Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bl44t44p schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 00:43:
[...]

Hoi, welkom op dit forum.

De zoekfunctie doet altijd wonderen, zie hier mijn post over de U600 vs U700. Verder vind ik het scrollwheel erg prettig werken, uiteraard niet zo super als op iPod maar beter dan niets (lees: U600).

Verdere vragen zijn welkom maar wees dan wel wat specifieker...
eej bedankt :)
dat het silver er al snel na enkele maanden afbladerd is al bekend, maar is dat ook van toepassing op de u700 pearl black uitvoering? (dat is dus de uitvoering die ik ga kopen). Ook heb ik gelezen op dit forum dat het reactie vermorgen, tussen de tijd van het indrukken foto maken en dat de mobiel daadwerkelijk een foto neemt, erg groot is, is dit waar? en zo ja, is dit ook echt storend? en trouwens ook dat het opnemen van video's zwaar tegenvalt, klopt dit ook?. Ook heb ik verder gehoord van een kennis dat het scrollwheel na verloop vantijd niet goed meer functioneerd en dus z'n momenten heeft dat hij niet meer functioneerd, hebbie jullie hier ook last van? of is dit puur toevallig dat hij hier last van heeft?
en waar ik het meeste van gehoord heb is dat die touch knopjes VEEL te gevoellig zijn en dat er zomaar bijv. ge sms't word naar iemand zonder dat dat de bedoeling is, klopt dit?

alvast bedankt :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2008 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:10
Ik be er op een pijnlijke manier achter gekomen dat de nummerblokkering/weigerlijst op de U700 dus NIET werkt :X

8)7

Nog wat me zitten gogelen maar nope ,werk nie :|

[ Voor 3% gewijzigd door dierkx36 op 26-01-2008 08:39 ]

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos_Dwarf
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-12-2023
Waarom kan ik tot 2048 x 1536 foto's maken, en bij de videocamera tot de spectaculaire resolutie 176 x 144.. De kwaliteit van de videocamera is zéér belabberd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 23:16:
eej bedankt :)
dat het silver er al snel na enkele maanden afbladerd is al bekend, maar is dat ook van toepassing op de u700 pearl black uitvoering? (dat is dus de uitvoering die ik ga kopen).
Over die Pearl Black durf ik het eigenlijk niet te zeggen... ik heb hem in onze winkel wel eens in handen gehad en het is natuurlijk ander materiaal, maar het zou net zo goed zijn dat daar ook zoiets gebeurt. Wat betreft die Silver versie hangt het er ook vanaf hoe je er mee omgaat hoor. Ik heb mijne nu sinds half oktober (meer dan drie maanden) en het afbladderen is nauwelijks zichtbaar. Bovendien heb ik hem toch maar voor 'n jaar dus kan er wel mee leven ;)
Ook heb ik gelezen op dit forum dat het reactie vermorgen, tussen de tijd van het indrukken foto maken en dat de mobiel daadwerkelijk een foto neemt, erg groot is, is dit waar? en zo ja, is dit ook echt storend?
Klopt, maar dat is niet zozeer de reactietijd maar meer sluitertijd enzo. Vooral in donkere omgevingen is het dan wel lastig scherpe foto's te maken, maar oefening baart kunst. Volgens mij komt dat 'probleem' op alle Samsungs voor. Ik vind het niet echt storend.
en trouwens ook dat het opnemen van video's zwaar tegenvalt, klopt dit ook?.
De resolutie is, zoals Chaos_Dwarf al aangaf, opvallend laag voor zo'n toestel ja. Dat is wel jammer.
Ook heb ik verder gehoord van een kennis dat het scrollwheel na verloop vantijd niet goed meer functioneerd en dus z'n momenten heeft dat hij niet meer functioneerd, hebbie jullie hier ook last van? of is dit puur toevallig dat hij hier last van heeft?
Nog geen problemen mee gehad en voor mijn gevoel gedraagt mijn scrollwheel zich zeer betrouwbaar.
en waar ik het meeste van gehoord heb is dat die touch knopjes VEEL te gevoellig zijn en dat er zomaar bijv. ge sms't word naar iemand zonder dat dat de bedoeling is, klopt dit?
Tja, het is een touchpad dus dat is een beetje gevoelig, anders zou het niet werken. Maar veel te gevoelig vind ik onzin. Je moet even wennen aan de gevoeligheid en de eerste weken had ik regelmatig dat ik per ongeluk op een verkeerde knop drukte, maar dat komt me nu eigenlijk nooit meer voor.
Graag gedaan, voor meer vragen ben je welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos_Dwarf
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-12-2023
Ik ben overigens in bezit van de U700. Deze bevalt mij prima, met toch de nodige minpunten.
Het is een erg mooi toetsel, hoewel bij mij toch de kwaliteiten voorop staan. Daarom denk ik dat de U700 toch nooit helemaal mijn perfecte telefoon gaat worden. De fotocamera is prima, de sluitertijd is enigszins hoog maar omdat ik die camera toch maar incidenteel gebruik is dat niet zo erg.
Hij ligt niet perfect in de hand, heb hem al een aantal keer laten vallen (kan ook aan mijn kleine handjes liggen :') ) Het scrollwheel is fijn, zeker in combinatie met een 2GB geheugenkaart. Heb al aardig wat muziek erop staan en om dan telkens te gaan 'pressen' ipv van scrollen is ook wat vervelend.

Ook niet te maken gehad met vreemde dingen zoals een duits camera menu oid.

Het touchscreen is ook niet helemaal naar mijn idealen. Het is zeker mooi, maar 100% functioneel is het ook niet. Mijn volgende toestel wordt dan ook zonder touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit al een tijdje met een probleem waar ik van baal. Ik ben in het bezit van een U600 en ik heb dus internet van Vodafone (blox Internet op je mobiel), werkt prima en maak gebruik van Opera Mini 4 (echt aanrader).
Echter wanneer ik iets wil streamen (bijv. van m.youtube.com), krijg ik de lijst met filmpjes keurig te zien, maar wanneer ik op watch video druk, gebeurt er niets. Als ik het met de standaard-browser probeer, krijg ik een netwerkfout.

Kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt? Als streaming profiel gebruik ik gewoon dezelfde instellingen als voor het internetten.
Wie mij kan helpen is werkelijk geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Realone schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:15:
[...]

Huh? Heeft Vodafone eigen firmware dan? Heb sinds april vorig jaar ofzo de U600 via Vodafone met gewoon firmware U600XXGD2.
U700 wel hebben allemaal andere admin codes dan de normale U700 firmware en enkele knoppen zijn anders en het menu is lelijker. Bovendien vind ik het menu langzaam maar volgens mij is dat bij alle U700's zo ik weet wel dat mijn volgende phone geen samsung meer is ga wel weer voor een Nokia :) . Ik kan nu amper games etc op mijn telefoon zetten daarvoor moet ik eerst die codes hebben (die ik nu eindelijk heb) en dan met een ander programma werken en dan kan ik ze niet verwijderen ofzo en dat allemaal voor een game gebruiksvriendelijke firmware is anders :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, de firmware van Vodafone is ook niet mijn favoriet..... :X

Ik zou dolgraag de firmware van mijn U700V willen vervangen voor de Samsung-firmware maar kan iemand mij alsjeblieft vertellen hoe dat moet..... :? Ik heb het al meer gevraagd in dit topic maar krijg helaas geen reactie op m'n vraag....

Doe maar niet via mail, we hebben niet-voor-niets een forum.

[ Voor 20% gewijzigd door pven op 28-01-2008 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 20:05:
....

Doe maar niet via mail, we hebben niet-voor-niets een forum.

....
Oh, ja....maar ik dacht dat dit niet op dit forum beschreven mag worden? Vandaar mijn vraag om het via de mail te doen, maar gewoon in het forum vind ik uiteraard ook goed.... :)

Het mag idd niet via het forum worden beschreven, maar dat betekent niet dat we dan toestaan dat je op gaat roepen om het naar je te mailen.

Zie overigens ook [PSGG] Policy ; je vraagt indirect om je toestel te unlocken en dat staan we dus niet toe.

[ Voor 31% gewijzigd door pven op 28-01-2008 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 20:13:
[...]

Oh, ja....maar ik dacht dat dit niet op dit forum beschreven mag worden? Vandaar mijn vraag om het via de mail te doen, maar gewoon in het forum vind ik uiteraard ook goed.... :)

[mbr]Het mag idd niet via het forum worden beschreven, maar dat betekent niet dat we dan toestaan dat je op gaat roepen om het naar je te mailen.

Zie overigens ook [PSGG] Policy ; je vraagt indirect om je toestel te unlocken en dat staan we dus niet toe.[/mbr]
Ok, ik snap het....

Zal er in het vervolg rekening mee houden... :) Bedankt voor de uitleg... :)

**EDIT**

Heb de PSGG Policy doorgelezen en geef jullie nog wel gelijk ook, het is feitelijk inderdaad niet legaal dus snap ik jullie standpunt

Groetjes, MarkU700

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2008 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 23:16:
[...]

dat het silver er al snel na enkele maanden afbladerd is al bekend, maar is dat ook van toepassing op de u700 pearl black uitvoering? (dat is dus de uitvoering die ik ga kopen).
kan iemand die de u700 pearl black uitvoering heeft plz zo snel mogelijk antwoorden?
dit zal beslissen of ik de u700 zal kopen of niet, en ik ben hem vanplan deze week nog te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
De Pearl Black is er pas een kleine twee maanden en alleen bij KPN/Hi dus weinig kans dat je hier iemand tegenkomt.

Snap niet zo goed waarom je alleen op basis daarvan gaat besluiten of je hem wel of niet neemt, maargoed dat zal wel aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vreemd probleem met mijn T9 op m'n U700V.

Als ik een woord toevoeg aan m'n T9 woordenboek, kent m'n T9 het woord na een paar weken opeens niet meer. Dan voer ik het opnieuw in en gaat het weer een tijdje goed, en dan is het woord na een poosje weer gewist....

Heeft iemand hier ervaring mee en hoe zou ik dit kunnen oplossen......?

Groetjes, MarkU700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het u600/u700 is wat drukker dan de g600 variant, dus ik post het hier maar even (ervan uit gaande dat er dezelfde mp3 speler opzit).

Ik krijg heel netjes de indeling artiesten/albums enzo. Maaar, de volgorde op de cd's klopt niet! Is er een manier de originele volgorde te behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er dan echt niemand die hetzelfde probleem heeft als ik met de U600 wanneer je filmpjes van m.youtube.com of iets dergelijks probeert af te spelen (icm vodafone)??

Of werkt dit bij niemand die een U600 heeft?
Alvast dank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de U700 met de pc te verbinden d.m.v bleutooth, dus niet met de USB kabel?
Zo ja, er zat i.i.g. geen bijgeleverde software cd, waar kan ik dat dan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 17:06:
Ik heb een vreemd probleem met mijn T9 op m'n U700V.

Als ik een woord toevoeg aan m'n T9 woordenboek, kent m'n T9 het woord na een paar weken opeens niet meer. Dan voer ik het opnieuw in en gaat het weer een tijdje goed, en dan is het woord na een poosje weer gewist....

Heeft iemand hier ervaring mee en hoe zou ik dit kunnen oplossen......?

Groetjes, MarkU700
Same here, maar dat is meer een issue van T9 op Samsung dan van de U700. Ding heeft kennelijk gewoon een beperkt geheugen voor ingevoerde woorden. Sony Ericsson daarentegen schijnen alles wat je invoert te onthouden...
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:17:
Is het mogelijk om de U700 met de pc te verbinden d.m.v bleutooth, dus niet met de USB kabel?
Zo ja, er zat i.i.g. geen bijgeleverde software cd, waar kan ik dat dan krijgen?
Euh 100% zeker dat je er een CD-rom met Samsung PC Studio bij hebt gekregen. Daarmee kun je ook verbinding maken door middel van bluetooth, mits je PC daarmee is uitgerust natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bl44t44p schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 16:37:
[...]

Same here, maar dat is meer een issue van T9 op Samsung dan van de U700. Ding heeft kennelijk gewoon een beperkt geheugen voor ingevoerde woorden. Sony Ericsson daarentegen schijnen alles wat je invoert te onthouden...

[...]

Euh 100% zeker dat je er een CD-rom met Samsung PC Studio bij hebt gekregen. Daarmee kun je ook verbinding maken door middel van bluetooth, mits je PC daarmee is uitgerust natuurlijk.
He bedankt voor je reactie!!!Het zal dan inderdaad wel een probleem van Samsung zijn want m'n collega heeft er met z'n D900 ook last van en ik had het zelf met m'n D900, die ik hiervoor had, ook last van.....is dus blijkbaar niks aan te doen..... :'(

Even over dat koppelen van je U700 aan je PC via Bluetooth. Ik heb een Bluetooth-stick gekocht en daar zit ook software bij die je kunt gebruiken. Zelf vind ik die software niet fijn en de Bluetooth-verbinding met de PC is erg traag, maar dat kan misschien ook aan de stick liggen (?) Ik vind zelf Samsung PC studio heel fijn werken icm het USB-kabeltje wat bij de telefoon zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 22:36:
[...]

kan iemand die de u700 pearl black uitvoering heeft plz zo snel mogelijk antwoorden?
dit zal beslissen of ik de u700 zal kopen of niet, en ik ben hem vanplan deze week nog te halen.
Ik heb hem, de U 700 pearl black.
maar nog niet zo heel lang..

Tot nu toe nog geen problemen.
Alles ziet er nog strak uit...

Verder bedankt voor het antwoord wat betreft de camera functie,
de foto's zijn inmiddels een stuk beter!!

Wat mij betreft is de camcorder functie idd een beetje teleurstellend

maar verder ben ik zeer blij met mijn toestel

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:17:
Google eens op IVT en Bluesolei.
Dat is de software die bij mijn Bluetooth dongle zat, heb ik ooit 2 van besteld op ibood ofzo weetikveel.
De laatste versie van hun software werkt redelijk sweet.

Samsung PC studio kun je ook via BlueTooth laten verbinden, ben ik ook redelijk over te spreken.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ook maar even hier vragen...

Weet iemand een goede telefoon houder te vinden voor de U600 voor op/aan het dashboard, dus niet op het raam ? :) Zoek al heel lang maar nog niets gevonden.

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Ik probeer Java games te installeren op de U600 zoals in de OP wordt aangegeven. Ik toets die code in en er staat 'geactiveerd', maar als ik de .JAD file wil openen krijg ik nog steeds de melding bestand niet ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjwamer
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-01-2024
Mopperman schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:27:
Ok.. lees dit goed..

Wat gezegd werd als "het kan niet" IS doorbroken.
Kheb al iets gelezen van opera mini die ook draait op deze manier...

Hier de nederlandse versie, brought to you by: Mopperman.. }:O

INSTALLEREN VAN JAVA GAMES/APPS VOOR DE SAMSUNG U600

Disclaimer: Doe dit op eigen risico, ik sta niet in voor evt. schade van deze manier!

Na lang googlen heb ik een manier gevonden om java james te instaleren.

Hier is wat je moet doen.

1. Vind een java game. Die van de samsung D500/D600 werken, overige weet ik niet, ben nog op zoek naar leuke games enzo.

2. Download de JAR en de JAD files

3. Zet deze files in je Overige bestanden

4. Verlaat alle menu's en typ de volgende code:
*#9998*4678255#
Je krijgt nu te zien: "Java Install Enabled"

5. Ga naar je overige bestanden, en kies voor optie op de JAD file

6. Bij de vraag: Instaleren? Kies je yes

7. Na instalatie, verlaat alle menu's en typ nogmaals de code *#9998*4678255#, dit deactiveerd je java install.

8. Have Phun! O-)
Als ik dit doe krijg ik bij stap 5 "java-fout ongeldig argument

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fernoráto
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-08 12:25
Is er een mogenlijkheid om emoticons bij het sms'en uit te schakelen? Ik vind ze zo lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 01:11:
[...]

Ik heb hem, de U 700 pearl black.
maar nog niet zo heel lang..

Tot nu toe nog geen problemen.
Alles ziet er nog strak uit...

Verder bedankt voor het antwoord wat betreft de camera functie,
de foto's zijn inmiddels een stuk beter!!

Wat mij betreft is de camcorder functie idd een beetje teleurstellend

maar verder ben ik zeer blij met mijn toestel

:*)
Dit vraagt om een foto :P

Ben benieuwd hoe de pearl black versie er in het "echt" uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
MrsRossi schreef op zondag 03 februari 2008 @ 11:30:
[...]

Dit vraagt om een foto :P

Ben benieuwd hoe de pearl black versie er in het "echt" uitziet.
Ga naar de winkel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het ook mogelijk is om navigatie op de U700V te zetten......

Zoja, hoe moet dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 19:05:
Weet iemand of het ook mogelijk is om navigatie op de U700V te zetten......

Zoja, hoe moet dat?
Die vraag is vorig jaar al beantwoord: DaannO in "Het Samsung U600/U700 topic"

In het vervolg aub eerst even zoeken.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er ook codes bekent zijn voor de U700V.....

En ja, ik heb gezocht via de zoek-functie maar daar vond ik alleen codes voor de U700.....

:o :o Sorry, ik schaam me een beetje, want via Google kom je soms ook een heel eind..... :o :o

Samsung U700 Service Menu Codes:
Admin Pass : *#6984125*#
Internal Pass (Master Key) : *#9072641*#
Pre-configuration (Operator code) : *#73561*#

Vodafone Firmware Codes: u700v olan telefonlar icin
Admin Pass : *#3695147*#
Internal Pass (Master Key) : *#3971258*#
Pre-configuration (Operator code) : *#83301*#
*#0289# Modo test

*#0228# Informazioni sulla Batteria

*#0673# Test MP3

*#0782# Data e Ora

*#0842# Test Vibrazione

*#1111# Versione Software FTA

*#1234# Versione Software (breve)

*#1235789# Stato del Controllo di Integrità

*#0002*28346# menu generale

*2767*3855# = E2P Full Reset

Weet niet precies wat alles inhoud maar misschien toch handig om te hebben.... :)

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2008 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nniicc
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-09-2023
Als ik het goed begrijp staat er geen klok op de display van de u600 als deze dichtgeschoven is. Wat staat er dan wel op?

Ik lees nogal veel klachten over de batterij van de u600. Hoe lang gaat de batterij in de praktijk ongeveer mee in standy mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn U700V instel op 'Netwerkmodus Automatisch' geeft de telefoon in z'n display aan 'Beperkte service' en als ik hem instel op 'Netwerkmodus 1800/900' ' geeft hij gewoon Vodafone NL aan in de display. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Normaal staat hij altijd op 'Automatisch' en ging alles goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey iedereen
Ik heb een klein probleempje, en ik kan nergens de oplossing vinden...
Ik heb afbeeldingen op mijn 2Gb micro-SD kaart staan, en als ik deze als achtergrond wil gebruiken dan moet ik ze kopieëren naar mijn telefoongeheugen. Ok dit werkt.
Maar eenmaal als achtergrond ingesteld (hoe groot de afb ook is, zelfs die van de camera), dan is die maar de helft van mijn scherm... :( Hoe kan ik die over mijn hele scherm zetten zoals die standaardachtergronden? En waar kan ik extra achtergronden vinden voor de U600?

Alvast bedankt
McAero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zjwamer schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 09:44:
[...]

Als ik dit doe krijg ik bij stap 5 "java-fout ongeldig argument
Zelfde probeem hier :'( Iemand die weet of je er iets kunt aan doen?

PS: Let op met de code om je LCD-scherm te testen! Dit veroorzaakte dat mijn gsm flipte en heel raar begon te doen... Het leek niet op een test van je scherm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[U600]

Na een hele tijd het hele topic doorgelezen te hebben ben ik aantal dingen tegengekomen/vragen.

Ik heb zelf al mn software geflashed, staat nu op U600XXGK2. Had eerst ook het T9 blijft hangen probleem maar sinds ik geflashed heb niet meer. Helaas is zo'n beetje alles wat op de telefoon stond verwijdert (Berichten, Notities, Kalender). Telefoonnummers staan er nog wel op omdat die op mn Sim staan. Ik kom hier niet uithuilen ;-) Maar wil mensen er even op wijzen dat je mobiel dus dan terug naar fabrieksinstellingen gaat (als het al niet helemaal mis gaat). Ik heb wel back-up gemaakt van mn berichten maar blijkbaar kan ik die er nu niet meer terug op zetten (vind ik ook niet zo raar).

Anyways, dat hele navigatie gebeuren vind ik wel leuk om erop te zetten. Alleen is het nu zo dat ik het even niet meer snap. Er werd eerst gezegd dat alleen "Nav4all" erop kan. Maar onderaan pagina 17 wordt er gezegd:
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 05:35:
Voor mensen die een GPS willen gebruiken, is dit misschien wat:
http://www.mgmaps.com/index.php
http://www.navizon.com/navizon_navizon.htm
Installeer mgmaps en navizon (deze 2 werken met elkaar als je de gps settings in mgmaps op navizon zet) en als het goed is kun je dan je positie bepalen.
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, dus weet niet precies hoe dit werkt....
Dus heb ik de keuze tussen 2. Nou is het zo dat ik gewoon prepaid heb bij telfort. Eerst dacht ik dat het gratis was als ik eenmaal erop had staan, maar nu lees ik weer over kb dat het gprs verbruikt. En terwijl ik dit nu aan het typen ben kom ik er ineens achter dat ik geen G-symbooltje meer heb in mn beeldscherm O-) Ok nja iemand die wat uitleg kan geven over die navigatieprogramma's en of ze wel/niet gratis zijn na installatie.

Edit: Ok na 2 minuutjes zoeken in dit topic heb ik al gevonden hoe je hem weer aanzet :) Maar mijn vraag dus is als je eenmaal een navigatieprogramma op mobiel staat, gaat er dan nog bltgd vanaf omdat ie bijvoorbeeld kb verbruikt?
En is er een maniertje om je licht langer aan te laten, ik ken het hou volumeknopjes aan zijkant even ingedrukt en dan gaat licht aan, maar na iets van 15 seconde gaat weer uit, ik weet dat dat leuk natuurlijk is voor je hartslag maar hoe kan ik hem aanlaten? :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2008 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik mijn U700V een harde reset geven? Wat zijn de gevolgen hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mobile GMaps is a FREE application that displays maps from Google Maps, Yahoo! Maps, Windows Live Local (MSN Virtual Earth), Ask.com, Open Street Map and other sources on Java J2ME-enabled mobile phones, PDAs and other devices. MGMaps can connect to a GPS receiver over bluetooth or use internal GPS features on some phones in order to automatically display the map for your current position. You can pre-download maps and store them on your memory card in order to use them on the go without accessing the internet.

Dit is wat er staat. Het programma zelf is dus gratis, maar het moet op internet om je positie te bepalen. En daar betaal je natuurlijk voor.

De laatste zin zegt dat je de maps ook op je gsm kan zetten, en dan via bluetooth je positie kan bepalen dmv op iemand anders zijn gsm te gaan die dit wel kan (pda,... een die het wel kan).
Die moet dit dan wel accepteren.

Wel dit is wat ik er uit opmaak... Correct me if I'm wrong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 17:24:
Hoe kan ik mijn U700V een harde reset geven? Wat zijn de gevolgen hiervan?
*2767*3855# -- Full reset
*2767*2878# -- CUST reset
*2767*927# -- WAP reset
*2767*667# -- MMS reset
*2767*36245# -- Email reset

Dit zijn de codes. Enkel de instellingen kan je bij je instellingen en dan naar 'terug naar fabrieksinstellingen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 17:27:
[...]

*2767*3855# -- Full reset
*2767*2878# -- CUST reset
*2767*927# -- WAP reset
*2767*667# -- MMS reset
*2767*36245# -- Email reset

Dit zijn de codes. Enkel de instellingen kan je bij je instellingen en dan naar 'terug naar fabrieksinstellingen'.
Bedankt voor de codes... Weet je ook wat de gevolgen zijn van een Full Reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee sorry nog niet geprobeerd...

Maar heeft iemand een antwoord op mijn post?
Hey iedereen
Ik heb een klein probleempje, en ik kan nergens de oplossing vinden...
Ik heb afbeeldingen op mijn 2Gb micro-SD kaart staan, en als ik deze als achtergrond wil gebruiken dan moet ik ze kopieëren naar mijn telefoongeheugen. Ok dit werkt.
Maar eenmaal als achtergrond ingesteld (hoe groot de afb ook is, zelfs die van de camera), dan is die maar de helft van mijn scherm... Hoe kan ik die over mijn hele scherm zetten zoals die standaardachtergronden? En waar kan ik extra achtergronden vinden voor de U600?

Alvast bedankt
McAero

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2008 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 11:26:
Als ik mijn U700V instel op 'Netwerkmodus Automatisch' geeft de telefoon in z'n display aan 'Beperkte service' en als ik hem instel op 'Netwerkmodus 1800/900' ' geeft hij gewoon Vodafone NL aan in de display. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Normaal staat hij altijd op 'Automatisch' en ging alles goed....
Na het uitvoeren van de Full Reset heb ik nog steeds het probleem dat ik 'Beperkte service' heb in de netwerkmodus 'Automatisch'......

Kan iemand mij vertellen waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds 2 wekenin het bezit van de u700.
Ik heb een paar vraagjes. Ná uiteraard al het forum doorspit te hebben.

Heb al veel uitgevogeld aleen kan ik de spellen niet installeeren via de genoemde manier hier op de site, jad. jar files etc. (code invoeren) Bij mij doet de code het helegaar niet. hij is dan bezig met aanvragen en dan zegt hij onjuiste gegevesn.

Deze telefoon heb ik nu ism een nieuw hi 20 abbo mét overzetten van oud nummer, dus heb nu van hi een u sim kaart erbij gekregen voor de tussentijd met een ander nummer. echter heb ik nog een abbo lopen bij tele 2 voor 2 maanden. Ik dacht de simkaart simpelweg in mijn u700 te kunenn doen (tele2simkaart) maar dan geeft mijn u700 netwerkfout aan (terwijl mijn tele2 netwerrkinstellingen op het kpn netwerk staat en al jaren belt :S). Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn tele2 simkaart het wel doet in mijn u700? Nieuwe firmware downloade? (al wilden ze dat in de shop niet doen en om dat zelf te gaan vogele lijkt me niet echt handig...>heb nu ASGG3<) btw is de tel ws niet gesimlockt aangezien andere kaarten zoals debitel wel gewoon functioneren in mijn nueiwe u700 (al is dat ook op kpn netwerk.....)

Nog een allerlaatste vraagje en dan houd ik op ;) :
Ik mag dit weekend gratis internetten van hi (erg aardig) maar dat is uitgezonderd van streaming data en radio + filmpjes. Als ik games op de gewone manier download is dit dan ook streaming data? ? ?

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 18:51:
Deze telefoon heb ik nu ism een nieuw hi 20 abbo mét overzetten van oud nummer, dus heb nu van hi een u sim kaart erbij gekregen voor de tussentijd met een ander nummer. echter heb ik nog een abbo lopen bij tele 2 voor 2 maanden. Ik dacht de simkaart simpelweg in mijn u700 te kunenn doen (tele2simkaart) maar dan geeft mijn u700 netwerkfout aan (terwijl mijn tele2 netwerrkinstellingen op het kpn netwerk staat en al jaren belt :S). Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn tele2 simkaart het wel doet in mijn u700? Nieuwe firmware downloade? (al wilden ze dat in de shop niet doen en om dat zelf te gaan vogele lijkt me niet echt handig...>heb nu ASGG3<) btw is de tel ws niet gesimlockt aangezien andere kaarten zoals debitel wel gewoon functioneren in mijn nueiwe u700 (al is dat ook op kpn netwerk.....)
Ik heb ook een U700 van KPN (Primafoon) en die is wel gesimlockt dacht ik. Officieel zijn alle toestellen dat, dus je Tele 2 kaartje zal niet werken. Wil je er toch mee gaan bellen stop dan je Hi (USIM) kaart erin, maar houd er rekening mee dat er dan verbruikskosten apart in rekening worden gebracht aangezien je abonnement pas over 2 maanden in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 18:51:
Ik ben sinds 2 wekenin het bezit van de u700.
Ik heb een paar vraagjes. Ná uiteraard al het forum doorspit te hebben.

Heb al veel uitgevogeld aleen kan ik de spellen niet installeeren via de genoemde manier hier op de site, jad. jar files etc. (code invoeren) Bij mij doet de code het helegaar niet. hij is dan bezig met aanvragen en dan zegt hij onjuiste gegevesn.

Nog een allerlaatste vraagje en dan houd ik op ;) :
Ik mag dit weekend gratis internetten van hi (erg aardig) maar dat is uitgezonderd van streaming data en radio + filmpjes. Als ik games op de gewone manier download is dit dan ook streaming data? ? ?

Bedankt alvast!
Je kunt je Netwerklock controleren door *#7465625# in te toetsen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nniicc
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-09-2023
In verschilende reviews op het net lees ik dat de foto's genomen met de u600 van bewegende dingen wazig zijn omdat de autofocus te traag is. Via flickr of google vind ik echter geen voorbeelden van zo'n foto's. Kan er mij iemand die een u600 heeft zeggen of dit een echt nadeel is? Of valt dit mee? Ik zou graag een paar foto's zien van bewegende dingen genomen met een u600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb m'n U700V laten flashen naar firmware ASGG3 en ben nu van het probleem van m'n 'beperkte service' af en dat vreselijke Vodafone-menu is nu dus ook verleden tijd!!!

Heerlijk zo!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een oplossing voor het probleem van de achtergrond aub?
Anders heeft het foto's trekken eig weinig zin als ge ze niet tegoei als achtergrond op uw gsm kunt zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, sinds enige dagen heb ik ook een samsung u700 hoewel ik al vele pagina's hier van deze thread heb afgelezen blivjen mij toch nog enkele dingen onduidelijk :) dus srry als ik dingn vraag die al gepost zijn O-)
Mijn gsm komt uit duitsland ( heb hem daar niet zelf gan halen maar kon er zo wel voor een veel goeikoper prijsje aanraken) dus zit ik met die t - mobile menus zoals web'n walk en t-zones.. is er enige manier om dit weg te krijgen?
ik heb al gelezen over flashen enzo en updaten, maar kan mij *knip* doe maar via het forum

Het camera menu is in het duits... niet zoo erg, maar moest iemand me kunnen vertellen hoe het in het nl te krijgen zou het wel aangenaam zijn :)

Die 3D smsjes zijn zker niet meer beschikbaar op deze gsm? ik vind het alleszins niet..
En kan je nu je eigen mp3tjes gebruiken als sms signaaltoon?? :p

voor de rest ben k wel heel content van deze gsm :)
alvast bedankt ;)

p.s. ik heb een belgisch abbo moest het ix uitmaken :*)

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 09-02-2008 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry ik heb echt een domme vraag, maar ik kom er gewoon niet uit. Ik wil emailen en heb een lage streep in mijn emailadres. En ik kan dus gewoon echt niet uitvinden hoe ik die lage streep kan toetsen, achter de 1 zit wel een normale streepje ( - ) maar ik moet deze ( _ )

Ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Ik loop nu al uren te zoeken, ook hier, vergeef me als het al gevraagd is maar zag het er niet tussen. Ik heb deze telefoon nog maar net en kreeg van HI een berichtje dat het internet dit weekend gratis is, dus wilde net effe gaan proberen. Maar ik kon dus niet echt verder mbt emailadressen omdat ik die lage streep er dus niet voor krijg :(

Dus wie weet hoe ik zo'n lage streep kan toetsen in smsjes, internet en emailsadressen?

Dank je wel voor het beantwoorden! Dan kan ik dit weekend gebruik maken van het gratis internet!

bedankt, gr Anja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anja , je moet gewoon je "hekje-toets" even ingedrukt houden en dan op 8 duwen, je ziet dat er wel bijstaan en zo heb je je liggend streepje :)

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ongelovelijk whaha sjemig :o

sorry :D

Bedankt, ik kan weer verder _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 00:13:
[...]

Je kunt je Netwerklock controleren door *#7465625# in te toetsen....
Is idd netwerkgelokt. Is er een mogelijkheid om dit eraf te halen ? Of kom je dan in het unlock verhaal ? (wat verboden is hier op het forum.... ) --> Sorry dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 13:24:
Hallo, sinds enige dagen heb ik ook een samsung u700 hoewel ik al vele pagina's hier van deze thread heb afgelezen blivjen mij toch nog enkele dingen onduidelijk :) dus srry als ik dingn vraag die al gepost zijn O-)
Mijn gsm komt uit duitsland ( heb hem daar niet zelf gan halen maar kon er zo wel voor een veel goeikoper prijsje aanraken) dus zit ik met die t - mobile menus zoals web'n walk en t-zones.. is er enige manier om dit weg te krijgen?
ik heb al gelezen over flashen enzo en updaten, maar kan mij *knip*

Het camera menu is in het duits... niet zoo erg, maar moest iemand me kunnen vertellen hoe het in het nl te krijgen zou het wel aangenaam zijn :)

Die 3D smsjes zijn zker niet meer beschikbaar op deze gsm? ik vind het alleszins niet..
En kan je nu je eigen mp3tjes gebruiken als sms signaaltoon?? :p

voor de rest ben k wel heel content van deze gsm :)
alvast bedankt ;)

p.s. ik heb een belgisch abbo moest het ix uitmaken :*)
edit: heb nog 1 ix vergeten te vragen, naast mn signaalsterkte op mn scherm staat telkens het tekentje van 3G, is het mogelijk om dit uit te schakelen of verbruikt dit geen batterij zoals je bluetooth functie?

ty :)

[ Voor 3% gewijzigd door pven op 09-02-2008 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat bluetooth wel batterij verbruikte... of ben ik mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja beetje misgeformuleerd daar :), ik bedoel dus kun je die 3G uitschakelen zoals je ook bluetooth kan uitschakelen om batterij te sparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 17:20:
ja beetje misgeformuleerd daar :), ik bedoel dus kun je die 3G uitschakelen zoals je ook bluetooth kan uitschakelen om batterij te sparen?
Bij de U700 kan dit door bij je Netwerkinstellingen de Netwerkmodus op 900/1800 in te stellen ipv op Automatisch. Ik denk dat dit bij de U600 ook wel zo zal kunnen....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2008 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en bespaart dit dan ook batterij, en heeft er al iemand een antwoord op mijn andere vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 18:20:
en bespaart dit dan ook batterij, en heeft er al iemand een antwoord op mijn andere vragen :)
Die heb ik wel maar die mogen op dit forum niet gegeven worden.....

Heb zelf ook m´n telefoon laten flashen vandaag en hij is nu ook Netwerkvrij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe maar via het forum. Als het via het forum niet mag en de betreffende user geen email-adres in zijn profiel heeft staan, dan kunnen we je ook niet verder helpen.

Daarbij stellen we het om prijs als je niet bij ieder berichtje refereert naar je vragen uit vorige berichten.

Dan rest mij nog de melding dat je zelf ook best een-en-ander uit mag zoeken, toon eigen initiatief. :)

[ Voor 113% gewijzigd door pven op 09-02-2008 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 18:38:
[mbr]Doe maar via het forum. Als het via het forum niet mag en de betreffende user geen email-adres in zijn profiel heeft staan, dan kunnen we je ook niet verder helpen.

Daarbij stellen we het om prijs als je niet bij ieder berichtje refereert naar je vragen uit vorige berichten.

Dan rest mij nog de melding dat je zelf ook best een-en-ander uit mag zoeken, toon eigen initiatief. :)[/mbr]
Eigen initiatief is natuurlijk leuk maar we zijn hier naar mijn idee niet voor niks gebruikers van dit forum.......Het is toch juist de bedoeling dat je hier je vragen kwijt kunt....En elkaar kan helpen....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja idd, srry dat ik wa vragen stel hier ma ge kunt toch nie verwachten dat iedreen hier 79 paginas gaat doorlezen om een antwoord te krijgen he, en ja de zoekfunctie heb ik gebruikt, maar ik kwam nergens tot een duidelik antwoord.

Stop met dat vragen of ze het dan maar naar je willen mailen. :/

Ik probeer overigens om je mail dadelijk te beantwoorden, maar verwacht niet dat ik je uit ga leggen hoe je moet flashen.

[ Voor 35% gewijzigd door pven op 09-02-2008 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 18:25:
[...]

Heb zelf ook m´n telefoon laten flashen vandaag en hij is nu ook Netwerkvrij....
Ik heb dus een vrij nieuwe firmware er op zitten asgg3, tenminste ff internet afgezocht maar niet echt iets beters kunnen vinden, wat echt volledig in nederlands is. Ben ik wel zeker wete van netwerklock af dan als ik hem flash? Vraag me trouwens af of ze zo gek zijn in de kpn winkel om dit voor me te doen aangezien het om hun netwerk gaat, ik las namelijk dat iemand het gewoon daar heeft late doen een paar pagina's terug.
Heb je dan een aanrader voor een flash die géén duitse cam. heeft?

Modbreak:Vanaf hier willen we niet meer zien dat er op wordt geroepen om te mailen!

[ Voor 6% gewijzigd door pven op 09-02-2008 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft niemand dan het probleem met je achtergronden????

EDIT: ik heb het al gevonden :) Toevallig
Je moet bij je instellingen van achtergrond, je foto kiezen (openen dus), dan inzoomen tot wat je wilt en hem zo instellen. Dan vraagt hij je of je deze instelling wilt behouden of het normale formaat, dan zeg je gwn deze instelling behouden ;) Dan komt ie over je ganse scherm.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2008 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Uitzetten van '3G' (UMTS) scheelt absoluut veel in batterijen! En dat had je ook met de zoekfunctie kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:34
Is er toevallig iemand die nog geinteresseerd is in screenprotectors voor de U600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelle. schreef op zondag 10 februari 2008 @ 16:18:
[...]

Uitzetten van '3G' (UMTS) scheelt absoluut veel in batterijen! En dat had je ook met de zoekfunctie kunnen vinden.
Ik snap niet waarom iedereen zit te zeuren over eigen initiatief en zelf opzoeken..... Laten we gewoon elkaar helpen en diegene die nieuw zijn op met forum vriendelijk wegwijs maken met de funkties op het forum..... :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 14:59

fmb

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:00:
[...]
Ik snap niet waarom iedereen zit te zeuren over eigen initiatief en zelf opzoeken.....
Mee eens, maar dit was tenminste nog een antwoord met advies. ;)

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Ik begrijp heel goed wat jullie bedoelen, maar er geldt hier op het forum een bepaalde policy (die vooral nieuwkomers over het hoofd zien) en het zou raar zijn als die voor dit topic niet zou gelden, toch :?

Don't get me wrong, ik probeer geen modje of wat dan ook te spelen, ik ga alleen uit van bestaande regels. Als moderators jullie 'voorstel' accepteren dan vind ik dat ook een prima plan :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ik heb net een U700 gevonden. Wil hem koste wat het kost bij de eigenaar terug bezorgen uiteraard. Helaas is de accu totaal leeg en pakt hij ook mijn eigen simkaart niet. Ik hoopte namelijk dat de eigenaar zijn gegevens op het telefoongeheugen had staan. Zit helaas ook geen microSD kaartje in. Wel vaag dat hij mijn sim niet pakt. Zal wel gelockt zijn op het merk wat erin zit (ik noem geen namen :)).

Jammer ook dat er geen miniUSB ingang opzit, dan had ik hem daar mee op kunnen laden.
Nou ja, kom net van mijn werk en morgen weer van 07.00 tot 23.00 onder de pannen. Breng hem eind van de week wel even weg naar de coppers.

Slick design hoor die U700's ;)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wat de RSS-lezer in de U700 inhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Jazzper schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 00:10:
Ik heb net een U700 gevonden. Wil hem koste wat het kost bij de eigenaar terug bezorgen uiteraard. Helaas is de accu totaal leeg en pakt hij ook mijn eigen simkaart niet. Ik hoopte namelijk dat de eigenaar zijn gegevens op het telefoongeheugen had staan. Zit helaas ook geen microSD kaartje in. Wel vaag dat hij mijn sim niet pakt. Zal wel gelockt zijn op het merk wat erin zit (ik noem geen namen :)).

Jammer ook dat er geen miniUSB ingang opzit, dan had ik hem daar mee op kunnen laden.
Nou ja, kom net van mijn werk en morgen weer van 07.00 tot 23.00 onder de pannen. Breng hem eind van de week wel even weg naar de coppers.

Slick design hoor die U700's ;)
Anders stop het kaartje dat in de telefoon zat in een simlock vrije telefoon? Want er zal ongetwijfeld zijn gebeld of gesmst naar dat nummer!

Laat even weten hoe dit afloopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

heb ik al gedaan maar dan heb ik alsnog de pincode nodig om erbij te komen.
Of kun je dat passeren, niet bellen, maar wel de nummers zien?

ik heb nu een A4tje opgehangen op de plek waar ik hem gevonden had met een mailadres erbij.

Als ik vrijdag niets weet breng ik hem naar de politie of de NS. Maar dan heb ik zo het gevoel dat hij nooit aankomt.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb een raar probleem met mijn U600. Als ik vanuit het hoofdscherm het adresboek oproep en een letter intoets, bijvoorbeeld de 'M', krijg ik niet alle namen die met een 'M' beginnen. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met dat ik niet voor ieder contactpersoon netjes de voornaam en achternaam heb ingevuld. Is dit een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb een klein probleempje met de Java-files...
Ik heb dat dus geactiveerd, maar als ik dan de JAR of JAD file probeer te openen geeft hij 'Niet-ondersteund bestand' :(
Iemand een idee waarom en hoe te verhelpen pls?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:13:
Hoi,

Ik heb een raar probleem met mijn U600. Als ik vanuit het hoofdscherm het adresboek oproep en een letter intoets, bijvoorbeeld de 'M', krijg ik niet alle namen die met een 'M' beginnen. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met dat ik niet voor ieder contactpersoon netjes de voornaam en achternaam heb ingevuld. Is dit een bekend probleem?
Hij zoekt gewoon op de naam die je hebt ingegeven, niet op voor-of achternaam.
Gewoon de schermnaam die je ingeeft, die je ook ziet, daar zoekt hij naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:42
in de TS staat hoe je java games op je U600 kan krijgen. miss handig om dit erin te zetten voor U700 gebruikers:
-------------------------------------------------------------------------------------------------
First you need the “Qualcomm USB” drivers and “BitPim”. Prepare the USB cable, but dont put it in!

Driver: http://uploaded.to/?id=u8j08i
BitPim: http://sourceforge.net/projects/bitpim

a. Unpack the drivers to a folder (exp. Desktop), but don’t install it!
b. Install BitPim.

1. You must entering follow code: *#0523#
2. [9] common >> [6] USB Configuration >> [2] Qualcomm USB •
--> Qualcomm USB Configured.
Plz Reconnect the Cable.0

3. Now put the USB cable in the phone and Pc.
--> Windows found a new hardware.
Install the hardware manual and chose the Qualcommdriver folder.
Now go to the Hardware manger ->Modems->Qualcomm, you must know the port number.

4. Open “BitPim” and configure the software for your u700.

Phone type: Other CDMA phone
Com port: *look at step 5*(you can Browse, but chose the right one!)

And press “OK”

5. Start “BitPim”, go to the menu “View” and active “View Filesystem”.

6. Klick on “Filesystem” (left in BitPim).
Now can you see a blue folder, open the folder (press on “+”).
--> … retrieving

7. Now put the games (jar and jad files) in the follow folder “Games” (Media->Games).

8. Disconnect the USB cable from the phone.

9. Leave the Qualcomm menu and entering this code in your u700: *#6984125*#
Now are you in “Admin setting” menu.

a. Select the menu [4] Internals (Master Key: *#9072641*#)
b. Chose the menu [7] Storage settings
c. Update media database, Update Java DB and Create AX Dat File.

That it’s!! (You can leave “Admin setting”.)

Important: DON’T delete the games with the mobile phone, you must delete the games with “BitPim”.

komt van http://www.mobile9.com/in...t=0&p=393416&#entry393416

heb het net uitgeprobeerd en het werkt :D wel irritant dat er geen games standaard opstaan (op de U600 staan die onder extras) als we geen tweakers waren moesten we dus altijd dokken 8)

[ Voor 5% gewijzigd door KingKoning op 13-02-2008 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar als ik de procedure voor de U600 volg, dus gwn Java activeren ofzoiets, dan probeer ik het te openen en dan geeft ie wat ik eerder zei... Dus heb het wel degelijk bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 07:53:
heb ik al gedaan maar dan heb ik alsnog de pincode nodig om erbij te komen.
Of kun je dat passeren, niet bellen, maar wel de nummers zien?

ik heb nu een A4tje opgehangen op de plek waar ik hem gevonden had met een mailadres erbij.

Als ik vrijdag niets weet breng ik hem naar de politie of de NS. Maar dan heb ik zo het gevoel dat hij nooit aankomt.
Je kunt het ook proberen met een andere SIM-kaart van dezelfde provider als van het toestel. Meestal pakt ie die SIM-kaart ook en dan weet je ook de PIN-code van die andere kaart. Zodoende kun je misschien toch in de telefoon komen om de eigenaar te achterhalen.....

Heel veel suc6 ermee en ik vind het trouwens super-eerlijk dat je hem bij de rechtmatige eigenaar terug wilt krijgen!!! M'n complimenten daarvoor hoor, ik denk dat er maar weinigen zijn zoals jij, wat dit betreft.... :)

Verwijderd

Ik heb een vraag over de samsung U700..
Mijn beeldscherm is namelijk kapot en ik heb al mijn telefoonnummers op mijn telefoon staan.. De telefoon werkt dus nog wel gewoon, ik kan alleen niet zien wat ik doe...

Kan iemand mij dan precies vertellen welke volgorde ik in het menu moet volgen om voor elkaar te krijgen mijn telefooncontacten te kopieren naar mijn sim-kaart. Ik weet namelijk wel dat dit kan, alleen niet precies hoe uit mijn hoofd..

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 23:55:
Ik heb een vraag over de samsung U700..
Mijn beeldscherm is namelijk kapot en ik heb al mijn telefoonnummers op mijn telefoon staan.. De telefoon werkt dus nog wel gewoon, ik kan alleen niet zien wat ik doe...

Kan iemand mij dan precies vertellen welke volgorde ik in het menu moet volgen om voor elkaar te krijgen mijn telefooncontacten te kopieren naar mijn sim-kaart. Ik weet namelijk wel dat dit kan, alleen niet precies hoe uit mijn hoofd..

Alvast bedankt!
Kun je de touche-toetsen wel gebruiken? Dan zal ik zo eens voor je kijken wat de precieze volgorde is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Contacten kopieren van telefoon naar SIM
  • telefoon aan
  • pin intoetsen (bevestig met linker touch-toets)
  • even wachten tot alles geladen is
  • rechter touch-toets om telefoonlijst te openen
  • linker touch-toets om opties te openen
  • 12 keer naar beneden drukken (dit is optie 13: kopiëren naar SIM)
  • druk op 2: meerdere
  • druk op de middelste knop. dit selecteert alle contactpersonen
  • linker touch-toets om de kopiëren
  • bevestigen met linker touch-toets
  • Even wachten...
  • Klaar
Succes ermee :)

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal super!! Het is gelukt! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over de Samsung U700v ik heb nu een paar keer gehad dat als ik opneem
(en waarschijnlijk een andere toets ook indruk) hij opeens in handsfree gaat (dat denk ik teminste omdat ik diegene die dan belt ineens superhard hoor) ik weet alleen niet welke knoppen ik dan moet indrukken om dit uit te schakelen. Ik kan het ook nergens vinden, weet iemand misschien wat ik bedoel en hoe het werkt?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 09:15:
Ik heb een vraag over de Samsung U700v ik heb nu een paar keer gehad dat als ik opneem
(en waarschijnlijk een andere toets ook indruk) hij opeens in handsfree gaat (dat denk ik teminste omdat ik diegene die dan belt ineens superhard hoor) ik weet alleen niet welke knoppen ik dan moet indrukken om dit uit te schakelen. Ik kan het ook nergens vinden, weet iemand misschien wat ik bedoel en hoe het werkt?

Groeten
Neem je op door open te schuiven? Misschien druk je dan per ongeluk de middelste toets in (dat bolletje), dat is namelijk de speakerfunctie als ik het goed heb. Uitzetten kan door weer op die knop te drukken (wel eerst de toetsen deblokkeren!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelle. schreef op zondag 17 februari 2008 @ 14:41:
[...]

Neem je op door open te schuiven? Misschien druk je dan per ongeluk de middelste toets in (dat bolletje), dat is namelijk de speakerfunctie als ik het goed heb. Uitzetten kan door weer op die knop te drukken (wel eerst de toetsen deblokkeren!).
Dankjewel ik zal van de week even kijken of het werkt.

Het werkte was gewoon simpel het middelste knopje en ik zat vorige keer toch te kutten toen hij ineens knoerdhard stond :) .

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand goede websites voor gratis spelletjes te installeren op samsung U700? Ik downloade reeds een spelletje van internet (ben de website nu wel vergeten), maar bij het willen spelen hiervan is telkens internettoegang nodig (en ik wil nu liefst wel een gratis spelletje ;)).
De spelletjes liefst ook in de grootte van het scherm, dus nie zo'n klein kadertje.

Hopelijk kan iemand me helpen (heb dit forum trouwens al uitgepluisd hoor, maar kvond ni het gepaste antwoord voor mijn probleem).
Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-06-2024

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:16:
[...]

Hij zoekt gewoon op de naam die je hebt ingegeven, niet op voor-of achternaam.
Gewoon de schermnaam die je ingeeft, die je ook ziet, daar zoekt hij naar :)
Volgens mij niet. In mijn adresboek heb ik een 'Peter' staan.Als deze mij belt herkent de telefoon dat het 'Peter' is (daarmee weet ik dus dat deze naam in mijn adresboek staat).

Als ik zoek op 'P' vind ik niet 'Peter', ook als ik zoek op 'Peter' wordt niets gevonden. Mijn D900 had dit probleem niet. Als ik met de PC applicatie kijk zie ik gewoon dat 'Peter' in mijn adresboek zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 09:43

woutur

Klauwtjes uit!

Weet iemand of dit toestel open te maken is (zonder beschadiging). Mijn vriendin heeft het toestel netjes gewassen, met haar kleding, en nu doet ie het nog wel maar er zit aanslag aan de binnenkant van het "glas". Dat is dus niet zo mooi, en ik vroeg me dus af of dit weg te krijgen is.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen hoe je de melodie van de berichten verandert,
van u 700???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:06:
kan iemand mij vertellen hoe je de melodie van de berichten verandert,
van u 700???
Telefoonprofielen > Normaal (of een ander) > Bewerken > Nieuwe berichten > Waarschuwingstoon voor berichten. Vervelende is alleen dat je geen MP3 tonen kunt instellen, alleen die standaardmeuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:06
Hoi,

Misschien is de vraag al eerder gesteld, maar kon hem zo gauw niet vinden.
Ik kan via de Samsung PC Studio niet op de geheugenkaart van mijn telefoon kijken.
Is dit normaal of een fout?
En mijn firmware is versie U600XXGD2.
Hoe kan ik deze (als het nodig is) upgraden?
Bij Nokia heb je de "Nokia software updater", heeft Samsung ook zoiets?

Bedankt,
Rens

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelle. schreef op maandag 25 februari 2008 @ 19:10:
[...]

Telefoonprofielen > Normaal (of een ander) > Bewerken > Nieuwe berichten > Waarschuwingstoon voor berichten. Vervelende is alleen dat je geen MP3 tonen kunt instellen, alleen die standaardmeuk.
bedankt, _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat het standaard wachtwoord is voor de Prive-blokkering van de U700? Ik wil namelijk een wachtwoord op mijn berichten-inbox zetten, maar dan moet ik eerst het huidige wachtwoord invoeren. Deze kan ik helaas nergens vinden: in het boekje niet, niet op de bijgeleverde cd-rom en ook verder nergens op internet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• har0
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-02-2022
00000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:15:
Hey, ik heb een klein probleempje met de Java-files...
Ik heb dat dus geactiveerd, maar als ik dan de JAR of JAD file probeer te openen geeft hij 'Niet-ondersteund bestand' :(
Iemand een idee waarom en hoe te verhelpen pls?
Ik heb precies de zelfde probleem :S

Als iemand hem kan helpen help je gelijk mij er ook direct bij
ik heb de u600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, waarom kan mijn U700 maar 4 seconden een video opname maken en stopt ie er dan automatisch mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Geheugen vol?

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het dan wel al opgevallen is, staat ie misschien verkeerd ingesteld, zodat ie bijvoorbeeld in een mmsje past? Check alle resolutie/opslaglocatie ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Jeldert schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:30:
Contacten kopieren van telefoon naar SIM
  • telefoon aan
  • pin intoetsen (bevestig met linker touch-toets)
  • even wachten tot alles geladen is
    • rechter touch-toets om telefoonlijst te openen
  • linker touch-toets om opties te openen
  • 12 keer naar beneden drukken (dit is optie 13: kopiëren naar SIM)
  • druk op 2: meerdere
  • druk op de middelste knop. dit selecteert alle contactpersonen
  • linker touch-toets om de kopiëren
  • bevestigen met linker touch-toets
  • Even wachten...
  • Klaar
Succes ermee :)
Rechter touch-toets om telefoonlijst te openen?.. waarom krijg ik internet ipv telefoonlijst? ik ben nog nergens tegen gekomen dat je dat ergens in kunt stellen.
Als ik op die andere touch-toets druk (telefoontje met een "c" erbij) gebeurt er niks.
Pagina: 1 ... 20 ... 24 Laatste