Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banka
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-10-2007
Ik heb van de week ook nieuw mobiel gehaald de Samsung U600,nu wil ik er mp3tjes en wallpapers er op zetten maar de USB kabel krijgt geen verbinding met PC studio3 ik draai met ik XP en heb de cd en updates geinstaleerd,firewall al uit gezet maar doet nog steeds niets.
En daar baal ik best wel van.
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Groetjes Bianca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:34

aex351

I am the one

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 00:08:
Voor de mensen met een Hi abonnement hier:
Wanneer ik maar 1 minuut bel, gaat er al meteen 1% van mijn bundel af, terwijl ik 125 minuten heb, dit zou toch niet mogen?
De Samsung U600 bevalt me erg goed.
Voor de mensen die vinden dat de batterij niet lang mee gaat, zet de toetstoon op 0, want dit vreet batterij heb ik gemerkt.
Komop zeg, je kan toch wel nadenken. 1% van 125 is 0,8, afgerond is dat 1.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 16:52
banka schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:55:
Ik heb van de week ook nieuw mobiel gehaald de Samsung U600,nu wil ik er mp3tjes en wallpapers er op zetten maar de USB kabel krijgt geen verbinding met PC studio3 ik draai met ik XP en heb de cd en updates geinstaleerd,firewall al uit gezet maar doet nog steeds niets.

Groetjes Bianca
Probeer het via Bluetooth :) En je moet ook een keuze maken op je telefoon zodra je de telefoon aansluit met usb! Je moet dan kiezen voor de eerste: Samsung PC Studio! En anders een keer proberen om de derde keuze te maken: Massaopslag, dan kun je gewoon bestanden via windows verkenner op je telefoon zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aex351 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:56:
[...]

Komop zeg, je kan toch wel nadenken. 1% van 125 is 0,8, afgerond is dat 1.
Uhm,1 % van 125 is 1,25... dus dat is 1 min 15 sec, dus eigenlijk mag er wel een beetje "geklaagd" over worden hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht ook al, dat is helemaal geen 0.8 ik weet niet hoe jij rekent, maar jah.
Als het zo is, dat procenten worden afgerond, heb ik straks bij 100 minuten 0% over.
Dus heb ik dan wel 125 minuten te besteden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Dit lijkt mij gewoon allemaal goed hoor... Het is toch logisch dat ze 0.8% afronden naar 1 procent! Ik neem aan dat je je tegoed in hele procenten kunt zien? En dat ze niet ook nog decimalen aangeven? Anders zouden ze nu moeten zeggen dat jij nog maar 0% hebt verbruikt, terwijl je toch al 0.8% hebt verbruikt. Als je nu 1,5 minuut belt, zul je in totaal maar 2% hebben gebruikt, omdat je dan 2,5 minuut hebt gebeld, en dat is 2% van 125 minuten! Lijkt mij in ieder geval.. ze zullen je echt niet oplichten daar lijkt mij zo 8)7 Zou wel erg dom zijn als ze klanten willen behouden, en nieuwe willen aantrekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:04

eisbaer

Zie signature

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 13:02:
Ik heb helaas die irritante 'beltoon' ook als het smsbericht verzonden is.
Ik heb bij verzendopties "ontvangstbevestiging" enz. uit staan (zie post MR_VIPER)
-edit:typo//
Zou het misschien aan de firmware versie liggen ofzo. Ik heb versie U600XXGD2 ( opvragen met *#1234# )

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haazzz schreef op zondag 17 juni 2007 @ 16:32:
Dit lijkt mij gewoon allemaal goed hoor... Het is toch logisch dat ze 0.8% afronden naar 1 procent! Ik neem aan dat je je tegoed in hele procenten kunt zien? En dat ze niet ook nog decimalen aangeven? Anders zouden ze nu moeten zeggen dat jij nog maar 0% hebt verbruikt, terwijl je toch al 0.8% hebt verbruikt. Als je nu 1,5 minuut belt, zul je in totaal maar 2% hebben gebruikt, omdat je dan 2,5 minuut hebt gebeld, en dat is 2% van 125 minuten! Lijkt mij in ieder geval.. ze zullen je echt niet oplichten daar lijkt mij zo 8)7 Zou wel erg dom zijn als ze klanten willen behouden, en nieuwe willen aantrekken!
Ja, oke daar heb je wel gelijk in, maar dat systeem deugt gewoon niet.
Stel ik bel 10 keer 1 minuut ff snel naar iemand, dan gaat er gewoon 10% af, dat zijn 12.5 minuten.
Of zie ik dit verkeerd wat ik nu zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:26

RnB

eisbaer schreef op zondag 17 juni 2007 @ 16:49:
[...]

Zou het misschien aan de firmware versie liggen ofzo. Ik heb versie U600XXGD2 ( opvragen met *#1234# )
Denk idd dat het hieraan ligt, want heb precies dezelfde firmware en geen last van die irritante toon.
En dat terwijl ik ontvangstbevestiging wel aan heb staan.

Wel ff een vraagje hierover, ik krijg geen ontvangstbevestiging.
Zou het mss niet ondersteund worden door de provider? Ik heb Debitel KPN.
Ik krijg geen pop-up dat ie is ontvangen of een smsje of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 17:13:
[...]

Ja, oke daar heb je wel gelijk in, maar dat systeem deugt gewoon niet.
Stel ik bel 10 keer 1 minuut ff snel naar iemand, dan gaat er gewoon 10% af, dat zijn 12.5 minuten.
Of zie ik dit verkeerd wat ik nu zeg 8)7
Ja dat zie je heel verkeerd..... Wat hier boven bedoeld wordt is dat 1 min 0,8% is van 125 minuten.

Het systeem geeft je tegoed aan in hele procenten wat wilt zeggen dat als jij 1 min belt je nog 99.2% van je tegoed over hebt. Het systeem geeft dan aan dat je nog 99% hebt.

Maar wanneer je nu in het totaal 4 min verbruikt hebt (3,2%) zal het systeem aangeven dat er nog 97% over is.

Als je het niet vertrouwd vraag je toch gewoon een gespeceficeerde rekening aan. Dit kan makkelijk en gratis via www.hi.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 17:31:
[...]

Ja dat zie je heel verkeerd..... Wat hier boven bedoeld wordt is dat 1 min 0,8% is van 125 minuten.

Het systeem geeft je tegoed aan in hele procenten wat wilt zeggen dat als jij 1 min belt je nog 99.2% van je tegoed over hebt. Het systeem geeft dan aan dat je nog 99% hebt.

Maar wanneer je nu in het totaal 4 min verbruikt hebt (3,2%) zal het systeem aangeven dat er nog 97% over is.

Als je het niet vertrouwd vraag je toch gewoon een gespeceficeerde rekening aan. Dit kan makkelijk en gratis via www.hi.nl
Oke, nu is het duidelijk voor mij :)
Bedankt voor je duidelijke toelichting _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jverdeyen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-07-2024
Wanneer ik met mijn vriendin haar 2 dagen oude u600 een foto wou nemen,
gaf het scherm groene en andere fluo kleuren weer, het beeld was herkenbaar maar de kleuren
lijken negatief. Er staat geen enkele filter op.

bekend probleem ?
terug naar de winkel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al dat verloopstukje voor andere oordopjes getest?
Ben benieuwd of het geluid dan wel te beluisteren is
ik moest nu huilen :( gare samsung oordopjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:09:
[...]

Oke, nu is het duidelijk voor mij :)
Bedankt voor je duidelijke toelichting _/-\o_
Ja met 1% bedoelde ik eigenlijk 1 min :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou de rechter navigatieknop die naar de mp3 speler gaat als je erop klikt, willen gebruiken om naar het snelkiezen menu te gaan, kan dat?

Of is er een andere knop die direct naar het snelkiezen menu gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

banka schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:55:

Groetjes Bianca
ik heb hier hetzelfde probleem en een collega van mij ook dus zal ergens in de software moeten liggen maar ben er ook nog niet uit, want heb ook de software van de samsung site gehaald en daar precies hetzelfde probleem.
dus ik vraag ook om de goede oplossing
groeten marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 10:54:
Ik zou de rechter navigatieknop die naar de mp3 speler gaat als je erop klikt, willen gebruiken om naar het snelkiezen menu te gaan, kan dat?

Of is er een andere knop die direct naar het snelkiezen menu gaat?
Als je 'mijn menu' bedoelt, telefoon openschuiven en pijltje omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al een aantal keren gelezen dat er mensen zijn die problemen hebben
met het kijken van video filmpjes via het bij geleverde samsung pc studio.

Ook ik had er last van. Het maakte niet uit of ik het nou converteerde naar .mp4 of .3gp
maar elke keer als ik ze wou bekijken via mijn telefoon zei hij dat het niet het goede
formaat was. Balen dus !!!

OPLOSSING : gebruik movavi videosuite

een makkelijk programma dat goed werkt.
gebruik video/dvd to mobile
daarna gebruik ik gewoon de stand voor ipod.

Het werkt perfect. Goede qualiteit en geen outof sync problemen.
veel plezier. Ot-B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi!

Weet iemand hoe het kan dat het alarm-icoon constant in beeld staat, terwijl er géén alarm staat? En als ik een alarm zet staat het er nog steeds, totdat ik nadat het alarm afgaat, op herhalen (of bevestig) druk. Dan is het even weg. Als ik dan het alarm weer uit zet is het icoontje er weer. :?

Alsof het andersom aangaat maar toch ook weer niet :P
Snap jij het snap ik het?

:9

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2007 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eisbaer schreef op zondag 17 juni 2007 @ 16:49:
[...]

Ik heb firmware U600BOGD4. Dat is id anders dan wat jij hebt, maar hoe weet je nu welke nieuwer is???? Ik heb mijn toestel een week in huis. Online besteld bij mijn provider T-Mobile

En hoe kun je firmware updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:04

eisbaer

Zie signature

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 21:25:
[...]
Ik heb firmware U600BOGD4. Dat is id anders dan wat jij hebt, maar hoe weet je nu welke nieuwer is???? Ik heb mijn toestel een week in huis. Online besteld bij mijn provider T-Mobile

En hoe kun je firmware updaten?
Nieuwer is denk ik niet zo belangrijk. Het gaat er om dat die ellendige piep er uit is :)

Firmware kun je laten updaten door kleine ondernemers zoals bijv. deze *knip*
of je kunt het zelf doen via de instructies van *knip*
Ik heb het zelf echter niet uitgevoerd, slechts gevonden met google.

[ Voor 6% gewijzigd door Ginz op 02-07-2007 11:04 ]

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:04:
Ik heb een probleem, ik heb net mijn Samsung U600 en ik heb daar een 2gb geheuge voor gekocht.. allemaal leuk enso maar ik kan vanaf mijn geheuge kaartje geen muziek op mijn MP3 speler afspelen die in de telefoon zit ingebouwd :? ,,(ik heb trouwens een apple computer dus ik gebruik niet die software die erbij is geleverd) kan iemand mij uitleg hierover geven want ik kan het nergens vinden in de handleiding... -Pim

[mbr]Info verschaffen kan via dit forum dus een emailadres is overbodig[/]
Ik heb nagenoeg het zelfde probleem. Als ik de telefoon op mp3 functie zet, geeft de telefoon niet alle mp3's weer als ik via het mp3 menu naar tracklist ga ed. (speelt dus ook niet alle mp3's af) En ik kan andere nummers die wel op de micro SD staan ook niet ophalen via de mp3 functie.
Ik heb overigens alle mp3's op de 2GB mSD staan.

Maar als ik dus via "mijn bestanden" naar de mp3 mapjes ga kan ik ze wel allemaal afspelen, alleen dan nummer voor nummer. Als een nummer dan is afgelopen gaat hij niet automatisch door naar het volgende nummer, wat er op neer komt dat je telkens door het menu moet om een nummertje te luisteren.

Zijn er meer met dit probleem? Kan de mp3 speler maar een beperkt aantal nummers aan? en is hier een oplossing voor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vandaag besteld. Ik heb heel lang getwijfeld tussen deze, de U100 en de Nokia 6300. Vandaag heb ik alle 3 de toestellen tegelijk werkend kunnen zien en toen was ik er snel uit!

De U100 lijkt wel een goedkoop, kartonnen nepmobiel en de Nokia 6300 is in verhouding veel te 'lang'. De proporties kloppen niet. Tevens las ik dat er vaak problemen zijn met de 'herkenning' van de geheugenkaart.

Kortom; De Samsung U600 veruit de mooiste telefoon op dit moment. (imo) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 19:36:
[...]

Ik heb nagenoeg het zelfde probleem. Als ik de telefoon op mp3 functie zet, geeft de telefoon niet alle mp3's weer als ik via het mp3 menu naar tracklist ga ed. (speelt dus ook niet alle mp3's af) En ik kan andere nummers die wel op de micro SD staan ook niet ophalen via de mp3 functie.
Ik heb overigens alle mp3's op de 2GB mSD staan.

Maar als ik dus via "mijn bestanden" naar de mp3 mapjes ga kan ik ze wel allemaal afspelen, alleen dan nummer voor nummer. Als een nummer dan is afgelopen gaat hij niet automatisch door naar het volgende nummer, wat er op neer komt dat je telkens door het menu moet om een nummertje te luisteren.

Zijn er meer met dit probleem? Kan de mp3 speler maar een beperkt aantal nummers aan? en is hier een oplossing voor :?
Hebben jullie beide de mp3tjes wel in het goede mapje gezet?
Volgens mij het Music mapje, weet het niet zeker or.
Iig niet Sounds en die andere mapjes natuurlijk.
Ik heb namelijk nergens last van, ook een 2GB kaartje met muziek.
Ik heb de mp3tjes zelfs in submappen gezet en dan nog kan ik ze afspelen via de mp3speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reef_91 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 20:06:
[...]

Hebben jullie beide de mp3tjes wel in het goede mapje gezet?
Volgens mij het Music mapje, weet het niet zeker or.
Iig niet Sounds en die andere mapjes natuurlijk.
Ik heb namelijk nergens last van, ook een 2GB kaartje met muziek.
Ik heb de mp3tjes zelfs in submappen gezet en dan nog kan ik ze afspelen via de mp3speler.
Ik heb iig alles in het music mapje staan. 'T vreemde is dat hij een deel wel pakt en een ander deel niet.

Ik dacht dat het misschien aan de bps kan liggen. Maar hij speels alles afzonderlijk wel af, dus dat lijkt me niet het probleem.

Ik heb de liedjes er trouwens gewoon via de verkenner in gegooid en niet via synchronisatie vanuit mediaplayer. Maar dat lijkt me ook niet relevant.

-edit-

Inmiddels probleem opgelost door de telefoon nogmaals te rebooten :$

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2007 08:36 . Reden: opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 23:04:
[...]

Ik heb iig alles in het music mapje staan. 'T vreemde is dat hij een deel wel pakt en een ander deel niet.

Ik dacht dat het misschien aan de bps kan liggen. Maar hij speels alles afzonderlijk wel af, dus dat lijkt me niet het probleem.

Ik heb de liedjes er trouwens gewoon via de verkenner in gegooid en niet via synchronisatie vanuit mediaplayer. Maar dat lijkt me ook niet relevant.

-edit-

Inmiddels probleem opgelost door de telefoon nogmaals te rebooten :$
Ooh hahaa :P
njaa, gelukkig dat t alsnog is gelukt dan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hier voor de liefhebber een paar fotojes gemaakt met de u600 (eerste met de macrostand) van me kat :P

Afbeeldingslocatie: http://img526.imageshack.us/img526/4784/spa0104ox3.th.jpg

-edit- bij de overtoch naar de US is er toch iets niet helemaal goed gegaan met de tweede foto, niet zo scherp als in het echt zegmaar..
Plaatje 2

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2007 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Mensen, zien jullie ook geen verschil met macro aan of uit?
Met macro uit kan ik net zo scherpe foto's van dichtbijliggende voorwerpen (ook tekst) als met macro aan, dus lijkt net alsof de macro altijd aan staat.
Niet dat het veel uitmaakt, maargoed.. het viel me op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Render, hoe reboot je je telefoon? Ik heb gisteren nl. ook alles op de geheugenkaart in music gezet, had nl. ook het probleem dat hij alleen nummer voor nummer speelde. Na de test deed hij het wel en ging naar een ander nummer. Vandaag op mijn werk deed ie het weer niet...... ;(
Ik wil gewoon lekker muziek kunnen luisteren.
En als je hem reboot, vergaan dan niet alle gegevens????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reef_91 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:37:
Mensen, zien jullie ook geen verschil met macro aan of uit?
Met macro uit kan ik net zo scherpe foto's van dichtbijliggende voorwerpen (ook tekst) als met macro aan, dus lijkt net alsof de macro altijd aan staat.
Niet dat het veel uitmaakt, maargoed.. het viel me op :P
misschien dat het komt omdat hij standaard in de automatische stand staat en dat hij dan overgaat op macro als het voorwerp te dichtbij is ofzo, maarja waarom dan een macrostand eropmaken? misschien omdat hij dan alleen vanuit de macrostand foto;s maakt en niet automatisch overschakeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Ik heb een K700i op dit moment en heb DRINGEND een nieuw toestel nodig. Ik denk erover om deze te nemen maar weet iemand of ik mijn telefoonboek zo kan oversturen?

Via Float Mobile agent kan ik ook backups maken van mn K700i foonboek, heeft iemand enig idee of ik dit weer zo kan inlezen?
Of volstaat een simpele "send all contacts" via Bluetooth?

Laatste vraag: heeft iemand dit toestel bij Orange(verlenging) kunnen krijgen ZONDER branded firmware?

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:58:
Render, hoe reboot je je telefoon? Ik heb gisteren nl. ook alles op de geheugenkaart in music gezet, had nl. ook het probleem dat hij alleen nummer voor nummer speelde. Na de test deed hij het wel en ging naar een ander nummer. Vandaag op mijn werk deed ie het weer niet...... ;(
Ik wil gewoon lekker muziek kunnen luisteren.
En als je hem reboot, vergaan dan niet alle gegevens????
Ff uitzetten en weer aan, dat is rebooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooooooh, simpel..... Thanks. Ik heb hem idd uit gezet nadat ik had getest of hij nu wel alles aschter elkaar afspeelde. Dit om te kijken of bij mij ook dat gprs tekentje terug zou komen als ik hem uit en aan had gezet (wat dus wel het geval is). Maar dan ga ik hem nog een keer rebooten, haha. Hopelijk speelt hij dan wel weer alles af. Bedankt voor de snelle reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn telefoon nu 2 x ge-reboot (ja, ik heb ook een woordje geleerd... :) ) Maar nog steeds kan ik mijn liedjes niet achter elkaar afspelen. ;( Iemand anders een idee of oplossing?? Hij staat op de geuhenkaart in het mapje Music.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadyNetworker schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 19:41:
Ik heb een K700i op dit moment en heb DRINGEND een nieuw toestel nodig. Ik denk erover om deze te nemen maar weet iemand of ik mijn telefoonboek zo kan oversturen?

Via Float Mobile agent kan ik ook backups maken van mn K700i foonboek, heeft iemand enig idee of ik dit weer zo kan inlezen?
Of volstaat een simpele "send all contacts" via Bluetooth?

Laatste vraag: heeft iemand dit toestel bij Orange(verlenging) kunnen krijgen ZONDER branded firmware?
Dit is heel eenvoudig, exporteer je contacten met FMA, vervolgens kun je ze in PC studio inlezen en kopieren. Ben zelf ook van K700i naar U600 gegaan.... Goede keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem binnen! :*)

[ Voor 130% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2007 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een weekje en dan is mijn U700 hopelijk binnen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2007 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allen, ik heb de U600 White (T-Mobile) al een aantal dagen in huis en ik moet zeggen het ziet er mooi uit.

Ik heb alle drivers etc op mijn pc geïnstalleerd. PC Studio 3 werkt dan ook goed. Het probleem is echter het volgende:

Als ik naar: “mijn bestanden”/”geheugenkaart” ga, dan krijg ik op mijn geheugenkaart (1GB) 5 mappen te zien. Te weten: Images, Videos, Music, Sounds, Other files. Allen zijn ze leeg.

Via PC Studio, kan ik zonder probleem 3gp en Mp4 filmpjes transporteren naar de folder: “Video’s”/”Gedownloade video’s”. Op het toestel zelf, dus niet op de MicroSD kaart.
De filmpjes kan ik zonder probleem verplaatsen naar de folders “Mijn Videoclips” etc. (dus op de tel. zelf, niet op de Microkaart)

Echter op het moment als ik een filmpje naar de geheugenkaart wil verplaatsen/kopiëren, dan geeft de U600 vrij kort na het berichtje “bezig met verplaatsen” de foutmelding Mislukt. (na ongeveer 15%).

Via windows verkenner (xp) lukt het ook niet echt. Nadat ik de MicroSD kaart in de pc heb gedaan (U600 in de stand massaopslag), krijg ik allerlei submappen in Verkenner te zien. De files die ik hierin stop, zie ik vervolgens, als ik de kaart in de U600 doe, niet meer terug.

Dit terwijl ik via geheugenstatus wel degelijk kan zien dat er data op de kaart staat. Ik kan deze data (filmpjes) alleen nergens terug vinden in de telefoon?????
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik youtube filmpjes op mijn u600 kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst de filmpjes van youtube downloaden met de Youtube downloader. Dat is op deze site gratis te downloaden: http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=66940. Daarna met SUPER (http://www.erightsoft.com/SUPER.html) omzetten naar het Ipod formaat. Download het omgezette filmpje naar je telefoon en klaar ben je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, is er iemand die weet hoe je de klok kan veranderen? Heb dat molentje als achtergrond, zou alleen graag die idioot grote klok weg hebben, en een kleine of digitale er voor in de plaats hebben. Bij klokinstelling kan ik geen andere kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je achtergrond veranderen, bij dat "thema" is die klok vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enkele vraagjes:

1) Is er al een orginele (dus geen vage site) samsung u600 firmware upgrade? Zo nee, komt die wel? En, waar komt ie te staan?

2) Ik heb op mn telefoon standaard het G symbool staan. Wat is dit?

3) Ik heb op mn telefoon standaard het R symbool staan. Volgens mij staat dit voor roaming. Ik heb echter gewoon Telfort (KPN). Waarom staat dat symbool er?

4) Is er al een oplossing voor het 3 sec te vroeg stoppen van een mp3tje?

5) Bij mij is het zo dat wanneer je een sms verstuurd met behulp van t9 dat je in het begin van het bericht bij een woordsuggestie naar beneden kan klikken in het menu totdat je het juiste woord hebt, als je echter een paar regels verder bent dan moet je in dat zelfde menuutje opeens naar boven klikken om het juiste woord te vinden (naar beneden lukt dan niet meer..) Heel irritant..

Alvast bedankt voor de antwoorden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 05:36:
Enkele vraagjes:

1) Is er al een orginele (dus geen vage site) samsung u600 firmware upgrade? Zo nee, komt die wel? En, waar komt ie te staan?

2) Ik heb op mn telefoon standaard het G symbool staan. Wat is dit?

3) Ik heb op mn telefoon standaard het R symbool staan. Volgens mij staat dit voor roaming. Ik heb echter gewoon Telfort (KPN). Waarom staat dat symbool er?

4) Is er al een oplossing voor het 3 sec te vroeg stoppen van een mp3tje?

5) Bij mij is het zo dat wanneer je een sms verstuurd met behulp van t9 dat je in het begin van het bericht bij een woordsuggestie naar beneden kan klikken in het menu totdat je het juiste woord hebt, als je echter een paar regels verder bent dan moet je in dat zelfde menuutje opeens naar boven klikken om het juiste woord te vinden (naar beneden lukt dan niet meer..) Heel irritant..

1)neen
2)wil zeggen dat gprs aan staat
3)bij veel mensen daar bij jullie in nederland geeft hij blijkbaar dat R symbool
4)neen
5)is normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 05:36:
Enkele vraagjes:

Telfort maakt gebruik van het KPN netwerk = roaming.

Ik had er tijdelijk een prepaid chip van Telfort in en had er ook 'last' van, nu mijn KPN abbo chip erin zit, is het symbool verdwenen.

Met deze code schakel je het blauwe logo van EDGE uit, en zal je GPRS niet meer de hele tijd
aanstaan *#4777*8665# en kies optie 2.

(zie ook post van 15 mei)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 13:19:
[...]

Met deze code schakel je het blauwe logo van EDGE uit, en zal je GPRS niet meer de hele tijd
aanstaan *#4777*8665# en kies optie 2.
Als je dan gaat wappen,g aat ie dan nog wel gprs kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 18:34:
[...]

Als je dan gaat wappen,g aat ie dan nog wel gprs kiezen?
Bij mij komt het logo er dan automatisch terug op, en moet je het weer afzetten via die code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 00:08:
En hier voor de liefhebber een paar fotojes gemaakt met de u600 (eerste met de macrostand) van me kat :P

[afbeelding]

-edit- bij de overtoch naar de US is er toch iets niet helemaal goed gegaan met de tweede foto, niet zo scherp als in het echt zegmaar..
Plaatje 2
toch wel een mooie foto, en dat voor een telefoontje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nnndoh schreef op zondag 24 juni 2007 @ 22:48:
[...]

toch wel een mooie foto, en dat voor een telefoontje
Wel ik blijf me ook maar verbazen over de kwaliteit die er met zo'n klein lensje gehaald word. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet de code om het geluid harder te zetten?

Deze codes waren er ook voor de D900, E900, D500 etc

Wie weet het???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand die de witte sensation versie (t-mobile) van de u600 heeft, er mischien een paar fotos van kunnen maken? Ik kan nergens 'echte' plaatjes van White versie vinden die me een indruk kunnen geven van hoe hij er ongeveer uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:21
Zelf zit ik te twijfelen of ik een Tmobile abbo zou nemen of niet.

Heb het volgende op een rijtje gezet:

T-Mobile Relax Web 150 - 1 jaar
U600 Sensation White edition
Eenmalig: € 139,95
Per maand € 15,50
Sms100 €7,50
Totaal per maand : € 23,=

Telfort 180 - 1 jaar
U600
Eenmalig: € 179,=
Per maand € 20,=
Sms90 € 8,= (eerste 6 maand € 4,=)
Totaal per maand : € 28,=

Opzich een redelyk verschil, maar ik vraag mij af hoe het netwerk van T-Mobile tegenwoordig is?
Voornamelijk noord Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrissis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:22
T-Mobile is voor mij prima, ik kom veel in noord Nederland. Verder zou ik een abonnement nemen bij 2call.nl, daar is het toestel een stuk goedkoper! Zie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Kerel er klopt flink wat niet in je berekening en daarom zal ik het ff verbeteren:

T-Mobile Relax 150 Web:.

139,95 (eenmalig) + 12 x 7,50 (sms bundel) + 12 x 15,50 (abo-kosten) = 415,95

Dat delen door 12 = 34,66 per maand. En geen 23 euro zoals jij zei :)

========

Telfort 180:

179 (eenmalig) + 12 x 20 (abo kosten) + 6 x 4 (sms 6 maanen voor 4 euro) + 6x 8 ( sms laatste 6 maanden voor 8 euro) = 491,-

Dat delen door 12 = 40 euro per maand.

Veel te duur dus !

Beste deal die ik gezien heb met de U600 is deze:

1 jarig KPN.com Web 30 euro (25 euro per maand) en 99,95 bijbetalen.

Totaalprijs: 399,95

Is veel goedkoper dan 2call, want die hebben die actie van 5 euro per maand minder niet. Oja, gratis levering en dat is bij 2call niet zo want daar vragen ze handelingskosten als je het toestel eerder wilt hebben dan dat het contract ingaat.

KPN heeft een van de beste dekkingen, zo niet de beste van NL. Dus Noord-Holland moet prima te doen zijn.

Je mist dan wel het Justin Timberlake pakket ofzo.

Zelfde korting is volgens mij te krijgen bij Hi.nl Studenten 20%.

[ Voor 14% gewijzigd door W00fer op 26-06-2007 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:21
W00fer schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:46:
Kerel er klopt flink wat niet in je berekening en daarom zal ik het ff verbeteren:

T-Mobile Relax 150 Web:.

139,95 (eenmalig) + 12 x 7,50 (sms bundel) + 12 x 15,50 (abo-kosten) = 415,95

Dat delen door 12 = 34,66 per maand. En geen 23 euro zoals jij zei :)

========

Telfort 180:

179 (eenmalig) + 12 x 20 (abo kosten) + 6 x 4 (sms 6 maanen voor 4 euro) + 6x 8 ( sms laatste 6 maanden voor 8 euro) = 491,-

Dat delen door 12 = 40 euro per maand.

Veel te duur dus !

Beste deal die ik gezien heb met de U600 is deze:

1 jarig KPN.com Web 30 euro (25 euro per maand) en 99,95 bijbetalen.

Totaalprijs: 399,95

Is veel goedkoper dan 2call, want die hebben die actie van 5 euro per maand minder niet. Oja, gratis levering en dat is bij 2call niet zo want daar vragen ze handelingskosten als je het toestel eerder wilt hebben dan dat het contract ingaat.

KPN heeft een van de beste dekkingen, zo niet de beste van NL. Dus Noord-Holland moet prima te doen zijn.

Je mist dan wel het Justin Timberlake pakket ofzo.

Zelfde korting is volgens mij te krijgen bij Hi.nl Studenten 20%.
Thanks voor de berekeningen maar heb het anders gerekend dan met de investering voor de telefoon erin.
Telfort zit trouwens ook op het KPN netwerk dus daarom hoef je het haast niet te doen, wachten op contract in geval van telfort hoeft niet, want is dan verlenging. T-Mobile bestellen is evt. ook gratis
Pure kosten die ik er had staan zijn abbo kosten per maand, dat betaal je en zie je verdwijnen van je rekekning. Dus om nou gelijk om m'n oren te smijten dat ik niet kan rekenen ;)
Wat me trouwens wel tegenspreekt is 14 cent per sms!
Met een bundeltje kom je bij T-Mobile/Telfort op 10/12 cent uit.

[ Voor 16% gewijzigd door Fire_Bird op 26-06-2007 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand de release date van de u700, kan nergens vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey mensen 2 vraagjes over de U600. Ben nu de trotse bezitter van een witte U600, toptoestel alleen dez e dingen zijn irritant.

- Krijg ook die irritante toon na het verzenden van een sms, kan ik em uitzetten? M'n firmware veranderen of iets dergelijks?

- Ik wil m'n verzonden sms'jes niet opslaan in de map verzonden, nu moet ik ze steeds verwijderen. Op m'n E900 deed ie dit niet. Ook hiervoor vind ik geen optie om dit uit te zetten. Iemand suggesties?

Als iemand me kan helpen alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Ik heb mn order aangepast en ben toch maar voor de U700 gegaan.
Tis wel jammer dat de U600 een veel sexier uiterlijk heeft dan de U700, puur op uiterlijk had ik dan ook de U600 genomen, maar zoals we overal leren, uiterlijk is niet alles :+

* ShadyNetworker now plays the waiting game....

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

IK raka steeds die touch buttons aan.. bij bellen bijv. mensen ophangen of in de wacht zetten per ongeluk.
Ook met sms tikken soms na lichte aanraking sms kwijt enz.. Groot minpunt vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou gelukkig heb ik de mijne verkocht en inderdaad, van een mooi uiterlijk alleen redt je het niet, hoe lang kan ik naar de buitenkant blijven staren, terwijl de binnenkant me stierlijk verveeld!!
Na 1 dag had ik alles gezien en na 2 weken was ik het zat, ook de tiptoetsen zijn inderdaad een handicap!
En het is een mooi toestelletje hoor, maar da's ook alles....

Ik heb voor de grap een pre-paid toestelletje van sagem gekocht (€39,95 ha, ha), maar die boeide me meer en langer, voor zo weinig geld zit daar nog veel in.
En de €324,- is de U600 niet waard, €199,- is een leuk prijsje.

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ja zo ver komt het bij mij (nog) niet. Ik hoef alleen maar wat te bellen en smsen met dat ding. Soms een leuk fotootje maken en daar houdt het op. Zal waarschijnlijk toch geen mails bekijken, complete films of als mp3speler gebruiken. Nvigatie heb ik gewoon in de vorm van een tomtom dus voor mij is het prima zo.

denk ook niet echt dat de mensen hoge verwachtingen moeten hebben. De telefoon is natuurlijk niet te vergelijken met een Nokia95 ofzo. Kijk naar de Motorola V3 Razr, die had ook weinig opties en toch is deze veel verkocht.

Stiekem vind ik nog wel dat mijn W810i een stuk handiger/makkelijker is in gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:38
Hebben mensen al leuke themes, games of andere grappig spul kunnen vinden voor deze telefoon? Ik weet niet zo goed welk soort games en apps ik nou moet hebben voor deze phone aangezien ze allemaal in Java zijn, maar het nog weer per phone verschilt welke werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb zelf tot nu toe alleen Opera Mini erop gegzet.. werkt stukken beter dan netfront

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niemand raad met mijn vragen? En jah ik had eerst een E900 dus kvind deze tiptoetsen niet echt heel gevoelig + per ongeluk aanraken gebeurt me op deze telefoon helemaal niet. Kvond de E900 dan ook top maarjah. En als je met bellen de touch knoppen aanraakt doe je toch echt iets verkeerd gewoon uitgeschoven bellen n dan de toetsen laten blokkeren. Sowieso de hele reclame is gebaseerd op het feit dat het een 10.9 mm dunne slider is, wat nog in het toestel zit vind ik dan vrij indrukwekkend, maar ik vind Samsung dan ook heel relaxt sinds m'n E900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb geen toon na het verzenden van een sms, maar heb ook de toetstoon uitstaan.(eigenlijk heel de telefoon constant op stil)
Misschien dat het verband heeft met elkaar.. dat andere weet ik niet? Maar je kan geloof ik 1000smsjes opslaan dus zal niet echt problem zijn. 1x per week ff alles wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey

Ik heb nog wat informatie gevonden over die U700 en nog wat leuke foto's

Informatie plus foto's
samsung communication 2007

Weet iemand nog foto's te vinden hoe de foto's van de camera eruit zien, zijn er ook al tests??
In de winkel heb ik nog gevraagd wat de definitieve releasedatum is: begin juli 2007

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah klopt ook, indien de telefoon op stil staat is dat probleem niet, maarjah kheb meestal geluid aan. En natuurlijk kan ik wekelijks m'n map verzonden legen, maar t moet ook gewoon uit kunnen vind ik. Hopelijk vind iemand er gauw iets op, maar dit zijn totnutoe m'n enige 2 minpuntjes, voor de rest een mooie stylish verbetering op m'n E900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Fire_Bird schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:50:
[...]

Thanks voor de berekeningen maar heb het anders gerekend dan met de investering voor de telefoon erin.
Telfort zit trouwens ook op het KPN netwerk dus daarom hoef je het haast niet te doen, wachten op contract in geval van telfort hoeft niet, want is dan verlenging. T-Mobile bestellen is evt. ook gratis
Pure kosten die ik er had staan zijn abbo kosten per maand, dat betaal je en zie je verdwijnen van je rekekning. Dus om nou gelijk om m'n oren te smijten dat ik niet kan rekenen ;)
Wat me trouwens wel tegenspreekt is 14 cent per sms!
Met een bundeltje kom je bij T-Mobile/Telfort op 10/12 cent uit.
Die bijbetaling gaat ook van je rekening af hoor :o :)

Maargoed een bundeltje vind ik niet relaxed want stel dat die op is dan moet je eroverheen en betaal je alsnog veel. 29 cent per sms ofzo.

Aangezien het bij mij niet in te schatten is of ik 50 smsjes of 100 stuur per maand wil ik liever een all in.

Oja voor de mensen die een U700 willen: www.fonmarkt.de Zeer goede webwinkel.

Is wel een branded model, maar hij is simlock-vrij.

299 is een koopje voor een u700 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
binnenkort de u600 maar op marktplaats zetten en de u700 zoeken, best wel een geil toesteltje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 12:33
Heeft iemand trouwens al die 1 GB Micro-SD kaart via het antwoordkaartje gekregen (alleen geldig bij de Sensation White Edition van T-Mobile)? Heb er niks meer van gehoord namelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb drie vragen:

1. Als ik een video opneem en wil deze koppelen aan een naam, (als diegene belt dat dan die video wordt afgespeeld) kan dat niet, die mogelijkheid staat bij mij grijs en kan dit dus niet kiezen/selecteren.

2. Kan je ook een opgenomen filmpje gebruiken als achtergrond?

3. Weet iemand waar je een zwaardere accu kan krijgen, gebruik deze telefoon zakelijk maar doordat ik ruim 2uren per dag bel, is de accu snel leeg.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:54:
Ik heb drie vragen:

1. Als ik een video opneem en wil deze koppelen aan een naam, (als diegene belt dat dan die video wordt afgespeeld) kan dat niet, die mogelijkheid staat bij mij grijs en kan dit dus niet kiezen/selecteren.

2. Kan je ook een opgenomen filmpje gebruiken als achtergrond?

3. Weet iemand waar je een zwaardere accu kan krijgen, gebruik deze telefoon zakelijk maar doordat ik ruim 2uren per dag bel, is de accu snel leeg.

Greetz
Vraag 1:

Dat komt omdat je video in een te hoge resolutie is opgenomen voor aan een naam/nummer te hangen. Zet hem eens op de laagste stand (176x144) dan gaat het wel. Zoiezo moet het dan een 3gp file zijn. Mp4 kun je volgens mij niet aan een naam hangen.

Vraag 2:

Ja maar zie vraag 1, alleen in beperkte resolutie.

Vraag 3:

Zie Ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

W00fer schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:29:
299 is een koopje voor een u700 !
De U700 is geen opvolger voor de U600 hoor, vandaar ook dat de prijs na genoeg gelijk is aan de U600. Echt een win win situatie zit er niet in. Koop je de U700 dan verlies je features van de U600 en omgekeerd.

[ Voor 18% gewijzigd door aex351 op 28-06-2007 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volka
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-11-2023

volka

Smokes.....!

Heeft iemand de u600 toevallig in het zwart te koop gezien. In de winkel dan, niet via een webshop?

No pain, no gain.... [Gamertag: ijskonijn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook het probleem dat van de mp3 bestanden de laatste 3 sec afgebroken werden. In PC Studio heb ik toen mp3 veranderd in aac en nu speelt ie ze wel gewoon helemaal af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
aex351 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 00:35:
[...]

De U700 is geen opvolger voor de U600 hoor, vandaar ook dat de prijs na genoeg gelijk is aan de U600. Echt een win win situatie zit er niet in. Koop je de U700 dan verlies je features van de U600 en omgekeerd.
Zoals ? De U700 kan toch net wat meer dan de U600 ? HSDPA met frontal VGA camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

u700 is lelijker en dikker, kwestie van waar je prioriteiten liggen en wat je smaak is dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:59:
u700 is lelijker en dikker, kwestie van waar je prioriteiten liggen en wat je smaak is dus.
u600 10,9 mm dik
u700 12,1 mm dik

verschil: 1,2 mm

kan jij dit zien met het blote oog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De batterij van de u600 lijkt voor veel mensen toch wel het zwakke puntje te zijn: http://www.gsmervaring.nl/samsung/samsung-u600.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, heb een vraag: als ik mijn toetsenbordgeluid aan heb staan, en ik druk een toets in hoor ik behalve een geluidje ook een soort van "ruis" door mijn speaker. Dit is ok het geval als ik een mp3je afspeel. Zou mijn telefoon al stuk zijn, of is de speaker gewoon niet super? Heb een nu een kleine week, en het viel me pas gisteren op, dus ik denk dat het voorheen niet was. Ps: Je moet echt goed luisteren, dus het is geen harde ruis.

Groetjes Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 07:53:
Hoi, heb een vraag: als ik mijn toetsenbordgeluid aan heb staan, en ik druk een toets in hoor ik behalve een geluidje ook een soort van "ruis" door mijn speaker. Dit is ok het geval als ik een mp3je afspeel. Zou mijn telefoon al stuk zijn, of is de speaker gewoon niet super? Heb een nu een kleine week, en het viel me pas gisteren op, dus ik denk dat het voorheen niet was. Ps: Je moet echt goed luisteren, dus het is geen harde ruis.

Groetjes Patrick
Dat is normaal voor telefoons, houdt je oor maar is bij andere toestellen. ;)
Bij de ene is het mss harder dan bij de ander, maar er is altijd ruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:56:
[...]

u600 10,9 mm dik
u700 12,1 mm dik

verschil: 1,2 mm

kan jij dit zien met het blote oog?
Euhm jah, de u700 is dikker en lelijker imo zeg ik toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb em sinds maandag rond 7 uur wastie opgeladen en kzit nu vrijdag op 2 streepjes sinds gisteravond. Dus als ie tot vanavond 2 streepjes houdt en ik dan moet opladen ben ik wel tevreden over de batterijduur. Ben t gewend van m'n E900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:45:
Kheb em sinds maandag rond 7 uur wastie opgeladen en kzit nu vrijdag op 2 streepjes sinds gisteravond. Dus als ie tot vanavond 2 streepjes houdt en ik dan moet opladen ben ik wel tevreden over de batterijduur. Ben t gewend van m'n E900.
Begrijp ik het goed dat je 4 dagen lang ermee kan doen zonder op te laden?
Heb jij hem dan maandag aangezet en tot vandaag niet aangeraakt ofzo?! 8)7
Want ik doe max 2 dagen ermee, als ik veel gebeld en gesmst heb anderhalve dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben inmiddels een paar stappen verder gekomen, maar zit nu met het volgende probleem.

Ik kan zonder enig probleem m.b.v. Samsung PC Studio 3.1.2. audio en video bestanden naar het interngeheugen slepen. De filmpjes (3gp zowel mp4) spelen zonder enig probleem af als ze op het intern geheugen (60mb) staan.

Op het moment dat ik een microSD kaart (met daarop de zelfde filmpjes als hierboven genoemd) erin stopt. Dan kan de U600 het filmpje niet afspelen (wordt aangeduid met een ? icoontje) melding:
“Media kan niet worden ondersteund”. Het vreemde is dat het om precies de zelfde filmpjes gaat.

Daarnaast krijg ik bij het verplaatsen van filmpjes vanaf het interngeheugen naar de sd kaart steeds de melding mislukt.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. _/-\o_

U600 (T-mobile, sensation edition),

p.s. iemand de extra sd kaart al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn witte u600 vandaag ontvange, helaas is de speling hier vrij erg. Is het mogelijk om de telefoon om te ruilen (of in ieder geval proberen) bij een t-mobile shop als je hem online bij t-mobile gekocht heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Weet iemand of er een smsteller opzit? Bij oproepenlijst gaat ie niet verder dan 30 smsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Reef_91 schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:41:
Weet iemand of er een smsteller opzit? Bij oproepenlijst gaat ie niet verder dan 30 smsjes.
je kan bij geheugenstatus zien hoeveel berichten er in je verzonden items staan (dus telt ie berichten van 2 smsjes lang ook als 2 berichten). Als je dus bijvoorbeeld wilt weten hoeveel je in een maand verbruikt, reset je hem gewoon op een bepaalde datum, en dan zie je vanzelf een maand later hoeveel je hebt verbruikt. En je kan ook tussendoor zo checken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reef_91 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:37:
[...]

Begrijp ik het goed dat je 4 dagen lang ermee kan doen zonder op te laden?
Heb jij hem dan maandag aangezet en tot vandaag niet aangeraakt ofzo?! 8)7
Want ik doe max 2 dagen ermee, als ik veel gebeld en gesmst heb anderhalve dag.
Jah moet em zo'n 2x in de week gaan opladen denk ik, bel heel kort dagelijks en sms af en toe + beetje foto's en mp3's dus ben ook heel zuinig dan haalt ie wel zo'n 4 dagen jah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Haazzz schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 22:11:
[...]

je kan bij geheugenstatus zien hoeveel berichten er in je verzonden items staan (dus telt ie berichten van 2 smsjes lang ook als 2 berichten). Als je dus bijvoorbeeld wilt weten hoeveel je in een maand verbruikt, reset je hem gewoon op een bepaalde datum, en dan zie je vanzelf een maand later hoeveel je hebt verbruikt. En je kan ook tussendoor zo checken ;)
Hehe, daar was ik al bang voor jaa. Heb mijn verzonden items verwijderd namelijk..
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 22:36:
[...]

Jah moet em zo'n 2x in de week gaan opladen denk ik, bel heel kort dagelijks en sms af en toe + beetje foto's en mp3's dus ben ook heel zuinig dan haalt ie wel zo'n 4 dagen jah.
Hmm okay. Vind 4 dagen erg lang als ik bekijk hoelang de mijne volhoudt op één lading.
Maar je heb dus ook dagen dat je er helemaal niks mee doet? Dus geen bel/sms-activiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neuh ik doe er altijd wel wat mee, maar ben gewoon geen veelgebruiker. Paar minuten per dag zal m'n gemiddelde zijn qua bellen, 1 of 2 sms'jes en af en toe een foto nemn en mp3 luisteren. Voor mij is dit soort telefoon dus ideaal, maar voor veel mensen niet denk ik. Tenzij je natuurlijk opladen geen probleem vindt dan wordt de groep mensen al groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

U 600 PROBLEEM! 8)7

Hallo,
ik zit hier met een probleempje. Ik heb met movavi video suite filmpjes omgezet in mp4 ( ipod instelling, movavi versie: 4.4) Het mooie is, de filmpjes kunnen op deze manier op de U600, maar hij speelt maar een gedeelte af. Het filmpjes in AVI formaat duurt 3.45 min, als ik hem heb omgezet in mp4 dan duurt het filmpje nog maar 1.20 min. Dit komt voor met elk filmpje dat ik converteer. Wie kan mij helpen met dit probleem???
Mvg DC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Waar blijft die U700 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Duurt nog wel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ik hoorde dat ie morge verkrijgbaar is :)
En echt lelijk vind ik hem trouwens niet ;)
Afbeeldingslocatie: http://img3.tar.hu/asultra/size2/30603928.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik een afspeellijst maak op mijn geheugenkaart want moet nu nummer voor nummer afspelen tenminste ik zal wel iets fout doen dus als iemand mij enige uitleg kan geven hoe ik mijn muziek die ik op de geheugenkaart heb gezet achter elkaar kan laten afspelen.
alvast bedankt marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een video opgenomen met mijn U600 in verschillende kwaliteit. Ondanks dat kan ik hem niet gebruiken als achtergrond op mijn U600 of koppelen aan een naam.

Nu las ik eerder dat het een gp3 bestand ofzo moet zijn maar hoe krijg ik die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:21
Dat vraag ik mij ook af ;)

Tweede kwartaal is immers alweer voorbij. En overal staat hij nog op binnenkort.. Maar dat staat er ook alweer een paar maanden! :(

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 19:48:
Hallo,

Ik heb een video opgenomen met mijn U600 in verschillende kwaliteit. Ondanks dat kan ik hem niet gebruiken als achtergrond op mijn U600 of koppelen aan een naam.

Nu las ik eerder dat het een gp3 bestand ofzo moet zijn maar hoe krijg ik die?
Moet je hem op een lagere resolutie zetten. ;)
QVGA doet ie alleen op MP4 namelijk, de lagere resoluties 3GP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is het hem nu juist ook op de allerlaagste resolutie blijft het een mp4 bestand ggggrrrrr
Pagina: 1 ... 9 ... 24 Laatste