eej bedanktBl44t44p schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 00:43:
[...]
Hoi, welkom op dit forum.
De zoekfunctie doet altijd wonderen, zie hier mijn post over de U600 vs U700. Verder vind ik het scrollwheel erg prettig werken, uiteraard niet zo super als op iPod maar beter dan niets (lees: U600).
Verdere vragen zijn welkom maar wees dan wel wat specifieker...
dat het silver er al snel na enkele maanden afbladerd is al bekend, maar is dat ook van toepassing op de u700 pearl black uitvoering? (dat is dus de uitvoering die ik ga kopen). Ook heb ik gelezen op dit forum dat het reactie vermorgen, tussen de tijd van het indrukken foto maken en dat de mobiel daadwerkelijk een foto neemt, erg groot is, is dit waar? en zo ja, is dit ook echt storend? en trouwens ook dat het opnemen van video's zwaar tegenvalt, klopt dit ook?. Ook heb ik verder gehoord van een kennis dat het scrollwheel na verloop vantijd niet goed meer functioneerd en dus z'n momenten heeft dat hij niet meer functioneerd, hebbie jullie hier ook last van? of is dit puur toevallig dat hij hier last van heeft?
en waar ik het meeste van gehoord heb is dat die touch knopjes VEEL te gevoellig zijn en dat er zomaar bijv. ge sms't word naar iemand zonder dat dat de bedoeling is, klopt dit?
alvast bedankt
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2008 13:42 ]