Anoniem: 83626 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 08:22:
[...]
Ik vind dat je de keuze van iemand gewoon moet respecteren.
Niet iedereen wil een fiets met een goed weggedrag.. sommige willen een fiets met een goed uiterlijk
Niet dat ik een cruizer een goed uiterlijk vind hebben, maar degene die erover begon wel. En voor een hele hoop mensen gaat dat voor remmen, ergonomie, snelheid en bochtenwerk.
Ieder zijn meug, toch
Vind het altijd zo makkelijk om een jong persoon belachelijk te maken als die graag op een cruizer/chopper (of ander vb: bmw) zou rijden. Hij zou zich bijna gaan afvragen of hij toch niet een andere fiets moet kopen dan hij eigenlijk wil als hij afgaat op jullie reacties.
Goed, wijze zen-modus modus off
Hela Hola.. Ik vind zijn opmerking zwaar grappig..
Ik respecteer bijna iedere motor en respecteer bijna iedere motorrijder
Bijna ? ja bijna.. zolang een motor veilig is, en zolang een motorrijder veilig rijd heb ik er respect voor.
Ik vind stukgatie gaaf, de rode testesterone fiets is vet. Bankwing zou ik dolgraag mee langs de kust rijden in de states. Crossmotors zijn super, tenzij je moet sleutelen in de blubber

,
Motors die lid zijn van MC okselfris rijden zwaar relaxed als je vriendin achter op zit met der string tot onder der oksels en de motorrijder zijn sjago gezicht opzet omdat ze anders niet meer hoeven te stoppen voor eten ivm de gratis vliegen tussen hun tanden.
En als ik 50 ben koop ik ook een BMW met zijspan of misschien wel over 2 jaar een 1200GS en ga ik naar polen (bedoel met al die polen die straks hier komen werken is het daar lekker rustig

)
Bedoel het is een grote joe bar. Beetje elkaars fiets afzeiken maar ondertussen is er wel respect voor. (3 vrienden zeiken elkaars motor af in de kroeg, komt een vreemde binnen die mee doet en die word op zijn bek geslagen door de 3... respect voor elkaars prul )
Maar waar ik niet vrolijk van word zijn voorvorken waar je mee kunt sturen als je het voorwiel vast houd(speling).Remmen die slecht werken en dat men TOCH hard rijd. En ja racemongolen maken ook herrie maar de ontiegelijke harde asociale klappen uit de uitlaat van een aantal choppers daar word niemand vrolijk van behalve de bestuurder (zelfs de bijrijderster gaat er sjago van kijken)
Als een chopper een "sport" geluid maakt prima ( maar geen 120db klappen of harder) , en pak in godsnaam de remmen aan en monteer goede remblokken, stalenremleiding achter (voor te weinig druk op het wiel, blokkeerd te snel) etc.e tc.
Maar als eerste motor : koop iets wat goed stuurt en remt, dat heb je nodig als je net je rijbewijs hebt en nog aantal "oeps momentjes" zal krijgen ( zoals mijn vriendin dat noemt

)
Als er een andere weg gebruiker ineens denkt dat jou weghelft de zijne is moet je kunnen sturen en remmen.. zeker als je enthousiast bent en eens aan het gas draait (wat iedereen doet)
Ik heb al eerder geroepen, mijn gsxr1000 is mijn vrouw en een oldtimer cafe racer word ooit mijn minnares voor erbij
en MF is een kut forum maar met aantal mensen is het er wel gezellig. Zo is het overal.. de helft van je familie kun je ook niet uitstaan maar de andere helft wel. MF heb je 1 geluk, het is geen familie en je hoeft niet vriendelijk te doen c.q te reageren.
Ik post in paar topics en rest kan me gestolen worden. Lees wel regelmatig streetfighter sessie, SM sessie, etc maar post er weinig/niks, heb daar "niks" te zoeken op een paar complimentjes na af en toe.
[
Voor 11% gewijzigd door
Capo op 02-05-2007 09:31
]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?