Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Daarom ga ik bij dat soort bedragen persoonlijk langs.

Ik zit zelf ook al te kijken voor een simlock vrij (en logo vrij) U600.
Ik ben mijn E760 beu en ik wil wat nieuws.

Zelf heb ik trouwens nog geen firmware gezien voor de u600. Dat komt vast nog wel.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Heb dus wel al betaald :( Heb dus ook een rekeningnummer, een naam, een woonplaats, een emailadres en een telefoonnummer. Dus als het echt niet goed gaat moet ik eens een bezoekje aan meneer agent brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KappuhH schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 09:13:
Heb dus wel al betaald :( Heb dus ook een rekeningnummer, een naam, een woonplaats, een emailadres en een telefoonnummer. Dus als het echt niet goed gaat moet ik eens een bezoekje aan meneer agent brengen.
Zijn smoesjes geloof je toch zelf niet? Overduidelijke oplichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiuri
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02:32
Sinds gister ook in het bezit van een U600 (T-Mobile branded) echter even een klein vraagje, ik wil vandaag een geheugen kaart gaan kopen voor de U600.

Heeft het zin om voor de SanDisk miniSD Card 2GB Ultra II te gaan, omdat deze sneller schrijft (m.a.w. merk je dit verschil ook in de Samsung U600)?
Het scheelt maar 5 euro met een Dane-Elec of Kingston miniSD Card van 2GB, dus ben wel benieuwd.

Tevens is mijn klok ook in het italiaans (de datum dan) en heb hier ook nog geen oplossing voor gevonden.

EDIT: Ook is me niet precies duidelijk hoe wie/wat/waar ik het microSD kaartje mee moet formatteren?

[ Voor 9% gewijzigd door Tiuri op 06-06-2007 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZA1980
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-02-2022
Heb inderdaad ook hetzelfde probleem met mijn klok (Italiaanse datum). Heb een mailtje naar Samsung gestuurd maar nog geen reactie.

Verder ben ik zeer tevreden over deze gsm. Web 'n' walk van T-Mobile werkt prima. Ik lees in veel reacties dat er veel speling in het toestel zou zitten maar heb hier totaal geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 18:00

aex351

I am the one

KappuhH schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 09:13:
207 euro, vind het niet echt een realitische bedrag voor een nieuwe telefoon met de folie etc er nog op.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diac21
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-07 23:49
Tiuri schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:43:
Heeft het zin om voor de SanDisk miniSD Card 2GB Ultra II te gaan, omdat deze sneller schrijft (m.a.w. merk je dit verschil ook in de Samsung U600)?

EDIT: Ook is me niet precies duidelijk hoe wie/wat/waar ik het microSD kaartje mee moet formatteren?
Een miniSD past er niet in, je moet toch een microSD hebben? Of blaat ik nu onzin? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiuri
diac21 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:15:
[...]
Een miniSD past er niet in, je moet toch een microSD hebben? Of blaat ik nu onzin? 8)7
Klopt, was een foutje van mij. Ik ga nu in ieder geval een Kingston micro SD halen van 2 GB, die kaartjes zijn écht overal uitverkocht, gelukkig had de Computerland hem nog (welliswaar niet voor de laagste prijs maargoed) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heb ik deze telefoon met een Hi 20 abonnement besteld, maar ik vraag mij af of deze telefoon simlock vrij is met Hi, een medewerker vertelde mij dat dit niet het geval is, heeft iemand missschien deze telefoon met een Hi abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiuri
Omdat ik het scherm van de Samsung goed te doen vind, heb ik geprobeerd een aflevering van een van mijn favoriete series om te zetten naar het .mp4 formaat, wat de Samsung wel af zou moeten spelen. Echter is dit mislukt.

Na wat te hebben gelezen op het forum van Mobile-Review heb ik het programma SUPER gedownload (http://www.erightsoft.net/SUPER.html) en de .avi dat het bestand was omgezet in een .mp4 (nog zonder geluid, om te testen of hij het deed, wat dus niet het geval is):

Deze instelling gebruikt:
Output container: mp4
Output Video Codec: H.264/AVC
Video Scale Size: 320:240
Aspect: 4:3
Frame sec: 25
Bitrate kbps: 192

En de audio gedisabled, netjes op mijn U600 gezet d.m.v. mass storage (op de micro SD kaart) maar dan geeft de Samsung aan dat hij hem dus niet kan afspelen, nu probeer ik erachter te komen welke codecs de U600 wel afspeelt, omdat mijn PC het nogal zwaar vindt steeds zo'n episode te decoden, misschien dat iemand hier een idee heeft, welke video's de Samsung speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb sinds een paar dagen een witte t-mobile U600.
Ben er best blij mee, het OS-je is lekker veel sneller dan mijn Nokia N70, waar ik helemaal gek werd van het trage symbian OS (dat wel veel kan, ik was net gewend aan knippen/plakken op mobiel)

Maar nu wil ik net als op mijn N70 de Gmail applicatie installeren, en dat lukt niet.
Ik krijg de melding dat door het gebruik van Opera Mini niet kan worden vastgesteld wat voor een telefoon ik heb. Ik krijg nog wel de mogelijkheid tot downloaden van een .jad file, maar niet voor het .jar bestand.
Via een ander forum vond ik een link naar een Samsung specifiek .jad file, maar weer geen .jar bestand.
Ik dacht anders Gmail te installeren zoals een javagame (met code om javagames te installeren)

Nou heb ik twee vraagjes:
- Weet iemand hoe ik de Gmail-app wel gedownload en geinstalleerd krijg (al met Nokia N70, iPAQ2210, Samsung U600 en PC geprobeerd)
- Weet iemand eigenlijk hoe dat zit: in bijv. het review van mobile-review is te lezen dat de U600 met NetFront3.3 geleverd wordt (ipv Opera Mini). Het lijkt alsof die Opera browser door T-Mobile is geinstalleerd, w.s. de Web'nWalk app die tussen de java games is geinstalleerd?
Hebben diegene met een niet T-Mobile branded U600 wel NetFront ipv Opera?
(Ik was eigenlijk aangenaam verrast door Opera, maar nu baal ik dat ik Gmail niet geinstalleerd krijg.
Ik kan wel via pop3 mijn gmail ophalen, maar die e-mail app vind ik niet zo geweldig en daarnaast komen alle emailadressen van binnenkomende emails aan het lijstje laatst ontvangen en gekozen oproepen toe gevoegd.Heel irri!

Groetjes,
Quinty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft die micro sd kaart met de Sensation pack, dat kan volgens samsung wel 8 weken duren!!!!
Ze lopen achter, dus dat wordt nog ff wachten dan :(
Heeft iemand nu al video's opgenomen met de samsung U600, ik vind het echt balen, want er zit bij mij bijna geen geluid bij, ik wil graag weten of ik de enige ben.
Ik heb ook geprobeerd om instellingen te veranderen, maar niks helpt. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje,

Ik heb mn U600 normaal op tril+toon staan, op mn stage en/of werk echter op stil.
Als ik hem van stil af haal, staat ie standaard weer op toon only :S
Is hier een oplossing voor?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZA1980
Heb bericht terug van Samsung met betrekking tot de datum die in het Italiaans wordt weergegeven:

"Ik raad u aan na te kijken of u de juiste tijdzone heeft geselecteerd in menu 12.1: instellingen > tijd en datum."

Nou, geprobeerd, maar dat helpt dus helemaal niets. Dus maar weer opnieuw een mail verstuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiuri schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 19:30:
Omdat ik het scherm van de Samsung goed te doen vind, heb ik geprobeerd een aflevering van een van mijn favoriete series om te zetten naar het .mp4 formaat, wat de Samsung wel af zou moeten spelen. Echter is dit mislukt.

Na wat te hebben gelezen op het forum van Mobile-Review heb ik het programma SUPER gedownload (http://www.erightsoft.net/SUPER.html) en de .avi dat het bestand was omgezet in een .mp4 (nog zonder geluid, om te testen of hij het deed, wat dus niet het geval is):

Deze instelling gebruikt:
Output container: mp4
Output Video Codec: H.264/AVC
Video Scale Size: 320:240
Aspect: 4:3
Frame sec: 25
Bitrate kbps: 192

En de audio gedisabled, netjes op mijn U600 gezet d.m.v. mass storage (op de micro SD kaart) maar dan geeft de Samsung aan dat hij hem dus niet kan afspelen, nu probeer ik erachter te komen welke codecs de U600 wel afspeelt, omdat mijn PC het nogal zwaar vindt steeds zo'n episode te decoden, misschien dat iemand hier een idee heeft, welke video's de Samsung speelt?
Ik had ook moeite om succesvol naar mp4 te converteren, de output van meerdere converters werkte ook niet op mn samsung. MovAvi Video Suite doet t echter perfect. Je kunt Gsm en Ipod presets kiezen, maar de Ipod preset werkt hier al perfect om naar mp4 te converteren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gmail applicatie heb ik geinstalleerd door gewoon via de browser naar www.gmail.com te gaan. Daar vroeg hij of ik de applicatie wilde installeren en dat ging gewoon goed.

Opera heb ik er later nog apart op geinstalleerd en werkt vrij goed. Beter als de standaard browser iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Al iets meer bekend over de U700? Ik zie op M-R nogsteeds dezelfde dingen staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:49

RnB

Vandaag mijn U600 binnengekregen en woow ! :D
Wat een supertoestel ! Geen speling whatsoever, dus heb geluk. :)
Echt een geweldig ding !
Heb wel door mijn nieuwsgierigheid het toestel meteen aangezet zonder op te laden.
Dit heeft toch geen negatieve consequenties op de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reef_91 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 19:11:
Vandaag mijn U600 binnengekregen en woow ! :D
Wat een supertoestel ! Geen speling whatsoever, dus heb geluk. :)
Echt een geweldig ding !
Heb wel door mijn nieuwsgierigheid het toestel meteen aangezet zonder op te laden.
Dit heeft toch geen negatieve consequenties op de batterij?
Je hebt wel speling, je zal het alleen niet merken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg morgen ook mijn U600 binnen, kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je voor de eerste keer je telefoon eerst opladen en dan pas gebruiken?
Ik krijg morgen mijn U600 binnen namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:31:
Moet je voor de eerste keer je telefoon eerst opladen en dan pas gebruiken?
Ik krijg morgen mijn U600 binnen namelijk :)
Ik ook O-) . Nee je hoeft het niet eerst op te laden. Ze raden vaak aan van wel, maarja het kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Tiuri. Het werkt wel degelijk met het programma Super om de videos om te zetten maar je moet als outputvideo codec H263 kiezen. Dan doet ie het bij mij in iedergeval perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al enig idee hoe het op te lossen om je mp3 speler de laatste 3 seconden door te laten spelen?
En is er een sneltoets om gelijk in je afspeellijst te komen van de mp3 speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aex351 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:32:
[...]

Ik ook O-) . Nee je hoeft het niet eerst op te laden. Ze raden vaak aan van wel, maarja het kan geen kwaad.
Met welke abonnement krijg jij hem? Ik met Hi 20 2 jaar voor €15 per maand, en ik moet 50 euro bijbetalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:57:
[...]

Met welke abonnement krijg jij hem? Ik met Hi 20 2 jaar voor €15 per maand, en ik moet 50 euro bijbetalen
Zie ook eerdere berichten van mij. Een Hi 25 p/m 1 jaar als verlenging en moet 40 euro bij betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 19:37:
[...]

Je hebt wel speling, je zal het alleen niet merken :P
Hmm njaa, je hebt gelijk.
Jullie zijn gewoon een stelletje zeurpieten. :+

Nee, ff serieus.
Speling is toch dat het displaygedeelte wiebelt ten opzichte van het toetsenbord gedeelte?
Of is dat overdreven speling? :P

Ik heb iig nergens last van. :)

Ik vind het btw echt een heel dope toestelletje ! _/-\o_
Gister hele middag mee gespeeld ipv geleerd, maargoed..

Geluid van mp3tjes en gesprekken is erg goed;
en bij gesprekken moest ik bij mijn oude telefoon (SE W810i) het volume op max zetten wilde ik de ander goed horen, maar bij deze staat ie op 2 al goed.
Superscherp display ook, wow !

Nouja, niets meer dan lof dus. ;)

[ Voor 30% gewijzigd door RnB op 08-06-2007 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Heb net mijn SamSung U600 Sensation White Edition binnen en ik moet zeggen; puik ding! :) Geen vervelende speling waar ik meerdere mensen over heb gehoord, de kleur is niet plastic-wit (pfew :9 ) en hij past overal in :) Scherm is erg mooi toen ik hem in de oplader stak, ook hier niet minder dan lof.

Ohja... en mijn nummer is ook erg makkelijk, hij bestaat uit drie drieën, vier vieren en één één, haha :9

[ Voor 10% gewijzigd door Joss op 08-06-2007 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
Joss schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:34:
Heb net mijn SamSung U600 Sensation White Edition binnen en ik moet zeggen; puik ding! :) Geen vervelende speling waar ik meerdere mensen over heb gehoord, de kleur is niet plastic-wit (pfew :9 ) en hij past overal in :) Scherm is erg mooi toen ik hem in de oplader stak, ook hier niet minder dan lof.

Ohja... en mijn nummer is ook erg makkelijk, hij bestaat uit drie drieën, vier vieren en één één, haha :9
dan kan je nummer wel eens veel geld waard zijn;)
zijn mensen die 100-den euros betalen voor zo'n makkelijk nummer. was laatst wel ergens op internet maar weet ff zo snel niet meer waar

Zat eerst naar de N95 te kijken, omdat deze ingebouwde gps heeft. Maar dit is veel goedkoper en koop er dan wel een losse tomtom ofzo bij.

Verder nice telefoon met goede specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mujo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08-2021

Mujo

Nee hè?

Toch nog wat 'vervelende' dingetjes van mijn kant, gewoon om te zeuren.
Als het toestel uit Stille stand gehaald wordt maken m'n toetsen ineens weer geluid,
terwijl ik dat toch duidelijk uitgezet had bij Instellingen.

Verder kan ik inderdaad ook geen Wekker-functie vinden. Wel een Alarm-functie, maar die
gaat volgens mij weer niet af als hij in Stille stand c.q. helemaal uit staat.

Somebody confirm?

Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig ook hoe je de geluidsmelding kunt uitzetten als je een sms-bericht verzonden hebt? Ik heb verder al alle toetstonen etc uitstaan, maar na verzending van een bericht geeft hij ineens een oorverdovend geluid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mujo schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:32:
Toch nog wat 'vervelende' dingetjes van mijn kant, gewoon om te zeuren.
Als het toestel uit Stille stand gehaald wordt maken m'n toetsen ineens weer geluid,
terwijl ik dat toch duidelijk uitgezet had bij Instellingen.

Verder kan ik inderdaad ook geen Wekker-functie vinden. Wel een Alarm-functie, maar die

Somebody confirm?
Jup voor wekker moet telefoon inderdaad aanstaan en niet op stille stand staan.

Van het feit dat de toetsen weer geleuid maken heb ik geen last?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:33
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:46:
Weet iemand toevallig ook hoe je de geluidsmelding kunt uitzetten als je een sms-bericht verzonden hebt? Ik heb verder al alle toetstonen etc uitstaan, maar na verzending van een bericht geeft hij ineens een oorverdovend geluid...
Deze vraag heb ik nu zelf ook al driemaal gesteld, maar geen antwoord helaas :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer nu een hoop liedjes op mn mobiel te zetten maar na 9 nummers zegt ie dat er niet meer op kunnen, ik heb een micro SD erin van 2G maar daar staan nog geen liedjes op, iemand enig idee want ik kan liedjes niet verplaatsen naar mn geheugenkaart, dat staat vervaagd als ik bij zo'n liedje opties doe. En het programma vraagt niet of ik het dan op micro DS wil.

Edit: Lama (A) kwam omdat kabeltje van pc er nog in zat, maar dan komt nu mn 2de vraag :P kan ik er iets op zetten wat groter is dan wat er qua muziek op telefoon zelf kan? moet ik dan m'n micro-sd verbinden aan computer en het dan ergens in een map zetten?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn Samsung U600 gekregen, prachtig toestel.
Ik heb een vraagje, hoe kan ik bijvoorbeeld bij Video nog een mapje aanmaken?
En is het ook mogelijk om dit mapje te beveiligen met een pincode ofzo?

Ook heb ik nog een vraag, ik heb een paar foto's van een bmw naar mijn mobiel gestuurd, die foto's komen dan bij gedownloade afbeeldingen te staan.
Nu heb ik ontdekt dat je alleen foto's uit Mijn Foto's helemaal gevuld als achtergrond kunt instellen.

Weet iemand misschien hoe ik ook andere foto's helemaal uitgevuld als achtergrond kan krijgen?

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihanski
Nog een vraagje voor de kenners (misschien zelfde ervaring bij een Samsung D900 bijvoorbeeld?)

Mijn batterij gaat errug snel leeg, 2 dagen houdt mijn u600 het vol, maar nu denk ik dat dat mede gebeurt doordat ik via Telfort op het KPN netwerk zit (roaming). Ik heb een groene hok met een witte R naast mijn batterijicoontje rechtsboven, wat volgens mij betekent dat ik aan t roamen bent.

Kan het zo zijn dat door roaming mijn batterij snel(ler) leeg raakt en ik neem aan dat dit roamen kosteloos is (had bij mijn vorige telefoons nooit zo een logo over het feit dat ik aan het roamen ben?)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 14:06:
Gmail applicatie heb ik geinstalleerd door gewoon via de browser naar www.gmail.com te gaan. Daar vroeg hij of ik de applicatie wilde installeren en dat ging gewoon goed.

Opera heb ik er later nog apart op geinstalleerd en werkt vrij goed. Beter als de standaard browser iig.
Ik heb ondertussen ontdekt hoe het zit met een T-Mobile branded U600, doordat ik de gmail app gemailed kreeg van een vriend. Toen bleek dat als ik een link in mijn e-mail opende de ingebouwde NetFront3.2 browser werd geopend. Voor de grap daarmee weer proberen de GMail app te downloaden, en dat gaat perfect, dan herkent heel Google Mobile wel mijn telefoon als een U600.

Omdat de T-Mobile U600 een ander menu heeft kun je niet rechtstreeks (of tenminste voor de hand liggend) een browser kiezen. Ik koos daarvoor steeds "Web 'n Walk".
Verder spelend ben ik er nu achter dat wanneer je internet via Web 'n Walk de opera browser wordt gestart. Als je echter "t-zones" opent wordt de NetFront browser gestart.

Ook nog even geprobeert of het uitmaakt hoe je verbind, maar het lijkt van niet.
Als ik bij t-zones de standaard verbinding verander van t-zones GPRS naar T-Mobile internet of bij Web 'n Walk de verbinding verander van T-Mobile internet naar t-zones GPRS maakt niks uit, je krijgt alleen een ander startpagina, die is namelijk ingesteld bij de verbinding.

Dus het t-zones logo start NetFront, Web ' Walk start Opera, en met NetFront werkt downloaden en installeren van java programmaatjes vlekkeloos, heb ook Google Maps geinstallleerd zonder problemen.

Groetjes, Quinty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST3V3N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-06 08:07
Vandaag aan de deur bezorgd, gelijk na opstarten al storingen van de knoppen van het bovenste deel. In het begin dacht ik dat de telefoon een database moest opbouwen (simkaart uitlezen ofzo) en daarom niet altijd reageerde, maar na 5 uur gebruik kwam het tot een complete stop. Geen van de softtouch knoppen reageerde toen ik na het opstarten de pincode wilde bevestigen. Ik had ook al na een paar uur de GPRS functie uitgezet, maar wonderbaarlijk was deze na een tijdje ineens weer terug. Wellicht dat de telefoon zichzelf dus al heeft gereset?? Het scherm was niet vet of vuil, dus dat kan het niet zijn geweest. Ik heb weinig vertrouwen meer in dit ding en zal het terugsturen in de hoop dat ik een nieuwe terug krijg. Het is een mooi toestel, maar ik vind het slordig dat ie nu al 'stuk' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cihanski schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 01:32:
Nog een vraagje voor de kenners (misschien zelfde ervaring bij een Samsung D900 bijvoorbeeld?)

Mijn batterij gaat errug snel leeg, 2 dagen houdt mijn u600 het vol, maar nu denk ik dat dat mede gebeurt doordat ik via Telfort op het KPN netwerk zit (roaming). Ik heb een groene hok met een witte R naast mijn batterijicoontje rechtsboven, wat volgens mij betekent dat ik aan t roamen bent.

Kan het zo zijn dat door roaming mijn batterij snel(ler) leeg raakt en ik neem aan dat dit roamen kosteloos is (had bij mijn vorige telefoons nooit zo een logo over het feit dat ik aan het roamen ben?)

Alvast bedankt!
Dit wil ik eigenlijk ook heel graag weten, was vandaag in Duitsland en ik kreeg ook de R in het scherm van Roaming.
Gaat je batterij hierdoor sneller leeg en kost dit geld zonder dat je belt of smst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Ik heb vrijdag ook mijn u600 gehad. Door omstandigheden (weekend O-) :r -O- }:| ;( ) heb ik het pas vandaag geopenend. Het eerste wat mij opviel, mooie kleuren op het scherm. Er staat overigens niets van Justin Timberlake op, ook niet op het begin scherm of sluit scherm. Kan wel gratis Justin Timberlake content krijgen door een sms te sturen. Dan krijg ik wallpapers en een ringtone.

Ook nog simlock vrij. Waarschijnlijk een toestel dat in belgie verkocht zou gaan worden, dit leid ik af aan enkele internet instellingen die eindigen op .be .

[ Voor 35% gewijzigd door aex351 op 10-06-2007 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Mijn telefoon heeft last van backlight leaking.
Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb er geen last van, maar heb nog nooit backlight leakage bij een telefoon gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reef_91 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 16:18:
Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb er geen last van, maar heb nog nooit backlight leakage bij een telefoon gezien.
Wat bedoel je daar precies mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-07 11:56

Alexo

groots met een zachte o

Reef_91 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 16:18:
(...)
Ik heb er geen last van(...).
:/

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 20:54:
[...]

Wat bedoel je daar precies mee?
Nooit gehoord van backlight leakage?
Dat de achtergrondverlichting niet egaal is verspreid over het scherm,
maar dat een stuk van het scherm (meestal de zijkanten) wat lichter zijn dan andere stukken.
Nou, dat kan toch dat ik er geen last van heb, maar dat het me wel opvalt? :)

En nog een ding wat me opvalt, ik heb GPRS gedetached, maar iedere x als ik de telefoon uit en aan zet gaat de telefoon weer een GPRS verbinding aan.
Meer mensen hier ''last'' van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb bij mijn U600 een Justin Timberlake pakket gekregen... daar zit ook een plaatje/foto bij van hem, als ik me telefoon aan/uit doe... weet iemand hoe ik dit weg kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:46:
cihanski schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:35:
[...]

Deze vraag heb ik nu zelf ook al driemaal gesteld, maar geen antwoord helaas :X
Heb de vraag naar Samsung gemaild, dit was de reactie:

Geachte mevrouw,

Dank u voor uw email met betrekking tot uw U600.

De toon die u hoort nahet verzenden van de SMS kan helaas niet worden uitgeschakeld. Wij kunnen u hierin geen oplossing aanbieden.

Met vriendelijke groet,

Mandy
Samsung Electronics Benelux

Jammer dus.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 07:28:
[...]

[...]

Heb de vraag naar Samsung gemaild, dit was de reactie:

Geachte mevrouw,

Dank u voor uw email met betrekking tot uw U600.

De toon die u hoort nahet verzenden van de SMS kan helaas niet worden uitgeschakeld. Wij kunnen u hierin geen oplossing aanbieden.

Met vriendelijke groet,

Mandy
Samsung Electronics Benelux

Jammer dus.... :(
Raar dat ze hier geen oplossing voor hebben,
want bij mij geeft ie geen geluid als ik een smsje heb verstuurd.
Ik heb de toetstonen uitgezet én het toetsvolume op 0 gezet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihanski
Hoop dat ze bij een volgende firmware update die sms verzonden toon inderdaad uit kunnen zetten, erg irritante bug (nu staat mn tel continu op stil, terwijl ik m normaal gesproken op normaal wil zetten, maar ja ik sms erg veel en telkens dat toontje horen is niet echt plezierig...)

Mazzel voor de mensen die dat toontje niet hebben; jullie hebben een telefoon met een positieve bug :P aangezien dat toontje er volgens Samsung gewoon hoort te zijn haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cihanski schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:02:
Hoop dat ze bij een volgende firmware update die sms verzonden toon inderdaad uit kunnen zetten, erg irritante bug (nu staat mn tel continu op stil, terwijl ik m normaal gesproken op normaal wil zetten, maar ja ik sms erg veel en telkens dat toontje horen is niet echt plezierig...)

Mazzel voor de mensen die dat toontje niet hebben; jullie hebben een telefoon met een positieve bug :P aangezien dat toontje er volgens Samsung gewoon hoort te zijn haha
Ah dan heb ik toch gelijjk, want ik heb het toontje ook niet...vond het al raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 19:21
Ik had dit toontje eerder ook bij het verzenden van een sms. Maar nu heb ik dit geluidje niet meer. Weet alleen niet na welke wijziging in de instellingen dit geluidje is verdwenen. Maar het zal dus blijkbaar wel kunnen, het aan en uit zetten ervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WildOne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 16:38
Ik ben ook in het bezit van een nieuwe U600. Ben er erg tevreden mee, alleen is er iets wat mij een beetje irriteert.
Wanneer ik iets in het menu gedaan heb, wordt het laatst gekozen item in het menu onthouden.
Dit is hetzelfde wanneer ik het T9 woordenboek gebruik bij het sms'en. Als ik dan naar beneden "scroll" naar een ander mogelijk woord en dit dan kies, wordt bij de volgende benadering van dit "scroll menu" de positie van de cursor onthouden zeg maar. Met als resultaat dat als ik bv naar beneden druk er geen mogelijke woorden zijn, hiervoor moet ik naar boven drukken :?

Is er een of andere manier om een default uitgangspositie van de menu's in te stellen? Iets waar hij naar terug springt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihanski
Haazzz schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:09:
Ik had dit toontje eerder ook bij het verzenden van een sms. Maar nu heb ik dit geluidje niet meer. Weet alleen niet na welke wijziging in de instellingen dit geluidje is verdwenen. Maar het zal dus blijkbaar wel kunnen, het aan en uit zetten ervan!
Als je je telefoon op "stil" hebt staan heb je dat toontje niet, misschien heb je hem nu gewoon op stil staan (zoals ik om van dat toontje af te komen :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors4ever
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 19:12
Ik heb sinds gisteren de D840. Mooie strakke phone.

Ik heb echter 2 vragen:

Als ik echter een toetstoon selecteer of het klepsignaal, hoor ik geen enkel verschil tussen de te kiezen tonen. Ook zijn het niet echt tonen die ik hoor, maar een soort korte lichte ruis door het speakertje? Het lijkt alsof de speaker 'geopend' wordt om te gaan zenden, maar er komt geen geluid uit?!
MP3's en de ringtones enzo speelt ie wel heel normaal af.

Is het verder mogelijk de 'i-knop' niet te koppelen met het internet. Nu wil de telefoon steeds een verbinding maken als ik per ongeluk op deze 'i-knop' druk?

Bvd

P.S. Ik zie net dat ik eigenlijk in de verkeerde topic deze vraag post. Maar goed, misschien dat toch iemand het weet?? Bedankt.

[ Voor 10% gewijzigd door Sjors4ever op 12-06-2007 09:59 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waarom mijn foto resolutie niet hoger dan 800x600 kan? als ik 1280x960 selecteer. staat op het moment dat ik een foto wil nemen weer op 800x600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij ligt dit meer aan de positie waarin de cursor zich (op het moment dat je T9 woordenboek nodig hebt) op het sms-scherm bevindt. Als je nog redelijk in het begin van je smsje in het woordenboek scrollt moet je naar beneden drukken voor opties voor woorden. Als je redelijk aan het einde van een smsje in het woordenboek scrollt, moet je naar boven drukken. Tenminste, dat leek mij op te vallen ;) Geen idee of hier iets aan te veranderen is...
WildOne schreef op maandag 11 juni 2007 @ 23:03:
Ik ben ook in het bezit van een nieuwe U600. Ben er erg tevreden mee, alleen is er iets wat mij een beetje irriteert.
Wanneer ik iets in het menu gedaan heb, wordt het laatst gekozen item in het menu onthouden.
Dit is hetzelfde wanneer ik het T9 woordenboek gebruik bij het sms'en. Als ik dan naar beneden "scroll" naar een ander mogelijk woord en dit dan kies, wordt bij de volgende benadering van dit "scroll menu" de positie van de cursor onthouden zeg maar. Met als resultaat dat als ik bv naar beneden druk er geen mogelijke woorden zijn, hiervoor moet ik naar boven drukken :?

Is er een of andere manier om een default uitgangspositie van de menu's in te stellen? Iets waar hij naar terug springt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, same here...

En nog een ding wat me opvalt, ik heb GPRS gedetached, maar iedere x als ik de telefoon uit en aan zet gaat de telefoon weer een GPRS verbinding aan.
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De wekker (alarm functie) gaat inderdaad niet af als de stille stand aan staat.
Wat je kunt doen, is handmatig bij 'instellingen --> geluid --> inkomende oproepen --> type signaal' voor trillen kiezen. Hetzelfde geldt voor de berichttoon. Dan staat hij bijvoorbeeld 's nachts wel op trillen, maar gaat 's ochtends gewoon de wekker af met melodie.
Ikzelf vind dit handmatig instellen een beetje omslachtig, maar heb er nog geen andere manier voor gevonden. Heb zelf de vraag ook al eerder gesteld, omdat ik met mijn vorige samsung (A800 4 jaar geleden) hetzelfde 'probleem' had. Ik had verwacht dat Samsung zulke kleine irritante dingetjes inmiddels wel had aangepast...
Mujo schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:32:

Somebody confirm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
cihanski schreef op maandag 11 juni 2007 @ 23:34:
[...]

Als je je telefoon op "stil" hebt staan heb je dat toontje niet, misschien heb je hem nu gewoon op stil staan (zoals ik om van dat toontje af te komen :()
Ik heb de telefoon niet op stil staan ;) Daar had ik zelf ook wel aan gedacht :P Ik heb hem wel op melodie EN trillen staan, misschien dat het daar nog iets mee te maken heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihanski
Haazzz schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:41:
[...]

Ik heb de telefoon niet op stil staan ;) Daar had ik zelf ook wel aan gedacht :P Ik heb hem wel op melodie EN trillen staan, misschien dat het daar nog iets mee te maken heeft...
Nou dan hoop ik dat je spoedig weer weet wat je precies hebt gedaan met jouw U600 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Weet iemand een manier om bijvoorbeeld "(A)" aan het T9 woordenboek toe te voegen? Want nu moet ik telkens eerst met # ( selecteren, dan A doen, en dan weer met # ) selecteren 8)7 En als ik een woord wil toevoegen dan kan ik geen tekens kiezen met # :| Weet iemand hoe dit wel kan, of is dit helemaal niet mogelijk?

En dan heb ik nog een vraagje. Als ik bij klokweergave voor stijl 2 of 3 kies, dan heb je de tijd, daar rechtsonder de datum, en dan staat er linksonder "Parijs" :? Dit komt waarschijnlijk door de tijdzone waarin hij staat? Maar kan dit Parijs niet veranderd worden, of kan ik die gewoon helemaal weghalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Ik kan geen jpg en mp4 files openen vanaf mijn geheugenkaart op de u600. Hij geeft aan: 'Media wordt niet ondersteund'???

Waar ligt dit nou aan? De bestanden op de kaart heb ik gemaakt op mijn d900 destijds...

Waar kan het aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:30
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:07:
Yep, same here...

[/quote]
Hier ook last van, hoe het kan begrijp ik ook niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand zijn geheugenkaart al ontvangen van het sensation-pack????
En heeft er iemand problemen met het geluid, wanneer je een video opgenomen hebt en dan afspeelt???
Ik hoor bijna niks, ik had dit al eerder gevraagd, maar ik krijg geen reactie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:11:
En heeft er iemand problemen met het geluid, wanneer je een video opgenomen hebt en dan afspeelt???
Ik hoor bijna niks, ik had dit al eerder gevraagd, maar ik krijg geen reactie :'(
Als ik een video heb opgenomen, is het geluid wel redelijk hard! Op de telefoon zelf is het wel aan de zachte kant, maar heb je al eens een video op je computer gezet, en dan afgespeeld? Want dan is het ook wel een stuk harder natuurlijk! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mujo

Mujo

Nee hè?

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:11:
Heeft iemand zijn geheugenkaart al ontvangen van het sensation-pack????
Sinds 2 juni is mijn MicroSD-voucher op de post/verstuurd. Vandaag SamsungMobile FunClub
maar eens gemaild wat de status is. We wachten af (nog net geen 2 weken dus). Schijnt ook
druk te zijn.

Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, heb net mijn U600 sensation white ontvangen.

Leuk ding, maar.. ik heb 2 problemen

1) Mobiel opsporen staat niet er niet bij tussen beveiliging! toch 1 van de redenen dat ik voor deze phone gegaan ben! echt :Y)
2) Als ik het naar instelling > display > Achtergrond ga en ik selecteer Thema's verandert de datum van taal?!

Normaal: wo 13 jun
Thema: 13 GUI mer

iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen, of moet ik ff naar de t-mobile dealer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZA1980
die taal van de datum is bij bij ook nog een groot vraagteken en Samsung werkt ook niet echt mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TZA1980 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:15:
die taal van de datum is bij bij ook nog een groot vraagteken en Samsung werkt ook niet echt mee...
staat de beveiliging opties er bij jullie wel tussen dan? zo jah wel nummer in het beveilings menu, misschien kan ik er zo komen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:53:
Hey, heb net mijn U600 sensation white ontvangen.

Leuk ding, maar.. ik heb 2 problemen

1) Mobiel opsporen staat niet er niet bij tussen beveiliging! toch 1 van de redenen dat ik voor deze phone gegaan ben! echt :Y)
2) Als ik het naar instelling > display > Achtergrond ga en ik selecteer Thema's verandert de datum van taal?!

Normaal: wo 13 jun
Thema: 13 GUI mer

iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen, of moet ik ff naar de t-mobile dealer?
1) Ik heb wel de functie mobiel opsporen in mijn telefoon zitten! Hij zit bij beveiliging onder nummer 9 ;) Maar wat kan je precies hiermee eigenlijk?

2) Heb ik geen last van! Ik heb alleen dat als ik juist een eigen achtergrond doe, dus geen thema. Dat dan bij de klokweergaven 2 en 3 Parijs erbij wordt gezet 8)7 Jou probleem lijkt me ook frans toch? want 'mer' staat vast voor mercredi. Waar dat GUI voor staat weet ik niet. Maar ik vind het in ieder geval erg vreemd! Ik zou gewoon even naar de winkel gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Laatst online: 12:58
Goed, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Mijn vriendin heeft nu geruim een maand de U600. Deze heeft het altijd uitstekend gedaan. Helaas doet de T9 van het sms-en het sinds een week niet meer. Alle opgeslagen woorden is hij vergeten. Hij voorspelt nog wel het woord en je kan nog wel selecteren welke je wilt, maar als je een woord toevoegt, staat deze er later niet bij. Hij slaat de woorden dus niet meer op.

Dit is een heel vervelend probleem en dit willen we graag oplossen. We kunnen natuurlijk de telefoon ter reparatie sturen, maar dan is ze hem denk ik een week kwijt. Is dit een bekend probleem en valt hier wat aan te doen, want het is echt heel irritant. Ik heb vandaag ook al dingen geprobeerd, maar het mocht niet baten. T9 uit en aan, maakt geen verschil. Nieuwe woorden slaat hij niet op. Wat te doen?! :'(

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Heb zojuist maar even een geheugenkaartje van 1GB gekocht. Hij doet het goed, heb alleen een vraagje, heb op deze computer geen card reader zitten :D , maar is het ook mogelijk om via de meegeleverde data kabel meteen bestanden op het geheugenkaartje te zetten? Ik kan deze optie namelijk niet vinden, en anders moet ik anders eerst steeds alles naar mn telefoon kopieeren en dan steeds naar de geheugenkaart kopieeren via de telefoon. Beetje dubbelop lijkt me!

/edit: en is het niet mogelijk dat ik mijn foto's kan zien bij afbeeldingen? Moet ik hiervoor steeds eerst naar de geheugenkaart en dan naar images? Ik hoop dat dit ook anders kan :?

[ Voor 16% gewijzigd door Haazzz op 13-06-2007 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haazzz schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:28:
[...]

Als ik een video heb opgenomen, is het geluid wel redelijk hard! Op de telefoon zelf is het wel aan de zachte kant, maar heb je al eens een video op je computer gezet, en dan afgespeeld? Want dan is het ook wel een stuk harder natuurlijk! ;)
Nou nee ook niet denderend , maar je moet hem toch gewoon met normaal geluid op je telefoon afspelen, als ik een video van mijn nokia n80 op mijn U600 zet, dan is het geluid wel hartstikke goed, dus hij neemt volgens mij gewoon slecht geluid op met de video, dat lijkt mij dan toch? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 20:37:
[...]

Nou nee ook niet denderend , maar je moet hem toch gewoon met normaal geluid op je telefoon afspelen, als ik een video van mijn nokia n80 op mijn U600 zet, dan is het geluid wel hartstikke goed, dus hij neemt volgens mij gewoon slecht geluid op met de video, dat lijkt mij dan toch? ;(
Trouwens weet iemand hoe je zo'n video op windows mediaplayer kan afspelen, of hoe ik een mp4 om kan zetten naar avi of zo, zodat ik hem gewoon kan versturen of op mijn website kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ophidian schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:15:
Goed, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Mijn vriendin heeft nu geruim een maand de U600. Deze heeft het altijd uitstekend gedaan. Helaas doet de T9 van het sms-en het sinds een week niet meer. Alle opgeslagen woorden is hij vergeten. Hij voorspelt nog wel het woord en je kan nog wel selecteren welke je wilt, maar als je een woord toevoegt, staat deze er later niet bij. Hij slaat de woorden dus niet meer op.

Dit is een heel vervelend probleem en dit willen we graag oplossen. We kunnen natuurlijk de telefoon ter reparatie sturen, maar dan is ze hem denk ik een week kwijt. Is dit een bekend probleem en valt hier wat aan te doen, want het is echt heel irritant. Ik heb vandaag ook al dingen geprobeerd, maar het mocht niet baten. T9 uit en aan, maakt geen verschil. Nieuwe woorden slaat hij niet op. Wat te doen?! :'(
Heb ik ook last van, het geheugen voor woordenboek lijkt woorden gewoon te vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 20:41:
[...]

Trouwens weet iemand hoe je zo'n video op windows mediaplayer kan afspelen, of hoe ik een mp4 om kan zetten naar avi of zo, zodat ik hem gewoon kan versturen of op mijn website kan zetten?
uhm... Google?

Hier staat een freeware programma, even snel getest, werkt prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZA1980
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:22:
[...]

staat de beveiliging opties er bij jullie wel tussen dan? zo jah wel nummer in het beveilings menu, misschien kan ik er zo komen!!
In mijn menu "Beveiliging" kan ik maar 8 opties selecteren. Optie 9 staat er dus niet bij...
En die klok, dat lijkt me Italiaans. Niet heel vervelend, dan moet ik maar Italiaans gaan denken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarscreamNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-01-2021
Kan je zelf de software updaten via de PC?
Zit er een wekker op die je kan snoozen en zo ja hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijntje82
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hallo,

Ik heb nu een kleine tijd mijn witte U600 in gebruik.
Ligt het aan mij of zijn er meer mensen die er last van hebben dat als je bezig bent op je telefoon, je snel de 'ophang-knop' indrukt, zodat hij weer helemaal uit het menu gaat?
dit is nml wel irritant als je snel iets aan het zoeken bent in het menu. Iemand een mogelijke creatieve oplossing hiervoor of zal ik gewoon niet mn duim moeten gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
nijntje82 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:40:
Hallo,

Ik heb nu een kleine tijd mijn witte U600 in gebruik.
Ligt het aan mij of zijn er meer mensen die er last van hebben dat als je bezig bent op je telefoon, je snel de 'ophang-knop' indrukt, zodat hij weer helemaal uit het menu gaat?
dit is nml wel irritant als je snel iets aan het zoeken bent in het menu. Iemand een mogelijke creatieve oplossing hiervoor of zal ik gewoon niet mn duim moeten gebruiken?
Ik heb hier soms ook wel last van, heb de telefoon nu net een weekje in mijn bezit. Maar dit is gewoon gewenning denk ik. Ik denk dat je over een paar weken dit nooit meer doet, omdat je vanzelf je duim anders gaat houden denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haazzz schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 21:49:
[...]

uhm... Google?

Hier staat een freeware programma, even snel getest, werkt prima ;)
Hé hartelijk bedankt, echt tof! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TZA1980 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:31:
[...]

In mijn menu "Beveiliging" kan ik maar 8 opties selecteren. Optie 9 staat er dus niet bij...
En die klok, dat lijkt me Italiaans. Niet heel vervelend, dan moet ik maar Italiaans gaan denken..
Wij hebben dus precies het zelfde probleem, lastig?

ook een witte sensation versie btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 17:35:
[...]

Wij hebben dus precies het zelfde probleem, lastig?

ook een witte sensation versie btw?
T-mobile staat erom bekend toch dat ze veel opties schrappen uit telefoons :( Maar heeft het er ook niet iets mee te maken dat de telefoon gesimlockt is? Dat T-mobile zoiets had van "als de telefoon toch gesimlockt is, gaat dit toch niet werken" ofzo? Maar ik zou in ieder geval gewoon even naar de winkel gaan of even de helpdesk van T-mobile bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haazzz schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 18:00:
[...]

T-mobile staat erom bekend toch dat ze veel opties schrappen uit telefoons :( Maar heeft het er ook niet iets mee te maken dat de telefoon gesimlockt is? Dat T-mobile zoiets had van "als de telefoon toch gesimlockt is, gaat dit toch niet werken" ofzo? Maar ik zou in ieder geval gewoon even naar de winkel gaan of even de helpdesk van T-mobile bellen!
Dat kunnen ze toch niet maken? vooral omdat het zo simpel is om een simlock te verwijderen!
Naja, ik mail ze wel even om er precies achter te komen wat er aan de hand is!

*vraagt zich af of het mogelijk is om t-mobile's firmware er af te halen en te vervangen door de orginele firmware*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 19:45:
[...]

Dat kunnen ze toch niet maken? vooral omdat het zo simpel is om een simlock te verwijderen!
Naja, ik mail ze wel even om er precies achter te komen wat er aan de hand is!

*vraagt zich af of het mogelijk is om t-mobile's firmware er af te halen en te vervangen door de orginele firmware*
Ja, ik weet ook niet precies wat ze denken hoor 8)7 ! Was ook maar gokje, maar weet wel zeker dat T-mobile het bewust heeft gedaan.. Maar met wat voor reden weet ik niet, misschien met de reden dat als je telefoon gejat wordt, dat je meteen een nieuwe bij T-mobile gaat bestellen |:(

Maar ik denk dat het wel mogelijk is om de firmware van T-mobile eraf te halen, denk alleen niet dat je dit zelf kunt! Denk dat je hiervoor langs een service point moet! En of die het voor je gaan doen.. geen flauw idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Modbreak:Aan requests om op een minder legale/hier niet toegestaane manier je Samsung te unlocken doen wij niet!

Graag volgende FAQ even nalezen:

[PSGG] Policy

[ Voor 76% gewijzigd door Ginz op 16-07-2007 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 21:14:
Weet iemand hoe ik mijn telefoon kan unlocken met een code?
Zwarte markt :+ Voor 5 euro halen ze daar je simlock weg ;) Op internet heb je ook wel van die services die je een unlock code geven, maar dat is volgens mij voor het grootste deel gewoon oplichting :O En ik weet ook niet hoe het zit met de garantie zodra je de simlock er binnen een jaar al afhaalt! Zou dat eerst eens informeren... Ikzelf heb mijn telefoon simlock-vrij gekocht, dus heb er geen last van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haazzz schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 21:19:
[...]

Zwarte markt :+ Voor 5 euro halen ze daar je simlock weg ;) Op internet heb je ook wel van die services die je een unlock code geven, maar dat is volgens mij voor het grootste deel gewoon oplichting :O En ik weet ook niet hoe het zit met de garantie zodra je de simlock er binnen een jaar al afhaalt! Zou dat eerst eens informeren... Ikzelf heb mijn telefoon simlock-vrij gekocht, dus heb er geen last van :D
Hoe doen ze dat daar dan :s Op de zwarte markt.. Wat weten zij wel wat ik niet weet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 20:53:
[...]

Heb ik ook last van, het geheugen voor woordenboek lijkt woorden gewoon te vergeten.
Heb jij er al een oplossing voor? Anders rijd ik binnenkort even langs de belcompany. Dit is een te raar probleem en dit hoort gewoon niet te kunnen...

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ophidian schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 22:49:
[...]

Heb jij er al een oplossing voor? Anders rijd ik binnenkort even langs de belcompany. Dit is een te raar probleem en dit hoort gewoon niet te kunnen...
Neen, ik vrees dat de U600 op T9 vlak gewoon een pak dommer is dan bijvoorbeeld sony ericsson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haazzz schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 19:55:
[...]

Ja, ik weet ook niet precies wat ze denken hoor 8)7 ! Was ook maar gokje, maar weet wel zeker dat T-mobile het bewust heeft gedaan.. Maar met wat voor reden weet ik niet, misschien met de reden dat als je telefoon gejat wordt, dat je meteen een nieuwe bij T-mobile gaat bestellen |:(

Maar ik denk dat het wel mogelijk is om de firmware van T-mobile eraf te halen, denk alleen niet dat je dit zelf kunt! Denk dat je hiervoor langs een service point moet! En of die het voor je gaan doen.. geen flauw idee.
Ik neem aan dat dit over Utrack gaat, zo ja, dan zit deze er gewoon op hoor, ik heb de witte van t-mobile en daar zit het gewoon op, deze is toch ook echt gelocked.
Maar het enige wat utrack doet is zo gauw er een andere simkaart in komt, dan wordt er een sms-je naar kennissen of vrienden gestuurd, voor de rest niks, dat moet je wel even zelf instellen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZA1980
heb reactie van Samsung over de taal van de datum in je hoofdscherm:

Hartelijk dank voor uw email.
Als alle instellingen (en taal) in het nederlands staan is dit een fout in de software.
Ik raad u aan langs een Samsung Premium point te gaan voor een sofware update.

Dat gaan we dan maar eens doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ophidian schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 22:49:
[...]

Dit is een bug die alle samsung telefoons hebben :P mijn D500, D600 en D900 hebben het ook, dus dan zal de U600 het ook wel hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Reef_91 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 08:01:
[...]

Raar dat ze hier geen oplossing voor hebben,
want bij mij geeft ie geen geluid als ik een smsje heb verstuurd.
Ik heb de toetstonen uitgezet én het toetsvolume op 0 gezet. ;)
Heeft dit niet iets te maken met bevestiging na verzending? Zal vast wel een instelling zijn.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TZA1980 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:13:
heb reactie van Samsung over de taal van de datum in je hoofdscherm:

Hartelijk dank voor uw email.
Als alle instellingen (en taal) in het nederlands staan is dit een fout in de software.
Ik raad u aan langs een Samsung Premium point te gaan voor een sofware update.

Dat gaan we dan maar eens doen....
Vandaag bij de winkel geweest in zwolle
ze hadden op 8 juni een mailtje ontvangen dat het probleem bekend was en er aan gewerkt werd maar er nog geen oplossing was!

De missende optie in het beveilings menu ( mobiel opsporen ) is inderdaad in de white sensation uitvoering uitgeschakelt!

btw, nog een bug gevonden ;)
Als je de telefoon aanzet, en inplaats van op de "oke" of "noodoproep"knop drukt op de opneem knop drukt, dan krijg je een melding fout melding waarna het onderschrift verdwijnt zodat je niet meer op oke kunt drukken
( deze zin loopt nie echt lekker hé 8)7 )

maarjah, zou wel weer alleen een white edition "Foutje" zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
o rey schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:20:
[...]

Dit is een bug die alle samsung telefoons hebben :P mijn D500, D600 en D900 hebben het ook, dus dan zal de U600 het ook wel hebben 8)7
Sinds gisteren hebben we er nog een probleem bij! Als je T9 gebruikt in een smsje, dan blijft hij zodra je het 2e woord intikt gewoon hangen. Na ongeveer 15 seconde start hij zichzelf weer opnieuw op. Nu is alleen nog maar te smsen zonder T9!

Helaas wilde geen telefoonwinkel mij even helpen door nieuwe firmware erin te zetten, dus dat wordt opsturen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung U100 in bezit! Te dun voor woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen met een Hi abonnement hier:
Wanneer ik maar 1 minuut bel, gaat er al meteen 1% van mijn bundel af, terwijl ik 125 minuten heb, dit zou toch niet mogen?
De Samsung U600 bevalt me erg goed.
Voor de mensen die vinden dat de batterij niet lang mee gaat, zet de toetstoon op 0, want dit vreet batterij heb ik gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 22:11

eisbaer

Zie signature

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:07:

Klopt, dat detachen heeft geen zin. Zodra je 'm uit en aan zet staat die klote G er weer.
[edit] Vanochend aangezet en nu is er geen G verschenen.Tijdje aankijken maar[edit]

Als ik sms laat hij geen toontje horen gelukkig. Kan me ook niet voorstellen dat dat zo hoort. Het is natuurlijk wel een lekker makkelijk antwoord als je helpdesk aap bij samsung bent.

Verder wel blij met m'n U600. Prachtig design, geluid klinkt goed. Vrijdag besteld, zaterdag geleverd. Er zitten een aantal goeie verbeteringen in tov m'n sgh-e770.
- Trillen en melodie kan tegelijkertijd.
- Bij sms kun je je eigen geluiden selecteren.
- Je kunt een alarm zetten en het toestel uitschakelen. Het toestel schakelt dan even aan om je te wekken bijvoorbeeld. Je drukt op een knop op het alarm te stoppen en hij is weer uit. Dat werkt nu wel mooi.
- mp3 speler klinkt goed. Het is wel zo dat als je een nummer selecteert hij ook alle nummers die er na komen af gaat spelen. Misschien wel handig juist, weet ik nog niet :)

- Het is wel jammer dat je niet continue de tijd op het scherm ziet.
- De handleiding slaat helemaal nergens op. Aan het eind van een avond stappen hebben ze wat op een bierviltje geklad en gedacht, dat moet het maar zijn. Daar heb je dus gewoon niks aan.
- De standaardgeluiden komen weer allemaal bij bart smit vandaan. Oftewel een normaal beschaafd zakelijk toontje zit er niet bij. Gelukkig kun je wel je eigen geluiden selecteren en heb ik nog wat oude nokia geluidjes liggen.
- er is geen standaard mini jack aansluiting voor koptelefoon dus je kan alleen de bijgeleverde gebruiken of je moet ergens een verloopstukje weten te vinden
- zelfs op volume 1 vind ik de fm radio nog te hard en daarmee dus niet bruikbaar.

[ Voor 19% gewijzigd door eisbaer op 17-06-2007 10:37 ]

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb helaas die irritante 'beltoon' ook als het smsbericht verzonden is.
Ik heb bij verzendopties "ontvangstbevestiging" enz. uit staan (zie post MR_VIPER)

Het klopt dat als de telefoon in de stille stand staat, je dit geluid niet hoort. En dat is misschien wel logisch, maar niet voldoende naar mijn mening!

Ik wil gewoon ongestoord en ongehoord smsjes kunnen versturen. Iemand nog een idee welke instelling dit kan zijn? En dan met name degenen die dit geluid niet horen en waarbij de gsm niet in de stille stand staat..

-edit:typo//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mujo

Mujo

Nee hè?

...time's ticking... Ik wacht nog steeds op m'n geheugenkaartje (zie aantal posts terug).

Trouwens al weer wat fijne krasjes op m'n display gevonden.
Weet iemand of je telefoondisplaytjes kan polijsten met iets wat daarvoor gemaakt is?

Pagina: 1 ... 8 ... 24 Laatste