Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Introductie

Allereerst natuurlijk een introductie. De Samsung U600 is op 4 april 2007 afgeleverd in de Nederlandse telecom winkels. Het is de opvolger van de D900, en de telefoon is slechts 10.9mm dik. Een nieuw record dus voor Samsung. De U700 (12.1mm) is een aantal eurotjes duurder, en beschikt hierdoor over HSDPA.

Ultra Edition II? Wat?

Jup, de tweede editie van de Samsung Ultra Edition reeks. De eerste was al overtuigend met bijvoorbeeld de D900, de tweede gaat nog dunner. Wat er verder nog zo bijzonder aan is moet je aan Samsung vragen:
The Ultra Edition II is slimmer and stronger than the first edition with advanced aspirational and elite design. Exclusive to the Ultra Edition II range, Samsung’s Optimized Power Usage Solution (OPUS) sets these handsets apart by guaranteeing maximum performance by increasing talk time by 10%, power saving by 30% and battery capacity by 10%. Samsung’s Smart Surface Mounting Technology (SSMT), which was initially developed for the Ultra Edition range, has also been an intrinsic design element for the Ultra Edition II handsets, reducing the number of required components, interference and noise made while ensuring that quality does not get sacrificed for good looks.

Samsung’s Ultra Edition II range also addresses the needs of the growing consumer segment, which expect mobile and music to come hand in hand. Each handset combines extensive music player capabilities with super sound quality and equipped with a digital power amp developed by Bang and Olufsen. All devices also feature a dedicated music interface to make navigation and listening easier with Quick PC Sync software installed to make the creation and selection of playlists as easy as possible
Specificaties van de toestellen

Toestel:U600U700
Standbytijd:210 uur?
Beltijd:150 minuten?
Afmetingen:103 x 49 x 10.9 mm102.5 x 50 x 12.1 mm
Scherm:18-bits 262.144 kleuren TFT met resolutie van 240x320Zelfde als U600
Camera:Flitser, 3.2MP, digitale zoomFlitser (?), 3.2MP, digitale zoom, VGA camera voorop
Geheugen:60MB intern, uitbreidbaar met MicroSD of TransFlash20MB intern, uitbreidbaar met MicroSD of TransFlash
Bijzonderheden:HSDPA
Voor de rest standaard dingen als WAP, Videospeler, MP3 etc. De toestellen zijn voorzien van aanraakgevoelige knoppen (niet het keypad, alleen de hoofdknoppen). Ongeveer als de E900, maar ze zijn beter uitgewerkt, en niet meer zo hypergevoelig als de E900.

Picture time!

U600:
Film 1 / Film 2 / Film 3 / Film 4 / Film van videokwaliteit (let op: YouTube verlaagt de kwaliteit ook)

Hier is een foto gemaakt met de 3.2MP camera van de U600. Hier vind je er meer.
/forum2.mobile-review.com/showthread.php?t=63207"]Hier meer foto's uit dezelfde serie (MF)[/url]
Op dit moment is alleen de blauwe versie van de U600 te koop. Voor als je zeker wilt weten hoe deze eruit ziet, kijk dit plaatje.

U700:
Film 1
Afbeeldingslocatie: http://www.mad4mobilephones.com/images/samsung-u700-slider.jpg

Gebruikerservaringen

Een paar quotes van de Mobile-Review Forums:
Well guys, i am now the proud owner of this little beauty. Great phone! Excellent ergomonics, very sexy look. Very similar to D900 but with few extra things here and there such as radio and smart search.
Build quality is excellent compared to the plasticy d900, the u600 is very solid.

IMO the d900 video camera is better than the u600, has anyone else thats owned both phones concur with this.
Reviews en links

Pricewatch U600
Speclijst U600 (mobile-review)
Speclijst U700 (mobile-review)

2GB MicroSD
1GB MicroSD

Heel veel informatie over de U600 (frontside.be)

Veelgestelde U600 vragen

Welke kleuren komt de U600?
De telefoon komt uiteindelijk in 4 verschillende kleuren, te weten:
- Sapphire blue
- Pomegranate red
- Metallic colour
- Red gold

Ik weet niet of dit ook geldt voor de U700
Hier staat 'several colour options' dus ik ga ervan uit dat bovenstaande kleuren ook gelden voor de U700.

Wat komt er in de doos?
Telefoon, kabel naar PC, oplader, oordopjes en boekjes.

Is het echt een flitser of gewoon weer zo'n lampje?
Helaas, gewoon een lampje dat aangaat, geen flits.

Kan ik nu eindelijk tegelijk geluid en trillen instellen?
Bij bellen én smsen, ja. Samsung heeft het ein-de-lijk geleerd :)

Kan ik mijn eigen smstoon instellen?
Ja! Je kunt je eigen MP3 beltonen instellen als smstoon.

Tot hoeveel GB MicroSD kan de telefoon aan?
2GB schijnt het in ieder geval gewoon goed te doen.

Volgens deze meneer (even naar onder scrollen, hij heet Brando) is het een uitstekende telefoon, met mooie ergonomie en stuff.

Radio op een Samsung
Alleen te beluisteren via de oordopjes, je kunt niet via de speakers radio luisteren.

Waarom de U700 duurder is:
U700:
*HSDPA and 3G support (much higher download/upload speed)
*Second camera for videocalling
*20 MB internal memory
*1.2mm thicker

U600:
*60MB internal memory

Games op de U600?
Mopperman poste een how-to-get Java games op je U600, die hieronder te vinden is. Alles eigen risico natuurlijk.
1. Vind een java game. Die van de samsung D500/D600 werken, overige weet ik niet, ben nog op zoek naar leuke games enzo.

2. Download de JAR en de JAD files

3. Zet deze files in je Overige bestanden

4. Verlaat alle menu's en typ de volgende code:
*#9998*4678255#
Je krijgt nu te zien: "Java Install Enabled"

5. Ga naar je overige bestanden, en kies voor optie op de JAD file

6. Bij de vraag: Instaleren? Kies je yes

7. Na instalatie, verlaat alle menu's en typ nogmaals de code *#9998*4678255#, dit deactiveerd je java install.

8. Have Phun!
Overig

Ik zal proberen deze TS zo vaak en veel mogelijk bij te werken. Als jij enige info hebt over deze telefoons, en zo vriendelijk zou willen zijn om deze aan mij door te geven, staat het heel snel online :)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2008 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
2e post ook maar even reserveren, voor als er nog veel meer wijzigingen komen.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2007 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

De U700 spreekt mij wel aan !

Leuke vergelijking :)
Afbeeldingslocatie: http://www.mobiletechreview.com/image/news/samsungultraII.jpg

Is deze telefoon al verkrijg baar eigenlijk ?

Ik mis hier trouwens de rest van de nieuwe U serie...namelijk de U300 & U100

Hier wat filmpjes van de tels:

Samsung U700 : http://www.youtube.com/watch?v=_TrW4dSZqtM
Samsung U600 : http://www.youtube.com/watch?v=XxPGyC7qd6w
Samsung U300 : http://www.youtube.com/watch?v=pzAHWl3gxew :9~
Samsung U100 : http://www.youtube.com/watch?v=Bn1o-bkpVtk

[ Voor 53% gewijzigd door -Thunder- op 08-04-2007 17:55 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
U600 is vanaf 4 april verkrijgbaar. U700 weet ik niet wanneer die er precies aankomt.

Dit topic gaat alleen over de Ultra Edition 2 sliders, vandaar dat de U300 en U100 er niet in voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Erg mooie TS hoor :)

Bij de specs vd U700 staat er 'fliter'

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal er nog wel een paar plaatjes in gaan zetten, maar voor nu is hij best volledig lijkt me.

Filter is aangepast :+

Ik vind de U600 trouwens veel mooier als de U700. Lekker minimalistisch design!

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2007 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

:)
Ik vind de U600 trouwens veel mooier als de U700. Lekker minimalistisch design!
Ik idd ook wel, helaasch is hij mij net iets te duur! Zo'n 180 euro bij 'n 1 jarige verlenging..
Zelf ga ik denk voor de Samsung D840, vind ik persoonlijk ook erg geilish.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die samsung u600 is al in verschillende winkels verkrijgbaar maar alleen in het kleur blue saphire. Komt er ook een zwarte versie uit aangezien hij er wel leuker zou uitzien in het zwart. Zoja wanneer kan deze worden verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Mooi topic dit, deze vielen me namelijk ook op van de U-serie _o_

[edit]

Ik weet trouwens niet of het wel zo fijn is dat hier ook touchpads op zitten, maar als ze beter uitgewerkt zijn vind ik het prima. Het ziet er gewoon veel mooier uit (heb trouwens de E900).

[ Voor 60% gewijzigd door Booth op 09-04-2007 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

U600 is er blijkbaar ook in het rood:

Afbeeldingslocatie: http://media.bestofmicro.com/5/H/6677/3/6677.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De U600 komt uiteindelijk in 4 verschillende kleuren, te weten:
- Sapphire blue
- Pomegranate red
- Metallic colour
- Red gold

*aangepast in TS

*ik weet niet of dit ook geldt voor de U700
Hier staat 'several colour options' dus ik ga ervan uit dat bovenstaande kleuren ook gelden voor de U700.

*nou kreeg vandaag weer een aantal folders binnen van telecombedrijven. Ik heb hem al gezien met een 20euro p/m abo en een Vodafone 25 euro p/m.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de Engelse handleiding v1.1 en de nederlandstalige handleiding v1.0 gevonden.

Engels v1.1

Nederlands v1.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus voor alle duidelijkheid: hij komt niet uit in het zwart? Zijn er al foto's van de metallic version?

edit: ik kom juist deze foto tegen met maar liefst 6 kleuren en als ik het 2de filmpje bekijk in de topicstart is die samsung u600 toch wel volledig zwart !!

Afbeeldingslocatie: http://img3.tar.hu/asultra/img/29217059.jpg#3

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2007 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier de folder van belcompany belgie. Hij gaat hier blijkbaar 399 euro kosten.
http://site.belcompany.be/promotie/brochure-nl.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In NL zag ik 'em voor 359 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heeft iemand hem in een "echte" winkel gespot? vandaag heel rotterdam door geweest maar nergens tegengekomen, overal hetzelfde verhaal " eind deze week begin volgende week "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nagevraagd bij een telecomwinkel (weet de naam niet meer :+ Zal wel iets van t for telecom geweest zijn) en die zouden hem vorige week binnenkrijgen. Maar niet gekregen dus deze week.

Ik ga er zaterdag heen en dan mag ik hem even vasthouden en bekijken. Ik zal wel even kijken of ik wat fotos kan maken dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer mogelijke foto's gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://img3.tar.hu/asultra/img/29372250.jpg#3

Afbeeldingslocatie: http://img3.tar.hu/asultra/img/29372248.jpg#3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik zag de U600 al in een folder staan !

Ik vraag me eigenlijk af of de nieuwe Samsung telefoons beschikken over de optie :
"Trillen & Beltoon tegelijk"

Kan iemand mij daar iets meer over vertellen ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij weet nog niemand die dingen, omdat niemand hem nog heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je deze afbeelding moet geloven wel. ;)

Afbeeldingslocatie: http://img3.tar.hu/asultra/size2/29259602.jpg

Zo staat het ook in de users guide.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2007 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 09:10:
Als je deze afbeelding moet geloven wel. ;)

[afbeelding]

Zo staat het ook in de users guide.
en... oplopende ringtone en trillen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb maar even de TS aangepast. Staat nu een filmpje bij van video-opneem-kwaliteit, en de FAQ staat wat meer bij. Allemaal van dit topic af.

Oh trouwens. Van het weekend bestel ik de telefoon via www.simshop.nl, met een Debitel via KPN abo 20 € p/m. Dus als ik hem binnenheb kun je een enorme review verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had gelezen op een ander forum dat trillen en ringtone wel gaat bij ontvangen telefoongesprekken maar niet bij ontvangen smsjes.

en bij filmpje van de videokwaliteit van de u600 schijnt betere kwaliteit te zijn maar youtube verlaagt de kwaliteit daarmee ... staat ook op dat forum ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gsmarena.com/samsung_u600-1851.php#
daar staat dan weer een andere standby en talktime. Ik vraag me toch af hoe die sites aan verschillende stand by times enzo geraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:35:
ik had gelezen op een ander forum dat trillen en ringtone wel gaat bij ontvangen telefoongesprekken maar niet bij ontvangen smsjes.

en bij filmpje van de videokwaliteit van de u600 schijnt betere kwaliteit te zijn maar youtube verlaagt de kwaliteit daarmee ... staat ook op dat forum ;)
Het eerste staat er gewoon goed hoor. Trillen en ringtone gaat wel bij bellen maar niet bij smsen.

En het tweede lijkt me vrij logisch, zet het er wel even bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:35:
Dat heb ik ook gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:34:
Heb maar even de TS aangepast. Staat nu een filmpje bij van video-opneem-kwaliteit, en de FAQ staat wat meer bij. Allemaal van dit topic af.

Oh trouwens. Van het weekend bestel ik de telefoon via www.simshop.nl, met een Debitel via KPN abo 20 € p/m. Dus als ik hem binnenheb kun je een enorme review verwachten :)
ik ben benieuwd!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Herstel jongens, je kunt óók je smstoon zelf instellen :)
...I can use my music and downloaded tones for both the sms alert and alarm...
Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 21:14:
Herstel jongens, je kunt óók je smstoon zelf instellen :)

[...]

Linkje
hehehehe pluspunt!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkrijgbaar bij gsmtrack.nl _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2call.nl heeft de U600 inmiddels op voorraad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is de blauwe de meest voorkomende trouwens? Want dat is degene bij gsmtrack en 2call.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:34:
Is de blauwe de meest voorkomende trouwens? Want dat is degene bij gsmtrack en 2call.
Ik heb hem net zien staan bij BC, wat een geil toestel zeg :P :D

Stond naast een D900, dus kon de dikte en het scherm goed met elkaar vergelijken. Scherm lijkt een sukje groter, zal ook wel zo zijn? En hij is idd dunner dan de D900, dat was goed zichtbaar.

Ook hier stond de blauwe, erg mooie kleur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwart is moooier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben heel erg benieuwd of het touch verbeterd is vergleken bij de E900 gold,die was wel heel erg gevoelig.......Niet eens aanraken was al terug naar hoofdmenu,erg irritant.En of het beltoon volume harder is als bij de E900,vond ik namelijk ook véél te zacht vergleken bij een SE W800i of K750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de telefoon gister gehaald, en wat een super ding, hij is echt dun, scherm is goed en lekker groot. Touch sensitive buttons veel beter als bijv de chocolate. Zal vanmiddag even wat foto's met het toestel gemaakt zijn uploaden.

vragen? stel ze maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vet man!
Heb je de blauwe? Kun je een paar foto's van het ding zelf maken? Misschien een filmpje met de UI enzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 08:02:
heb de telefoon gister gehaald, en wat een super ding, hij is echt dun, scherm is goed en lekker groot. Touch sensitive buttons veel beter als bijv de chocolate. Zal vanmiddag even wat foto's met het toestel gemaakt zijn uploaden.

vragen? stel ze maar!
Ik ben heel erg benieuwd of het touch verbeterd is vergleken bij de E900 gold,die was wel heel erg gevoelig.......Niet eens aanraken was al terug naar hoofdmenu,erg irritant.En of het beltoon volume harder is als bij de E900,vond ik namelijk ook véél te zacht vergleken bij een SE W800i of K750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finally, custom sms alerts and alarms. It took Samsung long enough to do that.

Kan je nu wel of niet zelf een mp3 als berichttoon nemen,volgens MR namelijk wel.In de TS staat van niet :?En heeft de camera nou wel of geen autofocus?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2007 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
How, sorry, vergeten up-te-daten. Het is dus wél mogelijk :)

Edit: nog een update, kijk even bij de foto's. Ik maak thumbnails atm.
Dit is mooie kwaliteit v/d camera :)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2007 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de U600 nu een uurtje of 2 in m'n bezit...erg wennen. Ten opzichte van mijn vorige, de D500, vind ik de navigatie toets niet fijn, met name naar links en rechts bewegen is te krap waardoor je gauw de tiptoetsen erboven indrukt. Tevens is er niet zoals de D500 een rand waardoor je de telefoon makkelijk kunt dichtschuiven. Deze ontbreekt min of meer waardoor je met je vingers via de display moet schuiven. Er is geen klok in de display wanneer de telefoon ingeklapt zit - jammer. Er zit wat speling in het toestel als ie is opengeklapt, overall vind ik m wat goedkoop aanvoelen - ieg een stuk minder robuust dan de d500.

Verder vind ik de film camera functie echt zeer slecht, deze fimpjes zijn echt niet om aan te gluren! heel klein en vreselijk blokkerig. Hij gebruikt maar de helft van de display bovendien. Er kan geen ander formaat worden gekozen, dit valt mij erg tegen. De foto functie is wel erg goed en de display haarscherp. Ook fijn is de handsfree functie en de tril/afspeel mogelijkheid.

-edit: toevoegingen

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2007 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, dat klinkt niet zo best. Wat vind je er totaal van? Alles bij elkaar opgeteld?

Op 't forum van MR klinkt het totaal andersom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 16:13:
Hmm, dat klinkt niet zo best. Wat vind je er totaal van? Alles bij elkaar opgeteld?

Op 't forum van MR klinkt het totaal andersom..
daarvoor heb ik 'm nog te kort. Dit was slechts mijn eerste indruk, ik zal er verder op ingaan als ik m een paar dagen heb. Maar de video functie is in elk geval gewoon slecht te noemen; heb net hetzelfde gefilmd met beide telefoons. Het filmpje van de D500 met bluetooth overgestuurd naar de U600 en vergeleken; de U600 is een stuk slechter. Er zit overigens ook een bug in de bluetooth overdracht; de ja/nee functie (voor accepteren) is er soms wel, soms niet. Maar dat is een kleinigheidje die wellicht met een nieuwe FW wordt verholpen.

Waar is 't MR forum trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zie de TS, daar staan een aantal links ernaar. Ook naar ervaringen van die mensen.

Forum vind je hier

Vreemd dat je D500 slechter is als je U600. Misschien dat er toch instellingen fout staan, want dat kan ik me gewoon echt niet voorstellen. In de TS staat ook een filmpje gemaakt met de U600 (weliswaar met verminderde beeldkwaliteit door Youtube), is het ongeveer hetzelfde?

Edit:
...in terms of speed, quality of pics (at the same res), and size; I choose the u600...
Deze jongen verkiest op bovenstaande punten zelfs de U600 boven de Nokia N95, zegt toch wel wat lijkt me. Lijkt me sterk dat de video dan zó erg tegenvalt. Maargoed, kan altijd natuurlijk.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal nog 's goed kijken..

nog een nadeel; voor sms berichten is alleen óf tril óf geluid in te stellen :(
Dat kon op de D500 beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

zojuits gekocht, maar ik krijg de mms instellingen niet ingesteld (telfort).
Persoonlijk vind ik de blauwe mooier om te zien, dan de zwarte, toont wat stylevoller.
Erg mooi toestel. Vond de knoppen niet echt fijn. Ook het simkaartje zit erg stevig vast en is niet makkelijk los te krijgen. Als hij erin zit, dan zit hij vast ook.... voor eeuwig.

Foto's zijn van zeer hoge kwaliteit, beeldscherm is ook goed, geen ghosting, goede refresh etc.

Ik heb nog geen filmpje gemaakt, maar ik verwacht dat deze van goede kwaliteit is gezien de eerdere ervaringen met samsung videocamera's in telefoons.

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koekiemonster schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 17:21:
Ik heb nog geen filmpje gemaakt, maar ik verwacht dat deze van goede kwaliteit is gezien de eerdere ervaringen met samsung videocamera's in telefoons.
dat dacht ik ook, gezien mijn eerdere ervaringen..

heb jij het voorelkaar om sms met tril en melodie in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ter vergelijking, simpele opname van mijn draaitafels (even kijken in Quicktime)

U600

D500

doe ik iets verkeerd of...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hutmannetje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 12:38
is deze telefoon wel stevig?? en niet zo belabberd dun als de x820 van samsung? dat dunne is wel gaaf, maar ook zo breekbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ben eruit wat de slechte video betreft; er zijn 2 standen; MMS, dit is in 3GP formaat en tot een maximale size beperkt (om als MMS te sturen). Het andere formaat is onbeperkt in grote en in .MP4, dit ziet er goed uit :)

hier een voorbeeldje, de rust van ADO's officiele degradatie :'(

en hier een fotootje. Prima kwaliteit imo.

en, voor wie het wil weten; hij laadt op als ie op de USB is aangesloten. Ook wel prettig.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2007 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@hutmannetje:
De telefoon is 10.9mm dun, dus behoorlijk dun. Hij schijnt wel stevig te zijn, maar dat zul je aan eRR_ moeten vragen.

@eRR_
*Few :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@eRR

Hoe is het beltoonvolume,zacht of net zo hard als van de D500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 09:56:
@eRR

Hoe is het beltoonvolume,zacht of net zo hard als van de D500?
kan erg hard. Staat nu op 5, kan nog op 6. Hangt er wel van af of het polyfoon of mp3 is, de laatste is wat zachter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hutmannetje schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 18:11:
is deze telefoon wel stevig?? en niet zo belabberd dun als de x820 van samsung? dat dunne is wel gaaf, maar ook zo breekbaar.
ik hoop dat ik m nooit laat vallen, laat ik t zo zeggen. Ook zitten er nu al wat krasjes op de (aluminium) achterkant, enkel van het op de tafel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik vind de filmpjes van de U600 toch nog wat tegenvallen hoor. Maar dingen als downloadable smstones en trillen&ringtone tegelijk doet me wel deugd. Vraagje voor de U600 bezitters: kun je ook je wekker customizen door bv een mp3tje af te laten spelen? Mijn huidige Samsung (E900) doet alleen eigen toontjes maar die zijn rete-irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Als ik zo de eerste indrukken lees lijkt 't me een mooi telefoontje, maar toch nogal crappy qua robuustheid en dergelijke.. Daarom denk ik ook dat deze telefoon 't net niet is pour moi en ik nu voor de (veel) goedkopere Samsung D840 om af te wachten waar Samsung over 'n half jaartje mee aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zit een vreemde bug in deze telefoon, je kunt de toetstoon niet wijzigen of uitzetten; dit geeft de melding; kan niet wijzigen: zet het lettertype in de beldisplay op normaal :?
Wat ik ook probeer met het lettertype, hij blijft dit zeggen.

ik snap zowiezo niet wat het lettertype in godsnaam te maken heeft met een geluidje.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2007 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 20:29:
er zit een vreemde bug in deze telefoon, je kunt de toetstoon niet wijzigen of uitzetten; dit geeft de melding; kan niet wijzigen: zet het lettertype in de beldisplay op normaal :?
Wat ik ook probeer met het lettertype, hij blijft dit zeggen.

ik snap zowiezo niet wat het lettertype in godsnaam te maken heeft met een geluidje.
Je kunt bij de E900 een lettertype "handschrift" ofzo kiezen, dan zie je zo'n veer mooie letters tekenen en daar hoort een speciaal geluidje bij (dat je het krassen van die veer hoort), volgens mij.

Denk dat dat er iets mee te maken kan hebben maar als het zoals jij zegt niet uitmaakt wat je met lettertype doet weet ik het ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, de telefoon staat nu ook in de pricewatch

Jammer dat 2call zijn prijzen gelockt heeft anders had ik die even toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk niet dat dit filmpje al gepost is:
http://www.youtube.com/watch?v=teQOgnLDBrk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booth schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 08:23:
[...]

Je kunt bij de E900 een lettertype "handschrift" ofzo kiezen, dan zie je zo'n veer mooie letters tekenen en daar hoort een speciaal geluidje bij (dat je het krassen van die veer hoort), volgens mij.

Denk dat dat er iets mee te maken kan hebben maar als het zoals jij zegt niet uitmaakt wat je met lettertype doet weet ik het ook niet..
klopt via instellingen -> 3 display -> 5 beldisplay -> 1 lettertype , lettertype op normaal zetten dan lukt het wel.

Ik heb het toestel nu net een paar uurtjes zeer fijn toestel en bevalt me erg goed een compleet nieuwe ervaring met mijn vorige d500. Het schuiven gaat bij mij gewoon heel soepel. (in de winkel had ik een andere u600 gevoelt, en die was zeer stroef in het schuiven, kan dus wat verschil in zitten).
Verder heb ik nog een vraagje heeft iemand PCstudio al kunnen installeren op vista x64? De driver lukt bij mij wel maar de sofware zelf niet. Als het bij iemand gelukt is wil ik het graag horen anders pak ik een andere pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jawel ;) in de TS, onder "En nog een YouTube filmpje voor de liefhebber"

Edit: update TS

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/b/b146199.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stond idd ook al in de TS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:19:
[...]

klopt via instellingen -> 3 display -> 5 beldisplay -> 1 lettertype , lettertype op normaal zetten dan lukt het wel.
thanks, that worked.

Neem aan dat jij ook geen geluid + tril voor sms kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier nog wat plaatjes

-weg-

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Stonden deze niet al op de eerste pagina van deze topic?

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jup, wordt allemaal een beetje dubbel hier als iedereen maar naar willekeur plaatjes en filmpjes gaat posten. Die hierboven staan namelijk al een tijdje op de 1e pagina/TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem net besteld bij een contract verlenging. Ben erg benieuwd naar dit toestel. Op het bovenstaand filmpje ziet hij er erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefmen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09-2022
Ik heb me dit toestel ook maar eens besteld via www.studentmobiel.nl. Ik ben eens benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.torres
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-12-2024
Iemand enig idee tot hoever het geheugen maximaal is uit te breiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn gok is gewoon tot hoeveel GB de geheugenkaartjes gaan..

Is het bij deze telefoon trouwens ook zo dat je maar 4 mappen met 30 liedjes kan afspelen in je playlist? Bij mijn wijlen D600 was dat het maximum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.torres
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 19:41:
Mijn gok is gewoon tot hoeveel GB de geheugenkaartjes gaan..
Zou het wel zeker willen weten, het is zo zonde als ik straks een kaartje koop wat niet werkt.

[ Voor 19% gewijzigd door f.torres op 18-04-2007 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen volg het hier al een tijdje heb een paar vragen. Heb wat rond gekeken maar ik kreeg behalve 2 seconden op een youtube filmpje niet echt een goed idee van de headset, is deze hetzelfde als bijvoorbeeld de e900? Mijn neefje heeft die en dan zit er zo bij je oor z`n vierkantje om in te praten. Zag er niet echt super uit :) Het is dat mijn w900i behalve de usb kabel niets meer binnenhoud dat ik aan het rondkijken ben voor een nieuwe en dat deze en de k800i m`n interesse hebben.

Als ik zo naar de prijzen kijk zitten er veel verschillen bij een 1 jarige verlenging van 27,50 ergens voor 120 gezien en ergens anders weer voor 210. Iemand in de buurt van de 25-30 euro voor 1 jaar verlengd en wat heb je betaald? :P

Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee wanneer de u700 gaat komen? Want die vind ik toch wat mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

f.torres schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:26:
Iemand enig idee tot hoever het geheugen maximaal is uit te breiden?
ik heb er nu een microSD van 1 gb inzitten, die werkt prima. 2gb zal het ook vast doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat net te kijken in de pricewatch, en een 2GB kaartje van Sandisk is gewoon nog maar 19 euro! Nog even en je krijgt ze gratis bij een zak chips :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 20:45:
Hey mensen volg het hier al een tijdje heb een paar vragen. Heb wat rond gekeken maar ik kreeg behalve 2 seconden op een youtube filmpje niet echt een goed idee van de headset, is deze hetzelfde als bijvoorbeeld de e900? Mijn neefje heeft die en dan zit er zo bij je oor z`n vierkantje om in te praten. Zag er niet echt super uit :) Het is dat mijn w900i behalve de usb kabel niets meer binnenhoud dat ik aan het rondkijken ben voor een nieuwe en dat deze en de k800i m`n interesse hebben.

Als ik zo naar de prijzen kijk zitten er veel verschillen bij een 1 jarige verlenging van 27,50 ergens voor 120 gezien en ergens anders weer voor 210. Iemand in de buurt van de 25-30 euro voor 1 jaar verlengd en wat heb je betaald? :P

Bedankt alvast.
Ik zat bij Vodafone maar kreeg vrijwel geen korting bij verlenging. Ben voor T-mobile gegaan, 129 euro bijbetalen en 1 jarig ab. van 19,50 per maand. Komt neer op totaal E363 wat ik nog wel een redelijk bedrag vindt voor een nieuwe foon en 1 jaar bellen :)

Vraag me trouwens af of iemand weet hoe ik uit kan zetten dat 'ophangen' gelocked is als ik iemand bel... moet eerst op een ander knopje drukken voor ik op de rode 'annuleren' knop kan drukken.

Verder bevalt die wel goed tot nu toe, alleen wel jammer dat de max reso voor filmpjes 352 bij 288 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:59:
[...]

Ik zat bij Vodafone maar kreeg vrijwel geen korting bij verlenging. Ben voor T-mobile gegaan, 129 euro bijbetalen en 1 jarig ab. van 19,50 per maand. Komt neer op totaal E363 wat ik nog wel een redelijk bedrag vindt voor een nieuwe foon en 1 jaar bellen :)

Vraag me trouwens af of iemand weet hoe ik uit kan zetten dat 'ophangen' gelocked is als ik iemand bel... moet eerst op een ander knopje drukken voor ik op de rode 'annuleren' knop kan drukken.

Verder bevalt die wel goed tot nu toe, alleen wel jammer dat de max reso voor filmpjes 352 bij 288 is
klopt het dat je nog steeds geen thema szelf kan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.torres
Batsu schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:01:
[...]

klopt het dat je nog steeds geen thema szelf kan installeren?
Helaas is dit nog niet mogelijk, je kan alleen instellen of je menu zwart of wit moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
f.torres schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:23:
[...]

Helaas is dit nog niet mogelijk, je kan alleen instellen of je menu zwart of wit moet zijn.
ZUCHT!!
ik snap samsung niet zo. Maken ze een vet mooie telefoon met een prima scherm, maken ze er geen gebruik van... voor mij dus een reden om deze niet te kopen (naast: geen oplopende mp3 beltoon en trillen tegelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
ik heb hem besteld via de webshop van t-mobile. die zijn echt helemaal niet duur! sterker nog, ik heb nu een cheaper abo dan dat ik bij studentmobiel ofzo zou krijgen. anyway, binnen 10 dagen heb ik dit pareltje ook in bezit. ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.torres
Batsu schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:49:
[...]

ZUCHT!!
ik snap samsung niet zo. Maken ze een vet mooie telefoon met een prima scherm, maken ze er geen gebruik van... voor mij dus een reden om deze niet te kopen (naast: geen oplopende mp3 beltoon en trillen tegelijk)
Je kan wel een oplopende mp3 toon kiezen. Ook is het mogelijk de telefoon te laten trillen en beltoon tegelijk af te spelen. Beltoon kan trouwens ook een mp3 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
f.torres schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:07:
[...]

Je kan wel een oplopende mp3 toon kiezen. Ook is het mogelijk de telefoon te laten trillen en beltoon tegelijk af te spelen. Beltoon kan trouwens ook een mp3 zijn.
dus, oplopende beltoon en trillen tegelijk kan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.torres
Batsu schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:19:
[...]

dus, oplopende beltoon en trillen tegelijk kan??
Nee dat kan dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
f.torres schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:27:
[...]

Nee dat kan dan weer niet.
oke dank je!

diepe zucht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp die problemen niet zo. Oké het zijn opties die er eigenlijk wel in moeten zitten, maar waarom zou je zo graag een oplopende beltoon+trillen willen hebben? Ik bedoel, gewoon beltoon+trillen is minder goed? Daar kun je toch wel aan wennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:30:
Ik begrijp die problemen niet zo. Oké het zijn opties die er eigenlijk wel in moeten zitten, maar waarom zou je zo graag een oplopende beltoon+trillen willen hebben? Ik bedoel, gewoon beltoon+trillen is minder goed? Daar kun je toch wel aan wennen?
mwa als ik op mijn werk zit wil ik niet dat mijn ringtone keihard afgaat
en als ik buiten of thuis ben wil ik niet dat het volume zo laag is dat ik het niet hoor.

Voor mij is die optie dus wel interessant en ik zou hem zeker missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Zet je het volume op je werk toch wat zachter... En als je thuisbent op z'n hardst...
Of je gooit er twee MP3'tjes op, eentje met normaal volume en eentje die je op de computer hebt opgepompt tot 200%, je maakt twee profielen aan op je Samsung (neem aan dat dat kan..?) voor 'thuis' en 'werk' en stelt de goede beltoon in bij het goede profiel en Basta (of Batsu!)

Dit zijn van die non-problemen die alleen door de mens zelf worden 'gemaakt' imho...

Kan iemand misschien wat reallife foto's posten van de U600? Ik bedoel: al die fabrikanten-foto's zijn natuurlijk wel erg leuk, maar vernoiken meestal de kleur van het toestel imho. Ik vind 't een aardig mooi toestel, maar wel meer als de kleur naar grijsachtig/antraciet neigt dan naar donkerblauw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:41:
Zet je het volume op je werk toch wat zachter... En als je thuisbent op z'n hardst...
Of je gooit er twee MP3'tjes op, eentje met normaal volume en eentje die je op de computer hebt opgepompt tot 200%, je maakt twee profielen aan op je Samsung (neem aan dat dat kan..?) voor 'thuis' en 'werk' en stelt de goede beltoon in bij het goede profiel en Basta (of Batsu!)

Dit zijn van die non-problemen die alleen door de mens zelf worden 'gemaakt' imho...
Precies!
Kan iemand misschien wat reallife foto's posten van de U600? Ik bedoel: al die fabrikanten-foto's zijn natuurlijk wel erg leuk, maar vernoiken meestal de kleur van het toestel imho. Ik vind 't een aardig mooi toestel, maar wel meer als de kleur naar grijsachtig/antraciet neigt dan naar donkerblauw...
U vraagt wij draaien: http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?t=63207

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:26
Heb m net vastgehad en hij ziet er erg goed uit, ik heb m ook maar besteld :) Ben benieuwd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen die dit toestel gaan aanschaffen; contoleer even hoeveel die wiebelt als die opengeklapt is. De een wiebelt een stuk meer dan de andere. Heb de mijne net omgeruild. Hij wiebelt minder en voelt een stuk steviger aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Is denk wel bij elke slider 't geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:28:
mensen die dit toestel gaan aanschaffen; contoleer even hoeveel die wiebelt als die opengeklapt is. De een wiebelt een stuk meer dan de andere. Heb de mijne net omgeruild. Hij wiebelt minder en voelt een stuk steviger aan.
Die ik heb wiebelt een klein beetje naar rechtsonderen toe als ik linksbovenin aandruk (zo'n 1 mm. speling gok ik).

Dit had m'n D500 ook toen ik em 2 jaar geleden haalde, een vriend van me zat toen te ouwehoeren dat die vast erg snel kapot zou gaan.... Me D500 slided nog steeds precies hetzelfde als 2 jaar terug. Ik vertrouw het wel :)

Ik denk dat een beetje wiebelen er wel bij hoort om zo'n ding een beetje lekker te laten sliden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan niemand ff een pic posten van de headset of issie ala e900? thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 17:50:
Kan niemand ff een pic posten van de headset of issie ala e900? thx
Geen idee hoe die van de e900 eruit ziet, dus bij deze :

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/g.ameijden/fok/headset.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx biggidi ongeveer hetzelfde. Aansluiting ziet er solide uit niet zo crappy als SE. Kan alleen nog maar opladen via de usb :( Maaruh irriteert dat "blokje" niet bij het korte einde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat zal wel de microfoon zijn ;)
Pagina: 1 2 ... 24 Laatste