Introductie | |||||||||||||||||||||||||
Allereerst natuurlijk een introductie. De Samsung U600 is op 4 april 2007 afgeleverd in de Nederlandse telecom winkels. Het is de opvolger van de D900, en de telefoon is slechts 10.9mm dik. Een nieuw record dus voor Samsung. De U700 (12.1mm) is een aantal eurotjes duurder, en beschikt hierdoor over HSDPA. | |||||||||||||||||||||||||
Ultra Edition II? Wat? | |||||||||||||||||||||||||
Jup, de tweede editie van de Samsung Ultra Edition reeks. De eerste was al overtuigend met bijvoorbeeld de D900, de tweede gaat nog dunner. Wat er verder nog zo bijzonder aan is moet je aan Samsung vragen:
| |||||||||||||||||||||||||
Specificaties van de toestellen | |||||||||||||||||||||||||
Picture time! | |||||||||||||||||||||||||
U600: Film 1 / Film 2 / Film 3 / Film 4 / Film van videokwaliteit (let op: YouTube verlaagt de kwaliteit ook) Hier is een foto gemaakt met de 3.2MP camera van de U600. Hier vind je er meer. /forum2.mobile-review.com/showthread.php?t=63207"]Hier meer foto's uit dezelfde serie (MF)[/url] Op dit moment is alleen de blauwe versie van de U600 te koop. Voor als je zeker wilt weten hoe deze eruit ziet, kijk dit plaatje. U700: Film 1 ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Gebruikerservaringen | |||||||||||||||||||||||||
Een paar quotes van de Mobile-Review Forums:
Reviews en links | |||||||||||||||||||||||||
Pricewatch U600 Speclijst U600 (mobile-review) Speclijst U700 (mobile-review) 2GB MicroSD 1GB MicroSD Heel veel informatie over de U600 (frontside.be) | |||||||||||||||||||||||||
Veelgestelde U600 vragen | |||||||||||||||||||||||||
Welke kleuren komt de U600? De telefoon komt uiteindelijk in 4 verschillende kleuren, te weten: - Sapphire blue - Pomegranate red - Metallic colour - Red gold Ik weet niet of dit ook geldt voor de U700 Hier staat 'several colour options' dus ik ga ervan uit dat bovenstaande kleuren ook gelden voor de U700. Wat komt er in de doos? Telefoon, kabel naar PC, oplader, oordopjes en boekjes. Is het echt een flitser of gewoon weer zo'n lampje? Helaas, gewoon een lampje dat aangaat, geen flits. Kan ik nu eindelijk tegelijk geluid en trillen instellen? Bij bellen én smsen, ja. Samsung heeft het ein-de-lijk geleerd Kan ik mijn eigen smstoon instellen? Ja! Je kunt je eigen MP3 beltonen instellen als smstoon. Tot hoeveel GB MicroSD kan de telefoon aan? 2GB schijnt het in ieder geval gewoon goed te doen. Volgens deze meneer (even naar onder scrollen, hij heet Brando) is het een uitstekende telefoon, met mooie ergonomie en stuff. Radio op een Samsung Alleen te beluisteren via de oordopjes, je kunt niet via de speakers radio luisteren. Waarom de U700 duurder is: U700: *HSDPA and 3G support (much higher download/upload speed) *Second camera for videocalling *20 MB internal memory *1.2mm thicker U600: *60MB internal memory Games op de U600? Mopperman poste een how-to-get Java games op je U600, die hieronder te vinden is. Alles eigen risico natuurlijk.
Overig | |||||||||||||||||||||||||
Ik zal proberen deze TS zo vaak en veel mogelijk bij te werken. Als jij enige info hebt over deze telefoons, en zo vriendelijk zou willen zijn om deze aan mij door te geven, staat het heel snel online |
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2008 17:59 ]