Dat heten nou principes.eendje schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:27:
nogmaals omdat jij zo'n ontzettende lul bent om niet de te disenchanten zorg jij er in je zielige eentje echt niet voor dat de "markt" opeens veel meer oplevert voor die 2 shards per run die je erop knalt...
Lagere prijzen = mensen nemen meer enchants = meer omzet = meer enchanting fees. Daarnaast is het natuurlijk compleet onzin dat de prijzen zouden dalen alleen omdat jij je als een aso gedraagt, 90% van de spelers is wel in meer of mindere mate sociaal nl.Bosmonster schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:26:
Het feit dat de markt veel meer large shards kent hierdoor en dat hierdoor large shards (een enchanter privilege over het algemeen) een stuk minder waard worden? Ipv het kopen van de shards farmen zelfs niet enchanters de materialen zelf door het te laten disenchanten door enchanters.
Dat is een aanslag op de enchanting materiaal business (het enige waar enchanters op verdienen, want aan het verkopen van enchants verdien je zo goed als niks).
En wat schiet je op met je leuke princiepes als je er niks aan verdient, en mensen je een grote lul vinden?Bosmonster schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:28:
Dat heten nou principes.
[ Voor 13% gewijzigd door Hydra op 16-04-2007 16:29 ]
https://niels.nu
ok, je hebt me : )Bosmonster schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:27:
[...]
Mjah.. primal netherDas toch wel wat anders dan alleen een fee.
maar ik heb standaard tarieven.
standaard trainable 5g
farm rep 10g
zeldzame 20g (15 spelldmg bracer / 40 spelldmg op wapen, cat's swiftness) 20g
Instance shittyness zoals savagery (die ik helaas nog niet heb) iets meer
Mongoose zal ik 55g voor vragen ofzo.
En als mensen dat er niet voor betalen, dan niet, ik verlies er niets op.
Dan ga je dus gold buyen : )Hydra schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:29:
[...]
En wat schiet je op met je leuke princiepes als je er niks aan verdient, en mensen je een grote lul vinden?
[ Voor 18% gewijzigd door ImdaMned op 16-04-2007 16:31 ]
Heeft iemand een mod die aangeeft hoeveel damage ik verlies door glancing blows? Ik wil wat gaan testen op PTR en live met de nieuwe aanpassing.
Rob Zombie - Scum of The Earth is een leuke voor PvPAnoniem: 85443 schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:03:
[...]
Men neemt een gebied met humanoids van redelijk lvl. Zet een muziekje op. Pickpocket -> killen -> looten en opnieuw. Het leukste muziekje om te moorden vind ik toch Papa Roach - Getting away with murder. Past precies bij mijn rogue
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Anoniem: 20380
Bosmonster je bent gewoon a-sociaal bezig. Uit alles wat ik lees is dat jij rijk wilt worden zelfs shards verkopen (met korting) aan guildies is gewoon ziek. Als een guildy een shard nodig heeft om zijn gear te enchanten word zijn raidperformance beter en dus ook de progress van de guild en komt ook voor jou betere gear in handbereik. Een beetje goodwill wilt kweken bij mensen op je server zit er niet bij. Mensen als jij komen rechtstreeks op mijn ignore lijst en zal dus nooit bij je een enchant kopen, omdat ik het tradekanaal spam van je niet ga zien. Veel plezier met het enchanten van je eigen gear. Ben blij dat ik niet op jouw realm zit.
Ik heb nog nooit iemand gevonden die het een probleem vond, dat ten eerste.Hydra schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:29:
[...]
Lagere prijzen = mensen nemen meer enchants = meer omzet = meer enchanting fees. Daarnaast is het natuurlijk compleet onzin dat de prijzen zouden dalen alleen omdat jij je als een aso gedraagt, 90% van de spelers is wel in meer of mindere mate sociaal nl.
[...]
En wat schiet je op met je leuke princiepes als je er niks aan verdient, en mensen je een grote lul vinden?
Ten tweede vind ik principes belangrijker dan wat mensen van mij vinden. Dat laatste interesseert me namelijk niet zo bijster veel.
Als dat wel zo was was ik hier natuurlijk nooit zo openhartig geweest over dit en gold buyen e.d. Ik wist dat ik daar op afgebrand zou worden.
Wel een beetje jammer dat er dan gelijk gescholden moet worden.
edit: da's overigens meestal het idee van 'principes', dat je er niks aan verdient
Als je het over gold buyen hebt schreeuwt iedereen 'een beter begin begint bij jezelf'... en als je een keer een principe hebt dan is het 'waarom doe je dat als enige, verdien je toch niks aan'
[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 16-04-2007 16:41 ]
Ik zit in een guild met 100+ man. Ik spaar met veel moeite large shards bij elkaar en als ik zelf genoeg heb voor een enchant enchant ik mijn eigen materiaal. (jaja.. ik ben niet alleen een enchant hoer, ik wil zelf ook nog wel eens spelen en wat kopen).Anoniem: 20380 schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:33:
Bosmonster je bent gewoon a-sociaal bezig. Uit alles wat ik lees is dat jij rijk wilt worden zelfs shards verkopen (met korting) aan guildies is gewoon ziek. Als een guildy een shard nodig heeft om zijn gear te enchanten word zijn raidperformance beter en dus ook de progress van de guild en komt ook voor jou betere gear in handbereik. Een beetje goodwill wilt kweken bij mensen op je server zit er niet bij. Mensen als jij komen rechtstreeks op mijn ignore lijst en zal dus nooit bij je een enchant kopen, omdat ik het tradekanaal spam van je niet ga zien. Veel plezier met het enchanten van je eigen gear. Ben blij dat ik niet op jouw realm zit.
Het is niet echt te doen om iedere guildy gratis enchants te gaan geven helaas, al doe ik het bij veel vrienden wel natuurlijk tot in het redelijke (ik ga geen primals voor ze kopen/farmen enzo, al zou dat als ik zo sociaal was als jullie natuurlijk wel doen).
Ik geef ze wel bijna altijd een flinke korting op materiaal wat ik voldoende in stock heb. En ze betalen geen fee natuurlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 16-04-2007 16:37 ]
K3Kapoen schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:32:
[...]
Rob Zombie - Scum of The Earth is een leuke voor PvP
Daar wordt zo je gefrustreerd van dat iedereen wel wild neermaaien
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Het is mij nog maar 1 keer voorgekomen dat een enchanter niet voor de party wou dissen.
Opzich geen probleem, maar bevind zich nu wel op mijn ignore list gezellig bij de goldsellers ;P
En aankloppen bij de guild hoeft ie ook niet
Opzich geen probleem, maar bevind zich nu wel op mijn ignore list gezellig bij de goldsellers ;P
User Error -- Please Replace User
Best treurig dat je zo bent.Ikke_Niels schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:41:
Het is mij nog maar 1 keer voorgekomen dat een enchanter niet voor de party wou dissen.
Iemand op ignore zetten omdat ie er een andere mening op nahoudt dan jij.
[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 16-04-2007 16:42 ]
lol de gold sellers ignoren heeft niet zo veel zinIkke_Niels schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:41:
Anoniem: 85443
GaafKapoen schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:32:
[...]
Rob Zombie - Scum of The Earth is een leuke voor PvP
Tja eigenlijk is het precies hetzelfde wat jij nu zegtBosmonster schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:42:
[...]
Best treurig dat je zo bent.
Ik vind het treurig dat jij niet shard voor een pug, en jij vind het treurig dat ik jou op ignore zet.
Ieder zijn mening, I don’t see the problem?
En ps over het blokken van de gold-seller dat gebeurt auto met spamguard
Als jij 1 boom omhakt maakt dat echt niet zoveel uit voor het milieu joh.eendje schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:27:
nogmaals omdat jij zo'n ontzettende lul bent om niet de te disenchanten zorg jij er in je zielige eentje echt niet voor dat de "markt" opeens veel meer oplevert voor die 2 shards per run die je erop knalt...
Valt inderdaad wel een beetje tegen. Ik vind het vreemd van je dat je niet zou DE'en en dan rollen voor de shards, maargoed zo denk ik erover. Jij denkt er blijkbaar anders over, verder niks aan de hand toch? Beetje kinderachtig om dan gelijk te ignoren of te flamen.
Ik zou zelf me schouders ophalen en verder gaan als iemand zoiets bij mij zou doen. No hard feelings. Zou gewoon verder spelen. Ik zou zelfs zo zijn dat als diezelfde persoon aan mij zou vragen om een box te openen ik dat ook nog zou doen, simpelweg omdat het voor mij 1 muisklik is, en ik daar iemand anders goed mee kan helpen.
Ik heb wel door dat een goede naam belangrijk is. Daarom doe ik altijd zo aardig/vriendelijk mogelijk. Bijkomend nadeel is wel dat als ik bijvoorbeeld online kom, ik doodgespammed wordt door mensen. Ben ik eerst een kwartier bezig om alle whispers weg te werken en mijn scherm weer wat overzichtelijker te maken
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 16-04-2007 16:52 ]
hahahaha ik mag hopen dat je een grapje maakt anders neem je het spelletje wel wat te serieus.Bosmonster schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:26:
[...]
Het feit dat de markt veel meer large shards kent hierdoor en dat hierdoor large shards (een enchanter privilege over het algemeen) een stuk minder waard worden? Ipv het kopen van de shards farmen zelfs niet enchanters de materialen zelf door het te laten disenchanten door enchanters.
Dat is een aanslag op de enchanting materiaal business (het enige waar enchanters op verdienen, want aan het verkopen van enchants verdien je zo goed als niks).
BTW goeie rep zal jij op je server hebben
Ik ben nu bijna klaar met blacksmith maar heb echt nog nooit wat gerekend om dingen te maken als ik me voor die paar G moet laten kennen.
Als iemand asociaal speelt in een spel waarbij juist het sociale aspect zo belangrijk is, dan kan 'ie van mij ook opzouten. Als je graag solo wil spelen ga je maar Oblivion spelen ofzo.Bosmonster schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:42:
Best treurig dat je zo bent.
Nu draaf je wel ver door hoorHydra schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:51:
[...]
Als iemand asociaal speelt in een spel waarbij juist het sociale aspect zo belangrijk is, dan kan 'ie van mij ook opzouten. Als je graag solo wil spelen ga je maar Oblivion spelen ofzo.

Kijk als hij nou aan ninja'en was ofzo, maar komop: hij wil iets niet DE'en

Ik vind zo een actie veel minder erg als die ene keer dat een druid mijn fleshhideshoulders inpikte. Komop ik ben een rogue, die shoulders zijn voor ons gemaakt en dan need hij em
Ik ga ook geen mooie gun needen als er een hunter bijzit. Ik gun het hem, maar blijkbaar gunnen heel veel mensen in dit spel elkaar het licht in de ogen genees

Eng hoor wat "een spelletje" kan veroorzaken
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 16-04-2007 16:56 ]
Weet niet waarin hydra doordraaft volgens mij slaat ie de spijker precies op zijn kop, je doet instances in een party waarbij je elkaar helpt.!Anoniem: 85443 schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:53:
[...]
Nu draaf je wel ver door hoor![]()
Ik vind zo een actie veel minder erg als die ene keer dat een druid mijn fleshhideshoulders inpikte. Komop ik ben een rogue, die shoulders zijn voor ons gemaakt en dan need hij em![]()
Ik ga ook geen mooie gun needen als er een hunter bijzit. Ik gun het hem, maar blijkbaar gunnen heel veel mensen in dit spel elkaar het licht in de ogen genees![]()
Eng hoor wat "een spelletje" kan veroorzaken
Dus jij vind het erger als een feral druid op een item rolt wat voor hem perfect is, maar jij het ook graag wilt??
Dan dat iemand een bepaalde handeling niet wil doen omdat ie anders misschien minder geld verdient?
LOL
[ Voor 9% gewijzigd door MantaMania op 16-04-2007 16:59 ]
Ik speel niet asociaal. De mensen die geen respect hebben voor mijn mening, die spelen asociaal.Hydra schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:51:
[...]
Als iemand asociaal speelt in een spel waarbij juist het sociale aspect zo belangrijk is, dan kan 'ie van mij ook opzouten. Als je graag solo wil spelen ga je maar Oblivion spelen ofzo.
Mensen verwarren sociaal met vrijgevigheid hier
Anoniem: 11710
Vind ik ook. Het is zijn keuze. Er zijn jammer genoeg teveel egoistische tieners in het spel die eisen dat iedereen precies speelt zoals ze zelf ook zouden doen. En als iemand me gaat vertellen hoe ik moet spelen dan zou ik hem ook vertellen dat ie moet oprotten. Hetzelfde met shards, zoals eerder gezegd voor de enchanter maakt het niks uit. Hij heeft ruwweg een 20% kans om shards, omdat hij zijn gewonnen blues enchant, of je nou de items wint of de shards na een /roll. Alleen voor de niet-enchanters maakt het uit. Maar Niels vindt blijkbaar dat omdat iemand toevallig enchanter is in de groep dat dat meteen bepaalt dat alles moet gaan zoals hij wil (namelijk dat de enchanter alles moet dissen). De enchanter heeft dus niks te vertellen, Niels dicteert de boel, en dat vind ik niet kunnen.Anoniem: 85443 schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:53:
is vrijgevig niet alleen als het wat kostBosmonster schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:58:
[...]
Ik speel niet asociaal. De mensen die geen respect hebben voor mijn mening, die spelen asociaal.
Mensen verwarren sociaal met vrijgevigheid hier
En misschien is jou mening asociaal je kan niet alles onder respect voor een mening schuiven.
Als ik voor elke lockbox die ik sinds char creation geopent heb 1g zou krijgen had ik nu 10 epic flying mounts.
Het is toch jouw goed recht om daar geld voor te vragen? Ik heb vaak genoeg rogues betaald nadat ze mn boxen hadden opengemaakt.DrProctor schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:00:
Als ik voor elke lockbox die ik sinds char creation geopent heb 1g zou krijgen had ik nu 10 epic flying mounts.
Ik snap het probleem niet zo
Ik wil voortaan ook wel meedelen in de ores dan, die leveren goud geld op... Maar dat miners die voor zichzelf houden is ineens de normaalste zaak van de wereld.. terwijl als een enchanter zijn kunsten voor zichzelf wil houden issie ineens asociaal..
Maar dan krijg je de vreemde discussie van 'maar bij disenchanten is het er al en is het alleem maar meer voor hetzelfde' of zoiets. Ik vind dat een vreemd punt. Vergelijk het dan met skinnen ofzo. Een gekillde mob is dankzij de groep gekilld, de hide is een extra inkomsten van die kill. Delen met de groep dan toch?
[ Voor 34% gewijzigd door Bosmonster op 16-04-2007 17:05 ]
Volgens mij zitten er maar in 2 auchindon instances 1 of 2 mines dus die 2 ores die je zal krijgen zal idd een flinke vetpot zijnBosmonster schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:03:
[...]
Het is toch jouw goed recht om daar geld voor te vragen? Ik heb vaak genoeg rogues betaald nadat ze mn boxen hadden opengemaakt.
Ik snap het probleem niet zo
Ik wil voortaan ook wel meedelen in de ores dan, die leveren goud geld op...
Nou vraag ik niet elke run “is er hier een enchanter en als iets dropt wat we niet needen kan hij het dissen”?Anoniem: 11710 schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:00:
[...]
Vind ik ook. Het is zijn keuze. Er zijn jammer genoeg teveel egoistische tieners in het spel die eisen dat iedereen precies speelt zoals ze zelf ook zouden doen. En als iemand me gaat vertellen hoe ik moet spelen dan zou ik hem ook vertellen dat ie moet oprotten. Hetzelfde met shards, zoals eerder gezegd voor de enchanter maakt het niks uit. Hij heeft ruwweg een 20% kans om shards, omdat hij zijn gewonnen blues enchant, of je nou de items wint of de shards na een /roll. Alleen voor de niet-enchanters maakt het uit. Maar Niels vindt blijkbaar dat omdat iemand toevallig enchanter is in de groep dat dat meteen bepaalt dat alles moet gaan zoals hij wil (namelijk dat de enchanter alles moet dissen). De enchanter heeft dus niks te vertellen, Niels dicteert de boel, en dat vind ik niet kunnen.
Maar het is gewoon een keuze ik vind het wat sneu als een enchanter weigert te dissen voor zijn party, dat is net als een rogue zou zeggen ik open de kist niet omdat hij de rol niet heeft gewonnnen dat is precies hetzelfde.
Echt wat een drama om niks, omg
Vanmiddag in botanica wilde een mage mij (priest) geen glacier water geven omdat 'hij de tome gekocht had op de ah'. Rest van de party begon hem toen te flamen dat hij gewoon water moest geven aan me, maar ik had iets van mja #care laat maar zitten dat water, drink toch bijna nooit in 5 man instances. Anyway, ik begin met buffen en geef iedereen met de hand een 30 minuten stamina buff, behalve de mage. Begint hij te mij te flamen waarom hij geen buff krijgt. Ik: 'ik heb de tome op de ah gekocht' Waarop hij me uitscheldt voor n00b en de party leaved
Naja al met al wat ik wil zeggen: los je ingame shit ingame op en laat het flamen hier maar achterwege ofzo als je het niet eens bent met iemand ;p
Vanmiddag in botanica wilde een mage mij (priest) geen glacier water geven omdat 'hij de tome gekocht had op de ah'. Rest van de party begon hem toen te flamen dat hij gewoon water moest geven aan me, maar ik had iets van mja #care laat maar zitten dat water, drink toch bijna nooit in 5 man instances. Anyway, ik begin met buffen en geef iedereen met de hand een 30 minuten stamina buff, behalve de mage. Begint hij te mij te flamen waarom hij geen buff krijgt. Ik: 'ik heb de tome op de ah gekocht' Waarop hij me uitscheldt voor n00b en de party leaved
Naja al met al wat ik wil zeggen: los je ingame shit ingame op en laat het flamen hier maar achterwege ofzo als je het niet eens bent met iemand ;p
Je bevestigt het zelf al. Omdat blue drops overal droppen is het ineens normaal dat de grondstoffen daarvoor wel gedeeld worden.MantaMania schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:04:
[...]
Volgens mij zitten er maar in 2 auchindon instances 1 of 2 mines dus die 2 ores die je zal krijgen zal idd een flinke vetpot zijnVoor de rest zijn er geen mines te vinden.
Ik ruik weer eens jaloesie.
Haha dat is wel een goed voorbeeld, tijd om geld te gaan verdienen op water en buffs ^^HolyCorn schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:06:
Echt wat een drama om niks, omg![]()
Vanmiddag on botanica wilde een mage mij (priest) geen glacier water geven omdat 'hij de tome gekocht had op de ah'. Rest van de party begon hem toen te flamen dat hij gewoon water moest geven aan me, maar ik had iets van mja #care laat maar zitten dat water, drink toch bijna nooit in 5 man instances. Anyway, ik begin met buffen en geef iedereen met de hand een 30 minuten stamina buff, behalve de mage. Begint hij te mij te flamen waarom hij geen buff krijgt. Ik: 'ik heb de tome op de ah gekocht' Waarop hij me uitscheldt voor n00b en de party leaved![]()
Ik moet zeggen dat ik het tot op zeker hoogte wel met Bosmonter eens ben.
wat ik zelf hanteer (of eigenlijk weer ga hanteren) in PUG gewoon alles Greed roll dat ik niet nodig heb.
en als iemand vraagt om iets te Dissen, dan zal ik er niet moeilijk over doen. maar ik ga niet te koop lopen in een PUG van ik ben een enchanter, ik dis maar raak. schiet trouwens ook niet op DE, weer rollen, uitzoeken wat het ook alweer was
wat ik zelf hanteer (of eigenlijk weer ga hanteren) in PUG gewoon alles Greed roll dat ik niet nodig heb.
en als iemand vraagt om iets te Dissen, dan zal ik er niet moeilijk over doen. maar ik ga niet te koop lopen in een PUG van ik ben een enchanter, ik dis maar raak. schiet trouwens ook niet op DE, weer rollen, uitzoeken wat het ook alweer was
Selectief lezen is ook een kunst... Ik ben zelf miner en met een uurtje rondvliegen in netherstorm of shadowmoon heb je zo 30-40 veins gemined. Die 2-3 veins in instances leveren in totaal misschien 5-6 ores op en een kleine kans op een gem, in chests zit bijna altijd een gem. Totaal praten we hier misschien over 3-5g totaal. Zoals ik eerder al zei, voor een miner is het onbenullig en nauwelijks de moeite. Hij verliest zelfs geld omdat hij in een instance zit in plaats van rond te vliegen en te minen. Eigenlijk zou de rest van de groep hem 10g per stuk moeten betalen om zijn verliezen goed te maken.Bosmonster schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:03:Ik wil voortaan ook wel meedelen in de ores dan, die leveren goud geld op... Maar dat miners die voor zichzelf houden is ineens de normaalste zaak van de wereld.. terwijl als een enchanter zijn kunsten voor zichzelf wil houden issie ineens asociaal..
feral druid? Hij healde..MantaMania schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:58:
[...]
Dus jij vind het erger als een feral druid op een item rolt wat voor hem perfect is?
Dan dat iemand een bepaalde handeling niet wil doen omdat ie anders misschien minder geld verdient?
LOL
Precies. Mijn visie in een notendop. Ik adverteer er niet mee, maar ben over het algemeen niet te beroerd mensen ermee te helpen als ze het fatsoenlijk vragen.Gohan-san schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:07:
Ik moet zeggen dat ik het tot op zeker hoogte wel met Bosmonter eens ben.
Maar ervanuit gaan en mij verplichten alles te dissen... *zwaai* ... Daar ben ik een beetje te koppig voor
En als er een of andere 12-jarige door het lint gaat omdat ik weiger te dissen omdat ie het mij daarvoor commandeerde... das dan heel jammer voor hem en ik kom graag op z'n ignore-list terecht. En dan is er maar geen plek voor me in z'n noob-guild.
[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 16-04-2007 17:13 ]
Maar dat komt omdat je nu grof staat te liegen, individuele buffs zijn trainer skills, geen tomes. Bovendien is het een codex.HolyCorn schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:06:Anyway, ik begin met buffen en geef iedereen met de hand een 30 minuten stamina buff, behalve de mage. Begint hij te mij te flamen waarom hij geen buff krijgt. Ik: 'ik heb de tome op de ah gekocht' Waarop hij me uitscheldt voor n00b en de party leaved
Hahahaha anders snap je het punt even nietAnoniem: 11710 schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:11:
[...]
Maar dat komt omdat je nu grof staat te liegen, individuele buffs zijn trainer skills, geen tomes. Bovendien is het een codex.
Het spijt me dat ik gelogen (rofl) heb tegen die lieve mage ok?
/comfort
Edit: Was jij soms die mage vanmiddag op Trollbane ?
[ Voor 7% gewijzigd door HolyCorn op 16-04-2007 17:40 ]
dat is wel heel erg, in een instance geef ik juist graag water en food weg.HolyCorn schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:06:
Vanmiddag in botanica wilde een mage mij (priest) geen glacier water geven omdat 'hij de tome gekocht had op de ah'. Rest van de party begon hem toen te flamen dat hij gewoon water moest geven aan me, maar ik had iets van mja #care laat maar zitten dat water, drink toch bijna nooit in 5 man instances. Anyway, ik begin met buffen en geef iedereen met de hand een 30 minuten stamina buff, behalve de mage. Begint hij te mij te flamen waarom hij geen buff krijgt. Ik: 'ik heb de tome op de ah gekocht' Waarop hij me uitscheldt voor n00b en de party leaved![]()
als mage zijnde als ik whispers krijg voor een portal. in een reflex, "R, 1g" meer niet.
niet dat ik er aan wil verdienen, maar ik ben ook gewoon bezig met mijn ding.
guildies/vrienden Dis/Enchanting(als zij de mats leverern) portals kunnen dat allemaal gratis krijgen geen probleem, zelfde geld voor mijn taillor skills. als de mats worden geleverd gewoon gratis. (portals boeit me niet die paar silver)
Dat is wel heel erg kansloos, zo zorg je er voor dat je je eigen kansen op overleven ook meteen verkleint. Wel mooie actie dat je 'm geen buff geeft weerHolyCorn schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:06:
Vanmiddag in botanica wilde een mage mij (priest) geen glacier water geven omdat 'hij de tome gekocht had op de ah'. Rest van de party begon hem toen te flamen dat hij gewoon water moest geven aan me, maar ik had iets van mja #care laat maar zitten dat water, drink toch bijna nooit in 5 man instances. Anyway, ik begin met buffen en geef iedereen met de hand een 30 minuten stamina buff, behalve de mage. Begint hij te mij te flamen waarom hij geen buff krijgt. Ik: 'ik heb de tome op de ah gekocht' Waarop hij me uitscheldt voor n00b en de party leaved![]()
PS5 PSN: UnrealKazu
Yup, en een enchanter hoeft natuurlijk zn mond niet open te trekken, als er iemand vraagt "can any1 dis?", houdtie gewoon zn mond en dist na de party zn eigen gewonnen shit, geen slechte rep en iedereen blij.Anoniem: 85443 schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:53:
[...]
Ik vind zo een actie veel minder erg als die ene keer dat een druid mijn fleshhideshoulders inpikte. Komop ik ben een rogue, die shoulders zijn voor ons gemaakt en dan need hij em
Alles en niets. Principes zijn niet gemakkelijk te veruilen voor goud. Maar zijn voor menigeen meer waard dan al het goud van de wereld. Wat is WOW? Je schiet er geen klap mee op, het is blind vermaak, niet iets waar ik mijn principes voor zou willen veruilen. Je hoeft het niet eens te zijn met zijn principes, maar om hem dan maar meteen een grote lul te noemen zou mij te ver gaan.Hydra schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:29:
Ach ik kan me de redenering van Bosmonster wel begrijpen al ben ik het niet echt mee eens. Waar ik me echter veel meer aan irriteer is als zgn l33t players gaan lopen schelden en tieren wanneer iemand een fout maakt omdat ie nog niet zo ervaren is in het spelen van een bep. instance. Ga dan gvd niet in een PUG groep zitten... of doe wat moeite en probeer iemand die een fout maakt te wijzen op wat hij fout doet zodat ie er van leert.
Of van die grappenmakers die zonder overleg need rollen op een class specific item (waarvan die bepaalde klasse ook in dezelde groep zit) omdat ze 1sta er beter van worden... daar zakt mijn broek pas echt van af.
En een mage die weigert om wat water uit te delen? gg en /kick
Of van die grappenmakers die zonder overleg need rollen op een class specific item (waarvan die bepaalde klasse ook in dezelde groep zit) omdat ze 1sta er beter van worden... daar zakt mijn broek pas echt van af.
En een mage die weigert om wat water uit te delen? gg en /kick
Die mage uit je verhaal is een lul, maar ik herken de frustratie ivm die tomes.HolyCorn schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:06:
Als mage word je heel vaak lastig gevallen (buiten instances) om water en food te conjureren,
en natuurlijk moet dat gratis. Indien je niet het geluk hebt dat die tome voor je dropped ben je dus
de sjaak en mag je een overpriced tome kopen van diezelfde mensen die van jou gratis water/food willen.
Dat hele tome systeem zou van mij toch mogen verdwijnen, het is sowieso al een gek
idee dat bv. een priest zou moeten bloeden om anderen te kunnen buffen

Uhm, een druid heeft het volste recht om daarop te rollen...Anoniem: 85443 schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:53:
[...]
Hij gebruikt leather, en heeft toch zeker ook dps gear nodig?
Ik heb prima respect voor je mening, hoop ook dat je er respect voor hebt dat ik je met zo'n instelling niet in m'n group wil.Bosmonster schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:58:
Ik speel niet asociaal. De mensen die geen respect hebben voor mijn mening, die spelen asociaal.
Verder: wat is dit nu weer voor een bullshit dat ik de boel 'dicteer' ofzo? Ik zeg dat ik het wel zo sociaal VIND om gewoon die shards te dissen. Ik heb de meeste instances met m'n priest gedaan. Ra ra wat die voor'n professions heeft? Jawel, tai/ench. Het komt nieteens bij me op om tegen mensen te zeggen dat ze maar lekker die BoP moeten vendorren. Wat kinderachtig man! Ik bedoel, je verliest er helemaal niks mee (dat verhaal van waardeverlaging van die shards is niet meer dan theoretisch) en je doet een ander er een plezier mee.Anoniem: 11710 schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:00:
Vind ik ook. Het is zijn keuze. Er zijn jammer genoeg teveel egoistische tieners in het spel die eisen dat iedereen precies speelt zoals ze zelf ook zouden doen. En als iemand me gaat vertellen hoe ik moet spelen dan zou ik hem ook vertellen dat ie moet oprotten. Hetzelfde met shards, zoals eerder gezegd voor de enchanter maakt het niks uit. Hij heeft ruwweg een 20% kans om shards, omdat hij zijn gewonnen blues enchant, of je nou de items wint of de shards na een /roll. Alleen voor de niet-enchanters maakt het uit. Maar Niels vindt blijkbaar dat omdat iemand toevallig enchanter is in de groep dat dat meteen bepaalt dat alles moet gaan zoals hij wil (namelijk dat de enchanter alles moet dissen). De enchanter heeft dus niks te vertellen, Niels dicteert de boel, en dat vind ik niet kunnen.
Meteen /kick. Daar ben ik echt heel resoluut in. Dat zijn dan weer mijn princiepes. Het is een fucking class skill zeg...HolyCorn schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:06:
Vanmiddag in botanica wilde een mage mij (priest) geen glacier water geven omdat 'hij de tome gekocht had op de ah'.
Onzin. Het verschil is dat die blue toch wel dropt. Het maakt voor jou geen zak uit of 'ie 'em verkoopt of dat hij een shard krijgt, maar die persoon is blijer met een shard omdat die iets meer waard zijn. Dat is iets anders dan de opbrengsten van een gathering profession.Bosmonster schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:07:
Je bevestigt het zelf al. Omdat blue drops overal droppen is het ineens normaal dat de grondstoffen daarvoor wel gedeeld worden.
Ik ruik weer eens jaloesie.
Of:Helox-in-a-box schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:19:
Yup, en een enchanter hoeft natuurlijk zn mond niet open te trekken, als er iemand vraagt "can any1 dis?", houdtie gewoon zn mond en dist na de party zn eigen gewonnen shit, geen slechte rep en iedereen blij.
Group member: "Can anyone disenchant?"
Ik: "Yup me!"
Group member: "Shard please?"
Ik "Sure!"
Group member: "Thanks!"
Ik: "You're welcome"
Iedereen blij. Die persoon omdat 'ie een shard heeft, ik omdat ik iemand een plezier gedaan heb.
Stelletje aso's hier zeg...
Tuurlijk, en dat kan ook best irritant zijn, maar er is geen enkel excuus om in een instance moeilijk te doen.Kapoen schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:22:
Die mage uit je verhaal is een lul, maar ik herken de frustratie ivm die tomes.
Als mage word je heel vaak lastig gevallen (buiten instances) om water en food te conjureren,
http://www.thottbot.com/i10774UltraR-pc schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:23:
Uhm, een druid heeft het volste recht om daarop te rollen...
Perfect spull voor een levellende feral druid (en welke druid is nou niet feral), dus ik zie het punt ook niet. Ik ga op m'n lock ook niet moeilijk doen als een shadowpriest op +shadow damage wil rollen.
[ Voor 11% gewijzigd door Hydra op 16-04-2007 17:45 ]
En als iemand nou gewoon geen zin heeft die avond om op te letten of iedereen GREED heeft geklikt en naderhand te kijken wie het hoogste heeft gerollt? Totale onzin dat je iets MOET doen alleen omdat je die skill hebt.Hydra schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:39:
[...]
Of:
Group member: "Can anyone disenchant?"
Ik: "Yup me!"
Group member: "Shard please?"
Ik "Sure!"
Group member: "Thanks!"
Ik: "You're welcome"
Iedereen blij. Die persoon omdat 'ie een shard heeft, ik omdat ik iemand een plezier gedaan heb.
Stelletje aso's hier zeg...
Ik geef Bosmonster gelijk wat zijn standpunt betreft, alleen al om iedereen te stangen die vinden dat enchanters maar alles moeten dissen. Een enchanter _hoeft_ niet zn professions aan te bieden, net zoals dat een herbalist zn eigen plants op de AH kan gooien. Of ga je soms iemand zn armory-profile opzoeken en em compleet afbranden in de party?
Normaal mag ik graag een beetje trollen en flamen (is jullie vast wel opgevallen
) maar dit is te kansloos

Ik ben op het moment bezig met het bij elkaar schrapen van wat gear, ik ben nu lvl 50 en gear van de AH laat ik even zoveel mogelijk links liggen omdat ik dadelijk toch Items(ets) bij elkaar ga spelen in de raids en dergelijke....
Nu is mijn vraag op wat voor mobs kan ik als lvl 50 Hunter het best gaan lopen farmen om zo een blue/green te kunnen looten voor betere gear (met vooral +agility)??
**Heel af en toe snoep ik nog wel wat van de AH omdat een item dan bijv. spotgoedkoop is
)
Nu is mijn vraag op wat voor mobs kan ik als lvl 50 Hunter het best gaan lopen farmen om zo een blue/green te kunnen looten voor betere gear (met vooral +agility)??
**Heel af en toe snoep ik nog wel wat van de AH omdat een item dan bijv. spotgoedkoop is
Anoniem: 147287
Wacht, ik hoop dat ik dit verkeerd begrepen heb.
Je bedoelt, dat je dingen niet disenchant voor mensen uit je groep, omdat het tegen je princiepe is?
Hoe moeilijk is het om op disenchant te drukken gast, en het is echt niet zo dat jouw dingen minder waard worden erdoor.
Het idee van een MMORPG is elkaar uithelpen, en als ik met iemand 3 uur lang iets doe, kan ik echt wel met zo iets kleins helpen.
Alle kleine dingen, alle knopjes die je kan indrukken voor iemand die jou ook zit te helpen, gewoon doen.
Mages die geen water willen maken omdat ze de tome moesten kopen? Ga maar lekker een ander spel spelen, Oblivion, Fable whatever.
Op de realm waar ik speel, zou je zo dus totaal geen guild of community meer inkomen, nog nooit zoiets belachelijks gehoord.
Misschien omdat ik van Argent Dawn als RP realm kom, maar zelfs de grootste retard zou hier nog iets voor je sharden.
Je bedoelt, dat je dingen niet disenchant voor mensen uit je groep, omdat het tegen je princiepe is?
Hoe moeilijk is het om op disenchant te drukken gast, en het is echt niet zo dat jouw dingen minder waard worden erdoor.
Het idee van een MMORPG is elkaar uithelpen, en als ik met iemand 3 uur lang iets doe, kan ik echt wel met zo iets kleins helpen.
Alle kleine dingen, alle knopjes die je kan indrukken voor iemand die jou ook zit te helpen, gewoon doen.
Mages die geen water willen maken omdat ze de tome moesten kopen? Ga maar lekker een ander spel spelen, Oblivion, Fable whatever.
Op de realm waar ik speel, zou je zo dus totaal geen guild of community meer inkomen, nog nooit zoiets belachelijks gehoord.
Misschien omdat ik van Argent Dawn als RP realm kom, maar zelfs de grootste retard zou hier nog iets voor je sharden.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 147287 op 16-04-2007 18:27 ]
Anoniem: 117852
Hmm, enige wat ik je zou adviseren is asap de 58 te halen en Outlands in te trekken, quest rewards en gewoon world drops zijn daar heel lekker, instances op lvl60 in Hellfire Citadel hebben ook leuke drops. Meeste gear wat je tussen 48-58 gebruikt zul je vrij snel vervangen denk ik in TBC.dteunissen schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:13:
Ik ben op het moment bezig met het bij elkaar schrapen van wat gear, ik ben nu lvl 50 en gear van de AH laat ik even zoveel mogelijk links liggen omdat ik dadelijk toch Items(ets) bij elkaar ga spelen in de raids en dergelijke....
**Heel af en toe snoep ik nog wel wat van de AH omdat een item dan bijv. spotgoedkoop is)
Maak je maar geen zorgen om gear op dat level, gewoon lekker doorspelen tot 70 en equippen wat je onderweg vindt.dteunissen schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:13:
**Heel af en toe snoep ik nog wel wat van de AH omdat een item dan bijv. spotgoedkoop is)
Dingen worden nu door elkaar gehaald door mensen, wat het argument in het begin van de discussie was (en nog steeds is) is dat niet iedereen zin heeft om met z'n enchanting te koop te lopen. We hebben het hier niet over dat mensen weigeren om blues om te zetten in shards.
PS5 PSN: UnrealKazu
Jezus, hebben we het de eerste zes pagina's van deze topic dan echt over het wel of niet disenchanten van spul gehad? 
Anyway, ik doe gelukkig zelden meer pugs, guildrun of vriendengroep is veel gezelliger (Teamspeak erbij, etc) en lopen vaak ook iets beter/sneller. Ik disenchant vrijwel altijd, enige uitzonderig is een pug die vol zit met zeikerds en mensen die niet weten wat ze doen. Je kent 't wel, groepen die al twee mensen vervangen hebben voor je drie groepjes trash gecleared hebt en waar /p vol staat met gescheld en beledigingen. Dat soort mensen kunnen gevoeglijk de stront inzakken en daar vertel ik simpelweg niet tegen dat ik enchanter ben.
Voordeel van guild/vriendenruns is dat het ook omgekeerd werkt. Ik ben enchanter/jewelcrafter, verreweg de meest irritante combinatie om te lvlen, en lackte tijdens 't lvlen constant gems. Ben platgespamd met allerlei soorten gems, blue designs, etc. Helft van de mats voor m'n epic helm (8 hardened adamantite bars, wat primal life en een primal nether) heb ik van verschillende vrienden cadeau gehad. In ruil daarvoor krijgen mensen weer 'ns enchants en gems terug en shard ik hun spul. Krijg regelmatig een zooi greens opgestuurd of ik die even wil dissen. Vijf, zes items, half minuutje werk misschien. Enchant of gem nodig terwijl ik op m'n alt zit? Sure, geef me even twee minuten om naar een veilige plek te gaan en ik relog wel.
Zag verder dat Manta geen crafting fees vraagt, dat doe ik tegenwoordig over het algemeen wel. Anderen doen het bij dingen die ik nodig heb, dan doe ik het zodat m'n portemonnee wat op peil blijft. Maar goed, 5g voor een blue gem en 10g voor stealth enchant is nou ook niet zo spannend.

Anyway, ik doe gelukkig zelden meer pugs, guildrun of vriendengroep is veel gezelliger (Teamspeak erbij, etc) en lopen vaak ook iets beter/sneller. Ik disenchant vrijwel altijd, enige uitzonderig is een pug die vol zit met zeikerds en mensen die niet weten wat ze doen. Je kent 't wel, groepen die al twee mensen vervangen hebben voor je drie groepjes trash gecleared hebt en waar /p vol staat met gescheld en beledigingen. Dat soort mensen kunnen gevoeglijk de stront inzakken en daar vertel ik simpelweg niet tegen dat ik enchanter ben.
Voordeel van guild/vriendenruns is dat het ook omgekeerd werkt. Ik ben enchanter/jewelcrafter, verreweg de meest irritante combinatie om te lvlen, en lackte tijdens 't lvlen constant gems. Ben platgespamd met allerlei soorten gems, blue designs, etc. Helft van de mats voor m'n epic helm (8 hardened adamantite bars, wat primal life en een primal nether) heb ik van verschillende vrienden cadeau gehad. In ruil daarvoor krijgen mensen weer 'ns enchants en gems terug en shard ik hun spul. Krijg regelmatig een zooi greens opgestuurd of ik die even wil dissen. Vijf, zes items, half minuutje werk misschien. Enchant of gem nodig terwijl ik op m'n alt zit? Sure, geef me even twee minuten om naar een veilige plek te gaan en ik relog wel.
Zag verder dat Manta geen crafting fees vraagt, dat doe ik tegenwoordig over het algemeen wel. Anderen doen het bij dingen die ik nodig heb, dan doe ik het zodat m'n portemonnee wat op peil blijft. Maar goed, 5g voor een blue gem en 10g voor stealth enchant is nou ook niet zo spannend.
Ik betaal eigenlijk standaard 1-5g voor een enchant. Meestal nog voordat de enchanter er om vraagt en dat terwijl ik toch mijn eigen mats breng. Maar kan er niet echt mee zitten. Enchanters moeten ook verdienen
Ben sinds gisteren balance specced op mijn druid. Vind mijn moonkin wel leuk. Eens in de 3 minuten ben ik oom en moet ik even zitten om te drinken of een innervate gebruiken. Moest wel opeens wapentraining doen omdat de laatste hits best met je wapen kunnen. Maar ja ben altijd feral geweest dus mace weapon was nog 1/260. Zit nu op 230 maar wat is dat saai zeg.
Maar waar haal ik nu een beetje +dmg gear vandaan. Ik heb nu namelijk de talent dat ik 25% van mijn intelect als +dmg krijg. Dus enkel vanuit intelect zit ik op +63 dmg ofzo. Maar ik vind arcane wrath spul beetje zonde omdat ik dan voor +4 dmg verschil 10 intelect ofzo opoffer. Ben nu btw lvl 53 en denk zelf dat ik het beste gewoon door kan lvlen naar de 58 in de hoop dat ik met tbc quest rewards al wat +dmg kan krijgen.
Ben sinds gisteren balance specced op mijn druid. Vind mijn moonkin wel leuk. Eens in de 3 minuten ben ik oom en moet ik even zitten om te drinken of een innervate gebruiken. Moest wel opeens wapentraining doen omdat de laatste hits best met je wapen kunnen. Maar ja ben altijd feral geweest dus mace weapon was nog 1/260. Zit nu op 230 maar wat is dat saai zeg.
Maar waar haal ik nu een beetje +dmg gear vandaan. Ik heb nu namelijk de talent dat ik 25% van mijn intelect als +dmg krijg. Dus enkel vanuit intelect zit ik op +63 dmg ofzo. Maar ik vind arcane wrath spul beetje zonde omdat ik dan voor +4 dmg verschil 10 intelect ofzo opoffer. Ben nu btw lvl 53 en denk zelf dat ik het beste gewoon door kan lvlen naar de 58 in de hoop dat ik met tbc quest rewards al wat +dmg kan krijgen.
Heeft geen signature.
Anoniem: 158967
Als je toch nog geen lvl 70 ben zou ik trugspeccen naar feral, lvlen gaat dan sneller. Gear kun je in de outland zowel halen voor feral als healing als boomkindommerick schreef op maandag 16 april 2007 @ 21:19:
Ik betaal eigenlijk standaard 1-5g voor een enchant. Meestal nog voordat de enchanter er om vraagt en dat terwijl ik toch mijn eigen mats breng. Maar kan er niet echt mee zitten. Enchanters moeten ook verdienen![]()
Vandaag weer Karazhan. Toen we bij Netherspite kwamen andermaal een bug. Normaal gesproken rennen wij uit de room als hij banished, zo ook deze keer, maar die idioot kwam doodleuk achter ons aan om ons alsnog te killen. Keer op keer bleef hij dat doen. Potions verspild en repaircosts natuurlijk. Het was voor ons voor het eerst dat hij achter ons aan kwam, deed hij hiervoor nooit en we hebben toch zeker al zo een 10 keer Netherspite gekilled.
Iemand anders ook last van deze bug?
Iemand anders ook last van deze bug?
Jezus, wat een verschil is dat zeg. Ik heb nu alle addons opzij gezet en wat speelt dit fijn zo. Geen lage fps niks 
Daarna de addons die ik noodzakelijk vind erbij gezet en nog steeds loopt ie goed. ik is blij.
Daarna de addons die ik noodzakelijk vind erbij gezet en nog steeds loopt ie goed. ik is blij.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
tot 15/20, daarna vind ik het speelbaarn0isH schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:46:
Hmm wat is lage fps voor jou dan?
ohhh.. ik zit hier namelijk ook met een berg addons en zit in drukke gebieden (steden/raids) op 30 fps maar ik zit dus goed =)
Dit heb ik nog nooit meegemaakt, ImdaMned die niet meedoet en langs de zijlijn staatImdaMned schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:12:
Normaal mag ik graag een beetje trollen en flamen (is jullie vast wel opgevallen) maar dit is te kansloos
Nouja, gelukkig hebben we allemaal andere gedachten, principes etc en daar is dit topic ook voor.
Laat elkaar wel heel en ga niet schelden, dat is zo 1999

Vandaag zitten kloten met interface addons, het resultaat mag er (vind ik zelf) wel wezen:

note:
Er komen nog aanpassingen aan CT_Buff, DamageMeter, ArcHud2 en aan de tekstvensters.
Ik wilde trouwens ook graag de chat van trade / say / general / guild scheiden van party / raid /bg. Zodat dus de laatste terecht komt in het linker rechter tekstvenster. Weet iemand of dit mogelijk is? En zo ja, met welke Addon dit te realiseren is?
Kan iemand me trouwens svp vertellen waar ik in kan stellen dat wow zijn screenshots automatisch als png of jpeg opslaat ipv tga? Ik heb het ooit voorbij zien komen, en de afgelopen week flink gezocht maar krijg het niet gevonden.

note:
Er komen nog aanpassingen aan CT_Buff, DamageMeter, ArcHud2 en aan de tekstvensters.
Ik wilde trouwens ook graag de chat van trade / say / general / guild scheiden van party / raid /bg. Zodat dus de laatste terecht komt in het linker rechter tekstvenster. Weet iemand of dit mogelijk is? En zo ja, met welke Addon dit te realiseren is?
Kan iemand me trouwens svp vertellen waar ik in kan stellen dat wow zijn screenshots automatisch als png of jpeg opslaat ipv tga? Ik heb het ooit voorbij zien komen, en de afgelopen week flink gezocht maar krijg het niet gevonden.
[ Voor 78% gewijzigd door Vuurvoske op 17-04-2007 01:44 ]
Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661
Die instelling kan worden gemaakt in het " config.wtf " bestand, deze kan je vinden in de WTF map.
(zie Het Grote World of Warcraft topic - Deel 104). Tot op heden werkt dit alleen op MAC clients.
Een leuk vooruitzicht zijn de voorlopige patchnotes voor de 2.1.0 patch, hierin staat:
Screenshots captured using the Print Screen key are now saved in JPG format..
(zie Het Grote World of Warcraft topic - Deel 104). Tot op heden werkt dit alleen op MAC clients.
Een leuk vooruitzicht zijn de voorlopige patchnotes voor de 2.1.0 patch, hierin staat:
Screenshots captured using the Print Screen key are now saved in JPG format..
[ Voor 8% gewijzigd door purge op 17-04-2007 00:18 ]
Met ConvertShots kun je heel makkelijk bestanden van TGA naar JPG omzetten.
Anoniem: 200262
Vuur voske
Kan ik vragen hoe je dat zo allemaal mooi hebt gedaan
http://img294.imageshack....ytotheultimateintexw2.jpg
Ik heb allemaal dingen omcirkeld , die dingen wil ik ook graag kun je mij vertellen welke addons dat zijn ?
De eerste : Hoe kun je zoveel info zien over je group members ?
Tweede : Hoe krijg je je chat en je combat log zo gescheiden ?
derde : Hoe kun je zoveel info zien over de mob
Kan ik vragen hoe je dat zo allemaal mooi hebt gedaan
http://img294.imageshack....ytotheultimateintexw2.jpg
Ik heb allemaal dingen omcirkeld , die dingen wil ik ook graag kun je mij vertellen welke addons dat zijn ?
De eerste : Hoe kun je zoveel info zien over je group members ?
Tweede : Hoe krijg je je chat en je combat log zo gescheiden ?
derde : Hoe kun je zoveel info zien over de mob
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 200262 op 17-04-2007 00:31 ]
Eens kijken uit mijn hoofd,
om je buttons een andere look te geven: CyCircled, te vinden op files.wowace.com, hij zal ze gemoved hebben met bongo's of bartender3.
Het party venster dat hij gebruikt is of Classic Perl of X-Perl, beide te vinden op wow-en.curse-gaming.org, deze zorgt ook meteen voor je target framen en de target/target/target frames.
Je kan heel simpel je combat log gewoon "weg slepen" aan het tabje zodat het een los venster wordt. Om in een venster meer of minder chats te zien kan je ze gewoon "weg vinken" bij de rechter klik opties van het tab venster.
om je buttons een andere look te geven: CyCircled, te vinden op files.wowace.com, hij zal ze gemoved hebben met bongo's of bartender3.
Het party venster dat hij gebruikt is of Classic Perl of X-Perl, beide te vinden op wow-en.curse-gaming.org, deze zorgt ook meteen voor je target framen en de target/target/target frames.
Je kan heel simpel je combat log gewoon "weg slepen" aan het tabje zodat het een los venster wordt. Om in een venster meer of minder chats te zien kan je ze gewoon "weg vinken" bij de rechter klik opties van het tab venster.
[ Voor 12% gewijzigd door Wiebbe op 17-04-2007 00:43 ]
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Anoniem: 200262
Bedankt
Ik zal er morgen na kijken het is nu al laat
Ohja dit is de meine momenteel
http://img487.imageshack....rnshot041707004739mm9.jpg
Ik zal er morgen na kijken het is nu al laat
Ohja dit is de meine momenteel
http://img487.imageshack....rnshot041707004739mm9.jpg
nooit gedacht maar... wat is healing class leuk! 
Lvl nu paladin holy/prot erg leuk
Ik heb m'n retadin ook maar gerespecced naar prot/holy. Ik deed toch al geen kloot aan damage, dus kan ik net zo goed wel een ietwat zinvollere spec nemen.addictive schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 01:34:
nooit gedacht maar... wat is healing class leuk!
Atm ben ik echter nog lvl41, dus mijn spec is nog niet helemaal af. Het gaat er uiteindelijk zo uitzien. Misschien dat er nog wijzigingen in gaan volgen, ik weet het nog niet zeker.
Signature
Ik ben nu nog low level (15) retadin. Ik denk wel dat (als ze niks aan de ret tree doen) dat ik omspec de moment dat ik wat hoger ben, maar voorlopig levelt dit wel lekker zo...pasta schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 03:25:
[...]
Ik heb m'n retadin ook maar gerespecced naar prot/holy. Ik deed toch al geen kloot aan damage, dus kan ik net zo goed wel een ietwat zinvollere spec nemen.
Atm ben ik echter nog lvl41, dus mijn spec is nog niet helemaal af. Het gaat er uiteindelijk zo uitzien. Misschien dat er nog wijzigingen in gaan volgen, ik weet het nog niet zeker.
Moet eerlijk zeggen dat alles tot lvl+3 of 3+ same level mobs er gewoon morsdood aangaat
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Ik vond met mijn pally dat het vanaf level 55 ongeveer echt te traag werd met prot en toen ben ik weer retri gespecced, daarnaast een bakje holy om in Outland instances goed te kunnen healen.
tot lvl 25+ is een paladin een van de sterkere classes.. de BoM is erg lekker op dat moment. daarna keldertje dps richting dpM..DexterBelgium schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 06:20:
[...]
Ik ben nu nog low level (15) retadin. Ik denk wel dat (als ze niks aan de ret tree doen) dat ik omspec de moment dat ik wat hoger ben, maar voorlopig levelt dit wel lekker zo...![]()
Moet eerlijk zeggen dat alles tot lvl+3 of 3+ same level mobs er gewoon morsdood aangaat
daarom speel ik liever met mn lolladin in duo verband. shaman+pally is imbaness. hij hakt er doorheen als een warm mes door de boter..
nu nog ff DM doen en dan naar scholo voor mn paardje..
Tuurlijk heeft hij ook dpsgear nodig. Maar aangezien hij healde was het geen prioriteit omdat hij niet dpsed, maar healed. Ik daarentegen kan alleen maar dpsen. Bij wie komt het item dan op dat moment het meest tot zijn recht? Juist ja.UltraR-pc schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:23:
[...]
Uhm, een druid heeft het volste recht om daarop te rollen...
Zelfde als ik een mooie gun voor een hunters neus wegkaap. doe ik ook niet. Tuurlijk kan ik em ook goed gebruiken, maar hij heeft er gewoon meer aan.
Maargoed, sommige mensen gunnen anderen dingen niet. Dat heb ik ook wel door. Gelukkig heb ik tegenwoordig niks meer met zulke mensen te maken. Speel met eerlijke mensen, die elkaar van alles gunnen ipv zoals ik een paar posts terug had gelezen, dingen gaan needen omdat ze er dan 1sta op vooruit gaan.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 17-04-2007 08:37 ]
Als het voor mij een vooruitgang is, dan need ik gewoon keihard op het item hoor.Anoniem: 85443 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 08:34:
Maargoed, sommige mensen gunnen anderen dingen niet. Dat heb ik ook wel door. Gelukkig heb ik tegenwoordig niks meer met zulke mensen te maken. Speel met eerlijke mensen, die elkaar van alles gunnen ipv zoals ik een paar posts terug had gelezen, dingen gaan needen omdat ze er dan 1sta op vooruit gaan.
Maar hoevaak ik al niet DPS gear opzij heb gezet voor andere Rogue's/Paladins is niet meer te tellen, dus dan lijkt het me fair als ik ook need op dingen die ik nodig heb of als vooruitgang zie.
(Nee Jarno, met Raiden deed ik dat niet en speelde ik DKP spelletjes
[ Voor 6% gewijzigd door RaseriaN op 17-04-2007 08:41 ]
en waarom healed hij? omdat er een healer nodig is, hij doet die instance net als jij voor bepaalde items, en wie gunt hier nou andere mensen niets in dit voorbeeldAnoniem: 85443 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 08:34:
[...]
Tuurlijk heeft hij ook dpsgear nodig. Maar aangezien hij healde was het geen prioriteit omdat hij niet dpsed, maar healed. Ik daarentegen kan alleen maar dpsen. Bij wie komt het item dan op dat moment het meest tot zijn recht? Juist ja.
Zelfde als ik een mooie gun voor een hunters neus wegkaap. doe ik ook niet. Tuurlijk kan ik em ook goed gebruiken, maar hij heeft er gewoon meer aan.

think out of the box please, echt fucking druids hebben het al 'moeilijk' om aan hun feral/balance gear te komen zonder dat mages/locks/rogues gaan lopen janken
echt ik heb een simpele regel voor loot, if need then need, er van uitgaande van er ook wel iets van common sense is. Tevens meld ik altijd van te voren aan wat mijn primaire drop is als ik een groep in ga, de rest boeit me dan niet zo en merk ik wel als het dropt.
ik heb als rogue vaak genoeg tegen een hunter gezegd dat bij een bepaalde boog/gun drop ik zou needen, take it or leave it, reden, dat is het item waar ik de instance voor doe.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
een rogue met een gun..? tja, dat een hunter hogere prio heb is wel duidelijk..
herinner je nog die 2 sword combo uit UBRS? hunters needen er ook op, hoe hard hoorde je de rogue's toen niet brullen..?
gun=ranged prio, weapons is melee prio, gear is common sense en elkaar wat gunnen..
helaas is de droprate van items niet zo groot, dat je niet meer kan zeggen van "jij heb al 1 drop, deze is voor mij oid"..
herinner je nog die 2 sword combo uit UBRS? hunters needen er ook op, hoe hard hoorde je de rogue's toen niet brullen..?
gun=ranged prio, weapons is melee prio, gear is common sense en elkaar wat gunnen..
helaas is de droprate van items niet zo groot, dat je niet meer kan zeggen van "jij heb al 1 drop, deze is voor mij oid"..
Waarom altijd terugvallen op mij, net of ik 24/7 got check?RaseriaN schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 08:39:
[...]
(Nee Jarno, met Raiden deed ik dat niet en speelde ik DKP spelletjes)

Anyway, gelijk heb je.
Ik heb eigelijk altijd gekeken of het voor hem een betere upgrade was dan voor mij. Bijv: Als ik er 15dmg en 1 crit op vooruit ging, en die ander 28 dmg en 2crit, dan pass ik.
Is wel zo fair lijkt me. Je werkt samen naar een doel(progress) doe er dan ook samen wat aan, en ben eens niet een keer epichungry.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
het zijn ook prima hunterwapensBootVluchteling schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 08:45:
een rogue met een gun..? tja, dat een hunter hogere prio heb is wel duidelijk..
gek genoeg is mijn grootste 'ergenis' omtrend dal'rends, een lvl 60 warrior die de offhand needen terwijl hij al in bwl gear rondliep

hopelijk begrijp je het prio gedeelte wel..? hunter is 90% ranged, rogue 100% melee.. melee heeft prio op een wapen..Bokkie schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 08:52:
[...]
het zijn ook prima hunterwapensen ja ik baalde dat ik nooit de offhand hebt kunnen looten
gek genoeg is mijn grootste 'ergenis' omtrend dal'rends, een lvl 60 warrior die de offhand needen terwijl hij al in bwl gear rondliep
kijk, dropt er een wapen met X agi X attack power dan kan je nog enigszins twisten. als de melee mensen em dan niet per sé hoeven, kan je em pakken.. dat dps warriors em willen geef ik ze evt. gelijk in.
dat je als ranged op melee gaat needen voor 10 extra agi ofzo, terwijl een melee er 20 dps op vooruit gaat is te gek voor woorden..
Zal nooit meer vergeten hoe ik mijn Dal'Rend setje bij elkaar heb gekregenBokkie schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 08:52:
het zijn ook prima hunterwapensen ja ik baalde dat ik nooit de offhand hebt kunnen looten
Heel vaak UBRS gerunned met verschillende party's en nooit een drop gezien.
Ooit eens met een guildrun er doorheen geblazen en toen vielen beide Dal'Rends in 1x keer.
Nou, dat was sowieso al vrij bijzonder maar dat ik dan een andere Rogue op beide Dal'Rends in 1x keer eruit rol, dat was helemaal al speciaal
Heb ze echt lang gebruikt.. waren echt super wapens en dan die set bonus van +AP was prachtig!
Heb ze volgens mij nog in mijn bank liggen, net zoals compleet T2 en Perditions Blade, oh the memory's
[ Voor 6% gewijzigd door RaseriaN op 17-04-2007 08:58 ]
ja, maar zoals ik al zei, als ik een instance inga is dat 99% van de tijd met het doel voor 1 of meerdere items, als dan de gun/bow het enige wapen is wat ik nog need uit die instance meld ik dat van te voren, dan zijn er een paar optiesBootVluchteling schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 08:54:
[...]
hopelijk begrijp je het prio gedeelte wel..? hunter is 90% ranged, rogue 100% melee.. melee heeft prio op een wapen..
kijk, dropt er een wapen met X agi X attack power dan kan je nog enigszins twisten. als de melee mensen em dan niet per sé hoeven, kan je em pakken.. dat dps warriors em willen geef ik ze evt. gelijk in.
dat je als ranged op melee gaat needen voor 10 extra agi ofzo, terwijl een melee er 20 dps op vooruit gaat is te gek voor woorden..
1. het wordt geaccepteerd
2. hunter leaved de groep
3. ik wordt de groep uit gekickt
elke van die 3 opties is fine with me, ik ga geen instance runnen als ik weet dat ik niet mag rollen op de enige mogelijke drop die ik nodig hebt uit die instance
Nee ik niet. Ik kijk bij wie het het beste tot zijn recht komt en diegene mag het van mij hebben. Ik ben daar niet zo moeilijk in. Die gear komt tog wel.RaseriaN schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 08:39:
[...]
Als het voor mij een vooruitgang is, dan need ik gewoon keihard op het item hoor.
Maar hoevaak ik al niet DPS gear opzij heb gezet voor andere Rogue's/Paladins is niet meer te tellen, dus dan lijkt het me fair als ik ook need op dingen die ik nodig heb of als vooruitgang zie.
(Nee Jarno, met Raiden deed ik dat niet en speelde ik DKP spelletjes)
Pardon? Ik gun iemand niets?Bokkie schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 08:42:
[...]
en waarom healed hij? omdat er een healer nodig is, hij doet die instance net als jij voor bepaalde items, en wie gunt hier nou andere mensen niets in dit voorbeeldwees blij dat die druid mee ging om te healen voor hetzelfde geld loop je nog een uur in /lfg om een healer te smeken mee te gaan.
think out of the box please, echt fucking druids hebben het al 'moeilijk' om aan hun feral/balance gear te komen zonder dat mages/locks/rogues gaan lopen janken
echt ik heb een simpele regel voor loot, if need then need, er van uitgaande van er ook wel iets van common sense is. Tevens meld ik altijd van te voren aan wat mijn primaire drop is als ik een groep in ga, de rest boeit me dan niet zo en merk ik wel als het dropt.
ik heb als rogue vaak genoeg tegen een hunter gezegd dat bij een bepaalde boog/gun drop ik zou needen, take it or leave it, reden, dat is het item waar ik de instance voor doe.
Je hebt het voorbeeld van die bow zeker over het hoofd gezien in je enthousiasme
Maargoed als jij denkt dat ik gierig ben, ga je gang, ik ga niet eens de moeite nemen om het tegendeel te bewijzen
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 17-04-2007 09:07 ]
haha, ik zal jou ook toevoegenNephilim schreef op maandag 16 april 2007 @ 14:16:
[...]
Zal ik jou dan maar toevoegen aan m'n 'Nice list' van VanasKoS?
/me is Pimpwen, UD Mage
[...]
Om hier nog eens op in te pikken. Laatst, na het reporten van weer een zooi gold sellers (SpamSentry), had ik een ingame mailtje van een GM waarin stond dat zowel het verkopen als kopen van goud verboden zou zijn. Duidelijkheid ftw!
voorheen zei je daar niets over in je bericht. nu is het begrijpelijk voor mij, en waarschijnlijk voor iedereen..Bokkie schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 08:58:
[...]
ja, maar zoals ik al zei, als ik een instance inga is dat 99% van de tijd met het doel voor 1 of meerdere items, als dan de gun/bow het enige wapen is wat ik nog need uit die instance meld ik dat van te voren, dan zijn er een paar opties
1. het wordt geaccepteerd
2. hunter leaved de groep
3. ik wordt de groep uit gekickt
elke van die 3 opties is fine with me, ik ga geen instance runnen als ik weet dat ik niet mag rollen op de enige mogelijke drop die ik nodig hebt uit die instance
overleggen is het keyword..
Was op weg naar Halaa, zie ik Fel Iron, kom ik daar aan, begin met mine'n, kijk ik nog eens goed, denk ik, naja zeg, 2 naast elkaar! Nog nooit eerder gezien, en nee, niet gesoept ofzo. Maf.
http://img413.imageshack.us/img413/2366/twoveinsow1.jpg
Ik heb er wel eens meer op gezocht maar nooit echt iets gevonden, woorden leesbaar maken voor horde als je ally bent (en andersom natuurlijk). Ik nam een slok van mijn koffie toen er een orc warrior bezig was in IF en het volgende yell'de, gevolg... de koffie kwam mijn neus terwijl ik het ook nog eens bestierf het van het lachen.
http://img177.imageshack.us/img177/6786/orcishnj3.jpg
Maar goed, de vraag is, iemand bekend met dit soort dingen? Altijd leuk.
Ik heb er wel eens meer op gezocht maar nooit echt iets gevonden, woorden leesbaar maken voor horde als je ally bent (en andersom natuurlijk). Ik nam een slok van mijn koffie toen er een orc warrior bezig was in IF en het volgende yell'de, gevolg... de koffie kwam mijn neus terwijl ik het ook nog eens bestierf het van het lachen.
Ja daar ging het dus wel om.Kazu schreef op maandag 16 april 2007 @ 19:24:
Dingen worden nu door elkaar gehaald door mensen, wat het argument in het begin van de discussie was (en nog steeds is) is dat niet iedereen zin heeft om met z'n enchanting te koop te lopen. We hebben het hier niet over dat mensen weigeren om blues om te zetten in shards.
Oh, en goeiesmorgens allemaal!
[ Voor 4% gewijzigd door Hydra op 17-04-2007 09:07 ]
Maar andersom geld natuurlijk ook, die gear voor hem komt toch wel.Anoniem: 85443 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:03:
[...]
Nee ik niet. Ik kijk bij wie het het beste tot zijn recht komt en diegene mag het van mij hebben. Ik ben daar niet zo moeilijk in. Die gear komt tog wel.
Tis heel simpel, als jij het een significante upgrade vind dan need je. Plain and simple
Anoniem: 123304
Vraagje,
Ik ben een hunter @ 70. Ik ben nu revered met Aldor. Had ik nu een juiste keuze gemaakt om voor aldor te gaan of was het beter voor Scryer te gaan?
Goed omswitchen zal ik nu ook niet doen omdat het me nogal veel werk koste om te komen waar ik nu ben met Aldor.
En is spellfire cloth (de epic versie 3-delig) een juiste keuze voor je mage? Of kiezen jullie toch voor iets anders? (p.s. ik doe niet echt raids, dus gruul en kara doe ik niet)
Ik ben een hunter @ 70. Ik ben nu revered met Aldor. Had ik nu een juiste keuze gemaakt om voor aldor te gaan of was het beter voor Scryer te gaan?
Goed omswitchen zal ik nu ook niet doen omdat het me nogal veel werk koste om te komen waar ik nu ben met Aldor.
En is spellfire cloth (de epic versie 3-delig) een juiste keuze voor je mage? Of kiezen jullie toch voor iets anders? (p.s. ik doe niet echt raids, dus gruul en kara doe ik niet)
ligt eraan of je frost of fire gaat. Voor pvp / solo pve zou ik frost gaan en dan de shadow/frost set nemen : )Anoniem: 123304 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:08:
Vraagje,
5 man instances ben ik niet moeilijk in, die gear dropped toch hartstikke vaak.Anoniem: 85443 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:03:
Nee ik niet. Ik kijk bij wie het het beste tot zijn recht komt en diegene mag het van mij hebben. Ik ben daar niet zo moeilijk in. Die gear komt togch wel.
In Raids kan het zijn dat een item een hele tijd nooit meer dropped en dan wil ik toch liever degene zijn met zon special item.
Sowieso, ik heb de DKP ervoor gespaard en dus ook mijn vrije tijd, dus als ik het nodig heb hoe klein de upgrade ook is, ik heb het recht erop
Ik ben fire zelf op me mage, alleen ja...er is geen spellfrost cloth ik zie alleen spellfire cloth. Tenzij ik kippig ben en eroverheen heb gekeken.ImdaMned schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:11:
[...]
ligt eraan of je frost of fire gaat. Voor pvp / solo pve zou ik frost gaan en dan de shadow/frost set nemen : )
Het geldt voor iedereen, alleen niet iedereen beseft dat en het moet NU NU NU. Dat is zo kansloos. Door die gierigheid verliezen een hoop mensen het overzicht.ImdaMned schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:08:
[...]
Maar andersom geld natuurlijk ook, die gear voor hem komt toch wel.
Tis heel simpel, als jij het een significante upgrade vind dan need je. Plain and simple
hehe ik ging eigelijk uit van die 5mans omdat ik nooit echt geraid hebRaseriaN schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:15:
[...]
5 man instances ben ik niet moeilijk in, die gear dropped toch hartstikke vaak.
In Raids kan het zijn dat een item een hele tijd nooit meer dropped en dan wil ik toch liever degene zijn met zon special item.
Sowieso, ik heb de DKP ervoor gespaard en dus ook mijn vrije tijd, dus als ik het nodig heb hoe klein de upgrade ook is, ik heb het recht erop
In een raid lijkt het me een ander verhaal idd.
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 17-04-2007 09:18 ]
Anoniem: 63072
Bijna eens. Ik heb laatst een guildy een berg shards gegeven die kapitalen waard waren. Verschil is, hij heeft twee gather professions en ik Tailoring en enchanting. M.a.w. hij heeft bergen geld, ik bijna niets (grinden met holy priestAnoniem: 20380 schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:33:
Bosmonster je bent gewoon a-sociaal bezig. Uit alles wat ik lees is dat jij rijk wilt worden zelfs shards verkopen (met korting) aan guildies is gewoon ziek. Als een guildy een shard nodig heeft om zijn gear te enchanten word zijn raidperformance beter en dus ook de progress van de guild en komt ook voor jou betere gear in handbereik. [...]

Hij heeft dus een prijs betaald, maar wel 1 die ver onder de marktprijs ligt. Verder stuurt hij mij alle BoE drops en shard ik ze voor hem en stuur de shards en dusts terug. Dat is gratis uiteraard voor guildies. Heeft hij dan niet genoeg houdt het op he. (Overigens heb ik z'n girdle of ruination gratis voor hem gemaakt. Hij leverde de mats en een paar guildies waaronder ik maakten de cloth. De primal nether heeft hij gekregen. Dus beweer niet dat ik dan asociaal ben, ik heb gewoon ook gold nodig.
nooit gezien. wat ik wel had, is dat tijdens het minen, de node extra spawnd ofzo.. je krijgt dan bijvoorbeeld 6 gold ore uit 1 vein. das altijd leukZjanzjak schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:07:
Was op weg naar Halaa, zie ik Fel Iron, kom ik daar aan, begin met mine'n, kijk ik nog eens goed, denk ik, naja zeg, 2 naast elkaar! Nog nooit eerder gezien, en nee, niet gesoept ofzo. Maf.
gisteren mn hunter weer ff mining gelvld. pala zit nu op 305 ofzo, hunter op 271. wel 2 arcane crystals.. altijd handig. ik grind nu small thorium veins in un'goro crater. loop rondjes langs de rand, en pak alle un'goro soil op die nog steeds 3 G per 20 opbrengt op AH. tis geen sloot gold, maar kleine moeite om even te dismounten. als ik horde bots tegenkom gelijk free honor
ook een horde hunter lvl 52 die mij begon te schieten toen ik langsliep..
zucht, send pet, wtfpwn hunter, /spit
Zielige emote... van mij mag die écht het spel uit.BootVluchteling schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:20:
[...]
/spit is echt zo kansloosBootVluchteling schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:20:
[...]

Edit: /wave Smultie

[ Voor 62% gewijzigd door HolyCorn op 17-04-2007 09:29 ]
hoezo? ík wilde em niet slopen.. ik was vredig aan het minen. komt ie aan, probeert ie me te killen. tja, laat me met rust.SMulTiE schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:26:
[...]
Zielige emote... van mij mag die écht het spel uit.
no wai, 1 van de weinige emotes waarmee je de andere kant kan pesten : )SMulTiE schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:26:
[...]
Zielige emote... van mij mag die écht het spel uit.
lol je moet wel bedenken dat dit je vijand is. Vergeet niet de rol van het spel ;-)BootVluchteling schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:29:
[...]
hoezo? ík wilde em niet slopen.. ik was vredig aan het minen. komt ie aan, probeert ie me te killen. tja, laat me met rust.
Human...Horde:
Human: Ohhhhh kom op kom op gimme Ore gimme OREEEE i tell ya!
Horde: Loktar human what you doing on our land....
Kom op dit ken niet he, begrijpelijk dat die hunter op je gaat schieten, dat is het spel jij bent zijn vijand en jij de zijne. PvP aan is gewoon de lul zijn...
Vraag is niet wat 'ie deed, vraag is wat voor spec 'ie is. Heb als retridin samen met een feral druid ook nog wel 'ns lopen healen, zou dat zeggen dat hij niet op de leather drop mag rollen die 'ie 90% van de tijd zal gebruiken en ik pech heb als de 2h dropt waar ik al 10 runs voor gedaan heb? Gear is niet direct bedoeld om je party op die ene run te verbeteren, gear is bedoeld om je op de langere termijn te verbeteren. Een feral heeft daar net zoveel die shoulders voor nodig als jij, ook al healt 'ie op dat moment omdat er bijvoorbeeld geen andere healers beschikbaar zijn.Anoniem: 85443 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 08:34:
[...]
Tuurlijk heeft hij ook dpsgear nodig. Maar aangezien hij healde was het geen prioriteit omdat hij niet dpsed, maar healed. Ik daarentegen kan alleen maar dpsen. Bij wie komt het item dan op dat moment het meest tot zijn recht? Juist ja.
Mensen met gedachten zoals jij zijn echt de dood voor hybrids.
Zit zelf ook altijd op PvP servers, maar ik ga echt niet altijd alles ganken wat los en vast zit.Anoniem: 123304 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:37:
Kom op dit kean niet he, begrijpelijk dat die hunter op je gaat schieten, dat is het spel jij bent zijn vijand en jij de zijne. PvP aan is gewoon de lul zijn...
Soms ben je lekker aan het questen en wil je gewoon niet lastig gevallen worden.
Als je dan ook maar 1x gaat ganken dan kun je het questen wel vergeten en kun je maar beter zorgen dat je klaar bent voor wat outdoorpvp
Dit topic is gesloten.