Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimli
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 18:22:
[...]

Iemand? Heeft niemand m hier van Hi?
Ik heb hem online bij KPN besteld, zelfde 'probleem'. Ik hoef ook geen Justin Timberlake te zien als ik mijn telefoon aan zet. Maar ik heb nergens in het menu een optie kunnen vinden om dat uit te zetten.

Ik hoop dat hier een oplossing voor is of komt. Verder bevalt de telefoon me gelukkig prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nou de enige die last heeft van speling? Als het toestel is dichtgeschoven, dan kan ik het bovenste schuifgedeelte paar mm van links naar rechts schuiven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen last van speling op mijn U600 hoor...is geen beweging in te krijgen en sluit allemaal perfect aan.

Dan heb je waarschijnlijk precies een slechte te pakken :( :'(

Iemand enig idee m.b.t. de mp3's die te vroeg worden afgekapt??
Of is er ergens een helpdesk van Samsung die eventueel zulke vragen zou kunnen beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag mensen,

Heb even een vraagje..
Heb een U600 aangeschaft gister :d, gelijk een SD kaartje gekocht.. :D
Op dat kaartje drie mappen met mp3's gezet en dat kaartje in m'n telefoon gedaan.
Hoe kan ik nou bij de mp3 speler die mp3's laden naar een playlist ofzo?
Anders als ik de mp3s wil luisteren die op dat SD kaartje staan moet ik elke keer op terug en dan weer op spelen, terug en weer spelen.. Dat gaat niet echt makkelijk op de fiets..

Hoop dat iemand mij kan helpen, kijk hier om het uur wel op..

Groetjes

**edit**

Btw op mijn telefoon werkt de USB kabel niet?
"kan apparaat niet herkennen"
heeft iemand dit meer?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die nog leuke achtergronden zoeken: http://www.pocketpcscreens.com/

staan er echt mooie tussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind het trouwens omslachtig om een sms ontvanger te selecteren...eerst selecteren en dan nog eens op "kies" klikken..lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 12:38
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 19:10:
Ben ik nou de enige die last heeft van speling? Als het toestel is dichtgeschoven, dan kan ik het bovenste schuifgedeelte paar mm van links naar rechts schuiven...
Dit heb ik ook..al valt het bij mij reuze mee..hoogstens 1 milimeter. Bij mijn 1e u600 wiebelde het teostel als deze was opgengeschoven. T-mobile heeft deze keurig omgewisseld

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Eindelijk een review op Mobile-review.com! De U700 ziet er toch wat mooier uit vind ik, en hij heeft bovendien een navigation wheel (WheelClick), lijkt me ideaal :)

Review of GSM-handset Samsung U600

edit:
Zie dat de U700 er hier toch wat anders uitziet dan op de meeste sites + startpost; 4 knopjes ontbreken (of lichten niet op?) en 't display is wat meer 'geintegreerd' in het design... hoop dat ie er ook daadwerkelijk zo uit komt te zien, maar zal wel wat gepolished zijn met photoshop of een 3d-render zijn

[ Voor 37% gewijzigd door Kunyfyer op 11-05-2007 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb een Samsung U600 en ik vind het een geweldig toestel. Ik heb alleen wat moeite met de besturing.

Telkens als ik op een verkeerde toets druk (bijvoorbeeld de beltoets bij het maken van een foto) dan maakt de telefoon een geluidje. Het lukt me maar niet om dit uit te zetten.

Weet iemand hoe dit moet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan11117
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 14:30
Zitten er op deze telefoon nou geen meerdere profielen met andere ringtones / instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Én we hebben een Mobile-review review! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Kunyfyer schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:53:
Eindelijk een review op Mobile-review.com! De U700 ziet er toch wat mooier uit vind ik, en hij heeft bovendien een navigation wheel (WheelClick), lijkt me ideaal :)

Review of GSM-handset Samsung U600

edit:
Zie dat de U700 er hier toch wat anders uitziet dan op de meeste sites + startpost; 4 knopjes ontbreken (of lichten niet op?) en 't display is wat meer 'geintegreerd' in het design... hoop dat ie er ook daadwerkelijk zo uit komt te zien, maar zal wel wat gepolished zijn met photoshop of een 3d-render zijn
Mja, tis dat de U700 geen radio heeft, anders had ik die wel genomen denk ik.
3 posts boven je :>

[ Voor 13% gewijzigd door Yellowneck op 11-05-2007 21:41 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-02 22:53
Ik heb dit mobiel ook van de week aangeschafd maar hij blijkt nu alweer kapot te zijn. Tenminste, het omhoog-navigatie knopje werkt niet meer. Eerst werkte hij nog als je hem hard indrukte maar nou werkt hij helemaal niet meer.

Weet iemand verder nog hoe je in een "geheim menu" kan komen d.m.v. een speciale code waar je de toetsen enzo kan testen. Daar kan ik ook kijken of het navigatie knopje echt kapot is of een software fout is, hoogschijnlijk een hardware fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vandaag voor het eerst vastgehouden.... NICE!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist besloten dat ik het toestel maandag terug naar de winkel breng omdat er teveel speling in zit. Ik wil uiteraard wel een vervangende U600 want verder ben ik tevreden..

Toevallig heeft een vriend van me dit toestel ook waardoor ik heb kunnen zien en voelen dat mijn toestel gewoon teveel speling heeft, als ik hem een klein beetje schud hoor je kleine tikjes (wanneer de telefoon open geslide is) |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Zo vandaag nieuwe abbonement besteld is de U600 niet meer op voorraad |:( naja ff geduld hebben :/

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle ook net een U600 aangeschaft. Ben er tevreden over, alleen als ik dat kreng aansluit via de usb, en de drivers en de pc studio heb geinstalleerd plus de update heb gedraaid voor al deze toelie, zegt dat Pc Studio programma dat

MIJN TOESTEL NIET ONDERSTEUND WORDT!

Watskeburt. Heeft iemand dit ook en/of kunnen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimli
Dat klopt, de U600 wordt nog niet ondersteund in deze versie van Samsung Studio, ik baal er ook enorm van. Na veel zoeken op internet ben ik er achter dat versie 3.1.2 van de PC studio de U600 wel ondersteunt. Maar alle downloadsites bieden 3.1.1. Ik ben wel een pagina tegen gekomen waar 3.1.2 stond, maar die was weer voor XP.

Wat wel merkwaardig is, is dat op sommige pagina's staat dat 3.1.1 de U600 wel ondersteunt en op andre pagina's weer niet. Het zal wel gewoon wachten worden op Samsung. Ik hoop maar dat ze opschieten....

Verder zou ik ook erg blij zijn als de kop van dhr. Timberlake er op de één of andere manier uit te halen is. Verder ben ik zeer tevreden over deze telefoon.

Versie 3.1.2 is hier te downloaden: http://downloadcenter.sam..._Studio_312_GCB_Setup.exe

Ik ga maar een XP virtual machine aanmaken en hopen dat het draamee gaat lukken. Voor de mensen die XP 32 bit gebruiken zou deze gewoon moeten werken...

[ Voor 17% gewijzigd door Grimli op 12-05-2007 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:22:
Ik heb zojuist besloten dat ik het toestel maandag terug naar de winkel breng omdat er teveel speling in zit. Ik wil uiteraard wel een vervangende U600 want verder ben ik tevreden..

Toevallig heeft een vriend van me dit toestel ook waardoor ik heb kunnen zien en voelen dat mijn toestel gewoon teveel speling heeft, als ik hem een klein beetje schud hoor je kleine tikjes (wanneer de telefoon open geslide is) |:(
ZIjn misschien die knopjes aan de zijkant die je hoort tikken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Grimli schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 13:50:
Dat klopt, de U600 wordt nog niet ondersteund in deze versie van Samsung Studio, ik baal er ook enorm van. Na veel zoeken op internet ben ik er achter dat versie 3.1.2 van de PC studio de U600 wel ondersteunt. Maar alle downloadsites bieden 3.1.1. Ik ben wel een pagina tegen gekomen waar 3.1.2 stond, maar die was weer voor XP.

Wat wel merkwaardig is, is dat op sommige pagina's staat dat 3.1.1 de U600 wel ondersteunt en op andre pagina's weer niet. Het zal wel gewoon wachten worden op Samsung. Ik hoop maar dat ze opschieten....

Verder zou ik ook erg blij zijn als de kop van dhr. Timberlake er op de één of andere manier uit te halen is. Verder ben ik zeer tevreden over deze telefoon.

Versie 3.1.2 is hier te downloaden: http://downloadcenter.sam..._Studio_312_GCB_Setup.exe

Ik ga maar een XP virtual machine aanmaken en hopen dat het draamee gaat lukken. Voor de mensen die XP 32 bit gebruiken zou deze gewoon moeten werken...
Misschien dit in de startpost toevoegen? Het is al 1000x gevraagd en mensen zoeken ook dit topic niet door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimli
Bij deze kan ik bevestigen dat de 3.1.2 die ik hierboven postte draait als een zonnetje op Windows XP x32, zijn die mensen tenminste uit de brand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:22:

Het lijkt me normaal dat er speling op zit. Het toestel is zo dun en werkt met een veertje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimli
Samsung pc studio onder Vista

Het is me na een avondje ´rommelen´ gelukt om een soort van Frankenstein-build (:p) van de Samsung PC Studio te maken. Hiermee werkt de PC studio samen met mijn U600 onder Windows Vista.

Tot nu toe lijkt het goed te werken, ik kan door m´n telefoon browsen enzo. Ik moet nog uitzoeken of hier eventuele problemen mee zijn. Ik heb dit als volgt bereikt:
  1. Versie 3.1.1 installeren onder Vista.
  2. 3.1.2 installeren onder XP.
  3. Donor files van 3.1.2 gebruiken om die van 3.1.1 te vervangen
En voila, de Wizard weet niet dat hij de U600 niet hoort te ondersteunen en hij doet het. Nu nog uitzoeken om welke bestanden het ging...

Ik ga er eerst maar eens mee spelen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Grimli op 13-05-2007 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een vraag over de agenda.
Is deze te synchroniseren met outlook of pc-studio oid?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die een GPS willen gebruiken, is dit misschien wat:
http://www.mgmaps.com/index.php
http://www.navizon.com/navizon_navizon.htm
Installeer mgmaps en navizon (deze 2 werken met elkaar als je de gps settings in mgmaps op navizon zet) en als het goed is kun je dan je positie bepalen.
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, dus weet niet precies hoe dit werkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor nieuw abo naar Primafoon geweest in Purmerend. Verkoper melde dat hij het toestel niet op voorraad had maar wilde me wel meteen vastleggen voor nieuw abo. Dat vond ik wel een beetje overdreven. Wel abo en dan misschien in de loop van volgende week 't toestel...
Winkels zat ! Toen naar Belcompany, eerst gevraagd of het toestel voorraadig was, en toen een Hi 25 voor 2 jaar afgesloten. Gratis Samsung U600, simlockvrij en (godzijdank) geen Justin Timberlake rommel erop. Beetje mee gespeeld en nu in de oplader...... Zal mij benieuwen. Eerste indruk : Top toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Grimli schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 13:50:

Niet goed gelezen, betrof Vista ;)
Moet 's opletten :X

[ Voor 3% gewijzigd door Exorcist op 13-05-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
hoe lang moet ie eigenlijk opladen? Ik vind het best irritant dat ie niet gewoon een seintje geeft als ie vol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:45

aex351

I am the one

Fubaruba schreef op zondag 13 mei 2007 @ 16:56:
hoe lang moet ie eigenlijk opladen? Ik vind het best irritant dat ie niet gewoon een seintje geeft als ie vol zit.
Half uurtje? Gewoon op je gevoel opladen ;)

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand ervaring met de U600 / parrot CK3100 carkit of andere carkits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straider
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-07 22:14
Is er een of andere manier om een geinstalleerd java programma buiten de telefoon om te verwijderen? ik heb via die code dit: http://wap.mgmaps.com/get...orm=nogps&submit=Download geinstalleerd, alleen als ik nu op java games klik via mijn telefoon, loopt hij vast en begint hij zonder stoppen te trillen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimli
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 00:05:
Hallo,

Ik heb een vraag over de agenda.
Is deze te synchroniseren met outlook of pc-studio oid?

Bedankt
Via het Sync gedeelte van PC Studio moet het mogelijk zijn je telefoon met Outlook te syncen (agenda, taken, contacten etc.).

Helaas wil deze module nog niet werken op mijn 3.1.1 Vista versie (hij ziet niet dat de telefoon is aangesloten). Wellicht dat iemand met versie 3.1.2 op XP dit wel aan de praat heeft gekregen?

Ik hoop maar dat Samsung snel met 3.1.2 voor Vista komt, integratie met Outlook lijkt me een erg handige feature (overal m'n agenda bij me).

Visitekaartjes inscannen werkt trouwens ook als een tierelier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier toevallig een Mac?

Hij staat niet onder supported devices bij iSync, de D900 echter wel. Ik zou hem wel graag willen synchroniseren namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

straider schreef op maandag 14 mei 2007 @ 00:57:
Is er een of andere manier om een geinstalleerd java programma buiten de telefoon om te verwijderen? ik heb via die code dit: http://wap.mgmaps.com/get...orm=nogps&submit=Download geinstalleerd, alleen als ik nu op java games klik via mijn telefoon, loopt hij vast en begint hij zonder stoppen te trillen......
Wat maf, bij mij doet ie het gewoon... alleen heb hem niet via de wap site geinstalleerd maar de jad en jar files gedownload.

in ieder geval misschien zit hier iets bij wat je kan helpen

4. Verlaat alle menu's en typ de volgende code:
*#9998*4678255#
Je krijgt nu te zien: "Java Install Enabled"General Diagnostics:
*#0*# -- LCD Test Menu.
*#06# -- Show the IMEI number.
*#367# -- DB Profile Setting Menu.
*#1234# -- Displays the Firmware Version
*#9324# -- Phone Monitor. Press up and down to display more.
*#0228# or *#9998*228# -- (BAT) Battery statistics. Press up and down to display more.
*#0289# or *#9998*289# -- (BUZ) Buzzer test.
*#0638# or *#9998*638# -- (NET) SIM network ID.
*#0746# or *#9998*746# -- (SIM) SIM Information.
*#0778# or *#9998*778# -- (SST) SIM Service Table. Press up and down to display more.
*#0782# or *#9998*782# -- (RTC) Real Time Clock Display. Press the "#" key to refresh
*#0842# or *#9998*842# -- (VIB) Vibrator test.
*#1111# or *#9998*1111# -- Displays the Software Version.
*#1234# -- Displays the Firmware Version.
*#2222# or *#9998*2222# -- Displays the Hardware Version.
*#4357# or *#9998*4357# -- (HELP) Code help screen. Press up and down to display more.
*#4777*8665# -- GPRS Test and Configuration Menu.
*#5002*8376263# -- Additional handset information. Press up and down to display more.
*#9998*76# -- (PN) Production Number.
*#9998*377# -- (ERR) NVM error log. Press up and down to display more.
*#9998*667# -- (MMS) MMS Debug.
*#9998*968# -- Yamaha test.
*#9998*982# -- Edit IM settings
*#9998*2576# -- (BRKN) SIM Error.
*#9998*3323# -- (DEAD) Forced Crash.
*#9998*5282# -- (JAVA) Java Profile Menu. The "Install MIDlet" password is "235282"
*#9998*5646# -- (LOGO) GSM Logo set. Press up and down to set.
*#9324# -- Displays distances the nearest transmitter towers and their numbers.
WAP Configuration:

*#82# -- Display WAP User Agent.
*#92782# -- Edit the WAP User Agent. Default setting is "SEC-SGHD807/1.0 TSS/2.5"
*#827# -- Display WAP UA Profile.
*#927827# -- Edit WAP UA Profile. Default is setting "http://wap.samsungmobile.com/uaprof/d807_10.xml"\
Digital Audio Interference:

*#3243948# -- Digital Audio Interference (DAI) OFF (Resets Phone)
*#32436837# -- Digital Audio Interference (DAI) ON
Bluetooth Configuration:

#*3888# -- Bluetooth test mode
*#232337# -- Displays Current Bluetooth MAC address
*#7263232337# -- Changes Bluetooth MAC address. A random number is chosen and you will lose all your previous bluetooth connections. Use with caution!
Reset Codes: Data in the phone will be deleted!

*2767*3855# -- Full reset
*2767*2878# -- CUST reset
*2767*927# -- WAP reset
*2767*667# -- MMS reset
*2767*36245# -- Email reset
Auto call pickup:

*#22766# -- Automatically receive call (incoming calls are picked up without you pushing any button)
*#227633# -- Manually receive call (disables above setting)
*#732982# -- Unknown. Screen quickly says "Saved" but gives no indication as to what is saved.

Zijn niet de officiële codes van de u600 maar sommige doen het wel gewoon, heb ze niet allemaal uitgeprobeerd

succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-09 21:38
HELP!

Ik heb afgelopen dinsdag een Samsung U600 bij T-Mobile gekocht en toen ik donderdag avond constateerde dat er verticaal speling in zat, je voelt dat wanneer je drukt erg irritant, ben ik zaterdag terug gegaan.. na veel gezeik omdat er een kras in het beeldscherm zat heb ik em maar gepolijst en ben weer terug gegaan.. Nou mag ik hem omruilen. maar ze hebben nog maar 1 exemplaar en daar zit zijdelings speling in.. en ik vind dat te veel.. ik heb t ook bij mn zusje der d500 ofzo geprobeerd en daar zit veeel minder speling in. Dus die heb ik geweigerd.. nou krijg ik tot donderdag de tijd om te beslissen wat ik wil doen.. Ik wil hem eigenlijk terug brengen en een ander toestel nemen.. maar nee dat mag weer niet omdat ik het karton niet heb wat er in de verpakking zit(waar alles in zat)... verder is hij HELEMAAAL compleet..

Ik ben dus aardig aan het *knip* geweest..

Niet echt netjes om met ernstige ziektes te smijten!

Waar sta ik ?
Wat is mijn recht?
Woont er iemand in almere die ook de U600 heeft en dat kartonnetje nog heeft en kwijt wil?
Suggesties?

BVD!

Guido.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straider
Hartstikke bedankt!! :D Full reset heeft geholpen :)

Als ik een keer m'n telefoon wil terugbrengen wegens speling (ik heb er ook last van, linksonder en rechtsboven is zo te kantelen) weet ik hoe ik een error kant veroorzaken :*)

Ik hadt ook gedaan met jad en jar ding, alleen heb ik denk ik de verkeerde versie ofzo ??

[ Voor 11% gewijzigd door straider op 14-05-2007 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nubcaek schreef op maandag 14 mei 2007 @ 18:11:
HELP!

Ik heb afgelopen dinsdag een Samsung U600 bij T-Mobile gekocht en toen ik donderdag avond constateerde dat er verticaal speling in zat, je voelt dat wanneer je drukt erg irritant, ben ik zaterdag terug gegaan.. na veel gezeik omdat er een kras in het beeldscherm zat heb ik em maar gepolijst en ben weer terug gegaan.. Nou mag ik hem omruilen. maar ze hebben nog maar 1 exemplaar en daar zit zijdelings speling in.. en ik vind dat te veel.. ik heb t ook bij mn zusje der d500 ofzo geprobeerd en daar zit veeel minder speling in. Dus die heb ik geweigerd.. nou krijg ik tot donderdag de tijd om te beslissen wat ik wil doen.. Ik wil hem eigenlijk terug brengen en een ander toestel nemen.. maar nee dat mag weer niet omdat ik het karton niet heb wat er in de verpakking zit(waar alles in zat)... verder is hij HELEMAAAL compleet..

Ik ben dus aardig aan het knip geweest..

Waar sta ik ?
Wat is mijn recht?
Woont er iemand in almere die ook de U600 heeft en dat kartonnetje nog heeft en kwijt wil?
Suggesties?

BVD!

Guido.
Dat beetje speling... is normaal voor zo'n dun toestel. Heb er ook wel last van, maar je mag er gewoon niet aan denken.

De d500 is een dikker toestel, die werkt niet met een veer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dodgy_Bob
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-07 19:08
Ik heb ook een poging gedaan die jad en jar files van mgmaps te installeren. De activatiecode werkte, al staat er bij mij alleen 'geactiveerd', maar als ik dan op die jad file druk in overige bestanden, dan staat er 'niet ondersteund bestand'.

hebben andere mensen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straider
dat maps programmatje is gelukt bij mij, door eerst de JAR te downloaden van de laatste generic versie, en dan een JAD bestandje aanmaken door JADMAKER, te vinden op google, maar navizon lukt me nog niet...

Heeft iemand zim ff de data uit die Orange, Orange mms, Orange WAP etc. profielen hier te kopieeren? Ik ben ze kwijt geraakt na de reset :')

[ Voor 25% gewijzigd door straider op 14-05-2007 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Hier zit absurd veel speling in.. teveel vind ik.. dat risico wil ik niet nemen.. dus heb ik besloten dat ik een ander merk wil... maar nu wordt er moeilijk gedaan om de binnenkant van het doosje.. er zit een kartonnetje in wat alles op zn plek houdt en die heb ik niet meer.. dus ik mag wel een nieuw toestel.. maar geen toestel van een ander merk..

staan zij in hun recht om dat te weigeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

straider schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:47:
Heeft iemand zim ff de data uit die Orange, Orange mms, Orange WAP etc. profielen hier te kopieeren? Ik ben ze kwijt geraakt na de reset :')
Dan bel je Orange even op om de instellingen aan te vragen, 2 minuten werk :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 22:17:
ok, ben eruit wat de slechte video betreft; er zijn 2 standen; MMS, dit is in 3GP formaat en tot een maximale size beperkt (om als MMS te sturen). Het andere formaat is onbeperkt in grote en in .MP4, dit ziet er goed uit :)
En hoe stel ik de telefoon dan zo in dat er .MP4-filmpjes gemaakt worden? Ik kan het nergens in de telefoon of gebruiksaanwijzing terugvinden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimli
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 09:53:
[...]

En hoe stel ik de telefoon dan zo in dat er .MP4-filmpjes gemaakt worden? Ik kan het nergens in de telefoon of gebruiksaanwijzing terugvinden.....
  1. Start je camera
  2. Zet de camera op 'camcorder modus'
  3. Open het menuutje onderaan (met de onderste/linker soft button)
  4. Ga naar het icoontje dat er uit ziet als een stukje 'film'. (2e van rechts)
  5. Zorg dat er een vinkje komt voor 'Voor volledige geheugen' ipv 'Limiet voor MMS-bestand'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 2gb micro sd kaartje en na deze geformatteerd te hebben in de U600, kan ik hem niet meer inlezen op de computer via een micro sd -> sd adapter.

Formatteerd de U600 de kaart in een speciale file system? hebben andere mensen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimli
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:33:
Ik heb een 2gb micro sd kaartje en na deze geformatteerd te hebben in de U600, kan ik hem niet meer inlezen op de computer via een micro sd -> sd adapter.

Formatteerd de U600 de kaart in een speciale file system? hebben andere mensen hier ook last van?
Ik heb andersom wel gelezen (op mobile-review forum) dat een kaartje dat je formatteert op de pc niet of moeilijk leesbaar is voor de telefoon. Dus blijkbaar heeft de telefoon hier toch een iets afwijkende eigen standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 11:39
Ik zit nog te twijfelen of ik de Samsung U600 zal kopen of de Sony-ericson K800i -- die hebben beiden nl een 3+ M camera (de nokia N73 ook, maar de software daarvan schijnt bagger te zijn)

Nu vroeg ik me af hoe het staat met het cameratje van dit toestel, komen daar mooie foto's uit?

Ow en, aangezien ik dan ook via Hi bestel, hoe staat het met die Justin Timberlake toestand? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooneater schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:10:
Ik zit nog te twijfelen of ik de Samsung U600 zal kopen of de Sony-ericson K800i -- die hebben beiden nl een 3+ M camera (de nokia N73 ook, maar de software daarvan schijnt bagger te zijn)

Nu vroeg ik me af hoe het staat met het cameratje van dit toestel, komen daar mooie foto's uit?

Ow en, aangezien ik dan ook via Hi bestel, hoe staat het met die Justin Timberlake toestand? :P
De camera schiet echt hele mooie foto's maar ga het niet vergelijken met een normale digitale camera want die is veel sneller en heeft een nog betere kwaliteit.

De flashfunctie van dit toestel is gewoon een ledje wat eigenlijk geen volwaardige flash is, ik heb ergens gelezen dat er wel een goeie flash zit op de k800i en dat hij ook sneller is met foto's schieten en opslaan enz.

Ik wilde eigenlijk ook de K800i nemen maar dit toestel was gewoon goedkoper bij Orange, en dit toestel is natuurlijk veel platter en ziet er meer sexy uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.mobile-review.com/review/samsung-u600-2-en.shtml

Je moet even naar beneden scrollen, dan zie je vergelijking tussen U600 en K800i :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimli
En wat Justin betreft, voor zover ik weet is er nog geen oplossing. Ik ben bang dat het flashen wordt...

Als iemand een minder ingrijpende oplossing weet, graag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• More-Is
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 14:31
Mopperman schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 19:51:
[...]

als je dat gprs icoon bedoelt, dat krijg je nie uit, betekend dat je gprs verbinding kan maken,
niet dat ie in gebruik is.
Ook GPRS is uit te schakelen, op ongeveer dezelfde manier als dit bij de D900 gebeurt (zie ander topic). Voordeel is dat je accu een stuk langer mee gaat...

Met deze trick schakel je het blauwe logo van EDGE uit, en zal je GPRS niet meer de hele tijd
aanstaan.

Toets de volgende code exact over:
*#4777*8665#
Je U600 zal het weergeven als *#4777*- - - - #
Het GPRS menu verschijnt. Heb je je instellingen op engels staan, dan kies je voor opties
2. GPRS detach
Bevestigingsschermpje volgt, GPRS-verbinding wordt verbroken, het logo is weg.

Om vervolgens handmatig contact te krijgen met GPRS heb ik de volgende instelling gebruikt.
LET OP: bij mij werkte dit, maar of het officieel de juiste is...
In hetzelfde menu waar je GPRS afgesloten hebt, kun je het volgende kiezen:
9. GPRS setting
2. Automatisch verbinden

Wil je weer continu verbinding hebben met GPRS:
*#4777*8665#
Je U600 zal het weergeven als *#4777*- - - - #
Het GPRS menu verschijnt. Heb je je instellingen op engels staan, dan kies je voor opties
1. GPRS attach
Er volgt een bevestigingsscherm en GPRS staat weer aan.

Grz, More=

[ Voor 5% gewijzigd door More-Is op 16-05-2007 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimli schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:53:
En wat Justin betreft, voor zover ik weet is er nog geen oplossing. Ik ben bang dat het flashen wordt...

Als iemand een minder ingrijpende oplossing weet, graag :).
Gelukkig ben ik niet de enigste die het niks vind dat justin elke keer opduikt.. heb de telefoon nu net 8 uur en wil al van hem af...

Gaat dat flashen dan volgens de regels van een paar posts hier boven, full reset, als ik het goed heb?
Hebben er al mensen naar KPN of Hi voor gebeld of hun een oplossing weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straider
CLB schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:18:
[...]

Dan bel je Orange even op om de instellingen aan te vragen, 2 minuten werk :)
Gedaan, maar ze konden me niet helpen omdat het toestel nog niet in hun systeem staat, hij staat ook al niet op de site van orange... het meisje verwees me door naar de site van samsung ( ????? ) dat vond ik wel raar :P

Heeft echt niemand zin om ff de inhoude van de orange profielen hier te kopieeren??? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimli
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:19:
[...]

Gelukkig ben ik niet de enigste die het niks vind dat justin elke keer opduikt.. heb de telefoon nu net 8 uur en wil al van hem af...

Gaat dat flashen dan volgens de regels van een paar posts hier boven, full reset, als ik het goed heb?
Hebben er al mensen naar KPN of Hi voor gebeld of hun een oplossing weten?
Ik ben bang dat flashen meer behelst dan alleen een full reset. Ik heb net de KPN gebeld, maar die verwezen me (zoals te verwachten) door naar Samsung. To be continued

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Laatst online: 16-07 15:52
woew ik heb net deze telefoon gehaald.. en wat 'n ding ! :|

ik vin 'm echt fijn, eerst vond ik het gebruikte lettertype iets te groot, maar dat is gewoon wennen. Er zit n klein beetje speling tussen de twee delen.

Voor mensen die PC studio 3.1.2 trouwens willen installeren op Vista (ik heb X64 home prem.) rechtsklikken op het installatie bestand en dan voor "in XP compatabiliteits modus uitvoeren" kiezen.. daarna het bestand als administrator uitvoeren en je kunt 'm gewoon installeren .. heb nu alleen n klein beetje moeite met mn telefoon over BT gevonden te krijgen, maar dat kan ook komen doordat de batterij bijna op is:P

* Pilske gaat verder op ontdekkingstocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_density
  • Laatst online: 11-09 16:07
Heb hem net een dagje en vindt het een top telefoontje! Volgens mij heeft die van mij geen last van speling dus alleen maar mooi. Enigste min puntje vind ik de themas die je niet kan toevoegen, misschien komt dat nog in een update ofzo?

Vroeg me af of er geen alternatieve software is (Een opensource project ofzo) waaraan je de u600 kan aansluiten i.p.v. de bijgeleverde studio, zodat je alle files van de telefoon kan bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimli
Waar komt jouw 3.1.2 installer dan vandaan? Ik heb hem ook geprobeerd te installeren op Vista (business, x32, NL), op de door jou beschreven manier.

Installeren lukt dan wel, maar als ik het programma opstart krijgt ik het niet voor elkaar te connecten met de telefoon.

Je doet echt niks anders dan de installer uitvoeren als Administrator en het werkt gewoon bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
sorry .. ik dacht dat het klusje met installeren geklaard was, maar ik kan ook niet connecten .. gvd dit is niet zo fijn :( ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimli
En daarvoor heb ik nu mijn werkende 3.1.1 verpest... :P Weeeeeeer opnieuw installeren.

Hoe dan ook, als je het programma toch wil gebruiken kun je gewoon 3.1.1 voor Vista installeren en het bestand 'MDPF.dat' van je 3.1.2 bewaren en in je 3.1.1 map zetten. Hier staan de profielen van alle herkende telefoons in en dan werkt het ineens wel. Enige nadeel is dat syncen met Outlook met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen is.

Ik zou zeggen, gebruik net als ik een aangepaste 3.1.1 en wacht op de 3.1.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nubcaek schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:17:
Hier zit absurd veel speling in.. teveel vind ik.. dat risico wil ik niet nemen.. dus heb ik besloten dat ik een ander merk wil... maar nu wordt er moeilijk gedaan om de binnenkant van het doosje.. er zit een kartonnetje in wat alles op zn plek houdt en die heb ik niet meer.. dus ik mag wel een nieuw toestel.. maar geen toestel van een ander merk..

staan zij in hun recht om dat te weigeren ?
Zij staan hardstikke in hun recht om dat te weigeren, ik vind het eigenlijk al vreemd dat ze je wel een andere u600 uit de winkel aanbieden. Het is bij andere telefoonzaken vaak niet eens mogelijk om het toestel in te nemen als het niet 100% compleet en ongebruikt is, en dus compleet in doos. Het is natuurlijk vervelend dat er speling op je toestel zit, en daar bieden zij garantie voor, ik weet zeker dat ze het voor je willen laten repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimli schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:55:
[...]

Ik ben bang dat flashen meer behelst dan alleen een full reset. Ik heb net de KPN gebeld, maar die verwezen me (zoals te verwachten) door naar Samsung. To be continued
Hou ons op de hoogte van je bevindingen aub :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

straider schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:50:
[...]

Gedaan, maar ze konden me niet helpen omdat het toestel nog niet in hun systeem staat, hij staat ook al niet op de site van orange... het meisje verwees me door naar de site van samsung ( ????? ) dat vond ik wel raar :P

Heeft echt niemand zin om ff de inhoude van de orange profielen hier te kopieeren??? :'(
Kun je niet inloggen op de orange site en ze dan een sms met de instellingen laten sturen??

Heeft iemand btw al navizon aan de praat gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:59:
[...]

Zij staan hardstikke in hun recht om dat te weigeren, ik vind het eigenlijk al vreemd dat ze je wel een andere u600 uit de winkel aanbieden. Het is bij andere telefoonzaken vaak niet eens mogelijk om het toestel in te nemen als het niet 100% compleet en ongebruikt is, en dus compleet in doos. Het is natuurlijk vervelend dat er speling op je toestel zit, en daar bieden zij garantie voor, ik weet zeker dat ze het voor je willen laten repareren.
Ik ga even een 5 dagen oud toestel laten repareren ;)

Heb em gister met tegenzin geruild voor een nieuw toestel, en ook daar zit veel te veel speling in.

Ben naar de MediaMarkt gegaan naar de Afdelingsmanager van de Telecom Afdeling en hij constateerde hetzelfde..

Dus vandaag maar ff naar de klantenservice gebeld. Ik moet wel zeggen dat ik daar veel beter word geholpen dan in de winkel.

( T for Telecom trouwens )..

Over die speling.. tuurlijk werkt het met een veer.. maar er zit ook een of ander geleidings systeempje achter. Je gaat me niet vertellen dat het alleen met een veer werkt.

[ Voor 8% gewijzigd door nubcaek op 16-05-2007 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thumblex.
  • Laatst online: 03-09 12:06
Heb de u600 vanochtend besteld bij Hi met een verlenging van 2jaar 30euro/m, stond op leverbaar binnen 24uur;
Nog niet zo lang geleden heb je bij Hi een bestelling geplaatst.

Het bestelde artikel is helaas tijdelijk niet op voorraad. Het zal daarom langer duren, voordat we je bestelling kunnen afleveren. We kunnen op dit moment helaas niet zeggen hoeveel langer het gaat duren.

We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel binnen is, bellen we je om een afleverafspraak te maken.

Groeten van Hi

Erg jammer, had het toestel wel voor het weekend willen hebben om er een beetje mee te spelen. Om nu dit weer te annuleren en vandaag nog naar een echte winkel te gaan vind ik ook teveel moeite, bovendien geldt volgens mij de actie van 5euro/m korting 24mnd lang alleen op internet.
Als het volgende week niet geleverd kan worden ga ik het wel annuleren en naar een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thumblex. schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:35:
Heb de u600 vanochtend besteld bij Hi met een verlenging van 2jaar 30euro/m, stond op leverbaar binnen 24uur;
Nog niet zo lang geleden heb je bij Hi een bestelling geplaatst.

Het bestelde artikel is helaas tijdelijk niet op voorraad. Het zal daarom langer duren, voordat we je bestelling kunnen afleveren. We kunnen op dit moment helaas niet zeggen hoeveel langer het gaat duren.

We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel binnen is, bellen we je om een afleverafspraak te maken.

Groeten van Hi

Erg jammer, had het toestel wel voor het weekend willen hebben om er een beetje mee te spelen. Om nu dit weer te annuleren en vandaag nog naar een echte winkel te gaan vind ik ook teveel moeite, bovendien geldt volgens mij de actie van 5euro/m korting 24mnd lang alleen op internet.
Als het volgende week niet geleverd kan worden ga ik het wel annuleren en naar een ander.
T-mobile heeft de U600 icm 15 euro per maand toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mariiete
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-01-2022
Er zit wel een zaklampfunctie op, terwijl dit nergens wordt aangegeven volgens mij.
Druk als je in het hoofdscherm zit (dus niet menu) links van de mobiel op het knopje (maakt niet uit naar boven of onder) en houdt hem even ingedrukt. Om hem uit te zetten doe je hetzelfde.

[ Voor 4% gewijzigd door Mariiete op 16-05-2007 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thumblex.
  • Laatst online: 03-09 12:06
Update:
Zojuist gebeld, en aanstaande vrijdag wordt hij geleverd, valt me dus alleszins mee.
Wilde wel graag bij Hi blijven, op plaatsen waar ik vaak ben hebben zij altijd het beste bereik en de korting van 5euro/mnd sprak me ook erg aan. Bovendien ben ik nu slechts voor 5euro extra van 125min/mnd naar 225min/mnd gegaan, wel handig gezien ik vaak mijn bundel overschreed (niet veel, meestal lag de rekening rond de 30 a 35).

Nu maar eens een 2GB kaartje bestellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

thumblex. schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 12:14:
Update:
Zojuist gebeld, en aanstaande vrijdag wordt hij geleverd, valt me dus alleszins mee.
Wilde wel graag bij Hi blijven, op plaatsen waar ik vaak ben hebben zij altijd het beste bereik en de korting van 5euro/mnd sprak me ook erg aan. Bovendien ben ik nu slechts voor 5euro extra van 125min/mnd naar 225min/mnd gegaan, wel handig gezien ik vaak mijn bundel overschreed (niet veel, meestal lag de rekening rond de 30 a 35).

Nu maar eens een 2GB kaartje bestellen :+
Heb ook Hi genomen hij wordt vandaag bezorgd, zal strax wel ervaringen foto's posten.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:16

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Mariiete schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:54:
Er zit wel een zaklampfunctie op, terwijl dit nergens wordt aangegeven volgens mij.
Druk als je in het hoofdscherm zit (dus niet menu) links van de mobiel op het knopje (maakt niet uit naar boven of onder) en houdt hem even ingedrukt. Om hem uit te zetten doe je hetzelfde.
klopt, kwam daar ook toevallig achter 8)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mariiete schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:54:
:D _/-\o_ dank je voor de tip. Vond het al een gemis toen ik het toestel voor het eerst gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nubcaek schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:05:
[...]

Ik ga even een 5 dagen oud toestel laten repareren ;)

Heb em gister met tegenzin geruild voor een nieuw toestel, en ook daar zit veel te veel speling in.

Ben naar de MediaMarkt gegaan naar de Afdelingsmanager van de Telecom Afdeling en hij constateerde hetzelfde..
Ik heb vandaag mijn toestel naar de Orange shop gebracht ter reparatie! Ook ik heb teveel speling met het toestel, je voelt het al bij het indrukken van de bel-toets.. Die van mij wordt opgestuurd voor reparatie omdat ik ook wat softwarematige probleempjes had (vanzelf resetten e.d.)

Hoop dat ik nu een toestel krijg zonder al te veel speling.. alhoewel je niet kan verwachten dat deze sliders geen speling hebben.. als ie straks ECHT niet bevalt verkoop ik hem wel

To be continued ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je bij de u600 de (i) knop in het midden van de nagivatie kan uitschakelen als instant browser knop?
Met een gewoon bel abbonnement word per ongeluk op die knop drukken nogal duur als je telefoon dan meteen met het internet verbind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Kan ik van iemand dat 'eierhoudertje' (kartonnetje waar alles in zit geklemd in de verpakking) kopen/krijgen ? Omgeving Almere/Flevoland....

Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 16:57:
Weet iemand of je bij de u600 de (i) knop in het midden van de nagivatie kan uitschakelen als instant browser knop?
Met een gewoon bel abbonnement word per ongeluk op die knop drukken nogal duur als je telefoon dan meteen met het internet verbind.
je instelling verwijderen maakt die ook geen contact met int >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
pff ik ga mn U600 omruilen voor eentje zonder speling, ik vind dit echt iets van de gekken :P er zit voor mijn gevoel veel te veel speling tussen de twee schuifgedeelten. Ik heb ook nog 'n telefoon verzekering bij de belcompany dus moeilijk kunnen ze er niet over doen toch ? ach ja ik ga het gewoon proberen ..

heeft iemand trouwens iets om de telefoon zeg maar beschermd mee in z'n broekzak te doen ? 'n leren hoesje bedoel ik dus zeg maar .. of heeft iemand 'n idee van waar de U600 wel eens in zou kunnen passen .. ?

[ Voor 25% gewijzigd door Pilske op 17-05-2007 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze stel ik me eerst even voor aan jullie....

Ik ben Dennis en ik kom uit een klein dorpje valkbij breda dussss

Mja waar ik t over wilde hebben is dat ik deze tel. ook erg graag wil gaan kopen , maar ik twijfel alleen nog tussen welk abbo. ik ga nemen..
Mijn eerste keuze was een Hi abbo van KPN , alleen nu is mijn oog ook gevallen op een telfort abbo..

Mijn vraag aan jullie is of Telfort wel een goede dekking heeft? ( in mijn kleine dorpje :P)

Want Kpn heeft telfort geintegreerd in zijn bedrijf nu , maar betekend dat nu ook dat de telfort bellers via kpn masten bellen en daardoor dezelfde kwaliteit(bereik ,geluidskwaliteit) hebben als KPN bellers?

Telfort is voor mij wat aantrekkelijker omdat de prijzen wat beter zijn , en omdat ik dat abbo. dan gewoon in de winkel kan gaan halen.... Hi abbo moet via internet

Mvg , En alvast bedankt voor het antwoord >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Ik raad je aan een ander model te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-07 11:56

Alexo

groots met een zachte o

Heeft iemand al de White-versie (via T-Mobile)? Zo ja, kan je misschien even foto's ervan maken :) Heb nl. nog geen real life foto gezien..

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nubcaek schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 17:13:
Ik raad je aan een ander model te kopen ;)
Dit is eeen grapje neem ik aan ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Nee, niet na mijn ervaringen met het toestel ;)

Ik heb nu 2 toestellen gehad in 1 week, en ik ruil hem volgende week weer om.. omdat beide toestellen veel te veel speling hebben tussen de 2 schuifdelen zeg maar.

Ik noem dat productiefouten, waarschijnlijk zelfs slechte kwaliteit.. van samsung..

[ Voor 73% gewijzigd door nubcaek op 17-05-2007 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nubcaek schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 21:55:
Nee, niet na mijn ervaringen met het toestel ;)

Ik heb nu 2 toestellen gehad in 1 week, en ik ruil hem volgende week weer om.. omdat beide toestellen veel te veel speling hebben tussen de 2 schuifdelen zeg maar.

Ik noem dat productiefouten, waarschijnlijk zelfs slechte kwaliteit.. van samsung..
ik noem het mierenneukerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb na overwegen en een stuk mobieltje ineens overwogen om de samsung U600 te kopen. Maar zo te horen hebben er een hoop speling en kan ik hem beter in de winkel kopen omdat ik hem dan waarschijnlijk/evt kan omruilen? Heb hem op internet voor 312 Euro gevonden (ga hem los kopen), enig idee in welke winkel hij een redelijke prijs heeft en waarschijnlijk niet moeilijk doen als ie erg los zit zoals aantal mensen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 22:02:
[...]

ik noem het mierenneukerij.
mee eens :Y maar goed die mensen moeten er ook zijn he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 22:28:
Hallo,

Ik heb na overwegen en een stuk mobieltje ineens overwogen om de samsung U600 te kopen. Maar zo te horen hebben er een hoop speling en kan ik hem beter in de winkel kopen omdat ik hem dan waarschijnlijk/evt kan omruilen? Heb hem op internet voor 312 Euro gevonden (ga hem los kopen), enig idee in welke winkel hij een redelijke prijs heeft en waarschijnlijk niet moeilijk doen als ie erg los zit zoals aantal mensen zeggen.
ik heb nergens last van geen speelling nix >:) wat doen jullie toch met die foons :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier ook, geen last van speling.

Misschien moet ik een poll openen in de TS? Voor de mensen die het wel hebben, niet hebben, en wel hebben maar zich er niet aan storen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Hier nog 1 zonder speling via Hi webshop gekocht, het is een geinig toestel wel een teer dingetje vergeleken met de telefoons die ik gewend was (nokia en motorola).

Speling is er nauwelijks maja heb uhm nu pas 2 dagen mij benieuwen op de lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimli
Ik heb zojuist onderstaande mail van Samsung mogen ontvangen m.b.t. Justin Timberlake en de PC Studio software:
Geachte heer Visser,

Vriendelijk dank voor uw e-mail met betrekking tot uw SGH-U600.

Momenteel is er helaas nog geen software beschikbaar voor Windows Vista. Zodra de software beschikbaar is, zal dit vermeld worden op onze website. Ik raad u derhalve aanom regelmatig onze website te bezoeken om na te gaan of er al nieuwe software beschikbaar is: (http://nl.samsungmobile.com) (http://be.samsungmobile.com/nld/index.jsp).

Voor uw vraag met betrekking tot het erafhalen van de Justin Timberlake screensaver en dergelijke moet ik u spijtig genoeg zeggen dat dit niet mogelijk is.

Ik vertrouw erop u met dit antwoord van dienst te zijn. Indien u verdere vragen heeft, aarzelt udan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Samsung Electronics
Dat lijkt me dus duidelijk... Misschien is er ooit nog iets op te verzinnen, maar geen oplossing op korte termijn. Behalve dan je telefoon zo weinig mogelijk in en uitschakelen ;).

Overigens wel netjes dat ze zo vlot reageren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de U600 een erg mooie gsm, behalve dan de blauwe kleur. Nu kwam ik hier de witte sensation versie tegen en zit er sterk aan te denken om die te bestellen. Zijn er hier al mensen die de witte U600 hebben?

Ik heb zelf helemaal niks met sensation en wil alles daaraan verwant dan ook zo snel mogelijk uit de telefoon halen. Denken jullie dat dat makkelijk zal gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Bij deze wat foto's:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~beere265/stuff/sam1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~beere265/stuff/sam2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~beere265/stuff/sam3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~beere265/stuff/sam4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb ook geen speling (T-Mobile). Maar ja, mensen zuller eerder hun negatieve ervaringen delen dan hun positieve. Ik denk dat het beeld zo wat wordt scheef getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_density
Weet iemand misschien of je kan instellen dat je een bestand via bluetooth binnen krijgt op je geheugen kaart? Een vriend stuurde mij namelijk een bestand dat 100 mb groot was, ik kreeg bericht of ik het bestand wilde ontvangen, drukte ja en er werd eigenlijk meteen gemeld geheugen vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 23:42:
[...]

je instelling verwijderen maakt die ook geen contact met int >:)
sorry maar ik heb zelf ook al geprobeerd de instellingen te veranderen zodat hij er geen verbinding met internet meer kan worden gemaakt door de browser, het is mij echter niet gelukt. Zou je het mij uit kunnen leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 11:11:
Ik vind de U600 een erg mooie gsm, behalve dan de blauwe kleur. Nu kwam ik hier de witte sensation versie tegen en zit er sterk aan te denken om die te bestellen. Zijn er hier al mensen die de witte U600 hebben?

Ik heb zelf helemaal niks met sensation en wil alles daaraan verwant dan ook zo snel mogelijk uit de telefoon halen. Denken jullie dat dat makkelijk zal gaan?
Dat kwam je waarschijnlijk tegen in één van mijn posts? :> Maargoed, ik ben naar een telefonieshop geweest met de vraag of zij van een dergelijk pakket iets af wisten. Het T-mobile U600 Sensation White pakket stond nog niet in hun systeem, echter in het verleden hadden ze ook al Sensationpakketten gehad en die waren allemaal provider-branded. Dus je krijgt dan zo'n lelijk T-mobile logo ergens op het toestel en een compleet eigen menu van T-mobile (roze :r). Daarnaast zal er waarschijnlijk ook nog een simlock op zitten en sommige functies geblokkeerd zijn.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
hier ook een gelukkige eigenaar van de u600, via marktplaats nieuw in doos gekocht..
heb er nog niet veel mee gespeeld, maar hoe kan ik dat irritante geluid uitzetten als je navigeert in het menu? of een ander geluidje van maken?
het enigste wat ik kan vinden is het geluid voor de keypad

dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
je kunt toch echt bij instellingen onder geluid de toetstoon instellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

mr_density schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 12:58:
Weet iemand misschien of je kan instellen dat je een bestand via bluetooth binnen krijgt op je geheugen kaart? Een vriend stuurde mij namelijk een bestand dat 100 mb groot was, ik kreeg bericht of ik het bestand wilde ontvangen, drukte ja en er werd eigenlijk meteen gemeld geheugen vol.
Noopz kan niet! Je kunt bestanden zo groot ontvangen als je telefoongeheugen nog is!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_density
Dat is jammer, volgens mij bij de D900 krijg je netjes een bericht of je het bestand op de geheugenkaart wil zetten als het te groot is om op het geheugen van de telefoon te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoeland ben je bezig met 100MB via Bluetooth ontvangen!? Tegen die tijd is de accu van je telefoon al op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Pilske schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 17:04:
je kunt toch echt bij instellingen onder geluid de toetstoon instellen :P
ja maar dat is voor de keypad,maar ik wil van dat geluid af wat je hebt als je navigeerd door het menu.

het is misschien tegen alle principes van de man in, maar misschien dan toch maar eens de handleiding lezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de U600 binnen gekregen van Hi, erg jammer dat het zo'n Justin Timberlake pakket is maar niks aan te doen. Bij de mijne en dat zal wel bij alle U600 zijn staat er linskboven in het schermp zo'n GPRS teken, is die uit te zetten? Ik heb zo het idee dat dat aardig wat stroom vreet.

Verder is het echt een mooi dingetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik heb gisteren ook even een U600 opgehaald, bevalt me erg goed.
Ik heb voor de liefhebbers even vergelijking gemaakt :)

Telefoons : SE W810i, Samsung U600, Samsung D500, Nokia 6030

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/41686b1b3982b16f29b6728db9344ecb/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4844261b749cdb4677c6204ba6fb9d38/full.jpg

Ik zat eerst heel erg te twijfelen om deze gsm te nemen ivm de touch keys omdat een vriendin de E900 heeft en die zijn wel heel erg gevoelig, de toetsen van de U600 zijn veel beter uitgewerkt gelukkig :)

Blij Met Wilco

Pagina: 1 ... 5 ... 24 Laatste