Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een verschrikkelijk mooi toestel is het toch he :9~

Ik heb m ook bij Hi bestel via de tel. ( helaas dus ook met justin t. pakket mja)

Weten een van jullie misschien hoe lang het ong. duurt voordat je de tel binnen hebt?

MVG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_density
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 16:07
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 19:26:
Hoeland ben je bezig met 100MB via Bluetooth ontvangen!? Tegen die tijd is de accu van je telefoon al op :+
Nee, valt wel mee 100MB in ongeveer 15 min. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Zijn de foto's nog een beetje fatsoenlijk? (of is het een en al ruis en onscherpte, zoals je kan verwachten van zo'n priegellensje en miniscule beeldchip?)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:06
Ik heb onlangs een bluetooth headset gekocht via iBood (zie hier) en wel de Logitech Mobile Headset HS200. Nu werkt hij op zich redelijk met de u600, je moet helaas bij elke start van muziek op de mp3speler aangeven dat hij deze via de bluetoothverbinding moet afspelen (is hier een instelling voor te maken?).

Irritanter is dat de functionaliteit van het bellen niet goed werkt, namelijk dat tijdens het afspelen van muziek wel de beltoon over gaat en de muziek dus uitgezet word, maar dat als het gesprek opgenomen word er niets te horen is aan beide kanten van de "hoorn". Verder komt de muziek ook niet terug na het ophangen, maar is het nummer echt gestopt en moet er via de telefoon weer aangegeven worden dat deze weer gestart moet worden (uiteraard weer via de enkele bluetooth verbinding).

Als laatste nog iets vreemds, namelijk dat de Samsung U600 herkend dat de Logitech de functionaliteit ondersteund om een dubbele/dual bluetooth verbinding te maken, maar vreemd genoeg kan ik nergens instellen dat hij deze moet gebruiken, behalve als ik een nummer afspeel, maar dan kom ik niet verder dan de logitech als [Main] aan te vinken en verder niets :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Heeft de U600 een flight modus? op de gsm helpdesk site staat wel bij de specificaties en op new mobile staat het er niet bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gekozen om mijn foto's op te slaan op mijn geheugenkaart. Maar hoe kan ik die nu snel terugvinden op men telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 20:32:
Vandaag de U600 binnen gekregen van Hi, erg jammer dat het zo'n Justin Timberlake pakket is maar niks aan te doen. Bij de mijne en dat zal wel bij alle U600 zijn staat er linskboven in het schermp zo'n GPRS teken, is die uit te zetten? Ik heb zo het idee dat dat aardig wat stroom vreet.

Verder is het echt een mooi dingetje!
Volgens de handleiding geeft dat alleen aan dat het netwerk gewoon actief is je omgeving, en doet ie er verders niets mee.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 23:52:
Heeft de U600 een flight modus? op de gsm helpdesk site staat wel bij de specificaties en op new mobile staat het er niet bij?
Ja hij heeft er een.

Het btw een bug ontdekt. Als je in je telefoongeheugen een zelfgemaakte video hebt staan en dan wil je een film van op je geheugenkaart full screen afspelen, gaat hij naar video mode switchen ipv de film full screen af te spelen. 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2007 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Oke dank je wel digichris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren paar foto's getrokken met U600, mss dat dit interessant kan zijn: http://frontside.be/word/?p=9#more-9

Foto's zijn genomen met alle instelling op auto, zonder flits bij daglicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CycloneX schreef op zondag 20 mei 2007 @ 10:02:
[...]

Volgens de handleiding geeft dat alleen aan dat het netwerk gewoon actief is je omgeving, en doet ie er verders niets mee.
Maar het is dus niet uit te zetten? Ik had hiervoor een samsung d520 en daar stond niet dat tekentje links bovenin. Het is dus niet zo dat die nu de hele tijd verbinding maakt/heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

More-Is schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:05:
[...]

Ook GPRS is uit te schakelen, op ongeveer dezelfde manier als dit bij de D900 gebeurt (zie ander topic). Voordeel is dat je accu een stuk langer mee gaat...

Met deze trick schakel je het blauwe logo van EDGE uit, en zal je GPRS niet meer de hele tijd
aanstaan.

Toets de volgende code exact over:
*#4777*8665#
Je U600 zal het weergeven als *#4777*- - - - #
Het GPRS menu verschijnt. Heb je je instellingen op engels staan, dan kies je voor opties
2. GPRS detach
Bevestigingsschermpje volgt, GPRS-verbinding wordt verbroken, het logo is weg.

Om vervolgens handmatig contact te krijgen met GPRS heb ik de volgende instelling gebruikt.
LET OP: bij mij werkte dit, maar of het officieel de juiste is...
In hetzelfde menu waar je GPRS afgesloten hebt, kun je het volgende kiezen:
9. GPRS setting
2. Automatisch verbinden

Wil je weer continu verbinding hebben met GPRS:
*#4777*8665#
Je U600 zal het weergeven als *#4777*- - - - #
Het GPRS menu verschijnt. Heb je je instellingen op engels staan, dan kies je voor opties
1. GPRS attach
Er volgt een bevestigingsscherm en GPRS staat weer aan.

Grz, More=
Als ik GPRS uitschakel kan ik met de 'i' knop toch nog wel browsen naar de 'Samsung fun club', gaat dit gewoon via GSM of staat GPRS toevallig toch nog wel aan? :P (Het 'G' icoontje is wel weg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je G weg is is je gprs weg zo als hier boven word aangegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan er iemand eens een duidelijke foto posten van de toetsen?
hoe zit het ondertussen met de sms toon, kan je die zelf al ingeven of nog steeds de voorgeprogrammeerde?

lijkt mij wel een mooie opvolger voor mijne D900 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan zelf aangeven wat voor sms toon je wil. (standaard of mp3)
ik heb zelf ook nog een vraag: ik heb een afbeelding ontvangen van iemand met de resolutie van 582x501. het is een progressive JPG maar ik kan de afbeelding niet bekijken iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 16:03:
ik heb zelf ook nog een vraag: ik heb een afbeelding ontvangen van iemand met de resolutie van 582x501. het is een progressive JPG maar ik kan de afbeelding niet bekijken iemand enig idee?
dan is die veel te groot en krijg je bij je afbeeling een vraagteken te zien foto moet zijn 240x320 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 16:57:
[...]

dan is die veel te groot en krijg je bij je afbeeling een vraagteken te zien foto moet zijn 240x320 >:)
Resolutie maakt niet uit hoor! Telfoon verkleint/vergroot hem wel zodat ie op het scherm past en dan kan je beginnen inzoomen etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:44

RnB

Dit doet zich ook voor de foon van mijn vriendin;
als ik een foto geschoten met mijn foon (SE W810i) stuur die ik gedraaid heb,
krijgt ze ook een vraagteken te zien.
Ze heeft wel een D900, maar mss is het een Samsung kwaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:11
Is de U600 ook met Touchscreen???
Duurt dan dat ook een fractie langer dan dat je normaal gewend bent wanneer je een toets in drukt?

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

jdiezrequejo schreef op zondag 20 mei 2007 @ 18:22:
Is de U600 ook met Touchscreen???
Duurt dan dat ook een fractie langer dan dat je normaal gewend bent wanneer je een toets in drukt?
Pff..zie openingspost :)

Geen touchscreen, wel touchbediening op de grote knoppen op de voorkant. De cijfertoetsen hebben geen touchbediening.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmo9003
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-09 16:56

gizmo9003

Go For It!

Even een tip om het standaard naar internet gaan als je op de "i" toets drukt uit te schakelen. (wel een ranzige oplossing, want zo kun je niet direct meer internetten.. maar als je dat toch al niet wilt zoals ik, dan werkt het prima)

Ga in het menu naar browser.
Ga naar optie 7 "browser instellingen"
Klik op opties
Kies optie 3 "nieuwe verbinding toevoegen"
maak een onzin verbinding aan en selecteer deze als standaard verbinding.

Als je nu op de "i" drukt, komt de melding: "Controleer wap profiel" en ben je van dat internet gebeuren af.

tjah..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die een oplossing hadden om om het G-teken uit te schakelen hartelijk dank. Het is me nu gelukt en van mij hoeft dat wappen niet zozeer. Nogmaals mijn dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 20:39

WhiteDog

met zwarte hond

Een vraagje over SMS'en verzenden op Samsung telefoons (specifiek de U600):
Op mijn SE 630 komen verzonden SMS'en terecht in een mapje "Verzonden". Als ik dan een ontvangsbevestiging binnenkrijg, trilt hij even en als je dan later gaat kijken in het mapje "Verzonden" staat er een vinkje bij het bericht. Erg netjes dus.

Van men werk heb ik ook een Nokia en daar komen de ontvangsbevestigingen als een gewoon ontvangen SMS in de lijst te staan. Erg irritant dus.

Daarom mijn vraag: wat gebeurt er met ontvangsbevestigingen op de U600 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• More-Is
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 14:31
You're welcome, Mister8 :+

[ Voor 20% gewijzigd door More-Is op 21-05-2007 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan ineens bij sms geen woorden meer toevoegen. Had me gsm van de week een keer uitgezet (normaal continu aan) en sindsdien heeft ie alle toegevoegde woorden gewist en kan ik niks meer toevoegen want hij onthoud het niet meer. Software foutje misschien? Nog meer mensen die dit ook hebben?

Ik heb het al opgelost. Heb het toestel via eerdere geposte codes gereset en nu doet ie weer normaal :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2007 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litemotiv
  • Laatst online: 18-02 10:51
progressive jpeg's geven vaker problemen op embedded software; als de telefoon het niet specifiek ondersteunt zal het niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Laatst online: 05-09 21:38
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 22:02:
[...]

ik noem het mierenneukerij.
Anders kwam je ff langs.. :)

Wanneer ik em uitgeklapt heb en aan het bellen ben.. en ik loop over straat.. voel ik dat ding gewoon naar links en rechts klappen.. technologie en materiaalkwaliteit van dit moment dan accepteer ik dat speelgoedmateriaal echt niet.

En idd.. ik heb waarschijnlijk 2 foute toestellen in mijn handen gehad.. heb er ook eentje bij de MediaMarkt mogen bekijken en die had idd geen speling. Neemt niet weg dat op de langere termijn er gegarandeerd speling in zal komen.

Mijn zusje heeft een D900 van 1 jaar oud die zelfs duidelijk veel minder speling heeft.

Heb nu een K810i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thumblex.
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-09 12:06
Heb het toestel nu in gebruik vanaf vrijdagmiddag, en heb gisteravond pas de accu moeten opladen nadat hij was uitgevallen. De accu heeft nu een capaciteit van 4196 mV.

Wel heb ik een aantal 'problemen' met het toestel, maar dat kan ook komen omdat ik nooit met een samsung heb gewerkt en niet alle functies weet te vinden.
Als via Menu -> MP3-Speler -> Alle -> en dan een nummer afspeel krijg ik een mp3speler op mijn scherm te zien, schuif ik dan de telefoon dicht verdwijnt dit scherm. Om dan een ander nummer aan te zetten moet je weer het hele menu door, en bovendien kan ik dan het mp3speler scherm niet zien, slechts een lijst met de beschikbare mp3's.
Ik kan me herinneren dat ik gisteren het wel voor elkaar kreeg om de mp3speler niet te verbergen als de telefoon 'dicht' is, welke instelling moet ik hiervoor aanpassen of wat doe ik fout ?

Toen ik de telefoon kreeg zat er 0,0 mm speling in, na een middag was het slide mechanisme wat soepeler en zat er ook lichte speling in de dwarsrichting, tot nu toe is dit niet erger geworden en het lijkt me ook dat dit zo blijft. Als er totaal geen speling zou zijn slide de telefoon veel te stroef, door hem wat speling te geven gaat het veel soepeler, dit heeft er natuurlijk ook mee te maken dat als je de telefoon open doet je duimbeweging lichtelijk schuin is en niet een recht omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:00

aex351

I am the one

Zolang de twee helften nog aan elkaar zitten is er niets aan de hand. Bij de D500 dachten mensen ook dat het kapot zou gaan. Nu na bijna 3 jaar denkt iedereen daar anders over.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Laatst online: 05-09 21:38
thumblex. schreef op maandag 21 mei 2007 @ 12:09:
Toen ik de telefoon kreeg zat er 0,0 mm speling in, na een middag was het slide mechanisme wat soepeler en zat er ook lichte speling in de dwarsrichting, tot nu toe is dit niet erger geworden en het lijkt me ook dat dit zo blijft. Als er totaal geen speling zou zijn slide de telefoon veel te stroef, door hem wat speling te geven gaat het veel soepeler, dit heeft er natuurlijk ook mee te maken dat als je de telefoon open doet je duimbeweging lichtelijk schuin is en niet een recht omhoog.
Idd.. :) Maarja ik heb er iig geen vertrouwen in. Het voelt te fragiel voor mij.

Nog even een reactie op een comment over alleen maar negatieve reacties.

De reden dat ik het hiero plaats is omdat er.. vrijwel 0 negatieve reacties van mensen zijn. En ik vind toch dat wanneer mensen aan het rondkijken zijn voor dit toestel ze ook moeten zien dat er mensen zijn die er slechte ervaringen mee gehad hebben.

Of dit nou toeval was omdat er 2 toestellen toevallig veel speling hadden boeit niet.

Trouwens:

Toen ik terug ging met mijn 2e U600 waarvan ik en een afdelingsmanager telefonie van de MediaMarkt vonden dat de telefoon een defect had, om hem om te ruilen voor een K810i.. haalde de filiaalmanager, volwassen als ze is het stukje plastic van het beeldschermpje van de K810i en plakte ze dit op het schermpje van de U600.. Hij gaat dus niet terug voor reparatie maar hij gaat gewoon het schap weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem, ik heb net mijn Samsung U600 en ik heb daar een 2gb geheuge voor gekocht.. allemaal leuk enso maar ik kan vanaf mijn geheuge kaartje geen muziek op mijn MP3 speler afspelen die in de telefoon zit ingebouwd :? ,,(ik heb trouwens een apple computer dus ik gebruik niet die software die erbij is geleverd) kan iemand mij uitleg hierover geven want ik kan het nergens vinden in de handleiding... -Pim

Info verschaffen kan via dit forum dus een emailadres is overbodig

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Voor de mensen die graag willen weten hoe het gamen op de nieuwe toestellen is :P Heb ik een mini filmpje geupload op Youtube... .

http://www.youtube.com/watch?v=bzYG_cjicVw

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb deze u600 bij gsmweb gekocht met telfort 230 voor 1,5 jaar.
ik vind de volume erg laag, zelfs mijn e770 heeft dubbel zoveel volume.
De volume staat zelfs op 7. En nog hoor ik het gesprek niet goed.
Je kan met deze telfoon alleen horen als je in een stille ruimte bent.
Als je op straat loopt hoor je amper iets.
Wie heeft dit ook en is dit een defect of heeft iedereen dit op zijn u600
en er zit veel speling in zowel bij het openschuiven en dichtschuiven.

Gsm web zegt terugsturen voor reperaties, terwijl ik het toestel gisteren in bezit heb gekregen.
En als het niet goed functioneerd moeten ze heb toch gewoon ruilen.
Want zij zeggen dat ik moet wachten tot het gerepareerd is.
En over de verzendkosten zei de verkoper letterlijk, 'wat u verzend betaalt u en wat wij verzenden betalen wij' . Dus voor een defecte telefoon moet ik ook zelf betalen, omdat ik het zo heb gekregen.
Leuk hoor die GSMWEB. Had ik het maar liever later verlengen door Telfort zelf.

Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 12:12:
ik heb deze u600 bij gsmweb gekocht met telfort 230 voor 1,5 jaar.
ik vind de volume erg laag, zelfs mijn e770 heeft dubbel zoveel volume.
De volume staat zelfs op 7. En nog hoor ik het gesprek niet goed.
Je kan met deze telfoon alleen horen als je in een stille ruimte bent.
Als je op straat loopt hoor je amper iets.
Wie heeft dit ook en is dit een defect of heeft iedereen dit op zijn u600
en er zit veel speling in zowel bij het openschuiven en dichtschuiven.

Gsm web zegt terugsturen voor reperaties, terwijl ik het toestel gisteren in bezit heb gekregen.
En als het niet goed functioneerd moeten ze heb toch gewoon ruilen.
Want zij zeggen dat ik moet wachten tot het gerepareerd is.
En over de verzendkosten zei de verkoper letterlijk, 'wat u verzend betaalt u en wat wij verzenden betalen wij' . Dus voor een defecte telefoon moet ik ook zelf betalen, omdat ik het zo heb gekregen.
Leuk hoor die GSMWEB. Had ik het maar liever later verlengen door Telfort zelf.

Wie kan me helpen?
Hier geen problemen met de volume van de telefoon.
Er zit wel een klein beetje in de telefoon. Je kan hem heel iets van links naar rechts bewegen, niet meer. Maar dit hebben gigantisch veel mensen.

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja oke dat speling is niet egt veel probleem.

maar de geluid is letterlijk volume 1 van e770 of d600.
hij staat nu op 7.
En ik haat die gsmweb. Ik moet zelf de kosten voor verzenden betalen.
terwijl ik hem zo gekregen heb gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog

WhiteDog

met zwarte hond

WhiteDog schreef op zondag 20 mei 2007 @ 23:57:
Op mijn SE 630 komen verzonden SMS'en terecht in een mapje "Verzonden". Als ik dan een ontvangsbevestiging binnenkrijg, trilt hij even en als je dan later gaat kijken in het mapje "Verzonden" staat er een vinkje bij het bericht. Erg netjes dus.

Van men werk heb ik ook een Nokia en daar komen de ontvangsbevestigingen als een gewoon ontvangen SMS in de lijst te staan. Erg irritant dus.

Niemand hier die SMSjes verstuurd? :) Wacht een beetje op jullie antwoord om hem te gaan kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:04:
Ik heb een probleem, ik heb net mijn Samsung U600 en ik heb daar een 2gb geheuge voor gekocht.. allemaal leuk enso maar ik kan vanaf mijn geheuge kaartje geen muziek op mijn MP3 speler afspelen die in de telefoon zit ingebouwd :? ,,(ik heb trouwens een apple computer dus ik gebruik niet die software die erbij is geleverd) kan iemand mij uitleg hierover geven want ik kan het nergens vinden in de handleiding... -Pim

knip
Nog geen antwoord?,, :|

Be patient :) kicken mag pas na 24 uur.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
WhiteDog schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 13:08:
[...]

Niemand hier die SMSjes verstuurd? :) Wacht een beetje op jullie antwoord om hem te gaan kopen...
heb nog niet gesms't maar net even in de "verzendopties" gekeken, en daar kan je een vinkje zetten bij ontvangstbevestiging.
dus ik neem aan dat de u600 dat ook gewoon doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:00

aex351

I am the one

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 12:54:
ja oke dat speling is niet egt veel probleem.

maar de geluid is letterlijk volume 1 van e770 of d600.
hij staat nu op 7.
En ik haat die gsmweb. Ik moet zelf de kosten voor verzenden betalen.
terwijl ik hem zo gekregen heb gisteren.
Het is toch logisch dat jij zelf de verzendkosten moet betalen voor het terug sturen. Je hoeft het immers niet terug te sturen via post, je kan het ook brengen.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nnndoh schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 18:51:
[...]

heb nog niet gesms't maar net even in de "verzendopties" gekeken, en daar kan je een vinkje zetten bij ontvangstbevestiging.
dus ik neem aan dat de u600 dat ook gewoon doet
Ja, hij kan dat idd wel, maar niet op de manier die WhiteDog bedoelt.

Zelf heb ik dit toestel niet, wel een E900 en daarvoor een X460, waarbij de ontvangstbevestigingen idd (net als bij Nokia) toekomen als een apart SMS-bericht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog

WhiteDog

met zwarte hond

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 19:14:
[...]

Ja, hij kan dat idd wel, maar niet op de manier die WhiteDog bedoelt.

Zelf heb ik dit toestel niet, wel een E900 en daarvoor een X460, waarbij de ontvangstbevestigingen idd (net als bij Nokia) toekomen als een apart SMS-bericht...
Had gehoopt dat men dit bij Samsung ook op een meer propere manier had opgelost ondertussen. Was dan maar bijna een W880i gaan kopen, alleen heeft die geen FM radio (en dat voor een toestel dat 100 € meer kost :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aex351 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 19:01:
[...]

Het is toch logisch dat jij zelf de verzendkosten moet betalen voor het terug sturen. Je hoeft het immers niet terug te sturen via post, je kan het ook brengen.
Tuurlijk niet.
Als jij een niet goed functionerende gsm ontvangt, moet jij dan de kosten vergoeden voor het opsturen of het bedrijf die je dat heeft geleverd.

Want de gsm was bij aankomst al niet goed, niet door mij dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_density
  • Laatst online: 11-09 16:07
Nog iets gevonden, je kan namelijk niet alle bestanden in de mijn fotos map van je telefoon zetten. Heb een foto via bluetooth binnen gehad, dan komt die in mijn gedownloade afbeeldingen map. Maar je kan het bestand niet verplaatsen of kopieren naar de map mijn fotos. Het bestand is een gewoon jpg-tje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tip: http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php

Goedkope 1gb microsd, nog geen 8 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

In de pricewatch zijn de 1GB MicroSD kaarten er ook al vanaf 7,90 euro :? , en aangezien iBood niet altijd even snel is met het uitleveren kan men beter via één van de webshops bestellen. Maargoed, tis geen spectaculaire actie dus,... en lichtelijk offtopic

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Laatst online: 16-07 15:52
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:04:

[mbr]Info verschaffen kan via dit forum dus een emailadres is overbodig[/]
nou het kan gewoon hoor..

ga in menu naar Mijn Bestanden -> Geheugenkaart -> Music en selecteer je liedje dat je af wil spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Maandag morgen besteld op HI site dinsdag morgen 12 uur in huis,netjes.
Maar 1 ding snap ik niet,als ik een afb. of plaatje selecteer en die wil verzenden als MMS krijg ik alleen 'via' bericht of email of BT te zien??
Bij de D900 staat wél via mms bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lichtelijk offtopic: Iemand al enig idee wanneer de U100 leverbaar is? De vodafone site meld komende vrijdag (25 mei), maar andere websites spreken steeds van nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Laatst online: 16-07 15:52
rooie60 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 11:29:
Maar 1 ding snap ik niet,als ik een afb. of plaatje selecteer en die wil verzenden als MMS krijg ik alleen 'via' bericht of email of BT te zien??
Bij de D900 staat wél via mms bij?
'n mms is toch ook maar gewoon 'n bericht, als je 'n afb. selecteert en kiest voor versturen als bericht krijg je hetzelfde scherm als voor sms, alleen heb je nou 1000 tekens als tekstbericht zeg maar ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thumblex.
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-09 12:06
Als via Menu -> MP3-Speler -> Alle -> en dan een nummer afspeel krijg ik een mp3speler op mijn scherm te zien, schuif ik dan de telefoon dicht verdwijnt dit scherm. Om dan een ander nummer aan te zetten moet je weer het hele menu door, en bovendien kan ik dan het mp3speler scherm niet zien, slechts een lijst met de beschikbare mp3's.
Ik kan me herinneren dat ik gisteren het wel voor elkaar kreeg om de mp3speler niet te verbergen als de telefoon 'dicht' is, welke instelling moet ik hiervoor aanpassen of wat doe ik fout ?
Ookal hou ik er niet zo van om vragen te kicken, heeft iemand een oplossing hiervoor ? Het begint me nu behoorlijk te irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thumblex. schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 15:05:
[...]

Ookal hou ik er niet zo van om vragen te kicken, heeft iemand een oplossing hiervoor ? Het begint me nu behoorlijk te irriteren.
Optie 1: Druk op rondje naar rechts, dan kom je automatisch in het hoofdmenu van de mp3 speler,.

Optie 2: Ga naar telefoon instellingen -> schuifinstellingen -> Omlaag, zetten op Bewerking Voortzetten.

Dan blijft als het goed is de mp3 spelen of elk ander bezigheid op je scherm staan en kan je via het aan/ uit knopje de telefoon op toetsblokkering zetten.

Dit stukje heeft me 4 edit's gekost :)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgxworker
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-12-2022
Heeft iemand enig idee welke code ik moet gebruiken om het geluid harder te zetten? Ik weet dat hij harder kan want als ik hem op de speaker via de Radio zet heb ik 2x zo hard geluid. Heb alleen geen idee welke code...

Trust me, never trust trust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand iets meer over de U700? Wanneer komt deze op de markt? Ik kan er maar bar weinig over vinden. Is het de moeite waard om te wachten tot de U700 uitkomt of zou ik net zo goed de u600 kunnen kopen? Wie kan mij helpen? Een mobiele analfabeet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 07:07
Is het al bekend wanneer de andere U600-kleuren op de Nederlandse markt verschijnen? Heb de 'Sensation White'-edition wel gezien, maar ik wil 'm los kopen en liefst in zwart of zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de U600 sinds gisteren in mijn bezit. Na een hele periode gezworen te hebben bij nokia vond ik deze voor de afwisseling toch wel érg stylish!

Wat me bij de laatste samsung die ik had opviel, en wat bij deze volgens mij ook het geval is:
Als je hem met de sneltoets (#) op stille stand zet, kun je het alarm (dat ik altijd als wekker gebruik) ook alleen maar laten trillen. Dus als ik 'snachts mijn telefoon op trilstand (bij inkomende oproepen en smsjes) wil hebben, terwijl ik mijn wekker 's ochtends gewoon een melodie wil laten afspelen, dan moet ik dat handmatig (menu -> instellingen -> geluid -> inkomende oproepen -> type signaal -> > trillen, en bij sms net zo) instellen, en da's zo'n gedoe.
Weet iemand of het mogelijk is om hem met de sneltoets op tril te zetten en toch de wekker een melodie af te laten spelen? Kheb vanalles geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar...

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de samsung U600 komen verzonden berichten in een mapje 'verzonden items' terecht. Ontvangstbevestigingen kun je instellen via: menu -> berichten -> instellingen -> sms-berichten -> verzendopties, en daar kun je 'ontvangstbevestiging' aanvinken. Die ontvangstbevestiging komt (meestal vlak na het versturen) in de vorm van een gratis smsje in je 'Postvak in' terecht.
WhiteDog schreef op zondag 20 mei 2007 @ 23:57:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijntje82
  • Niet online
Hallo,

Weet iemand of de Samsung u600 white edition via de aanbieding van t-mobile ook simlockvrij is?
Of is er een manier om hem simlockvrij te maken of kun je dit beter niet doen?

Ik wil namelijk overstappen naar een abbo van t-mobile met deze phone, maar ik heb 3 mnd opzegtermijn en wil graag mijn nummer behouden. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

nijntje82 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:22:
Hallo,

Weet iemand of de Samsung u600 white edition via de aanbieding van t-mobile ook simlockvrij is?
Of is er een manier om hem simlockvrij te maken of kun je dit beter niet doen?

Ik wil namelijk overstappen naar een abbo van t-mobile met deze phone, maar ik heb 3 mnd opzegtermijn en wil graag mijn nummer behouden. Alvast bedankt!
De Sensation White edition van T-Mobile is een branded toestel. Dat wil zeggen T-Mobile logo erop i.p.v. Samsung, eigen T-Mobile menu (waarschijnlijk roze) en een simlock van T-Mobile, aldus Phonehouse Hengelo

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Medetweakers,

Zojuist heb ik een 2gb geheugenkaart aan een klant verkocht en voor hem deze in zn u600 geplaatst. Wil ik de Micro sd eruit halen, lukt dit me niet, bij ieder ander normaal toestel zit er een veer in de geheugenkaartlezer en duwt het geheugenkaartje uit het toestel, maar bij de u600 niet met als gevolg dat het geheugenkaartje wat je inbrengt voor altijd in het toestel blijft zitten, zijn er mensen met meer van dit soort klachten? Of willen jullie eens proberen om je geheugenkaart eruit te halen en kijken of het wel werkt? Gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij komt die er gewoon uit dmv van waarschijnlijk een veertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

witte/grijze of blauwe kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blauwe met 1 GB micro SD card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

FerryJoosten schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 16:27:
Medetweakers,

Zojuist heb ik een 2gb geheugenkaart aan een klant verkocht en voor hem deze in zn u600 geplaatst. Wil ik de Micro sd eruit halen, lukt dit me niet, bij ieder ander normaal toestel zit er een veer in de geheugenkaartlezer en duwt het geheugenkaartje uit het toestel, maar bij de u600 niet met als gevolg dat het geheugenkaartje wat je inbrengt voor altijd in het toestel blijft zitten, zijn er mensen met meer van dit soort klachten? Of willen jullie eens proberen om je geheugenkaart eruit te halen en kijken of het wel werkt? Gr,
Gewoon kliksysteempje zoals ook in digitale camera's. geheugenkaartje kan eruit gehaald worden door met je nagel eerst tegen het geheugenkaartje te drukken waarna deze 'losklikt'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

ok, ik ondervind al problemen met 2 blauwe U600's. Hiervan komt het geheugenkaartje niet 'terug'.

Als ik een U600 gewoon plat op tafel leg (op zn rug) en ik doe de geheugenkaar erin dan zie ik de koperen 'polen' die worden gebruikt om de geheugenkaart te lezen, ik vraag me af, is dit wel de goeie manier?

[ Voor 52% gewijzigd door Spinvis op 24-05-2007 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
Werkt hier prima. Klinkt alsof je het kaartje er verkeerd om in doet. Als je de U600 plat hebt liggen (met display aan de bovenkant) moet de tekst op je kaartje (bijvoorbeeld sandisk 1GB microSD) gewoon leesbaar zijn. Sla anders de manual er eens op na.

http://www.gsmtrack.nl/handleidingen/443.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien hoe je een afspeellijst kan maken van de muziek bestanden op je geheugenkaart? Dit lukt mij maar niet. Ik weet niet in welk menu ik dit moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

donaldo schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 18:13:
Werkt hier prima. Klinkt alsof je het kaartje er verkeerd om in doet. Als je de U600 plat hebt liggen (met display aan de bovenkant) moet de tekst op je kaartje (bijvoorbeeld sandisk 1GB microSD) gewoon leesbaar zijn. Sla anders de manual er eens op na.

http://www.gsmtrack.nl/handleidingen/443.pdf
ik heb hier even rondgemaild en krijg sterk de indruk dat het vaker voorkomt bij bepaalde series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
Frggl schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:57:
Is het al bekend wanneer de andere U600-kleuren op de Nederlandse markt verschijnen? Heb de 'Sensation White'-edition wel gezien, maar ik wil 'm los kopen en liefst in zwart of zilver.
Dat vraag ik me ook af :) Ik zit namelijk te wachten op een zwarte uitvoering, maar Samsung verwijst in hun e-mail direct terug naar hun website waar niets over de kleuren te vinden is ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 22:58
Kan iemand mij vertellen of het ook mogelijk is een afbeelding bij de contactpersonen te krijgen.
Contactpersonen worden via de Samsung software bijgehouden.... dus niet via outlook.

Benaderen vanuit afbeeldingen, en niet vanuit contactpersonen.

[ Voor 16% gewijzigd door miles op 24-05-2007 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
FerryJoosten schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 18:53:
[...]

ik heb hier even rondgemaild en krijg sterk de indruk dat het vaker voorkomt bij bepaalde series
Dat weet ik niet, zou kunnen. Alleen moeten die goudkleurige contacten van het microSD kaartje naar beneden wijzen als je de u600 gewoon plat hebt liggen op zn rug. Als dat kaartje er niet meer uit komt als je er op drukt is er iets mis. Worden die geheugenkaarten die je erin stopt wel herkend door de telefoon? (er verschijnt een melding als je er een kaartje in stopt. 'geheugenkaart geplaatst' geloof ik). Bij mij geen problemen hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees al een paar weken dit topic omdat ik ook een u600 besteld heb.... wacht inmiddels al 3 weken, maar gsmeasy schijnt ze niet te kunnen leveren?? Toch vreemd ze liggen op elke straat hoek.
Nu willen ze mij 275 euro overmaken, omdat ik de deal wil ontbinden. Maar jullie weten ook dat ik voor dat geld nooit een u600 koop, dus komt er op neer dat ik nog maar wat replies lees en maar hooop op een goed afhandeling bij gsmeasy (NOT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ook mijn zoon vroeg aan mij hoé het kaartje eruit te halen,ik zei ook gewoon:ff indrukken met pinknagel en hij komt er en stukje uit.
Niet dus,hij heeft de blauwe met 1 GB geh.kaart,maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Hmm.. heb net een dode/luie pixel gevonden op mijn scherm. Heb em sinds gisteren. De pixel is constant wit en zit middenonderaan het scherm. Bij LCD's zijn een aantal dode pixels geoorloofd (conform aan ISO-normering) maar zover ik weet gelden deze niet op mobieltjes. Dus dan is in principe één dode/luie pixel toch al genoeg om em om te ruilen? Zeker gekeken naar het formaat van een schermpje is een dode/luie pixel zeer storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

donaldo schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 22:14:
[...]

Dat weet ik niet, zou kunnen. Alleen moeten die goudkleurige contacten van het microSD kaartje naar beneden wijzen als je de u600 gewoon plat hebt liggen op zn rug. Als dat kaartje er niet meer uit komt als je er op drukt is er iets mis. Worden die geheugenkaarten die je erin stopt wel herkend door de telefoon? (er verschijnt een melding als je er een kaartje in stopt. 'geheugenkaart geplaatst' geloof ik). Bij mij geen problemen hiermee.
Deze melding krijg ik inderdaad. Het schijnt meer voor te komen. De enige oplossing hiervoor is het toestel te laten repareren door je provider. Dit alles kan onder garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Frggl schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:57:
De gold is al verkrijgbaar samen met de white versie. De rest zal nog even opzich laten wachten. Ze willen altijd eerst kijken hoe de huidige kleuren verkopen voordat ze andere kleuren gaan opnemen in het assortiment. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Laatst online: 22-08 07:07
DaannO schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 13:07:
[...]

De gold is al verkrijgbaar samen met de white versie. De rest zal nog even opzich laten wachten. Ze willen altijd eerst kijken hoe de huidige kleuren verkopen voordat ze andere kleuren gaan opnemen in het assortiment. :)
Net als Crash kreeg ik via email alleen een verwijzing naar de website, waar niks op staat. Net gebeld, en ook de helpdeskmedewerker kon me niks vertellen. Hij verwees me naar de winkel, die volgens hem wel direct contact heeft met de leverancier ("maar dat bent u toch?"...)
Ik bestel die blauwe wel, geen zin om te wachten. Daarnaast zullen de andere kleuren in het begin waarschijnlijk niet net zo veel te verkrijgen zijn, dus zijn de internetprijzen ook weer hoger ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Frggl schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 14:32:
[...]

Net als Crash kreeg ik via email alleen een verwijzing naar de website, waar niks op staat. Net gebeld, en ook de helpdeskmedewerker kon me niks vertellen. Hij verwees me naar de winkel, die volgens hem wel direct contact heeft met de leverancier ("maar dat bent u toch?"...)
Ik bestel die blauwe wel, geen zin om te wachten. Daarnaast zullen de andere kleuren in het begin waarschijnlijk niet net zo veel te verkrijgen zijn, dus zijn de internetprijzen ook weer hoger ben ik bang.
Hier zijn beide kleuren beschikbaar: http://www.telecomadvies.nl/ :)

Directe link: http://www.telecomadvies....cr=Samsung_U600&ID=175146

[ Voor 7% gewijzigd door DaannO op 25-05-2007 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Yellowneck schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 00:58:
Hmm.. heb net een dode/luie pixel gevonden op mijn scherm. Heb em sinds gisteren. De pixel is constant wit en zit middenonderaan het scherm. Bij LCD's zijn een aantal dode pixels geoorloofd (conform aan ISO-normering) maar zover ik weet gelden deze niet op mobieltjes. Dus dan is in principe één dode/luie pixel toch al genoeg om em om te ruilen? Zeker gekeken naar het formaat van een schermpje is een dode/luie pixel zeer storend.
ach...als ik daarop let is de mijne net een sterren hemel..ik zie het alleen bij een zwarte ondergrond.
ik heb deze namelijk nieuw via marktplaats gekocht en hij doet het verders prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedeavond heren ( en dames misschien ;) ) .......

Ik heb deze tel afgelopen maandag bij Hi besteld...

Op de HI site beweren ze binnen 24uur te kunnen leveren , nou laat ik jullie uit die droom helpen .. dat is dus niet zo .

De 3e dag heb ik gebeld hoe lang het ongv nog zou kunnen duren , en daarop kreeg ik als antwoord dat ie waarschijnlijk donderdag of op zn laatst vrijdag binnen moet komen ...

Nou ik dus vanavond weer gebeld , krijg ik als antwoord ; ooo ja de u600 die is waarschijnlijk nniet leverbaar nu 8)7

Waarop ik zeg ;dat word dus pas na pinksteren dan? Dinsdsag of woensdag?? ... Krijg ik als antwoord ; ja woensdag kan ik u ook niet verzekeren meneer ..

Hebben jullie ook zulke goede ervaringen met Hi vraag ik me af ??

Mvg . Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-08 13:08
Ook zo'n problemen gehad met het aansluiten van een U600 via USB met Pc Studio? De oplossing is eigenlijk heel simpel. Niet versie 3.11 maar 3.12 installeren. De meegeleverde cd kan in de doos blijven. Download het bestand 20070419180311390_Samsung_PC_Studio.exe, open het en installeer Samsung_PC_Studio_312_GCB.exe. Het wordt automatisch opgestart na installatie. Telefoon met meegeleverde USB kabel verbinden en op de telefoon kiezen voor Pc Studio (dit verschijnt in het telefoonbeeldscherm). Waarom leveren ze dat niet gelijk mee op de cd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toin
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:33:

Op de HI site beweren ze binnen 24uur te kunnen leveren , nou laat ik jullie uit die droom helpen .. dat is dus niet zo .

De 3e dag heb ik gebeld hoe lang het ongv nog zou kunnen duren , en daarop kreeg ik als antwoord dat ie waarschijnlijk donderdag of op zn laatst vrijdag binnen moet komen ...

Nou ik dus vanavond weer gebeld , krijg ik als antwoord ; ooo ja de u600 die is waarschijnlijk nniet leverbaar nu 8)7

Waarop ik zeg ;dat word dus pas na pinksteren dan? Dinsdsag of woensdag?? ... Krijg ik als antwoord ; ja woensdag kan ik u ook niet verzekeren meneer ..

Mvg . Dennis
Ja, afgelopen zaterdagmiddag Hi gebeld, reeds opgezegde abonnement toch maar verlengd, en donderdagmiddag in huis. Ik vond het best rap. Het ligt aan je verwachtingspatroon. Ik rekende op een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toin
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 21:11:
Weet iemand iets meer over de U700? Wanneer komt deze op de markt? Ik kan er maar bar weinig over vinden. Is het de moeite waard om te wachten tot de U700 uitkomt of zou ik net zo goed de u600 kunnen kopen? Wie kan mij helpen? Een mobiele analfabeet!
Heb thuis een U600. Over de U700 vond ik het volgende op http://www.gsmplaza.nl/toestel/Samsung+U700.html&style=

De Samsung Ultra Edition II (2) U700, ook wel bekend als Ultra Edition 12.1, is een van de twee slider phones uit Samsung's twee Ultra Edition productlijn. De Samsung U700 biedt onder andere HSDPA-ondersteuning, een drie megapixel camera en een mediaspeler. De U700 laat zich bedienen door een clickwheel, vergelijkbaar met het clickwheel op de iPod. Dankzij Full HTML-browsing, is het mogelijk om zonder beperkingen mobiel te internetten. De Samsung U700 kan gezien worden als de grote broer van de U600, waarbij de U700 3G-ondersteuning als extra feature heeft.

Apparaat & afmetingen

De Samsung U700 is een clamshell met een gewicht van 80 gram. De afmetingen van de telefoon zijn 103 x 50 x 12 mm. De spreektijd bedraagt (onder ideale omstandigheden) 150 minuten. De standbytijd bedraagt onder deze omstandigheden 210 uur.

Bel- & datafuncties

De Samsung U700 ondersteunt GSM 900, 1800 en 1900 MHz netwerken. Met de U700 kan je snel mobiel internetten dankzij de UMTS ondersteuning. Met de Samsung U700 kunnen zowel tekst (SMS) als multimedia (MMS) berichtjes verstuurd en ontvangen worden. Daarnaast heeft de U700 een WAP browser. Dankzij de POP3 email ondersteuning kan je ook gewoon je eigen POP3 emails lezen. Trilalarm en polyfone beltonen behoren uiteraard tot de standaarduitrusting.

Geheugen en connectivity

De Samsung U700 heeft 20 MB intern geheugen (Flash). Er is in totaal 1 slot voor extern MicroSD geheugen beschikbaar. Je kan je data door middel van USB 2.0 transferen van en naar je PC. heeft verder nog Bluetooth.

Multimedia

Met de Samsung U700 kan je zowel audio (MP3, AAC, eAAC+ en WMA) als video (MPEG4, H.263 en Realvideo) bestanden mobiel luisteren en bekijken. De U700 is ook voorzien van een voicerecorder. Een ingebouwde FM radio ontbreekt echter. De Samsung U700 heeft verder een ingebouwde camera, waar je ook video's mee kan opnemen. De maximale resolutie van deze camera bedraagt 2048 x 1536 pixels (3.00 megapixel). Deze camera heeft geen optische zoomfunctie.

De Samsung U700 in een notendop:

* Gewicht: 80 gram
* Afmetingen: 103 x 50 x 12 mm
* Spreektijd: 150 minuten
* Standby-tijd: 210 uur
* Frequentie: 900, 1800, 1900 Mhz.

Kleurenscherm:
Polyfonische beltonen:
Camera:
Bluetooth:
FM-Radio:
MP3-Speler:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:33:

Mvg . Dennis
Deze dame ;) heeft hem zondagavond besteld,maandagmiddag werd ik gebeld dat ik op de site de bestelling kon volgen.
Daar stond dat ie dinsdag tussen 09.30 -12.30 geleverd zou worden,10 min voor 12 werd ik gebeld dat hij er over 10 minuten was.........uitstekende ervaring dus (en dat was afgelopen dinsdag) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toin
Iemand een idee hoe je een achtergrondbestand (fwp) als achtergrond in je telefoon te zien krijgt? Het fwp-bestand mag ik alleen in de map "other files" zetten (is maar 1 kb groot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 22:36:
[...]

Deze dame ;) heeft hem zondagavond besteld,maandagmiddag werd ik gebeld dat ik op de site de bestelling kon volgen.
Daar stond dat ie dinsdag tussen 09.30 -12.30 geleverd zou worden,10 min voor 12 werd ik gebeld dat hij er over 10 minuten was.........uitstekende ervaring dus (en dat was afgelopen dinsdag) :)
MMm dat klinkt indd niet verkeerd neej :P
Maar ik heb m dus telefonisch besteld maar ik heb verder ook helemaal geen mailtje ofzoo gehad...

Mja het zal wel goed komen dan.

ALs je niet thuis bent trouwens , dan brengen ze het pakketje toch gewoon na het postkantoor , en leggen ze een briefje op de mat?

Omdat jij opgebeld ben enzoo want daar heb ik helemaal niks over gehoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Op de HI site staat ook dat je nog gebeld wordt trouwens,weet niet meer wat ze doen als je niet thuis bent,maar je kan hem ook op je werkadres laten bezorgen staat er.

Dit ging om een verlenging,en aan de deur kon ik pinnen ook,wel ff legitimatie laten zien.

Bij mijn bestelling was ie denk ik nog gewoon leverbaar en voorradig.

[ Voor 12% gewijzigd door rooie60 op 26-05-2007 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pilske schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 11:15:
[...]

nou het kan gewoon hoor..

ga in menu naar Mijn Bestanden -> Geheugenkaart -> Music en selecteer je liedje dat je af wil spelen ?
Ja maar dan kan ik alleen 1 nummer tegelijk afspelen en ik wil dus een playlist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toin schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 21:06:
Ook zo'n problemen gehad met het aansluiten van een U600 via USB met Pc Studio? De oplossing is eigenlijk heel simpel. Niet versie 3.11 maar 3.12 installeren. De meegeleverde cd kan in de doos blijven. Download het bestand 20070419180311390_Samsung_PC_Studio.exe, open het en installeer Samsung_PC_Studio_312_GCB.exe. Het wordt automatisch opgestart na installatie. Telefoon met meegeleverde USB kabel verbinden en op de telefoon kiezen voor Pc Studio (dit verschijnt in het telefoonbeeldscherm). Waarom leveren ze dat niet gelijk mee op de cd!
Kan je me die link sture van die download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-07 11:56

Alexo

groots met een zachte o

Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 12:15:
[...]

Kan je me die link sture van die download?
PC Studio 3.12, gewoon via de Samsung-site zelf :) Misschien handig om in de TS te zetten? ;)

* Alexo hoopt ook een u600 in zijn bezit te krijgen.. huidige abo loopt af op 2 december :/

[ Voor 3% gewijzigd door Alexo op 26-05-2007 13:24 ]

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mopperman schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:44:
- MP3's worden "afgekapt"
-- Ik zit dus een mp3 te luisteren, en ong. 3 seconde voor het einde van me mp3, worden ze ruwweg onderbroken en gaat hij vrolijk verde rbij het volgende nummertje..
Iemand een idee??
Same here. Is dit een BUG of instelling ? Zwaar irritant daar mijn MP3 ringtones al niet eens helemaal afspelen als ik gebeld wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

o0SmOkE0o schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 17:40:
[...]

Same here. Is dit een BUG of instelling ? Zwaar irritant daar mijn MP3 ringtones al niet eens helemaal afspelen als ik gebeld wordt
Zal der eens een keer op letten, volgens mij heb ik dat ook, maargoed hij speelt ze tenminste af O-) , mijn Motorola SLVR L7 hiervoor pakte geeneens MP3 > 192KB bitrate...ehe.

Maar damn, die accuduur valt me best tegen. Misschien moet de accu eerst nog 'ingewerkt' worden maar heb het mobieltje nu sinds woensdag en hij ligt nu voor de 3de keer aan de oplader as we speak. Maargoed heb dan ook veel zitten klooien en spelen met de telefoon, en daarnaast ook nog gewoon beetje bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAB-46
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-03-2020
Ik heb vraag is het mogelijk om nokia berichten (.vmg) te openen in je U600. Ik heb het geprobeerd en dan geeft de telefoon aan dat het bestand niet wordt ondersteund is het mogelijk om het bericht te converteren naar het samsung formaat. Als iemand een idee heeft hoe hoor ik het graag

Thnx

Clau

[ Voor 0% gewijzigd door CAB-46 op 27-05-2007 01:57 . Reden: verkeerde extentie ]

Sysspecs zie http://tweakers.net/gallery/89657/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-07 11:56

Alexo

groots met een zachte o

CAB-46 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 01:56:
Ik heb vraag is het mogelijk om nokia berichten (.vmg) te openen in je U600. Ik heb het geprobeerd en dan geeft de telefoon aan dat het bestand niet wordt ondersteund is het mogelijk om het bericht te converteren naar het samsung formaat. Als iemand een idee heeft hoe hoor ik het graag

Thnx

Clau
Je zou dit gratis programma'tje eens kunnen proberen, zet .vmg-bestanden om in 'leesbare' bestanden als .txt en .doc ('Word 97-2003'), en omdat de u600 iig die laatste kan lezen, you should give it a try :)

[ Voor 3% gewijzigd door Alexo op 27-05-2007 13:16 ]

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de accu van mijn U600 gaat nu ongeveer 3 dagen mee. Ik heb hem dan continu aanstaan. Flink wat smsjes per dag en 2 a 3 gesprekken per dag. Voor de rest bijna geen andere dingen, dus alleen bellen en smssen. Vind ik goed genoeg :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2007 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 16:35:
de accu van mijn U600 gaat nu ongeveer 3 dagen mee. Ik heb hem dan continu aanstaan. Flink wat smsjes per dag en 2 a 3 gesprekken per dag. Voor de rest bijna geen andere dingen, dus alleen bellen en smssen. Vind ik goed genoeg :)
hoe hoog staat de helderheid van je scherm? toetstonen aan? toetsverlichting altijd aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 18:58:
[...]

hoe hoog staat de helderheid van je scherm? toetstonen aan? toetsverlichting altijd aan?
helderheid staat op 3, toetstonen staan uit, geluiden bij camera wel aan, toetsverlichting altijd aan.

als je ook wilt weten hoeveel smsjes ik verstuur en krijg, zo gemiddeld rond de 25 versturen en 25 ontvangen per dag. En de gesprekken zijn gemiddeld tussen de 2 a 4 minuten per gesprek. Dus ben best tevreden dat me accu het daarmee 3 dagen uit houd.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2007 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 19:55:
[...]

helderheid staat op 3, toetstonen staan uit, geluiden bij camera wel aan, toetsverlichting altijd aan.

als je ook wilt weten hoeveel smsjes ik verstuur en krijg, zo gemiddeld rond de 25 versturen en 25 ontvangen per dag. En de gesprekken zijn gemiddeld tussen de 2 a 4 minuten per gesprek. Dus ben best tevreden dat me accu het daarmee 3 dagen uit houd.
25 smsjes per dag? heb je een eenzame vriendin? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 02:01:
[...]

25 smsjes per dag? heb je een eenzame vriendin? :p
Nee. 1tje die ver weg woont ;) en niet alles gaat op aan haar. Enkele ook voor werk. Maar nu wordt het beetje off topic. On topic: Hoe lang doet de rest het hier met zijn of haar accu in welke omstandigheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu eindelijk mij u600. Echt een mooi ding. Wat betreft de accu kan ik nog niks over zeggen hij is ook nog niet vol geladen tot 4200, als dat zo is laat ik het weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 09:30:
Heb nu eindelijk mij u600. Echt een mooi ding. Wat betreft de accu kan ik nog niks over zeggen hij is ook nog niet vol geladen tot 4200, als dat zo is laat ik het weten
hoe kan je zien dat die is volgeladen tot 4200?
Pagina: 1 ... 6 ... 24 Laatste