Nokia N95 topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 35 Laatste
Acties:
  • 79.832 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da_Vinci schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:35:
[...]

Wel een beetje off-topic misschien, maar ik neem aan dat je Pocket internet totaal bedoelt...

Krijg je bij de shop dan ook nog de 12 maanden 50% korting op de 9.50 abbo kosten van dat internetabonnement? En ook 50% korting op je sms bundel? [beiden bij 24 maanden abbo]
Ik heb onlangs via een antwoordformulier mijn sim-only bij ze verlengd. Tis een 1 jarige verlenging geworden.

- 6 vd 12 maanden 50% korting op PIT
- 6 vd 12 maanden 50% korting op SMS bundel

Heb nu een sim-only van 200 minuten voor €10,- per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:53:
Hoezo off-topic ?
Wordt in het hele topic veel over gepost.
Je hebt het over een streamingstechniek (die je al dan niet zou willen gebruiken op de N95), niet over de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zoekt spijkers op laag water.
Dit gaat toch over de gebruiksmogelijkheden van mijn N95, wat je er allemaal mee kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barock schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:51:
[...]

Het blijkt een Internationaal toestel te zijn, mijn mannetje spreekt alle namen uit met een duidelijk Duits accent.
Ben ook benieuwd naar de eventuele oplossingen!
Alles staat nu op Nederlands, alleen de stem die de namen uitspreekt bij een oproep die denkt nog dat ie in Engels moet antwoorden.....

Can somebod.... pardon... kan iemand mij helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen heb ik die Nokia podcasting app draaien op m'n N95, maar het lijkt niet helemaal lekker te werken. Zodra ik een aflevering van een podcast ga downloaden (via m'n wifi verbinding) lijkt het downloaden na een paar procent te stoppen. Als ik dan de download weer 'aanzet' (stop download-start download in het menu) gaat ie weer even verder met downloaden, om vervolgens weer na een paar procent te stoppen. Heeft iemand ook dit probleem, of zijn er mensen bij wie het wel gewoon lukt? Ik heb meerdere podcasts geprobeerd. Misschien ligt het aan m'n access point (apple airport extreme)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:11:
[...]

welke winkel dan a ik daar maar heen
T-Mobile shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die N95 zit ook aan mij te knagen.
Ik ben mn te grote HTC pda wel een beetje beu (past niet in mn broekzak samen met een gps boxje)

Het enige wat ik me tegenhoud om het nog niet te halen is dat ik niet zeker weet of Navizon er op werkt.
(www.navizon.com)

Zou iemand kunnen testen of dit er op werkt? Ook samen met de GPS en wireless?

Ik ben al een tijdje bezig met Navizon en verdien er een beetje mn kosten mee terug die ik aan GSM/abonnement kwijt ben.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn. Dit begint heel vervelend te worden. Ik sta nu op Utrecht Centraal station en probeer al zo'n 6 minuten te 'wachten op GPS gegevens'!! De balkjes zijn er (5!), maar ze kleuren niet zwart.

Vanmiddag thuis heb ik verbinding gehad, maar sindsdien NIETS! Dit kan toch niet meer kloppen? Is er iets mis met mijn geduld, of met mijn toestel?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 14:48:
Ik ben eens in het niet werken van de AD-43 headset afstandsbediening gedoken. Bij mij doet die het prima. Ik vermoed dat het probleem samenhing met de oude softwareversie.

Daarnaast zit er nog een vergrendelingsknopje aan de zijkant. Als die op zwart staat dan werken de knopjes niet, als die op zilver staat wel.

Zijn er nu nog steeds mensen die toch de nieuwe software hebben en het knopje goed hebben staan die nog steeds niets kunnen met de headset?
Mijn head set doet het ook niet. Nieuwe software heb ik geladen. Knop diverse malen verschoven, maar helpt niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyberBorg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-05 02:04
Damn. Dit begint heel vervelend te worden. Ik sta nu op Utrecht Centraal station en probeer al zo'n 6 minuten te 'wachten op GPS gegevens'!! De balkjes zijn er (5!), maar ze kleuren niet zwart.

Vanmiddag thuis heb ik verbinding gehad, maar sindsdien NIETS! Dit kan toch niet meer kloppen? Is er iets mis met mijn geduld, of met mijn toestel?
Een Fix krijgen duurt inderdaad vrij lang. De nieuwe firmware versnelt het hele proces een beetje, maar veel scheelt dit niet. Kan natuurlijk ook gewoon aan de locatie liggen - waar sta je precies op het station? Alleen op het einde van de perrons (daar waar je zicht op de hemel hebt) werkt GPS het beste. Ik kom dadelijk ook op Utrecht Centraal aan - zal even voor je kijken wat ik kan vinden met mijn N95...
Zou iemand kunnen testen of dit er op werkt? Ook samen met de GPS en wireless?

Ik ben al een tijdje bezig met Navizon en verdien er een beetje mn kosten mee terug die ik aan GSM/abonnement kwijt ben.

Alvast bedankt!
Heb het net geinstalleerd op de N95. Gebruik maken van de GPS en Wifi werkt. Heb zelf verder geen ervaring met het programma maar het ziet er dus naar uit dat je het programma gewoon kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XyberBorg schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 18:12:
[...]

Een Fix krijgen duurt inderdaad vrij lang. De nieuwe firmware versnelt het hele proces een beetje, maar veel scheelt dit niet. Kan natuurlijk ook gewoon aan de locatie liggen - waar sta je precies op het station? Alleen op het einde van de perrons (daar waar je zicht op de hemel hebt) werkt GPS het beste. Ik kom dadelijk ook op Utrecht Centraal aan - zal even voor je kijken wat ik kan vinden met mijn N95...

[...]

Heb het net geinstalleerd op de N95. Gebruik maken van de GPS en Wifi werkt. Heb zelf verder geen ervaring met het programma maar het ziet er dus naar uit dat je het programma gewoon kan gebruiken.
Ik heb het ook geprobeerd net, maar bij mij geeft ie aan dat er geen gps apparaat gevonden kan worden. en of ik dan de virtual gps wil doen.

Het lijkt me overigens een heel interessant programma. Alleen word ik niet helemaal wijs uit de site wat het nou precies doet.

edit: Ik heb net nog eventjes verder zitten zoeken, maar het schijnt dus volgens dit forum dat er later deze week nog een speciale versie zal komen van navizon vooor de n95 http://www.howardforums.c...hp?t=1158659&page=1&pp=15

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 16:09:
Ondertussen heb ik die Nokia podcasting app draaien op m'n N95, maar het lijkt niet helemaal lekker te werken. Zodra ik een aflevering van een podcast ga downloaden (via m'n wifi verbinding) lijkt het downloaden na een paar procent te stoppen. Als ik dan de download weer 'aanzet' (stop download-start download in het menu) gaat ie weer even verder met downloaden, om vervolgens weer na een paar procent te stoppen. Heeft iemand ook dit probleem, of zijn er mensen bij wie het wel gewoon lukt? Ik heb meerdere podcasts geprobeerd. Misschien ligt het aan m'n access point (apple airport extreme)?
Zojuist ff getest... bijna alles werkt prima. Het enige wat er mis gaat bij mij is dat als ik ongeveer 5 a 6 podcasts achter elkaar subscribe, de telefoon reboot. Dus ik heb er een aantal gesubscribed en daarna wat podcasts binnen gehaald. Ook heb ik een custom podcast (1 die niet in de bestaande lijsten voorkwam) toegevoed en werkte ook prima. Al met al erg tevreden over dit progje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:41:

Mijn ervaring is dat als je het satellietinfo scherm open hebt staan, je juist GEEN fix krijgt. Mijn telefoon kreeg voor de update bijna helemaal geen fix, behalve als hij stil lag. Al helemaal niet tijdens het fietsen. Nu krijgt hij een fix binnen 2 minuten als ik in een bus zit op de snelweg. Ik heb het nog niet in de trein getest. Op de fiets duurt het nu ongeveer 1 a 2 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al lang erg blij dat ik niet te horen krijg dat het inderdaad aan mijn toestel ligt...

Die update staat er op. Sinds gisteren, dus dat zit wel goed. Ik stond op het midden van het perron, wel onder zo'n afdakje. Maar dat kan het toch bijna niet zijn? Toch nog maar wat meer geduld hebben dan!

Ik vraag me sowieso af hoe GPS precies werkt. Nouja, meer waarom ik witte balkjes met getallen zie, maar waarom die niets doen. Waarom worden ze zwart en gaan ze dán pas werken? (</offtopic> :)>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4GB kaartje voor de N95? :s ik dacht dat da nie mogelijk was?

http://www.mobymemory.com/proddetail.asp?prod=SDSDQ%2D4096

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel er zijn al eerder pics gepost van een N95 met een 4Gig kaartje er in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 23:03:
Orange biedt sinds de start van haar umts-aanbod eind vorig jaar mobiele televisie als proef onder de naam Orange World TV. In het aanbod zijn onder meer Nederland 1, 2 en 3 en BBC World opgenomen. Orange maakt nu bekend dat hieraan RTL 4, SBS 6 en Tien worden toegevoegd. Daardoor kunnen klanten overal en altijd naar de bekendste publieke en commerciële zenders kijken via hun umts-mobieltje.

Klanten kunnen nog tot eind mei 2007 gratis kijken naar Orange World TV. Daarna kost een basispakket met de Nederlandse televisiezenders €7,50 per maand. Voor een extra maandbedrag per zender (€2,50) krijgen klanten ook toegang tot de premiumkanalen zoals Cartoon Network of Playboy. Overigens heeft ook Vodafone deze week haar aanbod uitgebreid met de publieke en commerciele zenders, met vergelijkbaar maandtarief.

JAMMER ALLEEN DAT DE ORANGE WORLD START PAGINA ( EN TELEVISIE KIJK PAGINA) NOG NIET WERKT OP DE N95 !
is dit alleen voor in nederland???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:27:
[...]

Ik heb m 28 April besteld, ik moet ook w8en tot volgende week!!

Ik weet niet of ze gebrand zullen zijn, wel weet ik zeker dat er T-Mobile simlock op zit.
oww apart tegen mij zeiden ze de laatste week van mei . en ik heb hem de 27ste bestelt

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 18:28:
[...]

Mijn ervaring is dat als je het satellietinfo scherm open hebt staan, je juist GEEN fix krijgt. Mijn telefoon kreeg voor de update bijna helemaal geen fix, behalve als hij stil lag. Al helemaal niet tijdens het fietsen. Nu krijgt hij een fix binnen 2 minuten als ik in een bus zit op de snelweg. Ik heb het nog niet in de trein getest. Op de fiets duurt het nu ongeveer 1 a 2 minuten.
Ik krijg anders met sattelietstatus gewoon een fix...ook op zolder binnen bij de tv...in de auto...of op de fiets... Niet om op te scheppen maar ik heb juist erg goede ervaringen met de gps. Ik zit gemiddeld rond de anderhalve minuut voor een fix. Met navigeren en een nieuwe route berekenen is ie binnen 20sec. Klaar. Zonder gebruik van Gprs...dit alles gedaan met de laatste FW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 17:48
heb de N95 nu 2 dagen in gebruik en merk nu al slijtage boven de 3 erg jammer maar voor de rest is de telefoon perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSD1982 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 19:59:
[...]

Ik krijg anders met sattelietstatus gewoon een fix...ook op zolder binnen bij de tv...in de auto...of op de fiets... Niet om op te scheppen maar ik heb juist erg goede ervaringen met de gps. Ik zit gemiddeld rond de anderhalve minuut voor een fix. Met navigeren en een nieuwe route berekenen is ie binnen 20sec. Klaar. Zonder gebruik van Gprs...dit alles gedaan met de laatste FW
Raar verhaal. Het is precies hetzelfde toestel, precies dezelfde firmware! Hoe kan dat nou toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze proberen hier bij nsp,s het probleem te ontkennen in belgie beste zou zijn om met een paar man die hetzelfde probleem hebben naar hetzelfde nsp te gaan dan kunnen ze er niet onderuit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nokia gaat dus uitkomen met 2 nieuwe n toestellen namelijk de n81 en de n82

http://www.symbian-freak.com/news/007/05/nokia_n81_n82.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:18:
nokia gaat dus uitkomen met 2 nieuwe n toestellen namelijk de n81 en de n82

http://www.symbian-freak.com/news/007/05/nokia_n81_n82.htm
Lijkt me niet echt het goede topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 14:23:
[...]

Probeer de ipod video era converter, werkt subliem... ook voor de n95! : http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/
selecteer je dan gewoon ipod voor de conversie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:21:
[...]

Lijkt me niet echt het goede topic...
Is toch wel het vermelden waard??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand bekend met de v-mate ?
Dit lijkt me een handig apparaatje om dvd's en tv progama's op te nemen en later op mijn n95 te bekijken.
Deze "videorecorder" neemt het signaal op, o.a. mini sd en converteerd het direct naar mp4.

http://www.sandisk.com/Products/ProductInfo.aspx?ID=2171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartphonejunk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-02-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 18:47:
[...]

Jawel er zijn al eerder pics gepost van een N95 met een 4Gig kaartje er in
Dat is wel interessant... Iemand ervaringen met die toko?

Ik ben bang dat ik aan 1GB heel snel niet genoeg ga hebben ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartphonejunk
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:14:
[...]

Is toch wel het vermelden waard??
Maar dan toch niet hier... deze draad is al bijna niet bij te houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een N95 besteld bij T-Mobile,....echter tijdens de bestelprocedure wordt nergens gevraagd naar een kleur,......

Zou ik dat via de klantenservice moeten regelen ? Op zich maakt het mij niet zo heel veel uit hoor, die Deep Plum vindt ik best cool, maar de Sand versie mag er ook zijn,...en ook die Warm Graphite,......so many choices, so little time pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartphonejunk
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:29:
Net een N95 besteld bij T-Mobile,....echter tijdens de bestelprocedure wordt nergens gevraagd naar een kleur,......

Zou ik dat via de klantenservice moeten regelen ? Op zich maakt het mij niet zo heel veel uit hoor, die Deep Plum vindt ik best cool, maar de Sand versie mag er ook zijn,...en ook die Warm Graphite,......so many choices, so little time pffff
Toen ik er specifiek naar vroeg zei de helpdesk dat het deep plum zou worden. Prachtige kleur naar mijn smaak, maar ja - die verschillen in de regel nogal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smartphonejunk schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:32:
[...]

Toen ik er specifiek naar vroeg zei de helpdesk dat het deep plum zou worden. Prachtige kleur naar mijn smaak, maar ja - die verschillen in de regel nogal :)
Ok thanks, Deep Plum is cool wat mij betreft,....nu alleen nog 3 weken wachten...... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:34:
[...]

Ok thanks, Deep Plum is cool wat mij betreft,....nu alleen nog 3 weken wachten...... :'(
Tegen mmij zijden ze ook dat het Deep Plum word.
3 hele lange weken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blindfold schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:19:
[...]

Via de Tmobile shop krijg je nog eens extra korting voor internet totaal die je niet via internet krijgt.

Ik heb voor een Flex 25 met 1 jaar verlenging en PIT 229 euro betaald. Daarnaast heb ik bijna 3000 Tmobile extra punten ingeleverd en toen werd het 170 euro.
(en ik heb m'n N80 voor 175 verkocht, dus ik ben tevreden).
Dit is niet geheel waar, ik heb via de helpdesk gevraagd of je die korting op PIT ook kreeg als je hem online besteldeen kreeg als antwoord dat dit ook het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:20
Iemand die misschien weet of er ook pc suite is voor de MAC?
Kan dit in al die topics nergens vinden

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnie5
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:35
Helaas geen pc suite voor de mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand ff dat podcast gedoe uitleggen,ikheb net zitten zoeken, ik heb op wiki gekeken ben naar paar sites gegaan maar begrijp er niet zoveel van.

Ik weet dat je het met de N95 kan gebruiken, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René20
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-08-2022
knny schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 22:51:
Iemand die misschien weet of er ook pc suite is voor de MAC?
Kan dit in al die topics nergens vinden
Ik draai parallels, de pc suite doet het keurig hoewel ik die niet gebruik. Aangaande taken, iCal en Adresboek geldt dat de Nokia plugin voor iSync het geweldig doet. Alleen voor upgraden van firmware gebruik ik parallels voor de upgrade software. Zorg wel voor een stabiele parallels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mregeling2005 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:33:
nou ik heb nu ook vodafone met de blox voor live sites van 2,50 erop maar ik kan nergens me aanmelden voor die tv kijken van 7,50 euro per maand.
kijk ik nou ergens overheen ?

Als ik naar het tabblad ga van de tv op de live portal dan kan ik wel aantal zenders kijken, maar daar betaal ik 50ct per 10min voor.

iemand een idee?
Tabblad 5, en dan onderaan de pagina staat als het goed is een link om je hiervoor aan te melden. Bij mij stond'ie er in ieder geval wel gewoon. En het werkt echt perfect :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje over de software voor N95.

Wat voor soort bestanden werken er op de N95 .Sis of .Sisx of allebei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 23:30
volgens mij werkt die navigatie niet helemaal zoals her hoort?

waarom? Ik plan een route van zuidoost zuid-holland naar utrecht en wordt op een gegeven moment gewoon van de snelweg gestuurd om vervolgens een half uur om te rijden en 1 afslag/oprit verder weer op diezelfde snelweg te komen!!!

wat is dat nou voor grap haha, ik had toevallig vandaag alle tijd, maar je zou maar haast hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:13:
ze proberen hier bij nsp,s het probleem te ontkennen in belgie beste zou zijn om met een paar man die hetzelfde probleem hebben naar hetzelfde nsp te gaan dan kunnen ze er niet onderuit
ik ben geweest bij sakal in genk.bellen ernaar dan weten ze het ook eens van een ander. ik had nokia gebeld en ze gingen naar genk bellen .dan zouden ze mij een bericht sturen dat ik naar genk terug kon gaan om mijn toestel te maken.dit is dinsdag geweest.maar heb tot nu toe nog niets gehad .ze wisten natuurlijk niets van het probleem.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2007 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSD1982 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 19:59:
[...]

wel fijn zo een ingebouwde gps.nu kun je zelfs al nagaan hoe goed je huis is geisoleerd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
Libbz schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 03:03:
volgens mij werkt die navigatie niet helemaal zoals her hoort?

waarom? Ik plan een route van zuidoost zuid-holland naar utrecht en wordt op een gegeven moment gewoon van de snelweg gestuurd om vervolgens een half uur om te rijden en 1 afslag/oprit verder weer op diezelfde snelweg te komen!!!

wat is dat nou voor grap haha, ik had toevallig vandaag alle tijd, maar je zou maar haast hebben!
Dan zou ik maar op tijd vertrekken ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 07:45:
[...]

wel fijn zo een ingebouwde gps.nu kun je zelfs al nagaan hoe goed je huis is geisoleerd >:)
Daar ben je geen GPS voor nodig, dat kan volgens mij ook met een gewoon mobieltje...
Ik heb een SE W850i, en binnens huis heb ik wanneer ik geluk heb 2(5) streepjes ontvangst,
buitens huis altijd vol op :|

Ik gaat in jullie mijn abo verlengen ....N95 _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door Shiznit op 12-05-2007 08:48 ]

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:34:
[...]

Ik heb de warm graphite. Ik moet zeggen. Die is veeel mooier dan de sand en plum (sorry)
Ik heb de plum een paar dagen gehad en beetje snel op die kleu uitgekeken. Graphite ziet er meer slick uit en een beetje buisness phone! Maar ja ieder z'n smaak :) Maar voor diegene die de Warm Graphite willen halen moeten het snel doen want het is een limited edition :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 10:04:
[...]

Ik heb de warm graphite. Ik moet zeggen. Die is veeel mooier dan de sand en plum (sorry)
Ik heb de plum een paar dagen gehad en beetje snel op die kleu uitgekeken. Graphite ziet er meer slick uit en een beetje buisness phone! Maar ja ieder z'n smaak :) Maar voor diegene die de Warm Graphite willen halen moeten het snel doen want het is een limited edition :)
Waar kan je de warm graphite dan halen?
Hoe weet je trouwens dat het een limitid edition is :P??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 10:34:
[...]

Waar kan je de warm graphite dan halen?
Hoe weet je trouwens dat het een limitid edition is :P??
niks limited aan. Volop los te koop via ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobertRedCap schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:25:
[...]

selecteer je dan gewoon ipod voor de conversie?
Ja, het werkt echt geweldig hoor! Het beeld is helemaal gevuld...., en zo deed ik het ook altijd voor mijn ipod video. Verder geniet ik van mijn n95 met volle teugen. De gps werkt veel beter en ik krijg ook binnen 1,5 minuut meestal een fix.

hieronder staan eeen paar hints om de "fix"te versnellen:

- Ga naar buiten, of ga naar een zolder met een houten dak ( de fix is dan wel iets minder snel). Als je een betonnen dak boven je hebt, zit daar metaal in, wat de ontvangst hindert denk ik.

- Houd je handen aan de zijkanten van het toetstel... zodat je niet in de buurt bent van de gpsontvanger ( onder de nul toets)

-Je kan de n95 ook ergens laten liggen, zodat ie niet beweegt, dan is er meestal wel een snelle fix.

- Wacht eerst tot je een fix hebt, en ga dan met de n95 bewegen.

- Als je al eerder op dezelfde plaats een fix hebt gehad, maximaal 2 uur terug, dan gaat de fix veel sneller als je dan weer de gps aanzet. Vaak duurt het dan maar 15 seconden.

- Installeer de nieuwste firmware, daar is de fix nog sneller!

Iets anders:
Robbert Webbe zei een tijdje geleden dat bij hem niet de verbinding verbrak na 10 minuten met het tv kijken via vodafone live. Mij mij staat er na tien minuten: Wilt u verder kijken? Druk dan"ja" ( ofzoiets dergelijk. Er zit dus een soort time-out op het kijken en ik kan de kanalen ook niet opslaan, zodat ik niet naar vodafonelive site hoef te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:36:
[...]

Tegen mmij zijden ze ook dat het Deep Plum word.
3 hele lange weken....
mijne hebbe met slider probleem?nee dus wachten loond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 10:46:
[...]
Robert Webbe zei een tijdje geleden dat bij hem niet de verbinding verbrak na 10 minuten met het tv kijken via vodafone live. Mij mij staat er na tien minuten: Wilt u verder kijken? Druk dan"ja" ( ofzoiets dergelijk. Er zit dus een soort time-out op het kijken en ik kan de kanalen ook niet opslaan, zodat ik niet naar vodafonelive site hoef te gaan.
Na het kijken kun je de koppeling wel opslaan maar dat is een sessielink. Na een tijdje is die niet meer geldig en krijg je dus een foutmelding.

Ik vind het heel jammer dat Vodafone er voor gekozen heeft dat je iedere keer weer naar de Vodafone portal moet gaan om te TV kijken of van kanaal veranderen. Ik begrijp wel dat de marketing mensen dat graag willen maar ik, de klant, niet! En ik denk dat ze dat ook zelf ook wel weten...

Maar er is vast nog wel iets te vinden om toch direct op de streams te komen (zoals bij Orange al het geval is). Kwestie van tijd en even goed zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hehe wat een n00b ben je toch. Je kan gewoon de 'warm graphite' cover kopen op e-bay. Ben je ongeveer 30 euro aan kwijt. Niks 'limited's aan...
Maar ik begrijp dat je jezelf een beetje speciaal wil laten overkomen ;)

Maar ik vind die 'warm graphite' ook maar saai. Ik wacht liever tot de wat leukere covers komen, met een beetje art erop enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-08 14:42
[...]

uhm die limited edittion van jou... is gewoon los te koop voor ongveer 30euro.. is niks limited aan :)

(lol spuit 11) :D

ik heb trouwends tog ook wat rare dingen met die gps. Ik woon ergends in the middle of nowhere.. Als ik buiten op het erg ga staan had ik tot nu toe binnen 2 min een fix. Alleen sinds gister ofzo krijg ik geen fix meer.. echt raar? ik heb niks aan de instellingen veranderd ofzo. Maar hij vind geen enkele satteliet meer.. kan dit door het slechte weer komen ?

[ Voor 1% gewijzigd door Ruler-Nrg op 12-05-2007 14:57 . Reden: spuit 11 ]

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om waneer je de slider na een gesprek dicht doet het gesprek ook meteen daarmee te beeindigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 15:02:
Is het mogelijk om waneer je de slider na een gesprek dicht doet het gesprek ook meteen daarmee te beeindigen?
Nee, er is nog geen optie voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ybox schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 15:09:
[...]

Nee, er is nog geen optie voor
Bedankt voor je reactie.
Jammer is het wel dat het niet mogelijk is, vergeet vaak op de rode button te drukken als ik hem heb dicht gedaan dus blijft het gesprek gewoon open staan. Dat is dus oppassen met wat je zegt als je dat vergeten bent :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag een Jabra BT 5020 bluetooth 2.0 headset aangeschaft, nu kraakt de verbinding ernstig, ligt dit aan de Jabra headset of aan de N95? Iemand ervaringen mee en is er een oplossing voor.

bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen heb ik de hoop in een fatsoenlijke gps-verbinding opgegeven. Helaas. Als het zelfs in een fucking trein niet werkt (of is dat logisch?)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een rijdende kooi van faraday? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinci
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-01-2024

Da_Vinci

Leonardo da Vinci

En in een gewone trein?! ;)

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 15:32:
Ondertussen heb ik de hoop in een fatsoenlijke gps-verbinding opgegeven. Helaas. Als het zelfs in een fucking trein niet werkt (of is dat logisch?)...
Trein is sowieso lastiger om een fix te krijgen. Zelfs met een Sirfstar 3 ontvanger had ik daar soms nog wel eens moeite mee (behalve als ik echt bij het raam zat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke jongens, ik zat een week geleden in de trein van Utrecht naar Amsterdam, en ik zat onderin de dubbeldekker. Ik hield de N95 wel bij het glas en hij pakte het gps signaal op. Volgens mij had ik toen nog niet eens de nieuwste firmware er op staan! Kortom het is wel mogelijk en ook nog zeer cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand het modem van de nokia al aan de praat gekregen i.c.m Windows Vista door middel van Bleutooth? Als ik bij de pc suite op "verbinding maken met het internet" klik zegt hij dat er geen nokia modems geinstalleerd zijn. Iemand enig idee wat ik moet instellen/downloaden om het werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanslH
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 15:27:
[...]

Bedankt voor je reactie.
Jammer is het wel dat het niet mogelijk is, vergeet vaak op de rode button te drukken als ik hem heb dicht gedaan dus blijft het gesprek gewoon open staan. Dat is dus oppassen met wat je zegt als je dat vergeten bent :X
De logica ontbreekt hier compleet. Logisch is: slider openen gesprek aannemen, slider sluiten gesprek beeindigen.
Als ik in paranoia mode schiet dan vraag ik me wel eens af of ze wel zo gemotiveerd zijn om dit soort logica door te denken of om een intuitieve gemakkelijke keyboard lock te maken (zoals het schuifje op de ipod, hoe moeilijk kan het zijn).
Voor ons is het af en toe een foutje en perongeluk belminuten. Voor de phone company's is het een klein percentage omzetverhoging.
Mijn fantasiephone voordat ik de n95 aanschafte was een clampshell met gps en de andere features van de n95. Klep open en dicht, dat is pas lekker inuitief. Misschien over 2 jaar..

Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanslH
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Als een kooi van faraday een bezwaar zou zijn dan zou tomtom een stuk minder winst maken.
Het probleem is
en een achterhaalde gps antenne
en een probleem een fix te krijgen bij beweging
en een beperkte blik op de hemel achter een ruit

Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat de GPS antenne achterhaald is, lijkt me duidelijk. Het is geen sterke ontvanger.

Zie ook dit: http://flickr.com/photos/domien/494744544/. Moblog geupload met ShoZu + geotagfunctie. De satelliet heeft me in België neergezet (http://flickr.com/photos/...44544/map/?view=everyones), niet in Den Bosch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op nieuwemobiel.nl zag ik ook staan dat het mogelijk was om de N95 te synchroniseren via WIFI. Is er iemand die weet hoe ik dat zou kunnen realiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 18:11:
[...]

Mijn head set doet het ook niet. Nieuwe software heb ik geladen. Knop diverse malen verschoven, maar helpt niets.
Hebben jullie eerst de headset zonder dat kastje aangesloten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 18:03:
Dat de GPS antenne achterhaald is, lijkt me duidelijk. Het is geen sterke ontvanger.

Zie ook dit: http://flickr.com/photos/domien/494744544/. Moblog geupload met ShoZu + geotagfunctie. De satelliet heeft me in België neergezet (http://flickr.com/photos/...44544/map/?view=everyones), niet in Den Bosch :)
Idd, het mocht weer niks kosten bij Nokia, waarom nu niet gewoon een SIRFIII?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
Lichtelijk off topic maar hoe is het te controleren of een N95 gestolen is ?

[ Voor 5% gewijzigd door Ybox op 12-05-2007 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HanslH schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 17:35:
[...]

De logica ontbreekt hier compleet. Logisch is: slider openen gesprek aannemen, slider sluiten gesprek beeindigen.
Als ik in paranoia mode schiet dan vraag ik me wel eens af of ze wel zo gemotiveerd zijn om dit soort logica door te denken of om een intuitieve gemakkelijke keyboard lock te maken (zoals het schuifje op de ipod, hoe moeilijk kan het zijn).
Voor ons is het af en toe een foutje en perongeluk belminuten. Voor de phone company's is het een klein percentage omzetverhoging.
Mijn fantasiephone voordat ik de n95 aanschafte was een clampshell met gps en de andere features van de n95. Klep open en dicht, dat is pas lekker inuitief. Misschien over 2 jaar..
en als je hem tijdens een gesprek de andere kant wil opschuiven? om bv een website/webfeed te openen of om een foto te bekijken? een beetje zoals op de communicator reeks waarbij je de telefoon in speaker zette wanneer je hem openklikte.
dat is volgens mij de reden waarom het niet mogelijk is.
het is eventjes wennen, maar van zodra je de rode knop gevonden hebt is het imho geen probleem om die even in te duwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 18:03:

QuickSearch: shozu :)

De GPS antenne heef hier helemaal niets mee te maken, het is een bug in de ShoZu software waar al eens eerder over geschreven is. Het probleem zit hem in de numerieke notatie; in Nederland schrijven de decimalen anders dan in Amerika. De software verwacht dat de decimalen met een punt worden opgegeven en niet met een komma. Het gevolg hiervan is dat alles achter de komma wordt weggefliterd en dat je dan alleen hele lengte- en breedtegraden overhoudt. In mijn geval kwam ik dan in Diest, België uit. Je kunt het probleem simpel oplossen door je toestel op Engels te zetten, dan lukt het wel.

Ik heb ShoZu hier over gemaild en het is hersteld in de nieuwe versie die binnenkort uitkomt. Ik heb ze ook nog gesuggereerd om de GPS module alvast te starten op het moment dat je de camera start zodat je sneller de positite hebt. Nu kan dat soms te lang duren waardoor er een time-out plaatsvindt en de geo-codering niet plaatsvindt. Ik hoop dat ze dit punt ook mee zullen nemen in een toekomstige update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ybox schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 19:51:
Lichtelijk off topic maar hoe is het te controleren of een N95 gestolen is ?
IMEI checken.
[...]

Kwestie van wachten op een firmware-update. Was bij de N80 in het begin ook zo. Later is die optie ingebouwd.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2007 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 18:36:
Op nieuwemobiel.nl zag ik ook staan dat het mogelijk was om de N95 te synchroniseren via WIFI. Is er iemand die weet hoe ik dat zou kunnen realiseren?
Ik vermoed dat ze via een Exchange server bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
IMEI oke , maar waar kan je dat checken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 20:02:
[...]
en als je hem tijdens een gesprek de andere kant wil opschuiven? om bv een website/webfeed te openen of om een foto te bekijken? een beetje zoals op de communicator reeks waarbij je de telefoon in speaker zette wanneer je hem openklikte.
dat is volgens mij de reden waarom het niet mogelijk is.
het is eventjes wennen, maar van zodra je de rode knop gevonden hebt is het imho geen probleem om die even in te duwen
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 20:55:
[...]
Kwestie van wachten op een firmware-update. Was bij de N80 in het begin ook zo. Later is die optie ingebouwd.
En nu hoop ik maar dat Nokia een optie gaat inbouwen waar de gebruiker zelf kan instellen of een gesprek beëindigd moet worden als de slider dichtgeschoven wordt (en 2 seconden dicht blijft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
  • Laatst online: 24-07 09:20
Ybox schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 21:00:
[...]

IMEI oke , maar waar kan je dat checken ?
Kijk hier eens: spyderweb
Onder Telefoonnummer staat onderaan een invulveldje.
Ik weet niet hoe waterdicht dit is, trouwens.
Mijn advies: alleen tweedehands kopen met bon, en niet als je twijfelt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat we eerst beter kunnen hopen dat nokia de fouten die er nu in de toestelen zit oplost voor ze met andere verbeteringen komen.
wat is er aan een andere optie als het eerste probleem niet is opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 15:32:
wie zoekt nou de weg in de een trein??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

als de andere kant ophangt vallen de belminuten ook wel mee, telefoons die zonder een partij aan de andere kant van de lijn minuten rekenen zijn er niet (gelukkig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 17:48
Ik heb vandaag geupdate naar die laatste versie en daarna zijn al de tomtom plaatjes in de image gallery terecht gekomen, ze zitten op de SD kaart in de map Benelux maar hoe krijg ik al die plaatjes weg uit de gallery?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:41:
[...]

Hehe wat een n00b ben je toch. Je kan gewoon de 'warm graphite' cover kopen op e-bay. Ben je ongeveer 30 euro aan kwijt. Niks 'limited's aan...
Maar ik begrijp dat je jezelf een beetje speciaal wil laten overkomen ;)

Maar ik vind die 'warm graphite' ook maar saai. Ik wacht liever tot de wat leukere covers komen, met een beetje art erop enzo...
Zo dan ga je zo beginnen! Doe normaal man! JIj bent zelf een n00b, je weet niet waar je het over hebt. Nokia engineer zei het zelf tegen me (een Finse) dat de warm graphite een limited edition is. PUNT en sja dat je gewoon een cover dan kopen om te doen alsof je de warm graphite heb is niks aan te doen...is toch 30 euro he! En mensen van ebay zetten zelf die cover erop :S Bij limited edition krijg je ook een 2gb kaartje erbij ipv 1gb en een hele andere lader, extra cd met allemaal apps (die ik nog niet allemaal heb uitgeprobeerd) Dus dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 04:10:
[...]

Zo dan ga je zo beginnen! Doe normaal man! JIj bent zelf een n00b, je weet niet waar je het over hebt. Nokia engineer zei het zelf tegen me (een Finse) dat de warm graphite een limited edition is. PUNT en sja dat je gewoon een cover dan kopen om te doen alsof je de warm graphite heb is niks aan te doen...is toch 30 euro he! En mensen van ebay zetten zelf die cover erop :S Bij limited edition krijg je ook een 2gb kaartje erbij ipv 1gb en een hele andere lader, extra cd met allemaal apps (die ik nog niet allemaal heb uitgeprobeerd) Dus dat!
een andere lader...? sneller vol? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 23:30
nee, nog kleiner! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 04:10:
[...]

de enige lim ed die Nokia heeft is de N95 zonder problemen. al het andere is pure massa (niks mis mee trouwens, wie wil zich nou via een mobiel onderscheiden? ....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor al jullie N95 gebruikers...
Ga eens naar een telefoonwinkel, pak de Nokia E65 eens vast en voel eens hoe
die slider werkt. Mooi he! Het kan dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 09:33:
Voor al jullie N95 gebruikers...
Ga eens naar een telefoonwinkel, pak de Nokia E65 eens vast en voel eens hoe
die slider werkt. Mooi he! Het kan dus wel.
dat doe ik altijd al, nooit via webwinkels. helaas valt het niet mee een n95 te vinden die geen problemen heeft. denk dat de goeie er al uit zijn geselekteerd. wacht nu op volgende release. heb de mijne gelukkig snel kunnen verkopen, was een en al ellende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IM applicatie
op de nokia n95 zit standaard een IM applicatie, maar in de manual kan ik niet vinden hoe die aan de praat te krijgen.
Ik begreep ondertussen dat ie geen MSN doet (en dan zelfs nog met een andere applicatie). Maar wat en hoe doet IM op de N95 dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 10:39:
IM applicatie
op de nokia n95 zit standaard een IM applicatie, maar in de manual kan ik niet vinden hoe die aan de praat te krijgen.
Ik begreep ondertussen dat ie geen MSN doet (en dan zelfs nog met een andere applicatie). Maar wat en hoe doet IM op de N95 dan wel?
Volgens mij kun je hier je antwoord vinden: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/925533.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben er meer mensen last van een slechte krakende verbinding bij het aansluiten van een Jabra bluetooth headset?
Heb verschillende Jabra bluetooth headsets geprobeerd, alle hebben een kraak verbinding. Mijn oude Nokia Bluetooth headset heeft nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren moest ik naar Leiden om iemand op te halen. Helaas was dat tijdens het songfestival. Ik wou het toch even zien, dus ik heb "tv-mobile"van vodafone gebruikt. Het werkte echt als een zonnetje, ik kon alles zien en de kwaliteit was erg goed! Ik vond het zo gaaf dat je gewoon tv kan kijken waar dan ook ter wereld( uhm,, ik zal het maar nooit in het buitenland proberen, dan heb ik namelijk opeens veel schulden denk ik)

Enige jammere blijft toch nog dat je eerst naar de vodafone live portal moet, maar daar heb ik al genoeg over gejammerd! Voor 7,50 euro per maand is het een goede aanbieding!

Het vreet alleen wel veel stroom, ik had ongeveer 1 uur de gps aanstaan, daarna 1 uur de realplayer, en daarna was er nog maar één streepje. Eigenlijk hield ie het nog heel lang uit. Misschien ga ik maar eens een car-charger kopen, iemand enig idee hoe duur ze zijn? 20 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx !
Hun website ligt helemaal overhoop met foutmeldingen, maar het is toch gelukt om te registreren. en het werkt zelfs!
[edit]
hmmm echt werken doet het dus niet. Initieel krijg je wel een aantal automatische berichten, maar het lukt me niet om een msn contact toe te voegen. Maar wellicht is dit - na de verwijzing van robbie - nu niet meer het juiste forum, hoewel dat andere forum redelijk dood lijkt te zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2007 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 12:10:
[...]Misschien ga ik maar eens een car-charger kopen, iemand enig idee hoe duur ze zijn? 20 euro?
ik heb er eentje bij bc gehaald. Was geloof ik 10 euro. Het ding is wel 3 keer groter dan de 220V lader.
Een duurder alternatief is een algemene 12V->220V omzetter. Een vriend van mij heeft zo'n ding en dan kan je dus je ipod, camera, etc opladen, hoewel je die nu met je N95 in je hand niet meer nodig hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 15:24
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 12:10:
... Misschien ga ik maar eens een car-charger kopen, iemand enig idee hoe duur ze zijn? 20 euro?
Orginele Nokia Autolader voor N95 was 9,60 bij T-Mobileshop. Zal overal wel het zelfde kosten.

Je hebt ook nog niet-orginele die zullen rond de 6-7euro zitten ofzo gok ik.

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

[...]

Dat zat dus op de N80 en zo prettig vond ik dat niet eigenlijk. Soms was ik wel eens aan het bellen en dan ging m'n slide een stukje dicht en dan had ik opeens opgehangen.
Soms wilde ik wel eens onder het bellen m'n telefoon dichtklappen en gewoon verder bellen.

In andere woorden. Iedereen heeft z'n eigen voorkeur. Hetzelfde met autolock als de slider dichtgaat. Sommigen vinden dit juist handig, anderen niet. Nokia heeft hier wel beter nagedacht en laat je zelf kiezen wat er gebeurt als je de slider dichtdoet (qua autolock dan). Deze mogelijkheid zouden ze ook moeten geven voor het automatisch ophangen (hierbij ga ik er even voor het gemak van uit dat dit er dus niet op zit. Ik hoef het niet, dus ik heb niet eens gekeken of het ingesteld kan worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist ben ik de trotse bezitter geworden van de N95.
T-mobiel shop Rotterdam Lijnbaan : er waren er gisteren 20 binnen gekomen, ik stond als nr 20 op de wachtlijst (7 dagen ervoor aangemeld), ze hadden nog geen tijd om iedereen na te bellen. Alle 20 zijn deep plum. in totaal met 150relax+PIT 1 jaar was ik 230,- kwijt.
Ik denk niet dat ik nog meer nuttige toevoegingen op bovenstaand 3193 posts. Ik houd jullie echter wel op de hoogte van slider problemen en gps bereik hier in Rotterdam.

nogmaals dank aan allen met nuttige toevoegingen/antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartphonejunk
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:55:
zojuist ben ik de trotse bezitter geworden van de N95.
T-mobiel shop Rotterdam Lijnbaan : er waren er gisteren 20 binnen gekomen, ik stond als nr 20 op de wachtlijst (7 dagen ervoor aangemeld), ze hadden nog geen tijd om iedereen na te bellen. Alle 20 zijn deep plum. in totaal met 150relax+PIT 1 jaar was ik 230,- kwijt.
Ik denk niet dat ik nog meer nuttige toevoegingen op bovenstaand 3193 posts. Ik houd jullie echter wel op de hoogte van slider problemen en gps bereik hier in Rotterdam.

nogmaals dank aan allen met nuttige toevoegingen/antwoorden.
Nou, je zou nog even kunnen laten weten
of er een T-Mobile logo op staat,
of er een simlock op zit,
hoe het menu eruit ziet,
welke sw-versie erin zit (type *#0000#) en
of je er evt. in geslaagd bent om die te updaten.

Dat zijn zaken die veel mensen hier echt hogelijk interesseren...

Zou inmiddels wensen dat ik ook naar een T-mobile shop was gegaan, al hebben we die hier in het durp niet. Ben het wachten inmiddels ook wel beu, maar dáár is echt al genoeg over gezeurd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkoe
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-07 16:51
HanslH schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 17:38:
[...]

Als een kooi van faraday een bezwaar zou zijn dan zou tomtom een stuk minder winst maken.
LOL, jij moet duidelijk je definitie van een kooi van faraday bijstellen. Als je gps werkt, is het dus geen kooi van faraday. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor109 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 13:25:
[...]

Orginele Nokia Autolader voor N95 was 9,60 bij T-Mobileshop. Zal overal wel het zelfde kosten.

Je hebt ook nog niet-orginele die zullen rond de 6-7euro zitten ofzo gok ik.
€ 4.95 bij de nokia-winkel!

http://www.nokia-winkel.nl/autolader-voor-oa-nokia-325062807360n70n92-etc-p-267.html

werkt goed hoor!

Ciao!,

Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 15:27:
[...]

Bedankt voor je reactie.
Dat ken ik ja. Dan scheld je nog even na en dan kom je erachter dat t gesprek nog bezig is!
Vind het veel handiger, na het gesprek ff je telefoon tegen je wang dichtschuiven en je broekzak in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is gedaan met die n95 dit is het eerste toestel met zoveel problemen heb een n76 besteld.en als dit dan ook zo een baal toestel is jammer dan heeft nokia afgedaan bij mij.
Pagina: 1 ... 32 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.