I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.
Hier totaal geen spelling.. was bij me d500 wel om eerlijk te zijn...Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:51:
[...]
Zit inderdaad wat speling op de twee helften zowel dicht als open. Per toestel is de hoeveelheid speling verschillend, de ene wat meer dan de ander. Komt door de veer denk ik van het schuifsysteem. Niks ergs denk ik. Hebben alle slides van Samsung.
Want als het wit binnen een korte tijd zwart is, heb je er natuurlijk ook niks aan.
Verwijderd
Verwijderd
Is het bij de U600 wel gelijk mogelijk om de gedownloade spellen te spelen, iemand die hier ervaring mee heeft?
Pro:
- geweldig design, ook strak uitgevoerd menu
- Groot en helder scherm net goede resolutie
- Redelijk goede camera met (te?) veel instellingsopties
- Voor de vormgeving nog opvallend stevig aanvoelend, alleen lang niet zo stevig als m'n oude nokia
Contra:
- Geen mogelijkheid tot maken van playlists van MP3's op geheugen-kaart (mij in ieder geval nog niet gelukt, iemand?), dus alleen losse nummers af te spelen van geheugen-kaart = m.i. een groot nadeel (EDIT: blijkt toch mogelijk te zijn na aanmaken van een nieuw playlist).
- Buggy cq lastige installatie van de software, nog niet gelukt de samsung als externe usb-opslag te benaderen
- Geen voice-dial
- Geen mogelijkheid tot bepalen of telefoonnummers van alleen telefoongeheugen OF SIM moeten worden getoond, laat dus standaard beide zien
- Irritante plingeltjes bij navigeren door het menu, alleen te vermijden door toetstonen volledig uit te zetten
- afdeklipjes van microSD en USB/laadpunt erg fragiel
- sms-en vergt nog veel gewenning als je, zoals ik, Nokia gewend bent, is nog geen onverdeeld genoegen.
- Slechts 1 thema standaard ingebakken (typisch hollands themaatje met molentjes), geen andere thema's beschikbaar voor zover ik weet. Vreemd genoeg zag ik vandaag, zonder specifieke oorzaak, ineens een andere achtergrond (bos), ging later weer over in de molentjes. Heb dit niet kunnen reproduceren. (EDIT: bosje komt als je geen ontvangst hebt...)
[ Voor 3% gewijzigd door Byzanthy op 07-05-2007 21:01 ]
- Hoe snel is de camera? Dus hoelang het duurt voordat de foto is gemaakt.
- Volgens mij is de voice-dail alleen aanwezig wanneer je de telefoon instelt op de Engelse taal. Dit is bij de E7xx ook het geval.
- Hoe gevoelig is de touchescreen buttons? Dus kan je snel perongelijk opnemen?
- Is de overale bediening snel?
Kom ik net tegen. De U700:

[ Voor 17% gewijzigd door aex351 op 05-05-2007 19:14 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
- De camera heeft een autofocus, focussen kost tijd dus je moet zorgen dat hij gefocussed is (camera-knopje half ingedrukt houden) en dan de foto maken. Shutter-delay is geschat ruim 1 seconde.aex351 schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 19:08:
@Byzanthy
- Hoe snel is de camera? Dus hoelang het duurt voordat de foto is gemaakt.
- Volgens mij is de voice-dail alleen aanwezig wanneer je de telefoon instelt op de Engelse taal. Dit is bij de E7xx ook het geval.
- Hoe gevoelig is de touchescreen buttons? Dus kan je snel perongelijk opnemen?
- Is de overale bediening snel?
- Voice-dial kan ik ook in engelstalige menu niet vinden
- touchscreenbuttons zijn niet hypergevoelig, ik heb geen andere samsung om te vergelijken. Perongelijk snel opnemen kan niet, om op te nemen moet je of de slider omhoog bewegen OF eerst 'unlocken" met de powerknop en dan aannemen, perongeluk aannemen kan dus niet. Afsluiten is trouwens dito, dus of slider omlaag of 2 toetsen indrukken
- Overall bediening is vlot te noemen al duurt het overschakelen naar de camera-modus wel even
Verwijderd
ik zeger niet, ik geen juist compliment richting samsung, aangezien dit bij de d500 veel erger was.Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 15:09:
wat is dat met die zagers over speling aan de rand.
nog leuke foto wellicht:

kwaliteit niet supper, zijn gemaakt met me nokia gaat om het idee
Noopz kan nietVerwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 16:47:
Ik zit te twijfelen om de U600 te kopen of een nokia. Ik wil graag java games downloaden of versturen via mijn pc naar mijn gsm om ze te spelen, maar bij mijn huidige samsung E730 (net als bij de D500)is het mij ook nooit gelukt. Ik heb wel zo'n handleiding gelezen om het in te stellen, maar dat is me nooit gelukt.
Is het bij de U600 wel gelijk mogelijk om de gedownloade spellen te spelen, iemand die hier ervaring mee heeft?
Daarom heeft CLB lekker 'n SonyEricsson met 200 Java-games
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Misschien wel leuk om te vermelden dat dit thema zich aanpast aan het land waar je je bevind...Byzanthy schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 19:05:
- Slechts 1 thema standaard ingebakken (typisch hollands themaatje met molentjes), geen andere thema's beschikbaar voor zover ik weet. Vreemd genoeg zag ik vandaag, zonder specifieke oorzaak, ineens een andere achtergrond (bos), ging later weer over in de molentjes. Heb dit niet kunnen reproduceren.
En ik een Nokia.... Samsung maakt de mooiste telefoons (uiterlijk) maar van binnen moeten ze nog wat leren hoor!!CLB schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 22:30:
[...]
Noopz kan niet![]()
Bij Vodafone City Point, T for Telecom en een hele rits internetshops konden ze dit nog niet vertellen. Samsung zelf heeft helaas nog steeds niet gereageerd op e-mail.
Verwijderd
je kan je e-mail ophalen naar je samsung zover ik weet..Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 12:15:
Ik zie dat ze hem nu ook bij de t-mobile shop hebben, en hij is compatible met web'nwalkBeschikt de U600 nu ook over een email client? Of moet ik dan via de inet browser inloggen op gmail?
Hmmm vind ik zeker niet! Die camera-module van de U600 ziet er gewoon f*cking cheap uit.Samsung maakt de mooiste telefoons (uiterlijk)
Zo'n plastic laagje voor de lens en er 'n beetje 3,2 MegaPixels opschrijven, echt heel cheap!
Zeker zeker! SE's en Nokia's kunnen werkelijk AL LES wat je wil, maar Samsungsmaar van binnen moeten ze nog wat leren hoor!!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
"Radio op een Samsung
Alleen te beluisteren via de oordopjes, je kunt niet via de speakers radio luisteren"
GOED NIEUWS!
Je kunt wel radio beluisteren op de speaker met de U600, je dient dan wel de koptelefoon in te pluggen, want deze werkt als antenne, en vervolgens kun je kiezen voor het belusiteren van je radio over de speakers.
Kan dit ook met de Samsung U600? Dat ik via bluetooth Vista MCE kan besturen?
Verwijderd
Ben het daar zeker niet mee eens. S.E. en Nokia brengen alleen maar van die lompe vierkante en vooral dikke blokken uit. Niks stijl vols aan. Dat de camera module goedkoop oogt boeit niet want in dichte toestand zie je er toch niks van. Ik hoef die lelijke lens van de S.E. en Nokia aan de buitenkant niet te zien. Plus dat van die megapixels staat op alle toestellen. Op de N95 staat 5 megapixel is dat niet cheap danCLB schreef op zondag 06 mei 2007 @ 14:04:
Hmmm vind ik zeker niet! Die camera-module van de U600 ziet er gewoon f*cking cheap uit.
Zo'n plastic laagje voor de lens en er 'n beetje 3,2 MegaPixels opschrijven, echt heel cheap!
Haha nou ja smaken verschillen! De meeste nokia's en Se's zijn inderdaad vaak weinig spannend qua design! Ik heb zelf een strakke zakelijke E50, ook niet spannend! Ik ging zelf altijd voor de neiuwste mooiste gsm's maar uiteindelijk gaat het wel erom dat ie doet wat jij wilt. En dat doet die van mij! Dus geen spannende mobiel voor mij, maar wel een met allen functionaliteiten die ik wil ;-)Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 16:18:
[...]
Ben het daar zeker niet mee eens. S.E. en Nokia brengen alleen maar van die lompe vierkante en vooral dikke blokken uit. Niks stijl vols aan. Dat de camera module goedkoop oogt boeit niet want in dichte toestand zie je er toch niks van. Ik hoef die lelijke lens van de S.E. en Nokia aan de buitenkant niet te zien. Plus dat van die megapixels staat op alle toestellen. Op de N95 staat 5 megapixel is dat niet cheap danIk vind dat nog cheaper van en kijk ik heb een camera op me gsm en kijk ook nog eens 5 megapixel! Das pas cheap!
Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 16:18:
[...]
Ben het daar zeker niet mee eens. S.E. en Nokia brengen alleen maar van die lompe

vierkante

en vooral dikke blokken uit.

Niks stijl vols aan.

Je hebt helemaal gelijk
Mijn SonyEricsson W880i is idd lomp, vierkant, 'n dik blok en totaal niet stijlvol!
O wacht!
Hij is niet zo lomp als jouw reactie, rechthoekig en 't is toevallig het dunste mobieltje ter wereld

Je hoeft niet zo te reageren hoor, zei alleen dat ik de camera-module er cheap uit vond zien PUNT
De enige die lomp en gefrustreerd reageert ben jijCLB schreef op zondag 06 mei 2007 @ 16:44:
[...]
[afbeelding]
[...]
[afbeelding]
[...]
[afbeelding]
[...]
[afbeelding]
Je hebt helemaal gelijk![]()
Mijn SonyEricsson W880i is idd lomp, vierkant, 'n dik blok en totaal niet stijlvol!
O wacht!
Hij is niet zo lomp als jouw reactie, rechthoekig en 't is toevallig het dunste mobieltje ter wereld![]()
Je hoeft niet zo te reageren hoor, zei alleen dat ik de camera-module er cheap uit vond zien PUNT
oja wel eens gehoord van samsung x820? 7mm dun...
Wat jij wilo rey schreef op zondag 06 mei 2007 @ 17:04:
[...]
De enige die lomp en gefrustreerd reageert ben jij
Het toestel ja, met 'n bult van de camera-moduleoja wel eens gehoord van samsung x820? 7mm dun...
Had SE, de W880i ook wel dunner kunnen maken met zo'n bult erop
En voor de rest heeft die specs, die elke prepaid-telefoon van 50,- ook heeft
[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 06-05-2007 17:11 ]
De SAMSUNG U600 en/of U700
NIET over énig ander model, en of dat wel of niet stijlvol zou zijn. Daarvoor kun je in de topics van de andere toestellen plaatsnemen. Ik ben geen modje en zo wil ik me niet gedragen, maar dit topic heb ik gemaakt voor de U600/U700.
Ik zeg alleen dat ik de camera-module van de U600 er erg cheap uit vind zien voor zo'n duur toestel...
Vervolgens wordt er op gereageerd, waarvan ik denk: hmm ik weet niet hoe 't met jou zit maar...
En nu is 't opeens 'n hele issue

Verwijderd
Verwijderd
De U100 5,9 mmo rey schreef op zondag 06 mei 2007 @ 17:04:
[...]
De enige die lomp en gefrustreerd reageert ben jij
oja wel eens gehoord van samsung x820? 7mm dun...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2007 18:40 ]
Verwijderd
Helaas is het niet de dunste ter wereld en helaas ook zeker niks stijl vols aan. Maar goed smaken verschillen.CLB schreef op zondag 06 mei 2007 @ 16:44:
[...]
[afbeelding]
[...]
[afbeelding]
[...]
[afbeelding]
[...]
[afbeelding]
Je hebt helemaal gelijk![]()
O wacht!
Hij is niet zo lomp als jouw reactie, rechthoekig en 't is toevallig het dunste mobieltje ter wereld![]()
Game on; de U600 is gewoon 1 van de beste die er te krijgen is nu!
Inderdaad, das zeker waarVerwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 18:39:
[...]
Game one; de U600 is gewoon 1 van de beste die er te krijgen is nu!
Kheb vandaag heerlijk rondje gefietst met natuurlijk mijn u600 op mp3/fm-radio mode.
Onderweg ook wat foto's gemaakt enzo, maar ik heb wat probleempjes nu, misschien dat jullie me kunnen helpen.
- MP3's worden "afgekapt"
-- Ik zit dus een mp3 te luisteren, en ong. 3 seconde voor het einde van me mp3, worden ze ruwweg onderbroken en gaat hij vrolijk verde rbij het volgende nummertje..
Iemand een idee??
- Toetstoon is een beetje "hyper"
-- Ik ben van mijn D500 (old skool phone:p) gewend dat ie een normaal piepje heeft in de menu's enzo, alleen krijg ik bij de u600 die hyper-toon er niet uit, ik heb me thema al uitgezet, en tekst van het scherm op normaal staan, toetstoon staat op piepje, maar helpt totaal niks.
Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
Das het tot nu toe wat ik aan problemen heb..
Tell me how to fix..

Zou ook het liefst de kleur zwart willen. Maar ik moet opschieten begin juni loopt me huidige abo echt af

[ Voor 28% gewijzigd door aex351 op 06-05-2007 22:03 ]
Verwijderd
Edit: Ok, nu maar 2
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2007 00:37 ]
same here.. das wel pluspunt.. de batterij gaat echt toppie lang mee!Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 23:55:
Heb mijn u600 zaterdagochtend uit de lader gehaald. Nu (zondagavond 23:55u) nog steeds 3 batterijstreepjes!
Edit: Ok, nu maar 2
Ik heb die irritante menu-tonen alleen maar uitgekregen door de toetstonen volledig stil te maken, ze vervangen door piepjes lukt niet.Mopperman schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:44:
- Toetstoon is een beetje "hyper"
-- Ik ben van mijn D500 (old skool phone:p) gewend dat ie een normaal piepje heeft in de menu's enzo, alleen krijg ik bij de u600 die hyper-toon er niet uit, ik heb me thema al uitgezet, en tekst van het scherm op normaal staan, toetstoon staat op piepje, maar helpt totaal niks.
Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
Das het tot nu toe wat ik aan problemen heb..
Tell me how to fix..![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Ik las dat het niet mogelijk was om zelf themas te downloaden en te installeren? Beetje jammer, er zit 1 thema in. Wat is het nut van die optie dan
aex351 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:57:
Ik ga de U600 van t-mobile denk ik bestellen. Kan iemand mij vertellen wie deze tel deze week dus van hun website heeft gekocht of het gebrand is?
Zou ook het liefst de kleur zwart willen. Maar ik moet opschieten begin juni loopt me huidige abo echt af.
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
heb ik ook last van, dacht eerst dat ik de mp3 niet goed had gekopieerd, maar bij mij kappen ze soms ook idd af, vrij irritant!Mopperman schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:44:
-- Ik zit dus een mp3 te luisteren, en ong. 3 seconde voor het einde van me mp3, worden ze ruwweg onderbroken en gaat hij vrolijk verde rbij het volgende nummertje..
Iemand een idee??
is everything cool?
Verwijderd
Het is een actieve thema. Als jij naar een ander land gaat dan veranderd de achtergrond mee. Ben je in parijs dan zie je de eiffel toren. Als het nacht wordt dan zie je dat ook op je mobiel. En nog veel meer van zulke dingen bij bijvoorbeeld inkomende smsjes.Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:14:
idd gewoon het volume van toetstoon op 0.
Ik las dat het niet mogelijk was om zelf themas te downloaden en te installeren? Beetje jammer, er zit 1 thema in. Wat is het nut van die optie dan
Het heeft niet echt nut maar is meer voor de leukigheid.
Stoer !Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 11:52:
[...]
Het is een actieve thema. Als jij naar een ander land gaat dan veranderd de achtergrond mee. Ben je in parijs dan zie je de eiffel toren. Als het nacht wordt dan zie je dat ook op je mobiel. En nog veel meer van zulke dingen bij bijvoorbeeld inkomende smsjes.
Het heeft niet echt nut maar is meer voor de leukigheid.
Kan ik dit ook handmatig aanpassen of niet?
En naarmate het bereik minder wordt, komt er meer bewolking etc
Volgens mij kun je het niet handmatig aanpassen.. Of je moet even de grens oversteken
Verwijderd
Is wel erg leuk bedacht van Samsung inderdaad. De eerste keer is het leuk maar ik ga niet continu op me schermpje zitten kijken. Dus heeft niet echt een nuttige functie maar zoals ik zei is het wel leukTha-PC-Legend schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:32:
[...]
Stoer !![]()
Kan ik dit ook handmatig aanpassen of niet?
Je kan het niet handmatig aanpassen. Is echt interactief aan waar je bent en welk dagdeel je bent etc...
Verwijderd
Slie mechanisme voelt wel goed aan. Toesten ook. Kan nietts over het menu/toets geveoligheid zeggen, gezien het een showmodel zonder batterij betrof.
Verwijderd
geen idee hoe je je probleem op kan lossen (heb hem zelf nog niet).Mopperman schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:44:
nou kids, even back on topic..
Kheb vandaag heerlijk rondje gefietst met natuurlijk mijn u600 op mp3/fm-radio mode.
Onderweg ook wat foto's gemaakt enzo, maar ik heb wat probleempjes nu, misschien dat jullie me kunnen helpen.
maar als je dat zo doet, hoelang gaat die batterij dan mee ? en bij normaal gebruik?
want als je maar 150 minuten kan bellen lijkt het me dat na een paar uur mp3 luiteren, een paar foto'tjes e.d. de batterij toch vrij snel leeg is, en je dus elke dag je u600 moet opladen.
Thnx
Clau
Sysspecs zie http://tweakers.net/gallery/89657/sys
Verwijderd
Ik heb heb hem donderdagavond 22.30 besteld, zojuist binnen gekregen. En het toestel is NIET brandedaex351 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:57:
Ik ga de U600 van t-mobile denk ik bestellen. Kan iemand mij vertellen wie deze tel deze week dus van hun website heeft gekocht of het gebrand is?
Zou ook het liefst de kleur zwart willen. Maar ik moet opschieten begin juni loopt me huidige abo echt af.
Heb trouwens 69.95 bijbetaald met een 1 jaar abbo.
Verwijderd
ik zit dit topic al een tijdje te volgen en heb zaterdag toch maar eentje opgehaald.
Tot nu toe vind ik het een top telefoon, alleen moet ik wel wennen aan het menu, gezien mijn afgelopen tig mobieltjes allemaal Sony Ericssons waren
Maar ik heb toch nog een paar vragen die ik hier niet terug kan vinden, kan iemand me hier antwoord op geven?
1. Is het mogelijk om met de USB aansluiting en Samsung PC Studio op je SD kaart te komen? Ik moet nu steeds de kaart eruit halen en in mijn cardreader stoppen. Beetje vervelen. Zoja, hoe kan ik er dan op komen?
2. Voor de achtergrond is er ook een optie Willekeurige Achtergrond. Elke keer als je weer terug komt op je mainscherm, dan heb je dus een andere achtergrond. Anyways, hoe kan ik die eruit knikkeren en mijn eigen erin zetten?
3. Ik heb op mijn SD kaart nu 4 mappen met mp3's erin staan. Vreemd genoeg kan ik er maar 3 zien als ik een hele map wil laden in de MP3 speler. Iemand een idee waarom?
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen. Op deze 3 puntjes na vind ik de U600 geweldig!
Verwijderd
Verwijderd
Als je bijv. via bluetooth een bestand naar de telefoon stuurt, dan geeft ie een melding op het scherm dat je iets kunt ontvangen. maar kun je op "ja" klikken? Nee, want de touchscreen knoppen zijn uit. je moet eerst een ander knopje indrukken, waarna je op ja kunt klikken om hem te ontvangen. Hebben ze hier nu niet over nagedacht? Ik snap dat je af en toe je touchscreen knoppen uit moet kunnen zetten omdat ze anders ongewenst af gaan, maar dit is toch ook weer irritant!
Iemand een oplossing voor deze problemen? En wat hebben jullie zoal nog meer aan gekke dingen gevonden?
1: ja, als je de usb aansluit vraagt de telefoon hoe je wilt verbinden, via pc studio, of als massa opslag (net als usb stick).1. Is het mogelijk om met de USB aansluiting en Samsung PC Studio op je SD kaart te komen? Ik moet nu steeds de kaart eruit halen en in mijn cardreader stoppen. Beetje vervelen. Zoja, hoe kan ik er dan op komen?
2. Voor de achtergrond is er ook een optie Willekeurige Achtergrond. Elke keer als je weer terug komt op je mainscherm, dan heb je dus een andere achtergrond. Anyways, hoe kan ik die eruit knikkeren en mijn eigen erin zetten?
3. Ik heb op mijn SD kaart nu 4 mappen met mp3's erin staan. Vreemd genoeg kan ik er maar 3 zien als ik een hele map wil laden in de MP3 speler. Iemand een idee waarom?
2: je kunt ook je eigen wallpapers er in zetten en deze selecteren. geen probleem!
3: tsja, misschien zit er een max op het aantal mappen. Is de map niet verborgen of beveiligd o.i.d.? Probeer eens alleen die map er op te laten en de rest er tijdelijk af te halen, zie je hem dan wel? Dat probleem heb ik op de U600 nog niet gehad in ieder geval.
[ Voor 32% gewijzigd door born2tweak op 08-05-2007 08:45 ]
Verwijderd
Ik heb alleen een verklaring voor jou 1e probleem, wellicht had je deze verklaring zelf ook al bedachtborn2tweak schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 08:42:
Ik baal enorm van deze telefoon. Er zitten een aantal zeer irritante bugs in de software, waar ik graag iets mee wil. Zou ik hem nog terug kunnen brengen, na 5 dagen gebruik? Het is echt irritant, dat de touchscreen-knoppen op de verkeerde momenten niet werken en dat bij het bellen je toetsen in toetsvergrendeling gaan. Hoe moet ik ophangen als ik handsfree bel? door op "ontgrendelen" en "ophangen" te klikken. Da's toch irritant? Het dichtschuiven van je telefoon werkt niet als je handsfree belt, dan reageert ie daar niet op.Erg vaag in ieder geval.
Als je bijv. via bluetooth een bestand naar de telefoon stuurt, dan geeft ie een melding op het scherm dat je iets kunt ontvangen. maar kun je op "ja" klikken? Nee, want de touchscreen knoppen zijn uit. je moet eerst een ander knopje indrukken, waarna je op ja kunt klikken om hem te ontvangen. Hebben ze hier nu niet over nagedacht? Ik snap dat je af en toe je touchscreen knoppen uit moet kunnen zetten omdat ze anders ongewenst af gaan, maar dit is toch ook weer irritant!
Iemand een oplossing voor deze problemen? En wat hebben jullie zoal nog meer aan gekke dingen gevonden?
Het heeft denk ik allemaal te maken met het feit dat men van Samsung de afweging moest maken tussen "perongeluk een touchscreen knop aanraken" of "een knopje meer indrukken tegen het eerste". Ik snap dat het irritant is, maar als het net zoals bij de E900 is, middelste knop van het bovenste deel van de telefoon indrukken, is het toch niet teveel moeite? Ik snap wel dat het vervelend is, omdat ik normaal altijd ophang door het toestel dicht te schuiven maar als ik em op handsfree heb dan heb ik em al dichtgeschoven. Waarschijnlijk hebben ze het bij Samsung wel goed overwogen en waren ze bang dat het echt reteirritant zou zijn wanneer je perongeluk zo'n knop indrukt wanneer je aan het bellen bent.born2tweak schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 08:42:
Ik baal enorm van deze telefoon. Er zitten een aantal zeer irritante bugs in de software, waar ik graag iets mee wil. Zou ik hem nog terug kunnen brengen, na 5 dagen gebruik? Het is echt irritant, dat de touchscreen-knoppen op de verkeerde momenten niet werken en dat bij het bellen je toetsen in toetsvergrendeling gaan. Hoe moet ik ophangen als ik handsfree bel? door op "ontgrendelen" en "ophangen" te klikken. Da's toch irritant? Het dichtschuiven van je telefoon werkt niet als je handsfree belt, dan reageert ie daar niet op.Erg vaag in ieder geval.
[...]
1: ja, als je de usb aansluit vraagt de telefoon hoe je wilt verbinden, via pc studio, of als massa opslag (net als usb stick).
2: je kunt ook je eigen wallpapers er in zetten en deze selecteren. geen probleem!
3: tsja, misschien zit er een max op het aantal mappen. Is de map niet verborgen of beveiligd o.i.d.? Probeer eens alleen die map er op te laten en de rest er tijdelijk af te halen, zie je hem dan wel? Dat probleem heb ik op de U600 nog niet gehad in ieder geval.
[edit]
Niet om een discussie op te laaien ofzo hoor, maar ik ben wel benieuwd naar foto's die de W880i kan makenCLB schreef op zondag 06 mei 2007 @ 17:15:
Haha nu wordt 't leuk![]()
Ik zeg alleen dat ik de camera-module van de U600 er erg cheap uit vind zien voor zo'n duur toestel...
Vervolgens wordt er op gereageerd, waarvan ik denk: hmm ik weet niet hoe 't met jou zit maar...
En nu is 't opeens 'n hele issue
[ Voor 9% gewijzigd door Booth op 08-05-2007 09:54 ]
Verwijderd
Verwijderd
stijl, het is gewoon veel mooier!Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 09:57:
Ik begrijp nog steeds echt niet wat het voordeel is van touchbuttons tov gewone buttons, echt niet!
ps hoe zit het nou met die batterij, hoelang gaat die mee (icm MP3speler/foto gebruik)?
Tsja, het is inderdaad een afweging die ze gemaakt hebben. Ik vind het alleen niet handig. Als ik handsfree bel, wil ik niet dat ik moet kijken of ik wel m'n touchscreen knopje raak bij het ophangen. ik wil gewoon dat ding dicht schuiven en dan ophangen, maar dat lijkt niet zo goed te werken helaas...Booth schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 09:50:
Het heeft denk ik allemaal te maken met het feit dat men van Samsung de afweging moest maken tussen "perongeluk een touchscreen knop aanraken" of "een knopje meer indrukken tegen het eerste". Ik snap dat het irritant is, maar als het net zoals bij de E900 is, middelste knop van het bovenste deel van de telefoon indrukken, is het toch niet teveel moeite? Ik snap wel dat het vervelend is, omdat ik normaal altijd ophang door het toestel dicht te schuiven maar als ik em op handsfree heb dan heb ik em al dichtgeschoven. Waarschijnlijk hebben ze het bij Samsung wel goed overwogen en waren ze bang dat het echt reteirritant zou zijn wanneer je perongeluk zo'n knop indrukt wanneer je aan het bellen bent.
Natuurlijk hebben ze gelijk, maar hier gaat volgens mij de stijl voorbij aan het doel en is daardoor onhandig geworden.
Verwijderd
Bedankt voor je hulp!born2tweak schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 08:42:
[...]
1: ja, als je de usb aansluit vraagt de telefoon hoe je wilt verbinden, via pc studio, of als massa opslag (net als usb stick).
Over nr2 bedacht ik me net dat ik misschien niet helemaal duidelijk ben geweest. Wat ik er mee bedoel, is dat ik de standaard wallpapers delete en mijn eigen erin zet. Zodat ik dus mijn eigen wallpapers als random op de achtergrond krijg.
Zoja, hoe kom ik daar bij?
En om nr3 nog duidelijker te maken:
Ik zie de map wel in Mijn Bestanden en dan Geheugenkaart, maar niet als ik via de mp3 speler de map wil toevoegen als Album. Heel apart en irritant helaas
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2007 12:16 ]
edit: al gevonden. Zo moeilijk was het blijkbaar niet. Het staat niet in 't boekje, maar gelukkig weet Google raad
[ Voor 14% gewijzigd door born2tweak op 08-05-2007 14:10 ]
viel mee, ik kwam thuis en batterij op 3 streepjes, onderwge ook wat gebeld enzo, uiteraard met headset.Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 16:18:
[...]
geen idee hoe je je probleem op kan lossen (heb hem zelf nog niet).
maar als je dat zo doet, hoelang gaat die batterij dan mee ? en bij normaal gebruik?
want als je maar 150 minuten kan bellen lijkt het me dat na een paar uur mp3 luiteren, een paar foto'tjes e.d. de batterij toch vrij snel leeg is, en je dus elke dag je u600 moet opladen.
Even terug, iemand die ij kan vertellen betrefd de mp3's en de irritante toetstonen?
Anders bellen we samsung weer eens xD
Verwijderd
Iemand? Heeft niemand m hier van Hi?Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 16:13:
Ik heb sinds vandaag ook de U600, gehaald bij the phone house met een contractverlenging van Hi. Nu is dat zo'n idioot Justin Timberlake pakket. Het grote probleem hiermee is dat ik iedere keer als ik de telefoon aan of uitzet, je Justin Timberlake nog voor de welkomsttekst megagroot in beeld ziet verschijnen. Hier ben ik niet zo van gediend, maar ik heb geen flauw idee hoe je dat uitzet/veranderd. Heb t ook al via de meegeleverde software geprobeerd. Weet iemand misschien hoe je dit veranderd???
of je intro/outro filmpje op je telefoon uitzetten (kgeloof dat da kon) of samsung bellen en vragen of je hem mag flashen met de orginele u600 software
Lag aan instellingen in m'n telefoon, stond op vodaphonestraider schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:36:
Heeft iemand anders ook problemen met inernet en MMS? Bij mij werken ze allebei niet, HEEL soms kan ik doorkomen met internet, maar mms werkt gewoon niet. (Orange trouwens)...
Hoe kan ik mooie foto's maken? instellen dat ie op mp4 formaat staat ofzo ?
mp4 is voor videonubcaek schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:17:
Em,
Hoe kan ik mooie foto's maken? instellen dat ie op mp4 formaat staat ofzo ?
Hoe stel ik de kwaliteit voor foto's zoals deze hierboven goed af dan ?
deze komt van pagina 3
Zet je reso op een groter formaat?
in je foto menu:
heb je grootte
2048*1536 voor 3.2 mp
Hoe kan ik dat internetten trouwens uitzetten ?
Verwijderd
Heeft er iemand nog leuke sms geluidjes?
Weet ook niet waarom het niet kan, erg irritant is dat. als je hem in je broekzak hebt hoor je hem soms niet dus moet je hem op trillen hebben en als je hem ergens hebt liggen hoor je niet dat ie triltVerwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:04:
Waarom kan ibij een sms niet laten trillen + geluid?
Heeft er iemand nog leuke sms geluidjes?

Niet zo'n hele denderende aktie qua abonnement maarja, heb je wel meteen al de witte versie als een van de eersten
Ikzelf zit zwaar te overwegen om em te bestellen, maar weet iemand toevallig of dit dan gewoon de normale witte U600 is. Dus NIET een branded toestel met eigen T-Mobile menu e.d.?

[ Voor 32% gewijzigd door Yellowneck op 09-05-2007 02:11 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
En wat zijn de bevindingen met PIT, of mobiel internet, op de U600?
1 minuut zoeken zegZephaniah schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:58:
Ik zit ook te denken aan de U600, de N95 is me te duur bij een één jarige T-Mobile Flex 20 met PIT verlenging(€300 ofzo). Iemand enig idee wat de U600 dan moet kosten?
En wat zijn de bevindingen met PIT, of mobiel internet, op de U600?

http://www.2call.nl/quick...B_ID=306&PR_ID=450&DUUR=1
Verwijderd
Ik wil deze telefoon gaan aanschaffen, maar zit nog met een vraag waar niemand mij een goed antwoord op heeft kunnen geven, misschien jullie wel?
In hoeverre is de U600 compatibel met de Parrot CK3100 carkit? Is dit alleen headsetfunctionaliteit of wordt ook het telefoonboek netjes gesynchroniseerd?
Alvast bedankt.
Verwijderd
Verwijderd
overal op internet staat bij de specs dat java wel ondersteund word, weet iemand hoe dat zit? en of het mogelijk is om via de pc apps te instaleren.
(de quotes)
CLB schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 22:30:
[...]
Noopz kan niet![]()
[/quote]DaannO schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:45:
[...]
Op zich wel, maar misschien dat hij dus de genoemde memory bug heeft.
Nav4All in principe, maar java aps installeren op een samsung is erg lastig dus eigenlijk Nee!
als je dat gprs icoon bedoelt, dat krijg je nie uit, betekend dat je gprs verbinding kan maken,
niet dat ie in gebruik is.
Verwijderd
Ik zit in het camera menu, dan zet bijv resolutie op het hoogst. Maar hoe kan ik dan die instellingen opslaan? Hij springt telkens terug naar de oude instellingen.
Zoals ik al zei, kun je er gewoon geen nieuwe Java-applicaties opzetten!Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 18:44:
hoe zit het trouwens met de java ondersteuning? in dit topic is 1 keer gezegd dat dat niet kon.
Via 'n omweg kon 't volgens mij wel bij de Samsung D500/ D600 maar niet op deze U600!
Er wordt uiteraard gezegd dat hij Java ondersteund, omdat er al 'n aantal Java-games op staan!
in het foto menu reso kiezen,Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:23:
Wat ik nog niet snap is het volgende:
Ik zit in het camera menu, dan zet bijv resolutie op het hoogst. Maar hoe kan ik dan die instellingen opslaan? Hij springt telkens terug naar de oude instellingen.
op de i knop,
dan knopje rechtsboven in je scherm als je hem op foto modus hebt (terug)
hier slaat ie dan auto op.
Opmerking: je moet wel voldoende vrije ruimte hebben, anders psringt hij naar een ;lagere resolutie om je fotos te saven.
---
Iemand nog een tip voor de mp3's of de toetstonen?
Wat gezegd werd als "het kan niet" IS doorbroken.
Kheb al iets gelezen van opera mini die ook draait op deze manier...
Hier de nederlandse versie, brought to you by: Mopperman..
INSTALLEREN VAN JAVA GAMES/APPS VOOR DE SAMSUNG U600
Disclaimer: Doe dit op eigen risico, ik sta niet in voor evt. schade van deze manier!
Na lang googlen heb ik een manier gevonden om java james te instaleren.
Hier is wat je moet doen.
1. Vind een java game. Die van de samsung D500/D600 werken, overige weet ik niet, ben nog op zoek naar leuke games enzo.
2. Download de JAR en de JAD files
3. Zet deze files in je Overige bestanden
4. Verlaat alle menu's en typ de volgende code:
*#9998*4678255#
Je krijgt nu te zien: "Java Install Enabled"
5. Ga naar je overige bestanden, en kies voor optie op de JAD file
6. Bij de vraag: Instaleren? Kies je yes
7. Na instalatie, verlaat alle menu's en typ nogmaals de code *#9998*4678255#, dit deactiveerd je java install.
8. Have Phun!

[ Voor 9% gewijzigd door Mopperman op 09-05-2007 21:30 ]
die kan je maken..CLB schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:33:
Wel cool zeg! Jammer dat ik 2000 Java-games heb zonder .jad file
http://www.google.nl/sear...&meta=&btnG=Google+zoeken
Samsungs hebben toch ook maar 4MB voor Java-applicaties..!? Das wel but hoor

Op m'n SE W880i staan nu 121 games en dit is zo'n 43MB geeftie aan! Dan kun je op zo'n Samsung 10 spelletjes installeren en dan is 't feestje alweer over... Mja er is tenminste feest

Je kan allang blij zijn om dit te krijgenCLB schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:43:
Nog stoerderJammer dat ik dan geen U600 heb..
Samsungs hebben toch ook maar 4MB voor Java-applicaties..!? Das wel but hoor![]()
Op m'n SE W880i staan nu 121 games en dit is zo'n 43MB geeftie aan! Dan kun je op zo'n Samsung 10 spelletjes installeren en dan is 't feestje alweer over... Mja er is tenminste feest

Weet iemand nog een site voor java apps/games? meeste die ik nu vind zijn trails enzo.. xD
Ik vind 't ook erg erg gaaf, dat 't nu eindelijk wel kan hoor, zeker!Mopperman schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:46:
[...]
Je kan allang blij zijn om dit te krijgen,
Zulke sites mogen hier niet besproken wordenWeet iemand nog een site voor java apps/games? meeste die ik nu vind zijn trails enzo.. xD
Zoek eens op Google op 'juegos Java' ofzo, of kijk op Torrentsites of op Nieuwsgroepen
Mwah ik vind 't altijd wel leuk om wat RPG-gamepjes te spelen tijdens 't treinen.aex351 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:12:
Na twee weken heeft iedereen het toch wel weer gezien met spelletjes spelen op de telefoon.
En m'n neefjes en nichtjes vinden 't ook altijd leuk om 'n spelletje te doen op m'n mobiel.
Ik bedoel legaal gratis games, dat is toch wel toegestaan? er zijn maar zat freeware games had ik begrepen..CLB schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:18:
Zulke sites mogen hier niet besproken worden![]()
Zoek eens op Google op 'juegos Java' ofzo, of kijk op Torrentsites of op Nieuwsgroepen
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde! Ik heb zelfs een mp3 op mijn U600 die 12 seconden duurt en al na 8 seconden gewoon stopt! Spoel ik hem verder dan de 8 seconden dan maakt ie hem wel helemaal af, maar blijft de teller van de ingebouwde mp3-speler op 0:00 staan. Alle andere mp3's die in mijn telefoongeheugen/SD card staan worden ook iets eerder afgekapt. Sommige 1 seconde voor het einde, anderen 3 seconden voor het einde. Geheel willekeurig. De mp3's zijn gewoon goed, als ik zo op de pc afdraai zijn ze prima en als ik ze BlueTooth naar iemand anders zijn ze ook goed en draaien ze tot het einde af.Mopperman schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:44:
Iemand een idee??
heb ik ook last van, dacht eerst dat ik de mp3 niet goed had gekopieerd, maar bij mij kappen ze soms ook idd af, vrij irritant!
Ben echt benieuwd of iemand hier een oplossing voor heeft?
Btw. goeie tip van de Java-games Mopperman en het werkt nog ook!
Blijkbaar is de code die je kan gebruiken om Java apps te installeren op een U600: *#9998*4678255# wat gelijk staat aan *#9998*INSTALL#. De melding die je krijgt is 'Geactiveerd'. Vervolgens moet je van een bepaalde applicatie zowel de .jar als .jad file overzetten naar je 'Overige bestanden'. Ik kon nergens een .jad file vinden, maar deze kan je blijkbaar zelf aanmaken met een programaatje aan de hand van de .jar. Kwestie van even googlen. Daarna selecteer je de .jad file, kies je voor 'opties' en dan kan je Installeren. Als je klaar bent, wel weer even 'Deactiveren' door weer de code in te geven.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 23:59 ]
Tsjaa dat kan k ook niet wetenMopperman schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:32:
[...]
Ik bedoel legaal gratis games, dat is toch wel toegestaan? er zijn maar zat freeware games had ik begrepen..
Omdat je 't over trials had, ga ik er vanuit dat je de hele games wilde hebben
Verwijderd
- Is het mogelijk om fotos DIRECT op de micro kaart op te slaan
- En geldt dit ook voor mp3/foto bestanden die ik vanaf de pc importeer?
Ben erg tevreden met het toestel, maar wat wil je als je van een E600 naar een U600 gaat
Verwijderd
Dat kan, als je een foto gaat nemen moet je even op het icoontje rechtsonder klikken>instellingen>linker icoon>en dan het laatste icoontabjeVerwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:01:
Ik heb de scheiding tussen Micro SD kaart en het telefoongeheugen nog niet helemaal onder de knie, vandaar deze vragen voor de medegebruikers
- Is het mogelijk om fotos DIRECT op de micro kaart op te slaan
- En geldt dit ook voor mp3/foto bestanden die ik vanaf de pc importeer?
Ben erg tevreden met het toestel, maar wat wil je als je van een E600 naar een U600 gaat
Verwijderd
Heb het gevonden maar krijg het maar niet voor elkaar om Geheugenkaart te kiezen?Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:41:
[...]
Dat kan, als je een foto gaat nemen moet je even op het icoontje rechtsonder klikken>instellingen>linker icoon>en dan het laatste icoontabje
Ik probeer hem 'aan te vinken' maar hij springt telkens terug op telefoongeheugen... wat doe ik fout?
Edit: Nevermind mn SD kaartje zat er blijkbaar niet goed in

Kun je me misschien vertellen hoe ik direct muziek op de SD kaart zet?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 10:59 ]
Verwijderd
Ik had deze code ook al eerder gepost maar geen reactie erop gehad:). Als iedereen post tot hoever het voltage gaat als die helemaal is opgeladen kunnen we een beeld krijgen van het gemid. voltage en of hier echt grote verschillen in zit!Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:16:
Als iemand geïnteresseerd is in het percentage van zijn batterij, toets *#0228# en dan 2x naar beneden drukken
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Weet iemand hoe dit te fixen ?