Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:14
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 12:14:
Als je geluk hebt kan je er net 150minuten mee bellen. Vijf uur bellen haal je never nooit!
De accu van dit toestel is nml verre van krachtig... helaas maar waar.. Moet dus wel elke dag aan de lader...tenminste als je een gemiddelde beller bent en niet halvewege zonder stroom wilt zitten.
Dan vindt ik het zeer vreemd dat er op de Samsung site iets heel anders staat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 12:14:
Als je geluk hebt kan je er net 150minuten mee bellen. Vijf uur bellen haal je never nooit!
De accu van dit toestel is nml verre van krachtig... helaas maar waar.. Moet dus wel elke dag aan de lader...tenminste als je een gemiddelde beller bent en niet halvewege zonder stroom wilt zitten.
Het ligt niet aan de accu, maar aan het toestel. Blijkbaar gaat dat niet al te efficiënt met de energie om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje
ik heb windows vista op mijn laptop
en ik maak verbinding via de usb kabel
dan werkt het samsung pc studio wel
wil ik via dat programma multimedia bestanden starten
dan loopt het programma vast en kan ik er niks op zetten
ook als ik er rechtstreeks wat op wil zetten gaat het naar mijn telefoon geheugen en niet naar het geheugenkaartje wat er in zit

wie weet wat ik hier aan kan doen?
ligt het gewoon aan dat ik vista heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 17:03:
Op de 1e pagina van dit forum staat:

"Kan ik nu eindelijk tegelijk geluid en trillen instellen?
Bij bellen én smsen, ja. Samsung heeft het ein-de-lijk geleerd"

Nou heb ik een U600, en inderdaad bij bellen kan het, maar ik krijg het bij smsen niet voor elkaar hoor. Kan iemand me helpen?
niemand weet het gewoon? of niemand wil helpen lol ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Fuzzillogic schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 13:08:
[...]

Het ligt niet aan de accu, maar aan het toestel. Blijkbaar gaat dat niet al te efficiënt met de energie om.
Maar hoe zit het dan als je internet gebruik, even een beetrje kijken wat voor
weer het wordt en e-mail checken, en dan nog wat telefoontje plegen, is ie dan al leeg :?
Af zijn er dan sávonds als je naar bed gaat en je legt hem aan de lader
nog een paar strepjes over van de power ? ¿¿ ?

[ Voor 12% gewijzigd door Albert020 op 19-08-2007 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels ook in het bezit van een U700, best tevreden over het toestel, zelfs de touch knoppen vallen best mee. Ik vraag me alleen af of het 3G principe hetzelfde is als dat van de N73. Nu weet ik dat dit 3,5G is en dus sneller is, maar kan ik nu net als met de N73 nog steeds bellen in Japan? Als het goed is wel namelijk maar misschien dat iemand dit kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk wat ik toevallig tegenkwam

"European Mobile Phone 2007-2008: Samsung SGH-U700

De Samsung U700 slider is onderscheiden vanwege zijn strakke, gestroomlijnde Ultra-uiterlijk én vanwege zijn grote prestaties. Dataverkeer is tien keer sneller met de U700 omdat het een HSDPA-telefoon is en geen UMTS-telefoon. De U700 wordt ook geroemd vanwege zijn ingebouwde krachtige mediaplayer, zijn 3.2 megapixel camera en de mogelijkheden om video's te comprimeren en gecomprimeerde videobestanden af te spelen. "
(http://www.channelweb.nl/berichten.jsp?rubriek=1193969&id=2092861)

ben blij met m'n u700 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 19:56:
kijk wat ik toevallig tegenkwam

"European Mobile Phone 2007-2008: Samsung SGH-U700

De Samsung U700 slider is onderscheiden vanwege zijn strakke, gestroomlijnde Ultra-uiterlijk én vanwege zijn grote prestaties. Dataverkeer is tien keer sneller met de U700 omdat het een HSDPA-telefoon is en geen UMTS-telefoon. De U700 wordt ook geroemd vanwege zijn ingebouwde krachtige mediaplayer, zijn 3.2 megapixel camera en de mogelijkheden om video's te comprimeren en gecomprimeerde videobestanden af te spelen. "
(http://www.channelweb.nl/berichten.jsp?rubriek=1193969&id=2092861)

ben blij met m'n u700 :P
Ga hem, morgen toch ook hallen, ben nu helemaal over de streep :--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Morgen mijn U700 terug brengen... kan je trouwens nadat je abo hebt verlengt, toestel binnen 14 dagen terug brengen en geld terug eisen?

Net even weer getest, batterij vol geladen... alles is prima totdat ik umts gebruik en afsluit, na half uur is de onderkant warm en piept hij al battery low.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Don3k schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 21:47:
Morgen mijn U700 terug brengen... kan je trouwens nadat je abo hebt verlengt, toestel binnen 14 dagen terug brengen en geld terug eisen?

Net even weer getest, batterij vol geladen... alles is prima totdat ik umts gebruik en afsluit, na half uur is de onderkant warm en piept hij al battery low.
Geld terug eisen kan volgens mij niet.
Wel kun je een ander toestel nemen " Mits"
je de U700 niet beschadigt hebt....
Maar volgens mij is de batterij niet goed, en ik denk ook niet
dat het warm worden van de tel echt goed is, gewoon even ruilen zou ik zeggen...

Ik ga hem in iedergeval wel morgen hallen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Albert020 op 19-08-2007 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Albert020 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 21:55:
[...]

Geld terug eisen kan volgens mij niet.
Wel kun je een ander toestel nemen " Mits"
je de U700 niet beschadigt hebt....
Maar volgens mij is de batterij niet goed, en ik denk ook niet
dat het warm worden van de tel echt goed is, gewoon even ruilen zou ik zeggen...

Ik ga hem in iedergeval wel morgen hallen :P
hij slide best wel stroef, valt dat ook onder beschadiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Don3k schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 22:44:
[...]

hij slide best wel stroef, valt dat ook onder beschadiging?
Poeh, als hij dat vanaf het begin deed valt het niet onder beschadiging
Maar ja, ik weet niet wat de verkoper er van vindt, moet je morgen even
naar die winkel gaan en kijken wat ze er van gaan zeggen, laat maar even weten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Albert020 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 22:50:
[...]

Poeh, als hij dat vanaf het begin deed valt het niet onder beschadiging
Maar ja, ik weet niet wat de verkoper er van vindt, moet je morgen even
naar die winkel gaan en kijken wat ze er van gaan zeggen, laat maar even weten 8)
-edit

ik heb gezecht, dat ik wilde omruilen omdat ik geen TV kon kijken... wilde ze mijn TV optie alleen afzeggen...

Ik zeg nee, heb die toestel genomen omdat ik TV wilde kijken... om lang verhaal kort te maken... heb de winkel uit kunnen lopen met de Nokia E65. Paar uur mee gespeeld... stuk beter dan de samsung!

[ Voor 25% gewijzigd door Don3k op 20-08-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Ik probeer hier een Samsung U700 met www.zyb.com te syncen , maar die ondersteunt hem nog niet (te nieuw) Handmatig zou wel moeten lukken , maar ik kan nergens het synchronisatie menu vinden??? Waar zit dat ergens? Menu - Instellingen ..en dan? (vodafone branded version)

Defunctus Deo Juvente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik weet niet helemaal precies wat je bedoelt, maar als je Samsung PC Studio aandoet is er ook een "Synchronisatie" menu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rct124
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-04 10:02
Hoe verwijder je afspeellijsten op de u600 die windows media player heeft aangemaakt bij het synchroniseren? Op de telefoon kan ik ze niet verwijderen en via media player zie ik ze niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik dan multimedia manager ga starten kan die niet mijn telefoon weergeven
hij loopt dan vast
ik heb alles geupdate
kan het komen omdat ik vista heb?
heb de versie van de samsung site gehaald waarbij stond dat het voor vista geschikt was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein probleempje bij de U700.....Hij wil in je zak nog wel eens op internet schieten omdat je met de "ok" knop deblokkeert en met dezelfde knop ook op internet gaat(deblokkeren met 2 verschillende knoppen zoals bij Nokia is toch echt handiger),......
Heeft iemand daar oplossing voor?Internet helemaal blokkeren of kan je nog iets met die knop?Functie veranderen ofzo.....
Bijvoorbaat dank.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Iemand enig idee hoe je snel en makkelijk RSS feeds kunt toevoegen aan je U700?

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 09:42
Heey Mensen,

Ik heb nu een aantal weken de U600 en vind het een prima apparaat.
Wat ik alleen mis is het apart aanzetten van de flitser wat bij een sony erickson wel bijvoorbeeld kan.

Is dat echt niet aanwezig of weten jullie een manier om het erop te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als zaklamp bedoel je? probeer maar eens na het opensliden van je u600 lang op een van de volume toetsen aan de kant van het toestel te drukken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff vragen, weet iemand waar ik de GPRS gegevens van de U600 uit kan lezen, ik wil graag weten hoeveel bytes ik verbrast heb in verband met de Quanta Costa...
Ik heb overigens zelf een nokia, ik vind persoonlijk de menu's daarin veel makkelijker, ik zoek me elke keer de vinketering in die U600

[ Voor 8% gewijzigd door een moderator op 22-08-2007 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Booth schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:28:
Ik weet niet helemaal precies wat je bedoelt, maar als je Samsung PC Studio aandoet is er ook een "Synchronisatie" menu :)
Nee....heb ook een Sony Ericsson 800I en die heeft bij 'USB' / 'Bluetooth' ook de optie 'synchronisatie' vanaf de GSM zelf....hiermee kan je dus al je contacten sturen naar bv zyb.com. Maar zie nergens USB /BLUETOOTH bij de Samsung?? En ook dus geen synchronisatie knop in het menu ..

Defunctus Deo Juvente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:11:
Ff vragen, weet iemand waar ik de GPRS gegevens van de U600 uit kan lezen, ik wil graag weten hoeveel bytes ik verbrast heb in verband met de Quanta Costa...
Ik heb overigens zelf een nokia, ik vind persoonlijk de menu's daarin veel makkelijker, ik zoek me elke keer de vinketering in die U600
Ik weet 100% zeker dat dat in de handleiding te vinden is.... zoek daar dan even in alsjeblieft

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

solly wist niet dat ik geen functies mag vragen hoor.....?
staat trouwens niets van in manual....ding is flinterdun met 1? vermelding van GPRS in menu.

Mzzzzzzl

Verwijderd

Klopt het trouwens dat bij de U700, bij de speaker op beide hoekjes 2 dunne lijnjes schuin naar boven lopen, dus de lijnen van het toestel? Of heb ik twee vage krasjes. :D Je ziet ze alleen als je het toestel onder een bepaalde hoek houdt bij mij.

• LockTar
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 18:07:
Als zaklamp bedoel je? probeer maar eens na het opensliden van je u600 lang op een van de volume toetsen aan de kant van het toestel te drukken. :)
Bedankt. Dat is precies wat ik zocht. Zit daar ook nog een tijdsduur aan van een minuut ofzo?

ik vind dat het boekje van de U600 erg dus is. een aantal functies zijn me dan ook nog niet helemaal duidelijk.

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ik heb nu sinds 2 weken een U700V, ding werkt voor de rest gewoon goed maar als ik een video converteer met de software van samsung en dan upload naar de telefoon zegt ie steeds "unsupported resolution" maar volgens de software en de specs moet ie die resolutie echt ondersteunen (QVGA 240x320)... heb samsung al gebeld maar die weten het niet.... 8)7 iemand hier dezelfde ervaring?
de lagere resoluties werken overigens wel.

Verwijderd

ik heb sinds een paar weken de u600, bevalt me prima dat dingetje. Alleen bij het versturen van een sms maakt hij zo'n lawaai (gewoon een signaaltoon dat bericht verzonden is). Hier erger ik me dood aan en ik kan nergens vinden waar ik dit uit kan zetten. Ook in de gebruiksaanwijzing kan ik hier niets over vinden. Wie kan me helpen?

• LockTar
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:37:
ik heb sinds een paar weken de u600, bevalt me prima dat dingetje. Alleen bij het versturen van een sms maakt hij zo'n lawaai (gewoon een signaaltoon dat bericht verzonden is). Hier erger ik me dood aan en ik kan nergens vinden waar ik dit uit kan zetten. Ook in de gebruiksaanwijzing kan ik hier niets over vinden. Wie kan me helpen?
ik sluit me hierbij aan. In het begin was het nog grappig maar begin me inderdaad erg aan te irriteren... Iemand oplossing?

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:52
LockTar schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 16:44:
[...]

ik sluit me hierbij aan. In het begin was het nog grappig maar begin me inderdaad erg aan te irriteren... Iemand oplossing?
Probeer eens toestoon op 0 te zetten. Dit kun je doen bij menu->Instellingen (#)-> Geluid (4)-> Toetstoon (2), misschien dat dit het oplost! Laat maar even horen of het werkt >:)

Verwijderd

mijn toetstoon staat al helemaal op 0, lost helaas niets op!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Ik had het zelf ook (T-mobile versie) en met nieuwe firmware was het verholpen :D, op internet kan je precies vinden hoe ;).

[ Voor 18% gewijzigd door bAdmuTs op 23-08-2007 21:00 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Verwijderd

wat voor spelletjes zitten er standaard op de U600

Verwijderd

bAdmuTs schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 20:59:
Ik had het zelf ook (T-mobile versie) en met nieuwe firmware was het verholpen :D, op internet kan je precies vinden hoe ;).
zou je me daar misschien iets meer over kunnen vertellen? Ik ben nogal een leek op dat gebied. Je mag me ook mailen op pollewopje20@hotmail.com als dat hier niet mag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het smsen op de U600?
Ik heb ff in de winkel gespeeld, maar het schijnt dat je maar 1 regel hebt om je sms te tikken?
Is hier al een update voor? en het automatisch van 123 naar ABC bij een sms, is dat ook al opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:29:
Hoe is het smsen op de U600?
Ik heb ff in de winkel gespeeld, maar het schijnt dat je maar 1 regel hebt om je sms te tikken?
Is hier al een update voor? en het automatisch van 123 naar ABC bij een sms, is dat ook al opgelost?
Uhm, weet niet wat jij hebt gedaan maar je hebt gewoon meer dan 1 regel hoor :P Jij bent waarschijnlijk blijven hangen bij het regeltje waar je nummers/contactpersonen kan invoeren :+ En je hebt ook niet even aan de verkopers gevraagd waarom je maar 1 regel had? Of hebben die je toen ook wijsgemaakt dat het een bug was :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archimond
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:31

Archimond

Lopende Helpdesk

Ik had net op de laatste dag dat de actie geldig was de sensation white pakket besteld en na het overzetten van mijn nummer kan ik vandaag de telefoon eindelijk echt gebruiken voor het bellen.

Heb een aantal foto's en filmpjes gemaakt van de Bavaria city Racing in Rotterdam. Kwaliteit is niet zo goed, maar er is wel wat te zien.
Het geluid van de F1 auto's was keihard, maar wat de telefoon heeft opgenomen is gewoon normaal.
Dus ik denk dat als je iets op wilt nemen met geluid dat je dan een bron moet hebben van 70decibel of hoger.

Het is 2 weken geleden dat ik de Sensation kaartje op de bus deed, het moet helemaal naar Maastricht dat is wel ver weg.

Inmiddels heb ik al een 1GB SD card kapot gemaakt, die dingen zijn echt snel stuk. Ik dacht dat flash geheugen haast niet kapot konden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
even een vraagje; mijn vriendin heeft nu ook zo'n U600 prul

maar er zitten echt zoveel tekortkomingen / ergernissen in de software...

zoals:
- alarm gaat niet af als telefoon op stil staat (bij dempen gaat alleen displayverlichting aan, bij trillen gaat ie alleen trillen. Alarm staat ingesteld op MELODIE en dat is het enige wat ie niet doet)
- vormgeving: je kunt maar uit 2 kleuren kiezen en nauwelijks wat aanpassen? woeptiedoe
- je kunt die lelijke klok in je scherm niet uitzetten? en er staat altijd Parijs bij, je kunt er niet zelf iets van maken...
- als je met de camera gaat zoomen denk je dat er een F1 auto langskomt

waar kun je de nieuwe firmware erop laten zetten? hopelijk dat die wat oplost...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiero AtNeo....had laatst een vraag waar de GPRS teller zich bevind in de U600, ik heb 'm niet meer gevonden. Maar voor diegene die het wille weten, als je per ongeluk via 'i' aan het internetten bent....met hi betaalde ik iets van 1.30euri voor 0.6 MB, ik denk dat t ongeveer 10 min. online is.

Mzzl, allemaal veel plezier met de U600 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rev
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:18

rev

Goeie manier om de aandacht te krijgen in een U600 forum :) (zelfs met vragen waar al lang een antwoord op gegeven is)
- je kunt die lelijke klok in je scherm niet uitzetten? en er staat altijd Parijs bij, je kunt er niet zelf iets van maken...
Het standaard thema geeft de lokatie aan waar je op dat moment bent, met altijd die klok. Blijkbaar denkt de telefoon dat je in Frankrijk zit (ik zit in Rome en krijg een plaatje van Pisa). Leuke feature, maar ik kies meestal een standaard achtergrond met kalender. Strak, rustig en functioneel.
- als je met de camera gaat zoomen denk je dat er een F1 auto langskomt
Dat is eenvoudig in te stellen en staat waarschijnlijk wel in de handleiding. Onder de instellingen van de camera: als je in de cameramodus zit de soft-toets(?) boven de C indrukken.
waar kun je de nieuwe firmware erop laten zetten? hopelijk dat die wat oplost...
In de winkel waar je hem gekocht hebt. Je kunt het ook zelf doen, zie hier:

http://frontside.be/word/flash-your-u600-firmware-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archimond
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:31

Archimond

Lopende Helpdesk

Vaag ik krijg wel de nederlandse molen, die is wel ok, s'avonds is die het mooist, maar ik heb toch liever een toren van Pisa of een plaatje van Parijs.

Ik heb de tijd en datum op de volgende manier ingesteld:
Tijdzone bijwerken: Eerst vragen
Tijdzone: Parijs, Berlijn, Rome,.....
Tijd: de tijd van nu
Tijdnotatie: 24 uurs
Datum: datum van vandaag
datumnototatie: DD/MM/JJJJ

Misschien heb je tijdzone bijwerken op automatisch staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
Komt volgensmij omdat er bij de tijdzones geen Amsterdam of dergelijke bijstaat. Daarom pakt hij volgensmij Parijs. Ik heb dat namelijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07 15:52
huh hij pakt gewoon 'n achtergrond van het land waar je bent hoor, via het netwerk waarop je ingelogd bent met je sim kaart. ben deze vakantie door DL, Denemarken, Zweden & Noorwegen gereden en de achtergrond veranderd gewoon per land (als de telecom aanbieder veranderd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo
ik heb sinds 10 augustus een u600, ik moet zeggen hij bevalt mij prima, toch heb ik 1 ding wat ik eigenlijk vremd vindt, als je een sms bericht gaat typen heb je telkens 1 blanco regel, waarom zou dat zijn en kan je niet zorgen dat die blanco regel verdwijnt ??? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WASonline
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-04 11:11
Is het trouwens al iemand gelukt om Justin Timberlake te verwijderen? Ik heb een KPN abbo met een U600, maar die Justin Timberlake begint me nu echt de keel uit te hangen.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-11-2021
Booth schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:43:
[...]

Is dit via USB kabel op je telefoon te installeren? Want hij herkent de Jads en Jars niet..

[edit]
Beetje rondgekeken maar blijkbaar kan das dus niet.
Als je even search gebruikt zie je dat k duidelijk een uitleg over games heb gestopt in de post ergens.. ik zie steeds herhaalde vragen langskome, god..

[EDIT]
Even serieus mensen zoek het topic door voor je kansloze vragen gaat stellen over de U600 firmware of games of dat soort troep..

Ik ben btw langs een samsung dealer geweest en die vroeg me of ik het via internet gekocht had. Ik zei ja, en toen zei hij dat dat wss de probleem was. Dus ik zei dat meerdere mensen de ergenissen van de video max 176x144 hadden, zei hij ja dat is een bekend nadeel weinig aan te doen.
en de rest zei hij dat de telefoon mss kapot was.. Nou ik ben niet achterlijk en ik weet dat samsung de U700 expres slechter in specs heeft gemaakt dan de U600.. wie zou anders de U600 nog kopen?
Wat wel heel misleidend is is hun reclame " Imagine the U600 only then..blabla" Ik ga denk ik ook even mailtje sturen of klacht indienen hierover! Ik ga duidelijk nooit meer een samsung kopen, het is een duidelijke maar niet zo leuke ervaring geweest.

[ Voor 50% gewijzigd door komani86 op 26-08-2007 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
Ik zat even rond te snuffelen naar U700 firmware flashes enzo.. en ben bij NSpro gekomen.. geen idee wat dat precies is, maar ik zal wel even kijken wat de voor/nadelen zijn en of er mensen zijn waarbij hun U700 crasht/kapoet is.

[EDIT]
De U700 heeft van zichzelf in NL (bij mij iig) de nieuwste versie..
U700CEGG2 is mijn versie
U700=model
CE = talen (oa. nederlands kan je zelf ook zien in lang selection)
G = 2007
G = July (F = juni, H = aug etc)
2 = rev versie..

I.a.w. mijn firmware is al up to date, weinig kans dat er binnekort een goede firmware update komt voor die klote U700 annoyances :P

[EDIT2]

Voor de klussers onder ons..
Samsung U700 Service Menu Codes:

Admin Pass : *#6984125*#
Als je deze invoert kom je in het admin menu.
En de onderstaande codes zijn de passwords, je kan vrijwel alles uitpluizen in je U700.

Internal Pass (Master Key) : *#9072641*#
Pre-configuration (Operator code) : *#73561*#

Wel tof opzich, is dit de manier hoe ze dingen aanpassen voor firmware? zo ja dan is er mss hoop
als er iemand zo gek is om alle opties uit te proberen.. :P Ik durf het niet iig..
Heb eentje geprobeerd "Internal>Test Mode>Common>Camera Tuning [OFF]" naar [ON] maar camera werkte daardoor niet meer, dus maar weer terug gezet naar [OFF] :P

[ Voor 81% gewijzigd door komani86 op 26-08-2007 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:30:
[...]

Ben je nog steeds geinstresseerd om om je u700 tegen een u600 te ruilen? Ik heb een bijna nieuwe witte versie zonder t-mobile menu.

Waar in de buurt woon je?
Woon in de buurt van rotterdam maar ik denk dat ik de U700 ga houden, twijfel nog een beetje.. ik laat nog van me horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr D
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-06 22:45
Ik erger me rot aan de kwaliteit van geluidjes. Ze hebben allemaal zo'n metalige ruis erin zitten. Dat is heel duidelijk te horen en ik vind het erg lelijk.

[ Voor 47% gewijzigd door Dr D op 26-08-2007 13:35 ]

P6T Deluxe, i7 920, 6GB RAM, HD6970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
Nog een paar U700 irritaties:
-Als je WMA afspeelt ipv MP3/M4A (which is the smallest size/best quality combi of music you can store) dan hoor je tussen elk liedje een vreselijk gekraak, soms lang soms kort.. heel irritant, bij mp3 soms een harde tik ertussen maar vaak bijna niets..
- Je kan dus NIET mp3 sms tones instellen, dat kan ALLEEN bij de U600 -.-;
- Als je de mp3 speler geminimaliseerd heb dan is de knop naar boven (dat je terug gaat naar de speler lijst) opeens weg? waar slaat dat nou op..
- De volume knop werkt als scroll in menus ipv gewoon volume.. daar heb je toch genoeg knoppen op je telefoon voor? zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
misschien is deze pagina wel handig voor jullie:

*weg*, staat teveel troep die hier niet is toegestaan.
Linken daarheen is dan natuurlijk ook niet toegestaan.

[ Voor 53% gewijzigd door Ginz op 12-09-2007 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:57
wat ik ook irritant vind is dat je bij een kalender afspraak elke keer de melodie weer opnieuw moet instellen. dat standaard get happy deuntje is echt TE kneuzig voor woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:53
na 3 maanden kan ik dus alweer een nieuwe halen, mijn telefoon heeft de kuur als ik wil smsen dat deze vastloopt, zichzelf opnieuw opstart en dan weer vast te lopen zodra ik wil smsen

Dit gebeurd 1x per dag, afhankelijk van de tijd die het duurt. meestal werkt de telefoon na 2 minuutjes weer, soms de hele avond niet.

klote ding

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:16
sjorremans schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 14:15:
na 3 maanden kan ik dus alweer een nieuwe halen, mijn telefoon heeft de kuur als ik wil smsen dat deze vastloopt, zichzelf opnieuw opstart en dan weer vast te lopen zodra ik wil smsen

Dit gebeurd 1x per dag, afhankelijk van de tijd die het duurt. meestal werkt de telefoon na 2 minuutjes weer, soms de hele avond niet.

klote ding
Heb je een U600 of 700? Welke firmware? Niet zelf aan geknutseld met firmware?

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal, ik heb een zeer groot probleem.

Ik heb, na lange tijd zonder gezeten te hebben (vergeten op vakantie), mijn U600 weer opgestart, maar weet het wachtwoord niet meer wat ik voor mijn inbox heb gebruikt. Ik heb van alles geprobeerd en zou het gewoon echt niet meer weten.

Mijn vraag dus, weet iemand waar de 'terug naar fabrieksinstellingen' knop zit? De enige die ik kan vinden heb ik dus datzelfde wachtwoord voor nodig.

Ik weet het, ik ben echt een sukkel etc, en dat heb ik ook al tegen mezelf gezegd, dus graag alleen hulp :)

Oh, en voor het geval jullie misschien mochten denken dat ik hem op illegale wijze heb verkregen, ik ben TS van dit topic, en kan evt. ook foto's posten van bonnetjes als jullie dat geruststeld. Alles om hem weer 100% werkend te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madnessy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-08 13:53
nog misschien leuke bug tegen gekomen , ik belde vandaag naar iemand maar er werd niet opgenomen. ik had alleen me u600 al op de luidspreker gezet. na het dichtklappen van de telefoon werd de verbinding niet verbroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Cannondale schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:42:
[...]

Heb je een U600 of 700? Welke firmware? Niet zelf aan geknutseld met firmware?
De U-600. Nee sinds 2 weken geleden doet me telefoon het, toen ik op vakantie was. Wel is me telefoon wel is uit me hande gevallen een paar keer maar dat is toch al een tijdje geleden, dus misschien dat het daar uiteindelijk aan ligt
Het is in ieder geval vreselijk irritant maar laat ik nou net een verzekering hebben voor val en waterschade, dus van de week maar een nieuwe halen, net ook weer, kan ik een uur niet smsen.

is dat niet zo probleem maar me telefoon moet het gewoon doen wanneer ik dat wil. Hij is net 3 maandjes oud.

En dezelfde firmware als waar de telefoon mee gekomen is.

[ Voor 3% gewijzigd door sjorremans op 27-08-2007 22:20 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjorremans schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 22:20:
[...]

De U-600. Nee sinds 2 weken geleden doet me telefoon het, toen ik op vakantie was. Wel is me telefoon wel is uit me hande gevallen een paar keer maar dat is toch al een tijdje geleden, dus misschien dat het daar uiteindelijk aan ligt
Het is in ieder geval vreselijk irritant maar laat ik nou net een verzekering hebben voor val en waterschade, dus van de week maar een nieuwe halen, net ook weer, kan ik een uur niet smsen.

is dat niet zo probleem maar me telefoon moet het gewoon doen wanneer ik dat wil. Hij is net 3 maandjes oud.

En dezelfde firmware als waar de telefoon mee gekomen is.
Ik had precies hetzelfde probleem met mijn u-600. Wanneer ik een smsje verstuurde dan liep de telefoon vast en weer automatisch herstart. Het probleem lag bij mij aan het aantal smsjes wat ik bewaarde in mij telefoon, dit waren er behoorlijk veel 300+ á 400+. Wanneer ik er een heel aantal verwijderde werkte de telefoon weer perfect!

Inmiddels ben ik in het bezit van een u-700. Erg mooi toestel! Alleen geeft de geheugenstatus van het telefoon aan dat er ruimte is voor 500 smsjes, alleen bij 200 meldt het toestel al dat deze vol zit, meer mensen last van? Het lijkt erop dat de foutmelding van vodafone komt, maar ik neem aan dat de smsjes in je telefoon staan opgeslagen en niet bij vodafone....

Anyway, verder was ik laatst in het buitenland en zag dat mijn achtergrond veranderde, erg gaaf! Zou het mogelijk zijn om deze afbeeldingen ook te krijgen als je gewoon in NL bent....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:34:
[...]

Ik had precies hetzelfde probleem met mijn u-600. Wanneer ik een smsje verstuurde dan liep de telefoon vast en weer automatisch herstart. Het probleem lag bij mij aan het aantal smsjes wat ik bewaarde in mij telefoon, dit waren er behoorlijk veel 300+ á 400+. Wanneer ik er een heel aantal verwijderde werkte de telefoon weer perfect!

Inmiddels ben ik in het bezit van een u-700. Erg mooi toestel! Alleen geeft de geheugenstatus van het telefoon aan dat er ruimte is voor 500 smsjes, alleen bij 200 meldt het toestel al dat deze vol zit, meer mensen last van? Het lijkt erop dat de foutmelding van vodafone komt, maar ik neem aan dat de smsjes in je telefoon staan opgeslagen en niet bij vodafone....

Anyway, verder was ik laatst in het buitenland en zag dat mijn achtergrond veranderde, erg gaaf! Zou het mogelijk zijn om deze afbeeldingen ook te krijgen als je gewoon in NL bent....
Ah dank u wel! Ik heb er nu 310 in staan ongeveer. Wel apart want het geheugen heeft ruimte voor 1000 smsjes maar inderdaad de telefoon loopt vast en start zichzelf opnieuw op. Ik zal is de helft verwijderen en kijken of de telefoon het dan weer normaal wilt doen.

Wel een kut telefoon trouwens, 2 vrienden van mij hebben ook de U-600 en deze hebben allebei al een keer de telefoon moeten omruilen omdat de telefoon niet meer normaal wilde functioneren. Allemaal nog geen half jaar oud. Klote ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:34:
[...]

Misschien heeft dat te maken met wat je al op je GSM hebt staan :) Ik denk dat ze bedoelen dat er geheugen is voor 500 smsjes om te bewaren in je inbox, maar dat betekent niet dat er ruimte voor is 'gereserveerd' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

[U700]
Check je berichten goed.
Het kan zijn dat ze allemaal op je simkaart staan.
Hele vreemde situatie dit, als ik een SMSje krijg wordt ie meteen opgeslagen op mn SIMkaart en NIET in het foongeheugen.

Volgens mij kun je dit ook nergens instellen, enige dat overblijft is het steeds handmatig verplaatsen naar het foongeheugen.
Echt een goed geval van WTF?

Zijn er meer die hier last van hebben?
Ik draai zelf ook de laatste firmware voor europa, U700CEGG2

Weet iemand trouwens een tooltje waarmee je snel filmpjes kan omzetten naar 320*240 formaat zodat ik ze kan bekijken op mn U700?

[ Voor 12% gewijzigd door ShadyNetworker op 28-08-2007 21:03 ]

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Tevens verkrijgbaar in het Wit/White ( Startpost )

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadyNetworker schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:38:
[U700]
Check je berichten goed.
Hele vreemde situatie dit, als ik een SMSje krijg wordt ie meteen opgeslagen op mn SIMkaart en NIET in het foongeheugen.

Volgens mij kun je dit ook nergens instellen, enige dat overblijft is het steeds handmatig verplaatsen naar het foongeheugen.

Weet iemand trouwens een tooltje waarmee je snel filmpjes kan omzetten naar 320*240 formaat zodat ik ze kan bekijken op mn U700?
De eerste 20 smsjes worden altijd op je simkaart opgeslagen dat klopt, daarna gaat het automatisch over na het telefoongeheugen. Het gekke daarvan is dat er plaats is voor 500 berichten maar bij 200 krijg je al een melding dat het geheugen vol is... Terwijl er voor de rest niets op de telefoon staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey

Ik wil graag wat java games op mijn u600 zetten. Ik heb gelezen dat je *#9998*4678255# moet intypen om java de activeren. Dit gaat allemaal goed. Alleen als ik dan de jadfile wil instaleren geeft hij het de volgende melding aan: java fout io-uitzondering.
Kan iemand mij zeggen wat dit is en hoe ik op een andere manier spellen op mijn u600 kan zetten?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2007 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 17:03:
Hey

Ik wil graag wat java games op mijn u600 zetten. Ik heb gelezen dat je *#9998*4678255# moet intypen om java de activeren. Dit gaat allemaal goed. Alleen als ik dan de jadfile wil instaleren geeft hij het de volgende melding aan: java fout io-uitzondering.
Kan iemand mij zeggen wat dit is en hoe ik op een andere manier spellen op mijn u600 kan zetten?
Heel veel java games werken gewoon niet bij samsung-gsm's. Je zal moeten zoeken naar games die wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Heb nu al een tijdje de U600 en een aantal dingen vallen my op:

- By het uit- en aanzetten van de telefoon reset hy bepaalde instellingen (byvoorbeeld die van de camera en de mp3-speler).
- Ik heb ingesteld dat wanneer ik gebeld word de telefoon trilt én een beltoon afspeelt, dit is soms ineens veranderd in alleen een beltoon afspelen, heel gek is dit. Het is dat ik niet weet wanneer het gebeurd, maar ik heb een vermoeden; als ik de stille stand afsluit, maar het gekke is dat dit niet altyd gebeurd.
- Hy leest de geheugenkaart (heb er een 2GB Ultra II inzitten) heel traag, behalve de eigengemaakte foto's, die leest ie dan iets sneller (maar ook niet al te snel). Dat merk ik niet alleen by het browsen in de files (video mappen duurt héél lang en de niet-eigen gemaakte foto's ook), maar ook by de mp3-speler byvoorbeeld.

Hebben meer mensen deze ervaringen?

• Mujo
  • Laatst online: 23-08-2021

Mujo

Nee hè?

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 17:14:
[...]

Heel veel java games werken gewoon niet bij samsung-gsm's. Je zal moeten zoeken naar games die wel werken.
Wat houdt het in als je een java-game wel geïnstalleerd krijgt, maar in een veel te kleine
resolutie afspeelt? Lijkt op ongeveer een kwart van het scherm, linksboven.

Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?

• Haazzz
Mujo schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 09:57:
[...]

Wat houdt het in als je een java-game wel geïnstalleerd krijgt, maar in een veel te kleine
resolutie afspeelt? Lijkt op ongeveer een kwart van het scherm, linksboven.
Dat houdt in dat je een java-game erop hebt gezet die al wat ouder is, en dus geschikt is voor oudere telefoons met een lagere resolutie dan jou U600/U700! Lijkt mij een hele logische verklaring O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarnOwl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-08 13:08
Ik heb de nieuwste (Vista compatible) 3.20 GG6 versie van de Samsung PC Studio en ik krijg het niet voor elkaar mijn Outlook 2007 agenda te synchroniseren. Ik heb alles geprobeerd, geforceerde sync, alleen agenda items etc.
Er zijn geen foutmeldingen. Alles gaat goed, contacten, notities, taken etc wordt prima gesynct en ik zie zelfs dat in de PC Studio de agenda items overgebracht worden....... Alleen op de U600 is mijn hele agenda leeg. Taken staan er wel in.Maar dus geen afspraken.

Rara, hoe kan dit?

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 21:01
hmm veel problemen met de U600

Heb de mijne ook terug gestuurd, nadat ik m pas een maand heb gebruikt

Op de een op andere dag is de batterij binnen 10 uur leeg, en ontvang ik soms helemaal geen smsjes en het bellen werkt soms ook gewoon niet :s

Heb mijn telefoon naar primafoon gestuurd, en die hebben m kosteloos gerepareerd. Ik ga m maandag weer ophalen.

Mijn zusje had hetzelfde probleem (met een andere telefoon, wel Samsung trouwens) die heeft m al wel terug, en bij haar zeiden ze dat het een software probleem was, ze hebben dus de software in de telefoon een update gegeven, en weg was het probleem.
Heel erg raar dat dat opeens nodig is :s en de problemen die ik en me zusje hadden begonnen tegelijk, en ongeveer 2-3 weken geleden...
vreemde zaak

Heb trouwens een KPN/Hi 30 abbo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 12:38
BarnOwl schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:25:
Ik heb de nieuwste (Vista compatible) 3.20 GG6 versie van de Samsung PC Studio en ik krijg het niet voor elkaar mijn Outlook 2007 agenda te synchroniseren. Ik heb alles geprobeerd, geforceerde sync, alleen agenda items etc.
Er zijn geen foutmeldingen. Alles gaat goed, contacten, notities, taken etc wordt prima gesynct en ik zie zelfs dat in de PC Studio de agenda items overgebracht worden....... Alleen op de U600 is mijn hele agenda leeg. Taken staan er wel in.Maar dus geen afspraken.

Rara, hoe kan dit?
ik krijg de software niet eens fatsoenlijk op gestart op vista. Krijg meldingen als "com server registration failed" en daarna klapt launcher.exe er uit. Heb samsung al gebeld. Ze zouden me terugbellen maar dat is nooit gebeurd. PC studio op vista is een ramp.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

amsterdammertje schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:49:
[...]

ik krijg de software niet eens fatsoenlijk op gestart op vista. Krijg meldingen als "com server registration failed" en daarna klapt launcher.exe er uit. Heb samsung al gebeld. Ze zouden me terugbellen maar dat is nooit gebeurd. PC studio op vista is een ramp.
Same here ook gehad, nadat de Vista versie uitkwam heb ik die geinstalleerd inclusief de nieuwste USB drivers niks werkte, zelfde foutmelding als jij in Vista Business. Probeer ik het voor de gein op me laptop heb daar Ultimate draaien werkt het gelijk :X Heb het vermoeden dat het te maken heeft met oude installatie die ergens nog rondhangt.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Heb ik eergisteren de U600 besteld, lees ik vandaag in de krant dat de G600 uit is gekomen. Die is bijna identiek maar ik geloof zonder tiptoetsen maar wel 5MP camera.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na mijn u600 ongeveer 3 maanden gebruikt te hebben wil ik graag ook even de downers melden die ik ervaar:

- Grootste minpunt: de speling op het schermgedeelte van het slide-mechanisme. Ik vind het zo goedkoop en fragiel aanvoelen dat als ik b.v. een SMS typ dat het bovenste gedeelte een beetje meebeweegt (hij is een millimeter of 2 kantelbaar over de bovenkant van het onderste slide-gedeelte)
- SMS intypen (ik ben sony ericsson gewend), de knoppen zijn niet altijd even goed indrukbaar en de keuzelijst voor mogelijke t9 woorden als er meer opties zijn verschijnt in het begin van je sms onder je cursor (dus 4 puntsdruktoets omlaag voor ander woord), en na 3 regels verschijnt de keuzelijst ineens boven je cursor. Eenmaal een woord getypt + spatie erachter, dan wordt het erg lastig dit woord via t9 nog aan te passen.
- Alarm instellen moet altijd helemaal overnieuw, voorkeuren worden niet onthouden (alleen als je het alarm op dagelijks instelt maar dat is vaak niet nodig). B.v. soort melodie / hardheid etc mag van mij allemaal onthouden worden.

Buiten deze 3 dingen om vindt ik het een prima toestel en ik vind het sliden met dit apparaat echt geweldig. De dunheid en het gewicht zijn perfect waardoor ik na 3 maanden nog steeds lol heb in het opnemen van mijn telefoon etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadyNetworker schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:38:
[U700]
Check je berichten goed.

Waar haal je deze vandaan? En waar kan je controleren welke firmware versie je hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb trouwens een probleem met de u700. Heb dit toestel sinds dinsdag in mijn bezit. NU wilde ik van de week mijn bluetooth headset eraan koppelen, heb dat ding aangezet. bluetooth ook aan, en zoeken naar apparaten, nou hij vind gewoon niets:s.. hetzelfde is met andere telefoons die ook over BT beschikken. hij vind ze gewoon niet. Andere kunnen mij ook niet vinden. Terwijl mijn zichtbaarheid op aan staat. Bluetooth zelf staat ook aan.. de naam van de telefoon is gewijzigd in mijn forumnaam. Veilige modus staat aan.. en als die uitstaat heb ik hetzelfde probleem nog steeds.

Weet iemand hier een oplossing voor?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Lees de handleiding, vaak met je een dubbele combinatie van knoppen indrukken als je wilt Pairen voor de eerste keer. Als je dit eenmaal een keer hebt gedaan dan zal je telefoon hem vaker vinden. Dit is om misbruik van andere tegen te gaan. De pincode is bijna altijd '0000'
Bij de mijne ( Jabra BT150 ) is het: Aan/Uit-Knop + Volume'+'-Knop :)
Deze beide 5 sec inhouden, en dan blijft ie blauw, en dan kun je pairen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:23:
Lees de handleiding, vaak met je een dubbele combinatie van knoppen indrukken als je wilt Pairen voor de eerste keer. Als je dit eenmaal een keer hebt gedaan dan zal je telefoon hem vaker vinden. Dit is om misbruik van andere tegen te gaan. De pincode is bijna altijd '0000'
Bij de mijne ( Jabra BT150 ) is het: Aan/Uit-Knop + Volume'+'-Knop :)
Deze beide 5 sec inhouden, en dan blijft ie blauw, en dan kun je pairen...
geprobeerd maar vind het ding nog niets:S
maar als die het bij andere telefoons ook niet vind? wat dan wel...?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Ik ben 2 maanden in het bezit van m'n U600 en m'n mobieltje begint nu toch wel rare kuren te vertonen..

>> de touch toetsen reageren soms totaal niet, zelf niet als ik de knopjes 20X indruk (ik heb alles geprobeerd, de knopjes hard/zacht of kort/lang ingedrukt te houden, niets helpt);
>> het scherm springt soms spontaan op 'negatief' als ik de telefoon openslide (dus alle kleuren worden in negatief weergegeven - ziet er heel raar uit);
>> bij het aan/uit zetten reset de telefoon bepaalde functies die ik eerder wel heb opgeslagen.

Ik ga morgen maar even langs de BelCompany ff kijken of ik m'n mobieltje voor een andere om kan ruilen want dit is echt niet meer normaal. Ik kan soms m'n SMS berichten niet lezen omdat de toetsen het gewoon niet doen? :? :(

ps. ik heb m'n U600 nooit laten vallen o.i.d. er zitten zelfs geen krasjes op, dus daar kan het niet aan liggen.

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed ik ben zojuist naar TforTelecom gegaan, en die verkoper raadde me aan om de software van de telefoon te updaten, dat moest maar via een datakabel.. maar wat de holl hoe moet dat...? Prive berichtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit erover te denken om binnenkort een U700 aan te schaffen. Nu vraag ik me af of die leuke feature van het achergrondje wat meeveranderd per land, zoals bij de U600, ook op de U700 aanwezig is.
Verder nog belangrijke verschillen? (behalve intern geheugen, extra VGA cam op voorkant, draaiwieltje, spiegelscherm, en de internetverbinding?)
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke zojuist dus firmware geupdate op een of andere manier.. maar bluetooth werkt nog steeds niet.. verdomme... wat moet ik nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dicow, kun jij me vertellen of die feature op de U700 zit? Ben benieuwd hoe je probleem opgelost wordt... heb ook nog nooit eerder problemen gehad met BT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feature.. hoe bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat meebewegende achtergrondje als je naar het buitenland gaat, bij binnenkomende smsjes, het donker worden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet t niet, geloof niet dat het er op zit.. maar ben ook nog niet in het buitenland geweest ofzo. Binnenkomende smsjes wordt gelijk zichbaar van wie het afkomstig is en het donker worden gebeurt in 4-5 seconden het beeld verdwijnt dan.
wil je nog iets weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel, als het buiten donker wordt (ik noem maar wat, rond een uur of 22uur), dan wordt de molen op de achtergrond verlicht met lampjes en bij een binnenkomend smsje komt er een raket of vallende ster voorbij, dat bedoel ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oooh bedoel je dat nee dat zit hier niet op.. iig heb het nog niet ontdekt haha! Maar zo te zien zit het er ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:11:
[...]

Waar haal je deze vandaan? En waar kan je controleren welke firmware versie je hebt?
*#1234#
Werd zo geleverd.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de u700 en die achtergrond met het molentje (donker licht enz.) staat er bij mij wel op
-> menu, instellingen display- en verlichtingsinstellingen, displayinstellingen, achtergrond, living world.
heb er ook even naar moeten zoeken.

maar wat mij niet lukt is een spelletje erop zetten...
weet iemand hoe ik dat kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
ik heb U700BUGE7 firmware op me'n U700V... weet niet of dat wat uitmaakt 8)7 heb wel gelezen dat het toestel stopt met werken als je probeert de U700V en U700 firmware te verwisselen |:(
*weg*
Staat teveel troep die hier niet is toegestaan.
Linken daarheen is dan natuurlijk ook niet toegestaan.
voor alle samsung firmware

[ Voor 37% gewijzigd door Ginz op 12-09-2007 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcticWolf schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 11:42:
ik heb U700BUGE7 firmware op me'n U700V... weet niet of dat wat uitmaakt 8)7 heb wel gelezen dat het toestel stopt met werken als je probeert de U700V en U700 firmware te verwisselen |:( voor alle samsung firmware
Ik heb ook de U700V, had eerst de firmware van vodafone erop staan maar nu zit er de XXGF2 op.
Werkt allemaal prima :)

Enigste nadeel is wel dat het menu van de camera in het duits is, terwijl de rest gewoon nederlands is..

[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 12-09-2007 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:36:
ik heb de u700 en die achtergrond met het molentje (donker licht enz.) staat er bij mij wel op
-> menu, instellingen display- en verlichtingsinstellingen, displayinstellingen, achtergrond, living world.
heb er ook even naar moeten zoeken.

maar wat mij niet lukt is een spelletje erop zetten...
weet iemand hoe ik dat kan doen?
Ik heb mijn spellen erop gezet via euploader.com, je moet dan eerst de spellen uploaden met je computer.
Daarna kan je met een inlogcode simpel en snel via je telefoon de spellen downloaden.

Zitten wel kosten aan verbonden omdat je het internet op moet, ik heb nu 23 spellen erop gezet.
Ik heb vodafone was volgens mij 75 cent per 15minuten internet, dus valt opzich nog wel mee.

Een andere manier via de usb kabel had ik ook ergens gelezen alleen je moest dan de spellen ook weer beheren via een tooltje.
Je kon ze dus niet verwijderen via de telefoon.

De bovenste manier heb je daar geen last van :) en de spellen kan je via torrents vaak wel vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankjewel bobfakkel ga ik dat proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 17:39:
[...]

Ik heb ook de U700V, had eerst de firmware van vodafone erop staan maar nu zit er de XXGF2 op.
Werkt allemaal prima :)

Enigste nadeel is wel dat het menu van de camera in het duits is, terwijl de rest gewoon nederlands is..
tijdens het sms via T9 , als je woorden vormt , krijg je dan ook een pop-up waar je dan uit kan kiezen welke woord het is?
bij mij gebeurd dat namelijk niet, wat het sms best wel irritant maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nnndoh schreef op zondag 02 september 2007 @ 10:34:
[...]

tijdens het sms via T9 , als je woorden vormt , krijg je dan ook een pop-up waar je dan uit kan kiezen welke woord het is?
bij mij gebeurd dat namelijk niet, wat het sms best wel irritant maakt
Nee je krijgt geen pop-up, als je de 0 indrukt wisselt hij van de beschikbare woorden, staat het woord er niet tussen kan je hem alsnog spellen en invoeren :)

Trouwens iemand een idee hoe je de flits aan kan zetten zonder te filmen? ( heb nog wel eens een zaklamp nodig :P )
En hoe je groot scherm krijgt met video afspelen? ( sneltoets ) was op oudere samsungs altijd 1 inhouden.

En is er een nieuwere firmware beschikbaar voor de U700, ik heb U700XXGF2.
Ik zag wel een U700XEGG3 beschikbaar staan, is deze ook met NL erin?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Ik heb een probleem met de usb aansluiting met mijn U600. De telefoon reageert in het geheel niet op het aansluiten aan een pc (meerdere pc's geprobeerd).
Hij deed het eerst wel probleemloos maar van het een op het andere moment niet meer. Harde reset werkt niet (buiten dat ik al mijn nummers etc kwijt ben. Update pc studio, werkt niet. herinstall usb drivers werkt niet. Hij lijkt op te laden, batterij-indicator beweegt, maar echt opladen doet hij niet.
Iemand enig idee voor hij retour gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 17:08:
[...]
Trouwens iemand een idee hoe je de flits aan kan zetten zonder te filmen? ( heb nog wel eens een zaklamp nodig :P )
volume +- aan de zijkant ingedrukt houden als telefoon open geschoven is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy_J schreef op zondag 02 september 2007 @ 21:32:
[...]

volume +- aan de zijkant ingedrukt houden als telefoon open geschoven is
Is dit voor de U700? want de lamp gaat niet aan :P
Pagina: 1 ... 13 ... 24 Laatste