Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komani86 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 17:54:
Ik heb zojuist mijn U700 naar U700XXGF2 firmware gebracht.
Doe dit NOOIT als je je telefoon simlock vrij hebt gekocht.
Opeens is mijn camera in het duits, het nederlands is van slechte kwaliteit, en (natuurlijk) wist flashen alles wat op je telefoon staat. Ik heb gelukkig een backup gemaakt, maar het maakt geen drol uit qua opties (mits je je telefoon simlockvrij koopt) of je XXGF2 hebt of CEGF3.
Heel dom van mij, maar ja.. mijn eigen schuld dan maar, kan er neits anders van maken.
Ben er alleen maar achteruit op gegaan
Als je dan eerst eens zou lezen..... de GF staat voor 2007 (G) en Juni (F) en het getal erachter de updates, 2 is dus ouder dan 3..
Alleen de talen verschillen in deze 2 firmware's en waarschijnlijk is de CEGF3 zelfs nieuwer, dus hoezo dan flashen? 8)7

Heb zelf XXGF2 XXGF1 en XEGG3 geprobeerd, helaas zat bij XEGG3 geen nederlands wel weer duits , frans en engels.
En bij XXGF2 is idd de nederlandse taal niet al te best ( waaronder het duitse camera menu |:( )
Zelfs nog geprobeerd of XXGF1 mss wel goeie nederlandse taal bevatte maar helaas :P

XXGF4 bestaat al wel, je zult alleen moeten wachten denk ik todat ie ergens op internet verschijnt :)

Ik hoop ook dat er snel een betere firmware komt, tot die tijd zit ik wel liever opgeschept met een duits menu dan het orginele van Vodafone :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds geisteren de U700 binnen. Mooie telefoon enzo. Ben er nu al tevreden mee, alleen hij is "Vodafone branded" en dat wil ik graag veranderen. Een firmware upgrade lijkt me de beste en enige oplossing, alleen heb ik geen idee hoe ik dit moet aanpakken. Ik heb inmiddels het internet al afgestruind op zoek naar een pasklare oplossing, maar die heb ik helaas niet kunnen vinden.

Ik heb al gekeken op http://homepages.pathfinder.gr/xux99/samsung maar ik heb geen idee welke versie ik zou moeten gebruiken. Kan iemand mij hier wat meer duidelijkheid over geven? Zijn er ook nadelen aan verbonden (bijvoorbeeld taal instellingen enzo...)?

Ik realiseer me dat hier op dit forum niet gepraat mag worden, dus een mailtje zou ik enorm op prijs stellen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2007 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-05 16:53
Hoe kan ik het geluid van de beltoon uitzetten als ik gebeld word? Dus gewoon dat ik niet meer hoor dat ik gebeld word, maar dat de beller niet (direct) op mijn voicemail terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjorremans schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 16:52:
[...]

hij loopt vast voor 1-2-5-10-30-60 seconden, per keer verschillend. Dan krijg ik het beginscherm zonder welkomsttekst maar wel met Samsung SGU ... en de rest spreekt voor zich als de telefoon aangaat, ik hoef geen pincode in te voeren maar krijg geen welkomsttekst.

Het is voornamelijk tijdens het smsen dat mijn telefoon vastloopt en zichzelf opnieuw opstart. Klote ding
Dit probleem heb ik dus ook, je kan het oplossen door de T9 invoer af te zetten, dan loopt ie niet meer vast maar moet je wel alles manueel intypen. Heb ook geen zin om men telefoon te moeten opsturen maar ga het toch een keer moeten doen, is schandalig dat deze bug er is imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tweetal vragen over de U700
1. Hoe kan ik het vodafone nl tekstje weghalen?
2. Heeft iemand al uitgevonden hoe ik mijn toetsvolume hoog kan zetten zonder dat ik een irritant geluid hoor. Ik wil namelijk als ik een foto neem wel dat krrgt geluid horen als je snapt wat ik bedoel.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:44
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:46:
[...]

Dit probleem heb ik dus ook, je kan het oplossen door de T9 invoer af te zetten, dan loopt ie niet meer vast maar moet je wel alles manueel intypen. Heb ook geen zin om men telefoon te moeten opsturen maar ga het toch een keer moeten doen, is schandalig dat deze bug er is imo.
Ah dat is wel een goede tip, bedankt! Ik zal dat maar doen zodra ik weer is niet kan smsen want het is inderdaad vreselijk irritant ja.

Nu doet mijn telefoon het weer 2 dagen goed maar het kan dus elk moment zo weer opspelen, er zit geen vast patroon in.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-05 16:53
Hoe langer ik de U600 gebruik, hoe minder tevreden ik erover ben. Zoals ik hierboven al aangaf is het blijkbaar onmogelijk om het geluid uit te zetten als je gebeld wordt. Verder zijn er geen geluidsprofielen mogelijk, het is aan of uit.

De batterij is matig in het beste geval: als ik hem twee nachten niet oplaad, dan valt hij gegarandeerd uit op de derde dag. Ik heb de indruk dat het ding veel te fanatiek naar netwerken scant: mijn vorige GSM (Motorola MPx200) stoorde de autoradio bijna nooit, behalve als er een gesprek of SMS aan kwam. De U600 moet ik minstens een halve meter uit de buurt van de radio houden of ik hoor constant het typische getik, en dat is zonder dat ik gebeld word.

De synchronisatie met Outlook vind ik ook minder: een "all day event" in Outlook wordt over 2 dagen gespreid in de Samsung kalender. De kalender heeft slechts ruimte voor 100 afspraken. Als je de eerste keer synct met Outlook moet je constant de oude afspraken verwijderen tot je aan de nieuwste 100 bent gekomen.

De camera maakt denk ik wel mooi foto's, maar zit vol achterlijke "features" waardoor het enorm moeilijk is om de nuttige mogelijkheden wel te gebruiken, bijv. flits aan/uit. Wie wil er nu een nepkader of een stomme tekstballon in een foto zetten. :?

SMS'en typen met het woordenboek aan gaat niet intuïtief: de ene keer staan de alternatiever boven het woord dat je typt, de andere keer eronder. Het is ook lastig om een woord dat je verkeerd typte, te corrigeren met de woordenboek functie zonder het helemaal opnieuw te typen.

Ik heb in mei € 300 betaald voor deze GSM (wat € 70 tot € 80 goedkoper was dan in de meeste winkels) en voor dat geld mag je wel meer krijgen vind ik. Misschien ben ik gewoon niet compatibel met Samsung, maar ik koop er waarschijnlijk nooit meer een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
F.U.B.A.R schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:43:
De synchronisatie met Outlook vind ik ook minder: een "all day event" in Outlook wordt over 2 dagen gespreid in de Samsung kalender.
Even een hunch (ik heb geen Samsung, noch Outlook): staan je tijdzones en DST wel correct, op zowel PC als mobiel? After all, een event dat van 0u tot 24u duurt in tijdzone UMT+2, loopt opeens van 22u de dag ervoor tot 22u in UMT+0; het bestrijkt dan dus 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:33:
Ik heb een tweetal vragen over de U700
1. Hoe kan ik het vodafone nl tekstje weghalen?
2. Heeft iemand al uitgevonden hoe ik mijn toetsvolume hoog kan zetten zonder dat ik een irritant geluid hoor. Ik wil namelijk als ik een foto neem wel dat krrgt geluid horen als je snapt wat ik bedoel.

Groeten
Ben ook erg benieuwd of iemand punt 2 al heeft uitgevogeld. Ik wil namelijk wel de systeemgeluiden horen (klikje bij foto nemen, muziekje bij aan- en uitschakelen enz.) maar niet die irritante toetstonen. In het menu kan je de toetstonen alleen veranderen van geluid, maar niet op stil zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zie daar :D XXGG3 nieuwe firmware is uit, eens kijken of de foutjes eruit zijn.

SW VERSION : U700XXGG3 :D

Geen duits menu meer bij camera zoals in firmware XXGF2

Ronde knop in het midden is menu, rechter touchkey is internet en linker is sms.

Kameraeinstellungen :X helaas nog niet helemaal het duits eruit :( iig is het menu erachter wel nederlands alleen toch weer slordig dit.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Net een hele reeks javagames geinstalleerd, ging wel prima :)
Heb de games van Gamesoft geinstalleerd, de betere titels...

http://www.samsungu600.ady.nl/ op deze site staan de handleiding om ze te installeren, is geloof ik al vaker langs gekomen.

Kun je op de U600 ook een geluidje krijgen bij het open en dicht schuiven van de telefoon. Net als de D500, die had ook zo'n irritant geluidje ?

[ Voor 22% gewijzigd door NeoMe op 25-09-2007 20:29 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:33:
En zie daar :D XXGG3 nieuwe firmware is uit, eens kijken of de foutjes eruit zijn.

SW VERSION : U700XXGG3 :D

Geen duits menu meer bij camera zoals in firmware XXGF2

Ronde knop in het midden is menu, rechter touchkey is internet en linker is sms.

Kameraeinstellungen :X helaas nog niet helemaal het duits eruit :( iig is het menu erachter wel nederlands alleen toch weer slordig dit.
nog meer noemenswaardige veranderingen?
ik word er een beetje moe van dat steeds me'n memkaart uitvalt en dat je hem dan weer aan/uit moet zetten om hem weer te laten werken....

*update*

heb hem ook maar ff geupdate ^^
ziet er een stuk stabieler uit nu :9

[ Voor 13% gewijzigd door ArcticWolf op 26-09-2007 00:18 ]

Verwijderd

ArcticWolf schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:35:
[...]

nog meer noemenswaardige veranderingen?
ik word er een beetje moe van dat steeds me'n memkaart uitvalt en dat je hem dan weer aan/uit moet zetten om hem weer te laten werken....
Volgens mij is in het menu wel iets veranderd, ik zie nu namelijk extra's erin staan ( was eerst toepassingen? ) Met notitie's erin wat eerst niet was dacht ik.

Iig geen noemenswaardige veranderingen :) behalve dat we weer een stap dichterbij een 100% nederlands talige U700 komen :D

Verwijderd

Mujo schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:20:
[...]

Ja, maar dan download je ze toch gewoon op een pc ipv via je telefoon te gaan surfen?

- .jar's/.jad's downloaden van een goede site
- als je alleen een .jar hebt, even een .jad erbij maken met een tooltje
- via Samsung PC studio naar je telefoon kopiëren
- code aanzetten om Java-games te kunnen installeren
- ga naar je .jad-bestand
- kies, opties, installeren, klaar.
Bedankt voor de informatie maar gezien het tegenstrijdige bericht van komani86 ga ik gewoon naar de telefoon winkel. Ik kom echter niet verder met de verkregen informatie hier. Ik heb nog nooit van jar en jad of zoiets dergelijks gehoord. Equalizer is ook niet aanwezig??

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Kun je met Samsung PC Studio ook foto's van je geheugenkaart overzetten naar je PC.
Ik zie wel de normale mappen, maar niet de geheugenkaart in het programma.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• ArcticWolf
  • Niet online
NeoMe schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:12:
Kun je met Samsung PC Studio ook foto's van je geheugenkaart overzetten naar je PC.
je kan bij de camera instellingen, instellen dat ie de memkaart gebruikt voor opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de U700 genomen met verlenging van abbo, ik ben echt zeer te vreden met de telefoon, alleen op 1 ding na... op elke foto die ik maak zie je dus een hoopje "doden pixels" in de camera
Zou dit onder garantie vallen?

voorbeeldje :
Afbeeldingslocatie: http://img102.imageshack.us/img102/6954/foto0008hl2.th.jpg
Links boven in dus...

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

ArcticWolf schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:16:
[...]

je kan bij de camera instellingen, instellen dat ie de memkaart gebruikt voor opslag.
dat bedoelt hij denk ik niet :) meer dat zijn probleem is dat hij de geheugenkaart niet kan vinden

met de nieuwste samsunginstellingen (je moet hem wel updaten na het installen, hoort vanzelf te gaan met live update oid.:) ) hoor je hem wel te zien links in de hoek onder je mobiel mapje.

• NeoMe

NeoMe

#Addict

oke booth zal s kijken want wordt er wel gek van elke x da ding eruit en erin schiet namelijk niet op, sowieso irritant dat ie geheugekaar t en normale geheuge nie als samen ziet wordt er gek van waarom niet combineren gewoon relaxt snap je ....naja truste

Verwijderd

Kan ik op een of andere manier de instelling van de navigatietoets van m'n U600 instellen? ik internet nooit via m'n telefoon en vind het redelijk irritant dat hij telkens opstart als ik per ongeluk m'n op de centrale knop druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 21:45

SiGNe

Ook hoi!

Ik heb een orange branded U600 en deze wilde ik flashen naar een orginele firmware.
Alles ging opzich prima totdat Vista een blue screen kreeg en opnieuw opstartte. :(
M'n telefoon doet nu dus helemaal niets meer, alleen de lampjes op de voorkant gaan branden en en display licht (zwart) op. :'(
Ook word er op m'n PC geen poort meer gevonden, dus opnieuw flashen lukt ook niet.
Is hier misschien een oplossing voor of moet ik naar een servicepoint ofzoiets?
Of kan ik m'n telefoon nu gewoon wegflikkeren?

Edit: Op een gegeven moment zag ik wel weer een poort in vista en heb ik in elk geval kunnen flashen (U600XXGG4) alleen blijft ie nu hangen bij het samsung opstartscherm en knippert het beeldscherm ook.
Tot nu toe lukt het ook niet meer om een poort onder vista toe te wijzen aan de telefoon zodat ik niet nog een keer kan flashen (dus ook geen orginele firmware terug zetten)
maar ik blijf in elk geval proberen..

Edit2: ok, ik heb diverse firmwares geprobeerd en heb nu gelukkig de orginele firmware (BVGE1) weer terug weten te zetten en m'n telefoon werkt ook weer normaal gelukkig.. :>
Alle andere firmwares resulteren bij mij in een hangend en knipperend beginscherm helaas..

man, dat was ff schrikken...

[ Voor 42% gewijzigd door SiGNe op 30-09-2007 13:24 ]

Niet?
[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke, even wat dingen op een rijtje die irriteren aan de U700 ten opzicht van de u600
  • geen radio
  • langzamer menu
  • geen java mogelijkheid(alleen via jamba ofzo)
  • voelt minder stevig aan
  • het zogenaamde clickweel(werkt voor geen meter)
ik snap niet dan samsung een telefoon maakt die veel duurder is, maar minder in gebruikers mogelijkheden.

en dan vooral de java functie vind ik echt kwalijk nu moet ik verplicht via oplichtersbende jamba spelletjes downloaden.

Verder is het wel een prettige telefoon kwa menu, omdat dit lijkt op mijn voorganger, de D600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 14:13:
oke, even wat dingen op een rijtje die irriteren aan de U700 ten opzicht van de u600

[list]
• geen radio
Radio kan je streamen via Tunin.FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCborstel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09-2017
Weet iemand al of je dat 3g uit kan zetten? Met die code voor de U600 lukt het niet, dan krijg ik de optie "Power on attach". Als het aan of uit vink gebeurt er niks. Ik heb U700BHGG1 als firmware versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 17:13:
[...]

Radio kan je streamen via Tunin.FM
zonder internet abonnement wordt dat een dure hobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 14:13:
  • geen radio
  • langzamer menu
  • geen java mogelijkheid(alleen via jamba ofzo)
  • voelt minder stevig aan
  • het zogenaamde clickweel(werkt voor geen meter)
ik snap niet dan samsung een telefoon maakt die veel duurder is, maar minder in gebruikers mogelijkheden.

en dan vooral de java functie vind ik echt kwalijk nu moet ik verplicht via oplichtersbende jamba spelletjes downloaden.

Verder is het wel een prettige telefoon kwa menu, omdat dit lijkt op mijn voorganger, de D600.
Sorry.. maar dit is erg persoonlijk? ik persoonlijk vind de menu niet langzaam, click wheel werkt echt perfect, en naar mijn gevoel is hij juist lekker stevig voor zijn dikte..

Radio oke, maar tog heb ik een mp3 speler met al mijn favo muziek, waarom dan radio?
zelfde geld voor java, als je echt hier 100% ondersteuning voor wilt had je better een smartphone kunnen nemen, maar zoals ik al zei het is erg persoonlijk ;)

ik had hiervoor een D600, jammer genoeg al mijn opgenomen filmpjes en etc werken niet op de U700, telkens de melding "resolutie word niet ondersteunt" weet iemand de perfecte resolutie en video codec te gebruiken voor de U700? (heb al een convert programma voor de meeste codecs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
WCborstel schreef op zondag 30 september 2007 @ 18:20:
Weet iemand al of je dat 3g uit kan zetten? Met die code voor de U600 lukt het niet, dan krijg ik de optie "Power on attach". Als het aan of uit vink gebeurt er niks. Ik heb U700BHGG1 als firmware versie.
handmatig op GSM 900/1800 zetten, weg 3g
menu -> settings -> network mode -> GSM 900/1800
UMTS = 3g

nu vraag ik mij af, valt de EDGE mode en WCDMA2100 mode ook onder UMTS? want er staan maar 3 modes in network mode.

[ Voor 19% gewijzigd door ArcticWolf op 01-10-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
menu kan traag zijn ivm die bewegende achtergrond.. iig bij mij was dat het geval 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een telfort abo en op mijn display zie ik KPN en Telfort eentje zou ik niet zo erg vinden maar nu heb ik er 2 weet iemand mischien een manier hoe ik dit weg kan halen. (u600 methode werkt niet via display settings)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Vindt alleen de Camera een wazig ding. Start soms wel en soms niet op, moet knopje wat langer inhouden. Staat ie aan weet je nooit wanneer je de foto maakt. Dingetje wordt groen en even daarna krijg je de foto. Niet echt handig als je ff snel foto wilt maken.
Kwaliteit ( voor 3mp ) is wel oke voor een mobieltje. Leuk snap-shot apparaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 23:02:
[...]

Sorry.. maar dit is erg persoonlijk? ik persoonlijk vind de menu niet langzaam, click wheel werkt echt perfect, en naar mijn gevoel is hij juist lekker stevig voor zijn dikte..

Radio oke, maar tog heb ik een mp3 speler met al mijn favo muziek, waarom dan radio?
zelfde geld voor java, als je echt hier 100% ondersteuning voor wilt had je better een smartphone kunnen nemen, maar zoals ik al zei het is erg persoonlijk ;)

ik had hiervoor een D600, jammer genoeg al mijn opgenomen filmpjes en etc werken niet op de U700, telkens de melding "resolutie word niet ondersteunt" weet iemand de perfecte resolutie en video codec te gebruiken voor de U700? (heb al een convert programma voor de meeste codecs)
ik weet niet waarom je zo reageerd, maar dit is uiteraard persoonlijk ik weet niet wat jij ervan vindt he.

maargoed je kan natuurlijk alles goedpraten, maar ik heb de u700, naar de u600 gezien en dan is de u600 sneller, en stevig is deze telefoon absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Is het echt zo dat het "metalen" laagje van de U700 heel snel er af gaat?

Is het niet mogelijk om er een anti-kras sticker ofzo op te plakken? (net zoals je op ipods kan doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
MrsRossi schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 21:54:
Is het echt zo dat het "metalen" laagje van de U700 heel snel er af gaat?

Is het niet mogelijk om er een anti-kras sticker ofzo op te plakken? (net zoals je op ipods kan doen)
ik heb er een plastic cover omheen gedaan: kost geen drol en je mobieltje is mooi beschermd -->
http://img337.imageshack.us/my.php?image=img2731mh6.jpg
http://img337.imageshack.us/my.php?image=img2732lk2.jpg
http://img485.imageshack.us/my.php?image=img2733xn7.jpg
http://img464.imageshack.us/my.php?image=13438079rg4.jpg

Bijkomend voordeel: je kan er weer iets aan hangen ;)

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 13:15:
Ik heb een telfort abo en op mijn display zie ik KPN en Telfort eentje zou ik niet zo erg vinden maar nu heb ik er 2 weet iemand mischien een manier hoe ik dit weg kan halen. (u600 methode werkt niet via display settings)
Dat vind ik ook irritant, iemand een idee?

En nog een andere vraag:
- ik kan de tv-out niet vinden, iemand een idee?
- als iemand mij belt zie ik maar een heel klein plaatje terwijl op de u600 en de g600 dit plaatje fullscreen is, kan de caller-id bij de u700 nog ergens ingesteld worden ofzo?

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mujo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08-2021

Mujo

Nee hè?

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:59:
[...]

Bedankt voor de informatie maar gezien het tegenstrijdige bericht van komani86 ga ik gewoon naar de telefoon winkel. Ik kom echter niet verder met de verkregen informatie hier. Ik heb nog nooit van jar en jad of zoiets dergelijks gehoord. Equalizer is ook niet aanwezig??
Als je nog nooit van *.jar's en *.jad's gehoord hebt is het misschien wijs om daar eens op te
Googlen om vervolgens te kijken of jouw keuze telefoon het ondersteunt. Succes met je keuze.

Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCborstel
ArcticWolf schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 10:40:
[...]

handmatig op GSM 900/1800 zetten, weg 3g
menu -> settings -> network mode -> GSM 900/1800
UMTS = 3g

nu vraag ik mij af, valt de EDGE mode en WCDMA2100 mode ook onder UMTS? want er staan maar 3 modes in network mode.
Bedankt. Dat had ik nog niet geprobeerd. Alleen, nu gaat ie van 3g naar g. Is daar nog wat aan te doen, of moet ik er maar mee leren leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 20:16:
[...]

ik weet niet waarom je zo reageerd, maar dit is uiteraard persoonlijk ik weet niet wat jij ervan vindt he.

maargoed je kan natuurlijk alles goedpraten, maar ik heb de u700, naar de u600 gezien en dan is de u600 sneller, en stevig is deze telefoon absoluut niet.
hmmm mijn excuses ik reageerde verkeerd en beetjuh te fel, was niet zo bedoeld haha..
mja tot nu toe nog problemen ondervonden gelukkig (hopelijk blijft dat ook zo)
Toen ik net de D600 had vond ik em ook erg fragiel, maar tog 2 jaar lang perfect vol gehouden..
Ik heb zelf helaas nog niet de U600 kunnen testen, maar zou het mischien kunnen zijn dat de U700 gewoon een zwaardere besturing systeem heeft maar met de zelfde Proccesor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
WCborstel schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:26:
[...]

Bedankt. Dat had ik nog niet geprobeerd. Alleen, nu gaat ie van 3g naar g. Is daar nog wat aan te doen, of moet ik er maar mee leren leven.
G = GSM..lager kan niet, of je moet hem op offline modes zetten.. maar dan kan je niet meer bellen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

die moet ik hebben! waar te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Booth schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:08:
[...]

is wel handig idd... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Oh, ik zat net wat reviews te lezen over de U700 (op een engelse site)
En daar lees ik wel is dat ze geen videos kunnen verzenden via bluetooth, is dat zo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wienen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-08 09:01
SiGNe schreef op zondag 30 september 2007 @ 01:54:
Ik heb een orange branded U600 en deze wilde ik flashen naar een orginele firmware.
Alles ging opzich prima totdat Vista een blue screen kreeg en opnieuw opstartte. :(
M'n telefoon doet nu dus helemaal niets meer, alleen de lampjes op de voorkant gaan branden en en display licht (zwart) op. :'(
Ook word er op m'n PC geen poort meer gevonden, dus opnieuw flashen lukt ook niet.
Is hier misschien een oplossing voor of moet ik naar een servicepoint ofzoiets?
Of kan ik m'n telefoon nu gewoon wegflikkeren?

Edit: Op een gegeven moment zag ik wel weer een poort in vista en heb ik in elk geval kunnen flashen (U600XXGG4) alleen blijft ie nu hangen bij het samsung opstartscherm en knippert het beeldscherm ook.
Tot nu toe lukt het ook niet meer om een poort onder vista toe te wijzen aan de telefoon zodat ik niet nog een keer kan flashen (dus ook geen orginele firmware terug zetten)
maar ik blijf in elk geval proberen..

Edit2: ok, ik heb diverse firmwares geprobeerd en heb nu gelukkig de orginele firmware (BVGE1) weer terug weten te zetten en m'n telefoon werkt ook weer normaal gelukkig.. :>
Alle andere firmwares resulteren bij mij in een hangend en knipperend beginscherm helaas..

man, dat was ff schrikken...
Als je de handleiding goed had gelezen dan had je ook gelezen hoe je dit probleem kan oplossen!

Ik heb er ook een andere firmware opgezet omdat die van mij branded was! Na het aanzetten precies hetzelfde probleem als jij! Ook bleef hij knipperen bij het opstarten en zat er niets anders op om de batterij eruit te halen! Als je vervolgens gewoon weer connect op de manier zoals beschreven staat in de handleiding zal windows de telefoon gewoon weer zien! Echter geen melding geven dat hij weer opnieuw connected is! In apparaatbeheer kun je zien of hij connected is of niet!

Dus als je even de handleiding iets verder door leest staat er gewoon wat je moet doen om de firmware er goed op te krijgen!

AMEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,
weet iemand een paar codes om opties in je configuratie te veranderen
de enige codes die ik kon vinden waren geloof ik voor de u700, en wil ze voor de u600

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
Booth schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:08:
[...]

dit is geen marktplaats, dus pb me maar ff ;)

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 17:26:
hallo,
weet iemand een paar codes om opties in je configuratie te veranderen
de enige codes die ik kon vinden waren geloof ik voor de u700, en wil ze voor de u600

grtz
*#0228# (batterijstatus)
*#1234# (fw-versie)
niet echt om dingen te veranderen maar wel extra info over je mobiel

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
pb me maar ff

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marco_sire schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 07:18:
[...]

*#0228# (batterijstatus)
*#1234# (fw-versie)
niet echt om dingen te veranderen maar wel extra info over je mobiel
tja, wel grappig, maar ik kon bij me vorige telefoon, d500 allemaal opties als geluid e.d. veranderen, kan dat nu niet???

gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is de zilveren laag er ook al lang af aan het bladeren, erg jammer want het was net zo mooi. Ik heb er een beschermsok overheen, hij help perfect tegen krassen maar de lak gaat er wel van af. En ik heb de u700 al maar ik heb er niet zo erg veel verstand van. Ik vind gewoon dat er games op moeten zitten omdat die bij de meeste gsms er wel op zitten, geen equalizer vind ik ook erg slecht! en baal ik ook erg van. En dan die toets volume knop aan de zijkant,als je deze op 0 zet om de irritante toetsgeluiden niet meer te horen, hoor je geen enkel geluidje meer wat je doet op de telefoon,je hoort alleen geluid bij een sms of een beller.Ik wil gewoon simpel de toetsvolume uit hebben en dat ik bijvoorbeeld gewoon nog hoor als ik een foto maak. Ik heb de u700 los gekocht (400euro) en voor dit bedrag had ik een veel fijnere, degelijkere gsm verwacht. Als ik de kans had om mijn geld terug te krijgen en mijn gsm af te staan zeg ik meteen ja..maar dit is mijn keuze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:18
anders zet je het toetsvolume apart even uit ;)

mijn zilveren laag begint gelukkig nog niet af te bladderen. verder mis ik idd spelletjes en is het rete onhandig dat een foto maken zo lang duurt. alle foto's zijn zo ongeveer bewogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCborstel
ArcticWolf schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 23:37:
[...]

G = GSM..lager kan niet, of je moet hem op offline modes zetten.. maar dan kan je niet meer bellen 8)7
Oké weer wat geleerd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Iemand zich al beetje verdiept in die thema's ?
Wil graag ander thema of verschillende willekeurige achtergronden...
Maar heb nog niks kunnen vinden, iemand ervaring ?

Mensen met vragen over Java-Games ?
- Games kun je nagenoeg overal downloaden vaak ook zonder betaling ;) en deze zijn eenvoudig op de U600 te installeren, heb zelf nu zon 25 games...

[ Voor 35% gewijzigd door NeoMe op 05-10-2007 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik heb al het een en ander van een site gedownload (gratis), maar waarom slaat hij alles op in Games? Ik heb het over bijvoorbeeld Applications, voor de U700, die worden ook gewoon opgeslagen in games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booth schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 13:08:
Ik heb al het een en ander van een site gedownload (gratis), maar waarom slaat hij alles op in Games? Ik heb het over bijvoorbeeld Applications, voor de U700, die worden ook gewoon opgeslagen in games.
welke site was dat dan, ik kom namelijk alleen maar bij oplichtersbende Jamba & co. waar je als je niet oppast meteen een rekening krijg van tientallen tot honderden euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Het is niet Games maar 'Games/Java' Dus alles wat je download en dus Java is gaat in de gezamelijke map. Het is een soort van Program Files map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 13:33:
[...]

welke site was dat dan, ik kom namelijk alleen maar bij oplichtersbende Jamba & co. waar je als je niet oppast meteen een rekening krijg van tientallen tot honderden euro's.
Weet niet of het mag maar met google zoeken op getjar.

Trouwens, de ringtone van de U700 wanneer je gebeld wordt is de eerste seconde erg zacht, is dit ook te veranderen? Heb em gewoon op melodie + trillen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happyguppy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-08 15:56
Klopt het dat de U700XXGG3 firmware de nieuwste is die NL ondersteund?

ik heb zelf U700ASGG3, zijn er nog verbeteringen ten opzichte van deze? of is het eigenlijk dezelfde, met alleen een andere taal?

[ Voor 48% gewijzigd door happyguppy op 06-10-2007 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastersjef
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-01-2009

Nokia 5110*Nokia 6150*Siemens S35*Siemens S45*Nokia 6610*SE T610*Nokia 6630*SE K750*SE K800*Samsung U600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
tegenwoordig kan ik dus alleen nog maar smsen als T9 uitstaat wat vreselijk irritant is, zo ben ik een uur bezig met een lang smsje man! anders loopt me telefoon gewoon gelijk weer keihard vast.

toch echt maar is mee terug gaan..

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Wat ik nogsteeds niet begrijp is hoe je je mp3speler op de U700 nou minimaliseert zodat je ondertussen een smsje kan typen enzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjorremans schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 02:31:
tegenwoordig kan ik dus alleen nog maar smsen als T9 uitstaat wat vreselijk irritant is, zo ben ik een uur bezig met een lang smsje man! anders loopt me telefoon gewoon gelijk weer keihard vast.

toch echt maar is mee terug gaan..
Dit dus? http://frontside.be/word/...9-text-input-bug/#more-69

Ga ook met de mijne teruggaan. Zeer irritant probleem idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 14:25:
[...]

Dit dus? http://frontside.be/word/...9-text-input-bug/#more-69

Ga ook met de mijne teruggaan. Zeer irritant probleem idd!
Ja, hij loopt vast en start zichzelf opnieuw op erna.
Dit is in de zomervakantie begonnen, en sindsdien is het ook niet meer weggegaan en type nu dus ook zonder T9 wat vreselijk veel tijd in beslag neemt.

Zodra ik T9 aanzet en ik wil gaan smsen loopt deze na 1/2 woorden of 1/2 zinnen vast.
Beetje jammer want voor de rest bevalt de telefoon me goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Booth schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 14:04:
Wat ik nogsteeds niet begrijp is hoe je je mp3speler op de U700 nou minimaliseert zodat je ondertussen een smsje kan typen enzo :?
Is dat niet zoals met de U600
Instellingen van de mp3 speler en dan aanzetten dat de mp3 speler voorrang op alles heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
met een firmware upgrade kan je idd je mp3 speler minimaliseren en dan kan je gewoon sms/emailen en internetten...
met de std. firmware van bv. vodafone kan dat niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:17

ChUcKiE

Dus........

F.U.B.A.R schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:43:
De synchronisatie met Outlook vind ik ook minder: een "all day event" in Outlook wordt over 2 dagen gespreid in de Samsung kalender. De kalender heeft slechts ruimte voor 100 afspraken. Als je de eerste keer synct met Outlook moet je constant de oude afspraken verwijderen tot je aan de nieuwste 100 bent gekomen.
Ik heb dus ook wat moeite met het synchroniseren met Outlook...welke instellingen bij het synchroniseren moet je gebruiken om redelijk wat afspraken (1 maand vooruit) erin te zetten, want nu komen de afspraken er maar half in. Nieuwe kan ik daarna niet maken omdat de telefoon vol zit.
Zijn er nergens opties om het aantal afspraken te verhogen?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0rien
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-08 22:18
IEmand een linkje naar een artikel over hoe met een Laptop of PDA gebruik te maken van de UMTS/HSDPA verbinding? Liefst via bluetooth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
l0rien schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:18:
IEmand een linkje naar een artikel over hoe met een Laptop of PDA gebruik te maken van de UMTS/HSDPA verbinding? Liefst via bluetooth...
Heb je het al op de standaardmanier geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0rien
Fuzzillogic schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:56:
[...]

Heb je het al op de standaardmanier geprobeerd?
Als "standaard", via de Samsung PC Suite is, dan ja. Probleem is dat ik wel tot 'Registering Computer on Remote Network kom', maar daarna krijg ik een time-out of een 619 melding. Ik lees telkens om 'vodafone/vodafone' als wachtwoord te nemen. live.vodafone.nl of web.vodafone.nl als APN, en '*99#' of het telnr. wat de Pc Suite voorsteld als nummer. Echter alles zonder succes.

Zijn er nog andere manieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0rien
l0rien schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:48:
[...]

Als 'standaard', via de Samsung PC Suite is, dan ja. Probleem is dat ik wel tot 'Registering Computer on Remote Network kom', maar daarna krijg ik een time-out of een 619 melding. Ik lees telkens om 'vodafone/vodafone' als wachtwoord te nemen. live.vodafone.nl of web.vodafone.nl als APN, en '*99#' of het telnr. wat de Pc Suite voorsteld als nummer. Echter alles zonder succes.

Zijn er nog andere manieren?
Probleem leek de missende initialisatie commando's voor de bluetooth modem. Voor vodafone namenlijk: "at+cgdcont=1,"IP","live.vodafone.com" Na die toegevoegd te hebben onder het tabblad 'advanced' in de device manager. Werkt hij perfect, 40KB/s steady op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiGNe

SiGNe

Ook hoi!

Wienen schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:07:
[...]

Als je de handleiding goed had gelezen dan had je ook gelezen hoe je dit probleem kan oplossen!

Ik heb er ook een andere firmware opgezet omdat die van mij branded was! Na het aanzetten precies hetzelfde probleem als jij! Ook bleef hij knipperen bij het opstarten en zat er niets anders op om de batterij eruit te halen! Als je vervolgens gewoon weer connect op de manier zoals beschreven staat in de handleiding zal windows de telefoon gewoon weer zien! Echter geen melding geven dat hij weer opnieuw connected is! In apparaatbeheer kun je zien of hij connected is of niet!

Dus als je even de handleiding iets verder door leest staat er gewoon wat je moet doen om de firmware er goed op te krijgen!

AMEN!
Er staat 2 instructies op die site, ik had degene genomen waarbij je niet alle ongebruikte regios hoefde te verwijderen, (use with caution) staat er ook bij.
Uiteindelijk toch maar wel gedaan en ik heb nu eindelijk wel kunnen flashen en heb nu GG3 erop staan en de telefoon werkt perfect met alle opties selecteerbaar.
M'n achtergrond is nu ook de bekende molen.

Niet?
[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mujo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08-2021

Mujo

Nee hè?

NeoMe schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:42:

Mensen met vragen over Java-Games ?
- Games kun je nagenoeg overal downloaden vaak ook zonder betaling ;) en deze zijn eenvoudig op de U600 te installeren, heb zelf nu zon 25 games...
Heb je nog een beetje goeie gamesites?

Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Allemaal!

Ik heb een tijdje terug een telefoonblokkingscode op mijn telefoon gezet. (u700)
Nu vraagt ie om een telefoonblokkerings code maar ik weet hem niet meer.
Wat ik ook invul, hij doet niets.
Is er een manier om deze beveiliging te omzeilen, zoja, please tell me!

Groeten, Jorick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Mujo schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 09:41:
[...]

Heb je nog een beetje goeie gamesites?
Uhmzzz...mijn weg naar Rome was niet de snelweg maar een binnendoor weggetje...als je begrijpt wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
We zijn al weer een tijdje verder en misschien kunnen deze vragen nu wel opgelost worden ;)
Vragen zijn inderdaad al vaker voorbij gekomen maar misschien zijn er ondertussen meer mensen met deze U700.

- zit er nou wel/geen tv-out op? Ik kan het iig niet vinden.
- is de caller-id bij jullie ook zo klein? Bij de U600/G600 is het plaatje fullscreen als iemand belt......
- hoe krijg ik er spelletjes op?
- hoe krijg ik er andere thema's op?
- bij mij staat 2 keer de naam van me provider (éénmaal telfort, éénmaal kpn) op me scherm, hoe krijg ik dit weg?
- het toetsgeluid is verschrikkelijk. dit kan je uitzetten maar dan maakt de camera geen geluid meer bij foto's maken. iemand hier een idee/oplossing voor?

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 07:07
NeoMe schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:12:
Heb je dit nog voor elkaar gekregen? Ik heb de PC Studio 3 nog maar een keer gedownload en geupdate, maar zie nog steeds m'n geheugenkaart niet in de Phone Explorer.

Iemand anders die hier een antwoord op heeft? Of een ander programma? Ik wil namelijk graag bestanden van m'n memory card naar m'n pc kopieren. Het lijkt me wel mogelijk om dat via de telefoon te doen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCborstel
Frggl schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 18:16:
[...]
Heb je dit nog voor elkaar gekregen? Ik heb de PC Studio 3 nog maar een keer gedownload en geupdate, maar zie nog steeds m'n geheugenkaart niet in de Phone Explorer.

Iemand anders die hier een antwoord op heeft? Of een ander programma? Ik wil namelijk graag bestanden van m'n memory card naar m'n pc kopieren. Het lijkt me wel mogelijk om dat via de telefoon te doen toch?
Als ik mijn gsm (U700) aansluit op de pc met de bijgelverde usb kabel vraagt m'n gsm of ik met pcstudio of met mediaplayer wil werken. Als ik kies voor mediaplayer komt er een popup scherm op de pc en kan ik kiezen uit een reeks opties waaronder mappen openen met windowsverkenner. Windows verkenner ziet mijn gsm met geheugenkaart dan als een externe hardeschijf. Daarna is het een kwestie van kopieren, knippen, plakken van en naar je gsm en/of geheugenkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 16:15

FlashBang

Hoi.

net mijn u600 geupdate naar U600XXGG4.... werkte goed hier :)

Jammer dat ik de phone gereset heb zonder mijn telefoonnummers op te slaan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 07:07
WCborstel schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 20:17:
[...]

Als ik mijn gsm (U700) aansluit op de pc met de bijgelverde usb kabel vraagt m'n gsm of ik met pcstudio of met mediaplayer wil werken. Als ik kies voor mediaplayer komt er een popup scherm op de pc en kan ik kiezen uit een reeks opties waaronder mappen openen met windowsverkenner. Windows verkenner ziet mijn gsm met geheugenkaart dan als een externe hardeschijf. Daarna is het een kwestie van kopieren, knippen, plakken van en naar je gsm en/of geheugenkaart.
Thanks! Het werkt ook als ik 'm connect als massaopslag. Stom dat ik hier niet zelf aan gedacht had, maar ik had 'm standaard op de PC Studio modus staan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiGNe

SiGNe

Ook hoi!

FlashBang schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 20:32:
net mijn u600 geupdate naar U600XXGG4.... werkte goed hier :)

Jammer dat ik de phone gereset heb zonder mijn telefoonnummers op te slaan :')
Heeft die ook Nederlands als taal of alleen engels?

Niet?
[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
XX firmware heeft 22 talen inclusief Nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus sinds een maand of 4 ook een Samsung U600 Sensation White Edition bij T-Mobile gekocht.

Mooi ding, werkt lekker op het bekende sms verzend toontje na ;) totdat....
sinds een week of 3 had ik af en toe dat als ik mijn scherm open deed het echt gewoon 1 grote pixelbende was. Hier een paar voorbeelden:

normaal:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v209/SylvainVIII/mobnormal.jpg

pixel:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v209/SylvainVIII/mob1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v209/SylvainVIII/mob2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v209/SylvainVIII/mob3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v209/SylvainVIII/mob4.jpg

Dit gebeurde af en toe als ik 'm open slide maar dacht dat het niet veel bijzonders was.
Toen ik merkte dat als ik een spelletje speelde na een minuut of 2 het scherm gewoon zwart werd en een reboot de enige optie was begon ik toch wel te huiveren.

Inmiddels is het zo erg dat ik het ding telkens opnieuw moet opstarten wil ik iets doen omdat het scherm gewoon uitvalt en uit blijft. Ook heb ik ontdekt dat als ik de mobiel open doe met mijn vinger ongeveer op het t-mobile logo het beeld 1 en al pixel word. (zie foto)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v209/SylvainVIII/mobmarked.jpg

Het lijkt dus wel alsof dat stukje heel gevoelig is. Als ik de telefoon dus voorzichtig bij de randjes openschuif gebeurt er dus nagenoeg niks.

Heeft iemand enig idee wat hier aan gedaan kan worden, of word het gewoon terugsturen en hopen op garantie? :/

Groeten,
Sylvain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

SiGNe schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 22:41:
[...]

Heeft die ook Nederlands als taal of alleen engels?
Zoals gezegd, ja, Nederlands zit er gewoon in.

Ik heb nu wel trouwens mijn netwerkinfo (NL KPN/ NL TELFORT) bovenin mijn scherm ipv. onder.... en bovenin is het wel erg irritant.

Weet iemand hoe ik dat wegkrijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 12:28:
Ik heb dus sinds een maand of 4 ook een Samsung U600 Sensation White Edition bij T-Mobile gekocht.

Mooi ding, werkt lekker op het bekende sms verzend toontje na ;) totdat....
sinds een week of 3 had ik af en toe dat als ik mijn scherm open deed het echt gewoon 1 grote pixelbende was. Hier een paar voorbeelden:

Dit gebeurde af en toe als ik 'm open slide maar dacht dat het niet veel bijzonders was.
Toen ik merkte dat als ik een spelletje speelde na een minuut of 2 het scherm gewoon zwart werd en een reboot de enige optie was begon ik toch wel te huiveren.

Inmiddels is het zo erg dat ik het ding telkens opnieuw moet opstarten wil ik iets doen omdat het scherm gewoon uitvalt en uit blijft. Ook heb ik ontdekt dat als ik de mobiel open doe met mijn vinger ongeveer op het t-mobile logo het beeld 1 en al pixel word. (zie foto)

Het lijkt dus wel alsof dat stukje heel gevoelig is. Als ik de telefoon dus voorzichtig bij de randjes openschuif gebeurt er dus nagenoeg niks.

Heeft iemand enig idee wat hier aan gedaan kan worden, of word het gewoon terugsturen en hopen op garantie? :/

Groeten,
Sylvain
Ik heb hier het boekje van de U700 liggen... 24 maanden fabrieksgarantie, dus die krijg je gewoon, je bent hem helaas wel minstens 3 weken kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb min of meer hetzelfde gehad, hem opgestuurd en 5 dagen later had ik em gerepareerd terug, zonder kosten, en ze hebben meteen maar de nieuwste firmware erop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke dan :) dat is erg fijn om te horen, ik ga hem dan binnenkort opsturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:18
ik heb nou weer een probleem met mn geheugenkaart. als ik een foto maak en die rechtstreeks op de kaart op sla geeft ie een foutmelding "opslaan mislukt". Ook kan ik geen foto's van de telefoon naar de kaart verplaatsen...dan is die foto gewoon verdwenen 8)7
even eruit halen - blazen - terug erin heeft 1x gewerkt, maar het probleem was even snel weer terug.
zijn er mensen die dit ook gehad hebben en hoe is het op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Donderdag de U700 voor m'n verjaardag gekregen, dik tevreden :)

Maar uhw... kan dat netwerkinfo (Vodafone NL) er gewoon niet helemaal af? :/ Niet dat het me heel erg stoort ofzo... maar bij m'n E730 kon dat wel, maar hier blijkbaar niet?

Ik heb trouwens ook een Duits menu bij de camera/camcorder...

Edit: heb nog een paar vragen!

1. Heeft de U700 alleen een zwarte interface (menu) of ook die witte? Kan het nergens vinden namelijk :/
2. Jullie hebben het steeds over 4200 mV, maar als ik *#0228# intik is er geen enkel getal wat zo hoog is (ook niet direct na opladen), ik krijg deze dingen: BAT pdm, BAT Volt, BAT ADC, ADC 0, RF Therm ADC, VF ADC, N en S. Weet iemand wat ze allemaal betekenen?:) (sorry ik ben een meisje ;) ) edit... ik snap hem al ;)
3. Bij de U700 kun je blijkbaar geen 1000 smsjes opslaan? Ik heb er nu 204 ofzo, en elke keer bij 205 is het sms geheugen vol :? (zowel simkaart als telefoon)

[ Voor 52% gewijzigd door MrsRossi op 15-10-2007 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejwazzup
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-06-2024
(ten eerste ben ik nieuw hier.. dus sorry als er iets mis gaat :9 )

Is het 1 van jullie al gelukt om Java games op je U700 te zetten?
Want die code in de TS werkt bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Southern Sun schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:58:
ik heb nou weer een probleem met mn geheugenkaart. als ik een foto maak en die rechtstreeks op de kaart op sla geeft ie een foutmelding "opslaan mislukt". Ook kan ik geen foto's van de telefoon naar de kaart verplaatsen...dan is die foto gewoon verdwenen 8)7
even eruit halen - blazen - terug erin heeft 1x gewerkt, maar het probleem was even snel weer terug.
zijn er mensen die dit ook gehad hebben en hoe is het op te lossen?
Yep... had dit probleem ook, firmware update heeft dit probleem opgelost :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Heb trouwens firmware U700JVGF8... weet iemand of er iets beters is?

Vind dat JV zo raar... staat geloof ik voor Oost Europese landen en landen in Afrika enz.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Modbreak:Warez, hier niet toegestaan!!

Lees: [PSGG] Policy !

We blijven niet waarschuwen!

[ Voor 84% gewijzigd door Ginz op 17-10-2007 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Modbreak:Warez, hier niet toegestaan!!

Lees: [PSGG] Policy !

We blijven niet waarschuwen!

[ Voor 82% gewijzigd door Ginz op 17-10-2007 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0rien
Iemand al streaming audio werkend op de U700?

Ik las een paar posts waarin gezegd wordt dat Tunin.fm werkt, maar bij openen van wap.tunin.fm krijg ik melding dat deze tel. nog niet ondersteund wordt.

Zijn er nog alternatieven? Zou zoo lekker zijn als di.fm zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejwazzup
MrsRossi schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:08:
Heb trouwens firmware U700JVGF8... weet iemand of er iets beters is?

Vind dat JV zo raar... staat geloof ik voor Oost Europese landen en landen in Afrika enz.. :/
Ik heb mijne net nieuw en ik heb versie U700CEGG2.. geen idee of die nieuwer/beter is hoor.. maar problemen als camera menu in het duits enzo heb ik niet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
hejwazzup schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:09:
[...]

Ik heb mijne net nieuw en ik heb versie U700CEGG2.. geen idee of die nieuwer/beter is hoor.. maar problemen als camera menu in het duits enzo heb ik niet... :)
Hmm, denk dan dat die van jou nieuwer is want mijn camera menu is nog wel in het Duits :|

En volgens mij ben je nu de enige hier met een Nederlands camera-menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de U700 al meer dan 2 maanden en ook gewoon vanaf begin camera menu in nederlands.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejwazzup
MrsRossi schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:40:
[...]

Hmm, denk dan dat die van jou nieuwer is want mijn camera menu is nog wel in het Duits :|

En volgens mij ben je nu de enige hier met een Nederlands camera-menu?
Ik wil opzich ook best mijn firmware online zetten, als iemand mij kan uitleggen hoe ik dat kan doen ;) Want ik zie mijn versie er niet tussen staan op die firmware site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51
Mijn U600 ook ge update naar U600XXGG4.
Werkte prima.
Nu ben ik in ieder geval die irritante toon kwijt na het sms-en.
Tot nu toe geen opmerkelijke dingen in de nieuwe firmware ontdekt.
Behalve dan meer opties. (die door T-Mobile uit waren gezet).

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:01:
Ik heb de U700 al meer dan 2 maanden en ook gewoon vanaf begin camera menu in nederlands.......
HUH, hoe kan dat nou weer? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0rien
!!LET OP!!

Misschien zijn anderen slimmer dan mij, maar even een 'leuke' annekdote:

Bij mijn recente U700 abbo heb ik een Vodafone Blox Internet genomen. Werkt prima en ben eens gaan experimenteren met internet op PDA via de tel. Hiervoor moest ik de APN ingeven in de extra modem settings zoals al eens in dit forum gepost is.

Vandaag even gecheckt of de Blox wel echt actief was, omdat ik op My Vodafone nog steeds de Blox kon aanvragen. (Ging ervanuit dat hij dan dus nog niet actief was) Wat bleek de Blox was wel actief, maar omdat ik ook ergens de web.vodafone.nl APN had gebruikt, ipv de live.vodafone.com is veel van de data niet onder het Blox abbo gevallen en staat er nu nog een rekening open van ruim 700(!) euro ex btw!

Gebruik bij Zorgeloos Internet Blox dus altijd 'live.vodafone.com' als APN!!

Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen? Ik heb de stille hoop dat vodafone nog enige coulance heeft, maar het is toch echt niet normaal dat dezelfde data over een andere APN zo associaal veel geld moet kosten. Ook prettig dat ik al 10 jaar lang rekeningen heb van 30 tot 40 euro, nu in 1 week 700+ euro en niemand trekt aan de bel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met PC Studio 3 op XP.
Wanneer ik dat programma start en mijn U600 aansluit, werkt het menu van PC Studio 3 niet.
Ik kan wel op items klikken waardoor de zandloper 5 seconde in beeld komt, maar er gebeurt gewoon niets.

Van alles al opgezocht en geprobeerd:
- Andere PC geprobeerd
- Firewall uit/aan
- Nieuwere versie gedownload ipv cd
- etc

Iemand idee wat het kan zijn?
Pagina: 1 ... 15 ... 24 Laatste