Nokia N95 topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 35 Laatste
Acties:
  • 79.383 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218426

Ik vraag me trouwens nog steeds af hoe je de stem met een engels accent van de N95 kan omzetten naar een Nederlandse stem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218393

Heeft al iemand nieuws gehoord omtrent de speling op de slider? Kwam er nu een reparatiekit beschikbaar? Ik ben nu bijna 2 weken in het bezit van het toestel en ben er super tevreden over. Maar ik vind het zo zonde dat ie iedere dag meer beschadigd raakt bij de 3. Toch wel zonde voor een toestel van 700 euries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Even een vraagje over de links die op de eerste pagina staan.

Er staat dat er op http://www.mv3gp.com/ filmpjes te downloaden zijn voor je mobiel. Zijn deze filmpjes alleen te downloaden via WiFi? Ik krijg namelijk via Web'n'Walk telkens de melding 'this page is too large to send back". Het is een bestand van 5 mb.
Terwijl ik gister wel een mp3(4mb) van het net hebt geplukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 05:23

Blindfold

Donde estan los conejos?

Anoniem: 218393 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:19:
Heeft al iemand nieuws gehoord omtrent de speling op de slider? Kwam er nu een reparatiekit beschikbaar? Ik ben nu bijna 2 weken in het bezit van het toestel en ben er super tevreden over. Maar ik vind het zo zonde dat ie iedere dag meer beschadigd raakt bij de 3. Toch wel zonde voor een toestel van 700 euries.
De speling en de slijtage staan los van elkaar.
Ik heb geen speling, maar wel slijtage boven de 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-05 11:53
Elkoe schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 11:50:
Startpost wordt niet gemaakt omdat het teveel werk is dit hele topic af te zoeken naar de interessante info. Daarom stel ik het volgende voor:
Je reageert hier met: ik doorspit pagina x tot y, alle info die je vindt post je in 1 post (liefst in een apart topic hiervoor, maar dat mag schijnbaar niet). Dan is het alleen nog aan iemand om deze 10 lappen info te bundelen in een startpost.
Nu heb ik tenamens, daarna wil ik deze taak eventueel wel op me nemen.

Eventueel zou de startpostinfo bundelen ook nog te verdelen zijn (bijv 'ik doe video conversie')
Dat is een prima idee. Maar het kan nog net iets makkelijker. Iemand maakt gewoon een nieuw topic en vult de startpost gaandeweg aan. Een paar vrijwilligers spitten dit topic door en maken er mooie info stukjes van die kant en klaar worden doorgemaild naar de nieuwe topicstarter. Hij plaatst het vervolgens in het nieuwe topic.

Is dit dan misschien een goed idee?

Ik wil mezelf wel opofferen om een nieuw topic aan te maken inclusief mail naar de modjes dat er een nieuw topic is aangemaakt en bezighouden met de startpost. Enkel en alleen als er niemand anders zich opoffert en ik wel steun krijg van jullie, want ik heb weinig zin+tijd om een hele startpost in mijn eentje te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkoe
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-02 12:18
Ik zal meedoen, maar pas na vrijdag. Wel zou ik het opdelen in pagina's om zo het aantal door te spitten dingen te verminderen. Dus dit topic reduceren tot 10 pagina's interessante info ofzo en dan daar bijvoorbeeld alle info over video converteren uithalen. Anders moet je om een stukje te schrijven nog 137 pagina's doorspitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
Elkoe schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:59:
Ik zal meedoen, maar pas na vrijdag. Wel zou ik het opdelen in pagina's om zo het aantal door te spitten dingen te verminderen. Dus dit topic reduceren tot 10 pagina's interessante info ofzo en dan daar bijvoorbeeld alle info over video converteren uithalen. Anders moet je om een stukje te schrijven nog 137 pagina's doorspitten.
100% mee eens.
Nog andere vrijwilligers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Blindfold schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:51:
[...]

is het niet zo dat de toestellen zonder speling de slijtage boven de 3 krijgen omdat de slider lekker vast zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Gurneyhck schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:05:
[...]

100% mee eens.
Nog andere vrijwilligers?
Ik volg de N95 al vanaf september en heb dan ook elke letter van dit topic (evenals deel 1) gelezen. Voor mezelf heb ik een copy-paste gemaakt van alle relevante zaken. Mocht dit nuttig zijn voor het bouwen van een nieuw topic, laat dit dan even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkoe
Natuurlijk, TOP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
Ik zal vanavond een begin maken en het topic ook al openen. Nog even geduld dus. Morgen heb ik absoluut geen tijd, donderdag misschien wel. Dus verwacht nog niet teveel vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeneralLee
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-02-2023
Anoniem: 218393 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:19:
Het vervelende is dat ook NSP's zéggen van niets te weten. Heb diverse posts gelezen waarin wordt verteld dat iemand zich heeft gemeld bij (bijv.) NSP Leiden waar men de reactie kreeg:"Oh, een pobleem met de slider? Nee hoor, dat is ons niet bekend...", terwijl een dag later een ander bij dezelfde NSP komt en vervolgens dezelfde reactie krijgt; "Oh, da's nieuwe voor ons..."

Hierdoor krijg je ernstig het idee dat men het stil wil houden (ook Nokia NL reageert niet op mail...) en denk ik dat er ook weinig waarde hangt aan óf en wanneer er een reparatiekit beschikbaar is/komt.

Ik ben alleen van mening dat als je een koelkast koopt en daarbij schuurt de lak van de deur bij het openen, dat dat een produktiefout is en reden voor omruiling... (of niet...?) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200915

Anoniem: 218426 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 09:27:
Ik heb 'Eindeloos online' van Hi voor 10 euro p. maand extra. Nu lees ik in de voorwaarden dat het streamen van audio en video nog eens extra kost omdat het te veel dataverkeer zou genereren. Lekker. Kan je dus alleen braaf naar www.ov9292.nl kijken....

Mensen met Hi abbo... kijk dus uit!
Ik zat hier vorige maand dus ook mee, maar ik heb ondertussen mn eerste rekening gehad, en dr is niks in rekening gebracht, ik ben voorlopig nog wel even voorzichtig. Maar vimiolive tv, bufferen van googlemaps, en youtube beta stonden niet gespecificeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218379

Weet hier iemand of het mogelijk is dat een NSP voor jou de nieuwe software/firmware op je n95 zet en daarmee dan bijvoorbeeld de orange/vodafone branded firmware er af haalt?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200915 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:03:
[...]

Ik zat hier vorige maand dus ook mee, maar ik heb ondertussen mn eerste rekening gehad, en dr is niks in rekening gebracht, ik ben voorlopig nog wel even voorzichtig. Maar vimiolive tv, bufferen van googlemaps, en youtube beta stonden niet gespecificeerd.
Oke, nou ik moet mijn factuur nog krijgen en ik hoop dat er niks bij komt. De vraag is natuurlijk of ze met streaming media 'Youtube etc" bedoelen of content die je via hun (toekomstige) diensten kan streamen. Hoe kunnen ze nou weten of ik youtube stream of een mail van 2MB binnenhaal??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinci
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-01-2024

Da_Vinci

Leonardo da Vinci

Anoniem: 218379 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:10:
Weet hier iemand of het mogelijk is dat een NSP voor jou de nieuwe software/firmware op je n95 zet en daarmee dan bijvoorbeeld de orange/vodafone branded firmware er af haalt?

alvast bedankt
Tot nu toe konden ze dat bij elk Nokia-toestel, dus ik zie niet in waarom ze het nu niet kunnen.

Echter de meesten weiger(d)en het. Meest genoemde reden is dat ze het niet zouden mogen. In eerdere topics over andere toestellen werden bij diverse NSP's ook andere ervaringen genoemd. Die deden het dus wel. Dus de conlcusie is denk ik dat je het bij een paar NSP's zal moeten informeren.

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 05:23

Blindfold

Donde estan los conejos?

Anoniem: 111759 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:06:
[...]

is het niet zo dat de toestellen zonder speling de slijtage boven de 3 krijgen omdat de slider lekker vast zit?
Hmm, zit wat in. Heb ik toch een slider probleem :)

Maar toch apart dat hij ook bij vastzitten alleen slijtage boven de 3 vertoont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215818

Ik ga zo mijn N95 weer omruilen.
Als ik omhoog slide blijft hij vasthaken, en dan gaat ie pas weer verder naar boven. Je hoort dus een klik.
Ik hoop niet dat ik nu weer een toestel krijg met problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211664

Ik lees enkele reacties van een "headset die niet werkt"
het gaat hierbij om de draadversie met besturingsblokje.
Ook wel Nokia AD-43.

mijn testresultaten met radio luisteren :
(ik heb de nieuwste software-versie)

Ik heb gemerkt dat er een switch knopje opzit : een klein zwart knopje aan de rechterkant (rechts als je naar de voorkant met 4 knopjes kijkt). Als je die naar beneden switch werkt alleen de "volgende ingeprogrammeerde zender"-knop (alleen dus als je radio zenders hebt ingeprogrammeerd. . (=bovenste knopje). Harder en zachter werken niet, ook mute en zenders zoeken werken niet.
tik je het mini-switchje omhoog dan doet hij het wel.

inmiddels ook gps met rondje lopen uitgetest : werkt prima, alleen is funest voor je batterij! (ik ga mijn zonnecel-mobiel-oplader maar weer eens uit de kast halen). Ook flash game poker werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103703

Anoniem: 211664 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:33:

...

inmiddels ook gps met rondje lopen uitgetest : werkt prima, alleen is funest voor je batterij! (ik ga mijn zonnecel-mobiel-oplader maar weer eens uit de kast halen). Ook flash game poker werkt prima.
Dat "zonnecel" gedoe...is toch een grapje...toch? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-04 17:14
Ik snap trouwens niet waarom idereen zegt dat de batery snel leeg gaat als je gps gebruikt. Ik heb hier een nokia 6260 met tomtom er op. Als ik de telefoon heel de dag door gebruik om te bellen dan kan ik 2 dagen volhouden. Bel ik bijna niet overdag dan haal ik 3 a 4 dagen.
Lekker belangerijk zou je zeggen nee dus want op het moment dat ik tomtom aanzet en gps via bluethoot haalt mijn toestel 2 uur niet eens. Je kan niet verwachten dat als je alles contstant aan hebt dat je dan 5 dagen volhoudt met een baterij als je dat wilt dan moet je een simpele telefoon kopen en niet een multimedia phone. Daarom staat mijn phone standaard in de lader als ik navigeer, zo als "bijna" alle navigatie systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

zenica schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:44:
Ik snap trouwens niet waarom idereen zegt dat de batery snel leeg gaat als je gps gebruikt. Ik heb hier een nokia 6260 met tomtom er op. Als ik de telefoon heel de dag door gebruik om te bellen dan kan ik 2 dagen volhouden. Bel ik bijna niet overdag dan haal ik 3 a 4 dagen.
Lekker belangerijk zou je zeggen nee dus want op het moment dat ik tomtom aanzet en gps via bluethoot haalt mijn toestel 2 uur niet eens. Je kan niet verwachten dat als je alles contstant aan hebt dat je dan 5 dagen volhoudt met een baterij als je dat wilt dan moet je een simpele telefoon kopen en niet een multimedia phone. Daarom staat mijn phone standaard in de lader als ik navigeer, zo als "bijna" alle navigatie systemen.
Je kan ook gewoon zeggen, de eisen zijn hun tijd vooruit.
Dat mensen klagen over iets wat minder fijn werkt is niet raar. Alles kan altijd beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zenica schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:44:
wel vervelend...mijn fiets heeft geen "sigaretten-aansteker-aansluiting" om een lader in te steken...dus op de fiets gaat dat moeilijk worden. Net zoals tevoet...ik kan de lader ook in mijn *tuut* steken en hopen dat hij ook op "groene energie" werkt maar dat betwijfel ik. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218740

Zijn er hier ook bij die de N95 icm met een Parrot CK3400 Carkit gebruiken. Deze heeft ook een bleutooth gps ontvanger en zou dus mooi samen met tom tom kunnen werken. Ben benieuwd hoe deze combinatie werk want dan ga ik denk ik zo'n carkit kopen voor 189 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-01 16:22
Blindfold schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:51:
[...]

Ik heb beide niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinci

Da_Vinci

Leonardo da Vinci

Anoniem: 103703 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:50:
[...]
wel vervelend...mijn fiets heeft geen "sigaretten-aansteker-aansluiting" om een lader in te steken...dus op de fiets gaat dat moeilijk worden. Net zoals tevoet...ik kan de lader ook in mijn *tuut* steken en hopen dat hij ook op "groene energie" werkt maar dat betwijfel ik. :p
Beetje Tweaker verzint dan iets met een HR-dynamo, een connector en een beetje soldeer...?! ;)

Te voet begin je ook hier weinig mee... Maar naar mijn mening kun je GPS gebruik ook schromelijk overdrijven...

[ Voor 10% gewijzigd door Da_Vinci op 15-05-2007 16:05 ]

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
Anoniem: 103703 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:50:
[...]

Je kan natuurlijk wel een autoaanstekeraansluiting, aansluiten op je dynamo van je fiets... werkt volgens mij prima :P (te laat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkoe
Heel fijn voor je, maar NOU EN, wij weten onderhand ook wel dat er mensen zijn die geen problemen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217595

Is er iemand die al het videobellen heeft geprobeerd met zijn N95?
ben wel benieuwd naar de qualiteit!
En kan dit bij iedere provider die UMTS ondersteund en je een data abbo hebt?

Ik zit bij telfort en sinds gisteren ben ik op UMTS van KPN over gegaan.
moet zeggen dat ik ZEER tevreden ben over de snelheid!!
mijn vriendin zit ook bij telfort maar is nog niet over.
ben benieuwd of we strax kunnen videobellen.

Weet toevallig ook iemand wat de kosten daarvan zijn, of kan dat van de databundel of?
En wat zijn de kosten van de andere kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
Elkoe schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:04:
[...]

Heel fijn voor je, maar NOU EN, wij weten onderhand ook wel dat er mensen zijn die geen problemen hebben.
dat klopt... maar daarom wordt ik schijtziek van dit topic hier,... post was ook sarcastisch bedoeld... Tuurlijk.. een topic is er ook voor problemen, maar als er van de 100 posts zo'n 85 over het sliderprobleem gaan, dan vind ik dat dit topic van naam veranderd moet worden en dan een ECHT Nokia N95 topic aangemaakt mag worden.
Het is toch veel leuker en interessanter om een topic door te lezen waar leuke tips, leuke progjes, handige weetjes en ga zo maar door, in staan. Het is dat ik er geen tijd voor heb, anders zou ik HEEL graag de startpost willen maken voor het 3e deel. Ik hoop daarom dat er mensen zijn die er wel tijd en zin in hebben. Ik laat me verrassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkoe
gewonecolalight schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:10:
[...]

Het is toch veel leuker en interessanter om een topic door te lezen waar leuke tips, leuke progjes, handige weetjes en ga zo maar door, in staan. Het is dat ik er geen tijd voor heb, anders zou ik HEEL graag de startpost willen maken voor het 3e deel. Ik hoop daarom dat er mensen zijn die er wel tijd en zin in hebben. Ik laat me verrassen!
Dat gaan we collectief doen is de bedoeling, dus als je een beetje tijd hebt kun je een deel op je nemen. Het vervelende is dat je ook de saaie dingen zoals sliderprobleem op moet nemen in de startpost, zodat alle irrelevante posts die toch nog daarover gaan verwijderd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
Elkoe schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:14:
[...]

Dat gaan we collectief doen is de bedoeling, dus als je een beetje tijd hebt kun je een deel op je nemen. Het vervelende is dat je ook de saaie dingen zoals sliderprobleem op moet nemen in de startpost, zodat alle irrelevante posts die toch nog daarover gaan verwijderd kunnen worden.
Dat zou helemaal mooi zijn. Een beetje tijd kan ik er wel voor vrij maken. Wanneer beginnen we?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218740

robertwebbe schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 19:27:
[...]

De bedoeling was iedereen te laten delen in mijn ervaring, of je daarna in overweging wilt nemen of dit misschien iets voor jou is, is volledig aan jezelf.

Nokia komt zelf ook binnenkort met een multimedia carkit, de CK-20W. Naast A2DP ondersteuning zit hier ook direct een externe GPS ontvanger in. Dit zou de carkit moeten zijn voor de N95. Ik heb er nog geen een mogen ontvangen om te testen, zodra ik dat gedaan heb laat ik het hier nog wel weten. Eén punt vind ik al wel jammer bij voorbaad aan dit toestel en dat is de houder. Nokia heeft er blijkbaar voor gekozen om geen toestelspecifieke houders meer te gaan maken en zoekt het meer in de universele houders. Juist de zakelijke gebruikers willen nu graag iets meer betalen voor een mooie en goedpassende toestelhouder en dat kan dan niet meer. :'(
Verder ben ik erg benieuwd hoe die in de praktijk gaat werken :)

Parrot heeft inmiddels ook al de ML6100 aangekondigd, met afneembaar display.
Volgens mij heeft de CK-20W nog een externe gps ontvanger nodig. Dit staat bij de beschrijving:

Ook navigatie wordt ondersteund maar hier is wel een Bluetooth GPS receiver van Nokia voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103703 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:40:
[...]

Dat "zonnecel" gedoe...is toch een grapje...toch? :p
nee
hij heet solarlader sl1 en is te koop bij de conrad (vast wel bij andere shops ook).
Afbeeldingslocatie: http://www1.nl2.conrad.com/m/5000_5999/5100/5120/5120/512042_LB_00_FB.EPS.jpg

Ik heb hem al 3 jaar en al tijden niet gebruikt, maar nu misschien wel weer grappig.
Het blijft een leuke gadget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217595 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:07:
Is er iemand die al het videobellen heeft geprobeerd met zijn N95?
ben wel benieuwd naar de qualiteit!
En kan dit bij iedere provider die UMTS ondersteund en je een data abbo hebt?

Ik zit bij telfort en sinds gisteren ben ik op UMTS van KPN over gegaan.
moet zeggen dat ik ZEER tevreden ben over de snelheid!!
mijn vriendin zit ook bij telfort maar is nog niet over.
ben benieuwd of we strax kunnen videobellen.

Weet toevallig ook iemand wat de kosten daarvan zijn, of kan dat van de databundel of?
En wat zijn de kosten van de andere kant?
Ik heb al videobellen uitgeprobeerd...meermaals trouwens, de kwaliteit is erg aanvaardbaar (N95 naar 6680)...

In Belgie is er nog maar 1 provider die dit ondersteund (Proximus)...hoe dit in Nederland zit weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211664 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:27:
[...]

nee
hij heet solarlader sl1 en is te koop bij de conrad (vast wel bij andere shops ook).
[afbeelding]

Ik heb hem al 3 jaar en al tijden niet gebruikt, maar nu misschien wel weer grappig.
Het blijft een leuke gadget.
Erg leuk...en werkt dit ook goed? zal hij dan ook, zoals aan de gewonde lader, na een uurtje vol zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218208

Ok, hoop gezeik over sliderproblemen, maar goed...............heeft wel heeeeeeeeel erg veel met het topmodel, de alleskunner enz enz van Nokia te maken TOCH?? Voor mij dus een hele goede reden om, zolang dit gezeik niet stopt, geen N95 aan te schaffen. Ik heb er dus heel veel aan. Ga geen risico nemen om dat ding heen en weer te moeten sturen, NSP op te zoeken en me zelf rot te ergeren. Dus, blijf wat mij betreft lekker zeiken hier en als het gezeik afneemt ga ik een N95 aanschaffen en zal ik de tips en trucs gaan doornemen............dat andere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103703 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:29:
[...]

Ik heb al videobellen uitgeprobeerd...meermaals trouwens, de kwaliteit is erg aanvaardbaar (N95 naar 6680)...

In Belgie is er nog maar 1 provider die dit ondersteund (Proximus)...hoe dit in Nederland zit weet ik niet.
Letop!
Beeldbellen bij Hi is f***ng duur! Ze vragen maar liefst 49cent. per MINUUT. Ik heb het nog niet gedaan, maar ik weet zeker dat de eerste keer beeldbellen bij mij richting de 10 min gaat duren... Ik heb met de helpdesk gebeld en ze verwachten dat het over een maand of 2 wat goedkoper gaat worden of dat er aanbiedingen komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103703 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:29:
[...]

Erg leuk...en werkt dit ook goed? zal hij dan ook, zoals aan de gewonde lader, na een uurtje vol zijn? :)
bij mijn Siemes S55 duurde het wel even, maar genoeg om bijvoorbeeld op vakantie te gebruiken, als je toch aan het chillen ben in de zon, dan heb je tijd zat.....

ik ga het voor je testen.
evenals het video bellen overigens.

more requests?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
Anoniem: 218208 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:35:
Ok, hoop gezeik over sliderproblemen, maar goed...............heeft wel heeeeeeeeel erg veel met het topmodel, de alleskunner enz enz van Nokia te maken TOCH?? Voor mij dus een hele goede reden om, zolang dit gezeik niet stopt, geen N95 aan te schaffen. Ik heb er dus heel veel aan. Ga geen risico nemen om dat ding heen en weer te moeten sturen, NSP op te zoeken en me zelf rot te ergeren. Dus, blijf wat mij betreft lekker zeiken hier en als het gezeik afneemt ga ik een N95 aanschaffen en zal ik de tips en trucs gaan doornemen............dat andere topic.
Vergis je niet dat dit een van de toch "meest" gevraagde top model van nokia is en alles wordt hier tot in elk klein detail uitgemeten. Dus ook dingen die eigenlijk gewoon niet fout zijn worden door mensen die er niet tevreden mee zijn of gewoon teleurgesteld zijn als fout bestempeld. Maar dit wil hellemaal niet zeggen dat het toestel zo slecht is, wat niet wegneemt dat er wel degelijk mensen zijn met probleemen en dat dit heel slecht is van NOKIA!
Maar ik zou zeggen ga is gewoon voor de lol kijken naar andere toestellen op internet, dat heb ik namelijk gedaan en welk toestel je ook pakt ze hebben allemaal problemen. Het is niet zo dat N95 alleen problemen heeft ik lees over de n80,mda compact 3,LG,e-ten allemaal hebben ze zo hun eigen kwalen min of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
gewonecolalight schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:20:
[...]

Dat zou helemaal mooi zijn. Een beetje tijd kan ik er wel voor vrij maken. Wanneer beginnen we?
Als je ff op de vorige pagina kijkt dan kom je snel meer te weten. Ik zal iig de taak op me nemen om de startpost te maken. Maar... ik heb jullie hulp hard nodig. Lees dus ff de vorige pagina :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Anoniem: 219246 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:09:
Is het normaal dat er een lichte speling is in de richting van de slider zelf?

Dus niet het klikgeluid als je er OP drukt maar als ie dicht zit. Dat ik deslider nog steeds een kleine milimiter naar boven en onder kan bewegen. Ongelooflijk irritant. Hetzelfde is er ook als de slider openstaat in de telefoon stand.

Als ik de slider openschuif naar de multimedia kant heb ik deze speling niet :s
Yep kijk hier businka19 in "Nokia N95 topic - deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was naar de belcompany geweest. Daar zeiden ze dat die klik in de slider heeeel normaal was en kreeg totaal geen service. Toen naar een ander filiaal, die waren veel beter. Ze hadden helaas geen een N95 op voorraad meer en de nieuwe levering kon misschien 3 maanden duren. Toestel is dus op reparatie gestuurd. Duurt 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-05 09:13
Anoniem: 219246 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:09:
Is het normaal dat er een lichte speling is in de richting van de slider zelf?

Dus niet het klikgeluid als je er OP drukt maar als ie dicht zit. Dat ik deslider nog steeds een kleine milimiter naar boven en onder kan bewegen. Ongelooflijk irritant.
Meen je nou serieus dat je die 1 mm speling die je alleen merkt als je bewust de boven en onderkant beetpakt en heen en weer gaat wiebelen, 'ongelooflijk irritant' vindt?

Waar sommigen zich druk om maken zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nasty Nate schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:19:
[...]

Meen je nou serieus dat je die 1 mm speling die je alleen merkt als je bewust de boven en onderkant beetpakt en heen en weer gaat wiebelen, 'ongelooflijk irritant' vindt?

Inderdaad, daar stoor ik me dus echt NIET aan. Ik had een probleem die wel storend was.
Als ik naar boven slide dan zit er halverwege een 'klik', alsof je hem al open hebt geschoven.
Is nu naar reparatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:13
Nasty Nate schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:19:
[...]

Als je nou de moeite had genomen om zijn post goed te lezen en niet alleen dat deel wat je leuk vond om te quoten, had je gezien dat hij het ook heeft als de telefoon open staat. Ik heb dat ook en het is erg irritant als je sliderspeling in de hoogte en diepte (wist t even niet beter te omschrijven) van de telefoon hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196119

Ik ben uiterst tevreden over mijn n95. De mijne was binnengekomen op die ene vrijdag, toen ze nog net uit waren en ik kreeg gelijk de 1e mee. Tot nu toe werkt alles naar behoren, GPS-fix heb ik binnen 2 minuten, geen slider probleem, behalve dat je in gesloten stand 1 mm beweging hebt, maar dat is haast niets dus daar erger ik me totaal niet aan. Verder doen de knopjes van die afstandbediening het gewoon zoals het hoort. Over de batterijduur ben ik ook tevreden, alhoewel ik het wel elke dag moet opladen, maar dat is normaal bij intensief gebruik :) Tot nu toe ook geen enkel probleem ofzo gehad, behalve een aantal keren reboot, maar na die update nog geen enkele keer weer gehad.
Dit is mijn 1e N95 en nog geen enkele keer teruggeweest naar BC :)
Ik heb hier niks te klagen, in tegenstelling tot al dat gezeik hier over de sliding probleem e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219246

Anoniem: 215818 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:21:
[...]

Inderdaad, daar stoor ik me dus echt NIET aan. Ik had een probleem die wel storend was.
Als ik naar boven slide dan zit er halverwege een 'klik', alsof je hem al open hebt geschoven.
Is nu naar reparatie
Die slider zit enorm los bij mij.

Steek ik hem in men broekzak dan zit de slider open. Haal ik hem uit men broekzak dan staan de multimedia keys open.

Als ik de gsm vastpak aan zen body en lichtjes op en neer beweeg hoor je die slider "tikken" op 2 meter afstand.

Als de slider in open positie zit en je moet op die knoppen drukken OP de slider zelf. Dan zie je dat slidertje duidelijk nog extra naar boven bewegen samen met de "tik".

Mijn toestel heeft blijkbaar ook die schade boven de 3 toets. Al die lak is er al weg na een weekje normaal gebruik.

Je durft bijna er niet meer mee te werken uit schrik dat die bagger slider eraf valt. Als ik mijn gsm laat zien aan maten zeiden ze allemaal dezelfde reactie. "Amai laat ie maar niet vallen of ie is stuk".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128389

Hoe graag ik ook positief zou willen zijn, ik begin te denken dat het aan mijn toestel ligt; een fix krijg ik echt nooit binnen twee minuten! Stond vandaag buiten met een zonnetje en blauwe lucht; vier minuten nietsss... Wel vijf balkjes, maar ze kleuren niet zwart (wáárom niet? Hij ziet ze toch alle vijf?!). Voorlopig heb ik nog geen auto (vandaag wel mn theorie gehaald :)), dus nog geen paniek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinci

Da_Vinci

Leonardo da Vinci

Even een vraag over de kaarten voor navigatie.

Ik heb MapLoader geinstalleerd en probeer de kaart van Engeland in de N95 te krijgen. Dit duurt volgens het programma ruim 2 uur voor 93MB. Hebben meer mensen de ervaring dat dit traag gaat?

Verder vroeg ik me af of je de kaarten ook nog ergens op je microSD terug kan vinden... Het programma geeft aan dat er nog 600MB vrij is, terwijl Windows ruim 800MB aangeeft. Ik neem aan dat het verschil de Benelux kaarten zijn?

Kon hier met de search niet zo snel iets over vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 30-05 06:56
Da_Vinci schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:40:
Even een vraag over de kaarten voor navigatie.

Ik heb MapLoader geinstalleerd en probeer de kaart van Engeland in de N95 te krijgen. Dit duurt volgens het programma ruim 2 uur voor 93MB. Hebben meer mensen de ervaring dat dit traag gaat?

Verder vroeg ik me af of je de kaarten ook nog ergens op je microSD terug kan vinden... Het programma geeft aan dat er nog 600MB vrij is, terwijl Windows ruim 800MB aangeeft. Ik neem aan dat het verschil de Benelux kaarten zijn?

Kon hier met de search niet zo snel iets over vinden...
Kaarten laden duurt inderdaad zolang. Die 600MB ruimte is de maximale ruimte die de MapLoader tot z'n beschikking neemt. Er blijft daarna nog 200MB over voor andere dingen. Je kunt ergens instellen hoeveel % het max geheugen is dat de Maps mogen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Anoniem: 128389 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:39:
[...]

Hoe graag ik ook positief zou willen zijn, ik begin te denken dat het aan mijn toestel ligt; een fix krijg ik echt nooit binnen twee minuten! Stond vandaag buiten met een zonnetje en blauwe lucht; vier minuten nietsss... Wel vijf balkjes, maar ze kleuren niet zwart (wáárom niet? Hij ziet ze toch alle vijf?!). Voorlopig heb ik nog geen auto (vandaag wel mn theorie gehaald :)), dus nog geen paniek...
volgens mij kleuren ze wel zwart. pak maar eens een ander thema, dan zie je het beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73515

nog even een 'slider-probleem' nieuwtje:

Bij het service point in amersfoort vertelden ze mij vandaag dat nokia op zoek is naar een nieuwe leverancier voor de slider.
Dat geld dus voor de toestellen die nog gemaakt moeten worden,. maar ook voor de toestellen die 'gerepareerd' moeten worden.

Zal nog een hele klus worden voor nokia om al die sliders te gaan vervangen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
Ik heb voor de lol gekeken naar LG KE850 prada en het tegen over de n95 gezet en moet zeggen hij doet het niet slecht. Daarnaast natuurlijk over smaak valt niet te twisten ;)

Simpele vergelijking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkoe
niet slecht?

- 2 MP ipv 5
- geen 3G/HSDPA
- geen WLAN
- geen video-out
- geen ifrarood (maar dat gebruik je toch weinig)
- geen push to talk
- geen GPS

- wel hogere resolutie scherm + touchscreen
- lichter

Weet niet waarom jij dit 'niet slecht' vind, maar ik vind het appels met peren vergelijken :)

Edit: ik snap nu waarom je ze vergelijkt, ze zijn ongeveer even duur :+

[ Voor 11% gewijzigd door Elkoe op 15-05-2007 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215701

menu lang indrukken ...was echt een goede tip me n95 gaat nu echt langer mee.allez de batterij

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 215701 op 15-05-2007 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
Elkoe schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 19:14:
niet slecht?

- 2 MP ipv 5
- geen 3G/HSDPA
- geen WLAN
- geen video-out
- geen ifrarood (maar dat gebruik je toch weinig)
- geen push to talk
- geen GPS

- wel hogere resolutie scherm + touchscreen
- lichter

Weet niet waarom jij dit 'niet slecht' vind, maar ik vind het appels met peren vergelijken :)
Nou omdat naar mijn idee design beter is dan die van N95, maar dat is personelijk. Daarnaast:
- geen ifrarood = Dit gebruik ik nooit doe alles via kabel of bluethoot
- geen push to talk = Gebruik het nooit
- geen video-out = Dit vind ik zelf niet zo belangerijk dus voor mij geen gemis

- geen GPS = Ja dit is een lastige, het is handig dat N95 het heeft maar het lijkt als of het niet altijd goed werkt en werkt niet met de meest gebruikte navigatie software dus :(

- 2 MP ipv 5 = ik zie een camera op de phone toch als een bijzaak dat heel leuk meegnomen is als die goede fotos kan schieten
- geen 3G/HSDPA = dit is wel een heel groot nadeel, maar ja de vraag is ga je nu al hiergebruik van maken of ben je je zelf aan het voorbereiden voor over jaar of 2, want zo gemeen goed is umts niet
- geen WLAN = Dit is inderdaal wel zeer jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zenica schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 19:22:
[...]

Nou omdat naar mijn idee design beter is dan die van N95, maar dat is personelijk. Daarnaast:
- geen ifrarood = Dit gebruik ik nooit doe alles via kabel of bluethoot
- geen push to talk = Gebruik het nooit
- geen video-out = Dit vind ik zelf niet zo belangerijk dus voor mij geen gemis

- geen GPS = Ja dit is een lastige, het is handig dat N95 het heeft maar het lijkt als of het niet altijd goed werkt en werkt niet met de meest gebruikte navigatie software dus :(

- 2 MP ipv 5 = ik zie een camera op de phone toch als een bijzaak dat heel leuk meegnomen is als die goede fotos kan schieten
- geen 3G/HSDPA = dit is wel een heel groot nadeel, maar ja de vraag is ga je nu al hiergebruik van maken of ben je je zelf aan het voorbereiden voor over jaar of 2, want zo gemeen goed is umts niet
- geen WLAN = Dit is inderdaal wel zeer jammer
koop dan een 2de hands van 10 euri kan je ook bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkoe
- UMTS is wel zeer prettig als je een onbeperkt internet abo neemt van 10 euro per maand. Omdat telfort de stekker uit EDGE trekt, ben je dan aangewezen op het enorm trage GPRS.

Als je het mij vraagt kan die telefoon niets meer dan mijn oude w800, op het touch screen na.
Als ik naar de video kijk, lijkt mij dat het qua design wat lijkt op de LG chocolate, die een vriend van mij heeft. Dat vind ik echt een ontzeggende bagger telefoon (hij ook). De touch knopjes werken niet lekker, en de zogenaamde 'shine' wordt gewoon heel snel smerig. Ik denk dat je zo'n 400 dollar betaald voor de features en 400 voor prada. Je moet het maar willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180282

hallo iedereen,

ik ben momenteel in het bezit van een N80 en er zeer tevreden van.
Ik zou een N95 willen aanschaffen omdat daar GPS ingebouwd zit.
Kan ik mijn tomtom gebruiken met de ingebouwde GPS ?

PS :Ik vind niks in de search dat mij kan helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180282 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 19:32:
hallo iedereen,

ik ben momenteel in het bezit van een N80 en er zeer tevreden van.
Ik zou een N95 willen aanschaffen omdat daar GPS ingebouwd zit.
Kan ik mijn tomtom gebruiken met de ingebouwde GPS ?

PS :Ik vind niks in de search dat mij kan helpen
slecht gezocht dan......werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121250

Trouwens voor de mensen met krasjes boven de 3, ik zag bij mij ook al een paar hele lichte krasjes ( heb hem net een week ). En heb er een heel klein stukje doorzichtig plakband op geplakt, je ziet er eigenlijk niks van, in afwachting op de reparatie bij de NSP. Ik weet het, het is niet een blijvende oplossing, maar het zorgt er wel voor dat het niet verder beschadigd en je ziet er uigenlijk niks van ( Hij slide ook nog gewoon goed )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als ik mijn 2gb kaartje gebruik kan ik de kaarten niet terug vinden.
neem ik weer 1 gb komen ze weer tevoorschijn hoe kan ik dit oplossen.heb alles van 1gb naar 2gb gekopiert maar helpt niet zijn deze beveiligd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168905

GeneralLee schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:51:
[...]

Het vervelende is dat ook NSP's zéggen van niets te weten. Heb diverse posts gelezen waarin wordt verteld dat iemand zich heeft gemeld bij (bijv.) NSP Leiden waar men de reactie kreeg:"Oh, een pobleem met de slider? Nee hoor, dat is ons niet bekend...", terwijl een dag later een ander bij dezelfde NSP komt en vervolgens dezelfde reactie krijgt; "Oh, da's nieuwe voor ons..."

Hierdoor krijg je ernstig het idee dat men het stil wil houden (ook Nokia NL reageert niet op mail...) en denk ik dat er ook weinig waarde hangt aan óf en wanneer er een reparatiekit beschikbaar is/komt.

Ik ben alleen van mening dat als je een koelkast koopt en daarbij schuurt de lak van de deur bij het openen, dat dat een produktiefout is en reden voor omruiling... (of niet...?) :?
ik werk bij een NSP,
kheb geen enkel bericht gehad ivm productiefouten.
en de reparatiekits waar sommigen het hier over hebben heb ik ook nog nooit van gehoord.
je hebt een standaard toolkit en daarnaast heb je losse onderdelen.
het enige model waarvoor een reparatiekit is, is de 8800(en de 8800SE)

nokia doet niet moeilijk als het daadwerkelijk over productiefouten gaat.
recent voorbeeld: toetsenborden die loskomen bij de 5500 of lege displays bij 6101/6103 werden allemaal zonder probleem gerepareerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
@ gi005 en Elkoe
Ik zeg niet dat de LG beter is, ik zeg dat die aardig mee kan met de specs en dat het op zich overwegen waard "kan" zijn als inplaats van n95. Het is natuurlijk net wat je zelf leuk vindt.

--------------------------------
Daarnaast vroeg ik me af hoe is het nou om te surfen met n95, lijkt me zeer lastig om snel te surfen voornamelijk als die in landscape mode staat, kan hier iemand iets over zeggen? Hoe zit het met geheugen vol of niet laden van paginas, lijkt me echt zwaar iritant, zit je te surfen kan je de pagina niet laden omdat die te groot is :( Ik zelf twijfel heel sterk of ik een internet abo nodig heb of niet, heb begrepen dat je namelijk via wifi dus wel normaal paginas kan zien en streamen?

Waar gebruikt een N95 gebruiker zijn N95 allemaal voor?
Mischien dat we wat ideen kunnen opdoen voor toepasingen voor de nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219371

Ik ben al 3 weken op zoek naar een oplossing voor het probleem dat de Maploader blijft aangeven 'de server is interrupted'. Ik heb al van alles geprobeerd zoals, firewalls uitzetten en poort geforward alles zonder resulaat. Het ligt niet aan de telefoon want op twee andere PC's van collega's doet hij het perfect. In dit topic heb ik meerdere berichten gelezen van XS4all gebruikers die hetzelfde probleem hebben of hadden. Ik heb echter nog steeds niet DE oplossing gelezen of gevonden. Wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219246

zenica schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 20:01:
Waar gebruikt een N95 gebruiker zijn N95 allemaal voor?
Mischien dat we wat ideen kunnen opdoen voor toepasingen voor de nokia.
Ik gebruik mijn N95 vooral voor mijn dagelijkse portie video podcasts te bekijken op de trein. Of de nieuwste simpsons erop kijken :). Mijn treinrit is net zo lang als 1 episode.

Ik lees ook altijd de fok en tweakers rss feeds met de ingebouwde newsreader (iemand een idee of er een mogelijkheid is om het hele tweakers artikel te lezen via rss zodat ik niet die hele pagina moet gaan inladen via mijn EDGE verbinding).

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 219246 op 15-05-2007 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216827

Anoniem: 168905 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 19:57:
[...]

ik werk bij een NSP,
en de reparatiekits waar sommigen het hier over hebben heb ik ook nog nooit van gehoord.

recent voorbeeld: toetsenborden die loskomen bij de 5500 of lege displays bij 6101/6103 werden allemaal zonder probleem gerepareerd
Heb dus gebeld met nokia gemaild met nokia en ze laten niks terug weten. Ben in antwerpen naar een nsp geweest en daar werd ik bekan uit gelachen zo een top toestel met die mankementen dat kon niet hoor.
Het was volgens hun gebruiks slijtage en meer niet moet kunnen bij een toestel van nog geen 3 weken oud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
Graag hier verder: Nokia N95 Deel 3

Lees eerst even de topicwaarschuwing door aub

Modjes willen jullie dit topic dicht gooien aub.

btw topicstart moet nog veel uitgebreider, maar dat komt nog. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Gurneyhck op 15-05-2007 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeneralLee
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-02-2023
Anoniem: 168905 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 19:57:
[...]

ik werk bij een NSP,

Het is ook zeker niet persoonlijk bedoeld! Maar het is een feit dat mensen melden dat ze bij NSP Leiden zijn geweest met de klacht mbt de slider en dat de betreffende medewerker zegt dat het voor hun een onbekend probleem is (afgelopen weken vermeld in dit topic). En dan ga ík maandag 14-05 naar hetzelfde NSP, en dan buigen zich 3 medewerkers, waaronder de chef, over m'n toestel en zeggen dat ze "het probleem niet kennen"... ik weet niet hoe je dit wilt noemen...?

Uiteraard geloof ik dat Nokia toestellen repareert, maar wanneer je een artikel (in dit geval een N95) koopt, dan kán het niet de bedoeling zijn dat je hem de week erop naar Nokia moet sturen voor reparatie; dan heeft Nokia gewoon een ondeugdelijk artikel afgeleverd. Mee eens?

Ik heb, net als Ronaldoo, een mail gestuurd naar Nokia zelf met de uitleg van het probleem. Nokia reageert niét, en als je vervolgens belt wordt ook door de medewerker aan de telefoon gezegd dat het een onbekend probleem is voor ze...; en dát is dus gewoon liegen (lees de diverse topics en google ff op N95+slider probleem...) en dát is bepaald niét netjes...

Ongetwijfeld zijn het opstartproblemen van de productielijn, maar dan is het ws het verstandigst om te wachten tot de volgende serie uit is. 8)

Ben d'r trouwens klaar mee; dit topic is idd genoeg vervuild, maar zoals al vermeld hoort ook dit bij de ervaringen mbt de N95, en ik ga gewoon alleen akkoord met een toestel zónder speling. Da's toch niet meer dan reëel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218514

Elkoe schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:04:
[...]

En we weten ook meeeeeer als zat dat er mensen zijn die deze problemen WEL hebben, dat daar een 100-tal posts over komen is niet irritant zeker????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verder in Nokia N95 Deel 3 :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 ... 34 35 Laatste

Dit topic is gesloten.