Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy_J schreef op zondag 02 september 2007 @ 21:31:
Ik heb een probleem met de usb aansluiting met mijn U600. De telefoon reageert in het geheel niet op het aansluiten aan een pc (meerdere pc's geprobeerd).
Hij deed het eerst wel probleemloos maar van het een op het andere moment niet meer. Harde reset werkt niet (buiten dat ik al mijn nummers etc kwijt ben. Update pc studio, werkt niet. herinstall usb drivers werkt niet. Hij lijkt op te laden, batterij-indicator beweegt, maar echt opladen doet hij niet.
Iemand enig idee voor hij retour gaat?
Welk OS gebruik je? als je Windows gebruikt kan je kijken of er misschien conflicten zijn? in de lijst met stuurprogramma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 17:45:
[...]

Ik heb mijn spellen erop gezet via euploader.com, je moet dan eerst de spellen uploaden met je computer.
Daarna kan je met een inlogcode simpel en snel via je telefoon de spellen downloaden.

Zitten wel kosten aan verbonden omdat je het internet op moet, ik heb nu 23 spellen erop gezet.
Ik heb vodafone was volgens mij 75 cent per 15minuten internet, dus valt opzich nog wel mee.

Een andere manier via de usb kabel had ik ook ergens gelezen alleen je moest dan de spellen ook weer beheren via een tooltje.
Je kon ze dus niet verwijderen via de telefoon.

De bovenste manier heb je daar geen last van :) en de spellen kan je via torrents vaak wel vinden :)
Heb je ook al eens geprobeert een applicatie erop te zetten? Ik zag dingen als "BlueTooth chat" enzo die me wel wat leken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Weet iemand of er een putty-achtig progje is voor op de U700 ?

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 22:55:
[...]

Welk OS gebruik je? als je Windows gebruikt kan je kijken of er misschien conflicten zijn? in de lijst met stuurprogramma's.
Win XP, zijn ook geen conflicten nergens. Denk ook dat het aan de telefoon ligt, maar hoe en waarom geen idee.

Lampje is bij de u600, weet niet of het bij de u700 net zo werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booth schreef op maandag 03 september 2007 @ 08:18:
[...]

Heb je ook al eens geprobeert een applicatie erop te zetten? Ik zag dingen als "BlueTooth chat" enzo die me wel wat leken ;)
Hmm nee nog niet naar gekeken, de samsung paketten die ik heb zijn alleen maar wallpapers, ringtones, games enzo.

Maar waar zag je die "dingen" dan? :D misschien zit er nog wel wat praktisch tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadyNetworker schreef op maandag 03 september 2007 @ 09:43:
Weet iemand of er een putty-achtig progje is voor op de U700 ?
Denk het niet, hoe wil je eigenlijk connecten met een computer of server zonder toegang tot een netwerk? Heb je dan niet Wi-Fi nodig?
Zou anders wel vet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 11:32:
Denk het niet, hoe wil je eigenlijk connecten met een computer of server zonder toegang tot een netwerk? Heb je dan niet Wi-Fi nodig?
Connecten kan via GPRS/UMTS aangezien de U700 geen WLAN heeft.
Ik denk niet dat er een progje als Putty voor bestaat. Onder Symbian draait Putty wel :)

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
http://www.xk72.com/midpssh/

Eerste hit met een google op ssh en j2me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
meeste tooltjes van http://www.getjar.com werken ook goed op de samsung U700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP!!

Ik heb vanuit niets een probleem met m'n U600. Als ik hem dichtschuif gaat m'n scherm op zwart, ipv op dim (standby) zoals eerst het geval was.
Als ik word gebeld blijft het scherm zelfs zwart, kan dus niet zien wie er belt voordat ik hem openschuif. Het toetsenbord werkt wel als hij dichtgeschoven is, maar scherm blijft zwart!

Wie o wie kan me helpen want dit is gewoon k*t! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:44:
HELP!!

Ik heb vanuit niets een probleem met m'n U600. Als ik hem dichtschuif gaat m'n scherm op zwart, ipv op dim (standby) zoals eerst het geval was.
Als ik word gebeld blijft het scherm zelfs zwart, kan dus niet zien wie er belt voordat ik hem openschuif. Het toetsenbord werkt wel als hij dichtgeschoven is, maar scherm blijft zwart!

Wie o wie kan me helpen want dit is gewoon k*t! :P
Ik had soortgelijke problemen en ik heb m'n mobieltje gewoon teruggebracht naar de winkel ik hem gekocht had. Dit soort dingen vallen onder garantie dus das geen probleem. Waarschijnlijk is het een software probleem dat redelijk makkelijk opgelost kan worden. Je bent je mobieltje dan wel 2 weken kwijt..

Ik moet nog een weekje wachten voordat ik m'n U600 weer terug krijg :z

[ Voor 4% gewijzigd door Energy99 op 04-09-2007 17:53 ]

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil hem liever niet wegbrengen...iemand anders hetzelfde probleem gehad en dit opgelost met een firware-update ofzo??

• Wienen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-08 09:01
Geachte heren/dames,

Ik ben in het bezit van de U600 met orange abbo. Nu zit er dus de orange software op waar ik al niet blij mee ben maar helaas niet anders is. Maar nu wil ik dus de wereldklok instellen als achtergrond maar ik krijg dit niet voor elkaar! Standaar stond er een achtergrond ingesteld van orange, ik heb de tijd ingesteld op automatisch maar kan nergens de optie vinden om de wereldklok in te stellen! Heb wel een optie gevonden wereldklok en als ik daar op ga staan komt er wel UIT bij te staan. Maar ik kan deze niet inschakelen. Iemand een idee?

Alvast bedankt..

[ Voor 98% gewijzigd door Wienen op 06-09-2007 10:05 ]

• n1els
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 11:25
Omdat mijn abonnement alweer bijna verlopen was, heb ik inmiddels van mijn vrienden van KPN een U700 gekregen. Hij ziet er erg mooi uit... maar wat een kut menu.

klopt het dat:
-die kloterige toetsknoppen niet uitkunnen? als je door de menu's klikt lijkt het net een kermis
-er geen Nederlandstalige T9-invoer bij zit?
-de gemiddelde u700 bezitter de standaard kermisinstellingen wel op prijs stelt? (als je een telefoonnummer intypt krijgt standaard elk nummer een andere kleur.
-het enige thema het kitscherige Living World is, met analoge klok met romeinse cijfers en truttige molen?

Ik heb hem nu een paar dagen, maar ik vind het jammer dat ik de doos heb opengemaakt, anders had ik hem teruggestuurd naar KPN en een andere uitgezocht.

Mijn vorige telefoon is een Sony Ericsson K800i, en ik vind de interface daarvan zowieso duidelijker, maar ook de functionaliteiten zijn uitgebreider. Bovendien is het geen schreeuwende telefoon qua toetstonen en beltonen en dergelijke.

Dimidium facti qui bene coepit habet: sapere aude.

• komani86
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-11-2021
n1els schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:45:
klopt het dat:
-die kloterige toetsknoppen niet uitkunnen? als je door de menu's klikt lijkt het net een kermis
-er geen Nederlandstalige T9-invoer bij zit?
-de gemiddelde u700 bezitter de standaard kermisinstellingen wel op prijs stelt? (als je een telefoonnummer intypt krijgt standaard elk nummer een andere kleur.
-het enige thema het kitscherige Living World is, met analoge klok met romeinse cijfers en truttige molen?
Je had beter bij SE kunnen blijven, de U700 is qua specs niet, neem het voor het uiterlijk, ik heb allerlei dingen over de specs samen met andere posters al paar paginas terug beschreven.

-wat bedoel je met "kloterige toetsknoppen"? het geluid? dat kan je gewoon op 0 zetten, nadeel is dat wel al het geluid (flitser etc) ook uitgaat
-NL invoer heb ik wel, zag em niet in het menu maar als je * ingedrukt houd dan zie je wel de nederlandse vlag en kan je ook gewoon NLse woorden intypen.
-je kan bij je instellingen als je even goed kijkt bij "display en verlichting">displayinstellingen>belweergave het zo aanpassen als jij het wilt.
- de "themas" kan je downloaden of je kan gewoon je eigen gif achtergrond zetten als je wilt.

[ Voor 4% gewijzigd door komani86 op 06-09-2007 13:39 ]

• komani86
ShadyNetworker schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:38:
[U700]
Check je berichten goed.
Het kan zijn dat ze allemaal op je simkaart staan.
Hele vreemde situatie dit, als ik een SMSje krijg wordt ie meteen opgeslagen op mn SIMkaart en NIET in het foongeheugen.

Volgens mij kun je dit ook nergens instellen, enige dat overblijft is het steeds handmatig verplaatsen naar het foongeheugen.
Echt een goed geval van WTF?

Zijn er meer die hier last van hebben?
Ik draai zelf ook de laatste firmware voor europa, U700CEGG2

Weet iemand trouwens een tooltje waarmee je snel filmpjes kan omzetten naar 320*240 formaat zodat ik ze kan bekijken op mn U700?
je kan geen 320x240 op je tel doen..
komani86 in "Het Samsung U600/U700 topic"
check mijn post hier ik heb het allemaal al uitgezocht, als je even google.com video converter doet dan vind je vast wel een om het te testen, ik heb ook meerdere converters geprobeerd..

• jorn_87
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-12-2015
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 09:36:
De G600 heeft wel een camera aan de voorkant, linksboven zit die dat is hier wel te zien
[afbeelding]

en op youtube staat er ook al een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=7RY9BmfM8I4

maja wat Ginz al zegt je kan blijven wachten, maar ze blijven weer met nieuwe dingen aankomen
Heb vandaag de G600 gekocht. Er zit geen camera voorin... Verder toptoestel!

Verwijderd

jorn_87 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:06:
[...]

Heb vandaag de G600 gekocht. Er zit geen camera voorin... Verder toptoestel!
Weet je zeker dat je niet de U600 hebt gekocht ipv G600?

Specificaties camera G600

Camera

Camera Ja
Megapixels 5 megapixels
Maximale fotoresolutie 2592x1944 pixels
Digitale zoom Yesx
Optische zoom Nee
Autofocus Ja
Flitser Ja
Video opnemen Ja
Tweede (front) camera Ja

Verwijderd

Kan iemand me vertellen hoe je de provider tekst(in dit geval Tmobile) kan verwijderen van je display op de U700?
Bij andere Samsung toestellen heb je bij het display menu een tekst gedeelte waar je dingen kan aanpassen maar ik zie dat niet op de U700 of ze hebben het goed verborgen 8)7
Alvast bedankt!

• WCborstel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09-2017
Hoe is het Bang en Olufsen geluid eigenlijk met koptelefoon op de U700, net als een goede MP3-speler? Of niet anders dan een andere gsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wienen
Modbreak:Communicatie gaat middels het forum. Is het niet toegestaan op het forum, post het dan niet. Vragen of iemand contact met jou wilt opnemen doe je maar middels mail oid

[ Voor 85% gewijzigd door Ginz op 12-09-2007 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damnnnnnnnn wat een response krijg je hier joh,wat een saaiheid !
Is iedereen pleite of allemaal overgestapt op Nokia en SE? :P
Have fun dan maar ofzo ...Laterssssssssssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bestaat er een programma om het menu te veranderen qua kleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 23:07:
bestaat er een programma om het menu te veranderen qua kleuren?
volgens mij kan dat alleen maar als je de originele samsung firmware erop zet....
wil je nog meer flashy stuff... dan moet je de originele koreaanse software zien te vinden :9 wat onmogelijk is >:)

http://www.anycall.com/event/w300_ufo2/event_main.jsp <-- U700

heb vandaag me'n software geupdate naar de U700XXGF2 en die ziet er wel een stuk mooier uit! ding heeft nu opeens ook een stuk meer functies.

[ Voor 20% gewijzigd door ArcticWolf op 09-09-2007 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Kun je het ook door een gewone Vodafone winkel laten flashen?

Hoe minimaliseer je trouwens de mp3speler van de U700?

[edit]
ArcticWolf schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 10:34:
[...]

heb vandaag me'n software geupdate naar de U700XXGF2 en die ziet er wel een stuk mooier uit! ding heeft nu opeens ook een stuk meer functies.
Welke functies heb je meer en wat is er mooier aan?

[ Voor 58% gewijzigd door Booth op 09-09-2007 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Booth schreef op zondag 09 september 2007 @ 20:18:
Kun je het ook door een gewone Vodafone winkel laten flashen?

Hoe minimaliseer je trouwens de mp3speler van de U700?

[edit]

[...]

Welke functies heb je meer en wat is er mooier aan?
ik had al in een vodafone winkel gevraagd of ze ook firmware updates deden... dat doen ze niet, toen heb ik GAMI telecom gebeld in arnhem (1 van de grotere telefoon support centers hier) maar die hadden nog geen nieuwe software en duurde minstens 3 weken om het op te sturen 8)7 .
daarna ben ik verder gaan kijken op andere forums en heb maar besloten om me'n telefoon te flashen... het blijkt dat het percentage wat misgaat zeer laag ligt bij samsung.

zozo is het menu een stuk mooier, je kan alle knoppen zelf aanpassen nu, de browser is nieuwer (en sneller lijkt het). de mp3 speler is een stuk makkelijker (meer sorteer functies) en je kan gewoon doorbrowsen tijdens het spelen, minimaliseren kan ook en dan werkt internet/mail etc.. nog gewoon goed en het geluid hapert niet (dat kan bij de originele vodafone firmware niet!)
nog een positief iets. bij mijn std vodafone software zat een ******* bug. als je belde of gebeld werd en je hing op (dicht sliden) dan lockte die bij mij niet.... en vond hij het nog weleens leuk om andere nummers op te gaan bellen als die in je broekzak zat, dit is nu ook opgelost, de telefoon blijft gewoon gelockt tijdens het open/dicht sliden. (als je gebeld wordt)
verder heb je nu std gmail en google search in het menu (kan je ook switchen).
de camera heeft meer functies gekregen.
wat ik persoonlijk handig vind is de "auto email check"... daarin kan je zelf bepalen (mocht je geen pushmail hebben) wanneer die de mails download van de vodafone server.

instellingen terug halen na de flash is het makkelijkste via www.samsungmobile.com (werkt ook nog snel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Even een vraagje, mijn vriendin heeft dit toestel sinds gisteren (witte versie, via T-mobile), maar de foto's die het ding maakt zijn echt om te janken. Gruizig en krijgen een soort extra oplichting wanneer het eindresultaat getoond wordt.
Nou lijkt het wel of er een soort nachtmodus geactiveerd is, als je de camera als zoeker gebruikt, dan is er een grote vertraging wanneer je beweegt. Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd, ISO-waardes, flits aan/uit, macro aan/uit, resoluties terugbrengen, zodat hij het misschien wat makkelijker bij kan houden. Niets helpt, ik maak nota bene met mijn 6230 mooiere foto's. Iemand een idee qua instellingen, of zal dit een defect exemplaar zijn? Want hij haalt het bij lange na niet bij de kwaliteit van de foto's die op de eerste pagina's van dit topic worden gehaald, zelfs niet als ik foto's in gewoon klaar daglicht maak.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

ArcticWolf schreef op zondag 09 september 2007 @ 20:41:
[...]

ik had al in een vodafone winkel gevraagd of ze ook firmware updates deden... dat doen ze niet, toen heb ik GAMI telecom gebeld in arnhem (1 van de grotere telefoon support centers hier) maar die hadden nog geen nieuwe software en duurde minstens 3 weken om het op te sturen 8)7 .
daarna ben ik verder gaan kijken op andere forums en heb maar besloten om me'n telefoon te flashen... het blijkt dat het percentage wat misgaat zeer laag ligt bij samsung.

zozo is het menu een stuk mooier, je kan alle knoppen zelf aanpassen nu, de browser is nieuwer (en sneller lijkt het). de mp3 speler is een stuk makkelijker (meer sorteer functies) en je kan gewoon doorbrowsen tijdens het spelen, minimaliseren kan ook en dan werkt internet/mail etc.. nog gewoon goed en het geluid hapert niet (dat kan bij de originele vodafone firmware niet!)
nog een positief iets. bij mijn std vodafone software zat een ******* bug. als je belde of gebeld werd en je hing op (dicht sliden) dan lockte die bij mij niet.... en vond hij het nog weleens leuk om andere nummers op te gaan bellen als die in je broekzak zat, dit is nu ook opgelost, de telefoon blijft gewoon gelockt tijdens het open/dicht sliden. (als je gebeld wordt)
verder heb je nu std gmail en google search in het menu (kan je ook switchen).
de camera heeft meer functies gekregen.
wat ik persoonlijk handig vind is de "auto email check"... daarin kan je zelf bepalen (mocht je geen pushmail hebben) wanneer die de mails download van de vodafone server.

instellingen terug halen na de flash is het makkelijkste via www.samsungmobile.com (werkt ook nog snel)
Oké ik ben geprikkeld ;) T9 is nog nederlands enzo?

Zou je me misschien een mailtje kunnen sturen met hoe je het gedaan hebt? Want ik kan niet echt goed vinden hoe en wat.. Bvd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ja zou ik ook wellis willen weten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wienen
Mijn U600 heb ik afgelopen weekend van de orang brand geflashed naar de originele firmware! Ik ben hier zeer tevreden over, vooral nu gewoon alle opties beschikbaar zijn!

Zeker een aanrader voor degene met een branded telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Laatst online: 09:38
Zojuist m'n U600 binnen va KPN; géén speling! Pffff... Gelukkig!

Helaas wél Justin én simlock.... Damn...
Wienen schreef op maandag 10 september 2007 @ 12:00:
Mijn U600 heb ik afgelopen weekend van de orang brand geflashed naar de originele firmware! Ik ben hier zeer tevreden over, vooral nu gewoon alle opties beschikbaar zijn!

Zeker een aanrader voor degene met een branded telefoon!
Hoe hebbie dit gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wienen
Ferret schreef op maandag 10 september 2007 @ 13:19:
Zojuist m'n U600 binnen va KPN; géén speling! Pffff... Gelukkig!

Helaas wél Justin én simlock.... Damn...

[...]

Hoe hebbie dit gedaan?
Dat mag hier niet gemeld worden.

[ Voor 9% gewijzigd door Ginz op 12-09-2007 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:17

ChUcKiE

Dus........

Modbreak:Communicatie gaat middels het forum. Is het niet toegestaan op het forum, post het dan niet. Vragen of iemand contact met jou wilt opnemen doe je maar middels mail oid

[ Voor 85% gewijzigd door Ginz op 12-09-2007 01:32 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Laatst online: 09:38

[ Voor 78% gewijzigd door Ginz op 12-09-2007 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super bedankt,
en raak je dan ook al je instellingen kwijt weer?

[ Voor 60% gewijzigd door Ginz op 12-09-2007 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wienen
Zodra ik thuis ben van het werk volgt de mail!!

En jahh alle instellingen, telefoonnr's, games etc zijn verdwenen!!!

[ Voor 43% gewijzigd door Wienen op 10-09-2007 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd geen snooze functie op de G600. Is echt onhandig. En heb ook nog geen manier gevonden om het irritante geluid uit te zetten als je wijzigingen invoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Zit er uTrack op de U700?? (dat is toch die diefstalbeveiliging?)

• Sandermvdb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:55

Sandermvdb

Regret is a wasted emotion...

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:35:
Kan iemand me vertellen hoe je de provider tekst(in dit geval Tmobile) kan verwijderen van je display op de U700?
Bij andere Samsung toestellen heb je bij het display menu een tekst gedeelte waar je dingen kan aanpassen maar ik zie dat niet op de U700 of ze hebben het goed verborgen 8)7
Alvast bedankt!
Mij is dit ook nog niet gelukt :(

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:15

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Wie kan me vertellen welke instellingen ik moet gebruiken voor video op de u600. ik zet de video's om naar 320, mp4, aac, maar ik krijg steeds een foutmelding. wat doe ik verkeer?

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Mijn oude robuuste samsung gx10i :9 is aan vervanging toe en heb mij oog laten vallen op de U600. Om dat ik veel sms vind ik het belangrijk dat je snel en makkelijk kan sms. Op gsmarena heb ik begrepen dat deze telefoon eigenlijk voor smsen zwaar irritant is omdat het traag is en omdat het editen van typefouten onlogisch werk en daardoor zeer frustreerd kan zijn. Daar zit ik dus niet op te wachten.

Zijn deze klachten herkenbaar, heeft de U700 dat niet ?

Mijn alternatief is de U700 of LG KE0970 of weet iemand een andere goede slidetelefoon

[ Voor 4% gewijzigd door shades op 12-09-2007 19:27 ]

https://k1600gt.nl

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

G600 ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Verwijderd

shades schreef op woensdag 12 september 2007 @ 19:23:
Mijn oude robuuste samsung gx10i :9 is aan vervanging toe en heb mij oog laten vallen op de U600. Om dat ik veel sms vind ik het belangrijk dat je snel en makkelijk kan sms. Op gsmarena heb ik begrepen dat deze telefoon eigenlijk voor smsen zwaar irritant is omdat het traag is en omdat het editen van typefouten onlogisch werk en daardoor zeer frustreerd kan zijn. Daar zit ik dus niet op te wachten.

Zijn deze klachten herkenbaar, heeft de U700 dat niet ?

Mijn alternatief is de U700 of LG KE0970 of weet iemand een andere goede slidetelefoon
Ik heb de U700, heb geen last van "irritant" sms'en.

De G600 is nieuwer alleen weet niet hoe het daar bij is, en als je om geluid geeft is LG minder na wat ik hoor.
Vooral de Shine moet echt een prut geluid produceren.

• shades

shades

huh ?

ik las zojuist ook over de G600 ja, die heeft ook geen touchtoetsjes dacht ik (lijkt me positief) Lijkt me een interessant toestelletje. Is die al verkrijgbaar bij een tcom provider ?

• NeoMe

NeoMe

#Addict

die laatste vraag kun je beter ff google voordat we hier reclame maken voor gsm-sites :)
gsm.pagina.nl zoek en gij zult vinden.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• shades

shades

huh ?

NeoMe schreef op woensdag 12 september 2007 @ 23:11:
die laatste vraag kun je beter ff google voordat we hier reclame maken voor gsm-sites :)
gsm.pagina.nl zoek en gij zult vinden.
Ja precies - ik had al zo'n vermoeden dat die reactie ging komen. Kan het natuurlijk best zelf onderzoeken e doch bedankt voor de link want die kende in nog niet. Hou me niet zo erg bezig met telefoons totdat je natuurlijk een nieuwe nodig hebt :)

[ Voor 16% gewijzigd door shades op 13-09-2007 10:56 ]

• Wienen
Heel misschien is dit een stomme vraag maar heb voorheen altijd een SE gehad waar ik tot mijn spijt afscheid van heb genomen!

Nu heb ik dus sinds kort de U600 en naarmate van langer gebruik raak ik wel gewend aan deze telefoon! Echter het smsen is en blijft heel omslachtig vergeleken met SE!

Ik type mijn smsjes in T9 stijl waarbij je op het begin omlaag kunt voor andere woord keuzes en later omhoog moet voor de woordkeuzes! Dit gaat bij mij nog wel eens fout en moet dus het woord wissen en opnieuw invoeren voor ik weer het keuze menu krijg uit de andere woordkeuzes.

Is er een manier om het keuze menu te krijgen zonder het woord te hoeven wissen en opnieuw te typen?

Mvg,

Wienen

• MrsRossi
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 21:51:
[...]

Ik heb de U700, heb geen last van "irritant" sms'en.

De G600 is nieuwer alleen weet niet hoe het daar bij is, en als je om geluid geeft is LG minder na wat ik hoor.
Vooral de Shine moet echt een prut geluid produceren.
Zit er een diefstalbeveiliging op?;)

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik weet niet of dit al bekend is, maar als je een MMF of een MID hebt kun je die wel als Smstoon instellen bij de U700, onder het kopje "mijn waarschuwingstonen" oid.

Nu nof ff kijken hoe je een mp3 naar mmf kan omzetten ;)

Verwijderd

MrsRossi schreef op donderdag 13 september 2007 @ 13:58:
[...]

Zit er een diefstalbeveiliging op?;)
Ja zit er op :) ik heb heb hem geactiveerd. ( Mobiele tracker )

Als er andere sim kaart in komt krijgt een vooraf ingesteld nummer ( max van 2 ) een smsje.
Met daarin het IMEI nummer, en het huidige telefoon nummer. Zover ik weet.

Verwijderd

Is er nu iemand die de Firmware U700XEGG3 gebruikt?

Ik heb zelfs nog steeds U700XXGF2, maar deze is al oud.
Ik heb wel gelezen dat duitse taal word ondersteund, misschien ook nederlands? Aangezien deze is gemaakt voor Ukraine, Russia, Bulgaria, Lithuania, Latvia, Estonia en Kazakhstan.

Of is er ergens XXGF4 beschikbaar?, sommige hebben deze firmware al wel :)

Heb nog steeds dat Duitse camera menu 8)7 terwijl de rest nederlands is |:(

• MrsRossi
Booth schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:21:
Ik weet niet of dit al bekend is, maar als je een MMF of een MID hebt kun je die wel als Smstoon instellen bij de U700, onder het kopje "mijn waarschuwingstonen" oid.

Nu nof ff kijken hoe je een mp3 naar mmf kan omzetten ;)
www.zamzar.com

doodsimpel ;)

• ArcticWolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:46:
Is er nu iemand die de Firmware U700XEGG3 gebruikt?

Ik heb zelfs nog steeds U700XXGF2, maar deze is al oud.
Ik heb wel gelezen dat duitse taal word ondersteund, misschien ook nederlands? Aangezien deze is gemaakt voor Ukraine, Russia, Bulgaria, Lithuania, Latvia, Estonia en Kazakhstan.

Of is er ergens XXGF4 beschikbaar?, sommige hebben deze firmware al wel :)

Heb nog steeds dat Duitse camera menu 8)7 terwijl de rest nederlands is |:(
is zeer weinig over te vinden iig... ;)
weet jij toevallig wat de SAT functie doet in internal menu -> conditional features?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcticWolf schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:38:
[...]

is zeer weinig over te vinden iig... ;)
weet jij toevallig wat de SAT functie doet in internal menu -> conditional features?
Ik heb geen idee, het enigste wat ik kon vinden over SAT was iets over softwareproblemen die werden geconstanteerd ofzo.

Misschien iets met debug te maken?
Voor als nog dit is maar een gok :)

Heb verder niet echt iets bijzonders gezien in het internal menu van de U700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
SAT staat voor Software Application Toolkit. Je kunt het zien als programmaatjes die op de SIM-kaart staan, en die door de SIM-kaart zelf kunnen worden uitgevoerd. "Value added services" noemen ze het. Een nuttige toepassing hiervan ben ik nog niet tegengekomen, behalve tot het genereren van extra inkomsten voor de telco's met diensten die ook beter en gratis op (mobiel) internet te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
okay bedankt ^^

ik ben nog iets anders tegengekomen... bij de vodafone software liep de java-app gewoon door als je hem dicht-slide maar hij lockte wel... dit heb ik bij samsung software niet hij sluit nu gewoon de software af, maar misschien mis ik een instelling? iemand enig idee?

[ Voor 6% gewijzigd door ArcticWolf op 14-09-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren de U700 in mijn bezit en ben toch wel lichtelijk teleurgesteld.

Oke, het design en scherm zijn top, maar van de mogelijkheden had ik toch wel iets meer verwacht. Ik hoop dan ook dat er meer mogelijk is dan dat ik tot op heden heb kunnen ontdekken.

- Ten eerste de menustructuur; tijdens het bladeren schiet je vaak zomaar terug naar het beginscherm. Af en toe komt dat doordat ik een van de tiptoetsen aanraak, maar ik heb ook het idee dat er af en toe wat bugs in de software zitten.

- Ten tweede heb ik voor de U700 gekozen om snel te kunnen internetten. Ik wilde graag een FM-radio en daarom had ik in eerste instantie de U600 op het oog. Ik had ergens gelezen dat je met snel internet ook streaming radio kan luisteren, dus heb ik uiteindelijk voor de U700 gekozen. Ik heb een tijdje gezocht op internet, maar streaming radiozenders die het op de U700 ook echt doen heb ik tot op heden nog niet gevonden. Hetzelfde geldt voor streaming video, volgens mij moet ook dat mogelijk zijn met de U700, maar ook dat is nog nergens gelukt.

- Snel internet is een mooie optie van de U700 waarbij werd verteld dat je kan internetten op het echte internet i.p.v. wappen. Het is dan ook niet leuk om te merken dat bij vrijwel iedere pagina de melding verschijnt dat er niet voldoende geheugen is om de gehele pagina te laden. Ik hoop dat hier nog oplossingen voor zijn met firmware-updates o.i.d.

- Heel leuk dat er een RSS-lezer op zit, maar ik heb nog geen enkele feed werkend kunnen krijgen. Wie heeft een idee hoe dit werkt.

- De camera is voor foto's erg goed. Maar de kwaliteit van de filmjes is belabberd. Ik heb nog geen optie om filmpjes in mp4 formaat te maken gezien, terwijl dat op de U600 wel zou moeten kunnen.......

- HSPDA zou erg snel zijn... Persoonlijk merk ik daar vrij weinig van. Ik zit nog een maandje aan mijn oude abonnement vast bij Telfort en ik heb het alleen nog maar via dat abonnement geprobeerd, zonder internetabonnement. Ik hoop dan ook dat het via T-mobile wat beter gaat.

Dan nog even wat vragen:
Ik heb firmware U700CEGG2. Is er al een nieuwere versie? En is het makkelijk om dat zelf aan te passen?

Kan je dat thema van andere landen ook op je scherm krijgen? Ik vind die molen leuk, maar de eifeltoren vind ik veel mooier om te zien.

Is het mogelijk om met een andere internetbrowser te internetten. Ik heb momenteel Netfront, maar dat vind ik niet heel erg prettig werken.

Kan je je favorieten ook aanpassen? De volgorden veranderen en die Samsung Funclub links verwijderen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komani86 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:37:
[...]

Je had beter bij SE kunnen blijven, de U700 is qua specs niet, neem het voor het uiterlijk, ik heb allerlei dingen over de specs samen met andere posters al paar paginas terug beschreven.

-wat bedoel je met "kloterige toetsknoppen"? het geluid? dat kan je gewoon op 0 zetten, nadeel is dat wel al het geluid (flitser etc) ook uitgaat
-NL invoer heb ik wel, zag em niet in het menu maar als je * ingedrukt houd dan zie je wel de nederlandse vlag en kan je ook gewoon NLse woorden intypen.
-je kan bij je instellingen als je even goed kijkt bij "display en verlichting">displayinstellingen>belweergave het zo aanpassen als jij het wilt.
- de "themas" kan je downloaden of je kan gewoon je eigen gif achtergrond zetten als je wilt.
mag jij mij vertellen waar je die thema's dan kan downloaden.. want ik krijg het niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

"Error: Upload at least one file before trying to convert."
Waar moet ik uploaden :?

[edit]
Laat maar, je kunt niet van Mp3 naar MMF..

[edit2]
Ook niet van Wav naar MMF.

[edit3]
Het moet trouwens wel kunnen, ik heb een mmfje van Tony Montana (you fuck with me, you're fucking with the best) waar je gewoon een stem in hoort

[edit4]
het kan dus wel :D mp3tjes omzetten naar mmf met een mp3 to mmf converter, en dan kun je hem vervolgens als smstoon instellen :)

misschien voor in de startpost? O-)

[ Voor 50% gewijzigd door Booth op 14-09-2007 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 19:59:
Ik heb sinds gisteren de U700 in mijn bezit en ben toch wel lichtelijk teleurgesteld.

Oke, het design en scherm zijn top, maar van de mogelijkheden had ik toch wel iets meer verwacht. Ik hoop dan ook dat er meer mogelijk is dan dat ik tot op heden heb kunnen ontdekken.

- Ten eerste de menustructuur; tijdens het bladeren schiet je vaak zomaar terug naar het beginscherm. Af en toe komt dat doordat ik een van de tiptoetsen aanraak, maar ik heb ook het idee dat er af en toe wat bugs in de software zitten.

- Ten tweede heb ik voor de U700 gekozen om snel te kunnen internetten. Ik wilde graag een FM-radio en daarom had ik in eerste instantie de U600 op het oog. Ik had ergens gelezen dat je met snel internet ook streaming radio kan luisteren, dus heb ik uiteindelijk voor de U700 gekozen. Ik heb een tijdje gezocht op internet, maar streaming radiozenders die het op de U700 ook echt doen heb ik tot op heden nog niet gevonden. Hetzelfde geldt voor streaming video, volgens mij moet ook dat mogelijk zijn met de U700, maar ook dat is nog nergens gelukt.

- Snel internet is een mooie optie van de U700 waarbij werd verteld dat je kan internetten op het echte internet i.p.v. wappen. Het is dan ook niet leuk om te merken dat bij vrijwel iedere pagina de melding verschijnt dat er niet voldoende geheugen is om de gehele pagina te laden. Ik hoop dat hier nog oplossingen voor zijn met firmware-updates o.i.d.

- Heel leuk dat er een RSS-lezer op zit, maar ik heb nog geen enkele feed werkend kunnen krijgen. Wie heeft een idee hoe dit werkt.

- De camera is voor foto's erg goed. Maar de kwaliteit van de filmjes is belabberd. Ik heb nog geen optie om filmpjes in mp4 formaat te maken gezien, terwijl dat op de U600 wel zou moeten kunnen.......

- HSPDA zou erg snel zijn... Persoonlijk merk ik daar vrij weinig van. Ik zit nog een maandje aan mijn oude abonnement vast bij Telfort en ik heb het alleen nog maar via dat abonnement geprobeerd, zonder internetabonnement. Ik hoop dan ook dat het via T-mobile wat beter gaat.

Dan nog even wat vragen:
Ik heb firmware U700CEGG2. Is er al een nieuwere versie? En is het makkelijk om dat zelf aan te passen?

Kan je dat thema van andere landen ook op je scherm krijgen? Ik vind die molen leuk, maar de eifeltoren vind ik veel mooier om te zien.

Is het mogelijk om met een andere internetbrowser te internetten. Ik heb momenteel Netfront, maar dat vind ik niet heel erg prettig werken.

Kan je je favorieten ook aanpassen? De volgorden veranderen en die Samsung Funclub links verwijderen bijvoorbeeld.
die touchbuttons wennen....

streaming heb ik nog niet getest... maar check http://www.mywaves.com/site/index2.html & nieuws: Winamp gaat media streamen naar consoles en mobieltjes

RSS werkt wat rottig maar het werkt wel hoor....

De U700 heeft zo zo een hoop problemen met video... hoop hier binnenkort een nieuwe firmware voor te krijgen.

Geheugen probleem moet opgelost zijn door met de originele samsung firmware te updaten

ik haal toch echt 200KB/s... wat op het moment het max is.

Lees terug op het forum over updaten....

Over de achtergrond weet ik niks

Verwijderd

Ik heb de U700 nu ongeveer een maand in bezit. Ik zit nu echter met een probleem: er is een grote speling aanwezig. Als ik mijn u700 uitschuif gaat het uitgeschoven gedeelte helemaal naar links en naar rechts en dit lijkt steeds erger te worden. In het begin zat dit gewoon vast maar nu begint het super irritant te worden. Heeft iemand anders ervaring met deze problemen? En kan ik hiermee naar mijn provider bellen om een nieuw toestel te vragen?

Bovendien wil ik graag weten of het mogelijk is de startpagina weg te halen bij internet. Ik ben namelijk op vakantie geweest en tijdens het uit mijn zak halen of in mijn zak is hij op het internet gegaan in het buitenland. Dit heeft me zo`n 10 euro gekost terwijl ik helemaal niets wilde zoeken.

Alvast bedankt

• ArcticWolf
  • Niet online
settings -> network settings -> connections -> Vodafone live -> edit -> Home url
(heb me'n telefoon op engels staan... weet niet hoe het in het nederlands eruit ziet.)

over het sliden weet ik niks van.. heb wel wat speling maar wordt niet erger ofzo.

Verwijderd

Als ik bij vodafone live instellingen kijk bij opties kan ik niet de opdracht bewerken uitvoeren.
Wel kan ik bewerken bij Vodafone MMS. Ik heb nu dus een nieuwe verbinding aangemaakt en als ik nu wil connecten dan zegt die dienst niet beschikbaar. Dus het zomaar op het internet gaan probleem moet nu zijn verholpen.

Verder lees ik ook van andere mensen die veel speling hadden dat zij een nieuwe telefoon hebben gekregen. Zijn er hier ook mensen die hun telefoon hebben omgeruild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mariiete
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-01-2022
Wienen schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:16:Ik type mijn smsjes in T9 stijl waarbij je op het begin omlaag kunt voor andere woord keuzes en later omhoog moet voor de woordkeuzes! Dit gaat bij mij nog wel eens fout en moet dus het woord wissen en opnieuw invoeren voor ik weer het keuze menu krijg uit de andere woordkeuzes.

Is er een manier om het keuze menu te krijgen zonder het woord te hoeven wissen en opnieuw te typen?

Mvg,

Wienen
Ga voor het woord staan en wacht even, het menuutje komt vanzelf weer tevoorschijn. Omslachtig, maar het werkt wel (eigenlijk alleen handig voor lange woorden, korte woorden kun je sneller opnieuw typen).

[ Voor 17% gewijzigd door Mariiete op 16-09-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet het iemand of je de telefoontoetsmelodieën kan uitschakelen zonder dat het geluid van de camera wegvalt. Als ik namelijk de toetsvolume uitzet dan hoor je ook geen geluid meer als je een foto neemt. Maar dan geluid als je een foto neemt wil ik wel behouden. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Becky Bell
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09-2010
Hallo,

Kan iemand me vertellen hoe ik mijn U700 kan flashen?

Ik weet dat dat hier niet gepost mag worden, maar misschien kan iemand me dit mailen.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 14:41:
Weet het iemand of je de telefoontoetsmelodieën kan uitschakelen zonder dat het geluid van de camera wegvalt. Als ik namelijk de toetsvolume uitzet dan hoor je ook geen geluid meer als je een foto neemt. Maar dan geluid als je een foto neemt wil ik wel behouden. Iemand een idee?
Deze vraag ligt ook al lang in mijn mond en zou er ook graag een antwoord op willen hebben.

En dan nog iets. Volgens mij heeft samsung u700 geen equalizer, ik vind dit erg slecht want veel oudere samsungs hebben dit wel en de muziek gaat dus ook erg zacht als ik het afspeel zonder oordopjes. Bij mij zitten er ook geen games op, die moet ik nog "ophalen" maar ik ben dus verplicht om voor de games op het internet te gaan??
(De lak is er ook al af aan het schilferen, Ik heb er zelfs een beschermsok overheen en heb hem nog maar 2 weken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
volgens mij kan je de toetsen gewoon met de linker zij knop zachter zetten....
bij mij staat er "key tone volume=0" maar de camera geluiden zijn er nog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is bij mij dus niet het geval, als ik op de zijkant de volume knop op 0 zet dan hoor ik alleen nog maar als ik een sms krijg of gebeld word. ook geen gehoor als ik mijn profiel weizig van stil naar normaal, veel toestelllen maken dan ook een geluidje maar de u700 niet, het zijn van die kleine dingetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wienen
Mariiete schreef op zondag 16 september 2007 @ 10:44:
[...]

Ga voor het woord staan en wacht even, het menuutje komt vanzelf weer tevoorschijn. Omslachtig, maar het werkt wel (eigenlijk alleen handig voor lange woorden, korte woorden kun je sneller opnieuw typen).
Danku voor het beantwoorden van m'n vraag! Nogal omslachtig maja het werk idd sneller voor langere woorden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

De U700 kan dus, met originele firmware, niet zijn mp3speler minimaliseren zodat je ondertussen kunt smsen bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik heb een tweetal vragen over de U600 i.c.m. T-Mobile:

- Hoe kan ik T-Mobile weghalen op de achtergrond, kon wel bij de D500 kan dat nu ook ?

- Ik heb nog 3 maanden Pocket Internet Totaal, kan ik dit ook gebruiken op de U600 ? Welk browser profiel moet ik dan kiezen, heb namelijk geen zin in extra kosten. Heb T-Mobile Internet gekozen, maar dan zegt ie dat ik WAP GPRS moet kiezen...dit valt dus denk ik niet onder PIT ?

Bedankt !

[ Voor 75% gewijzigd door NeoMe op 18-09-2007 15:10 ]

• ArcticWolf
  • Niet online
WAP GPRS is 3g als ik het goed heb dus die heb je nodig om te internetten, zorg er wel voor dat die instellingen goed staan en dat hij niet toevallig ergens anders inlogged om te internetten :D

• Fuzzillogic
GPRS is '2.5G'. EDGE (niet meer in Nederland, GRR) zou je dan "2.75G" kunnen noemen. Pas vanaf UMTS kun je 3G noemen. HSDPA heb ik al als 3+G gezien. Misschien moeten we eens maar eens ophouden met die nietzeggende G ;)

Verwijderd

Ik heb gemerkt dat de telefoonlijst op mijn Samsung U600 eerst de voornaam
vermeld en daarna de famillienaam. Zoeken naar een contactpersoon gebeurd
dan ook op de voornaam.

Weet iemand hoe ik de telefoonboek instellingen kan veranderen zodat ik op
de achternaam kan zoeken ?

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Internet:

Iemand U600 + PIT die mij kan helpen ?
Op welk profiel heb je de U600 ingesteld om te Pitten ? ( onder browser )

Foto's:
Ik wil verschillende foto's op mijn U600 zetten, deze heb ik in een aparte map gezet op de geheugenkaart onder afbeeldingen, de telefoon geeft deze map ook weer. Alleen de foto's in de map worden niet weergegeven. Het zijn gewoon jpeg's tussen de 1 en de 4 MB. Komt het door de grootte of de resolutie dat de telefoon ze niet pakt ? Heb ze naar mijn eigen gemailed en dus verkleind, deze doen het wel.

Foto's:
Als je instelt dat ie op de geheugenkaart moet opslaan, en je haalt de kaart er een keer uit dan moet je dit weer opnieuw instellen, geldt voor de foto's en de video's...beetje irritant :)

[ Voor 83% gewijzigd door NeoMe op 20-09-2007 09:24 ]

• ArcticWolf
  • Niet online
Fuzzillogic schreef op woensdag 19 september 2007 @ 13:12:
GPRS is '2.5G'. EDGE (niet meer in Nederland, GRR) zou je dan "2.75G" kunnen noemen. Pas vanaf UMTS kun je 3G noemen. HSDPA heb ik al als 3+G gezien. Misschien moeten we eens maar eens ophouden met die nietzeggende G ;)
ah ja... dat was het en de U600 heeft geen HSDPA ~_~
ik heb meestal 3G staan en soms 3G+ wanneer die het nodig heeft :p

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
ben sinds gister in het bezit van de U700 en de G600, dus mochten mensen vragen hebben: shoot.

laat ik zelf maar als eerste beginnen:
- ik dacht dat de U700 ook tv-out had maar kan dit niet vinden. foutje?
- als iemand belt is de photo-id wel erg klein, kan je dit instellen?

marco_sire@hotmail.com

• RaMoN-MSP
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-04 21:06
Bij mij is het skippen van mp3tjes vanaf mijn 1 gb micro Sandisk sd kaart in mijn U600 super traag. Ik heb ook inmiddels een 2 gb micro sd kaart geprobeert. Zelfde probleem.
Ik moet standaard iets van 6 seconden wachten op het volgende nummer.
En er staan nog maar 10 mp3tjes op ofzo. Verder werkt alles goed. Mp3 spelen goed af.

Meer mensen problemen mee? Misschien iemand een oplossing?

Verwijderd

Ik heb mijn U700 vooral gekocht om te streamen(radio/tv). Ik was erg teleurgesteld dat dat niet direct (na veel uitproberen via het internet) mogelijk leek. Maar ik heb contact gehad met Tunin.fm en ze hebben de U700 nu ook compatibel gemaakt met de U700. Dus radio luisteren via internet.

Het enige is dat ik tot a.s. maandag nog zonder internetbundel zit en ik er momenteel erg veel voor moet betalen aan data. Goed testen lukt me dus niet.

Ik heb het wel even geprobeerd, maar daarbij haperde de stream behoorlijk en na enige tijd stopte die er zelfs mee. Maar grote kans dat dat aan mijn verbinding ligt. Is er iemand die het ook even wil testen?

• Becky Bell
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09-2010
Bij deze nog een keer mijn vraag:
Becky Bell schreef op zondag 16 september 2007 @ 15:29:
Hallo,

Kan iemand me vertellen hoe ik mijn U700 kan flashen?

Ik weet dat dat hier niet gepost mag worden, maar misschien kan iemand me dit mailen.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Ondanks de vele verschillende reactie's ben ik eigenlijk best tevreden over mijn U700. Ik heb de laatste firmware erop staan en deze is in ieder geval een stuk beter dan wat erop stond. Ik heb echter nog wel een vraag: Ik heb een jrt 29 bluetooth gps ontvanger en deze werkte gewoon op mijn SE K750i. Als ik hem probeer te koppelen aan mijn U700 kan hij hem gewoon vinden. Op het moment dat ik hem selecteer geeft hij aan "Service wordt niet ondersteund", hetgeen ik raar vind want zoals genoemd werkt deze wel op mijn oude telefoon. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen??

Alvast bedankt, Martijn

[edit] Op de D500 van mijn vrouw werkt de gps ontvanger ook gewoon. Wel vreemd dat een nieuwer toestel dit dan niet kan. Moet ik misschien iets in het interne menu veranderen om hem wel te kunnen pairen? Zo ja, kan iemand mij dit mailen, als het hier niet mag staan.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Java is geen optie die aan- of uitgeschakeld kanworden. Deze functie zit gewoon wel of niet op een telefoon. En de U700ondersteund wel java.
Alleen is het wel zo dat u alleen java-spelletjes kunt downloaden van sites die deze aanbieden. Het is niet mogelijk om zelf gemaakte java applicaties en spelletjes op uw telefoon te gebruiken.

Mocht het niet mogelijk zijn om vanaf een site een java spel op uw telefoon te downloaden dan raad ik u aan om te controleren of uw MMS instellingen wel goed geinstalleerd staan.
Gezien het feit dat MMS een netwerk dienst is, kunt u het beste contact opnemen met uw netwerkaanbiedervoor meer informatie daarover.

Houdt u er trouwens ook rekening mee dat Java-spelletjes alleen direct van de bron op de telefoon gezet kan worden. Vanaf een andere telefoon of via uw PC is niet mogelijk.

Ik vertrouw erop u met dit antwoord van dienst te zijn. Indien u verdere vragen heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Michaëla
Samsung Electronics

helaas, het is dus niet mogelijk om java games te downloaden en te versturen via bluetooth..nu zit ik dus vast aan oplichters als Jamba ed..

of bestaat er toch een mogelijkheid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mujo
  • Laatst online: 23-08-2021

Mujo

Nee hè?

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:16:
Java is geen optie die aan- of uitgeschakeld kanworden. Deze functie zit gewoon wel of niet op een telefoon. En de U700ondersteund wel java.
Alleen is het wel zo dat u alleen java-spelletjes kunt downloaden van sites die deze aanbieden. Het is niet mogelijk om zelf gemaakte java applicaties en spelletjes op uw telefoon te gebruiken.

Mocht het niet mogelijk zijn om vanaf een site een java spel op uw telefoon te downloaden dan raad ik u aan om te controleren of uw MMS instellingen wel goed geinstalleerd staan.
Gezien het feit dat MMS een netwerk dienst is, kunt u het beste contact opnemen met uw netwerkaanbiedervoor meer informatie daarover.

Houdt u er trouwens ook rekening mee dat Java-spelletjes alleen direct van de bron op de telefoon gezet kan worden. Vanaf een andere telefoon of via uw PC is niet mogelijk.

Ik vertrouw erop u met dit antwoord van dienst te zijn. Indien u verdere vragen heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Michaëla
Samsung Electronics

helaas, het is dus niet mogelijk om java games te downloaden en te versturen via bluetooth..nu zit ik dus vast aan oplichters als Jamba ed..

of bestaat er toch een mogelijkheid ?
Hmm... en gewoon gratis java-games downloaden en op je telefoon zetten zoals
hier beschreven staat, lukt dat op je U700 ?

http://gathering.tweakers...message/28002213#28002213

Hier nog wat nuttige info:
http://www.samsungu600.ady.nl/

Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mujo

Mujo

Nee hè?

NeoMe schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:04:
Ik heb een tweetal vragen over de U600 i.c.m. T-Mobile:

- Hoe kan ik T-Mobile weghalen op de achtergrond, kon wel bij de D500 kan dat nu ook ?
Bedankt !
Instellingen > 3 Display > 3 Tekstweergave > 2 Schermtekst in standby-stand > Plaats van tekst: Uit.

Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mujo

Mujo

Nee hè?

joostah schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:15
Bij mij zitten er ook geen games op, die moet ik nog "ophalen" maar ik ben dus verplicht om voor de games op het internet te gaan??
Ja, maar dan download je ze toch gewoon op een pc ipv via je telefoon te gaan surfen?

- .jar's/.jad's downloaden van een goede site
- als je alleen een .jar hebt, even een .jad erbij maken met een tooltje
- via Samsung PC studio naar je telefoon kopiëren
- code aanzetten om Java-games te kunnen installeren
- ga naar je .jad-bestand
- kies, opties, installeren, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je eigenlijk ook dat 2de sub menu uitzetten.
Ik bedoel als ik bijvoorbeeld berichten druk dan zie ik in een klein hokje wat er allemaal in het menu berichten staat.. Soort snelkoppeling ofzoiets

• komani86
Booth schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:32:
De U700 kan dus, met originele firmware, niet zijn mp3speler minimaliseren zodat je ondertussen kunt smsen bijvoorbeeld?
Jawel hoor dat kan wel. Je kan bij instellingen de MP3 speler op de achtergrond laten afspelen, even zoeken zo gevonden :)

en willen mensen die zo graag willen flashen gewoon een losse U700 kopen of even googlen ipv de hele tijd te vragen naar flashes? Deze topic is al genoeg vernield..

• komani86
Mujo schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:20:
[...]

Ja, maar dan download je ze toch gewoon op een pc ipv via je telefoon te gaan surfen?

- .jar's/.jad's downloaden van een goede site
- als je alleen een .jar hebt, even een .jad erbij maken met een tooltje
- via Samsung PC studio naar je telefoon kopiëren
- code aanzetten om Java-games te kunnen installeren
- ga naar je .jad-bestand
- kies, opties, installeren, klaar.
als je even zoekt door dit onnodige grote topic zie je ergens een post over zowel MP3tjes op je tel zetten via WMP11 en een post over hoe de ENIGE manier (euploader) is om spelletjes op je U700 (niet 600, maar 700) te zetten. Als jij de "java code" weet om het bij de U700 WEL te doen wil ik die graag horen. (Die is er namelijk niet, geloof mij nou maar)

• komani86
marco_sire schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:43:
U700 heeft geen tv-out
photo-ID kan voro zover ik geprobeerd heb niet vergroot worden.

De U700 is een rottelefoon als je gaat voor functies :) ziet er alleen blits uit meer niet

• komani86
ArcticWolf schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 10:34:
[...]

volgens mij kan dat alleen maar als je de originele samsung firmware erop zet....
wil je nog meer flashy stuff... dan moet je de originele koreaanse software zien te vinden :9 wat onmogelijk is >:)

http://www.anycall.com/event/w300_ufo2/event_main.jsp <-- U700

Ik wou mijnse ook naar U700XXGF2 upgraden maar was bang dat mn telefoon uit elkaar zou vallen, welke opties heb je meer en wat zijn de voor/nadelen (taal maakt me niet uit, zolang er maar engels is)

Verwijderd

Ik heb me suf gezocht op internet naar een oplossing voor mijn probleem met de U700.
Ik heb vorige week een micro sd van 1 GB gekocht. Toen ik hem erin deed werkte het prima en heb ik er een aantal bestanden op kunnen zetten.
Maar nu heb ik hem er van de week uitgehaald om even met mijn fototoestel foto's te maken(dom want de camera van de U700 is ook super) maar toen ik de SD kaart weer in mijn mobiel deed hij het niet meer.
Op de mobiel krijg ik het bericht: Geheugenkaart heeft een onbekende indeling Met opnieuw formatteren wist u alle gegevens nu opnieuw formatteren?? Ik denk moet op ja drukken, dat doe ik. Dan krijg ik: Fout!
Als ik via de PC studio probeer in de bestanden van de geheugenkaart te komen krijg ik het bericht: De geheugenkaart is niet geïnitialiseerd. Ga naar menu.....

Met andere worden heb hier een mobiel met een geheugenkaart waar ik niks aan heb.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen???

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:44
RaMoN-MSP schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:33:
Bij mij is het skippen van mp3tjes vanaf mijn 1 gb micro Sandisk sd kaart in mijn U600 super traag. Ik heb ook inmiddels een 2 gb micro sd kaart geprobeert. Zelfde probleem.
Ik moet standaard iets van 6 seconden wachten op het volgende nummer.
En er staan nog maar 10 mp3tjes op ofzo. Verder werkt alles goed. Mp3 spelen goed af.

Meer mensen problemen mee? Misschien iemand een oplossing?
Dit heb ik ook het lijkt alleen zo dat de nummers die ik vaker afspeel wat sneller gaan na een tijdje. Wat mijn telefoon ook nog bijna dagelijks doet is vastlopen, voornamelijk met smsen.

Of ik nou 5 smsjes in mijn inbox heb of 300 het maakt niet uit, dit gebeurd bijna dagelijks. De ene keer is het gelijk weg maar zoals gisteren kon ik dus niet smsen via mijn telefoon maar moest ik dus smsen via samsung pc studio.

Erg irritant, je zou zeggen breng hem weg maarja dan zit ik 4 weken zonder telefoon aangezien ik geen tijdelijke andere telefoon heb. En aangezien ik mijn telefoon ook dagelijks gebruik als mp3 speler voor in de bus naar school en werk wil ik hem liever niet kwijt.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• ArcticWolf
  • Niet online
vreemd probleem... lijkt me op een firmware probleem, ik heb dit probleem namelijk niet.. 2gb Sandisk met 1,5gb aan mp3s erop, soms hapert ie voor 1 sec ofzo... maar niet echt vaak, kan zelfs internetten via opera en tegelijk mp3s afspelen zonder dat ie vreemd gaat doen.

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 19:21
sjorremans schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 12:10:
[...]

Dit heb ik ook het lijkt alleen zo dat de nummers die ik vaker afspeel wat sneller gaan na een tijdje. Wat mijn telefoon ook nog bijna dagelijks doet is vastlopen, voornamelijk met smsen.

Of ik nou 5 smsjes in mijn inbox heb of 300 het maakt niet uit, dit gebeurd bijna dagelijks. De ene keer is het gelijk weg maar zoals gisteren kon ik dus niet smsen via mijn telefoon maar moest ik dus smsen via samsung pc studio.

Erg irritant, je zou zeggen breng hem weg maarja dan zit ik 4 weken zonder telefoon aangezien ik geen tijdelijke andere telefoon heb. En aangezien ik mijn telefoon ook dagelijks gebruik als mp3 speler voor in de bus naar school en werk wil ik hem liever niet kwijt.
Wat bedoel jij met vastlopen? Ik heb wel regelmatig dat hij zomaar opnieuw gaat opstarten ofzo |:( Dan krijg ik dat schermpje dat je ziet wanneer je de telefoon uitzet. Dan gaat hij meteen weer aan (hoef geen wachtwoord in te vullen, krijg ook de begintekst niet te zien). Dan krijg ik mijn achtergrond gewoon weer, nog geen netwerk en kan ook nog niet naar mijn berichten of bestanden omdat hij dan zeg "initialiseren". Vind het een beetje vreemd, en ook irritant.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:44
Haazzz schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:32:
[...]

Wat bedoel jij met vastlopen? Ik heb wel regelmatig dat hij zomaar opnieuw gaat opstarten ofzo |:( Dan krijg ik dat schermpje dat je ziet wanneer je de telefoon uitzet. Dan gaat hij meteen weer aan (hoef geen wachtwoord in te vullen, krijg ook de begintekst niet te zien). Dan krijg ik mijn achtergrond gewoon weer, nog geen netwerk en kan ook nog niet naar mijn berichten of bestanden omdat hij dan zeg "initialiseren". Vind het een beetje vreemd, en ook irritant.
hij loopt vast voor 1-2-5-10-30-60 seconden, per keer verschillend. Dan krijg ik het beginscherm zonder welkomsttekst maar wel met Samsung SGU ... en de rest spreekt voor zich als de telefoon aangaat, ik hoef geen pincode in te voeren maar krijg geen welkomsttekst.

Het is voornamelijk tijdens het smsen dat mijn telefoon vastloopt en zichzelf opnieuw opstart. Klote ding

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• komani86
Ik heb zojuist mijn U700 naar U700XXGF2 firmware gebracht.
Doe dit NOOIT als je je telefoon simlock vrij hebt gekocht.
Opeens is mijn camera in het duits, het nederlands is van slechte kwaliteit, en (natuurlijk) wist flashen alles wat op je telefoon staat. Ik heb gelukkig een backup gemaakt, maar het maakt geen drol uit qua opties (mits je je telefoon simlockvrij koopt) of je XXGF2 hebt of CEGF3.
Heel dom van mij, maar ja.. mijn eigen schuld dan maar, kan er neits anders van maken.
Ben er alleen maar achteruit op gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
dan flash je hem toch terug naar de originele firmware???
ik ben er iig wel op vooruit gegaan, die knake vodafone firmware was echt slecht, maar heb wel eerst de originele firmware opgezocht voordat ik me'n telefoon heb geflashed, over dat taal probleem is mij niks bekend, maar hij staat hier ook op engels, maar de nederlandse T9 werkt gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Damn, zijn er ook nog positieve reacties voor de U700?
Pagina: 1 ... 14 ... 24 Laatste