Weet je zeker dat je accu steeds opgeladen wordt? Bij mij zit er namelijk een breukje in de kabel waardoor hij soms wel alle 3 de streepjes heeft maar toch snel leeg is.Exorcist schreef op zondag 27 april 2008 @ 02:14:
Mn U600 accu is nu binnen een dag leeg, zonder er mee te bellen of te sms-en. Heb T-Mobile benaderd om te vragen of ze een nieuwe kunnen sturen, anders ga ik 's verder zoeken
Dit klinkt toch meer als een hardwareprobleem. Dat er ergens iets niet goed contact maakt in uitgeschoven toestand. De software kan namelijk alleen onderscheid maken tussen in- en uitgeklapt, niet iets ertussenin. Je kan denk ik inderdaad het beste even terug naar The Phonehouse.MrKikker schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:51:
De laatste tijd heb ik steeds meer problemen met 'n U600.
De softtouchknoppen reageren niet meer als ik het scherm volledig uitschuif. wanneer ik het scherm een milimeter naar beneden duw doen ze het echter wel.
op hoop van zegen heb ik toen de firmware geflasht naar de u600ggxx4, en gelijk een volledige reset erachteraan gedaan.
echter geen positief resultaat; softtouchkeys doen het nog steeds niet, maar wel als ik het scherm een tikkeltje naar beneden duw.
is dit nog te verhelpen of zal ik terug moeten naar The Phonehouse voor reparatie?
ontopic: Zelf sinds januari in bezit van een U700 (Pearl Black). Ben er erg tevreden over. Hij mist inderdaad wat features ten opzichte van de U600. In het begin vond ik dit wat vreemd, gezien de U700 toch het topmodel is, als je Samsung mag geloven.
Eerder merkte hier al iemand op: wie zou anders de U600 nog kopen? Daar zit wel een kern van waarheid in. De ontbrekende features lever je in voor het design (dat ik persoonlijk veel mooier vindt dan de U600) en HSDPA. Dat laatste is toch wel verdomd handig om snel iets te googlen of wiki'en en om eens af en toe een filmpje aan iemand te laten zien. (en natuurlijk voor de RSS feeds van Tweakers
De FM-radio daarentegen mis ik helemaal niet; ik ben zo iemand die voor muziek en radio luisteren een MP3speler (met FM-tuner) heeft
Ik ga de mijne morgenochtend terug brengen, mijn scherm is er inmiddels helemaal mee gekapt. Hij heeft een tijdje lopen kutten, strepen door het beeld/helemaal geen beeld/beeld voor de helft noem maar op.
ik hoop dat de mogelijkheid er is om het resterende jaar van het abbo een andere telefoon uit te kunnen zoeken.. dit is echt de slechtste telefoon die ik ooit heb gehad.
4 mensen die ik ken hebben deze ook, en precies allemaal dezelfde kuren als deze heeft. kortom: wat een klote ding!
ik hoop dat de mogelijkheid er is om het resterende jaar van het abbo een andere telefoon uit te kunnen zoeken.. dit is echt de slechtste telefoon die ik ooit heb gehad.
4 mensen die ik ken hebben deze ook, en precies allemaal dezelfde kuren als deze heeft. kortom: wat een klote ding!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wat heb je hiermee gedaan? Ik heb precies hetzelfde probleem en ga deze morgenochtend terugbrengen..Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:26:
Ik heb n probleem met mijn samsung U600:
het ene moment is scherm zwart en blijft hij zwart
of hij doet alles in het negatief of alles in het spiegelbeeld. Het beeld wordt (als hij het doet tenminste) pixelerig en in het menu komt het plaatje ergens anders te staan.
Ik kan nog wel gewoon bellen en muziek luisteren (de rest doeik toch niet).
Ik heb echt alls geprobeerd en lang op inet gezeten om het op te lossen, maar kon niks vinden.
Vond wel iets over de firmware (kan de mijne nu niet geven, beeld is zwart), als je de firmware veranderd is dit probleem dan verholpen? zoja hoe doe je dit?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
alvast bedankt.
edit:firmware : U600XXG02
Ik wil dan een nieuwe of een andere telefoon.. hij valt nog bnnen de garantie en hij is ook verzekerd.. Erg jammer van deze telefoon.. Klote ding.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Verwijderd
ik heb sinds kort een U600 en heb last van het geluid bij het versturen van een sms. Kan het niet uitzetten. Had hiervoor een Nokia en kon geruisloos smstjes versturen. Ik mis dat. HELP
Toetstonen uitzettenVerwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 20:25:
ik heb sinds kort een U600 en heb last van het geluid bij het versturen van een sms. Kan het niet uitzetten. Had hiervoor een Nokia en kon geruisloos smstjes versturen. Ik mis dat. HELP
Vreemd ik hoor hoor niks als ik sms verstuur,ik heb hem nu 2 weken (een rode)de software versie is REV03C en de firmware is BXXGK2
Wat is de laatste nieuwe software eigenlijk?
Wat is de laatste nieuwe software eigenlijk?
Ik heb de U600 en ik probeerde laatst een .jpg naar mijn telefoon te kopieren in PC studio 3. Maar hij zei dat de bestandstype ongeldig is. Hoe zit dat, want hij slaat zen eigen fotootjes ook gewoon als jpeg op toch?
nee, je moet dan als profiel bij het aanzetten (dus op het moment dat je de usb kabel erin doet) kiezen voor mass storage. dan kan je via de pc de memcard benaderen. Kies je voor pc suite dan krijg je alleen het interne geheugen vd phone te zienrooie60 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:41:
Als ik via de pc suite van samsung naar de telefoon ga,moet ik toch ook de geheugenkaart zien?? kan nl geen fotos vanaf de foon naar pc sturen???wel afbeeldingen/plaatjes
Als ik via 'mijn BT locaties in de foon kijk zie ik ook geen geheugen kaart???
Deze kaart heb ik uit mijn D900 gehaald en in deze U600 gestopt,moet toch goed zijn?heb alle fotos die ik maakte op laten slaan op geh.kaart???
please help.
Nog nooit trammeant gehad met fotos vanaf foon naar pc zetten!
[ Voor 3% gewijzigd door Ray op 03-05-2008 09:09 ]
Probleem is opgelost,probeerde het via pc van mijn zoon en werkte wel,nieuw BT dongel gekocht,alles werkt weerRay schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 09:08:
[...]
nee, je moet dan als profiel bij het aanzetten (dus op het moment dat je de usb kabel erin doet) kiezen voor mass storage. dan kan je via de pc de memcard benaderen. Kies je voor pc suite dan krijg je alleen het interne geheugen vd phone te zien
Werk nooit met de kabel,alleen BT
Verwijderd
Ik heb de samsung u600 back/gold gezien en dat ding lijkt me echt te gek. Er is een probleem, het ding is limited dus ik kan hem nergens vinden. De enige shop die hem heeft is tele2 en daar kun je hem alleen met een abonnement krijgen waar ik dus niet op zit te wachten. Ik koop het toestel liever los. Iemand een idee waar ik de samsung u600 limited edition kan kopen. Hij is wel limited, maar zo limited?
Heb ff snel bij kieskeurig U600 black/gold ingevuld,dit kwam eruit: algebeld.nl,majoor.nl,neckerman.com (3 sites dus)
Had je zelf ook kunnen doen he.
Had je zelf ook kunnen doen he.
Verwijderd
Hee ik heb een U700V en ik vind het theme maar saai en lelijk en ik zou graag de nieuwe standaard firmware erop zetten gaat dit goed..?? en hoe moet ik dit doen..??
Voor mijn vriendin zou ik haar telefoon repareren, een U600, maar er bleek meer schade te zijn dan ik had verwacht.
Ik wil nu een tweedehands U600 gaan kopen, en het binnenwerk van haar oude erin te zetten. Waarom? Er staan foto's op het interne geheugen die van redelijk hoge emotionele waarde zijn, en hebben wij liever terug.
Probleem is nu dat ik een oude U600 van de telefoonboer had gekocht voor 20 euro, deze had een defect scherm. ik zou alles over gaan zetten enz. enz. Maar toen er bleek dat beide schermen dus kapot waren en er ook flatcables waren gescheurd had het nog weing zin.
Het probleem nu is dus dat ik de binnenwerken niet meer uitelkaar kan houden: ik weet niet meer welke, welke is! Ik kan wel allemaal code's op stekkers en chips vinden, en ik weet dat haar telefoon uit September komt. Hoe kan ik dit nu het beste uitzoeken?
Ik wil nu een tweedehands U600 gaan kopen, en het binnenwerk van haar oude erin te zetten. Waarom? Er staan foto's op het interne geheugen die van redelijk hoge emotionele waarde zijn, en hebben wij liever terug.
Probleem is nu dat ik een oude U600 van de telefoonboer had gekocht voor 20 euro, deze had een defect scherm. ik zou alles over gaan zetten enz. enz. Maar toen er bleek dat beide schermen dus kapot waren en er ook flatcables waren gescheurd had het nog weing zin.
Het probleem nu is dus dat ik de binnenwerken niet meer uitelkaar kan houden: ik weet niet meer welke, welke is! Ik kan wel allemaal code's op stekkers en chips vinden, en ik weet dat haar telefoon uit September komt. Hoe kan ik dit nu het beste uitzoeken?
Wat n gedoe,waarom niet een goede 2dehands kopen en de fotos via BT overzetten???
omdat het apparaat dermate beschadigd was (o.a. slices met bruut geweld van elkaar gebroken)...rooie60 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 00:41:
Wat n gedoe,waarom niet een goede 2dehands kopen en de fotos via BT overzetten???
Ik weet niet of deze vraag al gesteld is maar, naar het schijnt is het lettertijpe nog al groot (ook op youtube filmpjes enzo). Is het ook mogelijk om voor een gewoon lettertype/puntgrootte te kiezen? Tis wel een groot scherm maar ik wil niet dat daar koeien van letters opstaan! Alvast bedankt
Verwijderd
Hallo!
Ik had sinds januari dit jaar een u700. In april deed opeens de touchscreen het niet meer. Dus ik heb hem opgestuurd naar een reparatiepunt. Kreeg ik hem terug met de mededeling dat ik hem voor 330 euro zou kunnen laten maken. Dit omdat ze valschade aan de buitenkant hadden gezien. Maar deze "valschade" een paar krasjes aan de buitenkant van de telefoon, was al veroorzaakt in de eerste week dat ik hem had. Er is dus geen verband met het vallen en de touchscreen die spontaan uitvalt.
Waardeloze telefoon met een zo mogelijk nog waardelozer service van Samsung. Beetje jammer.
Ik had sinds januari dit jaar een u700. In april deed opeens de touchscreen het niet meer. Dus ik heb hem opgestuurd naar een reparatiepunt. Kreeg ik hem terug met de mededeling dat ik hem voor 330 euro zou kunnen laten maken. Dit omdat ze valschade aan de buitenkant hadden gezien. Maar deze "valschade" een paar krasjes aan de buitenkant van de telefoon, was al veroorzaakt in de eerste week dat ik hem had. Er is dus geen verband met het vallen en de touchscreen die spontaan uitvalt.
Waardeloze telefoon met een zo mogelijk nog waardelozer service van Samsung. Beetje jammer.
Ik heb hem vandaag aangeschaft \o/ Ferm ding 
Was eerst van plan om hem in de media markt te gaan halen maar daar bleek is 50€ duurder dan bij belcompany
Stomme mediamarkt
Was eerst van plan om hem in de media markt te gaan halen maar daar bleek is 50€ duurder dan bij belcompany
Ja, ik heb er nogal op gelet. Ook als ik hem aan de USB kabel hang en hem laat opladen via mijn PC heb ik hetzelfde verhaalla_fusion schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:19:
[...]
Weet je zeker dat je accu steeds opgeladen wordt? Bij mij zit er namelijk een breukje in de kabel waardoor hij soms wel alle 3 de streepjes heeft maar toch snel leeg is.
T-Mobile verzocht een andere accu (met kosten voor mij) te sturen, is niet op ingegaan verder.
Ben er nu de hele dag mee bezig en ik moet zeggen. Na het lezen van dit topic had ik heel hoge verwachtingen maar nu ik hem zelf heb kan ik zeggen: WOW, wat een geweldig ding!
Verwijderd
Onla
Met de edit-knop kan je je berichten aanpassen.
Met de edit-knop kan je je berichten aanpassen.
[ Voor 89% gewijzigd door pven op 18-05-2008 12:54 ]
Verwijderd
Onlangs een U600 aangeschaft.
Als ik een foto wil maken moet ik dit eeerst selecteren. Dan de knop indrukken waardoor hij scherpsteld en dan indrukken om te schieten. Samen zo'n 5 sec. het moment is dan al lang voorbij.
Kan dit sneller ?
Ook zijn bewegende beelden vaak vaag. Is de sluitertijd niet in te stellen ?
Als ik een foto wil maken moet ik dit eeerst selecteren. Dan de knop indrukken waardoor hij scherpsteld en dan indrukken om te schieten. Samen zo'n 5 sec. het moment is dan al lang voorbij.
Kan dit sneller ?
[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 25-05-2008 18:54 . Reden: aanhef en/of groeten is niet nodig ]
Hmm mijn batterij problemen blijken toch niet echt een kabelbreuk te zijn.
Ook na opladen via USB valt ie van vol naar 1 streepje terug binnen 20 uur tijd. Dit met enkel een aantal smsje ontvangen/versturen en het 3x af laten gaan van de wekker.
Heb met de code *#0228# gekeken naar het aantal mV en na het opladen komt dit op 4138mV en nu nog maar 3628mV. Nu vind ik die getallen sowieso een beetje vreemd aangezien de batterij 3,7V is.
Zouden andere U600 gebruikers misschien wat waardes van hun batterijstatus kunnen laten zien?
Ook na opladen via USB valt ie van vol naar 1 streepje terug binnen 20 uur tijd. Dit met enkel een aantal smsje ontvangen/versturen en het 3x af laten gaan van de wekker.
Heb met de code *#0228# gekeken naar het aantal mV en na het opladen komt dit op 4138mV en nu nog maar 3628mV. Nu vind ik die getallen sowieso een beetje vreemd aangezien de batterij 3,7V is.
Zouden andere U600 gebruikers misschien wat waardes van hun batterijstatus kunnen laten zien?
Nee.Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 12:30:
Onlangs een U600 aangeschaft.
Kan dit sneller ?
Maarten
Type: Inner cellla_fusion schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:14:
Volt: 3869
Temp: 18 c
TxLevel: 6
Ik heb de accu gisteren geladen
Verwijderd
Ik had al ergens gelezen dat ik jammer genoeg geen java-games kan installeren op mijn geheugenkaartje. Op de Samsung U600 zelf kan ik er maar 40 installen. Is er geen mogelijkheid om er meer te instelleren?
Verwijderd
*Ga je eerst eens is verdiepen in de werking van dit forum.
[ Voor 89% gewijzigd door Ginz op 25-05-2008 18:53 ]
Verwijderd
* Ook voor jou geldt hetzelfde. Verdiep je even in de werking van dit forum.Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 11:09:
Hee ik heb een U700V en ik vind het theme maar saai en lelijk en ik zou graag de nieuwe standaard firmware erop zetten gaat dit goed..?? en hoe moet ik dit doen..??
[ Voor 13% gewijzigd door Ginz op 25-05-2008 19:02 ]
Verwijderd
Bedankt voor dat meest nutteloze antwoord ooit?
*Florisje stelt, net zoals jou een vraag. Dat was dus geen antwoord op jouw vraag. Daarnaast is zowel jouw als zijn vraag hier niet toegestaan. Jullie vragen naar hulp bij het uitvoeren van handelingen die hier niet toegestaan zijn omdat op die firmware en applicaties auteursrechten rusten....
*Florisje stelt, net zoals jou een vraag. Dat was dus geen antwoord op jouw vraag. Daarnaast is zowel jouw als zijn vraag hier niet toegestaan. Jullie vragen naar hulp bij het uitvoeren van handelingen die hier niet toegestaan zijn omdat op die firmware en applicaties auteursrechten rusten....
[ Voor 76% gewijzigd door Ginz op 25-05-2008 19:00 ]
Ga naar een samsung service point?????
nnndoh kun je even via MSN kontakt opnemen ivm U700 en T-mobile stuff ...nnndoh schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:26:
met dank aan Asiamania ben ik nu de troste eigenaar van een u700
waar helaas t-mobile dingen opstonden.nederlandse taal had ook duitse woorden ertussen zitten
heb net een ander firmware erin gezet en dat werkt geweldig.het orginele theme zit er weer op en niks van t-mobile meer
ik mag het uiteraard ook niet vertellen hoe het moet, maar google is je vriend
Even een standaard vraag die niet specifiek betrekking heeft op de U600/700 of zelfs niet specifiek op samsung.
Omdat ik nog aan het stoeien was met mijn nieuwe U700 heb ik per ongeluk bij het schrijven van een sms een verkeerd woord toegevoegd aan mijn woordenboek. Nu komt standaard als eerste een onnozele combinatie in beeld ipv een logisch woord.
Hoe kan ik dit terugzetten? Mbv een harde reset?
Ik vind het eigenlijk uitermate vreemd dat er geen optie in de gsm's van vandaag zit waarbij ik (zeker vd zelf toegevoegde) woorden ook weer kan wissen?
Omdat ik nog aan het stoeien was met mijn nieuwe U700 heb ik per ongeluk bij het schrijven van een sms een verkeerd woord toegevoegd aan mijn woordenboek. Nu komt standaard als eerste een onnozele combinatie in beeld ipv een logisch woord.
Hoe kan ik dit terugzetten? Mbv een harde reset?
Ik vind het eigenlijk uitermate vreemd dat er geen optie in de gsm's van vandaag zit waarbij ik (zeker vd zelf toegevoegde) woorden ook weer kan wissen?
Verwijderd
Sorry maar de vraag is al meerdere keren gevraagd en nog steeds geen antwoord op , bij veel mensen krijg je een java error als je het zelfde doet wat er in de TS staatVerwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:35:
[mbr]*Ga je eerst eens is verdiepen in de werking van dit forum.[/]
Had mijn vraag ook 2 keer gevraagd maar nog steeds weet iemand een oplossing daarop
Als er geen reactie komt betekent dat wellicht dat niemand het hier weet. Dan heeft het weinig zin de vraag te blijven herhalen wel?Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 16:53:
[...]
Sorry maar de vraag is al meerdere keren gevraagd en nog steeds geen antwoord op , bij veel mensen krijg je een java error als je het zelfde doet wat er in de TS staat![]()
Had mijn vraag ook 2 keer gevraagd maar nog steeds weet iemand een oplossing daarop
Ik ben trouwens gestart met al het zilver rondom het scherm te verwijderen
Heb m ook erop staan nu, perfect!Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:22:
Heb vandaag de nieuwe firmware op de U700 gezet genaamd U70BCEGL4
Veranderingen: De sommige duitse woorden bij NL als hoofdtaal zijn nu weg! Het menu is nu volledig nederlands zoals het hoord.
En bij instellingen zijn er dingen toegevoegd, bv Aanraakgevoeligheid ( wss Touchpad ) en Trilsignalen voor het menu.
Verder niet echt grote veranderingen, maar alle kleine beetjes helpen
[ Voor 19% gewijzigd door TaranQQ op 28-05-2008 22:57 ]
Verwijderd
Als ik met mijn U-700 een sms stuur waarin ik bijvoorbeeld 's zondags wil smsen geeft hij mij geen '. Ik heb dat teken niet en vind het ook niet. Kan iemand mij helpen?...
Hoe kan ik muziek op mijn kaart afspelen via de muziekspeler? De muziekspeler ziet enkel het standaard muziekbestandje dat op de telefoon zelf staat maar niet wat op de geheugenkaart staat. Ik kan wel via 'Mijn bestanden' naar de muziek maar dan speelt hij het via mediaplayer af en kan ik het niet op de achtergrond laten verder spelen, want als ik hem dichtschuif stopt hij met afspelen.
Ik was weer eens te snel met vragen -> ff kaartje eruit en opnieuw erin stoppen en tel ff uit en opnieuw aanzetten en hij herkend ook alle bestanden op de kaartTaranQQ schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 09:03:
Hoe kan ik muziek op mijn kaart afspelen via de muziekspeler? De muziekspeler ziet enkel het standaard muziekbestandje dat op de telefoon zelf staat maar niet wat op de geheugenkaart staat. Ik kan wel via 'Mijn bestanden' naar de muziek maar dan speelt hij het via mediaplayer af en kan ik het niet op de achtergrond laten verder spelen, want als ik hem dichtschuif stopt hij met afspelen.
Verwijderd
ik heb hetzelfde probleem,TZA1980 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:31:
[...]
In mijn menu "Beveiliging" kan ik maar 8 opties selecteren. Optie 9 staat er dus niet bij...
En die klok, dat lijkt me Italiaans. Niet heel vervelend, dan moet ik maar Italiaans gaan denken..
vervolgens eerst samsung daarna t-mobile gebeld (helpdesk),
het blijkt aan het overschrijven door t-mobile van de samsung software te liggen,
antwoord bij hoge uitzondering zou ik mijn mobiel U600 bij een t-mobile center kunnen inleveren ter reparatie zodat ze de oorspronkelijke samsung-software er weer op kunnen zetten met daarna een update naar de specifieke t-mobile gegevens,
ik heb het nog niet laten doen, want het lijkt me vrij omslachtig en ik ben dan het mobieltje voor een tijd ook kwijt...
[ Voor 46% gewijzigd door een moderator op 04-06-2008 00:29 . Reden: Groeten niet nodig ]
Verwijderd
Kan iemand me vertelen waar ik kan zien wat voor fireware ik heb ??Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:01:
@ Chris_17, U700 heeft geen ingebouwde FM radio de U600 wel..
@ dennisje182, houd # ingedrukt bij het typen van een sms dan krijg je tekens
En vandaag is ook de nieuwe fireware uitgekomen voor de U700, de 1e firware uit 2008! U700XXHC1
[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 04-06-2008 00:29 . Reden: Groeten niet nodig ]
Ik ben ook weer aan het flashen geslagen, mijn telefoon (U600) was kapot (geen geluid en beeldscherm was kapot) maar gelukkig heb ik 'm weer terug (duurde iets meer dan een week (duurde alleen wel een maand voor ik 'm zelf had opgestuurd) .
Ze hadden alleen wel de oude (orginele Orange) firmware terug gezet.
(firmware kan je zien door *#1234# in te typen, is de vraag hierboven ook meteen beantwoord)
Ze hadden alleen wel de oude (orginele Orange) firmware terug gezet.
(firmware kan je zien door *#1234# in te typen, is de vraag hierboven ook meteen beantwoord)
Niet?
[Specs]
Zo, en na letterlijk een avondje flashen werkt ie eindelijk weer met de XXGK2 firmware (had eerst GG4)
Als de standaard firmware (BVGE1) op de telefoon staat moet ik kennelijk ook alle ongebruikte regio's met Optiflash verwijderen.
Als ik dat niet doe blijft de telefoon hangen op het opstartscherm en knippert een beetje.
Als de standaard firmware (BVGE1) op de telefoon staat moet ik kennelijk ook alle ongebruikte regio's met Optiflash verwijderen.
Als ik dat niet doe blijft de telefoon hangen op het opstartscherm en knippert een beetje.
Niet?
[Specs]
Verwijderd
ok, bedanktrooie60 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:08:
Nee D900 is veel beter.
heb nu een G600 en die is ook veeeeeel minder dan mijn vorige d900i
Eh...?Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 21:50:
[...]
ok, bedankt
heb nu een G600 en die is ook veeeeeel minder dan mijn vorige d900i
is er hier ook iemand met het probleem dat bij de u600 de telefoon uitvalt als je filmpjes kijkt?? ik heb de nieuwste firmwareversie erop staan.. maar blijf 't soms houden.. (ca 2 op de 3 keer valt hij uit bij filmpjes groter dan 2 MB) (van geheugenkaart)
wie van vissen houdt, houdt niet van vissen
Exact, maar dan echt exact hetzelfde probleem bij mijn U600. Opladen, vervolgens binnen een dag volledig leeg. Geen enkele SMS, geen belletje, niet eens aanraken van de telefoon. Belachelijk, nu ergens zoeken naar een nieuwe accu..la_fusion schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:14:
Verwijderd
Even een vraagje:
Hoe kun je bij de samsung U700 het opstartschermpje veranderen?
Er zit nu een vreselijke Justin Timberlake foto op, maar die wil ik graag lozen.
Het gaat dus puur om het plaatje als je de telefoon aanzet. NIet de standaard achtergrond van de telefoon.
Iemand die het weet. Ik lees alleen maar dat het kan als hij geflasht gaat worden...
Is er geen andere manier voor?
Hoe kun je bij de samsung U700 het opstartschermpje veranderen?
Er zit nu een vreselijke Justin Timberlake foto op, maar die wil ik graag lozen.
Het gaat dus puur om het plaatje als je de telefoon aanzet. NIet de standaard achtergrond van de telefoon.
Iemand die het weet. Ik lees alleen maar dat het kan als hij geflasht gaat worden...
Volgens mij niet nee want dat scherm is operatorgebonden...Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 08:15:
heb zonet mijn u700 geflashed naar u700BXXHB1 maar wat ik nu wel heb is bij het hoofdscherm zijn die linker en rechter touchkey verandert van functie. links sms menu en rechts internet. had dit liever gehouden zoals het was menu en contacts. Iemand die weet of dit nog te veranderen valt?
of word het een andere firmware? zoja welke dan?
of word het een andere firmware? zoja welke dan?
Hmmm, de lak van mijn u700 begint na 2 maanden ook af te bladderen. Ben er heel zuinig op geweest en alleen in de broekzak gestoken zonder sleutels ofzo erbij. Weet iemand of dit bij Vodafone onder garantie valt?
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Verwijderd
Ik heb ook een U700 al een paar maanden,
als het streepje van de accu nog op 2 streepjes staat, dan valt hij 30 minuten later gewoon ineens uit.
Als ik hem dan aan doet zegt hij dat de accu leeg is, klopte echt geen reet van.
Hoe is dit op te lossen?
En waar vind ik de nieuwste firmware
als het streepje van de accu nog op 2 streepjes staat, dan valt hij 30 minuten later gewoon ineens uit.
Als ik hem dan aan doet zegt hij dat de accu leeg is, klopte echt geen reet van.
Hoe is dit op te lossen?
En waar vind ik de nieuwste firmware
mijn moeder heeft de u600 en het toestel geeft een irritant geluidje als je een sms hebt verstuurd. we kunnen dat niet uit krijgen ????
Dit weekend heb ik de u600 van mijn vriendin over genomen. Ik kom er echter achter dat het telefoonboek nogal beperkt is. Een contact kan enkel een thuis, werk, mobiel en fax nummer hebben. Meerdere van mijn contacten in outlook hebben echter twee mobiele nummers. Met mijn andere Samsung (zv10) was dat nooit een probleem. Is dit misschien in nieuwere firmwares wel opgelost? Mijn huidige firmware is u600XXGD4.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
@Janos, je kunt als je een contact bewerkt bijvoorbeeld op het werk of thuis nr veld gaan staan en dan op opties tikken en dan wijzigen kiezen in het menu. Althans zo werkt het op mijn u700
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Volgens mij is mijn U600 overleden, althans gedeeltelijk dan.
Het opladen vande accu werkt niet meer, doe ik er een accu in die in een andere gsm geladen is dan werkt het nog gewoon allemaal.
Ik heb uitereraard al geprobeert de accu en lader te wisselen, zonder resultaat.
Aangezien het ding pas een maand of 6 oud is ga ik em opsturen voor reparatie onder garantie.
Heeft iemand ervaringen hoelang zoiets gaat duren en waar ik em dan heen kan sturen ?
Het opladen vande accu werkt niet meer, doe ik er een accu in die in een andere gsm geladen is dan werkt het nog gewoon allemaal.
Ik heb uitereraard al geprobeert de accu en lader te wisselen, zonder resultaat.
Aangezien het ding pas een maand of 6 oud is ga ik em opsturen voor reparatie onder garantie.
Heeft iemand ervaringen hoelang zoiets gaat duren en waar ik em dan heen kan sturen ?
Vandaag mn nieuwe accu voor mn U600 binnen gekregen. De ander was na een dag al op, deze lijkt het vooralsnog erg netjes te doen. Raar na een driekwart-jaar, rotte accu;s misschien.
/Nee dus. Met de nieuwe accu ook één dag, zonder er iets mee te doen. Onding.
/Nee dus. Met de nieuwe accu ook één dag, zonder er iets mee te doen. Onding.
[ Voor 18% gewijzigd door Exorcist op 14-07-2008 17:53 ]
Wat dacht je van de dealer? Waar heb je hem gekocht?Speedy_Gonzalez schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:35:
Mwah, dan matched het weer niet met mijn outlook adresboek waarmee ik synchroniseer. Ik heb het nu opgelost door bij een paar mensen het tweede mobiele nummer maar onder workphone te zetten.Joepv schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:17:
@Janos, je kunt als je een contact bewerkt bijvoorbeeld op het werk of thuis nr veld gaan staan en dan op opties tikken en dan wijzigen kiezen in het menu. Althans zo werkt het op mijn u700
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Verwijderd
hoi, ik heb een u700 samsung
nu wil ik live naar rock werchter kijkn via mijn gsm, en dit is gratis mogelijk via proximus , ja ik ben dus belg, maar telkens ik dus op de link ernaar klik opent de site wel, maar wanneer ik dan echt live wil gaan kijken zie ik hem verbinden maar dan komt de melding erop: ongeldig resourcepad opgegeven. Dit is bij alles zo als ik iets live wil kijken via mijn gsm.
3G staat zeker aan.
mijn gsm komt wel uit duitsland en heeft zo nog een heel T-mobile menu enzo, maar ik denk toch niet dat het hieraan kan liggen?
Iemand een idee???
p.s. ik ben nu van plan mijn firmware te flashen maar kan mij iemand gewoon zeggen welke de beste versie is om in Belgie te gebruiken onder proximus? dank je!
nu wil ik live naar rock werchter kijkn via mijn gsm, en dit is gratis mogelijk via proximus , ja ik ben dus belg, maar telkens ik dus op de link ernaar klik opent de site wel, maar wanneer ik dan echt live wil gaan kijken zie ik hem verbinden maar dan komt de melding erop: ongeldig resourcepad opgegeven. Dit is bij alles zo als ik iets live wil kijken via mijn gsm.
3G staat zeker aan.
mijn gsm komt wel uit duitsland en heeft zo nog een heel T-mobile menu enzo, maar ik denk toch niet dat het hieraan kan liggen?
Iemand een idee???
p.s. ik ben nu van plan mijn firmware te flashen maar kan mij iemand gewoon zeggen welke de beste versie is om in Belgie te gebruiken onder proximus? dank je!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2008 19:36 ]
oke zelf even gebeld met samsung en het geluid wat je krijgt na het versturen van een sms kun je niet uitzetten voor de mensen die het wilden weten...
Verwijderd
Heb een vraagje over MMS.
Ik heb de Samsung U600 en een vodafone abbonnement. Ik had alle MMS- instellingen via de site ingesteld, maar toen ik een MMS-je kreeg, kreeg ik een stuk tekst met een bepaalde code, en met die code kon ik de MMS dan via de site bekijken.
Maar dat wil ik niet, ik wil gewoon MMSjes op mijn mobiel kunnen bekijken. Nu had ik per toeval de GPRS-instellingen ook eens ingesteld (had een foute provider etc gekozen zodat ik niet perongeluk op internet kon via die I-knop), en toen ik dit gedaan had en een MMS kreeg, kon ik hem wel op mijn GSM bekijken.
Betekent dit dat je GPRS/internet-instellingen persee ook juist moeten zijn en dat dit ingesteld moet zijn? Ik denk dat het antwoord hierop dan ja is, aangezien de telefoon de MMS dus blijkbaar via GPRS ophaalt? Kost dit ophalen via GPRS dan nog extra geld?
Ik heb de Samsung U600 en een vodafone abbonnement. Ik had alle MMS- instellingen via de site ingesteld, maar toen ik een MMS-je kreeg, kreeg ik een stuk tekst met een bepaalde code, en met die code kon ik de MMS dan via de site bekijken.
Maar dat wil ik niet, ik wil gewoon MMSjes op mijn mobiel kunnen bekijken. Nu had ik per toeval de GPRS-instellingen ook eens ingesteld (had een foute provider etc gekozen zodat ik niet perongeluk op internet kon via die I-knop), en toen ik dit gedaan had en een MMS kreeg, kon ik hem wel op mijn GSM bekijken.
Betekent dit dat je GPRS/internet-instellingen persee ook juist moeten zijn en dat dit ingesteld moet zijn? Ik denk dat het antwoord hierop dan ja is, aangezien de telefoon de MMS dus blijkbaar via GPRS ophaalt? Kost dit ophalen via GPRS dan nog extra geld?
Hoe lang is de garantie bij samsung,mijn display knippert alsik er zacht op druk,ontvang soms geen sms en dan weer wel,dus wegbrengen.
Hallo,
ik heb vandaag mijn samsung u600 gekocht, als prepaid van HI.
alleen nou heb ik wat vragen! ik heb als firmware (*#1234#) u600bashb1 erop staan.
-welke firmware kan ik het als beste er op zetten?(en waar te downloade & hoe te instaleren)
-hoe kan ik de toon telkens als ik iets doe in het menu er af halen?
- waar kan ik leuke thema's downloade? want op www.zedge.net kan ik geen thema's voor u600 krijgen
Groeten Keisers
ik heb vandaag mijn samsung u600 gekocht, als prepaid van HI.
alleen nou heb ik wat vragen! ik heb als firmware (*#1234#) u600bashb1 erop staan.
-welke firmware kan ik het als beste er op zetten?(en waar te downloade & hoe te instaleren)
-hoe kan ik de toon telkens als ik iets doe in het menu er af halen?
- waar kan ik leuke thema's downloade? want op www.zedge.net kan ik geen thema's voor u600 krijgen
Groeten Keisers
Verwijderd
Ik heb 2 vragen over mijn Samsung U700 (opgelost):
- Hoe sla ik mijn pin standaard op? Zodat ik die niet steeds handmatig hoef in te voegen. Dat had ik eerst wel.
=> Pinblokkering onder opties -> eigenschappen - Ik wil graag "Mobiel opsporen" instellen, maar hij accepteert mijn sim-pincode hier niet voor... hoe kom ik achter het wachtwoord?
=> Wachtwoord stond nog op 12345 van The Phone House
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2008 21:30 . Reden: Opgelost ]
Hallo mensen,
ik heb een probleem met mijn Samsung U600.
De bovenste toetsen doen het niet meer, (navigatie rondje, aannemen oproep knop, annuleren oproep knop en de linker en rechter ''tip'' knoppen) Ik kan dus nog wel van het toetsenbord gebruik maken. Ik heb batterij en simkaart er al uitgehaald en weer ingedaan en aan/uit doen maar dit helpt allemaal niet. Zou resetten kunnen helpen? (Dit wil ik liever niet omdat m'n telefoonnummers op het toestel zijn opgeslagen en niet op mijn sim-kaart
)Ikzelf denk dat het aan een draadje ligt dat kapot is ofzoiets, omdat de onderste toetsen het wel doen. heeft iemand anders dit probleem ook? en heeft iemand het misschien kunnen oplossen? Ik heb geen idee hoe het komt, niet laten vallen, en ook niet verzopen...
Ik hoop dat iemand me helpen kan en alvast bedankt.
9man
De bovenste toetsen doen het niet meer, (navigatie rondje, aannemen oproep knop, annuleren oproep knop en de linker en rechter ''tip'' knoppen) Ik kan dus nog wel van het toetsenbord gebruik maken. Ik heb batterij en simkaart er al uitgehaald en weer ingedaan en aan/uit doen maar dit helpt allemaal niet. Zou resetten kunnen helpen? (Dit wil ik liever niet omdat m'n telefoonnummers op het toestel zijn opgeslagen en niet op mijn sim-kaart
Ik hoop dat iemand me helpen kan en alvast bedankt.
9man
[ Voor 9% gewijzigd door 9man op 12-07-2008 20:31 ]
Verwijderd
Dit probleem had ik ook, het bleek te komen doordat het kabeltje tussen de bovenkant en de onderkant van de U600 gedeeltelijk gebroken was!9man schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:17:
Hallo mensen,
De bovenste toetsen doen het niet meer
Ik had dit probleem ook op mijn eerste U600, het stopt als je de U600 op stil zet (naar het hoofdscherm en # inhouden) en op mijn 2e U600 was het automatisch al uitgeschakeld (misschien waren er klachten over binnengekomen?)touchie75 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 07:47:
mijn moeder heeft de u600 en het toestel geeft een irritant geluidje als je een sms hebt verstuurd. we kunnen dat niet uit krijgen ????
Xinne
Verwijderd
Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van de Samsung U700 Black (prepaid, vodafone).
Hiervoor heb ik altijd een pre-historische Siemens gehad maar nu ervaar ik een probleempje bij het smsen op mijn samsung. Waarschijnlijk is het erg dom van me dat ik dit niet weet maar kan het met de got search of de handleiding nu oplossen. Hoe ga je naar de volgende regel in een smsje. Een return / enter dus! Op mijn siemens werkte dit altijd door tweemaal de 1 in te drukken, samsung heeft blijkbaar een ander systeem.
PS. Er is haast bij want morgen ga ik op vakantie en dan moet ik wel kunnen smsen met enteren / returns uiteraard
!!
Anyone?
Hiervoor heb ik altijd een pre-historische Siemens gehad maar nu ervaar ik een probleempje bij het smsen op mijn samsung. Waarschijnlijk is het erg dom van me dat ik dit niet weet maar kan het met de got search of de handleiding nu oplossen. Hoe ga je naar de volgende regel in een smsje. Een return / enter dus! Op mijn siemens werkte dit altijd door tweemaal de 1 in te drukken, samsung heeft blijkbaar een ander systeem.
PS. Er is haast bij want morgen ga ik op vakantie en dan moet ik wel kunnen smsen met enteren / returns uiteraard

Anyone?
Kan niet, of je moet het met spaties doen.
Waarom zou je in godsnaam met regelafbreking in een SMS werken
Bij je speciale tekens (# kort ingedrukt houden) zit in het eerste setje, onder de 9 de return.
Verwijderd
Ik heb begrijpen dat het niet mogelijk is om via bluetooth te internetten maar is het echter ook niet mogelijk via een USB kabeltje?
(de reden is omdat ik enkele dingen moet uittesten voor een project)
Het is me gisteren wel gelukt om mijn telefoon als modem te gebruiken via de meegeleverde Samsung PC Studio en USB kabel, zo is het ook misschien andersom mogelijk?
(de reden is omdat ik enkele dingen moet uittesten voor een project)
Het is me gisteren wel gelukt om mijn telefoon als modem te gebruiken via de meegeleverde Samsung PC Studio en USB kabel, zo is het ook misschien andersom mogelijk?
Mij is het wel gelukt om via Bluetooth m'n telefoon als modem te gebruiken, met die Connection manager die in de Samsung PC Studio Software zit.
Als je bedoelt het internet van een PC gebruiken op je telefoon, via Bluetooth, geen idee hoe dat zou moeten dan.
Als je bedoelt het internet van een PC gebruiken op je telefoon, via Bluetooth, geen idee hoe dat zou moeten dan.
Verwijderd
heb hiervoor meerdere manieren geprobeerd, is mij tot nu toe nog niet gelukt...
mijn werk bestaat uit dit soort dingen, ben er ook achter gekomen dat het gewoon een crappy telefoon is
mijn werk bestaat uit dit soort dingen, ben er ook achter gekomen dat het gewoon een crappy telefoon is
Verwijderd
Ok ben er tot nu toe ook niet achter gekomen.Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 21:26:
heb hiervoor meerdere manieren geprobeerd, is mij tot nu toe nog niet gelukt...
Aangezien jij meer ervaring in dit soort dingen heb.. heb ik een vraagje
Waar aan moet je toestel voldoen om het wèl te kunnen?
Heb begrepen dat het sowiezo bij Samsung moeilijker is omdat Samsung haar bluetooth verbinding beter heeft beveiligd.
Mijn U700 begint hier nu ook last van te krijgen. Net een half jaartje oud. Overdag leg ik hem altijd op mijn bureau, en als ie dan in mijn broekzak zit zit er een mooi sokje omheenJoepv schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:07:
Hmmm, de lak van mijn u700 begint na 2 maanden ook af te bladderen. Ben er heel zuinig op geweest en alleen in de broekzak gestoken zonder sleutels ofzo erbij. Weet iemand of dit bij Vodafone onder garantie valt?
Juist
ik heb mn u700 inmiddels een jaar, maar geen lakproblemen. nouja alleen aan de achterkant is een klein beetje chroom weg toen ik m liet vallen, maar verder geen probleem.
wel zitten hier en daar deukjes in de toetsen
wel zitten hier en daar deukjes in de toetsen
Heb het nu echt gehad met m'n U700

Bijkomend probleem (net ontdekt) is dat het scherm regelmatig op zwart blijft wanneer ik hem openschuif. Wel zwart 'verlicht', dus niet uit, en het touchpad gaat ook branden. Vervolgens moet ik 'm een keer of 3 opnieuw aan en uitzetten, open en dicht schuiven voordat het scherm weer werkt. Durf hem nu nauwelijks te gebruiken omdat ik straks bereikbaar moet zijn hehe
Opsturen zie ik eigenlijk niet zo zitten omdat ik geen vervangend toestel heb waarmee ik ook data kan gebruiken... en dat werkt nu nog prima. Gesprekken voeren met dichtgeschoven U700 gaat ook redelijk. Kan vanaf 17 augustus weer verlengen dus ga heel snel op zoek naar iets fatsoenlijks, en dan stuur ik hem daarna wel onder garantie op (toch nog binnen het jaar)
moest even mijn ei kwijt
Kan iemand mij de laatste software versie noemen van de U600 KPN/HI prepaid er staat nu: BASHB1
Niemand die een KPN/HI gelockte U600 heeft hier??????????
Verwijderd
Mijn U600 maakt 'vreemde' foto's: de kleuren zijn volledig door elkaar. Ik heb gechecked dat er geen effecten aktief zijn. Wie wil me helpen.

Weet iemand een manier om een woord uit je woordenboek (T9) te gooien, zonder de telefoon helemaal terug te zetten naar fabrieksinstellingen? Want ik word er echt ziek van.
Heeft iemand ook problemen met de nieuwste pc studio (3.1.3) en het synchroniseren van de U600 agenda met outlook op win XP? Ik gebruik bluetooth om te synchroniseren en iedere keer dat pc studio opnieuw gestart wordt lijkt hij vergeten te zijn wat er vorige keer gesynchroniseerd is.
Alle afspraken die gewijzigd zijn of verwijderd worden gewoon weer gekopieerd. Een gewijzigde afspraak komt er zo 2x in te staan en verwijderen kan dus niet.. Contacts worden helemaal niet gesynchroniseerd. Heb dit probleem wel eens eerder gehad en toen opgelost door de versie die op het bijgeleverde cd staat te installeren. Helaas ligt die cd 200 km verderop
Weet iemand hier een oplossing voor? Misschien een instelling die ik over het hoofd gezien heb.
Alle afspraken die gewijzigd zijn of verwijderd worden gewoon weer gekopieerd. Een gewijzigde afspraak komt er zo 2x in te staan en verwijderen kan dus niet.. Contacts worden helemaal niet gesynchroniseerd. Heb dit probleem wel eens eerder gehad en toen opgelost door de versie die op het bijgeleverde cd staat te installeren. Helaas ligt die cd 200 km verderop
Weet iemand hier een oplossing voor? Misschien een instelling die ik over het hoofd gezien heb.
En nu (ofja, al paar dagen geleden maar was op vakantie) is ie helemaal overleden. Scherm doet niets meer, wel 'verlicht' zwart en ook de toetsen werken wel. Met blind werken kan ik dus wel het toestel gebruiken, maarja is niet bijster handigjelle. schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:54:
![]()
Heb het nu echt gehad met m'n U700Dat kreng begint me nu toch gebreken te vertonen, arghh. Luidspreker (zowel voor gesprekken als geluiden als muziek enzovoort) werkt alleen nog als ie naar 'beneden' geschoven is, en zelfs dan valt het geluid soms ook weg. Erg handig tijdens gesprekken.
Bijkomend probleem (net ontdekt) is dat het scherm regelmatig op zwart blijft wanneer ik hem openschuif. Wel zwart 'verlicht', dus niet uit, en het touchpad gaat ook branden. Vervolgens moet ik 'm een keer of 3 opnieuw aan en uitzetten, open en dicht schuiven voordat het scherm weer werkt. Durf hem nu nauwelijks te gebruiken omdat ik straks bereikbaar moet zijn hehe
Opsturen zie ik eigenlijk niet zo zitten omdat ik geen vervangend toestel heb waarmee ik ook data kan gebruiken... en dat werkt nu nog prima. Gesprekken voeren met dichtgeschoven U700 gaat ook redelijk. Kan vanaf 17 augustus weer verlengen dus ga heel snel op zoek naar iets fatsoenlijks, en dan stuur ik hem daarna wel onder garantie op (toch nog binnen het jaar)
moest even mijn ei kwijt

Okee dan toch weer goed nieuws: langs KPN Business Center geweest, halfuurtje gewacht en hij was gerepareerd! Schijnt wel meer voor te komen bij de U700's, kwestie van 'psp-kabeltje' (
) en display vervangen en alles werkt weer perfect 
* jelle. is blij maar gaat toch over paar weken verlengen met een Nokia 6500 Slide... Dit was toch voorlopig de laatste Samsung voor mij
* jelle. is blij maar gaat toch over paar weken verlengen met een Nokia 6500 Slide... Dit was toch voorlopig de laatste Samsung voor mij
Verwijderd
Ik heb een U700 en ik heb een vraag over SMS versturen.
Weet iemand waar ik in kan stellen dat als je een paar letters invult dat je dan een word tezien krijgt ik kan het namelijk niet vinden.
Weet iemand waar ik in kan stellen dat als je een paar letters invult dat je dan een word tezien krijgt ik kan het namelijk niet vinden.
had ik af en toe op mijn z320i ook, paar tikken tegen de zijkant hielpVerwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 09:06:
Mijn U600 maakt 'vreemde' foto's: de kleuren zijn volledig door elkaar. Ik heb gechecked dat er geen effecten aktief zijn. Wie wil me helpen.
[afbeelding]
Hekje ingedrukt houden, hierdoor gaat hij op T9Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 20:42:
Ik heb een U700 en ik heb een vraag over SMS versturen.
Ik geef het op met mijn U600. Ook de nieuwe accu gaat koud een dag mee, zonder er ook maar IETS mee te doen *niet bellen, niet openklappen, niet sms-en enz.* .
De volgende wordt weer een Nokia (mijn D500 was ook geen fijn ding, die van mij en mn vriendin zijn kapot gegaan na een jaar, met voorzichtig gebruik). Mijn U600 staat nu meer uit dan aan.
De volgende wordt weer een Nokia (mijn D500 was ook geen fijn ding, die van mij en mn vriendin zijn kapot gegaan na een jaar, met voorzichtig gebruik). Mijn U600 staat nu meer uit dan aan.
Verwijderd
Ik krijg dan een symbolen lijst heb de Vodafone firmware er op.DoDo schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 21:38:
[...]
Hekje ingedrukt houden, hierdoor gaat hij op T9
Ik heb het echter nu wel gevonden de T9 wist even niet meer wat de naam was dus toch bedankt.
Verwijderd
Ik ben een T9 noob kan iemand mij misschien even de basisbeginselen kort uitleggen.
Dus hoe ik woorden kan toevoegen aan het woordenboek en kan verwijderen.
En is het ook via Samsung Pc studio mogelijk om woorden toe te voegen?
Nu krijg ik de hele tijd vage woorden waar kan ik die verwijderen?
Ik heb de de U700V en T9 staat nu op Engels aangezien er geen Nederlands tussenstaat is het mogelijk om dit ergens te downloaden?
Dus hoe ik woorden kan toevoegen aan het woordenboek en kan verwijderen.
En is het ook via Samsung Pc studio mogelijk om woorden toe te voegen?
Nu krijg ik de hele tijd vage woorden waar kan ik die verwijderen?
Ik heb de de U700V en T9 staat nu op Engels aangezien er geen Nederlands tussenstaat is het mogelijk om dit ergens te downloaden?
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2008 21:00 ]
Hij staat waarschijnlijk wel in je telefoon, maar je kan hem neit kiezen. Je moet zorgen dat je via # je T9 aanzet. Bij je telefooninstellingen kun je bij TAAL je T9 taal nederlands selecteren. Het toevoegen van een word kan via het menu, maar als je de dingen intypt en vaak genoeg op 0 drukt krijg je "spellen". Hier kun je vervolgens het woord intypen.
Het verwijderen van woorden weet ik niet, en dat wil ik ook nog heel graag weten.
Het verwijderen van woorden weet ik niet, en dat wil ik ook nog heel graag weten.
Verwijderd
Ja hij staat op nu Nederlands maar bijv. het woord hallo hoe kan ik dat er uit krijgen?
Ik krijg alleen maar hi
Ik krijg alleen maar hi
Probleempje!
Heb net een nieuwe pc en de eerste keer dat ik mijn u700 daaraan koppelde met de usbkabel kreeg ik een scherm:
Wat moet ik doen? Hij verschijnt wel in Verkenner maar met een camerapictogrammetje ervoor. Als ik die aanklik krijg ik een leeg scherm. Ik wil hem gewoon als opslagding gebruiken dat ik muziek etc gewoon kan slepen.
Moet ik drivers of iets dergelijks installeren? Waar kan ik deze dan downloaden want ik denk dat ik die cd niet meer ga terugvinden.
Heb net een nieuwe pc en de eerste keer dat ik mijn u700 daaraan koppelde met de usbkabel kreeg ik een scherm:
Wat moet ik doen? Hij verschijnt wel in Verkenner maar met een camerapictogrammetje ervoor. Als ik die aanklik krijg ik een leeg scherm. Ik wil hem gewoon als opslagding gebruiken dat ik muziek etc gewoon kan slepen.
Moet ik drivers of iets dergelijks installeren? Waar kan ik deze dan downloaden want ik denk dat ik die cd niet meer ga terugvinden.