Vuil in je ventiel, hoe is het met je compressor?
* Chevy454 heeft net de Vmax weer van wat onderdelen voorzien. En zoals kenmerkend vind je een onderdeel als laatste

Zocht een stukje rubber welke tussen het frame en koelwaterreservoir zat. Heb ik alles afgezocht en toen de andere dingen afgebouwd totdat ik op het punt kwam dat ik toch echt dat rubbertje nodig had. Een durex bleek niet te werken

En uiteraard sla jij je voor je kop als je dat rubbertje gewoon 10cm naar de normale plek vindt alleen op een andere stuk framebuis
Alleen waar ik wel minder gelukkig om ben is het feit dat mijn remvloeistofreservoirleiding (scrabble?

) van de achterrem een scheur heeft. Ik vond al vreemd dat mijn remvloeistof na enkele weken al pikzwart was.
Nu moet ik wachten op enkele onderdelen voordat ik verder kan

Heb een SBK stuur en een K&N filter in de pijplijn. Moet wel niet vergeten een nieuw stukleiding te gaan halen. Een orginele koopt deze jongen niet, moet namelijk mijn steppies nog gaan veranderen dan kan het zijn dat ik weer een probleem met het reservoir heb qua lengte
To do:
Carterventilatie in orde maken
Brandstoftoevoer fixen
Injectiesysteem aansluiten
Ontstekingsvervroeger van de TCI aansluiten
Koelwatersensor houder maken en monteren
Stuur monteren + gaskabels aansluiten.
Remsysteem fixen en nakijken
Alle blokophangpunten controleren en eventueel natrekken
Dat moet het zijn volgens mij. Met wat geluk rijd ik eind volgende week maar misschien pas de week daarop.
[
Voor 79% gewijzigd door
Chevy454 op 06-05-2007 13:11
]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.