ranged doet en dus een bow nodig heeft, dat is een beginners argument van mensen die nog niet doorhebben dat je ranged weapon eigenlijk het minst belangrijke is in de hele optelsom. Je kan een grijze bow met 20 dps equippen en dan nog doe je 100 autoshot dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:16:
[...]

Heh, ik heb meeste van die formules nog in wel ergens in mn geheugen zitten.
Heb destijds echt teveel tijd doorgebracht op het Rogue IRC Channel samen met porn*.
Daar heb ik echt een hoop geleerd mbt. het spelen van een Rogue class.

Nu met TBC is echt zoveel veranderd dat ik van de helft geen toeten of blazen meer weet :/
Klote expansions altijd :Y)
Je word uitdpséd door een enhancement shammy? Bedoel je niet elemental shammy? Maar die worden ook vet generfed dus. Wf procced niet meer zovaak.. Ik heb liever windfury als poisons :)

Edit: Rogues dragen wapens voor de stats +agi en + ap en eventueel crit of hit en dan ben ik blij..

Felsteel Whisper Knives ftw, en natuurlijk voor de deadly throw :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:16:
[...]

Het geldt voor iedereen, alleen niet iedereen beseft dat en het moet NU NU NU. Dat is zo kansloos. Door die gierigheid verliezen een hoop mensen het overzicht.
mja jij bent van na de ubrs/strat/scholo nerfs

30+ runs 15 man ubrs voor je dal'rend/finkle's/Dungeon set 1 chest zijn dingen die je nooit hebt meegemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 17:30
BootVluchteling schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:12:

ook altijd leuk.. een warlock die eerst nederlands is, dag later is ie buitenlands en verkocht. VOL tier 2, 1 tier 3 en paar andere high epics..

De lock variant van de hunter autoshotter
Bokkie schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:20:
[...]

30+ runs 15 man ubrs voor je dal'rend/finkle's/Dungeon set 1 chest zijn dingen die je nooit hebt meegemaakt :+
Guildie van me heeft ooit 50+ DM tribute runs gemaakt. noooit rod of the ogre magi gehad. Daarna 3 runs gedaan waarbij de 1e naar een nub mage ging, 2e naar een druid en 3e gedissed.

is leuk om hem mee te pesten : )

[ Voor 37% gewijzigd door ImdaMned op 17-04-2007 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier op de realm. Azjol - Nerub? Reveal yourself :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:20:
[...]

Je word uitdpséd door een enhancement shammy? Bedoel je niet elemental shammy? Maar die worden ook vet generfed dus. Wf procced niet meer zovaak.. Ik heb liever windfury als poisons :)
Goed kijken ;)
Ik word door niets of niemand geoutDPSed op mijn Rogue, never ever.
Het is nawintjuh die een portie l2play nodig heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-07 13:55
[...]

Me Warrior: 300+ FULL UBRS en Rend runs voor die chromatic Carapace. Nog nooit zien droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:12:

/gkick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:20:
[...]

Edit: Rogues dragen wapens voor de stats +agi en + ap en eventueel crit of hit en dan ben ik blij..

Felsteel Whisper Knives ftw, en natuurlijk voor de deadly throw :)
Oh sorry, ik dacht dat het dat enhancement was. Maar wf klinkt heel erg bekend, en naar :/ elemental dus my bet :>
ik denk niets, ik ga af op je post en wat je neerzet, hij healed dus heeft hij geen recht op de dps leather :R
Waarom denk je zo zwart wit? Het is niet zo dat hij er geen recht op heeft. Maar de prio ligt bij mij ipv hem. Exact hetzelfde verhaal als met die bow en de hunter. Als er geen hunter is zou ik em needen, maar er was wel een hunter, dus gun je het hem, omdat hij er meer aan heeft. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-07 10:23
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:21:
Iemand hier op de realm. Azjol - Nerub? Reveal yourself :P
Ik niet, m'n collega wel. Die zit in een Alliance (*kuch*noob*kuch*) guild "REMY MARTIN" ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Combat rogues worden niet door enhancement shamans eruit gedps'd. Net zomin als door elemental shamans bij ongeveer gelijkwaardige skill+gear.
Gisteren in een full Karazhan run zat de enchancement shaman ongeveer 10% onder mijn totale damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook allience, female night elf. Kwou dat ik undead gerolled had, will of the forsaken ftw en ze zien er gewoon veel stoerder uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat is waar. Speel volgens mij sinds juli vorig jaar ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:25:
[...]

Waarom denk je zo zwart wit? Het is niet zo dat hij er geen recht op heeft. Maar de prio ligt bij mij ipv hem. Exact hetzelfde verhaal als met die bow en de hunter. Als er geen hunter is zou ik em needen, maar er was wel een hunter, dus gun je het hem, omdat hij er meer aan heeft. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen :|
jij zegt de de prio bij jouw ligt omdat hij healed en jij dps'ed

en ik ben degene die het zwart wit ziet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:22:
[...]

Goed kijken ;)
Ik word door niets of niemand geoutDPSed op mijn Rogue, never ever.
Het is nawintjuh die een portie l2play nodig heeft ;)
Neh, het is meer de gear. Mijn gear sucked op me wapens na :*)
maargoed ik was toentertijd ook full subtlety mss dat dat ook wat uitmaakt

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:38
ImdaMned schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:20:
Guildie van me heeft ooit 50+ DM tribute runs gemaakt. noooit rod of the ogre magi gehad. Daarna 3 runs gedaan waarbij de 1e naar een nub mage ging, 2e naar een druid en 3e gedissed.

is leuk om hem mee te pesten : )
let me guess >:)

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:25:
[...]

Ik niet, m'n collega wel. Die zit in een Alliance (*kuch*noob*kuch*) guild "REMY MARTIN" ofzo.
Lol, jou ken ik wel bosmonster hehehe je staat ook in mijn msn. De guild remy martin ken ik wel, niet echt 1 van de top guilds maar goed hehehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:28:
[...]

Neh, het is meer de gear. Mijn gear sucked op me wapens na :*)
maargoed ik was toentertijd ook full subtlety mss dat dat ook wat uitmaakt
Full subtlety ai ai, tja dan vraag je erom.. Shadowstep build? Probeer eens full combat :), 15/41/5 volgens mij is het voor combat daggers.. Masterlijke build met mijn emerald ripeprtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-07 10:10
gisteravond eindelijk shade of aran down gekregen :D *O*

ook nog deze geloot op trash:
Rittsyn's Lost Pendant

hadden 4 epic trash dropds die beter waren dan de loot van de baas zelf =\

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:27:
[...]

jij zegt de de prio bij jouw ligt omdat hij healed en jij dps'ed

en ik ben degene die het zwart wit ziet :?
Laat maar, volgens mij komen wij er niet uit :) Jij snapt mij niet of je wilt het niet snappen. Ik vind de discussie niet interessant genoeg om er teveel tijd aan te wijden, nofi uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Tja, je hebt 2 varianten van raid dps specs.. Full combat of mutilate/combat spec. De rest zijn gewoon minderwaardige pve specs. Subtlety is gewoon een pvp talent tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:32:
[...]

Full subtlety ai ai, tja dan vraag je erom.. Shadowstep build? Probeer eens full combat :), 15/41/5 volgens mij is het voor combat daggers.. Masterlijke build met mijn emerald ripeprtje
Shadowstep ja _/-\o_
Ik zal es een keer full combat proberen, maar weet je wat het is. Niks speelt zo leuk als shadowstep. Echt geniaal. Ultieme rogue feeling. Maarja dps is ook belangrijk he O-)

Full combat lijkt me saai, de speelstijl dan. Kan jij daar wat meer over zeggen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-07 10:01
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:33:
[...]

Laat maar, volgens mij komen wij er niet uit :) Jij snapt mij niet of je wilt het niet snappen. Ik vind de discussie niet interessant genoeg om er teveel tijd aan te wijden, nofi uiteraard :)
Je snapt hem eerder niet. :P Als 't inderdaad een healende feral dr00d was (ook die hebben vaak wel een healsetje achter de hand) heeft hij er net zoveel recht op als jij, ook al was 'ie aan het healen. Ben met name benieuwd waarom je denkt er meer recht op te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:36:
[...]

Je snapt hem eerder niet. :P Als 't inderdaad een healende feral dr00d was (ook die hebben vaak wel een healsetje achter de hand) heeft hij er net zoveel recht op als jij, ook al was 'ie aan het healen. Ben met name benieuwd waarom je denkt er meer recht op te hebben.
Ja ok op die fiets. Ja daar heb je gelijk in. het zou goed mogelijk kunnen zijn dat hij ook een feral set had. Dan is het uiteraard gerechtvaardigd. Maar het moment zelf was al zuur genoeg ;(

Ik heb later op lvl 50 ofzo dat monster nog gesolo't en zo had ik alsnog mijn shoulders :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:35:
[...]

Shadowstep ja _/-\o_
Ik zal es een keer full combat proberen, maar weet je wat het is. Niks speelt zo leuk als shadowstep. Echt geniaal. Ultieme rogue feeling. Maarja dps is ook belangrijk he O-)

Full combat lijkt me saai, de speelstijl dan. Kan jij daar wat meer over zeggen?
alle raid-maxdps-specs van alle classes zijn saai :P daarom pomp je er ook de meeste dps mee uit, constant dezelfde cyclus herhalen de fun haal je dan ook uit in de extra dingen die je meebrengt

oh wacht je was rogue :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:35:
[...]

Shadowstep ja _/-\o_

Nouja met dagger is het vooral backstabben en slice and dice ophouden.. Adranaline rush gebruikene n backstabs stabben.. Ik vind het wel leuk om te spelen :).. Ik heb eens mutilate geprobeert, maar baal er zo van dat je vijanden gepoisoned moeten zijn.. Het is wel een lekkere grind build :).. Atm ben ik combat swords, dus dan is het vooral sinister strike + slice en dice en evicarate gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-07 22:26

Vuurvoske

Nunquam cede!

Rakkerzero schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:14:
[...]

Heb je geen addon voor nodig.
- Ga naar Options. Schakel de optie "lock chatwindows" oid uit
- Ga terug naar het spel en klik met rechts op de tab van de general chat.
- In het popup menu dat verschijnt kun je de party/raid/bg uitschakelen, zodat deze niet meer in de general chat verschijnen
- klik nogmaals met rechts op de tab van general chat en kies nu voor "create new window"
- Geef het beestje een naam en klik op de tab van de nieuwe chatvenster.
- Schakel hier de patry/raid/bg chat channels in.
- Sleep eventueel het venster naar de gewenste plek op je scherm + opmaak zoals gewenst.

Klaar :)
Oke harstikke bedankt, als ik straks thuis ben eens proberen :). Imho heb je aan combat text niets. Daarnaast maak ik gebruik van scrolling combat text dus 2x zelfde informatie. Ik vind het fijner dat ik mijn chat gescheiden kan houden :)

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
quote:
nawintjuh schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:33:
[...]

Laat maar, volgens mij komen wij er niet uit Jij snapt mij niet of je wilt het niet snappen. Ik vind de discussie niet interessant genoeg om er teveel tijd aan te wijden, nofi uiteraard
Je snapt hem eerder niet. Als 't inderdaad een healende feral dr00d was (ook die hebben vaak wel een healsetje achter de hand) heeft hij er net zoveel recht op als jij, ook al was 'ie aan het healen. Ben met name benieuwd waarom je denkt er meer recht op te hebben.

(het zelfde dat je ook regelmatig een healing pally met vanalle sorten healing armor ziet lopen :), clot leather en mail.

[ Voor 54% gewijzigd door remcio op 17-04-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:39:
[...]

alle raid-maxdps-specs van alle classes zijn saai :P daarom pomp je er ook de meeste dps mee uit, constant dezelfde cyclus herhalen de fun haal je dan ook uit in de extra dingen die je meebrengt

Meen je dat dikgedrukte stukje? :/ Zoja dan heb ik opeens een stuk minder zin in raiden :|
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:40:
[...]

Nouja met dagger is het vooral backstabben en slice and dice ophouden.. Adranaline rush gebruikene n backstabs stabben.. Ik vind het wel leuk om te spelen :).. Ik heb eens mutilate geprobeert, maar baal er zo van dat je vijanden gepoisoned moeten zijn.. Het is wel een lekkere grind build :).. Atm ben ik combat swords, dus dan is het vooral sinister strike + slice en dice en evicarate gebruiken..
Ja dat doe ik ook altijd in instances. Mutilate lijkt mij wel bruut en ik heb sowieso standaard alle poisons bij me 1 stack. Wat ik het mooie aan shadowstep vond was dat het zo lekker speelde. Bijv je ziet iemand lopen in bg dan ga je erachteraan. Je bent snel in stealth door die 5/5 talent. Sprint even als het nog sneller moet. Als je in range bent:

Shadowstep -> Ambush ->Kidneyshot ->backstab ->gouge ->backstab

Clothies overleven dit niet, en als je classes hebt met meer armor ga je evasion tanken. Dat kan 30sec omdat je prep hebt.

Ik vond die veelzijdigheid, en de hoge "bastard" factor van deze build zo cool _/-\o_

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216183

weet iemand de beste build voor mijn nieuwe blood elf warlock? ik heb tot nu toe alleen nog maar aan mijn level 60 shaman gewerkt :D

als iemand een goede warlock heeft die hopelijk wat info kan delen hoor ik het graag ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:44:
[...]

Meen je dat dikgedrukte stukje? :/ Zoja dan heb ik opeens een stuk minder zin in raiden :|
in feite wel
hangt ook af van hoe hardcore je bent hoor
lang niet alle guilds forceren een spec, echter blijft het een feit dat als je full raid specced voor je functionaliteit, dps gebied gewoon eigenlijk redelijk saai is

zelfde als grinden alleen dan constant op dezelfde mob :P, het gevecht zelf kan het dynamisch maken

- add switch
- positionering
- mob abilities
- gebruik van je skills

bedenk maar wat je doet op een instance boss, alleen dan veel langer omdat je meer hp moet wegslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Vuurvoske schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:40:
[...]

Oke harstikke bedankt, als ik straks thuis ben eens proberen :). Imho heb je aan combat text niets. Daarnaast maak ik gebruik van scrolling combat text dus 2x zelfde informatie. Ik vind het fijner dat ik mijn chat gescheiden kan houden :)
Wat alleen wel jammer is hieraan is dat deze settings per character is en niet per account. Zo moet je dit voor iedere character het weer opnieuw instellen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-07 15:05
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:44:
[...]

DPS is zeker niet saai al je goed wilt spelen. Het is vaak wel een kwestie van het 'beste systeem' opzoeken. Zo was dat voor mijn rogue (solo PvE) cheap shot, slice and dice, ss, ss, ss, eviscerate en (raid PvE) ss (x5), slice and dice, ss (x5) eviscerate. Bovendien altijd zorgen dat je cooldowns aan hebt staan en dat je geen aggro pakt.

Dat klinkt misschien saai, maar het is absoluut een uitdaging om tegen het randje aan te spelen en (in mijn geval) met inferieure spullen meer schade doen dan anderen.

Healen is lange tijd (weet niet hoe het nu is) voor veel mensen ook een kwestie geweest van greater heal spammen en dan zorgde de addons er wel voor dat ie werd afgebroken op het moment dat het niet (meer) nodig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:49:
[...]

in feite wel
hangt ook af van hoe hardcore je bent hoor
lang niet alle guilds forceren een spec, echter blijft het een feit dat als je full raid specced voor je functionaliteit, dps gebied gewoon eigenlijk redelijk saai is

zelfde als grinden alleen dan constant op dezelfde mob :P, het gevecht zelf kan het dynamisch maken

- add switch
- positionering
- mob abilities
- gebruik van je skills

bedenk maar wat je doet op een instance boss, alleen dan veel langer omdat je meer hp moet wegslaan
toon volledige bericht
Ja ok, het spel is "statisch" maar de omgeving maakt het dan weer "dynamisch" kort door de bocht. Ik herken dat wel in de raids die ik gedaan heb 2x Z'G en 1x A'Q40. Maar ik tel dat niet echt mee, al heb ik er wel aan geroken.

Binnenkort dan maar mutilate/combat gaan dan, maar eerst de HWL set :9
Resistance_NL schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:54:
[...]

DPS is zeker niet saai al je goed wilt spelen. Het is vaak wel een kwestie van het 'beste systeem' opzoeken. Zo was dat voor mijn rogue (solo PvE) cheap shot, slice and dice, ss, ss, ss, eviscerate en (raid PvE) ss (x5), slice and dice, ss (x5) eviscerate. Bovendien altijd zorgen dat je cooldowns aan hebt staan en dat je geen aggro pakt.

Dat klinkt misschien saai, maar het is absoluut een uitdaging om tegen het randje aan te spelen en (in mijn geval) met inferieure spullen meer schade doen dan anderen.

Healen is lange tijd (weet niet hoe het nu is) voor veel mensen ook een kwestie geweest van greater heal spammen en dan zorgde de addons er wel voor dat ie werd afgebroken op het moment dat het niet (meer) nodig was.
Ja ok dat is wel cool. Tegen het randje aan dpsen zonder aggro. Wat ik dan weer errug cool vond in A'Q40 was dat ik op nr2 stond op de dps, net onder een andere rogue in full assassination gear. En dan kom ik aan met greens en een paar q blues :D

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Rakkerzero schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:53:
[...]

Wat alleen wel jammer is hieraan is dat deze settings per character is en niet per account. Zo moet je dit voor iedere character het weer opnieuw instellen.
je kan die layout files gewoon van char naar char kopieren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-07 08:58

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik heb nu 2 warriors, lvl 30 en lvl 50. Welke Add-Ons zijn een must voor een Warrior?
Weet iemand ook toevallig een mooie en eventueel handige interface addon waardoor alles er mooier uitziet :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Resistance_NL schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:54:

Eviscerate? :o
Meh, slechte combinatie, afgekeurd :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:57:
[...]

Eviscerate? :o
Meh, slechte combinatie, afgekeurd :Y)
Evis gebruik ik niet op in boss fight, behalve als de mob bijna dood is en ik wat CP's kan missen. Meestal gewoon rupture ofzo, envenom op bosses met veel armor (hogere crits dan evis soms :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-07 10:01
remcio schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:43:
(het zelfde dat je ook regelmatig een healing pally met vanalle sorten healing armor ziet lopen :), clot leather en mail.
Toen ik nog niet raidde liep ik eens te healen in een LBRS pug. Smolderweb dropt mail gloves, sta/int/manaregen en een grote verbetering voor me.

"Shard the gloves"
"Hold on, I need em for healing"
"It's mail"
"Err, hello. I'm wearing three cloth parts right as we speak.."

Uiteindelijk drie minuten gezeik over of pala's wel konden rollen op mail, etc, etc. Heb ze simpelweg geninja'd uiteindelijk en de run afgemaakt. :) Liep in AQ40 nog met Wild Growth Shoulders (Domo) en in Naxx nog met Salamander Scale Pants. (random van de helft van de MC bosses) Druids wilden die zooi niet en ik wel, heb ze uiteindelijk vervangen voor Judgement toen dat ook 'ns dropte.

Feit is dat de rol van een hybrid in een groep er simpelweg niet toe doet, het gaat met rolling om de rol die ze normaal gesproken vervullen en de spec die ze hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Bokkie schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:54:
[...]

Dat weet ik wel, maar het is gewoon jammer dat het van binnenuit de game zelf kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-07 15:05
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:00:
[...]

Evis gebruik ik niet op in boss fight, behalve als de mob bijna dood is en ik wat CP's kan missen. Meestal gewoon rupture ofzo, envenom op bosses met veel armor (hogere crits dan evis soms :))
Mijn post ging ook over 'het verleden'. Ik ben op level 60 gestopt met raiden, envenom had ik toen nog niet. Overigens gebruikte ik ook weleens rupture enzo ja, maar ik had het meer over trash mobs, daarbij gebruikte ik toch meestal eviscerate en gezien mijn damagestatistieken was dat vaak de beste keuze.

Maar waar het vooral om gaat vind ik (voor dps) is dat je altijd blijft zoeken naar de juiste verhouding van schade doen en risico beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Exitium schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:00:
[...]

Feit is dat de rol van een hybrid in een groep er simpelweg niet toe doet, het gaat met rolling om de rol die ze normaal gesproken vervullen en de spec die ze hebben.
yups, enhencement shammy goen resto bij ons draagt imbued netherweave set :P
altijd dps geweest, wel wat healinggear verzameld, maar voor kara toch maar resto gespecced en snel wat healinggear bij elkaar gehaald, waaronder dus imbued netherweave set ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Resistance_NL schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:06:
Mijn post ging ook over 'het verleden'. Ik ben op level 60 gestopt met raiden, envenom had ik toen nog niet. Overigens gebruikte ik ook weleens rupture enzo ja, maar ik had het meer over trash mobs, daarbij gebruikte ik toch meestal eviscerate en gezien mijn damagestatistieken was dat vaak de beste keuze.
Eviscerate was alleen maar goed als hij critte en als je daar 5 CP's voor wilde opbouwen kwam je tijd/energy/cp's te kort om je SnD up te houden.
Rupture geeft een betere damage als Eviscerate niet crit dus is doorgaans de betere keuze.
Sowieso wordt het geignored door Armor en blijft het doorlopen als je out of range moet gaan ;)
Rupture schaalde ook mooi mee met Crusader proc en alle andere AP verhogen dingen.
Maar waar het vooral om gaat vind ik (voor dps) is dat je altijd blijft zoeken naar de juiste verhouding van schade doen en risico beperken.
Yup, dat was mijn passie en drive in instances :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraag aan jullie wow gamers,

Stel dat WoW een mayor probleem krijgt op de world servers en de mededeling krijgen dat de server helemaal opnieuw gebouwt moet worden etc...

Tijdsduur: 3 Maanden.

Zouden jullie het overleven? of gaan jullie iets anders spelen en dan na die 3 maanden weer terug gaan naar WoW?

Zou wel een poll willen maken maar ken dat niet. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:11:
[...]

Yup, dat was mijn passie en drive in instances :Y)
enige risico wat je loopt als rogue is dat andere mensen meer dps doen omdat je je moet inhouden :P, komop je hebt vanish en evasion niet voor niets toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:12:

Stel dat WoW een mayor probleem krijgt op de world servers en de mededeling krijgen dat de server helemaal opnieuw gebouwt moet worden etc...

Zouden jullie het overleven? of gaan jullie iets anders spelen en dan na die 3 maanden weer terug gaan naar WoW?

Ik zou dan weer counterstriken denk ik. Mss wat meer xboxen of extreem zware grafische games proberen. heb sinds vorige week nieuwe pc namelijk :*)

Overleven zal ik het wel, no problemo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 23-07 22:27

dat vind ik echt een rare stelling.
want dan mag jij mij uitleggen hoe het mayor probleem verschijnt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het verschrikkelijk vinden :X
Maar daarna ben je wel volledig afgekicked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
ik misschien naar deze build gaan of moet ik nog iets aan veranderen

http://www.wow-europe.com...0000515000310230010000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:19:
[...]

dat vind ik echt een rare stelling.
want dan mag jij mij uitleggen hoe het mayor probleem verschijnt :)
Geen idee, misschien een Klaagende en net ontslagen beheerder die daar de boel laat af branden tot aan de grond (brandweer te laat etc..je kent het scenario)

Volgens mij zou er voor ontzettend veel mensen een behoorlijke slechte periode aankomen. Als je zo de historie afleest van mensen die zo ontzettend verslaafd aan dit spel zijn.
Het is als een tweede leven van hun geworden. Ik vraag me af wat mijn mede nederlandse wow gamers hierop zouden reageren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling

suicide! }:O

meer CSS, meer poker, meer CoD2, meer alles..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 15:06
Bokkie schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:39:
[...]

ophouden met je raid specs zijn saai...

er is niks leukers dan sword rogue zijn met bladeflurry + adrenaline rush en 2 alliance tegelijk kapot meppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned

/cast shotgun
/target self
/shoot

8)7

Echt jezus, wat denk je zelf? tis maar een spelletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Bokkie schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:54:
[...]

Welke files zijn dat eigenlijk? >:) Mijn Eepanel settings moet je met de hand instellen en als ik dalijk een keer een fresh install van mijn vista moet doen dan heb ik geen om alles opnieuw te positioneren...
Via titan panel kan je trouwens ook een hoop instellingen opslaan.

[ Voor 36% gewijzigd door Vuurvoske op 17-04-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrProctor schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:23:
[...]

ophouden met je raid specs zijn saai...

er is niks leukers dan sword rogue zijn met bladeflurry + adrenaline rush en 2 alliance tegelijk kapot meppen
Allience = horde, die typo vergeef ik je wel ;)

Ik ben niet verslaafd aan dit spel,ik kan er mee stoppen wanneer ik wil. Dus dat die servers eruit zouden liggen zou me neit zoveel schelen :)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen

Als dat mogelijk is, dan praten we dus over beide datacenters die tegelijk afbranden, kan Blizzard beter geen moeite meer stoppen in WoW. LOTR:O, Age of Conan en Warhammer zouden vrijwel alle MMO fans opslokken en de fps kiddies die overkwamen naar WoW zullen vast wel weer een andere shooter vinden om in te wtfpwnen.

Zou wel mooi zijn, gelijk van al die "my first MMO" mensen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Vuurvoske schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:25:
[...]

Welke files zijn dat eigenlijk? >:)
Via titan panel kan je trouwens ook een hoop instellingen opslaan.
kijk in je wtf en dan op je account\realm\character folder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-07 21:33

Dan staat er binnen 24 uur een custom tweakers WOW server online en helpen we blizzard wel even de problemen op te lossen _/-\o_
Anders zou ik wat meer aan sociaale contacten doen en lekker op een terasje gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216244

Hmm, mijn eerste post na een paar maand lurken.
Ik heb op dit moment een lvl29 human warlock met enchanting/tailoring op Aerie Peaks. Kent iemand daar een beetje een goeie Guild (hoeft niet per se Nederlandstalig) waar mensen mekaar echt helpen? Ik bedoel, ik ben zo iemand die graag bags maakt voor anderen en gratis enchant en zo, maar dan wil ik er in the long run toch ook wel eens wat mats of dingen om te DE'en voor terug. Kwestie dat niet alles van dezelfde kant komt.
Tot nu toe kom ik alleen van die sukkel-guilds tegen waar net 20 man in zit waarvan de meesten haast nooit online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 15:06
zou me iig weer 12 euri per maand besparen ;P Betaal nu 12 euro in de maand voor 4 keer inloggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Trouwens om te questen he, snel de locatie van je mobs of opdracht te vinden... Wat zijn dan de beste plugins? Ik word er echt zo moe van om telkens te alt tabben naar thottbot.com.

Ik heb nu titanpanel, Atlas, Atlasloot, Minimap location, Atlasquest. Ik had monkeyquest, maar vind die tool niet echt fijn. Hij zit continu in de weg en je zoveel extra informatie geeft het niet.

[ Voor 35% gewijzigd door Vuurvoske op 17-04-2007 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Kaap schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:28:
[...]

Als dat mogelijk is, dan praten we dus over beide datacenters die tegelijk afbranden, kan Blizzard beter geen moeite meer stoppen in WoW. LOTR:O, Age of Conan en Warhammer zouden vrijwel alle MMO fans opslokken en de fps kiddies die overkwamen naar WoW zullen vast wel weer een andere shooter vinden om in te wtfpwnen.

Zou wel mooi zijn, gelijk van al die "my first MMO" mensen af.
ey fu, ik ben ook een "my first MMO-er" : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:28:
[...]

kijk in je wtf en dan op je account\realm\character folder
ROFL, kijk in je Wtf

OMG, beste opmerking van de dag :D

EDIT: sorry ben melig vandaag

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:50
DrProctor schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:31:
zou me iig weer 12 euri per maand besparen ;P Betaal nu 12 euro in de maand voor 4 keer inloggen :P
blijf je zo lang online dan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ImdaMned schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:31:
[...]

ey fu, ik ben ook een "my first MMO-er" : (
True, maar ik denk na WoW dat jij andere MMO's gaat spelen ipv Quake 4648893, Battlefield 27 of Unreal Tournament 2010. Jij bent een WoW junkie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Vuurvoske schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:31:
Trouwens om te questen he, snel de locatie van je mobs of opdracht te vinden... Wat zijn dan de beste plugins? Ik word er echt zo moe van om telkens te alt tabben naar thottbot.com.

Ik heb nu titanpanel, Atlas, Atlasloot, Minimap location, Atlasquest. Ik had monkeyquest, maar vind die tool niet echt fijn. Hij zit continu in de weg en je zoveel extra informatie geeft het niet.
alt tabben naar wow head dan maar :D (of twee pctjes naast elkaar) (met voldoende ram is alt-tab trouwens super snel)
Ik kijk meestal de hele quest line waar ik moet wezen, dan hoef ik niet elke keer weer te zoeken.

Verder ben ik best benieuwd, ik las iets over mapnotes in combinatie met speciale paketten zodat je alle quests snel af kon lopen, dat vond ik wel een beetje overkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

barfieldmv schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:28:
[...]

Dan staat er binnen 24 uur een custom tweakers WOW server online en helpen we blizzard wel even de problemen op te lossen _/-\o_
Anders zou ik wat meer aan sociaale contacten doen en lekker op een terasje gaan zitten.
WE kunnen natuurlijk gewoon echt _GOT_ doen en de laptops mee naar het terras nemen ^^

//edit:

Btw 705 fireball rank 8 crit van een level 42 human (fire) mage, is dat goed? Kheb al gegoogled maar kon er niet echt veel vergelijkends over vinden :)

Het alt tabben gaat super snel bij mij, maar ik wil wel eens gewoon aan de gang kunnen blijven en niet telkens van alles op hoeven zoeken. Een groot voordeel van guild wars is bijvoorbeeld dat er op de map wordt aangegeven waar je de quest moet doen daarna waar je hem moet inleveren.

[ Voor 34% gewijzigd door Vuurvoske op 17-04-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Vuurvoske schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:38:
[...]

WE kunnen natuurlijk gewoon echt _GOT_ doen en de laptops mee naar het terras nemen ^^
Sociaal en Nerdy genoeg :D
Ik speel af en toe met mijn vriendin maar samen wow'en is zo lastig (ik ga zo veel sneller :D)
Samen spelen met wat rl vrienden werkt ook niet altijd ok, of je blijft maar chatten of je gaat wat anders doen. Met guidlies runnen is dan wel fantastisch maar een weekendje GB is zo duur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

//edit:

Btw 705 fireball rank 8 crit van een level 42 human (fire) mage, is dat goed? Kheb al gegoogled maar kon er niet echt veel vergelijkends over vinden :)
Lol, dus wow for live :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar ik 10 keer geraid heb in 8 maanden zal ik 3 maanden zonder WoW ook wel overleven rly. Vraag me zelfs af of ik dan nog terugkeer. Bouw het ook nog steeds meer en meer af, er is meer leuks te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, jammer dat mijn wireless het grasveld (centraal Uilenstede socializing en bbq-veld ^^) niet haalt, zou tof zijn =) Keertje vette antenne voor kopen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:42:
Daar ik 10 keer geraid heb in 8 maanden zal ik 3 maanden zonder WoW ook wel overleven rly. Vraag me zelfs af of ik dan nog terugkeer. Bouw het ook nog steeds meer en meer af, er is meer leuks te doen.
Ach de zon gaat schijnen, de mooie dames in mooie schaarse kleding op straat, de terrasjes gaat open en het koude bier staat klaar.
Bruin kleurtje opvangen of zand tussen je bilnaad krijgen :+
of....je gaat gewoon WoW gamen de hele zomer door :P Tenzij de world servers afbrand :D ik lach me dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

BIER EN TIETEN LALALA! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
dag en nacht weer uitgaan ipv wow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:45:
Ach de zon gaat schijnen, de mooie dames in mooie schaarse kleding op straat, de terrasjes gaat open en het koude bier staat klaar.
Bruin kleurtje opvangen of zand tussen je bilnaad krijgen :+
of....je gaat gewoon WoW gamen de hele zomer door :P Tenzij de world servers afbrand :D ik lach me dood
Mja, nou wat ieder zelf wil hoor, ik ga er niemand voor uitlachen =)

Na 8 maanden sociale quarantaine ivm het schrijven van mijn scriptie ben ik nu afgestudeerd en zie ik nu eindelijk weer wat vrienden en heb ik weer weekenden (waar ik het afgelopen weekend ook uitgebreid van heb genoten (inc de schaars geklede dames)).
Ik stop niet ofzo, maar WoW krijgt niet meer de tijdsbesteding die ik er vroegah voor over had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik vind eigenlijk dat we een got guild moeten oprichten, iedereen van GoT maakt op dezelfde server een nieuw char aan :). Als dan iemand effe een poll fixed met pvp of geen pvp en welk realm we gaan zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja je merkt wel dat mensen toch liever voor echt vlees en bloed tieten gaan dan voor de WoW Night Elfs/Blood Elfs ROFL :D

Goede keuze mensen :) Life ---> WoW
Al hoewel voor vele chinese farmers een domper gaat worden :P no more powerleveling no more gold sellers.
Wordt er wel moedeloos van, al die mailtjes steeds over goud kopen. Ik denk steeds van YESSS mijn 150gold selling recipe is verkocht, kijk je...blunder weer zo'n mail.
Zou een In-Game spamfilter niet werken hahaha :D :P
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.