Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Massasluiting?FragDaddy schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:29:
Ik weet wel zeker dat de windingen doorgefikt zijn. Wat kan het anders zijn?

Jij hebt gewoon een lek naar de massa langs de windingen. Ergens waar het vernis aan het lekken is. Ik kan echt niets anders verzinnen.Capo schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:33:
Nou hier was ik aan het testen op een fiets en hij haalt niet de 14,5 volt maar slechts 14/14,2 maar zakt ook niet onder de 13,5 bij 5000 toeren met alles aan.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Het is inderdaad haar eerste motor en niet een hele dure..dus we gaan van 't weekend maar eens proberen.
rimpeldinky bedankt voor het aanbod, maar een tankje richting Tilburg
is duurder denk ik

*burp*

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
En nieuwe bandenspannings meter kopen ( pomp en meter in 1) .. mijne is te stuk.. band wat te hard voor en achter.. en maar glijden bij uit acceleren.. brrr
Wat begin ik die motor te waarderen trouwens.. wauw.. (mijn rijbewijs ook overigens

Requiem19 : Lichtjes schuren en bij tippen als het de eerste is

Als je een wat diepere kras hebt of iets wat je beetje wil opvullen kun je het afplakken en dan met opvul primer spuiten.
Goed laten drogen en dan met commandant de lijntjes weg poetsen.
Ook kun je lak in de kras laten vloeien als je kuipwerk los hebt met een sateprikker (lak op kamer temperatuur iswel een must . 20 graden)
[Voor 17% gewijzigd door Capo op 07-05-2007 16:21]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Jammer dat je maar 1 rbw hebt. Een apart motorrijbewijs en autorijbewijs zou beter zijnCapo schreef op maandag 07 mei 2007 @ 16:19:
Wat begin ik die motor te waarderen trouwens.. wauw.. (mijn rijbewijs ook overigens)

Maareuh: zorg dat je een duplicaat van je RBW hebt

Ik ga een internationaal rijbewijs halen bij de ANWB voor 12,50 voor als we in het buitenland gaan rijden. Kost pasfoto en 12,50 euro.. als ze me dan het rijbewijs daar afnemen krijgen ze die.. eind juni met auto + aanhanger (2 motors erop) naar frankrijk dus..Chevy454 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 16:30:
[...]
Jammer dat je maar 1 rbw hebt. Een apart motorrijbewijs en autorijbewijs zou beter zijn
Maareuh: zorg dat je een duplicaat van je RBW hebt
gisteren isle of man gevoel..

Rijd op snelweg in rustig groepje, ik achteraan als bezemwagen. Prairy voorop. Beide communicatie setje aan het gebruiken

Komt leuke bocht aan op snelweg, korte rechte, hele lange doordraaier naar links (echt heel lang) en dan een hele lange flauwe rechter. (voor de kenners.. afslag a2 utrecht op de a10 na zeeburger tunnel)
dus ik groepje voorbij duik de bocht in, YIHAAA.. zet fiets recht, voorwiel komt beetje schuddend
omhoog maarja ik MOEST naar links sturen... DOEN was enigste wat ik kon bedenken.. (stuurdemper stond vrij soepel)
Het was niet echt geplanned en ik hield me al in ivm de vangrail (dus niet kneedownend etc) maarja je moet sturen om zo'n moment.
daarom hou ik van de vogezen..daar kan dat zonder die fucking vangrails en op veel plaatsen zonder dikke bomen ook.
Wil je het in limburg doen kom je midden in de amstel gold cup terecht met 400 nog wat wielrenners

overigens echt wheelien op de openbare weg is zelden express overigens, wel tijdje gedaan op vorige motor maar dankzij dat de schrik overwonnen dat het voorwiel omhoog kwam.
Hoewel als je 240km/h rijd volgas en hij dan omhoog komt door een kuiltje in de weg is dat toch nog wel ff een "apart" gevoel.
Gisteren op wel express op achterwiel achter een zzr1400 aan.... ik vermoed dat hij geen volgas gaf gezien ik hem bij kon houden

[Voor 11% gewijzigd door Capo op 07-05-2007 16:53]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Daarom de baraque michel, de wegen zijn er wel braque maar ach, we spelen het spelletje zoals het is. Een olieplek midden in een bocht terwijl je 70km/h taffelt en het verhaaltje kan ook over wezen. Gewoon genieten op de motorCapo schreef op maandag 07 mei 2007 @ 16:46:
daarom hou ik van de vogezen..daar kan dat zonder die fucking vangrails en op veel plaatsen zonder dikke bomen ook.

KUT

[Voor 12% gewijzigd door Chevy454 op 07-05-2007 16:53]
Ik had altijd echt het joe bar gevoel 10 minuten nadat ik mijn helm op zetten. Maar dat is nu heeeeel stuk weg gezakt. Veel rustiger en verstandiger. Soms gebeurd er iets en moet je onwijs anticiperen, zoals dat oeps momentje, maar door dat je ontspannender zit gaat het wel beter.
Maar had met Prairy afgesproken dat als voorwiel omhoog kwam bij acceleren en zij was erbij dat ik hem direk tterug op de grond zou zetten..maar dan krijg je zulke lompe acties , soms is het beter om hem dan rustig terug te zetten ipv te denken "shit datmocht niet meer"
Nadeel van samen rijden...

Vmax : tja rechtuit piloten moeten we ook hebben toch

[Voor 3% gewijzigd door Capo op 07-05-2007 16:56]
Ja maar ik ben suicidaal (naar het schijntCapo schreef op maandag 07 mei 2007 @ 16:55:
Spelen is leuk maar niet met je leven.

Inderdaad. Op de weg heb je niets te winnen, enkel te verliezen. Gewoon plezier maken maar houd het kopje erbij. Aandacht en focus heb je veel meer aan dan de beste gadgetsNadeel van samen rijden...maar ergens ook wel goed dat we elkaar beetje in het oog houden op een gezonde manier.

Die is er voor de lange snelweg ritten

[Voor 26% gewijzigd door Chevy454 op 07-05-2007 17:03]
Die hebben we al 1 en 1 is genoeg, je weet wie dus laat hetChevy454 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 16:58:
[...]
Ja maar ik ben suicidaal (naar het schijnt)dus dat scheelt al

20 mei VRO1Inderdaad. Op de weg heb je niets te winnen, enkel te verliezen. Gewoon plezier maken maar houd het kopje erbij. Aandacht en focus heb je veel meer aan dan de beste gadgetsAlhoewel lachgas me toch echt wel lachen lijkt
3 juni VRO3
na de vakantie circuit op.... gadgets zijn leuk maar dat koop en verkoop je iedere keer.
In kennis investeren is iets wat je bij je houd.
550km lang 250km/h rijden is met SS goed te doen. Met vmax denk ik niet dat het luktDie is er voor de lange snelweg ritten200km rijden en maar een handvol bochten zien is echt niets voor op de CBR. Op de Vmax lekker gas geven en over het asfalt zweven

Het is een deur naar de toekomst waar ik doorheen kijk, alleen mis ik nog hetgeen wat er op zijn loonstrook staatCapo schreef op maandag 07 mei 2007 @ 17:07:
Die hebben we al 1 en 1 is genoeg, je weet wie dus laat het

Dat trek ik niet, eventjes pieken oké maar geen 550km lang. Krijg dan echt last van tunnelvisie bij snelheden boven de 220km/h en hoe sneller hoe enger het wordt. Laten we dat maar niet doen, straks sta ik op een plaatje550km lang 250km/h rijden is met SS goed te doen.

260km/h top volgens NielsMet vmax denk ik niet dat het lukt

[Voor 10% gewijzigd door Chevy454 op 07-05-2007 17:16]
Anoniem: 83626

Ebay: je verzuipt in de tellers zeg.. niet normaal. Nieuwe, digitale, lelijke koso-dingen van tegen de 100 euro, mooie digitale koso klokken (met analoog uiterlijk) van tegen de 200E, maar ook allerlei klassieke klokken.. mooi man. Schijt alleen in mn broek dat als ik iets koop van een andere motor van zeg 75-150 euro dat hij dan niet past of een totaal verkeerde snelheid aan gaat geven

Er zitten trouwens twee bobines op mijn brommer die per bobine twee bougies aansturen.. dus dat is TCI?

Heb tijdje terug ook digitale teller gekocht voor m'n z750 ('84) gewoon eentje uitgezocht die -en cdi- en omwonden rond de bougiekabel werkt. Acewell geworden linkjeAnoniem: 83626 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 17:41:
Volgens mij doelde Capo meer op je armen, die dan steeds langer en langer worden tijdens die 550km![]()
Ebay: je verzuipt in de tellers zeg.. niet normaal. Nieuwe, digitale, lelijke koso-dingen van tegen de 100 euro, mooie digitale koso klokken (met analoog uiterlijk) van tegen de 200E, maar ook allerlei klassieke klokken.. mooi man. Schijt alleen in mn broek dat als ik iets koop van een andere motor van zeg 75-150 euro dat hij dan niet past of een totaal verkeerde snelheid aan gaat geven![]()
Er zitten trouwens twee bobines op mijn brommer die per bobine twee bougies aansturen.. dus dat is TCI?
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Zoals sommige van jullie al weten heb ik vorige week mijn eerste 2e handse motor gekocht. Een honda cbr 600f uit 1994. Van mijn allerlaatste centjes die ik eindelijk bij elkaar heb weten te sprokkelen was ik tot afgelopen zaterdag een trotse eigenaar..
Aangezien ik 0,0 verstand heb van motoren lijkt het er nu toch op dat ik behoorlijk genaaid ben door de vorige verkoper.. Afgelopen zaterdag kwam ik er achter dat na een uurtje rijden als de motor goed warm loopt de motor ontzettend begint te stinken. Geen benzine dampen of iets dergelijks maar een rotte eigeren lucht. Het lijkt wel dezelfde lucht als die vroeger uit van die stinkbom flesjes kwam.. Een ontzettend smerige penentrante geur.. Je kan je wel voorstellen dat ik vreemden gezichten krijg voor het stoplicht... Ik heb ook geen idee wat het is, ik heb de kappen er af gehaald maar kan de bron niet traceren.
Verder om het verhaal compleet te maken kom ik zojuist thuis, ik denk laat ik de motor eens even starten want ik wil graag het geluid nog eventjes horen zodat ik weer blij kan worden naar een zware lange werkdag. En natuurlijk, de motor wil niet starten. Het lijkt er op dat de accu genoeg stroom geef t en ik hoor een vreemde snelle ratel trrrrrrrrrrr naar ik hoor niets van een motor die probeert aan te slaan of iets dergelijks...
Natuurlijk ben ik zo slim geweest om mijn allerlaatste centjes uit te geven aan de aankoop van de motor dus een bezoekje aan de motorzaak is ook geen optie... Het lijkt er dus op dat ik voorlopig stil sta met een fiets waarvan ik niet weet wat er aan de hand is en of het uberhaupt nog allemaal wel gaat rijden...

Je accu doet nog wat (je relais aanspreken) maar niet meer genoeg vermogen voor je startmotor rond te krijgen.
Je woont waar ik ooit woonde dus kan je helaas niet uithelpen met handen of gereedschap.
Smiling pittbull : Je hebt het idd bij het goede eind. Dat gaan Chevy's, maar ook mijn armen, op een vmax nooit trekken. Je schouders/nek/etc.....
[Voor 27% gewijzigd door Capo op 07-05-2007 18:54]

Alleen zeg jij wat ik denk

3 maal is scheepsrechtCapo schreef op maandag 07 mei 2007 @ 18:52:
Rotte eieren lucht ? Doet me vermoeden dat je spannings regelaar stuk is en je accu word gekookt. (spanningsregelaar is honda kwaal)

Dat is het dus gewoon, andere spanningsregelaar en accu halen (want die is nu ook wel naar de filistijnen).
Doodsimpel te vervangen bij een F2'tje, achterkappen dr af, zadel dr af en je kunt dr bij beiden bij (goed, voor de accu moet er nog 1kapje af trouwens

Accu moet je gewoon een goede (lees: yuasa) kopen, minste gezeik mee, kost je 60-70 euro ofzo.
Spanningsregelaar zit ergens tussen de 60 en 120 euro, afhankelijk van waar je m koopt.
Hee, je woont nog dichtbij ook

[Voor 2% gewijzigd door 4x2 op 07-05-2007 19:04. Reden: opmerken van relevante informatie :p]
leeg

Ik heb de druppellader er op aangesloten en die geeft een geel lampje. Wat in principe aangeeft dat de accu niet leeg is en nu aan het opladen is. Is de accu dan misschien toch nog ok? Hmm nee lijkt me niet trouwens aangezien jullie die rotte eieren lucht verklaren door een gare accu...
Er zijn van die momenten.. Dat je zou willen dat je een motor monteur was en geen it engineer

4x2, Ik woon niet meer in Eindhoven ik ben verhuist naar Valkenswaard maar dat is ook nog goed te doen op een zonnige motordag

Je accu kan goed zijn maar heeft wel gekookt. evt. bij vullen met gedistilleerd water indien nodig.
Chevy : we are a great team

Heb je een multimeter? Meet even de spanning bij draaiende motor, dan weet je ook hoe het zit met je spanningsregelaar. Als die kaduuk is vind je die wel op MP: http://tinyurl.com/2zezy7
En dat geratel wat je hoort is je startrelais.
Enneh. hoe zit het met de nokkenasketting(spanner)?
[Voor 6% gewijzigd door teacher op 07-05-2007 19:46]
Wise enough to play the fool
teacher schreef op maandag 07 mei 2007 @ 19:45:
Enneh. hoe zit het met de nokkenasketting(spanner)?
Meph schreef op maandag 07 mei 2007 @ 18:47:
Aangezien ik 0,0 verstand heb van motoren (...)

Wat ik wel zo vreemd vind is dat de motor wel start op het moment van verkoop maar 2 dagen later dus gewoon niet start.. Lijkt er dus op dat die kerel wel iets gedaan moet hebben om de motor te laten starten. En kan een rotte eieren lucht echt van een accu af komen? Bij een auto lees ik dat het vaak aan de katalysator kan liggen.. En ik hier iemand anders weer horen zeggen dat het de carburateur kan zijn?
Ik wacht even 2 uurtjes om te kijken of de status vol aangegeven wordt straks op de druppellader. En dan nog maar eens proberen te starten. Ik kan op zich nog wel een accu of spanningsregelaar aanschaffen maar die manuren van motoport zijn zo prijzig. De verkoper had gezegd dat hij 5 maanden terug een nieuwe accu had gekocht maar goed dan kan hij natuurlijk nog wel kapot zijn.
Verder ontzettend bedankt voor de linkjes teacher! Ik denk dat ik daar wel wat aan heb. Op zich kan ik die spanningsregelaar wel kopen voor 35 euro, dat is niet duur. Past die trouwens wel op een 94 model?
Is dat vrij makkelijk, zo'n spanningsregelaar vervangen? Kan ik dat zelf met wat gezond verstand zonder ervaring?
[Voor 8% gewijzigd door Meph op 07-05-2007 19:58]
Kan je een harde schijf in een computer vervangen?Meph schreef op maandag 07 mei 2007 @ 19:56:
Is dat vrij makkelijk, zo'n spanningsregelaar vervangen? Kan ik dat zelf met wat gezond verstand zonder ervaring?
Ja dusChevy454 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 20:00:
[...]
Kan je een harde schijf in een computer vervangen?

[Voor 31% gewijzigd door Meph op 07-05-2007 20:11]
Ik heb dit zelf enige tijd geleden meegemaakt met mijn vfr. 's Morgends nog zonder problemen naar het werk. 's Avonds daar willen vertrekken en niets meer buiten dat ratelen van het startrelais. Het kan dus perfect dat de vorige eigenaar van niets wist. En wat de accu betreft, deze mag nog zeer recent vervangen zijn, de kans bestaat dat die overleden is omwille van het probleem met de spanningsregelaar.
linkje
edit: De druppellader geeft nu een groen lampje bij OK wat aan zou moeten duiden dat de accu weer goed is. Betekend dit wellicht dat de accu het nog overleeft heeft en ik alleen dat ding dat zo ratelt (spanningsregelaar) moet vervangen?
[Voor 89% gewijzigd door Meph op 07-05-2007 20:20]
Hoe het zit met dat ding uit die link daar kan ik jammer genoeg niets over zeggen. Ik heb zelf namelijk een VFR 800 bouwjaar 2001. Aan het uitzicht te zien zijn deze gemaakt van '98 tot '01. Zelf had ik ergens een spanningsregelaar van een '98 op de kop kunnen tikken tegen een mooi prijsje, maar bleek toen dat ze voor modeljaar '00 - '01 een ander type hadden gebruikt. Gevolg stekkers pasten niet natuurlijk. Ondertussen heb ik wel een andere VFR rijder kunnen helpen met een '99 model.
Misschien een tip: zoek eerst naar de huidige en demonteer deze. Er moet wel ergens een typenummer op staan. Indien je de kans hebt om de nieuwe/2e handse spanningsregelaar te gaan op halen, neem dan de jouw mee en vergelijk de pasvorm (voor montage) en stekkers of het typenummer.
Zo zou het ding er moeten uitzien:

[Voor 5% gewijzigd door Youk op 07-05-2007 20:49]
Sorry ik bedoelde Teacher. Thanks guys ik ga ermee aan de slag.Capo schreef op maandag 07 mei 2007 @ 20:42:
ik heb niks gevonden... was iemand anders..
Ten slotte nog wel een laatste openstaande vraag. De accu stinkt, die zwavel en zuren zullen wel de veroorzaker zijn van de rotte eieren lucht. Echter lijkt het er op dat hij nog wel gewoon oplaad en power geeft. Voorlopig zou dus wellicht het vervangen van de spanningsregelaar voldoende kunnen zijn, en later een keer als er wat meer centjes zijn een nieuwe accu kopen?
Beiden.Meph schreef op maandag 07 mei 2007 @ 20:05:
[...]
Ja dusWaar ik nu alleen bang voor ben is dat ik een onderdeel bestel wat het probleem niet lijkt te zijn. De meningen lijken nu nog even verdeeld, accu of spanningsverdeler ?
Je spanningsregelaar is kapot en jaagt ws >16V door je accu heen waardoor het accuzuur aan de kook gaat.
En dat ruik je als rotte eieren.
En de 'grap' is dat je je nieuwe spanningsregelaar dr binnen de kortste keren weer uit klapt als je een slechte accu laat zitten (ding moet dan constant behoorlijk laden, vind ie niet leuk).
Heb je trouwens een berichtdingesje gestuurd.
leeg
Zelf heb ik toen de accu direct vervangen zonder te meten of deze nog goed was. Ik wou geen risico nemen, plus het feit dat het nog de originele was en dus al 6 jaar oud.
Als je de mogelijkheid hebt zou ik die ook vervangen. Maar je kan altijd eens zien wat het geeft met een andere spanningsregelaar. Ik kan je maar één raad geven: meten. En bij de minste twijfel vervangen.

Verder: wees niet te bang om zelf te sleutelen. Als je er de tijd voor neemt en zorgvuldig werkt kan je meer dan je denkt (mijn sleutelfouten ontstaan door "haast"). Kom je er niet uit kan je altijd nog geld uitgeven. Remblokjes vervangen is zo'n klusje wat je prima zelf kan doen

Even een test:
start je motor weer met de accu? Mooi, maar hou in je achterhoofd dat er een nieuwe moet komen. Meet het voltage op de polen, als dat hoger is als 14 volt meteen uitzetten en die regelaar vervangen.
Nee de motor start nog steeds niet. Hoor alleen de besproken ratelteacher schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:01:
Ik ben niet bekend genoeg met deze honda's om te zeggen of het past. Dit was gewoon de eerste link die ik googledeMeestal zijn die dingen allemaal eender.
Verder: wees niet te bang om zelf te sleutelen. Als je er de tijd voor neemt en zorgvuldig werkt kan je meer dan je denkt (mijn sleutelfouten ontstaan door "haast"). Kom je er niet uit kan je altijd nog geld uitgeven. Remblokjes vervangen is zo'n klusje wat je prima zelf kan doen
Even een test:
start je motor weer met de accu? Mooi, maar hou in je achterhoofd dat er een nieuwe moet komen. Meet het voltage op de polen, als dat hoger is als 14 volt meteen uitzetten en die regelaar vervangen.

Edit: Ik heb eens rond zitten kijken op http://www.goedkopemotor.nl/ maar hier verkopen ze een ander model spanningsregelaar voor het 90 model dan voor het 94 model dus helaas zal dat geen optie geen. Dit slechts ter info

[Voor 6% gewijzigd door Meph op 07-05-2007 22:07]
probeer het eens met een auto accu er los aan zonder je motoraccu, denk dattie dan wel startMeph schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:51:
[...]
Nee de motor start nog steeds niet. Hoor alleen de besproken ratelIk ga denk ik binnenkort ook maar eens proberen zelf wat te spelen door het ding eens uit elkaar te halen en te kijken waar alles voor dient... Daar ben je tenslotte ook it'er voor
Het is gewoon even balen op het moment omdat je net je rijbewijs, en eindelijk je eerste motor hebt en dan dit over je heen krijgt.. Maar goed er zijn genoeg ergere dingen
Nogmaals bedankt allen voor het advies. Ik ga proberen iemand te vinden met verstand die kan kijken en vertellen wat ik inderdaad zoal wel en niet moet vervangen. Voor de rest zal ik zelf ook proberen te doen wat ik kan natuurlijk en anders moet ik maar eventjes geduld hebben tot er weer geld in het laatje is.
niet te lang laten lopen gewoon ff spaning meten over je accu na het starten
edit
heb je een werkplaatshandboek? dat kan wel eens heel handig zijn bij dit soort dingen, daar staat precies in welk onderdeel wat is en welke toleranties er aan mogen zitten

[Voor 8% gewijzigd door rimpeldinky op 07-05-2007 22:08]
*burp*

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Op zich zijn mankementen geen probleem voor een aankoop, dan gaat er alleen wat van de prijs af, en kan je zelf gaan sleutelen. Maar je moet het weten om niet 'afgeript' te worden.
Toch een beetje een naïef idee imo. Met een beperkt budget is sleutelen de enige optie. Zoals gezegd, begin met een werkhandboek van dat type motor. (waar stap voor stap wordt uitgelegd hoe iets uit elkaar moet gehaald worden, en in welke volgorde terug ineengezet). Je kan nu wel lukraak beginnen, en iemand met ervaring kan dat ook. Maar veel kans dat het dan achteraf niet meer goed komt. Gebruik lege ijsdoosjes voor bouten, enz...

(die werkhandboeken, worden die nog gemaakt voor moderne motoren? Voor '70/'80 bikes vind je er op beurzen alleszins genoeg. Maar toen waren de tijden ook anders

Op zich een logisch verhaal maar wat moet je anders met een beperkt budget en liefde voor een bepaalde sportmotor...Anoniem: 131051 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 22:25:
Sowieso, geen slim idee om een vrij oude motor met mogelijke slijtage of ouderdomskwalen te kopen zonder zelf verstand te hebben van techniek, of te weten waar je moet op letten als je een tweedehands koopt.
Dus zoeken naar een verse accu. (tip: saito accu voor 22,95 bij de eerdergenoemde louis) en hoogstwaarschijnlijk een spanningsregelaar (kunnen ze bij cbrclub.nl niks voor je betekenen?)Meph schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:51:
[...]
Nee de motor start nog steeds niet. Hoor alleen de besproken ratel

Heb zojuist op ebay een tellersetje 'gewonnen'. Komt van een gpz1100. Ik dacht: "Tis ook een oudere kawa, dus met een beetje mazzel gaat dat passen, qua kabel (km) en elektrisch signaal (rpm)". We gaan het meemaken.
Heb ook Acewell dingen bekeken enzo, maar ik vind 150 euro erg veel geld voor iets wat ik geen gezicht vind. Ieder zijn smaak natuurlijk. Die teller van de gpz is ook geen schoonheid trouwens. Maar ik wil gewoon analoge wijzers zien draaien.. die digitale vind ik amper uit te lezen en geen gezicht op een wat oudere motor

De toerenteller is kleiner dan de km teller?Anoniem: 83626 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 00:34:
Bedankt voor het meedenken over de tellertjes![]()
Heb zojuist op ebay een tellersetje 'gewonnen'. Komt van een gpz1100. Ik dacht: "Tis ook een oudere kawa, dus met een beetje mazzel gaat dat passen, qua kabel (km) en elektrisch signaal (rpm)". We gaan het meemaken.
Heb ook Acewell dingen bekeken enzo, maar ik vind 150 euro erg veel geld voor iets wat ik geen gezicht vind. Ieder zijn smaak natuurlijk. Die teller van de gpz is ook geen schoonheid trouwens. Maar ik wil gewoon analoge wijzers zien draaien.. die digitale vind ik amper uit te lezen en geen gezicht op een wat oudere motor

Ik vind het opzich best leuke tellers, je kan er gewoon een andere wijzerplaat achter doen, en andere ledjes.. geeft het meteen een betere look. Dan kan je ook zelf op je wijzerplaat zetten wat je mooi vind

No signature required.

Deze week nog komt ze naar me toe

Dus binnen kort de RDW keuring en BPM (auw...) en dan kan ik weer rustig beginnen met oefenen

Iemand hier ervaring met de RDW keuring ? Alle onderdelen zijn E gekeurd maar toch twijfel ik over de mini-achterknipperlichten. Maar eigenlijk kan die toch niet afgekeurd worden als er allemaal E-keur spul op zit ?
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere! My site
het kan zeker wel, hij voldoet niet aan de typegoedkeuring(homologatie) afgegeven door de fabrikantDr.DNA schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 09:03:
Gisteren een GSX-R 1000 K3 in duitsland gekocht![]()
Deze week nog komt ze naar me toe![]()
Dus binnen kort de RDW keuring en BPM (auw...) en dan kan ik weer rustig beginnen met oefenen
Iemand hier ervaring met de RDW keuring ? Alle onderdelen zijn E gekeurd maar toch twijfel ik over de mini-achterknipperlichten. Maar eigenlijk kan die toch niet afgekeurd worden als er allemaal E-keur spul op zit ?
*burp*
rimpeldinky schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 09:16:
[...]
het kan zeker wel, hij voldoet niet aan de typegoedkeuring(homologatie) afgegeven door de fabrikant

Misschien dan toch maar even nieuwe halen voordat ik naar de RDW ga... En ik ga ze even bellen natuurlijk..
snappu?
*burp*
En als ik heel veel geluk heb wordt hij (zij ?) vanavond gebracht....

*burp*
En maak je motor compleet origineel!
Liever wat extra sleutelen als afkeur en nog terug moeten en weer 100 euro moeten dokken en dag vrij moeten nemen etc.
En als je naar inloop ochtend gaat.. zorg dat je er vroeg staat dan ben je zo weg!
Zonde van je geld, die dingen zijn niets meer dan een vertaling van je echte rijbewijs en hebben 0,0 rechtsgeldigheid..Capo schreef op maandag 07 mei 2007 @ 16:46:
[...]
Ik ga een internationaal rijbewijs halen bij de ANWB voor 12,50 voor als we in het buitenland gaan rijden. Kost pasfoto en 12,50 euro.. als ze me dan het rijbewijs daar afnemen krijgen ze die.. eind juni met auto + aanhanger (2 motors erop) naar frankrijk dus..
Met je EU rijbewijs mag je gewoon in elk EU land rijden (en in 99% van de rest van de landen ook).
Als ze je rijbewijs afpakken, dan pakken ze ook je echte rijbewijs af niet alleen je internationale..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

*burp*
ik heb zeer regelmatig een motor gestart door er gewoon start kabels van de auto op te zetten.Meph schreef op maandag 07 mei 2007 @ 22:16:
Ik heb helaas geen spanningsmeter en ook geen autoaccu die ik los mag halen(leasebak). Maar bedankt voor de tip ik kijk wat ik ermee kan doen.
[disclaimer] ik ben niet verantwoordelijk voor mogelijke schade[/disclaimer]
Dat ratelen wat je hoort is idd het relay van de startmotor, deze krijgt dan wel stroom, maar niet voldoende om de startmotor rond te krijgen.
PVOUPUT - 7000WP - 40 x SF175 - Fronius Symo 8.2-3-M - Twente
Een auto is (ong) 12V... hebben (oudere) motoren niet een 6V accu ?!? Zou ik zeker even controleren... staat vast gewoon op de accu ergens..Grolsch schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:27:
[...]
ik heb zeer regelmatig een motor gestart door er gewoon start kabels van de auto op te zetten.
3 jaar terug kon men de internationale nog inleveren, grens over en verder rijden met echte op zak.(frankrijk)ToolkiT schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:17:
[...]
Zonde van je geld, die dingen zijn niets meer dan een vertaling van je echte rijbewijs en hebben 0,0 rechtsgeldigheid..
Met je EU rijbewijs mag je gewoon in elk EU land rijden (en in 99% van de rest van de landen ook).
Als ze je rijbewijs afpakken, dan pakken ze ook je echte rijbewijs af niet alleen je internationale..
dan is je internationale niks meer waard dan de krant van gister..
Als de fransen dat accepteerden als rijbewijs inleveren heb je mazzel gehad, want wettelijk gezien is dat ding bijna niks waard..
Je zag ook veel backpackers zo'n ding aanvragen voor australia, terwijl je NL rijbewijs gewoon geldig was mits met vertaling.. en gezien het tegenwoordig in meerdere talen erop staat en met iconen ipv tekst is dat dus simpel..
Omdat de klokken bij een naked, zoals ze bij de Zephyr zijn opgesteld, eenmaal even groot moeten zijn voor de looks.DinX schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 09:09:
Waarom zou ie groter moeten zijn ?
Das niet waarGrolsch schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:27:
Dat ratelen wat je hoort is idd het relay van de startmotor, deze krijgt dan wel stroom, maar niet voldoende om de startmotor rond te krijgen.

Het relais krijgt voldoende spanning en stroom maar zodra de stroom door de startmotor stroomt zakt de spanning in waardoor de bekrachtiging van het relais in het gedrang kom met het gevolg dat het startrelais niet meer bekrachtigd kan worden en daardoor open gaat waarbij de stroomtoevoer naar de startmotor stopgezet wordt en de spanning weer stijgt en het verhaal opnieuw begint. Het relais krijgt voldoende spanning en stroom maar zodra de stroom door de startmotor stroomt zakt de spanning in waardoor de bekrachtiging van het relais in het gedrang kom met het gevolg dat het startrelais niet meer bekrachtigd kan worden en daardoor open gaat waarbij de stroomtoevoer naar de startmotor stopgezet wordt en de spanning weer stijgt en het verhaal opnieuw begint. Het relais krijgt voldoende spanning en stroom maar zodra de stroom door de startmotor stroomt zakt de spanning in waardoor de bekrachtiging van het relais in het gedrang kom met het gevolg dat het startrelais niet meer bekrachtigd kan worden en daardoor open gaat waarbij de stroomtoevoer naar de startmotor stopgezet wordt en de spanning weer stijgt en het verhaal opnieuw begint. Het relais krijgt voldoende spanning en stroom maar zodra de stroom door de startmotor stroomt zakt de spanning in waardoor de bekrachtiging van het relais in het gedrang kom met het gevolg dat het startrelais niet meer bekrachtigd kan worden en daardoor open gaat waarbij de stroomtoevoer naar de startmotor stopgezet wordt en de spanning weer stijgt en het verhaal opnieuw begint. ....

Tis een CBR600, die 6V tijdperk ligt achter ons. Of je moet één of ander oost-europees hoopje metaal hebben maar dan is die 6V batterij het minste van je zorgenDr.DNA schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:50:
Een auto is (ong) 12V... hebben (oudere) motoren niet een 6V accu ?!? Zou ik zeker even controleren... staat vast gewoon op de accu ergens..

[Voor 36% gewijzigd door Chevy454 op 08-05-2007 15:58]
onze conlussie is allebei hetzelfde, maar ik vertel het in 1,5 regel begrijpbare taalChevy454 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:55:
[...]
Das niet waar
Het relais krijgt voldoende spanning en stroom maar zodra de stroom door de startmotor stroomt zakt de spanning in waardoor de bekrachtiging van het relais in het gedrang kom met het gevolg dat het startrelais niet meer bekrachtigd kan worden en daardoor open gaat waarbij de stroomtoevoer naar de startmotor stopgezet wordt en de spanning weer stijgt en het verhaal opnieuw begint. Het relais krijgt voldoende spanning en stroom maar zodra de stroom door de startmotor stroomt zakt de spanning in waardoor de bekrachtiging van het relais in het gedrang kom met het gevolg dat het startrelais niet meer bekrachtigd kan worden en daardoor open gaat waarbij de stroomtoevoer naar de startmotor stopgezet wordt en de spanning weer stijgt en het verhaal opnieuw begint. Het relais krijgt voldoende spanning en stroom maar zodra de stroom door de startmotor stroomt zakt de spanning in waardoor de bekrachtiging van het relais in het gedrang kom met het gevolg dat het startrelais niet meer bekrachtigd kan worden en daardoor open gaat waarbij de stroomtoevoer naar de startmotor stopgezet wordt en de spanning weer stijgt en het verhaal opnieuw begint. Het relais krijgt voldoende spanning en stroom maar zodra de stroom door de startmotor stroomt zakt de spanning in waardoor de bekrachtiging van het relais in het gedrang kom met het gevolg dat het startrelais niet meer bekrachtigd kan worden en daardoor open gaat waarbij de stroomtoevoer naar de startmotor stopgezet wordt en de spanning weer stijgt en het verhaal opnieuw begint. ....

PVOUPUT - 7000WP - 40 x SF175 - Fronius Symo 8.2-3-M - Twente
de dag dat chevy begrijpelijke technische taal gaat posten eet ik mijn helm opGrolsch schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:16:
[...]
onze conlussie is allebei hetzelfde, maar ik vertel het in 1,5 regel begrijpbare taal

(gelukkig net een nieuwe helm besteld

Daag me niet uitToolkiT schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:21:
de dag dat chevy begrijpelijke technische taal gaat posten eet ik mijn helm op

Doe ik ook regelmatig met allerlei motoren. Maakt geen zak uit. Accu heeft alleen een hogere capaciteit en kan meer stroom leveren. = dus beter dan die in de motor zit. maarja een beetje groot voor in de motor he.Grolsch schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:27:
[...]
ik heb zeer regelmatig een motor gestart door er gewoon start kabels van de auto op te zetten.
[Voor 17% gewijzigd door FragDaddy op 08-05-2007 16:48]
Have a wheelie good weekend!
oeh oeh!!!
chev.. kan jij me even uitleggen hoe zo'n spanningsregelaar werkt??
En toolkit, je mag kiezen, met of zonder HP sauce

* ToolkiT gaat op zoek waar dat lego helmpje ook alweer lagteacher schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:51:
[...]
oeh oeh!!!

HoezoFragDaddy schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:47:
Maarja een beetje groot voor in de motor he.

teacher schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:51:
oeh oeh!!!

[Voor 33% gewijzigd door Chevy454 op 08-05-2007 17:11]
Ja.. dat snap ik welChevy454 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 17:11:
[...]
Het werkt op rook
Als de rook eruit is dan werkt het niet meer

heheeheheheeetooooolkit

overigens.. net de postbode aan de deur:

112 pond

Och.. moeten, moetenChevy454 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:51:
[...]
Omdat de klokken bij een naked, zoals ze bij de Zephyr zijn opgesteld, eenmaal even groot moeten zijn voor de looks.

Als ik voor 10 euro een werkende gpz-set kan kopen of twee even grote van bijv een bandit voor 140, dan koop ik wel ongelijke van een gpz hoor

Volgens mij bedoelde m3rcury trouwens eerder dat de toerenteller groter hoort dan de kilometerteller.
Ach, ik knutsel er wel wat omheen, ben hem toch min of meer aan het fighteren

Bugspoiler is inmiddels bezorgd trouwens! Ben erg benieuwd hoe dat staat, maar motor staat nu circa 70km hiervandaan. Ding is wel knalrood maar goed, moet toch nog van alles spuiten.
Ook eens serieus gaan nadenken over welke kleur ik de motor ga overspuiten, als ik toch bezig ben

Mooi diep rood (richting bordeaux ofzo) lijkt me wel wat.. combineert mooi met de donkergouden remklauwtjes. Her en der dan nog wat zwart erbij

Knalgeel is ook wel cool, alleen moet ik dan ook mn klauwen weer opnieuw doen, want de combinatie geel-goud vind ik heel vies.
Dankzij jouw post heeft Hein Gericke nog een setje van 149,- euro verkochtCapo schreef op maandag 07 mei 2007 @ 08:44:
Dankzij het geweldige communicatie setje ( gekocht bij hein gericke, 149 euro, goed in gebouwd en meer dan genoeg afstand mogelijk!)

Ik heb nog een ander vraagje trouwens. Ik heb zelf een CBR 600f uit 99, en eigenlijk al zolang ik hem heb, 2 weken, begint de voorrem met piepen als ik aan het remmen ben. Hij piept pas als ik bijna stil sta zeg maar. Moet ik me daar zorgen om maken? Of is dat gewoon een onschuldig geluidje? Lijkt me typisc iets dat Chevy wel weet

Werd je ook gezoent ?

damn wat een geld.
Ow en de helmeter vs. chevy :

Ook midland ?Requiem19 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 18:29:
[...]
Dankzij jouw post heeft Hein Gericke nog een setje van 149,- euro verkocht. Zometeen eens kijken hoe het precies allemaal werkt, maar dat lijkt me geen probleem. Beetje jammer dat de mevrouw die ons hielp er niets van wist, gelukkig was ze wel aardig. Sowieso is het een behoorlijke mooie winkel.
Hier werkt het echt goed. We hebben beide shoei xr1000 met wishper kit dus weinig wind in de helm. We hebben afgelopen zondag behoorlijk wat afstand gehad en ging prima.
Volume mag je wel op halverwege zetten en microfoon kun je best wel netjes wegstoppen in onze helm, we hoeven dan niet echt hard te praten want dan word je gek

Enigste irritatie zijn in bewoonde gebieden : kiddo's met 27mc.. en babyfoons.. (dus niet kanaal 7 gebruiken denk ik zo ivm blerende koters)
[Voor 68% gewijzigd door Capo op 08-05-2007 18:35]
Als je remblokken niet versleten zijn ligt het ws aan de blokken zelf (beetje verglaasd/oud).Requiem19 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 18:29:
Ik heb nog een ander vraagje trouwens. Ik heb zelf een CBR 600f uit 99, en eigenlijk al zolang ik hem heb, 2 weken, begint de voorrem met piepen als ik aan het remmen ben. Hij piept pas als ik bijna stil sta zeg maar. Moet ik me daar zorgen om maken? Of is dat gewoon een onschuldig geluidje? Lijkt me typisc iets dat Chevy wel weet
Niet druk om maken zolang ie nog goed remt.
leeg
ok, dat is begrijpelijke taal.. maar het moet natuurlijk ook wel waar zijn, begrijpelijke onzin kan iedereen wel vertellenChevy454 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 17:11:
Het werkt op rook
Als de rook eruit is dan werkt het niet meer

(op politici na natuurlijk

[Voor 4% gewijzigd door DinX op 08-05-2007 19:55]
het klopt, zolang de rook er in zit kan jij niet het tegendeel bewijzenToolkiT schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:03:
[...]
ok, dat is begrijpelijke taal.. maar het moet natuurlijk ook wel waar zijn, begrijpelijke onzin kan iedereen wel vertellen
(op politici na natuurlijk)

(gvd hoe heete die vent met zn kat in de doos ook alweer

*burp*

[Voor 40% gewijzigd door snars op 08-05-2007 20:34]
I reject your reality, and substitute my own.
Wat een sukkel, die met zn hanenkam zeg..
Beetje bijdehand gaan lopen doen.. nee daarmee mag je je papiertje houden

Dat commentaar:
"Het tanken moet nog even wachten, want er komt een motorrijder voorbij... met mach 3"
tzz
[Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 83626 op 08-05-2007 21:05]
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/7078136#7078136
Anoniem: 79743

welke rechten hebben voetgangers binnen een woonerf?

I reject your reality, and substitute my own.
Hm, welk boekje heb je gebruikt? Dat is wel heel beknopt... Alles van rechts gaat voor, voetgangers mogen overal en nergens in de weg lopen, alleen stapvoets rijden, etcAnoniem: 79743 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 21:21:
ik heb gister me theorie examen gehaaldmaar ik kwam er wel achter dat ik weinig dingen weet over rijden binnen een woonerf. In me boekje staat eigenlijk alleen maar "voorrang verlenen bij verlaten van erf" .
Anoniem: 79743
Er zijn nog maar weinig woorerven tegenwoordig, alles is 30km zone. Gewoon oppassen op kindjes enzo, dan komt het goed , en verder de normale regels hanterenAnoniem: 79743 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 21:21:
ik heb gister me theorie examen gehaaldmaar ik kwam er wel achter dat ik weinig dingen weet over rijden binnen een woonerf. In me boekje staat eigenlijk alleen maar "voorrang verlenen bij verlaten van erf" .
* M3rcury heeft nog nooit in een woonerf gereden ?
No signature required.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
wegmisbruikers vind ik zelf beter, en tja ik vind ook dat je een beetje kan spelen in de speeltuin, bochten pakken is toch niet verkeerd (die wheelies kan ik dan nog wel een klein beetje begrijpen)snars schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 21:32:
Wat een doodsaai programmaDie motorrijder..tja simpel figuur.
No signature required.
Wegmisbruikers is eng, met die wazige tuinlaaf van ome Spee.M3rcury schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 01:38:
[...]
wegmisbruikers vind ik zelf beter, en tja ik vind ook dat je een beetje kan spelen in de speeltuin, bochten pakken is toch niet verkeerd (die wheelies kan ik dan nog wel een klein beetje begrijpen)
Ik denk dat als die twee de knie aan de grond hadden gezet bij die op- en afritten dat ze daar ook nog op gepakt zouden worden. Mag niet, is levensgevaarlijk en je kunt zo een schuiver maken (volgens die agenten). Wel klote dat die andere motorrijder daar in de vangrail lag trouwens.M3rcury schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 01:38:
[...]
wegmisbruikers vind ik zelf beter, en tja ik vind ook dat je een beetje kan spelen in de speeltuin, bochten pakken is toch niet verkeerd (die wheelies kan ik dan nog wel een klein beetje begrijpen)
Maar als dat nou een wheelie was? Die richting dat tankstation.. oeh wheelie wheelie.. artikel 5.
Man dat was een hupsje. Duurde nog geen halve seconde. Maargoed. Als 'ie dan ook nog stoer commentaar gaat geven en zelfs de agenten persoonlijk gaat beledigen.. Jah dat is misschien niet zo handig. Alleen daarvoor hadden ze hem al moeten pakken vind ik. Ik erger me helemaal gek als ik dat op TV zie... laat staan dat je er als agent bij staat. Ik zou hem neergeschoten hebben.. Opzouten mafkees.
maw. Gewoon netjes blijven als je weer eens wordt aangehouden.
[Voor 29% gewijzigd door FragDaddy op 09-05-2007 09:29]

Maar ze gingen denk ik voornamelijk voor de artikel 5 omdat hij eerst met een 160+ voorbij kwam knallen.
Anyways, lijkt na het lezen van het motorforum dat het daar blijkbaar een standaard plek is om heen en weer te knallen. Leuk

Die 160+ hadden ze niet kunnen meten. en dan nog. Ik ben een tijdje geleden met 160 langs de kant gezet en daar hebben ze het toen niet eens over gehad. Vonden ze niet interessant. Alleen over dat ik wat te lang links bleef hangen (ja ja.. met 160 is dat meestal zo he).. Naja. dan blijf je gewoon netjes en dan zeg je dat je er voortaan beter op probeert te letten. Boete van 75 euro en dat te hard rijden (wat veel duurder was) wordt niet over gesproken.johnnyv.nl schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:35:
Die motorrijder was een regelrechte retard![]()
Maar ze gingen denk ik voornamelijk voor de artikel 5 omdat hij eerst met een 160+ voorbij kwam knallen.
Anyways, lijkt na het lezen van het motorforum dat het daar blijkbaar een standaard plek is om heen en weer te knallen. LeukGa dan en beetje touren ofzo.
hey hey hey. Ik rij ook wel eens een paar rondjes op zo'n "standaardplek". Niet iedereen heeft een motor om 'een beetje mee te touren'. Als ik me wil vervelen kijk ik wel een romantische film ofzo.
[Voor 26% gewijzigd door FragDaddy op 09-05-2007 09:44]

Maar ik zie (ondanks de kick van de acceleratie) de lol van rondjes rijden op zo'n kort stuk niet in.
Nou. Dat komt wel als je met 130+ over zo'n op en afrit gaat met knie en voetstepje op het asfalt.johnnyv.nl schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:38:
Ik bedoel ook niet traag touren
Maar ik zie (ondanks de kick van de acceleratie) de lol van rondjes rijden op zo'n kort stuk niet in.
Nee, met 80 zit ik ook met 1 hand aan het stuur te slapen. Dan is zo'n afrit geen bocht, maar gewoon rechtdoor.

* pagani heeft genoeg asfalt gevoeld en gaat níet met 130 met de stepjes aan de grond een afrit nemen.
Wat? Hey. Ik geef toch ook aan dat die prutser gewoon zijn bek had moeten houden naar die agenten toe.
En ja ik rij ook wel eens zo. Dat zal ik niet ontkennen. Alleen mijn wheelies zijn dan vaak iets netter en ik ga misschien wat harder die bocht door.
Ik snap ook best dat mensen (met een FJR!?

En ja ik zou dat graag alleen op een circuit doen en niet op de openbare weg.. maarja beetje prijzig, je kunt er niet elke avond terecht en je moet maanden vantevoren reserveren zonder dat je weet of het goed weer wordt op de dag dat je gaat rijden.
Zolang er dus in nederland nog geen circuit is dat elke avond open is en waar je voor een paar tientjes kunt rijden (zie nurburgring)..
Was je erbij dan? Rustig rijden en 'zo ineens' met je motor in de vangrails belanden!? kan ik niet rijmen. Tenzij er diesel of olie lag natuurlijk.En die reed nog rustig
Ook dat ontken ik niet. Maar ik heb wel een hoop fun op de motor.. Juist met het rijgedrag dat motorrijders een slechte naam geeft. Geeft mij een enorme adrenalinekick die ik verder op geen andere mogelijkheid kan krijgen.. buiten base-jumpen van de domtoren af ofzo. Maarja dat zal niet veel meer maatschappelijk geaccepteerd zijn.Het zijn die lui die motorrijders zo'n slechte naam geven bij de koekblikkers enzo.
[Voor 23% gewijzigd door FragDaddy op 09-05-2007 09:57]
Luister naar het ooggetuigeverslag aan het begin van het item.FragDaddy schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:48:
[...]
Was je erbij dan? Rustig rijden en 'zo ineens' met je motor in de vangrails belanden!? kan ik niet rijmen. Tenzij er diesel of olie lag natuurlijk.
(iets in de trant van "ik zag hem bij het stoplicht wegrijden, heel rustig, netjes en gecontroleerd, ik ging de bocht door en opeens lag hij er")
Zegt natuurlijk niet dat hij in de bocht niks lomps heeft gedaan, maar wel dat hij voor de bocht netjes reed.
[Voor 28% gewijzigd door pagani op 09-05-2007 09:53]
Dit topic is gesloten.