Jerox schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 07:30:
ja op mijn U700, blijft het camera menutje in het duits, als NL als taal heb geselecteerd. Beetje slordig wel.
Je snapt wel dat 'blitz' de flitsfunctie is etc, maar het is toch jammer. Voor de rest moet ik wel zeggen dat de telefoon me er goed bevalt, vooral ook het uiterlijk en de afmetingen.
Mij bevalt hij qua uiterlijk ook wel, maar ik voel me toch meer thuis bij specs. en de U600 wint voor mij persoonlijk DIK van de U700.
De reden om een U700 te nemen:
*HSDPA.. het is snel kheb het getest.. je hebt in paar seconden 500 kb gedownload..
*de cam aan de voorkant, als je heel graag fotos wilt maken van mensen als je je telefoon showt

*Hij ziet er gelikt uit..
De reden om
niet de U700 te nemen:
*Het heeft geen FM radio en de U600 wel
(????)
*Heel veel firm codes zijn weggehaald, wss om de gebruiker extra te laten betalen voor bijv java games, je kan ze niet bij bijv. een java-app installeren. (voor mij persoonlijk heel irritant!)
*Of ik heb hele vettige vingers (wat niet het geval is) of hij laat duidelijk je vingerafdruk zien! (weet niet hoe dat is bij de U600)
*Het interne geheugen is maar 20MB ipv 60MB bij de U600. Ik heb een 2GB geheugenkaartje erbij genomen, maar het zou wel lekker zijn om die 40 exrtra mb te hebben voor ringtones/achtergronden/geluidjes/etc. dat vind ik zelf fijner, dan hoef ik me geen zorgen te maken als ik mn geheugenkaartje eruit haal en bijv telefoon aandoe dat ik mn settings opnieuw moet instellen.
Ik ga dus ook proberen om mijn telefoon in te ruilen voor de U600..
Puur omdat ik specs belangrijker vind dan looks, maar als jij gaat voor de gekke looks, dan is silver wel erg kinky voor 50-100 euro..
[EDIT]
Even terugkomen op al mijn geklaag.. ik heb zojuist via Vodafone een Bloxje voor onbeperkt internetten aangevraagd, dat kost me 10 euro.
Nu is er een manier om je eigen files te hosten zodat je gewoon games/progs kan installeren die je zelf bijvoorbeeld gemaakt hebt of die geen copyright hebben, je kan ook gewoon msnen, je gmail checken en van alles doen met je U700.. behoorlijk nice.. ik neem mijn woorden dus terug en moet zeggen dat de U700
"behoorlijk lekker in de hand ligt zowel design als specs, mits je een internet abbotje afsluit"
Alleen wat me opviel is dat mijn batterij in 1 klap naar 1 streep ging, dus bijna leeg.. hij staat 1 dagje op standby en ging naar 2 streepjes, maar als je hem dus actief zou gebruiken is hij na een paar uur al leeg gok ik.. een hele dag red je het net mee..
via
www.euploader.com/index.php kan je je eigen gemaakte files uploaden en via een gegenereerde code+login op je telefoon installeren. Dit is tot nu toe bij mij goed gegaan!
[
Voor 27% gewijzigd door
komani86 op 06-08-2007 22:13
]