Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:58

RnB

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 22:18:
Dat is het hem nu juist ook op de allerlaagste resolutie blijft het een mp4 bestand ggggrrrrr
Sorry, je hebt helemaal gelijk ! Je moet ff kijken bij de instellingen en hem instellen op limiet voor MMS-berichten, dan neemt ie op in 3gp. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door RnB op 01-07-2007 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat werkt!

Valt me wel tegen op het hoofdscherm zie je dan wel een groot grijs vlak met daarin een filmpje, beeldvullend was mooier geweest ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

jdiezrequejo schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:45:
[...]

Dat vraag ik mij ook af ;)

Tweede kwartaal is immers alweer voorbij. En overal staat hij nog op binnenkort.. Maar dat staat er ook alweer een paar maanden! :(
Precies.. Bij de U600 leek het allemaal wat duidelijker. Me abonnement loopt binnenkort af dus zou leuk zijn als de U700 er direct op aansluit :)

[edit]
Bij vodafone kun je hem al wel pre-orderen. Staat alleen nog geen releasedatum bij.

[ Voor 19% gewijzigd door Booth op 02-07-2007 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello

Ik zit met een klein probleem...

Ik heb al mijn berichten uit mijn postvak in verdeeld onder mijn mappen. Mijn postvak in is daardoor nu dus leeg aangezien ze allemaal in mappen staan. Nu sluit ik mijn telefoon aan op de PC studio en wilde alle berichten op mijn PC opslaan. Nu kan ik de berichten uit mijn mappen PC niet opslaan op de computer?

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Want ik kan ze ook niet terugzetten naar Postvak in... met andere woorden, ik kan niets meer met mijn (300!) smsjes... :(

Als iemand een oplossing heeft, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet niet of het al bekend was maar heb de volgende tip:

om een geimporteerde foto over het hele scherm te krijgen ipv de grijze balken

1) ga naar je foto
2) zoom 1x in dmv je volume knop, met ronde knop de uitsnede bepalen
3) stel dan in als achtergrond via opties
4) druk gewoon op ja en kies NIET de standaardverhouding
5) et voilla plaatje over je hele scherm

je mist dan idd wel iets van het totaal omdat je als het ware cropt

have fun

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2007 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn U600 is gestolen. Vorig weekend tijdens het winkelen uit mijn tas gehaald... :'( En denk je dat er een verzekering is die dat dekt?! Nee dus... Tenzij je je telefoon verzekert. Dat kost dan weer een aantal euri's bovenop je abonnement. Vind dat zo'n onzin! Nog nooit zo'n verzekering nodig gehad, ben altijd erg voorzichtig met mijn spullen. Maar zelfs een doorlopende reisverzekering vergoedt niks. Was nieteens in mijn woonplaats aan het shoppen, dus ik dacht dat dat er misschien wel onder zou vallen. Maar wil je aanspraak kunnen maken op vergoeding door de verzekeringsmaatschappij, dan moet je een 'factuur' kunnen laten zien van minimaal 1 overnachting in een hotel/hostel/o.i.d. en tsja... dat had ik dus niet :S GRRRRR!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 16:52
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 10:50:
Mijn U600 is gestolen. Vorig weekend tijdens het winkelen uit mijn tas gehaald... :'( En denk je dat er een verzekering is die dat dekt?! Nee dus... Tenzij je je telefoon verzekert. Dat kost dan weer een aantal euri's bovenop je abonnement. Vind dat zo'n onzin! Nog nooit zo'n verzekering nodig gehad, ben altijd erg voorzichtig met mijn spullen. Maar zelfs een doorlopende reisverzekering vergoedt niks. Was nieteens in mijn woonplaats aan het shoppen, dus ik dacht dat dat er misschien wel onder zou vallen. Maar wil je aanspraak kunnen maken op vergoeding door de verzekeringsmaatschappij, dan moet je een 'factuur' kunnen laten zien van minimaal 1 overnachting in een hotel/hostel/o.i.d. en tsja... dat had ik dus niet :S GRRRRR!!!!
En je had niet de optie 'Mobiel opsporen' ingesteld? Als je dat niet hebt gedaan vind ik het ook wel een beetje dom, zit er een goede optie op zo'n telefoon om de kans te vergroten dat je de telefoon terugkrijgt na diefstal, maak je er geen gebruik van 8)7
Als je hem wel had ingesteld, wens ik je veel succes met het terugvinden ;) Het zou heeeeeel erg zonde zijn als je hem niet meer terug krijgt, en ook nog eens niets van de verzekering krijgt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in het begin topic staat dat je de radio alleen met oordopjes kan luisteren en niet via de speaker.
Dit kan wel.

je kan hem overzetten op speaker (wel met oordopjes aangesloten)
als je radio aanstaat ergens in opties speaker aan zetten.

edt-was al gemeld zie ik

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2007 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn emails probeer op te halen voor mijn gmail account, dan geeft ie de foutmelding: "E-mail verbinding mislukt", terwijl mijn gmail instellingen juist zijn en mijn gprs ook werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 10:50:
Wow hoe dat zo ? Had je hem in een rugzak in het voorvak gedaan ofzo ? Uit een handtas of schoudertas met je telefoon er echt IN lijkt me onwaarschijnlijk voor een zakkenroller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarscreamNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-01-2021
Kan iemand me vertellen of je de wekker/het alarm kan snoozen en zo ja, hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

StarscreamNL schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 13:01:
Kan iemand me vertellen of je de wekker/het alarm kan snoozen en zo ja, hoe dan?
Dat staat gwoon bij de instellingen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb met vodafone gebeld en de release date voor de u700 daar is 18 juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net in de winkel gevraagd en toen zeiden ze dat de u700 pas 25 juli komt 8)7
naja t duurt gewoon nog te lang...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2007 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende kreeg ik door van een anonieme user:

(Ikzelf heb inmiddels mijn U600 al verkocht, maar toch wil ik de info jullie niet onthouden)

Modbreak:Warez is hier niet toegestaan!

[ Voor 52% gewijzigd door Ginz op 05-07-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was ook van plan om de U700 te gaan halen maar van wat ik er nu van heb gezien ziet ie er cheap uit in die silver uitvoering en is er ook maar 20MB intern geheugen tegenover de 60Mb geheugen van de U600,enige voordeel is de camera aan voorkant voor videobellen.Het is ook niet te hopen dat de videocamera van de U700 van zelfde kwaliteit is als van de U600 want die kwaliteit is echt bedroevend voor een zogenaamd vernieuwend toestel.Wat dat betreft is de D900i een heel goed alternatief!!Degelijk en superkwaliteit foto's en video ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
20MB of 60MB maakt niet veel uit, het is allebei niet bijzonder nuttig voor video/muziek. Een flashkaartje van 1GB+ kost ook geen drol meer, dus ik zie dat niet als nadeel.

Wel ben ik inderdaad ook benieuwd of de zwakke punten van de U600 opgelost zijn in de U700. M.n. de accuduur van de U600 is bedroevend, wat ik ervan gelezen heb. Ook ben ik wel benieuwd hoe de U700 zich verhoudt tot de SE W910i. Echte uitvoerige reviews van kenners die een week met een van deze apparaat (of beide) rondgelopen hebben kan ik echter niet vinden. Heeft iemand een linkje?

Mijn huidige mobiel (S55) doet het na ruim 4 jaar nog prima eigenlijk, maar ik wil wel eens wat nieuws. €350 is echter een hoop geld, waar ik gewoon goed spul voor verwacht. Is de U700 dat, of is het een toestel dat vooral voor de looks op de markt is gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De SE W910i is meer een muziekphone ,ook een wat meer trendy en fun uiterlijk en de U700 is zeker niet alleen uiterlijk vertoon omdat die zich vooral richt op de zakelijke markt.Verder zitten er bijna geen verschillen in specificaties tussen de U600 en 700 dus ik verwacht dezelfde minpunten.
Ik denk dat er nog niet veel ervarings deskundigen rondlopen aangezien de 700 nog niet officieel uit is....,hier niet in ieder geval,in Duitsland is hij al wel op de markt.Hij schijnt hier later deze maand uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Qua specs ontlopen de SE en Samsung elkaar niet veel. Een 'business'-phone is dit dan ook niet, dan verwacht ik meer smartphone-features.

Ik las wel ergens dat iemand 5 dagen doet met de accu van een U700. Gezien de verhalen van de U600 zou dat al best lang zijn - maar nog steeds krap. M'n 4 jaar oude S55 accu houdt het nog langer vol...

En zoals je al zegt, in Duitsland is-ie al een tijdje op de markt, en hier in NL is er ook een webshop die claimt de U700 op voorraad te hebben. Buiten dat zijn er natuurlijk ook allang exemplaren ter review aan magazines e.d. gegeven, dus reviews moeten er haast wel zijn. Probleem is dat ik niet genoeg thuis ben in het wereldje om de juiste sites te kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damm, ik heb nu maandje de u600 en ik kan eigenlijk iedereen aanraden hem niet te nemen. Standby tijd is zo slecht.

Ik doe ongeveer 4/5 dagen met de telefoon terwijl ik hem amper gebruik. 1 telefoontje per dag.
erg jammer ;(

de 210 uur standby tijd klopt dan ook niet. Ik moet hem eigenlijk is een week helemaal niet aanraken. kijken of hij dan de 8 dagen kan halen..

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2007 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook aardig wat sites bezocht maar kom ook geen reviews tegen van mensen die de U700 al in gebruik of getest hebben,enige wat je steeds leest is dat hij niet veel verschilt van de 600.En nogmaals,dat voorspelt niet veel goeds,vriend van mij heeft de U600 na 3 weken alweer verkocht omdat ie gek werd van de waardeloze accu(bij regelmatig gebruik na 1 dag leeg),de irri touchscreen knopjes en de belabberde video kwaliteit,hij heeft nu de D900i en die heeft die minpunten niet maar wel dezelfde specs en ziet er ook stijlvol uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat de mp3 speler bij jullie ook zo sloom? Als ik nummer selecteer duurt het altijd een tijdje eerdat het start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, helaas niet ingesteld... :S Misschien ook wel stom inderdaad 8)7

Maar stel dat ik dat wel had ingesteld, dan begrijp ik nog niet helemaal hoe dat dan zou werken en wat je daar aan hebt. Ik las ergens dat als je 'mobiel opsporen' instelt, er een smsje verstuurd wordt naar door mij vantevoren ingestelde gsmnummers zodra er een andere simkaart in het toestel geplaatst wordt.
En dan...? Wat heb je daar aan? Staat in dat smsje een coordinaat van de plek waar de mobiel zich op dat moment bevindt ofzo? Of kun je dat smsje aan de politie laten zien dat zij 'm in beslag gaan nemen? Vraag me af of je daar daadwerkelijk je mobiel mee terug krijgt :'(
Haazzz schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:47:
[...]

En je had niet de optie 'Mobiel opsporen' ingesteld? Als je dat niet hebt gedaan vind ik het ook wel een beetje dom, zit er een goede optie op zo'n telefoon om de kans te vergroten dat je de telefoon terugkrijgt na diefstal, maak je er geen gebruik van 8)7
Als je hem wel had ingesteld, wens ik je veel succes met het terugvinden ;) Het zou heeeeeel erg zonde zijn als je hem niet meer terug krijgt, en ook nog eens niets van de verzekering krijgt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrgoolie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-07-2023
ik wil zo ne witte!!!
waar vind ik die :)
weet er iemand software voor deze te unlocken?

[ Voor 36% gewijzigd door mrgoolie op 05-07-2007 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 13:50:
Nope, helaas niet ingesteld... :S Misschien ook wel stom inderdaad 8)7

Maar stel dat ik dat wel had ingesteld, dan begrijp ik nog niet helemaal hoe dat dan zou werken en wat je daar aan hebt. Ik las ergens dat als je 'mobiel opsporen' instelt, er een smsje verstuurd wordt naar door mij vantevoren ingestelde gsmnummers zodra er een andere simkaart in het toestel geplaatst wordt.
En dan...? Wat heb je daar aan? Staat in dat smsje een coordinaat van de plek waar de mobiel zich op dat moment bevindt ofzo? Of kun je dat smsje aan de politie laten zien dat zij 'm in beslag gaan nemen? Vraag me af of je daar daadwerkelijk je mobiel mee terug krijgt :'(

[...]
Nou, je krijgt een smsje waarin staat: je IMEI nummer, en het telefoonnummer van die nieuwe telefoon. Dan stap jij met dat smsje en de factuur van je telefoon (waar je IMEI nummer op staat) naar de politie. Dan vertel jij de politie dat die telefoon is gestolen van jou, je bewijst het door het IMEI nummer dat overeen komt op de factuur en in je smsje ;) Als het goed is gaat de politie dan actie ondernemen en trachten het toestel op te sporen (moet mogelijk zijn lijkt mij). Stel, jou telefoon is in een bepaalde stad, gaat de politie daar eens even polshoogte nemen ofzo.. denk ik :P Ik denk in ieder geval dat je een goeie kans zou hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
mrgoolie schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 14:39:
-ik wil zo ne witte!!!
-waar vind ik die :)
-weet er iemand software voor deze te unlocken?
-Good for you
-Bij T-mobile of op marktplaats
-weet vast wel iemand, paar posts geleden werd er nog een link naar de firmware gegeven ;) maar is inmiddels verwijderd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01:45
Ik heb sinds vandaag ook een U600. Ik heb ook dat hij de laatste 3 seconden van het nummer afkapt en naar het volgende nummer gaat, echt storend naa.

Ik heb alleen de vraag hoe je het GPRS uit kan zetten, ik heb gehoord dat dit nogal veel verschil kan maken met de levensduur van je batterij!

ghehe beide staan al beschreven in het topich, de mp3's moeten eigenlijk worden renamed naar aac formaat en het gprs kan je uitzetten doormiddel van die code.

was weer is te snel met posten.

[ Voor 25% gewijzigd door sjorremans op 06-07-2007 00:37 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee, ik heb vanaf gisteren een U600 en heb problemen met de camera, als ik een foto wil nemen staat het beeld in de breedte, ik moet dan mijn mobiel een keer draaien om het beeld recht te zien en ook duurt het lang voordat de foto genomen wordt, is dit normaal of kan dit allemaal veranderd worden.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zag de vragen al eerder, maar de antwoorden heb ik mss over het hoofd gezien:

1
Is de camera verberterd t.o.v. de D900? Want daar kan ik alleen van stilstaande objecten en met zeer vaste hand een fatsoenlijke foto mee maken.

2
Kan de playlist meer als 30 MP3'tjes aan?

3
Gaat versturen sms op zelfde manier als bij D900? (dus behoorlijk omslachtig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

readytoflow schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 10:53:
Zag de vragen al eerder, maar de antwoorden heb ik mss over het hoofd gezien:

1
Is de camera verberterd t.o.v. de D900? Want daar kan ik alleen van stilstaande objecten en met zeer vaste hand een fatsoenlijke foto mee maken.

2
Kan de playlist meer als 30 MP3'tjes aan?

3
Gaat versturen sms op zelfde manier als bij D900? (dus behoorlijk omslachtig)
1. Je hebt nog steeds een vaste hand nodig om scherpe foto's te make, maar als je eenmaal een scherpe foto hebt, is het zeker wel beter dan de D900. Vooral als er schemering is, dan willen de foto's vn de D900 nogal rood zijn, dat is bij de U600 absoluut niet het geval.

2. Geen ervaring mee, ik heb al mijn mp3tjes op mijn geheugenkaart en gebruik gewoon de artiesten functie van de mp3speler.

3. Wat bedoel je met omslachtig? Met één druk op de knop kan je een smsje typen en om hem te versturen druk je maximaal 2x op een knop.
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 08:28:
Hee, ik heb vanaf gisteren een U600 en heb problemen met de camera, als ik een foto wil nemen staat het beeld in de breedte, ik moet dan mijn mobiel een keer draaien om het beeld recht te zien en ook duurt het lang voordat de foto genomen wordt, is dit normaal of kan dit allemaal veranderd worden.

alvast bedankt
Het is me niet helemaal duidelijk met wat je bedoeld, maar volgens mij ben jij de interface van vorige Samsungs gewend. Bij de U600 moet je hem idd in de breedte houden om foto's te maken in de normale verhouding. Dat lang duren heeft te maken met de auto-focus, als je dit wil verkorten kan je zelf al focussen door de cameraknop op de zijkant gedeeltelijk in te drukken. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door RnB op 06-07-2007 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 13:16:
ik heb met vodafone gebeld en de release date voor de u700 daar is 18 juli
Oh dat is best snel.. Ik heb em namelijk gepre-ordered bij Vodafone, had em veel later verwacht..

hmm.. had eigenlijk geen idee wanneer die zou komen :P
(U700 icm. 1 jarig 50 euro abonnement met verzekering, 80,- voor het toestel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal,
ik heb gisteren mijn U600 binnengekregen.
ben er zeer tevreden over, heb alleen een paar vraagjes

1. Als je in de MP3 speler een liedje afspeelt en je schuift de telefoon af minimaliseert hij de MP3 speler.
ik zou graag willen dat deze gewoon op het scherm bleef staan, is dit ergens in te stellen??
bij een vriend van me blijft de MP3 speler namelijk wel gewoon staan, hijzelf weet niet hoe dit komt.

2. Ik heb net geprobeerd een hele film op mijn telefoon te zetten, maar deze wou hij niet afspelen, toch weet ik 100% zeker dat ik het goede formaat etc. heb. Is er een maximum grootte voor filmpjes??

3. Wat is de allerbeste kwaliteit film die de U600 aankan? ik weet mp4, 352x288, maar verder kom ik niet, iemand die dit wel weet? (denk aan: FPS, Bit rate,. etc..

alvast bedankt

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2007 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik ben trouwens vanmiddag nog een Vodafone winkel binnengewandeld, en die hadden de U700 afgelopen maandag en die was dinsdag alweer uitverkocht :| Ik vroeg nog "Bedoelt u niet de U600?", nee hij wist zeker dat het de U700 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de U700 al en paar dagen in bezit. Nette telefoon alleen de scrollpad vind ik nog al gevoelig.
Als je bezig bent in het menu en je raakt het scrol pad dan krijg je gelijk een ander menu.
Maar ik had een vraag: weet iemand waar ik in de handleiding kan vinden wat voor soort extra sd ram ik er in kan zetten? Of weet iemand dit uit zijn hoofd? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 08:06:
Ik heb de U700 al en paar dagen in bezit. Nette telefoon alleen de scrollpad vind ik nog al gevoelig.
Als je bezig bent in het menu en je raakt het scrol pad dan krijg je gelijk een ander menu.
Maar ik had een vraag: weet iemand waar ik in de handleiding kan vinden wat voor soort extra sd ram ik er in kan zetten? Of weet iemand dit uit zijn hoofd? Alvast bedankt
Ik denk dat het net als bij de U-600 is, MicroSD dus
Kost ook echt niks meer, voor 2 GB ben je 18 euro kwijt :O

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 08:06:
Ah handig, kun je me een paar dingen vertellen? :)

- kun je een mp3tje als smstoon instellen?
- kun je een mp3tje als wekker instellen?
- kun je andere thema's instellen (bij de u600 kan dat niet)?

[edit]

Oja, kun je wat foto's maken om de kwaliteit te laten zien? ;)

Bvd!

[ Voor 5% gewijzigd door Booth op 08-07-2007 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijnoz hoe ben je dan aan de u700 gekomen? Want ik kan hem nog nergens krijgen... :(
En hoe is de video kwaliteit? want ik had gelezen dat die erg slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Booth,

ik heb gelukkig wel een mp3 als wekker in kunnen stellen.
Wordt elke dag eerst gewekt met een heerlijk rustgevend muziekje en voor ik weer in slaap val wordt ik 5 minuten daarna gewekt door Jochem Myer met: Wakker worden!!

Tevens heb ik op mijn U600 ook een eigen smstoon erop zitten.

Ik zou alleen de mensen aanraden een andere telefoon te kiezen. Alternatieve woorden in het smsmenu zijn erg lastig. Eerst moet je naar beneden voor het menu en 2er helft van het scherm naar boven terwijl ik gewend ben altijd naar beneden te moeten drukken voor een alternatief woorden.
Tevens reageren de touchbuttons de ene keer erg gevoelig en de andere reageren bijna helemaal niet.
Dan ook juist op de verkeerde momenten. De foto's vind ik ook niet echt denderend. Volgende keer maar gewoon weer SonyEricsson of Nokia :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De U700 is eindelijk leverbaar! Zie hier.....

http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=1d44d95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZyCo DaMiaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-05 09:04
Heb ook zitten overwegen om de u700 te halen na mijn trouwe d600 waar ik eingenlijk nog steeds tevreden mee ben.

Ben in rotterdam naar een winkel(belhuis) geweest daar hadden ze de u700 op voorraad en wat is die mooi :*)
Ik heb nog met het toestel mogen spelen en het ziet er aardig uit, maar helaas kwam ik een paar nadelen tegen zoals het menu is niet veel sneller geworden dan de d600 maar ja daar kon ik wel mee leren leven. Daarna heb ik de camera geprobeerd en ik zag allemaal verticale strepen in het scherm, die een beetje flikkerden alsof het scherm defect was. Ik had aan de verkoper gevraagd hoe dit zo zit, hij kwam met: Ja dat hoort zo, maar als je een foto maakt dan zie je het niet meer, dit is ook het geval met de d900, met alle camera's hoger dan 3 megapixels 8)7
Dus ik proberen een foto maken en de strepen waren nog steeds zichtbaar.
Ik heb verrvolgens met de instellingen van de camera gespeeld om het probleem op te kunnen lossen maar daar kwam ik niet uit, die overigens in het duits waren :?

Achteraf dacht ik misschien is de u700 wel geflashed naar NL versie ofzo dat dat de fout in de camera veroorzaakte en de camera instellingen in het duits waren.

Ik heb hem natuurlijk niet gekocht en moet maar wachten tot hij in de normale winkels te verkrijgen zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
ik moet wel zeggen dat de accu niet bijzonder lang meegaat. met een beetje bellen en smsen + mp3 speler moet ik hem na anderhalve dag alweer opladen, is niet zo probleem maargoed. Ik wist natuurlijk al dat de accu's niet het sterkste punt waren van samsung. Dat heb ik al gemerkt aan mijn E730.

Blijft wel jammer natuurlijk, als je ziet dat sommige SE's met redelijk intensief gebruik gewoon 5 dagen meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
En over welke mobiel heb je het dan? De U600 of U700? (als er al verschil zou zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
De U-600.
Samsung heeft sowieso klote batterijen zoals ik al met me vorige telefoon had. Bij een beetje intensief gebruik is deze zó leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 13:19:
[...]

Telfort maakt gebruik van het KPN netwerk = roaming.

Ik had er tijdelijk een prepaid chip van Telfort in en had er ook 'last' van, nu mijn KPN abbo chip erin zit, is het symbool verdwenen.

Met deze code schakel je het blauwe logo van EDGE uit, en zal je GPRS niet meer de hele tijd
aanstaan *#4777*8665# en kies optie 2.

(zie ook post van 15 mei)
Humm gedaan... als ik nu ga wappen staat er "De gevraagde dienst bestaat niet" ook niet als ik em weer terug zet naar optie 1 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Floris-K schreef op maandag 09 juli 2007 @ 15:55:
Booth,

ik heb gelukkig wel een mp3 als wekker in kunnen stellen.
Wordt elke dag eerst gewekt met een heerlijk rustgevend muziekje en voor ik weer in slaap val wordt ik 5 minuten daarna gewekt door Jochem Myer met: Wakker worden!!

Tevens heb ik op mijn U600 ook een eigen smstoon erop zitten.

Ik zou alleen de mensen aanraden een andere telefoon te kiezen. Alternatieve woorden in het smsmenu zijn erg lastig. Eerst moet je naar beneden voor het menu en 2er helft van het scherm naar boven terwijl ik gewend ben altijd naar beneden te moeten drukken voor een alternatief woorden.
Tevens reageren de touchbuttons de ene keer erg gevoelig en de andere reageren bijna helemaal niet.
Dan ook juist op de verkeerde momenten. De foto's vind ik ook niet echt denderend. Volgende keer maar gewoon weer SonyEricsson of Nokia :/
Je hebt dus de U600 én de U700? En welke vind je beter?
Kun je trouwens bij de U700 ringtone+trillen tegelijk doen?

Mijn U700 komt vrijdag :Y)
Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de code *#4777*8665# gebruikt om de "G" uit te zetten (en weer aan) maar nu kan ik helemaal niet meer wappen via GPRS (wel via telefoon).
Als ik via Orange MMS ga wappen komt de melding "De gevraagde dienst bestaat niet". Komt dit evt omdat ik niet ben aangemeld voor "Orange world" of heeft dit een andere oorzaak.

Hoop dat iemand er een oplossing voor heeft. :)

oja.. verder kan ik wel mmsen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reef_91 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:14:
[...]

Dat is normaal voor telefoons, houdt je oor maar is bij andere toestellen. ;)
Bij de ene is het mss harder dan bij de ander, maar er is altijd ruis.
Heb em toch terug gestuurd, het geruis was wel erg nadrukkelijk aanwezig. Hopelijk kunnen ze het fixen.

Me O+ KdV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

lol Booth nee heb gewoon de U600 waar ik dat allemaal mee kan ;)

je moet gewoon iets verder scrollen in het menu. U700 vind ik niet eens mooi.
Vind beide telefoons eigenlijk 3x niks nu... zit er soms over te denken de U600 te verkopen en gewoon mijn W810i weer te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi toestelletje maar er is een ding wat irriteert,
het geluidje na het versturen van een sms:(
weet iemand of ik dit geluidje kan uitzetten heb al van alles geprobeerd maar niks wil

Edit: haha dit betreft de U600
is wel makkelijk om te weten :P

[ Voor 16% gewijzigd door Ginz op 12-07-2007 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hoi meneermikkie,

Ik zie dat je nieuw bent, dus ik leg het je maar even uit. Zoals je tijdens je registratie verteld is, is het verstandig om even de regels die hier gelden door te nemen.

Registratievoorwaarden / korte FAQ
[PSGG] Policy

Is misschien veel leeswerk, maar dat is het zeker waard.

Teven is het niet nodig je post met een aanhef te beginnen en kan je `m editten met Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is een review van de U700 op een engelse site ,......komt er niet al te best uit,vooral de camera laat te wensen over om het maar voorzichtig uit te drukken....

http://phonearena.com/htm...ew-review-r_1777-p_1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Thanks for the tip, dat is idd het soort reviews waar ik wel op zit te wachten. De matige camerakwalieit kan ik nog wel overheenkomen (Heb een Canon G6 en 300d :*)) maar dat het ding geen QVGA-filmpjes (320x240) kan spelen is een dealbreaker voor mij; in de trein een serie kijken is best prima tijdsverdrijf. Nouja, dan moet ik m'n Palm daarvoor nog maar blijven gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 23:40:
mooi toestelletje maar er is een ding wat irriteert,
het geluidje na het versturen van een sms:(
weet iemand of ik dit geluidje kan uitzetten heb al van alles geprobeerd maar niks wil

Edit: haha dit betreft de U600
is wel makkelijk om te weten :P
ik heb er zelf geen last van maar heb heel die irritante toetstoon uitgezet. Misschien dat het helpt?
Gewoon je foon open klikken en volumeknop indrukken tot hij op 0 staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 08:06
ik werd gister gebeld door gsm.nl omdat ik blijkbaar een enquete had ingevuld dat mn abbo zou aflopen. iig vond ik het wel makkelijk dat zij alles regelen dus nu krijg ik eind vd maand de U700 :9 ben benieuwd, vind het een mooi dingetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dit forum van voor naar achter gelezen, maar ik kan met alle tips en aanwijzingen die hier staan mijn telefoon niet aangesloten krijgen op de pc studio. Van Samsung krijg ik een vage mail, met instructies die niets helpen. Volgens hen moet mijn mobile usb modem 1.0 op 1,.25 mb staan. Meerdere keren installeren zou helpen, nou niet dus. Ik heb een sensation white, mijn micro sd card is nog onderweg, duurt een aantal weken volgens de winkelier. Ik had m trouwens via internet gekocht.. Het is me wel gelukt om via mediaspeler een aantal mp3 tjes erop te krijgen,maar ja 60mb is zo vol. dus ik wacht vol spanning op de cdcard. Waar kan ik trouwens de startpagina voor web n walk veranderen? voorlopig ga ik nog niet op internet.ik heb m trouwens een twee week nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heej ik ga de samsung u600 kopen en moet ik nog iets weten voordat ik hem sloop?
en moet je hem gelijk zoveel opladen ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heej ik ga de samsung u600 kopen en moet ik nog iets weten voordat ik hem sloop?
en moet je hem gelijk zoveel uur opladen ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 08:50:
Welkom op GoT. Gebruik eens de edit knop. Lees de forum regels eens door en neem vervolgens dit topic eens door voor alle dingetjes die er spelen met dit toestel.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 08:50:
Jij moet bepalen wat je wilt weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
hmm damn. lees veel gezeik over het 'branden' van de u700 door vodafone...3x raden waar ik net naar over stap 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Southern Sun schreef op zondag 15 juli 2007 @ 18:20:
hmm damn. lees veel gezeik over het 'branden' van de u700 door vodafone...3x raden waar ik net naar over stap 8)7
Daarom kan je altijd beter een abb afsluiten via een onafhankelijke telefoonwinkel,dan heb je dat gezeik niet ,ook niet als je vodafone abb neemt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag in September een nieuw mobiel, dan loopt mijn abo af! Ik wil echt heel graag de samsung 600 copper gold. Kom ik van de week bij de bel company, is hij niet meer te verkrijgen :?

Heeft iemand tips of weet iemand welke kleuren er behalve de blauwe (echt lelijk naar mijn mening) zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 19:05
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 10:59:
Ik mag in September een nieuw mobiel, dan loopt mijn abo af! Ik wil echt heel graag de samsung 600 copper gold. Kom ik van de week bij de bel company, is hij niet meer te verkrijgen :?

Heeft iemand tips of weet iemand welke kleuren er behalve de blauwe (echt lelijk naar mijn mening) zijn?
wit is sjiek

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Vandaag komt mijn U700 aan :9

offtopic:
tussen 12:32 en 15:32 uur......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 19:11:
[...]

onafhankelijke telefoonwinkel
iets zoals belcompany ofzo? heb m nu iig via gsm.nl. nog 2 weekjes wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar weet je toevallig ook of die copper gold er echt nergens meer is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Booth schreef op maandag 16 juli 2007 @ 11:40:
Vandaag komt mijn U700 aan :9

offtopic:
tussen 12:32 en 15:32 uur......
GOD-VER-DOMME!!!

eerst hadden we afgelopen vrijdag afgesproken omdat ik t/m donderdag in groningen was en ik kon vrijdag pas terugkomen. wat doen die zultkoppen? ze leveren hem tussen 08 en 10. lekker als ik nog 2,5 uur moet reizen :X opnieuw afgesproken, voor vandaag. alles goed en wel, ik moet 1 eurocent pinnen (wist ik dus ik heb nog gekeken met de raboreader of ik niet rood stond, stond ik niet). pakt dat kolerekenker apparaat mijn pinpas niet, terwijl ik gister nog heb gepind en mijn raboreader hem ook pakt. nou, een paar recente bankafschriften dan. ik zoeken, meest nieuwe was van 15 juni, maar ze mochten niet ouder zijn dan 4 weken dus was ook niet geldig :'( :X |:( :r

[ Voor 2% gewijzigd door Ginz op 16-07-2007 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Daar doen we niet aan!

Lees: [PSGG] Policy

[ Voor 94% gewijzigd door Ginz op 16-07-2007 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Booth schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:26:
[...]

GOD-VER-DOMME!!!

eerst hadden we afgelopen vrijdag afgesproken omdat ik t/m donderdag in groningen was en ik kon vrijdag pas terugkomen. wat doen die zultkoppen? ze leveren hem tussen 08 en 10. lekker als ik nog 2,5 uur moet reizen :X opnieuw afgesproken, voor vandaag. alles goed en wel, ik moet 1 eurocent pinnen (wist ik dus ik heb nog gekeken met de raboreader of ik niet rood stond, stond ik niet). pakt dat kolerekenker apparaat mijn pinpas niet, terwijl ik gister nog heb gepind en mijn raboreader hem ook pakt. nou, een paar recente bankafschriften dan. ik zoeken, meest nieuwe was van 15 juni, maar ze mochten niet ouder zijn dan 4 weken dus was ook niet geldig :'( :X |:( :r
ook niet als oud vrouwtje op straat gekeken of je daar een eurocent kon vinden? :p

met je rabobank kan je toch ook je rekening overzicht downloaden, dat accepteren ze ook geloof ik...
dat heb ik ook gedaan met het afsluiten van een hypotheek omdat ik geen afschriften meer thuis krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Nee, het is alleen om te kijken of mijn rekening actief is. En ik heb het die vent ook laten zien maar ze mogen dat niet aannemen, het móét een recent bankafschrift zijn óf ik moet terplekke 1 euct pinnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
bureaucratie de gekste 8)7 moet er niet aan denken om zo naar iets uit te kijken en dat het dan op zo'n manier mis gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Recente bankafschriften, die moet ik ook altijd uren zoeken. Alles gaat tegenwoordig online.Ik heb nog nooit "offline" geld over gemaakt, zou niet eens weten hoe dat moet. Shame on me i know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 14:00
Ik heb nu al geruime tijd de U600 en hij bevalt me prima. Heb alleen wat problemen met het scherm wat supersnel bekrast is en de batterij die wat snel leeg is maar daar is niet veel aan te doen..

Wat ik wel irritant vind dat ik mijn gemaakte foto's op de uSD kaart zet maar deze dan 1 voor 1 moet bekijken en niet steeds naar de volgende kan gaan. Is hier een oplossing voor of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar weet niemand of die u600 copper gold echt nergens meer te verkrijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor mijn u600 een geheugenkaart van 1gb gekocht, maar als ik mijn mobiel aansluit via usb en dan kies voor massaopslag. Gaat steeds de verwisselbare schijf weg, bij mij is dat dan (k:). Hij komt eerst even in beeld en op het moment dat je denkt ik ga ff een nummertje naar de geheugenkaart kopiëren gaat het mapje van de verwisselbare schijf weg.

Het is net of steeds de usb stekker eruit gaat, ook al is dit niet het geval.

Iemand enig idee hoe ik dit op los?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2007 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAB-46
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-03-2020
http://nl.samsungmobile.com/sg/mms_setting.jsp
Handig als je instellingen nodig hebt voor mms en degelijke misschien dat iemand al de link gepost had maar toch

Clau

Sysspecs zie http://tweakers.net/gallery/89657/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakie
  • Laatst online: 25-05-2024
Weet iemand misschien hoe je een afspeellijst kan maken van de muziek bestanden op je geheugenkaart? Dit lukt mij maar niet. Ik weet niet in welk menu ik dit moet doen?

Deze vraag is in dit forum al vaker gesteld. Echter, voor zover ik kan zien heeft nog niemand een antwoord geplaatst. Ook ik loop tegen dit probleem aan en ben al dagen aan het zoeken, lezen en aan 't googlen.

Wie weet het verlossende antwoord en neemt de moeite zijn kennis te delen?

Alvast bedankt!

Grtz,
freakie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen met een Hi abonnement misschien kunnen jullie mij helpen:

19 juli ging mijn nieuwe bundeltegoed in voor de maand augustus.
Ik smste gisteren om 00.10 ongeveer om mijn saldo op te vragen, stond er opeens u heeft nog 11% over van uw bundeltegoed tot factuur 20 augustus, terwijl ik nog 11% over had van de maand juli.

Vanmorgen smste ik weer, stond er nu dat ik 100% over had.
Hoe zit het dan met die 11%? die zou ik toch overnemen naar de volgende maand?

Weet iemand dit misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op je telefoonrekening staat vaak geloof ik hoeveel er van je vorige tegoed bij zit. Maar bij die smsjes kom je nooit boven de 100% uit geloof ik! Maar als het goed is wordt alles wat je overhoudt wel bij elkaar opgeteld en als je een keer boven je bundel zit wordt het daarvanaf gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Kan je eigenlijk msn messenger downloaden op de U600/U700 ?
Ik had zo iets gehoord dat ebuddy werkt alleen ik zie er geen versie voor de U600 of U700 tussen staan.. Heeft iemand daar ervaring mee?

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freakie schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 20:19:
Weet iemand misschien hoe je een afspeellijst kan maken van de muziek bestanden op je geheugenkaart? Dit lukt mij maar niet. Ik weet niet in welk menu ik dit moet doen?

Deze vraag is in dit forum al vaker gesteld. Echter, voor zover ik kan zien heeft nog niemand een antwoord geplaatst. Ook ik loop tegen dit probleem aan en ben al dagen aan het zoeken, lezen en aan 't googlen.

Wie weet het verlossende antwoord en neemt de moeite zijn kennis te delen?

Alvast bedankt!

Grtz,
freakie
Menu > mp3 speler > afspeellijsten openen > opties dan nieuwe afspeel lijst > naam geven > gemaakte lijst openen > Dan opties en "toevoegen aan afspeellijst" of toevoegen. En dan je door je mp3tjes neuzen en markeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb de ''How To'' gevolgd om java games te kunnen installeren en nou heb ik het geprobeerd maar het lukt mij dus op geen enkele manier, ik heb .Jad files geprobeerd en .Jar in mijn map van overige bestanden gezet en daarna de code gevoerd maar het lukt dus niet!

Iemand hier een oplossing voor of mensen met het zelfde probleem?

Ik vind dat de Accu van de U600 zeer snel leeg gaat daarom heb ik op gsmpunt.nl een X820 accu besteld die een grotere capaciteit heeft en zelfde afmetingen.

Zodra ik hem binnen heb zal ik een kleine review geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij heeft de x820 zelfde accu als de u600 nml : accu van 630mAh

zie ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 14:10:
volgens mij heeft de x820 zelfde accu als de u600 nml : accu van 630mAh

zie ik het verkeerd?
Is dit niet wat? http://www.marktplaats.nl...0-1000mah.html%3Fxref%3D1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens het verschil is tussen de bestaande software versies en de allernieuwste die deze maand is uitgekomen de: U600XXGG3

Zie: http://homepages.pathfinder.gr/xux99/samsung/ en klik op tablad u600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja das wel lekker goedkoop ja,alleen grote kans dat die goedkope accu dan ontploft in je toestel....en als dat in de metro ofzo gebeurd sta je meteen in de FBI hotlist als gezochte terrorist en vriendje van die Baardmans Laden ,ook weer zo lullig en dat allemaal voor een goedkope accu ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gisteren een paar spellen op mijn U600 geplaatst maar als ik het spel start is het niet full screen.
Het is dan maar 1/4 van het scherm ongeveer.

Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Ik heb net even naar Vodafone gebeld en gevraagd naar unbranded toestellen.
Hebben ze helaas niet :(

Weet iemand of je de U700 al in de winkel kan halen zonder customized firmware?

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 16:08:
[...]

Ja das wel lekker goedkoop ja,alleen grote kans dat die goedkope accu dan ontploft in je toestel....en als dat in de metro ofzo gebeurd sta je meteen in de FBI hotlist als gezochte terrorist en vriendje van die Baardmans Laden ,ook weer zo lullig en dat allemaal voor een goedkope accu ;-)
De kans dat zo'n accu ontploft is kleiner dan de kans dat er een meteoriet op jou neerstort.

Toch, is het wel zo dat als Samsung 'maar' 630mAh in zo'n accu kan proppen, ik er van overtuigt ben dat zo'n hakkie-takkie merk niet zomaar 50% meer vermogen in zo'n accu kan proppen....

Ergens klopt er dus iets niet.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk komt de U700 dan uit en dan komt Samsung met weer een nieuw megatoestel op de proppen die de U700 doet verbleken,met maar liefst een 5 megapixel camera!! Niet te hopen dat deze zo lang op zich laat wachten als de U700 al is dit deze keer wel de moeite waard denk ik,echt een prachtding om te zien ;-)

http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=1885&ch=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

En... op het moment dat de G600 eindelijk uitkomt, zal Samsung vast nog wel een betere aankondigen.

Oftewel, je kan wel blijven wachten op de 'perfecte' opvolger.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
ach , elk half jaar een ander toestel maakt toch niet uit? als je het via marktplaats doet ben je meestal niet meer dan 100 euro kwijt .
ik heb mijn u600 er nou ook op staan en ben op zoek naar de u700.

van de g600 mis ik weer een camera aan de voorkant als ik zo het plaatje bekijk, dus dat word dan weer wachten op de g700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
en dan heb je de G600 en zul je zien dat er weer wat beters komt. Die G600 is ook zeker niet lelijk, maar vind de U700 toch veruit de mooiste (dan maar wat mindere specs).

Hier overigens nog een review van de U700: http://www.gsmarena.com/samsung_u700-review-150.php

[ Voor 32% gewijzigd door Southern Sun op 23-07-2007 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 15:43:
Ik had gisteren een paar spellen op mijn U600 geplaatst maar als ik het spel start is het niet full screen.
Het is dan maar 1/4 van het scherm ongeveer.

Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen
Iemand met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De G600 heeft wel een camera aan de voorkant, linksboven zit die dat is hier wel te zien
Afbeeldingslocatie: http://www.portablegear.nl/media/visuals/reviews/groot-480/samsung-g600-01.gif

en op youtube staat er ook al een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=7RY9BmfM8I4

maja wat Ginz al zegt je kan blijven wachten, maar ze blijven weer met nieuwe dingen aankomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nnndoh schreef op maandag 23 juli 2007 @ 17:41:
ach , elk half jaar een ander toestel maakt toch niet uit? als je het via marktplaats doet ben je meestal niet meer dan 100 euro kwijt .
ik heb mijn u600 er nou ook op staan en ben op zoek naar de u700.

van de g600 mis ik weer een camera aan de voorkant als ik zo het plaatje bekijk, dus dat word dan weer wachten op de g700?
Ik heb nog een U700 liggen voor je. Mail me even voor verdere info als je interesse hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om iets te installeren voor japanse ondersteuning zodat ik mijn japanse email kan lezen??? voor de u600 of in het algemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil jij je U700 ruilen tegen een U600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:42:
Wil jij je U700 ruilen tegen een U600?
als je het tegen mij hebt dan graag even mailen op d.ly@student.fontys.nl. Handel is hier verboden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb sinds een week de U600, de sensation versie. Tot nu toe weet ik nog niet hoe blij ik ermee ben. Ben superblij met de vormgeving e.d., maar ik heb wat irritatiepuntjes.. Er zit overigens geen speling in mijn 'slide'mechanisme... prima dus.

batterij:
eerste keer opladen ging niet zo goed, hij kwam niet tot de 4200mV en was binnen een dag weer leeg. (wel met alles uittesten e.d.)
Na een aantal keren helemaal leeg laten lopen (dus echt echt leeg, onder de 3300mV) en weer helemaal vol komt hij na het opladen tot boven de 4200mV (4225 mV) houdt hij het een stuk langer vol. Na een hele dag (normaal gebruik, 's nachts uit) heeft hij 300 mV verspeelt, dus ik denk dat die batterij bij mij wel goed gaat komen. Ik ben benieuwd hoeveel dagen hij het nu volhoud, ik hou jullie op de hoogte

opties/menu/etc
ik ben erg blij met de opties en het menu. Erg overzichtelijk en alles wat ik nodig heb zit er op. vooral "mijn menu" vind ik heel handig!
Bleutooth gaat heel snel! top!
Het thema met de molen is echt super!
handsfree bellen met de bijgeleverde oordopjes gaat prima! 2x op het knopje drukken en je belt automatisch het laatstgebelde nummer.

camera
De camera valt iets tegen. Buitenfoto's zijn perfect, maar zodra het maar iets donkerder wordt, zijn de foto's al een stuk minder. De flitser helpt niet echt.... niet echt een goede flitser

Wel kun je de flitser als zaklamp gebruiken (de volumeknop aan de linkerzijkant lang indrukken als de telefoon 'open' is

Ik denk wel dat de camera in vergelijking met andere toestellen prima is... ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal (alleen m'n eigen camera van 8,1 mp)

ergernissen
Het alarmsysteem!!! als je je alarm uitzet ben je alle instellingen kwijt (tijden, geluid, etc) echt heeeel irritant!
Ook heb ik de 'snooze' functie nog niet echt kunnen vinden (of ja, wel gevonden, maar met een slaapdronken kop krijg ik het op een of andere manier voor elkaar dat hij maar 1 keer afgaat en daarna niet meer)
Het instellen van de geluiden is ook erg vervelend. Je kan een andere ringtone, berichttoon, volume, etc niet instellen zonder je omgeving lastig te vallen met irritante geluidjes. Je kan het dus niet 'in stilte' instellen... Vooral 's avonds bij het instellen van je alarm is het lastig om je bedpartner niet wakker te maken.... Dit is eigenlijk nog mijn grootste ergernis!

kleine puntjes
-er zit een bug in het thema.... de datum is in het italiaans.... niet zo heel erg maar toch....
-er zijn nog geen nieuwe, vergelijkbare, thema's te downloaden
- het touchscreen is even wennen... De eerste mensen in mijn contactenlijst hebben 'fake' nummers, omdat ik allemaal mensen perongeluk aan het bellen was.
Ook de 'C' knop druk ik af en toe perongeluk in, zodat ik weer helemaal terug naar het beginscherm moet..

Ik hoorde ook iemand zeggen dat als je de "alles dempen" knop gebruikt (het hekje lang ingedrukt houden) je alle instelling van het geluid kwijt bent. Bij mij is dat niet zo. (of ik had die persoon verkeerd begrepen)

tot zover mijn bevindingen... ik zal het hier eens doorlezen om te kijken of ik ergens nog een reactie op heb.
Pagina: 1 ... 10 ... 24 Laatste