Nokia N95 topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 35 Laatste
Acties:
  • 79.833 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:13:
[...]

De T-Mobile toestellen die in de toekomst zullen worden uitgeleverd zullen zeker branded zijn. Naast de software branding, SIM lock en netwerk instellingen zul je waarschijnkijk ook het T-Mobile logo op de hardware vinden. Voordeel van dit "nadeel" is dat je meestal iets goedkoper uit bent dan een open markt versie

Deze operator varianten hebben ook allemaal een eigen productcode dus updaten met nieuwe software heeft niet et effect dat je alle branding kwijt bent! Sterker nog, de operator moet iedere softwarewijziging ook zelf goedkeuren. Dit betekent vaak dat de updates voor de operator iets later zijn dan de openmarkt varianten.

Nu is er in dit topic wel een tooltje beproken waarmee je zelf de productcode kan veranderen maar zoals je waarschijnlijk zelf ook wel aanvoelt is dat niet de bedoeling, je garantie vervalt als je dat toepast. Ik denk dat je dan beter nu bij aanschaf beter even na kunt denken en het prijsvoordeel moet afwegen tegen het custimization nadeel. Ik ga persoonlijk liever voor openmarkt dan maar ieder zijn eigen keuze.
Maar kan ik wel zelf de nieuwe firmware eropzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:16:
[...]
Maar kan ik wel zelf de nieuwe firmware eropzetten
Ja ook operator varianten kun je zelf updaten, mits die dan al wel beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:18:
[...]

Ja ook operator varianten kun je zelf updaten, mits die dan al wel beschikbaar is.
11.00 nog wat is tog al beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

enig idee wanneer de t-mobile toestellen gebrand zullen zijn.
Ik heb mijne vorige week besteld en mij is verteld dat deze op voorraad was en ik hem volgende week kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:24:
Hi,

enig idee wanneer de t-mobile toestellen gebrand zullen zijn.
Ik heb mijne vorige week besteld en mij is verteld dat deze op voorraad was en ik hem volgende week kan verwachten.
Ik heb m 28 April besteld, ik moet ook w8en tot volgende week!!

Ik weet niet of ze gebrand zullen zijn, wel weet ik zeker dat er T-Mobile simlock op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan leven met een simlock.
zolang er maar niks anders aan het toestel is veranderd.

Waarom heb jij hem trouwens nog niet. Ik heb hem 3 mei besteld en mij zeiden ze dat ie gewoon op voorraad was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkoe
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-07 16:51
Ook een aanrader: divx player voor s60 3rd generation. Divx Avi op je N95 :D (divx.com)

Converteren kan bijvoorbeeld met virtualdub. Films kunnen behoorlijk klein worden, met divx video en mp3 audio bijvoorbeeld. Ik moet nog even spelen met de instellingen, heb net een aflevering family guy in 40 mb gepropt met snelle 1-pass conversie, maar dat is net te lage kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:30:

Waarom heb jij hem trouwens nog niet. Ik heb hem 3 mei besteld en mij zeiden ze dat ie gewoon op voorraad was.
Ik weet echt niet, ik heb ze helemaal gek gemaild, en tog moet ik wachten. 8 Mei waren ze binnen ik d8 10 mei heb ik m wel.
Dus niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:20:
[...]
11.00 nog wat is tog al beschikbaar?
Voor de meeste open markt variant wel ja. Maar dis is nu al zolang uit dat die zeer waarschijnlijk ook al beschikbaar is voor de andere varianten tegen de tijd dat je je toestel binnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:44:
[...]

Voor de meeste open markt variant wel ja. Maar dis is nu al zolang uit dat die zeer waarschijnlijk ook al beschikbaar is voor de andere varianten tegen de tijd dat je je toestel binnen hebt.
Verschilt dat dan per provider, de firmwares komen van Nokia, wat heeft de provider daar dan mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:04:
[...]

Heb je al eens geprobeerd de kabel op een andere USB poort aan te sluiten?
Ja Robert, dan ziet die hem nog niet. ook geprobeerd met een andere kabel (van N80), doet die ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkoe
Ibood van vandaag: logitech bluetooth headset voor 30 euro :P

Perfecte aanvulling op mijn N95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:47:
[...]

Verschilt dat dan per provider, de firmwares komen van Nokia, wat heeft de provider daar dan mee te maken?
Omdat die juist hun eigen branding (software) er op zetten. En als ik tmob was en zou tig mailjtes krijgen van een persoon over de levering zou ik die persoon onder aan de lijst zetten. of een brak toestel sturen. Dus of het wel zo slim is wat je allemaal hebt gedaan betwijfel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elkoe schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:33:
Ook een aanrader: divx player voor s60 3rd generation. Divx Avi op je N95 :D (divx.com)

Converteren kan bijvoorbeeld met virtualdub. Films kunnen behoorlijk klein worden, met divx video en mp3 audio bijvoorbeeld. Ik moet nog even spelen met de instellingen, heb net een aflevering family guy in 40 mb gepropt met snelle 1-pass conversie, maar dat is net te lage kwaliteit.
Ola,

Ik had eerder een vraag gesteld of het mogelijk is om avi's vanaf een netwerkshare direct op je n95 af te spelen. Kan jij me vertellen of dit mogelijk is? Dan hoef je ook niet te converteren namelijk :P

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersincap
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-06 10:10
Ik heb vorige week de laatste firmware opgezet en sindsdien heb ik een klein probleempje

Namelijk de eerste dat ik mijn muziekspeler open en een liedje wil kiezen dat gaat hij zomaar restarten en verder heb ik er geen last meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René20
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-08-2022
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:42:
Heren/dames, ik ben vanaf 16.00uur bezig om de nieuwe firmware erop te krijgen.
Ik heb bijna alles gelezen wat over de nieuwe firmware gaat, mijn probleem kan ik niet vinden..
PC suite gedownload, die doet het gewoon als ik de N95 aansluit, geen problemen mee. Maar de Nokia software updater die herkend mijn N95 niet op de een of andere manier..
Wie kan mij helpen..? Ik heb ook al alles er weer af gehaald, er opnieuw opgezet, PC suite doet het goed maar als ik de updater gebruik dan herkend hij de N95 niet. Wie o wie kan mij helpen?

p.s. ik had een nieuw topic geplaatst, was niet mijn bedoeling, sorry
Even een checklist:
niet connecten via een usb hub!
geprobeerd op een andere pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:30:

En dus jij hebt hem ook al???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog iets ontdekt, het is een wel beetje irritant.

Ik maak zelf mijn eigen mp3 ringtones. En dan zette ik ze op Sound - Digital en als ik ze wil veranderen moet ik dat gewoon bij de profielen doen.
Mp3 liedjes heb ik in een mp3 map gedaan. Dit deed ik met alle Nseries phone die ik gehad heb.

MAAR nu, iedere keer als ik een ander beltoon wil inzetten (bij profielen) krijg ik eerst hele waslijst van Mp3 liedjes.
Hebben meerdere mensen dit? of moet ik die ringtones gewoon in een ander map doen?

P.S warm graphite rulezzzzzz!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:23:
[...]

En dus jij hebt hem ook al???
Helaas nog niet. Verwacht hem volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartphonejunk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-02-2024
De T-Mobile toestellen die in de toekomst zullen worden uitgeleverd zullen zeker branded zijn. Naast de software branding, SIM lock en netwerk instellingen zul je waarschijnkijk ook het T-Mobile logo op de hardware vinden. Voordeel van dit "nadeel" is dat je meestal iets goedkoper uit bent dan een open markt versie
Scheelt idd wel iets, de abonnementskosten niet meegerekend. De abusievelijke "aanbieding" die sommigen hier hadden voor 29 euro heb ik dan ook maar verdrongen :(
Deze operator varianten hebben ook allemaal een eigen productcode dus updaten met nieuwe software heeft niet het effect dat je alle branding kwijt bent! Sterker nog, de operator moet iedere softwarewijziging ook zelf goedkeuren. Dit betekent vaak dat de updates voor de operator iets later zijn dan de openmarkt varianten.
Maar je kunt dus niet een normale software upgrade uitvoeren op een branded toestel? Op zich óók geen drama, maar waar haar ik dan in de regel de sw-update vandaan voor die betreffende operator? Bij T-Mobile of gewoon ook bij Nokia, mits die productcode herkend wordt?
Nu is er in dit topic wel een tooltje beproken waarmee je zelf de productcode kan veranderen maar zoals je waarschijnlijk zelf ook wel aanvoelt is dat niet de bedoeling, je garantie vervalt als je dat toepast. Ik denk dat je dan beter nu bij aanschaf beter even na kunt denken en het prijsvoordeel moet afwegen tegen het custimization nadeel. Ik ga persoonlijk liever voor openmarkt dan maar ieder zijn eigen keuze.
Ik wacht het wel even af. Op zich heb ik niets tegen simlock, en zelfs wat T-Mobile ikonen zijn nog wel te harden. Maar als ik niet gewoon zelf kan updaten word ik nerveus. Ik weet dat de N95 een héél stuk sneller werkt met de update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht even ik snap het nu even niet meer..

Laat ik het even op een rijtje zetten zoals ik denk dat het is.

De plek waar je het goedkoopst jouw t-mobile abo kan verlengen is bij de T-mobile shop zelf.
Bij de daadwerkelijk T-mobile winkel kan je hem zelfs nog iets goedkoper mee krijgen dan wanneer je hem telefonisch besteld.
Bij een telefonische bestelling kan je geen 'punten' inleveren zodat het toestel nog goedkoper wordt. In de winkel van T-mobile kan dit dus weer wel.
Het nadeel van een T-mobile shop verlenging is dus dat je een SIM-lock versie + een gemerkt toestel met T-mobile logo's erop krijgt.
Tweede naadel: dit toestel is blijkbaar niet zelf te updaten, door de Software van t-mobile die erop zit. Je zult dus constant achter de feiten moet aanlopen totdat T-mobile beslist zelf die update ook door te gaan voeren.

Voordeel van een 'gewone' shop zoals belcompany is dus dat deze jouw abo kunnen verlengen.. maar tegen de 'standaard' hoger prijs. Het voordeel wat hier tegen over staat is dat je een 'normaal' N95 toestel krijgt zonder poes-pas en gekke software.

Klopt dit tot nu toe zo een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:26:
Ik heb nog iets ontdekt, het is een wel beetje irritant.

Ik maak zelf mijn eigen mp3 ringtones. En dan zette ik ze op Sound - Digital en als ik ze wil veranderen moet ik dat gewoon bij de profielen doen.
Mp3 liedjes heb ik in een mp3 map gedaan. Dit deed ik met alle Nseries phone die ik gehad heb.

MAAR nu, iedere keer als ik een ander beltoon wil inzetten (bij profielen) krijg ik eerst hele waslijst van Mp3 liedjes.
Hebben meerdere mensen dit? of moet ik die ringtones gewoon in een ander map doen?

P.S warm graphite rulezzzzzz!! 8)
Yep, heb ik ook... Met welk programma knip jij je mp3tjes? Ik kan mijn soundforge cd niet meer vinden :/

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Wisten jullie dat je de navigatie niet in alle landen kunt gebruiken ondanks dat je van dat land een kaart kunt downloaden via Maploader?

Dit heb ik gelezen op de Smart2Go site.

Op die pagina staan 2 paragrafen: 1 met een lijst van alle landen waarvan ze kaarten hebben, en 1 met ene lijst van alle landen waarvoor navigatie beschikbaar zou zijn.

Hmmm, dat is wel een beetje vervelend, want ik ga dit weekend met mijn auto naar kroatie en wilde eigenlijk daar navigeren langs de kust, maar dat kan dus niet :'(

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartphonejunk
sl1200 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:48:
ik ga dit weekend met mijn auto naar kroatie en wilde eigenlijk daar navigeren langs de kust, maar dat kan dus niet :'(
Werkt die navigatie ter plekke niet deels via GPRS? Of kan je alle detailkaarten van tevoren installeren? Mocht het eerste het geval zijn moet je natuurlijk verschrikkelijk oppassen voor de roamingkosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200

sl1200

smartphonejunk schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:03:
[...]

Werkt die navigatie ter plekke niet deels via GPRS? Of kan je alle detailkaarten van tevoren installeren? Mocht het eerste het geval zijn moet je natuurlijk verschrikkelijk oppassen voor de roamingkosten...
Navigatie gaat via GPS, niet GPRS. Via GPRS wordt je kaart bijgewerkt indien nodig, maar deze functie kun je uitzetten. Kaarten kun je sowieso downloaden via Maploader en je kunt ook je GPS positie in het betreffend land zien, maar je kunt er niet navigeren (met spraak etc.). Waarom niet is mij een compleet raadsel! Je kunt toch wel de route berekenen binnen dat land? Waarom zou je dan ook niet kunnen navigeren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, het is een wonder....

Gister kwam de postbode langs en bracht me eerst wat brieven en liep door... Ik gaf het al op toen ie ineens met z'n busje voor mijn huis stopte en mij een bijzonder gelukkige dag bezorgde.... De N95 is eindelijk in m'n bezit!!

Heb gister ff zitten rotzooien met dat ding, maar wat een pracht toestel. Er zit werkelijk alles op. Ik heb natuurlijk meteen gekeken naar de punten die vaker in deze topic worden besproken. Ik heb in ieder geval geen beschadigingen op het toetsenbord en er zit geen speling in het slide systeem... althans, er zat geen speling in.
Ik krijg de indruk dat de speling vanzelf komt doordat je steeds gaat 'sliden'. Lijkt net alsof het materiaal gaat werken. Ik heb nu dus ook een klein beetje speling, maar ik ervaar het niet als hinderlijk.

Tip!
Voor alle mensen die net als ik een mac hebben en erachter kwamen dat OSX tiger de N95 niet ziet via Bluetooth heb ik een oplossing gevonden.

Check deze site maar. Daar staat alles duidelijk in.
http://5thirtyone.com/archives/814

Ciao!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Elkoe schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 00:38:
Afbeeldingslocatie: http://www.telecomwereld.nl/pic/news/703/hs200a.jpg

Ik heb hier een HS200 liggen en heb hem net even voor de zekerheid getest op de N95 en hij doet het prima. Er zit nog wel een klein implementatiefoutje in de AVRCP (Audio Video Remote Control Profile) van de N95 maar dat zal denk ik wel spoedig worden opgelost in een toekomstige update. Zo kun je op dit moment nog niet de muziek starten vanaf je headset, je moet dit even handmatig doen op het toestel.

Het geluid van A2DP is mooi vol en bassrijk (vooral als je in de equaizer de bassversterking aanzet), hij kan ook lekker hard. Telefoneren gaat trouwens maar via één oor (links) dus dat is geen defect, mocht je dat denken.

Daarnaast wil de Nokia Mediaplayer ook nog wel eens vastlopen en spontaan resetten maar ook dit is waarschijnlijk verholpen in een toekomstige update.

Voor degenen die geïntereseerd zijn A2DP, er is ook een GoT topic over dit onderwerp: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1112242

[ Voor 8% gewijzigd door robertwebbe op 11-05-2007 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartphonejunk
Navigatie gaat via GPS, niet GPRS.
Duh ;)
Via GPRS wordt je kaart bijgewerkt indien nodig, maar deze functie kun je uitzetten.
Ah, da's mooi - zeker in het buitenland.
Kaarten kun je sowieso downloaden via Maploader
Voor vertrek dus, begrijp ik dat goed?
en je kunt ook je GPS positie in het betreffend land zien, maar je kunt er niet navigeren (met spraak etc.). Waarom niet is mij een compleet raadsel! Je kunt toch wel de route berekenen binnen dat land? Waarom zou je dan ook niet kunnen navigeren :?
Beats me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje:

Er zit een voice synth in die de namen kan uitspreken bij inkomende oproepen en die de N95 gebruikt voor voice commands. Nou is dat 'stemmetje' bij mijn N95 een engelsman. Hij spreekt de namen dus allemaal op zn engels uit. "Peter" is dus "Pietujr"... Wie weet hoe je die stem Nederlands kan maken??

Ik heb Text to Speech (NL versie) al gedownload, maar die kan ik nergens op de N95 meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ursamajor schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:47:
[...]
Yep, heb ik ook... Met welk programma knip jij je mp3tjes? Ik kan mijn soundforge cd niet meer vinden :/
Ik bewerk het gewoon met Mp3 Direct cut. Het is echt super handig. je kan het alleen niet verkleinen. Althans dat heb ik nooit geprobeerd. Het is gewoon begin en eind selecteren dan de geselecteerde deel opslaan en copy naar je phone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkoe
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 08:19:
[...]

Ola,

Ik had eerder een vraag gesteld of het mogelijk is om avi's vanaf een netwerkshare direct op je n95 af te spelen. Kan jij me vertellen of dit mogelijk is? Dan hoef je ook niet te converteren namelijk :P

Thanks!
Ik heb al geprobeerd die netwerk share aan te zetten op het toestel, en met angry ip scanner vind ie het toestel wel, maar ik kan het vanuit mijn pc in ieder geval niet benaderen. Volgens mij moet je voor de andere richting uit iets op je PC installeren van Nokia, maar heb ik nog niet geprobeerd. Ik ga dit nog wel proberen en houd je op de hoogte.
robertwebbe schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:24:
[...]

Ik heb hier een HS200 liggen en heb hem net even voor de zekerheid getest op de N95 en hij doet het prima. Er zit nog wel een klein implementatiefoutje in de AVRCP (Audio Video Remote Control Profile) van de N95 maar dat zal denk ik wel spoedig worden opgelost in een toekomstige update. Zo kun je op dit moment nog niet de muziek starten vanaf je headset, je moet dit even handmatig doen op het toestel.

Het geluid van A2DP is mooi vol en bassrijk (vooral als je in de equaizer de bassversterking aanzet), hij kan ook lekker hard. Telefoneren gaat trouwens maar via één oor (links) dus dat is geen defect, mocht je dat denken.

Daarnaast wil de Nokia Mediaplayer ook nog wel eens vastlopen en spontaan resetten maar ook dit is waarschijnlijk verholpen in een toekomstige update.
Goed om te horen, kan niet wachten tot ik hem binnen heb. Ik heb nu een headset van sehnheiser, maar ik heb zo'n hekel aan die lange draad.
In de firmware van de N95 zitten nog zoveel kinderziektes, maar ik ga er vanuit dat ze die snel op zullen lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
sl1200 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:48:
Wisten jullie dat je de navigatie niet in alle landen kunt gebruiken ondanks dat je van dat land een kaart kunt downloaden via Maploader?

Dit heb ik gelezen op de Smart2Go site.

Op die pagina staan 2 paragrafen: 1 met een lijst van alle landen waarvan ze kaarten hebben, en 1 met ene lijst van alle landen waarvoor navigatie beschikbaar zou zijn.

Hmmm, dat is wel een beetje vervelend, want ik ga dit weekend met mijn auto naar kroatie en wilde eigenlijk daar navigeren langs de kust, maar dat kan dus niet :'(
Heel vreemd inderdaad. Zo te zien op de website kun je in heel voormalig Joegoslavie niet navigeren, maar dat is volgens mij ook het enige gebied waar het navigeren niet kan in Europa, dus de beperking valt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Laatst online: 05-02 09:19
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:28:
Nog een vraagje:

Er zit een voice synth in die de namen kan uitspreken bij inkomende oproepen en die de N95 gebruikt voor voice commands. Nou is dat 'stemmetje' bij mijn N95 een engelsman. Hij spreekt de namen dus allemaal op zn engels uit. "Peter" is dus "Pietujr"... Wie weet hoe je die stem Nederlands kan maken??

Ik heb Text to Speech (NL versie) al gedownload, maar die kan ik nergens op de N95 meer vinden.
Het blijkt een Internationaal toestel te zijn, mijn mannetje spreekt alle namen uit met een duidelijk Duits accent.
Ben ook benieuwd naar de eventuele oplossingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:06

WoutF

Hoofdredacteur
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:47:
Wacht even ik snap het nu even niet meer..

Laat ik het even op een rijtje zetten zoals ik denk dat het is.

De plek waar je het goedkoopst jouw t-mobile abo kan verlengen is bij de T-mobile shop zelf.
Bij de daadwerkelijk T-mobile winkel kan je hem zelfs nog iets goedkoper mee krijgen dan wanneer je hem telefonisch besteld.
Bij een telefonische bestelling kan je geen 'punten' inleveren zodat het toestel nog goedkoper wordt. In de winkel van T-mobile kan dit dus weer wel.
Het nadeel van een T-mobile shop verlenging is dus dat je een SIM-lock versie + een gemerkt toestel met T-mobile logo's erop krijgt.
Tweede naadel: dit toestel is blijkbaar niet zelf te updaten, door de Software van t-mobile die erop zit. Je zult dus constant achter de feiten moet aanlopen totdat T-mobile beslist zelf die update ook door te gaan voeren.

Voordeel van een 'gewone' shop zoals belcompany is dus dat deze jouw abo kunnen verlengen.. maar tegen de 'standaard' hoger prijs. Het voordeel wat hier tegen over staat is dat je een 'normaal' N95 toestel krijgt zonder poes-pas en gekke software.

Klopt dit tot nu toe zo een beetje?
Wat?? Kan iemand dit bevestigen? Dit zou wel heel slecht zijn van Tmobile :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 17:55
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:28:
Nog een vraagje:

Dat komt omdat de n95 dit niet ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Elkoe schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:43:
[...]
Ik heb al geprobeerd die netwerk share aan te zetten op het toestel, en met angry ip scanner vind ie het toestel wel, maar ik kan het vanuit mijn pc in ieder geval niet benaderen. Volgens mij moet je voor de andere richting uit iets op je PC installeren van Nokia, maar heb ik nog niet geprobeerd. Ik ga dit nog wel proberen en houd je op de hoogte.
Ik heb de Philips SLA5520 Wireless Music Adapter en daarmee kan ik prima de muziek van mijn N95 streamen via mijn versterker.

Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/202/493446232_821b1f4535_m.jpg

Andersom is mij ook nog niet gelukt, ik ben ook nog steeds zoekende naar een UPnP client voor Symbian UI60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
WoutF schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:02:
[...]

Wat?? Kan iemand dit bevestigen? Dit zou wel heel slecht zijn van Tmobile :{
dat geld alleen van de door t-mobile gelockte telefoons met EIGEN software erop. Dus de telefoons die de afgelopentijd uitgeleverd zijn, zijn wel gewoon zelf updatebaar zoals elke normale N95.

Echter de binnenkort geleverde toestellen zullen al wel de door t-mobile zelf gemaakte software bevatten en dus niet zelf updatebaar zijn.

Daarom zijn deze telefoons ook goedkoper dan de losse toestellen, omdat ze met eigen software uitgerust zijn.

//edit: zelfde geld overgens de door Vodafone geleverde toestellen geloof ik

[ Voor 5% gewijzigd door Jarnoootje op 11-05-2007 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeneralLee
  • Laatst online: 24-02-2023
@ RobertWebbe;

Ik had begrepen dat je wat meer wilde uitzoeken mbt de meegeleverde headset, AD-43, aangezien er diverse keren werd gemeld dat deze het niet deed... Ik heb Nokia hierover gemaild maar nog geen reactie mogen ontvnagen; Het toestel wat ik heb gekregen (PDA-Shop R'dam) herkent de headset wel maar doet het vervolgens niet, kan ook op inet geen nadere info oid vinden... Zou dit met een firmware update te verhelpen zijn?

Slider-issue; Bij mij zit er zelfs speling op het (rechterdeel) van de slider als ie gewoon gesloten is, en nog eens meer als ie naar boven open staat... Had het toestel zelf uit de doos gehaald in de winkel en zag het direct; de verkoper haalde er een Sand bij en deze had het ook. Het was volgens de verkoper géén reden om het toestel te ruilen... (tot zover de klantenservice...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200

sl1200

GeneralLee schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:15:
@ RobertWebbe;

Ik had begrepen dat je wat meer wilde uitzoeken mbt de meegeleverde headset, AD-43, aangezien er diverse keren werd gemeld dat deze het niet deed... Ik heb Nokia hierover gemaild maar nog geen reactie mogen ontvnagen; Het toestel wat ik heb gekregen (PDA-Shop R'dam) herkent de headset wel maar doet het vervolgens niet, kan ook op inet geen nadere info oid vinden... Zou dit met een firmware update te verhelpen zijn?

...
Firmware update heeft mij en nog enkele hier op GoT niet geholpen met de problemen van de headset. Ik heb die daarom maar teruggebracht naar T-Mobile shop waar ik mijn N95 vandaan heb en ze zouden een nieuwe opsturen deze week, maar ik heb nog steeds niets binnen ook al zei T-Mobile dat ze die wel op voorraad hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jarnoootje schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:14:
[...]

dat geld alleen van de door t-mobile gelockte telefoons met EIGEN software erop. Dus de telefoons die de afgelopentijd uitgeleverd zijn, zijn wel gewoon zelf updatebaar zoals elke normale N95.

Echter de binnenkort geleverde toestellen zullen al wel de door t-mobile zelf gemaakte software bevatten en dus niet zelf updatebaar zijn.

Daarom zijn deze telefoons ook goedkoper dan de losse toestellen, omdat ze met eigen software uitgerust zijn.

Hoe kan ik dit zien, Ik ga vanmiddag naar de T-mobile shop om er een op te halen. Ik krijg hem voor een prijs va 90euro. Dit vond ik vrij weinig, toen ik belde met de T-mobile klantenservice moest ik nog 170euro bij betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Je kunt je T-Mobile toestel wel zelf updaten.
Alleen brengt Nokia niet één generieke versie uit voor alle N95's maar allemaal aparte versies voor alle (operator) varianten. De varianten worden meestal wel later gereleased dan de open markt versie omdat T-Mobile hem officieel nog even moet goedkeuren.

Er waren tweakers bij die dachten dat ze na de update de T-Mobile customization kwijt zouden zijn, dat is niet juist. Je update dan ook weer naar een nieuwe gecustomizde T-Mobile versie. Ze voeren eigenlijk gewoon de update uit over de T-Mobile versie en stellen die dan weer als update beschikbaar.

[ Voor 30% gewijzigd door robertwebbe op 11-05-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elkoe schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 00:38:

Is dat niet enorm goedkoop? ik heb hem in ieder geval dadelijk besteld...hopelijk leveren ze hem netjes in Belgie :) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:24:
[...]

Voor degenen die geïntereseerd zijn A2DP, er is ook een GoT topic over dit onderwerp: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1112242
Heb deze headset gelijk maar aangeschaft. Voor die 30,- kon ik em niet laten liggen.

Ben erg benieuwd, alles is beter dan die oortjes die nokia er bij levert.

EDIT: Wat een handige site trouwens dat iBOOD, had er nog nooit van gehoord maar ga hier zeker elke dag een kijkje nemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

GeneralLee schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:15:
@ RobertWebbe;
sl1200 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:22:
Firmware update heeft mij en nog enkele hier op GoT niet geholpen met de problemen van de headset.
Hebben jullie deze tip al gelezen en getest: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/28008827#28008827 ?

[ Voor 12% gewijzigd door robertwebbe op 11-05-2007 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nou iets vreemds. Mijn toetsenbord verlichting doet 't vaker niet dan wel ^^. Als ik 'm uitschuif dan heeft ie of wel of niet verlichting en heel soms 3 seconden en is 't weg. Als ik de camera open dan geeft hij aan de zijkant netjes verlichting. Doe ik 'm dicht, dan licht 't toetsenbord op en valt binnen 2 seconden alweer uit. Dit geldt overigens ook voor m'n media keys :S

Iemand al eerder tegen gekomen? Software fout of misschien iets anders? Instellingen bv.? Hoor 't graag anders kan ik 'm terug brengen en ruilen voor een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:33:
[...]

Hoe kan ik dit zien, Ik ga vanmiddag naar de T-mobile shop om er een op te halen. Ik krijg hem voor een prijs va 90euro. Dit vond ik vrij weinig, toen ik belde met de T-mobile klantenservice moest ik nog 170euro bij betalen...
Hoe lang heb jij moeten wachten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:03:
[...]

Hoe lang heb jij moeten wachten dan?
3dagen :P Heb eerder deze week gebeld, en ze vertelde me dat er zaterdag nieuwe voorraad komt. En ze houden er een vast op mijn naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:55:
Ik heb nou iets vreemds. Mijn toetsenbord verlichting doet 't vaker niet dan wel ^^. Als ik 'm uitschuif dan heeft ie of wel of niet verlichting en heel soms 3 seconden en is 't weg. Als ik de camera open dan geeft hij aan de zijkant netjes verlichting. Doe ik 'm dicht, dan licht 't toetsenbord op en valt binnen 2 seconden alweer uit. Dit geldt overigens ook voor m'n media keys :S

Iemand al eerder tegen gekomen? Software fout of misschien iets anders? Instellingen bv.? Hoor 't graag anders kan ik 'm terug brengen en ruilen voor een nieuwe.
Nee, is geen fout, is een handige functie om energie te besparen. Op de voorkant zie links naast de camera een sensor die de lichtsterkte meet. Als er voldoende licht is zal hij de toetsverlichting uit laten (er is immers voldoende licht om het zo al goed te kunnen lezen) en als het donker is schakelt hij hem aan. Er zit wel een kleine vertraging (± 5 sec) tussen aan- en uitschakelen.

Je kunt dit zelf testen door even je N95 open te schuiven en dan te bewegen van licht naar donker (onder je kleding ofzo) of andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkoe
robertwebbe schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:11:
[...]

Ik heb de Philips SLA5520 Wireless Music Adapter en daarmee kan ik prima de muziek van mijn N95 streamen via mijn versterker.

Andersom is mij ook nog niet gelukt, ik ben ook nog steeds zoekende naar een UPnP client voor Symbian UI60.
Kun je je telefoon ook vanuit je PC benaderen over het netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:08:
[...]

Nee, is geen fout, is een handige functie om energie te besparen. Op de voorkant zie links naast de camera een sensor die de lichtsterkte meet. Als er voldoende licht is zal hij de toetsverlichting uit laten (er is immers voldoende licht om het zo al goed te kunnen lezen) en als het donker is schakelt hij hem aan. Er zit wel een kleine vertraging (± 5 sec) tussen aan- en uitschakelen.

Je kunt dit zelf testen door even je N95 open te schuiven en dan te bewegen van licht naar donker (onder je kleding ofzo) of andersom.
Haha, inderdaad ja, zat net op de engelse forums te kijken en kwam 't daar ook tegen "/slaps head on desk", maar erg bedankt voor het snelle antwoord! ^^ super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:06

WoutF

Hoofdredacteur
Jarnoootje schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:14:
[...]

Ik kan pas eind Juni verlengen, dus bij Tmobile ben ik dan de lul?

edit:
Lees nu pas de post van robertwebbe, updates komen dus later

Hoeveel tijd zit er eigenlijk tussen dan? Die nieuwe firmware waarmee de menu's sneller worden enzo, is die al uit in Tmobile versie bijvoorbeeld?

[ Voor 13% gewijzigd door WoutF op 11-05-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
WoutF schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:20:
[...]

Ik kan pas eind Juni verlengen, dus bij Tmobile ben ik dan de lul?

edit:
Lees nu pas de post van robertwebbe, updates komen dus later

Hoeveel tijd zit er eigenlijk tussen dan? Die nieuwe firmware waarmee de menu's sneller worden enzo, is die al uit in Tmobile versie bijvoorbeeld?
zit in hetzelfde schuitje, ben je idd de lul. Zelf updaten mag dan misschien wel kunnen maar je zit nog altijd met de t-mobile software. Dat is dus iets wat ik absoluut niet wil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:06:
[...]

3dagen :P Heb eerder deze week gebeld, en ze vertelde me dat er zaterdag nieuwe voorraad komt. En ze houden er een vast op mijn naam :)
Oh das wel eerlijk. Ik namelijk vanaf 27 April.
T-mobile gaat echt goed met zijn klanten om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik meen hier pas geleden te hebben gelezen dat iemand die nieuwe Brodit houder voor de Nokia N95 al ergens kon bestellen, maar ik kan hem nergens vinden. Bij pdashop.nl staat hij nog steeds op "binnenkort leverbaar". Kan iemand me misschien aan een directe link helpen naar een goede webshop die hem al op voorraad heeft?? Bvd.

Ik heb deze week ook sportstracker geinstalleerd op mijn N95, maar ik snap nog even niet hoe ik die route vervolgens dan kan laten zien op google earth, kan iemand me hier ook nog even mee helpen aub??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MichaelK1985 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 11:48:
[...]

Langer wachten totdat je een gps fix krijgt!
Mja. Ik wacht nu al zo'n half uur en er gebeurt echt he-le-maal niets. Wel vijf mooie balkjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.enregistrersous.com/images/9240357620070511124626.jpg

Ik begin hier echt een beetje chagrijnig over te worden. Nog geen één keer een concrete GPS-melding gekregen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:46:
[...]

Mja. Ik wacht nu al zo'n half uur en er gebeurt echt he-le-maal niets. Wel vijf mooie balkjes:

[afbeelding]

Ik begin hier echt een beetje chagrijnig over te worden. Nog geen één keer een concrete GPS-melding gekregen.
Serieus. Alsof dat ding weet dat ik hier ben gaan klagen!

Afbeeldingslocatie: http://www.enregistrersous.com/images/195717278620070511125039.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartphonejunk
robertwebbe schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:33:
Je kunt je T-Mobile toestel wel zelf updaten.
Alleen brengt Nokia niet één generieke versie uit voor alle N95's maar allemaal aparte versies voor alle (operator) varianten. De varianten worden meestal wel later gereleased dan de open markt versie omdat T-Mobile hem officieel nog even moet goedkeuren.

Er waren tweakers bij die dachten dat ze na de update de T-Mobile customization kwijt zouden zijn, dat is niet juist. Je update dan ook weer naar een nieuwe gecustomizde T-Mobile versie. Ze voeren eigenlijk gewoon de update uit over de T-Mobile versie en stellen die dan weer als update beschikbaar.
Ah ok, nou, daar heb ik verder niet zo'n probleem mee. Neem aan dat je altijd nog wel een flex thema op dat ding kunt installeren tenminste, zodat je niet vastzit aan die witroze zut van T-M. Het gaat me met name om de laatste sw-versie, die merkbaar sneller is dan de vorige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

[...]

[afbeelding]

heb je al rond gereden met je gps aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
Tijdens het navigeren met Smart2Go kan je de kaart op 3D zetten. Maar als ik Smart2Go afsluit en dan weer opstart, dan staat ie weer op 2D.

Weet iemand of het mogelijk is deze instelling blijvend op 3D te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartphonejunk
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:50:
[...]

Serieus. Alsof dat ding weet dat ik hier ben gaan klagen!

[afbeelding]
Heb je de sw al geupdate? De fix moet ook véél sneller zijn na die update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:29:
[...]

Oh das wel eerlijk. Ik namelijk vanaf 27 April.
T-mobile gaat echt goed met zijn klanten om.
kun jij nog wat anders dan zeuren over je eigen levering?

de mail die hier in het forum gestaan heeft geeft toch duidelijk aan dat er op volgorde gewerkt gaat worden. En hij zegt 3 dagen, dat is een indicatie want als alle binnengekomen toestelen al vergeven zijn door (onder andere) jou order dan heeft hij als nog peg.

Bovendien als er zaterdag een grote lading binnenkomt en ze kunnen in één keer alle orders afhandelen zit jij er ook heus wel bij en heb jij hem ook wel.

En nogmaals, als je niet kan wachten, cancel je order en loop een gsm shop binnen want 9 van de 10 bedrijven heeft hem op voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smartphonejunk schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:53:
[...]

Heb je de sw al geupdate? De fix moet ook véél sneller zijn na die update...
Dat klopt inderdaad. In het begin (firmware 10.0.nogwat) kreeg ik niet eens verbinding met de satellieten. Dat is bij firmware 11.0.nogwat gelukkig opgelost!

Heb nog niet rondgereden, dat ga ik vanmiddag doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jarnoootje schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:57:
[...]

de mail die hier in het forum gestaan heeft geeft toch duidelijk aan dat er op volgorde gewerkt gaat worden. En hij zegt 3 dagen, dat is een indicatie want als alle binnengekomen toestelen al vergeven zijn door (onder andere) jou order dan heeft hij als nog peg.

Bovendien als er zaterdag een grote lading binnenkomt en ze kunnen in één keer alle orders afhandelen zit jij er ook heus wel bij en heb jij hem ook wel.

En nogmaals, als je niet kan wachten, cancel je order en loop een gsm shop binnen want 9 van de 10 bedrijven heeft hem op voorraad!
Volgensmij worden er hier verschilende zaken door elkaar gehaald, als je de bestellen gedaan hebt bij T-mobile zelf (Dus telefonisch of via Internet) is de wachttijd idd vrij lang. Als je een T-mobile shop binnenloopt kan je ook een "reservering" plaatsen, hun krijgen bijna weekelijks nieuwe toestellen geleverd.

Ze hebben mij ook op de lijst gezet, als 6des. Als het goed is komen er vandaag meer dan genoeg binnen bij de vestiging enschede. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens iemand al in het bezit van een Nokia N95 van T-mobile zelf? Dus die ze bij t-mobile.nl of een T-mobile shop hebben besteld?

Ben wel benieuwd hoe het precies zit, is het alleen de simlock en een stikkertje wat erop zit:) Of zijner ook grote aanpassingen gedaan in de software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:19:
Is er trouwens iemand al in het bezit van een Nokia N95 van T-mobile zelf? Dus die ze bij t-mobile.nl of een T-mobile shop hebben besteld?

Ben wel benieuwd hoe het precies zit, is het alleen de simlock en een stikkertje wat erop zit:) Of zijner ook grote aanpassingen gedaan in de software?
waarschijnlijk omdat het zo lang geduurt heeft voordat er een nieuwe voorraad was bij t-mobile, zijn de toestellen die dit weekend geleverd gaan worden wel met simlock en t-mobile software. ff afwachten tot zaterdag dus :)

De toestellen die tot nu toe geleverd werden zijn gewoon de normale versies die je ook @ elke shop kunt kopen

//edit: naar mijn weten zijn ze wel simlockvrij (de eerder geleverde versies) maar kon je alleen verkrijgen als je al reeds een abbo had of ging halen bij t-mobile dus geen losse verkoop

[ Voor 11% gewijzigd door Jarnoootje op 11-05-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jarnoootje schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:23:
[...]

De toestellen die tot nu toe geleverd werden zijn gewoon de normale versies die je ook @ elke shop kunt kopen
Wel met sim-lock neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze vraag al eens eerder gesteld, maar hoelang gaat de batterij mee met de nieuwe FW?
En kun je met de nieuwe f/w de gps wel redelijk gebruiken ook in de auto (wat betrefd signaalsterkte)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
nou ik heb nu ook vodafone met de blox voor live sites van 2,50 erop maar ik kan nergens me aanmelden voor die tv kijken van 7,50 euro per maand.
kijk ik nou ergens overheen ?

Als ik naar het tabblad ga van de tv op de live portal dan kan ik wel aantal zenders kijken, maar daar betaal ik 50ct per 10min voor.

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:27:
[...]

Wel met sim-lock neem ik aan?
Degene die ik bij de Tmobile shop heb gehaald is een unbranded toestel zonder Simlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blindfold schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:36:
[...]

Degene die ik bij de Tmobile shop heb gehaald is een unbranded toestel zonder Simlock.
En wat heb je daar toen voor betaald? Ik kan namelijk mijn contract verlengen van een Relax 400 naar een Relax 750 + Internet Totaal + 250 sms bundel. Met een duur van 12maand.

Volgens de T-mobile klantenservice en T-mobile.nl moet ik dan 169euro bij betalen. Maar in de T-mobile shop zeggen ze dat ik 89 moet bijbetalen....

Ik snap er nu weinig meer van :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jarnoootje schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:57:
[...]

Heb je dit uit betrouwbare bron,of denk je het alleen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3iN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-10-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:40:
[...]

Heb je dit uit betrouwbare bron,of denk je het alleen?
Er komt zaterdag een ladig binnen. In ieder geval in de t-mobile shop in Groningen. Hoegroot de lading zal zijn zou ik niet weten, maar er komt iig een lading...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[afbeelding]

Doe je dit BINNEN?? Aan de tafel te zien.....

Ga er maar van uit dat je binnen nooit tot nauwelijks fix krijgt.... Moet wel vrij uitzicht hebben naar de satelieten natuurlijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

René20 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:17:
[...]

Even een checklist:
niet connecten via een usb hub!
geprobeerd op een andere pc?
Het is gisternacht (02.30uur!) toch gelukt om de nieuwe firmware erop te krijgen.
Ik had alle software van Nokia er weer afged...erd en eerst weer de connectivity cable gedownload.
Toen de Nokia software updater erop en hopla, hij deed het.
Had ik dit eindelijk voor elkaar, deed de camera het niet meer.... |:( Toch vanochtend naar de dichtsbijzijnde NSP gereden. Wist eigenlijk ook niet veel te doen dan alleen nog een keer de nieuwe firmware erop te zetten, anders een nieuwe camera bestellen. Die man kwam terug en hij deed het perfekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elkoe schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:43:

Thanks ik ben echt benieuwd of dit gaat lukken. Als ik mijn films gewoon op mijn pc kan laten staan en dan via de n95 op mijn LCD tv kan bekijken, dan is het toestel IDEAAL!

Weet jij trouwens of de wlan van de n95 wel snel genoeg is? Mijn laptop (54 Mbps wlan) gebruiken gaat ook maar net bij het afspelen van een film vanaf een share.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, als ik de N95 binnenheb, moet ik dus lang w8en op GPS fix, en slechte Wifi, en trage menu.
Allemaal omdat ik geen nieuwe firmware op kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:31:
Nou, als ik de N95 binnenheb, moet ik dus lang w8en op GPS fix, en slechte Wifi, en trage menu.
That's life ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over Vodafone Tv kijken
Weet iemand of je bij de realplayer instellingen ook iets bij de proxy in moet stellen
Zo ja wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Elkoe schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:09:
[...]
Kun je je telefoon ook vanuit je PC benaderen over het netwerk?
Niet vanuit de Windows Mediaplayer maar wel als ik Cidero UPnP A/V Controller gebruik. Deze is hier te vinden: http://www.cidero.com/mediaController.html.

Probleem is dat mijn PC alleen maar Media Server wil zijn, niet een Media Renderer (=afspeel apparaat). Ik moet daar nog steeds een keer induiken maar de tijd ontbreekt. Misschien een keer op een rustige, regenachtige vrijdagmiddag. ;)

Edit 15:20: Het laat me toch weer niet los... Tijdens de sanitaire stops krijg ik soms de beste ideeën :) Als je Cidero applicatie draait en je gaat naar Options, dan Server Options dan kun je een vinkje zetten bij "Enable discovery bug patch for Windows Media Connect on local host". En dan werkt het wel, ik speel nu de bestanden van mij N95 af via de speakers van mijn PC. :)

[ Voor 23% gewijzigd door robertwebbe op 11-05-2007 15:22 . Reden: Toevoeging van de oplossing :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:35:
Nog even over Vodafone Tv kijken
Weet iemand of je bij de realplayer instellingen ook iets bij de proxy in moet stellen
Zo ja wat?
Bij mij staat er Proxy gebruiken: Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip voor iedereen die ze N95 lang heel wilt houden:
http://www.smartphoneshop...ather-case-nokia-n95.html

Ziet er beetje korny uit op het plaatje, in het echt zeer goede bescherming voor je N95!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:31:
Als dat je nu al frustreert dan zou ik zeker geen N95 kopen als ik jou was. Dit is allemaal het nieuwste van het nieuwste en daar mankeert nogal eens wat aan en het duurt even voordat dat allemaal is opgelost. Serieus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het helemaal met robertwebbe eens. Ik zou de N95 zeker niet kopen als je in de toekomst geen nieuwe firmware kunt installeren... Daar ga je niet blij mee zijn.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:01:
[...]

Doe je dit BINNEN?? Aan de tafel te zien.....

Ga er maar van uit dat je binnen nooit tot nauwelijks fix krijgt.... Moet wel vrij uitzicht hebben naar de satelieten natuurlijk :9
Ja en nee. De foto is binnen gemaakt, maar ik zat met een laptop buiten. Alles voor het krijgen van de fix! ;)

Dan nog een vraag waarvan ik hem zelf te suf vind om te stellen, maar ik heb me rotgezocht! Waar kan ik de 'sneltoetsen' van het startscherm aanpassen (links/rechtsonder)? Het is me één keer gelukt, maar nu ben ik de locatie kwijt waar ik de shortcuts kan veranderen... |:(

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macro, portrait, landscape, sport, night, night portrait, automatic mode

Wie kan deze camera modussen uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macro: dichtbij (foto maken van een boek of een close up van een bloem)
Portrait: foto van een persoon/dier
Landscape: foto van een landschap (als stuk natuur)
Sport: snelle sluiter
Night: langere sluiter (meer lichtinval)
Night portrait: uh, nachtportret gok ik dan maar
Automatic: Nokia bepaalt de ideale instellingen zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:02:

Lees de handleiding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:04:
Macro: dichtbij (foto maken van een boek of een close up van een bloem)
Portrait: foto van een persoon/dier
Landscape: foto van een landschap (als stuk natuur)
Sport: snelle sluiter
Night: langere sluiter (meer lichtinval)
Night portrait: uh, nachtportret gok ik dan maar
Automatic: Nokia bepaald de ideale instellingen zelf
Thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry.
Ik ben te goed voor deze wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200

sl1200

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:02:

Uitproberen, zou ik zeggen, en je ziet het vanzelf. De meeste spreken voor zich als je de naam alleen al ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sl1200 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:05:
[...]

Uitproberen, zou ik zeggen, en je ziet het vanzelf. De meeste spreken voor zich als je de naam alleen al ziet.
Ik vroeg het me alleen af, heb de N95 nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jarnoootje schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:23:
[...]

//edit: naar mijn weten zijn ze wel simlockvrij (de eerder geleverde versies) maar kon je alleen verkrijgen als je al reeds een abbo had of ging halen bij t-mobile dus geen losse verkoop
Maar niet voor 89euro icm een relax 750 denk ik;) Sim-lock vrij betaal je er veel meer voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:00:
Waar kan ik de 'sneltoetsen' van het startscherm aanpassen (links/rechtsonder)? Het is me één keer gelukt, maar nu ben ik de locatie kwijt waar ik de shortcuts kan veranderen... |:(
menu - instrumenten - instellingen - algemeen - persoonlijk -standby - snelkopp.

Daar dus

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Held.

Dan stiekem nóg een vraag (boekje uitvoerig doorgebladerd): kan de Nokia ook een lampje laten knipperen als ik een ongelezen bericht heb? Heb het nergens kunnen vinden, dus I guess that's a no...

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen 98675432
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:31:
Ik meen hier pas geleden te hebben gelezen dat iemand die nieuwe Brodit houder voor de Nokia N95 al ergens kon bestellen, maar ik kan hem nergens vinden. Bij pdashop.nl staat hij nog steeds op "binnenkort leverbaar". Kan iemand me misschien aan een directe link helpen naar een goede webshop die hem al op voorraad heeft?? Bvd.
Ik had 'm vorige week besteld via carkitstunter.nl, en werd direct erna gebeld dat deze nog niet leverbaar is, maar dat men mij zou bellen zodra dat wel het geval is. Dat telefoontje kreeg ik gisteren, als het goed is moet 'ie vandaag dus bezorgd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:39:
[...]

En wat heb je daar toen voor betaald? Ik kan namelijk mijn contract verlengen van een Relax 400 naar een Relax 750 + Internet Totaal + 250 sms bundel. Met een duur van 12maand.

Volgens de T-mobile klantenservice en T-mobile.nl moet ik dan 169euro bij betalen. Maar in de T-mobile shop zeggen ze dat ik 89 moet bijbetalen....

Ik snap er nu weinig meer van :S
Via de Tmobile shop krijg je nog eens extra korting voor internet totaal die je niet via internet krijgt.

Ik heb voor een Flex 25 met 1 jaar verlenging en PIT 229 euro betaald. Daarnaast heb ik bijna 3000 Tmobile extra punten ingeleverd en toen werd het 170 euro.
(en ik heb m'n N80 voor 175 verkocht, dus ik ben tevreden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinci
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-01-2024

Da_Vinci

Leonardo da Vinci

Blindfold schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:19:
[...]

Via de Tmobile shop krijg je nog eens extra korting voor internet totaal die je niet via internet krijgt.
Wel een beetje off-topic misschien, maar ik neem aan dat je Pocket internet totaal bedoelt...

Krijg je bij de shop dan ook nog de 12 maanden 50% korting op de 9.50 abbo kosten van dat internetabonnement? En ook 50% korting op je sms bundel? [beiden bij 24 maanden abbo]

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t-mobile zijn net renners die doping gebruiken.....als ze de kopers maar kunnen overwinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

"misschien" een stomme vraag, maar....
Orange en Vodafone hebben nu live tv welke je o.a. kunt bekijken
met je N95, laat ik nu net T-Mobile hebben.
Is het niet op de 1 of andere manier mogelijk om toch ook via die
sites tv te kijken ?????

cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:50:
Hoi allemaal,

"misschien" een stomme vraag, maar....
Orange en Vodafone hebben nu live tv welke je o.a. kunt bekijken
met je N95, laat ik nu net T-Mobile hebben.
Is het niet op de 1 of andere manier mogelijk om toch ook via die
sites tv te kijken ?????

cor
Offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo off-topic ?
Wordt in het hele topic veel over gepost.
Pagina: 1 ... 31 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.