Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

*#0228#

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de Samsung U700 2 camera's heeft?
Aan de voorkant zit ernamelijk een maar weet iemand of er ook een op de achterkant zit?
Anders is het best lastig foto's te maken van anderen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hij heeft 2 camera's ;)
Net als bij bvb de se K800i vanvoor een vga voor videobellen en vanachter een goede camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Voor het kopen/verkopen van stuff is V&A / Marktplaats een betere plek. Zelfs zo veel beter dat het hier verboden is.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07 15:52
@LiL-B:

Welkom op got, dit is geen Vraag & Aanbod forum .. groeten hoeft niet na je post en 'n e-mail vermelden is niet echt handig ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik meteen een telefoonnummer selecteren als ik een sms wil sturen .
Nu moet ik het nummer in tikken dan zoek hij wel zelf, maar kan ik niet de lijst alfabetisch zetten ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
als je gewoon tekstinvoer kiest in het nummer invoer vakje kun je de eerste 3 letters van n naam typen en dan kiezen voor wie het bericht is ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:09:
Ja hij heeft 2 camera's ;)
Net als bij bvb de se K800i vanvoor een vga voor videobellen en vanachter een goede camera
Oke dankjewel. Dan ga ik die maar eens bestellen hoop dat die binnenkort binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 19:21
Kan iemand mij vertellen hoeveel smsjes in de inbox kunnen? Ik heb nu namelijk een SE K700i, en daar kunnen maar in totaal (inbox en verzonden items bij elkaar) 100 berichten in. Dit vind ik zeer irritant omdat ik dan steeds alle berichten moet gaan verwijderen! :( Worden op deze telefoon ook de verzonden berichten opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pilske kan ik dat ook vast instellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
uuhm het is mij nog niet gelukt om dat vast in te stellen, na 'n aantal keren krijg je er echter wel 'n handigheid in om meteen naar Abc te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de kans dat je naar een nieuw nummer sms't is zeer klein tov een bekend, maar goed niet alles kan 100% zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haazzz schreef op maandag 28 mei 2007 @ 19:50:
Kan iemand mij vertellen hoeveel smsjes in de inbox kunnen? Ik heb nu namelijk een SE K700i, en daar kunnen maar in totaal (inbox en verzonden items bij elkaar) 100 berichten in. Dit vind ik zeer irritant omdat ik dan steeds alle berichten moet gaan verwijderen! :( Worden op deze telefoon ook de verzonden berichten opgeslagen?
Je kan maximaal 1000 berichte oplaan op deze telefoon. (In de specificaties staat wel 200 maar het is eigenlijk 1000)

Je kan kiezen of je de verzonden berichten ook wil opslaan of niet.

Ik kom zelf van een K500i, in die tijd het kleine broertje van de K700i en had ook last van de beperkte inbox. Met 1000 berichten nu heb ik niets te klagen meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 19:21
@digichris: Bedankt voor je reactie, dit wilde ik nog even weten voor het aanschaffen van deze telefoon _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 20:36:
[...]

Je kan maximaal 1000 berichte oplaan op deze telefoon. (In de specificaties staat wel 200 maar het is eigenlijk 1000)

Je kan kiezen of je de verzonden berichten ook wil opslaan of niet.

Ik kom zelf van een K500i, in die tijd het kleine broertje van de K700i en had ook last van de beperkte inbox. Met 1000 berichten nu heb ik niets te klagen meer :)
Waar kan je dit ergens instellen of je verzonden berichten wil opslaan of niet? Ik vind dit nergens :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:34:
[...]

Waar kan je dit ergens instellen of je verzonden berichten wil opslaan of niet? Ik vind dit nergens :?
Ja dat vroeg ik me nou ook net af, gezocht en niet gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, dacht dat ik die functie eens tegen gekome was, ga strax even nakijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:39:
[...]

Ja dat vroeg ik me nou ook net af, gezocht en niet gevonden
Kan je niet kiezen. Hij slaat automatisch de berichten op. Is denk ik in de war met een ander toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:37

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 11:31:
[...]

Kan je niet kiezen. Hij slaat automatisch de berichten op. Is denk ik in de war met een ander toestel?
Volgens mij ook, want hij slaat ze hier ook gewoon op in "verzonden items"

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie hebben gelijk, heb net ook even gezocht naar die instelling, niet kunnen vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Heb zojuist via marktplaats een U600 gekocht. De verkoper vertelde me dat er geen usb-kabel in de doos zat. Was dat bij jullie ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
KappuhH schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:04:
Heb zojuist via marktplaats een U600 gekocht. De verkoper vertelde me dat er geen usb-kabel in de doos zat. Was dat bij jullie ook zo?
Die hoort er wel in te zitten geloof ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
DaannO schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:08:
[...]

Die hoort er wel in te zitten geloof ik. ;)
Hmm vaag, wat voor soort usb aansluiting is het? Misschien kan een gewone camerakabel er ook in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
KappuhH schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:10:
[...]

Hmm vaag, wat voor soort usb aansluiting is het? Misschien kan een gewone camerakabel er ook in?
Het is de aansluiting waar je oplaad snoer ook in gaat en je headset geloof ik. Dat platte dingetje naar een usb dus. Een camera jack past er dus niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Heeft iemand een linkje waarin staat wat er allemaal bij de telefoon geleverd word zodat ik aan die gast kan laten zien wat er allemaal bij hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://be.samsungmobile.c...cessories/B2-SGH-U600.jsp

Pc link data kit zal die kabel wel ondervallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
kan er navigatie op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik meteen een telefoonnummer selecteren als ik een sms wil sturen .
Nu moet ik het nummer in tikken dan zoek hij wel zelf, maar kan ik niet de lijst alfabetisch zetten ofzo??
als je het nummerinvoervakje selecteerd en dan op je i knop druk kom je in je telefoonlijst... stuk makkelijker denk ik dan een naam intypen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Neen. Behalve Nav4All ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een vraag aan de mensen die de U600 ook in hun bezit hebben.......

Als jullie de tel. dichgeschoven hebben zitten , en je schuift aan de onderkant van je bovenste gedeeltje van je tel. wat heen en weer zit hier dan bij jullie ook wat speling op??

Anders ga ik m ff omruilen want ik ga binnekort op vakantie , en wil m dan wel graag meenemen

Dus aan de onderkant van het bovenste gedeeltje van de Tel. (2-3 mm ongv.)

Alvast bedankt voor jullie reactie(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:44:

Als jullie de tel. dichgeschoven hebben zitten , en je schuift aan de onderkant van je bovenste gedeeltje van je tel. wat heen en weer zit hier dan bij jullie ook wat speling op??

Anders ga ik m ff omruilen want ik ga binnekort op vakantie , en wil m dan wel graag meenemen

Ja dat heb ik ook 2/3mm net als bijvoorbeeld een laptopscherm ofzo ;) lijkt me geen probleem overigen. Speling lijkt me heel normaal, zelfs de Eifeltoren en Euromast hebben speling anders zouden ze breken :D

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:44:

Ja heb ik ook...ergerde me er in het begin ook erg aan, nu helemaal niet meer... het toestel is zo dun dat dat niet anders kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja oke ik erger me er ook wel een beetje aan ja :P

Maar mij gaat het er meer om dat als jje er op de langere termijn geen problemen mee gaat krijgen ....

Verder lijkt mij het ook wel normaal dat dat erop zit hor ;)
Maar je hoort sommige hier ook zeggen van ; neee bij mij zit er helemaal geen speling op! en dat vind ik dan zoo raar... ze zullen wel niet goed gevoeld hebben :P

( Ohja het is trouwens eigenlijk alleen ''echt'' merkbaar als ie dichgeschoven zit...

Als ie open is is die speling bijna niet te voelen ... Miss staat er dan meer druk op die veer ofzo?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2007 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 22:10:

Maar mij gaat het er meer om dat als jje er op de langere termijn geen problemen mee gaat krijgen ....

Maar je hoort sommige hier ook zeggen van ; neee bij mij zit er helemaal geen speling op! en dat vind ik dan zoo raar... ze zullen wel niet goed gevoeld hebben :P

( Ohja het is trouwens eigenlijk alleen ''echt'' merkbaar als ie dichgeschoven zit...

Als ie open is is die speling bijna niet te voelen ... Miss staat er dan meer druk op die veer ofzo?
Klopt! Als ie dichtgeschoven is is er significant meer speling tussen de twee delen van het toestel!
Als ie is opengeschoven dan is er nagenoeg geen speling hier, kwart mm misschien. Komt inderdaad doordat de 'veerconstructie' een beetje bovenaan zit. Als ie dichtgeschoven is de arm tot de veer groter enzo, blabla, natuurkundig. Kortom: dichtgeschoven bewegen de delen sneller/gemakkelijk t.o.v. elkaar dan wanneer deze zijn uitgeschoven

Wat betreft het afkappen van MP3'tjes, heb er eens opgelet, maar dat gebeurt hier niet hoor? Welke formaten ondersteunt dit toestel trouwens qua video? Heb gisteren een MP4, WMV, AVI en een 3GP filmpje erin gezet, hij pakte alleen 3GP, terwijl AVI het ook moet doen volgens diverse sites.

[ Voor 11% gewijzigd door Yellowneck op 30-05-2007 00:13 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over synchronisatie met outlook. Op zich werkt dit prima, maar de end date van mijn afspraken is niet correct. Start en eind datum zijn in outlook gelijk, maar na de synchronisatie is de eind datum op de samsung veranderd (+ 1 dag)
Hierdoor staan er op elke dag 2 afspraken in. één van gisteren en één van vandaag.
Heeft iemand dit probleem ook? En wat kan een mogelijke oplossing zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hee!

ik heb sinds dinsdagmiddag de U600, en het bevalt me prima..
alleen nou zit ik met 2 vragen, die ik nergens kan vinden...
zit er autofocus op, en zo ja, hoe krijg ik die geactiveert...
en hoe krijg ik die irritante gprs eraf?

als iemand het antwoord weet, heel relax!

Groetjes, Dunc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:48:
hee!

ik heb sinds dinsdagmiddag de U600, en het bevalt me prima..
alleen nou zit ik met 2 vragen, die ik nergens kan vinden...
zit er autofocus op, en zo ja, hoe krijg ik die geactiveert...
en hoe krijg ik die irritante gprs eraf?

als iemand het antwoord weet, heel relax!

Groetjes, Dunc
Autofocus is automatisch geactiveerd denk ik?
*#4777*8665# typen en dan gprs detach slecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand de functie visite kaartje herkennen al geprobeerd??
Weet niet of dit een 'nieuwe' functie is maar ik vind hem wel supergaaf
Ben een beetje een leek ...,maar wat kost dat gprs gebeuren?? Ik zit bij orange, moet ik dan bij MMS kijken of orange world??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[

als je het nummerinvoervakje selecteerd en dan op je i knop druk kom je in je telefoonlijst... stuk makkelijker denk ik dan een naam intypen. :)

thanks dat werkt idd veel sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 09:01:
[...]
Hoe lang doet de rest het hier met zijn of haar accu in welke omstandigheden?
Het valt me inderdaad ook zwaar tegen hoe lang de accu meegaat. Kheb de U600 net een week en dit is al de 3e keer dat ik hem oplaadt. Maandagavond heeft ie nog aan de lader gehangen, en vandaag viel ie alweer uit... Terwijl ik welgeteld 2 smsjes heb verstuurd en 2 korte telefoongesprekken heb gevoerd in de tussentijd... Is dit normaal? Of kan ik hiermee terug gaan naar de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Whoo das wel heel kort, ik haal met gemak 5 dagen en dan sms ik meerdere keren per dag en bel ik ook regelmatig en maak ik af en toe een fotootje.

Ik heb alleen op advies dat GPRS ding uitgezet met die code ;)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb de u600 sinds kort. Hiervoor gebruikte ik 2 jaar de nokia 6230i.
Wel even wennen die menu's van Samsung. Ook de touchscreen knopjes zijn wat onhandig.

vraagje

1) Hoe zet ik het makkelijkst mijn telefoonnummers van mn nokia 6230i over naar mn u600? Ik heb maar 1 simkaart en kan dus maar 1 toestel tegelijk 'aan hebben staan'.

2) Als ik een smsje wil typen staat er als standaard tekst al 221. Dit moet ik dan eerst weghalen alvorens ik een normaal bericht kan toetsen, hoe kan dit en hoe haal ik het voorgoed weg?

Alvast heel erg bedankt voor de antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 23:12:
Ook ik heb de u600 sinds kort. Hiervoor gebruikte ik 2 jaar de nokia 6230i.
Wel even wennen die menu's van Samsung. Ook de touchscreen knopjes zijn wat onhandig.

vraagje

1) Hoe zet ik het makkelijkst mijn telefoonnummers van mn nokia 6230i over naar mn u600? Ik heb maar 1 simkaart en kan dus maar 1 toestel tegelijk 'aan hebben staan'.

2) Als ik een smsje wil typen staat er als standaard tekst al 221. Dit moet ik dan eerst weghalen alvorens ik een normaal bericht kan toetsen, hoe kan dit en hoe haal ik het voorgoed weg?

Alvast heel erg bedankt voor de antwoorden!
Als de telefoonnummers op je sim-kaart staan, dan kun je ze in beide telefoons gebruiken. Staan de telefoonnummers op je telefoon (op je 6230i), dan kun je ze kopieren naar je simkaart en ze alsnog 'meenemen' naar je U600.
Wat je anders misschien nog kan doen is bij een gsm winkel een 'lege simkaart' halen. Daarmee kun je je gsm wel aanzetten en wat functies gebruiken, maar dus niet bellen. Dan kun je bv via bluetooth bestanden overzenden van je nokia naar je samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het mogelijk is maar mijn simkaart is circa 6 jaar oud (echt nog van mn eerste gsm).
Kan het zo zijn dat hier minder telefoonnummers op passen dan tegenwoordig?
Anders kost het je op deze manier ook weer uren om, bijv, 30 nummers op de sim te zetten, deze door te sturen, dan weer te wissen van de sim en dan de volgende erop te zetten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0rien
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-08 22:18
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:28:
Weet iemand of de Samsung U700 2 camera's heeft?
Aan de voorkant zit ernamelijk een maar weet iemand of er ook een op de achterkant zit?
Anders is het best lastig foto's te maken van anderen.
Ja zitten er 2 op, achterkant zelfde als de U600. Op de voorkant een videoconferencing cam, omdat deze versie HSDPA heeft en hij voor videoconferencing gebruikt zou kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 20:39

WhiteDog

met zwarte hond

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 23:29:
Ik weet niet of het mogelijk is maar mijn simkaart is circa 6 jaar oud (echt nog van mn eerste gsm).
Kan het zo zijn dat hier minder telefoonnummers op passen dan tegenwoordig?
Anders kost het je op deze manier ook weer uren om, bijv, 30 nummers op de sim te zetten, deze door te sturen, dan weer te wissen van de sim en dan de volgende erop te zetten etc.
Tegenwoordig zijn het 128k SIM-kaarten waar 1000 nummers opkunnen ofzo. Ik raad je aan om is een nieuwe SIM kaart te gaan halen (bel je provider of ga langs in een shop). Die dingen verslijten ook wel :) Alles zal ook wel beetje sneller gaan bij het aanspreken van je SIM kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Cool, pixelfouten vallen blijkbaar onder garantie volgens Samsung, had ze gemaild omdat ik een bright dot heb. Werd me geadviseerd contact op te nemen met de dealer waar ik em gekocht heb, dus dat ff gedaan en nu kan ik em terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhiteDog schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 00:12:
[...]

Tegenwoordig zijn het 128k SIM-kaarten waar 1000 nummers opkunnen ofzo. Ik raad je aan om is een nieuwe SIM kaart te gaan halen (bel je provider of ga langs in een shop). Die dingen verslijten ook wel :) Alles zal ook wel beetje sneller gaan bij het aanspreken van je SIM kaart.
Sjit, lees dit net op de telfort site:

De simkaart is te beveiligen tegen misbruik.
Het geheugen van de simkaarten is 32 Kb.
Het aantal nummers dat u kunt opslaan is: 200 :X
Het aantal tekens per nummer/naam: 30 (afhankelijk van uw toestel kunt u maximaal 12,16 of 30 tekens invoeren).

Daar heb ik dus ook geen hol aan :-s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-08 13:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:34
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 02:21:
[...]

Sjit, lees dit net op de telfort site:

De simkaart is te beveiligen tegen misbruik.
Het geheugen van de simkaarten is 32 Kb.
Het aantal nummers dat u kunt opslaan is: 200 :X
Het aantal tekens per nummer/naam: 30 (afhankelijk van uw toestel kunt u maximaal 12,16 of 30 tekens invoeren).

Daar heb ik dus ook geen hol aan :-s
als je zowel de 6230 als de U600 met outlook kan syncen.....
sync je eerst alle contacts van de 6230 met outlook en daarna doe je hetzelfde met de U600.
Als het goed is heb je dan al je contacts op de U600 :)

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Mijn U600 is onderweg als het goed is, nieuw in doos met folie nog op het glas, simlock en logovrij voor 207,95 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 18:00

aex351

I am the one

KappuhH schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:40:
Mijn U600 is onderweg als het goed is, nieuw in doos met folie nog op het glas, simlock en logovrij voor 207,95 euro :D
Netjes. Ik heb een 1 jaars contract van Hi.nl aangeboden gekregen met toestelprijs in de buurt van de 40 euro en 25 p/m of 90euro en 20 p/m.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

KappuhH schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:40:
Euh, waar?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Marktplaats, stond er net een paar minuten op, direct gebeld en gekocht. Ontvang hem morgen waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aex351 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:26:
[...]

Netjes. Ik heb een 1 jaars contract van Hi.nl aangeboden gekregen met toestelprijs in de buurt van de 40 euro en 25 p/m of 90euro en 20 p/m.
Dat kan dus niet .... je kletst uit je nek , kijk maar eens op de hi site ; http://shop.hi.nl/hi/RAPRD/Samsung-U600/TSAU600sb.html?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bittenhero
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 09:18
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 22:10:

Bij de mediamarkt hier in Eindhoven kun je met het toestel spelen en dat hebben inmiddels ook al honderden mensen gedaan, geen dummy zoals in de meeste telefoonwinkels maar de echte u600. en dat ding heeft echt enorm veel speling inmiddels, je kan m bijna een halve cm heen en weer bewegen. Ik ben benieuwd of dat ook gebeurt als je m een paar maanden gebruikt. Ik heb van de koop afgezien omdat ik nu al weet dat ik me daar enorm aan ga irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bittenhero schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 22:21:
[...]

Bij de mediamarkt hier in Eindhoven kun je met het toestel spelen en dat hebben inmiddels ook al honderden mensen gedaan, geen dummy zoals in de meeste telefoonwinkels maar de echte u600. en dat ding heeft echt enorm veel speling inmiddels, je kan m bijna een halve cm heen en weer bewegen. Ik ben benieuwd of dat ook gebeurt als je m een paar maanden gebruikt. Ik heb van de koop afgezien omdat ik nu al weet dat ik me daar enorm aan ga irriteren.
Dat is indd niet zo best wat jij zegt nee ...
als het ook echt merkbaar slechter word bij die van mij dan zal ik er meteen mee terug gaan...
toch lijkt mij dat hier toch wel over nagedacht moet zijn?
naj we zien wel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 19:26:
[...]

Dat kan dus niet .... je kletst uit je nek , kijk maar eens op de hi site ; http://shop.hi.nl/hi/RAPRD/Samsung-U600/TSAU600sb.html?
Hoe naieve kan je zijn. Ik duidelijk aan dat het mij is aangeboden wat dus betekend dat het niet terug te vinden is op de Hi site zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit er een wekker op de u600??
ik kan wel een alarm in stellen maar dat gaat niet af als ik mijn u600 uitzet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgxworker
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-12-2022
Misschien is het al gevraagd maar ik kon het zo 123 niet vinden. Heeft iemand een link/lijstje voor alle hardware codes van de U600?

Trust me, never trust trust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Mijn u600 is onderweg. Hi 25p/m en 40 euro toestelprijs. Niet slecht lijkt mij :). Nu allleen nog even omzetten naar een studenten abonnement in de Hi winkel en ik zit helemaal goed O-)

[ Voor 39% gewijzigd door aex351 op 01-06-2007 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij t-mobile hebben ze nu ook de witte :) Incl. een 1GB kaartje en een Sensatin White pakket.

Als het goed is kan ik vanaf 5 juli contract vernieuwing aanvragen. Wacht ik daar wel op, krijg ik hem gratis :Y

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2007 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aex351 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 19:11:
Mijn u600 is onderweg. Hi 25p/m en 40 euro toestelprijs. Niet slecht lijkt mij :). Nu allleen nog even omzetten naar een studenten abonnement in de Hi winkel en ik zit helemaal goed O-)
Wat is een studentenabonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoTman schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:52:
[...]
als je zowel de 6230 als de U600 met outlook kan syncen.....
sync je eerst alle contacts van de 6230 met outlook en daarna doe je hetzelfde met de U600.
Als het goed is heb je dan al je contacts op de U600 :)
Het lijkt allemaal zo makkelijk..
Ik heb nokia pc suite (nieuwste) erop staan en contact leggen met de nokia gaat prima via een sitecom usb bleutooth stikkie. Alleen als ik wil synchroniseren met outlook gebeurd er weinig.. Het balkje loopt wel (alsof hij aan het overzetten is) maar als ik daarna in mn outlook kijk staan de contacts er niet. Als ik in outlook zelf op het synch knopje druk, dan heeft ie moeite om contact te krijgen met de 6230i.

Iemand tips?

Ik heb het wel voor elkaar gekregen om een backup te maken van mijn contacts, opgeslagen in een nokia bestand. Echter kan deze weer niet geimporteerd worden in mn u600 :X

Zit er nou niks anders op dan mn 300 telefoonnummers 1 voor 1 over te typen? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

KappuhH schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 18:16:
[...]

Marktplaats, stond er net een paar minuten op, direct gebeld en gekocht. Ontvang hem morgen waarschijnlijk.
En heb je hem al?
Voor die prijs lijkt het me een gejat exemplaar :z

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 21:20:
[...]
Wat is een studentenabonnement?
Zelfde als een normale abonnement alleen dan met 20% korting. Ik ben er nu alleen niet zeker van of je gedurende je contract het kan laten omzetten naar een studentenabonnement. In elk geval ben ik blij dat ik er slechts één jaar aan vast zit alhoewel ik altijd al hi/kpn heb gehad. Wilde eigenlijk een t-mobile flex nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-07 16:05
Nou gestolen hoeft ie niet te zijn hoor voor dat prijs, heb een witte Samsung U600 Sensation Pack (dus met 1 GB kaart) voor 150 eurotjes via marktplaats gekocht, met aankoopsbon en al :-) kwestie van wat mazzel en snel reageren!

Maar de witte is echt über mooi mensen, unlocken was ook geen probleem voor een tientje en aangezien de witte een limited edition is, hoop ik hem ook niet bij iedereen (zoals de D900) te zien.

Het toestel bevalt erg goed, alleen heb ik één ding niet kunnen veranderen (erg irritant) bij mijn "normale" profiel, heb ik alle waarschuwingstonen uit staan, maar krijg ik na het versturen van een smsje bij de melding "bericht verstuurd" toch een deuntje te horen, bij elk gestuurd smsje weer!

Hoe krijg ik dat deuntje uit? Midden in de nacht hoef ik dat deuntje echt niet te horen namelijk? Het gaat dus niet om het afleveringsrapport, maar alleen om de melding direct na het versturen van een sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
dacht dat ik paar weken terug mazzel had met 240 euro .. :/ maar toen vroegen ze er nog 300 om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij vertellen hoe nauwkeurig de visitekaarten inscannen werkt? Dit lijkt mij ideaal voor mijn werk, mits het natuurlijk foutloos werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
nnndoh schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 18:27:
dacht dat ik paar weken terug mazzel had met 240 euro .. :/ maar toen vroegen ze er nog 300 om
Kameraard van me heeft um ook nog voor 250 gekocht deze week. Maar 150 euro is wel extreem goedkoop. Maarja dan heb je er ook T-Mobile software op staan en dan wil je niet :P

Heb hem nog niet binnen, zal wel maandag worden.

Edit: Op ebay staat ook nog een U600 waar tot nu toe 182,51 euro op geboden is en die over 3uurtjes afloopt. Wellicht nog iemand die interesse heeft? Klikje

PS. Geen idee wie dat ding tekoop aanbied, dus geen spam ofzo, kwam het gewoon tegen.

[ Voor 31% gewijzigd door KappuhH op 02-06-2007 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-07 11:56

Alexo

groots met een zachte o

Zouden ze misschien die u600's met teveel speling zo (edit:via ebay/marktplaats etc) kwijt willen? :/

[ Voor 18% gewijzigd door Alexo op 02-06-2007 20:52 ]

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Iemand de 'Gold Copper' versie al binnen? Lijkt me mooier dan Sapphire Blue :X

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dagi, met een optie in de camera functie. werkt redelijk goed de nummers en email adressen zijn ok de naam wil die nog wel eens adres of naam bedrijf voor gebruiken. probeer het eens uit (modus (links boven in tijdens de camera funtie en dan nr 6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
CLB schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 20:40:
Iemand de 'Gold Copper' versie al binnen? Lijkt me mooier dan Sapphire Blue :X
Mwah, ik vind dat plastic goud altijd zo lelijk :S Opzich ziet het er best netjes uit, maar echt vernieuwend en super mooi is het niet. Ik vind de sapphire blue toch net wat spannender. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihanski
cihanski schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 10:01:
Nou gestolen hoeft ie niet te zijn hoor voor dat prijs, heb een witte Samsung U600 Sensation Pack (dus met 1 GB kaart) voor 150 eurotjes via marktplaats gekocht, met aankoopsbon en al :-) kwestie van wat mazzel en snel reageren!

Maar de witte is echt über mooi mensen, unlocken was ook geen probleem voor een tientje en aangezien de witte een limited edition is, hoop ik hem ook niet bij iedereen (zoals de D900) te zien.

Het toestel bevalt erg goed, alleen heb ik één ding niet kunnen veranderen (erg irritant) bij mijn "normale" profiel, heb ik alle waarschuwingstonen uit staan, maar krijg ik na het versturen van een smsje bij de melding "bericht verstuurd" toch een deuntje te horen, bij elk gestuurd smsje weer!

Hoe krijg ik dat deuntje uit? Midden in de nacht hoef ik dat deuntje echt niet te horen namelijk? Het gaat dus niet om het afleveringsrapport, maar alleen om de melding direct na het versturen van een sms.
Wel een paar leuke (ja ik weet dat het goedkoop was, witte U600 nieuw in de doos :9 maar die T-Mobile troep valt echt reuze mee, slechts één T-Mobile logo op het toestel en dat onder het weerspiegelende glas, wat dus bijna niet te zien is!) maar kan iemand me aub helpen met mijn vraag? Ik vind het echt het enige minpuntje aan dit toestel. HELP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 23:38:
dagi, met een optie in de camera functie. werkt redelijk goed de nummers en email adressen zijn ok de naam wil die nog wel eens adres of naam bedrijf voor gebruiken. probeer het eens uit (modus (links boven in tijdens de camera funtie en dan nr 6)
Bedankt voor je uitleg! :>
Ik heb dan zo'n 500 visitekaarten die ik ingescand wil hebben dus dit is enorm handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:25
Ik wil ook deze telefoon gaan halen en graag bij Hi. Nu werd er me al gezegd dat alleen het opstart en afsluit plaatje niet te veranderen zijn. Is daar inmiddels al iets op bedacht? Want heb echt geen zin in Justin Timberlake op mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperminator
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Mijn batterij houd het geen halve dag uit. Volgens mij is dit niet goed.Ga er morgen maar mee naar de orange shop. Weet iemand of ik ook garantie heb op de accu?

Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 16:35:
de accu van mijn U600 gaat nu ongeveer 3 dagen mee. Ik heb hem dan continu aanstaan. Flink wat smsjes per dag en 2 a 3 gesprekken per dag. Voor de rest bijna geen andere dingen, dus alleen bellen en smssen. Vind ik goed genoeg :)
Drie dagen vind je lang genoeg? Ik heb ook een Samsung U600 en ik word er een beetje moe van dat ik weer na ~2,5 dag de lader erin kan steken.. Nokia N-serie doet er 5 dagen mee, waarom lukt Samsung dit niet?

/me gaat iig deze week even terug met dat ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt de U700 weer groter dan de U600? Krijgt het naast UMTS nog andere features mee?
Qua looks vind ik de U600 toch net iets mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 23:03:
Wordt de U700 weer groter dan de U600? Krijgt het naast UMTS nog andere features mee?
Qua looks vind ik de U600 toch net iets mooier.
De U700 is groter. Hopelijk krijg ik vandaag mijn U600 met verlenging. Mijn bestaande nummer bestaat ten iedere geval niet meer -O- . Hoop wel dat dit een tijdelijke iets is }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een geanimeerde wallpapers ingesteld, zou dat meer batterij verbruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cihanski schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 10:01:

.....verhaal....
Ik heb die witte ook besteld maar moet nog paar daagjes wachten voordat ik hem binnenkrijg, zou je paar foto's kunnen posten hoe dat ding in het "wild" eruit ziet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 22:46:
[...]

Drie dagen vind je lang genoeg? Ik heb ook een Samsung U600 en ik word er een beetje moe van dat ik weer na ~2,5 dag de lader erin kan steken.. Nokia N-serie doet er 5 dagen mee, waarom lukt Samsung dit niet?

/me gaat iig deze week even terug met dat ding
Ik ben het gewend van Samsung. Ik gebruik al iets van 7 jaar Samsung mobieltjes en ze blijven zo rond die 3 dagen hangen met accu duur. Dus ik vind het lang genoeg. Degene die Nokia gewend zijn zullen anders zeggen idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihanski
@HarveyG

Sorry man maar heb helaas geen digitale camera, daar gebruik ik mijn U600 voor :9

Maar één ding kan ik je wel vertellen, de "normale" gray blue versie is echt monotoon in vergelijking tot de witte (vind ik) krijg echt zoveel positieve commentaar op dit toestel, haha kon hem al verkopen voor 300 euro maar ben er nog lang niet op uitgekeken (behalve in een ruil met de Nokia e65, die vind ik zo :9~ )

Maar nogmaals mijn vraag mensen: weet iemand hoe dat irritant geluidje bij de melding "bericht verstuurd" (direct na het sturen van een smsje) uit gezet kan worden in het normale profiel? Alle andere meldingen (bijvoorbeeld opgeslagen of gewist) zijn gewoon stil na het uitzetten van alle toetstonen, maar de melding "bericht verstuurd" blijft aan!!! Erg irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar dagen geleden ook een U600 gekocht. Helaas is het (ivm contractverlenging) wel een t-mobile toestel. Ik moet eerlijk zeggen dat het opstartlogo, alle voorgeprogrammeerde deuntjes, het afsluitlogo en nog meer t-mobile troep die er al op waren gezet me nu al aardig de keel uit beginnen te hangen! ;) Verder is het natuurlijk een prachtig toestelletje!

Maar nu nog even een vraag, misschien heeft iemand anders er ook wel last van, maar ik kan nergens de instellingen voor de klok die op het achtergrondscherm verschijnt aanpassen. Nou zou dat niet zo nodig hoeven zijn, maar in mijn geval staat de klok ingesteld op italiaans (nou eigenlijk de datum die eronder weergegeven wordt) Ik snap niet, hopelijk zie ik hierbij wat over het hoofd, hoe ik dat zou aan kunnen passen, aangezien de taal van m'n tel wel gewoon in het Nederlands staat. Ook bij "instellingen datum en tijd" lukt het niet omdat er maar 1 stijl voor de klok te selecteren is.

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mujo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08-2021

Mujo

Nee hè?

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 20:45:
Bij t-mobile hebben ze nu ook de witte :) Incl. een 1GB kaartje en een Sensatin White pakket.

Als het goed is kan ik vanaf 5 juli contract vernieuwing aanvragen. Wacht ik daar wel op, krijg ik hem gratis :Y
Ik heb de witte sinds 2 dagen. Voucher opgestuurt om een Sensation blahblah-pack te krijgen.
Ik wacht op m'n MicroSD kaartje. Mooi toestelletje, wel wat fragiel heb ik de indruk, moet echt
wennen aan het feit dat je door je menuutjes wandelt en je komt met je rechterduim op de
C-toets (back) en hop, je bent weer terug bij af.

1-jarig abonnement (rekening gehouden met levensduur van dit dunne dingetje ;)) kostte € 30,-
2-jarig abonnement was gratis geweest.

Batterij werd volgens scherm ongeveer 2/3e vol geleverd. Even aan de adapter gehangen
tot hij opgeladen was. Afgelopen zaterdag gedaan, batterij nu op 2/3e vol, na 2 dagen. Kan
beter, maar lang niet slecht. Alleen wat belletjes mee gepleegd en smsjes mee verstuurd,
paar game-demootjes opgestart.

[ Voor 16% gewijzigd door Mujo op 04-06-2007 16:14 ]

Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinden jullie ook dat het bellen niet luid genoeg gaat? (ringtone volume)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 18:01:
vinden jullie ook dat het bellen niet luid genoeg gaat? (ringtone volume)
Hmm nog geen last van gehad maar mss kan je een mp3 ringtone maken die op zich al heel luid is? de levels wat verhogen enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@xjeroenx

Ik heb exact hetzelfde probleem met de klok en kn ook nog geen oplossing vinden. Dus ik heb ook de datumvermelding in het Italiaans. Het vreemde is wel dat als je zelf een wallpaper kiest, dus niet het standaard thema, de datum wel zonder problemen in de goede taal wordt weergegeven. Wie weet de oplossing (als die er is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Niet online
Samsung, is dat symbian?

Zou ik er dan tomtom navigator op kunnen zetten? Zou wel leuk zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
poing schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:24:
Samsung, is dat symbian?

Zou ik er dan tomtom navigator op kunnen zetten? Zou wel leuk zijn :-)
Nee helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey allemaal
Heb sinds kort ook een U600, enwel de Sensation White _/-\o_
Maare, even een vraagje wat betreft de camera:

Als het goed is zou je toch zowel met de i-knop, als met de Camera knop aan de rechterzijkant een foto kunnen maken.
Maar als ik echter een foto wil maken mbv dat zijkant knopje, gebeurt er gewoon niks? :?
Heel raar, aangezien er niks mis is met de knop, ik kan nl wel gewoon een Filmje beginnen te recorden als ik op die knop druk.
Verder zie ik ook de camera bewegen en Focussen nadat ik op dat knopje druk, maar het lijkt wel alsof hij op het einde 'toch besluit om de foto niet te maken'

Iemand anders hier ook last van? Of moet ik iets met mijn instellingen wijzigen?
Alvast bedankt :)

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2007 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet nog ff doordrukken, met zacht drukken stelt hij scherp en dan moet je drukken tot het klikje en dan trekt hij de foto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uuf, dat ik dat niet eerder doorhad :P
In ieder geval bedankt :)

//Edit
Iemand anders trouwes ook de U600 White met Sensation actie? Ik had afgelopen vrijdag (1 Juni) namelijk die bon opgestuurd, maar tot nu toe nog niks ontvangen :O
Iemand misschien enig idee hoe lang het ongeveer gaat duren :9

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2007 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 18:17:
Uuf, dat ik dat niet eerder doorhad :P
In ieder geval bedankt :)

//Edit
Iemand anders trouwes ook de U600 White met Sensation actie? Ik had afgelopen vrijdag (1 Juni) namelijk die bon opgestuurd, maar tot nu toe nog niks ontvangen :O
Iemand misschien enig idee hoe lang het ongeveer gaat duren :9
Nou ik heb de bon 29 mei opgestuurd en ook nog niks ontvangen, dus ik durf het niet te zeggen.
Hebben sommige mensen ook problemen met het geluid bij video opname, ik hoor namelijk bijna niks.
De batterij doet het inderdaad plus minus 3 dagen mee, maar dat is al beter dan mijn Nokia N80i, want die houd het maar 1.5 dag vol als ik hem af en toe gebruik.
De U600 is een pracht toestel en ik ben er heel blij mee, maar voor het echte werk pak ik toch mijn Nokia, want ik heb een vaste internet verbinding op mijn sim zitten, maar dat is echt zielig als je gaat internetten met de U600, daar begin ik niet meer aan.
Ik vind de U600 meer een leuk showtoestelletje, het gaat om het design, de rest is standaard.
P.s. wit is de mooiste voor mij. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
De gast waar ik de telefoon gekocht hebt doet een beetje vaag. Ik had hem dus gebeld en we waren overeen gekomen dat ik de telefoon zou kopen. Heb hem nog een bevestigend mailtje laten sturen, heb dus digitaal staan dat hij bevestigd de telefoon aan mij te leveren. Kreeg een dag na de overeenkomst een mailtje: hij had de telefoon op de post gedaan maar blijkbaar had hij mijn postcode niet goed genoteerd want hij had de telefoon teruggekregen. Dus ik opnieuw mijn adres gegeven en hij had vrijdag dus opnieuw de telefoon op de bus gedaan. Ik verwachte hem dus zaterdag. Zaterdag kreeg ik niets dus ik hem savonds bellen. Hij zou een trackingnummer doorgeven dan kon ik kijken waar de telefoon was. Maar ik kreeg maar geen trackingnummer, dus weer gebeld of hij het trackingnummer kon mailen. Dat kon hij op dat moment niet doen want zijn pc was kapot maar zou het zo snel mogelijk mailen. Gister nog steeds niks gehoord dus ik hem weer gebeld, ja hij had het trackingnummer wel gemaild :(. Maar ik heb dus niks ontvangen. Maargoed dan kun je toch opnieuw sturen? Blijkt hij het bonnetje kwijt geraakt te zijn. In zijn verzonden mail kijken kon ook niet omdat alles op zijn pc opnieuw geinstalleerd was (hij heeft een @home emailadres, kun je daarmee ook alles nog terugkijken via webmail oid?). Hij heeft nu beloofd dat alles voor elkaar komt en als ik vrijdag de telefoon niet heb dat hij dan het geld terug zal boeken. Maarja ik wil gewoon die telefoon. Ik krijg een beetje het gevoel dattie de telefoon voor meer aan iemand anders heeft kunnen verkopen en dat dus gedaan heeft. :(

Hij heeft het pakket met TNT Zeker verstuurd en is dus verzekerd tot 500 euro. Als TNT het pakketje kwijtgeraakt is moet TNT dan voor een nieuwe telefoon zorgen? Ik neem aan van wel. Maargoed de verkoper heeft geen bonnetje meer dus ik ben bang dat hij dan ook geen geld zal zien van TNT.

Hoe zouden jullie deze situatie aanpakken?

Pffff... wat een lang verhaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Ik denk dat je bent opgelicht. Hoeveel heb je ervoor betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coachmans
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 22:48
Klinkt inderdaad verdacht veel als oplichting... ik hoop voor je dat je nog niet betaald hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop ook voor je dat je nog niet betaald hebt.

Heb een kleine "review" geschreven over de batterij op m'n site.

http://frontside.be/word/?p=47#more-47

En ja ik weet dat mijn engels niet perfect is ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 24 Laatste