[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 49.517 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:21

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Beoordeling van Dutchphoto is verwijderd. Er was geen transactie dus geen reden tot het plaatsen van een negatieve survey.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Een 0 voor geen transactie mag wel als mededeling?
http://tweakers.net/aanbod/userstats/119722

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdheiden
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:48
Ok dus als ik het goed begrijp: een neutraal als informerend mag wel zonder transactie, maar een negatieve of positieve beoordeling niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:56

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Klopt, 0 = neutraal en kan je dus gebruiken om een informatieve reactie te geven.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdheiden
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:48
Dank voor je uitleg en hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij was er ook geen transactie maar de -1 beoordeling blijft wel staan? :?
Zie mijn reactie een paar dagen geleden

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2008 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Aangepast.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 13:13

Pathogen

Shoop Da Whoop

Blijkbaar was ik ook nog eens scheel...
Jeroen797

Die van mij dus, mag weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Done.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Niet reageren op ontvangen mail kan irritant zijn maar daarom een -1 als beoordeling uitdelen?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Ik weet dat de mods er anders over denken, maar ik vind het niet kunnen dat een verkoper de verkoop wéken laat aanslepen, en de laatste 2 weken dan zelfs plots niets meer van zich laat horen.
Om dan (na verwoede pogingen van mij om hem te contacteren) plots te melden dat het object aan iemand anders verkocht is omdat die het kon komen ophalen.

Ik heb relatief veel tijd en moeite in de verkoop moeten steken (als koper dus), maar uiteindelijk heeft mij dat niets opgeleverd. Ondertussen zijn we ook zoveel weken verder en heb ik nog steeds niet het object dat ik nodig heb.

Dit is meer dan gewoon 'niet veel naar de mails kijken', maar pure slordigheid van de verkoper lijkt mij.

Zou het toch geen goed idee zijn dat zo'n mensen een waarschuwing krijgen (ala -1 rating) ?
Ik zou graag de discussie hieromtrent heropenen, want ik ben zeker dat met mij veel andere mensen er ook zo over denken.

(Om dan nog maar te zwijgen over het feit dat ik zelfs geen feedback kan geven omdat de koper zo slim is geweest om de advertentie als 'vervallen' te zetten)

edit: op Ebay zou men er zeker en vast een negatieve rating voor krijgen. :o

[ Voor 3% gewijzigd door Ward Vr op 04-09-2008 10:49 ]

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
Per ongeluk de beoordeling voor iceheart te vroeg geplaatst. Hij krijgt alsnog 1 week extra de tijd zodat de 2 weken in totaal behaalt worden.
Gelieve de beoordeling voor nu weg te halen, mocht hij volgende week alsnog niet betaald hebben komt de beoordeling weer terug.
http://tweakers.net/aanbod/userstats/163841

Verwijderd

hardware-lover schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 16:44:
Niet reageren op ontvangen mail kan irritant zijn maar daarom een -1 als beoordeling uitdelen?
Ik zou ook niet verplicht voelen om op een mail te reageren. Netjes is anders. Maar een -1 is gewoon not done. Ik kan ondertussen ook al een koop hebben opgezet, terwijl de advertentie nog draait.

Verwijderd

http://tweakers.net/aanbod/userstats/58485

Hij was vergeten een puntje in de eerste beoordeling te zetten, vandaar de 2de ontvangen beoordeling (met punt).

• Bravo
  • Laatst online: 15:46

Bravo

Second Best

Ik vond hier een dubbele feedback. Niet dat ik er iets mee te maken heb, maar het lijkt me een onbedoelde dubbelpost.

Ioniq 6 LR Lounge 20"
2700Wp SSW 30° @ SE2200 | 1720Wp SSW 5° @ HM-1500
Flickr | Canon 6D | 17-40mm f/4 + 50mm f/1.8 II + 70-200mm f/4 | 2x 430EX II | Sirui T005 + C10

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Zo te zien heeft hij iig twee aankopen gedaan bij de user in 1x.

☻/
/▌
/ \

• Bravo

Bravo

Second Best

Kixtart schreef op woensdag 10 september 2008 @ 18:28:
Zo te zien heeft hij iig twee aankopen gedaan bij de user in 1x.
Hmz, inderdaad vaker dat mensen er twee keer in voorkomen. Ik bedoelde de beoordeling door Phyxion (donderdag 30 juni 2005) die allebei verwijzen naar V&A aangeboden: 2 x 512MB Crucial Ballistix/PC4000.

Ioniq 6 LR Lounge 20"
Flickr | Canon 6D | 17-40mm f/4 + 50mm f/1.8 II + 70-200mm f/4 | 2x 430EX II | Sirui T005 + C10

• Microkid

Microkid

Smile

Zo. Her en der weer opgeruimd:)

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Minus 2 omdat de vraagprijs niet bevalt?

Testing, one, two ...

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Bij deze verwijderd. :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Plus 2 om voor aankoop in aanmerking te komen?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ook weer weg. Als het wel al een overeenkomst was had ie het maar wat duidelijker moeten omschrijven. :)

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 10:25
http://tweakers.net/aanbod/userstats/221851

In een pissige bui heb ik die feedback geplaatst. Hoewel er naar mijn idee een transactie had moeten zijn en ik nog steeds denk dat de verkoper de advertentie niet gelukkig heeft opgesteld is mijn feedback niet gebaseerd op een transactie en bovendien wat overdreven na verdere uitleg van de verkoper.

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Bij beide dus de survey verwijderd aangezien het niet om een overeenkomst ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:49
http://tweakers.net/aanbod/userstats/71462

Itt wat persoon beweert zeker geen overeenkomst gesloten. Heeft alleen 'interesse' getoond. Als ik dan op een voorstel geen reactie meer ontvang (wat sws zeer vaak voorkomt), of pas een halve dag later, terwijl anderen ook interesse hebben, verkoop ik hem aan een wat 'responsiever' persoon. Als je reageert op advertenties, moet je zorgen dat je relatief snel kunt antwoorden vind ik en de ander niet onnodig laten wachten, of aangeven dat je minimaal een halve dag later pas zult antwoorden. In elk geval niet janken in de feedback dat ie aan je neus voor bij is gegaan. Maar nogmaals er was zeker geen deal tot stand gekomen. Als dat wel zo was, was de -1 terecht geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
minus 1 geplaatst zonder afspraak te hebben met verkoper maar enkel uit frustratie?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Deze kwam ik tegen en viel me op door de hoge negatieve beoordeling. Dubbel negatieve beoordeling door één user en negatieve beoordelingen geplaatst omdat er niet gereageerd wordt.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:30

MsG

Forumzwerver

Ik kwam deze tegen: http://tweakers.net/aanbod/userstats/156408

Weliswaar onhandig en niet leuk dat er slecht wordt gecommuniceerd, echter is er geen concrete transactie plaatsgevonden.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik heb ook een -2 gehad vanwege een mislukte transactie, en er een terug-gegeven.
Dit omdat de user als eerste een -2 gaf, en hij verder niet op mail reageerde.

Het zit zo: ik 'verkocht' een en ander voor 0 euro (bij afhalen, zo niet tegen ver. Hij heeft de verzendkosten overgemaakt, maar ik ben door ziekte niet in staat geweest het object te versturen.
Na 3 dagen heeft deze 'koper' de deal geannuleerd.

Hij heeft nu dus als eerste feedback gegeven: had hij dit mogen doen?
Is er hier namelijk sprake geweest van een transactie?

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Er was een wederzijdse overeenkomst over het product, de prijs en de methode van aflevering. Ja, dus was er een transactie. Ook als je ziek bent zou je natuurlijk even een mailtje kunnen sturen dat je ziek bent en het product pas over een paar dagen kan versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

En voor de topics daarboven : heb diverse beoordelingen verwijderd.
Thanx voor het melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Microkid schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 10:19:
Er was een wederzijdse overeenkomst over het product, de prijs en de methode van aflevering. Ja, dus was er een transactie.
Okay dat wilde ik weten.
Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Ook een oude survey met een onterecht geplaatste -1 van mij verwijderd, helemaal mee eens!

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

Boudewijn schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:05:
Ik heb ook een -2 gehad vanwege een mislukte transactie, en er een terug-gegeven.
Dit omdat de user als eerste een -2 gaf, en hij verder niet op mail reageerde.

Het zit zo: ik 'verkocht' een en ander voor 0 euro (bij afhalen, zo niet tegen ver. Hij heeft de verzendkosten overgemaakt, maar ik ben door ziekte niet in staat geweest het object te versturen.
Na 3 dagen heeft deze 'koper' de deal geannuleerd.

Hij heeft nu dus als eerste feedback gegeven: had hij dit mogen doen?
Is er hier namelijk sprake geweest van een transactie?
Goed dat ik toch maar even verder kijk dan mijn neus lang is. Betreffende user ben ik dus.

Zeer flauw dat Boudewijn op misleidende wijze zijn positieve beoordeling in stand probeert te houden.

Ten eerst was deal niet 3 dagen oud, maar 2 weken. Boudewijn had tot 2 keer toe beloofd om betreffend product te gaan versturen echter heeft dit verzaakt, zonder enige communicatie.

Als dank krijg ik een -2 aan mijn broek van hem. Met daarbij onjuist info over de transactie.

Op zaterdag 27-9-2008 zijn we tot overeenstemming gekomen. Boudewijn melde toen:
Hoi xxx,

Ik weet trouwens niet of ik er ma\di aan toe kom.
Voor vrijdag opsturen wil ik wel beloven.

Gr.

Boudewijn

Zondag 5-10 heb ik een e-mail gestuurd naar Boudewijn (deze schijnt hij niet ontvangen te hebben) met de vraag wanneer hij dacht het pakketje te versturen.

Op dinsdag 7-10 een DM gestuurd. Waarop Boudewijn antwoorde:
Hoi Joeri,

Shit vergeten.
Morgen of overmorgen wordt het dus.
Sorry.

Boudewijn

Op zaterdag 11-10 was de postbode geweest en wederom niks. Toen heb ik Boudewijn wederom een DM gestuurd:
Boudewijn,
Ik heb nog steeds niets binnen. Wellicht is het een beter idee als je de 6,20 euro terug overmaakt naar mijn rekening?

Gr,
Joeri

Hierop melde Boudewijn dat hij eigenlijk van plan was die dag het product te versturen ( zaterdag om 13:00u, om 13:30 sluiten de meeste postkantoren) maar dat hij het geld wel zou terugstorten. ( Hij had het druk met examens gehad)

M.a.w. ik laat de keuze aan Boudewijn. Echter hij kiest ervoor om het geld terug te storten.

Een aantal dagen later heb ik een enigzins geirriteerde DM zijn kant op gestuurd, omdat ik het geld ook nog niet terug had ( kleine moeitje lijkt me, zeker minder dan naar het postkantoor fietsen). Toen kwam er een trainerende mail met de melding dat het geld terug gestort zou worden volgende de termijn "de belastingdient gesteld had" c.q. 30 dagen(?)

Inmiddels bijna een maand verder heeft "vriendelijke verkoper" Boudewijn nog immer het geld niet terug
gestort. Ik betwijfel eerlijk gezegd dat ik dat ooit nog terug mag ontvangen.

Ik zou graag de onterechte negatieve -2 beoordeling van Boudewijn verwijderd zien

[ Voor 10% gewijzigd door Shuriken op 29-10-2008 17:24 ]

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Hi,

Ik weet niet over deze beoordeling hier ook hoort, maar dit slaat echt alles:
Hallo Yzord,

Een van de Frontpage Admins zag de onderstaande advertentie van jou staan in Vraag & Aanbod en heeft besloten deze te verwijderen. De reden hiervoor is dat het aanbieden van ge(sim)lockte GSM's niet toegestaan is. Wanneer je een volgende keer weer een advertentie wilt plaatsen, let dan even speciaal op de zaken die wij in de FAQ (reviews: Tweakers.net FAQ) beschreven hebben.

Met vriendelijke groet,

Namens Tweakers.net,

Deze e-mail is geregistreerd en opgenomen in je notes.

==========
Je reactie:
==========

HTC Touch Diamond (P3700)
---------------------
Datum: 28 Oct 2008
Tijd: 09:32
IP: 145.74.68.95
Prijs: 300,-
---------------------
Ik heb te koop een HTC Touch Diamond met de nieuwste tuned rom. Deze TD heeft geen simlock en is aangekocht via VTU Uden.

Doosje, boekjes etc zitten erbij. Brando screenprotector. Werkt perfect, maar men mag hem natuurlijk uitgebreid testen wanneer men hem op komt halen.

Deze is NIET geunlocked en is gewoon aangekocht. Ook zit er gewoon garantie op
Telefoon zit niet eens simlock op. En dan de reden, waarom mogen we geen gesimlockte telefoons verkopen?

[ Voor 0% gewijzigd door Microkid op 28-10-2008 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:33

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Yzord: Kun je dan niet beter reageren door de mail te beantwoorden? Dit topic is alleen bedoeld voor onterechte beoordelingen via het V&A feedbacksysteem en niet voor de advertenties zelf, dat kan beter per mail naar de betreffende persoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik heb ook nog een oude -1 beoordeling staan van Vaquero. Er is nooit sprake geweest van een transactie dus slaat de beoordeling imo ook nergens op.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Glaanieboy schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:45:
@Yzord: Kun je dan niet beter reageren door de mail te beantwoorden? Dit topic is alleen bedoeld voor onterechte beoordelingen via het V&A feedbacksysteem en niet voor de advertenties zelf, dat kan beter per mail naar de betreffende persoon
Ah ok, zal ik doen...wist ff niet waar ik moest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadMarky schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:58:
Ik heb ook nog een oude -1 beoordeling staan van Vaquero. Er is nooit sprake geweest van een transactie dus slaat de beoordeling imo ook nergens op.
Dan moet je een URL geven want wij gaan niet voor jou zoeken :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:19:
[...]

Dan moet je een URL geven want wij gaan niet voor jou zoeken :z
1x op [img]http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/gallery.gif[/img] klikken voor mijn gallery, daarna nog 1x voor mijn V&A beoordelingen.
Best veel zoekwerk idd.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
MadMarky schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:58:
En verwijderd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

Jongens,
ik krijg dit maar moeilijk op papier.. Allereerst wil kwijt dat ik tweakers.net nergens verantwoordelijk voor stel, echter tweakers.net bied een functie, die in mijn ogen niet compleet/eerlijk is.

Probleem:
Ik ben beoordeeld in de negative zin. Helaas heeft een koper in zijn ogen een slechte ervaring met mij.
Ik ben van mening dat het verhaal wat hij omschrijft niet correct, en niet compleet is.
Ik mag/kan helaas van tweakers.net niet reageren op een beoordeling..

Ik voel mij nu opgelaten. Iemand heeft iets over mij gepubliceerd. Het lijkt mij dat bij een gepubliceerd stuk, de standpunten en meningen van alle partijen vermeld moeten worden.

Ik wil de beoordeling dus of graag aanvullen, of bv mijn beoordeling van de betreffende Koop erbij te zetten. Dit lijkt mij namelijk wel zo eerlijk. Hiermee is de beoordeling van de koper niet veranderd.. dus andere kopers, kunnen deze nog steeds lezen. Ze kunnen nu alleen ook het verhaal van de andere kant lezen.

Een andere mogelijkheid is de beoordeling weg halen. Dit doe ik liever niet.. aangezien ik voorstander ben van vrij meningen/ vrij pers. Echter zoals het nu is ... is het ook niet echt eerlijk.

Mensen om mij heen concluderen dat ik het beste aangifte kan doen. Ik sta namelijk met mijn rug tegen de muur.

Dit vind ik echt veel te ver gaan...
Ik wil eigenlijk mijn verhaal ook gewoon kwijt. Ik wil de jongen niet aanvallen, ik wil zijn beoordeling niet aanvallen, ik wil het hele verhaal alleen in mijn woorden toevoegen.

Ik denk dat jullie wel snappen wat ik bedoel..
Ik wil tweakers.net.. hier niet verantwoordelijk voor stellen.. en niet over aanvallen... het is echt goed bedoeld.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Bij deze user is per ongeluk een positieve ervaring als negatief beoordeeld.

Beoordeling door xxxxxxx - donderdag 1 mei 2008 - score: -2 (advertentie)

Snel en vriendelijk, beleefd! meer moet dat niet zijn.
Geen problemen gemaakt van de verzendkosten die achteraf iets hoger bleken te zijn (eindprijs bleef hetzelfde)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Aangepast, thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb een concrete deal over een computer met persoon X. Ik zou de computer morgen afhalen, echter krijg ik vanaf zaterdag geen enkel contact meer. Geen mail, sms wordt niet beantwoord, telefoon niet opgenomen. Dit mag ik toch wel beschouwen als een geldige reden om hem negatief feedback te geven? Ook al is er dus geen fysiek geld aan te pas gekomen, omdat ik dus betalen zou bij het afhalen?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Ik zou even wachten tot morgen, dan ga je hem toch ophalen? Heb je wel al het adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Na dat hij de bushalte vertelde is het contact gestopt. Ik wilde nog vragen hoe laat wij "welkom" waren om langs te komen en welk concreet adres dus. Helaas niks meer gehoord. Ik wilde ook nog even wachten, maar de deal is wel zo ver gevorderd om valide te zijn als feedbackpunt lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hmm ik heb zelf ook nog een -2 staan zonder dat er een koop is geweest: http://tweakers.net/aanbod/userstats/74964

Was inderdaad de hoogste bieder van de veiling maar paar dagen na de veiling geen mail gelezen en daarna eigenlijk glad vergeten.. tot deze -2 kwam natuurlijk. Maar aangezien dit dus niet helemaal de bedoeling is van het systeem zou ik hem wel graag verwijderd zien... is trouwens ook absoluut niet mijn normale manier van zaken doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Los van het feit of de negatieve beoordeling terecht is ja of nee is het volgens mij NOT done om iemand te beledigen bij een beoordeling. Hier wordt een username verkracht om een statement kracht bij te zetten.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

@kingrichard : aangepast.
@ hardware-lover : die is al 3 jaar oud he.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Microkid schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 16:04:
@ hardware-lover : die is al 3 jaar oud he.....
Tja, ik liep er vandaag pas tegenaan omdat betreffende user vandaag een advertentie geplaatst had.
Onfatsoenlijk blijft onfatsoenlijk, toch? Of is dat ook aan tijd gebonden?

[ Voor 11% gewijzigd door hardware-lover op 14-11-2008 16:49 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:35

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Voor een reactie bij een nieuwsbericht zou dat wel gelden, die zijn na een paar weken nauwelijks meer relevant, maar zo'n reactie blijft courant, iedereen die naar zijn V&A stats kijkt ziet het. Het lijkt me dus ook dat in dit geval het wel weg gehaald 'moet' worden.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
  • Laatst online: 08-09 10:25
http://tweakers.net/aanbod/userstats/136848

2 beoordelingen van Squee zonder transactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Laatst online: 18:49
Wil er ajb nog even een mod naar mijn negative kijken? Is geloof ik nog niet gebeurd.. Dank alvast.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Kan iemand hier even de bovenste 0 rechttrekken die een +2 had moeten zijn? Staat wel wat beter.

• Bravo

Bravo

Second Best

En ik kwam deze twee tegen van Roelezzz tegen (http://tweakers.net/aanbod/userstats/85246). Een totale waardering van +4 voor een verkoop van een stel harde schijven. Wel een transactie, maar hoger dan mogelijk gewaardeerd. 8)7

Ioniq 6 LR Lounge 20"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Aangepast,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Min 1 voor het niet reageren op verzonden mail.
Of is de beoordeling misschien al te lang geleden geplaatst? O-)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag ook even van de mogelijkheid gebruik willen maken om een onterechte negatieve beoordeling ongedaan te maken. Het gaat om de volgende beoordeling.

Het spijt me hier een slechte beoordeling te moeten geven, maar ik word gedwongen door de omstandigheden.

Communicatie met Marnix loopt zeer moeizaam. En als hij iets van zich laat horen houdt hij zich niet aan zijn eigen uitspraken.

De levering van deze kast heeft bijna 2 weken geduurd. Telkens werd het uitgesteld. Uiteindelijk kreeg ik een track & trace nummer, maar dat klopte niet. Mijn mailtje hierover werd niet beantwoord; ik had gevraagd om een kopietje van het verzendbewijs te mailen zodat typefouten of iets dergelijks uitgesloten zijn.

Bij levering bleek dat Marnix een typefout gemaakt had met het T&T nummer doorgeven, dat kan, maar reageer dan op mijn mailtje hierover.

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het onderstaande ertoe heeft bijgedragen dat ik uiteindelijk de kast toch nog geleverd heb gekregen.

http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=15317.0

Voor alle duidelijkheid; Marnix had hier niets mee te maken, maar gevoelsmatig heeft het wel bijgedragen tot levering aan mij.

Het kan zijn dat het topic zoals hierboven vermeldt gesloten is, dan heeft de andere benadeelde zijn spullen inmiddels ook ontvangen.

In deze beoordeling zijn alle feiten verdraaid in het voordeel van de koper en wel om het volgende.

Communicatie met Marnix loopt zeer moeizaam. En als hij iets van zich laat horen houdt hij zich niet aan zijn eigen uitspraken.

Het opsturen van de kast is één keer uitgesteld. Niet om een erg goede reden (Het eerste speelde 5 kilometer verderop tegen de andere titelkanidaat en de entree was gratis), maar de koper is hier van op de hoogte gesteld. Ik heb op elke mail binnen twee dagen gereageerd. Getuige zijn beroordelingen checkt hij bijna elk uur zijn mail en vindt dat waarschijnlijk dus gewoon. Hij zal echter moeten accepteren dat ik naast mijn toetsweek ook nog werk en een sociaal leven heb. Het kan dus voorkomen dat ik een tijdje mijn mail niet check. Het zou een kleine moeite zijn om dat in de beroordeling mee te nemen.

De levering van deze kast heeft bijna 2 weken geduurd. Telkens werd het uitgesteld. Uiteindelijk kreeg ik een track & trace nummer, maar dat klopte niet. Mijn mailtje hierover werd niet beantwoord; ik had gevraagd om een kopietje van het verzendbewijs te mailen zodat typefouten of iets dergelijks uitgesloten zijn.

Zoals ik al eerder heb genoemd zat in de week dat ik de kast zou moeten opsturen volgens de koper in mijn toetsweek en ik heb hem daar van op de hoogte gesteld. Ik wist van tevoren dat ik nauwelijks tijd zou hebben om naar voetbaltraining te gaan en aan mijn verdere sociale verplichtingen te voldoen. Het opsturen van de kast zou er dus niet van komen. De maandag daarna heb ik hem gelijk opgestuurd. Opnieuw onbegrip van de koper zijn kant dus. Het goede track en trace nummer was:

3SKRO6191828
3SKR06191828

Inderdaad een O inplaats van een 0. Verkeerd geïnterereperteerd, maar nou meteen te spreken van een valse code zoals in de mail werd gesuggereerd is overdreven. Meneer wist het zelf zoveer beter dat hij de code niet eens heeft geprobeerd voor mij te mailen omdat " de code van TNT is anders opgebouwd.".Een beetje zelf nadenken is soms vereist. de reden dat ik niet op zijn mailtje heb gereageerd over de code is opnieuw mijn sociale leven. Hij stelde voor een een scan te maken van de code. Mij lijkt dit overbodig omdat de code achteraf voor 99,9 procent klopte. De koper had op mijn eerlijkheid kunnen vertrouwen en de code eerst kunnen verbeteren en/of proberen.

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het onderstaande ertoe heeft bijgedragen dat ik uiteindelijk de kast toch nog geleverd heb gekregen.

http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=15317.0

Voor alle duidelijkheid; Marnix had hier niets mee te maken, maar gevoelsmatig heeft het wel bijgedragen tot levering aan mij.

Het kan zijn dat het topic zoals hierboven vermeldt gesloten is, dan heeft de andere benadeelde zijn spullen inmiddels ook ontvangen.

Ik ben niet bekend bij dit soort sites en check ze ook niet regelmatig omdat mijn naam er mischien op zou kunnen staan. Normaliter handel ik mijn zaken namelijk zo snel mogelijk af en als ik even geen tijd heb dan vraag ik om de koper zijn of haar begrip en zeg dat eerlijk. Meestal vindt de koper dit geen probleem tenzij het erg dringend is. In dit soort gevallen maak ik natuurlijk vrij als het moet. Ik wil het niet op mijn geweten hebben om de verjaardag van een vierjarig jongetje te verpesten omdat ik zijn cadeau niet op tijd op zou hebben gestuurd om maar even een voorbeeld te noemen. Ik ga er vanuit dat mensen het begrijpen als ze even wat langer moeten wachten op hun spulletjes. Getuige zijn beoordeling werd het topic op die site door twee personen in stand gehouden waarvan één de koper van de systeemkast was. Waarscijnlijk was de ander persoon een vergelijkbaar iemand die het onacceptabel is om ook maar een dag, laat staan twee dagen te wachten de hoogte zijn gesteld is op zijn zachts gezegd overdreven. Misschien dat het topic is gesloten "wegens te weinigop een reactie. Om meteen van een oplichter te spreken omdat twee mensen wat langer moeten wachten waarvan ze op interesse of een onzinnig onderwerp?" Dat bovenstaand topic "gevoelsmatig heeft bijgedragen heeft aan de uiteindelijke levering van de kast" is dus onzin. Mocht het echt dringend zijn geweest dan spijt me het dat ik niet aan de verwachte levertijd heb voldaan, maar aan de andere kant had de koper het dan ook kunnen zeggen dat het echt heel dringend was mits dit het geval was.

Zo kan ik doorgaan met argumenten ontkrachten maar volgens mij heb ik mijn standpunt duidelijk gemaakt. Graag zou ik de negatieve beoordeling verwijderd willen zien mits de admins mijn standpunt delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je post is nogal een rommeltje, ik zie meermalen dezelfde passages terugkomen...

Maar komt het er nou in het kort op neer dat zaken inderdaad fout gegaan zijn in eerste instantie? Wat is er dan mis met een minder positieve beoordeling?

Hoe dan ook, er heeft een transactie plaatsgevonden, en wie er wel of niet gelijk heeft dat iets zus of zo moest gaan is iets wat wij niet kunnen beoordelen. In de meeste gevallen zal je het meest bereiken door contact op te nemen met de plaatser en je visie daar te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-07 16:39

neanderthaler

Are friends electric?

Ik loop al aardig tijdje mee in de V&A, maar nu heb ik zaken gedaan met iemand die zijn belofte niet meer nakomt en ook al meer dan een week niet meer reageert.

Is er een mogelijkheid om dit ook ergens te plaatsen? Is hier ook een topic over? Niks gezien namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
neanderthaler schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 18:56:
Ik loop al aardig tijdje mee in de V&A, maar nu heb ik zaken gedaan met iemand die zijn belofte niet meer nakomt en ook al meer dan een week niet meer reageert.

Is er een mogelijkheid om dit ook ergens te plaatsen? Is hier ook een topic over? Niks gezien namelijk.
Dan begin je bij de userstats van bewuste user. Positief of negatief beoordelen mag echter pas nadat er duidelijke afspraken omtrent aan- of verkoop gemaakt zijn.

Testing, one, two ...

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

hardware-lover schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 20:54:
[...]

Dan begin je bij de userstats van bewuste user. Positief of negatief beoordelen mag echter pas nadat er duidelijke afspraken omtrent aan- of verkoop gemaakt zijn.
Been there, done that.

Deze 'fijne' mede-user is trouwens sinds 17 november niet meer ingelogd volgens zijn userstats. Mailtjes reageert hij ook niet meer op.

Ik koop en verkoop best veel via de V&A, maar zo zout heb ik hem nog niet gegeten :(

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

Ik heb trouwens ook al een melding gedaan in de advertentie zelf, maar niks van de moderator vernomen.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
neanderthaler schreef op donderdag 25 december 2008 @ 12:11:
Ik heb trouwens ook al een melding gedaan in de advertentie zelf, maar niks van de moderator vernomen.
Je hebt zijn gegevens? Aangifte doen bij de politie en aanmelden op internetoplichting.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Laatst online: 22:32
Tweemaal negatieve feedback vanwege één negatieve ervaring is niet correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
Onlangs heb ik een negatieve feedback uitgedeeld vanwege een slechte aankoopervaring. De koop is inmiddels teruggedraaid en het probleem is opgelost. Kan de score naar 0 worden gezet? Indien mogelijk zou ik ook de tekst willen aanvullen. Moet ik hiervoor een nieuwe een nieuwe feedbackreactie maken?

[ Voor 10% gewijzigd door bszz op 24-01-2009 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

http://tweakers.net/aanbod/userstats/103524

Demon_Eyez maakt twee beoordelingen over hetzelfde
Tr1cKy heeft volgens mij vijf beoordelingen geplaatst over hetzelfde
Twee keer -2 voor geen transactie

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Een min omdat het geadverteerde aanbod niet aanstaat.
Een plus om de min ongedaan te maken.

http://tweakers.net/aanbod/userstats/285653

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja zeg. Kijk nou wat hier gebeurt http://tweakers.net/aanbod/userstats/286610

Verhaal:

Ik mail hem om te zeggen dat hij hem mag hebben. Zijn reactie:
Dat kom even mooi uit.

Je hebt er voor gekozen om biedingen te accepteren.
Wat is een acceptabel bod voor je?

mvg
Tim
Ik geef aan dat zijn bod van 325 euro ok is en dit is zijn reactie:
Ok, duidelijk.

Mijn bod is ok, dat is mooi, aangezien dat binnen mijn budget valt:)
Je verstuurt neem ik aan? ik durf het namelijk wel aan om hem ongezien te kopen.

mvg
Tim
Ik zeg hem dat ik hem wel wil versturen en dat de pc 100% in orde is. Vervolgens hoor ik niks meer van hem. Na 2 dagen mail ik hem om te zeggen dat ik een niet netjes vind dat hij niks meer van zich laat horen en dat ik het artikel weer te koop heb gezet, temeer omdat met zijn bod van 325 euro het biedingsproces was verstoord (ik vroeg 225).

En ineens krijg ik deze leugens in mijn userbeoordeling te zien. Dat het aan mij zou liggen en niet aan hem. En dat ik zijn bod zou hebben verwijderd door de advertentie te verwijderen. Ja tuurlijk, alsof ik 100 euro extra op mijn vraagprijs even zou verwijderen. Lekker geloofwaardig.

Kan hier niet wat aan gedaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Dan moet deze volgens mij ook weg, want een -2 voor niet meer replyen hoort volgens mij ook niet:
http://tweakers.net/aanbod/userstats/69632

Verder dus aan de V&A mods :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Ik heb onlangs een, naar in mijn ogen, onterechte beoordeling mogen ontvangen van xdc. Het is de meeste recente beoordeling in mijn V&A feedback.

Op 19 december vroeg xdc mij of ik hem een inlogmogelijkheid kon bieden op één van de IP-cams die ik aanbood. Hij was namelijk geïnteresseerd in alle vier camera's. Dit was voor mij geen probleem en ik heb één van de camera's aangesloten en xdc even laten 'spelen'. Hij was tevreden over de camera en wilde ze alle vier wel overnemen. Uiteraard gingen we toen onderhandelen en deed hij voor mij een te laag bod. Natuurlijk kom je dan steeds dichterbij elkaar om een goede prijs af te spreken. Op een gegeven moment deed ik weer een tegenbod en daar wilde xdc even over nadenken (dit was nog steeds op 19 december, rond 2100u). Dit vond ik prima, omdat het toch wel om een wat groter bedrag ging.

De volgende dag (rond 1600u, ongeveer 19 uur later, 20 december dus) informeer ik voorzichtig of hij al meer weet. Na niks gehoord te hebben mail ik hem op 21 december om 1900u s'avonds (totaal dus al 46 uur later) dat ik met andere mensen in onderhandeling ga. Er waren namelijk meer liefhebbers voor de camera's. Uiteindelijk krijg ik op 22 december om ongeveer half acht s'avonds een mailtje van xdc dat hij er toch vanaf ziet. Uiteindelijk reageert hij dus pas na 70,5 uur en zeker niet de gestelde 24 uur die hij vermeld in de beoordeling.

Graag zie ik dan ook de beoordeling ongedaan gemaakt worden. Desnoods de beoordeling die ik bij hem heb geplaatst ook. Deze is naar mijn mening wel terecht, maar technisch gezien heeft er geen koop plaatsgevonden. Ik vind het vrij onfatsoenlijk van xdc om mij de boel even voor hem te laten regelen om daarna niks meer te laten horen en veel later nog eens een mailtje te sturen dat hij er vanaf ziet. Het argument dat ik hem had moeten bellen is leuk, maar ik zit al jaren op Marktplaats en V&A en je maakt het zo vaak mee dat er niet meer gereageerd wordt (zelfs hier op Tweakers). Ik steek er dan ook geen moeite meer in na een herinneringsmailtje. Their loss, not mine :)

Op verzoek is de mailwisseling te verkrijgen.

Bedankt! :)

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Was nog niks concreet afgesproken zo te horen, dus hier geldt volgens mij ook dat deze dan ook weg moet:
http://tweakers.net/aanbod/userstats/17380. Zijn beoordeling is volgens mij wel meer een actie->reactie probleem, omdat het ook bij hem geplaatst was.

Again up to V&A mods.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Beide bovenstaande survers verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Kixtart schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 15:49:
Dan moet deze volgens mij ook weg, want een -2 voor niet meer replyen hoort volgens mij ook niet:
http://tweakers.net/aanbod/userstats/69632

Verder dus aan de V&A mods :)
Beiden verwijderd, geen transactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 22:41

painkill

Pain(k)(ill)

Ik zoek al tijden naar een topic zoals deze :)

Mijnen mag ook wel eens opgeschoond:

http://tweakers.net/aanbod/userstats/244325

kenshu81 Laat en -2 achter, maar na wat uitleg van mijn kant geeft hij een +2, om het weer op 0 te krijgen
Ik heb liever dat beide worden verwijderd.

Bravo_X laat een -1 achter en daarna een +2, deze kunnen wat mij betreft wel samengevoegd worden, zowel de score als tekst.

3xD Laat een -2 achter omdat ik zei dat ik een -2 zou achterlaten, heb ik trouwens niet gedaan. (EDIT: Blijkbaar wel een -2 gegeven, omdat hij te beroerd was om de verzendkosten die ik teveel had betaald terug te betalen)
Als je ook mijn review over hem bekijkt: http://tweakers.net/aanbod/userstats/273858 onderaan, dan zie je dat hij een hoop problemen heeft, en door het verzenden in de envelop is de HD later zo beschadigd dat ik hem RMA heb moeten doen, hij heeft toen geen enkele moeite gedaan om mij te helpen met bijvoorbeeld een bon.
Daar was ik boos over, maar goed, en toen was hij blijkbaar boos op mij en heeft hij zonder reden een -2 gegeven. Blijkbaar omdat hij boos was om de -2. PS. Bekijk ook even die van Disaster over hem, dat had ik ook, maar omdat ik al een review had gegeven vond ik het niet eerlijk om nog een keer te doen.
een volledige verwijdering van deze actie lijkt mij wel gepast :)

En dat was het wel :p

[ Voor 6% gewijzigd door painkill op 09-02-2009 15:51 ]

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

En opgeruimd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 22:41

painkill

Pain(k)(ill)

Dan moet je niet mijn andere positieve er ook uit gooien.

Mijn cpu multiplier was namelijk een gewild item, en is meerdere malen verkocht.

Mijn SNES verzameling!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Niet reageren op mailtjes, -2. Yeah right, het is vervelend maar dan nog een onderbouwing uit het jaar AD...

http://tweakers.net/aanbod/userstats/281906

[ Voor 26% gewijzigd door Jejking op 12-02-2009 00:58 ]

• Microkid

Microkid

Smile

Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Min 1 wegens het niet reageren als hoogste bieder..

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxman
  • Laatst online: 02-09 00:05
Bij mijn userstats zou ik graag een tweetal weggehaald hebben, gegeven door user matje_kater.

Even de historie: had wat spul van hem gekocht, was defect en heb met zeer veel moeite het geld teruggekregen. (lees het hele verhaal hier op zijn userstats). Vermoedelijk om een negatieve score tegen te gaan mailde hij mij dat hij mij positieve feedback zou geven. Ik zag de bui al hangen, en na een halve week stond dat er nog niet bij. Na nog wat heen en weer gemail kwam er nog niks voor elkaar, dus heb ik maar gewoon mijn zeer uitgebreid onderbouwde feedback gepost met een -1 score omdat ik zijn mooie praatjes beu was, zoals te lezen in de vorige link.

Vervolgens heb ik hem hiervan op de hoogte gebracht via mail, en hem verteld dat ik zijn mooie praatjes nu wel genoeg gehoord had. Kort daarna een boze mail dat hij mij ook een -1 had gegeven, zoals te lezen in mijn userstats. Nou brak mijn klomp toch wel, aangezien ik de volledige tijd naar beste eerlijkheid had gehandeld, dus heb hem verteld dat ik het belachelijk vond en dat ik er melding van zou maken bij tweakers omdat ik niet de fout in was gegaan. Direct daarna ontving ik een mail dat hij er nog over had nagedacht en het zou aanpassen.

Samenvatting:
- Spul gekocht: defect
- Tientallen mails en enkele telefoontjes nodig gehad om mijn geld terug te krijgen
- Meneer gaf aan mij positief te beoordelen
- Kwam niks van terecht
- Hem negatief beoordeeld met zeer uitgebreide onderbouwing (Zijn userstats: http://tweakers.net/aanbod/userstats/237651)
- Meneer direct boos en hij mij onterecht -1 beoordeeld (Mijn userstats: http://tweakers.net/aanbod/userstats/134007)
- Meneer krabbelt terug zodra ik aangeef naar jullie te stappen en geeft +2 'om het goed te maken'

Het gevolg is dat er nu 1x een -1 score staat en 1x een +2 score. Nou is mijn geweten verder volledig schoon en heb ik in het verleden ook altijd enkel positieve reactiescore gehad. Ik zou ze graag beide weghebben. Liever een puntje minder dan een onterecht besmeuring van een perfecte userstats.

Mocht het nodig zijn kan ik de volledige mailhistorie overleggen met een moderator oid. Heb alles netjes bewaard.

Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxman
*subtiele kick*

Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxman
Kan een toevallige voorbijganger mij anders even een nickname vertellen van iemand die over de V&A sectie gaat, zodat ik daar een DM naar kan sturen? Heb het gevoel dat hier namelijk niet meer gekeken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 01:35

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Microkid heeft de laatste paar zaken afgehandeld zoals je direct boven jouw eigen reactie kunt zien en die was vandaag nog aanwezig. Maar voor zover ik weet kan iedere FPA dit afhandelen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Boxman schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 17:56:
Kan een toevallige voorbijganger mij anders even een nickname vertellen van iemand die over de V&A sectie gaat, zodat ik daar een DM naar kan sturen? Heb het gevoel dat hier namelijk niet meer gekeken wordt.
Een klein beetje geduld tonen helpt soms ook :)

Wij FPA's zijn allemaal vrijwilligers en hebben buiten Tweakers.net ook nog een leven. Dus het kan best zijn dat het af en toe eens een paar dagen duurt voordat er ergens actie ondernomen wordt, zeker als het geen spoedeisende zaken zijn, zoals de kwesties die in dit topic worden gemeld. Als je dan elke dag hier dit topic komt schoppen, dan kweek je daar geen welwillendheid mee. Iets met vragen en worden overgeslagen en zo ;)

Anyways, het was inderdaad een beetje een zootje zo, met die -1 en dan weer terugkrabbelen en +2 geven. Dus ik heb die twee reviews verwijderd.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxman
Ben ik het helemaal mee eens, klopt ook wel, maar ik heb in dit topic gezien dat er af en toe iets niet gezien wordt en dus ook niet behandeld wordt. Normaalgesproken ben ik ook vrij geduldig, maar ik had het idee dat dit topic gewoon niet echt vaak bekeken wordt en dat ik beter iemand direct kon aanspreken :)

In ieder geval bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndriesLouw
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 08:25
Ik kaart wat aan, en wordt er direct van beschuldigd dat ik zijn advertenties verwijder. Met als gevolg dat ik een -2 krijg: http://tweakers.net/aanbod/userstats/162759

Het gaat hier dus om de gebruiker
[Verwijderde gebruiker] staat ook bekend als [Verwijderde gebruiker] en heeft schijnbaar een en ander niet netjes afgehandeld: http://www.internetoplichting.be/index.php?topic=14908.0

Al zijn vorige V&A-advertenties zijn reeds door moderators verwijderd, maar toch probeert hij het telkens opnieuw.

Graag zie ik dat die -2 bij mij verdwijnt, die is geheel niet gebaseerd op een aan of verkoop door mij.

Even een update:
cooler-oc/power oc heeft aangegeven dat de deal (zoals gemeld op internetoplichting.be) reeds is afgehandeld, alhoewel ik dit verder niet kan toetsen, zou het natuurlijk heel vervelend voor hem zijn dat hij hiervoor elke keer wordt "gestraft", wellicht kunnen jullie samen met hem kijken naar een oplossing.

Het probleem lijkt te zijn dat internetoplichting.be wel belooft het topic daar te verwijderen, maar dit vervolgens niet doet.

Mijn voorstel is dat het account "cooler-oc" verwijderd wordt, dat zijn reacties & advertenties op het account "power oc" ook opgeschoond worden, zodat hij met een schone lei kan beginnen. Als power oc in het vervolg even bij zijn advertenties (welke dan opgesteld zijn volgens de "vereisten") vermeld dat het gedoe omtrent internetoplichting.be ook afgehandeld is, dan lijkt het mij dat deze gebruiker weer een kans verdiend.

[ Voor 37% gewijzigd door AndriesLouw op 21-02-2009 03:10 ]

Specificaties | AndriesLouw.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

AndriesLouw schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 02:28:
Ik kaart wat aan, en wordt er direct van beschuldigd dat ik zijn advertenties verwijder. Met als gevolg dat ik een -2 krijg: http://tweakers.net/aanbod/userstats/162759

Het gaat hier dus om de gebruiker
[Verwijderde gebruiker] staat ook bekend als [Verwijderde gebruiker] en heeft schijnbaar een en ander niet netjes afgehandeld: http://www.internetoplichting.be/index.php?topic=14908.0

Al zijn vorige V&A-advertenties zijn reeds door moderators verwijderd, maar toch probeert hij het telkens opnieuw.

Graag zie ik dat die -2 bij mij verdwijnt, die is geheel niet gebaseerd op een aan of verkoop door mij.

Even een update:
cooler-oc/power oc heeft aangegeven dat de deal (zoals gemeld op internetoplichting.be) reeds is afgehandeld, alhoewel ik dit verder niet kan toetsen, zou het natuurlijk heel vervelend voor hem zijn dat hij hiervoor elke keer wordt "gestraft", wellicht kunnen jullie samen met hem kijken naar een oplossing.

Het probleem lijkt te zijn dat internetoplichting.be wel belooft het topic daar te verwijderen, maar dit vervolgens niet doet.

Mijn voorstel is dat het account "cooler-oc" verwijderd wordt, dat zijn reacties & advertenties op het account "power oc" ook opgeschoond worden, zodat hij met een schone lei kan beginnen. Als power oc in het vervolg even bij zijn advertenties (welke dan opgesteld zijn volgens de "vereisten") vermeld dat het gedoe omtrent internetoplichting.be ook afgehandeld is, dan lijkt het mij dat deze gebruiker weer een kans verdiend.
Waarom zijn accounts 'opschonen'? Volgens de TS op Internetoplichting is het dus nog steeds niet opgelost; geen geld en ook geen spullen.

Ik ga daar trouwens ook binnenkort Tweakhuis aan de schandpaal zetten. Van die hufter krijg ik ook nog steeds geld of een camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndriesLouw
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 08:25
neanderthaler schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 16:27:
[...]

Waarom zijn accounts 'opschonen'? Volgens de TS op Internetoplichting is het dus nog steeds niet opgelost; geen geld en ook geen spullen.
Voor zover ik weet heeft de TS nooit weer gepost, het is een ander die melding doet dat een en ander nog niet is opgelost.

Specificaties | AndriesLouw.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

AndriesLouw schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 17:11:
[...]

Voor zover ik weet heeft de TS nooit weer gepost, het is een ander die melding doet dat een en ander nog niet is opgelost.
Volgens mij kijk jij niet goed.

http://www.internetoplich...14908.msg330662#msg330662
Re: opgelicht door Bram Alting
« Antwoord #15 Gepost op: Februari 21 2009, 15:52:39 »

Het is nog steeds niet opgelost!

Niks ontvangen en geen geld terug.

Misschien heb je die codes nu niet meer, maar die heb je in het begin ook nooit gegeven.
Ik heb het dus niet kunnen controleren, volgens mij klopt dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinity_232
  • Laatst online: 18-07 10:00
Ik heb 'n beoordeling gekregen van Dan0s terwijl we helemaal geen zaken met elkaar gedaan hebben. Hij heeft via de mail een bod gedaan en daar ben ik niet mee accoord gegaan. Ik zou het dan ook op prijs stellen als deze feedback verwijderd wordt daar het niet de bedoeling is om iemand feedback te geven alleen vanwege het feit dat je pissig bent.

http://tweakers.net/aanbod/userstats/128014

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Minus 1 wegens niet reageren naar hoogste bieder bij veiling.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Hey, ik heb een klein probleempje en ik weet zo niet een andere plek om dit te posten. Ik heb een bod geplaatst op V&A aangeboden: PS3 afstandsbediening van 5,50, met autobieden tot 15 euro. Daarna bood iemand anders 6 euro en ineens was mijn bod 12,50. Kan een van de mods hier misschien wat aan doen of mij vertellen waar ik dit moet vragen?

[ Voor 0% gewijzigd door TrekDude101 op 27-02-2009 09:32 . Reden: klein spelfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
TrekDude101 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:29:
Hey, ik heb een klein probleempje en ik weet zo niet een andere plek om dit te posten. Ik heb een bod geplaatst op V&A aangeboden: PS3 afstandsbediening van 5,50, met autobieden tot 15 euro. Daarna bood iemand anders 6 euro en ineens was mijn bod 12,50. Kan een van de mods hier misschien wat aan doen of mij vertellen waar ik dit moet vragen?
Dan heeft iemand anders waarschijnlijk een autobieden bod geplaatst tot net iets minder dan 12,50 (12 euro waarschijnlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
bszz schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 10:41:
[...]

Dan heeft iemand anders waarschijnlijk een autobieden bod geplaatst tot net iets minder dan 12,50 (12 euro waarschijnlijk)
Dat lijkt me niet, ik heb autobieden wel vaker gebruikt, en in elk geval stond het bod van de ander 50 cent lager, en nu zie ik alleen een bod van 6 euro, met daarna mijn bod van 12,50, als het 'gewoon' autobieden zou zijn, dan zou dat bod van 12,00 ook te zien zijn in de lijst met biedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik heb een beoordeling te pakken die niet terecht is:

1: Ik heb niets van de verkoper gehoord (terwijl hij wel aangeeft te hebben gemaild), en zelf wel een net mailtje gestuurd. Dit is echter niet zo relevant.
2: Er heeft geen transactie plaats gevonden.

Het gaat om deze tweaker, die mij die score heeft gegeven.
Tweakermaster

Zou deze verwijderd kunnen worden? (de reactie dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakermaster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-07 10:22
Heel apart Boudewijn... ik heb je namelijk een mail gestuurd via de advertentie. Deze moet dus gewoon bij je aangekomen zijn. Of je moet zelf je email adres veranderd hebben. Ik kan de mail wel posten als je dat wilt. En je zegt dat je mij ook een mail hebt gestuurd? Wel heel toevallig dat ik die ook niet heb gehad. Ook niet in mijn spambox die ik altijd check... had gewoon verteld dat je het bod te laag vond. Waren we eerder klaar geweest.
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vanaf heden nieuwe procedure, zie laatste Modbreak bericht.