Misschien wil microkid dan ook zo vriendelijk zijn om de rest van de surveys van Ramius23 ook door te lezen, aangezien er na mijn goed onderbouwde survey (inderdaad zonder aanschaf, en zonder te voldoen aan de voorwaarden van een transactie) ineens een hele berg 2+ surveys staan, zonder noemenswaardige pluspunten. In de FAQ staat vermeld dat het goed verlopen van een transactie geen 2+ hoeft te krijgen.
Tweakers.net FAQ: Een goede user survey, hoe doe ik dat nou het beste?
Zorg ervoor dat je een realistisch cijfer geeft wanneer je een beoordeling afgeeft. Het is bij een correcte levering van een aankoop bijvoorbeeld niet direct nodig om een +2 te geven en hetzelfde geldt natuurlijk ook als je een negatieve beoordeling wil geven: zorg ervoor dat het gegeven cijfer voldoende onderbouwd is.
Surveys in kwestie:
Beoordeling door Vizorium-5 - woensdag 23 mei 2007 - score: 2 (advertentie):
Prima communicatie, gewoon TOP!
Vier woorden, geen onderbouwing, niets, wel +2
Daarna twee surveys van hellraver, die eigenlijk niets speciaals te melden heeft maar wel twee keer +2 rond strooit.
Er staan ineens een heleboel 2+ surveys nadat meneer eventjes op -1 heeft gestaan door mijn opmerking over de communicatie. In elke survey erna wordt (logischerwijs?) de communicatie goed gepraat. Ik heb er ook het volste vertrouwen in dat Ramius23 daar nu ook beter op let, maar of daar 7 maal +2 wegens oa goede communicatie voor nodig was...
Het mooiste moet nog komen:
Zelf was ik het allang weer vergeten, maar Ramius23 was zelfs zo kinderachtig om mij een survey aan te naaien. Ik zou niet meer weten op welk product dat was, maar hij had er niets geen intresse in, hij wilde mij gewoon een -1 terugbezorgen. De tekst spreek ook wel voor zich

Beoordeling door Ramius23 - zaterdag 12 mei 2007 - score: -1 (advertentie):
Deze beoordeling is omdat er een zeer onvriendelijke mail naar mijn richting is gekomen terwijl deze persoon gewoon te laat was en pech had.
Dat was laf, erg laag, maar vooral kinderachtig om je frustraties zo bot te vieren (@microkid:
dit is gewoon het meningen ventileren waar je het over had). Wat jullie met die overrated surveys doen zal me een worst wezen, zolang die zinloze negatieve feedback van Ramius23 dan ook maar verdwijnt.
[
Voor 4% gewijzigd door
WubboZ op 02-01-2008 15:13
]