[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 49.521 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalker
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-04 15:15

Stalker

Leon 20 VT Topsport

Ik wil graag extreme1986 beoordelen over deze advertentie:

V&A aangeboden: Intel Core i7 920

Daar het lijkt dat hij mij opgelicht heeft zou een beoordeling op zijn plaats zijn.
Maar dat lukt mij op geen enkele wijze.

Bij de juiste advertentie krijg ik dit te lezen:

Deze advertentie staat in preview mode en is derhalve niet toegankelijk.

En via zijn profiel lukt het dus ook niet.
Zien jullie nog mogenlijkheden?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dit topic is bedoeld om onterechte beoordelingen te melden, niet om bugs of onduidelijkheden in het feedback systeem aan de kaak te stellen.

En al met al lijkt me dit gewoon een bug, dus de juiste optie zou zijn om even een topic te openen in Lieve Devvers :)

hardware-lover schreef op woensdag 16 september 2009 @ 16:20:
-1 wegens het niet reageren op e-mail.

-2 wegens het niet reageren op e-mail
Weg, tnx voor het melden :)

[ Voor 38% gewijzigd door Orion84 op 02-10-2009 19:08 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

http://tweakers.net/aanbod/userstats/1329

"Het is niet leuk natuurlijk, maar om direct een -2 te geven, vind ik zinloos. Daar ik hem daarvoor ook een -2 heb gegeven!"

Een revenge -2.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:56

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Tja, lastig om te bepalen wie het bij het rechte eind heeft. Ze hebben nu elkaar negatief beoordeeld, daar laten we het maar bij.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Microkid schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 22:28:
Tja, lastig om te bepalen wie het bij het rechte eind heeft. Ze hebben nu elkaar negatief beoordeeld, daar laten we het maar bij.
Ik ben niet helemaal op de hoogte van de policy als ik eerlijk ben; maar is dat onderste commentaar wel geldig aangezien er geen transactie is geweest? Puur geen e-mail respons.

Bedankt voor je reactie :) . Ik doe de moeite omdat ik van mening ben dat de beoordelingen onterecht zijn aangezien ik de persoon in real life heel anders ervaren heb.

[ Voor 13% gewijzigd door Cassius op 05-10-2009 16:36 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:45
http://tweakers.net/aanbod/userstats/215708

De feedback van fredkroket (2e van onder) is niet gebaseerd op een daadwerkelijke transactie, dus lijkt me incorrect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

http://tweakers.net/aanbod/userstats/45661

Die persoon zijn DM stond niet aan tijdens die beoordeling - DM staat zelfs nu nog niet aan. Ook zijn mail is niet openbaar. Dus het tegendeel voor zijn commentaar lijkt me meteen bewezen. Mijn feedback heeft daarom ook meteen een reden, aangezien hij een bod deed.

Hopelijk wordt hier iets aan gedaan :/ .

[ Voor 26% gewijzigd door Cassius op 17-10-2009 17:07 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:12
http://tweakers.net/aanbod/userstats/127940

Graag verwijderen, ik heb de ad vlak nadat hij heeft gemaild verwijderd omdat hij verkocht was. Heb er niet meer aan gedacht om hem terug te mailen. Maar om daar nou een negatieve feedback voor te geven... Daarbij zaten er nog maar twee dagen tussen de mail van hem en de beoordeling.

Update: Bedankt voor de snelle verwerking!

[ Voor 6% gewijzigd door frankpaul1 op 16-10-2009 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torrie666
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 07:44
http://tweakers.net/aanbod/userstats/213977

Graag de feedback van user Bad Brains verwijderen. Niet comform vraag&aanbod richtlijnen voor feedback.

Ik heb geen zaken gedaan met deze user.

Tweak on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Laatst online: 02-08 10:59
http://tweakers.net/aanbod/userstats/53872

Graag de -2 van Govandos verwijderen.

Zoals jullie kunnen zien heeft hij op mijn V&A aangeboden: Zalman Reserator 1 geboden. Vervolgens belt hij me op, nadat ik mijn nummer gemaild had. Hij belt op een toon die me niet aanstaat. Maar ach denk ik, tweaker, dus te vertrouwen. Ik hou het op honderd euro en kan hem de volgende dag langs brengen. Ik zou daarover nog teruggebeld worden. Wat niet gebeurd, maar ik zie tot mijn verbazing dat de persoon onder een andere naam een bod doet van 75 euro. Dus geef ik hem negatieve feedback om anderen te vertellen over het verloop met deze persoon.

Vervolgens krijg ik ruim twee weken later deze feedback van hem terug. Kan dit verwijderd worden? Ik heb altijd netjes gehandeld met andere tweakers zoals jullie kunnen zien. Ben zelfs zo gek om spullen langs te brengen... en dat dit. Vind het niet verdient ;)

edit: Bedankt!

[ Voor 0% gewijzigd door DiMacho op 21-10-2009 08:21 . Reden: bedankje ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

@torri & DiMacho : done

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
http://tweakers.net/aanbod/userstats/85246

In december 2007 heb ik getracht mijn geluidskaart te verkopen via V&A, dit is mij toen gelukt alleen omdat ik de ad-manager destijds nog niet goed doorhad is de advertentie "open" blijven staan en veel later pas gesloten, een reactie van kickasz heb ik toen over het hoofd gezien waardoor ik een min 2 beoordeling van hem heb gekregen.

imho toch een smetje en gezien mijn andere reacties totaal niet op zijn plaats

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

http://tweakers.net/aanbod/userstats/296544

Een -2 voor een reservering waar geen antwoord meer op is gegeven? Beetje overkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Jejking schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:13:

Een -2 voor een reservering waar geen antwoord meer op is gegeven? Beetje overkill.
Excuus, quote was niet gericht op jou :)

[ Voor 17% gewijzigd door Exorcist op 30-10-2009 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Beide weg bij gebrek aan transactie, note: ik heb de 0 beoordeling incl. toelichting bij die laatste dus laten staan :)

Verder mogen discussies over wat wel en niet netjes is hier achterwege blijven. Sowieso ging het helemaal niet over Jejking zelf.

[ Voor 88% gewijzigd door Orion84 op 30-10-2009 11:18 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Cassius schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 20:27:
http://tweakers.net/aanbod/userstats/45661

Die persoon zijn DM stond niet aan tijdens die beoordeling - DM staat zelfs nu nog niet aan. Ook zijn mail is niet openbaar. Dus het tegendeel voor zijn commentaar lijkt me meteen bewezen. Mijn feedback heeft daarom ook meteen een reden, aangezien hij een bod deed.

Hopelijk wordt hier iets aan gedaan :/ .
Iemand :) ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Ik heb beide feedback entries verwijderd. Die van jou was niet gebaseerd op een concrete poging tot transactie, die van hem was een reactie op die van jou, wat ook niet de bedoeling is inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Min 1 n.a.v. het hoogste bod hebben en niet kopen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:04

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

volgens mij liep ik tegen een bugje aan, of is meer 'feature' ?! ;)

Ik ontving van kukelinho een link om een deal tussen ons nog even te beoordelen, hij had deze link gekopierd uit een beoordeling van de user Double-X-L, na klikken op de link kwam ik dus terecht in het profiel van Double-X-L, en heb foutief hem hiervoor een feedback gegeven.

dit is de link: http://tweakers.net/aanbod/beoordeel/179161?adId=189565

zodra je hem copiert en vervolgens zelf in een nieuwe tab paste, dan gaat hij wel netjes naar kukelinho, en heb daarom toch maar even de feedback gegeven die hij verdiend.

Kan ik op deze wijze de foutieve beoordeling van Double-X-L laten terugdraaien, je moet ze natuurlijk wel verdienen... :P

edit: hier werkt hij wel prima, kreeg de mail via hotmail, en doe ik hem daar klikken kom ik toch echt bij Double XL uit :O
edit2: de properties van de url in hotmail geven aan: http://tweakers.net/aanbod/userstats/107918

[ Voor 13% gewijzigd door SAiN ONeZ op 04-11-2009 17:00 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Tja, user 107918 is toch echt Double-X-L :) Er zit inderdaad geen beveiliging op dat soort zaken, aangezien wij natuurlijk niet weten wie bij wie koopt (en dus wie wie mag beoordelen). Daarom gaat dat altijd vanuit de pagina van de verkoper. Als je zomaar een link van een ander kopieert kom je ook automatisch in zijn beoordelingen pagina terecht.
Ik heb de review bij hem dan ook verwijderd.

[ Voor 63% gewijzigd door Microkid op 04-11-2009 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:04

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Thnx Microkid, wazig verschijnsel, zeker omdat de link in me mail exact die tekst bevat maar de eigenschappen een andere link tonen ..

Zal het nooit meer doen :9
En thnx voor het correct corrigeren

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:30

MsG

Forumzwerver

Ik had een overeenkomst met deze meneer: http://tweakers.net/aanbod/userstats/6222 allemaal prima hoor, maar ik zie in zijn lijstje ook feedback van ene Woely, wat in mijn oren niet echt klinkt als een concrete overeenkomst en ook nog eens 2 x negatief geeft voor hetzelfde vergrijp. Lijken me beide dus onterecht.

EDIT: Ook nog een -2 van Hellnogwat. Jammer dat ie mss niet terugmailt, echter is eerder hier in dit topic al gezegd dat dat geen concrete transactie is.

[ Voor 20% gewijzigd door MsG op 16-11-2009 21:06 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://tweakers.net/aanbod/userstats/306933

Eigen beoordeling

+ dus een dual account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:21

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Beide done.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:58
http://tweakers.net/aanbod/userstats/15540

Viel me op dat de twee reacties onder mijn reactie over hetzelfde onderwerp gingen, volgens mij kan die +0 weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

't Is al meer dan een jaar oud, maar het stoort me eigenlijk wel.

http://tweakers.net/aanbod/userstats/135404

4 weken na verzending van een produkt had ik nog steeds geen geld ontvangen noch reactie gekregen op mijn herinneringsmails. Ik heb hem een negatieve score gegeven om die reden (terecht toch?) en hij heeft -1 gegeven enkel en alleen uit wraak. Kan daar alsnog iets aan gedaan worden want ik vind dit eigenlijk nogal onrechtvaardig, aangezien mijn goede naam hier ten redeloos aangetast wordt.

Zijn commentaar is overigens:
Beoordeling door Jochemp - donderdag 4 september 2008 - score: -1 (advertentie)
Jammer dat deze koper geen geduld heeft. Uiteindelijk is het allemaal afgerond en heeft hij zijn centen ontvangen, maar inderdaad wel iets later dan beloofd. Maar daar heb je dan weer persoonlijke redenen voor.

Bovendien raad ik aan de koper eerst te laten betalen alvorens je wat opstuurd.
Kom nou, ligt het aan mij dat ik die -1 onredelijk vind?

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:49

sanzut

It's always christmas time

Ook ik heb een gevalletje wraak in mn feedback. De historie;

Ik heb vandaag een user feedback gegeven, negatief in dit geval omdat hij na diverse pogingen nog niet reageerde op mijn mails en/of DM's.
Mijn feedback: http://tweakers.net/aanbod/userstats/306598
quote: sanzut
Beoordeling door sanzut - donderdag 26 november 2009 - score: -1 (advertentie)
Heeft meedere malen aangegeven bepaalde stekkertjes te willen bestellen, maar betaald verder niet.
Na contact per e-mail gaf hij aan in het buitenland te zitten, en 2 dagen later te betalen. Na diverse pogingen, mailtjes en DM's geen enkele reactie meer van deze tweaker.

Als je geen interesse meer hebt, is het een kleine moeite om dat te laten weten. Niet zo professioneel dus!
Nu ontving ik vandaag via mail een reactie van deze user;
quote: Kaas-Tosti
Hi,

Jou beoordeling @ Tweakers gezien, en jou ook een beoordeling terug gegeven. Lees zelf maar.

Groet,
Joost
De ontvangen feedback die is geplaatst; http://tweakers.net/aanbod/userstats/199665
quote: Kaas-Tosti
Beoordeling door Kaas-Tosti - donderdag 26 november 2009 - score: -1 (advertentie)
Geeft mij een onterechte beoordeling, met de boodschap dat ik niet meer heb gereageerd. Ik heb dit wel degelijk gedaan, ik heb gemaild dat ik geen interesse meer had omdat ik (tijdelijk) geen HTC telefoon meer bezat.
Ik heb al mijn mailboxen inclusief spamfolders nagekeken, en mijn volledige DM historie, maar ik kon echter nergens een mail van deze user vinden, behalve een van half oktober, waarin hij aangeeft iets later te zullen betalen.

In mijn ogen is de ontvangen feedback van Kaas-Tosti niet gerechtvaardigd omdat dit overduidelijk een reactie is op de ontvangen feedback, en meer bedoeld lijkt als wraak actie, wat beide volgens de FAQ niet de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Beide weggehaald, geen transactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Beide reacties overbodig?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Beide zijn nu weg.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

http://tweakers.net/aanbod/userstats/63694

Dit is werkelijk waar absurd. Deze persoon heeft mij ooit gecontacteerd over dit setje waarin hij een absurd bod neerlegde. Hierop heb ik negatief gereageerd. Nooit meer wat van gehoord en nu ineens zie ik die negatieve beoordeling. Ik dacht trouwens dat beoordelingen alleen gold voor degene die het kocht.En daarbij heb ik netjes iedereen te woord gestaan.

Ik weet niet of het nut heeft het hier te plaatsen hoor. Maar ik vind dit systeem wel zo oneerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Geen sprake van een (poging tot) transactie, dus weg :)

[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 01-12-2009 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Dank u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
2x -2 met inhoudelijk dezelfde reactie maar waarbij door beoordeler bij laatst geplaatste reactie gelinkt wordt naar eigen actuele en actieve advertentie?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Mja, dat soort zware beschuldiginge en CAPS hebben geen enkele waarde zonder concrete onderbouwing, dus beide reviews zijn bij deze weg. Bedankt voor het melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Naar mijn mening een onterechte negatieve beoordeling gehad.
Ik had duidelijk in de advertentie gemeld dat ik bij een goed bod de veiling zou staken.
Had bovendien ruim voor het einde van de veiling de advertentie weggehaald.

Nu beweert de hoogste bieder dat ik mijn afspraken niet ben nagekomen.

Ik ben van mening dat als de voorwaarden je niet bevallen, dat je dan niet moet bieden.

http://tweakers.net/aanbod/userstats/5834

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
En weg is ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Hartelijk dank :)

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Even een vraagje, mag je ook feedback geven als er geen overeenkomst is bereikt? voorbeeld, laatst bood iemand een hd4890 aan. Daar is op dit moment natuurlijk veel interesse voor bij v&a. Ik dm de gebruiker, en gaande weg het dm'en is hij steeds minder bereikbaar en reageerd hij op het einde nauwelijks meer.

Het gesprek lijkt doodgebloed, en de advert die hij binnen 5 dagen zo verkopen aan de hoogste bieder stond 2 a 3 weken later nog.

Punt is, ik had interesse, wilde kopen. Verkoper reageerd niet en gaat uiteindelijk nergens meer op in.
Je zou hier dus een negatieve feedback op kunnen geven, maar de vraag is dus of dit kan?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
@loewie1984, dit is in dit lopende topic al diverse keren besproken én beantwoord, je komt het antwoord op je vraag vanzelf tegen als je even terugleest in bovenstaande reacties.

[ Voor 1% gewijzigd door hardware-lover op 25-05-2010 01:48 . Reden: typo ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 18:17
Hallo Redactie - Admin - Moderators,

Graag heb ik even dat jullie naar mijn feedback kijken...

Aangezien een Boze tweaker te weten Spiritual89 daar een -2 feedback heeft achtergelaten als wraak dat ik mijn i7 niet aan hem heb verkocht maar aan een andere tweaker... hoe triest is dat !!

Ik heb deze persoon ( Spiritual89) de i7 nooit toegezegd hij had slechts een vraag over het moederbord maar aangezien ik momenteel in het buitenland ben kon ik deze vraag niet beantwoorden.

Ik heb tegen Spiritual89 gezegd dat het de T6 was maar ik wist niet meer welke type deluxe etc. en zei toen tegen hem dat ik hem daarover zou mailen als ik in NL. De emails heb ik als bewijs indien noodzakenlijk !!

Ik ben momenteel nog steeds niet in NL dus heb hem dat nooit kunnen mailen ik kan zelfs mijn ticket laten zien ... echt te erg dit !!

Ondertussen kreeg ik veel erg reacties op de i7 waaronder die van de uiteindelijke koper (tweaker uit belgie") met deze heb ik dan ookde deal afgerond per email.

Vervolgens heb ik de dag erna (was al nacht hier toen de koop was afgerond) toen de koop was afgerond de advertentie als verkocht genoteerd op tweakers.net zoals dat hoort en netjes de heer Spiritual89 aka Gilbert gemailed dat de i7 inmiddels is verkocht.

Vervolgens kreeg ik een vrij boze email terug en omdat mijnheer het hier niet mee eens was heeft deze dus mij een -2 negatieve feedback gegeven zag ik net.

Iets wat totaal onnodig is en waar ik zeer verontwaardigd over ben dat dit zomaar kan gebeuren.

Hij (Spiritual89) is niet eens de koper van de i7 en ik heb deze nooit aan hem toegezegd !!

In mijn boosheid heb ik hem vervolgens onvolwassen ook een -2 feedback gegeven voor zijn asociale gedrag met de nodige harde woorden vanwege mijn boosheid en frustratie alvorens ik had gevonden waar ik mijn klacht kon indienen over deze persoon (Spiritual89).

Ik hoop dat jullie zowel mijn als zijn feedback kunnen herstellen aangezien hier niemand beter van word.

En deze persoon (Spiritual89) een waarschuwing krijgt voor zijn gedrag er is immers nooit een deal met hem gemaakt.

Hij wou slechts informatie en ik wil mijn eigen spullen kunnen verkopen aan wie ik zelf wil dat lijkt me logisch...

Met vriendelijke groet,

JT888

PS: Inmiddels ook mijn excuus aangeboden bij Spiritual89 voor de harde woorden die ik heb gebruikt ... Vrede Op Aarde _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door JT888 op 14-12-2009 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndriesLouw
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 08:25
Ik heb per ongeluk http://tweakers.net/aanbod/userstats/216122 een beoordeling gegeven, terwijl http://tweakers.net/aanbod/userstats/74592 de gelukkige moest zijn. Bij die laatste heb ik hem ondertussen alsnog geplaatst.

Zou iemand met voldoende rechten de beoordeling derhalve bij http://tweakers.net/aanbod/userstats/216122 kunnen weghalen?

Alvast bedankt :)

Specificaties | AndriesLouw.nl

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Foute survey is verwijderd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-09 00:05
Ik krijg net een wraak -2 van TheDutchBeast in mijn V&A, omdat ik bij hem een uitgebreide negatieve review heb gemaakt. Kan iemand er even naar kijken? Ik vind de zijne niet terecht. Klagen omdat hij fouten maakt heeft niks met mijn betrouwbaarheid als V&A user te maken.

Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Reeds door een collega verwijderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Wel wat lang geleden maar toch, 3x +1 door één user voor een en hetzelfde item.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
2 ervan heb ik bij deze dan verwijderd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

ik zie niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Dit keer geen 'geen transactie' beoordeling, maar een die naar mijn mening onterecht is. Aangezien ik niet in een 'V&A beoordelingsoorlog' wil verzanden hier maar even een post.

Dutchphoto heeft van mij een draadloze router met usb printserver overgenomen (V&A aangeboden: Draadloze router met USB printserver en WDS - Eminent EM4032). De printserver werkte helaas niet samen met zijn printer. Kan gebeuren, prima.

Ik wist tot zijn bericht niet van het bestaan van verschillende usb printer protocollen af (blijkbaar niet Tweaker genoeg :p ). Had ook nog niet eerder meegemaakt dat een printer niet werkte op deze printserver. Dutchphoto begon hoog van de toren te blazen en betichtte mij van het nalaten van mijn mededelingsplicht. Hier ben ik het niet mee eens, aangezien ik niet eens wist van het bestaan van die verschillende protocollen. Het is ook niet zo dat mijn advertentie voor de rest ook onduidelijk is. Hij lijkt mij uitgebreid genoeg, inclusief een link naar de specificaties.

Ik meld hem dat hij ook nog een onderzoeksplicht heeft en mij prima had kunnen vragen welk protocol de usb printserver gebruikt en of dat zijn printer zou werken. Dit had ik dan voor hem uit kunnen zoeken, wat ik totaal geen probleem had gevonden.

Normaliter ben ik de kwaadste niet en was terugsturen geen probleem geweest. Iedereen doet wel eens een miskoop. Echter gezien de hautaine toon die hij gebruikt in zijn communicatie heb ik hier niet zo'n zin meer in (ik ben hem verder ook niets verplicht). Ik ontving al een belerende email nadat ik enkel eventjes informeerde of hij nog interesse had. Daarna 'dien' ik hem te informeren, goed te informeren. Een vrij dwingende toon, wat bij mij in het verkeerde keelgat schiet.

Overigens heeft Dutchphoto niet expliciet gevraagd om terugsturen, maar waarschijnlijk hoopte hij dat ik het zou aanbieden na zijn beargumentering. Ik meldde hem dat hij met stroop meer vliegen vangt dan met azijn. Ik ga de mailconversatie hier niet plaatsen, maar hij is bij mij op te vragen. Dan kan er iemand objectief naar kijken, mocht daar behoefte aan zijn :)

Dutchphoto gaf mij eerst een +2 en ik heb hem een +2 gegeven. Ik heb de toon die hij gebruikte in zijn communicatie bewust niet meegerekend in de beoordeling. Hij reageert namelijk wel snel en de betaling was ook snel binnen. Wat dat betreft geen probleem.

Nadat ik hem een mail stuurde dat ik het niet eens was met zijn mening dat ik mijn mededelingsplicht verzuimt had en dat zijn toon in zijn algehele communicatie mij niet echt aan stond, besloot hij om mij nog een keer te beoordelen met -1. Ik weet niet wat hij hier mee wil bereiken, naast 'wraak nemen' waarschijnlijk?

Ik neem aan dat het nu niet de bedoeling is dat ik -1 bij Dutchphoto plaats met mijn verdediging? Op die manier kun je bezig blijven :p Wat mij betreft kunnen alle beoordelingen weg (de ene die ik gegeven heb en de twee die ik heb ontvangen). Dutchphoto en ik hebben de discussie via de mail al gesloten.

Dank :)

[ Voor 6% gewijzigd door BoyGenius op 02-01-2010 01:00 ]

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Hier kan ik kort over zijn: de koper moet zelf uitzoeken of het product aan zijn eisen voldoet en werkt in zijn omgeving, Daar kan de verkoper nooit voor verantwoordelijk gesteld worden. Survey verwijderd dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Het is op het moment oorlog in deze advertentie. De feedback van de user gaat met sprongen achteruit. Ook al zou het zo zijn dat hij een oplichter is (dat laat ik even in het midden), dit is imo dus echt niet de manier om dat a la knokploeg duidelijk te maken. Er wordt geen enkele bewijslast aangevoerd en het bestaat uit louter nablaten van andere tweakers. Lijkt mij niet de bedoeling.

[ Voor 3% gewijzigd door Jejking op 04-01-2010 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

http://tweakers.net/aanbod/userstats/256424

Die bovenste is imo niet helemaal conform de regels als er geen deal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Jejking schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:29:
Het is op het moment oorlog in deze advertentie. De feedback van de user gaat met sprongen achteruit. Ook al zou het zo zijn dat hij een oplichter is (dat laat ik even in het midden), dit is imo dus echt niet de manier om dat a la knokploeg duidelijk te maken. Er wordt geen enkele bewijslast aangevoerd en het bestaat uit louter nablaten van andere tweakers. Lijkt mij niet de bedoeling.
Inderdaad, je gaat niet iemand zomaar beschuldigen. Eerst bewijs zien. Alles opgeruimd en iedereen heeft een mailtje mogen ontvangen.

En die andere is ook done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
http://tweakers.net/aanbod/userstats/120567

De bovenste beoordeling (-2 door kokorico op 04.12.09) is niet terecht, aangezien hier geen deal gesloten is en er ook niet over een eventuele aankoop onderhandeld werd. User kokorico mailde pas na afloop van de veiling, waar hij het hoogste bod had, maar een bod is immers op V&A niet bindend. Op dat tijdstip had de daadwerkelijke koper (ik :)) het toestel al ontvangen, dus de enige fout (als het er al eentje is), die de verkoper gemaakt heeft, is dat hij de advertentie niet snel genoeg verwijderd heeft, imo geen -2 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Over die bovenste, biedingen zijn niet bindend dus de -2 is een pietsje overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Foetsie it is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
de beoordeling van stefans is onterecht naar mijn mening. hij heeft niks overgenomen van mij!

http://tweakers.net/aanbod/userstats/285935

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
http://tweakers.net/aanbod/userstats/146731

Kunnen die 2 reacties van Chillie_B tot 1 gemerged worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://tweakers.net/aanbod/userstats/171072

Beoordeling door Jurrian1210

Deze verkoper geeft uit frustratie mij een -2 feedback, omdat ik geen interesse heb in zijn deal. (duur voor mij).
Er is geen deal geweest dus.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2010 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Geen overeenkomst, dus geen usersurvey. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlipFluitketel schreef op maandag 18 januari 2010 @ 19:24:
Geen overeenkomst, dus geen usersurvey. :)
Bedankt :) Love you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
minus-1 i.v.m. hoogste bieder zijn en vervolgens niet reageren.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er een waarschuwing tekst bij gezet worden bij plaatsing of geven van feedback? Ik zie nu zo veel users die -2 negatieve feedback krijgen als ze niet reageren op mail... Zo te zien weten mensen nog steeds niet waar de Feedback systeem voor het bedoeld is...

een voorbeeld:

http://tweakers.net/aanbod/userstats/83216

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2010 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Om even op dat punt in te haken, zou het wel mogen om een neutrale feedback achter te laten met dezelfde inhoud (dat de user dus niet meer reageert na een tijdje?) Want die lui heb je er wel tussen zitten namelijk, en als je dat kan voorkomen door de feedback even te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

ThinkPadd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:25:
Om even op dat punt in te haken, zou het wel mogen om een neutrale feedback achter te laten met dezelfde inhoud (dat de user dus niet meer reageert na een tijdje?) Want die lui heb je er wel tussen zitten namelijk, en als je dat kan voorkomen door de feedback even te lezen :)
Ja dat mag. Dat heeft ergens eerder in dit topic gestaan. Dergelijke feedback met een 0 score is neutraal en feitelijk dus alleen informatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Laatst online: 10-09 14:22
De laatste beoordeling: http://tweakers.net/aanbod/userstats/61371 (van KiLLaHeRTz).

Er was geen transactie, geen overeenkomst niets. (al zegt hij van wel).

[ Voor 7% gewijzigd door Kimberly op 22-01-2010 13:48 ]

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler
  • Laatst online: 17-07 16:39

neanderthaler

Are friends electric?

Ramaekd en ik hebben ons geschilletje bijgelegd. Kan iemand mijn negatieve beoordeling wissen en ook mijn reactie in zijn profiel?

http://tweakers.net/aanbod/userstats/221885

[ Voor 14% gewijzigd door neanderthaler op 30-01-2010 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Deorgere schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 13:46:
De laatste beoordeling: http://tweakers.net/aanbod/userstats/61371 (van KiLLaHeRTz).

Er was geen transactie, geen overeenkomst niets. (al zegt hij van wel).
Zo te lezen was er wel degelijk een transactie. Er was sprake van een deal, dus is er wederzijdse overeenkomt over de prijs en levering. Dat wordt nog gesterkt door de opmerking "Ik zojuist een heel leuk aanbod gekregen die ik gewoonweg niet kan afslaan. :) Het gaat dus helaas niet door.". Zoiets meld je niet als er geen overeenkomst was.

[ Voor 8% gewijzigd door Microkid op 30-01-2010 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

neanderthaler schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:57:
Ramaekd en ik hebben ons geschilletje bijgelegd. Kan iemand mijn negatieve beoordeling wissen en ook mijn reactie in zijn profiel?

http://tweakers.net/aanbod/userstats/221885
Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler
  • Laatst online: 17-07 16:39

neanderthaler

Are friends electric?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Laatst online: 10-09 14:22
Microkid schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 16:45:
[...]

Zo te lezen was er wel degelijk een transactie. Er was sprake van een deal, dus is er wederzijdse overeenkomt over de prijs en levering. Dat wordt nog gesterkt door de opmerking "Ik zojuist een heel leuk aanbod gekregen die ik gewoonweg niet kan afslaan. :) Het gaat dus helaas niet door.". Zoiets meld je niet als er geen overeenkomst was.
Dat heb ik nooit gezegd. :)

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik kwam toevallig deze gebruiker tegen, http://tweakers.net/aanbod/userstats/161008
En nu is mijn vraag: als je veilig hebt gewonnen maar geen interesse hebt meer, kan je dan negatieve feedback krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--------------------------------------
Hallo,

Ik zojuist een heel leuk aanbod gekregen die ik gewoonweg niet kan afslaan. :)

Het gaat dus helaas niet door.

Mvg, Kim
--------------------------------------

Wie heeft dit dan geschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik had precies hetzelfde met Deorgere: ik had ook alles ingepakt en klaar staan om verstuurd te worden en ik kreeg ook een mailtje dat ze/hij toch maar van de koop afzag omdat ze/hij met iemand anders een deal aanging. Zie deze post eerder in dit topic. Maar bij mij was alles dan ook gewoon te bewijzen met een email. En ik neem aan dat dat voor die KiLLaHeRTz ook geldt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Het antwoord op onderstaande vraag is al meerdere keren beantwoord, zelfs enkele dagen geleden nog n.a.v. een vraag die je al eerder gesteld had.
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:42:
Hallo,

Ik kwam toevallig deze gebruiker tegen, http://tweakers.net/aanbod/userstats/161008
En nu is mijn vraag: als je veilig hebt gewonnen maar geen interesse hebt meer, kan je dan negatieve feedback krijgen?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

2 users hebben bij het beoordelen van mij onlangs vergeten de score op +1 (of +2?) te zetten. Is daar nog iets aan te doen, of is het dikke pech voor mij? :)

http://tweakers.net/aanbod/userstats/56984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Users vragen om hier te reageren, want wie zegt dat ze je +1/+2 waardig vonden :+

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Je zou ze een DM of email kunnen sturen om het alsnog te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Kixtart schreef op zondag 07 februari 2010 @ 11:55:
Users vragen om hier te reageren, want wie zegt dat ze je +1/+2 waardig vonden :+
Dat blijkt uit het verhaaltje wat ze hebben getypt ;) Maar ik snap je punt.
Megaflix schreef op zondag 07 februari 2010 @ 11:57:
Je zou ze een DM of email kunnen sturen om het alsnog te doen?
Een gegeven beoordeling kan je niet editten toch?

Ik laat het er wel bij zitten, zo belangrijk is het niet ;) Was alleen benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou iemand deze beoordeling van mij kunnen schrappen ??

http://tweakers.net/aanbod/userstats/329979

hij had iemand anders de opdracht gegeven om het product op te sturen , maar diegene heeft daarin schijnbaar gefaald,

hij was op vakantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:32
Kan iemand mijn beoordeling weggummen? Het dispuut is inmiddels bijgelegd.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ook weer done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2009
  • Laatst online: 29-06-2021
Beste mods en anderen..

Heb een geschilletje met Alex Broekzitter (alexbrz) http://tweakers.net/gallery/261479.

Heb op 18 December van hem een 1TB disk, en 7 GB ram gekocht. Kreeg een deel hiervan pas op 30 december binnen, ookal heeft hij op 22 december al gezegd dat hij het de dag erna op zou sturen. Vervolgens na een week op de 29ste gemailed weer gemailed en de dag erop was het wel ineens binnen..

Wat bleek echter, er ontbrak 4 GB aan ram geheugen aan zijn zending. Meteen over gemailed en op dezelfde dag beloofde hij dat hij ze zsm zou nasturen. Op 11 januari, bijna twee weken later dus, weer maar 'ns gemailed omdat ik er maar niets van hoorde en niets ontvangen heb, hij bleek het te zijn vergeten. Zou het weer direct opsturen. Wederom een week gewacht en niets ontvangen. Daarop maar gezegd dat ik zo langzamerhand er echt genoeg van kreeg en het spoedig opgelost wilde hebben, desnoods met geld terug want een maand wachten zonder communicatie is toch wel erg vervelend..

Echter, hierna spontaan drie weken lang geen reactie meer van hem gehad op deze en vervolg mailtjes, ben ik maar geen emailen met eventuele 'dreigementen' , dat ik overwoog aangifte te doen van oplichting maar eerst als uiterste poging zijn collegas op zijn werk (Compusupply.nl) te emailen. Toen ik dat op 25 januari deed en 27 januari weer, kreeg ik daarna snel reactie terug dat het geld was overgemaakt (25 januari)

Opzich, beter laat dan nooit enzo, maar de manier waarop Alex compleet niet gecommuniceerd heeft en nu zijn hatelijke feedback geeft op mijn V&A vind ik buiten proportie. Hij laat achter dat ik nooit op mijn bankrekening gekeken heb tussen 25 en 2 februari. Dat klopt, aangezien ik verwacht dat er ook gecommuniceerd wordt voor ik op mijn rekening ga kijken of er überhaupt iets is overgemaakt, had dus niet direct gezien dat er wat overgemaakt was, bijna 1.5 maand NA overeenkomst en na ruim 3 weken genegeerd te zijn..

Op 2 februari heb ik zijn werk gemailed waarbij hij daarna een hele tirade heeft afgestoken in mijn feedback (-2) en op mijn profiel. Dat vind ik toch eigenlijk onterecht.

Ben benieuwd wat men er hier van denkt. Heb inmiddels een andere medetweaker (trm0001) gevonden die dezelfde problemen met Alex Broekzitter heeft gehad dus de enige ben ik niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Ruud2009 op 14-02-2010 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Admins,

vandaag na ruimschoots 2 weken heb ik een negatieve beoordeling mogen ontvangen over iets waarvan ik denk dat het onterecht is.

Het gaat om de volgende advertentie: V&A aangeboden: Antec Nine Hundred

Zoals mijn ad aangeeft had ik meerdere kasten te koop en wilde ik er een voor mijzelf behouden. Welke dit was lag een beetje aan de biedingen en aan mijn voorkeur.

--HOOLIE-- was via de ad de hoogste bieder. Kukelinho of Q_7 wilde de kast voor 65euro op komen halen via mail.

Uiteindelijk heb ik 1 kast via Tweakers verkocht en 1 ook aan een Tweaker, die een videokaart kwam ophalen. Zo bleef ik dus achter met mijn Antec kast.

Nadat de veiling was verlopen kreeg ik de volgende mail:
-----
> Hey...
>
> Ik was de hoogste bieder.
> Hoe wil je het regelen??
>
> DJ
-----

Waarop ik heb uitgelegd wat ik hierboven ook heb gedaan, daarbuiten had ik de meeste mensen gemaild, maar blijkbaar deze persoon overgeslagen. Om vervolgens deze reactie te krijgen:
-----
>Tering....

> Nee je hebt mij helemaal niet gemaild...
> Maar waarom zet je dan je kasten te koop als je ze toch niet verkoopt...raar
> hoor...
-----

En nu 2 weken later ontvang ik zelfs deze -2 feedback:

http://tweakers.net/aanbod/userstats/253932

Nu heb ik hem ook met -2 beoordeeld, maar deze is misschien net zo onterecht als zijn beoordeling.

Mijn vraag is, is dit de normale gang van zaken en/of kan deze verwijdert worden?

Hoop dat dit geregeld kan worden, want houd graag mijn userstats schoon en eerlijk.

Alvast bedankt,

Flo4207

UPDATE: Nu blijkt alleen mijn beoordeling verwijdert te zijn door een van de admins..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Al done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2009
Heeft er ook nog iemand naar mijn verhaal gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks!

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2010 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Ruud2009 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 15:57:
Heeft er ook nog iemand naar mijn verhaal gekeken?
Ja hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2009
Fantastisch, zou je ook even naar mijn profielpagina kunnen kijken als je even tijd hebt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet niet gekker worden: http://tweakers.net/aanbod/userstats/153518
Mensen geven iemand een V&A feedback omdat de adventieve niet overzichtelijk/prijs niet relevant was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Meerdere reacties geplaatst door één Tweaker (mét en zonder beoordeling) n.a.v. een niet zo geslaagde aankoop.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Afgehandeld. Thanx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rippiedoos
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:22
Beoordeling door rippiedoos - woensdag 3 maart 2010 - score: 0 (advertentie)

Ik heb per ongeluk een score van 0 ingegeven, terwijl dit +2 zou moeten zijn. Dit was op een V&A-Advertentie van Gizzy. Zou dit veranderd kunnen worden naar 2?

http://tweakers.net/aanbod/userstats/66239
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vanaf heden nieuwe procedure, zie laatste Modbreak bericht.