Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn U700 op profiel 'stil' zet, geeft de telefoon een trilsignaal als de batterij bijna leeg is ( en het battrijtje gaat knipperen )

Weet iemand of je dit trilsignaal uit kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
ik heb even een vraagje!
kan ik met mijn samsunbg u600 ook verbindingmaken met een router(draadloos internet) bijv thuis..

groeten odink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 12:15:
Hallo,
ik heb even een vraagje!
kan ik met mijn samsunbg u600 ook verbindingmaken met een router(draadloos internet) bijv thuis..

groeten odink
Nee. Daarvoor moet je een toestel met WiFi/WLAN hebben, voorbeelden: HTC toestellen en Nokia N95/N82.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 17:14:
Vraagje, waarom kan mijn U700 maar 4 seconden een video opname maken en stopt ie er dan automatisch mee?
ik heb dit probleem ook... ik heb er nooit een oorzaak voor kunnen vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem wat ik hier eigenlijk nog helemaal niet heb terug gezien:

Ik heb een U700V en afgelopen nacht (gelukkig was ik nog wakker) begon deze uit zichzelf allemaal lege smsjes te versturen naar de bovenste contact persoon in de snel-lijst (mijn vriendin, niet zo fijn om half 3 snachts). Het open en dicht klappen van de telefoon had geen effect, en zelfs de batterij er uit halen werkte niet. Hij was gewoon zwaar aan het flippen.

Nu probeerde ik het vanochtend nog eens, en nu lijkt alles normaal. Ik durf nu alleen mn telefoon geen moment alleen te laten (ik vond de geldverspilling van afgelopen nacht wel weer voldoende).

Iemand hier wel eens van gehoord? Ik heb al zitten googelen maar het lijkt een onbekend probleem... Zou een firmware update de oplossing zijn?

*edit* Inmiddels langs het vodafone citypoint in amsterdam (bij amstel station) geweest, en daar firmware laten upgraden. Telefoon lijkt nogsteeds weer normaal te doen, maar houd het toch ff in de gaten.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2008 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Gaat de zwarte lak er bij jullie ook snel vanaf ?

Heb wat lakschade aan de onderkant...net op het randje...verder super zuinig mee altijd in broekzak nooit op tafels etc.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
NeoMe schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:44:
Gaat de zwarte lak er bij jullie ook snel vanaf ?

Heb wat lakschade aan de onderkant...net op het randje...verder super zuinig mee altijd in broekzak nooit op tafels etc.
Die Pearl Black? Dat zilver bladdert echt flink af nu bij mij, erg jammer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcticWolf schreef op zondag 23 september 2007 @ 10:29:
dan flash je hem toch terug naar de originele firmware???
ik ben er iig wel op vooruit gegaan, die knake vodafone firmware was echt slecht, maar heb wel eerst de originele firmware opgezocht voordat ik me'n telefoon heb geflashed, over dat taal probleem is mij niks bekend, maar hij staat hier ook op engels, maar de nederlandse T9 werkt gewoon goed.
Heeft iemand een idee waar ik de originele firmware kan vinden??
Ik heb namelijk ook de firmware geupdate, maar wil weer terug naar het origineel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcticWolf schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 20:22:
[...]

ik heb dit probleem ook... ik heb er nooit een oorzaak voor kunnen vinden :?
Dat moet je ff instellen, naar CAMCORDER gaan, en dan onder aan bij opnamestand even instellen waarin je het wilt veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn u700 heb ik volgende probleem, soms word ik gebeld door iemand met +31 en dan het nummer en soms door iemand zonder +31 en dan het nummer, als ik het nummer dan heb opgeslagen zonder +31 en diegene belt met +31 laat de telefoon de naam niet bij het nummer zien, andersom is dit ook zo. Ik heb alles al gedaan om dit op te lossen en de enigste oplossing is om onder 1 naam het nummer te programmeren met +31 en zonder +31, dit is erg omslachting. weet iemand hier een oorzaak van of oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:10:
Op mijn u700 heb ik volgende probleem, soms word ik gebeld door iemand met +31 en dan het nummer en soms door iemand zonder +31 en dan het nummer, als ik het nummer dan heb opgeslagen zonder +31 en diegene belt met +31 laat de telefoon de naam niet bij het nummer zien, andersom is dit ook zo. Ik heb alles al gedaan om dit op te lossen en de enigste oplossing is om onder 1 naam het nummer te programmeren met +31 en zonder +31, dit is erg omslachting. weet iemand hier een oorzaak van of oplossing voor?
Huh? Ik heb alle nummers in mijn telefoonlijst staan met +31 en mijn U700 laat altijd de naam zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
jelle. schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 00:13:
[...]

Huh? Ik heb alle nummers in mijn telefoonlijst staan met +31 en mijn U700 laat altijd de naam zien....
Same here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee,

Ik heb de samsung u700 weet iemand een code om de muziek harder te zetten, want hij kan niet echt hard.

Voor de rest is het gewoon een fijn toestel! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee,

Ik heb drie weken geleden een samsung E390 gekocht,
ik heb zelf spellen van een CD'tje maar als ik ze op mijn mobiel zet herkent hij hem niet.
Ik weet dat je er een enable code voor nodig hebt en volgens mij is dat met dit toestel: #*53696# (denk ik)
dan komt er op het beeldscherm: (Appl Bearer) Serial Java. te staan.
heeft iemand een idee?
alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Mijn vraag nu is heeft iemand of kan iemand de Europese firmware originele? namelijk de : U700CEGG3 : of de wat oudere in iedere geval een originele :'(
2. En nu ik mijn firmware heb aangepast naar een andere versie de : U700XXGI2 : is mijn garantie nog geldig? (niets is mis met mijn telefoon zelf kwa software)

VERGEET NIET!! de zijkanten vallen onder je garantie dus je kan hem altijd naar je leverancier terugbrengen

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2008 06:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 06:46:
1. Mijn vraag nu is heeft iemand of kan iemand de Europese firmware originele? namelijk de : U700CEGG3 : of de wat oudere in iedere geval een originele :'(
2. En nu ik mijn firmware heb aangepast naar een andere versie de : U700XXGI2 : is mijn garantie nog geldig? (niets is mis met mijn telefoon zelf kwa software)

VERGEET NIET!! de zijkanten vallen onder je garantie dus je kan hem altijd naar je leverancier terugbrengen
volgens mij letten ze niet op de firmware... dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je daarmee de zijkanten op de U700 welke compleet wegslijten?! Valt dit onder garantie? Want dan gaat ie terug naar Vodafone, die telefoon ziet er niet meer uit! Hoe zuinig ik er ook mee om ga! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Heb je daar ervaring mee dan? Het lijkt me erg sterk eerlijk gezegd... zal het morgen eens navragen bij m'n collega's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Kan iemand een foto plaatsen van een versleten U700? Ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet.

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/jansen_mg/u700.JPG

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2008 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
jelle. schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:23:
[...]

Heb je daar ervaring mee dan? Het lijkt me erg sterk eerlijk gezegd... zal het morgen eens navragen bij m'n collega's.
Vriendin heeft ook een U700, netjes onder garantie weer mooi gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:01
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:10:
dit probleem heb ik ook. OF ik krijg een telefoonnummer te zien als ik word gebeld, en een naam als diezelfde persoon sms't. OF ik zie de naam als diegene belt, maar een nummer bij een sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren, dames,

het zal vast wel ergens staan maar.... hoe kan ik bepalen wat de huidige firmware versie van mijn u700 is?

Bijvoorbaat dank,

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:38:
Heren, dames,

het zal vast wel ergens staan maar.... hoe kan ik bepalen wat de huidige firmware versie van mijn u700 is?

Bijvoorbaat dank,

Peter
*#1234#....... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij welke provider zit je ?, ik bij T^-mobile.
Southern Sun schreef op zondag 16 maart 2008 @ 14:51:
[...]

dit probleem heb ik ook. OF ik krijg een telefoonnummer te zien als ik word gebeld, en een naam als diezelfde persoon sms't. OF ik zie de naam als diegene belt, maar een nummer bij een sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-08 14:10
woow das wel erg lelijk! ik was van plan morgen een u700 pearl black te halen maar als ik dit zo zie gaan die dingen dus niet zo heel lang mee? punt is ook dat ik het via een i'net winkel wilde doen, ik haat dat heen en weer sturen. hoe lang heb je deze al in gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Boomx schreef op maandag 17 maart 2008 @ 19:28:
woow das wel erg lelijk! ik was van plan morgen een u700 pearl black te halen maar als ik dit zo zie gaan die dingen dus niet zo heel lang mee? punt is ook dat ik het via een i'net winkel wilde doen, ik haat dat heen en weer sturen. hoe lang heb je deze al in gebruik?
De Pearl Black heeft niet zo'n zilveren 'coating'. Ik heb die vaak genoeg in mijn handen gehad en dat materiaal voelt niet alsof het kan afbladderen zoals bij de Silver.

Mijne heeft het iets minder erg, heb hem nu ongeveer 4 a 5 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

nog 3 u700 vraagjes waarvan ik het antwoord niet kan vinden:
  1. Is het mogelijk om de sneltoetsen te programmeren, nu staan deze standaard op berichten (links onder in het scherm) en internet (rechts onder in het scherm). Deze zou ik graag willen wijzignen
  2. Hoe kan ik de trilfunctie wanneer je de touch toetsen indrukt aan en uitzetten
  3. Hoe kan ik spelletjes installeren op de u 700?. Ik heb wel een of andere handleiding gevonden, waarbij 2 programma's gebruik moeten worden, maar ik dacht dat het wel eenvoudige zou moeten kunnen .
Wederom alsvast bedankt voor de reacties

Peter

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
jelle. schreef op maandag 17 maart 2008 @ 19:55:
[...]

De Pearl Black heeft niet zo'n zilveren 'coating'. Ik heb die vaak genoeg in mijn handen gehad en dat materiaal voelt niet alsof het kan afbladderen zoals bij de Silver.

Mijne heeft het iets minder erg, heb hem nu ongeveer 4 a 5 maanden.
heb m nu ook ongeveer 5 maanden, maar hier bladdert ie nog niet af. Alleen wat kleine krasjes en 1 heel klein plekje op de hoek omdat ie was gevallen. Als je er verder zuinig op bent zou het wel goed moeten gaan denk k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb sinds kort een Samsung U600 aangeschaft, alles is voor mij perfect op 1 ding na; ik kan geen foto's en clips van m'n mobiel naar de computer overzetten want m'n usb wordt niet herkend, maar om een of andere vage reden kan ik wel dingen overzetten van m'n computer naar m'n mobiel. Nou weet ik dat er sinds het begin al problemen mee zijn, ik vind het alleen een beetje irritant om 82 pagina's door te spitten om een antwoord te vinden. Dit heb ik al gedaan en geprobeerd: Het USB stuurprogramma via de CD geinstalleerd, daarna de Samsung PC studio, dat wilde niet lukken toen heb ik de allerlaatste versie van de samsung PC studio via de site geinstalleerd en dat mocht ook niet lukken.

Is er iemand die mij verder kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook al op een andere computer geprobeerd? als die het daar ook dezelfde kuren vertoont als op je eigen pc heeft het zeker weten te maken met het feit dat de toegang tot je telefoon niet goed is.

BTW heb je ook aan de installatievoorschriften gehouden? zoals in het boekje of pc studio manual staat beschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Let er op dat ook je telefoon je USB-modus kan instellen. Je kan kiezen tussen MPT (ofzo), PC Studio, of kiezen bij verbinding.

Als je telefoon dus verkeert staat ingesteld, ziet PC Studio hem ook niet.

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeldert schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:57:
Let er op dat ook je telefoon je USB-modus kan instellen. Je kan kiezen tussen MPT (ofzo), PC Studio, of kiezen bij verbinding.

Als je telefoon dus verkeert staat ingesteld, ziet PC Studio hem ook niet.
Ja dat is precies de melding die ik krijg, dat ie op MTP staat, waar kan ik dat precies veranderen?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2008 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Dubbel post-

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2008 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeslieOss
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-04-2008
Wie weet welke woorden allemaal in 3d worden uitgevoerd bij de 3d bericht instelling van een sms-je?

(Ik heb een U600, weet niet of 't ook op de U700 zit, maar dat zal wel.)

Ik heb een aantal al ondekt:
-kat
-hond
-huis/thuis
-bus
-tijd
-boos
-blij/lachen
-moe/slapen
-wijn
-gefeliciteerd/taart
-boot
-bloemen
-hart
-bier
-zon
-roos
-kus
-verdrietig

Wie weet er meer?? ;)

Groetjes Leslie

[ Voor 3% gewijzigd door LeslieOss op 24-03-2008 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
Heb nu mn U700 pearl black 1 dag en wat een prachtig ding :)
Er is 1 ding dat ik wel moet opmerken en dat is dat die touchkeys veel te ongevoelig zijn nu. Nu heb ik gelezen in de manual dat er een instelling voor moet zijn maar no way in mijn firmware dat ik die kan vinden. Ik heb dan ook U700MTGH2 firmware, een die ik niet eerder in dit topic ben tegengekomen en als ik het google lijkt het een franse te zijn (heb wel gwn NL menu en t9).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Dat wat Mopperman zei over Java games installeren werkt niet voor de U700.. Hoe kun je hier java games opzetten?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Ik heb laatst misschien een nieuwe manier ontdekt om Java apps en games op de U700 te zetten.

Samsung heeft namelijk een nieuwe SDK uitgegeven. Dit is eigenlijk voor ontwikkelaars. Deze kan je telefoon simuleren, waardoor je je zelfgeschreven applicaties of games kan testen, zonder hem op je telefoon te zetten.

Het mooie is: er zit een optie in om deze apps of games naar je telefoon te kopieren :) Ik heb zo'n vermoeden dat je dus ook gedownloade spellen op deze manier er op kan zetten. Ik heb het echter nog niet getest. Je kan namelijk gewoon een .jad bestand in de emulator laden.

De SDK ik hier te downloaden: Samsung Java SDK. Tijdens de installatie kan je trouwens alles overige functies uitvinken. De SDK zelf is voldoende.

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Wordt 4gb Micro sd ondersteund door de U700?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Jaspur schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:24:
Wordt 4gb Micro sd ondersteund door de U700?
Nee maximaal 2 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
De foto van beller-id vind ik erg klein als ik word gebeld (1,3cm bij 1,3cm??), zou deze het liefst fullscreen willen. is hier nog wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Boomx schreef op zondag 23 maart 2008 @ 15:52:
De foto van beller-id vind ik erg klein als ik word gebeld (1,3cm bij 1,3cm??), zou deze het liefst fullscreen willen. is hier nog wat aan te doen?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
De U600 van mijn zoon kan smilies meezenden in een smsje(echte,dus geen leesteken) ik wil zelf graag de U700 maar wil weten of deze dit ook kan en ook vivid heeft(bew.smilies als iemand je en smsje stuurt met bepaalde worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:23:
De U600 van mijn zoon kan smilies meezenden in een smsje(echte,dus geen leesteken) ik wil zelf graag de U700 maar wil weten of deze dit ook kan en ook vivid heeft(bew.smilies als iemand je en smsje stuurt met bepaalde worden)
Helaas kan dit met de U700/U700V niet....Ik had voor mijn U700 een D900 en daar kon het wel mee dus vind het wel jammer dat de U700 dit niet kan....

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:29:
[...]

Helaas kan dit met de U700/U700V niet....Ik had voor mijn U700 een D900 en daar kon het wel mee dus vind het wel jammer dat de U700 dit niet kan....
Bedoel je smilies meezenden in een smsje of vivid? of beide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 1 dag heb ik de Samsung U700.
Ik wil graag nieuw Firmware in de telefoon zetten, maar lees zoveel soorten firmware, dat ik nu even niet meer weet welke nou juist het beste op dit moment is.

Ik heb zelf via het zoeken hier U700XXGG3 erop gezet, maar ben nu het volgende tegengekomen:
Mijn rechter touchpad = nu Internet openen inplaats van contactpersonen!

Ook lees ik mensen die U700CEGG3 gebruiken, maar die kan ik nergens vinden.. Zijn er mensen die mij het juiste firmware software kunnen toezenden, zodat ook mijn telefoon 100% is zoals ik van Samsung ben gewend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005

RnB

Ik heb al een tijdje een U600 en ben er op zich wel blij mee. Ben er alleen op uitgekeken, maar dat heb ik vaker als ik een gsm al langer heb. :P
Maargoed, nu mijn vraag, iedere x als ik hem aan mijn laptop hang, krijg ik een melding dat iets in de trant is van de installatie van deze hardware is niet helemaal goed gegaan. Iedereen weet hopelijk wel waar ik het over heb, anders zal ik de exacte melding wel geven. Nu dacht ik van, zal wel aan de drivers liggen die ik niet had geïnstalleerd, maar na de installatie (ook na verse install XP) van de drivers blijf ik die melding krijgen. Het werkt verder wel ok, daar niet van, maar ik heb het gevoel dat de transfer snelheid veel te laag is.
Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:31:
[...]

Bedoel je smilies meezenden in een smsje of vivid? of beide?
Volgens mij is VIVID hetzelfde als de smilies die je bedoeld....Dus als je 'lachen' intypt dat je dan een lachende smily krijgt..... Dus de VIVID-functie zit niet op de U700 en dus kun je ook geen smilies verzenden....helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 17:08:
[...]

Volgens mij is VIVID hetzelfde als de smilies die je bedoeld....Dus als je 'lachen' intypt dat je dan een lachende smily krijgt..... Dus de VIVID-functie zit niet op de U700 en dus kun je ook geen smilies verzenden....helaas...
Nee met vivid bedoel ik dat als je een smsje krijgt met b.v het woord 'huis'dat je dan een bewegend huisje krijgt te zien.
Met smilies bedoe ik of ik die zélf kan meesturen in een smsje aan een ander,maar ik weet genoeg,bedankt.

Snap er niks meer van,blz terug staat dat je geen mp3 kan kiezen voor als er een smsje binnekomt,maar dat kan op de U600 weer wel 8)7
Je moet dus echt wel eerst alles doorlezen van de modellen!nou dan kan ik de U700 dus ook wel schudden,want ik wil perse zelf n berichtentoon kunnen instellen en niet alleen de keuze hebben tussen die standaard deuntjes.

[ Voor 23% gewijzigd door rooie60 op 29-03-2008 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 00:24:
[...]

Nee met vivid bedoel ik dat als je een smsje krijgt met b.v het woord 'huis'dat je dan een bewegend huisje krijgt te zien.
Met smilies bedoe ik of ik die zélf kan meesturen in een smsje aan een ander,maar ik weet genoeg,bedankt.

Snap er niks meer van,blz terug staat dat je geen mp3 kan kiezen voor als er een smsje binnekomt,maar dat kan op de U600 weer wel 8)7
Je moet dus echt wel eerst alles doorlezen van de modellen!nou dan kan ik de U700 dus ook wel schudden,want ik wil perse zelf n berichtentoon kunnen instellen en niet alleen de keuze hebben tussen die standaard deuntjes.
Je kunt wel eigen sms-tonen instellen als ze maar de goede extensie hebben. Bijvoorbeeld .mid of .mmf....... :)

( word het misschien toch de U700..... ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 19:28:
[...]

Je kunt wel eigen sms-tonen instellen als ze maar de goede extensie hebben. Bijvoorbeeld .mid of .mmf....... :)

( word het misschien toch de U700..... ;) )
Daar heb ik nog nooit van gehoord?dat ze mid. of mmf. moeten zijn,áls het al kan bij gsm's dan zijn het ook MP3 (zolas bij de U600)

Heb ff geprobeerd een mid naar de G600 te sturen van mijn man(bij G600 kan je alleen kiezen tussen standaard sms tonen (5),hij komt wel in de map te staan bij de standaard tones(mid.)maar kan hem niet selecteren als sms berichten toon.

Dit zou dus volgens jou wél kunnen bij de U700?

[ Voor 25% gewijzigd door rooie60 op 30-03-2008 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 00:25:
[...]

Daar heb ik nog nooit van gehoord?dat ze mid. of mmf. moeten zijn,áls het al kan bij gsm's dan zijn het ook MP3 (zolas bij de U600)

Heb ff geprobeerd een mid naar de G600 te sturen van mijn man(bij G600 kan je alleen kiezen tussen standaard sms tonen (5),hij komt wel in de map te staan bij de standaard tones(mid.)maar kan hem niet selecteren als sms berichten toon.

Dit zou dus volgens jou wél kunnen bij de U700?
Ik wijzig mijn sms-toon ( als ik dat wel eens doe.... ;) ) als volgt :

* Ik ga naar het betreffende profiel waarvan ik de sms-toon wil wijzigen dmv 'Instellingen' en vervolgens 'Telefoonprofielen'
* Dan kies ik bij opties 'Bewerken'
* Dan ga ik naar 'Waarschuwingstonen' , opties en dan 'Wijzigen'
* Dan kan ik kiezen uit 1 'Effectgeluiden gebruiken' of 2 'Mijn waarschuwingstoon gebruiken' . Ik kies dan de laatste
* Dan kun je vervolgens kiezen uit de geluiden die op je telefoon staan of eventueel de geluiden van je geheugenkaart, als je die hebt.

Let wel, hij geeft dan alleen de geluiden aan die de juiste extensie hebben zoals bijvoorbeeld .mid en het kan dus zijn dat sommige geluiden op dat moment niet beschikbaar zijn om in te stellen omdat daarvan de extensie niet juist is.

Het blijft overigens dus onmogelijk om MP3-bestanden in te stellen als sms-toon.

Ik hoop dat m'n uitleg duidelijk is en dat je er wat mee kan..... :)

Graag gedaan en suc6 ermee!!!

Doei, MarkU700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Dank je Mark :> :> áls deze het wordt is dát het eerste wat ik ga proberen hartstikke bedankt.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeldert schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:02:
Ik heb laatst misschien een nieuwe manier ontdekt om Java apps en games op de U700 te zetten.

Samsung heeft namelijk een nieuwe SDK uitgegeven. Dit is eigenlijk voor ontwikkelaars. Deze kan je telefoon simuleren, waardoor je je zelfgeschreven applicaties of games kan testen, zonder hem op je telefoon te zetten.

Het mooie is: er zit een optie in om deze apps of games naar je telefoon te kopieren :) Ik heb zo'n vermoeden dat je dus ook gedownloade spellen op deze manier er op kan zetten. Ik heb het echter nog niet getest. Je kan namelijk gewoon een .jad bestand in de emulator laden.

De SDK ik hier te downloaden: Samsung Java SDK. Tijdens de installatie kan je trouwens alles overige functies uitvinken. De SDK zelf is voldoende.
Heb ik zojuist zitten proberen, maar hij vind mijn telefoon niet. Kan ik ook ergens connectionsettings vinden of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
De u600 van mijn vriendin probleem gaf vanaf het begin af aan problemen met de KPN firmware die erin zat. T9 bleef hangen, waarna de telefoon zichzelf rebootte en dat soort dingen. Ik heb er vervolgens u600XXGG4 ingeflasht, wat een tijd goed is gegaan, maar de laatste tijd doet hij weer raar. T9 onthoudt geen woorden meer, blijft soms hangen, soms ontvangt de telefoon geen smsjes meer en moet je hem herstarten en dat soort dingen.

Nou wilde ik een andere versie erin zetten om deze problemen te verhelpen, maar ik moet wel een nederlandse taal erin hebben. Dus mijn vraag:

is de u600XXGK2 een firmware waar ook de nederlandse taal en t9 in zit? Zo nee, welke versie heeft dat wel en is het beste?!

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo even een vraag over het Hoofdmenu van de U700:
In het promo filmpje van "Hands-on U700" http://nl.youtube.com/wat...rW4dSZqtM&feature=related zie je dat de titels in het hoofdmenu ook van kleur meespringen samen met de icoontjes (netzoals bij de D900). Dat heb ik niet op mijn U700, de boventitels blijven gewoon wit :( Tevens gaan de icoontjes animatie met die kleurtjes ook niet zo vloeiend bij mij (zoals bij de D900 bijv. wel het geval is) Teven staat er een bluetooth icoontje terwijl er bij mij zo'n stom Google icoontje staat :(
ik heb verschillende firmwares geprobeerd maar geen van alle heeft dit. Kan iemand zien welke firmware gebruikt wordt in het filmpje?? Ik heb op dit moment XXGI2

Alvast bedankt, groeten Hans

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:21:
Hallo even een vraag over het Hoofdmenu van de U700:
In het promo filmpje van "Hands-on U700" http://nl.youtube.com/wat...rW4dSZqtM&feature=related zie je dat de titels in het hoofdmenu ook van kleur meespringen samen met de icoontjes (netzoals bij de D900). Dat heb ik niet op mijn U700, de boventitels blijven gewoon wit :( Tevens gaan de icoontjes animatie met die kleurtjes ook niet zo vloeiend bij mij (zoals bij de D900 bijv. wel het geval is) Teven staat er een bluetooth icoontje terwijl er bij mij zo'n stom Google icoontje staat :(
ik heb verschillende firmwares geprobeerd maar geen van alle heeft dit. Kan iemand zien welke firmware gebruikt wordt in het filmpje?? Ik heb op dit moment XXGI2

Alvast bedankt, groeten Hans
Wat jij schrijft over de titels in het hoofdmenu die van kleur veranderen heb ik ook niet. Wat me wel opvalt is dat het menu in het filmpje Engelstalig is, zou dat er mee te maken kunnen hebben mischien.....?

Ik heb overigens firmware ASGG3....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 20:22:
[...]

Wat jij schrijft over de titels in het hoofdmenu die van kleur veranderen heb ik ook niet. Wat me wel opvalt is dat het menu in het filmpje Engelstalig is, zou dat er mee te maken kunnen hebben mischien.....?

Ik heb overigens firmware ASGG3....
Jammer. Ik ben bang dat het een protoype was. Het zal wel betasoftware zijn geweest denk ik??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heeft iemand anders problemen met de U600? Niet als in speling, maar ik ondervind het volgende :

- Display vertoont aan de bovenkant een klein verloop. Dit is niet permanent, kan bij uit/aanzetten weer weg zijn
- Microfoon werkt soms niet (eveneens bij uit/aan weer wel)
- Netwerk kan soms niet gevonden worden
- Valt uit

Ik heb net mn accu er 10 minuten uitgehaald en het lijkt nu goed te gaan, maar ik vertrouw het niet. Ik kreeg de problemen nadat de telefoon twee weken uit stond (en derhalve leeg was).
Voor mij is het de laatste Samsung, mijn D500 en die van mn vriendin zijn ook voortijdig overleden (met goede zorg behandeld). Dan maar Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 19:21
Exorcist schreef op zondag 06 april 2008 @ 23:03:
Heeft iemand anders problemen met de U600? Niet als in speling, maar ik ondervind het volgende :

- Display vertoont aan de bovenkant een klein verloop. Dit is niet permanent, kan bij uit/aanzetten weer weg zijn
- Microfoon werkt soms niet (eveneens bij uit/aan weer wel)
- Netwerk kan soms niet gevonden worden
- Valt uit

Ik heb net mn accu er 10 minuten uitgehaald en het lijkt nu goed te gaan, maar ik vertrouw het niet. Ik kreeg de problemen nadat de telefoon twee weken uit stond (en derhalve leeg was).
Voor mij is het de laatste Samsung, mijn D500 en die van mn vriendin zijn ook voortijdig overleden (met goede zorg behandeld). Dan maar Nokia.
Hier geen problemen met de U600. Geen verloop aan bovenkant van display, al weet ik niet zeker wat je er mee bedoelt! Bedoel je het verschijnsel wat je ook wel eens bij oude videobanden zag vroeger?
Mijn microfoon werkt altijd!
Alleen last van beperkte netwerkmogelijkheden in gebouwen als bioscopen e.d. Maar lijkt me ook in verband met provider!
Telefoon valt nooit uit, staat ook nooit uit eigenlijk. Alleen soms dat de telefoon helemaal vast loopt en zichzelf dan reset met de melding 'Even geduld...' Als dit gebeurt is het bijna altijd als ik met smsjes bezig ben, en misschien dat het in verband staat met het feit dat mijn sms geheugen bijna helemaal vol zit!

Ik zou toch eens lang servicepoint gaan als ik jou was. Dat met display kan heel goed een firmware probleem zijn, net als de microfoon! Je hebt alleen problemen met je display in de trant van vervormen/verlopen? Niet dat het hele beeld omdraait ofzo, want dan is het zeker een firmware probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Heeft iemand eigenlijk enig idee hoe ik een .wav of .mp3 instel als geluidje voor een nieuwe sms op de U700? Het lukt me niet :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
zwik schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:12:
Heeft iemand eigenlijk enig idee hoe ik een .wav of .mp3 instel als geluidje voor een nieuwe sms op de U700? Het lukt me niet :) .
Kan niet bij dit toestel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag de nieuwe firmware op de U700 gezet genaamd U70BCEGL4

Veranderingen: De sommige duitse woorden bij NL als hoofdtaal zijn nu weg! Het menu is nu volledig nederlands zoals het hoord.
En bij instellingen zijn er dingen toegevoegd, bv Aanraakgevoeligheid ( wss Touchpad ) en Trilsignalen voor het menu.

Verder niet echt grote veranderingen, maar alle kleine beetjes helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Haazzz schreef op maandag 07 april 2008 @ 19:43:
[...]

Hier geen problemen met de U600. Geen verloop aan bovenkant van display, al weet ik niet zeker wat je er mee bedoelt! Bedoel je het verschijnsel wat je ook wel eens bij oude videobanden zag vroeger?
Mijn microfoon werkt altijd!
Alleen last van beperkte netwerkmogelijkheden in gebouwen als bioscopen e.d. Maar lijkt me ook in verband met provider!
Telefoon valt nooit uit, staat ook nooit uit eigenlijk. Alleen soms dat de telefoon helemaal vast loopt en zichzelf dan reset met de melding 'Even geduld...' Als dit gebeurt is het bijna altijd als ik met smsjes bezig ben, en misschien dat het in verband staat met het feit dat mijn sms geheugen bijna helemaal vol zit!

Ik zou toch eens lang servicepoint gaan als ik jou was. Dat met display kan heel goed een firmware probleem zijn, net als de microfoon! Je hebt alleen problemen met je display in de trant van vervormen/verlopen? Niet dat het hele beeld omdraait ofzo, want dan is het zeker een firmware probleem!
Gek genoeg doet het ding het weer prima, na een nacht de accu eruit gelaten te hebben. mn accu is echter wel nog sneller leeg (na anderhalve dag), zonder er iets mee te doen. Maar ja, dat is een beetje Samsung eigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die weet of de U700 volledig werkt met de Parrot CK3100 / CK3200 ? Bij een Nokia telefoon is het adresboek van de simkaart te openen direct op het scherm van de Parrot. Is dit bij de U700 ook zo? Heeft dit toestel ook een FM radio?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2008 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisje182
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:37
Hallo,

Ik heb een U600 en ik kan niet echt niet vinden....maar hoe maak ik in een smsje het &-teken.....iemand enig idee?:P

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Chris_17, U700 heeft geen ingebouwde FM radio de U600 wel..

@ dennisje182, houd # ingedrukt bij het typen van een sms dan krijg je tekens :)

En vandaag is ook de nieuwe fireware uitgekomen voor de U700, de 1e firware uit 2008! U700XXHC1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Midi kan wel.lees mijn vraag en het antwoord erop paar posts eerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb problemen met de java in pagina 16 staat een beschrijving hoe je java activeerd maar dit gebeurt bij mij helemaal niet steeds als ik iets een jar of jad. bestand wil openen zegt hij Niet-ondersteunend of als ik *#9998*----# doe dus die code die op het forum staat dan zegt hij "Geactiveerd"maar als ik hem dan wil openen zegtie: java fout ongeldig argument" ik kan hem dus niet installeren is hier een alternatief voor? hoe dit dan wel kan werken?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2008 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
ik heb een u600 en ik wil vandaag de voice recorder gebruiken, maar ik merk dat hij helemaal niets opneemt! iemand een idee hoe dit kan? hij doet gewoon alsof hij opneemt, maar er komt geen geluid uit als ik weer afspeel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Fubaruba schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:29:
ik heb een u600 en ik wil vandaag de voice recorder gebruiken, maar ik merk dat hij helemaal niets opneemt! iemand een idee hoe dit kan? hij doet gewoon alsof hij opneemt, maar er komt geen geluid uit als ik weer afspeel...
Hij neemt wel op, maar het is zo zacht dat je het niet meer via het speakertje hoort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
serieus? das wel heel triest dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de internetbrowser van de U700 full HTML? Kan ik er dus alle normale websites mee openen? Of is het echt een WAP browser?

Hoe zit het met die nieuwe firmware versies, kan ik die gewoon via een Samsung programma erop zetten? Of moet dit op een speciale 'illegale' manier?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2008 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:32:
Is de internetbrowser van de U700 full HTML? Kan ik er dus alle normale websites mee openen? Of is het echt een WAP browser?
Pak gewoon Opera Mini, die kan wel alles aan (behalve flash oid). De standaardbrowser kan namelijk niet alles nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:34
Zit toch steeds meer met het probleem dat de accu het maar kort volhoud. Nu wil ik een andere accu aan gaan schaffen maar het liefst eentje die het wat langer volhoud dan het origineel. Weet iemand hier wat voor accu's er nog meer standaard inpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
la_fusion schreef op donderdag 17 april 2008 @ 20:12:
Zit toch steeds meer met het probleem dat de accu het maar kort volhoud. Nu wil ik een andere accu aan gaan schaffen maar het liefst eentje die het wat langer volhoud dan het origineel. Weet iemand hier wat voor accu's er nog meer standaard inpassen?
:? Een Li-Ion batterij is niet zoals een AA-batterij ofzo hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelle. schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:48:
[...]

Pak gewoon Opera Mini, die kan wel alles aan (behalve flash oid). De standaardbrowser kan namelijk niet alles nee.
Thanks jelle. Zijn er naast Opera Mini nog andere alternatieven?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2008 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:32:

Hoe zit het met die nieuwe firmware versies, kan ik die gewoon via een Samsung programma erop zetten? Of moet dit op een speciale 'illegale' manier?
Is er nog iemand die kan vertellen hoe het moet met die firmware updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
jelle. schreef op donderdag 17 april 2008 @ 20:19:
[...]
:? Een Li-Ion batterij is niet zoals een AA-batterij ofzo hoor :p
Goh echt?

Ik snap natuurlijk dat het allemaal niet zo 123 mogelijk is maar was benieuwd of er bijv ipv de standaard 800mA ook accu's waren die meer hebben. Van bijvoorbeeld andere Samsung telefoons met hetzelfde formaat accu alleen een betere capaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje,

weet iemand hoe ik m'n recent geadresseerden kan verwijderen uit m'n sms menu?
En waarom worden er geen nummers weergegeven bij m'n telefoonlijst als ik een sms wil versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb problemen met de java in pagina 16 staat een beschrijving hoe je java activeerd maar dit gebeurt bij mij helemaal niet steeds als ik iets een jar of jad. bestand wil openen zegt hij Niet-ondersteunend of als ik *#9998*----# doe dus die code die op het forum staat dan zegt hij "Geactiveerd"maar als ik hem dan wil openen zegtie: java fout ongeldig argument" ik kan hem dus niet installeren is hier een alternatief voor? hoe dit dan wel kan werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai Allemaal,

Ik heb ook een U700 en ben er heel blij mee :*) , maaaaarr
mijn telefoon schiet telkens op de internet. Dat wil ik dus niet, want dit kost me teveel geld >:).
Ik ben al naar belcompany geweest en die verwezen me door naar HI (mijn provider), en die zeiden dat ik de startpagina eruit moest gooien. MAAR HOE MOET DAT? :?. Mijn handleiding ben ik ondertussen al kwijt. Heeft iemand anders DÉ manier om internet uit te kunnen schakelen?

Hartstikke bedankt alvast _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:12:
Hai Allemaal,

Ik heb ook een U700 en ben er heel blij mee :*) , maaaaarr
mijn telefoon schiet telkens op de internet. Dat wil ik dus niet, want dit kost me teveel geld >:).
Ik ben al naar belcompany geweest en die verwezen me door naar HI (mijn provider), en die zeiden dat ik de startpagina eruit moest gooien. MAAR HOE MOET DAT? :?. Mijn handleiding ben ik ondertussen al kwijt. Heeft iemand anders DÉ manier om de internet uit te kunnen schakelen?

Hartstikke bedankt alvast _/-\o_ .
Probeer dit eens:

Instellingen > 7 Instellingen toepassing > 7 Browserinstellingen. Kies bij het huidige profiel voor Opties > 2 Bewerken. Vul daarna bij Adres startpagina iets fictiefs in. Als je nu op internet gaat kan ie als het goed is geen verbinding maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelle. schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:21:
[...]

Probeer dit eens:

Instellingen > 7 Instellingen toepassing > 7 Browserinstellingen. Kies bij het huidige profiel voor Opties > 2 Bewerken. Vul daarna bij Adres startpagina iets fictiefs in. Als je nu op internet gaat kan ie als het goed is geen verbinding maken :)
Ik heb niet de optie om te bewerken, alleen maar:
1. Opslaan.
2. Tonen.
3. Nieuw.
4. Herstellen

En als ik op tonen druk, kan ik hem niet bewerken.. : :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2008 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
la_fusion schreef op donderdag 17 april 2008 @ 22:35:
Goh echt?

Ik snap natuurlijk dat het allemaal niet zo 123 mogelijk is maar was benieuwd of er bijv ipv de standaard 800mA ook accu's waren die meer hebben. Van bijvoorbeeld andere Samsung telefoons met hetzelfde formaat accu alleen een betere capaciteit.
Als ze al zouden bestaan, zou Samsung gek zijn om die niet standaard in de U700 te plaatsen.

*logica*
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:28:
Ik heb niet de optie om te bewerken, alleen maar:
1. Opslaan.
2. Tonen.
3. Nieuw.
4. Herstellen

En als ik op tonen druk, kan ik hem niet bewerken.. : :(
Hmm waarschijnlijk heb je dan andere firmware. Wat je dan natuurlijk kunt doen is een nieuw profiel aanmaken met een fictief adres en die als standaardprofiel instellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
jelle. schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 20:08:
[...]

Als ze al zouden bestaan, zou Samsung gek zijn om die niet standaard in de U700 te plaatsen.

*logica*
Sorry maar ben vandaag toch wel echt een 1000mA accu tegen gekomen die origineel voor de x830 is maar ook in de u600 past. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 13:17:
Weet echt niemand hier hoe je dit kunt verhelpen ?
Ik loop al maanden rond met die vraag

Aub niet kicken binnen 24 uur (ook niet als het een vraag van iemand anders is ;))

[ Voor 6% gewijzigd door pven op 19-04-2008 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelle. schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 20:08:
[...]

*logica*

[...]

Hmm waarschijnlijk heb je dan andere firmware. Wat je dan natuurlijk kunt doen is een nieuw profiel aanmaken met een fictief adres en die als standaardprofiel instellen!
Maar natuurlijk! SUPERRRRR! Dankjewel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over de Samsung-U600.

Heb deze besteld en krijg deze over een kleine 2 weekjes (nummeroverzetting etc).
Heb me een beetje verdiept in de mogelijkheden en ik zag dat je dus ook java-games kunt downloaden en deze op de Samsung-U600 kunt zetten. Nu had ik hierover een vraagje.

Je moet eerst de JAD en JAR file dus in de 'overige bestanden'-map zetten. Vervolgens moet je deze code (*#9998*4678255#) typen en wordt Java enabled. Je kunt dan via de JAD-file het spel installeren.

Op de tutorials op internet wordt dan aangegeven dat ik opnieuw die code moet invoeren om Java weer uit te schakelen. Maar moet je deze code invoeren nadat je je game hebt geinstalleerd? Of moet je Java op die manier iedere keer aan/uitzetten als je een game speelt.

Verder nog een vraagje. Het schijnt dat er meerdere codes zijn voor de Samsung. Heeft iemand misschien een lijstje met de codes en functies? En zijn die schadelijk?

Mijn excuses, ben een noob op telefoon-gebied :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKikker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-08 12:20

MrKikker

Kansenjongere

De laatste tijd heb ik steeds meer problemen met 'n U600.
De softtouchknoppen reageren niet meer als ik het scherm volledig uitschuif. wanneer ik het scherm een milimeter naar beneden duw doen ze het echter wel.

op hoop van zegen heb ik toen de firmware geflasht naar de u600ggxx4, en gelijk een volledige reset erachteraan gedaan.
echter geen positief resultaat; softtouchkeys doen het nog steeds niet, maar wel als ik het scherm een tikkeltje naar beneden duw.

is dit nog te verhelpen of zal ik terug moeten naar The Phonehouse voor reparatie?

Wie is jouw favoriete fictieve personage? - God

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

terug gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb n probleem met mijn samsung U600:
het ene moment is scherm zwart en blijft hij zwart
of hij doet alles in het negatief of alles in het spiegelbeeld. Het beeld wordt (als hij het doet tenminste) pixelerig en in het menu komt het plaatje ergens anders te staan.
Ik kan nog wel gewoon bellen en muziek luisteren (de rest doeik toch niet).
Ik heb echt alls geprobeerd en lang op inet gezeten om het op te lossen, maar kon niks vinden.
Vond wel iets over de firmware (kan de mijne nu niet geven, beeld is zwart), als je de firmware veranderd is dit probleem dan verholpen? zoja hoe doe je dit?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
alvast bedankt.

edit:firmware : U600XXG02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik heb een U700 en heb de nieuwe firmware U70BXXHB1 geinstalleerd. Als ik een MMS wil versturen geeft hij bericht "verzenden mislukt dienst niet beschikbaar".
Ik heb de volgende instellingen ingesteld via de vodafone website (vodafone abo)
Weet iemand wat er hand zou kunnen zijn? Ook internet krijg ik niet aan de praat.

* Naam instellen: Vodafone MMS
* Toegangsnaam: live.vodafone.com
* Verificatietype: Normaal
* Gebruikers-ID: vodafone
* Wachtwoord: vodafone
* Protocol: HTTP
* URL startpagina: http://mmsc.mms.vodafone.nl
* Proxy-adres: 192.168.251.150
* Poort: 8799
* Timeout aanmelding (sec.): 150
* Bij 'Geavanceerde instellingen hoeft niets te worden ingevuld
* Kies 'Opslaan'
* Ga terug naar het hoofdmenu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Als ik via de pc suite van samsung naar de telefoon ga,moet ik toch ook de geheugenkaart zien?? kan nl geen fotos vanaf de foon naar pc sturen???wel afbeeldingen/plaatjes

Als ik via 'mijn BT locaties in de foon kijk zie ik ook geen geheugen kaart???

Deze kaart heb ik uit mijn D900 gehaald en in deze U600 gestopt,moet toch goed zijn?heb alle fotos die ik maakte op laten slaan op geh.kaart???
please help.
Nog nooit trammeant gehad met fotos vanaf foon naar pc zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
rooie60 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:41:
Als ik via de pc suite van samsung naar de telefoon ga,moet ik toch ook de geheugenkaart zien?? kan nl geen fotos vanaf de foon naar pc sturen???wel afbeeldingen/plaatjes

Als ik via 'mijn BT locaties in de foon kijk zie ik ook geen geheugen kaart???

Deze kaart heb ik uit mijn D900 gehaald en in deze U600 gestopt,moet toch goed zijn?heb alle fotos die ik maakte op laten slaan op geh.kaart???
please help.
Nog nooit trammeant gehad met fotos vanaf foon naar pc zetten!
Je hebt wel gewoon toegang tot je geheugenkaart vanuit de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ja heb ik,ik probeerde mijn fotos naar de pc van zoon te sturen(ook sitecom dongel) en dat lukte wel?
Denk dus dat BT dongel stuk was?heb nieuwe gekocht en geinstallerd en hoppaaaaa werkt weer :)

dank voor je reaktie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mn U600 accu is nu binnen een dag leeg, zonder er mee te bellen of te sms-en. Heb T-Mobile benaderd om te vragen of ze een nieuwe kunnen sturen, anders ga ik 's verder zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee! ik heb sinds vorige week donderdag een U700, tenminste, die had ik tot en met vrijdag want toen was ie al gecrashed .. Heb gisteren van vodafone een nieuwe gekregen en nu vraag ik me even iets af: het enige thema dat op mijn toestel staat, is het Vodafone Live! thema. is er een site of iets waar ik het standaard samsung thema kan downloaden? die vind ik namelijk een stuk mooier dan deze wit met rode vaagheid =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vriendin van mij heeft wel een samsung u600 met dat thema erop, doet die het ook op mijn telefoon als zij hem naar mij stuurt met bluetooth? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
ik heb sinds vandaag internet en email op mijn u600, maar als ik foto's naar flickr mail, dan verkleint mijn telefoon ze naar 640x480. is er een mogelijkheid dat hij gewoon de hele foto naar flickr stuurt?
Pagina: 1 ... 21 ... 24 Laatste