Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Thema's zijn niet aan te passen op de U700

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter-Strike
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

Is mogelijk om de 'bedieningsgeluidjes' (door het menu lopen, wat selecteren, etc) uit te zetten? In het silent profile hoor je ze niet, maar ik wil ze bij andere profiles ook niet horen (normal bijvoorbeeld). Als ik het normal profile aanpas zie ik alleen keypad tone 'beep' en 'xylophone', maar uit kan het niet. Bovendien heeft dit alleen betrekking op het keypad (duh) en niet op de hele phone.

't gaat om een u700 met u700XXGI2 firmware.

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12-2024
Counter-Strike schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 15:24:
Is mogelijk om de 'bedieningsgeluidjes' (door het menu lopen, wat selecteren, etc) uit te zetten? In het silent profile hoor je ze niet, maar ik wil ze bij andere profiles ook niet horen (normal bijvoorbeeld). Als ik het normal profile aanpas zie ik alleen keypad tone 'beep' en 'xylophone', maar uit kan het niet. Bovendien heeft dit alleen betrekking op het keypad (duh) en niet op de hele phone.

't gaat om een u700 met u700XXGI2 firmware.
Daaronder staat iets van 'phone sound volume', die moet je gewoon ff op 0 zetten. (ik heb mn telefoon op Engels staan, Nederlandse woord zal iets vergelijkbaars zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Heb sinds kort ook een u700.

Hier staat firmware u700CEGG2 op. Weet iemand de verschillen met u700XXGI2? Weet ik of het de moeite is :)

En is het mogelijk om de middelste knop van functie te veranderen? Nu start de browser, wat me weer klauwen vol geld kost... De drukfuncties van het wieltje zijn namelijk wel te wijzigen.

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter-Strike
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

dajuan schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 20:34:
[...]

Daaronder staat iets van 'phone sound volume', die moet je gewoon ff op 0 zetten. (ik heb mn telefoon op Engels staan, Nederlandse woord zal iets vergelijkbaars zijn)
Thnx. Dat werkt goed.

Heb verder geen idee wat er nieuw is aan de GI2 firmware; ik kom van Vodafone firmware.

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeldert schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 20:48:
Heb sinds kort ook een u700.

Hier staat firmware u700CEGG2 op. Weet iemand de verschillen met u700XXGI2? Weet ik of het de moeite is :)

En is het mogelijk om de middelste knop van functie te veranderen? Nu start de browser, wat me weer klauwen vol geld kost... De drukfuncties van het wieltje zijn namelijk wel te wijzigen.
In Firmware u700CEGG3 is de middelste knop het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:59

Eraser127

Nijkerk

.

[ Voor 99% gewijzigd door Eraser127 op 22-12-2007 17:52 . Reden: Foute post ]

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 22:30:
[...]

In Firmware u700CEGG3 is de middelste knop het menu.
Van die versie kan ik nergens een download vinden :'( (Van geen een u700CE versie trouwens)

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren de U700 en de telefoon bevalt uitstekend. Ik krijg alleen mijn t-mobile internet niet aan de praat. Ik heb de instellingen ingevoerd van de site van t-mobile, maar helaas. Weet iemand hoe ik mijn PIT abbotje kan gebruiken??

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 11:43:
Ik heb sinds gisteren de U700 en de telefoon bevalt uitstekend. Ik krijg alleen mijn t-mobile internet niet aan de praat. Ik heb de instellingen ingevoerd van de site van t-mobile, maar helaas. Weet iemand hoe ik mijn PIT abbotje kan gebruiken??

bvd
Wat is de foutmelding dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 16:35

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Wie weet of je bij een t-mobile (zonder simlock) U600 een normale U600XXGG4 (dus niet t-mobile) firmware eroverheen kan flashen ? Met de bedoeling dat het t-mobile menu weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

Speedy_Gonzalez schreef op zondag 23 december 2007 @ 17:01:
Wie weet of je bij een t-mobile (zonder simlock) U600 een normale U600XXGG4 (dus niet t-mobile) firmware eroverheen kan flashen ? Met de bedoeling dat het t-mobile menu weg is.
been there done that :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bl44t44p schreef op zondag 23 december 2007 @ 13:20:
[...]

Wat is de foutmelding dan ?
Het is al gelukt, ik moest nog ff de juiste internetinstellingen van de samsungmbile.com site halen. Alles werkt perfect, zelf de modemkoppeling met mijn laptop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 11:59:
[...]

Het is al gelukt, ik moest nog ff de juiste internetinstellingen van de samsungmbile.com site halen. Alles werkt perfect, zelf de modemkoppeling met mijn laptop :)
Mag dat bij T-Mobile? Zoja, nice :) Wat is de maximale snelheid die je daar kunt halen? Ook dekking voor HSDPA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-09 22:56
Mujo schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:53:
[...]

Even met PC Studio je bestandjes kopiëren/slepen naar de map Overige Bestanden.
Dan je JAVA-installcode inkloppen, zoek op je telefoon naar je mapje Overige Bestanden en een van die twee bestandjes Installeren. Nu komt, mits alles goed is verlopen, je game vanzelf te staan onder Extra's > Java/Games.

OF verplaatsen naar je geheugenkaartje en dan via Mijn Bestanden > Geheugenkaart > Other files
erbij komen en vanaf hier verder gaan. Succes.
Maar wat dus wel raar is, wanneer ik de .jad en .jar bestandjes zet in de map overige bestanden op de geheugenkaart krijg ik de melding niet ondersteund bestand terwijl wanneer ze in het interne geheugen staan van de telefoon ik het spelletje gewoon kan installeren. Beetje jammer, want daar heb je natuurlijk geen 2GB kaartje voor gekocht.

Wanneer ik java of andersoortige games op mijn Nokia 6630 installeer kan ik kiezen of deze in het telefoongeheugen moeten komen of op de geheugenkaart, zou slecht zijn wanneer dit niet mogelijk is met de U600. :|

Hmmmm, ik zie dat je spellen dus niet op de geheugenkaart kan installeren.. Minpuntje

[ Voor 4% gewijzigd door Toewan op 25-12-2007 14:10 ]

Verwijderd

Ik heb de u700 met de firmware: U700XXGI2 Is dit een recente versie?

Het valt me op dat door het menu scrollen, niet zo mooi gaat als op de u600.
Het animatietje happert een klein beetje dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:17
Hallo,

Ik zit eigenlijk een beetje te twijfelen tussen de U600 en den U700. Ik ga namelijk een hi abbo nemen en ze zijn allebei even duur (je krijgt ze beide gratis) Welke zou ik moeten nemen? Zijn er voordelen bij 1 van de 2 telefoons? Wat zijn de nadelen? Dus eigenlijk welke raden jullie mij aan?

gr. Rusman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
rusman schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 12:31:
Hallo,

Ik zit eigenlijk een beetje te twijfelen tussen de U600 en den U700. Ik ga namelijk een hi abbo nemen en ze zijn allebei even duur (je krijgt ze beide gratis) Welke zou ik moeten nemen? Zijn er voordelen bij 1 van de 2 telefoons? Wat zijn de nadelen? Dus eigenlijk welke raden jullie mij aan?

gr. Rusman
Wij raden je aan om de specs te vergelijken, wat reviews te lezen en dan zelf een beslissing te nemen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
is er een mogelijkheid om .asx bestanden te openen met de U700??
ik probeer namelijk winamp remote te gebruiken, het probleem is alleen als ik via de browser inlog opent hij de stream wel in de player maar dan werkt de "play in background" functie niet :? echt super irritant :/
Firmware: U700XEGI2

[ Voor 46% gewijzigd door ArcticWolf op 28-12-2007 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:17
Fuzzillogic schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 12:40:
[...]

Wij raden je aan om de specs te vergelijken, wat reviews te lezen en dan zelf een beslissing te nemen. :/
Maar is er is vast wel iemand die ervaring heeft met beide toestellen, en wat is de ervaring ermee? Welke werkt nou beter? aangezien het verschil tussen beide toestellen niet groot is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
rusman schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:10:
[...]

Maar is er is vast wel iemand die ervaring heeft met beide toestellen, en wat is de ervaring ermee? Welke werkt nou beter? aangezien het verschil tussen beide toestellen niet groot is..
Zoek eens in dit topic naar mijn posts, ik heb ooit kort de voor- en nadelen vergeleken.

[edit] alsof ik niks beters te doen heb :P Bl44t44p in "Het Samsung U600/U700 topic"

[ Voor 12% gewijzigd door jelle. op 28-12-2007 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 07:07
Heb gezocht, maar niet gevonden:

Over het afspelen van mp3: ik kopieer nu albums van mn pc naar mn geheugenkaart via windows explorer en de 'massaopslag'-mode (in geen enkele mode kan ik bij de geheugenkaart via 'manage multimedia files' of 'manage files' in PC studio 3). Afspelen op de telefoon werkt prima, maar ze staan gesorteerd op alfabetische volgorde. Erg irritant als tracks in elkaar overlopen. Ik weet dat ik op de U600 een playlist kan maken en de tracks dan handmatig op de goede volgorde kan plaatsen, maar dit is erg veel werk iedere keer. Is er een handigere manier om ze (op pc of telefoon) gewoon op filename te sorteren, ipv id3-tag van de titel van het nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Daar zit ik ook 'n beetje mee op mijn U700. Ik snap niet zo goed waarom ie wel gebruik maakt van de album info maar niet van "track no." uit de ID3 tag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb nu met nieuwjaar een EMS bericht gekregen op mijn Samsung U700.
Hij geeft echter aan dat dit een niet ondersteund bericht is.
Ik kan wel sms en mms ontvangen en versturen, maar volgens mij moet ik toch ook EMS kunnen ontvangen volgens de specificaties.
Moet ik nog iets instellen of wat gaat er nu eigenlijk fout?
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi!

Mijn woordenboek slaagt plots tilt sinds vandaag. Na enkele woorden loopt mijn U600 plots vast, valt even uit en start dan terug gewoon op. Als ik de woordenboek afzet, geen probleem. Iemand ervaring met dit probleem? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 15:17
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 23:18:
Hoi!

Mijn woordenboek slaagt plots tilt sinds vandaag. Na enkele woorden loopt mijn U600 plots vast, valt even uit en start dan terug gewoon op. Als ik de woordenboek afzet, geen probleem. Iemand ervaring met dit probleem? :?
Er zijn meerdere mensen met deze bug. Meestal word het probleem verholpen door een nieuwere firmware te flashen. Indien je dit niet aandurft kan je beter even binnenlopen bij de desbetreffende telefoonboer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over ontvangsbevestiging als je een sms stuurt.

Bij mij staat dit aangevinkt maar kijg toch geen ontvangstbevestinging per sms retour als ik er een stuur. Bij mijn D500 werkte dit perfect.

Heeft het wat met de provider te maken?

Vodafone ondersteunt dit dus wel, KPN soms niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verder maak ik me wel zorgen om die afdekkapjes aan de zijkanten, die ben je in no time kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnStaakke schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 08:06:
[...]

Er zijn meerdere mensen met deze bug. Meestal word het probleem verholpen door een nieuwere firmware te flashen. Indien je dit niet aandurft kan je beter even binnenlopen bij de desbetreffende telefoonboer.
Deze bug dus. Had er ook last van. Heb telefoon geflashd maar probleem bleef aanwezig. Heb hem dan maar binnen gedaan bij shop die hem voor reparatie opstuurde en weekje later had ik hem werkend terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik doe een klein onderzoekje naar de functionaliteiten van de samung u600. Hiervoor heb ik een enquete opgesteld op zoomerang. Bij dezen mijn vraag of er misschien mensen zijn die deze in willen vullen. Je kunt de enquete op de volgende url vinden : http://www.zoomerang.com/survey.zgi?p=WEB227AVCBTXAB

Mijn dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:15

FlashBang

Hoi.

Ik mag helaas niet meedoen, omdat ik 18 jaar oud ben :)

:> , ik heb em ingevuld hoor, succes ermee!

[ Voor 34% gewijzigd door FlashBang op 04-01-2008 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 16:35

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 23:06:
Beste mensen,

Ik doe een klein onderzoekje naar de functionaliteiten van de samung u600. Hiervoor heb ik een enquete opgesteld op zoomerang. Bij dezen mijn vraag of er misschien mensen zijn die deze in willen vullen. Je kunt de enquete op de volgende url vinden : http://www.zoomerang.com/survey.zgi?p=WEB227AVCBTXAB

Mijn dank.
Done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Mijn T9 voegt geen woorden meer toe in het woordenboek sinds nieuwjaar (zal wel toeval zijn) de woorde die ik had zijn weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

2 vragen:

1)Kent iemand een Java app voor de U700 waarmee je webradio naar keuze kunt afluisteren?
Zelf zou ik graag PureDJ willen luisteren als ik onderweg ben maar ik heb geen idee hoe dit te doen.
Een webbased player misschien?

2)hangt een beetje samen met bovenstaande: weet iemand hoe je op je mobiel je muziekcollectie thuis kunt beluisteren?

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb even een vraag over de ''sneltoets'' die er voor zorgt dat je gelijk naar het internet gaat.
Het knopje wat ik bedoel is aangewezen met de rode pijl.
Door dit knopje ben ik al iets van 25 euro kwijt terwijl ik niet op het internet wilde komen.
Ik was namelijk op vakantie en dan bleek mijn telefoon soms doodleuk op het internet te zitten.
Nu heb ik de websites er al uitgegooid dus als ik er nu op druk krijg je ''dienst niet beschikbaar'' maar dan moet die wel weer 5 sec denken en moet ik weer op annuleren drukken.
Hoe kan ik er voor zorgen dat dit knopje wordt uitgeschakeld of is dit niet mogelijk?

Afbeeldingslocatie: http://i12.tinypic.com/87d8xao.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mopperman schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:27:
Ok.. lees dit goed..

Wat gezegd werd als "het kan niet" IS doorbroken.
Kheb al iets gelezen van opera mini die ook draait op deze manier...

Hier de nederlandse versie, brought to you by: Mopperman.. }:O

INSTALLEREN VAN JAVA GAMES/APPS VOOR DE SAMSUNG U600

Disclaimer: Doe dit op eigen risico, ik sta niet in voor evt. schade van deze manier!

Na lang googlen heb ik een manier gevonden om java james te instaleren.

Hier is wat je moet doen.

1. Vind een java game. Die van de samsung D500/D600 werken, overige weet ik niet, ben nog op zoek naar leuke games enzo.

2. Download de JAR en de JAD files

3. Zet deze files in je Overige bestanden

4. Verlaat alle menu's en typ de volgende code:
*#9998*4678255#
Je krijgt nu te zien: "Java Install Enabled"

5. Ga naar je overige bestanden, en kies voor optie op de JAD file

6. Bij de vraag: Instaleren? Kies je yes

7. Na instalatie, verlaat alle menu's en typ nogmaals de code *#9998*4678255#, dit deactiveerd je java install.

8. Have Phun! O-)
Werken deze spellen ook op de U700?
En deze code werkt niet ik krijg dan de fout ''netwerkfout'' als die het gaat aanvragen heeft iemand met succes java games op de U700 gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:31:
Hallo,

Ik heb even een vraag over de ''sneltoets'' die er voor zorgt dat je gelijk naar het internet gaat.
Door dit knopje ben ik al iets van 25 euro kwijt terwijl ik niet op het internet wilde komen.
Ik was namelijk op vakantie en dan bleek mijn telefoon soms doodleuk op het internet te zitten.
Nu heb ik de websites er al uitgegooid dus als ik er nu op druk krijg je ''dienst niet beschikbaar'' maar dan moet die wel weer 5 sec denken en moet ik weer op annuleren drukken.
Hoe kan ik er voor zorgen dat dit knopje wordt uitgeschakeld of is dit niet mogelijk?

[afbeelding]
Welke firmware is dat :? Want bij mij is dat knopje "Telefoonlijst".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bl44t44p schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:59:
[...]

Welke firmware is dat :? Want bij mij is dat knopje "Telefoonlijst".
Hoe kan ik kijken welke firmware ik heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:04:
[...]

Hoe kan ik kijken welke firmware ik heb?
*#1234#

Ik heb CEGG2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg dit bericht: SW Version U700BUGE7

Edit: wat is trouwens het verschil tussen een U700 en een U700v? Ik probeer namelijk Javagames op mijn telefoon te krijgen en ik had een guide voor de U700 gevonden maar die code werkt bij mij niet nou had iemand anders een U700v en daar werkte die code ook niet... Die U700v betekend gewoon Vodafone versie of niet?

Edit 2: Heb het al gevonden deze is geïnstalleerd met Vodafone drivers dus nu kan ik helemaal niets vinden hoe games moet installeren :( En als ik naar een andere versie moet flashen ben ik bang dat mijn telefoon zo niet meer werkt.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2008 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
U600 ASGD1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:31:
Hallo,

[afbeelding]
Bij mijn u600 zet ik gewoon ergens bij de internetopties een andere provider neer, dan kan hij geen verbinding maken :)

Maar goed, als je wel wilt internetten moet je het weer veranderen natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik heb net een week mijn u700 en ik wil er hi eindeloos online bij nemen.
mijn vraag is of je dan ook kan msnen, en zo ja hoe ?
al vast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:19:
hallo,

ik heb net een week mijn u700 en ik wil er hi eindeloos online bij nemen.
mijn vraag is of je dan ook kan msnen, en zo ja hoe ?
al vast bedankt
Ja kan, installeer Opera Mini (ga met je telefoon naar http://www.operamini.com/) en vervolgens naar mobile.live.com. Meld je aan en je kunt zowel je Hotmail uitlezen als MSN-en. Super prettig vind ik het echter niet werken, maar dat komt gewoon omdat typen (zelfs met T9) niet zo snel gaat. Bovendien moet ie voor elke handeling (nieuw bericht, terug naar contactpersonenlijst, nieuw venster enz.) weer laden, maargoed dat is natuurlijk logisch :)

Tip; zorg er voor dat je Eindeloos Online als "aansluitmodule" neemt, dan is het maandelijks opzegbaar. Volgens mij is dit standaard als je het telefonisch via 1200 afsluit, maar mocht je het in de Primafoon of Hi shop doen zou ik dat wel even aangeven. Anders is het een jaar (of tweejarig) contract, net als je voice-abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 16:39
Ik heb al paar dagen een probleem met mijn u600, ik kan helemaal geen smsjes meer ontvangen.. ik heb vodafone (mijn provider) raadgepleegt die hebben mijn sim kaart opnieuw in het netwerk aangemeld..
maar ik denk dat het aan men u600 ligt, hoe kan ik de sms instellingen resetten? :s

EDIT: ik heb full reset gedaan maar dat heeft geen efect omg... :'( 7(8)7

[ Voor 12% gewijzigd door forzabesiktas op 08-01-2008 14:13 ]

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlashBang schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:40:
[...]

Bij mijn u600 zet ik gewoon ergens bij de internetopties een andere provider neer, dan kan hij geen verbinding maken :)

Maar goed, als je wel wilt internetten moet je het weer veranderen natuurlijk...
Klopt dat heb ik al gedaan anders was ik nog meer geld kwijt geweest. Ik vind het nog steeds irritant dat als ik per ongeluk dat knopje aanraakt (hij is gevoelig) dan probeert die weer te connecten en moet ik weer een paar sec w8en het liefst wil ik dus er iets anders op instellen of gewoon de knop uitschakelen. Maar ik weet niet of dat mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:13:
Maar ik weet niet of dat mogelijk is?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik mijn Vodafone U700v firmware updaten?
Nu heb ik de versie SW Version U700BUGE7 heeft iemand anders hier ervaring met
het updaten van een U700v ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:59

Eraser127

Nijkerk

-

[ Voor 99% gewijzigd door Eraser127 op 11-01-2008 14:55 . Reden: ... ]

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Ik heb deze week mijn U700 laten flashen van GG2 naar GG3, bij een KPN Business Point. Alle instellen waren wel weg, en telefoonboek is leeg, maak dus even een back-up, ook van de provider-instellingen. Maar alles ging verder goed.

Heb alleen nog af en toe het probleem dat hij de bestanden op de geheugenkaart wel ziet, maar niet kan openen. Bij foto's zegt ie "Laden mislukt" ("This file does not exist"), bij de mp3 speler zegt ie "Dit bestand bestaat niet" ("Loading failed"). Ik heb een SanDisk 2GB kaart.

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Jeldert schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:54:
Ik heb deze week mijn U700 laten flashen van GG2 naar GG3, bij een KPN Business Point. Alle instellen waren wel weg, en telefoonboek is leeg, maak dus even een back-up, ook van de provider-instellingen. Maar alles ging verder goed.
Kun je nu wel meer dan 200 smsjes opslaan? Ik heb eigenlijk niet zo'n trek in het wissen van al mijn instellingen en gegevens :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Bl44t44p schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 17:13:
[...]

Kun je nu wel meer dan 200 smsjes opslaan? Ik heb eigenlijk niet zo'n trek in het wissen van al mijn instellingen en gegevens :/
Bij geheugenstatus zie ik dat er ruimte voor 500 SMS'jes is op de telefoon.
En je gegevens (bestanden, telefoonboek, SMS'jes kan je allemaal naar je pc kopieren met PC Studio, en na de flash weer terugplaatsen. Alleen de instellingen niet volgens mij.

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Jeldert schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 17:23:
Bij geheugenstatus zie ik dat er ruimte voor 500 SMS'jes is op de telefoon.
Ja dat zie ik ook, maar kun je er ook echt meer dan 200 opslaan want dat kan bij mijn huidige firmware dus niet. Of heb je niet zoveel vrienden ;) j/k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chunyu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-08 22:55
More-Is schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:05:
[...]

Toets de volgende code exact over:
*#4777*8665#
Je U600 zal het weergeven als *#4777*- - - - #
Het GPRS menu verschijnt. Heb je je instellingen op engels staan, dan kies je voor opties
2. GPRS detach
Bevestigingsschermpje volgt, GPRS-verbinding wordt verbroken, het logo is weg.

Om vervolgens handmatig contact te krijgen met GPRS heb ik de volgende instelling gebruikt.
LET OP: bij mij werkte dit, maar of het officieel de juiste is...
In hetzelfde menu waar je GPRS afgesloten hebt, kun je het volgende kiezen:
9. GPRS setting
2. Automatisch verbinden

Wil je weer continu verbinding hebben met GPRS:
*#4777*8665#
Je U600 zal het weergeven als *#4777*- - - - #
Het GPRS menu verschijnt. Heb je je instellingen op engels staan, dan kies je voor opties
1. GPRS attach
Er volgt een bevestigingsscherm en GPRS staat weer aan.

Grz, More=
Erg bedankt,
Deze code werkt goed, het G icon is weg ^_^

[ Voor 11% gewijzigd door chunyu op 11-01-2008 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je javaprogramma's/spellen uninstallen?

Ik heb aardig lopen zoeken, maar vindt nergens een manier om de vooraf geinstalleerde games (midnight pool, time rider, minigolf etc) op m'n U600 te verwijderen. Iemand een idee? De .jar/.jad bestanden zijn ook niet zichtbaar in de explorer.

Dank voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij alsjeblieft helpen?...ik kan de emoticons wel zien in cijfer maar niet in beeld! Hoe stel ik in dat ik de emoticons kan zien, want ik moet nu steeds uitvogelen waar het cijfer voor staat. Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
  • Laatst online: 15:31
Ik heb een raar probleem met mijn U700, misschien dat iemand dit herkent?
Als ik iemand opbel of gebeld wordt, valt het geluid soms even weg (zowel bij mezelf als de andere aan het praten is, als bij de andere persoon als ik praat). Zelfs bij volledige ontvangst van beide telefoons of als ik naar een vaste lijn bel. Met mijn K750i had ik dit nooit. Volgens mij is het toestel defect, maar het lijkt me maar raar, dat het maar af en toe wegvalt. De telefoon anders positioneren of niet bewegen lijkt te helpen.
Iemand die hiermee raad weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:17:
Kan iemand mij alsjeblieft helpen?...ik kan de emoticons wel zien in cijfer maar niet in beeld! Hoe stel ik in dat ik de emoticons kan zien, want ik moet nu steeds uitvogelen waar het cijfer voor staat. Thanx!
Wat bedoel je in godsnaam :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn telefoon zie ik niet het beeldend emoticontje. Bericht, invoegen, emoticon, maar ik zie niet welk emoticon het is!

Ben ik nu blond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:21:
In mijn telefoon zie ik niet het beeldend emoticontje. Bericht, invoegen, emoticon, maar ik zie niet welk emoticon het is!

Ben ik nu blond?
Bedoel je bij ontvangen berichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:21:

Ben ik nu blond?
Dat zul je ook nooit zien. Sony Ericsson gewend soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij verzenden en ontvangen. Terwijl anderen het wél ontvangen, het beeldend emoticon. Die vind ik juist zo leuk! Hoe kan ik verder mijn smsen oppimpen????? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 11:00:
Bij verzenden en ontvangen. Terwijl anderen het wél ontvangen, het beeldend emoticon. Die vind ik juist zo leuk! Hoe kan ik verder mijn smsen oppimpen????? :-)
Welke anderen? Samsung U700 gebruikers in ieder geval niet of er moet ergens een verborgen functie zitten :X

En euh, read the manual?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:52
Even een vraag hier :

Weet iemand of het mogelijk is op de U700 om een telefoonnummer te blokkeren :?

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
dierkx36 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 19:49:
Even een vraag hier :

Weet iemand of het mogelijk is op de U700 om een telefoonnummer te blokkeren :?
Vanuit de oproepenlijst is optie 8 "Toevoegen aan weigerlijst", bedoel je dat?

niet tegen jou bedoeld, maar soms vraag ik me wel eens af of mensen überhaupt eerst zelf zoeken voordat ze het hier vragen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb nu sinds een maand of 3,4 een samsung U700. Sinds een dag of twee, misschien iets langer, maar het viel me pas twee dagen geleden op, kan ik mijn camera's niet meer gebruiken. Als ik probeer de camerafunctie te openen blijft hij een hele tijd stil staan op het laadschermpje, en dan geeft hij opeens de melding "camerafout" en stopt hij met het openen. Als ik op de toets voor videogesprek duw, blijft hij ook een hele tijd op "Even wachten..." staan, en vervolgens alleen zwart scherm. Weet iemand hoe dit kan komen, wat kan ik eraan doen, of word dit een garantiekwestie?

Ik heb al van alles geprobeerd, geheugenkaart eruit, geheugenkaart erin, batterij eruitgehaald, opnieuw opgestart, niets helpt.
Alvast bedankt
greetz, Amsliedrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:52
Bl44t44p schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 20:46:
[...]

Vanuit de oproepenlijst is optie 8 "Toevoegen aan weigerlijst", bedoel je dat?

niet tegen jou bedoeld, maar soms vraag ik me wel eens af of mensen überhaupt eerst zelf zoeken voordat ze het hier vragen :X
Thanx _/-\o_

Nog effe 2 vragen :

Hoe haal ik iemand van blok af O-)
al gevonden ;)

En als je iemand in de oproeplijst geblokkeert heb ,kan die je dan wel smsen of ook niet :?

Wat hoort die persoon die je geblokkeert heeft ??
voice mail of U oproep word niet geaccepteert of zo :?

[ Voor 12% gewijzigd door dierkx36 op 19-01-2008 13:30 ]

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 08:38:
Hallo,
Ik heb nu sinds een maand of 3,4 een samsung U700. Sinds een dag of twee, misschien iets langer, maar het viel me pas twee dagen geleden op, kan ik mijn camera's niet meer gebruiken. Als ik probeer de camerafunctie te openen blijft hij een hele tijd stil staan op het laadschermpje, en dan geeft hij opeens de melding "camerafout" en stopt hij met het openen. Als ik op de toets voor videogesprek duw, blijft hij ook een hele tijd op "Even wachten..." staan, en vervolgens alleen zwart scherm. Weet iemand hoe dit kan komen, wat kan ik eraan doen, of word dit een garantiekwestie?

Ik heb al van alles geprobeerd, geheugenkaart eruit, geheugenkaart erin, batterij eruitgehaald, opnieuw opgestart, niets helpt.
Alvast bedankt
greetz, Amsliedrecht
Software update should do the trick (fabrieksgarantie). Ga even langs je dealer, let er wel op dat je even een backup van je gegevens maakt want die raak je waarschijnlijk kwijt (of zet het even op je geheugenkaart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmhm, oke. Tja is misschien een beetje offtopic, maar ik heb hem dus op de site van HI besteld. Dan ben ik hem dus waarschijnlijk enkele dagen, zo niet langer kwijt? Of kan ik ook gewoon langs een andere winkel hier in de buurt gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 22:46:
hmhm, oke. Tja is misschien een beetje offtopic, maar ik heb hem dus op de site van HI besteld. Dan ben ik hem dus waarschijnlijk enkele dagen, zo niet langer kwijt? Of kan ik ook gewoon langs een andere winkel hier in de buurt gaan?
Ah, Hi :) Ga langs een Business Center van KPN, daar kunnen ze je gelijk helpen (zonder op te sturen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed, zijn we weer, nadat mijn bluetooth gemaakt was. was mijn telefoon eindelijk weer normaal klaar voor gebruik. Begin januari, wordt ik 's-ochtends gewekt, door mijn U700 en daarna niets gedaan met het apparaat. Ja uitgedrukt meer niet, vervolgens zit ik in de auto. krijg ik een telefoontje van een collega, wat denk je? Geen geluid, ik denk nja oke.. ff uit en aanzetten.
maar dus niet. Speaker kapot.

Ik heb mn foon dus weggebracht, en vervolgens afgelopen woensdag opgehaald bij T for Telecom.

Nu sinds gisteren heb ik het probleem dat mijn Touchtoetsen totaal niet of amper werken. Ook hangt mijn telefoon volledig en kan ik er als het ware niets meer mee. De toetsen reageren niet meer blijkt zo. Ze knipperen wel als ik erop druk, maar er gebeurd helemaal niets meer.

Weet iemand wat dit is en zoja kan ik hem ter reparatie aanbieden (ivm garantie wat ik nog heb tot augustus 08) En dit is de 3e keer in 5 maanden tijd en krijg er eigenlijk de tering van. Kan ik een ander toestel EISEN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:53:
Weet iemand wat dit is en zoja kan ik hem ter reparatie aanbieden (ivm garantie wat ik nog heb tot augustus 08) En dit is de 3e keer in 5 maanden tijd en krijg er eigenlijk de tering van. Kan ik een ander toestel EISEN?
Ik weet niet wat de policy bij T for Telecom is maar bij ons is het zo dat een toestel wordt vervangen door een nieuw exemplaar na drie reparaties. Maar dat is dan keus van de reparateur en niet de dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 17:39:
[...]

Ik heb ook de U700V, had eerst de firmware van vodafone erop staan maar nu zit er de XXGF2 op.
Werkt allemaal prima :)

Enigste nadeel is wel dat het menu van de camera in het duits is, terwijl de rest gewoon nederlands is..
Kun je mij een e-mail sturen met een uitleg over hoe jij jou firmware hebt aangepast? Ik heb namelijk ook een U700V maar ben niet tevereden over het menu. Had voorheen een D900 en ik vond dat menu veel mooier. En daarbij komt dat ik van die Vodafone-live koppeling af wil die in m'n scherm rechtsonderin staat....

Ben nog niet zo bekent op dit forum, maar hoe kan ik jou mijn mail-adres geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de U700 nu sinds 18 januari en kvind hem best geslaagd.

Kunnen jullie eens zeggen hoe lang jullie batterij zo mee gaat? Want da's nu echt wel een minpunt, ofwel zit er een fout in mijn batterij. BIj specificaties staat dat de gsm 270u stand-by is en dat je er 5u mee kan bellen. Maar ik kan mijn gsm max. 3 dagen gebruiken, zelfs dat is nipt! Ik bel op 3 dagen max. 1 uurtje, dus daar kan het ook niet aan liggen. Smsen gemiddeld 10 per dag.
Kan iemand me daar meer over vertellen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de U700 al iets langer, maar ik ondervond het zelfde probleem. Hij gaat bij mij echt maar max. 3 dagen mee. En hoe langer je hem hebt, hoe sneller de batterij weer leeg is. En ik gebruik hem nog minder dan dat jij doet.

Succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 13:40:
Ik heb de U700 nu sinds 18 januari en kvind hem best geslaagd.

Kunnen jullie eens zeggen hoe lang jullie batterij zo mee gaat? Want da's nu echt wel een minpunt, ofwel zit er een fout in mijn batterij. BIj specificaties staat dat de gsm 270u stand-by is en dat je er 5u mee kan bellen. Maar ik kan mijn gsm max. 3 dagen gebruiken, zelfs dat is nipt! Ik bel op 3 dagen max. 1 uurtje, dus daar kan het ook niet aan liggen. Smsen gemiddeld 10 per dag.
Kan iemand me daar meer over vertellen?

Alvast bedankt!
Bekend probleem en je bent niet de enige ;) Lees hier maar even, vooral pagina 2 en 3 gaan over de U700 :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:00:
Ik heb de U700 al iets langer, maar ik ondervond het zelfde probleem. Hij gaat bij mij echt maar max. 3 dagen mee. En hoe langer je hem hebt, hoe sneller de batterij weer leeg is. En ik gebruik hem nog minder dan dat jij doet.

Succes ermee
Ik had hiervoor een D900 en daarvoor een E730. De batterijen van Samsung zijn inderdaad redelijk snel leeg maar ik heb juist het idee dat, nu ik mijn U700V wat langer heb, de batterij juist minder snel leeg is....?

Volgens mij scheelt het ook of je goed bereik hebt of niet. Als je telefoon vaak naar een netwerk moet zoeken is de batterij sneller leeg, en bij gebruik van een Bluetooth-carkit gaat het ook redelijk snel met de batterij.

Kan iemand mij trouwens vertellen of het mogelijk is om het menu van de U700V te vervangen door het gewone Samsung-menu? Ik bedoel dmv andere firmware, ik ben namelijk niet echt tevreden over het Vodafoon-menu van de U700V...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 21:02:
maar ik heb juist het idee dat, nu ik mijn U700V wat langer heb, de batterij juist minder snel leeg is....?
Dat idee heb ik ook... best maf :9 En inderdaad bluetooth scheelt in batterij, evenals UMTS (en 3G applicaties) uitzetten als je het niet gebruikt. Wat die ontvangst betreft heb je ook gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk ook dat het 2e streepje van de batterij nu minder snel op is. Als m'n telefoon 's avonds van 3 naar 2 streepjes gaat kan ik er nog ruimschoots tot de volgende avond mee doen voordat hij naar het laatste streepje gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP Ik heb een PROBLEEM met de F700, kan iemand mij helpen?

Ik heb een simlockvrije F700 via internet gekocht. Daar heb ik mijn Hi SIM kaart ingestopt. Deze SIM kaart doet het gewoon en maakt verbinding met het Hi netwerk.

Echter, als ik de internet instellingen via 1300 opvraag en automatisch installeer mislukt het verbinding met internet te maken.

Ook de Helpdesk van Hi, weet niet wat het probleem is. Zij hebben mij verwezen naar bel.nl, ik heb alle instellingen op die site netjes opgevolgd maar nog steeds krijg ik geen verbinding (verbinding mislukt). De helpdesk zegt dat het aan het toestel ligt. Ik heb de SIM kaart in een andere mobiel getest, ik kan daarmee wel op internet.

Ik las op een forum (gsmhelpdesk.nl) een bericht dat het handmatig instellen van de netwerkverbinding zou moeten werken, waarna bij de browserinstellingen deze optie nogmaals bevestigd zou moeten worden. Dit helpt ook niet... Ik kan nog steeds niet op internet.

Heeft iemand een oplossing voor mij? Ik ben ten einde raad, straks kan ik mijn eindeloos online-gebeuren wel vergeten....

Gr Jozef

PS en dan heb ik het nog niet eens over MMS of E-mail instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 21:41:
HELP Ik heb een PROBLEEM met de F700, kan iemand mij helpen?
Staat er "F700" in de topictitel :?

Maargoed, heb je dit al geprobeerd? Even een qua software vergelijkbaar toestel kiezen want de F700 staat er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Ik heb gemerkt dan mijn batterij na het laden aangeeft vol te zijn, maar dit eigenlijk niet is. Stop na het laden de lader er nog maar eens in. De eerste keer dat ik dit deed ging hij vrolijk nog een paar uur door met laden. Dit heb ik toen een paar keer herhaald, totdat hij binnen 5 minuten al zei dat de batterij vol is.

Nu kan ik de lader er voor een tweede keer indoen, en bij de derde keer stopt hij al binnen een paar minuten met laden. Ik kan nu ook langer met de batterij doen, en volgens mij is de indicator op de telefoon ook nauwkeuriger. :)

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bl44t44p schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 18:10:
[...]

Bekend probleem en je bent niet de enige ;) Lees hier maar even, vooral pagina 2 en 3 gaan over de U700 :) !
Dank je wel voor het antwoord! Jammer dat het alleen nie zo positief is ;) Ik had gehoopt dat het toch een foutje in de batterij is en dat ik met de garantie een nieuwe en betere zou krijgen.
Kheb gisteren trouwens es gebeld naar Samsung, en blijkbaar gaan die batterijen bij regulier gebruik maar 3 tot 4 dagen mee. Had ik dat geweten. Alhoewel, toch mooie gsm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de u600 en op men computer boven heb ik een zwaar probleem met de usb aansluiting
Hij herkent de telefoon helemaal niet
ook niet als ik als massa-opslag selecteer.
Misschien ligt het probleem bij men computer maar hoe moet ik het dan oplossen ?
Heb alle mogelijke software voor usb, pc studio al gedeinstalleerd en geherinstalleerd maar niks helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ;)

Ik ga binnenkort een nieuwe mobiel halen, en het word dus een u600 of u700 (anders zou ik natuurlijk niet op deze topic zitten :P). Ik vind persoonlijk de u700 er mooier uitzien (het word hoe dan ook ,u600 of u700, een zwarte uitvoering), maar hij kost ook 50-70 euro duurder (ik neem pre-paid). Dat de u700 een extra camera aan de voorkant heeft, en de iets verschillende afmetingen, interesseren mij niet zo veel. Verder heb ik gezien dat de u700 een scrollwheel heeft, en de u600 niet (?), dit lijkt mij erg handig bij de bediening of bijv. een playlist, of maakt het niet zo veel uit? (bij m'n ipod vind ik het iig wel heel erg handig). De camera's op de van de u600 en u700 (op de achterkant) zijn qua foto/film kwaliteit ongeveer gelijk (?).

Zijn er verder nog (grote) voordelen/nadelen, als je ze met elkaar vergelijkt?
Of sowieso storende&interessante verschillen?

Zou het heel erg fijn vinden als iemand mij (compleet) kan helpen,
Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radio op een Samsung
Alleen te beluisteren via de oordopjes, je kunt niet via de speakers radio luisteren.
Dit kan op de u600 wel in ieder geval ;) Ik heb hem naast me liggen en ik hoor toch duidelijk radio op de speaker nu (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wordt echt strontziek van die firmware van Vodafone maar ik ben bang als ik hem flash dat ik niet meer kan bellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Nog niemand die een oplossing heeft gevonden om webradio te beluisteren op je U700?

Daarnaast een andere vraag: hoe kan ik mn eigen teogevoegde T9 woorden weer verwijderen?
Is dit uberhaupt mogelijk?

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

^ Een omslachtige manier zou zijn:
1. Alles wat je kunt backuppen, backuppen op je PC.
2. Telefoon naar fabrieksstand resetten.
3. Alles terugzetten.

[ Voor 11% gewijzigd door FlashBang op 23-01-2008 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:10:
Hoi ;)

Ik ga binnenkort een nieuwe mobiel halen, en het word dus een u600 of u700 (anders zou ik natuurlijk niet op deze topic zitten :P). Ik vind persoonlijk de u700 er mooier uitzien (het word hoe dan ook ,u600 of u700, een zwarte uitvoering), maar hij kost ook 50-70 euro duurder (ik neem pre-paid). Dat de u700 een extra camera aan de voorkant heeft, en de iets verschillende afmetingen, interesseren mij niet zo veel. Verder heb ik gezien dat de u700 een scrollwheel heeft, en de u600 niet (?), dit lijkt mij erg handig bij de bediening of bijv. een playlist, of maakt het niet zo veel uit? (bij m'n ipod vind ik het iig wel heel erg handig). De camera's op de van de u600 en u700 (op de achterkant) zijn qua foto/film kwaliteit ongeveer gelijk (?).

Zijn er verder nog (grote) voordelen/nadelen, als je ze met elkaar vergelijkt?
Of sowieso storende&interessante verschillen?

Zou het heel erg fijn vinden als iemand mij (compleet) kan helpen,
Alvast bedankt :)
Hoi, welkom op dit forum.

De zoekfunctie doet altijd wonderen, zie hier mijn post over de U600 vs U700. Verder vind ik het scrollwheel erg prettig werken, uiteraard niet zo super als op iPod maar beter dan niets (lees: U600).

Verdere vragen zijn welkom maar wees dan wel wat specifieker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadyNetworker schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 22:35:
Nog niemand die een oplossing heeft gevonden om webradio te beluisteren op je U700?

Daarnaast een andere vraag: hoe kan ik mn eigen teogevoegde T9 woorden weer verwijderen?
Is dit uberhaupt mogelijk?
Het is volgens mij wel mogelijk, en het kan volgens mij ook op een snellere manier dan Flashbang voorstelt... Kijk anders even in het boekje (ben mijne kwijt :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 13:51:
[...]

Het is volgens mij wel mogelijk, en het kan volgens mij ook op een snellere manier dan Flashbang voorstelt... Kijk anders even in het boekje (ben mijne kwijt :+ )
Hier ben ik ook naar op zoek! Want als ik het woord "ik" schrijf, dan komt er eerst "45" op, en bij het woord "de" komt er eerst "Ff" op, echt irritant, ik typ smsen met fouten daardoor, het moet dus weg ;) Maar ik vind het niet. Het boekje is heel beknopt en het staat er ook niet in.
Iemand die het toevallig wel weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 15:17
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:01:
[...]

Dit kan op de u600 wel in ieder geval ;) Ik heb hem naast me liggen en ik hoor toch duidelijk radio op de speaker nu (A)
Mag je me uitleggen hoe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal ik ben dus ook in het bezit van een u700 fijne telefoon alleen die vodafone branded word toch wel vervelend.
ben dus op zoek gegaan naar andere firmware u700xxgg3 om precies te zijn als ik dat bestand dan wil op slaan wil mijn computer er een .51 bestand vanmaken verander ik dan naar .exe.
er zit ook een programma bij waar ik dat mee kan doen maar dat programma ziet de firmware niet vaag dus wie kan mij helpen alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 14:36:
[...]

Hier ben ik ook naar op zoek! Want als ik het woord "ik" schrijf, dan komt er eerst "45" op, en bij het woord "de" komt er eerst "Ff" op, echt irritant, ik typ smsen met fouten daardoor, het moet dus weg ;) Maar ik vind het niet. Het boekje is heel beknopt en het staat er ook niet in.
Iemand die het toevallig wel weet?
Ik zal eens in het boekje kijken voor je. Maar ik heb een ander probleem met mijn T9. Als ik een nieuw woord het ingevoerd gebeurd het regelmatig dat m'n T9 het woord na een paar weken gewoon niet meer kent..... :?

Heeft iemand hier ervaring mee en er misschien een oplossing voor? En heeft er misschien iemand ervaring met het vervangen van het Vodafoon-menu voor het Samsung-menu? Want ik ben niet tevreden over het Vodafoon-menu, en zoals ik las nog enigen met mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo samsung mensen,
ik heb nu iets meer dan een maand de samsung U700
de black pearl editie.
ik heb alleen een probleem met mijn camera,
het lukt me niet om een fatsoenlijke foto te maken
dus ik zou graag willen weten hoe jullie de camera instellingen hebben staan,

suus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 17:31:
Hallo samsung mensen,
de black pearl editie.

suus
He Suus,

Hier even de instellingen van mijn U700V, ik weet niet of die nog kunnen verschillen van die van de U700?

Dit zijn mijn instellingen :

Grootte -> 2048x1536
Kwaliteit -> Superfijn
Display -> Volledig scherm
Geluid sluiter -> Geen ( deze instelling is uiteraard niet van belang voor de kwaliteit... ;) )
Een opname-modus -> Nemen en opslaan ( uiteraard ook niet belangrijk voor de kwaliteit )
Witbalans -> Automatisch
Standaard geheugen -> Telefoon ( uiteraard ook niet belangrijk voor de kwaliteit )

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van mijn foto's, ik maak met deze instellingen foto's tot 2 MB. De kwaliteit is zo goed dat ik ze als achtergrond op m'n PC zou kunnen gebruiken.

Ik heb soms wel een probleem met m'n camera, als ik dan een foto maak lijkt het of hij hem maakt maar dan krijg ik de melding "Vastleggen mislukt" . Heb geen idee hoe dit kan, maar heb er nu al een tijdje geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
We zijn nog net geen Samsung helpdesk hoor :P
de black pearl editie.
Ben eens wat concreter. Wanneer lukt het niet? Binnen, buiten, met weinig licht, iets in beweging? Bedenk dat je je telefoon echt zo stil mogelijk moet houden wanneer je een foto maakt, totdat je afbeelding verschijnt. Dit geldt vooral voor binnenfoto's en/of met weinig licht, ik raad je eigenlijk aan dan ergens op te steunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:14
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:46:
Ik wordt echt strontziek van die firmware van Vodafone maar ik ben bang als ik hem flash dat ik niet meer kan bellen :(
Huh? Heeft Vodafone eigen firmware dan? Heb sinds april vorig jaar ofzo de U600 via Vodafone met gewoon firmware U600XXGD2.
Pagina: 1 ... 19 ... 24 Laatste