Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmorgen de u600 besteld. In de uitvoerig copper gold! Ik kreeg een mail van belcompany.nl dat ze er toch nog een paar hadden liggen! Ik ben helemaal blij :D

Weet iemand of ik de java games die ik gedownload heb die nu op mijn E530 staan ook op de U600 kan zetten? Als ik op opties druk bij het spel zie ik geen pad versie of zoiets (waar ze het eerder hier op dit forum over hadden!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 09:53
Ik heb deze nu al bijna 2 maanden in bezit maar:

Woordenboek is slecht als je op de helft van je sms bent moet je opeens omhoog scrollen voor een ander woord uit de lijst.

Foute toets combi of de irri tip toets even aanraken en je hele sms is weg en mag je weer opnieuw typen.

Als je een lang woord hebt en je wil een ? of ! teken doen dan kan je het niet lezen uit het menu.

Als je de headseat gebruikt en je wilt je gesprek ophangen moet je eerst je toestel ontgrendelen.

Te veel Menu's in Menu's, te veel handelingen om een bericht te sturen.

Conclusie ik zou hem graag willen ruilen weer met een Nokia toestel,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb dezelfde punten.. voor mij echt nóóit geen Samsung meer... Wat een miskoop zeg...

Sony Ericsson weet ook mooie foons te maken als je bijv. naar de W810i kijkt. Degelijke bouw en alles is duidelijk en makkelijk te bedienen.

Heb bij de Samsung soms het gevoel alsof ik een speelgoedfoon in mijn handen heb. Als je alleen belt dan is het een prima toestel maar voor smsen is het een rampfoon ! :'(

iemand kopen? lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

hmm, vond de e900 zwaar irritant met de tiptoetsjes. toch maar afzien van de u700??? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor de laatste tijd idd steeds meer mensen dat ze nooit meer een Samsung willen,ik heb het bij de U600 ook gezien,een bericht sturen is nogal omslachtig en veel handelingen,lijkt wel of je een kruisraket moet gaan afvuren :-(

En ik heb de E900 ook gehad met die tiptoetsjes en U600 en U700 zijn net zo.

Sony Ericsson is misschien goed alternatief maar zijn dat niet meer phones die zich richten op mp3's??Omdat de meeste ook "walkman phones" heten??

En als iemand de U700 in een winkel signaleert zoals Belcompany geef ff een gil want ik zie hem wel bij internet winkels maar heb hem nog niet in de reguliere telefoon winkels gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 12:08:
Ik hoor de laatste tijd idd steeds meer mensen dat ze nooit meer een Samsung willen,ik heb het bij de U600 ook gezien,een bericht sturen is nogal omslachtig en veel handelingen,lijkt wel of je een kruisraket moet gaan afvuren :-(

En ik heb de E900 ook gehad met die tiptoetsjes en U600 en U700 zijn net zo.

Sony Ericsson is misschien goed alternatief maar zijn dat niet meer phones die zich richten op mp3's??Omdat de meeste ook "walkman phones" heten??

En als iemand de U700 in een winkel signaleert zoals Belcompany geef ff een gil want ik zie hem wel bij internet winkels maar heb hem nog niet in de reguliere telefoon winkels gezien.
Vodafone shops hebben het al. Ik ben daar van de week binnen gelopen en gevraagd of ik er 1 kon zien (vodafone shop in eindhoven winkelcentrum woensel). Hadden er 2 op voorraad. Dan heb je een echte ipv een dummy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok thanks Asia,dan ga ik hem meteen ff checken deze week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yow your welcome d:)b

Ik had na het zien gelijk het toestel via marktplaats gehaald maar heb hem alweer te koop staan omdat ik al een U600 heb en de U700 is eik bijna identiek op wat kleine dingetjes na (draaiknop, cam voorop, hsdap). Het is alleen een ideaal toestel als je veel internet.
Maar goed je moet het dan toch zelf even geprobeerd hebben he :) Alleen in je hand houden zegt zo weinig want hij is wel echt mooi en in de winkel mag je hem niet testen want dan is het gelijk een gebruikt toestel.
Wat ik wel jammer vind is dat ze het plastic hebben verchroomd, dat slijt er gewoon van af na langer gebruik en dan zie je dat lelijke plastic eronder. Maar voor de rest wel een top toestel voor degene die echt een nieuw toestel willen hebben / zoeken. Geen aanrader als je al een U600 hebt, de verschillen zijn gewoon zo minimaal tenzij je veel gebruik maakt van internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:47:
yow your welcome d:)b

Ik had na het zien gelijk het toestel via marktplaats gehaald maar heb hem alweer te koop staan omdat ik al een U600 heb en de U700 is eik bijna identiek op wat kleine dingetjes na (draaiknop, cam voorop, hsdap). Het is alleen een ideaal toestel als je veel internet.
Maar goed je moet het dan toch zelf even geprobeerd hebben he :) Alleen in je hand houden zegt zo weinig want hij is wel echt mooi en in de winkel mag je hem niet testen want dan is het gelijk een gebruikt toestel.
Wat ik wel jammer vind is dat ze het plastic hebben verchroomd, dat slijt er gewoon van af na langer gebruik en dan zie je dat lelijke plastic eronder. Maar voor de rest wel een top toestel voor degene die echt een nieuw toestel willen hebben / zoeken. Geen aanrader als je al een U600 hebt, de verschillen zijn gewoon zo minimaal tenzij je veel gebruik maakt van internet.
Nee klopt,ik moet hem idd eerst keer vasthouden en goed bekijken voor ik beslis of ik hem echt neem,dat smssen bv en die accu is gewoon niet echt relaxed bij die nieuwe samsungs.....anders wordt het gewoon een keer een Sony Ericsson,zien er iets minder klasse uit maar is wel weer eens heel iets anders na zoveel jaar Samsung gehad te hebben :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:57
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:47:Wat ik wel jammer vind is dat ze het plastic hebben verchroomd, dat slijt er gewoon van af na langer gebruik en dan zie je dat lelijke plastic eronder.
hmm dat is idd wel een goeie...had al bedacht dat ik extra voorzichtig moest zijn door dat spiegelende scherm, maar dat komt er idd bovenop.
moet de OP eigenlijk niet aangepast? daar staat de oude U700 nog terwijl http://www.mobilmania.cz/getfile.aspx?id_file=16037 dit toch n veel geilere is :P hoop dat ie mee gaat vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een u-600 van t-mobile, nu wil ik het start- en afsluit scherm van t-mobile wissen (als je de telefoon aan en uit schakelt)
hoe doe ik dat?
en ja, ik weet dat ik via t-mobile alle "gratis" extra's erbij heb gehad, maar dat moet er toch af kunnen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al samsung fan sinds de eerste samsung maar heb er naast ook een 8xxx serie van nokia bij gehad steeds. Heb nu sinds kort de 8600 Luna. Dat is pas een geil ding :9~

Smssen van samsung ben ik gewend dus heb er geen moeite mee. Op de nokia moet ik net zoveel handelingen doen tegenwoordig dus maakt geen drol uit welke gsm je pakt. Accu duur ben ik al gewend van de eerste samsung af. Ben niet anders gewend max 3 dagen te halen met me accu. Nokia was en is nog veel erger. 8800 haalde de dag nog niet eens net zoals de N95 en de 6300 van nu.

Wat ik al eerder aangaf is dat die U700 silver dus aan de voorkant verchroomd is en verchroomd plastic is naar mijn mening niet echt geweldig in kwaliteit. Naar verloop van tijd gaat het eraf slijten en dan zit je tegen dat lelijke wit gele plastic eronder te kijken. En ik weet met in en uit je broekzak doen dat dat best hard gaat het slijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
dat geldt voor alle toestellen waar plastic op zit, na verloop van tijd slijt de verflaag eraf
maar mocht dat gebeuren, dan heb ik alweer een ander mobiel ;) g600 of de iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cypher87
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 10:00
@red-animal

ik heb ook de t-mobile versie, het is NIET mogelijk om de schermen te veranderen. Ik heb het voor elkaar gekregen door er een andere firmware versie in te laden. Maar hoe dit in zijn werk gaat kan ik hier helaas niet melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
met dank aan Asiamania ben ik nu de troste eigenaar van een u700
waar helaas t-mobile dingen opstonden.nederlandse taal had ook duitse woorden ertussen zitten
heb net een ander firmware erin gezet en dat werkt geweldig.het orginele theme zit er weer op en niks van t-mobile meer
ik mag het uiteraard ook niet vertellen hoe het moet, maar google is je vriend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nnndoh schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:26:
waar helaas t-mobile dingen opstonden.nederlandse taal had ook duitse woorden ertussen zitten
heb net een ander firmware erin gezet en dat werkt geweldig.het orginele theme zit er weer op en niks van t-mobile meer
ik mag het uiteraard ook niet vertellen hoe het moet, maar google is je vriend :)
graag gedaan :) hoop dat je er veel plezier aan zal beleven.

Maar zat er t-mobile branding op? Als ik dat wist dan had ik van te voren gemeldt maar ik dacht dat ie branding vrij was. Althans dat werd mij medegedeeld toen ik het kreeg. Plus ik heb het toestel zo kort gebruikt dat het mij niet eens opviel. Maar goed je hebt het weten te oplossen d:)b Mijn excuses hiervoor, als ik het wist dan had ik dat van te voren aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
nnndoh schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:26:
en wat vind je er van? hoe werkt dat scroll wiel eigenlijk....is het een apart ronddraaiend wieltje dat aan de buitenrand van de knop zit of werkt het als een i-pod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
ik weet niet hoe een ipod werkt
ik vind hem er wel strak uitzien, scrollwiel zit idd rond de oke knop,
als je het wieltje draaid kan je gewoon navigeren door het menu.
je kan ook gewoon de 4 richtingen indrukken als je dat wilt.

[ Voor 17% gewijzigd door nnndoh op 26-07-2007 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
nnndoh schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:44:
ik weet niet hoe een ipod werkt
ik vind hem er wel strak uitzien, scrollwiel zit idd rond de oke knop,
als je het wieltje draaid kan je gewoon navigeren door het menu.
je kan ook gewoon de 4 richtingen indrukken als je dat wilt.
i-pod werkt ook via touch pad systeem, maar tnx weet k dat ook weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FilthyViper
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-03 15:58
Als je een SMS ontvangt staat er meteen in het scherm van wie die afkomstig is. Weet iemand of je dat uit kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Cypher87 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 00:02:
@red-animal

ik heb ook de t-mobile versie, het is NIET mogelijk om de schermen te veranderen. Ik heb het voor elkaar gekregen door er een andere firmware versie in te laden. Maar hoe dit in zijn werk gaat kan ik hier helaas niet melden.
Ik neem aan dat je dezelfde handleiding gevonden hebt daarvoor als ik. Maar dan vraag ik toch af welke firmware je gebruikt hebt. Aangezien er volgens mij nog geen XA regio online staat. Heb je soms de XX gepakt?

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
FilthyViper schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 23:55:
Als je een SMS ontvangt staat er meteen in het scherm van wie die afkomstig is. Weet iemand of je dat uit kan zetten?
Als samsung qua functies niet teveel verandert heeft kan dat gewoon niet. Maar waarom zou je dat uit willen zetten...hou je van het verrassings-element? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Weet iemand of er al iets bekend is over Samsung PC Studio en de werking in Vista, vind het verdomd lang duren dat er een nieuwe versie komt zonder problemen.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
MR_VIPER schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 07:33:
[...]

Ik neem aan dat je dezelfde handleiding gevonden hebt daarvoor als ik. Maar dan vraag ik toch af welke firmware je gebruikt hebt. Aangezien er volgens mij nog geen XA regio online staat. Heb je soms de XX gepakt?
ikzelf heb voor mijn u700 de xx versie gepakt, zit wel nederlands tussen alleen de t9 niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FilthyViper
CycloneX schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 12:35:
Weet iemand of er al iets bekend is over Samsung PC Studio en de werking in Vista, vind het verdomd lang duren dat er een nieuwe versie komt zonder problemen.
Bij mij werkt het prima. Heb versie 3.2.1 gedownload en opgeslagen. Dan rechter muisknop, eigenschappen en compatabiliteit: uitvoeren met compatabiliteitsmodus WinXP.. en voilà. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

U600 inmiddels een maandje in bezit, bij deze toch nog even wat iedereen ondertussen al weet over de U600:

- De telefoon; voelt wat fragiel aan, nogal wat speling in het slide-mechanisme en het cameraknopje op de zijkant zit 'losjes'.

- De wekker; staat de telefoon op stille stand, werkt deze niet. Op mijn oude E730 was dat wel het geval. Ook hoef je op de U600 maar een knop in te drukken en de wekker is uitgeschakeld; op mijn E730 is een willekeurige knop indrukken slechts Snooze; om de wekker uit te zetten, moest je echt een menu in duiken (wat mij betreft een betere waarborg om echt wakker te worden).

- Het SMS-en; Het invoeren van symbolen vind ik wat omslachtig, verder is het denk ik gewoon een kwestie van wennen. Maar voor mij het grootste probleem _by far_: Wanneer ik een SMS wil schrijven verschijnt het invoer gedeelte en moet je de ontvanger invoeren; Hier staat de invoer standaard op 123 (numeriek) in plaats van Abc! Dus moet ik elke keer eerst * indrukken om te switchen naar Abc alvorens ik de naam van het contact kan invoeren.. Ik heb nog niet gevonden hoe ik dit moet veranderen (is dat uberhaupt mogelijk?). Heel irritant natuurlijk.

Verder weinig te klagen; ik wist van tevoren dat de battery life te wensen over liet (me dunkt dat je dat toch even opzoekt voor je hem haalt?), ik geloof wel dat het ietsje beter wordt als je de GPRS uitzet (met de hardware code voor het GPRS detach menu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om aan te geven wat nu daadwerkelijk echt de verschillen zijn tussen de U600 en de U700? In de OP staan wel een aantal verschillen aangegeven, maar ik weet niet of die nog up-to-date is, en ik meen ook bepaalde dingen op andere sites (zoals mobile-review) gelezen te hebben die niet zijn genoemd in dat lijstje. Wil daarnaast graag weten wanneer de U700 hier beschikbaar is. Bvd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
op het moment kan ik vertellen dat de u700 geen radio heeft, de u600 wel
en als ik met niet vergist, en ik zie bij geheugen status nog beschikbaar 36822K heeft de u700 40 mb intern geheugen inplaats van 20mb wat op vele websites word gezegd.

met de schuif dicht kan je de u600 ontgrendelen doormiddel van de aan en uit knop..op de u700 2 maal op de ok knop drukken
en natuurlijk de camera op de voorkant wat de u600 niet heeft en 3g umts
de navigatie knop op de u600 kan je op de u700 in de rondte draaien voor het navigeren in het menu , waarschijnlijk kan je de snelheid daarvan wel instelling in de menu.

nagels hebben is een must wil je het klepje open krijgen voor de oplader/hoofdtelefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
jeuj ik heb mn u700 :*)

1e wat me opvalt: 1. wat is ie mooi (en dun). 2: er zit wel ietsje speling bovenaan als ie is opengeklapt.
zo nou wennen aan de touch knoppen en ff ermee spelen

edit: ok probleem #1....ik heb de taal veranderd naar nederlands alleen het menu van de camera is nog steeds duits :( moet dit apart veranderd worden?

[ Voor 51% gewijzigd door Southern Sun op 30-07-2007 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Waar heb jij hem gehaald dan? Bij een provider :? Vaag dat er dan een Duits menu bij zit.
Hoop dat mijn Vodafone telefoon niet zulke dingen heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Mijn vriendin zit te twijfelen tussen de SE S500 en deze Samsung U600, technisch gezien komt (met name de Camera) dit laatste toestel beter uit de bus, maar wanneer ik dan kijk naar de Accu duur claimt SE een stuk beter te zijn.

Is er iemand die beide toestellen heeft geprobeerd of in het bezit is van de SE S500 gezien hier nog geen topic van te vinden is, welke zouden jullie aanraden?

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Booth schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:29:
Waar heb jij hem gehaald dan? Bij een provider :? Vaag dat er dan een Duits menu bij zit.
Hoop dat mijn Vodafone telefoon niet zulke dingen heeft..
via gsm.nl. Ben er nu achter dat het bij engels niet het geval is dus ergens zit een foutje in de nederlandse programmering.
ga denk ik maar een andere firmware erop zetten, ff kijken of het helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JunkieXP schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:39:
Mijn vriendin zit te twijfelen tussen de SE S500 en deze Samsung U600, technisch gezien komt (met name de Camera) dit laatste toestel beter uit de bus, maar wanneer ik dan kijk naar de Accu duur claimt SE een stuk beter te zijn.

Is er iemand die beide toestellen heeft geprobeerd of in het bezit is van de SE S500 gezien hier nog geen topic van te vinden is, welke zouden jullie aanraden?
Accu blijft zwak punt bij Samsung ,foto camera is ok van de U600 maar als je vriendin ook video filmpjes wil opnemen zou ik hem afraden want video kwaliteit op U600 is ronduit slecht!!
En heb geen ervaringen met SE S500 maar ik heb al verschillende klachten gelezen en gehoord over gebroken toetsen 8)7 ,soms zelfs al na paar dagen,schijnt vet probleem te zijn op dit type toestel dus tja.....Maar ik denk dat als videofilmpjes je niet boeien de U600 beste keuze is. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
is het trouwens niet mogelijk om de flits constant aan te zetten? 8)7 heb 2 opties: aan en automatisch, maar bij allebei de opties krijg ik alleen n flits tijdens het maken van een foto.
en zitten er standaard geen spellen op? ook raar. oh en nog iets :') in mijn sms inbox staat alleen het telefoonnummer, maar niet de naam van degene die m verstuurd heeft. hoe kan dit?

[ Voor 34% gewijzigd door Southern Sun op 30-07-2007 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rev
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:18

rev

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 15:28:
[...]

Accu blijft zwak punt bij Samsung ,foto camera is ok van de U600 maar als je vriendin ook video filmpjes wil opnemen zou ik hem afraden want video kwaliteit op U600 is ronduit slecht!!

[...]
Ik ben eigenlijk wel tevreden met de kwaliteit van de filmpjes, zeker vergeleken met SE waar zelfs de duurdere modellen alleen in QCIF kunnen opnemen. De U600 doet CIF (352x288), en in redelijke kwaliteit. Niet slecht voor zo'n kleine telefoon.

In de review op mobile-review zeggen ze hierover zelfs dat "quality-wise the model resides in the leading group on the market and outdoes each and every handset in its class".

[ Voor 15% gewijzigd door rev op 30-07-2007 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb weer een vraag over mijn orange-branded toestel.

Ik kan dus geen profielen instellen. Maar 1 melodie kiezen die voor alle profielen gebruikt word.
Kan bijv. in stille stand niet alles dempen behalve het alarmgeluid waardoor ik me dus net heb verslapen. Het alarm ging ook stil af... niet dus :/

Is dit bij alle U600's of alleen de orange-branded? Misschien dat ik hem dan flash of beter nog zelfs verkoop :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een dikke maand geleden heb ik, direct nadat mijn U600 gestolen was, aangifte gedaan bij de politie, en daarbij gevraagd om op de hoogte te worden gehouden van het verdere verloop van de zaak. Krijg ik vorige week een brief :
"De inhoud van uw aangifte gevoegd bij de ons ter beschikking staande informatie heeft helaas onvoldoende aanknopingspunten opgeleverd voor het instellen van een nader opsporingsonderzoek. Wij hebben dan ook moeten besluiten uw zaak voorlopig af te sluiten."

Goh, verrassing... Vraag me af of ze uberhaupt wel hun best doen voor zulke zaken. Misschien dat ze, als ik dat 'mobiel opsporen' had ingesteld en een smsje met IMEI code en telefoonnummer van de nieuwe simkaart had gekregen, inderdaad wél voldoende aanknopingspunten hadden gehad!
Haazzz schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 20:35:
[...]

Nou, je krijgt een smsje waarin staat: je IMEI nummer, en het telefoonnummer van die nieuwe telefoon. Dan stap jij met dat smsje en de factuur van je telefoon (waar je IMEI nummer op staat) naar de politie. Dan vertel jij de politie dat die telefoon is gestolen van jou, je bewijst het door het IMEI nummer dat overeen komt op de factuur en in je smsje ;) Als het goed is gaat de politie dan actie ondernemen en trachten het toestel op te sporen (moet mogelijk zijn lijkt mij). Stel, jou telefoon is in een bepaalde stad, gaat de politie daar eens even polshoogte nemen ofzo.. denk ik :P Ik denk in ieder geval dat je een goeie kans zou hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Weet iemand misschien hoe ik de achtergrond afbeelding van de U600 over heel het scherm kan uitstrekken. Had het eerst wel, maar heb vanmorgen achtergrond veranderd en nu krijg ik het niet meer voor elkaar.

[ Voor 3% gewijzigd door dennis112 op 31-07-2007 18:00 ]

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
vraagje: mijn telefoon kan blijkbaar geen telefoonnummers aan namen koppelen. In mn sms inbox staan dus alleen nummers en weet ik niet wie m stuurt. Hoe is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Morgen eindelijk mijn toestel terug na 7 weken weg te zijn geweest wegens dode pixel op het scherm; wat blijkt; ik krijg em ongerepareerd terug :? Afzetters bij Samsung... ze horen nog van me

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dennis112 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 18:00:
Weet iemand misschien hoe ik de achtergrond afbeelding van de U600 over heel het scherm kan uitstrekken. Had het eerst wel, maar heb vanmorgen achtergrond veranderd en nu krijg ik het niet meer voor elkaar.
je moet je foto geloof ik naar een bepaalde map kopieëren (probeer mijn foto's eens) voordat je die stretch functie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FilthyViper
Bij verstuurde sms-jes zie ik nergens de datum of tijd dat 'ie verstuurd is. Weet iemand of dat een optie is die je ergens aan kan zetten? Ik kan het niet vinden namelijk. Bij ontvangen sms-jes staat het wel gewoon onderaan het bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Southern Sun schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 20:24:
vraagje: mijn telefoon kan blijkbaar geen telefoonnummers aan namen koppelen. In mn sms inbox staan dus alleen nummers en weet ik niet wie m stuurt. Hoe is dit op te lossen?
even mezelf quoten...echt niemand die hier iets voor weet? zie ook alleen een nummer als iemand belt (die dus wel in mn telefoonboek staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 09:42:
[...]

je moet je foto geloof ik naar een bepaalde map kopieëren (probeer mijn foto's eens) voordat je die stretch functie hebt.
Klopt je hebt gelijk. Maar ik heb de foto al naar mijn geheugen kaart gekopierd en terug kopieren gaat niet. Ik dacht dan doe ik het via Pc studio maar dat werkt ook niet want onder Vista werk pc studio niet!!!!

Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Is het niet zo dat je kan inzoomen? Bij de E900 druk je op de volumeknop om in te zoomen en dan issie wel gestretched. Maar dat kan niet bij alle foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ff een leuke tip voor de mensen die net zoals ik een U700 willen halen in de reguliere telefoonwinkels zoals T for telecom of Belcompany met verlenging van hun Tmobile abonnement......Dat gaat dus niet!!!! Tmobile hanteert sinds kort nieuwe regels wat betreft die winkels wat inhoudt dat je alleen telefoons kan kiezen die in hun eigen Tmobile assortiment zitten en alles wat erbuiten valt zoals de U700 doen ze geen deals mee.
Komt er dus op neer dat als je specifieke telefoon keuze hebt die ze niet in hun eigen assortiment hebben je andere provider moet kiezen of hem moet gaan halen bij 1 van de webwinkels die daar op 1 of andere manier weer buiten vallen. :?
Gaat ze volgens mij aardig wat klanten kosten zo.....
Dus ff vraagje,iemand goede ervaringen met een webwinkel die goede service en goede deals heeft ??Alvast bedankt!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 20:21:
Hier ff een leuke tip voor de mensen die net zoals ik een U700 willen halen in de reguliere telefoonwinkels zoals T for telecom of Belcompany met verlenging van hun Tmobile abonnement......Dat gaat dus niet!!!! Tmobile hanteert sinds kort nieuwe regels wat betreft die winkels wat inhoudt dat je alleen telefoons kan kiezen die in hun eigen Tmobile assortiment zitten en alles wat erbuiten valt zoals de U700 doen ze geen deals mee.
Komt er dus op neer dat als je specifieke telefoon keuze hebt die ze niet in hun eigen assortiment hebben je andere provider moet kiezen of hem moet gaan halen bij 1 van de webwinkels die daar op 1 of andere manier weer buiten vallen. :?
Dus ff vraagje,iemand goede ervaringen met een webwinkel die goede service en goede deals heeft ??Alvast bedankt!!! _/-\o_
Daar is de Shopsurvey voor.. :> (psstt.. www.2call.nl)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks Yellow en ik maak ook gebruik van survey maar ik stelde de vraag hier ff omdat ik meer specifiek doelde op ervaringen aangaande U700 omdat ik daar ook rare indianenverhalen over hoor met duitse gebruiksaanwijzingen enz enz maar dat zal wel meer B.S. zijn.

pssssttt:Rinkel is ook niet slecht ,en nog cheaper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 20:21:
Die verhaal klopt niet helemaal. Alleen de goedlopende toestellen worden verkocht met T-Mobile omdat het hele systeem van de telco`s moet worden aangepast een die van T-Mobile. De U700 zal daar dus wel onder vallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de topic doorzocht maar niet echt een antwoord gevonden.

Ik heb via Samsung PC Studio 3 een kalender gemaakt. Nu wil ik deze naar mijn gsm (U600) uploaden maar dat gaat niet. Bij de laatste stap kan ik enkel kiezen voor pfd, printen, ... maar niet voor "naar telefoon". Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
Hallo,

Ik heb de U700 besteld via typhone.nl/

Prima toestel tot zo ver ( 2 dagen in bezit). Maar het idd zo dat het toestel in het duits staat, maar kan je via het menu naar NL veranderen.
en de handleiding was ook enkel in het duits. Je kan wel op de samsung site, de NL handleiding vinden.

Ik heb wel een rare vraag, misschien iemand die het weet.

Mijn vorige telefoon kon je een telefoon nummer zoals als +316xxxxxxx invoeren als gewoon 06xxxxxxx
Als iemand dan belde zag je gewoon zijn ID.
Deze telefoon herken alle nummers als +316xxxxxxx. Zit er nu niks anders op dan alle nummers afgaan en er +31 van te maken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Het is sowieso logischer om telefoonnummers als +316 in te voeren, dan werkt het ook gewoon als je eens in het buitenland bent.. Dus eigenlijk is het een non-issue ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie dag mensen,

heb zonet even dit forum gelezen en er werd een aantal keer gezegt dat er geen thema's gedownload kunnen worden.

deze website gevonden en een thema gedownload en geinstalleerd op mijn u600
succes

http://www.mobileheart.co...-Samsung-U600-Themes.aspx

Gegroet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerox schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 13:42:
Hallo,

Prima toestel tot zo ver ( 2 dagen in bezit). Maar het idd zo dat het toestel in het duits staat, maar kan je via het menu naar NL veranderen.
en de handleiding was ook enkel in het duits. Je kan wel op de samsung site, de NL handleiding vinden.

Mijn vorige telefoon kon je een telefoon nummer zoals als +316xxxxxxx invoeren als gewoon 06xxxxxxx
Deze telefoon herken alle nummers als +316xxxxxxx. Zit er nu niks anders op dan alle nummers afgaan en er +31 van te maken??
Via de pc studio kan je snel bij je contactpersonen en is het +316 gebeuren zo gepiept, gewoon kopieren plakken voor alle nummers.

Verder heb ik nog een leukigheidje "ontdekt" ik was vandaag even op het strand en kreeg om 1 of andere reden een belgische provider ( BASE) nu zag ik dat mijn achtergrond ( nu nog steeds nie mooie molen) veranderde in een soort van lang rechthoekig gebouw ook met wolken enz ( het zal vast iets met belgie te maken hebben denk ik zo) Ik moest er iig wel om lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 11:18:
[...]

Die verhaal klopt niet helemaal. Alleen de goedlopende toestellen worden verkocht met T-Mobile omdat het hele systeem van de telco`s moet worden aangepast een die van T-Mobile. De U700 zal daar dus wel onder vallen. :)
Euhhhhhhhhhhhhhh,ik ben gisteren bij 3 telefoon winkels geweest waaronder die van Tmobile zelf,daarna nog gebeld met Tmobile klantenservice,dus ik weet zekers dat het wel klopt,tenminste ik neem aan dat Tmobile weet waarover ze praten als het om hun eigen policy en produkten gaat :D ......Op dit moment valt U700 er dus niet onder,kan nog gaan veranderen maar kunnen ze nog geen zinnig woord over zeggen.... :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Ppff..duurt wel lang met die PCstudio voor Vista x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Heeft iemand de U700 aan de praat gekregen met Float Mobile Agent?
Weet iemand ook een alternatief voor dit progje?

Ik vind FMA een heel leuk toooltje en heeft prima dienst bewezen voor mn SE foontjes T610i en K700i maar ik vraag me dus af of het ook met niet SE foons een beetje prettig werkt.
Ben namelijk een beetje huiverig voor "meegeleverde" software. In het geval van deze 2 foons was het ronduit belachelijk wat voor troep er bij zat ._.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Iedereen.

Ik heb zo een 2 maandje geleden de Samsung U-600. Eigenlijk weinig problemen meegehad. Alleen een minpuntje de batterij gaat snel leeg. Maar voor de rest vind ik m wel oke.

Maar nu sinds een paar dagen als ik de camera wil gebruiken krijg je altijd even te lezen even geduld a.u.b en daarna kwam het beeld dan ook wel. Maar nu niet meer krijg nog altijd even geduld a.u.b en dan blijft het schermpje even zo staan en dan krijg ik de melding ineens van: Controleer camera aansluiting en dan gaat ie weer na het hoofdmenu.(Ook al schuif ik t klepje omhoog en dan via de zijkant de camera aan dan heb ik altijd nog het zelfde)
Als ik een aantal keer achtereen op de camera druk dan ineens doet ie het wel na lang wachten maar 9 van de 10 keer niet.

Ook heb ik al een keer de instelling van mijn telefoon terug gezet maar het probleem blijft zich voordoen. en ik zou echt niet weten hoe ik dit moet oplossen.Heb ik misschien iets verkeerd staan?
Ik hoop dat iemand het antwoord weet. Want irritant is het zeker. Bedankt voor het lezen ieder geval.

Groetjes, MizzUndastood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo iedereen,
Ik heb drie weken geleden de samsung u-600 gekocht via GSMtrack maar ik had problemen met de batterij dus heb ik die onmiddellijk teruggestuurd voor reapatie en na drie weken heb ik die terug.
Maar nu heb ik ineens problemen met de camera. De kwaliteit is echt slecht.De foto's zijn te wazig. Kan dat aan de instellingen liggen of hebben die van de reparatiedienst er aan geprutst?
Moet ik hem terugzenden? Kan iemand helpen aub.
alvast bedankt!
PS: Ik heb eens een foto gemaakt.
http://www.gsmhelpdesk.nl/SP_A0006-gr.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2007 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-11-2021
Hoi iedereen,

Ik heb sinds vandaag de SGH-U700 en ik vind em geweldig!
Er zijn alleen een aantal kleine dingen waar ik me een beetje aan erger..
Een van ze is dat als ik een bestand verstuur via de Phone Explorer dat hij elke keer (als een bestandsnaam te lang is) vraagt om een bestand te hernoemen, kan dit niet automatisch?
Als je 100 files upload en een aanatl hebben een te lange naam is het behoorlijk hinderlijk dat je erbij moet zitten om te kijken welke dat zijn.

Alvast bedankt!

[EDIT]

weet iemand btw ook toevallig hoe je bij de U-700 games installeert? de U600 handleiding werkt namelijk niet, als je de code invoert om java te installen gebeurt er niets..

[ Voor 16% gewijzigd door komani86 op 05-08-2007 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
ShadyNetworker schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 03:53:
Heeft iemand de U700 aan de praat gekregen met Float Mobile Agent?
Weet iemand ook een alternatief voor dit progje?

Ik vind FMA een heel leuk toooltje en heeft prima dienst bewezen voor mn SE foontjes T610i en K700i maar ik vraag me dus af of het ook met niet SE foons een beetje prettig werkt.
Ben namelijk een beetje huiverig voor "meegeleverde" software. In het geval van deze 2 foons was het ronduit belachelijk wat voor troep er bij zat ._.
Ik gebruik samsungs software en het is wel redelijk te doen, er zitten een aantal minpuntjes aan maar het is niet belachelijk slecht, tot nu toe iig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Jerox schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 13:42:
Hallo,

oh is dat het, zat met hetzelfde probleem. is jouw menu van de camera trouwens ook in het NL's? als ik het op NL's zet blijft het camera menu duits 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is de grootste resolutie voor het maken van video's met de u600?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2007 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrgoolie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-07-2023
hi,

iemand al een oplossing gevonden voor dat irritante geluid na het versturen van een sms ?
op stil profiel zetten vind ik geen oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rct124
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-04 10:02
Ik ben echt tevreden over de samsung u600, vooral over de fotofunctie en het bekijken van films. Een dvd-tje is zo omgezet naar mp4 formaat en zeer goed te bekijken.

Echter heb ik het probleem, wanneer ik via windows media player muziek synchroniseer naar mijn telefoon kan ik later mijn afspeellijsten die windows media player 11 er in zet niet meer verwijderen. Niet via de telefoon zelf, niet via de pc studio van samsung en niet via windows media player. Weet iemand hoe dat wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
ja op mijn U700, blijft het camera menutje in het duits, als NL als taal heb geselecteerd. Beetje slordig wel.

Je snapt wel dat 'blitz' de flitsfunctie is etc, maar het is toch jammer. Voor de rest moet ik wel zeggen dat de telefoon me er goed bevalt, vooral ook het uiterlijk en de afmetingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 21:41:
Toetsgeluid uitzetten?

Heb mijn U600 verkocht voor 175e trouwens. Voelde als een verademing om mijn W810i na 2 maanden weer in gebruik te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rev

rev

CIF (352x288). Staat niet standaard aan overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrgoolie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-07-2023
neen het toestvolume staat op 0.
telkens dat irritante geluid na het versturen van een sms 8)7

ik heb nog een andere vraag, ik heb de witte u600 in nederland gekocht 2dehands. heb ik nu ook garantie bij samsung zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je je camera van 3gp afhalen, ik neem aan dat hij ook in mp4 opneemt...

en op mijn display niet in het menu maar gewoon standby. staat er onder mijn netwerk(vodafone NL) mijn regio, hoe kan ik dit weghalen???

en eerst kon ik in mijn mp3 speler muziek in mn afspeel lijst zetten en gewoon weer naar standby scherm gaan terwijl mn muziek doorspeelde, nu niet meer, ligt dit misschien aan de instellingen???

de u600 he :P

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 16:16:
Goeie dag mensen,

heb zonet even dit forum gelezen en er werd een aantal keer gezegt dat er geen thema's gedownload kunnen worden.

succes

Gegroet 8)
als je dit thema installeerd, installeer je hem dan naast je normale (standard) thema, of komt deze te vervallen, want hij zou wel leuk zijn als je dan twee thema's hebt en je kan kiezen tussen deze twee zonder er een vanaf te kicken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
mrgoolie schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 14:01:
neen het toestvolume staat op 0.
telkens dat irritante geluid na het versturen van een sms 8)7
bij mijn vorige samsung viel dat niet uit te zetten (behalve als je gewoon het geluid uitzette).
Mn U700 heeft dat geluid gelukkig niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 14:14:
hoe kan je je camera van 3gp afhalen, ik neem aan dat hij ook in mp4 opneemt...
Bij camerainstellingen de videostand op "normaal" instellen ipv mms limiet.
en op mijn display niet in het menu maar gewoon standby. staat er onder mijn netwerk(vodafone NL) mijn regio, hoe kan ik dit weghalen???
dislayinstellingen - tekstweergave en dan plaats van tekst op uit.
en eerst kon ik in mijn mp3 speler muziek in mn afspeel lijst zetten en gewoon weer naar standby scherm gaan terwijl mn muziek doorspeelde, nu niet meer, ligt dit misschien aan de instellingen???
open de mp3 speler en zet bij de instellingen voorrang boven andere geluiden aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
176x144 bij samsung U700, dus gok ook bij U600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
Jerox schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 07:30:
ja op mijn U700, blijft het camera menutje in het duits, als NL als taal heb geselecteerd. Beetje slordig wel.

Je snapt wel dat 'blitz' de flitsfunctie is etc, maar het is toch jammer. Voor de rest moet ik wel zeggen dat de telefoon me er goed bevalt, vooral ook het uiterlijk en de afmetingen.
Mij bevalt hij qua uiterlijk ook wel, maar ik voel me toch meer thuis bij specs. en de U600 wint voor mij persoonlijk DIK van de U700.

De reden om een U700 te nemen:
*HSDPA.. het is snel kheb het getest.. je hebt in paar seconden 500 kb gedownload..
*de cam aan de voorkant, als je heel graag fotos wilt maken van mensen als je je telefoon showt :P
*Hij ziet er gelikt uit..

De reden om niet de U700 te nemen:
*Het heeft geen FM radio en de U600 wel (????)
*Heel veel firm codes zijn weggehaald, wss om de gebruiker extra te laten betalen voor bijv java games, je kan ze niet bij bijv. een java-app installeren. (voor mij persoonlijk heel irritant!)
*Of ik heb hele vettige vingers (wat niet het geval is) of hij laat duidelijk je vingerafdruk zien! (weet niet hoe dat is bij de U600)
*Het interne geheugen is maar 20MB ipv 60MB bij de U600. Ik heb een 2GB geheugenkaartje erbij genomen, maar het zou wel lekker zijn om die 40 exrtra mb te hebben voor ringtones/achtergronden/geluidjes/etc. dat vind ik zelf fijner, dan hoef ik me geen zorgen te maken als ik mn geheugenkaartje eruit haal en bijv telefoon aandoe dat ik mn settings opnieuw moet instellen.

Ik ga dus ook proberen om mijn telefoon in te ruilen voor de U600..
Puur omdat ik specs belangrijker vind dan looks, maar als jij gaat voor de gekke looks, dan is silver wel erg kinky voor 50-100 euro..

[EDIT]
Even terugkomen op al mijn geklaag.. ik heb zojuist via Vodafone een Bloxje voor onbeperkt internetten aangevraagd, dat kost me 10 euro.
Nu is er een manier om je eigen files te hosten zodat je gewoon games/progs kan installeren die je zelf bijvoorbeeld gemaakt hebt of die geen copyright hebben, je kan ook gewoon msnen, je gmail checken en van alles doen met je U700.. behoorlijk nice.. ik neem mijn woorden dus terug en moet zeggen dat de U700 "behoorlijk lekker in de hand ligt zowel design als specs, mits je een internet abbotje afsluit"
Alleen wat me opviel is dat mijn batterij in 1 klap naar 1 streep ging, dus bijna leeg.. hij staat 1 dagje op standby en ging naar 2 streepjes, maar als je hem dus actief zou gebruiken is hij na een paar uur al leeg gok ik.. een hele dag red je het net mee..

via www.euploader.com/index.php kan je je eigen gemaakte files uploaden en via een gegenereerde code+login op je telefoon installeren. Dit is tot nu toe bij mij goed gegaan!

[ Voor 27% gewijzigd door komani86 op 06-08-2007 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o rey schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 17:29:

[...]

dislayinstellingen - tekstweergave en dan plaats van tekst op uit.
lukt niet , alleen Vodafone NL gaat weg maar ik wil die Regio ding weg hebben:P

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2007 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
Weet iemand toevallig waar je via je telefoon online naar radio zenders kan luisteren? :P Dus dat je gwn frquenties kan kiezen.. of een vaste lijst met NLse zenders waaruit je kan kiezen via wap? ik heb via google weinig geluk gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 10:46:
Ik heb de mappen met aparte cds in mn telefoon gezet. In de eigenschappen van de map (op de pc) kan je aanpassen aanklikken en daar een afbeelding kiezen. Als je de map dan op je mobiel zet, zie je de afbeelding onder het spelen. Op 1 of andere manier doet hij dit alleen bij mappen waarbij ik handmatig de afbeelding heb gekozen die op mn pc staan.
Dirk gebruik jij gewoon samsungs software? Want ik kan mappen (leeg of met iets erin) niet uploaden, hij geeft dan het bericht "Kan de map niet üploaden"

Ik heb van alles al geprobeerd maar het werkt niet, het idee van jou is wel slim, maar tsja.. als ik niet vanuit windows mappen kan uploaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Waarschijnlijk is deze vraag al wel eerder gesteld, maar er zijn zoveel pagina's dat ik ze niet allemaal kan doornemen. Want ik zit op mn werk!
Ik heb sinds een tijdje een U600 White in mijn bezit en heb een vraag over het sms-scherm. Als je een sms typt en de regel is vol, slaat hij een hele regel wit over voordat hij een nieuwe regel begint. Ik vind dit persoonlijk erg irritant . Is dit normaal? Is dit in te stellen? Zo ja, hoe?

Groeten KB26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Eindelijk heb ik em binnen, de U700 _/-\o_
Wat een geil ding :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie dag mensen,

succes

Gegroet 8)
Zou je even kunnen uitleggen hoe je het thema hebt geïnstalleerd op je U600?
alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Weet iemand misschien hoe ik Pc studio aan de praat kan krijgen onder vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rev

rev

komani86 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 20:01:
[...]
176x144 bij samsung U700, dus gok ook bij U600
Voor de derde keer: de U600 doet 352x288 (CIF) en niet eens zo slecht. Ik vind het vreemd dat de U700 dat blijkbaar niet kan (zie ook deze review van de U700 onder "main disadvantages") aangezien de camera verder gelijk is vwb specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rev schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:33:
[...]

Voor de derde keer: de U600 doet 352x288 (CIF) en niet eens zo slecht. Ik vind het vreemd dat de U700 dat blijkbaar niet kan (zie ook deze review van de U700 onder "main disadvantages") aangezien de camera verder gelijk is vwb specificaties
bedankt, dus t zelfde als de D600, die maakt hele nette videos vind ik zelf, want de videos van de nokia 6300 zijn echt prut, ben blij dat ik die telefoon toch niet heb gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
iemand nav4all aan de praat gekregen?
rev schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:33:
[...]

CIF (352x288). Staat niet standaard aan overigens.
en de U700?

Las ook ergens: dat records video in ancient QCIF (176 x 144 pixels) resolution only.

Kan ik wel films van pc omzetten en afspelen in 320x240?

[ Voor 96% gewijzigd door Don3k op 07-08-2007 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

dennis112 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:04:
Weet iemand misschien hoe ik Pc studio aan de praat kan krijgen onder vista?
Sommige zeggen dat het in compatible mode moet werken (rechtermuisknop, windows xp sp2 mode) maar heeft bij mij niet gewerkt. Meerdere pogingen ondernomen lukt gewoon niet, foutmeldingen als COM service niet beschikbaar en meer van dat soort dingen.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 20:51:
[...]

lukt niet , alleen Vodafone NL gaat weg maar ik wil die Regio ding weg hebben:P
Iemand????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1972
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-06 11:48
Iemand al het Sensation White packet (SD kaart, ed) ontvangen?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie dag mensen,

succes

Gegroet 8)
Hoe zet je hem erop? Ik heb een game gedownload van die site maar krijg hem er niet op. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

1972 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 22:07:
Iemand al het Sensation White packet (SD kaart, ed) ontvangen?

:?
Anders leer je ff zoeken :/

Het Samsung U600/U700 topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 22:35:
[...]

Hoe zet je hem erop? Ik heb een game gedownload van die site maar krijg hem er niet op. Iemand een idee?
Als je een beetje naar boven scrollt zie je dat ik een link gepost heb naar een website..
Via je internet optie kan je het dan downloaden, volg gewoon deze stappen:

1. Upload je eigen .JAR file.
2. Druk Upload
3. Upload je eigen .JAD file (als je JADmaker nodig heb moet je even googlen).
4. Druk Upload
5. Ga naar de website toe dat de site aangeeft op je mobiel en toets de code/pw in.

Dit is de enige manier via de U700, hou er rekening mee dat het wel geld kost om te surfen!
Ikzelf heb een blox genomen van vodafone en dan kan je met een gerust hart downloaden wat je wilt..
De U600 moet je even search voor gebruiken en dan zie je het vanzelf staan

[ Voor 9% gewijzigd door komani86 op 07-08-2007 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
rev schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:33:
[...]

Dat is inderdaad vreemd, kheb zojuist ter controle een mp4 bestandje omgezet naar de 352x288(CIF) en hij zegt dat de resolutie niet ondersteunt word.. U700 < U600 nu? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
komani86 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 23:55:
[...]

Dat is inderdaad vreemd, kheb zojuist ter controle een mp4 bestandje omgezet naar de 352x288(CIF) en hij zegt dat de resolutie niet ondersteunt word.. U700 < U600 nu? :P
dus omgezette films kunnen niet groter dan 176 x 144 pixels afgespeeld worden? (doet hij dit wel fullscreen stretched?)

voor de duidelijkheid :P wil morgen de u700 halen namelijk :P

iemand u700 icm. umts orange world tv werkende?

[ Voor 8% gewijzigd door Don3k op 08-08-2007 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Na wat maanden de U600 in gebruik te hebben, stoor ik me toch aan wat zaken.

- SMS-en blijft een opgave, doordat ik vaak met mn duim over de ophangknop hover. Heel irritant.
- Het toevoegen van de ontvanger in het SMS menu vind ik niet handig, te omslachtig. Voelt ook niet natuurlijk aan om het aan te vinken ipv gewoon op OK te klikken.
- Accu is gewoon te snel leeg. Ik gebruik de telefoon amper, maar de accu is na 3 dagen op.
- MP3tjes kunnen niet als beltoon worden ingesteld als ze op de SD card staan. Kan zijn dat ik hiervoor een optie gemist heb?

Andere zaken zijn wel weer mooi. Zo heb ik verleden pas gemerkt dat de achtergrond wijzigt als je een ander land inrijdt *reed naar België*, en vind ik de Samsung software prima werk verichten.
Hij blijft erg slick, past goed in mn zak, en maakt haarscherpe foto's.

Beetje dubbel gevoel zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Exorcist schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 01:17:

- MP3tjes kunnen niet als beltoon worden ingesteld als ze op de SD card staan. Kan zijn dat ik hiervoor een optie gemist heb?
Dat is vrijwel overal zo. Dat komt omdat telkens wanneer je telefoon de SD kaart wil lezen of bereiken, hij daar enkele seconden voor nodig heeft. En om nou voor een ringtone een paar seconden extra te wachten wanneer je gebeld wordt..
Doe gewoon een mooi stukje van het liedje wat je als ringtone hebt en pleur die op je mobiel. Uiteindelijk speelt je mobiel toch niet het hele nummer af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
CycloneX schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 18:05:
[...]

Sommige zeggen dat het in compatible mode moet werken (rechtermuisknop, windows xp sp2 mode) maar heeft bij mij niet gewerkt. Meerdere pogingen ondernomen lukt gewoon niet, foutmeldingen als COM service niet beschikbaar en meer van dat soort dingen.
Ja dat klopt maar dat is het probleem niet echt. Het programma werkt wel bij mij maar ik krijg geen verbinding met de telefoon. Telkens als ik mijn telefoon aansluit dan vraagt vista om een driver voor: WMC ACM 1.0 APP

Heb al vanalles geprobeerd, drivers op internet gezocht en op de cd maar krijg niks te vinden. Weet misschien iemand hier hoe ik het werkend moet krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Oh laat maar zitten, ik zie net dat er eindelijk een geupdate versie van pcstudio voor vista op de samsung site staat. Ga hem nu ff testen, hopen dat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Don3k schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 00:09:
[...]

dus omgezette films kunnen niet groter dan 176 x 144 pixels afgespeeld worden? (doet hij dit wel fullscreen stretched?)

voor de duidelijkheid :P wil morgen de u700 halen namelijk :P

iemand u700 icm. umts orange world tv werkende?
waarschijnlijk komt de u700 niet in het assortiement van orange, dus videobellen en tv kijken zit er niet in , want der zijn geen stream instellingen bekend ofzo :(
maar internet gaat wel lekker snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rev

rev

Om verdere verwarring te voorkomen, de oorspronkelijke vraag was:
De hoogste resolutie voor het maken van videos "met de u600" is dus 352x288 (15fps).

De hoogste resolutie voor het afspelen op de u600 zal 320x240, de resolutie van het scherm, zijn. Ik heb net even een filmpje gemaakt met de u600 in 352x288 resolutie en dat filmpje kan full-screen worden afgespeeld op het scherm van de U600. Ik kon niet direct bepalen of er geschaald wordt.

De U700 kan dit blijkbaar allemaal niet volgens enkele postings hier. Wel vreemd, aangezien de U700 snelle dataverbindingen aankan en elke telefoonfabrikant zich tegenwoordig richt op de YouTube (=320x240) crowd. Filmpje maken, uploaden en klaar is kees.

Wel iets om in de startpost te zetten bij de verschillen tussen de U600 en de U700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
nnndoh schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:12:
[...]

waarschijnlijk komt de u700 niet in het assortiement van orange, dus videobellen en tv kijken zit er niet in , want der zijn geen stream instellingen bekend ofzo :(
maar internet gaat wel lekker snel :)
tv kijken en videobellen is volgens orange site wel mogelijk

http://www.orange.nl/mobiel/umts/instellingen/
http://www.orange.nl/mobiel/umts/videobellen/

Proxy-serveradress: 10.160.129.210
Proxy-poortnummer: 554

voor stream instellingen... zo even kijken of ik hem ergens kan halen, dan probeer ik hem wel uit ^^

[ Voor 15% gewijzigd door Don3k op 08-08-2007 10:31 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 24 Laatste