4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verder vind ik de 3e review van deze persoon ook een beetje opmerkelijk overdreven negatief, niet een manier zoals ik reviews verwacht op Tweakers
Ik heb op vrijdag 5 maart een X25-M SSD verkocht aan een medetweaker. We hebben gebeld, en zijn een prijs overeengekomen. Hij zou de schijf zaterdag, zondag of maandag af komen halen voor 150.
Dit is de advertentietekst van mijn advertentie:
V&A aangeboden: Intel X25-M SSDSA2MH080G1
Nu SMS'te Retaliator op maandag om 11u dat hij de schijf 's avonds zou komen afhalen tussen 1700 en 1800u.Welbekende Intel X25-M G1.
167 incl verzenden. 100% goed. De bon is van Friesland Computers, en die is failliet, dus garantie via Intel. het waren OEM schijven. Dus in een sealzakje, zonder doosje. Komt wel met een mounting bracket van 2"5 naar 3"5 inch twv 7,50.
Ik heb er 2 te koop. Edit; nog 1 over!
Prijs verlaagd naar 157 incl verzenden. Prijs is vast.
Vervolgens krijg ik om (no shit) 3 minuten voor 1800u een telefoontje dat hij "nu pas ziet" dat het om een G1 schijf gaat ipv een G2. En dat hij eigenlijk een G2 wil omdat die TRIM onderteunt.
Ik ben van 't weekend uren bezig geweest de SSD uit mijn PC te halen, en windows opnieuw te installen op de SSD die ik nog over heb. En ben van mening dat hij veel eerder had kunnen zien dat het om een G1 schijf ging, en dat je niet 3 minuten voordat je hem zou afhalen nog even belt met de melding dat je "nu pas ziet" dat het een G1 is. Terwijl daar echt geen misverstand over kan bestaan als je het mij vraagt.
Ik vond het absoluut niet leuk dat de koper afhaakte, en was van mening dat een negatieven beoordeling dus terecht was in dit geval:
Ik heb dus dit neergezet bij zijn stats:
Vervolgens krijg IK een negatieve beoordeling:Ik had mijn Intel X25-M aan Martin verkocht.
Afgesproken dat hij hem maandagavond tussen 1700 en 1800u zou afhalen.
Vervolgens belt hij me om 3 minuten voor 1800u op om te zeggen dat hij niet gezien had dat het een G1 wasen dat hij dacht dat het om een G2 ging. En dat hij liever een G2 wil. Terwijl het toch echt bij mijn ad stond.
Na diverse mensen te hebben gezegd dat hij al verkocht was, haakt Martin dus op het allerlaatste moment af.
Daar word ik niet vrolijk van. Volgende keer even beter kijken, en nadenken ipv een deal te sluiten en op het aller, ALLER laatste moment af te haken.
-2.
Ik heb nog aangeboden beide schijven over te nemen als Jarno mij een goede prijs zou geven (20 euro van de prijs voor 2 schijven was al akkoord). Was hij van beide schijven af en was ik toch geholpen.
Ik was natuurlijk fout omdat niet goed had gekeken (was in de veronderstelling dat het een G2 versie was). Na wat negatieve recensies te hebben gelezen op internet over de G1 kwam ik er achter dat ik die schijf niet wou hebben (hij gaat toch vrij zwaar werk verrichten voor een langere periode). Twee G1's in een Raid 0 opstelling met de juiste tweaks zag ik wel zitten, vandaar de aanbieding om beide schijven over te nemen.
Krijg ik meteen -2 aan mijn broek. Omdat ik me toch beleefd heb opgesteld en beide schijven wel wou overnemen en hier geen reactie op kreeg. -2
Ik gaf aan dat ik er nog een had, en dat hij ze beide voor 300 mocht overnemen, maar hij wilde dit niet en wilde geld van de 300 afhalen?! Mja, daar ga ik natuurlijk niet mee accoord. Dan zoek ik wel een andere koper.
Ik ben van mening dat ik onterecht negatief ben beoordeeld. Wat kan IK er nu aan doen dat iemand 3 minuten voor de afgesproken afhaaltijd gaat afbellen? Niks toch? En het is toch logisch dat ik dan wat pissed off ben, en het is toch terecht dat ik dan een negatieve beoordeling geef?

Hij had ook zaterdag of zondag kunnen afbellen, dan was het anders geweest, maar zoals het nu gegaan is heb ik het gevoel dat ik in mijn "recht" sta een negatoeve beoordeling te geven, en niet andersom.
Zoals gezegd; het was niet mijn fout. IK kan er niks aan doen dat een ander niet goed leest of zich op het allerlaatste moment bedenkt toch?
Kan hier iets aan gedaan worden? Of heb ik nu gewoonweg na 97(zeer) positieve beoordeling een negatieve te pakken?
Wat mij betreft mogen zelfs beide negatieve beoordelingen weg worden gehaald. Dit zuigt gewoon. Ik doe altijd mijn stinkende best om mensen een leuke deal te geven en alles zo snel en netjes mogelijk af te handelen. En nu heb ik dit. Ik baal er een beetje van.
[ Voor 3% gewijzigd door Format-C op 08-03-2010 22:37 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Onterechte -2 beoordeling door tonschong aangezien er blijkbaar niks verkocht is.
User reageerde in mijn ad, maar doet er vervolgens een dag over om op een mailtje te reageren. Toen had ik inmiddels al 4 a 5 betere biedingen gekregen.pipster schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 14:18:
http://tweakers.net/aanbod/userstats/141383
Onterechte -2 beoordeling door tonschong aangezien er blijkbaar niks verkocht is.
Omdat het me helaas al te vaak is overkomen dat iemand impulsief in een advertentie reageerde en zich vervolgens bedacht, besloot ik niet langer te wachten.
Jammer voor de user, maar er is geen product geleverd en door het uitblijven van een bevestiging vanuit hem ook geen koopovereenkomst wat mij betreft.
In mijn beleving is deze feedback dan ook onterecht.
Verwijderd
ik wordt onderhand een beetje moe van die user , hij liegt maar alles aan elkaar
vervolgens probeert die mij ook nog eens zwart te maken ,
anders ga ik hem dadelijk echt eens lastigvallen
edit: waarom wordt eigenlijk mijn -2 naar een -1 gezet ZONDER mij er over te informeren ?
erg kinderachtig
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2010 19:43 ]
>link<
Als iemand, Microkid?, dit aan zou kunnen passen of de beoordeling zou kunnen verwijderen?
alvast bedankt
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
^-- mag dat nu wel of niet?
----
inmiddels verwijderd

[ Voor 28% gewijzigd door himlims_ op 17-03-2010 14:14 ]
In dit topic hoort je vraag in elk geval zeker niet thuis
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
http://tweakers.net/aanbod/userstats/198241
edit: actieve moderatie hoor hier
[ Voor 8% gewijzigd door Cartman! op 23-03-2010 11:40 ]
http://tweakers.net/aanbod/userstats/139379Ik had een bod gedaan op deze Sapphire HD5850. 235 euro.
Ik kreeg een mail dat hij accoord ging.
Vervolgens krijg ik een paar minuten later mail dat hij hem liever aan progjoep verkoopt, omdat die hem gevraagd had hem op de hoogte te houden van de boden. Hij wilde de kaart aan progjoep verkopen omdat die kon afhalen, en wilde hem dus niet meer aan mij verkopen, terwijl we al accoord waren.
5 minuten later is de kaart ineens gereserveerd voor Haaima. Een 3e koper.
Ik snap er niks meer van, en hoef hem niet meer.
-2. Waardeloos.
Vervolgens krijg ik deze over mij heen:
http://tweakers.net/aanbod/userstats/139379Stil maar kindje... niet huilen omdat je het bod niet hebt gewonnen.... En je zou toch een geweldigere kaart kopen, dus dat moet je ook erbij zeggen of was blufferij... :-)
Life is hard... en natuurlijk ga ik voor het hoogste bod dat ik kan krijgen.
Verder zal hij wel goed zijn hoor mensen... alleen als hij op de valreep verliest is hij niet te houden. (anger-managment cursusje misschien)
Volgens mij ben ik volledig misplaatst negatief beoordeeld.
Ik ben niet degene die hier fout zit volgens mij.
Ik hou er gewoon niet van als iemand iets aan me verkoopt en zegt dat het een deal is, en het product vervolgens aan een ander verkoopt... Of beter gezegd, aan 2 anderen. Zeg dan niet dat het een deal is en dat je accord bent met het bod.
Kan de negatieve beoordeling bij mij verwijderd worden?
Edit:
mailwisseling:
Vervolgens krijg ik vlak daarna deze:From: solid80_at_gmail.com
Date: Tue, 23 Mar 2010 11:03:19 +0100
Subject: Re: Aangeboden: 'Sapphire HD5850 1GB GDDR5 PCI-E'
To: rappierappie_at_live.nl
Jarno,
ik ga akkoord met je bod en ik verstuur het voor je op. Je krijgt het track en trace nummer zodra ie op de post is..
Laat me weten als je akkoord gaat en dan kunnen we het finaliseren.. Ik doe de ad op slot , want ik vewacht sowieso geen hogere biedingen.
gr,
Vishal
2010/3/23 <noreply_at_tweakers.net>
Onderstaand bericht is via Tweakers.net Vraag & Aanbod door Format-C verstuurd op 23-03-2010 @ 10:58 vanaf IP: 145.222.61.13. Het is een reactie op 'Sapphire HD5850 1GB GDDR5 PCI-E' (V&A aangeboden: Sapphire HD5850 1GB GDDR5 PCI-E)
De afzender van deze e-mail is vanwege technische redenen 'noreply@tweakers.net'. Elk modern mailprogramma zal echter bij het versturen van een antwoord op dit mailtje de mail verzenden naar de 'echte' afzender.
---------------------------
Ik ga hoger. (Ik had in eerste instantie 225 geboden, maar heb 10 seconden daarna, voordat ik een reactie had gemaild dat ik 235 wilde geven)
235 euro incl verzenden.
Greets,
Jarno (Format-C)
Format-C
Terwijl nu blijkt dat dit helemaal niet zo is, maar dat hij hem aan Haaima verkocht heeft voor 240 (IK heb hem, Haaima, een DM gestuurd om te verifieren)From: solid80_at_gmail.com
Date: Tue, 23 Mar 2010 11:11:25 +0100
Subject: Re: Aangeboden: 'Sapphire HD5850 1GB GDDR5 PCI-E'
To: rappierappie_at_live.nl
Jarno, ik kreeg op de valreep van Progjoep een 240 bod en die komt het ophalen... En die was er ook eerder.. Ik moest hem op de hoogte houden hogere biedingen. Die wilt het echt hebben..
Dus ik geef de voorkeur aan hem..
gr,
Vishal
Dit lijkt imho nergens op, en ik verdien dan imho geen negatieve feedback.
Ik heb hem als laatste dit gestuurd:
Vervolgens heb ik hem, in mij ogen terecht, met -2 beoordeeld.Van: Jarno (rappierappie_at_live.nl)
Verzonden: dinsdag 23 maart 2010 12:10:34
Aan: solid80_at_gmail.com
Ik zie net dat je hem gereserveerd hebt voor Haaima?!
Wat raar allemaal...
Ik snap er helemaal niks meer van.
Verkoop je de kaart aan 3 verschillende mensen ofzo?
Aan mij, aan progjoep, en aan Haaima?
Of verkoop je hem aan haaima omdat hij 5 euro meer dan mij biedt terwijl je al met mij accord was?
Mmm, dit begint te rieken naar een -2 op je userstats.
[ Voor 45% gewijzigd door Format-C op 23-03-2010 17:52 ]
Verwijderd
Format C:
reviews: Tweakers.net FAQ
Op het moment dat je verzendafspraken en overboekingsdetails aan het uitwisselen bent omdat het een akkoord is, ok. Voor de rest is bieden indicatief. Als jij 250 euro biedt, en je buurman 3 euro dan moet de verkoper het alsnog zelf weten om hem voor 3 euro niet aan jou te verkopen; pech gehad. Dat het vervelend is, dat geloof ik meteen. Alleen, was het stadium hier nog niet bereikt om te spreken van een overeenkomst, en daarmee kwam je zelf al niet in aanmerking om een review te plaatsen.Na het kopen of verkopen van een artikel in Vraag & Aanbod kun je een beoordeling geven aan de gebruiker waarmee je de overeenkomst hebt gesloten. Per transactie mag je één beoordeling indienen. De beoordeling dient over de gehele transactie te gaan. Beoordeel dus geen afzonderlijke artikelen als je er meerdere in één keer hebt gekocht. Er is pas sprake van een transactie als er wederzijds akkoord is over prijs, methode en datum van levering van het product. Voorafgaande communicatie behoort dus niet tot de transactie.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat zijn reactie wenselijk is. Ik ga beide reviews verwijderen.
Daar kan ik mee leven.
Ik zal hem nog even mailen met no hard feelings e.d.
Je hebt gelijk. Mijn excuses. Ik was wat chachrijnig ivm de gang van zaken.
In het vervolg zal ik (beter) nadenken alvorens een negatieve review te plaatsen. Misschien was ik te snel. Of had ik het even persoonlijk met hem moeten uitpraten.
[ Voor 18% gewijzigd door Format-C op 23-03-2010 20:41 ]
alvast bedankt
gaat om de volgende tweaker ;
Tik
oke, gaat om volgende text ;Orion84 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:38:
Zelf wijzigen kan niet, maar als je even aangeeft wat de nieuwe tekst moet worden, dan kan dat vast wel in orde worden gemaakt voor je
Na enige tijd tot koop overeen gekomen. Geld overgemaakt, zelfde dag bericht terug dat computer binnen enkele dagen zou worden verzonden. Daarna 16 dagen nix meer gehoord, ondanx meerder pogingen via DM en zelfs via de Modderators een push-mail. Uiteindelijk toch contact (waarbij ik o.a. te horen kreeg dat ik geen geduld heb) en computer is verzonden.
Is aangekomen zoals afgesproken en werkt goed.
-1 voor de zeer slechte communicatie na ontvangst geld.
Score wil ik graag van -2 naar -1
Alvast bedankt.
Testing, one, two ...
Ik heb 2x een feedback gegeven. De eerst gegeven feedback mag weg (ik was namelijk zelf de koper).
Ik wil graag een user review laten weghalen kan dat?
Gaat om de gebruiker Woozyzpk
http://tweakers.net/aanbod/userstats/293306
Ik heb 2 reacties geplaatst alleen mag de laatste weer weg omdat hij het heel netjes heeft afgehandeld.
Ik heb namelijk een nieuwe kaart van Frank mogen ontvangen.
Alvast bedank!
https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd
Wou die 2 puntjes niet onthouden dus 2e reactie van mij mag naar cyberspace...
Thx
Concrete Loop Watercooling
Kan iemand mijn - punten weghalen ( en beoordeling) bij deze user http://tweakers.net/aanbod/userstats/122783 . Hij heeft in de tussentijd mijn geld teruggestort en excuses aangeboden. Alvast bedankt
[ Voor 4% gewijzigd door Kr44nVogel op 08-04-2010 18:45 ]
hoi
Ik was geirriteerd door het afhaken, maar ik zie dat eviltweaker zijn fout inziet en wat mij betreft met een schone lei kan beginnen.
[ Voor 11% gewijzigd door zakkenjongen op 11-04-2010 11:36 ]
[ Voor 57% gewijzigd door Orion84 op 11-04-2010 14:31 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Testing, one, two ...
http://tweakers.net/aanbod/userstats/44900 (fstieger99)
http://tweakers.net/aanbod/userstats/83923 (Tr1cKy)
[ Voor 5% gewijzigd door ThinkPad op 14-04-2010 22:22 ]
http://tweakers.net/aanbod/userstats/151481
Het gaat om de nieuwste beoordeling.
Die hieronder is een reactie op die erboven, en ook niet helemaal in de haak, als ik het verhaal goed begrijp:
http://tweakers.net/aanbod/userstats/321346
Het is niet aan jou (of ons) om te bepalen wat voor score het moet zijn. De survey die ik verwijderd heb was een survey van een of andere gebruiker (die sinds gisteren geregistreerd was) die het blijkbaar onterecht vond dat die gebruiker 3 negatieve surveys had. De usersurveys zijn dus zeker niet om je mening over andere surveys te plaatsen.ThinkPadd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 16:44:
Bij het eerste linkje, de andere reacties kunnen wel veranderd worden van -2 naar 0, omdat er geen daadwerkelijke transactie heeft plaatsgevonden. Ik zeg 0 (neutraal) omdat de feedback best mag blijven staan.
Bij de andere 3 was er blijkbaar sprake van een overeenkomst en houdt deze gebruiker zich niet aan de overeenkomst. Terechte negatieve beoordelingen dus.
@ hier onder, die staat er maar.. 1 keer ?
en hoezo onterecht, ik bedoelde toch echt wat er stond. en feitelijk klopt het geloof ik nog ook.
[ Voor 69% gewijzigd door BGB4rn op 21-04-2010 01:08 ]
Signature
@ hierboven, staat er wel onterecht
en @ mod, bij BGB4rn mag de +2 van mij verwijderd worden en de -2 mag blijven staan.
[ Voor 71% gewijzigd door Dharion op 21-04-2010 00:05 ]
Testing, one, two ...
http://tweakers.net/shopr...zerty.html?Page=1#r_80508
"Gepost door Cheetah_777, dinsdag 27 april 2010 17:06"
Het is nog geen afgeronde ervaring, mag dus nog niet gepost ("De Shop Survey is alleen bedoeld voor afgeronde ervaringen.")
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Tnx voor het melden
Edit: Shopreviews mag je trouwens hier melden: [ShR] Meldingen Shopreview - deel 5
[ Voor 63% gewijzigd door Orion84 op 28-04-2010 21:15 ]
En zo te zien mist http://tweakers.net/aanbod/userstats/226934#b_52755 van jellygorgeous een beoordeling.
[ Voor 18% gewijzigd door Wiethoofd op 28-04-2010 21:08 ]
Deze was niet geheel terecht en wil ik toch graag aanpassen.
edit:
Ik haal gelijk de 2e beoordeling die je hier gegeven hebt ook weg, aangezien deze leeg is:
http://tweakers.net/aanbod/userstats/234295
[ Voor 91% gewijzigd door Kixtart op 02-05-2010 20:17 ]
☻/
/▌
/ \
http://tweakers.net/aanbod/userstats/312676
Slaat dan ook weer nergens op om meteen er een -2 aan te hangen.
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
[ Voor 32% gewijzigd door hardware-lover op 08-05-2010 10:49 ]
Testing, one, two ...
zo te zien is de DM onbeantwoord gelaten en de beoordeling in een extra beoordeling toegevoegd, graag merge dan: http://tweakers.net/aanbod/userstats/226934#b_53214Wiethoofd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 20:59:
En zo te zien mist http://tweakers.net/aanbod/userstats/226934#b_52755 van jellygorgeous een beoordeling.
De bovenste. To be honest vind ik zijn gedrag nergens op slaan als we een deal hebben en ik op 't punt van ophalen sta, vervolgens komt er zero berichten terug waarna ik bijna voor niks op en neer ben geweest omdat deze fijne jongen besloot om het toch plotseling maar aan iemand anders te verkopen.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Wait wut?Jejking schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:56:
http://tweakers.net/aanbod/userstats/136848
De bovenste. To be honest vind ik zijn gedrag nergens op slaan als we een deal hebben en ik op 't punt van ophalen sta, vervolgens komt er zero berichten terug waarna ik bijna voor niks op en neer ben geweest omdat deze fijne jongen besloot om het toch plotseling maar aan iemand anders te verkopen.
Hij geeft jou negatieve feedback omdat jij hem dat gaf (IMO niet onterecht)

Dit is echt de wereld op zijn kop.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Sowieso... als je dingen gaat neerzetten als:
Dan heb je het niet helemaal begrepen, niets in de V&A is namelijk bindend.Ik verkoop mijn spul aan de veiling winnaar. ik had gezegt dat als deze tweaker het ook wou, hij voor 8uur moest bieden. doet die niet dan krijg ik slechte feedback terwijl hij te laat is. en de geene met het hoogste bod die heeft recht op het object !
@Matis: houd je er een beetje rekening mee dat dit een meldpunt is, geen discussiegroepje? Beoordelingen die volgens jou onterecht zijn hier melden is prima, maar laat het vellen van een oordeel a.u.b. gewoon aan de crew over
[ Voor 90% gewijzigd door Double-X-L op 20-05-2010 10:31 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Skohsl op 20-05-2010 09:17 ]
@Double-X-l: geen transactie dus ook weg.
[ Voor 14% gewijzigd door Orion84 op 19-05-2010 22:30 ]
afgehandeldOrion84 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 22:27:
Beoordelingen beoordelen in plaats van het verloop van een transactie is inderdaad niet de bedoeling. De -2 beoordeling is weggehaald
[ Voor 122% gewijzigd door Skohsl op 20-05-2010 09:18 ]
Overigens nogmaals: dergelijke inhoudelijke argumenten zijn niet echt op z'n plek hier, dat geeft alleen maar aanleiding tot discussies (mogelijk zelfs vervelende discussies als degene die de beoordeling geplaatst had zich er ook nog tegenaan zou gaan bemoeien). Als een beoordeling niet overduidelijk de regels overtreedt, maar je toch het idee hebt dat ie niet correct is, neem dan even buiten dit topic om contact met ons op, of praat een en ander gewoon even uit met je "tegenpartij".
[Verwijderde gebruiker]
Ten onrechte beoordeel door in inrationele Tweaker. Wou mijn systeem kopen voor de vraag prijs €850, ik had inmiddels al meerdere gegaardigde voor dit systeem. Heb hem meerdere malen netjes gezegd dat ik eerst het mail contact afhandel met andere kopers en dat ik de advertentie dus even laat staan. Dag erop krijg ik een boze DM terug dat ik het systeem aan het moest verkopen en dat die een klacht indient. Vervolgens rate hij mij -2 terwijl hij nog helemaal geen zakelijk contact heeft gehad, ik heb namelijk nog niet eens de kans gehad om met deze jongen in overleg te treden. Bottom line, er is niks betaalt, geen transacties geweest en het enige wat ik met deze jongen heb gehad is kort DM contact.
Ik heb hem ook -2 gerate hierom, maar als mijn -2 weg gehaald wordt mag die bij hem ook verdwijnen, zo inrationeel ben ik ook weer niet.
PS: Systeem is inmiddels verkocht.
[ Voor 3% gewijzigd door Crazykenny op 24-05-2010 12:39 ]
Je weet zelf dus dat het niet toegestaan is een usersurvey te plaatsen zolang er geen overeenkomst is en toch doe je het zelf ook, laat dit in het vervolg dan aub ook achterwege.
Beoordeling door xxxxxx - donderdag 20 mei 2010 - score: -2
User met een -2 beoordeling a.g.v. een slechte ervaring na aankoop. Als ik naar desbetreffende advertentie kijk (staat nu nog niet op verkocht hoewel dit blijkbaar wel zo is) dan lijkt me de beoordeling niet op zijn plaats omdat er duidelijk staat dat de monitor in slechte staat is en voorzien van diverse krassen e.d.
Advertentietekst: woensdag 26 mei 2010 17:25
Samsung Syncmaster 2032BW aangeboden
Aangeboden door Dirk076, woensdag 21 april 2010 14:15, 278 views
Laatste wijziging op woensdag 26 mei 2010 17:25
Vraagprijs € 50,-
Actuele prijs onbekend
Ouderdom 12 maanden
Verzendkosten exclusief
Hoogste bod -
Nieuwprijs € 225,-
Staat slechte staat
Garantie / bon nee
Omschrijving
TFT Monitor van 20"
1 Kleine kras op de voorkant van de monitor, aantal beschadigingen op de achterkant van de Mt.
Te koop tegen elk aannemelijk bod.
Echter, en nu komt het meest verwerpelijke van alles, de originele advertentie geeft heel andere info m.b.t. de staat van de monitor.
Advertentietekst: woensdag 21 april 2010 14:15
Samsung Syncmaster 2032BW aangeboden
Aangeboden door Dirk076, woensdag 21 april 2010 14:15, 230 views
Vraagprijs € 100,-
Actuele prijs onbekend
Ouderdom 12 maanden
Verzendkosten exclusief
Hoogste bod -
Nieuwprijs € 225,-
Staat nieuwstaat
Garantie / bon nee
Omschrijving
TFT Monitor van 20"
Te koop i.v.m. aanschaf van laptop
In mijn persoonlijke beleving is het not done om een advertentie dusdanig om te gooien dat het net lijkt dat een, in eerste instantie terecht gegeven user-rating, op een later moment inhoudelijk helemaal lijkt te kloppen met de laatst vermelde tekst bij het aanbod, en daardoor niet meer terecht geplaatst is.
[ Voor 2% gewijzigd door hardware-lover op 26-05-2010 21:46 . Reden: typo ]
Testing, one, two ...
Verwijderd
Huidige advertentie: V&A aangeboden: NZXT Guardian Case
Oorspronkelijke: http://webcache.googleuse...&ct=clnk&gl=nl&lr=lang_nl
http://tweakers.net/aanbod/userstats/70579
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
[ Voor 8% gewijzigd door hardware-lover op 29-05-2010 00:15 ]
Testing, one, two ...
De beoordelingen over de gewijzigde advertenties laat ik staan: advertenties achteraf wijzigen is not done, dus die beoordeling is gewoon terrecht.
http://tweakers.net/aanbod/userstats/265747/3#b_29123 en http://tweakers.net/aanbod/userstats/265747/3#b_29124 precies hetzelfde
http://tweakers.net/aanbod/userstats/265747/3#b_28960 en http://tweakers.net/aanbod/userstats/265747/3#b_28961 idem
http://tweakers.net/aanbod/userstats/265747/4#b_24779 is een compleet lege beoordeling zonder score
-1 omdat er op enig moment niet meer gereageerd werd. Echter geen aankoop.
Testing, one, two ...
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
[ Voor 22% gewijzigd door hardware-lover op 03-06-2010 15:37 . Reden: Link vergeten :( ]
Testing, one, two ...
Verwijderd
Beoordeling door Maximus Sceptus - maandag 31 mei 2010 - score: -2 (advertentie)
-2 word gegeven voor V&A aangeboden: verkocht deze ad. Echter heb ik dezeniet gekocht, ook heb ik voor zover ik weet nog nooit wat met deze persoon van doen gehad.
bijna een maand geleden had ik intresse in een video kaart.
Ik heb de verkoper gemaild en vroeg of ik de kaart over kon nemen.
Na lange tijd heb ik niks gehoord...
Op een gegeven moment mailde hij mij of ik nog intresse had in de video kaart.
(in de loop van tijd had ik een andere gekocht) (t duurde zo lang)
Dus ik antwoorde dat ik er al een had gekocht.
Er ging weer 1 week voorbij....
En nu krijg ik dus een -2... (beetje vreemd)
( http://tweakers.net/aanbod/userstats/293306 )
m.v.g.
DPC Chef-kok :)
http://tweakers.net/aanbod/userstats/236977
Maar "bijna een maand geleden"?
Aangeboden door xxxxxx, maandag 24 mei 2010 17:52, 493 views
woozyzpk schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 20:47:
Hallo,
bijna een maand geleden had ik intresse in een video kaart.
Ik heb de verkoper gemaild en vroeg of ik de kaart over kon nemen.
Na lange tijd heb ik niks gehoord...
Op een gegeven moment mailde hij mij of ik nog intresse had in de video kaart.
(in de loop van tijd had ik een andere gekocht) (t duurde zo lang)
Dus ik antwoorde dat ik er al een had gekocht.
Er ging weer 1 week voorbij....
En nu krijg ik dus een -2... (beetje vreemd)
( http://tweakers.net/aanbod/userstats/293306 )
m.v.g.
[ Voor 6% gewijzigd door hardware-lover op 04-06-2010 22:03 ]
Testing, one, two ...
Dank u!Microkid schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 08:29:
Beide verwijderd.
DPC Chef-kok :)
Testing, one, two ...
Dit topic is gesloten.
Vanaf heden nieuwe procedure, zie laatste Modbreak bericht.