Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 21:46
Weet iemand waar ik nog meer animated themes á la de standaard theme (die ik op zich al zeer stoer vind) kan downloaden?
Ik wil m'n U600 immers wel even flink customizen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je kunt geen themes downloaden voor de U600. Je kunt alleen kiezen tussen de standaard witte en zwarte. Helaas, maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:59:
Nou ik heb hem besteld bij 2call :)
Weet iemand hoe dat werkt? Er staat 'binnen 1 dag leverbaar' maar er zit een KPN abo bij, dus issie later? Of niet? Kan ik hem morgen al verwachten? Of niet? :P Ben echt zwáár benieuwd. Ik had voorheen een D600, nu een Nokia 6230i (waar ik zwaar ontevreden over ben) dus ik ga weer terug naar Samsung :)
Ik ga hem denk ik ook daar bestellen, laat het even weten hoe het loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 21:46
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:36:
Je kunt geen themes downloaden voor de U600. Je kunt alleen kiezen tussen de standaard witte en zwarte. Helaas, maar waar.
Hmm oke, da's jammer!
En what about animated backgrounds á la de standaard ? (die al vrij geniaal is imo).
Hier heeft iemand wel een linke gedumpt naar zo'n site maar die zijn bij lange na niet zo goed als die met die molen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Net terug van m'n abbo-verleng-met-nieuwe-telefoon-avontuur en ben niet voor de U600 gegaan..
Vond 'm niet zo heel erg mooi als ik dacht, dat hij zou zijn, vooral het slide-mechanisme vond k niet 1 2 3 relaxed en persoonlijk vond ik de kleur niet heel erg mooi! Wel hele mooie functies en zeker 'n aanrader voor mensen die slide apprecieren, maar dus niet voor mij en ben heel blij met m'n W880i :9

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb hem net binnen, en merk al direct iets dat me niet bevalt (wellicht moet ik hieraan wennen?) :

Als je ergens mee bezig bent, en je raakt al heel licht de C/Ophang toets, keert hij terug naar het hoofdscherm. Ik vind die knop wel erg gevoelig voor aanraking. Voor de rest vind ik het een schitterend ding, oogt wat fragiel, veel functies, mooie stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de u600 nu 1 dag , ben er erg tevreden over tot nu toe. Er is alleen 1 ding, bij het invoeren van een nieuw nummer vanuit het stand-by scherm , gaat hij zelf opzoek naar zoekresultaten waardoor dus de nummers + namen zichtbaar worden. dus als je iemand een nummer in laat voeren dan ziet die meteen wie je in je telefoon hebt staan. Ik kan nergend een optie vinden waar je het uit kan schakelen of ik heb er 10 keer overheen gekeken. weet iemand of dit wel mogenlijk is? Kan er niks over vinden in de gebruiksaanwijzing.
alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:59:
Nou ik heb hem besteld bij 2call :)
Weet iemand hoe dat werkt? Er staat 'binnen 1 dag leverbaar' maar er zit een KPN abo bij, dus issie later? Of niet? Kan ik hem morgen al verwachten? Of niet? :P Ben echt zwáár benieuwd. Ik had voorheen een D600, nu een Nokia 6230i (waar ik zwaar ontevreden over ben) dus ik ga weer terug naar Samsung :)
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie: http://2call.nl/support.php#levering
Volgens mij kun je daar je antwoord wel vinden.... IK heb hem ook net besteld (zonder abbo want die had ik al) en ik mag hem binnen 2 werkdagen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah oke, naja ik was nog vóór 15:00, dus dan morgen? Had om 11u de orderbevestiging binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de bevestiging staat wanneer je het mag verwachten, tevens kan het zo zijn dat de TNT er 2 dagen over duurt...

EDIT:
Nu is het de vraag .. wie krijgt hem het eerst?
Jij of ik? :P
Aangezien ik hem na 16:00 uur heb besteld zou het voor mij wat langer duren, maar mijn bestelling was wel vandaag verwerkt!

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, ze zeggen dat hij vandaag binnenkomt :p Ben is benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem nu 1 dag, erg tevreden erover, ziet er erg mooi uit en werkt heel makkelijk (kom van een SE af). Lekker zakelijk toestel en een goede mogelijkheid om foto's mee te "snappen".

Heb alleen wel een vraagje: Hoe kan (als het kan) je een profiel aanmaken, bijvoorbeeld dat je s'nachts alleen bereikbaar bent voor familie/vriendin en niet voor je vrienden? zonder hem uit te hoeven te zetten.

Viel me nog 1 ding op, wanneer je hem in je broekzak hebt (op toetsblokering) kan hij toch bij het bellen al sneller dan gewilt "opnemen" doordat je de "i" toets indrukt en (per ongeluk) een toets aanraakt, iemand hier nog een tip voor?

Verder zeker een aanrader!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
ik heb een 2gb kaartje gekocht en deze doet het wel (weet niet meer hoe ik hem eruit moet halen, maargoed), maar ik kan nog steeds niet via usb bij mijn telefoon... dit smeekt om nieuwe drivers neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Fubaruba schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:46:
ik heb een 2gb kaartje gekocht en deze doet het wel (weet niet meer hoe ik hem eruit moet halen, maargoed), maar ik kan nog steeds niet via usb bij mijn telefoon... dit smeekt om nieuwe drivers neem ik aan?
Je kan, als je je U600 op USB aansluit, toch in je telefoon kiezen welke modus deze moet draaien indien verbonden? Dus voor Samsung PC studio, Mediaspeler of Massaopslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel smsjes kan je eigenlijk opslaan? Onbeperkt aantal als je geheugenkaartje gebruikt of is het beperkt tot 200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Exorcist schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:50:
[...]

Je kan, als je je U600 op USB aansluit, toch in je telefoon kiezen welke modus deze moet draaien indien verbonden? Dus voor Samsung PC studio, Mediaspeler of Massaopslag?
jawel, maar vervolgens wordt de telefoon niet goed verbonden met winxp, dus denk ik dat dat aan de usb driver ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 12:38
heb je wel van de cd los de usb drivers geinstalleerd en toen de pc suite? op die manier werkte het bij mij meteen ( op xp..op vista niet )

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem ook, sinds 12 uur vanmiddag ongeveer. bij mij werkt alles goed, het is echt een top mobiel!
Ik ben er nu ff wat dingen op aan het zetten, misschien later een 2 GB kaartje kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu een week.. maar heel erg druk geweest dus kon nog niets testen. nu lijkt het erop dat mijn adressenlijst niet vanaf de Sim kaart wordt gepakt. Ik kan dus niet zomaar sms'n of geluidjes aan bepaalde vrienden koppelen. Als ik dit wil dan moet ik eerst alles van sim naar telefoon koppelen.. Weet iemand hoe ik dit anders kan oplossen?? Wil graag alle gegevens op sim kaartje houden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

umh je moet dan het programma gebruiken wat op de cd staat PC studio
Dan ga je naar: Contactpersonen beheren en meer
Vervolgens ga je naar: telefoonlijst (links onder)
Je ziet nu in de linker balk:
Telefoon
ME
SIM

PC

Nu kun je op SIM drukken en alles mee slepen naar ME (dan heb je wel alles dubbel volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, vandaag niets binnengekregen, morgen dan maar duimen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik zit dit topic aandachtig door te lezen. Momenteel ben ik op zoek naar een nieuwe telefoon en zit te twijfelen tussen de Nokia N73 en de Samsung U600. Waar ik maar niet achter schijn te komen is of de U600 ook MS Office documenten, PDF-jes, etc. kan weergeven? De Nokia kan dat met zekerheid wel, maar bij de Samsung blijft het voor mij onduidelijk.

Bij voorbaat dank voor de info.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi! Thanx voor je snelle reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
amsterdammertje schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:49:
heb je wel van de cd los de usb drivers geinstalleerd en toen de pc suite? op die manier werkte het bij mij meteen ( op xp..op vista niet )
dit werkt inderdaad! eerst de usb drivers en dan de suite software.

ik kan alleen niet via usb mijn telefoon gebruiken als massaopslag. er zit een 2 gig kaartje in, maar windows doet stomweg niets als ik de telefoon aansluit in massaopslag modus.

als ik mijn pc opnieuw opstart en het dan weer doe, dan wordt "het usb apparaat niet herkend".

echt vreemd.

andere usb poort geprobeerd en nu werkt het prima :)

[ Voor 28% gewijzigd door Fubaruba op 27-04-2007 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VRAAG:

Als je een nieuwe mobiel hebt gekocht moet je hem eerst opladen en dan gebruiken?
OF moet je hem eerst leeg maken en dan opladen?

Batterij schijnt langer te werken als je een van de bovenste manieren uitvoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Maakt geen ene )(@# uit ;)
Zelf laad ik 'm bij tot 100%, laat 'm dan helemaal leeglopen, laadt 'm weer helemaal op enzovoort :)
Na 'n xtje of 3,4 laad ik 'm gewoon op, wanneer ik dat wil, al denk ik niet dat ik veel moet gaan opladen.
(Heb vandeweek 'n SonyEricsson W880i gehaald, maar die standbytijd daarvan slaat echt alles d:)b )

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:00:
Hoeveel smsjes kan je eigenlijk opslaan? Onbeperkt aantal als je geheugenkaartje gebruikt of is het beperkt tot 200?
capaciteit van 1000 in het tel.geheugen.
Ik heb geen mogelijkheid gezien om SMS op de geheugenkaart op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fubaruba schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:46:
door met je nagel er nog eens hard op te drukken, dan springt je kaartje er een beetje terug uit.
Het enige wat ik beu vind dat muziek laden van het kaartje lang duurt en dat je slechts 1 liedje per keer kan beluisteren :( Nu moet ik telkens op stop drukken, terug gaan en een ander liedje kiezen ipv gewoon alles te laten afspelen ... Erg zwak maarjah .. iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fubaruba schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:02:
[...]

jawel, maar vervolgens wordt de telefoon niet goed verbonden met winxp, dus denk ik dat dat aan de usb driver ligt.
bij mij zegt hij dat eerst ook maar 2 seconden later kan ik er toch bij via mn verkenner. Kijk daar eens en je zal zien dat je een nieuw verwisselbare opslagplaats hebt. Als je die pc software eerst wel geinstalleerd hebt toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe sla je berichten op op je computer? Of ben je verplicht alles te verwijdere nadat je de 1000 berichten overschreden hebt? En is er een programma waarmee je langere berichten ook kan lezen via de computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 18:25:
[...]

door met je nagel er nog eens hard op te drukken, dan springt je kaartje er een beetje terug uit.
Het enige wat ik beu vind dat muziek laden van het kaartje lang duurt en dat je slechts 1 liedje per keer kan beluisteren :( Nu moet ik telkens op stop drukken, terug gaan en een ander liedje kiezen ipv gewoon alles te laten afspelen ... Erg zwak maarjah .. iemand een oplossing?
wellicht het maken van playlists? wel erg lame en apple-like, maar misschien dat dat wel werkt.

update: ja, je moet een afspeellijst in je telefoon maken en daar dan al die files in zetten. op die manier kun je wel achter mekaar die nummers afspelen.

[ Voor 11% gewijzigd door Fubaruba op 27-04-2007 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm iets wat ik ook nergens kon vinden:

Is het mogelijk om meer dan 100 afspraken in de agenda op te slaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Fubaruba schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 21:45:
[...]

wellicht het maken van playlists? wel erg lame en apple-like, maar misschien dat dat wel werkt.

update: ja, je moet een afspeellijst in je telefoon maken en daar dan al die files in zetten. op die manier kun je wel achter mekaar die nummers afspelen.
Ik wou net zeggen, zelfs op de E900 (ja, ik vergelijk alles daarmee ;) ) kun je in je mp3mode naar afspeellijsten gaan en daar dingen toevoegen. Daar wordt gevraagd of je van je telefoon of je geheugenkaart wil laden, en dan is alles prima :)
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 01:11:
Hmm iets wat ik ook nergens kon vinden:

[edit]
Is het mogelijk om meer dan 100 afspraken in de agenda op te slaan?
Is het echt nodig? Ik bedoel, net zoals bij die 1000 smsjes, wil je die allemaal bewaren? Wat is men ermee van plan? :o

[ Voor 22% gewijzigd door Booth op 28-04-2007 04:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik werk alleen maar met me'n laptop... oftewel ik heb ALLES van me agenda daarin staan..
Dus als ik outlook laat sychroniseren dan zit hij direct vol :( moet ik dus al het oude eruit halen en dan het gene wat binnekort plaats vind erin laten staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Ik heb em vandaag ook binnen :Y)
Alleen blijft bij mij het GPRS icoontje op het scherm staan,kan ik dit uitschakelen?

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straider
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-07 22:14
Ik heb de U600 net 2 daagjes en het bevalt me uitermate goed vergeleken bij mijn vorige telefoon (SPV met windows mobile). Alleen zit ik met 2 dingetjes, ten eerste het error toontje als je een toets aanraakt die geen optie bevat, kan die ook uit? En klopt het dat het laden van MP3tjes van een (1GB) SD kaartje wat lang duurt? :)

[edit]O, en de bijgeleverde oortelefoontjes zijn ruk en ze blijven niet in m'n oren zitten... zijn er ook betere vervangers tekoop met dezelfde aansluiting?

[ Voor 19% gewijzigd door straider op 28-04-2007 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Fubaruba in "Het Samsung U600/U700 topic"

Playlist maken, dan heb je er haast geen last van ;)

En die oordoppen blijven kut, mijn E900 oordoppies blijven ook uit me oren vallen.
Niets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog steeds niet binnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fubaruba schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 21:45:
[...]

Was wrs een bugje, bij mp3 speler kan ik ze wel allemaal achter mekaar afspelen :D
Alleen voor mijn aparte mapjes moet ik wel een playlijst ofzo maken aangezien je niet rechstreeks een ganse map kan laten afspelen van je geheugenkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg leuk topic om te lezen wat ervaring van U600 zijn en al die kwijlende functies, maar ik denk toch dat ik liever de U700 wil alleen is er weinig info over te vinden noch datum wanneer hij beschikbaar is. Kan iemand daar wat info over geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
Ik heb hem sinds vandaag ook. Goede aanbieding bij Orange shop in Leiden (voor de snelle beslissers, hij geldt nog de rest van het weekeinde). Gratis bij orange 30, 1 jaar (met 15 euro startbonusbundel en 1 gratis maandbundel), simlock en logovrij. Eerste indruk is goed.

Edit: o ja, je kon ook nog een F300 of een ander ouder samsung (ik geloof de D830) gratis krijgen bij een dergelijk abo.

[ Voor 18% gewijzigd door donaldo op 28-04-2007 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albumcover

De mp3 speler ondersteunt het afspelen van labelinformatie als de albumcover van het liedje, die dan tijdens het beluisteren van je telefoon wordt weergegeven.

Het lukt mij echter niet de albumcover op de telefoon weer te laten geven, is iemand anders dat wel gelukt? Zo ja, hoe doe je dat dan? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 20:19
Kan iemand mij vertellen hoe ik bij het navigeren door het menu "gewone" pieptoontjes kan horen ipv de hele tijd "tu-du-tu" melodietjes.
Ik kan alles wel uitzetten (compleet stil) want van die continue bevestigings-melodietjes als ik een stap omlaag ga in het menu wordt ik krank-jorum.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
Byzanthy schreef op maandag 30 april 2007 @ 23:17:
Kan iemand mij vertellen hoe ik bij het navigeren door het menu "gewone" pieptoontjes kan horen ipv de hele tijd "tu-du-tu" melodietjes.
Ik kan alles wel uitzetten (compleet stil) want van die continue bevestigings-melodietjes als ik een stap omlaag ga in het menu wordt ik krank-jorum.

Iemand?
Volgens mij niet mogelijk. Op andere telefoons zette ik altijd die geluidjes uit, maar met die touch-knoppen is enige feedback als een klikje of piepje wel handig. Die verschillende geluidjes bij dit toestel zijn redelijk irritant en het laagste toetsenvolume te luid naar mijn mening.

Een totaal andere vraag, met welk programma (Nero Recode?) kun je een DVD het beste omzetten naar mp4 om vervolgens af te spelen op de U600? Weet iemand welke resolutie, codec, bitrate (bestandsgrootte is minder belangrijk voor mij) het beste resultaat geeft?

[ Voor 0% gewijzigd door donaldo op 01-05-2007 01:19 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:17

aex351

I am the one

Deze week ga ik denk ik ook de U600 kopen. Wilde eerst de D900 kopen als vervanging voor mijn D500. Hoe is de sliding mechanisme in de U600? De knoppen onder het display zijn niet zoals die van de E900 hè? Ik wil namelijk gewoon normale toetsen.

En dan nog even een subjectieve vraag. Hoelang gaat de batterij mee? Bij mijn D500 kan je er makkelijk enkele dagen mee rond lopen zonder er verder naar om te kijken.

En hoe blauw is blauw bij de U600? Want het lijkt toch wel op zwart/grijs wanneer ik naar afbeeldingen kijk.

[ Voor 11% gewijzigd door aex351 op 01-05-2007 03:05 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aex351 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 03:04:
Deze week ga ik denk ik ook de U600 kopen. Wilde eerst de D900 kopen als vervanging voor mijn D500. Hoe is de sliding mechanisme in de U600? De knoppen onder het display zijn niet zoals die van de E900 hè? Ik wil namelijk gewoon normale toetsen.

En dan nog even een subjectieve vraag. Hoelang gaat de batterij mee? Bij mijn D500 kan je er makkelijk enkele dagen mee rond lopen zonder er verder naar om te kijken.

En hoe blauw is blauw bij de U600? Want het lijkt toch wel op zwart/grijs wanneer ik naar afbeeldingen kijk.
Me vriendin heeft hem ook sinds zaterdag, supermooi ding.
Maar er zitten inderdaad touch knoppen onder het scherm, dat is even wennen, maar went wel snel (de cijfers zijn wel gewone toetsen).
Slide scherm werkt goed, alleen zou IK het toestel wel verzekeren voor 7euri per maand.. (zo degelijk voelde het allemaal niet echt aan, ben een Nokia gewent :) )
De batterij kan ik nog niets over zeggen, en de kleur het is donkerblauw/grijs metallic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Booth schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 18:39:
En die oordoppen blijven kut, mijn E900 oordoppies blijven ook uit me oren vallen.
Niets aan te doen.
http://mob-com.nl/product...8_219_268&products_id=741

ik heb deze besteld. zal ze vandaag of morgen wel binnen krijgen, dan post ik ff of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat werkt dus ook voor de u600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK ben erg blij met dit apparaatje ( hij kan bijna net zoveel als mn japanse :)) alleen hoop ik dat de batterij het langer gaat volhouden. Weet iemand hoe je .jar of .jad (java applicaties) kunt installeren? Hij zegt dat ie deze bestanden niet ondersteund, maar bij bv de d600 is er ook een manier om deze te installeren, alleen die code doet het niet op de u600. hieeft iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de "Album art" functie werkend gekregen? Die geeft een album hoes weer tijdens het luisteren van een liedje.
Zo ja, hoe dan? Het lukt mij niet via WMplayer11 en ook niet met de Samsung Multimedia Manager :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem gewoon nog stééds niet!

Aargh, hij moet vandaag of morgen komen

@Sukiyaki > ik zal het *als ik hem eindelijk heb* eens proberen met iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mappen met aparte cds in mn telefoon gezet. In de eigenschappen van de map (op de pc) kan je aanpassen aanklikken en daar een afbeelding kiezen. Als je de map dan op je mobiel zet, zie je de afbeelding onder het spelen. Op 1 of andere manier doet hij dit alleen bij mappen waarbij ik handmatig de afbeelding heb gekozen die op mn pc staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Fubaruba schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 09:45:
[...]

http://mob-com.nl/product...8_219_268&products_id=741

ik heb deze besteld. zal ze vandaag of morgen wel binnen krijgen, dan post ik ff of het wat is.
In het E900 topic had iemand ook zo'n ding gehaald maar bleek niet helemaal lekker te werken, iets met geluid maar aan 1 kant werken ofzo.. En of hij compatible is met U600 ben ik ook benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:53

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik heb hem nu een weekje of twee in bezit en ben er redelijk tevreden mee. Ben twee jaar hiervoor een PDA-gebruiker geweest, dus was dit wel weer even wennen. Enige minpunten tot nu toe;

- gevoeligheid van de "touchscreenknoppies" (komt regelmatig voor dat ik perongeluk iemand bel wanneer ik zijn/haar sms lees)
- t9-woordenboek is beetje onhandig, staat een woord niet listed, zoekt ie naar het dichtsbijzijnde woord wat erop lijkt, en moet je goed kijken of je pijltje up/down moet kiezen.

verder relaxed telefoontje!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien wanneer de U700 uitkomt? En of de HSDPA toevoeging ook enige toegevoegde waarde heeft? Kan ik dan op een acceptabele manier mobiel internetten, met een normaal KPN Flexibel abonnement? Of moet ik er weer een extra internetabonnement bijnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat er speling zit tussen het scherm en de knopjes vooral als die open is merk je het goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij KPN (zie KPN :+) hebben ze hem nu met 2jarig abo voor 15 euro p/m met 50 euro bijbetalen! Prima deal lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:23:
Klopt het dat er speling zit tussen het scherm en de knopjes vooral als die open is merk je het goed...
Dit had ik eerst ook. Heb het toestel omgeruild ( en in de winkel gechekt of de nieuwe het ook had) de nieuwe heeft het helemaal niet als deze open is.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:17

aex351

I am the one

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:38:
Bij KPN (zie KPN :+) hebben ze hem nu met 2jarig abo voor 15 euro p/m met 50 euro bijbetalen! Prima deal lijkt me.
T-Mobile is dan voordeliger.

Ben nu echt aan het twijfelen. De D900 kopen of de U600 beide bij een 1 jaars abonnement.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:20
U300 wanneer komt die uit????????

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 10:04:
Heeft iemand de "Album art" functie werkend gekregen? Die geeft een album hoes weer tijdens het luisteren van een liedje.
Zo ja, hoe dan? Het lukt mij niet via WMplayer11 en ook niet met de Samsung Multimedia Manager :X
Ik heb het wel werkende gekregen weet alleen niet percies hoe, want het zat bij een cd al standaard erbij. als je ze in windows mediaplayer ziet staan dan staan ze ook bij mp3speler op je telefoon, maar ik weet niet hoe je een albumhoes bij een cd kan plakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag al eerder in het forum dat de batterij niet geweldig is, maar nadat ik de mijne al een paar keer helemaal heb opgeladen, haalt hij maar rond de 12 uur (in standby mode) en dan moet ik hem alweer opladen!!! Ik neem aan dat er iets mis is met mijn batterij? Zal ik hem terugsturen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2007 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 00:15:
Ik zag al eerder in het forum dat de batterij niet geweldig is, maar nadat ik de mijne al een paar keer helemaal heb opgeladen, haalt hij maar rond de 12 uur (in standby mode) en dan moet ik hem alweer opladen!!! Ik neem aan dat er iets mis is met mijn batterij? Zal ik hem terugsturen?
Staan bluetooth en infrarood uitgeschakeld? Gebruik je een bewegende achtergrond? Ook hoe minder helder je je scherm instelt, hoelanger je batterij meegaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluetooth staat uit, er zit een sd-card in, ik heb er niet mee gebeld en de achtergrond is het standaard thema. Hij staat in de vliegtuigstand, want anders is tie steeds een netwerk aan het zoeken en ik zit nu in japan dus werkt ie niet. voor de rest staat er niks geks aan en de verlichting staat op 4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 20:19
Ìk heb alle telefoonnummers op SIM en op de telefoon zelf staan (soort backup zegmaar). Maar ik kna nergens vinden hoe ik kan selecteren dat alleen de nummers uit het telefoongeheugen worden weergegeven, nu zie ik dus alle nummers dubbel.
bij m'n nokia was die optie er wel.
Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Booth schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:14:
[...]

In het E900 topic had iemand ook zo'n ding gehaald maar bleek niet helemaal lekker te werken, iets met geluid maar aan 1 kant werken ofzo.. En of hij compatible is met U600 ben ik ook benieuwd naar :)
heb hem gisteren binnen gekregen en hij werkt perfect! gewoon pluggen en gaan!
geluid is wel niet zo goed als mijn iaudio m3l, maar boeiend. het is in de zomer wel relaxt om niet teveel shite in je broekzak te hebben.
ik heb ook al 2 seizoenen south park geconverteerd naar mp4 met MovAvi converter, dus ik ga lekker south park kijken in de trein. Ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag ook de U600, gehaald bij the phone house met een contractverlenging van Hi. Nu is dat zo'n idioot Justin Timberlake pakket. Het grote probleem hiermee is dat ik iedere keer als ik de telefoon aan of uitzet, je Justin Timberlake nog voor de welkomsttekst megagroot in beeld ziet verschijnen. Hier ben ik niet zo van gediend, maar ik heb geen flauw idee hoe je dat uitzet/veranderd. Heb t ook al via de meegeleverde software geprobeerd. Weet iemand misschien hoe je dit veranderd???

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2007 16:14 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een foto probeer te maken met mijn u600
duurt het heel lang voor dat hij de foto neemt
(als jullie begrijpen wat ik bedoel)
Ik wil bijvoorbeeld een foto maken maar het duurt zeker een seconde of 3 voordat hij hem neemt!
heb ik de instellingen niet goed staan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 20:03:
Als ik een foto probeer te maken met mijn u600
duurt het heel lang voor dat hij de foto neemt
(als jullie begrijpen wat ik bedoel)
Ik wil bijvoorbeeld een foto maken maar het duurt zeker een seconde of 3 voordat hij hem neemt!
heb ik de instellingen niet goed staan ??
dat doet de autofocus, hij stelt hem eerst scherp en zodra hij vind dat het goed is neemt ie de foto.

ik vind dit ook erg irritant en weet niet of daar wat aan te doen is.

waar neem je trouwens je foto's mee? met de middelste i knop of moet de knop op de rechter zijkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fubaruba schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:03:
[...]
heb hem gisteren binnen gekregen en hij werkt perfect! gewoon pluggen en gaan!
geluid is wel niet zo goed als mijn iaudio m3l, maar boeiend. het is in de zomer wel relaxt om niet teveel shite in je broekzak te hebben.
ik heb ook al 2 seizoenen south park geconverteerd naar mp4 met MovAvi converter, dus ik ga lekker south park kijken in de trein. Ideaal!
Heb dat verloopje ook sinds vandaag binnen, en nu klinkt er tenminste een lekkere bass door mn shures mn oren in (equalizer op jazz). :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:20

Clush

Do as I say...

even over de startpost: er staat dat radio alleen via de oordopjes kan, en niet via de speaker... dat is niet helemaal waar. je kan de radio gewoon over de speaker luisteren, alleen moeten de oordopjes wel aangesloten zijn omdat deze tegelijk dienen als antenne.

En dan had ik nog een vraag: is er een manier om bij de spelletjes te komen zonder de smartsearch? (stonden bij mij 3 demo's op, hoewel ik die in het menu nergens kan vinden).

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 23:07:
[...]

dat doet de autofocus, hij stelt hem eerst scherp en zodra hij vind dat het goed is neemt ie de foto.

ik vind dit ook erg irritant en weet niet of daar wat aan te doen is.

waar neem je trouwens je foto's mee? met de middelste i knop of moet de knop op de rechter zijkant?
Als je een foto gaat maken, kan je de instellingen veranderen met het toetsenbord. bv
3 = voor de focus (denk ik) N/F/SF
6 = voor de omgeving
9 = voor de iso
# = grid
2 = afbeelding grootte
5 = zwart wit/ sephia enz.
8 = timer
0 = naar afbeeldingen
1 = video mode
4 = meerdere fotos tegelijk/ figuurtjes
7 = frames
* = flitser

dus als je 3 en 9 verandert, dan kan het wel sneller denk.
btw geweldig dat al deze opties erop zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik kan een U600 kopen en de speling ervan zou identiek aan de D900 zijn. had de D900 last van veel speling (ik bedoel niet vergelijkbaar met degene die hun toestel zijn gaan omwisselen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 04:03:
[...]

Als je een foto gaat maken, kan je de instellingen veranderen met het toetsenbord. bv
3 = voor de focus (denk ik) N/F/SF
6 = voor de omgeving
9 = voor de iso
# = grid
2 = afbeelding grootte
5 = zwart wit/ sephia enz.
8 = timer
0 = naar afbeeldingen
1 = video mode
4 = meerdere fotos tegelijk/ figuurtjes
7 = frames
* = flitser

dus als je 3 en 9 verandert, dan kan het wel sneller denk.
btw geweldig dat al deze opties erop zitten :)
bedankt voor de info.

Met welke knop neem je de foto's? met die op de zijkant of in het midden (i)?

ik merk dat de knop op de zijkant anders reageerd dan de middelste knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de u600 net ontvangen. Ben onder de indruk van de beeldkwaliteit en het design! Helaas merk ik wat speling bovenaan, ben ik niet gewend van samsung :(

Ga dadelijk mijn 2gb microsd er in plaatsen :)

Weet alleen niet of ik de batterij helemaal moet opladen eerst?

Wat ik ook jammer vind is dat je bij een SMS niet kan laten trillen + sms toon, wat bij een oproep wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

nvm

[ Voor 98% gewijzigd door -Thunder- op 04-05-2007 12:33 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het echt een super toestel, wat me wel opviel vandaag is dat als je aan het bellen bent met iemand en je wilt ophangen, dan gaat dat niet omdat hij zijn toetsen vergrendeld heeft.

Hij hang wel op als je hem dichtschuift natuurlijk, maar volgens mij zal dat in het menu ergens wel in te stellen zijn dat ie niet gelijk op toetsvergrendeling moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 09:23:
Hallo, ik kan een U600 kopen en de speling ervan zou identiek aan de D900 zijn. had de D900 last van veel speling (ik bedoel niet vergelijkbaar met degene die hun toestel zijn gaan omwisselen?)
iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het bovenste gedeelte van het toestel wanneer ie is dichtgeschoven wat naar links en rechts bewegen, niet echt stevig gebouwd dus :s Kan dat bij jullie ook?

Bestaat er een mogelijkheid om de smsjes automatisch op de geheugenkaart te bewaren?

Belde daarnet ook onbewust perongeluk naar een nummer door die touch totsen :( weet iemand daar een oplossing voor?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2007 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 10:14:
[...]

bedankt voor de info.

Met welke knop neem je de foto's? met die op de zijkant of in het midden (i)?

ik merk dat de knop op de zijkant anders reageerd dan de middelste knop.
De knop aan de zijkant heeft twee functies; als je half indrukt doet ie scherp stellen dus neemt nog geen foto. Het rechthoekje wordt dan groen. Zo kan je kiezen of je het goed vind of niet. Als je dan door drukt neemt ie echt de foto. Als je de middelste knop gebruikt dan neemt ie gelijk een foto.

Dit idee had de SE K750 al dus Samsung heeft een beetje afgekeken en had dit al in de D900 moeten zetten eik. Het is wel een fijne functie die zijknop. Wel even wennen in het begin maar dat is ook met die touch toetsen. Die zijn in ieder geval wel beter afgesteld nu dan de E900 want die waren echt te gevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:08:
Ik kan het bovenste gedeelte van het toestel wanneer ie is dichtgeschoven wat naar links en rechts bewegen, niet echt stevig gebouwd dus :s Kan dat bij jullie ook?

Bestaat er een mogelijkheid om de smsjes automatisch op de geheugenkaart te bewaren?

Belde daarnet ook onbewust perongeluk naar een nummer door die touch totsen :( weet iemand daar een oplossing voor?
Zit inderdaad wat speling op de twee helften zowel dicht als open. Per toestel is de hoeveelheid speling verschillend, de ene wat meer dan de ander. Komt door de veer denk ik van het schuifsysteem. Niks ergs denk ik. Hebben alle slides van Samsung.

Smsjes kan niet op de geheugenkaart worden geplaats voor zover ik weet. Ook nooit gekund dat ik weet. Gebruik al meer dan 7 jaar Samsung. Had de allereerste serie al en sindsdien om de half jaar a 1 jaar steeds een ander dus heb er genoeg gehad en heb er nog geen 1 gehad die dit kon.

En dat per ongeluk iemand bellen heb ik ook gehad in het begin maar hier moet je gewoon even aan wennen en opletten bij gebruik. Kan je niet instellen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het installeren van Samsung PC Studio vraagt ie nog naar een bepaald bestand op de cd dat ie blijkbaar niet kan vinden....wat moet ik hiermee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:52:
Bij het installeren van Samsung PC Studio vraagt ie nog naar een bepaald bestand op de cd dat ie blijkbaar niet kan vinden....wat moet ik hiermee doen?
Misschien even via de site downloaden? Daar staan meestal de nieuwere versies op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straider
Heeft iemand anders ook problemen met inernet en MMS? Bij mij werken ze allebei niet, HEEL soms kan ik doorkomen met internet, maar mms werkt gewoon niet. (Orange trouwens)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Orange World wel geactiveerd bij de Orange KS evenals MMS?
Kijk even op de Orange-site voor de instellingen of bel ze anders even, dan sturen ze je de instellingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straider
ja het staat allemaal geactiveerd, en als ik een mmsje krijg, krijg ik zegmaar een berichtje, maar kan hem vervolgens niet ophalen (foutmelding) :S

en hier;

http://web.orange.nl/appl...EB2B7E8422E5D91EBA1146A7F

staat geen U600 bij

[ Voor 44% gewijzigd door straider op 04-05-2007 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 15:03:
[...]

Misschien even via de site downloaden? Daar staan meestal de nieuwere versies op...
Gedaan, ik krijg nu de melding "Phone not supported"! Terwijl ik wel de laatste versie heb gedownload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje, waar kan ik foto's terugvinden die ik heb opgeslagen op mijn geheugenkaart? (heb dat zo ingesteld bij het maken van foto's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:48:
[...]

Gedaan, ik krijg nu de melding "Phone not supported"! Terwijl ik wel de laatste versie heb gedownload
windows vista of xp? Voor VISTA zijn voor dit toestel nog geen usb drivers beschikbaar .
Bij XP adviseer ik zoals eerder gepost door mij om eerst de usb drivers te insatlleren vanaf CD (apparte optie in menu) daarna pc studio er over heen en dan zou het moeten Werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik zag dit toestel op www.debitel.nl voor 17,50 euro per maand, toestel gratis.

Nu wil ik graag nog iets weten.

- Kwa prestaties, is deze beter dan de W810i ? ( Hopelijk weet iemand dit )
- De camera is die langzaam of best snel ? Ik bedoel dus.. duurt het een seconde of duurt het een paar seconde
- Voor de leukigheid : welke spelletjes staan er op ?
- Kan ik handmatig via de computer mp3's op de telefoon plaatsen ?
- Kan ik beter wachten op de U700 of is het verschil in princiepe alleen de xtra camera en het design ?
- Is de telefoon zelf flot ? Lekker snel door het menu heen gaan e.d. ?
- Is er GPS beschikbaar voor deze telefoon ?
- En mijn laatste vraag.. haha ja ik wil veel weten voor ik iets misschien ga aanschaffen :P Zijn de touch knopjes net zo erg gevoelig als de E900 ?

Bedankt :)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Vandaag ook een U600 gehaald bij een t-mobile relax verlenging voor 1 jaar met 69 euro bijbetalen.
Wat een mooi toestel zeg.
Kan nog geen minpunten vinden.
Het enige waar ik niet uitkom is de tv uit functie.
Heeft iemand dat al voor elkaar gekregen?? en heb je daar een speciaal kabeltje voor nodig?
Handleiding is erg beknopt moet ik zeggen over deze functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
-Thunder- schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:39:
Ik zag dit toestel op www.debitel.nl voor 17,50 euro per maand, toestel gratis.

Nu wil ik graag nog iets weten.

- Kwa prestaties, is deze beter dan de W810i ? ( Hopelijk weet iemand dit )
- De camera is die langzaam of best snel ? Ik bedoel dus.. duurt het een seconde of duurt het een paar seconde
- Voor de leukigheid : welke spelletjes staan er op ?
- Kan ik handmatig via de computer mp3's op de telefoon plaatsen ?
- Kan ik beter wachten op de U700 of is het verschil in princiepe alleen de xtra camera en het design ?
- Is de telefoon zelf flot ? Lekker snel door het menu heen gaan e.d. ?
- Is er GPS beschikbaar voor deze telefoon ?
- En mijn laatste vraag.. haha ja ik wil veel weten voor ik iets misschien ga aanschaffen :P Zijn de touch knopjes net zo erg gevoelig als de E900 ?

Bedankt :)
[list=1]
• Gelijkwaardig. Het is maar net welk os je aanstaat. Samsung heeft een nieuwe menu, maar werkt verder prima en vlot. De E900 had een bug dat als je meer mem erin propt dat hij traag wordt. Ik weet niet of dat met de U600 zo is.
• Even snel als je W810.
• Weet ik zo 1.2.3 niet.
• Dat kan tegenwoordig met bijna elke telefoon van boven de 200 euro.
• U700 is iets hoger geplaatst inderdaad. Maar het is nog lastig te zeggen of hij echt beter is. Hij lag wel erg lekker in mijn hand moet ik zeggen, maar het is nog even op de final wachten.
• Op zich wel, maar misschien dat hij dus de genoemde memory bug heeft.
• Nav4All in principe, maar java aps installeren op een samsung is erg lastig dus eigenlijk Nee!
• Ja, wel iets minder maar nog steeds irri. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 23:16:
[...]

Heb dat verloopje ook sinds vandaag binnen, en nu klinkt er tenminste een lekkere bass door mn shures mn oren in (equalizer op jazz). :9
Oké top, dan ga ik em ook aanschaffen. Maar de U600 heeft dus dezelfde ingang als de E900 (en de D800 dus)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:23:
ik vind het echt een super toestel, wat me wel opviel vandaag is dat als je aan het bellen bent met iemand en je wilt ophangen, dan gaat dat niet omdat hij zijn toetsen vergrendeld heeft.

Hij hang wel op als je hem dichtschuift natuurlijk, maar volgens mij zal dat in het menu ergens wel in te stellen zijn dat ie niet gelijk op toetsvergrendeling moet.
als je aan het bellen bent vergrendelt ie automatisch de toetsen omdat je anders met je wang de tiptoetsen aanraakt en dus ophangt midden in een gesprek. zo'n moeite is het toch niet om hem dicht te schuiven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:44:
Hallo allemaal,

Vandaag ook een U600 gehaald bij een t-mobile relax verlenging voor 1 jaar met 69 euro bijbetalen.
Wat een mooi toestel zeg.
Kan nog geen minpunten vinden.
Het enige waar ik niet uitkom is de tv uit functie.
Heeft iemand dat al voor elkaar gekregen?? en heb je daar een speciaal kabeltje voor nodig?
Handleiding is erg beknopt moet ik zeggen over deze functie.
Daar heb je een aparte kabel voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booth schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 11:22:
[...]

Oké top, dan ga ik em ook aanschaffen. Maar de U600 heeft dus dezelfde ingang als de E900 (en de D800 dus)?
Blijkbaar, want dat kabeltje is niet specifiek voor de U600, maar werkt dus wel. Aansluiting is precies hetzelfde ws. Let er wel op dat er bij dat verloopje natuurlijk geen radio-antenne inzit, dus radio luisteren moet via die crappy oordopjes, of met die oordopjes erin via je foon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weetniet of al eerder vermeld, maar staat in postje nr 1 in iedr geval nog niet gemeld:
De FM radio kan gewoon over de speakers, wel moet je de oordopjes aangesloten hebben omdat deze fungeren als antenne :)

Overigens heb k geen last van een "losse" schuifklep zoals sommigen melden. Verder --> Supertelefoontje! _/-\o_ heb m zelf in combinatie met T-Mobile internet en dat werkt ondanks dat er geen gebruik wordt gemaakt van een IE heel goed (mijn MDA gebruikt wel IE icm Windows Mobile). Alleen streaming radio wordt vooralsnog niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 12:19:
[...]

Daar heb je een aparte kabel voor nodig.
Weet iemand waar dat kabeltje te verkrijgen is??
Pagina: 1 ... 3 ... 24 Laatste