Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je met de U700 een MP3 als smstoon instellen? Met de U600 kan t wel, maar wil weten of t ook bij de U700 kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 22:23:
Kan je met de U700 een MP3 als smstoon instellen? Met de U600 kan t wel, maar wil weten of t ook bij de U700 kan :)
nee helaas :/ je kan alleen kiezen tussen 4 irritante geluidjes of trillen/mute 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is echt jammer. Vond ik een goede verbetering bij de U600.

Nog 2 vraagjes:

- Is de foto kwaliteit van de U700 gelijk aan de U600 of is de U600 beter?
- Is de firmware al geupdate zodat filmpjes op hogere resolutie gemaakt kunnen worden dan alleen QCIF?

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ophidian schreef op zondag 18 november 2007 @ 22:11:
Omdat KPN vreselijk moeilijk doet en de bon niet gestuurd heeft en ik toch echt mijn telefoon wil maken, heb ik maar besloten hem zelf te updaten naar nieuwe firmware. Als ik namelijk een smsje tik met t9, blijft deze na het eerste woord hangen en reboot spontaan. Niet erg handig dus.

Nou weet ik niet in hoeverre het op T.net toegestaan is om het over firmware te hebben. Het enige wat ik moet weten, is of in deze firmware (U600XXGG4) de nederlandse taal zit en de nederlandse taal voor T9. Is er iemand die dit voor mij kan bevestigen en zo nee, welke firmware heeft dat wel?

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen, want word nu enigzins hopeloos om van hot naar her te worden gestuurd met een kapotte telefoon en 125 euro heb ik hier niet voor over.
Ik gebruik U600XXGG3 en die heeft dus nl taal & T9 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 22:23:
kan wel (via een omweg). converteer je mp3-tjes naar mmf en dan heb je gewoon mp3 als sms-toon.

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 18:17:
Uuf, dat ik dat niet eerder doorhad :P
In ieder geval bedankt :)

//Edit
Iemand anders trouwes ook de U600 White met Sensation actie? Ik had afgelopen vrijdag (1 Juni) namelijk die bon opgestuurd, maar tot nu toe nog niks ontvangen :O
Iemand misschien enig idee hoe lang het ongeveer gaat duren :9
Ook ik wacht al sinds juli 2007 op de memorycard etc. van de Sensation white actie. Vele mailtjes gestuurd naar de Samsung Funclub, gebeld, klachtenbrief gestuurd. En ik heb nu nog steeds geen memorycard. Komt ook niet zeggen ze nu want ze hebben nooit een bon ontvangen.
Een lullige verkoopactie dus geweest van Samsung.
Voor mij nooit meer een Samsung!

Verwijderd

Wat u700 vraagjes:

1/ Hoe kan ik de tekst "t-mobile" wegkrijgen uit mijn scherm

2/ Hoe kan ik het menu achtergrond wijzigen in wit met zwarte letters?
Omgekeerd dus.. Op de U600 kan dit wel namelijk

3/ Hoe kan ik bepaalde buttons op mijn telefoon uitschakelen?
( button rechtsboven bv)

thanx

Verwijderd

De Samsung U700 heb ik 2 maanden in bezit gehad. Ik heb hem snel verkocht, omdat ik er totaal niet tevreden over was.....

- Die touch-knopjes. Er werd verteld dat het wennen was, maar dat was bij mij totaal niet het geval. Heel vaak raakte je per ongeluk de knopjes aan en belandde je weer in het beginscherm. De bediening is daardoor erg onhandig en vervelend, omdat je je uiterste best moet doen om niet in het beginscherm te belanden...

- Ik haalde meerdere keren mijn telefoon uit m'n broekzak en merkte dat hij ringtones had gedownload a 1,50 per stuk. Blijkbaar werkt die toetsenbordblokkering niet echt lekker.

- Bij het ophangen van een telefoongesprek moest ik hem eerst dichtschuiven en daarna weer open, waarna ik pas het gesprek kon beeindigen. Ook de knop voor het opnemen van een telefoongesrek werkte niet altijd. Soms moest ik wel 3x drukken voor ik eindelijk het gesprek kon activeren.

- De camera; na het indrukken van de knop om een foto te maken, duurde het nog zeker 4 seconden voor de foto echt gemaakt werd. Compleet waardeloos om fatsoenlijke foto's mee te maken.

- De internetbrowser was niet in staat om streaming-links van bijvoorbeeld radio538 te openen of videostreaming. Ook andere webapplicaties werden niet geladen. Vaak kwam er dan ook nog een melding dat er te weinig geheugen was...

- Uiteindelijk kon ik radio luisteren via Tunin.fm. Maar het scherm bleef branden, waardoor mijn telefoon binnen 2 uur leeg was. Ook waardeloos.

- Het zilver begon langzaam af te brokkelen....

- RSS-feeds heb je helemaal niets aan op deze telefoon. Ik ben er nog steeds niet achter hoe het werkt.

De meest waardeloze telefoon die ik ooit heb gehad. Voor mij voorlopig geen Samsung meer.....

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 07:20:
Wat u700 vraagjes:

1/ Hoe kan ik de tekst "t-mobile" wegkrijgen uit mijn scherm

2/ Hoe kan ik het menu achtergrond wijzigen in wit met zwarte letters?
Omgekeerd dus.. Op de U600 kan dit wel namelijk

( button rechtsboven bv)

thanx
1. Voor zover ik weet kan dat niet.
2. Er is alleen een zwart menu voor de U700. De witte komt ook niet beschikbaar voor de U700.
3. ?

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

MrsRossi schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:40:
[...]

2. Er is alleen een zwart menu voor de U700. De witte komt ook niet beschikbaar voor de U700.
3. ?
erg makkelijk te vinden met een beetje moeite op google

http://nl.samsungmobile.c...tricks/index_NextRow3.jsp

Verwijderd

Hoe bedoel je kort door de bocht?
Ten eerst is de link die je gaf niet van toepassing op de U700 ..
Die optie is niet eens te vinden..

En ten tweede waar op google zijn de andere 2 vragen te vinden dan ...
}:O

Verwijderd

MrsRossi schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:40:
[...]

3. ?
1: Kun je niet ergens een plaatje voor 'Operator' instellen? Bij mijn Siemens S55 kan dat wel, en daar heb ik een transparante 1x1 pixel *.gif overheen gegooid, zodat ik de achtergrond gewoon kan zien en geen 'Hi' in beeld heb staan :+

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 07:20:
( button rechtsboven bv)

thanx
Kan niet.

• Ray

Ray

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 19:14:
[...]

Hoe bedoel je kort door de bocht?
Ten eerst is de link die je gaf niet van toepassing op de U700 ..
Die optie is niet eens te vinden..

En ten tweede waar op google zijn de andere 2 vragen te vinden dan ...
}:O
ik heb nu al 4 samsung toestellen gehad waar het allemaal prima werkt op de manier uit die link. Het komt ook uit de samung tips& tricks. Mail ze anders als je er niet uit komt maar ik zie niet in waarom dit op een u700 niet zou werken..

en die andere 2 vragen tja....het is nog geen sinterklaas dus zelf even zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Nee, heb het toestel ook al dagenlang nagepluisd maar het operator logo kan niet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat het dus niet kan blijkt dus Ray .. }:O }:O }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 07:46:
Omdat het dus niet kan blijkt dus Ray .. }:O }:O }:O
Nee dat operator logo gaat niet lukken net zoals die witte menu achtergrond of die button uitschakelen.Terwijl dat logo en die andere menu achtergrondkleur wel lukt op andere(en oudere) Samsung toestellen zoals de E900 of U600....Ik vrees dat bij de ontwikkeling van U700 1 van die Koreaantjes heeft liggen slapen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:59:
De Samsung U700 heb ik 2 maanden in bezit gehad. Ik heb hem snel verkocht, omdat ik er totaal niet tevreden over was.....

- Die touch-knopjes. Er werd verteld dat het wennen was, maar dat was bij mij totaal niet het geval. Heel vaak raakte je per ongeluk de knopjes aan en belandde je weer in het beginscherm. De bediening is daardoor erg onhandig en vervelend, omdat je je uiterste best moet doen om niet in het beginscherm te belanden...

- Ik haalde meerdere keren mijn telefoon uit m'n broekzak en merkte dat hij ringtones had gedownload a 1,50 per stuk. Blijkbaar werkt die toetsenbordblokkering niet echt lekker.

- Bij het ophangen van een telefoongesprek moest ik hem eerst dichtschuiven en daarna weer open, waarna ik pas het gesprek kon beeindigen. Ook de knop voor het opnemen van een telefoongesrek werkte niet altijd. Soms moest ik wel 3x drukken voor ik eindelijk het gesprek kon activeren.

- De camera; na het indrukken van de knop om een foto te maken, duurde het nog zeker 4 seconden voor de foto echt gemaakt werd. Compleet waardeloos om fatsoenlijke foto's mee te maken.

- De internetbrowser was niet in staat om streaming-links van bijvoorbeeld radio538 te openen of videostreaming. Ook andere webapplicaties werden niet geladen. Vaak kwam er dan ook nog een melding dat er te weinig geheugen was...

- Uiteindelijk kon ik radio luisteren via Tunin.fm. Maar het scherm bleef branden, waardoor mijn telefoon binnen 2 uur leeg was. Ook waardeloos.

- Het zilver begon langzaam af te brokkelen....

- RSS-feeds heb je helemaal niets aan op deze telefoon. Ik ben er nog steeds niet achter hoe het werkt.

De meest waardeloze telefoon die ik ooit heb gehad. Voor mij voorlopig geen Samsung meer.....
Ik gebruik hem hoofdzakelijk om te bellen en sms en ik vind het een prima phone!!Ik ben van mening dat Internet en Foto's maken leuke gadgets zijn maar wil je daar optimaal gebruik van maken en goede resultaten zien zijn daar wel andere en betere toepassingen voor!Ik snap zelf dat gek*t met internet op zo'n phone niet maar goed.....Pleur altijd meteen een fake profiel erin zodat er niks kan gebeuren.
Het is tenslotte in eerste instantie een telefoon en in die hoedanigheid vind ik hem top!
Enige wat ik ook wel minder vind is idd het afbladderen van zilver wat bij mij nu begint na 3 maanden.Maar ja daar is ook wel mee te leven.
Voor mij blijft Samsung toch wel het merk maar ja,.....ieder zijn mening,niet iedereen houdt van Boerenkool en niet iedereen vindt Pamela Anderson lekka ...Toch?? :Y :N 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen van tweakers,
1,5 jaar geleden heb ik een abbo afgesloten bij t-mobile met een PIT abbo van 9,50 in de maand.
ik doe hier eigelijk niks mee..
nu heb ik sinds kort een samsung u700 en een laptop en ik heb begrepen dat ik die kan instellen als modem zodat ik ook afentoe in de trein kan internetten.
wie kan mij gewoon hier vertellen hoe ik tewerk moet gaan.
alvast bedankt
Raymond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 22:20:
Beste mensen van tweakers,
1,5 jaar geleden heb ik een abbo afgesloten bij t-mobile met een PIT abbo van 9,50 in de maand.
ik doe hier eigelijk niks mee..
nu heb ik sinds kort een samsung u700 en een laptop en ik heb begrepen dat ik die kan instellen als modem zodat ik ook afentoe in de trein kan internetten.
wie kan mij gewoon hier vertellen hoe ik tewerk moet gaan.
alvast bedankt
Raymond :)
Met Samsung PC Studio 3 (krijg je bijgeleverd, ook een datakabel) is er een wizard voor een internetverbinding via je je telefoon. Hoe dat verder precies in zijn werk gaat weet ik ook niet, bij Hi is het niet toegestaan om je telefoon als modem te gebruiken dus ik kan het ook niet uitproberen :P. Verbinding met je laptop kun je maken d.m.v. de datakabel of bluetooth (als je laptop daarmee uitgerust is).

Kijk wel even naar de voorwaarden voor onbeperkt internet bij T-Mobile (fair use policy o.i.d.) voordat je straks meteen afgesloten wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmo9003
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-09 16:56

gizmo9003

Go For It!

Mijn telefoon doet raar (u600), hij wil niet meer aan. Alleen de 2 touch knopjes knipperen af en toe wit op, als ik op de aan-knop duw. Verder doet hij helemaal niets.

heb hem ook via usb kabel aan de pc hangen, dan zou hij normaal toch ook op moeten laden?

tjah..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Probeer hem eens even een lange periode aan de lader te leggen... Wil nog wel eens gebeuren dat de batterij onder de laadstroom zit :)

En dan bedoel ik met de adapter... niet usb... :)

Anders moet je er even mee heen als het niet oplost.

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Aan iedereen met een U700 en internetabo: download Opera Mini naar je foon.
Deze is echt 9346237049327x beter dan die k-u-t+<insert_fruit_here>ingebouwde browser.
Pagina's geeft ie standaard als een soort thumbnail weer, waarna je vervolgens erop kunt inzoomen.
Erg tof.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 14:32
Na een reset staan er van de standaardgeluiden nog maar 1 berichttoon en 1 ringtone op het apparaat. Hoeveel horen hier te staan (abonnement: Hi Justin Timberlake gedoetje) en zijn deze geluiden terug te zetten (als ze de moeite waard zijn)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan download je ze toch allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
Ehm, ik ben nog niet zo goed thuis in 'the usual places' voor Samsung spul. Can you help me out here?

En bovenal eigenlijk: hoeveel toontjes mis ik nu/zitten er standaard eigenlijk bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
ShadyNetworker schreef op woensdag 28 november 2007 @ 02:18:
Aan iedereen met een U700 en internetabo: download Opera Mini naar je foon.
Deze is echt 9346237049327x beter dan die k-u-t+<insert_fruit_here>ingebouwde browser.
Pagina's geeft ie standaard als een soort thumbnail weer, waarna je vervolgens erop kunt inzoomen.
Erg tof.
Inderdaad mooie browser. Jammer dat ie mijn favorieten en de standaard Hi portal niet meepakt.

Verwijderd

Ik heb mijn samsung u 600 net binnen.. en vind hem echt supermooi..

Maar ik vraag me af of het niet mogelijk is om het alarm (de wekker) met melodie/geluid af te laten gaan als de telefoon uit staat of op stil staat.. Dit lukt mij tot nu toe niet en vind ik echt irrritant.
Maar misschien zie ik iets over het hoofd!

O ja en als ik bluetooth wil gebruiken vraagt ie om een code... Maar ik heb geen idee welke dat is..

Weet iemand dit??

Thanks alvast!

Verwijderd

Beste lezers,

Ik ben in het bezit van de Samsumg U600 en worstel al geruime tijd met een probleem met de mP3 speler.
Mijn MP3 bestanden zijn voorzien van alle details, zoals de albumnaam, releasedatum, artiest enz. Ook heb ik de albumcover en de songteksten in de MP3 tag ondergebracht. Deze gegevens voeg ik toe m.b.v. mediaMonkey.
Wanneer ik mijn verzameling op mijn PC afspeel middels iTunes, dan wordt alle informatie (behalve de songteksten) keurig weergegeven. Het albumcover wordt ook weergegeven zoals ik graag wil.
Wanneer ik nu, middels MediaMonkey, de telefoon synchroniseer zie ik dat de meeste nummers als onbekend worden weergegeven. Ook zijn er nummers die wél bekend zijn, waarvan de details zijn op te vragen en waarvan het albumcover tijdens het spelen ook wordt weergegeven. Van de onbekende nummers verschijnt enkel de bestandsnaam.

Ik heb al heel veel mogelijkheden geprobeerd maar nog niet dé manier gevonden om alle nummers door de telefoon te laten herkennen.
Is er iemand die hier een oplossing voor weet?

Groetjes,
Hans

• guillaume
Mijn gok is dat die andere Unicode ID3v2 gebruiken in plaats van ISO8859-1 en dat de U600 geen Unicode tags ondersteunt. Misschien kun je dit aanpassen in 't programma dat jij gebruikt, anders kun je Mp3tag even gebruiken bij bij Tools -> Options -> Tags -> Mpeg voor ID3v2.3 ISO-8859-1 selecteren. Probeer eens één bestand dat nu niet werkt op deze manier te retaggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:56:
Ik heb mijn samsung u 600 net binnen.. en vind hem echt supermooi..

Maar ik vraag me af of het niet mogelijk is om het alarm (de wekker) met melodie/geluid af te laten gaan als de telefoon uit staat of op stil staat.. Dit lukt mij tot nu toe niet en vind ik echt irrritant.
Maar misschien zie ik iets over het hoofd!

O ja en als ik bluetooth wil gebruiken vraagt ie om een code... Maar ik heb geen idee welke dat is..

Weet iemand dit??

Thanks alvast!
bt-code is standaard 0000

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
Weet iemand ook de PIN2 code? Die wordt meestal niet vrijgegeven :( maar is bijzonder handig, al is 't alleen al om het tarief in te stellen zodat de telefoon je belkosten bij kan houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Wat bedoel je met vrijgegeven? Is het een origineel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
In de zin van dat die meestal niet in de handleiding staat. En is het een origineel? Ja het is een originele U600 ja :P Zoals gezegd, via Hi (die met de Justin Timberlake erop :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Is het niet gewoon 000 dan? Of 1234?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastersjef
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-01-2009
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:33:
Beste lezers,

Ik ben in het bezit van de Samsumg U600 en worstel al geruime tijd met een probleem met de mP3 speler.
Mijn MP3 bestanden zijn voorzien van alle details, zoals de albumnaam, releasedatum, artiest enz. Ook heb ik de albumcover en de songteksten in de MP3 tag ondergebracht. Deze gegevens voeg ik toe m.b.v. mediaMonkey.
Wanneer ik mijn verzameling op mijn PC afspeel middels iTunes, dan wordt alle informatie (behalve de songteksten) keurig weergegeven. Het albumcover wordt ook weergegeven zoals ik graag wil.
Wanneer ik nu, middels MediaMonkey, de telefoon synchroniseer zie ik dat de meeste nummers als onbekend worden weergegeven. Ook zijn er nummers die wél bekend zijn, waarvan de details zijn op te vragen en waarvan het albumcover tijdens het spelen ook wordt weergegeven. Van de onbekende nummers verschijnt enkel de bestandsnaam.

Ik heb al heel veel mogelijkheden geprobeerd maar nog niet dé manier gevonden om alle nummers door de telefoon te laten herkennen.
Is er iemand die hier een oplossing voor weet?

Groetjes,
Hans
Gebruik gewoon mediaplayer 11.

Nokia 5110*Nokia 6150*Siemens S35*Siemens S45*Nokia 6610*SE T610*Nokia 6630*SE K750*SE K800*Samsung U600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastersjef
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-01-2009
guillaume schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 18:00:
Weet iemand ook de PIN2 code? Die wordt meestal niet vrijgegeven :( maar is bijzonder handig, al is 't alleen al om het tarief in te stellen zodat de telefoon je belkosten bij kan houden...
The default security/password code for the U600i is 00000000

Nokia 5110*Nokia 6150*Siemens S35*Siemens S45*Nokia 6610*SE T610*Nokia 6630*SE K750*SE K800*Samsung U600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 21:01
Hallo! :>

Ik heb een probleem met mijn U600...
Het beeld trilt af en toe, alsof ie op een lage hertz stand staat (wat je wel eens ziet bij CRT schermen, dat irritante getril)
Als ik dan een tik op het schermpje geef, dan springt ie weer naar normaal

Laatst had ik ook dat het beeld erg trilde en alle kleuren anders waren. Dus oranje was bijvoorbeeld rood ;(
De batterij erin en eruit halen verhielp dit.

Dit is nou al de 2de keer dat ik een probleem heb met dat ding (eerst dat ie maar 7 uur standby kon staan, en dat daarna de batterij op was, dit was verholpen door een software upgrade van KPN)

Dus ik moet mijn telefoon denk WEEER naar KPN brengen, tenzij iemand een andere oplossing heeft?

* JorzoR word een beetje moe van z'n Samsung U600

[ Voor 5% gewijzigd door JorzoR op 02-12-2007 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
guillaume schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 18:00:
staat volgens mij op je simkaart boven je puk-code....

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

marco_sire schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:05:
[...]

staat volgens mij op je simkaart boven je puk-code....
PIN2 word alleen door bedrijven gebruikt om de kosten in de hand te houden,
particulieren krijgen deze codes niet.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon Pin 2 zelf instellen op m'n Siemens S55...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejwazzup
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-06-2024
Beste Tweakers! :)

Ik heb een probleem met mn accu.
Normaal wanneer je op het # drukt om je profiel op 'stil' te zetten (of op normaal) trilt je mobiel even (of maakt een geluidje) Maar sinds 1 dag trilt hij dan niet meer.
Ook is mijn tril in een keer heel zachtjes.
Soms als ik gebeld wordt trilt hij heel zachtjes twee keer (oid) en dan houdt hij er mee op.

Ik ga er vanuit dat mijn tril kapot is..
Nou is mijn vraag hoe moet ik het nu aanpakken om op te lossen?
Zijn er dingen die ik eerst zelf kan proberen?
Moet ik contact opnemen bij de winkel waar ik hem heb gekocht? (azerty)
Of juist met Samsung zelf?

Alvast bedankt! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Tha schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:11:
[...]

PIN2 word alleen door bedrijven gebruikt om de kosten in de hand te houden,
particulieren krijgen deze codes niet.
Waar heb jij het nou weer over dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik ben aan het twijfelen tussen de u600 en u700. De u700 kan blijkbaar geen 320x240 aan en de u600 wel, dit vind ik een groot verschil. Hoe zit het met het verschil tussen de fotocameras? Op de u700 is het moeilijker om java gadgets te zetten, nietwaar?
Het enige voordeel van de u700 is dan de mogelijkheid tot snel downloaden en het "mooiere" uiterijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
MuSeLive schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 00:23:
Ik ben aan het twijfelen tussen de u600 en u700. De u700 kan blijkbaar geen 320x240 aan en de u600 wel, dit vind ik een groot verschil. Hoe zit het met het verschil tussen de fotocameras? Op de u700 is het moeilijker om java gadgets te zetten, nietwaar?
Het enige voordeel van de u700 is dan de mogelijkheid tot snel downloaden en het "mooiere" uiterijk?
het grootste verschil zit hem in de UMTS functie ja, ik heb juist een U700 gekocht omdat die het wel in het wel buiten Europa doet, de U600 niet.

het design is ieders eigen mening :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minotaurus
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-05-2022
Als ik mijn Samsung U700 op Nederlandstalig instel, dan blijft (voornamelijk) het menu van de foto/camera functies nog steeds in het Duits! 8)7 Wie heeft dit probleem ook? Ik neem aan dat als je ergens Nederlandstalig instel, dat dat overal van toepassing is heh }:O.

Update: met Samsung technische dienst gesproken. De helpdesk medewerker bevestigd dat dit een bekend probleem is. Ik moet het mobiel naar een van de premium point brengen om de software te updaten.

[ Voor 27% gewijzigd door minotaurus op 06-12-2007 14:07 ]

Gadgets: [Canon Ixus-50], [Nokia N95 + Emtac Trine II GPS], TV: [Philips 32pf9731], PC: [Medion MD8833], [Asus P5K Premium + E6600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Hehe even een testpost vanaf mijn U700 :) Ben nu helemaal fan van Opera Mini, vind het vooral super dat ie totaal geen moeite heeft met (hele) grote pagina's! Enige twee minpuntjes: ontbreken van T9 (post als deze is onwijs veel werk) en een rij van paginanummers op een forum pakt ie als een telefoonnr om te bellen... Maar absoluut een aanrader! edit T9 zit er wel op. En MSN werkt ook. Super :) ! Allerlaatste mini minpuntje dan, haha, het scrollwiel heeft geen functie in de browser.

[ Voor 19% gewijzigd door jelle. op 05-12-2007 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattgick
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ik lijk het mooi verkloot het hebben, ik had firmware u700cegg2 in mijn telefoon en heb er nu u700xxgi2 van gemaakt (september fw release) maar nu is mijn toetsje in mijn draai wieltje de menu knop geworden en zijn de tiptoetsen in eens niet instelbare shortcuts geworden :/

Heeft iemand enig idee waar ik de u700ce.* versie kan scoren? de flash tool is niet zo vriendelijk om even een backup voor je te maken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een U700je, en mijn accu is nogal snel leeg (zoals bij een boel andere mensen heb ik het idee ;)) Maar over batterijgegevens gesproken... als je *#0228# doet krijg je een rijtje dingen, bat pdm, bat volt, bat adc, bat adc0 enz enz. Bat volt is helder natuurlijk, maar wat betekenen die andere dingen? Ik kan het eigenlijk nergens vinden, ook niet op internet. Kan iemand me helpen?

Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:16:
Ik heb ook een U700je, en mijn accu is nogal snel leeg (zoals bij een boel andere mensen heb ik het idee ;)) Maar over batterijgegevens gesproken... als je *#0228# doet krijg je een rijtje dingen, bat pdm, bat volt, bat adc, bat adc0 enz enz. Bat volt is helder natuurlijk, maar wat betekenen die andere dingen? Ik kan het eigenlijk nergens vinden, ook niet op internet. Kan iemand me helpen?

Tnx!
Het duurde bij mij 2 maanden voordat de accu eindelijk goed ging werken....
dus heb hoop :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahah, owk :) dan hou ik hoop! Ik heb hem pas een klein maandje tenslotte... Ik heb Samsung ook al even gemaild erover, ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Als er iets zinnigs uit komt post ik het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Nog mensen last van die sms-bug op de U700? Dat wil zeggen dat de inbox vol zit bij 200 berichten terwijl er 500 in moeten kunnen. Ikzelf heb het nog niet (nu 170 berichten), maar heb wel ander 'probleem', namelijk dat ie bij elk smsje aangeeft "2 nieuwe berichten" terwijl het er toch echt maar één is.

Maargoed iemand die andere bug gefixt met een software update ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bl44t44p schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:20:
Nog mensen last van die sms-bug op de U700? Dat wil zeggen dat de inbox vol zit bij 200 berichten terwijl er 500 in moeten kunnen. Ikzelf heb het nog niet (nu 170 berichten), maar heb wel ander 'probleem', namelijk dat ie bij elk smsje aangeeft "2 nieuwe berichten" terwijl het er toch echt maar één is.

Maargoed iemand die andere bug gefixt met een software update ofzo :?
Zijn het geen gekoppelde smsjes? Het toestel denkt in de zin van 500 enkele berichtjes... Mijne doet hetzelfde, ik heb er 123 in staan maar ze bestaan uit meerdere delen dus mijn opslag zit ook bijna vol.

Stuur eens een smsje met test naar jezelf en kijk dan eens bij het geheugen of ie die telt als één sms erbij, anders is er echt iets goed fout denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejwazzup
Welke MSN application gebruiken jullie en hoe hebben jullie die erop gekregen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:44:
Zijn het geen gekoppelde smsjes? Het toestel denkt in de zin van 500 enkele berichtjes... Mijne doet hetzelfde, ik heb er 123 in staan maar ze bestaan uit meerdere delen dus mijn opslag zit ook bijna vol.

Stuur eens een smsje met test naar jezelf en kijk dan eens bij het geheugen of ie die telt als één sms erbij, anders is er echt iets goed fout denk ik.
Ja, daar had ik ook al aan gedacht, maar het zijn geen gekoppelde smsjes. Trouwens, als ik ook echt twee (verschillende) smsjes krijg, dan komt er ook te staan "3 nieuwe berichten" en niet 2 of 4 ofzo :P.

Achja gewoon een softwarebug, maakt me verder ook niet zoveel uit ;)
hejwazzup schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:15:
Welke MSN application gebruiken jullie en hoe hebben jullie die erop gekregen? O-)
Ik gebruik de link "Messenger" van mobile.live.com in combinatie met Opera Mini. Met die standaardbrowser kreeg ik het niet voor elkaar, hoewel ik het nooit vanaf mobile.live.com heb geprobeerd. Maargoed Opera is sowieso aan te raden, is ook veel sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejwazzup
Bl44t44p schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:26:
Ik gebruik de link "Messenger" van mobile.live.com in combinatie met Opera Mini. Met die standaardbrowser kreeg ik het niet voor elkaar, hoewel ik het nooit vanaf mobile.live.com heb geprobeerd. Maargoed Opera is sowieso aan te raden, is ook veel sneller :)
Werkt dat wel een beetje gemakkelijk dan? Tuurlijk zal het niet zo simpel werken als MSN op de PC.. maar is het wel gebruiksvriendelijk enzo? :) (over 2 weken gaat mijn onbeperkte mobile internet abonnement in, dus ik ben van alles aan het uitzoeken wat ik straks wil gaan gebruiken :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bl44t44p schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:26:
[...]

Ja, daar had ik ook al aan gedacht, maar het zijn geen gekoppelde smsjes. Trouwens, als ik ook echt twee (verschillende) smsjes krijg, dan komt er ook te staan "3 nieuwe berichten" en niet 2 of 4 ofzo :P.

Achja gewoon een softwarebug, maakt me verder ook niet zoveel uit ;)

[...]

Check eens wat je software is (*#1234#)
Kben benieuwd...

In het geval dat het oud is zou ik even updaten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te lezen zijn er meer mensen met een accu probleem...
Bij mij is het gem. 2 dagen, hooguit 3.. maar dan moet ik hem 3 dagen zo goed als niet gebruiken.. en dan nog met pijn en moeite..

en ik heb ook last van heel slecht bereik, weet niet of dat er ook meer zijn hier?

telefoon is al 2 x opgestuurd, maar het word er niet beter op! :/
hij valt nu ook regelmatig uit, en af en toe looptie vast (upload data to pc oid)

Denk dat ik vandaag weer terug ga naar de PH, weer opsturen |:(
iemand enig idee of je het voor elkaar kan krijgen een ander toestel te krijgen? want ik wil van dit ding af!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
hejwazzup schreef op donderdag 06 december 2007 @ 21:03:
Werkt dat wel een beetje gemakkelijk dan? Tuurlijk zal het niet zo simpel werken als MSN op de PC.. maar is het wel gebruiksvriendelijk enzo? :) (over 2 weken gaat mijn onbeperkte mobile internet abonnement in, dus ik ben van alles aan het uitzoeken wat ik straks wil gaan gebruiken :9 )
Ik vind het eigenlijk heel erg prettig. Je moet beetje denken aan een Web Messenger idee, alleen zonder auto-refresh. Ja en het duurt natuurlijk even om een berichtje te versturen en iemand aan te spreken enzo. Enige vervelende is dat Opera Mini niet standaard op T9 blijft staan, verder vind ik 't prima werken.
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 01:07:
Check eens wat je software is (*#1234#)
Kben benieuwd...

In het geval dat het oud is zou ik even updaten.....
Hmm, heb U700CEGG2. Weet niet of dat oud of nieuw is :? Maareh, ben ik bij een software niet meteen alle gegevens (telefoonboek, SMSjes enz.) kwijt? Want daar heb ik dus niet zoveel zin in.
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 07:20:
Zo te lezen zijn er meer mensen met een accu probleem...
Bij mij is het gem. 2 dagen, hooguit 3.. maar dan moet ik hem 3 dagen zo goed als niet gebruiken.. en dan nog met pijn en moeite..
[...]
Heb je het nou over de U600 of U700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bl44t44p schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:15:
[...]

de U700..

Heb hem net terug gebracht naar de PH, ze gaan nu proberen om een nieuwe los te krijgen van Samsung..
Helaas konden ze bij PH niks voor me doen (ruilen tegen andere telefoon oid), dus even afwachten wat samsung zegt..

Telefoon was al paar x terug gestuurd, maar kwam eigenlijk steeds slechter terug.. Telefoon viel paar x per dag uit, liep af en toe vast, smsjes kreeg ik vaak en 30/60min later door en het versturen van smsjes ging 9 van de 10 x niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de primafoonfolder voor volgende week staat een leuke:

U700 + bluetooth headset met Hi 22,50 per maand, twee jaar, eerste 16 maanden 16,88 euro

Oftewel: 450,08 euro voor U700 en bluetooth headset

En wat nog leuker is: het is de zwarte U700!! :D

Maar ik ga hem toch niet halen :+ , geen interesse in het Hi / KPN 'onbeperkt mobiel internetten' - à 128 kbps :X (Vodafone 1800 kbps, dan heb je tenminste nog wat aan dat HSDPA.)

Ik zie niet echt in waarom ze nou een U700 voor zo'n aanbieding pakken. Ik bedoel; Hét grote pluspunt van de U700 is imo nog dat HSDPA. Als je dat toch niet kan gebruiken, :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo vrienden,

Ik heb een probleem het is net ontstaan 10 minuten geleden.

Het probleem is: dat als ik na mijn java game map wil gaan, hij vast blijft en begint te trillen het lykt net een virus? pas als ik mijn hele telefoon uitschakel is hij gered anders blijft die trillen. Dit probleem bestaat op mijn U600 [samsung] weten jullie er meer van? Red me ..

Greetz,

Maffia,

Groeten is niet nodig, en dikgedrukt is ook wat overdreven vind je niet

[ Voor 10% gewijzigd door een moderator op 09-12-2007 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:15

FlashBang

Hoi.

Hmm, heb U700CEGG2. Weet niet of dat oud of nieuw is :? Maareh, ben ik bij een software niet meteen alle gegevens (telefoonboek, SMSjes enz.) kwijt? Want daar heb ik dus niet zoveel zin in.
Dat hoort niet het geval te zijn. Maar je kunt altijd alle belangrijke dingen op je PC dumpen voor de update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejwazzup
Ik vind het eigenlijk heel erg prettig. Je moet beetje denken aan een Web Messenger idee, alleen zonder auto-refresh. Ja en het duurt natuurlijk even om een berichtje te versturen en iemand aan te spreken enzo. Enige vervelende is dat Opera Mini niet standaard op T9 blijft staan, verder vind ik 't prima werken.
Oké dankje! ;)
Hmm.. vaag ik heb dezelfde versie erop staan en verder geen problemen met sms'jes.
Ik heb alleen het probleem dat mijn tril-functie het niet of nauwelijks meer doet. (als hij het doet, is hij heel zachtjes) en daarom krijg ik binnenkort een gratis firmware upgrade.
(is misschien ook wat voor jou?, kan gratis bij een KPN business (mobile service) center ofzo :9, ookal heb je geen KPN of hem daar gekocht. Dat is gewoon het service punt van Samsung ;))

Nog een vraagje:
Iemand enig idee hoe ik dat plaatje (bij de rode pijl) weg kan halen?

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/24405phpytQZmE.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door hejwazzup op 09-12-2007 12:19 . Reden: Nog een vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb vrijdag een samsung U600 gekocht. Hij werkt perfect en alle functie werken heel goed, maar ik heb nog één vraagje: Als ik via PC studio liedjes op mijn gsm plaats zet hij dit op het intern geheugen en niet op de externe geheugenkaart die ik erbij heb gekocht. Kan iemand mij helpen hoe ik dit moet doen? Ik zou heel graag een hoop liedjes op mijn gsm plaatsen.

Graag hulp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
hejwazzup schreef op zondag 09 december 2007 @ 10:31:
Hmm.. vaag ik heb dezelfde versie erop staan en verder geen problemen met sms'jes.
Ik heb alleen het probleem dat mijn tril-functie het niet of nauwelijks meer doet. (als hij het doet, is hij heel zachtjes) en daarom krijg ik binnenkort een gratis firmware upgrade.
(is misschien ook wat voor jou?, kan gratis bij een KPN business (mobile service) center ofzo :9, ookal heb je geen KPN of hem daar gekocht. Dat is gewoon het service punt van Samsung ;))
Yes, I know, Business Center van KPN, zal eens informeren wat ze me kunnen garanderen qua gegevens backup en het dan overwegen. Alhoewel, echt heel storend is het nog steeds niet. Bovendien nader ik ook de grens van 200 smsjes dus ben benieuwd wat dat gaat brengne :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

antwoord gevonden

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2007 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
  • Laatst online: 15:31
Hey,

Ik sinds vandaag de U700. Geweldig toestel, maar ik had hiervoor een K750i en had in dit topic gelezen dat de flashlight/zaklamp door op volume - of + te drukken in te schakelen is. Dit werkt echter niet. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ola,

Ik heb sinds kort ook een tweede U700 gekocht.
Heb een paar vraagjes voor de specialisten:

1- linksboven blijft er een icoontje branden E ,naast de signaalsterkte,kan ik dit afzetten? Bij de eerste U700 die ik had bleef dit niet branden...

2- SW versie : U700CEGG3 , is dit de laatste upgrade?

vr grt

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Absolut schreef op zondag 09 december 2007 @ 23:52:
Hey,

Ik sinds vandaag de U700. Geweldig toestel, maar ik had hiervoor een K750i en had in dit topic gelezen dat de flashlight/zaklamp door op volume - of + te drukken in te schakelen is. Dit werkt echter niet. Iemand tips?
Werkt alleen op de U600 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
  • Laatst online: 15:31
Dat zou spijtig zijn. Ik vind het een geweldig toestel, maar de zaklamp is wel een groot gemis. Zijn er geen andere manieren waarop het licht aan te zetten valt? Zelf een applicatie schrijven in java misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op mijn U700 de XXGG3 geflasht,maar nu start de gsm soms terug op...
Weet iemand hoe dit komt?

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand? De gsm valt elke keer uit,wat is het probleem?

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:56:

grtz
Ten eerste zijn we geen monteurs en ten tweede is het niet gek om wat langer dan 12 uur te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

[...]

Ik heb ook U700CEGG2 en ik heb eigenlijk geen last van jouw probleem met die smsjes iig, dus ik denk dat je software gewoon niet helemaal in orde is... Misschien is flashen toch een optie... om eerlijk te zijn heb ik geen idee wat samsung doet bij een flash, volgens mij ben je niet zomaar al je user data kwijt. Alleen instellingen normaal gesproken, maar de U700 kan de meeste dingen netjes op SD backuppen dus op zich moet je alleen je instellingen even terug zetten na een reflash volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:56:

grtz
Probeer hem eens opnieuw te flashen, als ie soms zomaar opnieuw gaat booten zou je zeggen dat je software corrupt is (heb ik vaak gezien toen ik bij het Panasonic Service Centre werkte bij rebootende gsm's iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:12:
[...]

Ik heb ook U700CEGG2 en ik heb eigenlijk geen last van jouw probleem met die smsjes iig, dus ik denk dat je software gewoon niet helemaal in orde is... Misschien is flashen toch een optie... om eerlijk te zijn heb ik geen idee wat samsung doet bij een flash, volgens mij ben je niet zomaar al je user data kwijt. Alleen instellingen normaal gesproken, maar de U700 kan de meeste dingen netjes op SD backuppen dus op zich moet je alleen je instellingen even terug zetten na een reflash volgens mij...
Ja nou een update-je over dit probleem, ik ben inmiddels over de 200 smsjes heen en nu is het probleem zomaar weer verdwenen :9 Hij zegt weer netjes dat ik "1 nieuw bericht" heb ontvangen en bovendien gaat ie ook netjes over de 200 heen (dus geen problemen met "vol" terwijl er plaats is voor 500 stuks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Bl44t44p schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:48:
[...]

Ja nou een update-je over dit probleem, ik ben inmiddels over de 200 smsjes heen en nu is het probleem zomaar weer verdwenen :9 Hij zegt weer netjes dat ik "1 nieuw bericht" heb ontvangen en bovendien gaat ie ook netjes over de 200 heen (dus geen problemen met "vol" terwijl er plaats is voor 500 stuks).
Ik heb dat probleem dus wel, vind het zo raar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bl44t44p schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:44:
[...]

Ten eerste zijn we geen monteurs en ten tweede is het niet gek om wat langer dan 12 uur te wachten.
Bedankt voor je bijdrage,nu weet ik meer!!!!!
Als je niks zinnigs mee te delen hebt,gelieve dan niet de forum de vervuilen met je nonsens.

Timvdl,ik heb al proberen terug te flashen,maar probleem blijft hetzelfde

grtz

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 06:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de usb kabel in de u700 steek,dan beginnen de lichtjes te flikkeren.
Ik open de fastmultiloader en laadt alle nodige files,maar als ik op * druk om ''download" op de scherm van de u700 te krijgen,komt er niks op...
Wat kan ik dan nog doen?

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Ik denk dat er weinig mensen zijn die zelf vakkundig hun mobieltje weten de flashen, zeker in het geval van de U700. Zitten er nog bijzondere functies in ie CEGG3 firmware? Zelf heb ik een aantal maanden een U700 met CEGG2 en vind hem wel ok functioneren. Alleen de batterij is waardeloos, maar ik heb tegenwoorig permanent de lader op mn kamer ingeprikt.....

Ik laat het flashen nog even voor wat het is, Samsung is helaas niet hulpvaardig en naar een servicepoint stappen vind ik een naar idee. Naar mijn idee werken er altijd eikels die veelsteveel geld vragen voor iets dat hun geen cent kost.

Weet iemand hoe je zelf Java apps/games op een U700 krijgt zonder deze via internet te hoeven downloaden?

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 06:50:
[...]

Bedankt voor je bijdrage,nu weet ik meer!!!!!
Als je niks zinnigs mee te delen hebt,gelieve dan niet de forum de vervuilen met je nonsens.

Timvdl,ik heb al proberen terug te flashen,maar probleem blijft hetzelfde

grtz
:|

Wat leesvoer voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
MrsRossi schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 23:55:
[...]

Ik heb dat probleem dus wel, vind het zo raar....
Shit, hehe, had ik maar niks gezegd :9 Mijn inbox geeft al 200+ aan, maar dat komt door een aantal MMS-jes die in geheugenstatus van SMS niet meetellen. Dus vandaag ging ik wel over de 200 en toen gaf ie inderdaad aan dat de inbox nu vol zit :/

Dus mijn vraag... heeft iemand dit kunnen oplossen met een nieuwere versie dan U700CEGG2 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 08:23:
Als ik de usb kabel in de u700 steek,dan beginnen de lichtjes te flikkeren.
Ik open de fastmultiloader en laadt alle nodige files,maar als ik op * druk om ''download" op de scherm van de u700 te krijgen,komt er niks op...
Wat kan ik dan nog doen?

grtz
Krijg na tientallen keren proberen nog steeds geen download op de scherm van de u700...
:'(
grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:13:
[...]

Krijg na tientallen keren proberen nog steeds geen download op de scherm van de u700...
:'(
grtz
heb je nou echt een plaat voor je kop of ? lees de faq een door zoals hierboven al vermeld over kicken binnen 24 uur en jezelf quoten verdorie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Houden we het gezellig hier? Als je het niet eens bent met iemand, meld dat via een TR en negeer het bericht.
Voor de desbetreffende: Lees de Registratievoorwaarden / korte FAQ eens goed door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 07:47:
Ola,

Ik heb sinds kort ook een tweede U700 gekocht.
Heb een paar vraagjes voor de specialisten:

1- linksboven blijft er een icoontje branden E ,naast de signaalsterkte,kan ik dit afzetten? Bij de eerste U700 die ik had bleef dit niet branden...

2- SW versie : U700CEGG3 , is dit de laatste upgrade?

vr grt
1: Lijkt net of de telefoon een Edge signaal oppakt...? Kan je volgens mij niet uitzetten
2: Ja, laatste vrijgegeven update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
ArcticWolf schreef op zondag 16 december 2007 @ 11:55:
1: Lijkt net of de telefoon een Edge signaal oppakt...? Kan je volgens mij niet uitzetten
Goede suggestie! Misschien eens kijken bij Netwerkinstellingen > Netwerkmodus, en op GSM 900/1800 of UMTS zetten als ie daar nog niet op stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de diverse instellingen geprobeerd,blijft hetzelfde...
Dan gebeld met mijn provider (Base Belgie) en deze wisten me te vertellen dat dit een nieuwe upgrade is van hun en dit dus volkomen normaal is.
Heb nu de U700CEGG3 opstaan en werkt lekker.

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Bl44t44p schreef op zondag 16 december 2007 @ 15:24:
[...]

Goede suggestie! Misschien eens kijken bij Netwerkinstellingen > Netwerkmodus, en op GSM 900/1800 of UMTS zetten als ie daar nog niet op stond?
kan je helaas niks aan doen... maar Edge is geen probleem hoor.
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 16:56:
Heb de diverse instellingen geprobeerd,blijft hetzelfde...
Dan gebeld met mijn provider (Base Belgie) en deze wisten me te vertellen dat dit een nieuwe upgrade is van hun en dit dus volkomen normaal is.
Heb nu de U700CEGG3 opstaan en werkt lekker.

grtz
Oh je woont in Belgie?? dan is het logisch... Belgie heeft idd een Edge netwerk en als het Edge netwerk beter is dan het UMTS netwerk pakt hij die gewoon op.

Ik heb trouwens ook een vraag, die WCDMA 2100 die het toestel zou moeten ondersteunen, pakt hij die automatisch op wanneer dat wel beschikbaar is bv; Japan/Korea? Kan namelijk nergens iets vinden over die functie in de telefoon.

[ Voor 51% gewijzigd door ArcticWolf op 16-12-2007 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefandeGroot
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-08 22:53
Weet iemand hoe je met de U600 binnenkomende gesprekken van onbekende nummers kan blokkeren? Ik kan dat nergens vinden. Alleen dat je alle inkomende gesprekken kan blokkeren. Dat wil ik dan ook weer niet... en het werkt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:49

ChUcKiE

Dus........

Ik zie dat er weer twee nieuwe firmwares gepost zijn voor de U600...ik ga de laatste zo maar eens even proberen.

Ok nu dus de XXGK2 versie erop , alle instellingen er were aan het inzetten, maar eerste indrukken zijn goed. Weinig echte verschillen tot nu toe, maar voelt wel stabiel aan.

[ Voor 44% gewijzigd door ChUcKiE op 17-12-2007 15:57 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bl44t44p schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:48:
[...]

Ik heb wel het probleem dat als ik inderdaad 2 berichten heb ontvangen hij zegt van: U heeft 2 nieuwe berichten
en dan staat er van: Mark oid, en dan heb ik er eentje van Mark, en eentje van iemand anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadyNetworker schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:46:
Ik denk dat er weinig mensen zijn die zelf vakkundig hun mobieltje weten de flashen, zeker in het geval van de U700. Zitten er nog bijzondere functies in ie CEGG3 firmware? Zelf heb ik een aantal maanden een U700 met CEGG2 en vind hem wel ok functioneren. Alleen de batterij is waardeloos, maar ik heb tegenwoorig permanent de lader op mn kamer ingeprikt.....

Ik laat het flashen nog even voor wat het is, Samsung is helaas niet hulpvaardig en naar een servicepoint stappen vind ik een naar idee. Naar mijn idee werken er altijd eikels die veelsteveel geld vragen voor iets dat hun geen cent kost.

Weet iemand hoe je zelf Java apps/games op een U700 krijgt zonder deze via internet te hoeven downloaden?
Over dat die batterij ruk is ben ik het helemaal met je eens, soms dan doet ie het nog geen dag. En dan bel je hooguit een half uurtje ofzo, echt vreselijk... Ik had een 6233 en die deed het 7 dagen of langer.....

Mijn ervaring is ook dat Samsung absoluut niet hulpvaardig is, ik had mailtjes gestuurd, en dan mailen ze terug:

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot de standby-tijd van uw Samsung U700.

De onder de product specificaties vermeldde standby-tijd (en spreektijd)wordt gemeten onder “ideale omstandigheden”. Dit houdt in dat u enkel het vermelde aantal uren zult halen als u:
- De telefoon helemaal heeftopgeladen.
- De telefoon verder niet gebruikt en daadwerkelijk standbylaat liggen (bijv. het verlichten van het scherm zal direct invloed hebben hierop).
- Uw signaal sterkte optimaal is (enkel te behalen als u daadwerkelijk naast een zendmast staat).

De werkelijke standby-tijd isdus afhankelijk van een aantal factoren:
- Is de telefoon voor eerste gebruik correct ontladen en opgeladen?
- Hoeveel gebruik maakt u van alle andere functies van de telefoon (i.e. bellen, camera, WAP, muziek luisteren, sms’en etc.)?
- Hoe is uw bereik?

Omgerekend betekend 1 minuut bellen (of gebeld worden) dat er 1 uur aan standby-tijd verloren gaat.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.

Hoogachtend,

Mandy
Customer Services
Samsung Electronics Benelux B.V.

En dan mailde ik:
Beste meneer/mevrouw,

Ik heb een aantal weken terug een Samsung U700 gekocht, maar ik vind dat mijn batterij erg snel leeg raakt. Bijvoorbeeld maandagavond heb ik de batterij opgeladen, het toestel is nu (wo-avond) al helemaal leeg en uit. Gisteren heb ik 6 smsjes verstuurd en ik heb in totaal ca. 10 minuten gebeld. Overigens bel ik met KPN, dus de ontvangst is prima (ik weet dat bij slechte dekking de accu snel leeg is).
Ik weet niet of het normaal is, maar de eerste twee blokjes accu gaan ook erg snel met opladen, en de derde duurt een hele tijd en bij elkaar is hij dan toch wel twee uur bezig met opladen. En als het toestel opgeladen is duurt het het langste voordat het eerste blokje uit de accu is, en de andere twee blokjes zijn in een halve dag tijd verdwenen. Is er een manier om te checken of de accu goed werkt? Ergens een statusscherm of zoiets dergelijks? Of misschien is er een andere oplossing?

Over langs elkaar heen praten gesproken... Ze geven gewoon geen antwoord op wat je vraagt maar alleen maar standaard-mailtjes....

Het schijnt dat het business centre van KPN in Amersfoort ook service point-zaken doet, dus die ga ik van de week even een bezoekje brengen. Als er iets opgelost is dmv nieuwe software (daar ga ik natuurlijk om vragen) en ze iets weten voor het accu-probleem laat ik het weten natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
KPN Business Center kan indeed software updates uitvoeren :) Wat die accu betreft... hmm Samsung he. Heb wel de indruk gekregen dat de batterij langzamerhand beter wordt na 2 maanden gebruik, meldde iemand anders ook al in dit topic. En nee dat is niet omdat ik hem minder gebruik :P

Wat ook nog kan helpen voor je batterij is 3G (UMTS) uitzetten wanneer je het niet gebruikt. Bij netwerkmodus voor GSM 900/1800 kiezen, doe ik in ieder geval 's nachts als ik slaap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bl44t44p schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:48:
KPN Business Center kan indeed software updates uitvoeren :) Wat die accu betreft... hmm Samsung he. Heb wel de indruk gekregen dat de batterij langzamerhand beter wordt na 2 maanden gebruik, meldde iemand anders ook al in dit topic. En nee dat is niet omdat ik hem minder gebruik :P

Wat ook nog kan helpen voor je batterij is 3G (UMTS) uitzetten wanneer je het niet gebruikt. Bij netwerkmodus voor GSM 900/1800 kiezen, doe ik in ieder geval 's nachts als ik slaap ;)
Ok wow :D dan ga ik dat morgen dus even regelen als zij de CEGG3 software hebben :D daar is de mijne wel aan toe met zn carkit/sms en ALLEEN noodoproep-melding :P heeft iemand anders dat weleens gehad? ik heb met regelmaat dat ik een telefoonhoorntje met een streep erdoor krijg en niet meer kan bellen/smsen enz. behalve 112 dan... En dan doe ik hem aan en uit en is alles weer goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het verschil tusse CEGG3 en XXGG3 ???

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 07:57:
Wat is het verschil tusse CEGG3 en XXGG3 ???

grtz
XX is regio: Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, Italy, Spain, United Kingdom
CE is regio West Europa.
Nu dus de vraag welke landen er onder West Europa vallen volgens samsung dan... In ieder geval, het gaat om de regio's waarvoor het toestel bedoeld is om verkocht te worden, en het verschil is dus ook of alle standaardinstellingen voor je provider er al in staan. De mijne met CE firmware kent alle Nederlandse MMS/internet instellingen. En bij de XX regio staat geen Nederland vermeld, dus ik gok dat ie wel Nederlandse taal kan vanwege België, maar de instellingen voor je diensten moet je er dan zelf in zetten. Qua functies lijkt er mij verder geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejwazzup
Ik had even een vraagje: Hoe kun je een enter doen op de U700? :9
Laat maar, al gevonden ;)

[ Voor 21% gewijzigd door hejwazzup op 19-12-2007 18:25 ]

• madstefan
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:44
ik heb al ruime tijd een u700 icm met een vodafone abonnement. Nu was ik pas in de mediamarkt ff met mobieltjes aan het spelen, ook met de u700 8) , nu zag ik dat ie een compleet ander menu en thema had (mooier). Is het mogelijk dat ik zo'n thema ook op mijn u700 kan knallen?
:?
bedankt alvast
Pagina: 1 ... 18 ... 24 Laatste