rooie60 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 00:25:
[...]
Daar heb ik nog nooit van gehoord?dat ze mid. of mmf. moeten zijn,áls het al kan bij gsm's dan zijn het ook MP3 (zolas bij de U600)
Heb ff geprobeerd een mid naar de G600 te sturen van mijn man(bij G600 kan je alleen kiezen tussen standaard sms tonen (5),hij komt wel in de map te staan bij de standaard tones(mid.)maar kan hem niet selecteren als sms berichten toon.
Dit zou dus volgens jou wél kunnen bij de U700?
Ik wijzig mijn sms-toon ( als ik dat wel eens doe....

) als volgt :
* Ik ga naar het betreffende profiel waarvan ik de sms-toon wil wijzigen dmv 'Instellingen' en vervolgens 'Telefoonprofielen'
* Dan kies ik bij opties 'Bewerken'
* Dan ga ik naar 'Waarschuwingstonen' , opties en dan 'Wijzigen'
* Dan kan ik kiezen uit 1 'Effectgeluiden gebruiken' of 2 'Mijn waarschuwingstoon gebruiken' . Ik kies dan de laatste
* Dan kun je vervolgens kiezen uit de geluiden die op je telefoon staan of eventueel de geluiden van je geheugenkaart, als je die hebt.
Let wel, hij geeft dan alleen de geluiden aan die de juiste extensie hebben zoals bijvoorbeeld .mid en het kan dus zijn dat sommige geluiden op dat moment niet beschikbaar zijn om in te stellen omdat daarvan de extensie niet juist is.
Het blijft overigens dus onmogelijk om MP3-bestanden in te stellen als sms-toon.
Ik hoop dat m'n uitleg duidelijk is en dat je er wat mee kan.....
Graag gedaan en suc6 ermee!!!
Doei, MarkU700