Als je dan eerst eens zou lezen..... de GF staat voor 2007 (G) en Juni (F) en het getal erachter de updates, 2 is dus ouder dan 3..komani86 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 17:54:
Ik heb zojuist mijn U700 naar U700XXGF2 firmware gebracht.
Doe dit NOOIT als je je telefoon simlock vrij hebt gekocht.
Opeens is mijn camera in het duits, het nederlands is van slechte kwaliteit, en (natuurlijk) wist flashen alles wat op je telefoon staat. Ik heb gelukkig een backup gemaakt, maar het maakt geen drol uit qua opties (mits je je telefoon simlockvrij koopt) of je XXGF2 hebt of CEGF3.
Heel dom van mij, maar ja.. mijn eigen schuld dan maar, kan er neits anders van maken.
Ben er alleen maar achteruit op gegaan
Alleen de talen verschillen in deze 2 firmware's en waarschijnlijk is de CEGF3 zelfs nieuwer, dus hoezo dan flashen?

Heb zelf XXGF2 XXGF1 en XEGG3 geprobeerd, helaas zat bij XEGG3 geen nederlands wel weer duits , frans en engels.
En bij XXGF2 is idd de nederlandse taal niet al te best ( waaronder het duitse camera menu

Zelfs nog geprobeerd of XXGF1 mss wel goeie nederlandse taal bevatte maar helaas
XXGF4 bestaat al wel, je zult alleen moeten wachten denk ik todat ie ergens op internet verschijnt
Ik hoop ook dat er snel een betere firmware komt, tot die tijd zit ik wel liever opgeschept met een duits menu dan het orginele van Vodafone