Nokia N95 topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 35 Laatste
Acties:
  • 79.383 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeneralLee
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-02-2023
Anoniem: 218832 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:54:
Ik ben sinds vorige week zaterdag in het bezit van de Nokia N95!! En ik ben gelijk verliefd geworden;)
Heb hem i.c.m. het T-mobile UMTS abbo:)

Toestel werkt perfect! Af en toe een klein vastlopertje! Maar over het algemeen werkt het perfect!

Echt een aanrader!
Ook geen (dus ook niet een beetje... :9 ) speling op je slider?Of na een paar dgn krassen net boven de 3 op het toetsenbord-deel...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103703

Darkwolf_1982 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:32:

...

Heb nu de iBood deal maar aangeschaft.
Ik had de non-microfoon versie van die Logitech gehoord die een collega mee nam en die is echt perfect.
Had ik daar nu maar eerder voor gekozen.

[...]
oh en heb jij hem al ontvangen? Ik heb deze deal ook gesloten maar het is de eerste keer dat ik iets koop van iBood...heb jij al eerder bij hen gekocht en is dat altijd goed gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211664

Gewoon een super apparaat.

GPS positie heeft hij inmiddels gevonden (volgens hier omschreven als GPS-FIX).
zoals aangegeven ik heb al de nieuwste software (V 11.0.026)
heb het appraat een tijdje in de vensterbank gelegd en middels de optie GPS-gegevens mijn positie bepaald. Na een tijdje (ik was even weg voor overleg, dus zeg 30') wist hij waar hij was.
Overigens ging dat gisteren vanaf huis (open deuren, 5e verdieping) niet.
QUA gprs en gps discussie:
ik denk dat de onduidelijkheid bestaat over de vraag wanneer er met welk doel gebruik gemaakt wordt van het gprs abonnenemnt. Ik heb een PIT, maar als ik naar het buitenland ga, is dat natuurlijk wel een relevante vraag. Op dit moment heb ik de code nog niet ingevoerd voor 7 dagen gesproken routebeschijving, ik ga eerst eens kijken hoe ver ik met de reeds vooraf geinstalleerde kaarten+beschrijving op beeld (met pijltjes) kom : vind dat tot nog toe prima, maar weet nog niet hoeveel/vaak gprs hij gebruikt. Wel weet ik dat je dat bij kaarten->opties->instellingen->netwerk gebruik kan uitzetten : Ik ga dus maar eens testen hoe goed de navigatie is met uitgeschakelde GPRS. (overigens kan je instellingen als te voet / auto en gesproken taal dan niet bijwerken).

op de 2e verdieping geeft hij echter wel een hoogte van 73meter aan, maar dat is natuurlijk niet belangrijk (iemand ander andere ervaringen met hoogte bepaling?)

detail : backup maken via pcSuite gaat middels bluetooth terwijl GPS aanstaat erg traag (gisteren met kabel binnen 5' gebeurd) : (nu ik net de GPS app heb uitgezet is hij overigens een stuk sneller (van 5% naar 89% in 2 seconden....): of tewel : De GPS applicaties zijn niet erg goed te gebruiken met andere applicaties als databackup. Radio en foto's doen het overigens prima naast GPS.

klik hier voor een foto uit de losse pols(zonder instellingen aangepast) :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218426

Anoniem: 211664 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:04:

klik hier voor een foto uit de losse pols(zonder instellingen aangepast) :
Ohoh Amsterdaaaaam, mooie stad achter de duinuhhhhh....

Ahum...

Pardon.... :-$

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 218426 op 14-05-2007 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219192

Ben afgelopen vrijdag maar gelijk naar het KPN Business Center gegaan toen ik de verhalen las over levertijden etc. Ik heb hem nu gelijk besteld, over 3 weken kan ik mijn abonnement verlengen, ga ik dus ook doen met de Nokia N95. Misschien wel goed dat het nog een paar weken duurt, tegen die tijd zijn er misschien al meer updates uit etc. Want je hoort toch 1000 verschillende verhalen, bijvoorbeeld over WiFi, en het GPS systeem wat er op zit, dat het niet altijd goed schijnt te functioneren. En dat er in het begin ook een paar dingen niet helemaal goed schijnen te functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeneralLee
  • Laatst online: 24-02-2023
Anoniem: 103703 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:35:
[...]

wat ze bedoelen is dat hij, wanneer de slider dicht is, er een klein beetje speling zit tussen het scherm en het keyboard...meestal aan de rechter kant (onder de rode toets)...

ik heb daar een HEEEL KLEEIN BEETTTJEE last van, maakt me niets uit...er zijn mensen die zich er serieus aan kunnen ergeren...
Ben niet zo'n zeikerd, maar de speling op mijn toestel is zo "erg" dat zelfs bij een gesloten slider de hele rechterzijkant (van het schermdeel) speling heeft tot op het "toetsenbord-deel" zeg maar... In opengeschoven toestand is dat nog eens méér aanwezig. Het enige deel waar bij mijn toestel géén speling op zit is linksonder (thv de groene toets)...

Doordat kennelijk de slider niet goed gemonteerd is heeft dit in veel gevallen tot gevolg dat nét boven de "3" de lak van je toestel af gaat en er krassen ontstaan.

Dit, én een niet-werkende headset (wél audio over de oordopjes maar niet werken van de microfoon en géén besturing van volume, tracks enz.) hebben ertoe geleid dat ik niet tevreden ben over het exemplaar dat ík heb gekregen. (alhoewel ik het verder wel een waanzinnig apparaat vind - 't moet alleen wel werken en goed in elkaar zitten)

Toestel vanmorgen terug gebracht naar de Smpartphone-Shop/PDA-Shop in R'dam... wordt vervolgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Laatst online: 29-05 11:27
Voor velen een waardevolle tip.www.Series60v3.Com......hier kun je veel apps games en themes voor je N95 vinden.toch nog een keer wat positiefs te melden dus.ben zeer tevreden over mijn N95 zonder gebreken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GerardReintke schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:33:
Voor velen een waardevolle tip.www.Series60v3.Com......hier kun je veel apps games en themes voor je N95 vinden.toch nog een keer wat positiefs te melden dus.ben zeer tevreden over mijn N95 zonder gebreken. 8)
Helaas doet die site het niet....

Site Unavailable
This website is currently unavailable. If you are the administrator of this website, an e-mail has been sent to the address on file regarding this issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215805

Een maatje van mij werkt bij e-buddy, nu mocht ik de mobile versie uitproberen op mn n95.
Werkt prima, dus als je een msn yahoo enz. account hebt. Is e-buddy waarschijnlijk een oplossing.
Was wel een beta, dus kan nog fftjes duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tuurlijk kon je verwachten dat hij nog niet helemaal gelijk pergect was toch? Ik had daar al rekening mee gehouden hoor. Maarja beetje op internet zoeken naar apps en updates etc. en hij werkt perfect! Wat betreft dat van die krassen, goed controleren op speling als je hem koopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218426 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:36:
[...]

Site Unavailable
This website is currently unavailable. If you are the administrator of this website, an e-mail has been sent to the address on file regarding this issue.
Je kan ook hier eens rondkijken!
http://www.s60.com/life/s...Overview.do?deviceId=1065

http://www.s60.com/life/a...egoryId=&order=NAME&type=

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 219192 op 14-05-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Laatst online: 29-05 11:27
Anoniem: 218426 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:36:
[...]

Site Unavailable
Probeer het later maar eens weer.heb het zelf ook wel eens.heeft vermoedelijk met de drukte of iets dergelijks te maken.maar als ik het een andere keer weer probeer dan lukt het dus wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217505

Mijn internet deed het de hele dag niet, ikmoest de topic via mijn Ipaq volgen, sommige dingen kon ik niet goed lezen, ik las iets over iemand die een branded toesteld van T-mobile met de nieuweste firmware erop had, kan dit kloppen of ziet ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-05 19:15

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Anoniem: 218426 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:14:
[...]

Ohoh Amsterdaaaaam Den Haag O-) , mooie stad achter de duinuhhhhh....

Ahum...

Pardon.... :-$

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164972

Anoniem: 217505 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:08:
Mijn internet deed het de hele dag niet, ikmoest de topic via mijn Ipaq volgen, sommige dingen kon ik niet goed lezen, ik las iets over iemand die een branded toesteld van T-mobile met de nieuweste firmware erop had, kan dit kloppen of ziet ik verkeerd?
Dit klopt.
Sommigen hebben via een T-Mobile shop (die zaterdag een levering hebben gehad :) ) hun telefoon gehad.
Las ook dat iemand die een nieuw abonnement had afgesloten ( 9 mei ) dat deze verstuurd was.

Neem aan dat ik dan mijne ook deze week ontvang.
Heb jij die van jou via nieuw contract of contract verlenging? heb je t-mobile al gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128389

--edit--

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 128389 op 14-05-2007 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_schimmel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-05 16:55
Anoniem: 165002 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 16:58:
Die N95 zit ook aan mij te knagen.
Ik ben mn te grote HTC pda wel een beetje beu (past niet in mn broekzak samen met een gps boxje)

Het enige wat ik me tegenhoud om het nog niet te halen is dat ik niet zeker weet of Navizon er op werkt.
(www.navizon.com)

Zou iemand kunnen testen of dit er op werkt? Ook samen met de GPS en wireless?

Ik ben al een tijdje bezig met Navizon en verdien er een beetje mn kosten mee terug die ik aan GSM/abonnement kwijt ben.

Alvast bedankt!
Ik heb net de symbian 3 client geinstalleerd en dat werkt prima alleen de gps functie werkt niet. Dat is wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fijn. Tips & Tricks topic is gesloten, mogen alle aanhangers weer terug naar het algemene 'post hier je problemen met de N95'-topic :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128389 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:34:
Fijn. Tips & Tricks topic is gesloten, mogen alle aanhangers weer terug naar het algemene 'post hier je problemen met de N95'-topic :(
Inderdaad erg onhandig, nu krijg je weer alles bij elkaar! Het wordt er zo niet overzichtelijker op! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Bij het afsluiten van Web'N'Walk komt er een melding over GPRS (rode knop, ingedrukt houden).
Web'N'Walk loopt toch via de PIT van T-mobile. Waar is de GPRS dan voor nodig?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 25534 op 14-05-2007 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 05:23

Blindfold

Donde estan los conejos?

Ik heb de telefoon nu bijna 2 weken.

Geen enkele speling op de slider (toevallig kwam er net een collega langs die een nieuwe had en daar zag ik dan eindelijk het befaamde slider probleem. Ik moet zeggen dat het in die mate ook nog best meeviel).
Wel heb ik de slijtageplekker boven de 3 toets, maar ik ga even lui zijn en afwachten hoe het bij anderen wordt afgehandeld en dan zie ik wel hoe of wat.

Sand versie. Unbranded, unlocked (denk ik; nog geen andere sim geprobeerd).

Nu wacht ik met smart op ervaringen met de 4GB kaartjes, want ik heb wel gelezen dat Sandisk zegt dat ze compatible zijn, maar ik heb nog geen ervaringen gelezen van mensen die hem daadwerkelijk hebben uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-05 13:32
Anoniem: 103703 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:01:
oh en heb jij hem al ontvangen? Ik heb deze deal ook gesloten maar het is de eerste keer dat ik iets koop van iBood...heb jij al eerder bij hen gekocht en is dat altijd goed gelukt?
Ik heb veel goede dingen over iBood gehoord dus ik heb er vertrouwen in dat mijn produkt gewoon netjes word afgeleverd binnen 1 - 5 werkdagen zoals aangegeven.
Dit is tevens mijn eerste produkt bij ze.
Een collega kwam hier mee aanzetten daar hij wist van mijn teleurstellende Jabra eigenschap.
Het is dezelfde collega die mij een proefritje liet maken met zijn Logitech stereo BT headset. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Blindfold schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:53:
Nu wacht ik met smart op ervaringen met de 4GB kaartjes, want ik heb wel gelezen dat Sandisk zegt dat ze compatible zijn, maar ik heb nog geen ervaringen gelezen van mensen die hem daadwerkelijk hebben uitgeprobeerd.
Ik dus wel.
En die zijn tot nu toe niet echt positief.
Moet het topic op het forum in kwestie weer eens lezen want dit sinds donderdag niet meer gedaan.
Misschien zijn er wat nieuwe dingen uitgekomen.
Tot nu toe ziet de N95 de Sandisk als een 2 GB kaart waarvan 198 MB vrij is.
Super vaag dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2938

Wie woont er in de buurt van Alkmaar en is bereid om z'n N95 ff te showen aan me? Ben erg benieuwd hoe die live is.

got_username@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219172

Klopt het dat bij TuninFM het geluidsniveau niet harder of zachter te zetten is?

Koos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Anoniem: 219172 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:11:
Klopt het dat bij TuninFM het geluidsniveau niet harder of zachter te zetten is?

Koos
Dit is wel mogelijk, gebruik dit progje zeer veel. Volume is gewoon te wijzigen met links en rechts op de 'joystick' en volgens mij zelfs nog met de inzoom knop van de camera (omhoog en omlaag).

Vind zelfs de kwaliteit heel oke, en keuze uit 140 zenders.

Het trekt wel; je accu snel leeg (logisch) dus let daar ff op. En doe dit alleen als je een internet abbo hebt, want 3 kwartier luisteren is ongeveer 10MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152007

Anoniem: 2938 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:07:
Wie woont er in de buurt van Alkmaar en is bereid om z'n N95 ff te showen aan me? Ben erg benieuwd hoe die live is.

got_username@gmail.com
jah en dan sta jij op plek X te wachten met een honkbalknuppel zeker 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106246

Anoniem: 2938 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:07:

got_username@gmail.com
ben erg benieuwd of er geen "belwinkel" is in Alkmaar...? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
GerardReintke schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:53:
[...]

Probeer het later maar eens weer.heb het zelf ook wel eens.heeft vermoedelijk met de drukte of iets dergelijks te maken.maar als ik het een andere keer weer probeer dan lukt het dus wel weer.
nope, dit is de melding
:(
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.33 Server at series60v3.com Port 80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215701

zo mijn toestel gaat binnen bij een nsp..slider probleem .voor de vrienden in belgie .ik heb nokia gebeld en deze gaan nu een email verzenden naar het nsp.zodra ze dit hebben ontvangen gaat nsp mij bellen en kan ik het toestel binnen brengen om de stukken te vervangen.1 daar waar de krassen opzitten en 2 de slider onderdelen..zo dan is vanaf vandaag het probleem in belgie ook herkend.en dit door dit forum.zo kocht ik mij een keybord en dank zij een duits forum zijn daar ook verbeteringen en fouten door hersteld.grt

graag had ik nog wat meer tips over wat er zoal kan op de n95.

spelletjes en programmas enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215701 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 18:09:
graag had ik nog wat meer tips over wat er zoal kan op de n95.

spelletjes en programmas enz.
Tja. Daar hadden we een topic voor...

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 128389 op 14-05-2007 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156042

start dan een deel 3 van dit topic.
Ik kan het niet omdat ik de kennis niet heb om zo''n flitse startpost te maken als bij dit topic.
Dus wellicht ziet er iemand anders de tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Anoniem: 101417 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:12:
Ik heb vorige week een "N95 Deep Plum + 1Gb Mini SD" besteld bij 2Call.nl. (€ 193,- bij tweejarige verlenging Telfort 300). Het toestel ontving ik een dag later. Na de firmware upgrade bleek het een snel en stabiel toestel.
Nou wil ik mijn verhaal ook kwijt >:) Mijne kwam van GSMPage, €645 met 1 gig kaart, vind igg een goede deal. 1.5 week nu.
Mbt. de stabiliteit van het OS: Ik heb in de afgelopen week een 'slechts' één reboot meegemaakt en twee vastlopers. Ik ben bijna de hele dag in de weer met het toestel en vind dit acceptabel.

De GPS werkt uitstekend, ook in de trein. De eerste fix - zoals inmiddels ten overvloede vermeld - duurt inderdaad even. De Nokia video converter (de plugin voor Nokia Suite) werkt snel en en inutuitief. Ik heb helaas zelden het einde van afleveringen van TheSoprano's op de telefoon kunnen bekijken. Het beeld blijft halferwege hangen en het geluid loopt door. Kwestie van video omzetten met een tool met meer configurability.
GPS blijft vragen om BT verbinding, zwaar frustrerend. Verder fix binnen 2-3 minuten, oftewel al rijdend, en natuurlijk GPS Data app open te maken wil wel helpen, maar ook die blijft vragen naar BT verbinding, nou dan laat ik hem maar met mijn BT autoradio verbinden ;)
Wat navigeren zelf betreft, gebruik ik persoonlijk optie "tracking" bij Nokia Maps, hij draait niet mee en zegt natuurlijk ook niets maar je komt wel waar je zijn moet, werkt vrij nauwekeurig, heb al meerder keren geprobeerd. Nu nog Brodit houder en voila, hij zou vanaf deze week op vooraad zijn bij PDA shop.
Een paar andere kleine puntjes die ik verder tegenkwam zijn de continue pieptoon die het toestel maakt die je hoort als je het tegen je oor houdt
Same here, in stand-by is het erg, maar nog erger als je aan het bellen bent, het is echt niet te missen. Bij NSP hebben ze beloofd om het binnen 1 dag te fixen, ga er morgen heen.
en het niet geheel vloeiende beeld wat het toestel geeft op een tv-out. Hiermee bedoel ik dat als ik het toestel op een (Sony LCD) televisie aan heb gesloten, ik de filmpjes die ik heb gemaakt met het toestel minder vloeiend zie afspelen dan wat het toestel (simultaan) op zijn eigen scherm weergeeft. Dit lijken mij de beperkingen van de tv-out kabel.
Hier geen problemen mee, was verbaast hoe makkelijk en soepel het allemaal ging, ga nog uitproberen of ik met mijn HD recorder filmpjes van Nokia kan opnemen. Waarom? gewoon voor de lol :)
Laatste noemenswaardig probleem is de slider. Ook ik heb last van speling. Ik besloot dit aanvankelijk voor lief te nemen maar de speling neemt toe. Ik ben bij de NSP's in Leiden en Haarlem geweest en kreeg van verbazingwekkend onbekwaam personeel veel tegenstrijdige verklaringen te horen. (citaat uit Haarlem: "Maar m'neer, dees toestel is veel beter verteld dan hij is"). Over een week of anderhalf komen de 'reparatie kits' binnen - volgens ditzelfde orakel. Ik heb inmiddels toestemming het toestel om te ruilen bij 2call in Den Haag. Dit ga ik vanmiddag regelen.
Ok, veel omschreven slider problemen doe zich bij mij niet voor. Wel heb ik speling van boven naar beneden, ook bekend van N80, alleen hier heb je daar veel meer last van, alles wat je met keuzetoetsen en besturing toets doet laat die speling blijken. De NSP zei dat dit binnen toegestane norm van 0.5 mm viel, nou norm of geen norm maar toestel voelt onwijs goedkoop aan!(terwijl die alles behalve dat is) 8)7 De menu - en mediaknoppen, die heel erg los zitten dragen er alleen maar bij. Ik had 1 van de eerste N80, en die voelde niet eens zo ondegelijk aan! Verder de kieren aan de zijkanten, waar de licht doorheen schijnt zijn ook zorgwekkend, betekent ook dat een spat water of stof makkelijk zijn weg vindt naar binnen van mijn N95. Dat laatste was trouwens te verhelpen volgens NSP, ga het dus morgen ook vragen.
Afsluitend wil ik kwijt dat dit een indrukwekkend toestel is. Het werkt vlot, de toepassingen zijn legio en ik heb het idee dat er hard wordt gewerkt aan allerhande firmware upgrades. Ik heb last gehad van veel van eerder genoemde problemen maar ik ben van mening dat deze zaken niet opwegen tegen de voordelen van dit toestel.
Sluit me hier bij volledig bij aan. Mijn indruk is: build is bagger, maar mogelijkheden bijna onbeperkt, al met al een aanrader. 1 ding is: eigenaars va N95 moeten " zeiken" over alle dingen die ze als minpunten ervaren, hoe meer klachten hoe sneller Nokia het als probleem erkent en hoe sneller wij allemaal kunnen genieten van N95 die 100% naar tevredenheid is. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkoe
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-02 12:18
businka19 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 18:57:
[...]

eigenaars va N95 moeten " zeiken" over alle dingen die ze als minpunten ervaren, hoe meer klachten hoe sneller Nokia het als probleem erkent en hoe sneller wij allemaal kunnen genieten van N95 die 100% naar tevredenheid is. :z
Oke, mee eens, maar niet hier. Zeiken heeft meer effect als je het bij nokia doet, hier weten we wel onderhand wat de problemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeiken doe je in de wc .dus da doe je niet hier.zeiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elkoe schreef op maandag 14 mei 2007 @ 19:18:
[...]

Oke, mee eens, maar niet hier. Zeiken heeft meer effect als je het bij nokia doet, hier weten we wel onderhand wat de problemen zijn.
_/-\o_
Al vind ik 'oplosbare' problemen prima... Oplossingen voor snellere gps fix, handige tips, etc.

Sowieso is het openen van een nieuw topic na 134 pagina's geen slecht plan :')

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 128389 op 14-05-2007 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217709

Heb de gratis code voor een week navigeren geactiveerd en moet zeggen dat het allemaal goed werkt met de navigatie.

Alleen hoor ik geen stemgeluid die mij de weg wijst. Het volume staat open.

Iemand een idee wat hier fout gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
ik heb helaas nu toch wat min puntjes gevonden

ik bel vrij veel en heb vandaag al 2 keer gehad dat de verbinding weg viel

met bellen zit het camera knopje precies bij me hand en hoor je dus regelmatig een piep door het gesprek

Er zit een hoge piep door het geluid met bellen, wat ik niet weg krijg

de batterij was om 10 AM van de lader en om 18:00 PM weer op de lader want hij was helemaal leeg, door gewoon gebruik geen gps muziek films gedaan
misschien komt dat omdat de batterij nog nieuw is maar het is voor mij te kort

software werkt nog niet helemaal lekker, al een paar keer gehad dat ik bluetooth of iets anders aan zette en de telefoon vanzelf aan en uit ging

wat ik mis, is een optie om het scherm op zijn kop te draaien voor links handig maar misschien heb ik dat nog niet gevonden

en dat tomtom uit komt met een versie dat je de interne GPS muis kan gebruiken

slider werkt wel goed _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door Slux op 14-05-2007 19:58 . Reden: camera knop ipv geluid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216827

En welk nsp is dat en waar mss dat ik de mijne er ook moet binnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219246

Is het normaal dat er een lichte speling is in de richting van de slider zelf?

Dus niet het klikgeluid als je er OP drukt maar als ie dicht zit. Dat ik deslider nog steeds een kleine milimiter naar boven en onder kan bewegen. Ongelooflijk irritant. Hetzelfde is er ook als de slider openstaat in de telefoon stand.

Als ik de slider openschuif naar de multimedia kant heb ik deze speling niet :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218740 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:35:
[...]

Vorige week woensadag (9mei) besteld en dit staat nu bij de bestelstatus.

Order op transport
De bestelling ligt bij de koerier. Voor nieuwe klanten geldt dat er een afleverafspraak is gemaakt. Indien u heeft verlengd, dan wordt de bestelling zonder afspraak toegezonden.

Zal binnenkort wel gebeld worden dus :)
Ik heb m 28 april besteld, en nu staat dit ook bij mij:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartphonejunk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-02-2024
[

Nou wil ik mijn verhaal ook kwijt >:) Mijne kwam van GSMPage, €645 met 1 gig kaart, vind igg een goede deal. 1.5 week nu.
Wil je humeur niet bederven maar kreeg er 2 aangeboden voor 550 euro, met bon en al. Ik wilde liever geld sparen en meer geduld oefenen (meer zelfs dan ik verwacht had)
GPS blijft vragen om BT verbinding, zwaar frustrerend. Verder fix binnen 2-3 minuten, oftewel al rijdend, en natuurlijk GPS Data app open te maken wil wel helpen, maar ook die blijft vragen naar BT verbinding, nou dan laat ik hem maar met mijn BT autoradio verbinden ;)
Dat kan je toch gewoon uitzetten? Onder "GPS-gegevens", instellingen. Of helpt dat niet?
Ok, veel omschreven slider problemen doe zich bij mij niet voor. Wel heb ik speling van boven naar beneden, ook bekend van N80, alleen hier heb je daar veel meer last van, alles wat je met keuzetoetsen en besturing toets doet laat die speling blijken. De NSP zei dat dit binnen toegestane norm van 0.5 mm viel, nou norm of geen norm maar toestel voelt onwijs goedkoop aan!(terwijl die alles behalve dat is) 8)7 De menu - en mediaknoppen, die heel erg los zitten dragen er alleen maar bij. Ik had 1 van de eerste N80, en die voelde niet eens zo ondegelijk aan! Verder de kieren aan de zijkanten, waar de licht doorheen schijnt zijn ook zorgwekkend, betekent ook dat een spat water of stof makkelijk zijn weg vindt naar binnen van mijn N95. Dat laatste was trouwens te verhelpen volgens NSP, ga het dus morgen ook vragen.
Even afgezien van de uiterst merkwaardige constructiefouten (die ook al niet consequent zijn, sommigen hebben er helemaal geen last van, en de exemplaren die ik inmiddels gezien heb evenmin), vind ik het absoluut niet goedkoop aanvoelen... Wel licht - ik had er liever een zwaardere accu in gezien...
Sluit me hier bij volledig bij aan. Mijn indruk is: build is bagger, maar mogelijkheden bijna onbeperkt, al met al een aanrader. 1 ding is: eigenaars va N95 moeten " zeiken" over alle dingen die ze als minpunten ervaren, hoe meer klachten hoe sneller Nokia het als probleem erkent en hoe sneller wij allemaal kunnen genieten van N95 die 100% naar tevredenheid is. :z
Hoewel het "gezeik" in dit topic zolangzamerhand wel erg chronisch begint te worden op vaak dezelfde punten. Geen wonder dat deze draad zo lang wordt. Het lijkt soms wel een echoput ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René20
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-08-2022
businka19 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 18:57:

[...]

Same here, in stand-by is het erg, maar nog erger als je aan het bellen bent, het is echt niet te missen. Bij NSP hebben ze beloofd om het binnen 1 dag te fixen, ga er morgen heen.
Ben benieuwd of dat probleem (het piepende geluid dus) wordt opgelost, laat je het even horen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216827 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:08:
En welk nsp is dat en waar mss dat ik de mijne er ook moet binnen doen.
sakal genk...maar hasselt heef da ook essec.het beste ga je naar

Met vriendelijke groeten,

Véronique Aerts

Internal Sales and Administration Repair

Bkm nv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkoe
Wat ik graag in een firmware update zou zien, is dat het volume overal instelbaar is, zoals op mijn w800 was. Bij divx player mobile, kun je bijvoorbeeld het volume niet instellen is het dus heel hard. Is er misschien ergens een firmware wishlist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

jammer dat de moderator niet luistert naar de wensen van de gebruikers van dit forum, en een apart n95 tip&trucks topic sluit. Is daar een reden voor?
Ik volgde dit forum dagelijks maar al sinds een week is het irritant.
99% is niet meer interessant voor een n95 bezitter.

Abonnementen & leverdata is niet meer relevant na 2 maanden hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151099

RobertRedCap schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:12:
jammer dat de moderator niet luistert naar de wensen van de gebruikers van dit forum, en een apart n95 tip&trucks topic sluit. Is daar een reden voor?

dat is juist de rede.

dat betekent dus dat dit een spam topic wordt terwijl mensen eigenlijk gewoon moeten kappen met al die loze berichten.

dit grote topic hoort vol met nuttige info te staan niet een apart topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

waarom wordt dáár dan niets aan gedaan?

het is steeds minder interessant van dit forum gebruik te maken, het grootste gedeelte is niet meer interessant, ik moet na een dag 4 a 5 pagina's doorspitten. Daar heb ik natuurlijk geen zin in. Gevolg: 1 op de 20 berichten die wel interessant is loop ik mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

smartphonejunk schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:33:
Hoewel het "gezeik" in dit topic zolangzamerhand wel erg chronisch begint te worden op vaak dezelfde punten. Geen wonder dat deze draad zo lang wordt. Het lijkt soms wel een echoput ;)
Gek he dat mensen gaan 'zeiken' als een telefoon van 700 euro niet in orde is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkoe
MOD REQUEST: Graag een agressieve moderator voor dit topic, die al die loze berichten verwijderd (te beginnen met die hierboven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

heeft deze treath wel een moderator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219216

HIer even een vragenlijstje van een potentieele N95 koper. Ik mag binnenkort abbo verlengen.
Ik volg het forum al geruime tijd. ben onder de indruk van alle mogelijkheden. camera/video. TomTom :).
Vele positieve en negatieve reacties, begrijpelijk. Wat softwarematige negativiteit betreft. wachten op firmware updates :). maar hardware problemen als slider en slijtage ed. doen de potentieele koper geen goed. Wat ik weten wil is of het in de toekomstige N95's verholpen is? ook de slijtage van de 3 toets etc? En hebben de volgende N95's ook betere frimware? Vanaf wanneer liggen de vernieuwde series in de winkel? Gaat die prijs op korte termijn sterk dalen?

Ik wil mij Hi verlengen. Het schijnt dat je als klant (reeds jaren) speciaale korting krijgen kan bij verlenging. Wie heeft ervaring en kent percentages van HI?

Wie heeft ervaring met IPTV en internet etc bij Hi? is hi eindeloos de moeite? wat is de dekking? extra kosten of addertjes onder het gras, waar je niet blij van wordt?

Doet de Wifi het goed? ik heb thuis en school draadloos internet. Kan ik dan (mits wep/wpa instellingen juist) internetten, zoals ik via explorer 6 op de pc bezig ben? MSN?

Excusse voor de indruk die ik achterlaat een leek te zijn. en voor de vragen die al in het forum zijn gesteld.
Groet,

een N95 bewonderaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202541

Anoniem: 219216 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:36:
HIer even een vragenlijstje van een potentieele N95 koper. Ik mag binnenkort abbo verlengen.
Ik volg het forum al geruime tijd. ben onder de indruk van alle mogelijkheden. camera/video. TomTom :).
Vele positieve en negatieve reacties, begrijpelijk. Wat softwarematige negativiteit betreft. wachten op firmware updates :). maar hardware problemen als slider en slijtage ed. doen de potentieele koper geen goed. Wat ik weten wil is of het in de toekomstige N95's verholpen is? ook de slijtage van de 3 toets etc? En hebben de volgende N95's ook betere frimware? Vanaf wanneer liggen de vernieuwde series in de winkel? Gaat die prijs op korte termijn sterk dalen?

Ik wil mij Hi verlengen. Het schijnt dat je als klant (reeds jaren) speciaale korting krijgen kan bij verlenging. Wie heeft ervaring en kent percentages van HI?

Wie heeft ervaring met IPTV en internet etc bij Hi? is hi eindeloos de moeite? wat is de dekking? extra kosten of addertjes onder het gras, waar je niet blij van wordt?

Doet de Wifi het goed? ik heb thuis en school draadloos internet. Kan ik dan (mits wep/wpa instellingen juist) internetten, zoals ik via explorer 6 op de pc bezig ben? MSN?

Excusse voor de indruk die ik achterlaat een leek te zijn. en voor de vragen die al in het forum zijn gesteld.
Groet,

een N95 bewonderaar
ik heb net ook bij Hi verlengt en ben nu 3 jaar klant. Heb met een 2 jarig Hi30 abbo, waar je normaal op de webshop van Hi: 399,95 voor moet betalen, nu 140 korting gekregen, dus 260 euro. Toestel wordt sim-lock vrij geleverd zeiden ze, alleen 1 nadeel. Je hebt kans op een lange wachttijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135796

Zijn er al branded T-Mobile toestellen gespot ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okej, ik ben al 8 jaar klant. ben benieuwd :). Ik ga nog even wachten en dan een bestelling doen. kun je alle kleuren kiezen?
En kun je dan ook studentabbo nemen en van je klantenkorting profiteren?

Ps. wil iemand ook de andere vragen beantwoorden?

groet,

kem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202541

Anoniem: 219216 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:50:
Okej, ik ben al 8 jaar klant. ben benieuwd :). Ik ga nog even wachten en dan een bestelling doen. kun je alle kleuren kiezen?

groet,

kem
zover ik weet alleen de sand/zilver, zoals ze dat noemen @ de webshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219216 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:50:

groet,

kem
Als je al zolang klant bent en je hebt altijd fatsoenlijke abbo's bij hun gehad, dan valt er wel te onderhandelen. Ze willen je echt niet kwijt. En anders beetje blufpoker spelen. Nee heb je, ja kan je krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René20
Anoniem: 111759 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:31:
heeft deze treath wel een moderator?
hihi

<<<offtopic>>>
De betreffende mod is met z'n N95 aan het spelen, heeft dus even geen tijd
<<<einde offtopic>>>

Nu ontopic:
Heeft iemand èn de chrystal case èn de screenprotector in gebruik? Past dat alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elkoe schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:28:
MOD REQUEST: Graag een agressieve moderator voor dit topic, die al die loze berichten verwijderd (te beginnen met die hierboven)
als je deur van je nieuwe auto niet goed werkt ga je dan ook ni zeiken bij de dealer????

ja vind het ook spijtig dat de tips en trucks gesloten is maar laten we hier dan gewoon er mee door gaan..ik vind het ook welletjes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211664

@retaili8 : ja ik heb een branded t-mobile.

vanavond van werk naar huis gereden zonder gprs verbinding, op de gps.
Heb dus ook niet de 7dagen-nokia-spraak navigatie ge-activeerd.

was helemaal prima. Natuurlijk is een gesproken Tom-Tom beter, maar als je dat niet als uitgangspunt neemt heb je een prima navigatietool in de auto, fiets of lopend.

thuis doet hij er wat langer over voordat hij een gps-fix heeft.

ben nu wat wares aan het installeren.
podcasten, themes enz....
ben nog op zoek naar gratis poker.....

qua speling : die is iets toegenomen, t.o.v. zondag toen ik hem heb aangeschaft.
nog steeds vindt ik het niet heel erg storend, maar wel slordig.

verder lukt het mij niet om de radio, gps kaarten en locator en fototoestel tergelijkertijd te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stel dat je als je een foto neemt, dta je van 5 MP switcht naar 3 MP, word de formaat alleen kleiner, of verandert ook de kwaliteit van de Foto (slechter)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

Anoniem: 217505 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 23:18:
Stel dat je als je een foto neemt, dta je van 5 MP switcht naar 3 MP, word de formaat alleen kleiner, of verandert ook de kwaliteit van de Foto (slechter)?
Fysiek aantal pixels wordt kleiner (dus formaat kleiner).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 23:27:
[...]

Fysiek aantal pixels wordt kleiner (dus formaat kleiner).
Ik verzin dit net, maar als het formaat kleiner word word dan is de ruis wat minder en lijkt het alsof de Foto scherper is,klopt dit of zit ik ernaast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218985

Vandaag effe naar NSP geweest en mijn "sand N95" laten omtoveren tot een "warm graphite", voor 19 euro een totaal andere look.
Echt veel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218379

@ landser kan dat serieus bij elke nsp en dat voor maar 19 euro dat is moeilijk vet zetten zij de cover er ook voor je op, want dat is wel handig natuurlijk betreffende garanties en dergelijke lijkt mij

alvast bedankt

edit: ow ja nederland of belgie?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 218379 op 15-05-2007 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:13
Anoniem: 219246 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:09:
Is het normaal dat er een lichte speling is in de richting van de slider zelf?

Dus niet het klikgeluid als je er OP drukt maar als ie dicht zit. Dat ik deslider nog steeds een kleine milimiter naar boven en onder kan bewegen. Ongelooflijk irritant. Hetzelfde is er ook als de slider openstaat in de telefoon stand.

Als ik de slider openschuif naar de multimedia kant heb ik deze speling niet :s
Dit heb ik ook. Weet eigenlijk niet of ik dit al sinds t begin heb of pas sinds kort. Het is me in ieder geval pas twee dagen geleden opgevallen. Heb de klik-speling overigens ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218985

@Knoes

Ja hoor, bij een NSP kunnen ze de cover voor je bestellen en ja ze zetten deze er ook voor je op. Binnen 5 minuten sta je weer buiten met een originele N95 "warm graphite".
En ja ik woon in Nederland.

grtz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121250

Anoniem: 218985 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 01:50:
@Knoes

Ja hoor, bij een NSP kunnen ze de cover voor je bestellen en ja ze zetten deze er ook voor je op. Binnen 5 minuten sta je weer buiten met een originele N95 "warm graphite".
En ja ik woon in Nederland.

grtz,
Mag ik vragen hoeveel het je inclusief de nieuwe covers gekost heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121250 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 07:38:
[...]

Mag ik vragen hoeveel het je inclusief de nieuwe covers gekost heeft?
19 euro staat er toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik volg het forum al geruime tijd. ben onder de indruk van alle mogelijkheden. camera/video. TomTom .
Vele positieve en negatieve reacties, begrijpelijk. Wat softwarematige negativiteit betreft. wachten op firmware updates . maar hardware problemen als slider en slijtage ed. doen de potentieele koper geen goed. Wat ik weten wil is of het in de toekomstige N95's verholpen is? ook de slijtage van de 3 toets etc? En hebben de volgende N95's ook betere frimware? Vanaf wanneer liggen de vernieuwde series in de winkel? Gaat die prijs op korte termijn sterk dalen?

Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
RobertRedCap schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:12:

Geheel mee eens.
Dit is echt rete irritant.
Volgens mij laten de moderators dit topic maar een beetje aanmodderen.
En echt zin in het moderaten ervan hebben ze denk ik ook niet omdat het gewoon zo hard gaat allemaal.

Ik heb een weekendje niet bij gelezen en heb meer dan 10 pagina's aan crap moeten doorspitten.
Echt 1 of 2 posts waren iets van interessant.
Hooguit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad.. ik snap niet waarom ze mijn topic 'Tips & Trics' weghalen?!? Er kwamen juist mensen met rete handige tips en apps aan speciaal voor de N95 !! Blijkbaar willen ze een slordige topic aanhouden.....

Kijk in 'mijn' topic stond het niet vol met klachten over service van een provider. Dat heeft eigenlijk niks meer met de N95 te maken. Door al die berichten zijn de bruikbare links niet meer te vinden. En als er dan toch iemand met een toffe link aankomt, dan lees je er zo overheen, omdat je toch al door skipt naar de laatste pagina...... Maarja.....

Bedankt jongens!

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 218426 op 15-05-2007 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Anoniem: 219216 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 08:15:
Ik volg het forum al geruime tijd. ben onder de indruk van alle mogelijkheden. camera/video. TomTom .
Vele positieve en negatieve reacties, begrijpelijk. Wat softwarematige negativiteit betreft. wachten op firmware updates . maar hardware problemen als slider en slijtage ed. doen de potentieele koper geen goed. Wat ik weten wil is of het in de toekomstige N95's verholpen is? ook de slijtage van de 3 toets etc? En hebben de volgende N95's ook betere frimware? Vanaf wanneer liggen de vernieuwde series in de winkel? Gaat die prijs op korte termijn sterk dalen?

Groet,
Een aantal opmerkingen cq antwoorden:
- TomTom is (nog) niet mogelijk, de interne GPS ontvanger van de N95 wordt nog niet ondersteud.
- Veelal wordt na de eerste serie producten de productie methode onder de loep genomen om te kijken of er verbeteringen kunnen worden gemaakt. Het is dus aannemelijk dat de slider/slijtage problemen in de toekomst (nieuwere revisie modellen) opgelost zijn.
- v.w.b. Provider vragen kan je je denk ik beter richten naar je provider.
- Wifi werkt prima, bereik is ook behoorlijk, je kan gewoon webpagina's bekijken (al dan wel op een kleiner venster, maar je krijgt scrollbalken), de meeste sites zijn gewoon zichtbaar net zoals je ze thuis in bv Internet Explorer ziet.
- MSN kan je ook gebruiken, dit vergt echter wel een software installatie.

Al deze antwoorden zijn terug te vinden in de achterliggende pagina's (gebruik zoek functie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

De WiFi functie doet het leuk. Is leuk om het verschil op te merken tussen Web'n'Walk en dan overschakelen op WiFi.
Daar waar Web'n'Walk veel pagina's niet wil tonen omdat deze te veel data zouden bevatten, stuurt hij deze via WiFi wel gewoon naar je telefoon.
Video clips en filmpjes kunnen dan ineens wel gestreamed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb 'Eindeloos online' van Hi voor 10 euro p. maand extra. Nu lees ik in de voorwaarden dat het streamen van audio en video nog eens extra kost omdat het te veel dataverkeer zou genereren. Lekker. Kan je dus alleen braaf naar www.ov9292.nl kijken....

Mensen met Hi abbo... kijk dus uit!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 218426 op 15-05-2007 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
hebben meer mensen last van dat de telefoon de verbinding verbreekt tijdens het bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 11:15

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 218426 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 09:27:
Ik heb 'Eindeloos online' van Hi voor 10 euro p. maand extra. Nu lees ik in de voorwaarden dat het streamen van audio en video nog eens extra kost omdat het te veel dataverkeer zou genereren. Lekker. Kan je dus alleen braaf naar www.ov9292.nl kijken....

Mensen met Hi abbo... kijk dus uit!
Pushmail is helaas ook uitgesloten, belachelijk!!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Yorick81:
v.w.b. Provider vragen kan je je denk ik beter richten naar je provider.
Ja, logisch, maar die wil tot datum verlenging niets zeggen. bovendien weet ik niet of wat ze zeggen klopt, vandaar ik er naar vraag, vergelijkingen;).
Je overige antwoorden, thanks. ook mijn verwachtingen.
@Ticker:
Thanks for answers
@djrandyindo:
Ja,zoiets heb ik eerder gelezen. Ik denk ook niet dat ik Hi eindeloos erbij neem. maar bedankt voor de attentie.

@ all users:
Maar hopen dat er snel nieuwe batch N95's komen die gemodificeerd zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

René20 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:03:
[...]

hihi

<<<offtopic>>>
De betreffende mod is met z'n N95 aan het spelen, heeft dus even geen tijd
<<<einde offtopic>>>

Nu ontopic:
Heeft iemand èn de chrystal case èn de screenprotector in gebruik? Past dat alles?
Ik heb beide in gebruik ja...Brando screenprotector is super. De Crystal Case vertoont na een week al barsten (en ik heb hem echt voorzichtig gebruikt hoor)...hopelijk is dit alleen het geval met mijn case (heb ik gewoon pech?). Ik heb in ieder geval gemailed naar de leverancier met deze vraag.

Ik wil mijn N95 in ieder geval niet meer gebruiken zonder deze case...vooral de voorkant, die bescherming bied aan het scherm is wat mij betreft, erg noodzakelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waarom is dat 2de Topic nu WEER gesloten?! met de melding dat het er NIET overzichtelijker op werd? KOMAAN...het werd eindelijk wel wat overzichtelijk, daar staat teminste niet al die rommel en zei in over abbo's, leveringsdata's, problemen etc...alleen goede tips en software...djee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78574

Hoi hoi,

Wat is het bereik van de Bluetooth??

Mijn "oude" Nokia 6230 haalde zeker een metertje of 20 a 30
Mijn huidige N80 slechts 2 a 3 meter..

Hoe doet de N95 het ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-05 11:53
Ik lees af en toe wel eens een stukje in dit topic. En ik erger me vooral aan het feit dat de "die-hard bezoekers/posters" van dit topic al enkele dagen (zoniet weken) lopen te zagen over het feit dat er een nieuw topic moet komen.
Als één van jullie nu eens een mailtje stuurt naar één van de mods en netjes vraagt of er een deel 3 mag worden geopend. Vervolgens maak je dat topic aan en je claimt de eerste 2 posts om een nette OP te maken. En die OP die maak je gewoon op het gemakje, die hoeft er niet meteen te staan. Dan kunnen de meeste mensen weer rustig verder praten over de N95 en grote kans dat het nieuwe topic wel goed wordt gemodereerd. Tevens kun je dan regels opnemen in de OP.

Het is iig nogal makkelijk om te zeiken op moderators als jullie zelf ook totaal niets ondernemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78574

Anoniem: 103703 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:17:
[...]

Ik heb beide in gebruik ja...Brando screenprotector is super. De Crystal Case vertoont na een week al barsten (en ik heb hem echt voorzichtig gebruikt hoor)...hopelijk is dit alleen het geval met mijn case (heb ik gewoon pech?). Ik heb in ieder geval gemailed naar de leverancier met deze vraag.

Ik wil mijn N95 in ieder geval niet meer gebruiken zonder deze case...vooral de voorkant, die bescherming bied aan het scherm is wat mij betreft, erg noodzakelijk...
Ik had zo'n case om mijn N80, die barste ook na een paar weken al. Daarna ging ie scheuren en heb je er niks meer aan. Voor het scherm heb ik toen van die stukjes folie besteld. Beschermen goed tegen krassen en je ziete ze bijna niet zitten. Als er eentje beschadigd is trek je het eraf en plak je een neiuwe erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122107

markmg schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 09:29:
hebben meer mensen last van dat de telefoon de verbinding verbreekt tijdens het bellen?
Ja, ik begon er ineens heel veel last van te krijgen. Bijna ieder gesprek werd afgebroken en op het scherm kreeg ik de melding "connection error". Soms na 5 of 10 minuten, soms pas na een half uur. Maar ruim 90% van mijn gesprekken werd op deze manier afgebroken. Da's niet echt koosjer.
Ik ben naar een Nokia Service Center gegaan in de hoop dat ze er iets aan kunnen doen. Misschien moet de laatste firmware erop gezet worden, dachten ze. Euh, die staat er er op mevrouw, volgende poging :-) Maar goed, ze gingen eerst zelf kijken, en anders ging hij terug naar Nokia. Ze hebben 'm nu 4 dagen en dat houdt vermoedelijk in, dat de telefoon dus terug gestuurd is naar Nokia.

Ik dacht in eerste instantie dat ik de enige was en dat het hopelijk "gewoon" een defect stukje hardware was dat vervangen moest worden. Maar ik kom steeds meer mensen tegen die hetzelfde probleem hebben. Zie onderstaande links.

All about Symbian forum

N95users forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78574 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:24:
[...]

Ik had zo'n case om mijn N80, die barste ook na een paar weken al. Daarna ging ie scheuren en heb je er niks meer aan. Voor het scherm heb ik toen van die stukjes folie besteld. Beschermen goed tegen krassen en je ziete ze bijna niet zitten. Als er eentje beschadigd is trek je het eraf en plak je een neiuwe erop.
Jah ok, ik heb er nu ook een Brando opzitten...maar die helpt niet tegen stoten ofzo tegen het scherm...als er iets gebeurd is je scherm zo gebarsten...mijn 6680 had een goede, harde bescherming over zijn scherm...waarom kon dat bij deze niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gurneyhck schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:24:
Ik lees af en toe wel eens een stukje in dit topic. En ik erger me vooral aan het feit dat de "die-hard bezoekers/posters" van dit topic al enkele dagen (zoniet weken) lopen te zagen over het feit dat er een nieuw topic moet komen.
Als één van jullie nu eens een mailtje stuurt naar één van de mods en netjes vraagt of er een deel 3 mag worden geopend. Vervolgens maak je dat topic aan en je claimt de eerste 2 posts om een nette OP te maken. En die OP die maak je gewoon op het gemakje, die hoeft er niet meteen te staan. Dan kunnen de meeste mensen weer rustig verder praten over de N95 en grote kans dat het nieuwe topic wel goed wordt gemodereerd. Tevens kun je dan regels opnemen in de OP.

Het is iig nogal makkelijk om te zeiken op moderators als jullie zelf ook totaal niets ondernemen!
een beetje MOD leest mee en ziet toch wel wat er gevraagd word. Je bent MOD of je bent het niet. Als je er geen zin in hebt moet je buiten gaan spelen en geen MOD willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René20
Anoniem: 111759 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:35:
[...]

een beetje MOD leest mee en ziet toch wel wat er gevraagd word. Je bent MOD of je bent het niet. Als je er geen zin in hebt moet je buiten gaan spelen en geen MOD willen spelen.
Zelf kunnen wij natuurlijk ook modden door simpelweg ontopic te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
Anoniem: 111759 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:35:
[...]

Blijkbaar leest er geen mod mee... Dus is het dan zo gek om zelf ff actie te ondernemen, de mensen hier mogen ook wel wat over hebben voor de community hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René20
Volume notifications voor bijv. sms berichten

Kan iemand mij vertellen of het klopt dat het volume van bovenstaande notifications niet apart is in te stellen van het belvolume?
Als het belvolume laten wij zeggen op 2/3 staat en oplopend signaal is ingeschakeld, dan is het geluid van een dergelijke notification zo ongeveer oorverdovend. De enige manier waarop ik die meldingen zachter kan krijgen, is door het algemene belvolume omlaag te brengen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218832

Gurneyhck schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:24:
Als ik zelf wat zou willen ondernemen was ik zelf wel MOD geworden... Dit topic word gewoon zeer onoverzichtelijk met alle probleme vragen opmerkingen over Abbonementen, Slide problemen, Providers enz...

Graag zou ik bij deze een topic willen aanvragen. Iets in de trant van Nokia N95 - Tips, Tricks and Tools!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
Anoniem: 218832 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:47:
[...]

Als ik zelf wat zou willen ondernemen was ik zelf wel MOD geworden... Dit topic word gewoon zeer onoverzichtelijk met alle probleme vragen opmerkingen over Abbonementen, Slide problemen, Providers enz...

Graag zou ik bij deze een topic willen aanvragen. Iets in de trant van Nokia N95 - Tips, Tricks and Tools!

En waarom stuur je dat verzoek niet ff naar een mod?? Dat is de normale gang van zake hier op GoT als je een "het grote x-topic" wilt openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René20
Gurneyhck schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:54:
[...]

En waarom stuur je dat verzoek niet ff naar een mod?? Dat is de normale gang van zake hier op GoT als je een "het grote x-topic" wilt openen.
Ik heb dit draadje even gerapporteerd teneinde aandacht van een mod te krijgen, het komt vast wel goed. Nu maar weer ontopic lijkt me.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkoe
Er is gewoon een behoefte aan 2 topics, omdat er 2 groepen forumgebruikers zijn:
- Mensen die het over features en apps willen hebben
- Mensen die een telefoon op het oog hebben en dus over abonnementen willen hebben of over problemen met hun huidige telefoon of abonnement.

Je kan moeilijk eisen dat de onderste groep niet meer post, dus vraagt dit om 2 aparte topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-05 13:47
René20 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:58:
[...]

Ik heb dit draadje even gerapporteerd teneinde aandacht van een mod te krijgen, het komt vast wel goed. Nu maar weer ontopic lijkt me.............
Nou nog even dan, kijk zo nu en dan hier en heb ook regelmatig wat te vragen enzo maar het aantal replies op dit topic zette me ook aan het denk, kan me niet zo 1 2 3 voor de geest halen wanneer een topic een dergelijk aantal replies heeft mogen ontvangen, meestal zo rond de 1000 wel een nieuw topic, dit topic loopt al in de 3400 replies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-05 09:13
Ik heb de N95 nu enkele weken en sindsdien is het al meerdere keren voorgekomen dat men mij probeert te bellen (thuis nabij centrum stad) en ik gewoon bereikbaar ben maar ze een rare toon horen en de gsm bij mij niet overgaat en bij mij als ik iemand aan de telefoon heb ineens de verbinding verbroken wordt en ik "netwerk bezet"krijg te zien!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121250

Maar dat lijkt me zo weinig, als ik kijk op telecomtelecom.nl dan ben je al dit kwijt, zonder dat het erop gezet word

Body cover € 18,95
Accu Deksel € 16,95
Sd card door € 7,95

Dat is toch heel wat meer dan die € 19 euro, vandaar dat ik het zo vreemd vind dat het bij een NSP zo goedkoop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mod is gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
schumi2004 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 11:20:
[...]

Nou nog even dan, kijk zo nu en dan hier en heb ook regelmatig wat te vragen enzo maar het aantal replies op dit topic zette me ook aan het denk, kan me niet zo 1 2 3 voor de geest halen wanneer een topic een dergelijk aantal replies heeft mogen ontvangen, meestal zo rond de 1000 wel een nieuw topic, dit topic loopt al in de 3400 replies ;)
Inderdaad.
Bij de nVidia GeForce 8800 GTX word er echt keurig gemod en word ook optijd een slotje erop gegooid om vervolgens binnen een paar tellen weer een mooi nieuw topic te laten verschijnen.
En wij kunnen wel mailen naar die lui, maar is het niet aan de mod om een topic in de gaten te houden en hiermee mee bezig te zijn?
En als deze geen tijd heeft, kan hij toch iemand anders even aanspreken om de boel in de gaten te houden?
Of iemand te promoveren als mod?
Ah!
Mooi zo! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Darkwolf_1982 op 15-05-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkoe
Startpost wordt niet gemaakt omdat het teveel werk is dit hele topic af te zoeken naar de interessante info. Daarom stel ik het volgende voor:
Je reageert hier met: ik doorspit pagina x tot y, alle info die je vindt post je in 1 post (liefst in een apart topic hiervoor, maar dat mag schijnbaar niet). Dan is het alleen nog aan iemand om deze 10 lappen info te bundelen in een startpost.
Nu heb ik tenamens, daarna wil ik deze taak eventueel wel op me nemen.

Eventueel zou de startpostinfo bundelen ook nog te verdelen zijn (bijv 'ik doe video conversie')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218832 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:47:
[...]

Die had ik laatst gemaakt... maar de was er zo weer vanaf... :-(
Pagina: 1 ... 34 35 Laatste

Dit topic is gesloten.