Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 19:50:
thx biggidi ongeveer hetzelfde. Aansluiting ziet er solide uit niet zo crappy als SE. Kan alleen nog maar opladen via de usb :( Maaruh irriteert dat "blokje" niet bij het korte einde?
Voor muziek en radio heb ik eerlijk gezegd me Samsung YP-Z5 in me andere broekzak _/-\o_

Heb het wel even uitgeprobeerd voor je, vrijwel geen last van dat microfoonblokje. Ik merk het wel een heel klein beetje dat het blokje aanwezig is kwa gewicht maar dat is echt miniem :) Draaien met me hoofd is ook geen probleem, misschien dat die bij sommige jassen wel ergens achter zou blijven haken maar met dit weer heb je toch geen jas meer nodig? :P

Conclusie : Ik zou me er niet aan irriteren :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 12:38
ik heb 276 euro betaald voor het losse toestel (dit aangezien ik een zakelijke simkaart heb en dus geen abbo wilde) bij T-mobile shop overigens. toestel is niet branded. Wel locked dus.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb sinds vandaag de u600 in mijn bezit!! it's nice!!! Ik snap alleen nie hoe ik nou mijn sms geluiden ingesteld krijg?? Heeft iemand dit al uitgevonden? Want als je muziek ge upload hebt, kan ik m nie instellen als bericht toon, maar alleen als beltoon?
Hellupie!!
Wel een klein nadeeltje, er staan dus eigenlijk geen standaard toontjes op, Voor de rest heb ik nog geen nadeeltjes kunnen ontdekken, ja mijn bericht geluid probleempje dan...
alvast bedankt!
xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem dan ook maar aangeschaft, en ik moet zeggen dat de telefoon mij meer dan 100% meevalt.

Ik was bang dat hij niet stevig zou zijn en dat het schuifmechanisme zwak was. Dit is echter absoluut niet waar. Waar ik ook van stond te kijken is dat dit telefoontje een FM radio en TV-out heeft, wat ik voorheen nergens had gelezen.

De grootte en het gewicht van deze telefoon zijn naar mijn mening perfect. Hij had niet kleiner moeten zijn en het gewicht is optimaal. Te licht is misschien nog wel erger dan te zwaar.

Voorheen heb ik alleen maar Nokia's gehad en mijn laatste was een 6630. Je hoort altijd mensen roepen dat Nokia zo goed is vanwege zijn simpelheid en goede menustructuur. Vanaf heden hoor ik niet meer bij deze groep mensen. Samsung pakt dit veel beter aan naar mijn mening. Alles netjes opgedeeld in lagen en duidelijke omschrijvingen zonder moeilijke termen.

Ik heb net een half uurtje alles doorgelopen (zonder boekje) en volgens mij weet ik zo'n 95% van alle functionaliteiten en instellingen zo terug te vinden. Bij mijn Nokia 6630 was het na 2 jaar nog steeds zoeken waar de niet-veelgebruikte functies zaten.

Ben benieuwd hoe ik er over een maandje over denk, maar zoals ik er nu over denk: Nooit meer een Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Booth schreef op zondag 15 april 2007 @ 13:29:
Ik vind de filmpjes van de U600 toch nog wat tegenvallen hoor. Maar dingen als downloadable smstones en trillen&ringtone tegelijk doet me wel deugd. Vraagje voor de U600 bezitters: kun je ook je wekker customizen door bv een mp3tje af te laten spelen? Mijn huidige Samsung (E900) doet alleen eigen toontjes maar die zijn rete-irritant.
Ik vraag het nog maar een keer, aangezien nu meer mensen deze mobiel hebben :)
De Samsung E900 heeft namelijk standaard wekkers die allemaal unglaublich klote
zijn (die eerste melodie.. :r ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor zover ik heb kunnen ontdekken tenminste, zit er maar 1 enkel melodietje in het alarm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booth schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 22:29:
[...]

Ik vraag het nog maar een keer, aangezien nu meer mensen deze mobiel hebben :)
De Samsung E900 heeft namelijk standaard wekkers die allemaal unglaublich klote
zijn (die eerste melodie.. :r ).
Ja je kan MP3'tjes gebruiken, ik merk alleen dat als ik me alarm echt uit zet dat die de settings van mp3/volume etc. niet onthoudt :/

De standaardgeluidjes voor je alarm zijn gewoon de ringtones (die niet erg indrukwekkend zijn :') )

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhmm...kun je me vertellen hoe je die mp3tje in je alarm krijgt?
en weet je ook hoe je die bij de bericht instellingen krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 22:41:
euhmm...kun je me vertellen hoe je die mp3tje in je alarm krijgt?
en weet je ook hoe je die bij de bericht instellingen krijgt?
Instellingen - Geluid - Berichttoon - Sms-bericht - Toon --> Druk op de 'i' , kies 'Muziek' et voila...

In je Alarm : Alarmtype op 'Melodie' , 1'tje lager bij Alarmtoon --> druk op 'i' en kies wederom 'Muziek'

Je moet natuurlijk wel iets van muziek op je telefoon hebben staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn dank is zeer groot!! :*)
Ik heb me echt rot gezocht...vond er ook niks van terug in de handleiding ofzo
Maar met die muziek op de telefoon zit het wel goed!!
nogmaals THANX!!
xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:36
Hmm, ik heb het niet zo op dat slide gedoe!
MIsschien iemand een ideetje wanneer de samsung U300 uitkomt?

I like it very much

Afbeeldingslocatie: http://www.3dnews.ru/_imgdata/img/2007/02/15/41135.jpg

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

RRRRrrr, eindelijk kom ik in aanmerking voor contractvernieuwing *21 augustus 2005 had ik mn laatste verlenging, nu ben ik 4 maanden voor het einde van mn contract dus*, bestel de u600 via de T-Mobile Shop, alles goed, klik op Bestel en ik krijg :

Helaas, op basis van de nu bekende gegevens kom je niet in aanmerking voor deze bestelling.
Indien je hier meer over wilt weten, dan kun je een brief sturen naar:

WTF? Zal morgen even bellen, vind t vreemd. Misschien omdat ik t na 2 uur al probeer, maar ik had voorheen nog niet de mogelijkheid om online mn contract te vernieuwen.
Mn huidige D500 is kapot, dus een andere telefoon komt best gelegen. Heb mn vriendin dr D500 ook al kapot gemaakt, haar Shine mag ik niet, dus gebruik nu een 8310 :P

Iemand dit al eens gehad?

BTW, ik wist niet van t bestaan van deze telefoon af tot net. Wat een gruwelijk mooi ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Gewoon even 'n dagje wachten!

Mijn abbo loopt to 24 augustus dus mag 24 april verlengen..
Toch raadden ze me aan (wel Orange maar ok) om pas 25 april naar de winkel te komen!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

CLB schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 02:36:
Gewoon even 'n dagje wachten!

Mijn abbo loopt to 24 augustus dus mag 24 april verlengen..
Toch raadden ze me aan (wel Orange maar ok) om pas 25 april naar de winkel te komen!
Hmm, ja, zit wat in, alleen vreemd dat me wel de mogelijkheid wordt geboden om het online te vernieuwen, en 5 voor 12 "gisteren" nog niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gisteren gekregen binnen gekregen bij een t-mobile contractverlenging. Mijn eerste indrukken zijn erg goed moet ik zeggen.

Ben alleen benieuwd hoe het web 'n' walk van t-mobile gaat werken, die zou het volgends de klantenservice vandaag moeten gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Exorcist schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 02:33:
RRRRrrr, eindelijk kom ik in aanmerking voor contractvernieuwing *21 augustus 2005 had ik mn laatste verlenging, nu ben ik 4 maanden voor het einde van mn contract dus*, bestel de u600 via de T-Mobile Shop, alles goed, klik op Bestel en ik krijg :
Je weet dat je je abonnement 3 maanden voor afloop bij je huidige provider kan verlengen? Je kan alleen 4 maanden van te voren verlengen als je overstapt naar een andere provider... :/

[ Voor 37% gewijzigd door GoTyce op 21-04-2007 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wohoow mensen! :D
Hoeveel hebben er nu al een U600? Gaat hard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Cloudje schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 10:03:
[...]

Je weet dat je je abonnement 3 maanden voor afloop bij je huidige provider kan verlengen? Je kan alleen 4 maanden van te voren verlengen als je overstapt naar een andere provider... :/
Er staat duidelijk op de site, dat je 4 maanden voor het einde van je contract in aanmerking komt voor verlenging. Daarom had ik dus sinds vandaag wél de optie om te verlengen, en gisteren nog niet.

/Edit

Medewerker T-Mobile : op de site 3 maanden, bellen 4 maanden. Hij heeft het voor me geregeld, binnen 5/10 dagen mn U600 :)

[ Voor 11% gewijzigd door Exorcist op 21-04-2007 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb hem ook :D supergeil ding man !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Cloudje schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 10:03:
[...]

Helemaal NIET!

Bij Orange & T-mobile kun je 4 maanden van te voren verlengen, k ben vandeweek aan de beurt.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag dit in een ander fonetopic, opzich wel handig :)

N95 vs K800i vs U600

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/g.ameijden/tnet/easythumb.JPG

De BMP (in geval iemand een betere .jpg kwaliteit ergens online wil zetten)

http://files.ww.com/files/31606.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:27

FlashBang

Hoi.

Ik heb em nu sinds gisterenavond en al een nachtje door flink gebruikt, ik ben er zeker tevreden over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Kun je 't misschien ook meer 'uitleggen'...
Grootte/ knoppen/ functies/ scherm/ gewicht/ gebruikersgemak en dat soort crap.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het enige wat jammer is is dat je de radio niet op de luidsprekers kan beluisteren want het geluid is echt toppie !! Alles is perfect behalve dit dus. En in het begin moet je hem op "normaal" zetten anders kan je nix wijzigen in trillen of oplopend muziekje of whatever. Maar als dit in de topicstart komt is het even goed zetten en gaan met die banaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag deze telefoon gehaald bij de Vodafone in Beverwijk met een abbotje. Ik bel en sms redelijk veel de laatste tijd en prepaid werd me iets te onhandig ook. Ik ben wel blij met m'n nieuwe speeltje :Y)

Later probeer ik wat meer ervaringen te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 15:14:
het enige wat jammer is is dat je de radio niet op de luidsprekers kan beluisteren want het geluid is echt toppie !! Alles is perfect behalve dit dus. En in het begin moet je hem op "normaal" zetten anders kan je nix wijzigen in trillen of oplopend muziekje of whatever. Maar als dit in de topicstart komt is het even goed zetten en gaan met die banaan
Wil je het dan wat beter uitleggen dan? :+ 'k snap er niets van nml :+

Net gelezen dat de Samsung E900 hardware codes ook werken op de U600!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dat je alleen radio kunt luisteren via de oordopjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haha oke, ik dacht je zinnetje over 'nix wijzigen in trillen of whatever' :p

Edit:

Nieuwe review opgedoken! http://www.mobileburn.com...sp?Id=3136&source=BROWSER

Laat maar zitten ook.. gewoon een paar foto's

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2007 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 17:11:
[...]

Wil je het dan wat beter uitleggen dan? :+ 'k snap er niets van nml :+

Net gelezen dat de Samsung E900 hardware codes ook werken op de U600!
De oplossing was:
klopt via instellingen -> 3 display -> 5 beldisplay -> 1 lettertype , lettertype op normaal zetten dan lukt het wel.
Dan kan je dus wel alle tonen op trillen zetten. Indien je dit niet doet kan je de smstoon enzo niet wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik heb mezelf een paar uur bezig gehouden met de telefoon nadat ik hem vanmiddag gekocht heb.

De Samsung U600 wordt standaard geleverd met Adapter, datakabel, headset en software/drivers.

Mijn vorige telefoon was een Sony Ericsson 290i. Een kleine telefoon met van die kleine rubbere toetsen die je zowat met je nagels moet bedienen. Toen ik deze telefoon open schoof en m'n duim op het toetsenbord neerplaatse voelde het daadwerkelijk als een verademing. Toetsen van een fijne grote waar het topje van duim of wijsvinger precies op geplaatst kan worden met zelfs nog een klein stukje ruimte erom heen. Het scherm is van perfecte grote in combinatie met de lettertypes die gebruikt kunnen worden en is ook heel helder en goed leesbaar.
Ik heb meteen even een mp3tje op de telefoon gezet met de usb kabel die bijgeleverd wordt (inclusief drivers en eventueel programma). De kwaliteit die het geluid bied is redelijk en goed om een paar minuten aan te horen. Wat ik zo gelezen heb scheen zijn voorganger (D900?) een beter geluid te hebben, maar dat kan ik niet vergelijken.
De gevoeligheid van de 4 bovenste knoppen ligt erg hoog, zeker als je die Samsung slidephones niet gewend bent. Maar als je er even mee bezig bent dan gaat het wel en krijg je ook door met welke druk je deze toetsen moet bedienen.

Het menu ziet er goed uit. Alles is heel duidelijk zonder enige poespas en zoals eerder vermeld, duidelijke taal. Het instellen van de telefoon gaat heel handig en er zijn redelijk veel opties onder elk tabblad.
Pluspunt vind is dat er maar een handvol geluiden in deze telefoon staan voor zaken als beltoon, sms, mms, etc. Misschien is het wel bedoeld om maatschappijen als Jamba te steunen oid :+, maar je kunt met 2 keer een knop indrukken je favoriete mp3'tje als beltoon instellen.
De lay-out van het scherm is goed aan te passen, en is ook hier gewoon zakelijk. Je kiest of voor de speeltuin, of slechts één kleur waarmee bijvoorbeeld een ingetypt telefoon nummer op je scherm weergegeven wordt.
Een telefoon zou natuurlijk geen telefoon zijn als er ook niet een paar spelletjes aanwezig waren.
Je kunt een potje poolen, of lekker ouderwets Tetris. Er zijn meerdere aanwezig, waarvan een aantal spellen slechts demos zijn, maar wel volledig te verkrijgen zijn.
Ook agenda, kalender en natuurlijk het altijd handige 5-tijden-alarm-systeem ( _/-\o_ ) is aanwezig.

Buiten dat alles zit er ook nog een 3.2 megapixel camera ingebouwd. In één woord geweldig als je het mij vraagt. Deze camera biedt de mogelijkheid om foto's te schieten tot 2048x1536 pixel, maar om de een of andere vage reden staat de resolutie 1024x768 er niet tussen, wat toch de standaard resolutie is voor velen. Er zijn veel instellingen voor de camera met betrekking tot kleur en vormgeving. Er zit ook een LED op voor de mensen die 's nachts na het stappen hun doorgezakte vrienden even voor de lens willen nemen. De foto's zien er over het algemeen in elke resolutie wel goed uit. Alleen voor 2048x1536 raad ik toch gewoon een camera met een hogere megapixel aan.
Een mp3 speler is ook ingebouwd die zowel in met het geluid van de telefoon, als meegeleverde headset kan worden beluisterd. Het gekke is wel dat de FM-radio alleen met de headset beluisterd kan worden.
De telefoon heeft standaard 60mb aan geheugen om al je audio en video plek te geven, maar je kunt tegenwoordig voor een prikkie al aan een 2gb kaartje komen die de ruimte op je telefoon vergroot.

Er wordt ook software meegeleverd. Een bestandsbeheer programma en een soort van iTunes remake genaamd Multimedia Manager. De software werkt allemaal wel vrij aardig, al vind ik het soms wat traag en is ook al eens vast gelopen in dat half uurtje dat ik ermee ben bezig geweest. Gelukkig is er wel de mogelijk om alles via de verkenner te doen, al heb ik dit nog niet uitgeprobeerd.

Kort samengevat is het een erg zakelijke, no-nonsense telefoon die je de mogelijkheid geeft om er je eigen feestje van te maken. Het menu is snel en de bediening is fijn.

Pluspunten:

- Zakelijk en no-nonsense.
- Perfecte ligging in de hand voor iedereen.
- Gemakkelijke bediening, alhoewel de bovenste 4 knoppen gevoelig kunnen zijn.
- Snelle reactietijd van de telefoon als gevolg van het aanraken van een toets.
- Duidelijke taal in het menu.
- De vrijheid om er je "eigen" mobiel van te maken.
- De vele mogelijkheden met de camera.

Minpunten:

- Meegeleverde software lijkt wat buggy te zijn.
- De telefoon is best prijzig als je hem als los toestel zou kopen. Dat had opzich wel wat lager gekunt aangezien het in de telefoon zelf toch zakelijk blijft en er geen gekke dingen in voorkomen.

Al met al ben ik blij met deze aankoop, maar wie weet wat er nog komen gaat, I'll keep you informed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmmm mooi samengevat zeg! Nu ga ik nog meer twijfelen moet ik zeggen..
Ik moet 'm gewoon vandeweek even reallife in de winkel bekijken qua kleur en dergelijke...

Wat vind jij ervan..? Neigt 't meer naar donkergrijs/ antraciet of toch meer naar donkerblauw!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mixje van beide eigenlijk, kan het niet echt een naam geven.
Ligt er meer aan hoe je hem in het licht houdt eigenlijk..

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2007 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Question: mischien dat ik er over heen kijk maar ik kan geen toetsenblokkering vinden als je je telefoon dicht slide je moet dan eerst wachten tot je scherm uit gaat maar dan blijven de ronde knoppen nog gewoon werken. iemand idee hoe je dit kan oplossen?
in de ts staat trouwens dat je niet via speakers radio kan luisteren maar als je je oordopjes inplugged kan je wel degelijk via je speaker radio luisteren alleen moeten je oordoppen ingeplugged blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

In de oordoppen zit namelijk de ontvanger.. Was al bij m'n eerste SE K700i 't geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
Heb de telefoon nu 2 dagen en hij bevalt erg goed, soms reageren de touchknoppen wel wat snel. Als je op de navigatie knoppen drukt kun je soms per ongeluk op de bel/ophang knop drukkenen dan ben je ineens uit het menu. Ik vind het wel vreemd dat je bij het ontvangen van een sms niet trillen en melodie tegelijk kunt hebben. Dit was bij de E900 wel zo.

Weet iemand ook of de firmware zelf te updaten is of dat je dit moet laten doen?

[ Voor 19% gewijzigd door Davitos op 22-04-2007 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 23:38:
Question: mischien dat ik er over heen kijk maar ik kan geen toetsenblokkering vinden als je je telefoon dicht slide je moet dan eerst wachten tot je scherm uit gaat maar dan blijven de ronde knoppen nog gewoon werken. iemand idee hoe je dit kan oplossen?
Als ik de Schuifinstelling bij 'Omlaag' op 'Bewerking afbreken' heb staan dan kan ik direct op het moment dat ik me fone dichtslide niets meer doen met geen enkele knop, misschien dat dat helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag ben ik in het bezit van een samsung u600. Heb er 399 euro voor betaald aangezien ze in Belgie niet zo van die abonnementacties of whatever hebben. Veel geld kwijt maar ik ben er niet ongelukkig mee. Mijn oude gsm was een Sony Ericsson T630 met plastieken brolknopjes die na het hevige smsen al lekker veel kraakten. Ook de joystick werkte niet meer goed mee en de vga camera is zo goed als nutteloos. Tijd voor een nieuwe gsm dus.
Mijn verhaal:

Het eerste wat me opviel is het ongelooflijk strak design. Ik dacht eerst dat hij te licht ging zijn van kleur door de welbekende google fototjes die het echte design van dit juweeltje hopeloos tot een verkeerde indruk laten lijden. De kleur is echter heerlijk donkerblauw en de rand naast het scherm lekker zwart.
Ook lijkt het alsof de toetsen op het keypad niet goed indrukbaar zijn door het doorlopend design maar mispak je niet. Dit zijn klassetoetsen!!! Ik heb zo het gevoel dat ik eeuwig zal kunnen smsen zonder ooit gekraak te horen zoals mijn oude SE T630. Wat een keypad !!! De 4 touh-sensitive buttons zijn echt lekker om mee te werken. Veel mensen zullen misschien klagen over dat de toetsen net iets te gevoelig zijn maar ik vind van niet. Mensen drukken liever niet te hard dan wel hard. Het stoort totaal niet, maar ... misschien toch die ene knop. Jawel, als je rechtshandig bent dan heb je wel de neiging om je duim wat te laten rusten op de gsm zelf, ook al leg je hem op de ronde knop in het midden. Het is een gewoontje die je best afleert als je deze gsm gebruikt. Want voor je het weet heb je de "neerleggen-toets" toch mee en zit je terug uit je menu. Beetje wennen dus en misschien een klein minpuntje.

Heb ik al verteld hoe lekker deze gsm is? Als GSMs geil kunnen zijn dan is dit dus zeker de allergeilste GSM van het moment !! De afwerking is van topniveau. De gaten voor de oplader, oortjes, datakabel en micro SD kaartje zijn beiden mooi afgedekt door een klein maar stevig en vooral knap gemonteerd afdekstukje zodat je GSM in alle omstandigheden "dicht" is. Jawel, geen gaten waarin stof kan kruipen of de zachte wandstreling doorbroken wordt door diepere dalen. Het kleine stukje zal je ook niet kwijtraken. Neenee, geen zorgen met deze GSM !!! :D

Wat zit er dan achter het design van deze ultra dunne superdesignhebbende GSM?
Op het eerste zicht lijkt het wel alsof hij niet eens een camera heeft. Maar opnieuw heb je het fout. Je blijft nieuwe dingen ontdekken met deze gsm. Je eerste keer, je slide hem open ... hij werkt eerst wat tegen, maar werkt vanaf de 2de cm gewillig mee. Hij weet dat je hem in zijn macht hebt. Soepel en met 1 beweging, het lijkt wel alsof hij zitten oefenen heeft om toch die perfecte slide geleid door jouw handen te verheerlijken. Geen wiebelend keyboard die er gammelend vanonder schuift, nee souplesse, je had niet minder verwacht. Het witte licht stroomt over de toetsen. In het donker lijkt hij al helemaal "af". De 2 bovenste touchscreenbuttons lijken de speelse ogen van een krachtig jachtluipaard, jij krachtpatser. De wit opstralende toetsen tonen de mannelijkheid van jouw witte vloed van vruchtbare zaden. Jawel het is een GSM, een Geile Sexy Machine die de mannelijkheid en de klasse van elke man een duwtje in de rug heeft. Met deze GSM maak je je geen zorgen over "is ie wel perfect genoeg?" Weg met die onzekerheid. Slechts een glimp van jouw Samsung doet alle GSM's in de bus verbleken van jaloezie. Snel zal de vreemdelingenmuziek achteraan in de bus uitgaan als ook maar 1 weerspiegeling van jouw GSM te zien is. Want daar is je bang&olufsen geluid. Je hoeft het niet eens aan te zetten. Want jouw GSM geniet in stilte. De aanwezigheid alleen is al genoeg voor een triomf van overwinning!!
Je schuift hem open en de nietsvermoedende vrouwtjes komen in directe omgeving terecht van een sterke 3.2 MP camera met flits en autofocus. Jawel je hebt niet meer nodig in deze omgeving. Ze dachten dat ze veilig waren maar dan kennen ze het innerlijke van deze GSM nog niet !! Een jachtluipaard lijkt lief maar onderschat de kracht en snelheid niet als zijn innerlijke gevoelens naar buiten komen. Hetzelfde gebeurd met jouw camera !! Maar de ogen zijn op jou gericht, bedwing je dus :D
Ook in de donkere steegjes of de duistere bosjes ben JIJ de verlichting die eenieder meisje in je directe omgeving verlangt van jou. Met een simpele druk voor 2 seconden op de "ik-zet-je-luider" of "ik-zet-je-stiller" toets (tevens gewenst op sommige vrouwen maar helaas ...) ontvlamt jouw flash van de camera zicht tot een betere kwaliteitszaklantaarn. Je dacht dat die flikkermyselfbrightgaygsms de meisjes zouden afpakken in het donker maar ... opnieuw, heb je het mis !! Jouw samsung u600 is een overtreffing en zal ze verlichten naar plaatsen waar er nog geen licht heeft geschenen !!

En tuurlijk zit iedereen op je kap van: wat een gsm heb je toch man: zo dun, dat is voor ectomorfe mensies zeker?Kan je er nog mee bellen? haha samsung, je kan zeker je themes niet veranderen haha wat een (sjit-ik-ben-jaloers) gsm, en touch screen buttons omg kan je nog niet hard genoeg duwen dan haaaha ....

Probeer het vooral niet uit te leggen waarom jij deze gsm hebt !!! Je hoeft niemand te overtuigen!! Moest hij overtuigt geraken zou hij alleen maar concurrentie vormen als hij zich in jouw buurt bevind. Met deze GSM wil je voorlopig geen concurrentie !! Alleen jij mag heersen in je omgeving !!! Een jachtluipaard laat niemand, behalve lekkere meisjes zomaar in zijn buurt !!! Jouw gsm heeft geen i-wanna-be-exclusive theme nodig. Hij is het al !!!! Jouw GSM hoeft zijn innerlijke kracht niet te tonen, dat zal hij wel doen op de momenten dat het nodig is. Jouw GSM straalt al kracht uit, die moet je niet laten vallen om krachtig te laten lijken !!!

Nix is perfect en ook een jachtluipaard niet. Door zijn enorme kracht en inspanningsvermogen voor een prestatie vergeet hij wel eens iets dat misschien toch beter had gekunt. Misschien had hij beter achter dat andere hert kunnen lopen ipv direct voor een volbloede schone te gaan. Zo ook is deze samsung u600 niet perfect. Soms grijpt hij net dat ietsje te hoog. Om deze gsm zo slank te houden moest namelijk de radio antenne vastgemaakt worden aan het connectortje van de oordopjes. Het is zeer klein maar paste dus net niet in de GSM wat toch wel jammer is aangezien je dan geen muziek kan beluisteren via de radio. Je kan de radio alleen via je oortjes OF luidsprekers beluisteren als de oortjes (dus ook antenne) is aangesloten. Een ander schoonheidsfoutje is dat je eerst het lettertype op normaal moet stellen als je de smstoon enzo wilt kunnen veranderen. Aangeraden is alles op trillen zetten alhoewel je hem dan niet altijd hoort of ziet trillen als hij naast je licht. Een jachtluipaard is namelijk altijd STIL !!
Een jachtluipaard ziet alles steeds scherp en groot en dit kan ook met deze GSM, Zelfs als je een telefoonnummer intypt op het hoofdscherm zullen er in de wildste kleuren letters tevoorschijn komen op het hoog grafische scherm. Hij blijft dus ook goed voor mensen die en dagje ouder zijn. De lettergrootte kan ook vergroot worden en staat standaard al redelijk groot voor smsjes te sturen !! Altijd haarscherp met deze gsm dus ... voor de ouwe snoepers onder de lezers.

+ geluidskwaliteit
+ een van de best afgewerkte designs ooit in de gsmwereld
+ dun en slank en licht maar toch ook geschikt voor dikke mensen
+ straalt klasse en mannelijkheid uit
+ Samsung, want ik ben het waard !!
+ keypad zal nooit kraken en er zullen nooit vuiltjes tussenkomen
+ ook nooit vuiltjes in andere mogelijke "gaten" behalve misschien de luidspreker maar dat hangt van jezelf af
+ 3.2 MP camera van goede kwaliteit met flash en autofocus !!!
+ ook zeer geschikt voor mensen met minder goede ogen
+ groot, mooi en prachtig grafisch scherm.
+ prachtige kleurgeving, elk hoofdmenutje heeft zn eigen kleur

- als je naar de cameramodus wilt duurt dit 1-2 seconden. Een jachtluipaard wacht niet !!!
- eerst lettertype op normaal zetten alvorens smstoon te veranderen enzo
- oordopjes altijd aansluiten als je naar de radio wilt luisteren via oordopjes of luidsprekers
- de emoticons zijn mega bescheten. de :D lijkt wel een chinees zonder ogen met een 8-hoekig hoofd en een to big gaysmile. Wtf doen 6 verschillende ween-emoticons erin? en waarom lijkt het tongetje :P op een chinees die zijn eten uitspuwt en er van walgt? Probeert samsung grip te krijgen op de emo-depressive community met the most ugliest emoticons i've ever seen? Big up yourself Samsung wat stelt dit voor? No offense maar heeft een blinde dit getekend ofwa?
- Nu snap ik ook wrm het menu in cameramodus verticaal staat. Omdat de foto's ook zo moeten genomen worden anders moet je ze op de PC nog draaien. Handig was ook geweest om een gratis freeware programma te leveren waarmee je snel foto's kon draaien zonder kwaliteitsverlies of zie ik dat nu verkeerd? Photoshop opstarten duurt namelijk lang
- Smsjes kan je NIET overzetten naar de PC als ze langer zijn dan 1 smsje wat ze dus vaak zijn !! Indien iemand een programma weet waarmee je lange smsjes wel kan overzetten naar pc, let me know !!!!
- als je een sms typt is er enorm veel witruimte tussen de regels. Kan je dit instellen? als ik het lettertype verklein dan blijft de tussenruimte veel te veel. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meesterlijk!!! _/-\o_

P.S

Tijd te veel? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Whaha jij bent niet goed man _/-\o_
Nu begin ik nog meer te twijfelen namelijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 02:47:
Meesterlijk!!! _/-\o_

P.S

Tijd te veel? :9
kverveelde me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:27

FlashBang

Hoi.

Geweldig :D Ik heb eigenlijk niets toe te voegen aan wat hier al in het topic staat, ik ben er even blij mee en heb dezelfde minpunten.

Alleen is het gebruik af en toe ietsjes traag, of ligt dat aan mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hebben jullie geen probleem met het scherm.. 't Is 'n beetje moeilijk uit te leggen wat ik bedoel..

Afbeeldingslocatie: http://aycu35.webshots.com/image/13834/2000049453543987893_rs.jpg

Het scherm is natuurlijk rechthoekig, maar dat glas/ plastic laagje loopt om die navigatie-toets zeg
maar, in twee hoeken... Is dat niet irritant volgens jullie...? Lijkt mij namelijk vrij raar om te zien..!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als er mensen zijn die antwoord kunnen geven op enkele minpunten van mijn review please tell meeeeee !!!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2007 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimli
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
Ik ben al een tijdje op zoek naar een andere telefoon (verlopen abbo), maar ik heb bewust geen aankoop gedaan i.v.m. onvrede met de modellen die beschikbaar waren. Maar dat verandert met de U600 :).

Ik kwam dit topic tegen en was eigenlijk gelijk verkocht. Helaas is hij nog niet bij KPN verkrijgbaar. Dan kan ik namelijk mijn abonnement verlengen en hopelijk deze telefoon erbij 'krijgen'. Even geduld maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ga je toch naar de Belcompany/ The Phonehouse of de T for Telecom 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag 1:

Ik wil hem ook halen, maar ik weet niet in welke winkel.
Ik wil hem overigens niet online bestellen, omdat ik daarmee slechte ervaringen heb.
Is er een winkel waar jullie het me aanraden om deze telefoon te halen?

Vraag 2:

Welke provider is nu een van de betere qua prijs/kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dat is wel heel erg offtopic zeg...

Welke winkel tsjaa.. Ik zou zeggen bij 'n 'grote keten' a la Belcompany (zelf goede ervaringen mee),
T for Telecom of The Phonehouse! Anders bij 'n KPN-winkel/ Orange shop of andere provider-winkel.

Welke provider voor jou 't beste is.. Tsjaa in welk gebied woon je? Wat wil je betalen? Sms je meer dan dat je belt of andersom? Zit je veel in 't buitenland? Wil je er 'n data-abbo bij of niet..!? Enzovoort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem in Belgie voor 399 gekocht bij belcompany. Ze hadden hem in voorraad sinds vrijdag en heb hem zaterdag gekocht. In Belgie mobistar !! als je jouw simkaart laat koppelen aan je bankkaart en je herlaad via je gsm voor 10 euro krijg je er telkens 5 euro bovenop (alleen geldig de eerste 2 herlaadbeurten) als je binnen de 31 dagen herlaad krijg je 300 gratis smsjes gratis als je mobistar tempo music bent + nog eens gratis music session twv 2.5 euro + 300 gratis belminuten in het weekend naar mobistar.
Ofwel neem je tempo essential en heb je 200 smsen per maand gratis als je herlaad voor 5 euro per maand.
Ofwel neem je proximus pay&go generation en herlaad je voor 10 euro per maand en mag je oneindig veel smsen sturen vanaf 16 uur tot 7 uur smorgens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Grimli schreef op zondag 22 april 2007 @ 12:34:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een andere telefoon (verlopen abbo), maar ik heb bewust geen aankoop gedaan i.v.m. onvrede met de modellen die beschikbaar waren. Maar dat verandert met de U600 :).

Ik kwam dit topic tegen en was eigenlijk gelijk verkocht. Helaas is hij nog niet bij KPN verkrijgbaar. Dan kan ik namelijk mijn abonnement verlengen en hopelijk deze telefoon erbij 'krijgen'. Even geduld maar.
Ik had hetzelfde als jij ; ik vond geen enkele telefoon de moeite waard om te nemen als mn contract bij T-Mobile verlengd kon worden. De KRZR een beetje, maar niet overtuigend genoeg. Toen kon ik ten tijde van mn vernieuwing ineens de U600 kiezen, en dan is een keuze snel gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 02:00:
[...]

Als ik de Schuifinstelling bij 'Omlaag' op 'Bewerking afbreken' heb staan dan kan ik direct op het moment dat ik me fone dichtslide niets meer doen met geen enkele knop, misschien dat dat helpt?
nee dat staat bij mij al ingesteld, maar ik heb al gevonden wat het probleem is. en dat is dat het lijkt alsof m'n schuifmechanisme te ver doorschuift als ik hem net iets voordat hij helemaal dicht is vasthoud, dan zijn wel alle toetsen geblokkeerd. maar laat ik hem helemaal los dan zijn ze weer ge-unlocked. ;( oftewel even naar de t-mobile shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:23

aex351

I am the one

lijkt wel of er marketing mensen op dit forum aanwezig zijn :p niet zo opvallend hè

[ Voor 14% gewijzigd door aex351 op 22-04-2007 14:32 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga eisen dat samsung mij die samsung u600 terugbetaald voor de mooie review :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check Check dubbel check: 1e post in me leven hier. na ~1 jaar te hebben gesurft toch maar geregistreerd.

Me broer heeft k800i dus dat is mooi vergelijken >:) helaas issie nu weg.
Ik heb de hele review op neowin staan zometeen met meer pics enzo, omdat hier al reviews staan alleen de comparison spul.

Volgorde Pics
slot macro
tuin normaal
bloem Macro
Kat (L)

u600
Afbeeldingslocatie: http://img354.imageshack.us/img354/4408/u600slot.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img354.imageshack.us/img354/7405/u600tuin.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img354.imageshack.us/img354/6536/u600bloem.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img354.imageshack.us/img354/4485/u600cat.th.jpg

k800i

Afbeeldingslocatie: http://img354.imageshack.us/img354/1197/800slot.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img354.imageshack.us/img354/8813/800tuin.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img354.imageshack.us/img354/5498/800bloem.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img354.imageshack.us/img354/9036/800cat.th.jpg

Video comparison
Bandwith bij ripway is ooit een x op eh.. dus alsie et niet doet ja.. ff wachten :P 150mb/d
brrr bandwith is op na half uurtje online te hebben gezet sgeit neem dan maar rapidshare.com
http://rapidshare.com/files/27378841/clipsu600k800i.rar.html

http://h1.ripway.com/Leecher/k800.3GP <--k800i 3gp ik heb quicktime om af te spelen
http://h1.ripway.com/Leecher/u600.mp4 <--u600 mp4 ik heb vlc gebruikt om af te spelen

k800i wint het bij foto
u600 bij film

u600 is zo fijn mooi lief

:>

Props gaan helemaal naar mezelf :P
*edit*
ik zit nou te kijken en de verschillen bij de k800i vallen best mee, bij foto's vind ik k800i niet de absolute winnaar.
http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=555499&s voor de hele review(niet echt grondig wel pics ^^ als dit niet mag dan moeten de mods et maar weghalen :P en demensen die het wel willen zien zoeken op neowin.

*zoveelste edit*
Bij orange(internet of gewone winkel) is die het goedkoopst tenminste wat voor mij fijn was(bel+sms in 1 bunde 20eu/pm)
hij kost bij een 2 jarige contract dan 20 euro + je krijgt de 1e 3 maanden een gratis bundel + een bluetooth headset die prima werkt :).(winkel, online is het 2 maanden gratis & dan hoef je geen 20 euro te betalen)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2007 22:00 . Reden: leesbaarder maken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Uit de review van Mobile-review.com over de Samsung D840:
This item boasts a standard set of options inside - font color in the standby mode, password protection of selected sections (messages, short messages, organizer, etc.), backlighting duration and brightness, dialing display. Calling up Security item allows protecting certain functions and menus with password.

Hiermee kun je dus bv. je sms-inbox kunt 'locken' met 'n password!

Ben benieuwd of de U600 deze functie ook bezit!?

EDIT @ Hierboven: 3gp is wel heel wat anders dan mp4 natuurlijk :/

[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 22-04-2007 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:09:

EDIT @ Hierboven: 3gp is wel heel wat anders dan mp4 natuurlijk :/
ik weet maar dit was et wat dat ding uitpoept en dat kan je niet veranderen (zover ik weet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik al een tijdje als zakelijk toestel de Motorola V3i en moet zeggen dat ik het enorm fijn vind vanwege zijn omvang. Nu ik dit gezien heb wil ik misschien dit erbij nemen. Kun je de mp3 ook afspelen via zijn luidspreker? En telefoongesprekken ook? Heeft een voicememo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jup. Jup. Jup.

Is tegenwoordig nogal standaard toch? Bovenstaande dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Nog een kleine opmerking over TS: die 2 linkjes bij de geheugenkaartjes gaan beide naar 2GB kaartje :>

[ Voor 4% gewijzigd door Booth op 23-04-2007 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 20:47:
Check Check dubbel check: 1e post in me leven hier. na ~1 jaar te hebben gesurft toch maar geregistreerd.

Me broer heeft k800i dus dat is mooi vergelijken >:) helaas issie nu weg.
Ik heb de hele review op neowin staan zometeen met meer pics enzo, omdat hier al reviews staan alleen de comparison spul.
Ik vind je foto's niet dusdanig genomen dat het echt vergelijkingsmateriaal is.. Ze zijn van verschillende afstanden genomen; bijvoorbeeld die van je kat... bij je K800i foto is er veel meer te zien van je deur aan de onderkant, sowieso een foto nemen door een glas heen is niet echt representatief aangezien een klein lichtverschil al een heel andere soort weerspiegeling kan geven ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 09:26:
[...]

Ik vind je foto's niet dusdanig genomen dat het echt vergelijkingsmateriaal is.. Ze zijn van verschillende afstanden genomen; bijvoorbeeld die van je kat... bij je K800i foto is er veel meer te zien van je deur aan de onderkant, sowieso een foto nemen door een glas heen is niet echt representatief aangezien een klein lichtverschil al een heel andere soort weerspiegeling kan geven ...
klopt, maar het geeft enig sinds het beeld. en me broer moest weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds zaterdag web 'n' walk op deze telefoon. Moet zeggen dat ik de eerste dag niet zo tevreden was, maar dat dat nu wel veranderd is.

Google maps en gmail werken perfect en nu ik wat meer sites heb gevonden die telefoon friendly zijn is het best een hele leuke toevoeging.

Voor de liefhebbers staan op dit forum nog zo'n 4 x 67 pagina's aan 240x320 wallapers: http://www.howardforums.com/showthread.php?t=782098

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB schreef op zondag 22 april 2007 @ 11:33:
Hebben jullie geen probleem met het scherm.. 't Is 'n beetje moeilijk uit te leggen wat ik bedoel..

[afbeelding]

Het scherm is natuurlijk rechthoekig, maar dat glas/ plastic laagje loopt om die navigatie-toets zeg
maar, in twee hoeken... Is dat niet irritant volgens jullie...? Lijkt mij namelijk vrij raar om te zien..!?
CLB schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:09:
Uit de review van Mobile-review.com over de Samsung D840:
This item boasts a standard set of options inside - font color in the standby mode, password protection of selected sections (messages, short messages, organizer, etc.), backlighting duration and brightness, dialing display. Calling up Security item allows protecting certain functions and menus with password.

Hiermee kun je dus bv. je sms-inbox kunt 'locken' met 'n password!

Ben benieuwd of de U600 deze functie ook bezit!?
Iemand hier nog antwoorden op..!?

En weet iemand of de U600 in 'n Orange Shop branded is of niet..!?

[ Voor 41% gewijzigd door CLB op 23-04-2007 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:46
Ik ben sinds vandaag ook de trotse bezitter van een U600, wat een prachtige telefoon ! :D
Nu wilde ik net echter Samsung PC Studio installeren en deze word niet door Windows Vista ondersteund helaas, heeft iemand hier een oplossing voor?

nvm. de meegeleverde versie werkt niet, die op de website gelukkig wel :)

edit: "telefoon niet ondersteund" :X

[ Voor 20% gewijzigd door Tha-PC-Legend op 23-04-2007 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:52:
Heb sinds zaterdag web 'n' walk op deze telefoon. Moet zeggen dat ik de eerste dag niet zo tevreden was, maar dat dat nu wel veranderd is.

Google maps en gmail werken perfect en nu ik wat meer sites heb gevonden die telefoon friendly zijn is het best een hele leuke toevoeging.

Voor de liefhebbers staan op dit forum nog zo'n 4 x 67 pagina's aan 240x320 wallapers: http://www.howardforums.com/showthread.php?t=782098
Ah, mooi om te lezen dat deze telefoon web'nwalk ondersteunt :) Ik heb nu zo'n MDA, maar dat ding vind ik te groot, plus dat ik hem met mijn Macbook niet kan synchen.

Ondersteunt de tel ook gmail via POP3? Of brows je je gewoon via de tel naar de website van gmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terug gegaan naar de t-mobile shop in eerste instantie terug gestuurd voor garantiebewijs die ik niet bij me had, liep namelijk gewoon even binnen om te informeren, toen ik bij de deur stond vroeg iemand anders hoe oud hij was en aangezien ik hem net 3 dagen heb raade hij me aan om even contact te zoeken met t-mobile klantenservice. Thuis even gebeld en ik moet hem naar hun versturen, als hij daar aankomt wordt het contract ontbonden en kan ik gewoon een nieuw contract krijgen. met een nieuwe telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 17:45:
[...]

Ah, mooi om te lezen dat deze telefoon web'nwalk ondersteunt :) Ik heb nu zo'n MDA, maar dat ding vind ik te groot, plus dat ik hem met mijn Macbook niet kan synchen.

Ondersteunt de tel ook gmail via POP3? Of brows je je gewoon via de tel naar de website van gmail?
Ik heb momenteel een programma van gmail zelf dat je op de telefoon installeert. Als je die opent gaat hij gelijk naar je mailbox. Werkt erg goed, alleen zit hij op nogal een irritante plek aangezien je eerst naar je menu moet, dan naar extra's, dan naar java / games en dan naar het programma.

Zou mooi zijn als je hem onder een toets zou kunnen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:50:
[...]

Ik heb momenteel een programma van gmail zelf dat je op de telefoon installeert. Als je die opent gaat hij gelijk naar je mailbox. Werkt erg goed, alleen zit hij op nogal een irritante plek aangezien je eerst naar je menu moet, dan naar extra's, dan naar java / games en dan naar het programma.

Zou mooi zijn als je hem onder een toets zou kunnen plaatsen.
Je kan eventueel je Java Games bij "Mijn menu" op de eerste plek zetten, dan zit je binnen easy accessible 2 klikken in je Java games menu, scheelt weer iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:55
hoeveel dagen standby haalt de U600 in de praktijk met weinig gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit de TS

Toestel: U600
Standbytijd: 210 uur
Beltijd: 150 minuten

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:55
Ja, specs, 210 uur zijn ruim 8 dagen, lijkt me sterk dat dat in de praktijk gehaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, dan zullen het er 5 zijn? Beetje bellen, beetje smsen, beetje Bluetooth aan, dan is 5 nog wel oké?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Tha-PC-Legend schreef op maandag 23 april 2007 @ 17:34:
...

edit: "telefoon niet ondersteund" :X
ik heb exact hetzelfde. echt irritant! hebben jullie je telefoons wel werkend in pc studio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En als iemand dan een how-to zou kunnen schrijven kan die ook nog is in de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:46
Fubaruba schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 09:54:
[...]

ik heb exact hetzelfde. echt irritant! hebben jullie je telefoons wel werkend in pc studio?
Via windows zelf lukt het me wel om bestandjes te sturen via Bluetooth (wat op zich vrij logisch is :+)
Ik denk dat we op een update moeten wachten van PC Studio :(

[ Voor 6% gewijzigd door Tha-PC-Legend op 24-04-2007 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 12:38
Samsung gaf zelf aan eind april met een update te komen ( usb drivers voor vista voor de u600) tot die tijd dus via xp only

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn u600 afgelopen zaterdag aangeschaft, ik ben er zeer tevreden over! Ik ben alleen bang dat mijn batterij niet in orde is. Ik heb hem zaterdag helemaal opgeladen, zondag was die al op, al had ik hem wel heel intensief gebruikt. Maar nu staat de batterij alweer op 2/3, na 1 dag.

Wat me ook is opgevallen bij het opladen al gelijk 1 streepje(van de 3) bij de batterij heeft staan, ipv dat die aangeeft dat die helemaal leeg is (Hij had zichzelf toen uitgeschakeld omdat die helemaal leeg was).

Zijn er meer met deze problemen? Of kan iemand kijken of het bij hun anders gaat met opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij na 1 dag ook op 2/3de bij normaal gebruik, regelmatig de tijd checken, paar berichtjes sturen en 2 fotootjes getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe moet ik mijn micro sd kaartje instellen dat alles daarop wordt opgeslagen of gaat dat vanzelfs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, die batterij is waarschijnlijk gewoon bagger. Hoe zit dat bij jou met opladen? Ik heb het gevoel dat die bij mij gewoon niet optimaal oplaad omdat die gelijk al 1 streepje meer aangeeft ipv een lege batterij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien moet je hem langer opladen. Ik had nog maar 1 streepje en had hem 2 uur opgeladen en alles was terug vol maar misschien moet je hem eigenlijk 7 uur ofzo opladen. Dat batterijtje mogen ze gerust updaten en dat je ook het procent kan zien van je accu maar dat is eigenlijk bij alle fabricanten zo. Het is wel moeilijk om te schatten als je nog 1 streepje hebt. Heb je nu 33 procent van je batterij of heb je misschien nog maar 1 % van je batterij :s maarjah life goes on :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd, bij mijn e900 ging die nog maar een uur mee als die op 1 streepje stond. Hij heeft gister heel de nacht in de oplader gezeten, dus dat lijkt me wel genoeg!!

Wat wil je direct opslaan op je geheugenkaart? Foto's? want dat is in te stellen in het menu van je camera!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

@ mensen met accu-problemen.

Een accu is na de eerste keer opladen nooit op zn maximale capaciteit, dit is iets dat pas na meerdere malen opladen bereikt wordt. Kortom, geduld, blijven opladen als je batterij leeg is en afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil alles op mijn geheugenkaart opslaan: sms, ems, videos, muziek, foto's ...
is daar een optie voor?
foto's en muziek heb ik al gevonden maar wat met sms? Is er een maximum van aantal smsjes dat je kan bewaren?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Over die accu is al het een en ander gezegd, maar als ik mijn E900 een half uurtje (op een lege batterij) in me lader stop geeft hij al vol aan, terwijl hij dan maar een paar uurtjes meekan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
ik ben niet zo thuis in samsung (nooit een samsung gehad). hebben ze ook een bureaulader voor deze toestel? ik kon geen bureaulader vinden op het net. (nokia weet ik alles maar samsung). site van nokia heb ik betere overzicht dan van samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Bestaat niet nee :)

En doe voortaan is iets aan je leestekens en spelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booth schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:55:
Over die accu is al het een en ander gezegd, maar als ik mijn E900 een half uurtje (op een lege batterij) in me lader stop geeft hij al vol aan, terwijl hij dan maar een paar uurtjes meekan.
Ja, dat klopt. Maar bij mijn u600 was het elke keer(2x opgeladen) het geval dat die gelijk met 1 streepje begon, ipv 0.

Je kan met de code *#0228# trouwens de batterij status bekijken, hij geeft bij mij aan dat die max 4200 kan zijn, maar dat het gemiddelde nu 3689 is. Ik neem aan dat dat in de loop van de week steeds hoger wordt omdat gezegd is dat accu's steeds sterker worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik twijfel heel erg tussen deze mobiel en de Samsung D840...
Morgen is DE dag om te verlengen dus zodoende heb ik nog 'n aantal vraagjes over deze U600:

-Bevat deze telefoon de zogenaamde 'uTrack-functie':
De functie uTrack maakt de kans dat je je telefoon bij verlies of diefstal terugvindt heel wat groter. Zodra de SIM-kaart wordt vervangen, stuurt de telefoon een SMS-bericht naar vooraf ingestelde telefoonnummers en kun je je telefoon opsporen

-Heeft deze telefoon ook de functie van extra beveiligingspasswords:

Hiermee kun je bijvoorbeeld je sms-inbox met 'n password beveiligen

-Kan deze telefoon al playlists aan van meer dan 30 mp3'tjes..?

-Ik las dit in het D900 topic: het niet kunnen opslaan van films/plaatjes rechtstreeks op geheugenkaart
Hoe werkt dat met deze U600? Ik heb inmiddels 'n 2GB MicroSD kaartje besteld, als ik die in m'n telefoon prop neem ik aan dat die gelijk 'gezien' wordt.. Op welke manieren kan ik er dan data opzetten?
Moet dat perse via het usb-kabeltje of kan ik m'n MicroSD kaartje ook in m'n card-reader doen ofzo en er zo (vele) mp3'tjes en films opzetten...

-Als ik wat ontvang via BT is er dan 'n restictie qua grootte.. Ik doel hiermee op het interne geheugen.. Kan het BT bestand zo groot zijn, als er intern geheugen over is op de telefoon of kan ik het te ontvangen bestand gelijk opslaan op de geheugenkaart..!?
M'n huidige telefoon heeft zo'n intern geheugen restrictie en dat is erg k*t soms dus zodoende :/

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

U600
Ik zie verschillende mensen hun ervaring posten waarin ze zeggen dat er een FM radio bij zit... Nu kijk ik op het internet, maar zie ik dit niet staan.... hoe zit dat nou precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Zit gewoon in het toestel! De oordopjes vormen de 'ontvanger' en that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okey, maar hoe zit het dan met dit soort sites:
http://www.portablegear.nl/reviews/Samsung_U600.htm
komt het omdat de fm radio dus extern is? (door de oortjes)
In iedergeval heb ik er veel over gelezen en zal ik 1 deze dagen naar winkels gaan om een hem live te testen als hij me bevalt... koop ik hem.

Alvast bedankt voor de reactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:42:
Okey, maar hoe zit het dan met dit soort sites:
http://www.portablegear.nl/reviews/Samsung_U600.htm
komt het omdat de fm radio dus extern is? (door de oortjes)
In iedergeval heb ik er veel over gelezen en zal ik 1 deze dagen naar winkels gaan om een hem live te testen als hij me bevalt... koop ik hem.

Alvast bedankt voor de reactie ;)
Quad band met GPRS & EDGE
3.2 Megapixel Camera met LED Flash & Autofocus
MP3 & Video Player
FM Radio
SGH-U600

http://nl.samsungmobile.com/wcms/products/phones/index.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 14:58:
hoe moet ik mijn micro sd kaartje instellen dat alles daarop wordt opgeslagen of gaat dat vanzelfs?
in camera mode, (toestel heb je nu op zn kant) optieknop rechtsboven, instellingen, device kiezen (foto of camera), naar rechts scrollen, standaard opslag kiezen (kaart of telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 00:39:
[...]

Quad band met GPRS & EDGE
3.2 Megapixel Camera met LED Flash & Autofocus
MP3 & Video Player
FM Radio
SGH-U600

http://nl.samsungmobile.com/wcms/products/phones/index.jsp
Als je daarna weer kijkt bij specificaties dan zie je die FM radio weer verdwijnen, ook staat op sommige sites van wel en andere weer niet, erg verwarrend ;)
Vandaag maar even langs een winkel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:04:
[...]

Ja, dat klopt. Maar bij mijn u600 was het elke keer(2x opgeladen) het geval dat die gelijk met 1 streepje begon, ipv 0.

Je kan met de code *#0228# trouwens de batterij status bekijken, hij geeft bij mij aan dat die max 4200 kan zijn, maar dat het gemiddelde nu 3689 is. Ik neem aan dat dat in de loop van de week steeds hoger wordt omdat gezegd is dat accu's steeds sterker worden!
Hij heeft weer n nachtje in de oplader gezeten en staat nu op 4111mV! Het lijkt er dus idd op dat hij steeds beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen weet toch onderhand wel dat je een telefoon de eerste 3 a 4 keer helemaal leeg moet laten lopen en hem gewoon de gehele nacht aan de oplader moet hangen, zucht :)

Maar de u600 heeft idd een fm-radio EN en tv-out, 2 eigenschappen die maar op weinig sites vermeld staan. Waarschijnlijk zijn er wel meer dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was daar dus nog niet helemaal achter ;) !

Weet iemand of er al screenprotectors beschikbaar komen voor de u600? Het lijkt me ook een ingewikkeld verhaal omdat deze weer n apart scherm heeft met allemaal vage hobbels en inkepingen. Ik ben ook bang dat die screenprotector snel gaat rafelen aan de zijkant.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Omdat ik zometeen naar Delft ga om 'n mobieltje te halen wil ik nog graag wat antwoorden...
CLB schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:10:
Ik twijfel heel erg tussen deze mobiel en de Samsung D840...
Morgen is DE dag om te verlengen dus zodoende heb ik nog 'n aantal vraagjes over deze U600:

-Bevat deze telefoon de zogenaamde 'uTrack-functie':
De functie uTrack maakt de kans dat je je telefoon bij verlies of diefstal terugvindt heel wat groter. Zodra de SIM-kaart wordt vervangen, stuurt de telefoon een SMS-bericht naar vooraf ingestelde telefoonnummers en kun je je telefoon opsporen

-Heeft deze telefoon ook de functie van extra beveiligingspasswords:

Hiermee kun je bijvoorbeeld je sms-inbox met 'n password beveiligen

-Kan deze telefoon al playlists aan van meer dan 30 mp3'tjes..?

-Ik las dit in het D900 topic: het niet kunnen opslaan van films/plaatjes rechtstreeks op geheugenkaart
Hoe werkt dat met deze U600? Ik heb inmiddels 'n 2GB MicroSD kaartje besteld, als ik die in m'n telefoon prop neem ik aan dat die gelijk 'gezien' wordt.. Op welke manieren kan ik er dan data opzetten?
Moet dat perse via het usb-kabeltje of kan ik m'n MicroSD kaartje ook in m'n card-reader doen ofzo en er zo (vele) mp3'tjes en films opzetten...

-Als ik wat ontvang via BT is er dan 'n restictie qua grootte.. Ik doel hiermee op het interne geheugen.. Kan het BT bestand zo groot zijn, als er intern geheugen over is op de telefoon of kan ik het te ontvangen bestand gelijk opslaan op de geheugenkaart..!?
M'n huidige telefoon heeft zo'n intern geheugen restrictie en dat is erg k*t soms dus zodoende :/

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dat net even wat eerder had gezegt... ik ben net namelijk langs 3 winkels gegaan (die allemaal de u600 hadden) om te kijken of hij de FM radio functie wel echt had... allemaal zeiden ze van wel!

Hij ziet er goed uit en als ik hem open klap wiebelt het niet ofzo, dus ja... misschien een defect wat de andere gebruikers dan hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb hem besteld bij 2call :)
Weet iemand hoe dat werkt? Er staat 'binnen 1 dag leverbaar' maar er zit een KPN abo bij, dus issie later? Of niet? Kan ik hem morgen al verwachten? Of niet? :P Ben echt zwáár benieuwd. Ik had voorheen een D600, nu een Nokia 6230i (waar ik zwaar ontevreden over ben) dus ik ga weer terug naar Samsung :)
Pagina: 1 2 ... 24 Laatste