Dit keer geen 'geen transactie' beoordeling, maar een die naar mijn mening onterecht is. Aangezien ik niet in een 'V&A beoordelingsoorlog' wil verzanden hier maar even een post.
Dutchphoto heeft van mij een draadloze router met usb printserver overgenomen (
V&A aangeboden: Draadloze router met USB printserver en WDS - Eminent EM4032). De printserver werkte helaas niet samen met zijn printer. Kan gebeuren, prima.
Ik wist tot zijn bericht niet van het bestaan van verschillende usb printer protocollen af (blijkbaar niet Tweaker genoeg

). Had ook nog niet eerder meegemaakt dat een printer niet werkte op deze printserver. Dutchphoto begon hoog van de toren te blazen en betichtte mij van het nalaten van mijn mededelingsplicht. Hier ben ik het niet mee eens, aangezien ik niet eens wist van het bestaan van die verschillende protocollen. Het is ook niet zo dat mijn advertentie voor de rest ook onduidelijk is. Hij lijkt mij uitgebreid genoeg, inclusief een link naar de specificaties.
Ik meld hem dat hij ook nog een onderzoeksplicht heeft en mij prima had kunnen vragen welk protocol de usb printserver gebruikt en of dat zijn printer zou werken. Dit had ik dan voor hem uit kunnen zoeken, wat ik totaal geen probleem had gevonden.
Normaliter ben ik de kwaadste niet en was terugsturen geen probleem geweest. Iedereen doet wel eens een miskoop. Echter gezien de hautaine toon die hij gebruikt in zijn communicatie heb ik hier niet zo'n zin meer in (ik ben hem verder ook niets verplicht). Ik ontving al een belerende email nadat ik enkel eventjes informeerde of hij nog interesse had. Daarna 'dien' ik hem te informeren, goed te informeren. Een vrij dwingende toon, wat bij mij in het verkeerde keelgat schiet.
Overigens heeft Dutchphoto niet expliciet gevraagd om terugsturen, maar waarschijnlijk hoopte hij dat ik het zou aanbieden na zijn beargumentering. Ik meldde hem dat hij met stroop meer vliegen vangt dan met azijn. Ik ga de mailconversatie hier niet plaatsen, maar hij is bij mij op te vragen. Dan kan er iemand objectief naar kijken, mocht daar behoefte aan zijn
Dutchphoto gaf mij eerst een +2 en ik heb hem een +2 gegeven. Ik heb de toon die hij gebruikte in zijn communicatie bewust niet meegerekend in de beoordeling. Hij reageert namelijk wel snel en de betaling was ook snel binnen. Wat dat betreft geen probleem.
Nadat ik hem een mail stuurde dat ik het niet eens was met zijn mening dat ik mijn mededelingsplicht verzuimt had en dat zijn toon in zijn algehele communicatie mij niet echt aan stond, besloot hij om mij nog een keer te beoordelen met -1. Ik weet niet wat hij hier mee wil bereiken, naast 'wraak nemen' waarschijnlijk?
Ik neem aan dat het nu niet de bedoeling is dat ik -1 bij Dutchphoto plaats met mijn verdediging? Op die manier kun je bezig blijven

Wat mij betreft kunnen alle beoordelingen weg (de ene die ik gegeven heb en de twee die ik heb ontvangen). Dutchphoto en ik hebben de discussie via de mail al gesloten.
Dank
[
Voor 6% gewijzigd door
BoyGenius op 02-01-2010 01:00
]
I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...