Anoniem: 168905 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 19:57:
[...]
ik werk bij een NSP,
kheb geen enkel bericht gehad ivm productiefouten.
en de reparatiekits waar sommigen het hier over hebben heb ik ook nog nooit van gehoord.
je hebt een standaard toolkit en daarnaast heb je losse onderdelen.
het enige model waarvoor een reparatiekit is, is de 8800(en de 8800SE)
nokia doet niet moeilijk als het daadwerkelijk over productiefouten gaat.
recent voorbeeld: toetsenborden die loskomen bij de 5500 of lege displays bij 6101/6103 werden allemaal zonder probleem gerepareerd
Het is ook zeker niet persoonlijk bedoeld! Maar het is een feit dat mensen melden dat ze bij NSP Leiden zijn geweest met de klacht mbt de slider en dat de betreffende medewerker zegt dat het voor hun een onbekend probleem is (afgelopen weken vermeld in dit topic). En dan ga ík maandag 14-05 naar hetzelfde NSP, en dan buigen zich 3 medewerkers, waaronder de chef, over m'n toestel en zeggen dat ze "het probleem niet kennen"... ik weet niet hoe je dit wilt noemen...?
Uiteraard geloof ik dat Nokia toestellen repareert, maar wanneer je een artikel (in dit geval een N95) koopt, dan kán het niet de bedoeling zijn dat je hem de week erop naar Nokia moet sturen voor reparatie; dan heeft Nokia gewoon een ondeugdelijk artikel afgeleverd. Mee eens?
Ik heb, net als Ronaldoo, een mail gestuurd naar Nokia zelf met de uitleg van het probleem. Nokia reageert niét, en als je vervolgens belt wordt ook door de medewerker aan de telefoon gezegd dat het een
onbekend probleem is voor ze...; en dát is dus gewoon liegen (lees de diverse topics en google ff op N95+slider probleem...) en dát is bepaald niét netjes...
Ongetwijfeld zijn het opstartproblemen van de productielijn, maar dan is het ws het verstandigst om te wachten tot de volgende serie uit is.
Ben d'r trouwens klaar mee; dit topic is idd genoeg vervuild, maar zoals al vermeld hoort ook dit bij de ervaringen mbt de N95, en ik ga gewoon alleen akkoord met een toestel zónder speling. Da's toch niet meer dan reëel?