Op de website van Samsung kun je de Samsung PC Suite downloaden. Hier zit alles in wat je nodig hebt.
Verwijderd
Ik heb een U600 en hij bevalt me erg goed. Scherm raakt wel een beetje snel beschadigd.
Verder had ik nog een vraagje, voor iemand die het weet. Ik heb van iemand zo'n klein mascaraatje voor aan je mobiel gekregen (mini bourjois) en op internet staat dat deze geschikt is voor aan de U600. Ik kan alleen niet vinden waar ik deze nou aan moet hangen! Weet iemand dit? Alvast bedankt
Verder had ik nog een vraagje, voor iemand die het weet. Ik heb van iemand zo'n klein mascaraatje voor aan je mobiel gekregen (mini bourjois) en op internet staat dat deze geschikt is voor aan de U600. Ik kan alleen niet vinden waar ik deze nou aan moet hangen! Weet iemand dit? Alvast bedankt
Met plakbandje is ie wel geschikt ja,ik kan geen opening vinden hoor.
Verwijderd
Hellup!!!!!!!!!
Heeft iemand enige ervaring met de U600 i.c.m. de Parrot 3200 (Bleutooth Carkit).
Punt is namelijk, wanneer ik wordt gebeld in de auto, wordt na “1 x overgaan”, de verbinding verbroken.
Andere toestellen werken perfect in de auto, behalve de U600.
Heeft iemand enig idee, waar ik dit kan instellen in de u600. of dat het misschien ergens anders aan ligt.
Alvast bedankt.
M.v.g.
Jay
Heeft iemand enige ervaring met de U600 i.c.m. de Parrot 3200 (Bleutooth Carkit).
Punt is namelijk, wanneer ik wordt gebeld in de auto, wordt na “1 x overgaan”, de verbinding verbroken.
Andere toestellen werken perfect in de auto, behalve de U600.
Heeft iemand enig idee, waar ik dit kan instellen in de u600. of dat het misschien ergens anders aan ligt.
Alvast bedankt.
M.v.g.
Jay
Verwijderd
Hey,
Ik ben per ongeluk de beveilingscode vergeten en nu kan ik de instelling mobiel opsporen niet uitschakelen. En aangezien ik door de wisseling van netwerk door rabomobiel mn sim-kaart moest vervangen krijgen 3 personen nu elke keer wanneer ik mijn mob aan doe een sms met mn imei code met daarin het verzoek om dat bericht op te slaan.
weet iemand hoe ik die code kan reseten of die instelling?
dit valt toch niet te doen met een full reset of wel?
Ik ben per ongeluk de beveilingscode vergeten en nu kan ik de instelling mobiel opsporen niet uitschakelen. En aangezien ik door de wisseling van netwerk door rabomobiel mn sim-kaart moest vervangen krijgen 3 personen nu elke keer wanneer ik mijn mob aan doe een sms met mn imei code met daarin het verzoek om dat bericht op te slaan.
weet iemand hoe ik die code kan reseten of die instelling?
dit valt toch niet te doen met een full reset of wel?
hoi!,
ik ben sinds een week in bezit van mijn u700,
wat ik al een aantal keer heb gelezen, is het irritante duitse camera menu, en idd
daar wil ik vanaf;)
de firmware die ik er op heb staan is:
U700xxGF1
Ik heb de firmware
U700xxGF2 gedownload..
Is dit een betere versie?.. moet ik deze er opzetten?.. of heeft iemand een betere, en hoe moet ik dit er op zetten, op internet zijn geen tutorials meer te vinden
ik ben sinds een week in bezit van mijn u700,
wat ik al een aantal keer heb gelezen, is het irritante duitse camera menu, en idd
daar wil ik vanaf;)
de firmware die ik er op heb staan is:
U700xxGF1
Ik heb de firmware
U700xxGF2 gedownload..
Is dit een betere versie?.. moet ik deze er opzetten?.. of heeft iemand een betere, en hoe moet ik dit er op zetten, op internet zijn geen tutorials meer te vinden
Verwijderd
http://sa*weg*.cc/
ier hopelijk ebdet nog vlug kunne lezen voor de mods da hier weer weg doen
aangezien ik toch maar iemand probeer te helpen...
[ Voor 8% gewijzigd door Ginz op 07-12-2008 02:17 ]
Goed ik ben aan het proberen om mijn U700 als modem op mijn laptop te gebruiken maar op de een of andere manier krijg ik het maar niet aan de praat.
Ik heb de telefoon via USB aangesloten en vista herkende hem meteen als modem maar daarmee houdt het helaas ook op. Bij apparaatbeheer heb ik dit al ingesteld: "at+cgdcont=1,"IP","internet" en internet ook als test vervangen met portalmmm.nl (toegangsnaam in telefoon). Beide opties werken niet.
Provider is KPN en zover ik weet wordt er geen gebruikersnaam/wachtwoord gebruikt?
Iemand nog ideeën?
Ik heb de telefoon via USB aangesloten en vista herkende hem meteen als modem maar daarmee houdt het helaas ook op. Bij apparaatbeheer heb ik dit al ingesteld: "at+cgdcont=1,"IP","internet" en internet ook als test vervangen met portalmmm.nl (toegangsnaam in telefoon). Beide opties werken niet.
Provider is KPN en zover ik weet wordt er geen gebruikersnaam/wachtwoord gebruikt?
Iemand nog ideeën?
nou na een jaar zuinig zijn begeeft mijn u700 het toch. De toetsen 1 en 2 doen het niet meer en laat een van de toetsen nou ook nog eens net in mn pin code zitten 
daarbij zitten er hier en daar ook wat deukjes/scheurtjes aan de zijkant van t toetsenbord
daarbij zitten er hier en daar ook wat deukjes/scheurtjes aan de zijkant van t toetsenbord
[ Voor 21% gewijzigd door Southern Sun op 08-09-2008 16:20 ]
En ondertussen werkt ie al, foutje met het instellen gemaakt waar ik steeds overheen keek. Naja kan ik tenminste lekker internettenPieroman schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 12:28:
Goed ik ben aan het proberen om mijn U700 als modem op mijn laptop te gebruiken maar op de een of andere manier krijg ik het maar niet aan de praat.
Iemand nog ideeën?
aight, helemaal top, kep nu de nieuwste software dr op, zelfs met nederlands camera menu..Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 19:38:
werkt super makkelijk! dankjewel!
[ Voor 4% gewijzigd door DaannO op 08-04-2009 23:22 ]
Okay, mijn scherm van de u600 is helemaal gek geworden zoals hier sommigen ookal ervaren hebben. Spiegelbeeld, discokleuren, en vanaf vandaag gewoon totaal geen enkel beeld meer, alleen soms wat gekke strepen. Ik heb de telefoon via Hi.nl gekocht op 28 mei 2007, ontvangen op 29 mei, dus er zit nog garantie op.
Via Hi.nl zou je een reparatieformulier in kunnen vullen, maar daar vragen ze naar een aankoopbon, vanwege de aankoopgarantie die ik nog heb. Ik kan me niet herinneren die ontvangen te hebben, ik heb wel alles bewaard en het enige wat ik heb is een A4 met daarop: een scancode met een nummer boven, mijn adres, het adres waat het paket vandaan kwam en een datum, onderaan €0,00 omdat ik niks voor de telefoon zelf heb hoeven te betalen buiten het abonnement. Dit zat buiten op de doos toen ik hem ontving.
Ook heb ik in de email de orderbevestiging van de bestelling op 28 mei.
Bedoelen ze met de aankoopbon iets dergelijks als ik hierboven beschrijf? Of hebben mensen ervaring met reparaties bij Hi.nl en kunnen mij vertellen wat ik WEL nodig heb?
Via Hi.nl zou je een reparatieformulier in kunnen vullen, maar daar vragen ze naar een aankoopbon, vanwege de aankoopgarantie die ik nog heb. Ik kan me niet herinneren die ontvangen te hebben, ik heb wel alles bewaard en het enige wat ik heb is een A4 met daarop: een scancode met een nummer boven, mijn adres, het adres waat het paket vandaan kwam en een datum, onderaan €0,00 omdat ik niks voor de telefoon zelf heb hoeven te betalen buiten het abonnement. Dit zat buiten op de doos toen ik hem ontving.
Ook heb ik in de email de orderbevestiging van de bestelling op 28 mei.
Bedoelen ze met de aankoopbon iets dergelijks als ik hierboven beschrijf? Of hebben mensen ervaring met reparaties bij Hi.nl en kunnen mij vertellen wat ik WEL nodig heb?
Hallo, forum. 
Ik heb mijn telefoon laatst geflasht, maar nu kan ik geen Massa-Opslag functie kiezen bij de usb-instellingen. Denk dat dat het probleem is wat ik al heb gemeld .. Wat is een firmware die dat wel heeft?
Heb nieuwste firmware voor u700 geïnstalleerd . maar nog steeds zelfde probleem. telefoon wordt niet herkend in PC Studio, niet in winamp. Wel in windows, echter als camera en niet opslagding. Hij verschijnt wel in verkenner, maar als je daar op klikt krijg ik een leeg scherm. What to do what to do
Ik heb mijn telefoon laatst geflasht, maar nu kan ik geen Massa-Opslag functie kiezen bij de usb-instellingen. Denk dat dat het probleem is wat ik al heb gemeld .. Wat is een firmware die dat wel heeft?
Heb nieuwste firmware voor u700 geïnstalleerd . maar nog steeds zelfde probleem. telefoon wordt niet herkend in PC Studio, niet in winamp. Wel in windows, echter als camera en niet opslagding. Hij verschijnt wel in verkenner, maar als je daar op klikt krijg ik een leeg scherm. What to do what to do
[ Voor 40% gewijzigd door Chaos_Dwarf op 16-09-2008 21:58 ]
bij mij verschijnt mijn telefoon niet in massa opslag, welke firmware heb je?Chaos_Dwarf schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:27:
Hallo, forum.
ik gebruik: u700xxhc1 , die werkt goed
Ze bedoelen inderdaad dat A4'tje wat je noemt, de leverbon. Staat als het goed is ook het IMEI-nummer op.Leauwie schreef op maandag 15 september 2008 @ 21:11:
Als je echter de kans hebt om naar een Business Center te gaan, zou ik dat doen als ik jou was. Er zit daar een Repair & Go, mijn U700 vertoonde namelijk ongeveer hetzelfde probleem (het begon met spiegelbeeld, negatieve kleuren enz. en daarna ging ie helemaal op zwart). Was in BC binnen een halfuur gerepareerd, kwestie van een of andere kabel + LCD scherm vervangen. Probleem scheen ook wel meer voor te komen.
Verwijderd
Hierbij flash intructies en flash files voor de u700.
instructies:
*weg*
flashfiles:
U700XXGF4:
*weg*
U700XXGG3:
*weg*
password: u700
gr
wiresh
instructies:
*weg*
flashfiles:
U700XXGF4:
*weg*
U700XXGG3:
*weg*
password: u700
gr
wiresh
[ Voor 29% gewijzigd door Ginz op 07-12-2008 02:19 ]
Welke versie gebruik je nu ? Sinds enkele dagen flipt mn telefoon, spiegelen, versprongen icoontjes en dat soort fratsen. Ben er nu wel een beetje klaar mee!makkie88 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:04:
[...]
aight, helemaal top, kep nu de nieuwste software dr op, zelfs met nederlands camera menu..
werkt super makkelijk! dankjewel!
Huidige firmware is U600ASGD1
ik maak gebruik van een U700, met de volgende firmware: u700xxhc1 , die werkt goedMr1ncr3d1bl3 schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:11:
[...]
Welke versie gebruik je nu ? Sinds enkele dagen flipt mn telefoon, spiegelen, versprongen icoontjes en dat soort fratsen. Ben er nu wel een beetje klaar mee!
Huidige firmware is U600ASGD1
Mijn u700 ligt in de kast, hele zilveren coating is er vanaf. Ziet gewoon niet uit. Ding is een half jaar oud.
Verder was het een mooi toestel.
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Waar haal jij zo'n recente firmware vandaan??makkie88 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:49:
[...]
ik maak gebruik van een U700, met de volgende firmware: u700xxhc1 , die werkt goed
Want mijn toutchscreen toetsen doen het dus niet meer.. en ik denk zelf dat het met een firmware update misschien wel is verhopen!
Kan iemand mij misschien helpen,
Ik heb zovel op Vista als op XP het probleem (zelfs na het instaleren van de driver en Samsung PC Studio 3) dat hij mij mobiel als een soort modem ziet, ipv als een Samsung U700.. Hierdoor herkent S PC S3 hem ook niet.....
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Ik heb zovel op Vista als op XP het probleem (zelfs na het instaleren van de driver en Samsung PC Studio 3) dat hij mij mobiel als een soort modem ziet, ipv als een Samsung U700.. Hierdoor herkent S PC S3 hem ook niet.....
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Mijn vriendin heeft een nieuwe U700 (in het paars
)
Alleen is het geluid een beetje zwak. Dit mag wel iets harder! In het menu staat alles op het hardst.
Weet iemand een oplossing? Misschien iets aan passen via het service menu? Of nieuwe firmware?
Alleen is het geluid een beetje zwak. Dit mag wel iets harder! In het menu staat alles op het hardst.
Weet iemand een oplossing? Misschien iets aan passen via het service menu? Of nieuwe firmware?
Ik heb net een nieuwe U700, daarop zit firmware: U70BCEGL4
Wat houdt die B precies in?
Kan ik hier zonder problemen U700XXHC1 op zetten?
Ik heb namelijk het volgende probleem dat ik hoop te verhelpen met een firmware update: Als ik iemand bel maar dit wil beindigen voordat hij bij die andere is overgegaan dan lukt dat niet door op de C toets te drukken. Ik moet dan eerst op de middelste drukken en daarna op annuleren.
Wat houdt die B precies in?
Kan ik hier zonder problemen U700XXHC1 op zetten?
Ik heb namelijk het volgende probleem dat ik hoop te verhelpen met een firmware update: Als ik iemand bel maar dit wil beindigen voordat hij bij die andere is overgegaan dan lukt dat niet door op de C toets te drukken. Ik moet dan eerst op de middelste drukken en daarna op annuleren.
Verwijderd
ik heb ook een u700 en je kan in het service menu komen door *#0002*28346# te typen... je komt dan in een of ander vaag menuutje en dan moet je gewoon 2 keer op terug drukken. dan op 3 (spk menu), dan op 4, dan 1. Je ziet nu een menu met zes mogelijkheden, druk op 6, typ dan een getal, bijvoorbeeld 40 (is +4.0 decibel) en druk dan op ok.
Ik geloof dat die instellingen bij elke restart gewist worden....
Hiermee verhoog je het maximale volume van de speaker.
Ik geloof dat die instellingen bij elke restart gewist worden....
Hiermee verhoog je het maximale volume van de speaker.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 19:57 ]
Kan iemand mij helpen? Ik heb een U600 en mijn scherm valt uit als ik hem helemaal open schuif, als ik daarna weer een halve cm naar beneden schuif doet hij het wel weer... Kan iemand mij helpen of doorsturen naar een shop waar ik hem kan laten repareren voor niet al te duur?
Alvast bedankt.....
Alvast bedankt.....
Heb zo'n beetje de hele topic doorzocht, maar kan de antwoord op deze vragen echt niet vinden:
Mijn grootste ergernis van deze mobiel (U700) is de waslijst aan WAP-favorieten die door mijn provider (Hi) is toegevoegd ("Nieuws", "Weer", "Verkeer", "Sport", etc.). Samsung heeft zelf al 3 á 4 favorieten standaard in de lijst staan die je niet kan verwijderen, maar met die van Hi erbij is het een lijst van 40 favorieten, bij wijze van spreken. De favorieten zijn locked (icoontje met een slotje).
Ik kan er niet tegen dat ik ze niet kan aanpassen of verwijderen, en dat mijn eigen favorieten helemaal onderaan de waslijst komen te staan (en ik er dus niet makkelijk bij kan via het menu-in-menu systeem).
Ik heb wel een enkele post gevonden waar iemand al vroeg naar de locked favorieten van Samsung zelf. Die blijken zwaar in de firmware gebakken te zitten. Als Hi er echter zijn favorieten bij kan zetten, vraag ik me af of je het niet via een *#-code kan verwijderen.
Ook zou ik wel willen weten of de startpagina van het mobiel internetten aan te passen valt. Die startpagina van Hi vreet bandbreedte, en het komt nog wel eens voor dat ik per ongeluk de browser open in m'n broekzak.
Ik vraag me trouwens af of de naam van je provider in het scherm echt niet aan te passen/te verwijderen valt. Mijn vorige mobiel was de E900, hier kon je dit wel aanpassen.
Nogal irritant als die tekst dwars door een leuke wallpaper heenloopt.
Echt luxeproblemen, maar ik hoop dat iemand hier raad mee weet.
Mijn grootste ergernis van deze mobiel (U700) is de waslijst aan WAP-favorieten die door mijn provider (Hi) is toegevoegd ("Nieuws", "Weer", "Verkeer", "Sport", etc.). Samsung heeft zelf al 3 á 4 favorieten standaard in de lijst staan die je niet kan verwijderen, maar met die van Hi erbij is het een lijst van 40 favorieten, bij wijze van spreken. De favorieten zijn locked (icoontje met een slotje).
Ik kan er niet tegen dat ik ze niet kan aanpassen of verwijderen, en dat mijn eigen favorieten helemaal onderaan de waslijst komen te staan (en ik er dus niet makkelijk bij kan via het menu-in-menu systeem).
Ik heb wel een enkele post gevonden waar iemand al vroeg naar de locked favorieten van Samsung zelf. Die blijken zwaar in de firmware gebakken te zitten. Als Hi er echter zijn favorieten bij kan zetten, vraag ik me af of je het niet via een *#-code kan verwijderen.
Ook zou ik wel willen weten of de startpagina van het mobiel internetten aan te passen valt. Die startpagina van Hi vreet bandbreedte, en het komt nog wel eens voor dat ik per ongeluk de browser open in m'n broekzak.
Ik vraag me trouwens af of de naam van je provider in het scherm echt niet aan te passen/te verwijderen valt. Mijn vorige mobiel was de E900, hier kon je dit wel aanpassen.
Echt luxeproblemen, maar ik hoop dat iemand hier raad mee weet.
Na 1 jaar begint ook mijn U700 raar te doen. De touchscreen knoppen werken niet meer. Nou ja soms nog wel, maar meestal niet. Ook het wieltje is dood, scrollen kan nog wel, maar goed daar heb je niks aan als je nergens kunt "bevestigen". Grafding.
Weet iemand of er in Groningen zo'n service ding zit?
omg, ik heb precies hetzelfde probleem! Eerst begonnen die touchscreen knoppen te flikkeren en na een tijdje kon je er op drukken wat je wou, maar ze reageerden niet..MrsRossi schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:28:
Na 1 jaar begint ook mijn U700 raar te doen. De touchscreen knoppen werken niet meer. Nou ja soms nog wel, maar meestal niet. Ook het wieltje is dood, scrollen kan nog wel, maar goed daar heb je niks aan als je nergens kunt "bevestigen". Grafding.
Zelf ik heb hem ook in Groningen weg gebracht
Laat het even weten!hejwazzup schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 15:11:
[...]
omg, ik heb precies hetzelfde probleem! Eerst begonnen die touchscreen knoppen te flikkeren en na een tijdje kon je er op drukken wat je wou, maar ze reageerden niet..
Zelf ik heb hem ook in Groningen weg gebrachtbij het KPN Business Center Groningen, dit is namelijk het service punt van Samsung. Na 2 week mn U700 daar achtergelaten te hebben, kan ik hem nu weer ophalen.... ben benieuwd
Is ook alles van je telefoon af? (smsjes, foto's....)
Ik heb helaas de komende paar dagen niet veel tijd om mijn mobiel op te halen (en omdat ik al een nieuwe heb gekocht zit daar ook niet zo'n haast bij) Maar ik durf niet te zeggen of alles eraf is, ik ga er alleen wel vanuit.MrsRossi schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:14:
Laat het even weten!
Is ook alles van je telefoon af? (smsjes, foto's....)
Verder had ik zelf de firmware al geflashed om te kijken of het probleem daarmee verholpen was, echter was toen wel alles van mijn mobiel verwijderd.. Maar misschien dat zij de firmware kunnen update zonder alles eraf te halen.. Maar ik zal als ik jou was iig alles backuppen via samsung PC studio, dan kan er iig niks verloren gaan
Haha ja ik heb het inderdaad maar gedaan... Dan ga ik er volgende week even langs. Samsung mailt niet terug (is nu 4 werkdagen geleden), geweldige service! Applaus.hejwazzup schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 13:19:
[...]
Ik heb helaas de komende paar dagen niet veel tijd om mijn mobiel op te halen (en omdat ik al een nieuwe heb gekocht zit daar ook niet zo'n haast bij) Maar ik durf niet te zeggen of alles eraf is, ik ga er alleen wel vanuit.
Verder had ik zelf de firmware al geflashed om te kijken of het probleem daarmee verholpen was, echter was toen wel alles van mijn mobiel verwijderd.. Maar misschien dat zij de firmware kunnen update zonder alles eraf te halen.. Maar ik zal als ik jou was iig alles backuppen via samsung PC studio, dan kan er iig niks verloren gaan
Mijn U600 heeft dit weekend wat water en vuil gepakt en is daardoor redelijk van slag. Ik heb hem uitvoerig schoon -en drooggemaakt, maar het mocht niet baten. Hij start normaal en herkent de simkaart, maar de soft-touch keys lijken niet te werken. Wanneer ik het scherm dichtklap, begint hij onophoudelijk naar links te 'scrollen' in de pincode-invoerbox. Ik kan dan nog wel de cijfertoetsen gebruiken om cijfers bij te plaatsen, maar de toetsen onder het scherm werken niet.
Flashen is een optie, maar alleen als ik zeker weet dat mijn bestanden op mijn telefoon (telefoonnummers op telefoon opgeslagen, foto's, etc) behouden blijven. Ik kan namelijk niets backuppen omdat ik niet voorbij het pincode-scherm kom..
Iemand ideeën/suggesties?
Kasper
Flashen is een optie, maar alleen als ik zeker weet dat mijn bestanden op mijn telefoon (telefoonnummers op telefoon opgeslagen, foto's, etc) behouden blijven. Ik kan namelijk niets backuppen omdat ik niet voorbij het pincode-scherm kom..
Iemand ideeën/suggesties?
Kasper
Wie is jouw favoriete fictieve personage? - God
Andere simkaart zonder pincode erin en dan proberen te backuppen met Samsung PC Studio? Of je eigen simkaart in ander toestel doen, pincodebeveiliging er af halen en dan zelfde verhaal
Wow, dat is echt een heel goed idee!
Ik ga het thuis meteen proberen..
Hoogstwaarschijnlijk betaald mijn verzekering de schade aan m'n telefoon, ik heb hem zelf uit elkaar gehaald en te drogen gelegd. Als ik die nummers eraf kan krijgen ben ik al dankbaar genoeg, tief ik die telefoon gewoon richting reparatie
Ik ga het thuis meteen proberen..
Hoogstwaarschijnlijk betaald mijn verzekering de schade aan m'n telefoon, ik heb hem zelf uit elkaar gehaald en te drogen gelegd. Als ik die nummers eraf kan krijgen ben ik al dankbaar genoeg, tief ik die telefoon gewoon richting reparatie
[ Voor 62% gewijzigd door MrKikker op 28-10-2008 11:45 ]
Potver, zo dichtbij en toch ook zo ver weg.
Ik denk dat vanwege het water alle toetsen onder het scherm het niet meer doen.
Het rare is dat ze wel gewoon oplichten etc; als ik hem, zonder aan te zetten, in de lader steek dan geeft hij ook het toontje alsof ik op een van de touch-keys druk terwijl dat niet kan (dat foutmelding-riedeltje dus).
ik denk dat ik de fohn er maar opzet, veel kapotter dan dit kan hij toch niet worden.
maargoed, terug naar het probleem; starten etc lukt, hij komt in het hoofdmenu, stekker erin en dan krijg je....juist. die 3 opties (massaopslag, samsung pc studio of mediaspeler). en sinds ik die toetsen niet kan gebruiken, kan ik ook niet samsung pc studio selecteren. ik kan wel scrollen (met de volumeknop op de zijkant) maar ik heb geen mogelijkheid van selecteren. misschien dat ik, na een fohnbeurt, er nog wat leven in krijg dat ik op een knop kan drukken, maar tot die tijd zijn alle suggesties welkom!
Ik denk dat vanwege het water alle toetsen onder het scherm het niet meer doen.
Het rare is dat ze wel gewoon oplichten etc; als ik hem, zonder aan te zetten, in de lader steek dan geeft hij ook het toontje alsof ik op een van de touch-keys druk terwijl dat niet kan (dat foutmelding-riedeltje dus).
ik denk dat ik de fohn er maar opzet, veel kapotter dan dit kan hij toch niet worden.
maargoed, terug naar het probleem; starten etc lukt, hij komt in het hoofdmenu, stekker erin en dan krijg je....juist. die 3 opties (massaopslag, samsung pc studio of mediaspeler). en sinds ik die toetsen niet kan gebruiken, kan ik ook niet samsung pc studio selecteren. ik kan wel scrollen (met de volumeknop op de zijkant) maar ik heb geen mogelijkheid van selecteren. misschien dat ik, na een fohnbeurt, er nog wat leven in krijg dat ik op een knop kan drukken, maar tot die tijd zijn alle suggesties welkom!
Verwijderd
Hee,
Tijdens het SMSen na een regel blijft mijn U600 hangen...hoe kan dit? Plotseling gebeurd...na tijdje wordt beeld zwart, staat er: 'even geduld' en dan start de telefoon opnieuw op. Enig idee?
Bij http://s*weg*/ weet ik trouwens echt niet welke versie ik moeten kiezen
Tijdens het SMSen na een regel blijft mijn U600 hangen...hoe kan dit? Plotseling gebeurd...na tijdje wordt beeld zwart, staat er: 'even geduld' en dan start de telefoon opnieuw op. Enig idee?
Bij http://s*weg*/ weet ik trouwens echt niet welke versie ik moeten kiezen

[ Voor 5% gewijzigd door Ginz op 07-12-2008 02:19 ]
Verwijderd
Ik heb nu eindelijk een nieuwe telefoon de N96 grote verbetering t.o.v. de U700, heb altijd last gehad van de snelheid van de knopjes als ik op wilde nemen zat ik dan weer daar en soms nam hij op als hij nog in mijn zak zat ben blij dat de u700 me nieuwe uitgaanstelefoon is geworden
.
Het leuke is wel dat ik nu eindelijk mijn firmware kan flashen als het misgaat is het jammer maar dan kan ik iig nog bellen met de andere telefoon.
Edit:
Net de firmware versie U700XXHC1 geinstalleerd omdat die ook in het forum werd genoemd.
Was wel even bezig om te kijken hoe de lettertype te verkleinen maar dat is uiteindelijk toch gelukt.
Het leuke is wel dat ik nu eindelijk mijn firmware kan flashen als het misgaat is het jammer maar dan kan ik iig nog bellen met de andere telefoon.
Edit:
Net de firmware versie U700XXHC1 geinstalleerd omdat die ook in het forum werd genoemd.
Was wel even bezig om te kijken hoe de lettertype te verkleinen maar dat is uiteindelijk toch gelukt.
[ Voor 135% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 21:00 ]
Dit is vast al geopperd maar ik vraag het toch maar ipv 45(!) pages door te spitten:
Wat valt er te doen aan een bijna- dooie batterij van een U700?
Ik heb de telefoon nu bijna precies een jaar, maar de batterij gaat alleen langer dan een dag mee als ik er helemaal niets mee doe.
Eventjes internetten slurpt al van de batterij, en daarbij valt hij nu ook ineens uit in plaats van een aantal warnings te geven dat de batterij leeg is.
Wat is de goedkoopste manier om dit te laten vervangen?
Ik heb de telefoon nu bijna precies een jaar, maar de batterij gaat alleen langer dan een dag mee als ik er helemaal niets mee doe.
Eventjes internetten slurpt al van de batterij, en daarbij valt hij nu ook ineens uit in plaats van een aantal warnings te geven dat de batterij leeg is.
It's always DNS...
Waarschijnlijk naar je lokale servicepoint gaan en vragen om een nieuwe accu. Je huidige accu repareren is er sowieso niet bij, and as always is nieuw goedkoper dan reparatie.ShadyNetworker schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 03:20:
Dit is vast al geopperd maar ik vraag het toch maar ipv 45(!) pages door te spitten:
Verwijderd
Mijn U700 is voor de 3e keer al kapot. Momenteel geen beeld meer op scherm. De toetsen lichten wel gewoon op als ik
Gelukkig heb ik een verzekering, maar het kost alsnog weer € 50,-. Ben tevreden over mijn Samsung U700, echter vind hem wel erg fragiel en het zilver op beide zijkanten vervaagt al bij minimaal gebruik.
Gelukkig heb ik een verzekering, maar het kost alsnog weer € 50,-. Ben tevreden over mijn Samsung U700, echter vind hem wel erg fragiel en het zilver op beide zijkanten vervaagt al bij minimaal gebruik.
Verwijderd
Is dit niet gewoon een productfout? Dan zou je het zonder verzekering al vergoed moeten krijgen?Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 21:04:
Mijn U700 is voor de 3e keer al kapot. Momenteel geen beeld meer op scherm. De toetsen lichten wel gewoon op als ik
Verwijderd
Helaas, de vorige keer was het dat de U700 een software foutmelding gaf, maar toen moest ik ook het volledige bedrag betalen. Ik heb dit ook duidelijk aangekaart. Inmiddels ben ik al € 650,- kwijt aan mijn Samsung U700, maar je doet er niet veel aan. (3x 50 + 350 + 18x10)Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 21:51:
[...]
Is dit niet gewoon een productfout? Dan zou je het zonder verzekering al vergoed moeten krijgen?
De eerste keer kreeg ik een toestel in bruikleen en moest ik achteraf € 50,- betalen. De tweede keer kreeg ik gelukkig direct een nieuwe telefoon mee.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 22:21 ]
Jezus! Ik had allang een nieuwe telefoon aangeschaft voor dat geld.Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:20:
[...]
Helaas, de vorige keer was het dat de U700 een software foutmelding gaf, maar toen moest ik ook het volledige bedrag betalen. Ik heb dit ook duidelijk aangekaart. Inmiddels ben ik al € 650,- kwijt aan mijn Samsung U700, maar je doet er niet veel aan. (3x 50 + 350 + 18x10)
De eerste keer kreeg ik een toestel in bruikleen en moest ik achteraf € 50,- betalen. De tweede keer kreeg ik gelukkig direct een nieuwe telefoon mee.
Goedenavond iedereen...
Ik heb een aparte situatie op dit moment..
Ik ben net terug van een concert in de Heiniken Music Hall
Moest er fotograferen en stond dus echt vooraan in het pers-gedeelte.
Ze hadden daar een zwaaare Bas-speakerset staan en ik stond er met regelmaat dicht tegenop...
Nu kreeg ik op een gegeven moment een telefoontje van een collega van mij en kwam ik er achter dat het scherm van mijn telefoon helemaal opgefucked was...(zie afbeelding hieronder)

Volgens vrienden van mij komt het omdat ik geduwd ben of ergens tegenaan heb gestoten maar ik weet vrijwel zeker dat dat NIET is gebeurd...
Ik ben altijd heel erg voorzichtig in dit sort situaties en manoevreer mezelf altijd op een man ier waardoor mijn telefoon niet gehit wordt..
Mijn vraag is dus....
Is het mogelijk dat het zware basgeluid van vanavond hiervoor verantwoordelijk is geweest..?
Zo nee.....zijn er andere andere dingen die hiervoor verantwoordelijk kunnen zijn geweest..
Zo ja...ik neem aan dat het nog te fixen is....maar wat zullen de kosten anders kunnen zijn..?
Ik heb een aparte situatie op dit moment..
Ik ben net terug van een concert in de Heiniken Music Hall
Moest er fotograferen en stond dus echt vooraan in het pers-gedeelte.
Ze hadden daar een zwaaare Bas-speakerset staan en ik stond er met regelmaat dicht tegenop...
Nu kreeg ik op een gegeven moment een telefoontje van een collega van mij en kwam ik er achter dat het scherm van mijn telefoon helemaal opgefucked was...(zie afbeelding hieronder)

Volgens vrienden van mij komt het omdat ik geduwd ben of ergens tegenaan heb gestoten maar ik weet vrijwel zeker dat dat NIET is gebeurd...
Ik ben altijd heel erg voorzichtig in dit sort situaties en manoevreer mezelf altijd op een man ier waardoor mijn telefoon niet gehit wordt..
Mijn vraag is dus....
Is het mogelijk dat het zware basgeluid van vanavond hiervoor verantwoordelijk is geweest..?
Zo nee.....zijn er andere andere dingen die hiervoor verantwoordelijk kunnen zijn geweest..
Zo ja...ik neem aan dat het nog te fixen is....maar wat zullen de kosten anders kunnen zijn..?
Schermbreuk is een standaard verhaal bij de Samsungs. Gebeurd erg veel. Krijg wekelijks klanten in de winkel terug die dit hebben.
Repareren kost je tussen de 75 en 125 euro. Niet bij Samsung maar bij een reparateur ergens in het land.
Nieuw toestel is goedkoper. voor 89 euro heb je al een U600 prepaid. Nog even simlock eraf en je bent klaar.
Het is vrijwel zeker door druk op je broekzak gekomen. Hoe die druk is ontstaan mag je zelf uitvissen. Tegen iemand aanlopen kan, bass lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
.
Repareren kost je tussen de 75 en 125 euro. Niet bij Samsung maar bij een reparateur ergens in het land.
Nieuw toestel is goedkoper. voor 89 euro heb je al een U600 prepaid. Nog even simlock eraf en je bent klaar.
Het is vrijwel zeker door druk op je broekzak gekomen. Hoe die druk is ontstaan mag je zelf uitvissen. Tegen iemand aanlopen kan, bass lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
.
Mijn U600 verhaal is nog steeds niet afgelopen, maar ik denk dat ik de knoop maar moet doorhakken.
Is het slimmer om een losse U600 te kopen, of via de verzekering mijn huidige toestel te laten repareren?
Neem aan dat het niet mogelijk is om via de verzekering (lees: NIET mijn telefoonverzekering, maar de verzekering van mijn vader voor het mollen van andermans spullen) een nieuw toestel aan te vragen.
Is het slimmer om een losse U600 te kopen, of via de verzekering mijn huidige toestel te laten repareren?
Neem aan dat het niet mogelijk is om via de verzekering (lees: NIET mijn telefoonverzekering, maar de verzekering van mijn vader voor het mollen van andermans spullen) een nieuw toestel aan te vragen.
@ MrsRossi
Ik heb vandaag eindelijk mijn samsung U700 op kunnen halen van het service punt, en het lijkt wel alsof ik een totaal nieuw scherm heb gekregen.. Het bovenste deel van de telefoon; het scherm, toetsen enz. is vervangen imo want hij is weer volledig krasvrij + de zilveren lak aan de zijkant is weer terug die eerst weg was, en overal zat nog een stikker op. Nou heb ik nog even 1x knipperende lichtjes meegemaakt, maar verder doet hij het tot nu toe weer prima
Ik heb vandaag eindelijk mijn samsung U700 op kunnen halen van het service punt, en het lijkt wel alsof ik een totaal nieuw scherm heb gekregen.. Het bovenste deel van de telefoon; het scherm, toetsen enz. is vervangen imo want hij is weer volledig krasvrij + de zilveren lak aan de zijkant is weer terug die eerst weg was, en overal zat nog een stikker op. Nou heb ik nog even 1x knipperende lichtjes meegemaakt, maar verder doet hij het tot nu toe weer prima
Super!hejwazzup schreef op maandag 03 november 2008 @ 21:57:
@ MrsRossi
Ik heb hem nu precies een week geleden weggebracht, ben benieuwd wanneer ik wat hoor.....
Die man zei dat er 14 maanden garantie op zat, beetje een vreemd getal vind ik zelf maargoed.. het ding is 15sep2007 aangeschaft dus heb nog kleine 2 weken...
Verwijderd
Hoe weet je welke versie je moet kiezen op http:/*weg*.cc/ ?? Ik heb een Samsung U600, T-Mobile, rond mei 2008 gekregen...is het erg als je de verkeerde versie kiest?
[ Voor 9% gewijzigd door Ginz op 07-12-2008 02:15 ]
Dan heb je waarschijnlijk een RU gekregenhejwazzup schreef op maandag 03 november 2008 @ 21:57:
@ MrsRossi
Er staat een duidelijk verhaal aan de rechterkant van de site.Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 16:45:
Hoe weet je welke versie je moet kiezen op http:/*weg*c/ ?? Ik heb een Samsung U600, T-Mobile, rond mei 2008 gekregen...is het erg als je de verkeerde versie kiest?
Uit m'n hoofd had ik toendertijd geflasht naar U600XXGG4, moet je even op de helft van dit topic kijken welke wordt aangeraden.
[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 07-12-2008 02:16 ]
Refurbished Unit, dus 'nieuw' opgebouwd uit andere kapotte U700's. Gebeurt vrij veel (altijd?) bij reparaties wanneer er een "vervang exemplaar wordt verstrekt".
Als iemand nog een geniaal idee heeft om gebruik te maken van Samsung PC Studio 3, zonder beschikking over de schermtoetsen (dus zowel browseknop als soft-touch keys) bij een U600;
je hebt m'n eeuwige dank!
Stand van zaken is nu: hij gaat aan, hij start, hij herkent dat hij wordt aangesloten op een pc maar dan vraagt ie of ik Samsung PC studio, mediaspeler of massaopslag wil.. en ik kan dus eerstgenoemde niet selecteren omdat mijn knoppen kaduuk zijn -_-
je hebt m'n eeuwige dank!
Stand van zaken is nu: hij gaat aan, hij start, hij herkent dat hij wordt aangesloten op een pc maar dan vraagt ie of ik Samsung PC studio, mediaspeler of massaopslag wil.. en ik kan dus eerstgenoemde niet selecteren omdat mijn knoppen kaduuk zijn -_-
Mijn toestel heeft precties dezelfde problemen gehad. Scherm kleurde negatief, draaide, spiegelbeeld, en op gegeven moment gewoon niks meer. Komt dit zeker door druk op broekzak? (edit: ik zie dat het probleem waar jij op reageerde toch wat anders is, maar misschien kun je me toch helpen?) Ik kan het me amper voorstellen in mijn geval. Het gebeurde gewoon ineens toen ik een thema wisselde. Daarna naar een business centrum van KPN gebracht, die stuurde hem op naar Samsung. Vandaag gebeld geworden, reparatie is 89 euro, want; het komt door valschade. Hier snap ik helemaal niks van, toestel is in het begin 1x gevallen maar daarna nooit meer. Geen zichtbare schade aan de buitenkant van eventuele valschade.W00fer schreef op zondag 02 november 2008 @ 02:17:
Schermbreuk is een standaard verhaal bij de Samsungs. Gebeurd erg veel. Krijg wekelijks klanten in de winkel terug die dit hebben.
.
Hoe sta ik met europese wetgeving? Daarin is 2 jaar garantie toch verplicht? Ze geven het zelf ook volgens de site. Alleen niet als het door verkeerd gebruik, verwaarlozing etc. komt. Ik vind het namelijk een beetje erg makkelijk van samsung om dit als valschade te betitelen... Toestel ziet er piekfijn uit. Wat rest mij? Een nieuw toestel begin ik niet aan, heb al ter vervanging een goedkope Nokia gehaald.
[ Voor 3% gewijzigd door Leauwie op 10-11-2008 17:03 ]
Verwijderd
Vraagje; ik heb de samsung U700 Ultra edition II, ik heb alleen zo'n vervelende G (gprs) linksboven in beeld, die wil ik graag weg hebben, de methode die wordt gebruikt bij de U600 werkt niet op de U700, heeft iemand het voor elkaar gekregen bij de U700?
P.s. Help!!
P.s. Help!!
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2008 20:22 . Reden: spelling enzo ]
Waarom wil je dat? Voor zover ik weet kan ie niet weg. Je zit namelijk of op UMTS (3G) of GSM (G).Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:20:
Vraagje; ik heb de samsung U700 Ultra edition II, ik heb alleen zo'n vervelende G (gprs) linksboven in beeld, die wil ik graag weg hebben, de methode die wordt gebruikt bij de U600 werkt niet op de U700, heeft iemand het voor elkaar gekregen bij de U700?
P.s. Help!!
Verwijderd
Omdat ik het niet gebruik; tenzij dat GSM netwerk inhoud, wat me sterk lijkt.jelle. schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:36:
[...]
Waarom wil je dat? Voor zover ik weet kan ie niet weg. Je zit namelijk of op UMTS (3G) of GSM (G).
En het schijnt bij de U600 aanzienlijk minder stroom te verbruiken als het symbool weg is.
Heb 'm sinds vandaag, maar het viel me gelijk op en irriteert me mateloos.
Ik heb het echt gehad met die klantenservice van Samsung.
Me U600 crashed regelmatig als de mp3 speler aanstaat. laden duurt lang (bijna 30sec) van geheugenkaart (Sandisk 2GB), echt heel vervelend. van tel geheugen = no problem.
Ook de laatste seconden worden niet altijd afgespeelt... En de cam is verschrikkelijk sloom (soms doet ie 5x auto focus
). Achtergrond kalender werkt niet met niet-standaard achtergronden
. Zet ik hem op trillen met melodie -> zet op stil (school oid) -> weer uit stil = melodie
.
Wat me het ergste ergert is dat de wekker het niet in stil doet
Dus gebeld naar de helpdesk, snel iemand aan de lijn, die gaf me het nr van hun reparatie bedrijf
.
Dacht toen: wtf pff, vast zo'n vakantiekerel. tijd later weer gebeld, diegene snapte het tenminste en maakte een order. Ze zei dat ik werd terug gebeld. Week later wordt ik gebeld, was op school dus moeke nam op. Ze zouden later weer terug bellen zei me moeder. en raad eens: nooit weer terug gebeld. Kan ik weer achteraan
Waarom kun je gewoon niet de firmware via de PC Studio updaten, wat bij Nokia en Sony Erricson wel kan ?
Me U600 crashed regelmatig als de mp3 speler aanstaat. laden duurt lang (bijna 30sec) van geheugenkaart (Sandisk 2GB), echt heel vervelend. van tel geheugen = no problem.
Ook de laatste seconden worden niet altijd afgespeelt... En de cam is verschrikkelijk sloom (soms doet ie 5x auto focus

Wat me het ergste ergert is dat de wekker het niet in stil doet
Dus gebeld naar de helpdesk, snel iemand aan de lijn, die gaf me het nr van hun reparatie bedrijf
Dacht toen: wtf pff, vast zo'n vakantiekerel. tijd later weer gebeld, diegene snapte het tenminste en maakte een order. Ze zei dat ik werd terug gebeld. Week later wordt ik gebeld, was op school dus moeke nam op. Ze zouden later weer terug bellen zei me moeder. en raad eens: nooit weer terug gebeld. Kan ik weer achteraan
Waarom kun je gewoon niet de firmware via de PC Studio updaten, wat bij Nokia en Sony Erricson wel kan ?

[ Voor 3% gewijzigd door KiPKaKDutcH op 12-11-2008 21:36 ]
Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality
Mijn U700 is gewoon onder garantie gerepareerd!
En dat terwijl ik hem zelf supervaak heb laten vallen en diverse keren in de regen mee heb gelopen met als gevolg dat ie gewoon nat was.....
Super... Kan niet wachten tot ik hem terug krijg want ik zit nu met een oude verrotte Samsung E730 die steeds uitvalt en heb nog geen geld voor een nieuwe.....
Super... Kan niet wachten tot ik hem terug krijg want ik zit nu met een oude verrotte Samsung E730 die steeds uitvalt en heb nog geen geld voor een nieuwe.....
Verwijderd
Niemand??? Hmzzz dan is het tot nu toe onmogelijkVerwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:20:
P.s. Help!!
Ik moet mij U700 opsturen om te laten repareren omdat 2 toetsen het niet meer doen. Weet iemand waar ik dat naartoe moet sturen? Ben het telkens maar aan het uitstellen
Verwijderd
Waarschijnlijk daar waar jij je U700 hebt verkregen, of anders hier .Southern Sun schreef op maandag 17 november 2008 @ 18:24:
Ik moet mij U700 opsturen om te laten repareren omdat 2 toetsen het niet meer doen. Weet iemand waar ik dat naartoe moet sturen? Ben het telkens maar aan het uitstellen
Heb m niet via een winkel (erg handig in zo'n geval). Moet ik m dan gewoon opsturen naar een van die winkels met een klachtenbriefje erbij en afwachten tot ie terug komt?Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 20:25:
[...]
Waarschijnlijk daar waar jij je U700 hebt verkregen, of anders hier .
Verwijderd
Ik zou langs gaan bij een vd dichtsbijzijnde service punten, misschien eerst ff bellen en dan op basis van dat gesprek verdere actie ondernemen.Southern Sun schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:11:
[...]
Heb m niet via een winkel (erg handig in zo'n geval). Moet ik m dan gewoon opsturen naar een van die winkels met een klachtenbriefje erbij en afwachten tot ie terug komt?
Ik heb hem gewoon naar een KPN Business Centre gebracht, zonder te bellen of wat dan ook. Mijne kwam ook van een internetshopje.
Enige wat ze waarschijnlijk willen hebben is je aankoopbewijs.
Bij mij is ie in 3 weken gerepareerd! Heb overigens geen nieuwe bovenkant want m'n "zilver" is nog steeds enorm afgebladderd helaas.
Bij mij is ie in 3 weken gerepareerd! Heb overigens geen nieuwe bovenkant want m'n "zilver" is nog steeds enorm afgebladderd helaas.
Ik heb vodafone gebelt en de kans dat ik een nieuw toestel krijg is nul tot nihil.
ik heb daarom besloten om een nieuw, los, simlockvrij toestel te kopen en daar m'n vodafone abbo simkaart in te doen.
echter zit ik net te spelen met het volgende idee:
de reden waarom ik mijn huidige in 5 stukken liggende U600 niet aan de praat kreeg, is omdat de schermtoetsen het niet meer deden. dit kwam doordat het datakabeltje aan de linkerkant ingescheurd is.
echter bij die nieuwe U600 is dat niet het geval, dus werken de schermtoetsen gewoon. Ik heb nog wat telefoonnummers op de interne geheugenchip van m'n oude u600 staan.
Is het niet mogelijk om de complete printplaat incl geheugenchip over te zetten om mijn nieuwe u600, en zo die nummers eraf te halen? ik neem aan dat de aansturing etc niet verschilt tussen 2 U600's.
iemand die me hier opheldering over kan geven?
ik heb daarom besloten om een nieuw, los, simlockvrij toestel te kopen en daar m'n vodafone abbo simkaart in te doen.
echter zit ik net te spelen met het volgende idee:
de reden waarom ik mijn huidige in 5 stukken liggende U600 niet aan de praat kreeg, is omdat de schermtoetsen het niet meer deden. dit kwam doordat het datakabeltje aan de linkerkant ingescheurd is.
echter bij die nieuwe U600 is dat niet het geval, dus werken de schermtoetsen gewoon. Ik heb nog wat telefoonnummers op de interne geheugenchip van m'n oude u600 staan.
Is het niet mogelijk om de complete printplaat incl geheugenchip over te zetten om mijn nieuwe u600, en zo die nummers eraf te halen? ik neem aan dat de aansturing etc niet verschilt tussen 2 U600's.
iemand die me hier opheldering over kan geven?
Interessant verhaal. Ik ben ook naar KPN Business Centre geweest en daar zeiden ze dat het niet meer onder de garantie gemaakt kon worden, omdat het valschade betrof. Mijn toestel ziet er overigens piekfijn uit met een klein krasje op het scherm en is naar mijn weten 1x in de eerste maand gevallen. Heb hem nu 1,5 jaar, scherm doet het al 2 maanden niet meer fatsoenlijk (spiegelbeeld, zwart, negatieve kleuren etc.).MrsRossi schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:33:
Ik heb hem gewoon naar een KPN Business Centre gebracht, zonder te bellen of wat dan ook. Mijne kwam ook van een internetshopje.
Hoe oud was je telefoon?
Wil ik mijn telefoon repareren moet ik 89 euro betalen, dat kost ie nu ongeveer nieuw dus daar begin ik niet aan. Belachelijk. Ben dus ook echt niet tevreden over de service van Samsung.
Erg vreemd dit, ik heb meer grijs dan "zilver" over en er zitten wel wat mini krasjes op het scherm (hoewel niet echt zichtbaar) en ze deden niet moeilijk bij mij.Leauwie schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 18:34:
[...]
Interessant verhaal. Ik ben ook naar KPN Business Centre geweest en daar zeiden ze dat het niet meer onder de garantie gemaakt kon worden, omdat het valschade betrof. Mijn toestel ziet er overigens piekfijn uit met een klein krasje op het scherm en is naar mijn weten 1x in de eerste maand gevallen. Heb hem nu 1,5 jaar, scherm doet het al 2 maanden niet meer fatsoenlijk (spiegelbeeld, zwart, negatieve kleuren etc.).
Hoe oud was je telefoon?
Wil ik mijn telefoon repareren moet ik 89 euro betalen, dat kost ie nu ongeveer nieuw dus daar begin ik niet aan. Belachelijk. Ben dus ook echt niet tevreden over de service van Samsung.
Mijn telefoon was bijna 14 maanden oud en zeker meer dan 1 keer gevallen!
Rare service dan...
Is het trouwens zo dat je een firmware update via de pc studio kan doen?
Of zijn er nog andere manieren voor?
Burp
Nee, kan niet via PC Studio en ook geen andere manieren.Wii4all schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:15:
Is het trouwens zo dat je een firmware update via de pc studio kan doen?
Alleen via de klantenservice, die erg bagger is...
(zie mn vorige post)
Als het lukt ivm stage, ga ik morgen weer bellen en dan vraag ik gelijk wrom het niet via de PC Studio kan.
Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality
Ik vind het wel jammer.
Vriendin heeft de telefoon pas teruggebracht ivm. camera die niet goed functioneerde.
Krijgt ze hem terug, kan ze alleen engels als taal selecteren, dat maakt op zich niet uit.
Vervolgens doet de klok het niet goed meer.
Vriendin heeft de telefoon pas teruggebracht ivm. camera die niet goed functioneerde.
Krijgt ze hem terug, kan ze alleen engels als taal selecteren, dat maakt op zich niet uit.
Vervolgens doet de klok het niet goed meer.
Burp
een vriend van mij heeft de u700 gekocht. Na een week normaal gebruiken is de telefoon uitgegaan omdat de accu leeg was. Ding aan de lader gezet en opnieuw gestart. Echter vraagt hij nu om een telefooncode. Die is nooit ingesteld. De normale 4 x 0 of 12345 werkt ook niet. Hij komt dus niet meer in zijn telefoon. De Makro waar hij gekocht is heeft ook geen antwoord. Hij overweegt nu naar een samsung service point te gaan (maar dat is behoorlijk uit de buurt)
Nu heb ik zelf in het verleden wel eens mijn u600 van nieuwere firmware voorzien. Voor zover ik begrijp kan dit ook met een u700 maar ik kan het nergens vinden.
Is er een mogelijkheid om die firmware te krijgen (welke moet ik trouwens hebben ?) dan red ik me er verder wel mee (flash proggie heb ik nog)
Disclaimer. dit is dus NIET vragen om warez. Het is een legale telefoon met aankoopbon etc die door een storing vast zit en aangezien we het ding zo snel mogelijk weer willen gebruiken lijkt dit de snelste oplossing. Eventueel verlies van garantie is bekend.
Dus wie helpt me aan u700 firmware ? of heeft in ieder geval het juiste type voor me dus u700........ (kan ik daar op zoeken) heb al wel chinese versies gevonden maar geen nl helaas
edit. vanzelf sprekend heb ik al gezocht maar alle sites die ik nog in mijn lijst had bestaan helaas niet meer
Nu heb ik zelf in het verleden wel eens mijn u600 van nieuwere firmware voorzien. Voor zover ik begrijp kan dit ook met een u700 maar ik kan het nergens vinden.
Is er een mogelijkheid om die firmware te krijgen (welke moet ik trouwens hebben ?) dan red ik me er verder wel mee (flash proggie heb ik nog)
Disclaimer. dit is dus NIET vragen om warez. Het is een legale telefoon met aankoopbon etc die door een storing vast zit en aangezien we het ding zo snel mogelijk weer willen gebruiken lijkt dit de snelste oplossing. Eventueel verlies van garantie is bekend.
Dus wie helpt me aan u700 firmware ? of heeft in ieder geval het juiste type voor me dus u700........ (kan ik daar op zoeken) heb al wel chinese versies gevonden maar geen nl helaas
edit. vanzelf sprekend heb ik al gezocht maar alle sites die ik nog in mijn lijst had bestaan helaas niet meer
[ Voor 10% gewijzigd door Ray op 19-11-2008 21:42 ]
ik heb ondertussen alle firmware weer gevonden. alleen kom ik er niet achter welke ik kan gebruiken. er is namelijk geen xa versie. wel xx versies.
Zou iemand me kunnen zeggen welke versie ook nederlands ondersteund ?
Verwijderd
Vraag het eens aan een van deze users:Ray schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:06:
ik heb ondertussen alle firmware weer gevonden. alleen kom ik er niet achter welke ik kan gebruiken. er is namelijk geen xa versie. wel xx versies.
Het Samsung U600/U700 topic
thanks! had al in het topic gezocht maar niet correct dus. heb ondertussen deze firmware gevonden en ga morgen de u700 bewerkenVerwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:29:
[...]
Vraag het eens aan een van deze users:
Het Samsung U600/U700 topic
wat is daar trouwens de standaard code voor ? die kan ik ook nergens vinden. Het lijkt me toch als de phone zelf in lock gaat dat het een standaard code bedenkt en niet random iets
Verwijderd
Volgens mij is de unlockcode gebaseerd op het IMEI nummer (*#06#*), weet dit niet zeker, maar er zijn unlock codes te koop iig op internet, of waarschijnlijk te verkrijgen via "andere" wegen.Ray schreef op donderdag 20 november 2008 @ 19:09:
[...]
thanks! had al in het topic gezocht maar niet correct dus. heb ondertussen deze firmware gevonden en ga morgen de u700 bewerkenNu hoop ik alleen dat dus ook de phone lock code gereset wordt anders komen we er nog niet in.
wat is daar trouwens de standaard code voor ? die kan ik ook nergens vinden. Het lijkt me toch als de phone zelf in lock gaat dat het een standaard code bedenkt en niet random iets
hm.. dit zou je in principe in moeten kunnen stellen via dat admin menuVerwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 17:01:
[...]
Niemand??? Hmzzz dan is het tot nu toe onmogelijk
Admin Pass : *#6984125*#
Internal Pass (Master Key) : *#9072641*#
Ik zag daar tenminste wat opties staan over netwerkkeuze (900/1800/1900 MHz), al zou ik je niet kunnen vertellen welke je dan moet hebben.
The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years
yepz maar dat is meestal voor het unlocken van een provider lock bijvoorbeeld. Dat is hier niet het probleem. De phone is gewoon simlock vrij gekocht en werkt ook prima op de vodafone card. Alleen heeft hij zichzelf op de phone lock gezet (zelfde als sim code maar dan dus intern op de phone) terwijl mijn kameraad daar nooit een pin voor opgegeven heeft. Nu kom je dus niet verder dan aanzetten > code scherm.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:59:
[...]
Volgens mij is de unlockcode gebaseerd op het IMEI nummer (*#06#*), weet dit niet zeker, maar er zijn unlock codes te koop iig op internet, of waarschijnlijk te verkrijgen via "andere" wegen.
En aangezien de phone nog amper 2 weken oud is compleet natuurlijk met aankoopbon zal het ook niet zo'n probleem zijn voor garantie. Echter moet hij er speciaal vrij voor nemen etc dus we hopen het met een flash op te kunnen lossen (en daarmee ook de discussie te vermijden dat we te horen krijgen dat hij hem er echt wel zelf opgezet moet hebben en gewoon de code is vergeten. immers de phone kan dit niet uit zichzelf.....nou dus echt wel....zag er ook al meerdere topics over op inet maar helaas zonder oplossing)
Verwijderd
Ik heb dat geprobeert, helaas mocht het niet baten.foppe-jan schreef op donderdag 20 november 2008 @ 23:25:
[...]
hm.. dit zou je in principe in moeten kunnen stellen via dat admin menu
Admin Pass : *#6984125*#
Internal Pass (Master Key) : *#9072641*#
Ik zag daar tenminste wat opties staan over netwerkkeuze (900/1800/1900 MHz), al zou ik je niet kunnen vertellen welke je dan moet hebben.
Wel bedankt iig voor de moeite!
Verwijderd
Misschien heb je hier iets aan:Ray schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 08:01:
[...]
yepz maar dat is meestal voor het unlocken van een provider lock bijvoorbeeld. Dat is hier niet het probleem. De phone is gewoon simlock vrij gekocht en werkt ook prima op de vodafone card. Alleen heeft hij zichzelf op de phone lock gezet (zelfde als sim code maar dan dus intern op de phone) terwijl mijn kameraad daar nooit een pin voor opgegeven heeft. Nu kom je dus niet verder dan aanzetten > code scherm.
En aangezien de phone nog amper 2 weken oud is compleet natuurlijk met aankoopbon zal het ook niet zo'n probleem zijn voor garantie. Echter moet hij er speciaal vrij voor nemen etc dus we hopen het met een flash op te kunnen lossen (en daarmee ook de discussie te vermijden dat we te horen krijgen dat hij hem er echt wel zelf opgezet moet hebben en gewoon de code is vergeten. immers de phone kan dit niet uit zichzelf.....nou dus echt wel....zag er ook al meerdere topics over op inet maar helaas zonder oplossing)
http://for*weg*80.html
[ Voor 2% gewijzigd door Ginz op 07-12-2008 02:16 ]
Nu heb ik een probleem. Had een simlockvrij toestel, heb nu een andere firmware erop gezet, een aantal geprobeerd zelfs, maar nu kom ik er met een vodafone sim kaartje niet meer in en een t-mobile wel?
Betreft een u600b
heb deze firmware erinmiddels al opgehad:
in deze volgorde
U600BXXGK2
U600BBDGL1
U600BXEGL3
iemand enig idee?
Wilden de branded spul van t-mobile eraf halen, dat is wel gelukt
nu de rest nog
alvast bedankt

Betreft een u600b
heb deze firmware erinmiddels al opgehad:
in deze volgorde
U600BXXGK2
U600BBDGL1
U600BXEGL3
iemand enig idee?
Wilden de branded spul van t-mobile eraf halen, dat is wel gelukt
alvast bedankt
Verwijderd
Ben ik de enige met dit toestel die er niet heel erg over te spreken is qua bereik (woon in de binnenstad en heb tijden helemaal *geen* netwerk?), standbytijd (2 dagen ofzo?), T9 (dyslectisch en onthoudt niks).
Toch wil ik hem wel nog een jaartje gebruiken icm een simonly abonnement, alleen is het het scherm zwaar bekrast omdat ik hem 2x met mijn sleutels in mijn zak gehad heb. Weet iemand hier iets op, iets van een goedje wat je erover heen smeert waardoor de krasjes / putjes minder op vallen, of een soort folie?
Toch wil ik hem wel nog een jaartje gebruiken icm een simonly abonnement, alleen is het het scherm zwaar bekrast omdat ik hem 2x met mijn sleutels in mijn zak gehad heb. Weet iemand hier iets op, iets van een goedje wat je erover heen smeert waardoor de krasjes / putjes minder op vallen, of een soort folie?
Hoe ziet de omhulling eruit, en wil je die evt verkopen?MrKikker schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:04:
[knip]
[knip]
De mijne is helaas twee weken geleden terug gestolen, maar ben altijd goed te spreken geweest over het bereik! Heb hem 1.5 jaar gebruikt. Standbytijd is inderdaad niet erg lang, maar dat wist je denk ik al voordat je het toestel ging aanschaffen? Ik deed er wel drie/vier dagen mee, en dan ook nog eens redelijk intensief gebruikt. Maar ik ken nog drie mensen die hem hebben, en eentje moet hem elke dag opladen en van de andere twee varieert het een beetje!Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:20:
Ben ik de enige met dit toestel die er niet heel erg over te spreken is qua bereik (woon in de binnenstad en heb tijden helemaal *geen* netwerk?), standbytijd (2 dagen ofzo?), T9 (dyslectisch en onthoudt niks).
T9 lijkt na een bepaald aantal woorden vol te zitten en onthoudt daarna niks meer inderdaad. Is best wel vervelend, maar de meeste woorden stonden er wel in, dus niks over te klagen.
Over je krassen. Kijk eens op ebay, je hebt voor een prikkie al een volledige behuizing inclusief gereedschap om alles te vervangen! Ziet je toestel er weer als nieuw uit
De mijne heeft het begeven na 1,5 jaar.Microfoontje of iets dergelijks stuk (U600). Hoor mensen niet als ze me bellen, en geluid functioneerd niet meer. Geen zin op te geven bij verzekering aangezien abo bijna afloopt (over 4 maandjes). Heb nu een gaar toestel, maar dat hou ik nog wel vol. Binnenkort nieuw mobieltje uitzoeken
is everything cool?
schermpje was vrijwel nieuw dus naar mijn weten weinig tot geen krassen.[b][message=31102048,noline]
Hoe ziet de omhulling eruit, en wil je die evt verkopen?
ga het thuis nog even voor je checken.
ja, in princiepe hoef ik alleen de printplaat te hebben dus de rest mag 'weg'.
kan wel kijken of je mijn microfoon/binnenwerk over kan nemen, ik heb in princiepe alleen de printplaat bij de simkaart nodig.FREAKJAM schreef op woensdag 26 november 2008 @ 03:05:
De mijne heeft het begeven na 1,5 jaar.Microfoontje of iets dergelijks stuk (U600). Hoor mensen niet als ze me bellen, en geluid functioneerd niet meer. Geen zin op te geven bij verzekering aangezien abo bijna afloopt (over 4 maandjes). Heb nu een gaar toestel, maar dat hou ik nog wel vol. Binnenkort nieuw mobieltje uitzoeken
[ Voor 48% gewijzigd door MrKikker op 27-11-2008 14:56 ]
Vandaag van de verzekering te horen gekregen dat ik 175 euro krijg voor gestolen telefoon. Was U600, vind het vrij raar dat het zo veel is, aangezien hij met prepaid al voor 90 euro te krijgen is, en simlock vrij voor rond de 140. Uiteraard totaal geen problemen mee, maar ze geven me nu meer dan een nieuwe mobiel, en hij was al 1.5 jaar oud.
Lang leve de verzekering
Lang leve de verzekering
overgens gister voor de gein even op ebay gekeken voor een U600/onderdelen, ziet mijn oog de volgende advertentie:
http://cgi.ebay.com/LCD-F...0.m14&_trkparms=72%3A1234|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
MOOI
gaan we dus gelijk even kopen.
http://cgi.ebay.com/LCD-F...0.m14&_trkparms=72%3A1234|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
MOOI
gaan we dus gelijk even kopen.
Maar je hebt wel maandenlang een bepaald bedrag voor die leuke verzekering betaald, dus zoveel is het uiteindelijk nietHaazzz schreef op donderdag 27 november 2008 @ 18:33:
Vandaag van de verzekering te horen gekregen dat ik 175 euro krijg voor gestolen telefoon. Was U600, vind het vrij raar dat het zo veel is, aangezien hij met prepaid al voor 90 euro te krijgen is, en simlock vrij voor rond de 140. Uiteraard totaal geen problemen mee, maar ze geven me nu meer dan een nieuwe mobiel, en hij was al 1.5 jaar oud.
Lang leve de verzekering
Sterker nog, waarschijnlijk heb je er zelfs geld aan verloren
[ Voor 5% gewijzigd door MrsRossi op 28-11-2008 13:45 ]
Hahaha, bodycheck *BASH*
Haha, had echt geen telefoonverzekering voor die U600 afgesloten hoor. Dat is echt geldklopperij! Die verzekeringen vergoeden vaak niet eens diefstal als het om zakkenrollen gaat! Alleen als er aantoonbaar is dat die gejat is (ruitje ingeslagen oid) of als het met geweld is gebeurd. Maar was mijn reisverzekering die het heeft vergoed! Was gewoon reisverzekering die het heeft vergoed!MrsRossi schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:32:
[...]
Maar je hebt wel maandenlang een bepaald bedrag voor die leuke verzekering betaald, dus zoveel is het uiteindelijk niet
Sterker nog, waarschijnlijk heb je er zelfs geld aan verloren
Ooh dan is het wel prima iddHaazzz schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 22:44:
[...]
Haha, had echt geen telefoonverzekering voor die U600 afgesloten hoor. Dat is echt geldklopperij! Die verzekeringen vergoeden vaak niet eens diefstal als het om zakkenrollen gaat! Alleen als er aantoonbaar is dat die gejat is (ruitje ingeslagen oid) of als het met geweld is gebeurd. Maar was mijn reisverzekering die het heeft vergoed! Was gewoon reisverzekering die het heeft vergoed!
Is er een goed alternatief voor de samsung PC suite dat ervoor kan zorgen dat je telefoon automatisch gesynchroniseerd wordt? Dus wanneer hij in de buurt is automatisch verbinding maken via Bluetooth, en dan om de 15 minuten synchroniseren bijvoorbeeld? Dat handmatig synchroniseren zorgt ervoor dat mijn agenda 90% van de tijd gewoon niet geupdatet is...
Verwijderd
Sinds dat mijn u700 (al voor de 2e keer) terug naar de fabriek is gestuurd vanwege loslatende lak neemt hij geen geluid meer op bij video opnemen. Stille modus en normale modus, het maakt niets uit. Spraak opname doet het wel. Heb ik dan perongeluk een instelling verkeerd gezet?
Bvd, Joost
Bvd, Joost
De 'mute' functie bi het video opnemen? Geluid dempen ofzo heet dat dacht ik.Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 10:06:
Sinds dat mijn u700 (al voor de 2e keer) terug naar de fabriek is gestuurd vanwege loslatende lak neemt hij geen geluid meer op bij video opnemen. Stille modus en normale modus, het maakt niets uit. Spraak opname doet het wel. Heb ik dan perongeluk een instelling verkeerd gezet?
Bvd, Joost