Ik zit ook in een guild,als ik een enchant wil van de guild enchanter dan zal hij dat in vrijwel alle gevallen gratis doen, mits ik de mats bij elkaar grind (elke class kan dat). Dat iemand te lui is om die shit bij elkaar te grinden is niet die enchanter zijn probleem, als je een keer 3 arcane dust mist, ok dat kan die enchanter wel missen. Maar shards e.d hoeft die enchanter niet te geven hoor, ik zal er iig nooit om vragen.. Ik vraag ook nooit geld voor het lockpicken van boxen, maar als je het vaak genoeg doet dan geven mensen je vanzelf geld.. Ik ben niet gedient van mensen die je zomaar traden zonder iets te zeggen en dan een box in will not be traded window zetten. Die mensen is gelijk "ESCAPE", die help ik niet.
Verder dissen in een pug en rollen een shard is wel zo eerlijk.
Over het idee dat feral druids needen op assasination leggings tja, ik vind het vet noob, stomme hybrids. Ze zulen nooit zo goed kunenn dpsén als een Rogue, en het is pure dps gear, en sinds wanneer kan een druid kidney shot doen..
Trouwens rogues, beetje blij met de nieuwe patch binnnenkort? Gratis IMP sap en minder schade door cleave's en aoe aanvallen.
Rogues #1 op damagelijst ftw
PS: ik heb mijn epic mount al, dus daarom vraag ik geen geld meer voor die kleine dingetjes, vroeger deed ik dat ook wel hoor, alle beetjes helpen.
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 17-04-2007 09:44
]