Ja, het werkt echt geweldig hoor! Het beeld is helemaal gevuld...., en zo deed ik het ook altijd voor mijn ipod video. Verder geniet ik van mijn n95 met volle teugen. De gps werkt veel beter en ik krijg ook binnen 1,5 minuut meestal een fix.
hieronder staan eeen paar hints om de "fix"te versnellen:
- Ga naar buiten, of ga naar een zolder met een houten dak ( de fix is dan wel iets minder snel). Als je een betonnen dak boven je hebt, zit daar metaal in, wat de ontvangst hindert denk ik.
- Houd je handen aan de zijkanten van het toetstel... zodat je niet in de buurt bent van de gpsontvanger ( onder de nul toets)
-Je kan de n95 ook ergens laten liggen, zodat ie niet beweegt, dan is er meestal wel een snelle fix.
- Wacht eerst tot je een fix hebt, en ga dan met de n95 bewegen.
- Als je al eerder op dezelfde plaats een fix hebt gehad, maximaal 2 uur terug, dan gaat de fix veel sneller als je dan weer de gps aanzet. Vaak duurt het dan maar 15 seconden.
- Installeer de nieuwste firmware, daar is de fix nog sneller!
Iets anders:
Robbert Webbe zei een tijdje geleden dat bij hem niet de verbinding verbrak na 10 minuten met het tv kijken via vodafone live. Mij mij staat er na tien minuten: Wilt u verder kijken? Druk dan"ja" ( ofzoiets dergelijk. Er zit dus een soort time-out op het kijken en ik kan de kanalen ook niet opslaan, zodat ik niet naar vodafonelive site hoef te gaan.