Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
dennis112 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:58:
Oh laat maar zitten, ik zie net dat er eindelijk een geupdate versie van pcstudio voor vista op de samsung site staat. Ga hem nu ff testen, hopen dat het werkt.
Nou het werkt dus nog steeds niet om foto naar de 'mijn foto's' map te kopieren. Als ik dit doe dan krijg ik 'bewerking wordt niet ondersteund'. Iemand een ideetje hoe ik dit op kan lossen?

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Ik heb hem... yayy :D

omg, die touchpad dingen zijn irri soms :P is knopjes geluid niet uit te doen? ik heb op stille modus gezet.

[ Voor 51% gewijzigd door Don3k op 08-08-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:57
grr k haat het als ik op straat iemand zie die ook dezelfde telefoon heeft :P

toetsvolume is uit te zetten bij profielen->bewerken->3 keer naar rechts en dan het volume op 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Don3k schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:30:
[...]

tv kijken en videobellen is volgens orange site wel mogelijk

http://www.orange.nl/mobiel/umts/instellingen/
http://www.orange.nl/mobiel/umts/videobellen/

Proxy-serveradress: 10.160.129.210
Proxy-poortnummer: 554

voor stream instellingen... zo even kijken of ik hem ergens kan halen, dan probeer ik hem wel uit ^^
ik weet wel in het algemeen dat het mogelijk is, ik ben al een keer naar orange geweest,
er moest nog iets geactiveerd worden om te kunnen videobellen.
maar niemand kon me helpen met goeie instellingen.
en ik heb al vanalles op de u700 geprobeerd met bovenstaande serveradressen. maar hij pakt het gewoon niet.

maar mocht jij het aan de praat krijgen, dan hoor ik dat heel graag
ben zelf al 2 weken aan het kutten en verschillende sites aan het bezoeken voor instellingen.
want de wap en internet instellingen zijn alleen voor internet en mms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
nnndoh schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:48:
[...]

ik weet wel in het algemeen dat het mogelijk is, ik ben al een keer naar orange geweest,
er moest nog iets geactiveerd worden om te kunnen videobellen.
maar niemand kon me helpen met goeie instellingen.
en ik heb al vanalles op de u700 geprobeerd met bovenstaande serveradressen. maar hij pakt het gewoon niet.

maar mocht jij het aan de praat krijgen, dan hoor ik dat heel graag
ben zelf al 2 weken aan het kutten en verschillende sites aan het bezoeken voor instellingen.
want de wap en internet instellingen zijn alleen voor internet en mms
Ik wacht even op mijn umts simkaart. Heb jij die al? Je moet Orange World TV ook activeren in je profiel eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Don3k schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:14:
[...]

Ik wacht even op mijn umts simkaart. Heb jij die al? Je moet Orange World TV ook activeren in je profiel eerst.
was allemaal al gebeurd, ik heb een paar maanden terug een sony ericcson w850i gehad en daar kon ik wel tv op kijken.
umts simkaart kan je gewoon in de winkel halen, ruilen ze gelijk om
kost je ook niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Booth schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 01:40:
[...]

Dat is vrijwel overal zo. Dat komt omdat telkens wanneer je telefoon de SD kaart wil lezen of bereiken, hij daar enkele seconden voor nodig heeft. En om nou voor een ringtone een paar seconden extra te wachten wanneer je gebeld wordt..
Doe gewoon een mooi stukje van het liedje wat je als ringtone hebt en pleur die op je mobiel. Uiteindelijk speelt je mobiel toch niet het hele nummer af :)
Ja, daar heb je ook gelijk in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
nnndoh schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:06:
[...]

was allemaal al gebeurd, ik heb een paar maanden terug een sony ericcson w850i gehad en daar kon ik wel tv op kijken.
umts simkaart kan je gewoon in de winkel halen, ruilen ze gelijk om
kost je ook niets
ooow... hmm.. ziet er niet goed uit dan :(
Mijne wordt thuisgestuurd, omdat telefoon bij belcompany heb gehaald.
Ik krijg usb drivers ook niet geinstalleerd. Ieder keer als ik usb kabel erin stopt zegt hij hardware driver cannot be installed. Ook de volgorde van eerst studio software installeren helpt ook niet.

Afbeeldingslocatie: http://xi.projectd.nl/datas/users/1-u700.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Don3k op 08-08-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds gisteren een Samsung U700 in mijn bezit maar helaas zit er netwerklock op van vodafone weet iemand van jullie hoe ik deze eraf kan laten halen want dat is een stom menu zodat ik terug het origineel menu van samsung terug heb in zwart en/of wit.

ik hoop dat er iemand mij kan helpen......:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-11-2021
rev schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:17:
Om verdere verwarring te voorkomen, de oorspronkelijke vraag was:

[...]

De hoogste resolutie voor het maken van videos "met de u600" is dus 352x288 (15fps).

De hoogste resolutie voor het afspelen op de u600 zal 320x240, de resolutie van het scherm, zijn. Ik heb net even een filmpje gemaakt met de u600 in 352x288 resolutie en dat filmpje kan full-screen worden afgespeeld op het scherm van de U600. Ik kon niet direct bepalen of er geschaald wordt.

De U700 kan dit blijkbaar allemaal niet volgens enkele postings hier. Wel vreemd, aangezien de U700 snelle dataverbindingen aankan en elke telefoonfabrikant zich tegenwoordig richt op de YouTube (=320x240) crowd. Filmpje maken, uploaden en klaar is kees.

Wel iets om in de startpost te zetten bij de verschillen tussen de U600 en de U700.
Rev, welk programma gebruik jij omte converten? misschien ligt het aan mijn prog, ik gebruik FLV.
Ik snap er ook niets van en ik heb Samsung een mailtje gestuurd, weetje wat ze zeggen?

Vriendelijk dank voor uw e-mail met betrekking tot de SGH-U600 en SGH-U700.
Voor productspecifieke vragen, beschikbaarheid en gedetailleerde informatie verzoek ik u vriendelijk om op onze website te kijken www.samsung.nl
Daarnaast kunt u ook contact opnemen met uw dealer. Via de dealer database kunt u een dealer bij u in de buurt zoeken.
http://www.samsung.com/nl/support/saleslocations/index.htm
Er zal waarschijnlijk geen updates komen voor de SGH-U700 maar als er een komt dan is het te vinden op de download webpagina voor de SGH-U700

Mijn vraag aan hun was of ze mij konden vertellen hoe het komt dat de U700 geen grote res aankan, en de U600 wel, of dat met de HSPDA te maken heeft.. maar daar konden ze geen antwoord op geven zo te zien.. god ik ben zwaar geneigd om mijn telefoon in te ruilen voor de U600 hierom, had ik voorheen vanwege de javainstall/fm radio en nu komt dit er ook nog eens bij.. en dat terwijl de U700 nieuwer is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Autofocus doet zijn werk goed :D

Afbeeldingslocatie: http://xi.projectd.nl/datas/users/1-foto0011.jpg

Ben tevreden iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeet Thuis
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

Planeet Thuis

De beste plek

Had ik al gedaan ;)

En ik lees dat ik niet de enige ben die wacht op het Sesnation pakket. Maar heeft iemand het uberhaubt al ontvangen? (dat was de vraag...)

Fujifilm s9500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
Don3k schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 12:49:
Ik heb hem... yayy :D

omg, die touchpad dingen zijn irri soms :P is knopjes geluid niet uit te doen? ik heb op stille modus gezet.
Don3k je gaat teleurgesteld zijn over de kwaliteit van TV, ik ben het wel, het is duidelijk 176x144 CIF, redelijk blokkerig.. behoorlijk teleurstellend..
Je moet maar deze 2 filmpjes op je U700 uploaden, dan zie je dat de grote reso niet werkt.. en iemand met U600 kan beide wel afspelen..

http://home.deds.nl/~komani86/Test.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
komani86 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 22:09:
[...]

Don3k je gaat teleurgesteld zijn over de kwaliteit van TV, ik ben het wel, het is duidelijk 176x144 CIF, redelijk blokkerig.. behoorlijk teleurstellend..
Je moet maar deze 2 filmpjes op je U700 uploaden, dan zie je dat de grote reso niet werkt.. en iemand met U600 kan beide wel afspelen..

http://home.deds.nl/~komani86/Test.zip
Dan mogen ze snel met een firmware upgrade komen, want het gaat nergens over. Ik verwachte dat deze beter is dan de U600.

Maar ehh... TV werkt bij jouw? Welke provider?

[ Voor 3% gewijzigd door Don3k op 08-08-2007 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
Don3k schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 22:16:
[...]

Dan mogen ze snel met een firmware upgrade komen, want het gaat nergens over. Ik verwachte dat deze beter is dan de U600.

Maar ehh... TV werkt bij jouw? Welke provider?
Ja het werkte... keek Cartoon Network.. jammergenoeg in het nederlands :P Vodafone trouwens.. 7,50 onbeperkt TV p/mnd alleen kheb het abbotje niet genomen wou alleen tseten of de kwaliteit hoog zou zijn.. niet dus.. wel supervloeiend door 3G gok ik

[EDIT]
het kan best dat er een fout in de firmware gemaakt is waardoor de video afspeelkwaliteit zo laag is, het is gewoon ZO raar dat je HSDPA erop hebt en opeens dat de videoOPNAME en AFSPEEL kwaltieit 2x zo slecht is.. wat heb je dan aan die 3G? niets toch? ik had ze emailtje gstuurd erover maar kreeg een nutteloze reactie terug.. dus ik ga maar langs een officele samsung dealer van het weekend

[ Voor 27% gewijzigd door komani86 op 08-08-2007 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
komani86 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 22:20:
[...]

dus ik ga maar langs een officele samsung dealer van het weekend
Dank je, ls je ons op de hoogte kan houden, graag! Iets zegt me dat ze dit bewust hebben gedaan.

- edit

net even wat videoclips omgezet naar 176x144.. je ziet wel blokjes.. maar tis wel aardig te doen :) (gelukkig). Voordeel.. neemt minder plek in dan 320x240 :P

[ Voor 22% gewijzigd door Don3k op 08-08-2007 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrgoolie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-07-2023
heeft iemand zijn u600 al proberen flashen met een windows vista?

- Connect the phone to the computer via the USB cable.(in the phone click connect to pc studio)

- Remove your SIM and microSD card and battery from the phone which will turn the phone off .(leaving USB cable in) You will see leds on.

ik geraak niet voorbij deze stap. ik doe batterij enzo er uit, maar dan zie ik geen leds branden... en ja hierna doet de gsm niets meer, totda ik de batterij er in steek en weer opstart.
raar:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrgoolie
oke zelf opgelost :)
ik moest de samsung usb driver nog installeren...

en het is gelukt!
eindelijk geen last meer van dat irritante geluid na het smsen, en ook de datum staat nu in het nederlands. voor de rest zie ik niet veel verschillen met vorige firmwares...
U600XXGG3 heb ik gebruikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Planeet Thuis schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 19:54:
[...]

Had ik al gedaan ;)

En ik lees dat ik niet de enige ben die wacht op het Sesnation pakket. Maar heeft iemand het uberhaubt al ontvangen? (dat was de vraag...)
Als ik "Mujo in "Het Samsung U600/U700 topic"", "Verwijderd in "Het Samsung U600/U700 topic"", "Joss in "Het Samsung U600/U700 topic"", "Verwijderd in "Het Samsung U600/U700 topic"" en "Verwijderd in "Het Samsung U600/U700 topic"" moet geloven zijn er wel mensen die het hebben ontvangen :)

[edit]

Verder nog een quoteje die misschien van pas komt:
Mujo schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:10:
[...]

Sinds 2 juni is mijn MicroSD-voucher op de post/verstuurd. Vandaag SamsungMobile FunClub
maar eens gemaild wat de status is. We wachten af (nog net geen 2 weken dus). Schijnt ook
druk te zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Booth op 09-08-2007 02:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie weet hoe je de tekst ''regio'' weghaalt, op je standby screen, onder te tekst van je provider staat bij mij 'regio 010 079' ik wil dit graag weghebben, hoe doe je dit??? en het lukt niet bij instellingen>display>tekstweergave>schermtekst in standby> test op uit want daarmee haal je je provider tekst weg...

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2007 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dennis112 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:38:
[...]

Nou het werkt dus nog steeds niet om foto naar de 'mijn foto's' map te kopieren. Als ik dit doe dan krijg ik 'bewerking wordt niet ondersteund'. Iemand een ideetje hoe ik dit op kan lossen?
foto's van je computer?? naar je foto map dat bedoel je tog...

dat kan helaas niet je moet je foto's in de gedownloade afbeeldingen map zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrgoolie schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 01:59:
oke zelf opgelost :)
ik moest de samsung usb driver nog installeren...

en het is gelukt!
eindelijk geen last meer van dat irritante geluid na het smsen, en ook de datum staat nu in het nederlands. voor de rest zie ik niet veel verschillen met vorige firmwares...
U600XXGG3 heb ik gebruikt!
is er ergens een tut, en welke bestanden heb je nodig, want ik wil mijn u600 graag oowk flashen naar XXGG3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Samsung U600 nu 2 dagen in mijn bezit en heb de volgende tips/tricks en opmerkingen!

* Als je je mobiel aansluit op de PC, installeer dan eerst de bijgeleverde software. Dit voorkomt een hele hoop frustraties. Laat de instellingen in de mobieltje zo staan dat hij ELKE keer vraagt hoe je wil aansluiten: Met de bijgeleverde software, Mediaplayer 11, of massa opslag.

* Heb je een (2GB) microsd kaartje erin zitten en krijg je die er niet uit? Probeer met de (meestal) bijgeleverde adapter het kaartje in te drukken. Hierdoor komt ie er wel uit.

* Zet op je kaartje alles wat je wil, maar start je mobiel na het inpluggen van het kaartje weer opnieuw op! Anders zal je mobiel NIET de MP3's ed. herkennen in de MP3 speler en speelt hij steeds elk nummer 1x af en stopt dan. In de MP3 speler kun je de cyclus gewoon op repeat zetten.

* Leer omgaan met je mobiel en zit niet te zeuren over een te gevoelige C-knop. Het reageert goed en zo hoort het, als je het aanraakt dan doet het wat het moet doen. Dus raak het dan ook niet aan.

* Voor de mensen die het voor elkaar krijgen iemand te bellen in hun broekzak. Je mobiel is geblokkeerd als ie dicht is. Pas als je de aan/uit knop een keer indrukt dan haal je de toetsenvergendeling eraf. En zorg ervoor dat je niet kunt opnemen met elke knop, dit zorgt voor te vroeg opnemen aka als je hem uit je zak haalt en drukt op I of een gevoelige knop.

* RTFM? Ook al is die schaars, lees het eens door!

* Zorg ervoor dat je MP3 bestanden onder de 312 kb/s zijn, anders gaan ze soms wat kraken.

Mijn ervaring tot nu toe:
Met een zwakke handleiding moet je veel zelf uitzoeken maar dit mag de pret niet bederven. Het is een stijlvol telefoontje met een goede camera en mooi geluid. Het design krijgt van mij echt een plus want met de Saphire Blue of de nieuwe roze look komt de U600 erg modern over. Wel vind ik de I-knop lelijk, maar dat hebben de meeste Samsung's tegenwoordig en bij deze valt het erg mee (Zie de D900i bijvoorbeeld).

Ook de functionaliteit van het menu is goed. Je zult niet verstelt staan, want ze hebben de al welbekende Samsung Menu's gebruikt. Ondanks dit werkt die toch goed en kan ik persoonlijk alles snel vinden. (Ondanks dat ik van een SE af kom). Een (design) fout die ze hebben gemaakt is de weinig thema's die erbij geleverd zijn. Daarnaast lukt het toevoegen van thema's als die er zijn, ook niet.

De TV-out is een leuke funcite alleen mis ik het kabeltje. Ga op internet zoeken en nergens staat dat zo'n kabeltje met de U600 compatible is. Op de website van Samsung zelf nieteens! De prijs hiervan varieert van 6.96€ tot 19.95€, het kabeltje had er dus gerust in het pakket kunnen zitten.

De oortjes zijn kwalitatief goed. Je hebt geen walkmanphone gekocht dus je zult geen klasse 1 oortjes krijgen. Kijk naar een niet Walkmanphone of Nokia dan zijn die oortjes van Samsung toch nog van hoge kwaliteit.

Tot nu toe een mooi mobieltje met wat designer fouten. Jammer van de TV-kabel. Ook het bekijken van PDF, DOC en EX bestanden is handig. Een groot gedeelte geheugen wordt gebruikt voor smsjes waardoor je er 1000 kunt opslaan!

8.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
Don3k schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 22:38:
[...]

Dank je, ls je ons op de hoogte kan houden, graag! Iets zegt me dat ze dit bewust hebben gedaan.

- edit

net even wat videoclips omgezet naar 176x144.. je ziet wel blokjes.. maar tis wel aardig te doen :) (gelukkig). Voordeel.. neemt minder plek in dan 320x240 :P
Het valt mee ja, maar voor een telefoon waarvoor je redelijk wat neertelt.. en redelijk wat verwachtingen hebt (minimaal als de voorganger U600).. dan is het bar en bar slecht gast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kwestie mbt GPRS detach.
Ik heb GPRS succesvol uitgezet met de code

*#4777*8665#
De U600 zal het weergeven als *#4777*- - - - #

Na hem uitgezet te hebben, staat GPRS inderdaad weer aan... :(

Nu wil ik het weer uitschakelen met bovenstaande code, alleen verschijnt het GPRS menu maar verdwijnt uitzichzelf binnen een fractie van een seconde, zo snel dat ik onmogelijk een selectie kan maken. Iemand een idee hoe dit kan en of er een oplossing voor is?

Heeft niets te maken met thema, want heb inmiddels de standaardinstellingen weer aangenomen en werkt nog steeds niet...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds 2 dagen de U700 en ben er vet tevreden mee,is verreweg de mooiste phone nu op de markt,echt een klassebak om te zien en easy in gebruik!

Enige nadeel is idd de eerdergenoemde slechte en belabberde video kwaliteit van 176x144 ,niet te begrijpen dat ze dat niet gelijk hebben getrokken met de U600,.....maar ja,gebruik hem meer om te bellen dan om te filmen dus jammer maar boeiuh verder! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rev
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:18

rev

komani86 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:54:
[...]

Rev, welk programma gebruik jij omte converten?

[...]
Geen enkele (nog). Als je mijn post leest staat er dat ik een filmpje heb opgenomen met de U600 in 352x288 en die vervolgens heb afgespeeld op de U600.

Eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat de U700 dat niet kan maar het begint er op te lijken dat dat echt zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rev
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:18

rev

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:16:
Ik heb de Samsung U600 nu 2 dagen in mijn bezit en heb de volgende tips/tricks en opmerkingen!

[...]

* Zet op je kaartje alles wat je wil, maar start je mobiel na het inpluggen van het kaartje weer opnieuw op! Anders zal je mobiel NIET de MP3's ed. herkennen in de MP3 speler en speelt hij steeds elk nummer 1x af en stopt dan. In de MP3 speler kun je de cyclus gewoon op repeat zetten.

[...]
Dat de telefoon elke mp3 1x afspeelt en vervolgens stopt heb ik alleen als ik de mp3 selecteer vanuit het "Mijn Bestanden" menu. Als ik via het "MP3 speler" menu naar mijn mp3's blader speelt hij er wel meerdere af. Herstarten maakt geen verschil.

De speler ziet er ook anders uit in beide gevallen, in het eerste geval met kaleidoscopische effecten, in het tweede geval met een plaatje van een CD (of een plaatje van het hoesje als dat in je mp3-tag zit).
[...]

* Voor de mensen die het voor elkaar krijgen iemand te bellen in hun broekzak. Je mobiel is geblokkeerd als ie dicht is.

[...]
Dat is niet noodzakelijk waar. De mobiel wordt geblokkeerd als je hem dicht doet. Maar ik gebruik de U600 zo veel mogelijk in dichte stand en hij is dan (uiteraard) ook gedeblokkeerd. De verlichtingstijd van "Gedimd" (onder Instellingen => verlichting => Verlichtingstijd) bepaalt na hoeveel tijd de mobiel weer automatisch geblokkeerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

w00t, u700 binnen!
Ik ga even 2 uur nemen om dat ding helemaal naar mijn smaak in te stellen.
1 ding dat me opvalt.....het menu is FUCKING traag redelijk snel als je navigeert
Het is vooral de animatie op het geselecteerde item dat tergend traag is.
.
Alleen het hoofdmenu heb ik het over, de rest valt me nog niet zo op. Menu is ook een beetje saaitjes, zo zwart wit.

Verder zijn de touchgevoelige buttons een beetje aan de irritante kant, maar ik vermoed dat dit met wat oefening wel minder vervelend wordt.

[ Voor 10% gewijzigd door ShadyNetworker op 09-08-2007 21:03 . Reden: zie strike :) ]

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:47:
Even een kwestie mbt GPRS detach.
Ik heb GPRS succesvol uitgezet met de code

*#4777*8665#
De U600 zal het weergeven als *#4777*- - - - #

Na hem uitgezet te hebben, staat GPRS inderdaad weer aan... :(

Nu wil ik het weer uitschakelen met bovenstaande code, alleen verschijnt het GPRS menu maar verdwijnt uitzichzelf binnen een fractie van een seconde, zo snel dat ik onmogelijk een selectie kan maken. Iemand een idee hoe dit kan en of er een oplossing voor is?

Iemand een idee?
Dan moet je ff alles in je oproepenlijst wissen (Menu > oproepenlijst > alles wissen).

Als het goed is kan je nu wel in het verborgen menu GPRS detach doen ;)

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
Dé manier om MP3tjes op je telefoon U600/U700 te zetten: Windows Media Player 11.

1. Je kan Art feature gebruiken (bij liedjes of albums plaatjes plakken)
2. Het is overzichtelijk.
3. Het is véééééééél sneller dan de studio, data transfer bij mij letterlijk 10x sneller.

het enige wat je moet doen is WMP11 downloaden en dan zie je het vanzelf, plakken enzo.
Je kan deze gewoon downloaden van de website van windows, of als je moeite met de installatie hebt, klik dan hier voor meer info

[EDIT] Zodra je WMP11 installeert heb je ook meteen in je windows verkenner toegang tot je telefoon alsof het verwisselbare schijf is.. in andere woorden, forget die klote samsung pc studio, go for WMP11!

[ Voor 17% gewijzigd door komani86 op 09-08-2007 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Okay, smsen blijkt een onmogelijke opgave te zijn.
Alsmede het uitzetten van de toetstonen. Ik kan mn U700 wel helemal stil krijgen....maar dan hoor ik ook niets als ie een foto maakt. -_-

Wel zo handig voor de....."buitendeurse genieters" onder ons :+

Meer undocumented features:
De sms functie vertoont een vage eigenschap, deze telt niet terug vanaf 160 tekens maar vanaf 2295(?)

Verder zijn bij wel alle menu's in het nederlands engels. Ik ga niet moeilijk doen met nederlandse menu's. Persoonlijk vind ik engels fijner.
Iemand enig idee hoe ik de firmware versie oproep? Hier ben ik ook al uit ;)

Ohja, laatste(en bijna grootste annoyance): blauwe knop on het midden springt meteen naar Internet ipv het menu >_<

[ Voor 56% gewijzigd door ShadyNetworker op 10-08-2007 00:11 ]

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Wat vergelijkingen met belichting van de camera. Ik zet de mijne nu gewoon op daglicht, anders lijken de foto's soms zo kleurloos.

Afbeeldingslocatie: http://xi.projectd.nl/datas/users/1-foto0045.jpg

- U700 slide wat moeilijker dan de U600
- Voorkant is zo gevoelig voor krasjes :(

[ Voor 18% gewijzigd door Don3k op 10-08-2007 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil iemand mijn U600 ruilen tegen een U700 , zonder simlock en vodafone menu etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
verrek, vandaag deed videobellen het gewoon, zonder dat ik instellingen heb veranderd en gewoon via umts.
alleen tv kijken lukt nog niet, want via de link die ik hier vond krijg ik een foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Laatst online: 11-09 00:25
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:37:
[...]

foto's van je computer?? naar je foto map dat bedoel je tog...

dat kan helaas niet je moet je foto's in de gedownloade afbeeldingen map zetten.
Nou mooi kut dan want in die map kun je hem niet instellen als achtergrond. Ja dat kan wel maar dan kun je hem niet stretchen over heel het scherm.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
mits we ergens afspreken en je een aantal euro's bijbetaald (aangezien de U700 een stuk duurder is)
welke kleur heb je?
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:08:
Wil iemand mijn U600 ruilen tegen een U700 , zonder simlock en vodafone menu etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
nnndoh schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:27:
verrek, vandaag deed videobellen het gewoon, zonder dat ik instellingen heb veranderd en gewoon via umts.
alleen tv kijken lukt nog niet, want via de link die ik hier vond krijg ik een foutmelding
bel gewoon je provider voor de internet instellingen en proxy instellingen, dat heb ik ook gedaan voor vodafone en bij mijw erkt de TV goed hoor, alleen het is zo lelijk beeld :( 176x144 op de U700.. vraag me af of de U600 echt veel scherper beeld geeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
komani86 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:45:
[...]

bel gewoon je provider voor de internet instellingen en proxy instellingen, dat heb ik ook gedaan voor vodafone en bij mijw erkt de TV goed hoor, alleen het is zo lelijk beeld :( 176x144 op de U700.. vraag me af of de U600 echt veel scherper beeld geeft..
u600 heeft geen umts, dus daar kan je het helaas niet mee vergelijken.
op mijn sony ericcson w850i was het beeld ook niet geweldig.je kreeg breedbeeld formaat op zo'n klein schermpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
ShadyNetworker schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 20:42:
Okay, smsen blijkt een onmogelijke opgave te zijn.
Alsmede het uitzetten van de toetstonen. Ik kan mn U700 wel helemal stil krijgen....maar dan hoor ik ook niets als ie een foto maakt. -_-

Wel zo handig voor de....."buitendeurse genieters" onder ons :+

Meer undocumented features:
De sms functie vertoont een vage eigenschap, deze telt niet terug vanaf 160 tekens maar vanaf 2295(?)

Ohja, laatste(en bijna grootste annoyance): blauwe knop on het midden springt meteen naar Internet ipv het menu >_<
uitzetten van de toetstonen kan bij mij bij profiel bewerken. dat terugtellen vanaf 2295 is gewoon samsung, had mn vorige samsung ook namelijk.

en over die blauwe knop...je moet even het blauwe folie er vanaf halen zodat je een mooie zilveren knop krijgt ;)

mijn slide-mechanisme heeft trouwens best wel wat speling, bij jullie ook?

[ Voor 6% gewijzigd door Southern Sun op 10-08-2007 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Southern Sun schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:36:
[...]
en over die blauwe knop...je moet even het blauwe folie er vanaf halen zodat je een mooie zilveren knop krijgt ;)

mijn slide-mechanisme heeft trouwens best wel wat speling, bij jullie ook?
Eerst dacht ik ook dat die blauw normaal was... maar na gebruik zaten eropeens paar krassen... dacht echt wth! maar na goed kijken was het gewoon laagje folie :)

Die slide is hier ook niet echt soepel, aardig wat kracht nodig nog. Je kan hem zelfs in het midden laten stilstaan. Verder kan je hem beetje links en rechts duwen. Als je hem ook rustig sluit, sluit hij niet helemaal, heeft hij nog een tikje nodig.

Is bij jullie het scherm ook zo krasgevoelig? 1 dag in mijn zak, al 2 lichte krasjes. En ook aan de bovenkant lichte krasjes. Wordt denk ik toch een hoesje.

Verder geen ervaring met slidephones, want dit is mijn eerste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
krassen heb ik nog niet na 2 weken gelukkig. heb de gsm ook alleen in een zak zitten en zorg dat scherpe dingen er niet bij komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Hey grapjassen, het probleem is niet de KLEUR van de knop, maar de functie :+
Ik heb samsung al gemailed, hele snelle reply maar het kwam erop neer dat ze consumenten zelf niet laten flashen.

Verder heb ik nog wat quirks ontdekt mbt het instellen van je email-accounts, de functie van de knoppen wordt niet goed weergegeven, als je meerdere opties kunt kiezen kun je dat niet aflezen aan de knoppen. DMV proberen kwam ik erachter hoe je POP kon veranderen naar IMAP, bv.
Op het eerste gezicht valt dat niet op te maken.

Andere vraag: weet iemand wat de maximale transferrate is van/naar memcards bij een u700?
Ik wil namelijk weten of het meerwaarde heeft om een nieuwere SDMicro kaart te halen ipv een "gewone".

De slide voelt bij mij super solide, ik kan geen speling ontdekken oid.

[ Voor 4% gewijzigd door ShadyNetworker op 10-08-2007 16:21 ]

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
ShadyNetworker schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:18:

Andere vraag: weet iemand wat de maximale transferrate is van/naar memcards bij een u700?
Ik wil namelijk weten of het meerwaarde heeft om een nieuwere SDMicro kaart te halen ipv een "gewone".
Ik heb WMP11 gedownload en daarmee is 4MB in ong 10 secs op mn tel, USB2.0 is dus best snel zoals het hoort, maar met samsung PC studio is het kapot traag.. dus gebruik dat rotprogramma niet :P

Ik heb eingelijk geen zin om naar een samsung shop te gaan, ik weet toch al wat ze zeggen over de videokwaliteit.. ben echt teleurgesteld erover..

en don2k dat ding is idd krasgevoelig, ik heb het één keer in mijn zak gehad en er zitten 2 kleine krasjes ook op.. ik ga antikraslaag sticker halen bij smartphoneshop.nl en ook een reiniger in de hoop dat de kras weggaat.. en die antikrassticker is echt goed want mijn zus heeft er 1 en haar PDA beeld is nog supersmooth!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stond ook al raar te kijken toen ik hem uit doos haalde en die blauwe knop zag wat gelukkig een sticker bleek te zijn. B)

En wat betreft die kras gevoeligheid,gewoon beetje opletten met in je zak doen,geen aansteker of sleutels of andere scherpe shit in zelfde zak....dan gaat dat zekers meevallen,maar aan krasjes ontkom je toch niet en is ook helemaal geen ramp.Ga in ieder geval geen hoesje kopen want straks ga ik hem dan ook nog aan mijn broeksriem hangen en das toch niet echt mijn ding!Dan had ik beter een Nokia 3310 kunnen kopen 7(8)7 en daar heb ik geen kracht meer voor(thanks Gerard) B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Ik zet er een ipod sock omheen nu om hem krasvrij te houden :)
batterij moet ik wel elke dag laden =| helaas. vandaag zelfs 2x
Het is me gelukt om via de laptop umts verbinding te gebruiken voor internet...

Afbeeldingslocatie: http://www.projectd.nl/datas/users/1-umts.jpg

weet iemand of dit via de wap apn gaat? of ik ervoor moet betalen :P
owja, zijn er misschien ook divx java players?

[ Voor 29% gewijzigd door Don3k op 12-08-2007 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Of je ervoor moet betalen ligt aan je provider. Bij t-mobile is het me nog steeds niet duidelijk wat en of er verschil is tussen de wap en internet-APN, maar zolang het werkt op zowel m'n mobiel, PDA en laptop en het flat-fee is (Pocket internet totaal) zal het mij een worst wezen :) Neem contact op met je provider dus, of kijk online wat je verbruikkosten zijn. Let op, de meeste providers zijn echt stuitend in prijs en beperkingen!

Er zijn MPEG4 java players, maar dat zal niet voor j2me zijn, en vziw zijn de samsungs helaas best sloom met java. Dus vergeet dat maar even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 16:16:
Goeie dag mensen,

heb zonet even dit forum gelezen en er werd een aantal keer gezegt dat er geen thema's gedownload kunnen worden.

deze website gevonden en een thema gedownload en geinstalleerd op mijn u600
succes

http://www.mobileheart.co...-Samsung-U600-Themes.aspx

Gegroet 8)
Ik krijg dan een sis bestand, maar die kan ik niet openen met m'n u600. Hoe heb je dat gedaan dan? :?

Ik ben trouwens nieuw hier, k heb dit forum al wel een langere tijd in de gaten gehouden.

Voor de mensen die problemen hebben met irritante tonen als je een sms verstuurd of dat mp3's 3 sec eerder afgekapt worden.

Er is sinds Juli een nieuwe firmware uit "U600XXGG3" en die fouten zijn eruit gehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
sinds ik terug ben uit turkije,krijg ik geen naam meer als ik een sms berichtje krijg?(op display) normaal staat er de naam van de persoon die me smst,nu alleen "bericht ontvangen' ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij precies uitleggen hoe ik de nieuwste versie U600XXGG3 kan installeren?
Waar kan ik het downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 14:39:
De allernieuwste die deze maand is uitgekomen de: U600XXGG3

Zie: http://homepages.pathfinder.gr/xux99/samsung/ en klik op tablad u600

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2007 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke en ben ik dan al mijn telefoonnummers kwijt die in de telefoon staan dus niet op de sim maar in de telefoon? zijn er ruim 300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
Don3k schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:38:
Ik zet er een ipod sock omheen nu om hem krasvrij te houden :)
batterij moet ik wel elke dag laden =| helaas. vandaag zelfs 2x
Het is me gelukt om via de laptop umts verbinding te gebruiken voor internet...

[afbeelding]

weet iemand of dit via de wap apn gaat? of ik ervoor moet betalen :P
owja, zijn er misschien ook divx java players?
Is dat niet illegaal, je telefoon als modem gebruiken voor je pc? of zie ik dat nou verkeerd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
komani86 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 18:43:
[...]

Is dat niet illegaal, je telefoon als modem gebruiken voor je pc? of zie ik dat nou verkeerd? :P
Bij eoa gluiperige provider met "onbeperkt internet" is dat idd niet toegestaan (vodafone, orange ofzo) Opletten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
rooie60 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 15:52:
sinds ik terug ben uit turkije,krijg ik geen naam meer als ik een sms berichtje krijg?(op display) normaal staat er de naam van de persoon die me smst,nu alleen "bericht ontvangen' ???
Niemand die me ff kan helpen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
kan iemand even helpen?

ik had in 1e instantie het probleem dat mn telefoon alleen telefoonnummers aangaf, maar geen namen. Dit heb ik toen opgelost door voor alle nummers +31 te zetten en toen kreeg ik idd weer namen te zien. Alleen sinds gister geeft ie het weer allemaal als telefoonnummer weer :( terwijl er dus +31 voor staat.
begin dit een beetje erg hinderlijk te vinden. Weet iemand waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reset anders je telefoon even, wellicht wil dit helpen.

Weet iemand als ik mijn U600 flash ben ik dan alle tel.nr in het toestel kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Southern Sun schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 18:13:
kan iemand even helpen?

ik had in 1e instantie het probleem dat mn telefoon alleen telefoonnummers aangaf, maar geen namen. Dit heb ik toen opgelost door voor alle nummers +31 te zetten en toen kreeg ik idd weer namen te zien. Alleen sinds gister geeft ie het weer allemaal als telefoonnummer weer :( terwijl er dus +31 voor staat.
begin dit een beetje erg hinderlijk te vinden. Weet iemand waar het aan kan liggen?
Dat doet ie ook als een contakt er dubel instaat,is dat het geval bij jou msschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 19:40:
Bij mij was dit niet het geval, maar je kunt voor de zekerheid je nummers naar de pc kopieëren met pc studio.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2007 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 19:40:
Reset anders je telefoon even, wellicht wil dit helpen.

Ik was niks kwijt. Behoud zelfs alle instellingen als je de juiste handelingen volgt.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booth schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:26:
[...]

GOD-VER-DOMME!!!

eerst hadden we afgelopen vrijdag afgesproken omdat ik t/m donderdag in groningen was en ik kon vrijdag pas terugkomen. wat doen die zultkoppen? ze leveren hem tussen 08 en 10. lekker als ik nog 2,5 uur moet reizen :X opnieuw afgesproken, voor vandaag. alles goed en wel, ik moet 1 eurocent pinnen (wist ik dus ik heb nog gekeken met de raboreader of ik niet rood stond, stond ik niet). pakt dat kolerekenker apparaat mijn pinpas niet, terwijl ik gister nog heb gepind en mijn raboreader hem ook pakt. nou, een paar recente bankafschriften dan. ik zoeken, meest nieuwe was van 15 juni, maar ze mochten niet ouder zijn dan 4 weken dus was ook niet geldig :'( :X |:( :r
Waar had je de tel gehaald, want ik kan nog wel eens last gaan krijgen van hetzelfde probleem, moet een bankafschrift laten zien, maar die krijg ik niet over de post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:37:
[...]

Waar had je de tel gehaald, want ik kan nog wel eens last gaan krijgen van hetzelfde probleem, moet een bankafschrift laten zien, maar die krijg ik niet over de post
Bij Vodafone besteld. Eerst had ik dus wel een pinpas maar die werd direct geblokkeerd. Toen is het me ook niet gelukt met een bankafschrift. Na een maand wachten (en 2 keer een pinpas aangevraagd) heb ik em eindelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Hebben de gebruikers met u700 niet last van achterlijke batterijverbruik? Ik moet hem elke dag laden, en soms weleens 2 keer per dag. Toch niet normaal? Verder merk ik tijdens het gebruik van UMTS dat de onderkant aardig warrm wordt. Meerdere mensen die dit bekend voorkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Don3k schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:29:
Hebben de gebruikers met u700 niet last van achterlijke batterijverbruik? Ik moet hem elke dag laden, en soms weleens 2 keer per dag. Toch niet normaal? Verder merk ik tijdens het gebruik van UMTS dat de onderkant aardig warrm wordt. Meerdere mensen die dit bekend voorkomt?
Helderheid van het scherm niet te hoog?
Al eens volledig ontladen?
Bluetooth uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Don3k schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:29:
Heb mijn U700 zondagochtend opgeladen en is nu dinsdagavond en hij is nog niet leeg,moet er wel bij zeggen dat ik er geen spelletjes opdoe of internet gebruik maar ben wel zeer regelmatige beller en smsser.
Wat ik je kan aanbevelen is je phone echt eerst helemaal leeg laten lopen voordat je hem oplaadt en vooral de allereerste keer dat je hem oplaadt(voor je volgende phone dan :P ) hem doorladen dat wil zeggen als ie aangeeft dat ie vol is nog paar uurtjes doorgaan ...dat scheelt echt!!!
Check deze info maar ff : http://www.telecomvergelijker.nl/thread/18232

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:20:
[...]

Heb mijn U700 zondagochtend opgeladen en is nu dinsdagavond en hij is nog niet leeg,moet er wel bij zeggen dat ik er geen spelletjes opdoe of internet gebruik maar ben wel zeer regelmatige beller en smsser.
Wat ik je kan aanbevelen is je phone echt eerst helemaal leeg laten lopen voordat je hem oplaadt en vooral de allereerste keer dat je hem oplaadt(voor je volgende phone dan :P ) hem doorladen dat wil zeggen als ie aangeeft dat ie vol is nog paar uurtjes doorgaan ...dat scheelt echt!!!
hmm.. vandaag heb ik niet veel op de telefoon gedaan, en hij is nog helemaal vol.. Laatste keren is hij helemaal leeg en helemaal vol geladen.

Voor de krassen: http://www.xsorbit1.com/u...ay&num=1035865379&start=0
Dus ben nu niet meer bang voor paar krasjes, die zijn er later eruit te polijsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:20:
[...]

De link die je er bij haalt zegt juist dat het helemaal niet nodig is om je telefoon te ontladen. Er zitten inmiddels geen Ni-CD in...

Als ie vol is, dan stopt ie met laden. toets maar tijdens het laden *#0228# en dat 2 keer omhoog klikken. dan staat daar de stroom gemeten in mA. Als ie vol is (er staat dan "batt full charged" o.i.d.) wordt er 0 mA gemeten en hem langer aan de lader hangen heeft dus geen zin, sterker nog hij verbruikt nog batterij ook.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2007 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de u700 los wilt kopen, dus zonder abbo.
Waar kan ik hem dan het goedkoopst krijgen denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:44:
Als ik de u700 los wilt kopen, dus zonder abbo.
Waar kan ik hem dan het goedkoopst krijgen denk je?
Meestal in een webshop, welke prijzen heb je zelf al gevonden?
(Voordat er hier een opsomming komt die per euro lager wordt....)

[ Voor 10% gewijzigd door Coach4All op 15-08-2007 11:46 ]

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

322.. the cheapest
Op marktplaats voor 275 euro nieuw in doos.
Alleen ik weet niet of dit te vertrouwen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:56:
[...]

De link die je er bij haalt zegt juist dat het helemaal niet nodig is om je telefoon te ontladen. Er zitten inmiddels geen Ni-CD in...

Als ie vol is, dan stopt ie met laden. toets maar tijdens het laden *#0228# en dat 2 keer omhoog klikken. dan staat daar de stroom gemeten in mA. Als ie vol is (er staat dan "batt full charged" o.i.d.) wordt er 0 mA gemeten en hem langer aan de lader hangen heeft dus geen zin, sterker nog hij verbruikt nog batterij ook.
Nee joh,ik toets niks in,ik geloof je meteen ,bij maar mij werkt het perfect zo op die manier en mijn accu werkt als een opgevoerd duracell konijn en das belangrijkste...ja toch niet dan???Misschien is het niet the right way to do it maar ja....Zoals Fox Mulder altijd zei...the truth is out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Iemand al leuke Themes/Spelletjes/Applicaties gevonden voor de U700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Booth schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:30:
Iemand al leuke Themes/Spelletjes/Applicaties gevonden voor de U700?
Een deel daar te downloaden... niet alles werkt.

http://www.getjar.com/software/Java/Samsung_240x320

[ Voor 10% gewijzigd door Don3k op 15-08-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'em inmiddels ook alweer een dagje in huis, en ik ben er toch wel erg blij mee. Wel allemaal wennen na 3x SE gsm toestellen gehad te hebben, maar dat komt wel goed. Las alleen een tijd geleden ook over die G die op je "startscherm" staat. Ik geloof dat je die ook weg kon halen, hoe moet dat ook alweer? Ohja, en kun je die klok ook digitaal laten weergeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Is dit via USB kabel op je telefoon te installeren? Want hij herkent de Jads en Jars niet..

[edit]
Beetje rondgekeken maar blijkbaar kan das dus niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Booth op 15-08-2007 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteravond de nieuwste versie erop gezet GG3 het is goedgegaan.
Zie alleen geen verschil met de GG2 versie.

Alles blijft ook in je toestel, tel.nr, filmpjes etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booth schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:43:
[...]

Is dit via USB kabel op je telefoon te installeren? Want hij herkent de Jads en Jars niet..

[edit]
Beetje rondgekeken maar blijkbaar kan das dus niet.
Je moet eerst "java" activeren *#9998*4678255# ga dan naar een jad file druk op opties en hij vraag of je het wilt installeren. Kies ja

aan het eind deactiveer je "java" met dezelfde toetsencombinatie als hierboven.
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 19:43:

Het verschil dat ik heb is dat mp3 nummer nu wel helemaal afgespeelt worden in mp3 speler (eerst stopte het nummer 3 sec voor het einde)

Ik heb dit niet getest, maar missschien kan de U600 met de firmware ###GG3 micro sdhc kaarten lezen = fat32. en zijn minimaal 4 GB :9~

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2007 22:25 ]

• Cypher87
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 10:00
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 19:43:

heb ik ook gedaan, verschil is dat bij deze versie de mp3 speler fout is opgelost (het afkappen van de nummers) en als het goed is werkt de wekker nu ook in stille stand.
En nog een kleine aanpassing, ipv mono/stereo bluetooth headset is het nu enkel en dubbel.

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Cypher87 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 00:23:
[...]

heb ik ook gedaan, verschil is dat bij deze versie de mp3 speler fout is opgelost (het afkappen van de nummers) en als het goed is werkt de wekker nu ook in stille stand.
En nog een kleine aanpassing, ipv mono/stereo bluetooth headset is het nu enkel en dubbel.
Maar als ik het goed heb is de GG3 firmware er alleen voor de regio XX (waar Nederland niet tussen staat), betekend dit dat je je toestel dan niet op Nederlands kunt zetten?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• Cypher87
weet niet of ik zover in detail mag gaan hier... maar kan je wel vertellen dat die van mij gewoon nederlands is

• mrgoolie
pfff...
ik vind het een leuk toestel, alleen komen er HEEL snel krasjes op het scherm. mijn u600 zat in mijn zak met een euro-stuk en er staan nu zeker 20 krassen op:( ik vind het echt spijtig.
ook komt het schuifmechanisme precies los ...
ik zal proberen later een foto te trekken.
weet iemand of ik hem hiervoor kan binnendoen? het is echter een tmobile witte samsung u600

Verwijderd

Mag je op de display van de U600 Het product displex gebruiken (ik vraag dit omdat het ong zelfde scherm heeft als een E900) Diegene die niet weten wat het is, het is voor krassen weg te werken, werkt heel goed bij ipod's bijv!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:05:
Heb 'em inmiddels ook alweer een dagje in huis, en ik ben er toch wel erg blij mee. Wel allemaal wennen na 3x SE gsm toestellen gehad te hebben, maar dat komt wel goed. Las alleen een tijd geleden ook over die G die op je "startscherm" staat. Ik geloof dat je die ook weg kon halen, hoe moet dat ook alweer? Ohja, en kun je die klok ook digitaal laten weergeven?
Iemand hier een antwoord op? Heb weer een keer door het topic gebladerd omdat ik zeker weet dat ik er iets over heb gelezen, (hier, of op mobile-review. de laaste is nu down) maar ik kan het niet meer terug vinden.

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 22:20:
[...]

Je moet eerst "java" activeren *#9998*4678255# ga dan naar een jad file druk op opties en hij vraag of je het wilt installeren. Kies ja

aan het eind deactiveer je "java" met dezelfde toetsencombinatie als hierboven.
Dit is zeker voor de U600? :) Ik wou het namelijk voor de U700 en daar werkt het niet op.

Verwijderd

Op de 1e pagina van dit forum staat:

"Kan ik nu eindelijk tegelijk geluid en trillen instellen?
Bij bellen én smsen, ja. Samsung heeft het ein-de-lijk geleerd"

Nou heb ik een U600, en inderdaad bij bellen kan het, maar ik krijg het bij smsen niet voor elkaar hoor. Kan iemand me helpen?

• AythamiEsp
  • Laatst online: 11-06 23:16
Mn vader heeft die GSM eens gehaald en ik vind die slecht. Ik heb de K800i al een jaartje btw, en die is super goe ( hopelijk kan k binnekort overschakelen naar de K850i of w960i )

Maja, ik moet alles instellen enzo en alles lukte (gelukkig dat die data kabeltje en software is bijgeleverd)

Maar hij wilt de Caller ID (naam en nummer) zien wanneer hij belt, want hij krijgt alleen blauwe cirkels te zien. Ik heb een andere Samsung gezien (weet niet welke), die buiten die blauwe cirkeltjes ook naam en nummer van de gebelde persoon te zien.

Ik kan nergens vinden waar ik het kan instellen, kunnen jullie me helpen aub?

• Cypher87
de u600? Dan is het instellingen->display->Gegevens beller tonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AythamiEsp
  • Laatst online: 11-06 23:16
Cypher87 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 19:46:
de u600? Dan is het instellingen->display->Gegevens beller tonen
da dacht ik ook maar hij toont niets :(

misschien een bug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Energy99 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 18:55:
[...]

Dan moet je ff alles in je oproepenlijst wissen (Menu > oproepenlijst > alles wissen).

Als het goed is kan je nu wel in het verborgen menu GPRS detach doen ;)
Heb alles gedaan zoals hier staat, maar kan nog steeds in die ene fractie van een seconde het menu niet inkomen en dus niet mn gprs uitzetten. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over het blauwe G teken weg krijgen en zorgen dat die weg blijft
toets *#4777*8665# het word weergeven als *#4777*----#
kies optie 2 GPRS Detach het word gedeactiveerd
ga dan naar optie 9 GPRS Setting en klik optie 1 aan Bijlage handmatig
dan is die weg en komt het ook niet meer terug na het opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komani86 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:42:
mits we ergens afspreken en je een aantal euro's bijbetaald (aangezien de U700 een stuk duurder is)
welke kleur heb je?

[...]
Ben je nog steeds geinstresseerd om om je u700 tegen een u600 te ruilen? Ik heb een bijna nieuwe witte versie zonder t-mobile menu.

Waar in de buurt woon je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 17:03:
Op de 1e pagina van dit forum staat:

"Kan ik nu eindelijk tegelijk geluid en trillen instellen?
Bij bellen én smsen, ja. Samsung heeft het ein-de-lijk geleerd"

Nou heb ik een U600, en inderdaad bij bellen kan het, maar ik krijg het bij smsen niet voor elkaar hoor. Kan iemand me helpen?
Niemand die het weet? Dus samsung is toch weer ongelofelijk stom geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:20
Kan ik met de U700 ook Internetten met een Vodafone 1800 abn
En zit er 3g op het toestel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Albert020 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:00:
Kan ik met de U700 ook Internetten met een Vodafone 1800 abn
Mits je een zo'n internet-blox hebt of anderszins een data-abonnement kan het wel, tegen forse bedragen.
En zit er 3g op het toestel ?
Je zou natuurlijk heel voorzichtig eens kunnen kijken naar de specs van het toestel, dan had je gezien dat de U700 HSDPA ondersteunt, hetgeen ruimschoots '3G' is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Fuzzillogic schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:03:
[...]

Mits je een zo'n internet-blox hebt of anderszins een data-abonnement kan het wel, tegen forse bedragen.

[...]

Je zou natuurlijk heel voorzichtig eens kunnen kijken naar de specs van het toestel, dan had je gezien dat de U700 HSDPA ondersteunt, hetgeen ruimschoots '3G' is. :/
Yeps, heb Vodafone internet-blox, maar is het een groot verschil qua snelheid 3G of HSDPA... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

HSDPA >> 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
HSDPA is 3.5G als je dat bedoelt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
DaannO schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:10:
[...]

HSDPA is 3.5G als je dat bedoelt :?
oke, weet ik genoeg....

Ga ik Maandag de U700 hallen >:)

Dit was voor mij het belangrijkste dat er EDGE/ GPRS klasse 10/ HSDPA op zit !

*** Edit***
Waar ik nog een beetje over in zit is de batterij duur

Standbytijd: 270 uur
Beltijd: 300 minuten = 5 uur ?

Afbeeldingslocatie: http://img364.imageshack.us/img364/8876/shotjemx9.jpg

Kloppen deze gegevens ?

Even voor de messen met de phone, moet je ie elke dag aan lader ?
En als je er mee internet, gaat deze dan nog sneller leeg, hoelang ?

En er komt als het goed is deze maand nog de Samsung G600 uit
deze heeft een krachtiger batterij, zou deze ook in de U700 kunnen ?

[ Voor 83% gewijzigd door Albert020 op 19-08-2007 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Waarom ik hier aan twiijfel,

Op nieuwemobiel.nl staat:

Afbeeldingslocatie: http://img468.imageshack.us/img468/2268/u700pk1.jpg

Op de samsung.nl staat:

Afbeeldingslocatie: http://img468.imageshack.us/img468/5922/u70002ji3.jpg

Waar moet je nu vanuit gaan, daarom mijn vraag aan
de mensen met dit toestel, wat klopt ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je geluk hebt kan je er net 150minuten mee bellen. Vijf uur bellen haal je never nooit!
De accu van dit toestel is nml verre van krachtig... helaas maar waar.. Moet dus wel elke dag aan de lader...tenminste als je een gemiddelde beller bent en niet halvewege zonder stroom wilt zitten.
Pagina: 1 ... 12 ... 24 Laatste