Wie is jouw favoriete fictieve personage? - God
Haha, had echt geen telefoonverzekering voor die U600 afgesloten hoor. Dat is echt geldklopperij! Die verzekeringen vergoeden vaak niet eens diefstal als het om zakkenrollen gaat! Alleen als er aantoonbaar is dat die gejat is (ruitje ingeslagen oid) of als het met geweld is gebeurd. Maar was mijn reisverzekering die het heeft vergoed! Was gewoon reisverzekering die het heeft vergoed!MrsRossi schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:32:
[...]
Maar je hebt wel maandenlang een bepaald bedrag voor die leuke verzekering betaald, dus zoveel is het uiteindelijk niet
Sterker nog, waarschijnlijk heb je er zelfs geld aan verloren
Ooh dan is het wel prima iddHaazzz schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 22:44:
[...]
Haha, had echt geen telefoonverzekering voor die U600 afgesloten hoor. Dat is echt geldklopperij! Die verzekeringen vergoeden vaak niet eens diefstal als het om zakkenrollen gaat! Alleen als er aantoonbaar is dat die gejat is (ruitje ingeslagen oid) of als het met geweld is gebeurd. Maar was mijn reisverzekering die het heeft vergoed! Was gewoon reisverzekering die het heeft vergoed!
Verwijderd
Bvd, Joost
De 'mute' functie bi het video opnemen? Geluid dempen ofzo heet dat dacht ik.Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 10:06:
Sinds dat mijn u700 (al voor de 2e keer) terug naar de fabriek is gestuurd vanwege loslatende lak neemt hij geen geluid meer op bij video opnemen. Stille modus en normale modus, het maakt niets uit. Spraak opname doet het wel. Heb ik dan perongeluk een instelling verkeerd gezet?
Bvd, Joost
heb m nu ~ 1,2 jaar en dat zwarte geval waar de cam in zit, is al grijs. En het beschermkapje van de batterij heeft ook al zwarte plekken.
Is het bij jullie ook zo dat de cam lekker warm wordt als je veel foto's neemt?
Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality
ben je T-Mobile abonnee? & Heb je zo'n dynamische achtergrond aanstaan? die vrat bij mij echt stroom.Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:20:
Ben ik de enige met dit toestel die er niet heel erg over te spreken is qua bereik (woon in de binnenstad en heb tijden helemaal *geen* netwerk?), standbytijd (2 dagen ofzo?)
The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dat je met PC Studio je firmware kan updaten, gaat er niet komen. Daar heeft Samsung voor gekozen met redenen, zei ze. Redenen kreeg ik niet te horen. Als je de firmware wil updaten moet je naar een Service Point (zoals de modbreak hierboven weergeeft). Dat kost niets vertelde ze me. Als je de bon/factuur erbij hebt, kost het niks. Ze kon wel zien welke de recenste firmware is voor de U600, maar dat vertelde ze niet. Ik heb U600XXGD2 en aan haar gemompel te horen is er een nieuwe
Ze vroeg me ook of ik al naar een Service Point was geweest, ik reageerde daarop met dat hier geen één is. Toen keek ze ff welke het dichtst in de buurt was. Dat bleek Heerenveen. Morgen op naar Heerenveen!
Ik heb haar ook gevraagt of ze Tweakers.net kende, dat kende ze niet. Toen vertelde ik dat het een grote communitie is en er ook veel ervaringen topics staan met oa Samsung producten
afin in het geval van mijn vriend (zie topic) heeft het dus zijn probleem verholpen. Zijn volledige legale phone kan hij nu weer normaal gebruiken met een simpele flash van 5 minuten werk. wel is alle phone data weg inclusief phonebook voor zover dit in de phone stond.
persoonlijk vindt ik dat er hier snel paniek is over wat mogelijk op warez lijkt terwijl het volledig legitiem is. maar goed wellicht is dit inherent aan de regels van het forum. imho is alle software die legaal en gratis verkrijgbaar is bij bepaalde hardware geen enkel probleem om onderling te verspreiden en elkaar te helpen.
edit. het leuke is dat ik onder dit topic direct een ad zie 'meteen simlock vrij'........ als we dan toch zo correct bezig zijn hoe kan zo'n advertentie dan op got staan terwijl iets wat dat maar op lijkt hier direct in de ban gaat ?
Meteen Simlock Vrij
In enkele minuten goedkoop uw GSM simlock vrij maken. Voor elk merk! www.onlinesimlockvrijmaken.com
[ Voor 16% gewijzigd door Ray op 13-12-2008 00:17 ]
Verwijderd
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ik heb er ook genoeg op zittenVerwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 14:49:
Ik heb even een vraag. Op mijn display (samsung U600) zitten een aantal krasjes. Is het mogelijk dit display te vervangen? Waar zou dat eventueel gedaan kunnen worden en wat zijn de kosten dan.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Edit: Laat maar, natuurlijk vind ik het net een seconde na het plaatsen van deze reactie

[ Voor 20% gewijzigd door Southern Sun op 14-02-2009 00:00 ]
Verwijderd
Heeft iemand dit probleem eerder gehad, en wat heb je eraan gedaan?
Ja, bij Business Center onder garantie laten repareren (kan alleen als je hem bij KPN/Hi gekocht hebt). Resetten gaat niet helpen want het is een hardwarematig probleem.Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 21:00:
Hee ik heb een vraagje, mijn U700 heeft de laatste tijd wat problemen, het scherm is in rood zwart en in spiegelbeeld.. ook hoor ik niets wanneer ik mensen bel, alleen heel vaag. De staat waarin mijn telefoon verkeerd is te omschrijven als een coma en dus niet bruikbaar. Weten jullie een code om hem te resetten oid?
Heeft iemand dit probleem eerder gehad, en wat heb je eraan gedaan?
Nee hoorjelle. schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 23:05:
[...]
Ja, bij Business Center onder garantie laten repareren (kan alleen als je hem bij KPN/Hi gekocht hebt).

Anyway, dan is BC dus ook het proberen waard
Verwijderd
Ik heb nu mijn eigen achtergrond, maar weet niet hoe ik de naam 'mobistar' en die digitale klok wegkrijg.
Kan iemand mij helpen aub??
Verwijderd
(3x reparatie, verzekering, aanschaf)
Hij vertoont nu voor de 5e keer kuren (1 reparatie was gratis, omdat het software was o.i.d.).
De telefoon beviel in het begin enorm goed, hij ziet er leuk uit e.d.
Maar hij moet wel gewoon goed blijven functioneren. Ook heb ik het gevoel dat mijn slechte stemgeluid telefonisch veroorzaakt wordt door de telefoon.
Het is een heel leuk telefoontje! Maar mijn handen vereisen een minder fragiele telefoon.
Verwijderd
Verwijderd
Kan iemand mij hier aub mee helpen? Zijn er meer die deze problemen hebben gehad?
Heb mn telefoon al teruggezet naar fabrieksinstellingen, en heb volgens mij al alle mogelijke instellingen kwa verlichting gehad.
HELP ME !!!!!
Volgens mij is dat een firmware probje. En daar doen ze lekker moeilijk over @ de helpdesk.Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 23:16:
Ik heb een U700, en daarvan willen de "touchscreen knopjes" niet meer uit, als ik hem opengeschoven laat liggen wel. Maar schuif ik hem dicht blijven ze knopjes verlicht.
Kan iemand mij hier aub mee helpen? Zijn er meer die deze problemen hebben gehad?
Heb mn telefoon al teruggezet naar fabrieksinstellingen, en heb volgens mij al alle mogelijke instellingen kwa verlichting gehad.
HELP ME !!!!!
Ben al naar The Phone House (in Drachten geweest, in Service Point) geweest, maar die hebben een 1 of ander adapter niet

Verwijderd
Weet iemand hoe je zo'n backup moet maken?
Of is het mogelijk om na dat er andere firmware opstaat, de fabrieksinstellingen terug te zetten, en zo de oudere versie weer te krijgen?
En is het mogelijk om na debranding (ik vraag niet hoe, maar alleen of dit nog kan) te checken hoeveel beltegoed ik heb, en het op te waarderen in het menu dat de vodafone versie ook heeft (of op een andere manier)?
Alvast heel erg bedankt!
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2009 14:24 . Reden: Incompleet ]
U600XXGG4??
Ik mag volgende maand een andere telefoon uitzoeken, maar ik vind het doodzonde dit ding geheel te laten doodbloeden. Iemand suggesties?
Ik heb alles al geprobeerd, echt. Ook backlight minimaal (maar ik raak de telefoon dan een dag niet aan, backlight springt dus niet eens aan). GPRS en alles uit, niets helpt.la_fusion schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 12:09:
Ik heb nog de standaard firmware op mijn U600 en heb alle mogelijk stroombesparende instellingen zo ingesteld dat ik met gemak 3+ dagen kan doen met mijn U600 die nu toch al 1,5 jaar oud is. Vooral het backlight scheelt enorm veel. Ik zou zelf nog even spelen met de instellingen en dan over een maand nog eens kijken.
Ik heb dit toestel ook een kleine anderhalf jaar gebruikt, en deed makkelijk 2 á 3 dagen met een accu. Met reglematig smsen en bellen. In mn naaste omgeving hadden nog 3 mensen de U600 en het verschilt per telefoon heel erg hoe lang de accu mee gaat. Bij de ene ging de accu ook maar 1 dagje mee, en bij de andere twee maximaal 2 dagen ongeveer.Exorcist schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 12:15:
[...]
Ik heb alles al geprobeerd, echt. Ook backlight minimaal (maar ik raak de telefoon dan een dag niet aan, backlight springt dus niet eens aan). GPRS en alles uit, niets helpt.
Heel vreemd, maar een reden ervoor heb ik nooit kunnen verzinnen

Nog 15 dagen en ik mag m vervangen..neig naar een Omnia 900, maar weet het nu even niet..Haazzz schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 22:10:
[...]
Ik heb dit toestel ook een kleine anderhalf jaar gebruikt, en deed makkelijk 2 á 3 dagen met een accu. Met reglematig smsen en bellen. In mn naaste omgeving hadden nog 3 mensen de U600 en het verschilt per telefoon heel erg hoe lang de accu mee gaat. Bij de ene ging de accu ook maar 1 dagje mee, en bij de andere twee maximaal 2 dagen ongeveer.
Heel vreemd, maar een reden ervoor heb ik nooit kunnen verzinnen
/edit
iets eerder verlengd en de i900 besteld
[ Voor 3% gewijzigd door Exorcist op 07-04-2009 13:26 ]
Verwijderd
deze dingen helpen meestal welVerwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:23:
[...]
Wat maf, bij mij doet ie het gewoon... alleen heb hem niet via de wap site geinstalleerd maar de jad en jar files gedownload.
in ieder geval misschien zit hier iets bij wat je kan helpen
4. Verlaat alle menu's en typ de volgende code:
*#9998*4678255#
Je krijgt nu te zien: "Java Install Enabled"General Diagnostics:
*#0*# -- LCD Test Menu.
*#06# -- Show the IMEI number.
*#367# -- DB Profile Setting Menu.
*#1234# -- Displays the Firmware Version
*#9324# -- Phone Monitor. Press up and down to display more.
*#0228# or *#9998*228# -- (BAT) Battery statistics. Press up and down to display more.
*#0289# or *#9998*289# -- (BUZ) Buzzer test.
*#0638# or *#9998*638# -- (NET) SIM network ID.
*#0746# or *#9998*746# -- (SIM) SIM Information.
*#0778# or *#9998*778# -- (SST) SIM Service Table. Press up and down to display more.
*#0782# or *#9998*782# -- (RTC) Real Time Clock Display. Press the "#" key to refresh
*#0842# or *#9998*842# -- (VIB) Vibrator test.
*#1111# or *#9998*1111# -- Displays the Software Version.
*#1234# -- Displays the Firmware Version.
*#2222# or *#9998*2222# -- Displays the Hardware Version.
*#4357# or *#9998*4357# -- (HELP) Code help screen. Press up and down to display more.
*#4777*8665# -- GPRS Test and Configuration Menu.
*#5002*8376263# -- Additional handset information. Press up and down to display more.
*#9998*76# -- (PN) Production Number.
*#9998*377# -- (ERR) NVM error log. Press up and down to display more.
*#9998*667# -- (MMS) MMS Debug.
*#9998*968# -- Yamaha test.
*#9998*982# -- Edit IM settings
*#9998*2576# -- (BRKN) SIM Error.
*#9998*3323# -- (DEAD) Forced Crash.
*#9998*5282# -- (JAVA) Java Profile Menu. The "Install MIDlet" password is "235282"
*#9998*5646# -- (LOGO) GSM Logo set. Press up and down to set.
*#9324# -- Displays distances the nearest transmitter towers and their numbers.
WAP Configuration:
*#82# -- Display WAP User Agent.
*#92782# -- Edit the WAP User Agent. Default setting is "SEC-SGHD807/1.0 TSS/2.5"
*#827# -- Display WAP UA Profile.
*#927827# -- Edit WAP UA Profile. Default is setting "http://wap.samsungmobile.com/uaprof/d807_10.xml"\
Digital Audio Interference:
*#3243948# -- Digital Audio Interference (DAI) OFF (Resets Phone)
*#32436837# -- Digital Audio Interference (DAI) ON
Bluetooth Configuration:
#*3888# -- Bluetooth test mode
*#232337# -- Displays Current Bluetooth MAC address
*#7263232337# -- Changes Bluetooth MAC address. A random number is chosen and you will lose all your previous bluetooth connections. Use with caution!
Reset Codes: Data in the phone will be deleted!
*2767*3855# -- Full reset
*2767*2878# -- CUST reset
*2767*927# -- WAP reset
*2767*667# -- MMS reset
*2767*36245# -- Email reset
Auto call pickup:
*#22766# -- Automatically receive call (incoming calls are picked up without you pushing any button)
*#227633# -- Manually receive call (disables above setting)
*#732982# -- Unknown. Screen quickly says "Saved" but gives no indication as to what is saved.
Zijn niet de officiële codes van de u600 maar sommige doen het wel gewoon, heb ze niet allemaal uitgeprobeerd
succes ermee
misschien werkt deze wel: ==> |||||*2767*3855# -- Full reset||||| <== je moet alleen al je data die je wilt bewaren niet op je telefoon hebben, sla ze ergens op je computer op
Verwijderd
ik weet niet of ik na al die tijd dat de u600 is verschenen nog een antwoord krijg..
Nu ik heb een probleem/wens,
gisteren heb ik mij een u600 aangeschaft, ik kreeg de originele doos en zette de gsm op en wat bleek, hij is gebrand door mobistar -_-", nu heb ik gelezen in dit forum dat je de u600 kunt laten flashen,
mijn vraagje is: mijn firmwareversie is momenteel " u600gcihi1 " is het dan goed dat ik mijn gsm direct flash naar de firmwareversie U600XXGG4 of moet er eerst nog iets anders gebeuren?
[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 29-04-2009 11:09 . Reden: groeten/danken niet nodig ]
Verwijderd
een late reactie, maar ik ben echt radeloos...FlashBang schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 20:32:
net mijn u600 geupdate naar U600XXGG4.... werkte goed hier
Jammer dat ik de phone gereset heb zonder mijn telefoonnummers op te slaan
was je gsm gebrand voordat je hem hebt geupdated?
[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 29-04-2009 11:09 . Reden: groeten/danken niet nodig ]
Met een beetje zoekwerk is er trouwens wel nieuwere firmware dan U600XXGG4 te vinden...
Verwijderd
Het toestel maakt geen verbinding meer met een netwerk, en als hij wel een verbinding heeft is het echt een hele zwakke.
Dit is het geval bij KPN, vodafone en T-mobile andere profiders zijn niet uitgeprobeerd.
Is er een code oid dat dit opgelost kan worden?
Ik hoor het graag
Verwijderd
Ik heb zitten zoeken in de gebruikershandleiding en op internet, maar vind niet onmiddellijk iets terug. Ik heb een nummer toegevoegd aan mijn weigerlijst, maar ik vind niet terug hoe ik dit ongedaan kan maken.
Als ik een nummer toevoeg aan mijn weigerlijst, kan ik dan ook nog sms'jes van die persoon ontvangen?
Verwijderd
Ik wil een wachtwoord op mijn berichten,
alleen ze vragen om een wachtwoord..
het is NIET 8 x 0 of 5 x 1 of iets dergelijks..
Zou iemand kunnen helpen?
Bedankt alvast!
ps. Ik had deze functie nog nooit eerder gebruikt, dus ik kan ook niet ooit zomaar wat in hebben gevoerd?
want er staat op : mijn berichten, bestanden of iets anders geen wachtwoord..
Ik heb een Vodafone prepaid gekocht, inmiddels simlock vrij, maar wil het originele samsung os.
Klopt, is niet zo heel moeilijk om het zelf te doen, maar mag gewoon niet, omdat er copyright rust op de firmware en de software die je gebruik om dit toestel te voorzien van een update.Ray schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 00:10:
tja @mobreak. snappen doe ik het wel maar goed... Je hebt dit type phone dus wat is het probleem als je zelf op eigen risico met firmware gaat spelen. we praten hier niet over doelbewust unlocken of unbranden maar een simlockvrij phone gewoon updaten. je kan daar een da vrij voor nemen om naar een service point te gaan / het ding opsturen etc. maar het is even simpel het zelf uit te voeren.
Héél mooi. Vergeet niet dat het mogelijk is dat ze bij een toekomstige reparatie zien dat je zelf hebben lopen flashen en ze dan een garantieclaim weigeren.afin in het geval van mijn vriend (zie topic) heeft het dus zijn probleem verholpen. Zijn volledige legale phone kan hij nu weer normaal gebruiken met een simpele flash van 5 minuten werk. wel is alle phone data weg inclusief phonebook voor zover dit in de phone stond.
Dacht ik in het begin ook. Toch wil Samsung niet dat deze software zomaar vrij te verkrijgen is op het internet. En aangezien er dus, zoals hierboven al vermeld copyright op rust, staan wij links naar zulke software of firmware niet toe.persoonlijk vindt ik dat er hier snel paniek is over wat mogelijk op warez lijkt terwijl het volledig legitiem is. maar goed wellicht is dit inherent aan de regels van het forum. imho is alle software die legaal en gratis verkrijgbaar is bij bepaalde hardware geen enkel probleem om onderling te verspreiden en elkaar te helpen.
Een beetje te vergelijken met Windows. Wij staan ook niet toe dat hier links naar Windows versie worden gepost. Dat is net als de firmware namelijk een copyrtighted programma.
Graag zulke meldingen via TR, MSN, Mail of iets anders. Dan gaan wij ervoor zorgen dat zulke ads hier niet meer komen te staan. Dat willen wij namelijk niet.edit. het leuke is dat ik onder dit topic direct een ad zie 'meteen simlock vrij'........ als we dan toch zo correct bezig zijn hoe kan zo'n advertentie dan op got staan terwijl iets wat dat maar op lijkt hier direct in de ban gaat ?
Meteen Simlock Vrij
In enkele minuten goedkoop uw GSM simlock vrij maken. Voor elk merk! www.onlinesimlockvrijmaken.com
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Maar sinds een weekje heb ik een serieus vervelend probleem, als ik hem openschuif & ik wil op de touchscreenknopjes drukken, lichten ze wel op, maar er gebeurt niks. als ik hem dan een beetje naar onder schuif, werken ze wel. Het toetsenbord werkt wel nog.
Kan iemand helpen, want het is zeer irritant
Bekend probleem bij U600/U700Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:48:
Hallo iedereen, bijna 10 maand geleden vond ik een samsung U600 op straat. en ik heb hem eigenlijk meegenomen naar huis. sindsdien werkte hij nog heel erg goed, de camera werkte perfect, eigenlijk alles nog.
Maar sinds een weekje heb ik een serieus vervelend probleem, als ik hem openschuif & ik wil op de touchscreenknopjes drukken, lichten ze wel op, maar er gebeurt niks. als ik hem dan een beetje naar onder schuif, werken ze wel. Het toetsenbord werkt wel nog.
Kan iemand helpen, want het is zeer irritant
Youtube zegt bij mij 'Kan netwerk niet vinden' en als ik radio wil luisteren via bijvoorbeeld nederland.fm dan zie ik geen stream of iets dergelijks.
Zijn beide dingen wel mogelijk op de U600? Zo ja, hoe?
Zeggen dat je hem hebt gekregen als cadeaujelle. schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 00:51:
[...]
Bekend probleem bij U600/U700Kan zo ter plekke gerepareerd worden bij bijv Business Center (repair & go), maarja je hebt natuurlijk geen kassabon dus dat wordt een beetje lastig.
PC Studio -> Massage ManagerSouthern Sun schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 13:44:
Is het mogelijk om de sms-berichten die ik op mijn U700 heb op de computer te zetten? Ik heb net een nieuwe telefoon namelijk en zou graag een aantal smsjes overzetten daarnaartoe, maar weet niet hoe.
Hmm kan de pc studio die bij de U700 zat niet op vista installeren en met de nieuwste ziet ie m niet
PC Studio(3.2.3 IE2) ff van de Samsung site halen, het duurt soms ff voordat de PC Studio je tel ziet. Heeft ie met mijn u600 ook last vanSouthern Sun schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 14:11:
[...]
Hmm kan de pc studio die bij de U700 zat niet op vista installeren en met de nieuwste ziet ie m niet
Verwijderd
wat ik mij afvraag is het volgende:
hoe laat ik de filtser als gewoon een lampje branden????
de volumeknop aan de zijkant indrukken als het toestel is opengeschoven werkt bij mij niet!
alvast bedankt!
:D
Ik heb em ook en wil graag de originele samsung software erop zetten en de vodafone versie eraf vegenSystemF schreef op woensdag 29 april 2009 @ 10:37:
Wat is nu de laaste versie van de firmware voor de U700v...
Ik heb een Vodafone prepaid gekocht, inmiddels simlock vrij, maar wil het originele samsung os.
hoe kan ik dit het beste doen
edit:
Ik heb het hele forum afgestruind alleen niks bruikbaars gevonden, iemand anders een reactie pb me maar!
alvast bedankt,
groeten kupsani
[ Voor 11% gewijzigd door kupsani op 25-06-2009 18:55 ]
Verwijderd
Op zich was het een fijne telefoon maar er waren wel enkele minpunten.
De zijkant van het bovenste slide gedeelte bladerd snel af ( dacht in het begin dat het metaal was maar blijkbaar dus plakplastic
Tijdens mijn 2 jaar gebruik heb ik hem ongeveer na 1 jaar moeten opsturen voor reparatie.
Mijn linker touch toets ging spontaan achter elkaar knipperen een paar x per dag.
Erg leuk dus als je aan het smsen bent en hij verstuurt hem vervolgens halverwege het typen van een sms
Had hem opgestuurd via de Vodafone winkel en 2 weken later kon ik hem weer ophalen. ( geen kosten aan verbonden )
Binnen 1 week kwam het zelfde probleem weer terug en wederom opgestuurd en weer duurde het 2 weken.
Echter zag ik dat deze x dat de gehele bovenkant was vervangen! Was dus meteen van de krassen in het scherm en de afgebladerde zijkanten af
Hun zeiden trouwens wel als ik hem 3x had opgestuurd dat ik in aanmerking kom voor een andere telefoon, dus kwa garantie en kosten ben ik zeer tevreden!
Een ander nadeel vond ik dat hij af en toe in mijn broekzak zichzelf deblokeerde van de vergrendeling en ging internetten. Kwam ik dus soms paar uur later achter...
Sinds dien ook de internetverbinding gewist van vodafone zodat internetten niet meer mogelijk was.
Firmware was makkelijk te upgraden, had binnen 1 week al gelijk de vodafone firmware eraf gegooid aangezien die vet lelijk was en minder functies had..
Natuurlijk wel firmware van vodafone erop gezet voordat ik hem opstuurde voor reparatie
Verder eigenlijk weinig op te merken over deze telefoon, en ook geen kuren of iets gehad.
Heb inmiddels mijn nieuwe telefoon besteld en dat zal een LG Viewty Smart worden.
Nog nooit een LG gehad dus maar afwachten of het wat is
Zat te twijfelen tussen de Samsung Jet en Viewty Smart, maar het is toch de LG geworden.
Reden hiervoor was dat er niet echt mooie toestellen waren, vind de nieuwe Samsungs beetje slecht afgewerkt....veel plastic. En sommige knoppen erg groot op de Samsungs.
Omnia HD was dan wel erg mooi maar moest dacht ik 250 euro bijleggen icm 2 jaar abbo.. Dikke l*l en 3 bier dus
En vaak zijn deze alleen goedkoop icm een onbeperkt internetten blox waar ik dus nooit gebruik van zal maken aangezien ik nog in een GPRS netwerk leef en geen 3G kan ontvangen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2009 15:58 ]
Zet het anders in V&A of op marktplaats.
Verwijderd
aangezien ik hier al reageerde met het 'touchscreenknoppen-doen-het-niet probleem', heb ik nog een andere vraag.
ik heb ondertussen een andere u600 gekocht, deze werkt veel beter dan die ik op straat had gevonden (en goedkoop bij de phone house, 90 euro, solden!!).
maar nu de vraag.
een vriendin van mij heeft ook een samsung u600, maar zij heeft een ander thema/menu dan het welbekende 'kleurtjesmenu'. zij heeft een menu waarbij de pictogrammetjes oranje/zwart/grijs/wit zijn, en ze lijken een klein beetje op die van lg shine.
de vraag is, hoe kan dit?
ik dacht dat het niet mogelijk was om andere thema's te verkrijgen op de u600, of kan dit wel?
Verwijderd
Toevallig een ander menu van ene provider? Zoals T-mobile of Vodafone branded?Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 23:44:
een vriendin van mij heeft ook een samsung u600, maar zij heeft een ander thema/menu dan het welbekende 'kleurtjesmenu'. zij heeft een menu waarbij de pictogrammetjes oranje/zwart/grijs/wit zijn, en ze lijken een klein beetje op die van lg shine.
de vraag is, hoe kan dit?
ik dacht dat het niet mogelijk was om andere thema's te verkrijgen op de u600, of kan dit wel?
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2009 23:06 ]
Ik heb sinds een uur of 2 geleden een vaag probleem met mijn U700.
Als ik de camknop indruk om het scherm op te laten lichten, zie ik een beeld dat HORIZONTAAL omgekeerd is EN de kleuren zijn teruggebracht tot een palet van 16 kleuren!
En dit blijft zo, ook als ik het menu open of wat dan ook, er is dus niet mee te werken.
Heeft iemand dit eerder gehad?
It's always DNS...
Verwijderd
Mijn beeldscherm is vanmiddag kapot gegaan. alleen links onder in het hoekje doed hij het nog un beetje.... wie kan mij vertelle hoe ik bij de u600 nummers van mijn telefoon naar mijn simkaart verplaats.(ik weet nummer moet je eigenlijk meteen op de simkaart opslaan
stufke
[ Voor 25% gewijzigd door KoffieNT op 24-07-2009 19:08 ]

Het ding wil na reparatie niet meer op toetsenblokkering springen, schijnt.
[ Voor 13% gewijzigd door koektrommeltje op 27-07-2009 15:14 ]
Verwijderd
Verwijderd
Samsung gebeld omdat ze niet reageerden op mijn email van een maand geleden. (0900 nummer afzetters)
Doen er niets aan omdat ik geen aankoopbon heb
Iemand een andere oplossing? want ik had iets gelezen over een businesscenter? wat is dat?
Mijn scherm zit ook onder de krassen. Bedoel je met die vlekken, een zwarte kleur? Dan is de lak eraf gesleten... heb ik ookVerwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:38:
Er zitten bij mij krassen op mijn u600, en een soort vlekken, al geprobeerd met krassen verwijderaar, maar dat helpt niet, het zit namelijk redelijk diep.
Samsung gebeld omdat ze niet reageerden op mijn email van een maand geleden. (0900 nummer afzetters)
Doen er niets aan omdat ik geen aankoopbon heb
Iemand een andere oplossing? want ik had iets gelezen over een businesscenter? wat is dat?
Mocht iemand er iets aan hebben, DM me effe, anders bewaar ik het voor spareparts of ik gooi het een keertje weg
Verwijderd
yepz en het fijne is dat dit ook gewoon in de manual staatKoffieNT schreef op zondag 20 december 2009 @ 19:20:
Of..je houd het 'volume-omhoog' of 'volume-omlaag'-knopje gewoon in? Om het lampje weer uit te doen klik je de telefoon dicht, of weer het knopje inhouden. Dat is bij mij iig zo.. (U600)
[ Voor 9% gewijzigd door Ray op 20-12-2009 23:14 ]
Hmm, moet ik toch eens de manual gaan lezen, want dit is een erg handige tip - maar ja, nu weet ik hem al he, dus waarom nog lezenRay schreef op zondag 20 december 2009 @ 23:12:
yepz en het fijne is dat dit ook gewoon in de manual staat
Verwijderd
Mijn oplaadslot werkt niet meer, maar mijn broertje's accu van de Samsung Star werkt wel. Moet nog mijn telefoonlijst van de Samsung halen, de laatste backup is helaas 4 maanden oud.
Ik heb geen optie kunnen vinden om het bluetooth wachtwoord te wijzigen? Google gaf ook weinig informatie.
Verwijderd
TIA
Toen ik vanmiddag een nieuw prepaid-simkaartje van T-mobile ging halen en de telefoon voor het eerst kon gebruiken, gaf hij aan dat het geheugen vol zat.
Op de losse geheugenkaart staat niets en in de mappen van de telefoon zelf ook niet. Als ik kijk naar de geheugenstatus zegt hij dat er bij favoriete video's (op de tel's geheugen) een of een paar filmpjes in staan (40mb), maar als ik dan naar de map zelf ga, staat er niets in.
Ik heb het idee dat de oude eigenaar een filmpje heeft laten staan en ik deze niet kan verwijderen omdat diezelfde simkaart er niet in zit.
Fotos kan ik maken, zolang ze op de losse geheugenkaart op worden geslagen.
Videos kan ik niet maken, ookal geef ik aan dat ze op de losse geheugenkaart moeten worden opgeslagen. Ik denk dat dit komt omdat de telefoon ze eerst op de telefoon zelf opslaat (wat dus niet kan) en ze daarna kopieert naar de geheugenkaart. Na een filmpje maken geeft hij elke keer aan 'mislukt', verder niets.
Geen idee hoe ik het filmpje (dat ik niet kan zien) kan verwijderen. Iemand?
edit: Net even geprobeerd om hem via het usb-kabeltje op de pc aan te sluiten, maar dan kan ik hooguit in de losse SD-kaart, verder niets.
edit: Ik heb het opgelost door de telefoon te 'full-reset'ten. Dat heb ik gedaan door het volgende nummer te bellen: *2767*3855#
De telefoon startte opnieuw op en alle bestanden waren verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door KoffieNT op 17-02-2010 19:39 ]
Verwijderd
ik weet niet echt wat ik hier aan kan doen, heb al geprobeerd enkele instellingen te wijzigen maar ik krijg steeds hetzelfde.
Mvg,
Verwijderd
Ah ok thanks! Zou dat overigens ook maar enig probleem kunnen opleveren met het gebruiken van die telefoon in NL met Vodafone?Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 11:45:
Normaal is hij in heel België te koop in de Mobistarcenters voor 99 euro.
Na ongeveer 5-600u bellen is het plastic datakabeltje tussen de bovenkant en onderkant (die de toetindrukken en geluid doorgeeft aan de 'slide') versleten, en kan ik alleen nog maar luisteren en op de bel/hangop/cancel toetsen drukken met de telefoon dichtgeschoven. Ik ben dus niet heel erg over deze telefoon te spreken (zie hier).Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 14:13:
[...]
Ah ok thanks! Zou dat overigens ook maar enig probleem kunnen opleveren met het gebruiken van die telefoon in NL met Vodafone?
The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years
Verwijderd
Bizar. Maar zal dit niet exemplarisch zijn? Een vriendinnetje heeft er al eentje 3 jaar (300x gevallen) en die doet het nog prima, en ik heb zelf een E900 (3jr) en die doet het ook nog perfect. Ik wil er eentje voor een jaartje of 2 ofzo, lekker dunne telefoon voor in de zomer.foppe-jan schreef op zondag 14 maart 2010 @ 14:59:
[...]
Na ongeveer 5-600u bellen is het plastic datakabeltje tussen de bovenkant en onderkant (die de toetindrukken en geluid doorgeeft aan de 'slide') versleten, en kan ik alleen nog maar luisteren en op de bel/hangop/cancel toetsen drukken met de telefoon dichtgeschoven. Ik ben dus niet heel erg over deze telefoon te spreken (zie hier).
Nou ja, als je een beetje googlet op 'touch pad' not working +slide ofzo dan vind je meer dan een paar voorbeelden. "Flex cable" is wat er vervangen moet worden.. er staan op meerdere sites tutorialsVerwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 22:24:
[...]
Bizar. Maar zal dit niet exemplarisch zijn? Een vriendinnetje heeft er al eentje 3 jaar (300x gevallen) en die doet het nog prima, en ik heb zelf een E900 (3jr) en die doet het ook nog perfect. Ik wil er eentje voor een jaartje of 2 ofzo, lekker dunne telefoon voor in de zomer.
Inderdaad, meest voorkomende defect, niets bizars aanfoppe-jan schreef op zondag 14 maart 2010 @ 23:00:
[...]
Nou ja, als je een beetje googlet op 'touch pad' not working +slide ofzo dan vind je meer dan een paar voorbeelden. "Flex cable" is wat er vervangen moet worden.. er staan op meerdere sites tutorials
Neuh, niet bizar, maar wel kansloos.. Waarom zou je een telefoon willen kopen die het zo snel begeeft?jelle. schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:25:
[...]
Inderdaad, meest voorkomende defect, niets bizars aan
Verwijderd
Zou het niet weten. Vraag het eens in de winkel zou ik zeggenVerwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 14:13:
[...]
Ah ok thanks! Zou dat overigens ook maar enig probleem kunnen opleveren met het gebruiken van die telefoon in NL met Vodafone?
Tja.. maar je moet ook een soldeerijzer hebben, en tin, en ervaring met solderen.. All of which I don't. En dan nog doe je werk dat samsung zelf had moeten doen.musicer schreef op maandag 15 maart 2010 @ 22:46:
achja.. die flexkabels kosten tegenwoordig ook nog maar evenveel als een rol koekjes;) kijk bijv bij devilpower
Probleem bij mij is dat het scherm de ene keer aan gaat, en dan opeens niet meer en blijft hij uit. Heb hem al uit elkaar gehaald en in elkaar gezet, maar het probleem blijft helaas bestaan.
Het gaat om de witte editie, maar een zwarte is ook goed
Het hoeft niet aan het scherm te liggen, maar het kan ook aan 100.000 andere dingen liggen.KoffieNT schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 19:58:
Ik geloof dat het scherm (het datakabeltje) kapot is van mijn U600. Heeft iemand een kapotte U600 liggen waarvan het scherm/kabeltje iig nog werkt? Neem ik hem graag over.
Probleem bij mij is dat het scherm de ene keer aan gaat, en dan opeens niet meer en blijft hij uit. Heb hem al uit elkaar gehaald en in elkaar gezet, maar het probleem blijft helaas bestaan.
Het gaat om de witte editie, maar een zwarte is ook goed.
Maar toch:
http://www.phonesandmore.nl/Samsung-U600-Display-Origineel/
Edit: Oh hier veel goedkoper
De Flexkabel ook hier:
http://www.phonesandmore....l-Samsung-U600-Origineel/
[ Voor 7% gewijzigd door musicer op 10-06-2010 20:17 ]
Helaas vind ik de prijzen bij die winkels wat te hoog, voor een eurotje of 30-35 heb je een goede 2ehandse op MP
Thanks anyway.
Komt iemand dit bekend voor? En heeft iemand een suggestie hoe dit op te lossen?
(Het toestel is nieuw, maar gekocht via tweakers.net V&A en er zit geen garantie op, aldus de dude in de t-mobile winkel waar mn vriendin binnenliep vandaag.)
https://www.strava.com/athletes/10490675
Dan heb je waarschijnlijk unicode voor je berichten aan staan in plaats van standaardtekst ofzo. Staat waarschijnlijk ergens bij sms instellingenestorino schreef op maandag 20 september 2010 @ 18:43:
Mijn vriendin heeft deze telefoon sinds kort en ze kan maar sms berichten sturen van +/- 50 tekens, daarna wordt er een 2e sms verzonden met de rest van je bericht, eveneens +/- 50 tekens max...
Komt iemand dit bekend voor? En heeft iemand een suggestie hoe dit op te lossen?
(Het toestel is nieuw, maar gekocht via tweakers.net V&A en er zit geen garantie op, aldus de dude in de t-mobile winkel waar mn vriendin binnenliep vandaag.)
Jup, inderdaad even de instellingen voor SMS-berichten nalopen, ergens bij "teksttype" ofzomusicer schreef op maandag 20 september 2010 @ 18:59:
[...]
Dan heb je waarschijnlijk unicode voor je berichten aan staan in plaats van standaardtekst ofzo. Staat waarschijnlijk ergens bij sms instellingen
https://www.strava.com/athletes/10490675
Ik ben nu al een paar dagen bezig met het zoeken naar de manier om games op mijn mobiel U600 te krijgen. Ik heb wel wat manieren gevonden, maar beide niet werkend...
1. Download .jar, maak een .jad met JADmaker, zet op mobiel, unlock java via *#9998#...*# en installeer. Alleen zegt mijn mobiel dan nog steeds dat het JAD niet ondersteund wordt.
2. Donwload .jar en maak een jad, download TkFileExplorer, verbind, download op mobiel, update java DB.
Alleen kan ik geen verbinding met Mobiel maken, "error: communication link is lost". Ook is het updaten van java DB niet mogelijk, als ik code invoer zegt hij: "niet uitgevoerd"...
Hoe zet ik ooit spelletjes op mijn U600?
En ineens, hij deed het via manier 1. De code is: *#9998*4678255*#. Je ziet het als *#9998*-------*#
En sommige games doet hij toch niet via die manier. Hoe op te lossen?
Via deze post: komani86 in "Het Samsung U600/U700 topic" opgelost!
[ Voor 16% gewijzigd door F.West98 op 13-12-2010 19:03 ]
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI